Weet iemand of dat helemaal rechtsonderin Windows 8 Enterprise
Build 9200.. Ooit nog weg gaat?
Moet je activeren, en als je dat gedaan hebt booten.mprkooij schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 21:35:
Weet iemand of dat helemaal rechtsonderin Windows 8 Enterprise
^ Post is hierboven!
Heh, dat is misschien wel het upgrade path wat ik nodig hebSc0rPi0N schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 20:56:
Upgraden van W8 RC naar W8 Pro/Enterprise is nu toch gelukt via deze truc.
• Pak de iso uit of kopieer alle bestanden van de DVD naar je harde schijf.
• Open in de map Sources het bestand cversion.ini
code:
1 2 3 [HostBuild] MinClient=8508.0 MinServer=8508.0
• Verander de waarde MinClient=8508.0 naar een die lager is dan de RC (8400) dus bijv.MinClient=8300.0 en sla het bestand op.
• Start nu Setup.exe en kies voor Upgrade.
Je Windows 8 installatie loopt nu verder en je houdt al je bestanden en programma's
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Iemand de RSAT tools geinstalleerd of gevonden..Sc0rPi0N schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 21:44:
Graag gedaan
ik kijk hier trouwens tegen een Getting Ready schermpje aan ...
PS5 User ;-) ...
Deze zijn neem ik aan hetzelfde gebleven, dus ga er vanuit dat deze werken: http://www.microsoft.com/...oad/details.aspx?id=28972supernova schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 21:47:
[...]
Iemand de RSAT tools geinstalleerd of gevonden..
If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!
Zie mijn post hierboven.mprkooij schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 22:01:
Ik heb het probleempje met het invoeren van een serial ? Kan ik deze veranderen want er staat namelijk wanneer ik een productcode wil invoeren dat er al een huidige is ? Waar kan ik deze veranderen ?
Waar moet ik dat intypenBlackBurn schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 22:02:
[...]
Zie mijn post hierboven.
"slmgr.vbs -ipk productkey"
op je toetsenbord misschien
ora et labora
Kan in een dos venster (CMD), denk wel even met admin rechten uitvoeren.
Jaaahh Snap ik maar moet ik dat in Uitvoeren intypen.
Seriously heb jij een Technet/MSDN account?
^ Post is hierboven!
Administrative command prompt.
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Nee mijn oom heeft een Technet AccountStrunkie schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 22:05:
[...]
Seriously heb jij een Technet/MSDN account?
In je CMD natuurlijk!
Dat had ik ook gemerkt... Dan is het of een 2008 server overnemen of een VM gebruiken.. Jammer eens kijken wat ik ga doen..BlackBurn schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 22:05:
[...]
Kan in een dos venster (CMD), denk wel even met admin rechten uitvoeren.
Overigens over RSAT gesproken er lijkt nog geen RSAT te zijn voor de RTM, zie o.a. deze post en het commentaar.
http://blogs.technet.com/...istration-tools-rsat.aspx
Mijn link van hierboven werkt dus niet op de RTM versie.
[ Voor 12% gewijzigd door supernova op 15-08-2012 22:35 ]
PS5 User ;-) ...
automation fanboy
[ Voor 38% gewijzigd door brommer1 op 15-08-2012 23:08 ]
Dat wordt dus even wachten voor ons Dreamsparkers/MSDNAA-ers.OKAY! EVERYONE WAITING for WINDOWS 8 APPEARANCE ON DREAMSPARK.. I just got an official statement:
"Lee Stott 15 Aug 2012 1:34 PM
Hi thanks for the comments
Institution Admins can now get access to Windows 8 and Visual Studio 2012 from the DreamSpark Admin/MSDN subscriber portal.
This will allow them to start planning and preparing to install Windows 8 and Visual Studio on institutional labs over the summer vacation period in preparation for the next academic year.
In terms of general availability to students via dreamspark.com and ELMS DreamSpark Premium. This will be made available around 25th of August and no later than end of month.
Students who are NOT presently at a institution or simply on summer vacation can download and install a 90 day evaluation version from http://dev.windows.com";
[ Voor 6% gewijzigd door A-Square op 15-08-2012 23:13 ]
Dat hadden ze ook wel even wat duidelijker mogen zeggen. Beetje mij blij maken met een dooie musA-Square schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 23:05:
Dit las ik net op Neowin.net:
[...]
Dat wordt dus even wachten voor ons Dreamsparkers/MSDNAA-ers.
EDIT: Nog een bron (Twitter) waar dit duidelijk wordt gemaakt.
PS5 PSN: UnrealKazu
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 15-08-2012 23:33 ]
[ Voor 43% gewijzigd door CAP-Team op 15-08-2012 23:55 ]
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Eh..ik zou hem installeren en dan sysprep doenOMX2000 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 00:29:
Wat ik nog niet scherp heb is hoe ik nu een clean VM maak. Dus niet gepersonaliseerd, en die ik dus kan delen met andere developers. Dus W8 + Visual Studio 2012, en wat essentiele developer tools.
Of moet ik een clean install maken met een bogus hot... Outlook/live account
hee lees jij je dm nietTheVMaster schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 00:32:
[...]
Eh..ik zou hem installeren en dan sysprep doen
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Ehh..ja wel gelezen..hehe..maar ik was ff druk..en vervolgens vergeten....Sc0rPi0N schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 00:35:
[...]
hee lees jij je dm niet
Maar goed misschien die upgrade tip even in de TS zetten ?
Voor diegene die willen upgraden vanaf W8 RC.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
[ Voor 15% gewijzigd door Denizz op 16-08-2012 02:40 ]
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Anoniem: 151407
Anoniem: 465954
Dus een 2de hotmail account? Die waarmee je aanlogd bent, zit er uiteraard al standaard in.CAP-Team schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 09:20:
Nog even over de mail app, de exchange account is toegevoegd, maar ik kan mijn Microsoft ID (outlook.com), met hetzelfde mail adres niet toevoegen (als Hotmail account).
Anoniem: 465954
Same here met mijn Acer W500 tablet.Anoniem: 151407 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 09:20:
in vergelijking met release preview is de rtm super.
mijn samsung slate 7 loopt stukken beter en eigenlijk super:)
Wacht wat? Krijgen DreamSpark gebruikers het ook? Dan heb ik wat gemist.Nipje schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 22:40:
Het duurt me toch lang voordat ie eindelijk op dreamspark staat
Er was een artikel op NU.NL dat als men een laptop/desktop PC na 2 juni kocht, windows 8 voor 15 euro (http://www.nu.nl/gadgets/...twikkeling-windows-8.html), wie weet hoe dit te werk gaat icm HP? En of het upgrade ook dualboot kan?TheVMaster schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 00:24:
Hier nog wat specifiekere datums over de Dreamsparks download dinges
[ Voor 54% gewijzigd door karimmm op 16-08-2012 09:38 ]
Ik begrijp je niet. Je hebt een Hotmail account waar ook een Outlook.com adres aan is gekoppeld of is het anders?CAP-Team schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 09:20:
Nog even over de mail app, de exchange account is toegevoegd, maar ik kan mijn Microsoft ID (outlook.com), met hetzelfde mail adres niet toevoegen (als Hotmail account).
Hij zegt dan dat hij al is toegevoegd. De kalender en contactpersonen worden wel met beide gesynchroniseerd.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Misschien moet je de serverinstellingen dan aanpassen? Of kom je daar niet aan toe?CAP-Team schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 09:20:
Hij zegt dan dat hij al is toegevoegd. De kalender en contactpersonen worden wel met beide gesynchroniseerd.
In de people hub zie ik wel alle contactpersonen van Exchange, Messenger, Twitter, Facebook en Linkedin maar geen updates.
Anoniem: 89440
[ Voor 7% gewijzigd door MirageH1992 op 16-08-2012 11:38 ]
[ Voor 84% gewijzigd door MdBruin op 16-08-2012 11:40 ]
MirageH1992 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:35:
Voor de mensen die op zoek zijn naar een directe downloadlink zonder registratie (zoals ik)
Het gaat hierbij om de 90 dagen Trial van het nieuwe OS !
Windows 8 Enterprise x86
care.dlservice.microsoft....E_EN-US_DV5.ISO?lcid=1033
Windows 8 Enterprise x64
care.dlservice.microsoft....E_EN-US_DV5.ISO?lcid=1033
Volgens mij zit PRO gewoon bij de Windows 8 iso in.GotG schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:47:
is Windows 8 Pro eigenlijk te downloaden?
ik vind op msdn enkel de Windows 8 Pro VL terug, terwijl ik wel gewoon keys kan aanvragen voor de Pro (zonder VL)
^ Post is hierboven!
Via Technet is die van mij ook gewoon de Pro versie, ook al staat dat niet bij je download.....dus gewoon de "normale" downloaden.GotG schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:47:
is Windows 8 Pro eigenlijk te downloaden?
ik vind op msdn enkel de Windows 8 Pro VL terug, terwijl ik wel gewoon keys kan aanvragen voor de Pro (zonder VL)
[ Voor 6% gewijzigd door G-Meister op 16-08-2012 12:02 ]
Anoniem: 452801
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 452801 op 16-08-2012 11:50 ]
Hij is nog steeds aan het downloaden hierFikkie007 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:46:
Heb jij deze gebruikt? Hoe zat het met het invoeren van een key o.i.d.?
[...]
dx5314 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:57:
Via mijn werk heb ik toegang tot het Microsoft Volume License Service Center, als ik hier kijk voor Windows 8 zie ik het volgende:
Windows 8 Enterprise Preview
Releasedatum 5-7-2012
Dit is neem ik aan niet de RTM?
Zou ik ergens ook de RTM versie kunnen downloaden PRO of ENT om eens te testen?
Ik gok dat je om 19:00 uur de RTM van enterprise kunt downloaden. Pro zit er zo te zien niet in voor VLSC.August 16th: Customers with existing Microsoft Software Assurance for Windows will be able to download Windows 8 Enterprise edition through the Volume License Service Center (VLSC), allowing you to test, pilot and begin adopting Windows 8 Enterprise within your organization.
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 16-08-2012 12:14 ]
dat zou overigs gewoon moeten werken volgens ms dus snap die requirements dan ook niets..LOTG schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:14:
Het kan ook op Windows 7/XP als ik het zo lees, vereist alleen wat meer moeite.
Verder kan MS er niets aan doen dat jij een USB 3 stick in een non USB 3 systeem wenst te duwen.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 16-08-2012 12:20 ]
Ik weet niet of je hem al kende, maar bij deze : http://www.jonoble.com/blog/2012/3/29/windows-to-go.htmlAnoniem: 151407 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:10:
Windows to go is ook kansloos.
heb een 32gb usb 3 stick maar systeem waar 8 op staat heeft geen usb 3.
nu kun je niet een windows to go maken...
mijn usb 3 systeem doet ik nog geen windows 8 op zetten, dat wou ik juist testen met de windows to go versie!
terwijl het wel op usb 2.0 moet kunnen..
of mijn 32gb usb 3 heeft niet de requirements maar cmon... zelfde gemiep als met de readyboost.
specs worden te nauw geknepen, eens zoeken naar een bypass.
Ik denk het wel want jou link meld precies waar hij over klaagt"punisher007 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:21:
[...]
Ik weet niet of je hem al kende, maar bij deze : http://www.jonoble.com/blog/2012/3/29/windows-to-go.html
Alleen zie ik boven in:You need at least a 32GB (my test image has Windows 8, Office 2010, Windows Live Essentials and a bunch of files on it and it still has 15GB free). The drive should be USB 3.0, although it's going to work when plugged into a USB 2.0 port. These flash drive aren't aren't especially cheap at the moment, and they don't all work as you'd hope...
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 16-08-2012 12:33 ]
MirageH1992 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:58:
[...]
Hij is nog steeds aan het downloaden hier
Top, dat is toch wel een versie waar je thuis ook gewoon prima mee kan draaien?LOTG schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:03:
[...]
[...]
Ik gok dat je om 19:00 uur de RTM van enterprise kunt downloaden. Pro zit er zo te zien niet in voor VLSC.
^ Post is hierboven!
Voor zo ver bekend, gelden die voor altijd...(Maar alleen voor test doeleinden..Strunkie schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:17:
Ik ga vanavond Windows 8 Pro installeren vanaf mijn technet die ik al 1 jaar niet meer heb aangeraakt
Weet iemand of de licentie keys voor een bepaalde periode geldig zijn of gewoon voor altijd?
PS5 User ;-) ...
Ik test dag en nacht mijn malware.supernova schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:18:
[...]
Voor zo ver bekend, gelden die voor altijd...(Maar alleen voor test doeleinden..)
^ Post is hierboven!
Trial moet je volgens mij activeren, dit lukte mij de vorige keer niet.DiedB schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:30:
Ik ben de trial nu aan het downloaden (Win8 Enterprise x64). De RTM had wat problemen bij mij, XBox Live account werkte niet, kon deel van de functies niet gebruiken (niet geactiveerd). Hopen dat alles wel werkt met de trial, dan kan ik die gebruiken tot ik overstap.
[ Voor 4% gewijzigd door Protax op 16-08-2012 13:32 ]
Die link van jou is een artikel uit 2011. Er is genoeg veranderd in de tussentijd.Morphine schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:51:
Heb nu na de customer preview de RTM in een vmware even geinstalleerd en wordt er gewoon niet vrolijk van.. dat idiote metro start menu waarmee je niet kan multitasken.. en dan ga je naar de desktop versie en daar vindt je nóg een IE.. waarom in hemelsnaam Metro Apps.. en Desktop Apss? Wie verzint zoiets.. dat kan je toch niet uitleggen aan iemand met weinig PC ervaring... zucht.. snel naar windows 9
Ik googlede even op "windows 8 apps sluiten".. omdat ik er niet achter kwam hoe (ALT+F4) deed wat het moest.. maar dacht dat moet vast makkelijker kunnen.. maargoed toen kwam ik hieruit wat alles over Windows 8 wat ik dacht bevestigde: http://webwereld.nl/analy...blemen-met-windows-8.html
één woord: waardeloos.
Tja, genoeg erover gezegd denk ik... ik walg er ook van. Kan je dan wel Classic Shell aanraden: http://classicshell.sourceforge.net/ , doet het ook op Win8, en weer een 'normaal' startmenu terug.Morphine schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:51:
Heb nu na de customer preview de RTM in een vmware even geinstalleerd en wordt er gewoon niet vrolijk van.. dat idiote metro start menu waarmee je niet kan multitasken.. en dan ga je naar de desktop versie en daar vindt je nóg een IE.. waarom in hemelsnaam Metro Apps.. en Desktop Apss? Wie verzint zoiets.. dat kan je toch niet uitleggen aan iemand met weinig PC ervaring... zucht.. snel naar windows 9
Ik googlede even op "windows 8 apps sluiten".. omdat ik er niet achter kwam hoe (ALT+F4) deed wat het moest.. maar dacht dat moet vast makkelijker kunnen.. maargoed toen kwam ik hieruit wat alles over Windows 8 wat ik dacht bevestigde: http://webwereld.nl/analy...blemen-met-windows-8.html
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Nee, je zet het onder de "settings", dat is logisch...sewer schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:03:
Punt 4 moet je inderdaad even weten, net zoals je bij oudere windowsversies maar moest weten dat je het afsluiten onder de start-knop moest gaan zoeken
[ Voor 11% gewijzigd door Wallie op 16-08-2012 14:09 ]
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Het heeft bij Windows nog nooit op een logische plek gezeten, dus eigenlijk is het in dat opzicht wel vrij consequentWallie schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:07:
Nee, je zet het onder de "settings", dat is logisch...
Wallie schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:57:
[...]
Ik walg er ook van. Kan je dan wel Classic Shell aanraden: http://classicshell.sourceforge.net/ , doet het ook op Win8, en weer een 'normaal' startmenu terug.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Ik gebruik nooit de uit knop van mijn pc of laptop. En ik ga dat ook zeker niet doen vanaf nu, maar ik klaag dan ook niet over de shutdown knop van Windows 8. Ik kan er niet wakker om liggen dat ie nu op een andere plek zitLOTG schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:10:
Gewoon op de uitknop drukken, doe ik al jaren. Je kunt zelfs kiezen of hij dan uit of naar sleep/standby moet gaan.
Als je je Windows 8 start ga je dan niet direct naar desktop?
Zoals al eerder gezegd, is het een oud artikel. En persoonlijk vind ik het ook een behoorlijk slecht artikel, maar ik weet even niet meer hoe de versie van toen wasMorphine schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:51:
[ Voor 3% gewijzigd door punisher007 op 16-08-2012 15:08 ]
Die kende ik nog niet, bedankt!punisher007 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 15:07:
Mijn favoriet is echter: Met de muis naar de linkerboven of linkeronder hoek te gaan en vervolgens hoveren over de applicatie die je wil sluiten en de middelste muis knop indrukken (mouse wheel indrukken).
Net even getest op de RTM, dat werkt blijkbaar nog, al zie wel delay, dus of zoveel mee opschiet ten opzichten van even op de desktop title klikken.McPoowl schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:58:
Het programmaatje Start8 haalt ook de startknop terug naar de desktopomgeving. Daarbij heeft het ook de mogelijkheid om bij booten direct naar de desktopomgeving te gaan. Gebruik het zelf niet, dus geen idee of het ook daadwerkelijk werkt.
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, je wilt 'classic menu' starten, bedoel je misschien dat je het klassieke desktop direct wilt startenTeunis schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:53:
Net ook achter gekomen dat na reboot dat classimenu programma niet bij default gestart wordt
[ Voor 5% gewijzigd door sewer op 16-08-2012 15:29 ]
[ Voor 20% gewijzigd door G-Meister op 16-08-2012 15:36 . Reden: typo's ]
Werkt als een tiet, kan ik bevestigenMcPoowl schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:58:
Het programmaatje Start8 haalt ook de startknop terug naar de desktopomgeving. Daarbij heeft het ook de mogelijkheid om bij booten direct naar de desktopomgeving te gaan. Gebruik het zelf niet, dus geen idee of het ook daadwerkelijk werkt.
Zie shappie in "[Windows 8] Ervaringen & discussies - Deel 2".DiedB schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 15:56:
Ik heb Windows 8 Developer Trial (90 days) inmiddels geinstalleerd. Werkt prima en Windows is geactiveerd voor de komende 90 dagen, lang genoeg om te testen.
Ik loop alleen tegen een probleempje aan met de Windows 8 Calendar App. Ik heb hier mijn Google Account ingesteld, maar de agenda blijft leeg. Blijkt dus dat de app alleen de hoofdagenda laat zien en niet een andere agenda die ik erbij heb gemaakt waar alles in staat. Weet iemand of hier een oplossing voor is?
[ Voor 5% gewijzigd door shappie op 16-08-2012 16:05 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq