Acties:
  • +10 Henk 'm!

• gerritbob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-04-2023
Tele 2 heeft de komende maanden om de zoveel tijd een openingsactie. Wat houdt dit in?

Voor €21/maand:

- de eerste 100 klanten!
- Samsung S6 edge (zwart/platinum gold 32Gb)
- onbeperkt bellen/sms
- 4GB internet 4g (voor €4 meer wordt dit 8GB)
- €30 aansluitkosten

De eerst volgende locatie op 20-02-2016:
https://www.tele2.nl/winkels/den-haag/
Winkel gaat om 10:00 open

Overzicht van de winkels: https://www.tele2.nl/winkels/

Bovenstaande link in de gaten houden, elke nieuwe winkel komt hierbij te staan en dus ook een openingsactie.

Nou heb ik gister vernomen van een Tele 2 medewerker dat er nog meer acties komen. Hij bevestigde dat er bij elke nieuwe Tele 2 winkel een openingsactie zal zijn. Het mooie is dat er waarschijnlijk ook een actie komt met de Samsung Galaxy S7!

Ik was gister zelf in Amersfoort en hoorde dat er om 9:00 al iets van 140 man stonden. Ze deelden nummers uit (Tele 2) op basis van een namenlijst die de eerste paar mensen bijhielden. Het was netjes geregeld. Beveiligers riepen de nummers om met een megafoon. Als er niemand was met het desbetreffende nummer kwam dat nummer te vervallen.

Heb zoekfunctie gebruikt en nergens iets over deze actie gevonden dus hoop dat dit op de juiste plek staat. Mijn eerste topic, hoop dat ik er mensen blij mee kan maken. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-05 06:41

Kiswum

Gadget reviewer

Bedankt voor het delen, als het nodig is, dan zal ik mensen wijzen op deze mooie actie!
Het ziet eruit als de T-Mobile Shop opening actie.

Het enige wat jammer is, is dat je van tevoren niet weet of je binnen die 100 mensen valt. De toekomst zal hopelijk uitwijzen hoe lang je in de rij moet staan voordat de winkel open gaat.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:52
Kiswum schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:57:
Bedankt voor het delen, als het nodig is, dan zal ik mensen wijzen op deze mooie actie!
Het ziet eruit als de T-Mobile Shop opening actie.

Het enige wat jammer is, is dat je van tevoren niet weet of je binnen die 100 mensen valt. De toekomst zal hopelijk uitwijzen hoe lang je in de rij moet staan voordat de winkel open gaat.
Dat weet je gelukkig wel. Ik was afgelopen zaterdag in Amstelveen kreeg nr. 90 toegewezen. Hierdoor ben je verzekerd van een telefoon. Ze gingen tot 130, dus 30 reserve nummers, voor het geval iemand uitvalt.

Het afhandelen van de contracten ging overigens wel erg langzaam, max 10 klanten per uur werden geholpen. Dus ben toch een goede 9 uur kwijt geraakt die dag, maar het was het waard. Heb nu de S6 edge 4gb onbeperkt bellen en smsen voor € 21. Ik kom van een sim only van 3 gb met 100 min/sms voor € 17,50, dus dit is wel degelijk een vooruitgang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 23:43

WhiteDog

met zwarte hond

gerritbob schreef op zondag 14 februari 2016 @ 09:56:
Tele 2 heeft de komende maanden om de zoveel tijd een openingsactie. Wat houdt dit in?

Voor €21/maand
Wat is de looptijd van dit contract? 12 maanden, 24 maanden of onmiddellijk opzegbaar?
Freshnub schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 12:07:
[...]
Het afhandelen van de contracten ging overigens wel erg langzaam, max 10 klanten per uur werden geholpen. Dus ben toch een goede 9 uur kwijt geraakt die dag, maar het was het waard.
9 uur buiten in de kou rechtstaan voor wat korting op een telefoon / abonnement ????
Ik ga wel een paar dagen werken dan om hem te betalen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanderinozie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-04 01:27
WhiteDog schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 23:33:
[...]

Wat is de looptijd van dit contract? 12 maanden, 24 maanden of onmiddellijk opzegbaar?

[...]

9 uur buiten in de kou rechtstaan voor wat korting op een telefoon / abonnement ????
Als je even op een link klinkt kom je er direct achter wat de looptijd is.
Voor jou gemak hier een copy paste van die info:

Onze Tele2 Winkel in Den Haag opent op 20 februari om 10.00 uur. Tijd voor een feestje. En jij viert mee. Want zaterdag krijg je precies 48,8% korting op een Samsung Galaxy S6 Edge met een 2-jarig abonnement. En deze korting geldt voor de gehele abonnementsduur!

Prijs van het abonnement is €21 in plaats van €41. Korting van €20 voor een looptijd van 24 maanden. €20x24=€480.
Dus in 9 uur tijd heb je €480 bespaard, komt neer op ongeveer een besparing wat je maakt van €53,33 voor ieder uur dat je gewacht hebt. Niet slecht vind ik zo.

[ Voor 15% gewijzigd door sanderinozie op 16-02-2016 23:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-05 22:32
Als je al een nummer hebt, is het wachten natuurlijk niet zo'n probleem. Bij de Vodafone acties was het een teringbende en kon je uren wachten zonder zekerheid tot geholpen worden. Daar heb ik drie uur in de rij gestaan voor een Red Super met 50% korting toentertijd. Scheelde wel 32,50x24=780 dus dat was de moeite waard.

Contractafhandeling is altijd een dingetje dat veel tijd kost. Zomaar een kwartier per klant. Dus vier/uur/medewerker. Afhankelijk van aantal personeelsleden in de winkel heb je inderdaad maar tien contracten/uur de winkel uit.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
WhiteDog schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 23:33:
[...]

[...]

24 maanden is de looptijd.

Normaal zou ik je gelijk geven, maar het feit dat je een kaartje krijgt en verzekerd bent van een telefoon maakt het wachten wat dragelijker. In Amstelveen kon je overigens uit de rij gaan en later weer terug keren, in mijn geval moest ik de auto verplaatsen en stiekem een kom soep verorberen bij de HEMA boven het Tele 2 filiaal, zodat ik de rij in de gaten kon houden.

Overigens is de besparing van bijna 300 euro niet iets dat ik in 9 uurtjes heb verdiend, maar eerder in 24 uurtjes met mijn salaris :).

• Dabbel
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-05 13:18
De berekening van kosten per uur gaat natuurlijk niet op als je een vaste salaris krijgt. Dan is het vaak wel de moeite waard.
ZZP'ers kunnen de berekening maken, mits er werk is natuurlijk.

• Dzine
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-06 22:33
Ter vergelijking; ik heb vorige maand exact hetzelfde bij Tele2 besteld en betaalde € 330,- bij v de S6..

Dus het is een beste deal, hoewel de S6 iets gedaald is in prijs :)

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watdenkjij
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-05 14:21
Weet iemand toevallig hoe laat ze beginnen met het uitdelen van kaartjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 544300

Hoeveel mensen staan er nu al in de rij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vipinholland
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-11-2023
van twitter:

ENERGIZE Management @interimenergy 2 u2 uur geleden
Meer dan 100 man voor deur bij #Tele2 Den Haag! #Openingsoffer alleen vandaag!En op is op(nu dus) #retail #energize

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watdenkjij
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-05 14:21
Het houdt niet op, niet vanzelf... :P
https://www.tele2.nl/winkels/nijmegen/
Ik hoorde vandaag dat er in totaal 22 winkels geopend zullen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Toch mooi 1,2%punt meer korting dan in Den Haag (ondanks het dezelfde actie is met dezelfde prijs. Blijkbaar heeft iemand bij Tele2 even een herberekening gemaakt...). Nu even wachten tot dat ze er eentje openen bij mij in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonuser
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-04-2023
Ik zie dat voor de volgende winkel (Nijmegen) aanstaande zaterdag op het moment alleen nog de S6 gepromote staat. Om nou alle pre-orderdeals voorbij te laten gaan om maar te hopen dat rond 11-03-16 ook tele2 de s7(edge) in deze launchdeal uitdeelt is mij persoonlijk wat te riskant..

So far heb ik ook aardige prijzen gezien bij https://www.gsmweb.nl/topdeals

Tele2

Maandkosten
Bel SMS Onbeperkt + 8000MB 4G € 25.00
Toestelbundel € 22,00 € 22.00
Totaal per maand € 47.00

Eenmalige kosten
Samsung Galaxy S7 Edge 32GB met VR bril White € 0.00
Verzendkosten € 0.00
Totaal eenmalig € 0.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Hmm, goeie deal alleen ga ik dat nooit ergens redden, zo vroeg mijn nest uit of daar overnachten? No way :+

Jammer dat dit niet zoals de "oude" T-Mobile openingsacties is, dan kon je gewoon ergens op de dag aansluiten en had je keus uit verschillende top toestellen.
[...]
Het afhandelen van de contracten ging overigens wel erg langzaam, max 10 klanten per uur werden geholpen. Dus ben toch een goede 9 uur kwijt geraakt die dag, maar het was het waard.
Oi, 9 uur! Op 100 toestellen, damn :X
Ze gingen tot 130, dus 30 reserve nummers, voor het geval iemand uitvalt.
30? Zou er nou echt iemand zo gek zijn om met een reserve nummer te gaan wachten? Ik neem aan dat je dan dus echt continue aanwezig moet zijn als er tussendoor iemand uitvalt of kan je dan eind van de dag gewoon terug komen om te kijken of er wat is uitgevallen?
In dat laatste geval zou ik nog wel een reserve nummer willen om eind van de middag weer te proberen, mits het in de buurt is en ik nummer 101 ben, anders heeft het weinig nut miz, iedereen die een nummer onder de 100 heeft blijft echt wel.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:04
Maar even afwachten totdat er een openingsdeal wat meer in de buurt aankomt, met de S7 :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61253

Hoe moet ik 50% korting van € 42,-- per maand rijmen met het aanbod dat ze nu standaard hanteren!!

Superdeal!
SAMSUNG S6 EDGE
Nu 34€/Mnd

Onbeperkt bel/sms
4 GB internetbundel
Met het nieuwste 4G-netwerk van Nederland

Volgens mij is 50% van € 34 nog altijd € 17,--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liselotte111
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 31-05 19:08
[...]

Dat weet je gelukkig wel. Ik was afgelopen zaterdag in Amstelveen kreeg nr. 90 toegewezen. Hierdoor ben je verzekerd van een telefoon. Ze gingen tot 130, dus 30 reserve nummers, voor het geval iemand uitvalt.

Het afhandelen van de contracten ging overigens wel erg langzaam, max 10 klanten per uur werden geholpen. Dus ben toch een goede 9 uur kwijt geraakt die dag, maar het was het waard. Heb nu de S6 edge 4gb onbeperkt bellen en smsen voor € 21. Ik kom van een sim only van 3 gb met 100 min/sms voor € 17,50, dus dit is wel degelijk een vooruitgang.
Hoe laat was je aanwezig? Kan ik een beetje in een inschatting maken van hoe laat ik er moet zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
valentijn12 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 21:22:
[...]

Hoe laat was je aanwezig? Kan ik een beetje in een inschatting maken van hoe laat ik er moet zijn :)
Een uurtje voor opening, 9 uur in de ochtend dus. Ik heb overigens geluk gehad, diezelfde dag was het ook in Amersfoort en daar schenen ze uren voor de opening al door hun kaartjes heen te zijn. Ik was zelf in het "chiquere" Amstelveen, dus er kwamen bij voorbaat niet zoveel mensen op af. Rond half tien waren ze door hun kaartjes heen, en af en toe sloten nog passanten aan. De rij is nooit langer dan 150 mensen geweest. Ik denk dat locatie ook heel erg uitmaakt en exposure op social media. Er werd al snel gecommuniceerd vanuit Tele 2, dat je zonder kaartje 0,0 kans maakte.

[ Voor 5% gewijzigd door Freshnub op 24-02-2016 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 31-05 22:32
Anoniem: 61253 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 17:22:
Hoe moet ik 50% korting van € 42,-- per maand rijmen met het aanbod dat ze nu standaard hanteren!!

Superdeal!
SAMSUNG S6 EDGE
Nu 34€/Mnd

Onbeperkt bel/sms
4 GB internetbundel
Met het nieuwste 4G-netwerk van Nederland

Volgens mij is 50% van € 34 nog altijd € 17,--
50% korting van de basisprijs, niet 50% korting van een aanbieding.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Anoniem: 61253

Ok,

Helemaal duidelijk nu.

Blijft sowieso mooie, scherpe prijs toch!

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnia love
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-05 23:29
Even voor de duidelijkheid, ik was vorige week naar den haag gegaan om 08:00 was ik daar ongeveer en hoorde dat ik te laat was(moeite en kosten voor niets :( ). Mochten mensen morgen (vandaag) naar de winkel willen gaan, vertrek nu alvast :) want anders ga je voor niets (zoals ik dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 612577

Om half 2 waren er 50 mensen. Om 6 uur was de registratie vol, 120 mensen (20 reserve). Zometeen worden de nummers uitgereikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-05 17:39
Nieuwe locaties zijn bekend:

Haarlem en Eindhoven.

Bron: Vacature in mijn mail :)

Beste XXXX,

Zie jij jezelf al staan in een gloednieuwe Tele2 winkel? Dat is goed nieuws, want Tele2 gaat nieuwe winkels openen in onder andere Haarlem en Eindhoven! Voor deze winkels zijn wij op zoek naar enthousiaste verkopers die Tele2 tot een groot succes willen maken.

Hiervoor zijn wij op zoek naar verkopers met minimaal een half jaar commerciële werkervaring, die het in zich hebben om een persoonlijke klik te maken met de klant. Samen met een nieuw team ga jij de uitdaging aan om de winkel succesvol te maken.

Lijkt deze uitdaging jou wel iets?
Bekijk dan snel de vacature via onderstaande link:

SOLLICITEER DIRECT

Met vriendelijke groet,

XXXX
Recruiter
XXXX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kale Kiwi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-05 08:17
Voor nog meer nieuwe locaties:
http://werkenbij.tele2.nl/vacatures/retail/ :)

[ Voor 4% gewijzigd door Kale Kiwi op 08-03-2016 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

De vraag is wanneer in Eindhoven! :D Mijn vrouw zou over precies 1 maand een nieuw abonnement kunnen afsluiten (3 maanden voor einde contract), het zou dan ook mooi zijn als het in combinatie kan met dit soort gave acties.

De vacatures laten daarin helaas niet al te veel zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gerritbob
Jongens een mooie ontwikkeling, IPHONE 6s. In Tilburg krijg je bij het abonnement een iPhone 6s onbeperkt bellen/sms en 4gb internet voor €21! Mooie deal zou ik zeggen. Ik ben van de partij, als er mensen zijn die vanuit Rotterdam mee willen rijden stuur me even een berichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leanderable
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-06 22:26
Eveneens is er gisteren (mij onbekend) een nieuwe winkel in Amsterdam geopend. Bron: https://www.tele2.nl/winkels/amsterdam-kinkerstraat/.

Weet iemand of hier ook een openingsactie bij is gehouden?

Het is ik, Leander, altijd in staat dingen helder en duidelijk te krijgen (ook als dit enigszings bot overkomt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:57
gerritbob schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:02:
Jongens een mooie ontwikkeling, IPHONE 6s. In Tilburg krijg je bij het abonnement een iPhone 6s onbeperkt bellen/sms en 4gb internet voor €21! Mooie deal zou ik zeggen. Ik ben van de partij, als er mensen zijn die vanuit Rotterdam mee willen rijden stuur me even een berichtje.
Wanneer ia die winkle in Tilburg open? Morgen?
gevonden, 19 maart dus

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Musta schreef op zondag 13 maart 2016 @ 20:36:
[...]

Wanneer ia die winkle in Tilburg open? Morgen?
gevonden, 19 maart dus
Donderdag 17 maart ;) = opening winkel
19 maart is inderdaad de dag van de actie
https://www.tele2.nl/winkels/tilburg/

[ Voor 11% gewijzigd door Kiswum op 14-03-2016 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Bedoelde wanneer is die actie eigenlijk, ik nam aan dat het 19 maart is? Of is die 19 februari (dacht dat ze maart bedoelden) die er staat een fout? Ik zie bij de iphone alleen op 19 maart staan?

[ Voor 26% gewijzigd door Musta op 14-03-2016 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Musta schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:09:
[...]

Bedoelde wanneer is die actie eigenlijk, ik nam aan dat het 19 maart is? Of is die 19 februari (dacht dat ze maart bedoelden) die er staat een fout? Ik zie bij de iphone alleen op 19 maart staan?
Oh je hebt gelijk, opening van de winkel is 17 maart, maar de actie is op zaterdag 19 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leanderable
Wel jammer dat het de 16Gb versie is though. Had ik voor een meerprijs meer geheugen kunnen krijgen, dan was ik sowieso even een kijkje gaan nemen.

Het is ik, Leander, altijd in staat dingen helder en duidelijk te krijgen (ook als dit enigszings bot overkomt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-05 14:30
Leanderable schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:44:
Wel jammer dat het de 16Gb versie is though. Had ik voor een meerprijs meer geheugen kunnen krijgen, dan was ik sowieso even een kijkje gaan nemen.
Is dat eigenlijk al zeker dat dit niet kan? Je mag immers ook kiezen uit alle kleuren.

Kan niet wachten tot Tele2 haar deuren opent in Groningen met een dergelijke actie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leanderable
Nostordici schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:39:
[...]

Is dat eigenlijk al zeker dat dit niet kan? Je mag immers ook kiezen uit alle kleuren.
Lijkt me niet, anders hadden ze dat er waarschijnlijk wel bij gezet. Dat had de actie alleen maar populairder kunnen maken, lijkt me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Hmm zou 5 uur vertrekken uit Rotterdam een goed idee zijn? Mn zusje en broertje willen da abo/telefoon, rond de uni is er gratis parkeren zei die (broertje studeert daar en dan paar minuten lopen nr centrum, dus ik hoop dat die gelijk heeft :p)

Enig idee hoe het eigenlijk bij de andere winkels was, straks ben je daar en is alles al vergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skynick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:16
Musta schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 00:39:
[...]

Hmm zou 5 uur vertrekken uit Rotterdam een goed idee zijn? Mn zusje en broertje willen da abo/telefoon, rond de uni is er gratis parkeren zei die (broertje studeert daar en dan paar minuten lopen nr centrum, dus ik hoop dat die gelijk heeft :p)

Enig idee hoe het eigenlijk bij de andere winkels was, straks ben je daar en is alles al vergeven.
Als je zo van andere hoort bij eerdere acties zijn de laatste telefoons om 5 uur al vergeven. Dus als je zeker wil zijn dan zou ik ervoor zorgen dat je er om 3-3:30 uur aanwezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zhiyichen
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-07-2021
Musta schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 00:39:
[...]

Van de Uni naar binnenstad is niet een paar minuten lopen. Uni is station Tilburg West dus eindje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zhiyichen
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-07-2021
Als je nummertjes hebt moet je dan blijven wachten ? Of kan je naar huis en dan om 10uur weer aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerritbob
zhiyichen schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:54:
Als je nummertjes hebt moet je dan blijven wachten ? Of kan je naar huis en dan om 10uur weer aansluiten?
Dat is in elke stad anders volgens mij. In Amersfoort kon je gewoon uit de rij maar als je nummer opgeroepen werd en je was er niet had je pech.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 612577

Om 5 uur vertrekken vanuit Rotterdam is een slecht idee, dan verspil je je reiskosten en tijd. In Nijmegen waren er om half 2 al 50 mensen. Om iets voor 6 uur waren alle 120 nummers uitgedeeld (inclusief 20 reserve nummers). De nummers die garantie boden (tot 100) waren iets na 5en op.

Uit de trend blijkt dat het steeds eerder vol is, hoe meer vestigingen openen. Logisch,
de actie wordt steeds bekender. Daarnaast hebben Apple fans nu voor het eerst hun kans. Ik verwacht dus dat in Tilburg zo rond 4 / half 5 de 100 nummers op zullen zijn.

Je kunt niet weggaan na aanmelding en dan om 10 uur terugkomen. Je kunt bij de beveiliging melden dat je even iets te eten wilt halen / naar de wc wilt, je mag dan maximaal 20 minuten weg. Binnen de 20 minuten moet je terug zijn, anders schrijven ze je uit.

De universiteit van Tilburg is wel een half uur lopen naar het centrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:13
Staat er de hele nacht beveiliging?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim.k
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
D2FValinor schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 23:55:
Staat er de hele nacht beveiliging?
Dat was in Nijmegen wel het geval ja. Ik verwacht dat dat nu niet anders zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Anoniem: 612577 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 17:51:
De universiteit van Tilburg is wel een half uur lopen naar het centrum.
Maak er maar 50 minuten van, het is 4,1 km. Niks te zoeken op de uni dus. Zet je auto gratis op Prinsenhoeven of Havendijk en loop in 8 minuten naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:19
Ik kan m'n contract in mei verlengen (bij T-mobile), is het dan mogelijk om vanaf die datum mijn Tele2 contract te starten? Zo ja, dan is het voor mij nog wel de moeite waard, zit vrijdagnacht in Utrecht, dus dan valt de reistijd wel mee...

Twijfels :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leanderable
Knul schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 20:31:
Ik kan m'n contract in mei verlengen (bij T-mobile), is het dan mogelijk om vanaf die datum mijn Tele2 contract te starten? (...)
Ik denk dat dat wel kan, maar dat je in het slechtste geval geen nummerbehoud kan aanvragen en een paar maanden dubbel betaalt. Maar beter even de klantenservice vragen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:48
En zijn er nog mensen geweest?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tariko
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:07
Yep, ben er nog steeds. Kwart voor 1 waren er ongeveer 80 namen geregistreerd, uiteindelijk tot de 126 waarvan 26 reserve. Van elke kleur 25 stuks. Dus dat wordt een roze 😭.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Mooie bumpercase er omheen en je ziet er niks van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leanderable
ago schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 12:56:
Mooie bumpercase er omheen en je ziet er niks van :D
Wel een beetje jammer van de designtelefoon die je koopt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tariko
Heb een zilveren bemachtigd 🙌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:04

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Bedankt voor de tip! We waren er met zijn tweetjes iets voor 3en en waren nummer 99 en 100 op de reserveringslijst, uiteindelijk als 96e en 97e (de laatste zilveren en een roségouden) kunnen bemachtigen :)
Erg gezellige en gemoedelijke tijd doorgebracht met mensen uit heel Nederland. Wachten duurde wel erg lang omdat ze maar zo'n 16 mensen per uur aan konden sluiten (4 medewerkers, ongeveer 15 minuten per klant). Was wel redelijk onduidelijk waar je je moest melden omdat de bewaker in donkere kleren een beetje verstopt in een portiekje stonden.
ago schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 14:03:
[...]

Maak er maar 50 minuten van, het is 4,1 km. Niks te zoeken op de uni dus. Zet je auto gratis op Prinsenhoeven of Havendijk en loop in 8 minuten naar de winkel.
Jij ook bedankt voor deze tip :) Scheelde ons toch mooi een flinke slok parkeergeld!

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 750475

Vandaag ook de hele dag in de rij gestaan voor de actie van Tilburg. Om half 4 s' nachts was de lijst met namen voor 100 vol en ook 20 reserve. Door de beveiliging gemaakt. De beveiliging zou eigenlijk pas om 1 uur s ,nacht gaan registreren maar zij waren gebeld door tele 2 dat ze een uur eerder moesten gaan omdat er om 12 uur al 40 mensen waren. Waarschijnlijk konden ze dit dus zien via de camera in de etalage van de winkel.
Echter was in Tilburg het e.e.a. fout gegaan. De beveiliging had s, nachts niet de rij afgesloten en gecontroleerd zodat sommige mensen die op de lijst stonden dus gewoon s'nachts naar huis waren gegaan en om 8 uur vrolijk terug kwamen.
Mensen die vervolgens om 5 of 6 uur morgens kwamen zagen dat er maar zo'n 40 mensen waren en dachten nog een kans te kunnen maken waardoor ze dus lekker bleven staan.
Om half 8 morgens kwamen echter de mensen van tele 2 melden dat er een lijst waren en dat de mensen die op de lijst stonden in een afgesloten vak moesten staan. Op dat moment waren er nog maar 80 mensen van de 120 van de lijst. Om 9 uur werden toen pas de nummertjes uitgedeeld aan de mensen van de lijst.
Uiteindelijk stonden er 126 mensen op de lijst.
Bij het uitdelen van de nummers waren er 2 van de 100 mensen niet. Dus in de tijd van half 8 tot 9 waren nog snel de laatste 20 mensen terug gekomen. Dat kon natuurlijk omdat de vrienden die wel waren gebleven snel gebeld hadden dat de mensen van tele 2 waren gearriveerd. Uiteindelijk zijn er 116 nummers uitgedeeld waardoor nummer 126 van de namenlijst nummer 116 kreeg.
In Tilburg zij er uiteindelijk maar 2 geweigerd, 1 op kredietwaardigheid en de ander is bij mij niet bekend.

Medewerkers wisten te vertellen dat er bij 1 opening geen weigeringen waren maar dat er bij een andere opening 11 mensen geweigerd waren. Dus als je een reserve nummer hebt, heb je letterlijk een lot uit de loterij.
Ook vertelden ze dat het met elke opening het ook steeds sneller is dat de lijst met namen vol is.
De eerste op de namenlijst was een jongen die al vanaf 11 uur s morgens de dag ervoor in de rij stond en om half 12 s avonds waren er zo'n 20. Om half 2 s nacht stonden er al 100 mensen op de lijst en om half vier was ook de reservelijst vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Anoniem: 750475 schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 21:49:
De eerste op de namenlijst was een jongen die al vanaf 11 uur 's morgens de dag ervoor in de rij stond.
Knettergek 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

[..]
Bij het uitdelen van de nummers waren er 2 van de 100 mensen niet.
[..]
In Tilburg zij er uiteindelijk maar 2 geweigerd, 1 op kredietwaardigheid en de ander is bij mij niet bekend.

[..]
Uiteindelijk zijn er ook nog 3 van de 100 afgevallen van die 100 mensen die een nummer 1-100 hadden dus nummer 105 had uiteindelijk ook nog een iPhone :)
[...]
Om half 2 s nacht stonden er al 100 mensen op de lijst en om half vier was ook de reservelijst vol.
Das dus niet helemaal waar want mijn vriendin en ik waren er iets voor 3 en waren nr 99 en 100 ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Tomba op 20-03-2016 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Klopt het dat afgelopen weekend (12-13 maart) er een aanbieding was met de Galaxy S7 (of was het zelfs het weekend ervoor?)
Ik meen dat dit de aanbieding was:
- Galaxy S7
- 1.5GB onbeperkt bel/sms € 16,00 per maand
- Telefoon €18,00 per maand. Eenmalig €0,00

Dus eerste 12 maanden €34,00 per maand. Na 12 maanden €16,00 per maand.

Dit was als het goed is toch de aanbieding? Ter gelegenheid van wat was deze aanbieding? Komen deze vaker voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leanderable
Ik_ben_Mark3 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 20:13:
Klopt het dat afgelopen weekend (12-13 maart) er een aanbieding was met de Galaxy S7 (of was het zelfs het weekend ervoor?)

(...)
Dit was als het goed is toch de aanbieding? Ter gelegenheid van wat was deze aanbieding? Komen deze vaker voor?
Ik houd zelf dit topic vrij actief in de gaten, maar deze aanbieding is bij mijn weten nog nooit langs gekomen. Er is wel een aanbieding geweest met de S6 voor 21 euro per maand - volgens mij al twee keer. Ik zou het trouwens ook niet gek vinden als ze voor de S7 meer zouden vragen, maar blijf natuurlijk hopen op die streak van 21. }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Musta
De volgende opening is in april in Eindhoven wat ik heb begrepen van de promotor/medewerkers, maar het staat nog niet op de site.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 750475

Dat klopt dat is eind april zaterdag 23 of zaterdag 30 april.
Exacte dag was hen nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Heb ik inderdaad ook zo te horen gekregen (eind april). Over welke telefoon er bij zou zitten was ook nog niets bekend behalve dat het een high end toestel zou zijn. (kan dus zomaar een S7 zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik ben benieuwd welke telefoon ze aanbieden in Eindhoven. Ik hoop geen iPhone. "Gewoon" de S7 zou prima zijn. Maar als ik het zo lees moet je dus tussen 00:00 en 02:00 snachts in rij gaan staan en wachten tot een uur of 11 (afhankelijk van je nummer)?
Dat zijn best veel uren... pfff...
Leanderable schreef op zondag 20 maart 2016 @ 23:32:
[...]

Ik houd zelf dit topic vrij actief in de gaten, maar deze aanbieding is bij mijn weten nog nooit langs gekomen. Er is wel een aanbieding geweest met de S6 voor 21 euro per maand - volgens mij al twee keer. Ik zou het trouwens ook niet gek vinden als ze voor de S7 meer zouden vragen, maar blijf natuurlijk hopen op die streak van 21. }:O
Volgens mij was deze aanbieding in het centrale aanbieding topic voorbij gekomen. Ik twijfel alleen of het 12 of 24 maanden toestelprijs was. Ik dacht 24 maar als ik zo naar aanbiedingen kijk vermoed ik dat het misschien toch 24 maanden was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

De beveiliging had s, nachts niet de rij afgesloten en gecontroleerd zodat sommige mensen die op de lijst stonden dus gewoon s'nachts naar huis waren gegaan en om 8 uur vrolijk terug kwamen.
Maar zo vreemd is dat toch niet, als ik bij de slager een nummertje krijg en ik zie dat er nog 15 mensen voor me zijn ga ik ook eerst naar wat andere winkels om vervolgens terug te komen als ik denk dat ik aan de beurt ben. Toegegeven, soms gaat dat fout en is mijn nummer voorbij, maar dat is een risico dat ik neem, maar ik zou het heel logisch vinden als je, zodra je je nummer hebt, huiswaarts kan gaan tot, in dit geval, opening van de tele2 winkel.

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poestoe
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:02
Maar het is wel vreemd, dat wanneer de slager pas 08:00 open gaat. En je hebt als slager zijnde de dag ervoor al je nummers al uitgedeeld. Zou me ook genaaid voelen, als ik dan in de rij aansluit, om later erachter te komen dat alle nummers al de dag ervoor weggegeven zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Ik_ben_Mark3 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 17:20:
Ik ben benieuwd welke telefoon ze aanbieden in Eindhoven. Ik hoop geen iPhone. "Gewoon" de S7 zou prima zijn. Maar als ik het zo lees moet je dus tussen 00:00 en 02:00 snachts in rij gaan staan en wachten tot een uur of 11 (afhankelijk van je nummer)?
Dat zijn best veel uren... pfff...
[...]

Volgens mij was deze aanbieding in het centrale aanbieding topic voorbij gekomen. Ik twijfel alleen of het 12 of 24 maanden toestelprijs was. Ik dacht 24 maar als ik zo naar aanbiedingen kijk vermoed ik dat het misschien toch 24 maanden was..
Ik ben juist naar Tilburg gegaan vanwege de iPhone ;) Zoveel mensen zoveel wensen. Ik zou je zeker adviseren er voor 2:00u te zijn ja. Los van dat de plaatsen steeds vroeger 'op' zijn ivm steeds meer bekendheid is het wachten de volgende dag ook killing. Wij werden als 96e en 97e pas tegen 16.30 geholpen (!) Achteraf was ik liever wat eerder geweest. Rond 12u aanwezig was bij de eerste 50 zijn en dus al rond 12u klaar.

Tele2 doet alleen 24 maanden bij deze actie dus dat vermoed je correct :)
enigmafan schreef op maandag 21 maart 2016 @ 18:25:
[...]

Maar zo vreemd is dat toch niet, als ik bij de slager een nummertje krijg en ik zie dat er nog 15 mensen voor me zijn ga ik ook eerst naar wat andere winkels om vervolgens terug te komen als ik denk dat ik aan de beurt ben. Toegegeven, soms gaat dat fout en is mijn nummer voorbij, maar dat is een risico dat ik neem, maar ik zou het heel logisch vinden als je, zodra je je nummer hebt, huiswaarts kan gaan tot, in dit geval, opening van de tele2 winkel.
Alleen zijn (om dit soort geouwehoer te voorkomen) de regels van Tele2 duidelijk; je mag maximaal 20 minuten uit het afgesloten gedeelte. In bv Nijmegen ging dit ook zo.
De bewaking is hier echt de fout in gegaan, al snap ik dat de Tilburgers hier gewoon gebruik van hebben gemaakt :) Als ik uit Tilburg kwam had ik vermoedelijk hetzelfde gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

poestoe schreef op maandag 21 maart 2016 @ 18:38:
Maar het is wel vreemd, dat wanneer de slager pas 08:00 open gaat. En je hebt als slager zijnde de dag ervoor al je nummers al uitgedeeld. Zou me ook genaaid voelen, als ik dan in de rij aansluit, om later erachter te komen dat alle nummers al de dag ervoor weggegeven zijn
Dat zou je kunnen oplossen door bij de winkel en op de site een teller te zetten met het 'aantal kaarten over'.
Alleen zijn (om dit soort geouwehoer te voorkomen) de regels van Tele2 duidelijk; je mag maximaal 20 minuten uit het afgesloten gedeelte. In bv Nijmegen ging dit ook zo.
De bewaking is hier echt de fout in gegaan, al snap ik dat de Tilburgers hier gewoon gebruik van hebben gemaakt :) Als ik uit Tilburg kwam had ik vermoedelijk hetzelfde gedaan!
OK, dat wist ik niet, dat het een regel van Tele 2 was. Best wel apart, ik kan me voorstellen dat het voor, bijvoorbeeld, een meisje alleen, niet zo aanlokkelijk is om midden in de nacht in een rij met allerlei vreemden te gaan staan. Ook al is daar bewaking.

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

enigmafan schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 06:41:
[...]

OK, dat wist ik niet, dat het een regel van Tele 2 was. Best wel apart, ik kan me voorstellen dat het voor, bijvoorbeeld, een meisje alleen, niet zo aanlokkelijk is om midden in de nacht in een rij met allerlei vreemden te gaan staan. Ook al is daar bewaking.
Staat een heel groot bord bij de ingang waarop de spelregels staan maar is ook in dit topic al een paar keer genoemd. Persoonlijk vind ik het zo ook wel wat eerlijker want de mensen die uit een andere stad komen blijven (noodgedwongen) staan in de rij en hebben er dus eigenlijk 'harder' voor gewerkt. Zorgt ook voor meer duidelijkheid denk ik en voorkomt het gezeik dat ze in Tilburg hadden waar een tweetal al wat oudere mannen het er niet mee eens waren dat ze om 6:00u (ruimschoots) te laat waren en dat ze dat niet konden zien omdat er minder dan 100 mensen stonden. (die mannen hebben tot minstens 16:30u luidkeels moeilijk staan doen bij de winkel terwijl ze om 8:30u al wel wisten waar ze aan toe waren, vermoedelijk met de gedachte dat als ze moeilijk genoeg deden ze alsnog op magisch wijze een iPhone konden meenemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

enigmafan schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 06:41:
Best wel apart, ik kan me voorstellen dat het voor, bijvoorbeeld, een meisje alleen, niet zo aanlokkelijk is om midden in de nacht in een rij met allerlei vreemden te gaan staan. Ook al is daar bewaking.
Liever dat dan dat ze in een uitgestorven stad gaat ronddwalen.
Tomba schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:08:
voorkomt het gezeik dat ze in Tilburg hadden waar een tweetal al wat oudere mannen het er niet mee eens waren dat ze om 6:00u (ruimschoots) te laat waren en dat ze dat niet konden zien omdat er minder dan 100 mensen stonden. (die mannen hebben tot minstens 16:30u luidkeels moeilijk staan doen bij de winkel terwijl ze om 8:30u al wel wisten waar ze aan toe waren, vermoedelijk met de gedachte dat als ze moeilijk genoeg deden ze alsnog op magisch wijze een iPhone konden meenemen)
Hebben die 10,5 uur lopen wachten hopende op een mirakel?! 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

ago schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:57:
[...]

Liever dat dan dat ze in een uitgestorven stad gaat ronddwalen.

[...]

Hebben die 10,5 uur lopen wachten hopende op een mirakel?! 8)7 8)7
Ik kan niet in hun hoofd kijken maar het gedrag deed mij denken aan mensen die gewend zijn hun mening door te drammen :P

Sprak gisteren iemand in de Tele2 winkel dat er op maandag al mensen terug kwamen (met open verpakking) die toch een andere kleur eisten (!) en een stel dat langs kwam om m (gebruikt!) om te ruilen voor een iPhone 6S Plus alsof t de normaalste zaak van de wereld was. We leven in Nederland he, het land van rechten zonder plichten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurianv
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-05 08:57
Ben toch wel benieuwd hoe dat is om 10 uur te wachten. Sta je dan in een rij buiten? Kan je in die rij iets nuttigs doen? Op een bankje of iets dergelijks zitten en een beetje werken/studeren? Is het niet ongelooflijk saai om zo lang te wachten?
Vandaag ook de hele dag in de rij gestaan voor de actie van Tilburg. Om half 4 s' nachts was de lijst met namen voor 100 vol en ook 20 reserve. Door de beveiliging gemaakt. De beveiliging zou eigenlijk pas om 1 uur s ,nacht gaan registreren maar zij waren gebeld door tele 2 dat ze een uur eerder moesten gaan omdat er om 12 uur al 40 mensen waren. Waarschijnlijk konden ze dit dus zien via de camera in de etalage van de winkel.
Echter was in Tilburg het e.e.a. fout gegaan. De beveiliging had s, nachts niet de rij afgesloten en gecontroleerd zodat sommige mensen die op de lijst stonden dus gewoon s'nachts naar huis waren gegaan en om 8 uur vrolijk terug kwamen.
Mensen die vervolgens om 5 of 6 uur morgens kwamen zagen dat er maar zo'n 40 mensen waren en dachten nog een kans te kunnen maken waardoor ze dus lekker bleven staan.
Om half 8 morgens kwamen echter de mensen van tele 2 melden dat er een lijst waren en dat de mensen die op de lijst stonden in een afgesloten vak moesten staan. Op dat moment waren er nog maar 80 mensen van de 120 van de lijst. Om 9 uur werden toen pas de nummertjes uitgedeeld aan de mensen van de lijst.
Bij het uitdelen van de nummers waren er 2 van de 100 mensen niet. Dus in de tijd van half 8 tot 9 waren nog snel de laatste 20 mensen terug gekomen. Dat kon natuurlijk omdat de vrienden die wel waren gebleven snel gebeld hadden dat de mensen van tele 2 waren gearriveerd. Uiteindelijk zijn er 116 nummers uitgedeeld waardoor nummer 126 van de namenlijst nummer 116 kreeg.

Medewerkers wisten te vertellen dat er bij 1 opening geen weigeringen waren maar dat er bij een andere opening 11 mensen geweigerd waren. Dus als je een reserve nummer hebt, heb je letterlijk een lot uit de loterij.
Ook vertelden ze dat het met elke opening het ook steeds sneller is dat de lijst met namen vol is.
De eerste op de namenlijst was een jongen die al vanaf 11 uur s morgens de dag ervoor in de rij stond en om half 12 s avonds waren er zo'n 20. Om half 2 s nacht stonden er al 100 mensen op de lijst en om half vier was ook de reservelijst vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248568

jurianv schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 21:04:
Ben toch wel benieuwd hoe dat is om 10 uur te wachten. Sta je dan in een rij buiten? Kan je in die rij iets nuttigs doen? Op een bankje of iets dergelijks zitten en een beetje werken/studeren? Is het niet ongelooflijk saai om zo lang te wachten?

[...]
Ik ken een aantal mensen die met elkaar waren geweest en die gingen rond middernacht de dag ervoor. Het is koud, saai, mensen die zeiken vlak naast je (want voor een paar euro korting doen ze alles), etc. Precies wat je zou verwachten. Ik wilde eerst zelf ook gaan maar toen ik dat hoorde dacht ik nee laat maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

jurianv schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 21:04:

[...]
Er was een stuk van de straat afgezet met hekken. Wij hadden een picknick kleed bij en zijn daarop gaan zitten. Wel een tablet meegenomen vol series en films om de tijd te doden. Andere mensen hadden klapstoelen, stretchers ets bij. Wij vonden het helemaal niet saai eerlijk gezegd, veel leuke mensen om me te ouwehoeren en een "samen de kou doorstaan" kameraadschap :)
Nadat de nummers rond 9u uitgedeeld waren was het een stuk saaier omdat toen iedereen die niet direct aan de beurt was zich over de stad verspreidden. Wij hebben ons toen een beetje vermaakt met windowshoppen :P
Overigens ook top gedaan door Tele2; er werd koffie, thee, water en fruit uitgedeeld aan de wachtende mensen 8)
Anoniem: 248568 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 21:38:
[...]

Ik ken een aantal mensen die met elkaar waren geweest en die gingen rond middernacht de dag ervoor. Het is koud, saai, mensen die zeiken vlak naast je (want voor een paar euro korting doen ze alles), etc. Precies wat je zou verwachten. Ik wilde eerst zelf ook gaan maar toen ik dat hoorde dacht ik nee laat maar.
Zie hierboven. Koud herken ik ja maar volgens mij waren die mensen zelf de zeikerds dan hoor, het is zo saai als je het zelf maakt ;) Erg negatieve benadering dan kun je inderdaad beter niet gaan!
En persoonlijk vind ik 650€ niet maar een paar euro >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Tomba op 25-03-2016 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:13
Tomba schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 08:23:
[...]

Zie hierboven. Koud herken ik ja maar volgens mij waren die mensen zelf de zeikerds dan hoor, het is zo saai als je het zelf maakt ;) Erg negatieve benadering dan kun je inderdaad beter niet gaan!
En persoonlijk vind ik 650€ niet maar een paar euro >:)
Volgens mij bedoelde hij "zeiken" als in "plassen" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D2FValinor schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:05:
[...]

Volgens mij bedoelde hij "zeiken" als in "plassen" 8)7
Jup, helaas wel. Maar ik wilde toch wel gaan de volgende keer. Is er al info bekend over wanneer de opening van andere tele2 winkels zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Anoniem: 248568 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 20:24:
[...]

Jup, helaas wel. Maar ik wilde toch wel gaan de volgende keer. Is er al info bekend over wanneer de opening van andere tele2 winkels zijn?
Hahaha sorry dan begreep ik je verkeerd :D
Zelf overigens niets van mee gekregen. Hou er ook rekening mee dat de winkel in het centrum van Tilburg is dicht in de buurt van het stapgedeelte dus er kwamen ook bijzonder veel dronken mensen voorbij dus de kans daarop was toch wel aanwezig..

Nieuwe data nog niets van bekend AFAIK. Kwestie van https://www.tele2.nl/winkels/ in de gaten houden vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-06 16:35

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Tomba schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 12:01:
[...]

Hahaha sorry dan begreep ik je verkeerd :D
Zelf overigens niets van mee gekregen. Hou er ook rekening mee dat de winkel in het centrum van Tilburg is dicht in de buurt van het stapgedeelte dus er kwamen ook bijzonder veel dronken mensen voorbij dus de kans daarop was toch wel aanwezig..

Nieuwe data nog niets van bekend AFAIK. Kwestie van https://www.tele2.nl/winkels/ in de gaten houden vrees ik.
Als je op Google zoekt naar "Verkoopmedewerker Tele2" kun je een beetje inschatting maken waar Tele2 nog winkels gaat openen. Dan zie ik nu Eindhoven en Haarlem. Dus dat zijn de eerstvolgende plaatsen waar er een winkel openen zal.

Antenne en masten malloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Tomba schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 12:01:
Hou er ook rekening mee dat de winkel in het centrum van Tilburg is dicht in de buurt van het stapgedeelte dus er kwamen ook bijzonder veel dronken mensen voorbij dus de kans daarop was toch wel aanwezig..
Sloten er ook spontaan stappers aan in de rij? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

ago schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:58:
[...]

Sloten er ook spontaan stappers aan in de rij? :D
Geen flauw idee, ik was nr.100 dus dat had niet superveel nut om na mij nog aan te sluiten ;) (of ja de eerste 5 reserven hadden geluk ivm de uitval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er ondertussen al meer nieuws over een nieuwe actie? Ik dacht dat er eentje aan het eind van de maand zou komen maar ik hoor daar nu verder niets meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 760823

Dat vraag ik me inderdaad ook af. Heb ze eenp een tijdje geleden al een bericht gestuurd via Facebook maar ze zeggen steeds dat we de site in de gaten moeten houden

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 760823 op 18-04-2016 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak aarde
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03 13:01

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjsbeheer
  • Laatst online: 01-07-2024
Eindhoven gaat open op vrijdag 6 mei. Ik lees niks over een actie :(

https://www.tele2.nl/winkels/eindhoven/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 760823

Ik kan er ook niets over vinden, de klantenservice weet er niets over 😔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-06 01:01
Ik was er nog langsgeweest vandaag maar niks noppes nada. Het was best karif en kaal voor een nieuwe winkel, ze hadden niet eens ballonnen, rode loper of zelfs maar iets om aan te duiden dat het een nieuwe winkel was.

[ Voor 14% gewijzigd door Willaaam op 07-05-2016 02:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twerk
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:39
14-05-2016, 21 p/m ,GALAXY S6 EDGE, 50 stuks

50 stuks maar dus je moet vroeg wezen hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Nog iemand geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik ben er rond 7u volgens mij langs gegaan om te kijken hoe druk het was. Ik was eigenlijk niet van plan om in de rij te gaan staan. Ik ging er vanuit dat het al snel vol was. Maar ze waren nog niet op de helft dus heb toen maar aangesloten en om 12u ofzo kon ik mijn S6 Edge meenemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 780043

hallo allemaal.

weet er iemand wanneer de nieuwe tele2 winkel opening in Haarlem of Rotterdam plaats gaat vinden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Ze zijn in Rotterdam aan t verbouwen naast de t mobile op de ljjnbaan zag ij laatst, maar nog geen datim of iets dergelijks te zien daar. Is wel een week geleden dat ik t zag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 780043

oke dank je wel voor je antwoord. we zullen het in de gaten houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 783257

25 Juni nieuwe winkel in Haarlem! Zie helaas niks staan over een openingsactie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Anoniem: 780043 schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 03:46:
oke dank je wel voor je antwoord. we zullen het in de gaten houden ;)
Toevallig liep ik er vandaag weer langs en dit keer was er niks meer te vinden, ze hadden destijds van de borden van Tele2 komt hier etc. opgehangen, maar vandaag lag er niks. Gewoon een lege winkel.. Zouden ze dan toch naar een andere locatie gaan misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tariko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo01
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-06 21:22
Goede openingsactie. Weet iemand wat handig is mbt parkeren? Ben namelijk niet bekend met Haarlem.

En hopelijk zal het net zo zijn als in Eindhoven waar je om 7 uur s ochtends nog prima kan aansluiten (als jullie andere geluiden horen over Haarlem, dan hoor ik het graag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marne
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:40
Weet iemand of het mogelijk is om, door bij te betalen, een 64GB variant van de 6S te krijgen bij de openingsacties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:49
pipo01 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:34:
Goede openingsactie. Weet iemand wat handig is mbt parkeren? Ben namelijk niet bekend met Haarlem.

En hopelijk zal het net zo zijn als in Eindhoven waar je om 7 uur s ochtends nog prima kan aansluiten (als jullie andere geluiden horen over Haarlem, dan hoor ik het graag)
Parkeren in garage De Appelaar is het meest dichtbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Marne schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:40:
Weet iemand of het mogelijk is om, door bij te betalen, een 64GB variant van de 6S te krijgen bij de openingsacties?
Nee is niet mogelijk. Dat kon ook niet bij de S6 Edge. Met bijbetaling meer opslag of nieuwer model. Ze hebben gewoon dat aantal toestellen klaar liggen en alleen die gaan de deur uit. Dus als je tot de laatste behoort kun je ook pech hebben qua kleur. (op=op)

Ze proberen je wel een grotere databundel en accessoires aan te smeren. Mensen voor mij waren serieus gewoon een halfuur of langer binnen. Ik was na 10 minuten klaar ofzo. Je heb 2 of 3 rondes binnen. De eerste laat je zien hoe het toestel eruit ziet en welke kleur je wilt. Ook word er een formulier ingevuld voor ?? want ik hoefde niks te tekenen en later werden die vragen opnieuw gesteld. Vervolgens probeert hij je een grotere databundel aan te smeren en accessoires. Wilde ik beide niet, nouja, toch maar ff naar de muur met accessoires maar nee. Ik wilde nog steeds niets (grappige was ook dat ze bijna door de accessoires heen waren en ze waren nog niet eens halverwege)
Toen bij de "kassa". ID en status check enzo. Weer de vraag van grotere bundel. Neen. Accessoires? Neen. Toen kwam een andere medewerker eraan met een hoesje, want ze dachten toch echt dat ik die wel kon gebruiken met zo'n duur toestel. Neen. Ow je wilt hem zeker doorverkopen? Nee ik wil gewoon geen accessoires haha. En bundel van 4GB is al 6x zoveel als wat ik nu verbruik. Ja maar met 4G ga je sneller. Nog steeds neen! 8)7

Maargoed, ze moeten nog ergens geld aan verdienen dusja mij boeide het niet. Wel grappig. Kan me voorstellen dat veel mensen hier toch intrappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hobootje
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-04-2024
Mijn abonnement loopt in oktober af bij een andere provider, kan je dan ook met deze actie meedoen. Ik wil wel graag mijn nummer behouden.

Graag hoor ik van jullie ervaringen. Het is namelijk een uur rijden naar Haarlem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

https://www.tele2.nl/mobiel/nummerbehoud/
Aanvraag nummerbehoud
Vraag nummerbehoud aan bij je bestelling, maximaal 2 maanden voor het einde van je huidige contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

pipo01 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:34:

Zou er niet op rekenen aangezien het weer een iPhone 6S betreft. Zie de posts over de opening in Tilburg waar mensen uit heel Nederland op afkwamen en de laatste om 2:00u 's nachts al vergeven was (aan ondergetekende :P ) En daar hadden ze er 100 ipv 50 :*)

Pagina: 1 2 Laatste