als je het abonnement van €7 euro selecteert staat er bij maandbedrag: €0. Ik neem aan dat het een fout is op de webpagina
Tja, ik heb hem ook aangevraagd. Mocht het een fout zijn hoor ik het wel, anders een telefoon voor 5euro. Mooie vervanging voor mijn antieke S2 van bijna 4 jaar oud.HaskoF schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:47:
als je het abonnement van €7 euro selecteert staat er bij maandbedrag: €0. Ik neem aan dat het een fout is op de webpagina
Duurde het bij jullie ook even voordat de mail met het contract binnen was?jongetje schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:07:
[...]
Tja, ik heb hem ook aangevraagd. Mocht het een fout zijn hoor ik het wel, anders een telefoon voor 5euro. Mooie vervanging voor mijn antieke S2 van bijna 4 jaar oud.
Ja. Had hem woensdag avond aangevraagd, donderdag morgen mail met contract, vrijdag morgen contract opgestuurd, maandag middag bevestiging van ontvangst van contract gehad.M3lvinG schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:46:
[...]
Duurde het bij jullie ook even voordat de mail met het contract binnen was?
Wordt nu dus aangevraagd bij T-Mobile, dit kan 1-3 werkdagen duren, dus wacht het af wanneer ik weer wat hoor.... aan de andere kant, of je nou een automatisch gegenereerd mailtje krijgt, of dat je een mail krijgt als er daadwerkelijk wat mee gebeurd, maakt mekaar ook niets...
Ik heb het zojuist aangevraagd, en meteen ook het contract per mail ontvangen, dat is dus geautomatiseerd.
Het contract vermeld ook 0 euro p/maand. Maar op de website staat ergens 7 euro. Ga dus uit van een prijsfout, en om ellende te besparen ga ik het nog niet aanvragen. Sowieso heb je na ontvangst van het contract tot 21 juni de tijd. Mocht het wel een geldige actie zijn, vullen we het wel in
Het contract vermeld ook 0 euro p/maand. Maar op de website staat ergens 7 euro. Ga dus uit van een prijsfout, en om ellende te besparen ga ik het nog niet aanvragen. Sowieso heb je na ontvangst van het contract tot 21 juni de tijd. Mocht het wel een geldige actie zijn, vullen we het wel in
Ik was ook benieuwd, maar op mijn contract staat toch echt 7 per maandFlyEragon schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:54:
Ik heb het zojuist aangevraagd, en meteen ook het contract per mail ontvangen, dat is dus geautomatiseerd.

Edit: op de site zelf inmiddels ook aangepast zie ik. Dus een foutje dat hersteld is.
[ Voor 7% gewijzigd door henri86 op 02-06-2015 15:19 ]
Nu staat er bij de p7 idd 7 euro per maand, maar gister stond er 0 euro per maan
Nou dan zal die €0,- wel kloppen heIkpakacties schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:20:
Nu staat er bij de p7 idd 7 euro per maand, maar gister stond er 0 euro per maan

Niet een en het ander, maar die persoon kan ook een troll zijn... (n=1) Daarnaast moeten de contracten nog worden goedgekeurd door T-Mobile zoals gebruikelijk bij abonnementen.Anoniem: 601201 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:23:
Op pepper staat dat het geleverd gaat worden dus afwachten!
Dat laatste is wel een punt idd. Het contract loopt via T-Mobile en moet idd ook hun goedkeuring hebben. De telefoon loopt volledig via GSMWeb daarentegen.Exor schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:38:
[...]
Niet een en het ander, maar die persoon kan ook een troll zijn... (n=1) Daarnaast moeten de contracten nog worden goedgekeurd door T-Mobile zoals gebruikelijk bij abonnementen.
Offtopic:henri86 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:41:
[...]
Dat laatste is wel een punt idd. Het contract loopt via T-Mobile en moet idd ook hun goedkeuring hebben. De telefoon loopt volledig via GSMWeb daarentegen.
Je hebt een toestel + abonnement afgesloten, dus lijkt me dat je dus niet recht op een gedeelte van de aankoop als de ander gedeelte wordt afgekeurd. Voor de rest heeft het denk ik geen zin om hier een discussie te voeren of het wel of niet gerechtvaardigd is om de mobiel te krijgen (voor de mensen die over de afwikkeling van gsmweb verder willen gaan, kunnen beter een topic openen in de shopping forum gedeelte om offtopic reacties te voorkomen).
Ik bedoelde enkel dat als de telefoonprijs absurd is, je enkel met GSMWeb te maken hebt, dit is de abo-prijs: twee partijen zoals je zelf zegt.Exor schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:47:
[...]
Offtopic:
Je hebt een toestel + abonnement afgesloten, dus lijkt me dat je dus niet recht op een gedeelte van de aankoop als de ander gedeelte wordt afgekeurd. Voor de rest heeft het denk ik geen zin om hier een discussie te voeren of het wel of niet gerechtvaardigd is om de mobiel te krijgen (voor de mensen die over de afwikkeling van gsmweb verder willen gaan, kunnen beter een topic openen in de shopping forum gedeelte om offtopic reacties te voorkomen).
Overigens staat op Pepper enkel dat iemand van de telefonische klantenservice heeft gezegd dat ze waarschijnlijk zullen uitleveren. De woorden waarschijnlijk en telefonische klantenservice geven beide aan dat hier geen conclusie uit getrokken kan worden
staat ook dat iemand contact gehad heeft en niet gaat leveren. Ik wacht het in ieder geval af en stuur alles op!henri86 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 15:50:
[...]
Ik bedoelde enkel dat als de telefoonprijs absurd is, je enkel met GSMWeb te maken hebt, dit is de abo-prijs: twee partijen zoals je zelf zegt.
Overigens staat op Pepper enkel dat iemand van de telefonische klantenservice heeft gezegd dat ze waarschijnlijk zullen uitleveren. De woorden waarschijnlijk en telefonische klantenservice geven beide aan dat hier geen conclusie uit getrokken kan worden
Ik wacht geduldig af maar zelf met €7 per maand is het nog interessant. 24x€7 +éénmalig €55 - €50 cashback= €173 voor toestel wat anders volgens PW je voor €290 in huis hebt.
Ik heb vandaag de lg4 binnen gekregen van gsmweb.nl. Er zit geen 64gb microsd kaart bij. Hoe kom ik hier aan?
KWM hoelang heeft het bij ju geduurd totdat T-mobile akkoord was?
Kun je een foto maken van de unboxing. Mis je alleen de sd kaart of meer? Je hoort er echt een sd kaart erbij te krijgen in de verpakking. ik neem aan dat het ook op je contract en aankoopbevestiging stond?KWM schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 18:40:
Ik heb vandaag de lg4 binnen gekregen van gsmweb.nl. Er zit geen 64gb microsd kaart bij. Hoe kom ik hier aan?
[ Voor 8% gewijzigd door Monkeydancer op 02-06-2015 19:19 ]
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Het volgende zit er bij: lederen achterkant zat al op de telefoon, kunststof achterkant, handleiding in envelop, usbkabel, lader, oortjes voor muziek en accu. Wat me opviel, was dat de doos niet gesealed is.Monkeydancer schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 19:17:
[...]
Kun je een foto maken van de unboxing. Mis je alleen de sd kaart of meer? Je hoort er echt een sd kaart erbij te krijgen in de verpakking. ik neem aan dat het ook op je contract en aankoopbevestiging stond?
Het staat ook op mijn contract en aankoopbevestiging.
Nielles, ik heb hem afgelopen donderdag afgesloten en vrijdag kreeg ik via de mail dat ze mijn gegevens hadden ontvangen. Ik heb via sms en dus op mijn telefoon alle gegevens naar ze gestuurd.
[ Voor 57% gewijzigd door KWM op 02-06-2015 19:33 ]
Ik heb net contact gehad. GSMweb stuurt de kaarten nog per post na. Je krijgt hem later nog binnen.KWM schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 19:31:
[...]
Het volgende zit er bij: lederen achterkant zat al op de telefoon, kunststof achterkant, handleiding in envelop, usbkabel, lader, oortjes voor muziek en accu. Wat me opviel, was dat de doos niet gesealed is.
Het staat ook op mijn contract en aankoopbevestiging.
Nielles, ik heb hem afgelopen donderdag afgesloten en vrijdag kreeg ik via de mail dat ze mijn gegevens hadden ontvangen. Ik heb via sms en dus op mijn telefoon alle gegevens naar ze gestuurd.
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Oke, mooi! Weet je wanneer ze hem versturen? Wel vreemd dat ze dit niet communiceren met hun klanten.Monkeydancer schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 19:47:
[...]
Ik heb net contact gehad. GSMweb stuurt de kaarten nog per post na. Je krijgt hem later nog binnen.
Ik heb toestel zaterdag ontvangen. Zat een brief bij dat sd kaart nagestuurd zou wordenKWM schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 19:49:
[...]
Oke, mooi! Weet je wanneer ze hem versturen? Wel vreemd dat ze dit niet communiceren met hun klanten.
Zo dan heb je wel erg snel je toestel ontvangen. Ik ben nog altijd aan het wachten en ik heb vrijdag de bevestiging ontvangen dat ze mijn gegevens goed hebben ontvangen.
Jij had toch bij gsm.nl besteld?Brammos85 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 19:54:
[...]
Ik heb toestel zaterdag ontvangen. Zat een brief bij dat sd kaart nagestuurd zou worden
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Net van gsm web mail gehad over het huawei abbo dat ze een fout hebben gemaakt. Dat het abbo niet 0 euro kost maar 7 Euro.
Ja helaas 
Geachte mevrouw/heer,
U heeft gisteren een aanvraag gedaan met een T-Mobile abonnement i.c.m. een Huawei P7.
Helaas heeft deze aanbieding fout op de website gestaan.
Het abonnement is niet €0,00 per maand.
De voordeligse aanbieding is:
0 minuten + toestelservice 0 = €7,00 per maand.
Eenmalige prijs voor het toestel = €47,00
Na aanmelding bij Huawei ontvangt u €50 retour van Huawei.
Uw aanvraag zal dan ook niet kunnen worden verwerkt.
U kunt via onderstaande link een nieuw (juist) contract aanvragen:
http://www.gsmweb.nl/inde...checkout/abo&abo=17176231
Excuus voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
GSMWEB.NL
Die cashback icm een T-Mobile-abonnement maakt de Huawei Ascend P7 wel interessant. Alleen in de actievoorwaarden van Huawei wordt GSMweb niet als deelnemende winkel genoemd. Iemand enig idee hoe dit zit? Of zou de cashback al in de prijs verwerkt zitten? GSMweb biedt het toestel namelijk gratis aan bij een abo van 3GB, terwijl andere sites zoals Studentmobiel nog 50 euro vragen.
In de post boven die van jou staat dat het toestel 47 euro kost bij GSMweb... En dat je later de cashback van Hoawei ontvangt.RoD schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:30:
Die cashback icm een T-Mobile-abonnement maakt de Huawei Ascend P7 wel interessant. Alleen in de actievoorwaarden van Huawei wordt GSMweb niet als deelnemende winkel genoemd. Iemand enig idee hoe dit zit? Of zou de cashback al in de prijs verwerkt zitten? GSMweb biedt het toestel namelijk gratis aan bij een abo van 3GB, terwijl andere sites zoals Studentmobiel nog 50 euro vragen.
Of bedoel je bij duurdere abbo's? Dan is de prijs van een toestel in principe altijd hetzelfde of lager.
Bij een cashback wordt overigens voor apparatuur wel vaker een hogere prijs gevraagd door de detaillist (bijvoorbeeld adviesverkoopprijs en/of minder korting dan normaal), aangezien de consument toch geld terugkrijgt.
Nee, bij de duurdere abo's (zoals ik zei, met 3GB) is ie gratis. Maar ik twijfel dus of je uberhaubt die cashback wel krijgt omdat GSMweb niet in de lijst met deelnemers staat. Zie http://p7cashback.nl/terms-and-conditions/Edddd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:40:
[...]
In de post boven die van jou staat dat het toestel 47 euro kost bij GSMweb... En dat je later de cashback van Hoawei ontvangt.
Of bedoel je bij duurdere abbo's? Dan is de prijs van een toestel in principe altijd hetzelfde of lager.
Bij een cashback wordt overigens voor apparatuur wel vaker een hogere prijs gevraagd door de detaillist (bijvoorbeeld adviesverkoopprijs en/of minder korting dan normaal), aangezien de consument toch geld terugkrijgt.
*doh* klopt. Al die webshops lijken qua naam op elkaar

Dat is inderdaad vreemd. Echter in hun eigen invulformulier:RoD schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:50:
[...]
Nee, bij de duurdere abo's (zoals ik zei, met 3GB) is ie gratis. Maar ik twijfel dus of je uberhaubt die cashback wel krijgt omdat GSMweb niet in de lijst met deelnemers staat. Zie http://p7cashback.nl/terms-and-conditions/
http://p7cashback.nl/register/
Staat gsmweb.nl wel netjes tussen. Dat zou vreemd zijn, als die uitgesloten zou zijn.
Dan zal het wel goed zijnknakworst schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:35:
[...]
Dat is inderdaad vreemd. Echter in hun eigen invulformulier:
http://p7cashback.nl/register/
Staat gsmweb.nl wel netjes tussen. Dat zou vreemd zijn, als die uitgesloten zou zijn.
Edit: terwijl ik dit typ verdwijnt de aanbieding van de site

Edit 2: hij kost nu 27 euro bij een abo van 3GB.
[ Voor 15% gewijzigd door RoD op 03-06-2015 16:57 ]
Ik heb 28-5 mijn contract van T-mobile bij GSMWEB verlengt met 24 maanden LG G4 onbeperkt bellen/smssen, 3000MB voor 17,50 per maand, dit contract is ondertekend naar t-mobile gestuurd en nu zie ik dat t-mobile dit contract op 12 maanden, 24,50 heeft gezet. hebben meer mensen dit probleem?
AMD Phenom II x4 955, 2x4096MB DDR3 1600, SSD: PNY 240GB, NVidia GTX 550, X-Fi Elite Pro, Coolermaster M620, 24" Samsung, Onkyo TX-NR626, Synology DS214Play NAS
Als je de telefoon voor 300 euro hebt, op zich nog niet veel te klagen toch? Mag je over een jaar weer een nieuwejohn2 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 17:45:
Ik heb 28-5 mijn contract van T-mobile bij GSMWEB verlengt met 24 maanden LG G4 onbeperkt bellen/smssen, 3000MB voor 17,50 per maand, dit contract is ondertekend naar t-mobile gestuurd en nu zie ik dat t-mobile dit contract op 12 maanden, 24,50 heeft gezet. hebben meer mensen dit probleem?
Maar verder is het idd een foutje van 2<->1 jaar. (1 jaar is nl 24,50 idd). Even contact opnemen met GSMweb dan maar!
Ik heb gebruik gemaakt van een cashback bij BlackBerry (Z10), daar ging het erom dat het een 'Nederlands' toestel was. M.a.w. een toestel dat door BlackBerry in Nederland werd gedistribueerd. Sommige providers vielen daar ook buiten de boot, aangezien ze zelf de toestellen importeerden van buiten Nederland of de Benelux.
Wanneer GSMWeb zelf melding maakt van de actie, mag je veronderstellen dat hun toestellen in aanmerking komen. Ik zou het even per e-mail vragen aan ze, opdat je ook een bevestiging krijgt waaraan je later refereren (mocht er gehannes zijn).
Succes! Mooi toestel, het is dat ik net een iPhone heb, anders was dit wel een leuke deal. Maar ja, iOS wilde ik ook een keer proberen, lekker afwisselen. (Vooralsnog kan niets tegen BB10 op...)
Wanneer GSMWeb zelf melding maakt van de actie, mag je veronderstellen dat hun toestellen in aanmerking komen. Ik zou het even per e-mail vragen aan ze, opdat je ook een bevestiging krijgt waaraan je later refereren (mocht er gehannes zijn).
Succes! Mooi toestel, het is dat ik net een iPhone heb, anders was dit wel een leuke deal. Maar ja, iOS wilde ik ook een keer proberen, lekker afwisselen. (Vooralsnog kan niets tegen BB10 op...)
Als ik het zo bekijk had je met ie 2 jaar verlenging 324 euro bij moeten betalen, toch?john2 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 17:45:
Bij zelfde provider verlenging moet tie 294 eur eenmalig betalen.Tweaknet schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 01:25:
[...]
Als ik het zo bekijk had je met ie 2 jaar verlenging 324 euro bij moeten betalen, toch?
*knip*
[ Voor 96% gewijzigd door Perkouw op 04-06-2015 12:01 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Perkouw op 04-06-2015 12:13 ]
Zijn er binnenkort nog openingsacties van T-mobile?
Simpele vragen naar info over toekomstige acties voegt niets toe en is dus niet de bedoeling.Haarlem023 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:27:
Zijn er binnenkort nog openingsacties van T-mobile?
Nu bij MM; 12 maanden, 1000MB, 150bel voor 9,50/maand, 1-jarig abonnement. Lijkt een goede aanbieding!
Bedankt voor de tip Robberto, ik probeer te verlengen (huidige abonnement loopt over 4 maanden af), maar bij een van de laatste stappen bij "levering" is er enkel de keuze voor direct verlengen. Vraag me nu af of ze dan meteen verlengen en mijn huidige abo overrulen of keurig bij het aflopen van mijn oude abonnement beginnen met dit abonnement. Weet iemand hoe dat in z'n werking gaat?
Alvast bedankt en fijn weekend!
Alvast bedankt en fijn weekend!
Ik vind het sowieso een beetje rommelig gaan heb een bestelling gedaan niks betaald maar hoor nu ook niks meer..? Wat betreft jouw verhaal, volgens mij mag je drie of vier maanden van te voren normaal al verlengen maar blijft je ouwe contract doorgaan tot einde contract datum. Als je dan verlengt met een nieuwe telefoon krijg je die al wel maar nog op je ouwe abonnement.Bimbel schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 17:07:
Bedankt voor de tip Robberto, ik probeer te verlengen (huidige abonnement loopt over 4 maanden af), maar bij een van de laatste stappen bij "levering" is er enkel de keuze voor direct verlengen. Vraag me nu af of ze dan meteen verlengen en mijn huidige abo overrulen of keurig bij het aflopen van mijn oude abonnement beginnen met dit abonnement. Weet iemand hoe dat in z'n werking gaat?
Anoniem: 484683
Weet niet of deze thread al is uitgestorven of niet, maar heeft T-mobile überhaupt nog wel openingsacties? Ik wilde namelijk in het begin van 2016 (wanneer de Galaxy S7 of Xperia Z6 uitkomen) een nieuw abonnement afsluiten en dan natuurlijk voor een zacht prijsje. Via dit forum had ik namelijk 2 jaar geleden een abonnement voor mijn Xperia afgesloten met 50% korting
Redelijk uitgestorven, er zijn geen leuke openingsaanbiedingen meer.
Toch verwacht ik wel dat T-Mobile binnenkort weer wat gaat doen, al dan niet in de vorm van een nieuw prijsbeleid gezien de prijzen oorlog die nu gestart is door Tele2/Simpel/Youfone.
Misschien dat ze bij de introductie van dat prijsbeleid weer wat stunt acties verzinnen maar goed, dat is euforie middels een glazen bol.
Toch verwacht ik wel dat T-Mobile binnenkort weer wat gaat doen, al dan niet in de vorm van een nieuw prijsbeleid gezien de prijzen oorlog die nu gestart is door Tele2/Simpel/Youfone.
Misschien dat ze bij de introductie van dat prijsbeleid weer wat stunt acties verzinnen maar goed, dat is euforie middels een glazen bol.
De voorgaande de jaren heeft t-mobile een acties gehad bij de introductie van s4, s5 en s6. Denk dat hetzelfde zal zijn bij de s7.
s4 http://newsroom.t-mobile....root-succes-bij-t-mobile/ (alleen rotterdam)
s5 http://newsroom.t-mobile....-galaxy-s5-vanaf-11-april
s6 http://newsroom.t-mobile....erkrijgbaar-bij-t-mobile/
s4 http://newsroom.t-mobile....root-succes-bij-t-mobile/ (alleen rotterdam)
s5 http://newsroom.t-mobile....-galaxy-s5-vanaf-11-april
s6 http://newsroom.t-mobile....erkrijgbaar-bij-t-mobile/
18 Feb t/m 21 feb wordt er een nieuwe winkel geopend in Breda:

Kan alleen de aanbiedingen niet zo goed lezen, ligt aan Blendle.

Kan alleen de aanbiedingen niet zo goed lezen, ligt aan Blendle.
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
S6
50%korting op
6(of 8)GB data
onbeperkt bellen & 120min eu
Z5 Compact
50%korting op
6(of 8)GB data
120min nl & eu
LG G4
50%korting op
6(of 8)GB data
120min nl & eu
50%korting op
6(of 8)GB data
onbeperkt bellen & 120min eu
Z5 Compact
50%korting op
6(of 8)GB data
120min nl & eu
LG G4
50%korting op
6(of 8)GB data
120min nl & eu
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Maar nog steeds een fors maandbedrag voor een toestel van een jaar oud. Kan het geen topper noemen.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
De Sony Z5 compact is slechts 6 maanden oud. De prijzen vind ik overigens wel erg hoog. Ik hoop dan ook op acties, waarbij je niet meer dan 30 euro per maand kwijt bent incl. telefoon.
Ik heb nu namelijk een abonnement met telefoon voor 32 euro per maand, zonder een shopactie. Abonnement bij Coolblue afgesloten met T-Mobile "verleng" abonnement voor 24 maanden.
Ik heb nu namelijk een abonnement met telefoon voor 32 euro per maand, zonder een shopactie. Abonnement bij Coolblue afgesloten met T-Mobile "verleng" abonnement voor 24 maanden.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Deze kwam ik zojuist tegen:

Aanvullende informatie:
Deze actie is alleen geldig op 11 maart bij T-Mobile Shop, Lijnbaan 86 in Rotterdam en T-Mobile Shop, Ginnekenstraat 17, Breda.
* Inclusief 2-jarig Stel Samen & Stel Bij startabonnement en maandelijkse toestelbetaling. Na 24 maanden betaal je €40,- /mnd. Eenmalige kosten: aansluitkosten à €29,95 en thuiskopieheffing à €4,24. Actie is alleen geldig op 11 maart 2016. In combinatie met een Samsung Gear VR, zolang de voorraad strekt. De Gear VR is te verkrijgen via samsung.com/nl/promotion .
Let op: koop je de Samsung S7 (edge) op 11 maart in Rotterdam of Breda met bovenstaande actie? Dan gelden er bijzondere actievoorwaarden als het gaat om het bestellen van de Gear VR. Ga naar www.samsung.com/promoties, klik op de promotie en vul het online aanmeldformulier in. Upload de factuur en streepjescode met EAN en serienummer van de verpakking. Doe dit uiterlijk voor 18 maart 2016.
Bron: https://forum.t-mobile.nl...-event-op-11-maart-265383
Bedankt voor de aanvulling JdJtA, was de informatie vergeten

Aanvullende informatie:
Deze actie is alleen geldig op 11 maart bij T-Mobile Shop, Lijnbaan 86 in Rotterdam en T-Mobile Shop, Ginnekenstraat 17, Breda.
* Inclusief 2-jarig Stel Samen & Stel Bij startabonnement en maandelijkse toestelbetaling. Na 24 maanden betaal je €40,- /mnd. Eenmalige kosten: aansluitkosten à €29,95 en thuiskopieheffing à €4,24. Actie is alleen geldig op 11 maart 2016. In combinatie met een Samsung Gear VR, zolang de voorraad strekt. De Gear VR is te verkrijgen via samsung.com/nl/promotion .
Let op: koop je de Samsung S7 (edge) op 11 maart in Rotterdam of Breda met bovenstaande actie? Dan gelden er bijzondere actievoorwaarden als het gaat om het bestellen van de Gear VR. Ga naar www.samsung.com/promoties, klik op de promotie en vul het online aanmeldformulier in. Upload de factuur en streepjescode met EAN en serienummer van de verpakking. Doe dit uiterlijk voor 18 maart 2016.
Bron: https://forum.t-mobile.nl...-event-op-11-maart-265383
Bedankt voor de aanvulling JdJtA, was de informatie vergeten
[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 484683 op 09-03-2016 08:09 ]
Wat aanvullende info over bovenstaande actie:
Bron
Bron
Edit: .Anoniem: 484683 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 07:25:
Deze kwam ik zojuist tegen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bron: T-mobile forum
[ Voor 4% gewijzigd door Dutchdeveloper op 09-03-2016 07:47 ]
Vind het eigenlijk geen bijzondere actie. Lijken wel normale prijzen...
Waar is de 50% korting gebleven ter waarde van 32,50 of 33,50??
Het ziet er voor mij ook uit als normale, maar ook nog eens hoge prijzen.
Waar is de tijd gebleven dat je voor 22,- per maand een telefoon mee kon krijgen t.w.v. 500-600 euro tijdens zo'n speciale winkelactie.
Ik heb het gevoel dat de Bluecarpet acties van vorig jaar beter waren.
Het ziet er voor mij ook uit als normale, maar ook nog eens hoge prijzen.
Waar is de tijd gebleven dat je voor 22,- per maand een telefoon mee kon krijgen t.w.v. 500-600 euro tijdens zo'n speciale winkelactie.
Ik heb het gevoel dat de Bluecarpet acties van vorig jaar beter waren.
Verschil is voor beiden maar 7,5€ per maand op de prijs dat je 'm sowieso al bij T-mobile kunt halen. (moest zelf ook even nadenken omdat ik het gevoel had die prijzen ook al eerder te hebben gezien)EN-IS schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 16:45:
Vind het eigenlijk geen bijzondere actie. Lijken wel normale prijzen...
Simpel. Het begon zo:
2013: S4 van 69 voor 34,50/maand. 5 GB en onbeperkt bellen/SMS
2014: S5 van 79 voor 39,50/maand. 10 GB en onbeperkt bellen/SMS + 8 GB SD
2015: S6 van 84 voor 42,00/maand. 5 GB en onbeperkt bellen/SMS + 120 min EU
2016: S7 van ?? voor 45,00/maand. 6 GB en onbeperkt bellen/SMS + 120 min EU
2013: S4 van 69 voor 34,50/maand. 5 GB en onbeperkt bellen/SMS
2014: S5 van 79 voor 39,50/maand. 10 GB en onbeperkt bellen/SMS + 8 GB SD
2015: S6 van 84 voor 42,00/maand. 5 GB en onbeperkt bellen/SMS + 120 min EU
2016: S7 van ?? voor 45,00/maand. 6 GB en onbeperkt bellen/SMS + 120 min EU
Het verschil is hier dat je enkel korting krijgt op je startabonnement, data en belbundel (50% op 40 euro). Daarbovenop komt nog de maandelijkse betaling voor je telefoon wat 27 euro is voor de edge. Maar ik ben het er mee eens dat het een slechte actie is vergeleken met voorgaande acties.
Apart eigenlijk, normaal is dit op zaterdag.
Inderdaad en net zoals hierboven aangegeven; jaarlijkse worden de zogenaamde van prijzen verhoogd.MusicAddict schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 16:53:
Verschil is voor beiden maar 7,5€ per maand op de prijs dat je 'm sowieso al bij T-mobile kunt halen. (moest zelf ook even nadenken omdat ik het gevoel had die prijzen ook al eerder te hebben gezien)
//offtopic: aanbieding van Tele2 (39euro p/m -> 4GB - onbp. bel/sms - toestel 0,-) die nu is ingegaan is dan ook interessanter
https://www.tele2.nl/shop...t/samsung-galaxy-s7-32gb/
Daarover gesproken, ik noem het gedeeltelijk offtopic, als je nog een leuke aanbiedingen wil binnenkort:EN-IS schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:28:
[...]
//offtopic: aanbieding van Tele2 (39euro p/m -> 4GB - onbp. bel/sms - toestel 0,-) die nu is ingegaan is dan ook interessanter
https://www.tele2.nl/shop...t/samsung-galaxy-s7-32gb/
Iphone 6S / onbeperkt bellen en sms / 4 Gb data = € 21,- in de maand ( gratis tel. 30 aansluitkosten )
Tele 2 openingsactie
Let wel!
• Max/Totaal 100 toestellen
• Aansluiten vanaf 00:00 (doe dit anders is vanaf 03:00 alles vergeven), er worden nummers uitgedeeld en er is bewaking
• Winkel gaat pas 10 uur open en je mag niet langer dan 20 min weg anders is je nummer al ongeldig
Succes!
Hier doe ik niet aan mee ondanks dat er een in mijn woonplaats opent..
[ Voor 0% gewijzigd door Humma Kavula op 16-03-2016 21:26 . Reden: openingstijd aangepast ]
https://www.tele2.nl/winkels/tilburg/ alleen in tilburg zo te zien.Robberto schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 21:05:
Waar lees jij van die iPhone 6s?
Hmm, mooie actie wel, alleen niet in de buurt. Komen er nog meer winkels of blijft het bij dit?Nelsa schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 21:14:
[...]
https://www.tele2.nl/winkels/tilburg/ alleen in tilburg zo te zien.
OK, laatste hierover in dit topic:Robberto schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 21:26:
[...]
Hmm, mooie actie wel, alleen niet in de buurt. Komen er nog meer winkels of blijft het bij dit?
http://werkenbij.tele2.nl/vacatures/retail/
Hier vind je aankomende openingen ( geen data, wel plaats )
En nu hop, verder hierover in het juiste topic: Tele 2 openingsactie
Vraagje: heeft er iemand meer info kunnen vinden over de t-mobile actie die aankomende weekend is? Iets met 50% korting op abo en toestel. Ik hoorde het op de radio gisteren (dacht op 538), maar kan het nergens terugvinden
. Heb ik het gedroomd of moet het nog online verschijnen?
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Op deze pagina staat een actie van T-Mobile.
In Eindhoven krijg je dit weekend 50% korting bij de G5. Waarop je korting krijgt is niet helemaal duidelijk.
Ik zag een reclame van T-Mobile voorbij komen op Facebook.
https://m.facebook.com/st...050589&id=155526387811390
Ik zag een reclame van T-Mobile voorbij komen op Facebook.
https://m.facebook.com/st...050589&id=155526387811390
Deze aanbieding is ook in Utrecht (heb hem ook voorbij zien komen). Op de website is niets te vinden, de aanbieding die daar staat is niet bepaald een aanbieding en er wordt daar ook nergens gesproken over 50%. Ik ga straks naar de winkel om te kijken waar het over gaat.
Dat zal zoals altijd wel 50% korting op alleen het abonnement zijn en niet op de toestel maandprijs. Was vorige acties ook zo... En wss weer vanaf stel samen 3gb/onbeperkt bel,sms
Geen openingsactie, maar wel dezelfde voordelen. Nu niet uren wachten voor de deur, maar direct afsluiten en dit 4 weken langs. Doe je voordeel ermee 
Maandag 22 augustus (2016) breekt de Mobile Madness uit bij T-Mobile. Profiteer vanaf 22 augustus tot en met 18 september van te gek veel korting op je T-Mobile abonnement.
Tot 50% korting op je abonnement
Alle voordelen van het Stel Samen & Stel Bij abonnement
Geen aansluitkosten (t.w.v. € 29,95)
Maandag 22 augustus (2016) breekt de Mobile Madness uit bij T-Mobile. Profiteer vanaf 22 augustus tot en met 18 september van te gek veel korting op je T-Mobile abonnement.
Tot 50% korting op je abonnement
Alle voordelen van het Stel Samen & Stel Bij abonnement
Geen aansluitkosten (t.w.v. € 29,95)
[ Voor 22% gewijzigd door Vapormax op 21-08-2016 18:03 ]
Anoniem: 328026
De getoonde prijzen zijn volgens Tmobile al inclusief de 50%. Dus de iPhone 6S van 45 euro pm zou volgens Tmobile zonder de actie 90 euro per maand kosten.
Nee, zoals duidelijk vermeld, alleen korting op je abbo en niet je toestel maand prijs.Anoniem: 328026 schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 20:37:
De getoonde prijzen zijn volgens Tmobile al inclusief de 50%. Dus de iPhone 6S van 45 euro pm zou volgens Tmobile zonder de actie 90 euro per maand kosten.
Hoe zit het dan met de sim-only die erbij staat? Er staat voor 20e per maand. Zonder de korting is dat abbo 23e. Maar ze zeggen dat daar 50% korting op zit? Ik snap het niet.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Er staat tot 50% korting.hupske schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 20:56:
Hoe zit het dan met de sim-only die erbij staat? Er staat voor 20e per maand. Zonder de korting is dat abbo 23e. Maar ze zeggen dat daar 50% korting op zit? Ik snap het niet.
Zo ver was ik ook. Zet er dan geen plaatje bij met 50% bij die producten, want daar zit GEEN 50% op. Dan moet je gewoon adverteren met dat je 13% korting krijgt daarop.
En mijn ik snap het niet is meer de vraag of dat toegestaan is
[ Voor 8% gewijzigd door Hupske op 21-08-2016 21:26 ]
Misleidende reclame lijkt het me, als er een 50% op het plaatje staat. Deze rechtszaak kunnen we wel winnen tochhupske schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 21:25:
[...]
Zo ver was ik ook. Zet er dan geen plaatje bij met 50% bij die producten, want daar zit GEEN 50% op. Dan moet je gewoon adverteren met dat je 13% korting krijgt daarop.
En mijn ik snap het niet is meer de vraag of dat toegestaan is
Haha, dat gaat wat ver. Maar kan mij goed bedenken dat er veel mensen door misleid worden en echt denken dat die aanbieding 50% is(wat niet zo is).Kiswum schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 21:29:
[...]
Misleidende reclame lijkt het me, als er een 50% op het plaatje staat. Deze rechtszaak kunnen we wel winnen toch
Schoonmoeders is iig toe aan een nieuw abonnement, dus houd hun pagina wel even een tijdje in de gaten of er een goede aanbieding voorbij komt
Ik mag vanaf 2 september verlengen of rond 2 november overstappen naar een andere provider. Als er op de IFA een leuke telefoon wordt aangekondigd, dan probeer ik weer een actie mee te pakken. Tot nu toe was ik met T-Mobile + een Sony, keer op keer goedkoper uit, dan wanneer ik het los zou kopen met de goedkoopste 4G Sim-only. Alleen i.c.m. KPN compleet + gsm abonnement, zou ik uiteindelijk goedkoper uit zijn geweest.
Ik zal de pagina dus goed in de gaten houden, maar de vorige keer was een dergelijke actie niet echt rendabel.
Ik zal de pagina dus goed in de gaten houden, maar de vorige keer was een dergelijke actie niet echt rendabel.
In dat geval zou ik een maandelijks opzegbaar abonnement nemen en dan in december nog eens kijken.
Dan zijn meestal de beste aanbiedingen.
Je krijgt voor zover ik weet korting op je bel en internet bundel. Je betaalt nog apart je toestel af, daar krijg je geen korting over.Kiswum schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 21:29:
[...]
Misleidende reclame lijkt het me, als er een 50% op het plaatje staat. Deze rechtszaak kunnen we wel winnen toch
Ik heb de prijzen bekeken. Je krijgt maximaal 50% korting op: startbundel, belbundel en databundel.
Volgens mij zijn de aansluitkosten nu ook voor iedereen gratis. Je betaald echter wel de eventuele toestelkosten.
Bij een sim-only betaal je wel de volledige kosten voor de standaard startbundel.
(eerder deze ochtend dacht ik dat het startbundel van €10,- bleef zoals het was, maar daar krijg je nu in ieder geval 50% korting op)
Volgens mij zijn de aansluitkosten nu ook voor iedereen gratis. Je betaald echter wel de eventuele toestelkosten.
Bij een sim-only betaal je wel de volledige kosten voor de standaard startbundel.
(eerder deze ochtend dacht ik dat het startbundel van €10,- bleef zoals het was, maar daar krijg je nu in ieder geval 50% korting op)
[ Voor 10% gewijzigd door Kiswum op 22-08-2016 23:35 . Reden: sim-only toegevoegd ]
Lijkt me niet handig als je je nummer graag zou willen behouden. Ik wil niet in een administratieve rompslomp terecht komen als de provider mijn nummer niet op tijd kan overzetten. Ik kan dan beter 1 maand de volledige kosten betalen dan de moeite nemen om slechts 1 maand even over te stappen.ASW1 schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 22:19:
In dat geval zou ik een maandelijks opzegbaar abonnement nemen en dan in december nog eens kijken.
Mijn vorige reactie aanpassen met de bovenstaande quote, was beter geweest
[ Voor 8% gewijzigd door Kiswum op 22-08-2016 23:36 ]
Dat is ook waar.
Maar dan moet je wel twee maanden doen, de goede aanbiedingen starten niet automatisch al op de eerste dag van december.
Maar dan moet je wel twee maanden doen, de goede aanbiedingen starten niet automatisch al op de eerste dag van december.
Heb ook gescoord;
20Gb en onbeperkt bellen voor maar 25 euro per maand! Ben tevreden
Anoniem: 810977
de 50% korting is op de prijs van het toestel bij je abonnement.
Als je een abonnement neemt met 0 euro bijbetalen krijg je geen korting.
Als je kiest voor het hele toestel in 1 keer betalen dan krijg je 50% korting op de losse toestelprijs
Als je kiest voor de tussenoptie dus iets van 100 euro aanbetalen dan krijg je ook korting maar minder.
Daarnaast krijg je nog iets van 10 euro korting 24 maanden lang. dus dat is de aanbieding
En dan ook nog eens alleen op geselecteerde toestellen
Als je een abonnement neemt met 0 euro bijbetalen krijg je geen korting.
Als je kiest voor het hele toestel in 1 keer betalen dan krijg je 50% korting op de losse toestelprijs
Als je kiest voor de tussenoptie dus iets van 100 euro aanbetalen dan krijg je ook korting maar minder.
Daarnaast krijg je nog iets van 10 euro korting 24 maanden lang. dus dat is de aanbieding
En dan ook nog eens alleen op geselecteerde toestellen

Mag ik weten hoe je dat voor elkaar hebt gekregen? Ik kom dan op 32.50 uit.RRCreations schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:24:
Heb ook gescoord;
Abonnement met telefoon nemen en dan telefoon weer verkopen. Dan kom je uit op die €25/maand.
De nieuwe Sony Xperia X compact doet trouwens nu ook mee met de actie op de T-Mobile site.
De nieuwe Sony Xperia X compact doet trouwens nu ook mee met de actie op de T-Mobile site.
Alleen noem ik dat nou niet echt een actie, heb mijn huidige abo met Z3c vergeleken met exact hetzelfde voor de Xc.. Betaal nu minder zonder een actie destijds..AquaSheep schreef op maandag 05 september 2016 @ 19:49:
Ok, kleine kanttekening dat de Z3c al goedkoper was dan de Xc zie ik net op de bon, €120,- minder zelfs dan de € 408 van de Xc maar ja, dat is ook de premiumprijs van het als eerste willen hebben.
Punt blijft dat dit nog steeds niet super goedkoop is, aantrekkelijk om mee te nemen in je keuze maar geen no brainer zoals vroegah..
Mijn excuses voor mijn late reactie;XyberBorg schreef op zondag 04 september 2016 @ 22:35:
[...]
Mag ik weten hoe je dat voor elkaar hebt gekregen? Ik kom dan op 32.50 uit.
Bij T-Mobile zag ik dat voor een S7 Edge met onbeperkt minuten en 20GB het volgende moest betalen
574,19 euro voor het toestel en 25 euro per maand voor de abonnement
Dat was dus inderdaad 7,50 goedkoper dan de sim only prijs.
Had het volgende gedaan bij tweakers;
Advertentie geplaatst wie een S7 Edge wilde voor 575 euro. Vervolgens reageerde iemand erop die het wilde. Hij betaalde de toestel in persoon en ik kreeg mijn gewilde abonnement.
Snap trouwens niet waarom ze niet gewoon ook bij sim-only 25 euro aanhouden.
Hetzelfde dus wat @AquaSheep zei.
[ Voor 14% gewijzigd door Yorinn op 24-10-2016 22:32 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
*knip* Dit topic is niet bedoelt voor reviews over T-Mobile.
[ Voor 96% gewijzigd door Yorinn op 29-10-2016 23:43 ]
Verstand van 'Alles' van 'Niets'
Let op:
~[html]Check de T-Mobile site en de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40047192#aankomende">topicstart</a> voor info over aankomende acties en geruchten. Pas als iemand een flyer of billboard heeft gezien/gefotografeerd is er een bevestiging.
<b>Simpele vragen naar info over toekomstige acties voegt niets toe en is dus niet de bedoeling</b>.~[/html]
~[html]Check de T-Mobile site en de <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40047192#aankomende">topicstart</a> voor info over aankomende acties en geruchten. Pas als iemand een flyer of billboard heeft gezien/gefotografeerd is er een bevestiging.
<b>Simpele vragen naar info over toekomstige acties voegt niets toe en is dus niet de bedoeling</b>.~[/html]