Ik herken het verhaal 100%. Heb het ook druk nodig voor mijn studie+werk. En daarom ga ik het pas in Juli insturen.
Heb ook last van schermrand, schermvlekjes enz. Daarbij heeft mijn schermrand verf kwijtgeraakt (wat eigenlijk geen verf is, maar gewoon folie).
Ik heb de indruk dat ze heel slechte plakband gebruiken. Het rubberen deeltje vanonder van de laptop was bij mij er ook afgevallen, heb die ook zelf vast moeten plakken ondertussen.
Ik kijk er niet voor uit om mijn laptop in te sturen. Ik heb 100% zeker fysieke schade aan het scherm. Niet op scherm zelf, maar de hele rand onder de bezel. Inclusief de onderkant. Maar dit is 200% te wijten aan het loszittende schermrand die ik er constant zelf terug op plakte. (een procedure die ik maandelijks herhaal omdat ik lichte plakband gebruik om problemen te voorkomen bij het insturen)
Ik heb zoveel afgezien met die laptop. Toen ik in Dubai was mocht ik het schermrand achterna jagen omdat die volledig losgekomen was en met de wind weggewaaid. Dat had het rand ook gebogen, dus nu heb ik een kromme bezel. :-\
In ieder geval, zal ik het daarbij niet laten als ze het gaan beginnen weigeren. Ik had hun 2 weken na ontvangst ingelicht over mijn probleem en de foto's toen doorgestuurd.
Ik hoop eigenlijk op een vervanging. Want dat is niet mijn enige probleem. Heb ook enorm veel last met wifi, scherm die soms niet aangaat na stand-by, putjes in de buitenkant vd laptop (al zit die altijd in sleeve als ik hem niet gebruik), domme bezel, schermvlekken, last met touchpad, ...
Allemaal bijzonder storende dingen, maar allemaal geen dringende problemen tegelijk.
Al blijf ik erbij dat dit een SUPERlaptop is. Batterij is gewoon fenomenaal, gecombineerd met super-performance en toch een prachtscherm. Ik zou niet willen ruilen, maar ik wil gewoon een examplaar die niet kapot is.
[
Voor 5% gewijzigd door
Dima_2005 op 16-06-2014 20:38
]