Het grote "show je Apple computer" topic - Deel 21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste
Acties:
  • 449.014 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247612

*snip* flame baits zijn niet gewenst.

[ Voor 125% gewijzigd door Daedalus op 23-07-2012 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-06 03:34

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

tiswat schreef op maandag 23 juli 2012 @ 10:10:
[...]

Lekker diep bureau, heb je i.i.g. veel ruimte. Moet ik binnenkort ook eens doen, hoe diep is de jouwe? :)
Het bureau is 80 centimeter diep wat ik ideaal vind omdat ik mijn onderarmen op de tafel kwijt kan. Overigens is de tafel de Ikea Galant.
Underworld schreef op maandag 23 juli 2012 @ 10:25:
[...]

Chill hoor, werkt dat fijn een trackpad naast een muis? Ik neem aan dat je de muis voor je iMac gebruikt en het trackpad voor de MBP?
Nee, andersom. Wanneer ik thuis werk, dan werk ik voornamelijk met de iMac en ik vind de Magic Trackpad fijner werken dan de Magic Mouse. Zodoende is de Magic Mouse aan de MacBook Pro gekoppeld :)
PatrickG schreef op maandag 23 juli 2012 @ 10:25:
Nice, mooie espresso machine ook ;-)
Heb zelf een Quickmill 820, maar ik krijg de koffie nog niet perfect. Dat is echter een discussie voor een ander topic :)

[...]
Is een Ascaso Dream :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDKorpel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Omdat ik recent verhuisd ben, en nu eindelijk het bureau weer geheel ingericht zoals ik het wil hebben, maar weer eens even wat nieuwe plaatjes van mijn setup.

De daadwerkelijke Apple computer:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/31606071/DSC_0785_thumb.jpg

Te zien:
- Mac Mini (2011; 2.5GHz i5, 4GB RAM, AMD 6630M)
- MacBook Air SuperDrive
- Acer X233H (23", 1080p)

En een totaalplaatje van het bureau:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/31606071/DSC_0784_thumb.jpg

Te zien:
- Logitech EX110 draadloos desktopsetje
- 500GB externe harde schijf voor TimeMachine (helemaal links in het hoekje)
- Onkyo CR-305FX (dient als computerboxen, en voor radio/cd)
- HTC Desire HD (minder relevant)

De MacBook op de voorgrond en de wireless Magic Mouse horen bij elkaar. Deze zijn van mijn zus, ik ben bezig om de MacBook weer in goede werkende orde te brengen (o.a. even schoonmaken, mogelijk verse install van Snow Leopard).

Mijn Mini wil ik nog upgraden naar 8GB RAM, en ik zit nog te twijfelen of ik een remote nuttig vind. Verder ben ik voorlopig uitermate tevreden. Volgende stap is waarschijnlijk zelf een MacBook of MacBook Air op de kop te tikken (waarschijnlijk tweedehands, nieuw als ik het geld gespaard krijg). Mijn huidige laptop voldoet echter nog wel prima, dus het heeft geen haast.

[ Voor 14% gewijzigd door MDKorpel op 23-07-2012 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:08
Afbeeldingslocatie: http://d.pr/i/K4dG.jpg

Binnenkort weer een beetje de boel omgooien. Blauwe muur wordt grijs/antraciet, bureau krijgt weer een likje olie.

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | NSO: Froggle | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 438880

omdat ik nu (ongeveer)3 weken een mac heb werd het tijd dat ik een een foto van mn opstelling maak en hier plaats (totaal niet logisch, ik weet)

https://www.dropbox.com/s...h8/IMG-20120723-00046.jpg

wat je hier ziet
digiconnect draadloze router
xbox 360 pro 60 gig
4 gig usb stick
games
psp
ps3 met 320 gig hdd

https://www.dropbox.com/s...ml/IMG-20120723-00045.jpg |:(

lg flatron m227wdp (22 inch)
iiyama prolite e2208hdd (ook 22 inch)
2012 mac mini ( slecht zichtbaar, kijk achter de wireless keyboard)
-intel i5 2,5 ghz
-amd radeon hde 6630
-4 gb ram
-500 gb hdd

pc nr 1
-mobo: asus p5b
-amd hd 4830 512mb saphire
-2x1 tb drives (samsung en western digital)
-1x250 gb drive (western digital)
-3 gig ram
-dvd rom speler en een dvd rom brander
-corsair centurion 532 (denk ik)
-win7 ultimate 32bit

pc nr 2 (laptop)
-asus probj7nq (volgens mij)
-4 gig ram
-500 gb hdd
-dvd brander
-17,3 inch scherm
-intel i7 740 qm
-nvidia 425 1 gb
-win 7 home premium 64 bit

pc nr 3
-mobo?
-512 mb ram
-40gb hdd (western digital)
-cd drive
-nvidia tnt2 riva 16mb
-compaq evo
-pentium 4 2,4ghz
-linux ubuntu 12.04 lts

apple wireless keyboard
magic mouse
ipad 2 ( 16 gb jailbreak)
1 tb externe hdd
3 willekeurige muizen (2x logitech 1x canyon)
ibm tobo
logitech tobo
creative t6060 5.1 set
lg external dvd drive (voor de mac mini)
forza motorsports 3 (groen hoesje onder toetsen bord)
turtlebeach px21
dvd drive die kapot is
rol duct tape
1x xbox 360 controller
en nog meer zooi

niet zichtbaar
1x xbox controller
2x ps3 controller
1x ps2 controller
1x ps1 controller
ps1
ps1 memorycard
gameboy color (geel)
hp photosmart b110

damn ik heb veel ( en de helft is van mn pa >:) )

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 438880 op 23-07-2012 19:03 . Reden: foto's werden niet geacepteerd en was 1 ding vergeten toe te voegen en deed een ding fout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:51
Anoniem: 438880 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 18:55:
omdat ik nu (ongeveer)3 weken een mac heb werd het tijd dat ik een een foto van mn opstelling maak en hier plaats (totaal niet logisch, ik weet)

https://www.dropbox.com/s...h8/IMG-20120723-00046.jpg

wat je hier ziet
digiconnect draadloze router
xbox 360 pro 60 gig
4 gig usb stick
games
psp
ps3 met 320 gig hdd

[afbeelding]

lg flatron m227wdp (22 inch)
iiyama prolite e2208hdd (ook 22 inch)
2012 mac mini ( slecht zichtbaar, kijk achter de wireless keyboard)
-intel i5 2,5 ghz
-amd radeon hde 6630
-4 gb ram
-500 gb hdd

pc nr 1
-mobo: asus p5b
-amd hd 4830 512mb saphire
-2x1 tb drives (samsung en western digital)
-1x250 gb drive (western digital)
-3 gig ram
-dvd rom speler en een dvd rom brander
-corsair centurion 532 (denk ik)
-win7 ultimate 32bit

pc nr 2 (laptop)
-asus probj7nq (volgens mij)
-4 gig ram
-500 gb hdd
-dvd brander
-17,3 inch scherm
-intel i7 740 qm
-nvidia 425 1 gb
-win 7 home premium 64 bit

pc nr 3
-mobo?
-512 mb ram
-40gb hdd (western digital)
-cd drive
-nvidia tnt2 riva 16mb
-compaq evo
-pentium 4 2,4ghz
-linux ubuntu 12.04 lts

apple wireless keyboard
magic mouse
ipad 2 ( 16 gb jailbreak)
1 tb externe hdd
3 willekeurige muizen (2x logitech 1x canyon)
ibm tobo
logitech tobo
creative t6060 5.1 set
lg external dvd drive (voor de mac mini)
forza motorsports 3 (groen hoesje onder toetsen bord)
turtlebeach px21
dvd drive die kapot is
rol duct tape
1x xbox 360 controller
en nog meer zooi

niet zichtbaar
1x xbox controller
2x ps3 controller
1x ps2 controller
1x ps1 controller
ps1
ps1 memorycard
gameboy color (geel)
hp photosmart b110

damn ik heb veel ( en de helft is van mn pa >:) )
Je plaatjes doen het niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:38
MDKorpel schreef op maandag 23 juli 2012 @ 16:12:
Omdat ik recent verhuisd ben, en nu eindelijk het bureau weer geheel ingericht zoals ik het wil hebben, maar weer eens even wat nieuwe plaatjes van mijn setup.

[afbeelding]

Te zien:
- MacBook Air SuperDrive

*knip*
Waarom nog een dvd-station bij de Mini? Ik neem aan dat je deze nog veel gebruikt (omdat je niet van de schrijver in de Macbook gebruik maakt) :)

[ Voor 42% gewijzigd door filenox op 23-07-2012 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brm-G schreef op maandag 23 juli 2012 @ 19:01:
[...]

Je plaatjes doen het niet bij mij.
ik weet, ik moet er nog mee kloten om het aan de praat te krijgen zoals het hoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:18

spartacusNLD

This is Sparta!!

Anoniem: 438880 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 19:04:
[...]

ik weet, ik moet er nog mee kloten om het aan de praat te krijgen zoals het hoort
bij mij werkt het wel..

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe het eerst stond werkte het niet, heb nu dropbox gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-05 20:35
Wel een *ahem* fijne *ahem* werkomgeving. Hoe kan je je in hemelsnaam concentreren in zo'n bende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Muchachooo schreef op maandag 23 juli 2012 @ 19:55:
Wel een *ahem* fijne *ahem* werkomgeving. Hoe kan je je in hemelsnaam concentreren in zo'n bende?
Beetje genuanceerder reageren mag ook wel.. Nooit in Post je gameroom! - deel 3 gekeken trouwens? Hij is niet de enige die wat meer spullen op tafel heeft liggen dan de gemiddelde Mac gebruiker. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke bende? Er zijn wat dingen op elkaar gestapeld maar om dat nou al een bende te gaan noemen... Dan lijkt me het probleem ergens bij jezelf tussen die 2 oren te zitten. Bij een bende denk ik eerder aan een bureau waar je nog net het toetsenbord kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:35
ppl schreef op maandag 23 juli 2012 @ 20:23:
Welke bende? Er zijn wat dingen op elkaar gestapeld maar om dat nou al een bende te gaan noemen... Dan lijkt me het probleem ergens bij jezelf tussen die 2 oren te zitten. Bij een bende denk ik eerder aan een bureau waar je nog net het toetsenbord kunt gebruiken.
Tussen de oren? Jezus, het is echt een zooi (vind ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-06 13:18
tiswat schreef op maandag 23 juli 2012 @ 20:24:
[...]

Tussen de oren? Jezus, het is echt een zooi (vind ik).
Hehe, klinkt misschien niet heel netjes, maar ik zou in huilen uitbarsten als ik in zo'n omgeving zou moeten werken. Misschien tikkeltje OCD aan mijn kant, dat zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-05 16:42

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Ok, nu allemaal weer bedaren ;) Lekker belangrijk of het wel of niet een zooi is... gelukkig mag iedereen lekker zelf bepalen hoe zijn/haar bureau eruit ziet. Leven en laten leven.. :)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDKorpel
  • Niet online
filenox schreef op maandag 23 juli 2012 @ 19:02:
Waarom nog een dvd-station bij de Mini? Ik neem aan dat je deze nog veel gebruikt (omdat je niet van de schrijver in de Macbook gebruik maakt) :)
Zoals ook in de post staat is de MacBook niet van mij (was het maar zo ;)), heb ik alleen even in beheer voor reparatie enzo. De SuperDrive heb ik erbij omdat ik nog redelijk vaak een DVDtje maak voor mijn neefjes en nichtjes, en dat nu eenmaal vlotter gaat op mijn Mini dan op mijn laptop (video encoden enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
Kun je wel een beetje werken op die monitor? Ik heb zelf ook de Acer X243HQ, maar ik vind het een erg lelijk beeld. Heel korrelig, niet scherp en de kleuren erg flets. Vooral op m'n macbook vond ik het zo'n downgrade ten opzicht van het macbook-scherm...

Maar ieder zn ding natuurlijk :)
MDKorpel schreef op maandag 23 juli 2012 @ 16:12:

[afbeelding]

Te zien:
- MacBook Air SuperDrive

En een totaalplaatje van het bureau:
[afbeelding]

Te zien:
- Logitech EX110 draadloos desktopsetje
- 500GB externe harde schijf voor TimeMachine (helemaal links in het hoekje)
- Onkyo CR-305FX (dient als computerboxen, en voor radio/cd)
- HTC Desire HD (minder relevant)

De MacBook op de voorgrond en de wireless Magic Mouse horen bij elkaar. Deze zijn van mijn zus, ik ben bezig om de MacBook weer in goede werkende orde te brengen (o.a. even schoonmaken, mogelijk verse install van Snow Leopard).

Mijn Mini wil ik nog upgraden naar 8GB RAM, en ik zit nog te twijfelen of ik een remote nuttig vind. Verder ben ik voorlopig uitermate tevreden. Volgende stap is waarschijnlijk zelf een MacBook of MacBook Air op de kop te tikken (waarschijnlijk tweedehands, nieuw als ik het geld gespaard krijg). Mijn huidige laptop voldoet echter nog wel prima, dus het heeft geen haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:45

Exirion

Gadgetfetisjist

Whieee schreef op maandag 23 juli 2012 @ 21:28:
Ok, nu allemaal weer bedaren ;) Lekker belangrijk of het wel of niet een zooi is... gelukkig mag iedereen lekker zelf bepalen hoe zijn/haar bureau eruit ziet. Leven en laten leven.. :)
Plus dat z'n ouders het waarschijnlijk al 100 keer gezegd hebben, dus dat een paar lui op een forum het nu roepen zal niet veel verschil meer maken :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDKorpel
  • Niet online
PatrickG schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 12:03:
Kun je wel een beetje werken op die monitor? Ik heb zelf ook de Acer X243HQ, maar ik vind het een erg lelijk beeld. Heel korrelig, niet scherp en de kleuren erg flets. Vooral op m'n macbook vond ik het zo'n downgrade ten opzicht van het macbook-scherm...
Ik heb deze monitor zelf al jaren, dus ben niet veel anders gewend, en vind hem prima werken. Ik wil wellicht ooit nog wel eens over naar een 1440p monitor, maar persoonlijk vind ik 23-24" wel groot genoeg, en aangezien de 1440p monitors pas bij 27" beginnen, zit dat er (nu in ieder geval) niet in.

Ik merk zelf niet echt iets van korreligheid/gebrek aan scherpte/fletse kleuren, maar dat kan dus ook zijn omdat ik er al jaren achter werk. Verder weinig ervaring met langdurig achter MacBooks e.d. zitten, dus heb ook niet echt vergelijkingsmateriaal (ik zou hooguit eens een paar uur achter de MacBook die ik nu hier heb liggen kunnen gaan zitten). En daarbij weet ik niet hoeveel effect die ene inch verschil tussen mijn monitor en de jouwe heeft, maar dat zal niet veel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vistu schreef op maandag 23 juli 2012 @ 20:25:
[...]

Hehe, klinkt misschien niet heel netjes, maar ik zou in huilen uitbarsten als ik in zo'n omgeving zou moeten werken. Misschien tikkeltje OCD aan mijn kant, dat zou kunnen.
Oke het ziet er daar uit als een rotzooi maar dat is het normaal niet, meeste ligt opgeborgen zoals de meeste het hebben (normaal dan) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
MDKorpel schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 14:40:
[...]

Ik heb deze monitor zelf al jaren, dus ben niet veel anders gewend, en vind hem prima werken. Ik wil wellicht ooit nog wel eens over naar een 1440p monitor, maar persoonlijk vind ik 23-24" wel groot genoeg, en aangezien de 1440p monitors pas bij 27" beginnen, zit dat er (nu in ieder geval) niet in.

Ik merk zelf niet echt iets van korreligheid/gebrek aan scherpte/fletse kleuren, maar dat kan dus ook zijn omdat ik er al jaren achter werk. Verder weinig ervaring met langdurig achter MacBooks e.d. zitten, dus heb ook niet echt vergelijkingsmateriaal (ik zou hooguit eens een paar uur achter de MacBook die ik nu hier heb liggen kunnen gaan zitten). En daarbij weet ik niet hoeveel effect die ene inch verschil tussen mijn monitor en de jouwe heeft, maar dat zal niet veel zijn.
Als je niet anders gewend bent, kun je het inderdaad niet merken. Ik had het pas toen ik laatst een Dell Ultrasharp 1905FP voor weinig kon overnemen van iemand. Een 5 jaar oude monitor, maar destijds een duur ding. En de kleuren zijn veel mooier dan de Acer. Sindsdien erger ik me er zoveel aan, dat ik dus een 19" monitor gebruik in plaats van een Full HD :P
Dus ik ben al een tijdje aan het wachten tot ik van mezelf de Dell U2312hm mag kopen ;-), ik verwacht er veel van. Maar als het je niet stoort, lekker zo houden inderdaad :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 453978

Graag ontopic blijven. Je vraag kan in het Mountain Lion topic :)

[ Voor 62% gewijzigd door Hoedje op 02-08-2012 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-05 20:06

NvM

Van een 24 inch iMac naar een MacBook Pro 13 inch mid 2012 vanwege mobiliteit en werk. Wie de twee vinylplaten in de lijsten raadt krijgt een snoepje. En ja, met uitzondering van een incidenteel espressokopje, zo ziet mijn thuiswerkplek er écht uit. Ik verafschuw rommel.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KZsy6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:52
De rechtse is Parachutes van Coldplay. Linkse ziet er bekend uit, maar kan ik zo niet voor de geest halen :)

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Anoniem: 453978 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 13:06:
Fliqlo werkt niet meer onder Mountain Lion, iemand tips?
Ja, zet je vraag hier neer: [OS X Mountain Lion 10.8] Ervaring & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296939

NvM schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:04:
Van een 24 inch iMac naar een MacBook Pro 13 inch mid 2012 vanwege mobiliteit en werk. Wie de twee vinylplaten in de lijsten raadt krijgt een snoepje. En ja, met uitzondering van een incidenteel espressokopje, zo ziet mijn thuiswerkplek er écht uit. Ik verafschuw rommel.

[afbeelding]
Ik neem aan dat je nog ergens een 24" scherm oid hebt staan. Van 24" naar 13" is namelijk een hele aanpassing denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-05 20:06

NvM

Anoniem: 296939 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:27:
[...]

Ik neem aan dat je nog ergens een 24" scherm oid hebt staan. Van 24" naar 13" is namelijk een hele aanpassing denk ik.
Nee, heb ik niet. Op termijn misschien wel, maar nu nog niet. En het stoort me minder dan ik had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:51
Setup voor komende afgelopen 2 en komende 3 weken. Totdat ik weer terug naar m'n kamer in Tilburg ga.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2sLN5SzOzRI42uInNn7j8AES/medium.jpg

Apple spul
• MBA 2011 (basis model - US keyboard)
• Mac mini 2011 (nu nog standaard, binnenkort met 8GB en SSD + HDD)
• Apple TV 3
• Apple Remote
• Apple Wireless Keyboard
• Apple Magic Trackpad
• Apple Magic Mouse

Ander spul
• Dell schermpje (u2311h)
• Sony HD TV
• Externe HDD van WD
• Externe HDD (mHDD)

Niet op de foto
• iPhone 4s 16GB
• iMac g4 (bolletje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-05 00:13
Lang geleden dat ik hier gepost heb, setup is inmiddels aardig veranderd:

Oude setup:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/32360317

Nieuwe setup (klik):

Afbeeldingslocatie: http://2nrg.nl/plaatjes/thumbnail.jpg

Apple Cinema Display 24" LED
Apple toetsenbord en trackpad
Henge Docks - Dockingstation
Macbook Air 13" 2011
Creative X-Fi HD usb geluidskaart
Creative GigaWorks T40 Series II

[ Voor 19% gewijzigd door -NRG- op 03-08-2012 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:34
RobbieB schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:09:
De rechtse is Parachutes van Coldplay. Linkse ziet er bekend uit, maar kan ik zo niet voor de geest halen :)
Radiohead - Supercollider / The Butcher. Heb hem zelf ook liggen. Mooie set-up, mag ik vragen waar je die LP lijsten vandaan heb?

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NvM schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:50:
[...]

Nee, heb ik niet. Op termijn misschien wel, maar nu nog niet. En het stoort me minder dan ik had verwacht.
Ik kan mij daar mateloos aan ergeren. Mijn laptop heeft een resolutie van 1920*1080 en mijn Mac Mini is ook aangesloten op een full HD scherm. Onlangs kocht ik een 13" Macbook van een Tweaker en de resolutie is zowat het enige punt waar ik me soms aan erger. Ik kocht de Macbook enkel om te surfen en een klein beetje development te doen, maar om echt serieus te devven verkies ik toch nog steeds mijn laptop. 24/7 met de Macbook werken zou me niet lukken.

Nuja, het is maar wat je gewoon bent en als het je allemaal lukt met je 13" scherm en je niet direct een reden hebt om een extra scherm bij te kopen, moet je dat natuurlijk ook niet doen. Ik zou het in ieder geval niet kunnen. Ik heb graag 2 zaken naast elkaar staan (vb: IDE aan de ene kant, PDFje aan de andere kant) waardoor ik mijn overzicht goed kan behouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323791

bram1984 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 00:16:
[...]

Die telefoon erbij, vloeken in de kerk. ;)
Vind je? :|

Je mist wat ik wilde aantonen: Alles is groot en ik heb dit alleen maar bij mij als
ik het zware geschut moet inzetten voor het werk. Dan neem ik dit allemaal mee.
te samen met bijbehorend fotoapparatuur (Nikon D800 & co) :*)
Normaliter heb ik alleen voor 'licht' werk de iPad en SS Note bij mij en een MBA
13 inch als backup mee. Ga ik stappen dan heb ik alleen mijn SS Note bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150104

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/11109447/IMG_20120808_173824.jpg

Mijn geupdate werkplek:
Hackintosh G4 casemod
Macbook air 13" 2012
Cinema Display 24"
KRK RP6
Samson monitor stands
E-MU 0404 usb geluidskaart
Apple muis en toetsenbord
Logitech MX510 voor games
Een of andere Disney fotolijst waar nog steeds een foto in moet :P
en een stukje M-Audio axiom 49 toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-05 16:42

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Anoniem: 150104 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 17:46:
[afbeelding]

Mijn geupdate werkplek:
Hackintosh G4 casemod
Macbook air 13" 2012
Cinema Display 24"
KRK RP6
Samson monitor stands
E-MU 0404 usb geluidskaart
Apple muis en toetsenbord
Logitech MX510 voor games
Een of andere Disney fotolijst waar nog steeds een foto in moet :P
en een stukje M-Audio axiom 49 toetsenbord
Je Cinema Display is een 23inch ;) Verder mooie setup :)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnnelus
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Sinds ongeveer een maand bezitter van een mac.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/5686567/bureau.JPG

Macbook Pro 15" 2012
Rain Design mStand
Samsung SyncMaster 2343BW
Logitech Z906
Logitech G11
Razer Naga molten edition

Airport Extreme 5e gen (weerspiegeling van de groene led is nog net te zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Niet veel bijzonders, het is trouwens maar een tijdelijke bureau.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LRKFP7tucEU2NMzrUndqMuaD/full.jpg
  • Samsung Syncmaster 2253LW Zwart
  • Logitech Speaker System Z623
  • Apple MacBook Pro 13" 2.3GHz (voorjaar 2011, met 8GB RAM)
  • Logitech Ultra-Flat Keyboard (Azerty)
  • Toetsenborden
  • Cheapass HP muis
  • Galaxy Nexus (niet in beeld)
De stoel zit trouwens beter dan het lijkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:48

freddyathlon

McLaren Mercedes

Ik ook maar weer eens met een update:

Afbeeldingslocatie: http://img845.imageshack.us/img845/8416/imacfreddy.jpg

Wat je ziet:

- Ikea bureau (zelf samengesteld. Simpel zwart blad en metalen poten)
- iMac mid 2011, 21.5"
- iPad3 4G 16GB zwart, op een iPad dock
- Draadloos toetsenbord en magic mouse van Apple (standaard meegeleverd)
- Oude muismat van de Nurburgring
- Logitech speakerset
- Bureaulampje van Ikea

Wat je niet ziet:

- iPhone 4S 16GB Zwart (is deze foto mee gemaakt, beetje onscherp maar goed)
- Windows PC alles in een, van mijn werk
- Natuurlijk de rest van mijn hobby/werkkamer

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim0252
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-06 13:51
Netjes hoor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
filenox schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:45:

[afbeelding]
SUPER TOF! De bekleding van de stoel is wel wat minder maar ik zou graag met je ruilen! Echt gaaf ook leuk met dat schilderij er naast!

Edit:
Ook jammer van de verwarming....

[ Voor 5% gewijzigd door fotografie999 op 10-08-2012 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
De verwarming zie je normaal niet, nu ja, het deel dat je op foto ziet is ook alles wat je in real life kan zien.
Het valt niet op :)

Edit: normaal staat er geen scherm etc. het deel waar het scherm op staat is inklapbaar (halve cilinder).
Mooie bureau wel, dat moet ik toegeven :)

[ Voor 36% gewijzigd door filenox op 10-08-2012 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16:14
Nieuw beeldscherm binnen :)

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/0I031W123W3j0J0z3j3f/Desk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:27

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Mijn vrouw is gek van dat soort achtergrondjes. Durf het bijna. Niet te vragen ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16:14
Tylen schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 22:06:
Mijn vrouw is gek van dat soort achtergrondjes. Durf het bijna. Niet te vragen ;)
Deze is 't d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Net ook tegen gekomen op MacRumors, mooie setup! Straalt mede dankzij die achtergrond toch wel wat "zen" uit :)

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-06 21:53
Voor de verandering ook weer een keer mijn nieuwe setup. Afgelopen week de imac(21,5 inch model uit 2009) verkocht en nu weer lekker aan het werken op mijn macbook pro.
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/e625ts.jpg
Wat zie je:
Macbook pro (eind 2010 model)
M-stand
Samsung S24B350 LED scherm
Creative Gigaworks T20 series speakers.
Iphone 4s 16gb
Ipod nano 8gb
nog wat oud geheugen uit mijn macbook (staat tevens te koop ;)
Logitech tb en muis
Mybook 320 gb hd - als time machine back-up
Lacie 1 TB harddisk - als data opslag

foto gemaakt met Ipad3 (3g + wifi 16 gb)

[ Voor 6% gewijzigd door koentjuh1987 op 11-08-2012 18:04 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Tylen schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 22:06:
Hier is hij zonder watermark: Apple Tree Bloom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

filenox schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:45:

[afbeelding]
  • Samsung Syncmaster 2253LW Zwart
  • Logitech Speaker System Z623
  • Apple MacBook Pro 13" 2.3GHz (voorjaar 2011, met 8GB RAM)
  • Logitech Ultra-Flat Keyboard (Azerty)
  • Toetsenborden
  • Cheapass HP muis
  • Galaxy Nexus (niet in beeld)
De stoel zit trouwens beter dan het lijkt :+
Ik vind deze setup leuker: filenox in "Het grote "show je Apple computer" topic Deel 15"

Nuja, vooral dit gedeelte eigenlijk: filenox in "Het grote "show je Apple computer" topic Deel 15" O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:25
Ik mag ook weer eens. Vandaag een nieuwe MacBook Pro 13" gehaald bij de Media Markt actie. :) Mijn andere MacBook gaat er waarschijnlijk uit, nog bedenken wat ik wil. In ieder geval erg blij met de nieuwe aanwinst. Brakke foto:

Afbeeldingslocatie: http://i62.photobucket.com/albums/h118/rayboss/Appels/P1040789.jpg

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomegrownBGP
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Nadat ik me al lange tijd hier aan het vergapen ben aan de schitterende opstellingen mag ik dan ook eindelijk. Met gepaste trots presenteer ik u mijn werkplek op mijn studentenkamer in het zuiden des lands:

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/OiH33.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/BPUnF.jpg

Te zien is:

Retina Macbook Pro 256GB, 16GB, 2,3Ghz US
Logitech Z-2300 zonder kapjes
Mijn 'oude' laptop: Dell Studio XPS 16: 120GB SSD, 8GB, 16GHz i7
Apple Wireless Keyboard in Nederlandse stijl
Apple Magic Trackpad
Etymotic HF3 in ear set, met custom fit molds voor mijn oren.

Een episch rood koffiekopje.

:)

Wat je niet ziet op de foto:

iPhone 4 16GB Wit (foto mee gemaakt)
iPad 1 64GB 3G
iPod Touch 1GEN 16GB

[ Voor 8% gewijzigd door HomegrownBGP op 14-08-2012 19:47 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Heb je leuk voor elkaar als studentenstek :) Ziet er netjes uit.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king_dude
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
-NRG- schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 23:58:
,,,,
Hey hoe bevalt de Henge Dock? Zit er al even met jaloerse blikken naar te kijken op internet, ziet er gaaf uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07-2023
Die Henge Docks en Twelve South Bookarc zien er leuk uit, maar zijn killing voor je Mac. Mijn Mac stond ontzettend hard te blazen telkens omdat hij gewoonweg niet de juiste koeling krijgt met de klep dicht.

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138244

HomegrownBGP schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 19:31:
Nadat ik me al lange tijd hier aan het vergapen ben aan de schitterende opstellingen mag ik dan ook eindelijk. Met gepaste trots presenteer ik u mijn werkplek op mijn studentenkamer in het zuiden des lands:

[afbeelding]

[afbeelding]

Te zien is:

Retina Macbook Pro 256GB, 16GB, 2,3Ghz US
Logitech Z-2300 zonder kapjes
Mijn 'oude' laptop: Dell Studio XPS 16: 120GB SSD, 8GB, 16GHz i7
Apple Wireless Keyboard in Nederlandse stijl
Apple Magic Trackpad
Etymotic HF3 in ear set, met custom fit molds voor mijn oren.

Een episch rood koffiekopje.

:)

Wat je niet ziet op de foto:

iPhone 4 16GB Wit (foto mee gemaakt)
iPad 1 64GB 3G
iPod Touch 1GEN 16GB
Had kunnen verwachten dat jij zn p0rn Retina macbook ging scoren al was je dell ook erg nice

Gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomegrownBGP
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Haha, de Dell was eigenlijk nog lang niet aan vervanging toe (heb 'm zo'n 1,5 jaar gebruikt) maar toen ik de Retina zag wist precies waar ik deze zomer voor ging werken. Weet alleen nog niet wat ik met de Dell ga doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-05 00:13
king_dude schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 19:46:
[...]

Hey hoe bevalt de Henge Dock? Zit er al even met jaloerse blikken naar te kijken op internet, ziet er gaaf uit!
Henge dock bevalt redelijk goed. Heb af en toe moeite om hem er in 1x goed in te zetten, op de USB-poort en Displayport aansluitingen. Dat gaat toch soms niet 100% soepel. Maar het neemt zo wel veel minder ruimte in op het bureau en staat het erg netjes. Ander potentieel nadeel is dat de poort volgens de specificaties van Henge Docks geen thunderbolt ondersteunt, alleen Displayport uit (MacBook Air modellen). Zelf gebruik ik nog geen thunderbolt, maar kan me er in vinden dat dat een hekel puntje is voor mensen. Daarnaast is de SD-Kaart slot dus ook niet meer te gebruiken als hij eenmaal in het dock zit. Al sluit ik persoonlijk toch eigenlijk altijd wel mijn camera met sd-kaart erin aan via USB.

Handige is wel dat ik dus nu de externe geluidskaart op mijn Cinema Display heb aangesloten en dat als ik hem dock, het geluid direct via de geluidskaart gaat. Ook wel een must aangezien de koptelefoon uitgang aan de andere kant van de MacBook Air zit. Nu hoef ik dus alleen mijn magsafe kabel aan te sluiten van het Cinema Display en klaar. Met gewoon internetten staat hij zeker niet te blazen, maar bij de zwaardere taken wel. Echter had hij dat ook gedaan als ik hem gewoon open had geklapt. Misschien iets minder snel, maar zal niet veel verschillen.

Op een schaal van 1 op 10 zou ik hem een 7.5 geven.

Persoonlijk denk ik dat de docks voor de MacBook Pro beter zullen werken aangezien daar alle aansluitingen aan 1 kant zitten. Waardoor eigenlijk bijna alle nadelen teniet gedaan worden.

[ Voor 5% gewijzigd door -NRG- op 15-08-2012 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:27

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

[ Voor 33% gewijzigd door Tylen op 15-08-2012 08:02 ]

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Anoniem: 450635

nieuwe foto inclusief rest volgt zsm

[ Voor 120% gewijzigd door Anoniem: 450635 op 17-08-2012 14:21 ]

Anoniem: 360508

Anoniem: 450635 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 15:07:
Hierbij een klein deel van mijn setup.
Ik hou van een leeg bureau, dus als ik niet aan het werk of studeren ben ligt er geen onnodige troep!

[afbeelding]

Wat je ziet;

# Apple MacBook Air 2012 1.8 i5 4GB 128GB SSD
# Apple iPad 2 32GB
# Apple iPhone 4 8GB
# Apple Magic Trackpad
# Speck 13-inch SeeThru-hoes voor MacBook Air
# Switcheasy Seethru-hoes voor iPad 2
# iPad Smart Case grijs

Wishlist;

# Apple Cinema display of iMac 27" voor in de woonkamer
# Time Capsule of NAS min. 2GB
# Wifi Printer ipv de usb printer die ik nu heb
# iPhone 5 >:)
hoe bevalt je mac air? zit er ook over te denken om er 1 te nemen :P offtopic weet ik

Anoniem: 450635

Bevalt erg goed tot nu toe!

Voor mijn dagelijks gebruik prima, het gewicht is heerlijk, erg makkelijk om overal mee naar toe te slepen :-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-05 08:37
Afbeeldingslocatie: http://www.speedfoto.nl/Got/IMG_1076got.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:59

World Citizen

FreeReef.nl

Nah, mijn nieuwe kantoor is.. "klaar" Althans mijn PC staat er...

Nu nog de aankleding van de ruimte....

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vBPldIyD88G9JDmUG9XUNBw2/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tT5MbHrlbU3MtKZXgZttsr07/full.jpg

(superduper monitor en laptop stand... :X )

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-03 23:10
Vet! Jij hebt ook zo'n Ixxi lijst, wat een mooi concept is dat hè !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Wat is dat voor tegekke monitor? :)
Edit: Pfff, lol. 24" Monitor gezien door een 14mm lens, ok, I'll got it. 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door iApp op 17-08-2012 21:44 ]

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
HardCoreGamer schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 18:05:
[...]

Wat is dat voor tegekke monitor? :)
Een of andere Samsung die breder lijkt dan dat ie is door de vertekening van de lens? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-05 08:37
rbrouwers123 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:59:
[...]

Vet! Jij hebt ook zo'n Ixxi lijst, wat een mooi concept is dat hè !
Ja echt geweldig, alles hier in huis wordt langzaam vervangen door ixxi's.

De monitor is een 24" samsung, maar dan gezien door een 14mm lens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

-NRG- schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 23:58:

Oude setup:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/32360317

Nieuwe setup (klik):

[afbeelding]

Apple Cinema Display 24" LED
Apple toetsenbord en trackpad
Macbook Air 13" 2011
Creative X-Fi HD usb geluidskaart
Creative GigaWorks T40 Series II
Ziet er toch wel erg stoer uit zo'n ACD. Mooi hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Good Fella schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:18:
[...]

Ziet er toch wel erg stoer uit zo'n ACD. Mooi hoor.
Inderdaad!

Jammer genoeg vind ik Mac Mini's te sloom en Mac Pro's te duur voor de prestaties die zij leveren; Anders had ik zelf ook graag zo'n display (Liefst wel 27") op mijn kamer willen hebben. :)

Nu zal ik eerder een 27" iMac kopen of iets dergelijks. :+

[ Voor 7% gewijzigd door iApp op 20-08-2012 00:53 ]

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-05 19:14
Ik denk dat ik mn nieuwe Air ook maar eens moet gaan plaatsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zo'n apparaat kan ook prima aan een MacBook of een iMac. Ik zie het probleem niet zo, behalve dat je dan twee verschillende schermen hebt.

Om dit op te lossen kun je bijvoorbeeld je MacBook in een Henge Dock zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:25
Inderdaad. Ik had eerst m'n 27" LED Cinema Display aan de 13" MacBook Pro hangen en nu aan m'n Retina MacBook Pro. Zowel thuis als op kantoor. Ideale werkplek zo.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbriels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-06 17:26
Mijn setup. De setup is niet veel bijzonders maak kon het niet laten deze foto te posten. Heb namelijk altijd al een keer iets willen posten in dit topic. Bij deze.

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8432/7815041882_de665f0f71_z.jpg
De foto is genomen in een Philips Infraphil warmtelamp.

Wat je ziet:
- MacBook Air 13-inch, medio 2011
- Sony MDR-XB700
- Canon 500D
- Mijn studenten kamer in Eindhoven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

mrbriels schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 15:52:
Mijn setup. De setup is niet veel bijzonders maak kon het niet laten deze foto te posten. Heb namelijk altijd al een keer iets willen posten in dit topic. Bij deze.

[afbeelding]
De foto is genomen in een Philips Infraphil warmtelamp.

Wat je ziet:
- MacBook Air 13-inch, medio 2011
- Sony MDR-XB700
- Canon 500D
- Mijn studenten kamer in Eindhoven
Hey, daar fiets ik elke dag langs naar m'n werk. Kleine Berg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christ1000
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:01
Mijn desktop heeft een flinke update gehad! En wel in de vorm van een nieuwe iMac!
Begin in september met een nieuwe studie (Architecture, Building and Planning aan de TU/e) en vond dat een iMac hiervoor een welkome aanvulling zou zijn.
iMac als werkstation voor thuis en de MacBook Pro als machine voor op de Uni en onderweg.

Afbeeldingslocatie: http://www.christvanweert.nl/pics/tweakers/P8191852%20thumb.JPG

Wat je ziet:
iMac 27'' mid 2011 - 2,7 GHz Core i5 Quad Core - 4 GB RAM (16 GB in bestelling) - 1TB HDD
MacBook Pro 13'' mid 2010 - 2,4 GHz Core 2 Duo - 8 GB RAM - 500 GB HDD
Apple Wireless Keyboard
Apple Wired Keyboard (nummeriek deel is echt nodig bij het werken met AutoCAD)
2x Magic Mouse
Wacom Bamboo Fun - A5
Bose Companion 2 speakers
iPhone 4 in dock
HP Officejet 4500 Wireless (Printen & scannen door heel het huis, ook vanaf Windows-systemen)
HP PSC 1315 All-in-One, doet het nog, zonde om weg te doen.
Uit het zicht: WD MyBook 1TB externe HDD

Ben heel erg tevreden met mijn iMac ondanks dat ik 'm pas een paar dagen heb. Qua snelheid echt een wereld van verschil met de MBP!

[ Voor 0% gewijzigd door Christ1000 op 19-08-2012 20:21 . Reden: Thumbnail ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-06 12:07
Moet je nagaan als je een SSD in je iMac zet dan weetje helemaal niet wat je meemaakt :D !
veel plezier ermee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch-gabber
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-05 19:55
Na een tijdje hier te hebben rond gekeken post ik ook maar eens mijn eigen setup:
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/35hpteh.jpg
Wat u ziet:
- Macbook Pro 15" Late 2011 2,2GHz - 256GB OCZ Vertex 3 - Corsair 16GB DDR3 for Mac
- iPad 2012 16GB
- iPhone 4 32GB
- HP w1907v 19" beeldscherm
- Logitech z5450 control pad
- M-Audio Keystation Mini 32
- Apple Wireless Keyboard
- Apple Magic Mouse

Wat u niet ziet:
- Apple tv 1080p (3rd generation)
- Apple Airport Extreme
en deze week niet geheel onbelangrijk:
een goedkope airco en ventilator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Viking
  • Laatst online: 17-05 00:50
Mektheb schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 20:26:
Moet je nagaan als je een SSD in je iMac zet dan weetje helemaal niet wat je meemaakt :D !
veel plezier ermee !
Ja wil ik ook graag.. maar zelf doen vind ik beetje tricky. Hoe heb jij het dan gedaan(laten doen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Mr_Viking schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:31:
[...]

Ja wil ik ook graag.. maar zelf doen vind ik beetje tricky. Hoe heb jij het dan gedaan(laten doen)?
De meeste Apple Resellers plaatsen een SSD wel voor je tegen een kleine vergoeding.
Zelf is het ook wel te doen als je een beetje handig bent en vooral secuur kan werken.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Viking
  • Laatst online: 17-05 00:50
Darkstar schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 16:39:
[...]

De meeste Apple Resellers plaatsen een SSD wel voor je tegen een kleine vergoeding.
Zelf is het ook wel te doen als je een beetje handig bent en vooral secuur kan werken.
Oh, toen ik heb kocht (september 2011 ±) toen wilde de iCentre het niet doen. Kan het in principe wel zelf, alleen ik heb niet zo'n mooie anti-statische roller ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-06 03:34

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica