Ik neem aan dat je bedoeld dat als je je middel vinger op de 2e fret heb staan, je niet je pink op de 4e fret krijgt?Krylinck schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:27:
[...]
Dus het is niet raar dat ik niet één fret kan skippen bij gebruik van de 2de en 4de vinger? Of is dat ook echt trainingsonderhevig?
Dat is inderdaad echt trainen. Wat een goede oefening is is een simpele oefening:
Je begint met je lage e snaar wijs vinger op de 5e fret, sla deze toon en aan en zet dan de middelvinger op de 6e fret, zonder je wijsvinger op te tillen, vervolgens zet je je ring vinger op de 7e fret, en uiteindelijk je pink op de 8e. Daarna vanafj je pink weer een voor een je vingers optillen, en dan door naar de A-snaar, en zo elke snaar af. Omdat je je vingers laat staan rek je je vinger spieren en pezen een beetje op waardoor ze wat leniger worden.
Als het makkelijk gaat, begin je op de 4e fret net zolang tot je de oefening bij de 1e fret kan.
Langzaam beginnen, je vingerplaatsing is belangrijker dan snelheid.
Ik heb al meerdere 3-vinger powerchords voorbij zien komen in de game.LinuX-TUX schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:33:
[...]
Ik weet niet wat je bedoelt met 2e en 4e vinger
Zelf doe ik powerchords altijd met 3 snaren, weet niet of dat pas later in het spel is of dat dit spel echt alleen basaal met 2 snaren het doet (wat ik wel herken van de nirvana nummers, die doen idd alleen maar 2 snaren lijkt het)
Wijsvinger - Ringvinger - Pink :: en oefenen oefenen oefenen. Nummers zoals Glycerine van Bush. Lekker simpel, makkelijk, 4 accorden, allen powerchords en goed af te wisselen om ook de dempslag te leren. (maar die staat dan weer niet op Rocksmith helaas, net als Anouk - nobody's wife, ook een goed powerchord nummer)
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.