Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijssie91
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-01 14:17
Ik ga er zo naar toe en zal wel verslag doen

Edit : sta er nu ( half 1) en er zijn pas rond de 20 personen

[ Voor 42% gewijzigd door Thijssie91 op 25-06-2016 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Green141
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-01-2024
Moet je in de rij blijven staan of mag je hier wel weg?
en hoeveel staan er nu eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijssie91
Max een kwartier mag je weg. En er zijn er nu 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

In Eindhoven was het uiteindelijk zo dat je moest aanmelden voor een nummer en dan kon je uiteindelijk gewoon gaan als je er maar was wanneer de nummers uitgedeeld werden (bij ons 9u) en wanneer de winkel open gaat wordt uitgelegd hoe het in zijn werking gaat, hoeveel mensen er werken en dus tegelijk naar binnen kunnen. En uiteindelijk moet je er dan zijn wanneer je nummer omgeroepen wordt.

Dus in principe was het bij ons aanmelden op de lijst, 9u kaartje met nummertje en wanneer je de winkel in mag. Maar geen garantie dat dit overal is. Bij ons waren de meeste gewoon gebleven. Hoort ook vind ik. Beetje ouwehoeren en 9gag en de tijd is zo voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijssie91
50 bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPersia
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-03-2023
Hoe is het aan toe met de rij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:25
Wacht even, volgens de website loopt de actie van zaterdag 10:00. Maar om half 4 in de nacht was de laatste al vergeven? Die waren gewoon alvast s'nachts open?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Hij bedoelt dat er op dat tijdstip al 50 mensen in de rij stonden te wachten tot de winkel opengaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPersia
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-03-2023
Op pepper had iemand geschreven: Helaas zijn alle plekken vergeven, maar vielen genoeg mensen af.. Er is zelfs nog iemand die zijn plekje wil verkopen. Volgens mij was iedereen van de reserve op de lijst met 50 gekomen. 9.15 werden nummers uitgedeeld. Ik weet dan niet hoezo tijden worden genoemd. Ik denk dat pas rond 3-4 uur alle 50 er stonden. En slaapzak heb ik niet gezien!

Dus lijkt me sterk dat er dan al 50 bereikt waren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn95
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-06 07:25
Wie heeft er allemaal een iPhone weten te bemachtigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijssie91
Ik heb er de hele nacht gestaan (vanaf 12 uur). Rond half 3 waren de 50 plekken allemaal vergeven. De bewaking hield de nummer bij en je mocht maximaal 20 minuten weggaan. Rond 3en waren ook alle reserve nummer vergeven. Er waren uiteindelijk maar 3 mensen met een slaapzak gekomen. Iedereen was super aardig en het was best wel gezellig . Ik betwijfel als je je nummer kon verkopen, want je bsn nummer werd opgeschreven en die mocht niet veranderd worden. Rond kwart over 9 kreeg je je nummer en toen kon je pas iets anders gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnovos
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Lekker dat ze je bsn-nummer opschrijven. Gingen die papiertjes naderhand door de versnipperaar?

Cetero censeo Dynalogic delendam esse.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn95
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-06 07:25
arnovos schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 19:17:
Lekker dat ze je bsn-nummer opschrijven. Gingen die papiertjes naderhand door de versnipperaar?
Hoezo? Vgm maken ze ook een kopie van je ID als je een abonnement afsluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:25

ITsEZ

parttime all-rounder

Martijn95 schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 19:23:
[...]

Hoezo? Vgm maken ze ook een kopie van je ID als je een abonnement afsluit?
Een provider die een kopie heeft van je id als je een 2 jarig abonnement bij ze afsluit is dan ook wel even wat anders dan een beveiliger die je BSN nummer opschrijft zodat je je nummertje niet kan doorgeven, dit is namelijk gewoon verboden.

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IM4N
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-04 21:39
Soldaaatthijs schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 16:13:
...... Ik betwijfel als je je nummer kon verkopen, want je bsn nummer werd opgeschreven en die mocht niet veranderd worden. Rond kwart over 9 kreeg je je nummer en toen kon je pas iets anders gaan doen.
ITsEZ schreef op zondag 26 juni 2016 @ 12:02:
[...]

Een provider die een kopie heeft van je id als je een 2 jarig abonnement bij ze afsluit is dan ook wel even wat anders dan een beveiliger die je BSN nummer opschrijft zodat je je nummertje niet kan doorgeven, dit is namelijk gewoon verboden.
Je bsn werd niet genoteerd, maar je documentnummer. En bij het afsluiten van een abo werd een kopie gemaakt van jouw ID deze werd eerst in zo'n kaart geplaatst waarbij jouw bsn op de kopie werd afgeschermd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ntram
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-06 15:03
Filiaal op de Lijnbaan in Rotterdam is vanaf vandaag open. Geen openingsactie, lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-06 21:05
Breda Ginnekenstraat 6 is sinds gisteren beplakt met Tele2 posters.

Binnenkort open :)

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imi__82
  • Laatst online: 12-04-2024
Enig idee of er sprake is van een openingsactie?

Zo ja, is er bekend met welke Toestel?

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Pagina is nu wel bekend, maar geen spoor van een openingsactie. Lijkt een beetje op de Lijnbaan in Rotterdam (daar ging ook een winkel open zonder actie)
https://www.tele2.nl/winkels/breda/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-06 21:05
De winkel in Breda is vanaf vandaag geopend. Zal zometeen is vragen of er een actie komt.

Edit:
Het antwoord is kort samengevat:

"Op dit moment niet, maar het zou zomaar kunnen, Ik weet het eigenlijk niet"

[ Voor 41% gewijzigd door Tjiwa op 19-08-2016 17:48 ]

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennoza
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14-05 00:06
Huh ik belde net met Tele2 maar ze zei dat hij nog niet open is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imi__82
  • Laatst online: 12-04-2024
In ieder geval als er een openingsactie is dan vind deze altijd plaats op een zaterdag is mij opgevallen.

De klantenservice haalt in de meeste gevallen haar info van haar eigen bronnen zoals hun website en weten soms zelf niet meer dan de consument. En wanneer dit wel het geval is dan mogen zij dit niet prijs geven.

Dit maakt het vooral lastig voor ons om een inschatting te maken wanneer ze een openingsactie voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennoza
Morgen maar is een kijkje nemen . Is er altijd een openingsactie of hoeft dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennoza
Ben net langgewenst. Hij is wel geopend, dus raar dat de medewerkster gister zei dat hij nog niet open was.
Wel ballonnen enzo maar geen aanbiedingen. Omdat het zo druk wordt voor de deur doen ze het tegenwoordig niet meer vertelde een medewerker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsbeheer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-07-2024
mennoza schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 15:39:
Ben net langgewenst. Hij is wel geopend, dus raar dat de medewerkster gister zei dat hij nog niet open was.
Wel ballonnen enzo maar geen aanbiedingen. Omdat het zo druk wordt voor de deur doen ze het tegenwoordig niet meer vertelde een medewerker
Dat is natuurlijk een onzinverhaal. Die oploop van mensen daar ging het hem nu net om, je weet toch.. aandacht trekken

Ik denk dat de centjes bij Tele2 gewoon op zijn voor dit soort promotieacties. Ze begonnen ook met 100 toestellen tegen 50% korting en de laatste openingsacties waren er nog maar 50 toestellen beschikbaar i.c.m. een lager kortings%.
Pagina: 1 2 Laatste