Ik denk dat ze met torrent niks meer kunnen controleren, met MSDN wel.Yanze schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:12:
MSDN is een beetje traag ... waarom doen ze dit niet met torrents?
^ Post is hierboven!
👉🏻 Blog 👈🏻
Anoniem: 151407
jup msdn heeft au!sewer schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:14:
Lol, bij MSDN kan ik nu niets meer, krijg bij elke actie een foutmelding met steeds een ander nummer
Straks heb je bingosewer schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:14:
Lol, bij MSDN kan ik nu niets meer, krijg bij elke actie een foutmelding met steeds een ander nummer
[ Voor 4% gewijzigd door Wallie op 15-08-2012 19:14 ]
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Unable to Service Request
For the latest headlines and to see what's new, visit the TechNet home page.
Check out the various TechNet TechCenters where you can find the latest product information, technical resources, and community offerings.
Visit the TechNet Library for the latest technical articles, reference documentation, downloads, and more.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
msdn ligt zo dood als wat, de gewone windows 8 versie download starten ging goed maar enterprise is denk populair. zelfs license overzicht klapt eruit:)
Saignant detail: als hij download (zoals bij mij), doet hij dat ook nog met 4 threads tegelijk volgens die downloadmanager, dus behoorlijk aso...
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Technet was in het tijdperk van Windows 7 en office 2010 net zo goedkoop als de retail prijzen.Anoniem: 151407 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:22:
waarom heeft half nederland msdn en technet tegenwoordig?
msdn ligt zo dood als wat, de gewone windows 8 versie download starten ging goed maar enterprise is denk populair. zelfs license overzicht klapt eruit:)
^ Post is hierboven!
zo zonde:)Strunkie schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:23:
[...]
Technet was in het tijdperk van Windows 7 en office 2010 net zo goedkoop als de retail prijzen.
Ehh.....dat met vanzelf gaan lijkt me?mprkooij schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:24:
Weet iemand wat voor link ik moet invullen bij Microsoft download Manager voor Windows 8 Enterprise X64 Dutch
jup zit ook verificatie in de link dus die kun je niet zomaar pakken.TheVMaster schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:25:
[...]
Ehh.....dat met vanzelf gaan lijkt me?
ach ik wacht wel, wil de enterprise versie op mijn slate hebben en niet de normale.
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 15-08-2012 19:26 ]
Bedoel je MSDN AA oftewel DreamSpark? Daar staan ze inderdaad nog niet op.Gropah schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:24:
Ben ik scheef als ik in MSDN alleen release previews zie en geen final release oid? Moet ik de release preview hebben of niet?
Even opnieuw inloggen, dan staat hij in ieder geval bij de nieuwe releases. In Firefox update hij helemaal niet, IE heeft hem wel op de hoofdpagina staan nu.Gropah schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:24:
Ben ik scheef als ik in MSDN alleen release previews zie en geen final release oid? Moet ik de release preview hebben of niet?
Maar hij doet het nog steeds niet
Sorry, is inderdaad MSDN AA. Naja, dan kijk ik overmorgen wel, dan zouden ze er toch wel op staan?Zr40 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:26:
[...]
Bedoel je MSDN AA oftewel DreamSpark? Daar staan ze inderdaad nog niet op.
Volgens mij dezelfde iso als windows 8 vanwege anytime upgrade. De key bepaald de versie.MegaTronics schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:16:
Enig idee wanneer de Pro non VL beschikbaar komt?
Windows 8 Enterprise is normaal voor SA/VL en Pro VL is ook voor VL
heb de standaard image binnen, upgrade dan wel later als het kan, anders word het wachten:)
jamprkooij schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:34:
Klopt het dat wanneer je op Download klikt dat er dan helemaal niets gebeurd?
Klopt niet. Maar het is wel zo.mprkooij schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:34:
👉🏻 Blog 👈🏻
Volgens mij kun je bij Dreamspark geen versies van windows voor consumenten krijgen, alleen de server editions of bedoel je die ook?Zr40 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:26:
[...]
Bedoel je MSDN AA oftewel DreamSpark? Daar staan ze inderdaad nog niet op.
Hebben jullie dat ook ? Want ik heb het bij Chrome en Firefox!
Herkenbaar, je gebruikt zeker IE ;-)mprkooij schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:34:
Downloaden lukt ook al niet. Vannacht nog maar eens proberen
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Klopt niet, maar ik denk dat het te druk is nu, dus er gebeurt op dit moment helemaal niets wanneer je op Download klikt.
Je kan bij DreamSpark alles krijgen wat je als developer nodig zou kunnen hebben. In de praktijk komt dat neer op alle versies van Windows en Windows Server, Visual Studio en nog het een en ander, maar geen Office.Lorem_Ipsum schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:35:
[...]
Volgens mij kun je bij Dreamspark geen versies van windows voor consumenten krijgen, alleen de server editions of bedoel je die ook?
Hmm, dan ga ik ook maar 'ns een key voor Dreamspark ophalen via slim. Alleen jammer dat de login van slim.nl nog altijd een foutmelding oplevertZr40 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:37:
[...]
Je kan bij DreamSpark alles krijgen wat je als developer nodig zou kunnen hebben. In de praktijk komt dat neer op alle versies van Windows en Windows Server, Visual Studio en nog het een en ander, maar geen Office.

EDIT: als ik op dreamspark.com kijk zie ik toch echt geen consumenten windows versies staan. Jullie wel?
[ Voor 10% gewijzigd door Lorem_Ipsum op 15-08-2012 19:40 ]
wat is de compleetste ?
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Wikipedia: Windows 8 editions heeft een mooie tabelSc0rPi0N schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:39:
hmm windows 8 of windows 8 enterprise ...
wat is de compleetste ?
mesa wants to play!
lol nu download hij wel:)
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 15-08-2012 19:42 ]
De abo via slim.nl is volgens mij een standaard Dreamspark abbo. Je zal een Premium abbo nodig hebben om Windows versies te kunnen downloaden.Lorem_Ipsum schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:38:
[...]
Hmm, dan ga ik ook maar 'ns een key voor Dreamspark ophalen via slim. Alleen jammer dat de login van slim.nl nog altijd een foutmelding oplevert
EDIT: als ik op dreamspark.com kijk zie ik toch echt geen consumenten windows versies staan. Jullie wel?
Naar Enterprise is volgens mij niet mogelijk omdat dat geen consumenten versie is. Bij Win 7 had je daar Ultimate voor.Anoniem: 151407 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:33:
neem aan dat ik vanuit de standaard windows 8 kan upgraden naar enterprise ala anytime upgrade in windows 7?
heb de standaard image binnen, upgrade dan wel later als het kan, anders word het wachten:)
download werkt nu wel, voer de key wel later in:)falconxp schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:42:
[...]
Naar Enterprise is volgens mij niet mogelijk omdat dat geen consumenten versie is. Bij Win 7 had je daar Ultimate voor.
jup dat kan alleen niet naar enterprise.tiguan schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:43:
Yes, het is gelukt om de download te beginnen. Maar kan je nu de gewone Windows 8 downloaden en dan later een key voor Pro gebruiken? Ik wil 'm namelijk wel graag in ' t domein van me werk hangen.
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 15-08-2012 19:43 ]
Niet om het een of ander hoor, maar ja, het is druk (logisch), ja het kan voorkomen dat de download niet werkt, ja je kan het later nog eens proberen...
Kunnen we nu met z'n allen weer nuttige ervaringen delen?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
key ophalen lukt alleen niet (technet)
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Zowel op MSDN als op TechNet zie ik helemaal noppes over de RTM. Alleen Release Preview.
Wat mis ik nu weer/doe ik fout?
Welk MSDN abo?AzzKickah schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:54:
Ik snap d'r niks van
Zowel op MSDN als op TechNet zie ik helemaal noppes over de RTM. Alleen Release Preview.
Wat mis ik nu weer/doe ik fout?
Consumenten release is pas eind oktoberPierre_nr1 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:55:
Heb net even bij AMD gekeken, en had daar eigenlijk ook de RTM Catalyst drivers verwacht.
Ze zijn wel vandaag uitgekomen (met win8 RTM ondersteuning)Pierre_nr1 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:55:
Heb net even bij AMD gekeken, en had daar eigenlijk ook de RTM Catalyst drivers verwacht.
http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=367183
tja..maar de RTM Drivers van AMD zijn wel gereleased eerder vandaagfalconxp schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:56:
[...]
Consumenten release is pas eind oktober
Dat weet ik, maar komen er dan nooit nieuwe drivers uit bij een RTM dan?falconxp schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:56:
[...]
Consumenten release is pas eind oktober
Ik kan ze niet vinden op de AMD site, MIsschien een linkje?TheVMaster schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:57:
[...]
tja..maar de RTM Drivers van AMD zijn wel gereleased eerder vandaag
zie paar posts boven je...Pierre_nr1 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 20:00:
[...]
Ik kan ze niet vinden op de AMD site, MIsschien een linkje?
Niet altijd. Een heleboel fabrikanten zijn vrij laks en wachten tot het laatste moment. AMD en Nvidia daar gelaten omdat zijn voor de Preview versies ook al drivers haddenPierre_nr1 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:57:
[...]
Dat weet ik, maar komen er dan nooit nieuwe drivers uit bij een RTM dan?
Naar Windows 8 Pro. Enterprise voegt hoofdzakelijk wat management zaken toe en andere features welke leuk zijn voor Enterprise omgevingenjdkjr schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:59:
Das jammer, kan mijn Windows 7 Ultimate niet upgraden naar Windows 8 Enterprise. Kent iemand een upgrade path vanaf ultimate of kan ik mijn PC opnieuw installeren?
Zie Wikipedia: Windows 8 editionsjdkjr schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:59:
Das jammer, kan mijn Windows 7 Ultimate niet upgraden naar Windows 8 Enterprise. Kent iemand een upgrade path vanaf ultimate of kan ik mijn PC opnieuw installeren?
De pro-versie vervangt zowel Windows 7 professional als Windows 7 Ultimate, je moet dus daar heen upgraden.
Helaas is er geen equivalent van de ultimate-versie meer dat alles bevat (Enterprise bevat geen mediaplayer, pro bevat weer onderdelen van Enterprise niet).
Dank, had er helemaal overheen gelezen........falconxp schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 20:03:
[...]
Niet altijd. Een heleboel fabrikanten zijn vrij laks en wachten tot het laatste moment. AMD en Nvidia daar gelaten omdat zijn voor de Preview versies ook al drivers hadden
Ik las trouwens een aantal posts terug dat de Windows versie wordt bepaald door de ingevoerde license key. Welke versie moet ik nu hebben om de Pro versie te activeren? De 'gewone' versie of de Enterprise????
Dan word het toch geduld hebben tot de Pro vrijgegeven wordt voor Technet, staat er nu alleen op voor VL klanten.sewer schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 20:05:
[...]
Zie Wikipedia: Windows 8 editions
De pro-versie vervangt zowel Windows 7 professional als Windows 7 Ultimate, je moet dus daar heen upgraden.
Helaas is er geen equivalent van de ultimate-versie meer dat alles bevat (Enterprise bevat geen mediaplayer, pro bevat weer onderdelen van Enterprise niet).
Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl
RT versie zal denk nooit uitgegeven worden, net als Windows Phone 8. (downloadbaar)Snikker schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 20:06:
Er is nog geen RT versie of wel?
[ Voor 3% gewijzigd door Strunkie op 15-08-2012 20:07 ]
^ Post is hierboven!
RT komt inderdaad alleen embedded op de markt.Strunkie schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 20:07:
[...]
RT versie zal denk nooit uitgegeven worden, net als Windows Phone 8
Ik zal de komende maanden dit topic meelezen
Volgens mij moet je gewoon Windows 8 downloaden, de key bepaalt de versie (upgrade anytime ofzo heet dat)jdkjr schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 20:06:
[...]
Dan word het toch geduld hebben tot de Pro vrijgegeven wordt voor Technet, staat er nu alleen op voor VL klanten.
If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!
Helaas, zo gauw als de installatie start krijg ik een foutmelding dat de Enterprise versie niet gebruikt kan worden voor een upgrade van Ultimate.sewer schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 20:11:
[...]
Volgens mij moet je gewoon Windows 8 downloaden, de key bepaalt de versie (upgrade anytime ofzo heet dat)
klopt net na een reboot geprobeerd en nu kon ik hem claimen. Eerste keer foutmelding , tweede keer had ik een keyBlackBurn schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 20:11:
Meer mensen die problemen hebben bij het genereren van een key voor de enterprise versie op technet? Ik krijg unknown errors om mijn oren
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
En je kan toch de gelekte versie activeren (itt het commentaar op neowin)

[ Voor 4% gewijzigd door sewer op 15-08-2012 20:17 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Mrk87 op 15-08-2012 20:22 ]
MSDN: Download Windows 8 Enterprise Evaluation
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Verwijderd
Thanks, had deze link nog niet gevonden. Eens in VM gooien en kijken maar hoe 't ervoor staat ^^MrOizo2005 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 20:29:
Weet niet of het al gemeld is, maar de Windows 8 (90 day trial) staat ook online.
Beetje flauw dat je deze niet kan activeren op 28 oktoberMrOizo2005 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 20:29:
Weet niet of het al gemeld is, maar de Windows 8 (90 day trial) staat ook online.
^ Post is hierboven!
Ben zelf bezig om mijn installatie van zaterdag (w8 RC) te upgraden naar W8 Enterprisefalconxp schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 20:37:
Windows 8 dvd met pro key werkt. Installeert nu Windows 8 Pro.
Hmm dat kan dus niet
[ Voor 7% gewijzigd door Frostbite op 15-08-2012 20:40 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
automation fanboy
• Pak de iso uit of kopieer alle bestanden van de DVD naar je harde schijf.
• Open in de map Sources het bestand cversion.ini
1
2
3
| [HostBuild] MinClient=8508.0 MinServer=8508.0 |
• Verander de waarde MinClient=8508.0 naar een die lager is dan de RC (8400) dus bijv.MinClient=8300.0 en sla het bestand op.
• Start nu Setup.exe en kies voor Upgrade.
Je Windows 8 installatie loopt nu verder en je houdt al je bestanden en programma's
[ Voor 59% gewijzigd door Frostbite op 15-08-2012 21:09 ]
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Daarnaast is er een overzicht op http://www.computerworld...._Still_a_two_headed_beast (drie pagina's)
[ Voor 29% gewijzigd door Zr40 op 15-08-2012 20:58 ]
Hebben jullie de release wel al op msdn?
Oh shit ja, ik bedoel inderdaad dreamspark. Komt die daar wel op beschikbaar?Zr40 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 21:06:
Je bedoelt DreamSpark Premium? Daar staat het inderdaad nog niet op. Op MSDN is het al wel beschikbaar.
Thx!Sc0rPi0N schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 20:56:
Upgraden van W8 RC naar W8 Pro/Enterprise is nu toch gelukt via deze truc.
Minclient staat nu op 8505.0 terwijl de RC versie 8400.0 is. Als je de waarde bij minClient verandert in (bijv) 8300.0 dan loopt hij wel door. De upgrade loopt en je houdt al je instellingen. (misschien iets voor de TS voor in de OP?)
YW ik heb ea nog even wat duidelijker gemaakt zodat het nu klopt.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
edit: oldskool seems to work: "slmgr.vbs -ipk productkey"
Zou toch grafisch ook wel moeten kunnen?
[ Voor 25% gewijzigd door BlackBurn op 15-08-2012 21:19 ]
If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!
thnx liep tegen zelfde issue aan, key nergens te wijzigen...BlackBurn schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 21:16:
LOL, waarschijnlijk kijk ik er compleet overheen, maar iemand enige idee waar ik de productcode kan invullen voor Windows 8 Enterprise, zodat ik hem kan activeren
edit: oldskool seems to work: "slmgr.vbs -ipk productkey"
Zou toch grafisch ook wel moeten kunnen?
Dit topic is gesloten.
Windows 8 is alweer een aantal maanden op de markt en is het tijd dat dit algemene Windows 8 topic per 1 januari 2013 worden gesloten.
Bij deze dus het verzoek aan een ieder met issues met Windows 8 om hiervoor vanaf nu een eigen topic aan te maken.