Het grote "show je Apple computer" topic - Deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste
Acties:
  • 448.973 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-05 14:28

RoofTurkey

PredatorKalkoen

HardCoreGamer schreef op woensdag 05 september 2012 @ 20:08:
Daarom vind ik een vakantie zonde van mijn geld, maar dat is echter mijn mening. ;)
Toch wijst onderzoek uit dat een mens/persoon gelukkiger wordt van bijvoorbeeld een etentje of een vakantie dan van (nog) een luxe-product.

Bron: http://www.sochicken.nl/l...n_met_je_geld_8_tips.html

Dus of het nou je mening is of niet, dit is iig een feit. Persoonlijk wacht ik lekker tot de next gen retina MBP's om toch OT te blijven :) .

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Een voordeel van een Retina: als je een dode pixel hebt valt deze veel minder op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:59

Exirion

Gadgetfetisjist

HardCoreGamer schreef op woensdag 05 september 2012 @ 20:08:
Daarom vind ik een vakantie zonde van mijn geld, maar dat is echter mijn mening. ;)
We spreken je nog wel als je een keer een tijdje goed overspannen thuis hebt gezeten ;) Ontspannen is broodnodig, en dat doe je niet door thuis achter je bureau te blijven zitten. FF helemaal weg van alles werkt het beste.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Exirion schreef op woensdag 05 september 2012 @ 20:42:
[...]

We spreken je nog wel als je een keer een tijdje goed overspannen thuis hebt gezeten ;) Ontspannen is broodnodig, en dat doe je niet door thuis achter je bureau te blijven zitten. FF helemaal weg van alles werkt het beste.
Maar dan ben ik eerder bang dat ik niet meer terug naar huis wil omdat het zo ontspannen is... :P
Pyrone89 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 20:34:
Een voordeel van een Retina: als je een dode pixel hebt valt deze veel minder op :D
Als jouw MacBook Pro Retina dat heeft, zal ik wel garantie claimen.
Als je een nieuw apparaat aanschaft verwacht je minstens dat hij in nieuwstaat is, zelfs na de eerste 3 maanden.

[ Voor 30% gewijzigd door iApp op 05-09-2012 20:59 ]

An  a day keeps the doctor away.

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:38

iichel

Gazoooo

Afbeeldingslocatie: http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/375941_434268286611807_1507177888_n.jpg

Onder het motto van 'varieren':
15" rMBP 15" basis model
13" MBA 13" 1.7/4GB/256GB

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-05 21:22
Het is volgensmij niet de bedoeling dat je zo vaak je setup post. 2x in 2 dagen?
En je plaatjes zijn te breed..

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
itsFuzeh schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:32:
Het is volgensmij niet de bedoeling dat je zo vaak je setup post. 2x in 2 dagen?
En je plaatjes zijn te breed..
Zijn setup is toch veranderd afgelopen 2 dagen? Als het niet zou mogen dan zou een mod zijn post wel verwijderen :)

Nu vraag ik me af of alle drie de machines die we gezien hebben van hemzelf zijn. Want het is wel de bedoeling dat je je eigen hardware en setup plaatst.

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-05 21:22
Brm-G schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:38:
[...]

Zijn setup is toch veranderd afgelopen 2 dagen? Als het niet zou mogen dan zou een mod zijn post wel verwijderen :)

Nu vraag ik me af of alle drie de machines die we gezien hebben van hemzelf zijn. Want het is wel de bedoeling dat je je eigen hardware en setup plaatst.
Volgensmij moet je als je iets aanpast gewoon je eigen post eventjes editen.. Behalve als het uiteraard 3 maanden geleden is ofzo.
En ik vraag me ook wel af of het zijn foto's zijn, aangezien hij eerst 2 rMBP's erop zette en nu een rMBP en een Air..

• Colator
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 31-07-2024
Foto 1 (Bureau gebruikt door de hele familie)
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2s15ct3.jpg

Wat je ziet

-iMac 21,5 inch mid 2011 i5 2,5 GHz met 12 GB ram.
-Wireless keyboard en magic mouse
-Canon MP160 printer/scanner
-WD 1 tb externe harddisk
-Telenet router/modem
-Huistelefoon
-Philips Citiscape Uptown hoofdtelefoon

Foto 2 (Mijn bureau)
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/nywghh.jpg

Wat je ziet

-MacBook Pro 13 inch mid 2010 2,4 GHz Core 2 duo met 8 GB ram
-LG Flatron 22 inch scherm
-Self made laptop stand met een usb hub en 500 gb externe HDD eronder
-Klokje
-Sennheiser HD205
-Sony Ericsson Xperia Arc S
-iPod Touch 2de generatie in een cheap chinees dock
-Xbox 360
-Beats by Dre Tours
-iPod Shuffle en een balpen
-Creative xmod
-Wireless toetsenbord en magic mouse
-Starbucks tas
-Ikea bureaulamp
-Ikea dioder LED lichten
-Logitech X230 speakers
-Enkele xbox games en controllers

[ Voor 19% gewijzigd door Colator op 06-09-2012 19:03 . Reden: hopefully fixed ]

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:43

Geckoo

Good news, everyone!

Colator schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:10:
Foto 1 (Bureau gebruikt door de hele familie)
[afbeelding]

Wat je ziet

Foto 2 (Mijn bureau)
[afbeelding]

Wat je ziet
ik zie helemaal niks :X

[edit]@hieronder, ik nu ook wss omdat hij het gefixed heeft :)

[ Voor 6% gewijzigd door Geckoo op 07-09-2012 17:39 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azaz3l
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-05 20:27
ik zie alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTB93
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-11-2023
Hierbij een update. Heb sinds vandaag wireless keyboard en trackpad erbij.
Bovendien ben ik nu verhuisd naar een andere studentenkamer in het mooie Groningen.

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/k12hw7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/34fd0t3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2zyhok9.jpg

Wat te zien:

- 15" MBP early 2011,
- Wireless keyboard & trackpad,
- 32 inch TV/monitor,
- Logitech Z2300,
- PS3 320GB,
- Financial Times krantje
en last but not least m'n geliefde Buddha beeldje uit Indonesië.

Ik studeer overigens niet aan dit bureau, maar aan de tafel (die uitkijkt op straat) waarvan je het linkergedeelte op de 1e foto ziet.

[ Voor 10% gewijzigd door RTB93 op 07-09-2012 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02 17:38

po1son

They call me captain.

RTB93 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 19:46:
Hierbij een update. Heb sinds vandaag wireless keyboard en trackpad erbij.
Bovendien ben ik nu verhuisd naar een andere studentenkamer in het mooie Groningen.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat te zien:

- 15" MBP early 2011,
- Wireless keyboard & trackpad,
- 32 inch TV/monitor,
- Logitech Z2300,
- PS3 320GB,
- Financial Times krantje
en last but not least m'n geliefde Buddha beeldje uit Indonesië.

Ik studeer overigens niet aan dit bureau, maar aan de tafel (die uitkijkt op straat) waarvan je het linkergedeelte op de 1e foto ziet.
Die sub die MOET echt de grond man :P volgens mij krijg je dan echt stukken beter geluid (cq meer bass :D).

@colator beats? |:( :r als tweaker zou je toch echt beter moeten weten.

But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTB93
po1son schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 19:54:
[...]
Die sub die MOET echt de grond man :P volgens mij krijg je dan echt stukken beter geluid (cq meer bass :D).
Ik heb m'n onderbuurvrouw tevreden te houden en zo gaat dat het best ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:24
Update'tje van mijn kant: nieuwe kamer + nieuwe Mac.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fikq2tgK7NRcYtBHX3MneObw/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5HzDuHH0FS1hb5ScrKmz3ZGC/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gFdafRkAue4HAhi9NYqn2eVg/full.jpg

Belangrijkste spulletjes:

- retina Macbook Pro
- KRK RP5 G2
- Magic Mouse, Magic Keyboard
- Airport Extreme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim0252
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-05 08:07
@RnB Lekker clean! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ziet er mooi uit. Ik volg dit topic (ondanks dat ik een Windows-gebruiker ben) met veel plezier, omdat Mac-gebruikers veel meer aandacht besteden aan hun werkplek dan de meeste Windows-gebruikers. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:24
RTB93 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 19:57:
[...]

Ik heb m'n onderbuurvrouw tevreden te houden en zo gaat dat het best ;)
Die trillingen zal je PS3 op den duur niet leuk gaan vinden. ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTB93
LuPo schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 22:50:
[...]

Die trillingen zal je PS3 op den duur niet leuk gaan vinden. ;)
Nee, hij houdt er zelfs van. Begint altijd te giechelen als ik het volume harder zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-05 05:52
RTB93 schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 23:56:
[...]
Nee, hij houdt er zelfs van. Begint altijd te giechelen als ik het volume harder zet.
Ik wil niet weten hoe jij met je ps3 speelt :-P

@RnB
Waarom heb je een los toetsenbord bij je macbook? Dat toetsenbord is precies hetzelfde als op je macbook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-04 15:21
Hahn schreef op woensdag 05 september 2012 @ 19:40:
Een vakantie blijft je tientallen jaren bij, kan je van een MacBook of iMac niet zeggen.
Zekers wel, dat bewijst zichzelf alweer met het bedrijf van m'n pa, hij heeft een iMac uit 2007/2008 met een C2D er in (dat is geloof ik het eerste aluminium/glas model) dat ding word dag in dag uit heel intensief gebruikt, dag en nacht backups van alle gegevens en facturen van klanten en weet ik wel niet wat voor bende, en hij loopt nog steeds als een zonnetje ;)

Maar over een vakantie van 2000 euro valt ook wel wat te zeggen, ik ga bijv. volgend jaar in de zomervakantie met 1/2 vriendinnen een week naar Parijs, dat kost ook veel, ik had van dat geld een nieuwe computer + monitor en evt. nog een mechanisch toetsenbord OF een nieuwe MacBook kunnen aanschaffen, maar het lijkt me juist zo'n mooie ervaring om een week door Parijs te strunen.....

Paris, city of love............. daar offer ik m'n computer wel voor op als ik heel eerlijk mag zijn :o

(maargoed, upgraden was sws niet nodig aangezien mijn MacBook unibody nog maar een jaar oud is en nog een aantal jaar te gaan heeft, plus dat mijn game computer als enige (nodige) upgrade misschien een videokaart, SSD, monitor en een mechanisch toetsenbord, maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-05 20:52
hardwarejunk schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 00:09:
[...]

Zekers wel, dat bewijst zichzelf alweer met het bedrijf van m'n pa, hij heeft een iMac uit 2007/2008 met een C2D er in (dat is geloof ik het eerste aluminium/glas model) dat ding word dag in dag uit heel intensief gebruikt, dag en nacht backups van alle gegevens en facturen van klanten en weet ik wel niet wat voor bende, en hij loopt nog steeds als een zonnetje ;)
Ik zei "tientallen jaren". 2007 is naar mijn weten nog maar 5 jaar geleden.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
hardwarejunk schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 00:09:
[...]

Maar over een vakantie van 2000 euro valt ook wel wat te zeggen, ik ga bijv. volgend jaar in de zomervakantie met 1/2 vriendinnen een week naar Parijs, dat kost ook veel, ik had van dat geld een nieuwe computer + monitor en evt. nog een mechanisch toetsenbord OF een nieuwe MacBook kunnen aanschaffen, maar het lijkt me juist zo'n mooie ervaring om een week door Parijs te strunen.....

Paris, city of love............. daar offer ik m'n computer wel voor op als ik heel eerlijk mag zijn :o

(maargoed, upgraden was sws niet nodig aangezien mijn MacBook unibody nog maar een jaar oud is en nog een aantal jaar te gaan heeft, plus dat mijn game computer als enige (nodige) upgrade misschien een videokaart, SSD, monitor en een mechanisch toetsenbord, maargoed.
Mechanisch toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
-NRG- schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 00:08:
[...]
Waarom heb je een los toetsenbord bij je macbook? Dat toetsenbord is precies hetzelfde als op je macbook.
Het is soms fijn om iets verder van je laptop af te kunnen zitten als je er lang mee aan het werk bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Laatst online: 17-05 18:53

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

SChief schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 00:56:
[...]

Het is soms fijn om iets verder van je laptop af te kunnen zitten als je er lang mee aan het werk bent.
En het typt zo lastig als je je laptop op een standaard geparkeerd hebt (voor een betere kijkhoogte)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
[...]

@RnB
Een laptop is in principe niet geschikt voor meer dan 2 uur gebruik volgens de ergonomische richtlijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
[...]

@RnB
Ik zat altijd voorovergebogen naar mijn laptop te staren, na een tijdje merkte ik dat dat geen fijne houding voor mijn rug en nek was. Wilde ik recht of languit zitten, dan kon ik weer niet goed typen. Nu met dat toetsenbord zit ik een stuk beter. :)

[ Voor 7% gewijzigd door RnB op 08-09-2012 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Whieee schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 11:26:
[...]

En het typt zo lastig als je je laptop op een standaard geparkeerd hebt (voor een betere kijkhoogte)
Maar dat heeft hij niet (die standaard voor betere kijkhoogte). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
Don't ya know?
Een mechanisch toetsenbord is in 1 woord "beter" dan elk ander toetsenbord wat er te vinden is :)

En daarbij: google is your best friend when you have question's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jazeker! We hebben hier zelfs al een topic voor het mech tobo clubje: Het grote mechanische toetsenborden topic. Met iets als KeyMap4MacBook kun je zo'n ding ook leuk werkend op je Mac krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
Hahn schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 00:29:
[...]
Ik zei "tientallen jaren". 2007 is naar mijn weten nog maar 5 jaar geleden.
Daarvoor had hij een G3 die hij tot die tijd gebruikte, hij had na een flink aantal jaar een G5 als vervanger van de g3 gekocht, alleen daar waren zo veel problemen mee dat hij lekker z'n g3 verder ging gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Had er nog nooit van gehoord. Soort van nostalgie zoals we zien met de gloeilampen nu.

Sinds ik op de iMac werk gebruik ik het standaard toetsenbord met draad. Vind het echt ideaal, vooral door de grote ruimtes. Hiervoor had ik op Windows lange tijd (sinds 2006) een Logitech media toetsenbord (die waarschijnlijk mechanisch was). Moet toch zeggen dat ik de Mac versie (of beter gezegd het toetsenbord nieuwe stijl met flinke tussenruimtes) veel fijner vind. Ik ben dan echter ook geen gamer (meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Pyrone89 schreef op zondag 09 september 2012 @ 00:43:
Had er nog nooit van gehoord. Soort van nostalgie zoals we zien met de gloeilampen nu.

Sinds ik op de iMac werk gebruik ik het standaard toetsenbord met draad. Vind het echt ideaal, vooral door de grote ruimtes. Hiervoor had ik op Windows lange tijd (sinds 2006) een Logitech media toetsenbord (die waarschijnlijk mechanisch was). Moet toch zeggen dat ik de Mac versie (of beter gezegd het toetsenbord nieuwe stijl met flinke tussenruimtes) veel fijner vind. Ik ben dan echter ook geen gamer (meer).
Een Logitech toetsenbord is absoluut niet mechanisch! Mechanische toetsenborden heb je ook niet voor 20 of 30 EUR...

Ikzelf vind de Apple toetsenborden ook erg prettig typen, maar het is op geen enkele manier te vergelijken met mechanische toetsenborden.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 383291

*snip* zoals in de topicwaarschuwing staat: Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.

[ Voor 86% gewijzigd door Daedalus op 09-09-2012 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-05 13:24
*snip* dat mag de volgende keer in een topicreport :)

[ Voor 91% gewijzigd door Daedalus op 09-09-2012 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyrone89 schreef op zondag 09 september 2012 @ 00:43:
Dat heeft voornamelijk met ergonomie te maken en in mindere mate met nostalgie. De toetsaanslag is heel anders dan de goedkope rubber dome toetsenborden die je vandaag de dag kunt krijgen. Bij rubber dome moet je heel diep indrukken (bij laptop toetsen een heel stuk minder) en helemaal naar het einde waardoor je meer aan het rammen dan tikken bent. Bij mechanisch hoeft dat niet per se. Daar heb je overigens ook de mogelijkheid om voor andere switches te kiezen waarbij je minder druk hoeft uit te oefenen om de toets ingedrukt te krijgen. Mechanisch maakt het tikken niet alleen prettiger maar vaak ook ergonomischer omdat het minder belastend voor je vingers is. Een ander voordeel is de robuustheid: de levensduur van de switches is langer dan bij rubber domes waardoor je ook veel langer met je toetsenbord kunt doen. Voor wie heel veel tikt zoals secretaresses en programmeurs is dat weer zeer voordelig. Er zit dus veel meer achter. Enfin, zie eerder gegeven link naar het mechanisch toetsenbord topic. De topic start legt goed uit wat het is, welke switches je hebt en combineert dat met ervaringen en vragen van mensen zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:16
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y275/huutje/foto.jpg

Mac Mini 2011 op 2 schermen voor films, youtuben en wat casual werk. Macbook Pro voor school en huiswerk.

Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y275/huutje/foto-1.jpg
iMac 2011 21.5'' met 12GB RAM. Alleen voor League of Legends & Starcraft 2.

[ Voor 25% gewijzigd door TZC-T1-FX op 09-09-2012 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
Zo, 3 systemen, waarvan een dikke iMac voor alleen 2 games... 8)7
Doe je goed voor een leeftijdsgenoot. ;) Alle 3 echt van jou zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

HardCoreGamer schreef op woensdag 05 september 2012 @ 19:31:
Dat vind ik altijd een nadeel van op vakantie gaan, je betaald voor een week of 2 wel €2000,- euro; En na die 2 weken heb je alleen nog maar een leuke herinnering over.
Je kan stukken goedkoper op vakantie hoor :) Ja, dan bedoel ik zonder busreizen of jeugdbestemmingen.

Ik ben toen voor 400-500 euro bijna een maand weggeweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Anoniem: 172410 schreef op zondag 09 september 2012 @ 21:55:
[...]

Je kan stukken goedkoper op vakantie hoor :) Ja, dan bedoel ik zonder busreizen of jeugdbestemmingen.

Ik ben toen voor 400-500 euro bijna een maand weggeweest.
€500,- Euro voor een vakantie is niet veel; Maar ik mag dan wel hopen dat het geen camping was, maar een hotel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

HardCoreGamer schreef op zondag 09 september 2012 @ 22:17:
€500,- Euro voor een vakantie is niet veel; Maar ik mag dan wel hopen dat het geen camping was, maar een hotel? :)
Überroadtrip :) Van alles en nogwat, maar je kan er vanuit gaan dat ik de gemiddelde vakantiecamping gevoeglijk links laat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Nu online
HardCoreGamer schreef op zondag 09 september 2012 @ 22:17:
[...]

Kunnen we deze discussie elders voortzetten? Hoort neit echt in de topic thuis.

Je komt behoorlijk verwend over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
ppl schreef op zondag 09 september 2012 @ 17:43:
[...]

Dat heeft voornamelijk met ergonomie te maken en in mindere mate met nostalgie. De toetsaanslag is heel anders dan de goedkope rubber dome toetsenborden die je vandaag de dag kunt krijgen. Bij rubber dome moet je heel diep indrukken (bij laptop toetsen een heel stuk minder) en helemaal naar het einde waardoor je meer aan het rammen dan tikken bent. Bij mechanisch hoeft dat niet per se. Daar heb je overigens ook de mogelijkheid om voor andere switches te kiezen waarbij je minder druk hoeft uit te oefenen om de toets ingedrukt te krijgen. Mechanisch maakt het tikken niet alleen prettiger maar vaak ook ergonomischer omdat het minder belastend voor je vingers is. Een ander voordeel is de robuustheid: de levensduur van de switches is langer dan bij rubber domes waardoor je ook veel langer met je toetsenbord kunt doen. Voor wie heel veel tikt zoals secretaresses en programmeurs is dat weer zeer voordelig. Er zit dus veel meer achter. Enfin, zie eerder gegeven link naar het mechanisch toetsenbord topic. De topic start legt goed uit wat het is, welke switches je hebt en combineert dat met ervaringen en vragen van mensen zelf.
Heb het topic gezien. Idd bizar hoe ver je blijkbaar een toetsenbord kunt customizen.

Zwarte switches, bruine switches etc etc. Lijken wel Johnny Walker labels :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zullen we weer ontopic gaan met het showen van Apple computers? :)

[ Voor 5% gewijzigd door Daedalus op 09-09-2012 23:39 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
RnB schreef op zondag 09 september 2012 @ 21:52:
Zo, 3 systemen, waarvan een dikke iMac voor alleen 2 games... 8)7
Doe je goed voor een leeftijdsgenoot. ;) Alle 3 echt van jou zelf?
Bedankt! Ja alle 3 echt van mij zelf :). De iMac gebruik ik alleen voor gamen omdat dat het enige systeem is met een potente videochip (6750m). Ik hoor mensen al denken, koop dan gewoon een PC, maar ik vind ''normale PC's'' erg lelijk. Ook speciaal voor Starcraft 2 aangeschaft. (asians he >:) )

Het ziet er ongeveer zo uit vanaf een overview.
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y275/huutje/foto-2.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door TZC-T1-FX op 10-09-2012 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Vind het wel zonde moet ik zeggen.

Waarom niet gewoon alles op de iMac doen en eventueel voor onderweg een MacBook?

Dit is echt zonde van je geld (in mijn mening).

Daarnaast is het IPS scherm van de iMac waarschijnlijk ook nog van veel betere kwaliteit dan de schermen die je voor de Mac Mini's gebruikt, waardoor je ook nog eens je meeste tijd besteed op de inferieure kwaliteit computers / schermen.

[ Voor 41% gewijzigd door Pyrone89 op 10-09-2012 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
Mijn bureau waarop de Mac Mini staat is niet breed genoeg voor de iMac in mijn opinie. Vind dat dus niet zo lekker zitten.

De 21.5'' versie van de iMac kan je namelijk niet ophangen aan de muur. Voor de rest is het dan zonde om niet gebruik te maken van je 2 overige beeldschermen van mijn vorige set-up. Vandaar de aanschaf van de Mac Mini. Als ik op de bank lig kan ik dan als nog films kijken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
TZC-T1-FX schreef op maandag 10 september 2012 @ 00:17:
Mijn bureau waarop de Mac Mini staat is niet breed genoeg voor de iMac in mijn opinie. Vind dat dus niet zo lekker zitten.

De 21.5'' versie van de iMac kan je namelijk niet ophangen aan de muur. Voor de rest is het dan zonde om niet gebruik te maken van je 2 overige beeldschermen van mijn vorige set-up. Vandaar de aanschaf van de Mac Mini. Als ik op de bank lig kan ik dan als nog films kijken :).
Oke, wat dacht je van het geld besteden aan een nieuw bureau (Mac Mini verkopen voor €400 op V&A) en daar 3 schermen naast elkaar zetten? :D

De ideale set-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TZC-T1-FX
Daar zat ik al aan te denken. Zo heb ik ook meer ruimte voor de 27'' Thunderbolt Display's die ik in de toekomst nog wil aanschaffen.

Alleen 3x 27'' Thunderbold schermen is me toch een fortuin! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-05 19:28
Al dit praten over een 27" display-tje... (/s)

Ik heb een nieuw scherm!

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/11612892/IMG_0370s.jpeg

30" Cinema Display.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten16
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:17
Set-up 'ietsje' aangepast. Alles is verder hetzelfde, alleen staat er nu een boekenkast op m'n bureau.

Wait, what?! Een boekenkast op m'n bureau? Ja. Mijn bureau is groot zat, en dit creëert toch wat meer ruimte op m'n kamer. Vooral dat extra stuk witte muur dat ik nu heb, laat de kamer wat groter ogen.

Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/img/img_166852kqm.jpg]
(Afbeelding is klikbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:38
Maarten16 schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 21:56:
Wait, what?! Een boekenkast op m'n bureau?
Ik keek alleen naar het behang. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten16
tiswat schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 22:02:
[...]

Ik keek alleen naar het behang. 8)7
Haha, vertel mij wat '-__-

• Tim0252
coptician schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 20:44:
Al dit praten over een 27" display-tje... (/s)

Ik heb een nieuw scherm!

30" Cinema Display.
En een Nexus 7*

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-05 19:28
Zeker. Niet echt geschikt voor dit topic, maar wel een leuk ding. Alleen jammer dat de apps van veel lagere kwaliteit zijn dan ik gewend ben.

Ik denk er nog over na of ik de Nexus houd.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-04 20:55

Ultimation

Het is als Appels en peren

Na veel te hebben gekeken naar alle andere kwijl-kwijl setups heb ik besloten ook mijn 'hoekje' met jullie te delen.

Afbeeldingslocatie: http://s8.postimage.org/upi3l6175/IMG_5426.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s8.postimage.org/8rlmrdm6p/IMG_5425.jpg
(plaatjes zijn klikbaar)

Wat u ziet:
- Apple Cinema Display 20".
- Apple Magic Mouse.
- Apple toetsenbord (die toetsaanslag.. O+).
- MacBook Pro 13", mid 2010, 8Gb geheugen en 120Gb SSD.
- iPhone 4/4s / iPod dock.
- Gare oude Ikea lamp?

Wat u niet ziet
- Apple TV2 (JB + XBMC)
- ESXi machine (NAS/TimeMachine, e-mail, hosting, sickbeard etc etc).
- iPod Touch 8Gb wit (van vrouwtje).
- iPhone 4S 16Gb zwart, waar de foto mee gemaakt is.
- Kabels (zitten onder het bureau weggewerkt).
- HP Printertje.

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-05 11:48
Heb van de week ook even opgeruimd zodat ik een nieuwe foto kon maken:P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Gon12rwEN5HESnlrSEKcujAG/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jvQ1Q1yE79ejXQmDxeED3x2e/medium.jpg

U Ziet:

MBP 13" i5, 16GB Ram 256GB SSD basismodel 2011
Monitor Acer 24" V243HQ
Quadral Speakers
iPad 3 (the New iPad) 32GB WIFI+4G(3G)
Apple Wireless Keyboard
Apple Magic Trackpad
Logitech MX Performance
Profoon huistelefoon.
Phillips Huistelefoon

Wat je niet ziet:

iPhone 4S daar is de foto mee gemaakt
LG LH3200 32" TV
Pioneer 5.1 Versterker.
Apple TV 2 | Jailbreak + XBMC
AC Ryan Play On HD (1e Versie)
VMWare ESXi Server | Link: gallery: djkavaa

[ Voor 4% gewijzigd door Kavaa op 14-09-2012 08:16 ]

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Anoniem: 460940

Een grote fles lotion binnen handbereik.

Waar zijn de doekjes?

})

• Kavaa
Anoniem: 460940 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 21:31:
Een grote fles lotion binnen handbereik.

Waar zijn de doekjes?

})
Die moet ik morgen even gaan halen Hahaha...
Waarom denk je dat ik die grote NAS/VM bak heb :9 >:) _/-\o_
Just Kidding...

[ Voor 10% gewijzigd door Kavaa op 13-09-2012 23:03 ]

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacks0nxD
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:44
Wat heb je voor een balk onder je monitor hangen/geplakt? Lijkt wel een LED bar of zo... Toetsenbord verlichting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
djkavaa schreef op donderdag 13 september 2012 @ 18:36:
Heb van de week ook even opgeruimd zodat ik een nieuwe foto kon maken:P

[afbeelding]

[afbeelding]

U Ziet:

MBP 13" i5, 16GB Ram 256GB SSD basismodel 2011
Monitor Acer 24" V243HQ
Quadral Speakers

Apple Wireless Keyboard
Apple Magic Trackpad
Logitech MX Performance
Profoon huistelefoon.
Phillips Huistelefoon

Wat je niet ziet:

iPhone 4S daar is de foto mee gemaakt
LG LH3200 32" TV
Pioneer 5.1 Versterker.
Apple TV 2 | Jailbreak + XBMC
AC Ryan Play On HD (1e Versie)
VMWare ESXi Server | Link: gallery: djkavaa
Wat u ook ziet: een onbekende tablet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
LuPo schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 08:08:
[...]

Wat u ook ziet: een onbekende tablet. :)
Aangepast was ik inderdaad, vergeten maar das natuurlijk een ipad 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
Jacks0nxD schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 07:55:
Wat heb je voor een balk onder je monitor hangen/geplakt? Lijkt wel een LED bar of zo... Toetsenbord verlichting?
Ja Klopt ik kwam die ooit eens ergens tegen werkt gewoon op USB.
Heb zelf een usb kabel aan een aan en uit schakelaar gemaakt en de usb kabel zit dan gewoon via een usb adapter in het stopcontact.
Dus het is gewoon een USB led lampje wat je normaal in je laptop steekt voor als je te weinig ziet.
En ik hang het lekker onder me monitor:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-05 13:49
Nieuwe update van mijn kant:

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/28iurh5.jpg

Wat je ziet:
iMac 2011 27"
Dell U2711 27"
Korg PadKontrol
Acces Virus Snow
M-AUDIO - Fast Track Pro
KRK RP6 G2 monitoren
Yamaha MOX6 Midi keyboard
Logitech G500
Dell printer v313w
Galant IKEA desk (custom)
Markus bureaustoel
Philips Living Colors

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxiootje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-03 22:12
NickySantoro schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:56:
Nieuwe update van mijn kant:

[afbeelding]

Wat je ziet:
iMac 2011 27"
Dell U2711 27"
Korg PadKontrol
Acces Virus Snow
M-AUDIO - Fast Track Pro
KRK RP6 G2 monitoren
Yamaha MOX6 Midi keyboard
Logitech G500
Dell printer v313w
Galant IKEA desk (custom)
Markus bureaustoel
Philips Living Colors
Mooie setup! Mag ik vragen met welke verschillende Galant-onderdelen je het bureau in elkaar gezet hebt? Ziet er erg mooi uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten16
Maxiootje schreef op maandag 17 september 2012 @ 19:59:
[...]

Mooie setup! Mag ik vragen met welke verschillende Galant-onderdelen je het bureau in elkaar gezet hebt? Ziet er erg mooi uit! :)
+1 ! Zou ik ook graag willen weten!

[ Voor 7% gewijzigd door Maarten16 op 17-09-2012 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
Maxiootje schreef op maandag 17 september 2012 @ 19:59:
[...]

Thanks.

In de hoek:
http://www.ikea.com/nl/nl...cts/S69850885/#/S59896737 met http://www.ikea.com/nl/nl...cts/S79823387/#/S89895963

Daarnaast:
http://www.ikea.com/nl/nl...cts/S49885225/#/S59895969 met
http://www.ikea.com/nl/nl...cts/S19848121/#/S99895967

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Uiteindelijk kost zo'n bureau dus rond de €450,- euro..?
Ik persoonlijk heb een voorkeur voor eettafels die ik dan als bureau gebruik, aangezien deze een stuk groter, hoger en langer zijn. Maar het bureau die je op de foto laat zien is zeker niet verkeerd! Thumbs up! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
HardCoreGamer schreef op maandag 17 september 2012 @ 23:26:
[...]

Uiteindelijk kost zo'n bureau dus rond de €450,- euro..?
Ik persoonlijk heb een voorkeur voor eettafels die ik dan als bureau gebruik, aangezien deze een stuk groter, hoger en langer zijn. Maar het bureau die je op de foto laat zien is zeker niet verkeerd! Thumbs up! :)
Thanks :) Ja het heeft wel wat gekost, maar de kwaliteit is echt top. Ik kan zelfs op het bureau gaan staan zonder enig gekraak oid. Niet dat ik dat doe, maar als voorbeeld hoe sterk het allemaal is ;)

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-05 23:32
NickySantoro schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:20:
[...]

Thanks :) Ja het heeft wel wat gekost, maar de kwaliteit is echt top. Ik kan zelfs op het bureau gaan staan zonder enig gekraak oid. Niet dat ik dat doe, maar als voorbeeld hoe sterk het allemaal is ;)
indeed goed spul :), mooie stoel ook !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428292

Martijn-V4 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 23:00:
Hier een foto van de mijne:

[afbeelding]

Hier staat een 27" iMac (mid 2011) i5, 2.7Ghz, 8Gb geheugen en een 1Tb interne HDD. Zit via gigabit ethernet vast een een Netgear Readynas Ultra 4 met 4x2Gb. Ik heb niet zoveel met muizen dus verslijt altijd dit soort platte invoer devices. Sinds vorig jaar een Wacom Intuos4L, de nieuwe Intuos5L heeft helaas geen oled schermpjes anders had ie er al gelegen.

Op de foto staan niet de iPhone 4S-16Gb waarmee ik de foto heb gemaakt en een iPad 2 64Gb/3g die boven op de slaapkamer ligt. En onder de tv staat een gejailbreakte ATV2 met xbmc erop.
Werkt zo'n Wacom Intuos4L goed?? Wat doe je ermee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
Mektheb schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:26:
[...]

indeed goed spul :), mooie stoel ook !
Ja zeker, ook een aanrader ;)

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Nu online
Stoel heb ik ook! Prima stoel.

• iPaul
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-06-2020
Nieuw huis dus ook een nieuwe werkplek!

Afbeeldingslocatie: http://i61.photobucket.com/albums/h80/paulsiemes/foto-thumb_zps4db7f9c7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i61.photobucket.com/albums/h80/paulsiemes/foto-1-thumb_zpsddccf0dc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i61.photobucket.com/albums/h80/paulsiemes/back-thumb_zpsff84ec7b.jpg

Wat je ziet
Macbook Pro (Early 2011, 8GB, 128GB SSD),
Magic trackpad,
De rest spreekt voor zich.

Wat je niet ziet
iPhone 4 waar de foto mee gemaakt is,
Apple wireless toetsenbord (doe ik mometeel niks meer mee),
HP 5510 printer,
Een heleboel externe hdd's.

Anoniem: 296939

Waarom nog een magic trackpad naast je laptop?

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Anoniem: 296939 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 01:18:
Waarom nog een magic trackpad naast je laptop?
Ik kan mij voorstellen dat een losse trackpad comfortabeler is voor je pols, maar om daar nu €70,- euro voor uit te geven?

Dan zou ik eerder voor een Magic Mouse en / of Apple Keyboard gaan...

Verder een mooie setup, maar heb je geen behoeften voor een eigen bureau? :)

• ken-dj
  • Laatst online: 23:59

ken-dj

Life is short break the rules

HardCoreGamer schreef op donderdag 20 september 2012 @ 01:29:
[...]

Ik kan mij voorstellen dat een losse trackpad comfortabeler is voor je pols, maar om daar nu €70,- euro voor uit te geven?

vind de magic mouse juist helemaal niks worst aankoop ever.
maar tja de een gebruikt wacom bamboo de ander trackpad

ligt er ook maar net aan wel programma je gebruikt

maar een trackpad geeft wel meer vrijheid en vanuit je bed air-play streamen met een trackpad werkt beter dan een magic mouse.

en om te game-en sowieso geen van alle maar gewoon een microsoft mouse of razor.

S23 > Tab S8 >  ATV 4K >  Airtags <  Macbook Pro M1 <  IPad  Iphone 12 PM< 14 PM <16 PM < Garmin Fenix Pro 6X

• Mektheb
Heb zelf nog nooit zo'n fijne game mouse gehad xD, en dan kom ik af van alle soorten en maten Razer's.
Maar zo'n Magic Mouse bevalt mij echt prima.

• ken-dj

ken-dj

Mektheb schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:18:
Heb zelf nog nooit zo'n fijne game mouse gehad xD, en dan kom ik af van alle soorten en maten Razer's.
Maar zo'n Magic Mouse bevalt mij echt prima.
Jij bent zeker pas begonnen met game-en

bedoel geen angry birds etc hey ;)

en dergelijke app store games

Gamers gebruiken ook geen mac maar windows.

nu pas komt mac met games.

S23 > Tab S8 >  ATV 4K >  Airtags <  Macbook Pro M1 <  IPad  Iphone 12 PM< 14 PM <16 PM < Garmin Fenix Pro 6X

• Mektheb
ken-dj schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:22:
[...]

Jij bent zeker pas begonnen met game-en

bedoel geen angry birds etc hey ;)

en dergelijke app store games

Gamers gebruiken ook geen mac maar windows.

nu pas komt mac met games.
Ik game al sinds de Atari, ik heb CS 1.6 op hoog niveau gespeeld en ja allemaal op Windows.
Maar de Games die ik lief heb draaien op Mac geweldig :) ( WoW / Sc2 / D3 / Crusader Kings / Anno / Arma 2 / CS S etc ), ( game denk ik elke dag wel 4 uur )
Daarbij is een Magic mouse helemaal prima hij is snel en accuraat en wel wat langzamer dan een Razer bv, maar goed het is dan ook geen 3000dpi mouse.
Ik ben blij het in iedergeval niet zo'n disco muis is.

Je kan er alles prima mee doen, al mag de vormgeving wel iets anders in mijn ogen, maar kwa functie werkt het prima.
Dan hoef ik echt geen G19 met 12knoppen ofzo.
( want het meest doe je toch als macro maken op een keyboard )

En het blijft een mening he, hij is voor mij goed ;), misschien voor een ander niet.

[ Voor 32% gewijzigd door Mektheb op 20-09-2012 16:30 ]

• ken-dj

ken-dj

En het blijft een mening he, hij is voor mij goed ;), misschien voor de meeste niet.

als je dat soort games speelt ja dan snap ik het idd ,ach tja als jij er maar tevreden mee bent. ;)

• Mektheb
ken-dj schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:42:
En het blijft een mening he, hij is voor mij goed ;), misschien voor de meeste niet.

als je dat soort games speelt ja dan snap ik het idd ,ach tja als jij er maar tevreden mee bent. ;)
Precies :), ook de rede waarom ik geen Razer of iets wil is omdat ze simpel weg niet WIT zijn.
Ja die lelijke Rocat's....

Ach ja Smaken :D

ken-dj schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:59:
[...]

vind de magic mouse juist helemaal niks worst aankoop ever.
maar tja de een gebruikt wacom bamboo de ander trackpad

ligt er ook maar net aan wel programma je gebruikt

maar een trackpad geeft wel meer vrijheid en vanuit je bed air-play streamen met een trackpad werkt beter dan een magic mouse.

en om te game-en sowieso geen van alle maar gewoon een microsoft mouse of razor.
Ik heb lang getwijfeld welke van de 2 ik zou kopen maar ben uiteindelijk toch maar voor de magic mouse gegaan. De trackpad vond ik niet natuurlijk aanvoelen. Daarbij ging het ook allemaal niet snel genoeg (dit zal je waarschijnlijk wel kunnen instellen, maar toch ...)

Op mijn Macbook is dit natuurlijk een heel ander verhaal. Daar zou ik gewoon niet meer zonder trackpad kunnen / willen.

• Kobus Post
  • Laatst online: 21-04 14:29
Gisteren een leuk pakketje van UPS gehad.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/66373160/1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/66373160/2.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/66373160/3.jpg

Wat ziet u:
- MacBook Pro Retina 2,3ghz 16GB ram en 256GB SSD
- MacBook Pro 2.2 ghz (early 2011) 4GB en 500GB HDD (gaat naar mijn vader)
- iPhone 4S 64GB
- Wat schoolspullen
- Kingston USB stick

Wat ziet u niet:
- een 1TB QNAP NAS
- Home cinema set (1 speaker is wel zichtbaar)
- De camera waar de foto mee gemaakt is :)

Dat retina scherm is echt geweldig, zeker als je het vergelijkt met de non-retina.

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

• iPaul
  • Laatst online: 30-06-2020
HardCoreGamer schreef op donderdag 20 september 2012 @ 01:29:
[...]

Ik vind het inderdaad fijner voor mijn pols en ik heb hem aan kunnen schaffen via mijn werk voor veel minder.
En dit is mijn eigen bureau(keukentafel), ik woon alleen dus ik kan hem eigenlijk overal neerzetten waar ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-05 12:06
Afbeeldingslocatie: http://fvm.li/1b10.jpg

Ga morgen m'n kamer schilderen, dus zit nu tijdelijk in de woonkamer. :P

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | Strava | Untappd

Cool, een vliegende iPhone!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Mijn setup:
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2up8lye.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/289inig.jpg

Gisteren aangeschaft. Bevalt weer erg goed. U ziet iMac 21,5 inch met de 2,5Ghz i5. Verder Samsung 2333HD waarvoor HDMI kabel besteld is zodat die aan de iMac kan. (Alleen scherm keer verhogen).

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2e68w7m.jpg

In de woonkamer. Wordt zowel mobiel gebruikt als aan de TV. In de Henge Dock hangen er 2x 1TB schijf aan en een Toslink naar de versterker en icm met Plex + Logitech Harmony een fantastische media speler. Onlangs HDD vervangen voor Crucial M4 SSD. Sindsdien loeisnel, ondanks dat het de 2,53Ghz C2D is ;)

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:36
Die laatste foto ziet er fraai uit. Wat voor TV is dat? Ik heb ook een 2,53Ghz C2D. Een SSD erin is dus een absolute aanrader?

[ Voor 8% gewijzigd door Vitruvius op 22-09-2012 17:49 ]

• Ophidian
  • Nu online
Absoluut. Ik had soms last van korte stondige freezes ( vooral tijdens safari) met het mooie regenboog balletje en het opstarten nam veel tijd in beslag. Hierop een 128 gb Crucial m4 geplaatst, start nu binnen 20 sec op (kringetje tijdens opstarten gaat niet eens eenmaal rond) en staat met 5 sec helemaal uit. Zoals ie nu is hoef ik nog lang geen nieuwe macbook ;) op youtube staan veel vergelijkende filmpjes tussen ssd en hdd in Macbooks. Dat geeft enigzins een idee. :p

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

• Whieee
  • Laatst online: 17-05 18:53

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Robberto schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 17:49:
Die laatste foto ziet er fraai uit. Wat voor TV is dat? Ik heb ook een 2,53Ghz C2D. Een SSD erin is dus een absolute aanrader?
Een SSD maakt je Mac geen snellere rekenaar, maar rekent af met de grootste bottleneck in het systeem: I/O performance. Gevolg is een systeem dat beslist niet (veel) sneller is met het uitrekenen van decimalen van pi, maar wel een systeem dat veel sneller reageert.

Om je een idee te geven: een van mijn collega's werkt momenteel met mijn oude werklaptop. Dit is een 2010 13-inch MacBook Pro (2.4GHz Core 2 Duo, 8GB RAM, 180GB SSD). Toen hij laatst aan het werk was met een laptop van een van onze klanten ( 2012 15-inch MacBook Pro met 2.3GHz quad i7, 8GB RAM, 500GB HDD) merkte hij op dat de klantlaptop een 'traag onding' was ;)

Een kleine budgettaire waarschuwing van mijn kant: als je eenmaal een SSD hebt, wil je niet meer zonder. :+

Launching containers into space

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Whieee schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 18:46:
[...]
Een kleine budgettaire waarschuwing van mijn kant: als je eenmaal een SSD hebt, wil je niet meer zonder. :+
Helemaal waar, en tevens kosten ze bijna niks aangezien je aan 128GB wel voldoende hebt. :)

• Ophidian
  • Nu online
SSD kost inderdaad niet zoveel meer. 128 GB red ik het ruimschoots mee, rest staat toch op de externe HDD's. :+
Robberto schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 17:49:
De TV is overigens de Samsung UE40ES5700. Zag je vraag net pas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bpvxaXR6Lvaj1uo01IONiv9S/medium.jpg

21' iMac 2010 8gb Ram
14' iBook G4 (wordt soms nog gebruikt door vriendin)
Sony MDR-V700 hoofdtelefoon
Iomega HDD voor time machine achter de iMac

Glas Chianti Classico
Lucky Cat

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomegrownBGP
  • Niet online
Froggle schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 19:59:

Ga morgen m'n kamer schilderen, dus zit nu tijdelijk in de woonkamer. :P
Fancy kabeltje, waar heb je die gescoord? Kan ik ook de pimp uithangen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:57

World Citizen

FreeReef.nl

Teaser nieuwe werkplek... 10% klaar

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dIJkqQKffPmXtF5WFwKeKIAI/full.png

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim0252
Beetje bij Beetje

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/1177fv4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2m5bdqw.jpg

Dit alles word door internet voorzien door een Time Cabsule 2TB

[ Voor 7% gewijzigd door Tim0252 op 24-09-2012 19:18 . Reden: Omdraaien v/d Foto's/Vergroten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 402791

[afbeelding]

[afbeelding]

Mijn mobiele werkplek! Laptop is net nieuw, overgestapt vanaf een Windows laptop...

MacBook Air 2012
i7 - 256GB SSD - 8 GB RAM

iPad 2 16 GB 3G - Belkin Hoes
iPhone 4 8 GB - iSkin case
iPod Touch 8 GB (Geen idee welke generatie)

Seagate externe hard disk 1TB

Jawbone Jambox bluetooth speaker
Apple Stock oordopjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiVanc
  • Laatst online: 18-09-2023
Dat ziet er alvast heel fraai uit, kan niet wachten om meer te zien.

twitter: @NiVanc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Laatst online: 09:00
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/a4ym2b.jpg

Je ziet:

27'' iMac 2011
rMBP (2,3GHZ/16GBRAM/256GB ssd)
iPhone 4
Bose setje.

Zo inmiddels verhuist en een nieuwe aanwinst erbij.
Dit is de derde(!) en laatste keer dat ik dit jaar van laptop ga wisselen. Na een Air 11'' en een Pro 15'' Was dit de meest logische tussenweg. Ben er erg blij mee! Met deze ga ik het sowieso langer volhouden :+
Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.