Juist, prima overzichtelijk met verschillende provider dus vind dat wel prettig bij vergelijken.
Ik was er overigens in een paar uur uit en was de bestelling geplaatst maar kan snappen dat niemans achteraf "spijt" wil hebben van zijn gekozen abbo.
Juist, prima overzichtelijk met verschillende provider dus vind dat wel prettig bij vergelijken.
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
[ Voor 64% gewijzigd door advena op 14-05-2012 18:12 ]
Anoniem: 40554
[ Voor 4% gewijzigd door The Legend op 14-05-2012 18:53 ]
Ik ben toch malle pietje niet!
Voor de mensen die 1GB willen hebben zoals de meeste heb je hier natuurlijk niks aan...The Legend schreef op maandag 14 mei 2012 @ 18:41:
Bij studentmobiel.nl zijn de Vodafone aanbiedingen wel aangescherpt. "Beste" aanbieding is nu een 2 jarig Vodafone Vaak €50 abo. 500MB data (7,2Mbit) en 160 belminuten + 'onbeperkt' sms. Actie is eerste 6 maanden 100% abokorting. 300 euro abokorting. Toestel is nog wel €57,50 bijbetalen.
Beetje zinloze comment dit. Spreek alsjeblieft voor jezelf.alwaysleft schreef op maandag 14 mei 2012 @ 18:43:
[...]
Voor de mensen die 1GB willen hebben zoals de meeste heb je hier natuurlijk niks aan...
[ Voor 35% gewijzigd door Morgion op 14-05-2012 19:17 ]
DJI Mini 2
Anoniem: 440008
Ik kreeg net een mail van Vodafone met hetzelfde aanbod , alleen bijbetaling van de telefoon was hier 69,99.The Legend schreef op maandag 14 mei 2012 @ 18:41:
Bij studentmobiel.nl zijn de Vodafone aanbiedingen wel aangescherpt. "Beste" aanbieding is nu een 2 jarig Vodafone Vaak €50 abo. 500MB data (7,2Mbit) en 160 belminuten + 'onbeperkt' sms. Actie is eerste 6 maanden 100% abokorting. 300 euro abokorting. Toestel is nog wel €57,50 bijbetalen.
[ Voor 43% gewijzigd door The Legend op 14-05-2012 18:58 ]
Ik ben toch malle pietje niet!
[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 14-05-2012 19:37 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Da's een " oude" abbo , die kan je volgens mij nu niet meer afsluitenAnoniem: 40554 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 19:29:
-edit-
Vodafone: Bel+SMS+Web Smart 100
100 belminuten, 3000 sms, en 1gb internet (14.4mbs)
8 maanden 21,75 = 170
16 maanden 42,50 = 680
+ 29 euro voor het toestel
dan kom ik samen op 879
dit valt toch ook wel mee??
En hoe lang hij het tegoed bij vodafone voordat het vervalt?
[ Voor 19% gewijzigd door Ted038 op 14-05-2012 19:45 ]
Idem mijn issue.Jeroen04 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:10:
Ook ik ben geschrokken van de nieuwe prijzen van Vodafone. Ik wou van Hi naar Vodafone, maar ik ga niet €380,- bij betalen bij een 1 jaar abo van €42,50 per maand. Bijzonder veel geld.
Godfather Bodybuilding topic reeks
Na geklikt te hebben op bestel staat er in grijze tekst:Anoniem: 40554 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:24:
onderstaand abbonoment valt toch wel mee?
8 maanden 21,75 = 170
16 maanden 42,50 = 680
dan kom ik samen op 879
dit abbonoment is nog steeds af te sluiten bij studentenmobiel.nl
Zeker een goede deal, je hebt tenminste nog wat te verbellen zo, die kinderabbo's van 100 min heb je er toch zo doorheen gejaagd. :-))alwaysleft schreef op maandag 14 mei 2012 @ 18:37:
Beste aanbieding is deze inderdaad.
T-Mobile Smart plus 420 (420 belminuten of smsjes met 1GB internet) 2 jarig op studentmobiel.nl
Eerste 12 maanden 25 euro, resterende 12 maanden 50 euro.
Aansluitkosten zijn 30 euro dus in totaal 930 euro.
Goede deal
Bij de winkel kunnen ze niets aanbieden, telefonisch vaak wel. In de winkel bieden ze gewoon wat op de website staat (als je inlogt op vodafone.nl moet je naar verlengen.vodafone.nl voor je aanbiedingen).Dorpse schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:10:
[...]
Na geklikt te hebben op bestel staat er in grijze tekst:
Huidige acties en prijzen geldig tot 14 mei 2012
Maar niet getreurd. Er zijn of komen vast mooie aanbiedingen. Ik wacht ieder geval rustig af. Oh en een Vodafone verkoper zei dat ze vaak betere aanbiedingen voor Vodafone klanten hebben als je gewoon naar een Vodafone winkel gaat.
Ja, en toestel is gratisLe_Freak ! schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:18:
[...]
Zeker een goede deal, je hebt tenminste nog wat te verbellen zo, die kinderabbo's van 100 min heb je er toch zo doorheen gejaagd. :-))
Ik kreeg gister een vodafone medewerker aan de lijn die zei dat ze niet konden preorderen online omdat hij nog niet uit is en dat ze graag klanten willen lokken met lagere prijzen(en dus bestaande klanten willen naaien). Jammer dan maar, gewoon een nieuwe vodafone abo van Castle en dan via een omweg mijn nummer over gooien.Ary schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:21:
[...]
Bij de winkel kunnen ze niets aanbieden, telefonisch vaak wel. In de winkel bieden ze gewoon wat op de website staat (als je inlogt op vodafone.nl moet je naar verlengen.vodafone.nl voor je aanbiedingen).
Hoe bedoel je?HamburgerHenk schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:07:
[...]
Ik kreeg gister een vodafone medewerker aan de lijn die zei dat ze niet konden preorderen online omdat hij nog niet uit is en dat ze graag klanten willen lokken met lagere prijzen(en dus bestaande klanten willen naaien). Jammer dan maar, gewoon een nieuwe vodafone abo van Castle en dan via een omweg mijn nummer over gooien.
Ohh ik zei het verkeerd, konden niet preorderen over telefoon inderdaadMrJ schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:44:
[...]
Hoe bedoel je?
Ik kan nl wel online preorderen maar niet over de telefoon. Mis ik naw ook nog het accesoiresetje van 89,-.
Nieuwe tarieven staan nu op de studentmobiel site.Anoniem: 40554 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 19:29:
8 maanden 21,75 = 170
16 maanden 42,50 = 680
[ Voor 12% gewijzigd door Ary op 15-05-2012 13:52 ]
Anoniem: 458810
Als je naar dit forum gaat: Mobile Aankoopadviesforum en dan rechtsboven de topic-lijst klikt op "Nieuw topic", kan je je eigen topic aanmaken daar met je vraag! Succes.Anoniem: 458810 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:02:
Ik weet dat dit offtopic is, maar dit is de 1e keer dat ik iets op een forum plaats dus ik heb geen idee hoe ik van topic kan 'veranderen'
Ik zit vreselijk in dubio of ik een iphone 4s of samsung galaxy s3 ga kopen.. HELP!
En heb inderdaad ook goede deals gezien bij T-mobile voor de Samsung gs3
Het zal wel later worden dan 29-05, heb me er al op ingesteld dat dit gewoon paar weken langer kan durenGeachte heer ***,
Hartelijk dank voor uw reservering van de Samsung Galaxy S III white. Naar verwachting is uw telefoon leverbaar in de week van 29-05-2012. Zodra de Samsung Galaxy S III white voorradig is, zal de telefoon voor u geselecteerd worden.
Op het moment dat uw gereserveerde Samsung Galaxy S III white voorradig is, zijn de dan geldende aanbiedingen van toepassing. Deze kunt u terugvinden op het contract dat u op dat moment wordt toegezonden.
NB. Met deze reservering is de verlenging van uw abonnement nog niet doorgevoerd. Uw verlenging wordt in werking gezet nadat uw gereserveerde telefoon leverbaar is. U ontvangt hier per email bericht over.
Wat kreeg je precies aangeboden en wat ga je per maand betalen?seezu schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:10:
Gisteren werd ik gebeld door Telfort en ze hebben mij een aanbieding aangeboden en natuurlijk de Galaxy S3 white gekozen. En ook meteen mn abbo verlengt.
Zojuist een mail ontvangen:
[...]
Het zal wel later worden dan 29-05, heb me er al op ingesteld dat dit gewoon paar weken langer kan duren
Dat weet ie nog nietKoen87 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:22:
[...]
Wat kreeg je precies aangeboden en wat ga je per maand betalen?
Op het moment dat uw gereserveerde Samsung Galaxy S III white voorradig is, zijn de dan geldende aanbiedingen van toepassing. Deze kunt u terugvinden op het contract dat u op dat moment wordt toegezonden.
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
De oude abonnementsvormen staan ook nog ergens tussen de filters. Ik kreeg gister een soortgelijk resultaat. Als je niks aanvinkt bovenaan de pagina en handmatig door de lijst scrollt, dan is er niks aan de hand en zijn de prijzen er realistischer uit.Darkfreak schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:53:
Een kennis van mij wilde ook even verlengen voor een SGS3..
[afbeelding]
Kost niks :D!
DJI Mini 2
Aha, dan weten we ook weer wat er in dat pakket zit. DankMatsjanssen schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:09:
Zag net wel een accessoire pakket ter waarde van € 89,- met daarin een hoesje, een screen protector, een extra batterij en een bureau lader/dock.
http://www.daisycon.com/nl/publisher-nieuws/?id=ZwHjZmx=
DJI Mini 2
Waar zien jullie eigenlijk een accesoire pakket bij Vodafone?Morgion schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:56:
[...]
Aha, dan weten we ook weer wat er in dat pakket zit. DankMaakt het stiekem toch weer wat aantrekkelijker om hem bij Vodafone te bestellen.
[ Voor 4% gewijzigd door Ary op 15-05-2012 23:01 ]
In de banner op de frontpage van vodafone.nlAry schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:59:
[...]
Waar zien jullie eigenlijk een accesoire pakket bij Vodafone?
EDIT: Nvm, zie het al.
[ Voor 12% gewijzigd door Morgion op 15-05-2012 23:06 ]
DJI Mini 2
Als je je nummer wil behoduen wel; het wordt dan gezien als een verlenging, en dan zijn dit soort aanbiedingen niet voor jou van toepassing. Heb zelf hetzelfde probleem bij Vodafone.SubWolF schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 00:37:
Zo, ik ben ook maar eens gaan kijken of ik een goede aanbieding kan scoren.
Uiteindelijk bij studentmobiel terecht gekomen.
Hier kwam het volgende uit:
[afbeelding]
Mijn huidige abbonement is ook bij Hi en loopt begin augustus af.
Zal dit verandering brengen in de door studentmobiel aangeboden prijs?
Hi maakt geen onderscheid meer met verlengen of nieuwe abbo. Tenminste bij mij niet en ik meen mij te herinneren dat ze dat ook aan de telefoon zeiden.SubWolF schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 00:37:
Zo, ik ben ook maar eens gaan kijken of ik een goede aanbieding kan scoren.
Uiteindelijk bij studentmobiel terecht gekomen.
Hier kwam het volgende uit:
[afbeelding]
Mijn huidige abbonement is ook bij Hi en loopt begin augustus af.
Zal dit verandering brengen in de door studentmobiel aangeboden prijs?
Doet t gewoon wel hoor. Het is een 'extra' optie omdat in je contract staat dat het eigenlijk niet zou mogen.MrJ schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:38:
Zie hier trouwens bij Vodafone als optie deze blox staan:
Internet Bellen BloX
Voor € 15,00 of € 22,50 per maand (afhankelijk van abonnement) kun je gebruikmaken van VoIP en SMSoIP diensten.
Houdt dit in dat bijv WhatsApp zonder dit Blox het niet meer doet?
ik ga idd voor een sim onlyEmpo schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:26:
Gisteren op de friends and family website (personeelsaanbieding) gekeken van vodafone om te kijken of de aanbiedingen daar echt veel goedkoper zijn. De prijzen zijn identiek alleen de aanbieding is anders, wat een onzin.
Voor een sgs 3 via de gewone website krijg je de eerste 6 maanden 100% korting (25% over de gehele termijn).
Voor vodafone personeel geldt een korting van 25% voor de gehele contracttermijn (ook 25% dus) en het start vanaf de eerste maand.
Het toestel is op beide sites even duur, wat erop neerkomt dat je net zo goed een abbo via de gewone website kunt afsluiten.
Ik kan mijn kortingscode (gekregen van een vriend bij vodafone) nog wel gebruiken voor een simonly abbo, daar is immers wel een voordeel uit te halen (50% korting).
[ Voor 77% gewijzigd door Wildfire op 17-05-2012 14:10 ]
[ Voor 15% gewijzigd door M4gick op 16-05-2012 23:10 ]
Is 3,6 mbpsM4gick schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 22:51:
Hey, ik ben zelf ook van plan een Galaxy s3 te halen (aangezien Asus het een beetje verkloot met de Padfone).. Zelf keek ik naar dit abonnement:
[afbeelding]
eerste 9 maanden 21,25 en daarna 42,5 voor 250 minuten/sms + 1,5 Gb data @ 7mbps
Ik heb echt nog nooit een Tele 2 mobiel abonnement gehad, zijn hier mensen die dat nu hebben?
Ohja de totale prijs die je betaalt hiervoor is 838,75 + 30 (toestel) + 30 (aansluitkosten) = 888,75 euro wat volgens mij een stuk goedkoper is dan de concurrentie (op hi na maar da's toestel lease)
Dit is van Studentmobiel
Edit: Ik ben niet helemaal meer zeker of de snelheid 3,6 mbps of 7 mbps is, het is niet echt makkelijk dit te vinden, al helemaal niet op de tele2 site.. 3,6 mbps zou wel jammer zijn
Dan schaf je toch wat prepaid kaartjes aan en test je het netwerkM4gick schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 12:35:
Hmm ik heb nu ook T-mobile maar nooit gebruik gemaakt van snel 3g dus ik heb geen idee wat ik moet verwachten... Even bij vodafone gekeken, een abonnement met 160 belminuten + 1 gb data @ 14,4 mbps is 47,5 per maand met eerste 6 maand 100% korting. Maar de S3 kost dan nog steeds 80 euro, + 30 euro aan sluit kosten (wat in mijn ogen helemaal nergens op slaat) kom ik dan uit op 965 euro, wat neer komt op bijna 100 euro meer dan Tele 2 en dan met minder data en belminuten, maar sneller internet.. Jammer dat zo'n contract zo permanent is want ik zou graag de kwaliteit van de netwerken eerst willen testen voor ik 2 jarig contract afsluit..
Internet van Tele2 is beduidend trager 7,2Mbps Vodafone met de bepaalde abonnementen 14,4Mbps.M4gick schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 12:35:
Hmm ik heb nu ook T-mobile maar nooit gebruik gemaakt van snel 3g dus ik heb geen idee wat ik moet verwachten... Even bij vodafone gekeken, een abonnement met 160 belminuten + 1 gb data @ 14,4 mbps is 47,5 per maand met eerste 6 maand 100% korting. Maar de S3 kost dan nog steeds 80 euro, + 30 euro aan sluit kosten (wat in mijn ogen helemaal nergens op slaat) kom ik dan uit op 965 euro, wat neer komt op bijna 100 euro meer dan Tele 2 en dan met minder data en belminuten, maar sneller internet.. Jammer dat zo'n contract zo permanent is want ik zou graag de kwaliteit van de netwerken eerst willen testen voor ik 2 jarig contract afsluit..
Je krijgt bij prepaid alleen 360 kbps up, hoger is alleen bij abonnementenRazer schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 12:38:
[...]
Dan schaf je toch wat prepaid kaartjes aan en test je het netwerk
[ Voor 16% gewijzigd door Morgion op 17-05-2012 15:00 ]
DJI Mini 2
Welk abonnement zit je naar te kijken?Morgion schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 14:43:
Hmm, toch besloten om hem online bij Vodafone te verlengen. Goedkoop is anders, maar goed, dat is verleden tijd. Ik kom echter niet verder dan stap 4, het overzichtscherm. Als ik op plaats bestelling klik, gebeurt er niets... Iemand anders met hetzelfde probleem?
Er gaan trouwens nog wel meer dingen mis op de website op dit moment. Later nog maar eens proberen dan.
[ Voor 2% gewijzigd door BlckSpdr op 17-05-2012 15:30 . Reden: Bel+Sms+Web Vaak € 50 2 jaar toegevoegd ]
Vaak 50, 2 jaar. Iets van €40,4x per maand gemiddeld voor mij.BlckSpdr schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 15:20:
Welk abonnement zit je naar te kijken?
[ Voor 6% gewijzigd door Morgion op 17-05-2012 15:27 ]
DJI Mini 2
[ Voor 9% gewijzigd door BlckSpdr op 17-05-2012 15:35 ]
In mijn geval wel. Op dit moment hangt hij meestal aan de wifi en ik ga natuurlijk geen apps downloaden als dat niet het geval is. Mijn dataverbruik over de afgelopen 4 weken is volgens de ingebouwde meter in CM9 op mijn SGS1 20 MB, dus met 500 MB per maand moet ik het wel reddenBlckSpdr schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 15:33:
Is 500 mb eigenlijk genoeg voor internet?
DJI Mini 2
precies! Wat nu dus niet meegenomen wordt is hoe snel het internet nou is bij alle telecom aanbieders.Anoniem: 440008 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 13:15:
[...]
Internet van Tele2 is beduidend trager 7,2Mbps Vodafone met de bepaalde abonnementen 14,4Mbps.
Maar in de praktijk worden deze snelheden niet gehaald.
Natuurlijk, maar ik ga er vanuit dat 14,4 mbps een stuk sneller is dan 3,6 mbps.Le_Freak ! schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 18:11:
[...]
precies! Wat nu dus niet meegenomen wordt is hoe snel het internet nou is bij alle telecom aanbieders.
Het bellen op zich kunnen we lang over praten, maar dat kan bij allemaal wel goed, en het bereik over het algemeen ook wel.
Maar daar wil ik het nu niet over hebben, de telecom aanbieders maken ons lekker met al die mb aanbiedingen en bundels maar hoe snel is dat nou per telecom aanbieder DAT is wel degelijk interessant.
Op een ander deel van het forum vertelde iemand dat hij een abbo had van T-mobile en bagger traag internet, hij heeft dus gebeld naar T-mobile en kreeg te horen dat ze nog 2G masten hebben staan en dat ze die aan het vervangen zijn.
Ik bedoel maar, we zitten ons blind te staren naar al die mb's maar wat krijgen we er in de praktijk voor qua snelheid.
Zou mooie zijn als we gewoon gebruikerservaringen hebben per telecom aanbieder.
Je kunt bij de abonnementen de totale prijs berekenen en dan -600 euro /24, dan krijg je de kosten die je betaald voor het abonnement. Meestal krijg je veel meer dan dat je met prepaid zou hebben gehad voor het zelfde bedrag..tennis schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 18:20:
Beste medetweakers,
Ik heb een vraagje.
Als je een paar maanden(bijvoorbeeld over 3 mnd) wacht met het aanschaffen van een Samsung Galaxy III, worden de prijzen van de abonnementen in combinatie met een Samsung Galaxy III ook goedkoper? Of blijven de prijzen hetzelfde?. Ik vind de prijzen nu erg duur.
Of kan je een los toestel beter aanschaffen en prepaid blijven bellen?.
Ik heb nu een los toestel met een prepaidkaart.
Gr. Tennis
[ Voor 26% gewijzigd door M4gick op 17-05-2012 18:41 ]
Als een nieuwe telefoon uitkomt zeker in de prijsklasse van de S3 betaal je in het begin altijd de hoofdprijs.tennis schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 18:20:
Beste medetweakers,
Ik heb een vraagje.
Als je een paar maanden(bijvoorbeeld over 3 mnd) wacht met het aanschaffen van een Samsung Galaxy III, worden de prijzen van de abonnementen in combinatie met een Samsung Galaxy III ook goedkoper? Of blijven de prijzen hetzelfde?. Ik vind de prijzen nu erg duur.
Of kan je een los toestel beter aanschaffen en prepaid blijven bellen?.
Ik heb nu een los toestel met een prepaidkaart.
Gr. Tennis
[ Voor 29% gewijzigd door M4gick op 17-05-2012 18:54 ]
Als het maar uitdraait op zo'n 5 mbps terwijl je 14.4 mbps verwacht zou ik me toch best genaaid voelen. Ik wil ook wel eens een lijstje zien van wat providers werkelijk aan snelheid halen op internet binnen en buiten de randstad.M4gick schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 18:40:
[...]
Natuurlijk, maar ik ga er vanuit dat 14,4 mbps een stuk sneller is dan 3,6 mbps.
Ik denk dat het echt moeilijk is de werkelijke snelheden te meten.AppieNL schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 20:03:
[...]
Als het maar uitdraait op zo'n 5 mbps terwijl je 14.4 mbps verwacht zou ik me toch best genaaid voelen. Ik wil ook wel eens een lijstje zien van wat providers werkelijk aan snelheid halen op internet binnen en buiten de randstad.
[ Voor 20% gewijzigd door AppieNL op 17-05-2012 20:42 ]
Geen idee.AppieNL schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 20:41:
Mooie score bij je Vodafone. Tuurlijk spelen er veel variabelen mee, maar hoe meer feedback we hebben van mensen, des te nauwkeuriger het wordt. Heeft tweakers al zo'n topic eigenlijk?
*gaat even rondkijken
Naja natuurlijk, maar als 3,6 mbps met dezelfde efficientie is, dan houd je maar 1,25 mbps over. En dan heb ik toch echt liever de 14,4AppieNL schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 20:03:
[...]
Als het maar uitdraait op zo'n 5 mbps terwijl je 14.4 mbps verwacht zou ik me toch best genaaid voelen. Ik wil ook wel eens een lijstje zien van wat providers werkelijk aan snelheid halen op internet binnen en buiten de randstad.
:D
Gok dat dit vraag - aanbod verhaal is, ik zou gewoon maandje of 2 wachten en dan de GS3 halen. Denk dat de prijzen dan wel wat zullen gaan zakken.KoffieNT schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:20:
T-Mobile is goedkoper als Vodafone inderdaad, maar er ging hier even een discussie over de dekking van beide providers. Ik betaal liever iets meer voor een goede dekking.
Jammer is wel dat ik nu de abonnementen steeds duurder zie worden. Tele 2 is in 2 weken 80 euro duurder geworden en sinds gisteren T-mobile ook. (de abo's waar ik op zoek iig, 150min/sms + 500mb)
Maar of je er van uit mag gaan valt niet te zeggen. Wie weet of de abonnementen nóg duurder uit gaan vallen of dat er nog minder 'subsidie' op de toestellen wordt gegeven.Razer schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:30:
[...]
Gok dat dit vraag - aanbod verhaal is, ik zou gewoon maandje of 2 wachten en dan de GS3 halen. Denk dat de prijzen dan wel wat zullen gaan zakken.
Als je iets meer terugleest is nog niet 1 pagina terug dezelfde vraag gesteld.BORG schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 19:06:
Ik mag weer verlengen en wil een nieuw abbo van 2 jaar nemen.
over een kleine 4 mnd loopt mijn oude abbo af. Ik wil iig naar een andere provider. Zit nu bij Hi, maar wil niet leasen.
Is het verstandig om nog ff 1, 2 of 3 maand te wachten met bestellen, zodat de prijs nog wat zakt, of zal dat niet uitmaken en kan ik het toestel net zo goed meteen preorderen?
Hoe denken jullie daarover? Mischien mensen hier met ervaring van andere(voorgaande) toestellen/abbo's.
Het liefst bestel ik de S3 zo snel mogelijk.
Dan ben je mooi opgelicht, ik heb 5euro korting op abbo (hele looptijd) en 90euro voor s3 maar dan met 1gb en 100min 2 jaar. Van HI naar MTV overgestapt.cone-e3 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 20:36:
Voor degene die het zich afvragen,
MTV mobile doet kennelijk niet aan klantwaardering ik kreeg welgeteld 10 euro korting op een S3 zoals je het al begrijpt ik ben teleurgesteld...
Het pakket wat ik wou, 2GB 100Min 2 jaar dan kost hij dus nog 119.95 bij betalen grapjassen... bij alle webshops is die dan gratis...
Ik heb ook gezegt dat die me rug op kan, ik werk notabene bij KPN dus ik ga volgende week wel intern bellen...thvers schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 21:20:
[...]
Dan ben je mooi opgelicht, ik heb 5euro korting op abbo (hele looptijd) en 90euro voor s3 maar dan met 1gb en 100min 2 jaar. Van HI naar MTV overgestapt.
groot gelijk heb je, wel vreemd dat het wel bij mij kan maar niet bij jou. hoop dat het je nog lukt om wat te regelen.cone-e3 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 21:23:
[...]
Ik heb ook gezegt dat die me rug op kan, ik werk notabene bij KPN dus ik ga volgende week wel intern bellen...
Hoeft nie persé vreemd te zijn; toen ik bij Debitel werkte werd klantwaardering niet gebaseerd op wat voor bundel iemand heeft, maar hoeveel iemand buiten de bundel verbruikt. Als iemand een abo heeft van 10€ per maand, maar elke maand rekeningen krijgt van 70€, is die klant véél meer waard en dus aantrekkelijker om te behouden.thvers schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 21:31:
[...]
groot gelijk heb je, wel vreemd dat het wel bij mij kan maar niet bij jou. hoop dat het je nog lukt om wat te regelen.
nouja zo vaak ging ik niet buiten mijn bundel miss 5x per jaar maar dat was dan een extra bundel van bv. internet in buitenland of 0900 nummers die ik belde.Ary schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 21:32:
[...]
Hoeft nie persé vreemd te zijn; toen ik bij Debitel werkte werd klantwaardering niet gebaseerd op wat voor bundel iemand heeft, maar hoeveel iemand buiten de bundel verbruikt. Als iemand een abo heeft van 10€ per maand, maar elke maand rekeningen krijgt van 70€, is die klant véél meer waard en dus aantrekkelijker om te behouden.
[ Voor 72% gewijzigd door cone-e3 op 18-05-2012 22:20 ]
Kan je beter 1Gb nemen bij studentmobiel.sakurakilla schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:10:
Als ik zelf nu even bereken kom ik hierop
Via studentmobiel
Vodaphone 1 jaar
BSW 200min+500mb = totaal 728
Vodaphone 2 jaar
BSW 200min+500mb = totaal 927
[ Voor 58% gewijzigd door MrJ op 19-05-2012 10:22 ]
Ik heb ook een abo bij studentmobiel, mijn nummer behoud is aangevraagd, en zover ik weer ook al goesgekeurd. Ik verwacht de s3 dan ook ergens in de week van 29 meiwikacota schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 00:17:
Om te huilen.
Vanmiddag een bevestiging gehad dat mijn nummerbehoud pas word aangevraagd wanneer het toestel bij Studentmobiel binnen is.
Gezien ik maand opzegtermijn heb gaat mijn nieuwe abo pas eind juni in.
Niet gelovig maar ga bidden dat ik mijn toptoestelletje eerder binnen heb!
Baal er stevig van maar hopelijk dat het het wachten waard is.
Is MTV niet van KPN/Hi. Is het dan niet een verlenging ipv overstap?thvers schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 21:20:
[...]
Dan ben je mooi opgelicht, ik heb 5euro korting op abbo (hele looptijd) en 90euro voor s3 maar dan met 1gb en 100min 2 jaar. Van HI naar MTV overgestapt.
Zojuist gebeld met Hi voor een verlenging van Hi naar MTV Mobile. Kreeg 10 euro korting gedurende de hele looptijd en een eenmalige bijbetaling van 300 euro ipv die 370 euro op de website.thvers schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 21:20:
[...]
[ Voor 52% gewijzigd door BPP op 19-05-2012 11:54 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq