Het grote "show je Apple computer" topic - Deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste
Acties:
  • 449.039 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

RobbieB schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 01:51:
[...]

Wat heel selectief is in wat het synct. Voor mij is het enige voordeel van iCloud de agenda/contact synchronisatie. 1. Het synct geen word documenten, 2. geen raw foto's, 3. geen filmbestanden, 4. geen programma's (dus meerdere licenties nodig) etc.

iCloud is leuk, maar nog lang niet functioneel genoeg om 2 apparaten volledig te laten syncen.
1. Die kun je gewoon opslaan in iCloud, met pages in ieder geval.
2. Niet helemaal waar: About Uploading RAW files to Photo Stream
3. Als je ze op de juiste plaats* neer zet wel.
4. Mac App Store?

* ~/Library/Mobile Documents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-05 11:57

Digistorm

tenax moderator pomorum

Zelfs als ik 300/300 glasvezel had (wat ik niet heb) en iCloud die snelheden zou ondersteunen (wat ik betwijfel gezien de slechte prestaties in het verleden, met name in Europa) zou ik het nog geen vervanger vinden. Het is leuk als je een paar keer per maand een kiekje maakt en je huiswerk in Word typt, maar als je met veel en grote bestanden werkt wil je echt niet alles via iCloud gaan syncen. En een half-half oplossing lijkt mij dus ook niets. Vandaar dat ik dus ook met een MBP werk i.c.m. een los scherm.

Unum systema ad eos omnes regendos... | Macbook Pro 15" hi-res - Core i7 2635QM (2 GHz) / 8 GB / 160 GB SSD / Radeon 6490M | iPhone 3GS 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Good Fella schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:12:
[...]

1. Die kun je gewoon opslaan in iCloud, met pages in ieder geval.
2. Niet helemaal waar: About Uploading RAW files to Photo Stream
3. Als je ze op de juiste plaats* neer zet wel.
4. Mac App Store?

* ~/Library/Mobile Documents
Vergeten wij AirDrop niet? :)

Ik snap niet waarom mensen een beeldscherm voor €900,- euro kopen, als zij voor €1650,- euro een geheel (extra) operationeel systeem in huis kunnen halen. De Macbook kan alsnog op het beeldscherm aangesloten worden, en qua kwaliteit doet het niet onder de ACD. Toch? (Op design na, de ACD vind ik vanwege zijn donkere uiterlijk mooier).

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

HardCoreGamer schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:53:
[...]

Ik snap niet waarom mensen een beeldscherm voor €900,- euro kopen, als zij voor €1650,- euro een geheel (extra) operationeel systeem in huis kunnen halen. De Macbook kan alsnog op het beeldscherm aangesloten worden, en qua kwaliteit doet het niet onder de ACD. Toch? (Op design na, de ACD vind ik vanwege zijn donkere uiterlijk mooier).
Misschien omdat er 750€ verschil tussen zit? Ik wil eigenlijk alleen aangeven dat er een hele hoop dingen wel kunnen. Er zijn genoeg mogelijkheden om machines in sync te houden. Als ik de keuze had dan zou ik ook voor een MBA/MBP + ACD gaan. Waarom 750€ uitgeven aan een tweede Mac die je toch niet gebruikt?

Ik ga zelf ook mijn iMac verkopen om vervolgens een MBA + ACD te kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:07

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

HardCoreGamer schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:53:
[...]

Dat is 750 euro duurder oftewel 83%.

waarom koop je die auto van 40.000 euro? Die andere is maar 83% duurder en heeft een quatro aandrijving etc etc etc.

Beetje raar vergelijk dus.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
DaMarcus schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 18:26:
Kleine update; een duidelijkere foto en m'n bureau opgeruimd ten opzichte van mijn vorige post :)

[afbeelding]
En het meest belangrijke in het leven onder handbereik... verse koffie! ;-)

[ Voor 9% gewijzigd door R2D2 op 21-08-2012 14:23 ]

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-06 15:28
Reind schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:23:
[...]

En het meest belangrijke in het leven onder handbereik... verse koffie! ;-)
Als er iets op deze aarde wel niet lekker is is het wel koffie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tylen schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 08:13:
Ik ben momenteel ook bezig om de Mac Pro te verkopen vanwege precies dezelfde reden. Het is gewoon makkelijker om een 27" ACD te hebben dan twee aparte machines.
Vraag is ook aan Rivanov: wat doen jullie met de verschillen in venstergroottes?
Ik had vroeger altijd dat ik continu weer de vensters kon gaan resizen. Daarnaast flipte de kleurprofielen ook voortdurend. Ik heb het gezien in Tiger, Leopard, Snow Leopard, Lion en wederom in Mountain Lion. Juist om deze twee dingen heb ik 2 machines (data is geen probleem, kwestie van keuzes maken want niet alles moet altijd mee).

@HardCoreGamer: waarom een iMac? Voor iets meer heb je de Mac Pro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

ppl schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:44:
Omdat je bij de Mac Pro alsnog een ACD moet kopen, terwijl je die 'gratis' bij de iMac geleverd krijgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dus al net zo'n idiote suggestie als de iMac want voor het prijsverschil van 750 euro koop je een 2e of zelfs een 2e en een 3e scherm (afhankelijk welk scherm je kiest). Het gaat hier uiteindelijk om het hebben van iets wat beeld geeft. Waar ik meer naar benieuwd ben is hoe mensen met zo'n extern scherm omgaan want de grootte van de vensters zullen vast anders zijn. Dat is een zinnigere discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
[...]

Vraag is ook aan Rivanov: wat doen jullie met de verschillen in venstergroottes?
Ik had vroeger altijd dat ik continu weer de vensters kon gaan resizen. Daarnaast flipte de kleurprofielen ook voortdurend. Ik heb het gezien in Tiger, Leopard, Snow Leopard, Lion en wederom in Mountain Lion. Juist om deze twee dingen heb ik 2 machines (data is geen probleem, kwestie van keuzes maken want niet alles moet altijd mee).
Dit had ik ook altijd toen ik een MacBook zowel onderweg gebruikte als thuis op een groter scherm. Wat was ik blij toen ik weer een vaste desktop in de vorm van een Mac Pro had. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-06 11:35
had voorheen ook een imac en macbook pro. UIteindelijk besloten de imac van de hand te doen en een los scherm aan te schaffen icm de macbook. werkt goed. even mobiel als anders met toch de opstelling van een vaste werkplek. In de toekomst kwestie van macbook pro vernieuwen en kan er weer een aantal jaar tegenaan...

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:55
[...]

Vensters resizen kan heel gemakkelijk met bettertouchtool. Ik werk ook met een extern beeldscherm met een andere resolutie dan dat van mijn MBA. Gewoon het venster even boven tegen het beeldscherm houden en hij gebruikt de volledige schermgrote :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is niet wat ik bedoel. Met BTT doe je de window resizing a la Windows 7. Dat werkt op zich wel aardig maar niet altijd omdat iets als drag 'n drop wat lastiger wordt. Wat ik vaak had was dat ik een scherm wat groter kon maken op het externe scherm maar niet meteen dat ie ook het gehele scherm beslaat (sinds Lion zou je daarvoor de fullscreen mode kunnen gebruiken). Die vensters moet je dan weer handmatig resizen als je de laptop afkoppelde omdat je weg moest. Andersom had je ook het probleem. In BTT heb ik eerlijk gezegd nog niet kunnen vinden waar ik die window sizes zou kunnen laten onthouden. Dat zou wel handig zijn want dan kun je wat sneller switchen tussen schermen. Gelukkig worden schermpjes nu wel op de juiste plek gezet, niet op de meest onmogelijke zodat je er niet meer bij kunt komen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Afbeeldingslocatie: http://louwrentius.com/images/setup-01-sm.jpg

This is my computer. There are many like it, but this one is mine.

[ Voor 56% gewijzigd door Q op 22-08-2012 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-05 11:57

Digistorm

tenax moderator pomorum

[...]

Ik heb een 1680x1050 res MBP en een 1920x1200 res Dell monitor. Ik laat de meeste vensters zoals ze zijn onder 1680x1050. Dat betekent dat ik op mijn externe scherm iets meer ademruimte om alles heen heb. Sommige programma's passen het venster automatisch aan op de grootte van het document (zoals Voorvertoning) en voor de browsers heb ik een aangepaste startpagina met een javascript dat de hoogte aanpast aan de schermresolutie (al kan het groene knopje dat ook goed, nu gaat het vanzelf ;)).
Vooral alle nieuwe "alles in één venster" apps zoals iPhoto, iMovie hebben storend veel ruimte over op 24" maar als het echt moet kunnen die natuurlijk ook in de fancy fullscreen modus van (Mountain) Lion draaien, maar soms vind ik het fijn om te kunnen draggen en droppen met de iApps dus zo erg is het ook weer niet.

Desalniettemin kan ik me voorstellen dat dit voor andere gebruikers onoverkomelijk is ;) Maar ik hoef in elk geval geen data te syncen / kopiëren / managen.

Unum systema ad eos omnes regendos... | Macbook Pro 15" hi-res - Core i7 2635QM (2 GHz) / 8 GB / 160 GB SSD / Radeon 6490M | iPhone 3GS 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuliandeB
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-06-2024
.

[ Voor 99% gewijzigd door JuliandeB op 23-08-2012 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:26
[...]

Ik werk op mijn externe scherm gewoon in de schermgrootte die mijn rMBP 'aanmaakt'.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Q schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 23:27:
[afbeelding]

Die tafel! More info, please!!

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxiootje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-03 22:12
JuliandeB schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 18:42:
ik ben een aantal weken verhuist en daarom post ik even een voor/na situatie:

Voor:

[afbeelding]
[afbeelding]

na:

[afbeelding]
[afbeelding]
Foto´s werken hier helaas niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296939

JuliandeB schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 18:42:
ik ben een aantal weken verhuist en daarom post ik even een voor/na situatie:

Voor:

[afbeelding]
[afbeelding]

na:

[afbeelding]
[afbeelding]
403

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier dan ook maar mijn (voorlopige) setup.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/l2hY4.jpg?1

U ziet:
  • Mac Mini 2011 (8GB RAM)
  • Laptop (I7, 8GB RAM, GTX550m)
  • Macbook (4GB RAM, Corsair Force GT 120GB)
  • Ipod Nano 4th Gen
  • Logitech G15 in afwachting van Apple keyboard
  • Apple Magic Mouse
  • Een hoop rommel
Foto getrokken met Motorola Droid 3

Mijn kamer ziet er op dit moment vrij kaal uit, dat komt omdat ik pas met mijn broer van kamer verwisseld ben.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 296939 op 22-08-2012 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:02
[afbeelding]

Nice, really tight.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopTon
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-06 22:03

TopTon

Power 2 PC's

Anoniem: 296939 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 22:21:
Hier dan ook maar mijn (voorlopige) setup.

[afbeelding]

U ziet:
  • Een hoop rommel
Zijn dat philips boxjes?

Acer V5-573G + (i5 3570k+8GB+GTX 760)= Plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuliandeB
Ik ben verhuist dus heb ik even een voor/na situatie gemaakt:
Voor:
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-dSxZ2IE7bpk/UDVKhZyzN0I/AAAAAAAAAIw/4vtChyCBCU4/s640/v9HAqfv-PJ39oZv62JtntmTaNC-u_JLnrQWv9C44uI8.jpeg
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-TZ5fZh2Ixj4/UDVKg2VOthI/AAAAAAAAAIo/3n2NOEuYx5Q/s640/skdks5Se7UJaJdr298MBcEYbkRwoB3vCMJXAoJmmWrs.jpeg

Na:
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-lFkFZR64G3M/UDVKg3CGL_I/AAAAAAAAAIg/svN__tvfmx8/s1024/mu_s2MRWZYrfJaOx8EEO5Zs6hKDHB1JraXkuduH8ND4.jpeg
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-Owhfrk1oPso/UDVKg-qMWKI/AAAAAAAAAJI/VFqcoQbzIPU/s1025/FcDPcmL4-6s6ZqCL8_wRe-RaLHru1aNKy9x_JBTpY_U.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen idee, heb ze eens van mijn vader gekregen.

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 296939 op 22-08-2012 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JuliandeB schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 23:15:
...

Doen de afbeeldingen het??????
Ja :)

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

[afbeelding]

Kun je wat meer vertellen over je bureau?
Erg mooi, en op de foto lijkt hij erg op die van in de Apple Stores! :)

• Q

Q

Ik heb de tafel specifiek uitgezocht zodat hij lijkt op die van de stores.

http://www.tafels-outlet.nl/Eikentafels-norfolk.html

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Ben je tevreden van de tafel? Heb zelf ook zo'n model in es van die winkel, maar de afwerking is imho niet alles.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-06 17:18

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

:D

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Nitai
  • Laatst online: 02:26

Nitai

Live the life you love.

Oorah! ;)
Mooie setup Q, ik had verwacht dat je NAS ook wel ergens te spotten zou zijn, maar die staat ergens anders?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Q schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 07:42:
Ik heb de tafel specifiek uitgezocht zodat hij lijkt op die van de stores.

http://www.tafels-outlet.nl/Eikentafels-norfolk.html
Thx voor de link, binnenkort maar eens een bezoekje brengen d:)b
Nitai schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 08:54:
[...]

Oorah! ;)
Mooie setup Q, ik had verwacht dat je NAS ook wel ergens te spotten zou zijn, maar die staat ergens anders?
Strikt gezien is en blijft het een NAS, maar ik vind het persoonlijk nogal een understatement :+
Voor de geïnteresseerden: Q's 18TB NAS. Een erg leuk topic om eens een namiddagje weg te dromen trouwens, dat Storage showoff topic - 10+ TB storage systems _/-\o_

[ Voor 50% gewijzigd door Darkstar op 23-08-2012 12:40 ]

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

• sonderpa
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:35
Je had ook je originele post kunnen wijzigen. ;)
Misschien is het een idee om daar de links weg te halen.
Toont nu wel erg lege ruimte.

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/11612892/IMG_0346s.jpeg
Systeem spul:
Mac Pro 4,1 with 12GB, 2.66 GHz quad, HD6870 graphics.
Twee Dell U2311HM's aan een Newstar stand
iPad 3 32GB Wifi zwart
Macbook Air 2011 13" i5 1.7 GHz, 128 GB

Audio spul:
FireStudio Mobile
Cambridge Audio DacMagic
Jean Marie Reynaud Twin Signature
Vreselijke versterker
(Koptelefoon:)
Stax SR-202 met SRM-Xs, worden vervangen of in ieder geval getest tegenover de SR-407 en SRM-323.

Zooitje niet genoemd, maar ja.

iPhone 4 als camera.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Altijd mooi om te zien. Super dikke setup, en dan zo'n schraal behangetje erachter.

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• Rogieer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-04-2023
coptician schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 21:41:

Systeem spul:
Mac Pro 4,1 with 12GB, 2.66 GHz quad, HD6870 graphics.
Twee Dell U2311HM's aan een Newstar stand
iPad 3 32GB Wifi zwart
Macbook Air 2011 13" i5 1.7 GHz, 128 GB
Wat voor muismat gebruik je?

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-06 15:38
Anoniem: 296939 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 23:16:
[...]

Geen idee, heb ze eens van mijn vader gekregen.
Dus omdat je ze van je vader hebt gekregen staat er nergens meer een merk op die boxen? :+

filenox schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 23:07:
[...]

Dus omdat je ze van je vader hebt gekregen staat er nergens meer een merk op die boxen? :+
Nee, dat wil gewoon zeggen dat ik er nooit aandacht aan heb geschonken. Na nader onderzoek blijkt het hier om een Midiland MLi-490 te gaan. Voor mij zijn ze goed genoeg aangezien ik het grootste deel van de tijd met een headset op zit (nuja, tot een paar maand geleden toch). Binnenkort koop ik nieuwe boxen maar ik ga nog eens moeten nadenken dewelke het zullen worden. Voorlopig denk ik aan een Logitech Z-506.

Daarnaast moet ik ook nog een SSD kopen voor in mijn Mac Mini en een paar nieuwe schermen. Twijfel nog tussen 2 23"of 24" schermen of 1 27" scherm.

Afbeeldingslocatie: http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2012/03/4d857b8aa1f6726748149599c011e0f1.png?1331578527

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 296939 op 23-08-2012 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-06 13:32
Ik zou voor de 1x 27" gaan. Ligt natuurlijk aan wat je zelf prettiger vindt, maar nu met mijn 27" iMac heb ik totaal geen behoefte aan een extra scherm, waar ik dat vroeger met mijn 22" scherm wel had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Froggle schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 22:16:
Altijd mooi om te zien. Super dikke setup, en dan zo'n schraal behangetje erachter.
Ik kan niet beweren geïnteresseerd te zijn in mijn muren... Als ik een leuk vertrek bemachtig ga ik er mee aan de slag ;).
Rogieer schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 22:52:
[...]

Wat voor muismat gebruik je?
Razer Goliathus XXL - http://www.razerzone.com/...r-goliathus-speed-edition

Bevalt goed, alleen mijn Imperator 2012 doet af en toe dom op de rand van de mat.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
TranceSetter schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:32:
Ik zou voor de 1x 27" gaan. Ligt natuurlijk aan wat je zelf prettiger vindt, maar nu met mijn 27" iMac heb ik totaal geen behoefte aan een extra scherm, waar ik dat vroeger met mijn 22" scherm wel had.
Ik vind één scherm over het algemeen ook het prettigste werken. De laatste tijd had ik echter regelmatig 2 virtuele machines open staan en dan is het erg handig om die fullscreen op een ander scherm te draaien (ja dat in VMware zonder de Lion fullscreen rommel). Kortom, het ligt erg aan wat je doet met je systeem, maar dat is natuurlijk een bekend gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
coptician schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:33:
[...]

Ik kan niet beweren geïnteresseerd te zijn in mijn muren... Als ik een leuk vertrek bemachtig ga ik er mee aan de slag ;).
Haha, dat is te zien inderdaad. Maar het ziet er niet naar uit dat je er weinig doorbrengt. Dan gaat je zo'n behangetje toch wel vervelen of misschien zelfs irriteren t.o. de rest van het spul wat er staat.

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 18:48

freddyathlon

McLaren Mercedes

Bureau is een beetje aangepast en opgeruimd, dus tijd voor een nieuwe foto:

Afbeeldingslocatie: http://img7.imageshack.us/img7/7259/fotouk.jpg

Wat je ziet:

- iMac 21.5" mid 2011, basismodel
- Flexibele bureaulamp
- Apple Magic Trackpad
- Apple Wireless Keyboard
- iPad (3) 16GB Wifi + 4G op Apple iPad dock

- Schaalmodel Lewis Hamilton, eerste overwinning Canada 2007 (1:18)
- Rechts in de hoek een origineel stuk asfalt van de Nordschleife op houten voet
- Reclame op canvas voor de Titanic en Olympic

Wat je niet ziet:

- Ikzelf, want ik maak de foto :)
(Nou ja, je kunt mij zien als weerspiegeling in de iMac ;)
- Apple iPhone 4s 16GB, hiermee maak ik de foto, die helaas enigzins onscherp is.

[ Voor 7% gewijzigd door freddyathlon op 25-08-2012 12:33 ]

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzo Dizono
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-05-2022
Mooie set-up. Leuk dat stukje Nordschleife. Zo heb ik nog ergens een klein stukje Reims Geuex liggen :P.

Ik heb ook weer wat dingen aangepast. De werkplek is nog steeds niet echt glamerous maar prima functioneel.

Afbeeldingslocatie: http://i37.photobucket.com/albums/e70/dizono/_MG_0115.jpg

Wat je ziet:

-iMac early 2009 (8GB RAM, 2,66 ghz)
-Macbook early 2008 (2GB RAM 2,4 ghz, gaat nog naar ssd en 4GB RAM)
-2 Western digital extern HDD (1 en 1,5 TB)
-Western Digital MyBook 6TB (2x 3TB)
-Wacom Intuos3 A4
-Apple Remote

-Apple iPod Nano 8GB (v.d. inruilactie, gebruik ik bijna alleen voor radio)
-Apple iPod Touch 2gen 8GB (gebruik ik alleen als trackad/remote voor de mac)
-Apple iPod Mini (omgeklust van 4GB HDD naar 32 GB Flash)
(niet te zien is de AKG-koptelefoon die ik met de Nano en Mini gebruik)

-Mijzelf, koelkast met bier en fotorolletjes, mijn Billy, wat boeken en fotospullen :p

[ Voor 9% gewijzigd door Enzo Dizono op 26-08-2012 14:14 ]

www.jessekraal.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q

Q

Borromini schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 08:02:
Ben je tevreden van de tafel? Heb zelf ook zo'n model in es van die winkel, maar de afwerking is imho niet alles.
Voor het geld is het ok vind ik. Het is gewoon een nette houten tafel. ben er wel blij mee.

Mijn 18 TB NAS maakt veel te veel herrie. Die staat in een aparte kamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouel
  • Laatst online: 14-03 20:11
Dit is mijn plekkie:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22313450/2012-08-26%2020.09.46.jpg
https://dl.dropbox.com/u/22313450/2012-08-26%2020.09.46.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22313450/2012-08-26%2020.28.25.jpg
https://dl.dropbox.com/u/22313450/2012-08-26%2020.28.25.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/22313450/2012-08-26%2020.30.44.jpg
https://dl.dropbox.com/u/22313450/2012-08-26%2020.30.44.jpg

Foto's zijn helaas beetje wazig door gebrek aan goed licht, zal kijken of ik morgen wat beters kan schieten. 3e foto wil niet goed draaien.. staat wel goed gedraaid op mijn pc...

1e foto:
- iPad 2 | 16GB
- Made in China look-a-like Apple aluminum stand voor iPad 2
- MacBook Pro 13" mid-2012 | i5, 16GB intern geheugen in de bestelling, SSD 256GB staat op verlanglijstje
- Rain mStand
- HP 2311x Monitor (23") Brightness staat wat hoog i.v.m. het werken bij daglicht eerder op de dag.
- Apple wireless keyboard
- Logitech v220 muis
- Sennheiser H201 Headphones

2e foto:
- Wacom Bamboo Pen & Touch Tablet
- Sony Walkman NWA-1200 (klassieker met imo tijdloos design)
- Samsung u600 (oude telefoon, gebruikt als 2e telefoon. Vandaag de dag nog steeds een pareltje qua design imo)
- iPod Shuffle Gen 3 | 2GB (handig tijdens rennen)

3e foto:
- 40" Sony Bravia LCD
- Philips Radio, voornamelijk gebruikt in Aux voor beter PS3 en TV geluid. Incl. docking voor mijn iPad 2.
- PS3, voor mijn gaming behoefte.

Niet te zien op de foto's:
- Samsung Galaxy S plus (de foto maker)
- Philips SHL9560/10 Headphones

[ Voor 12% gewijzigd door Jouel op 27-08-2012 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een vrij kleine bureau als ik dat zo zie. Heb jij geen plaats nodig om eventuele papieren te leggen of iets dergelijks? Of gebeurt bij jou echt ALLES digitaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouel
Jup, het meeste gebeurt wel echt digitaal.. De hele 'voorhoede' (headphones/wirelesskeyboard/muis kan makkelijk aan de kant en dan is er wel ruimte om snel wat te tekenen. Dit gebeurt dan ook wel eens. Tevens heb ik bijna altijd mijn headphones op tijdens het computeren en dan kan daar makkelijk een notitie-/schets- blok o.i.d. kwijt.

"You gotta work with what you've got" ;) Zoals je ziet zit het bureau ook gewoon klem tussen twee muren, dus ik kan niet echt onderhandelen voor meer ruimte, haha. Zodra meer ruimte beschikbaar is, komt er ook een véél ruimer bureau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-06 19:34
Jouel schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 20:42:
Dit is mijn plekkie:
[afbeelding]
https://dl.dropbox.com/u/22313450/2012-08-26%2020.09.46.jpg
[afbeelding]
https://dl.dropbox.com/u/22313450/2012-08-26%2020.28.25.jpg
[afbeelding]
https://dl.dropbox.com/u/22313450/2012-08-26%2020.30.44.jpg

Foto's zijn helaas beetje wazig door gebrek aan goed licht, zal kijken of ik morgen wat beters kan schieten. 3e foto wil niet goed draaien.. staat wel goed gedraaid op mijn pc...

1e foto:
- iPad 2 | 16GB
- Made in China look-a-like Apple aluminum stand voor iPad 2
- MacBook Pro 13" mid-2012 | i5, 16GB intern geheugen in de bestelling, SSD 256GB staat op verlanglijstje
- Rain mStand
- HP 2311x Monitor (23") Brightness staat wat hoog i.v.m. het werken bij daglicht eerder op de dag.
- Apple wireless keyboard
- Logitech v220 muis
- Sennheiser H201 Headphones

2e foto:
- Wacom Bamboo Pen & Touch Tablet
- Sony Walkman NWA-1200 (klassieker met imo tijdloos design)
- Samsung u600 (oude telefoon, gebruikt als 2e telefoon. Vandaag de dag nog steeds een pareltje qua design imo)
- iPod Shuffle Gen 3 | 2GB (handig tijdens rennen)

3e foto:
- 40" Sony Bravia LCD
- Philips Radio, voornamelijk gebruikt in Aux voor beter PS3 en TV geluid. Incl. docking voor mijn iPad 2.
- PS3, voor mijn gaming behoefte.

Niet te zien op de foto's:
- Samsung Galaxy S plus (de foto maker)
- Philips SHL9560/10 Headphones
Welke App gebruik je om het scherm van je mac op je ipad te krijgen???

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:56

Exirion

Gadgetfetisjist

djkavaa schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 20:12:
Bijvoorbeeld Air Display.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-06 19:34
Klopt die had ik ookal gevonden maar daar lees ik verschillende dingen over.
Enig ander programma waar jullie goeie ervaringen mee hebben.

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wauslol
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-01 19:14
JuliandeB schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 23:15:
Ik ben verhuist dus heb ik even een voor/na situatie gemaakt:
Ik dacht eerst even dat het andersom was. Ik vond he behang cool! Die moet je terug zetten :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuliandeB
Ik houd het liever simpel
Wauslol schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 20:35:
[...]

Ik dacht eerst even dat het andersom was. Ik vond he behang cool! Die moet je terug zetten :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 456291

Air display raad ik zelf niet aan, tenzij je 1 vast plaatje erop wil fixeren oid. Kost 7.99 en fatsoenlijk scrollen is er niet bij. Kan natuurlijk aan mijn verbinding thuis liggen maar dat betwijfel ik gezien een film 2 verdiepingen naar beneden wel vlekkeloos kan.

Sorry voor het off-topic maar hoop je hiermee die 7.99 te besparen, gezien ik het zelf ook zonde vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinho96
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:49
djkavaa schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 20:12:
[...]

Dat is gewoon een achtergrond dat je kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jouel
Voor de foto had ik gewoon overal de galaxy achtergrond van Lion opgezet. Gebruik de iPad niet als extra display ;)

Google > images > "OSX Lion background" :P

Vind het juist wel fijn dat ik met de iPad dingen kan opzoeken naast de Pro en kan het ding snel eruit halen om hem mee te nemen en bijvoorbeeld beneden op te bank ermee te klooien.

[ Voor 36% gewijzigd door Jouel op 28-08-2012 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten16
  • Laatst online: 06-06 16:56
Nieuwe aanwinst; de Apple Magic Trackpad

[Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/img/img_1622qty5m.jpg]

Apple iMac 27", 3.1 GHz Intel Core i5, 12 GB ram, OS X 10.8.1
Apple Magic Mouse
Apple Wireless Keyboard
Apple Magic Trackpad
Apple Universal Dock, wordt gebruikt i.c.m. een witte iPhone 4s, 16GB
Apple Universal Remote
iiyama ProLite E2208HDS, aangesloten op mijn iMac
Toshiba 1TB external HD (voor Time Machine)
Western Digital 2TB external HD (voor al m'n media)
Siemens huistelefoon, nothing fancy
Ezio figurine
Waterpijp uit Egypte
BookBook for iPhone (op de voet van de iiyama)
Logitech Z906 (Console en sub onder mijn bureau, de rest op mijn TV en achter mijn bank)
Playstation 3 'fat' 60GB met witte iCarbonss en 2 sixaxis controllers
LG 32LH3300, ook aangesloten op mijn iMac
CocaCola mini-fridge

Foto is genomen met de iPhone 4s

[ Voor 204% gewijzigd door Maarten16 op 28-08-2012 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:56

Exirion

Gadgetfetisjist

Anoniem: 456291 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:07:
Air display raad ik zelf niet aan, tenzij je 1 vast plaatje erop wil fixeren oid. Kost 7.99 en fatsoenlijk scrollen is er niet bij.
Dat is inherent aan het principe, want hij moet volledige framebuffers draadloos overpompen. Je moet er uiteraard niet op willen werken, maar een windowtje van een ontwikkelomgeving of wat documentatie op je iPad plempen is soms erg handig, dus het heeft zeker meerwaarde als je je bewust bent van de beperking.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:11
Maarten16 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:12:
Apple iMac 27", 3.1 GHz Intel Core i5, 12 GB ram, OS X 10.8.1
[..]
iiyama ProLite E2208HDS, aangesloten op de iMac
[..]
LG 32LH3300, ook aangesloten op de iMac
Hoe heb je dat aangesloten, daisychained via thunderbolt ofzo? :)

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten16
Gluten Parody schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:23:
[...]

Hoe heb je dat aangesloten, daisychained via thunderbolt ofzo? :)
De LG met een Thunderbolt - HDMi kabel en een HDMi verlengkabel, werkt ideaal en de iiyama met een DVi kabel en een Thunderbolt - DVi adapter

[ Voor 28% gewijzigd door Maarten16 op 28-08-2012 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Laatst online: 15:11
Ach so. Dus je iMac rendert standaard drie schermen, ook als 1 van de externe schermen uit staat?

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-06 20:46
Je hebt toch maar 1 thunderbolt poort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten16
Gluten Parody schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:19:
Ach so. Dus je iMac rendert standaard drie schermen, ook als 1 van de externe schermen uit staat?
Zodra de schermen uitstaan rendert ie er nog maar 1, die van de iMac zelf. Mijn iiyama staat altijd aan of standby, dus die blijft ie renderen, mijn TV switch ik steeds naar TV-modus, dus die rendert ie alleen als ik hdmi als ingang kies op mijn TV
itsFuzeh schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:35:
Je hebt toch maar 1 thunderbolt poort?
Nee, de 27" variant heeft er 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 456291

Exirion schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:37:
[...]

Dat is inherent aan het principe, want hij moet volledige framebuffers draadloos overpompen. Je moet er uiteraard niet op willen werken, maar een windowtje van een ontwikkelomgeving of wat documentatie op je iPad plempen is soms erg handig, dus het heeft zeker meerwaarde als je je bewust bent van de beperking.
Aha ok, de exacte werking ken ik natuurlijk niet, die beperking zouden ze dan wel erbij mogen vermelden m.i. - wel zo eerlijk. Niet iedereen die ff een app-je binnensleept verdiept zich namelijk in hoe het precies in mekaar zit.

Wat documentatie erbij kan zeker handig zijn, als je bv enkel met laptop+ipad op reis bent idd. Maar er gaat niets boven de vrijheid van een extra scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-06 12:34
mogen hackintoshes hier ook bij staan ?

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik neem aan van niet, want het is het "show je Apple computer" topic. Niet het show je "systeem waar op je OS X draait" topic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinho96
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:49
Aloys schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:53:
Ik neem aan van niet, want het is het "show je Apple computer" topic. Niet het show je "systeem waar op je OS X draait" topic. ;)
je kan normaal gezien alleen maar os x op een mac draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten16
Robin Verbeek schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:48:
[...]

je kan normaal gezien alleen maar os x op een mac draaien.
'normaal gezien' ja, maar met de komst van Hackintoshing is dat dus verleden tijd... En een computer dat Mac OS X draait is nog geen Mac of een Apple computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

AjDuLion schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:50:
mogen hackintoshes hier ook bij staan ?
Nope, Apple computers only :) (en misschien de Mac clones van Power Computing, UMAX, DayStar etc, maar gok dat weinig mensen zo'n machine thuis hebben staan). Je kunt wel je ei kwijt in Het grote 'show je PC' topic

[ Voor 11% gewijzigd door Daedalus op 29-08-2012 15:53 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342185

http://instagram.com/p/O6kD5yMGae/

Op kamers gegaan dus nieuwe werkplek.

Wat zie je?:
Mac Air 11inch (1st generatie, 64gb)
iPad 1
Sennheisers HD 280pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Ook maar is mijn setup plaatsen:

Afbeeldingslocatie: http://img37.imageshack.us/img37/5035/20120829165139.jpg

Macbook Air 13,3" 2012 128GB
iPod Touch 4G 8GB
Airport Express 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uruviel359
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-05 16:44
Recent bij mijn vriendin ingetrokken dus tijd voor een update!

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8458/7901406932_116beb3751_z.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8442/7901407570_06ef9be9cc_z.jpg

U ziet:
Macbook Air (mid 2011, i7 256GB)
2x Dell E2311H Zwart
Wacom Intuos m4
Magic Mouse
Apple wireless keyboard
iPhone 4
Hackingtosh (specs, ander foto's)
Samsung Story HDD (1,5TB)

Voornamelijk in gebruik voor software development en fotografie. Expres geen foto van de kabelzooi onder het bureau, maar dat komt binnenkort samen met een nieuwe bureaustoel :)

[ Voor 9% gewijzigd door uruviel359 op 31-08-2012 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Waarom heeft iedereen hier die laptopstyle toetsenborden? Zodat jullie niet in de war raken als je overschakelt naar je portable Mac? Ikzelf vind de bedrade versie met het volledige toetsenbord namelijk veel handiger.

[ Voor 21% gewijzigd door Pyrone89 op 31-08-2012 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-06 17:46
Ik vind die lichte toetsaanslag veel prettiger en het geeft niet zo'n herrie De compactheid zorgt er ook nog eens voor dat er links een Magic Trackpad en rechts een Logitech Trackman naast past, zonder RSI-achtige taferelen. :)

[ Voor 188% gewijzigd door Z-Dragon op 31-08-2012 20:10 ]

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Z-Dragon schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 20:08:
Ik vind die lichte toetsaanslag veel prettiger en het geeft niet zo'n herrie De compactheid zorgt er ook nog eens voor dat er links een Magic Trackpad en rechts een Logitech Trackman naast past, zonder RSI-achtige taferelen. :)
Oke, wist niet dat de toetsaanslag verschillend was. Ik merk vaak dat ik op die laptoptoetsenborden door de FN telkens een toets te ver naar links pak, ook miss ik de delete en home/end etc knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyrone89 schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 20:01:
Waarom heeft iedereen hier die laptopstyle toetsenborden? Zodat jullie niet in de war raken als je overschakelt naar je portable Mac? Ikzelf vind de bedrade versie met het volledige toetsenbord namelijk veel handiger.
Het numerieke deel zit bij mij als rechtshandige in de weg. Ik heb daar mijn tablet liggen. Door het ontbreken van het numerieke deel heb ik het toetsenbord recht voor me ipv dat het links van mij ligt en ik hoef niet zo ver naar rechts te reiken voor mijn tablet wat weer minder belasting voor mijn schouder betekent. Kortom, voor een rechtshandige is zo'n numeriekloos toetsenbord een heel stuk ergonomischer. Voor een linkshandige maakt het niets uit want links heeft nooit wat in de weg gezeten. Ik heb trouwens ook nog de bedrade numeriekloze versie die Apple een tijdje heeft verkocht. Jammer dat ze die niet meer verkopen, scheelt aardig wat batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacks0nxD
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:43
Heb zelf ook de draadloze versie maar met een aparte numpad erbij die je er gewoon aan vast schuift, works like a charm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ze typen voor mijn idee allemaal hetzelfde, maar dat ben ik en ik werk al dagelijks met 1/8 verschillende muizen en keyboards voor me werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uruviel359
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-05 16:44
Voor mij persoonlijk was het omdat ik graag een wireless toetsenbord wou wat hetzelfde typte als mijn laptop, numpad mis ik niet echt. Maar wat je zegt is wel waar: het is wel makkelijk dat het bijna exact hetzelfde toetsenbord is (mis de verlichting alleen :9 ). Op mijn werk sla ik geregeld de speciale karakters mis :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Verlichting is idd iets wat wel fijn zou zijn. Zeker de bedrade versie zou het zonder probleem kunnen hebben, die krijgt immers gewoon zijn stroom via de Mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenTheys
  • Laatst online: 06-06 09:53
Voor de zomer eventjes terug naar het ouderlijk huis met de hele setup. Een ergotron dual monitor stand gekocht, laptop mount eraan gezet, en weg met die mStand :)

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/288xj7a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 22:11
Dat is best een coole oplossing :) Maar word je niet gek van die ogen die je aanstaren? :+

edit:
En kosten die stands echt rond de €200..?

[ Voor 21% gewijzigd door Hahn op 01-09-2012 11:49 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenTheys
  • Laatst online: 06-06 09:53
Hahn schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 11:48:
Dat is best een coole oplossing :) Maar word je niet gek van die ogen die je aanstaren? :+

edit:
Die poster is inderdaad problematisch, 's avonds dan toch :P En die stands zijn origineel best prijzig, maar op eBay heb ik deze aan 100 euro kunnen kopen van een Duitser. Dus goed opletten op tweedehandssites en vroeg of laat komt er wel eentje voorbij. Moet er wel bijzeggen dat deze kwalitatief wel ERG degelijk aanvoelt.. +1 voor Ergotron van mij :)

[ Voor 8% gewijzigd door RubenTheys op 01-09-2012 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ergotron maakt echt super producten, heb jaren lang de Tripple X stand gebruikt met toen nog 3x een Samsung Monitor.

Gekocht voor de prijs van €389,00 toentertijd, erg veel plezier van gehad !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Voor die prijs mogen ze ook wel héél degelijk zijn, want daar koop je 2 monitoren voor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pyrone89 schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 09:38:
Verlichting is idd iets wat wel fijn zou zijn. Zeker de bedrade versie zou het zonder probleem kunnen hebben, die krijgt immers gewoon zijn stroom via de Mac.
Een goed verlichte werkplek is veel belangrijker en aangezien je dit soort toetsenborden op een vaste werkplek gebruikt is dat "goed verlichte" ook niet zo'n probleem. Daarmee vervalt de noodzaak voor verlichting al helemaal. Op een laptop heeft het meer zin omdat je die overal en nergens kunt gebruiken en je dus lang niet altijd een goed verlichte werkplek kunt creëren.
RubenTheys schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 11:46:
Voor de zomer eventjes terug naar het ouderlijk huis met de hele setup. Een ergotron dual monitor stand gekocht, laptop mount eraan gezet, en weg met die mStand :)
Mooie oplossing maar heeft Ergotron niet al zo'n soort oplossing in haar assortiment?
Hahn schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 11:48:
edit:
Monitorarmen :) En ja die zijn best prijzig. Hoe meer gewicht ze moeten kunnen houden en hoe meer mogelijkheden ze hebben des te prijziger het wordt. Als je stevige doch goedkope wil hebben dan moet je eens bij Monoprice gaan kijken. Je hebt dan vaak niet zo erg veel verstelmogelijkheden en ze zijn ook niet zo makkelijk te verstellen maar dat is ook iets wat je 1 of 2x doet. Ben je wel voor 50 dollar of minder klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
TV-steunen heb je ook voor €50 en die zijn prima te verstellen, neem er 2 en je hebt bijna hetzelfde, voor de helft van de prijs (alleen zit het dan aan je muur en niet aan het bureau) :P

Die Monoprice dingen zien er een stuk schappelijker uit :+

[ Voor 22% gewijzigd door Hahn op 01-09-2012 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Hahn schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 12:40:
Voor die prijs mogen ze ook wel héél degelijk zijn, want daar koop je 2 monitoren voor 8)7
Toendertijd kocht je een 20" voor 300euro van merk X.

Dus zo duur was het eigenlijk niet ;), maar ja ze zijn degelijk.
Afbeeldingslocatie: http://www.ergotron.com/Portals/0/images/products/ds/33-296_nak_lg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petje72
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-06 19:34
Op deze werkplek is het echt "afzien", s'avonds nog 20 graden, wit wijntje erbij. Lang leve zuid Frankrijk! :)
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-CE8zrDYtFz0/UEY-gXXjy8I/AAAAAAAABzo/5mgyJ8n6tAw/s640/P1000238.JPG
macbook air '2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-06 11:06
Petje72 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 19:48:
Op deze werkplek is het echt "afzien", s'avonds nog 20 graden, wit wijntje erbij. Lang leve zuid Frankrijk! :)
[afbeelding]
macbook air '2010
Zo krijg je pas zin in vakantie. Leuke setup en prachtige omgeving, dunkt me! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:03

iichel

Gazoooo

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/va/549519.jpg

:P

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-05 14:08

Ghehe

400 pound hacker

showoff. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-06 18:09
Verkapte 'ik heb iets in V&A te koop staan'-post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:02
Petje72 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 19:48:
[afbeelding]
macbook air '2010
Mooi plaatje. _/-\o_

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Als hij niet op vakantie was gegaan had hij een MacBook Pro Retina kunnen kopen... :(
Dat vind ik altijd een nadeel van op vakantie gaan, je betaald voor een week of 2 wel €2000,- euro; En na die 2 weken heb je alleen nog maar een leuke herinnering over.

Doe mij dan maar een MacBook / iMac / andere apparaten waar ik een paar jaar plezier van heb, dan een vakantie die zo weer voorbij is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Dus jij werkt ook 112 uur per week (24/7 minus 8 uur slaap per nacht)? Want elk uur dat je niet werkt kost je geld en vrije tijd is zonde, want van al je vrije tijd had je heel veel apparaten kunnen kopen!

Een vakantie blijft je tientallen jaren bij, kan je van een MacBook of iMac niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
Hahn schreef op woensdag 05 september 2012 @ 19:40:
Dus jij werkt ook 112 uur per week (24/7 minus 8 uur slaap per nacht)? Want elk uur dat je niet werkt kost je geld en vrije tijd is zonde, want van al je vrije tijd had je heel veel apparaten kunnen kopen!

Een vakantie blijft je tientallen jaren bij, kan je van een MacBook of iMac niet zeggen.
En aan een vakantie houdt je mooie herinneringen over. Van een Macbook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
HardCoreGamer schreef op woensdag 05 september 2012 @ 19:31:
[...]

Als hij niet op vakantie was gegaan had hij een MacBook Pro Retina kunnen kopen... :(
Dat vind ik altijd een nadeel van op vakantie gaan, je betaald voor een week of 2 wel €2000,- euro; En na die 2 weken heb je alleen nog maar een leuke herinnering over.

Doe mij dan maar een MacBook / iMac / andere apparaten waar ik een paar jaar plezier van heb, dan een vakantie die zo weer voorbij is. :)
Of Apple dropt de Apple tax en we kunnen met zijn allen EN op vakantie EN een MBP Retina. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Pyrone89 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 20:00:
[...]

Of Apple dropt de Apple tax en we kunnen met zijn allen EN op vakantie EN een MBP Retina. :*)
Gezellig, alle Tweakers samen op vakantie. :P

Een vakantie blijft je jaren bij, maar bleef je maar één keer.
Met een MacBook, iMac of ander apparatuur heb je jaren plezier.

Daarom vind ik een vakantie zonde van mijn geld, maar dat is echter mijn mening. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door iApp op 05-09-2012 20:10 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van maximaal 640 pixels breed.
• Post je eigen Mac. Niet die van een ander, en ook niet de Mac op je werk/school/stage.
• Vertel ook wat over je Apple en misschien de dingen er omheen.
• Lees ook de topicstart voordat je hier post.