Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• syntesia
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 11:58
spoiler:
lol, bij uncharted chapter 23 kan drake opeens vliegen ofzo ! wat een sprong

• Phntm
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 27-11 00:40

Phntm

Tlingelingeling

quote:
syntesia schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 21:49:
spoiler:
lol, bij uncharted chapter 23 kan drake opeens vliegen ofzo ! wat een sprong
Dat klopt ja, sommige sprongen vind ik niet meer kunnne in dit spel. Echt vaag af en toe, maar je moet er gewoon van houden denk ik. Onze treasure hunter bezit nou eenmaal paranormale krachten he,

BF4 stats | Specs van gamebak :) | rMBP(late '13) i5 2.4ghz/8gb/256GB SSD

• rikstroink
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 12-08 07:55
Pagina 24 van de veiligheidsgids die jullie allemaal moeten lezen volgens Sony's advocaten ;) :
quote:
Scherm
Het scherm (touchscreen) is gemaakt van glas en kan barsten als er teveel kracht op wordt uitgeoefend.
Het is dus wel glas ! :o

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

quote:
rikstroink schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 22:29:
Pagina 24 van de veiligheidsgids die jullie allemaal moeten lezen volgens Sony's advocaten ;) :

[...]

Het is dus wel glas ! :o
Het was kapot gemaakt door de SmashDoctor op youtube, en het leek mij meer op plastic dan glas hoor.

• syntesia
soort gorilla glass dus,

• rikstroink
Ja ik weet het, het ziet er uit als plastic, heel anders iig dan een kapotte ipod touch, maar er zijn wel barsten te zien. Daarom denk ik dat de bovenste laag plastic is, maar dat daaronder een laag zit van glas die je door te hard op het plastic te drukken kunt breken.

• sanderev66
  • Registratie: augustus 2003
  • Nu online

sanderev66

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

Leef om te leven

quote:
Phntm schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 22:36:
[...]

Het was kapot gemaakt door de SmashDoctor op youtube, en het leek mij meer op plastic dan glas hoor.

[video]
Wat een rare gast :+

My body is ready to Settle it in Smash!

• Appleman
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 12:38

Appleman

Mactastic

Zijn er mensen hier die Fifa spelen op de Vita?

• luka1152
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 21-12-2012
Net vanuit het werk (mediamarkt) ook een psvita meegenomen met uncharterd, modnation racers, rayman en touch my katamari. Nu uitpakken, ik ben benieuwd:p

• dennisvank
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 26-10 14:25
Ik zoeken naar die unit 13 demo, nergens te vinden. Het lijkt erop dat hij eraf gehaald is :(

http://playstationlifestyle.net/2012/02/24/unit-13-pulled-from-the-ps-vita-store/

• syntesia
Oh had vandaag MM Deventer gebeld voor de zekerheid of ik lumines kon ruilen, en dat kon dus niet omdat hij niet meer gesealed was. jammer maar helaas dus maar weer eens lumines gespeeld vandaag dit maal met headset. En werklijk ik werd erin gezogen !! :D nog vetter dan toen op de psp toen was ik al helemaal verslaafd.

• Disfigured
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 10:45
quote:
luka1152 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 23:34:
Net vanuit het werk (mediamarkt) ook een psvita meegenomen met uncharterd, modnation racers, rayman en touch my katamari. Nu uitpakken, ik ben benieuwd:p
Geniet ervan! Geen memorycard vergeten hoop ik? :D

• D-TECH
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 12:11

D-TECH

Meesterkok in gebakken eieren

Bij de MM een dik foldertje van de vita meegepakt. Staat daar doodleuk bij de browser app dat er STANDAARD ondersteuning is voor Flash(!) en HTML5!

Dit is toch niet zo?

• Mitsjke
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 27-11 23:51
quote:
D-TECH schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 23:48:
Bij de MM een dik foldertje van de vita meegepakt. Staat daar doodleuk bij de browser app dat er STANDAARD ondersteuning is voor Flash(!) en HTML5!

Dit is toch niet zo?
Viel me inderdaad ook op, maar heb zelf geen vita om te kunnen testen.
Beetje slordig als je het mij vraagt.

• luka1152
quote:
Disfigured schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 23:48:
[...]

Geniet ervan! Geen memorycard vergeten hoop ik? :D
Thanks. Ik heb er idd een geheugenkaartje bij gekocht, nu nog van 8gb maar dat voldoet hopelijk voorlopig wel. So far so good. Net even modnation racers gespeeld, nu laden en de demo van motorstorm downloaden.

• xPhantom
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 09:32
quote:
D-TECH schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 23:48:

Dit is toch niet zo?
Html5 test op http://htlm5test.com geeft 53 / 475 punten.
Een filmpje op youtube geeft een error 'The Adobe Flash Player or an HTML5 supported browser is required for video playback'.

edit:
Is er ergens anders, naast de mediamarkt, nog een 2 voor de prijs van 1 voor games? Een webshop heeft de voorkeur?

xPhantom wijzigde deze reactie 25-02-2012 00:09 (11%)

i7 2600k @ 4,5GHz / Sapphire HD6870 1GB / 2x 2GB Corsair Vengeance / MSI P67A-GD65 / 256GB Samsung 840 Pro / 1TB opslag / 2x Samsung S22C300H / G15 v2 / Logitech G5 / Z5500 / Logitech G430 / iPhone 5 16GB / Steam / XBL gamertag: xPhantomNL

• Snippertje
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 09:09
Flash en html werken niet. Net getest en type dit vanaf vita.

PSN: Snippertje1989 | Gamertag: Snippertje |

• JadeHare
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 02-12-2013
De Thrustmaster cases zijn leverbaar en onderweg. Ook de voucher van Sony binnen. Nu alleen de A2 nog open tussen Amsterdam en Den Bosch.
Echt vaag dat het toch glas is lol. Ook vet om te zien die transparante wallpapers.

• luka1152
Transparante wallpapers, mis ik iets?

• JadeHare
  • Laatst online: 02-12-2013
Volgens mij had iemand wallpapers gepost met secties: Apps & Games etc. Op neogaf (ik lees het niet) staan ook wallpapers die vloeiend overlopen naar de volgende qua kleur of gewoon in delen gesplitst zijn. Zij hebben ook templates.
Van Neowin:
Vita ondersteunt transparante wallpapers voor degenen die het niet wisten.

http://i85.photobucket.com/albums/k46/gavdeeimages/2012-02-24-123306.jpg

Sony's paarse Vita achtergrond met een transparant Batman overlay.

• tmontforts
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 01-03-2013
Voor de gamert met de ietwat smallere beurs welke ook nog door moeder de vrouw bewaakt wordt (ja ik spreek hier over mezelf) heb ik een mooi lijstje gemaakt van spellen met een ultieme value for money factor:

Ridge Racer PSP (10 euro): laat die nieuwe RR voor wat het is, dit is pure fun voor een appel en een ei. Draait soepeltjes en op de beeldkwaliteit is niks aan te merken. Meer tracks en auto's dan de nieuwe met alle DLC van de komende vijf jaar.

Persona PSP (13 pop): Old school JRPG van het zuiverste water. Print de negatieve reviews uit en gebruik ze als toiletpapier, dit is gewoon top spul.

CRUSH PSP (8 euro): puzzelaar om van te watertanden. Zwaar beladen filosofisch/psychologisch thema is geheel gratis bij de prijs inbegrepen. Alleen voor de ambient/chill achtergrondmuziek al het driedubbele waard.

Half-minute Hero PSP (8 euro): het bekijken van enkele gameplay fragmenten op youtube zou genoeg moeten zijn om je de pleuris te lachen, en daarna gelijk de virtuele portemonnee te trekken. Hier wordt het RPG genre wel effe een spiegel voorgehouden zeg. Hi-la-risch !

Super stardust delta (8 euro) : na het checken van de demo meteen gekocht, vervolgens 4 uur non stop gespeeld. Zelfs het continu aanwezige geklaag en gezanik van mijn vrouw verdwenen naar
de achtergrond tijdens het spelen.

Voor de werklozen onder ons: besteed je laatse 15 euro aan Disgaea Afternoon of Darkness. Ten eerste houdt het je de komende 3 jaar van de straat. Ten tweede zal je er een dusdanig complex tactisch inzicht door verwerven dat je bij je eerstvolgende sollicitatie meteen wordt aangenomen als Global Manager Hostile Take-overs and Corporate Buyouts.

Wie is er trouwens al bezig met het collecten van alle trophies in het welkomstpark ?
Ziet er simpel uit zo op het eerste gezicht maar blijkt nog niet bepaald een sinecure.

• syntesia
quote:
tmontforts schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 02:53:
Voor de gamert met de ietwat smallere beurs welke ook nog door moeder de vrouw bewaakt wordt (ja ik spreek hier over mezelf) heb ik een mooi lijstje gemaakt van spellen met een ultieme value for money factor:

Ridge Racer PSP (10 euro): laat die nieuwe RR voor wat het is, dit is pure fun voor een appel en een ei. Draait soepeltjes en op de beeldkwaliteit is niks aan te merken. Meer tracks en auto's dan de nieuwe met alle DLC van de komende vijf jaar.

Persona PSP (13 pop): Old school JRPG van het zuiverste water. Print de negatieve reviews uit en gebruik ze als toiletpapier, dit is gewoon top spul.

CRUSH PSP (8 euro): puzzelaar om van te watertanden. Zwaar beladen filosofisch/psychologisch thema is geheel gratis bij de prijs inbegrepen. Alleen voor de ambient/chill achtergrondmuziek al het driedubbele waard.

Half-minute Hero PSP (8 euro): het bekijken van enkele gameplay fragmenten op youtube zou genoeg moeten zijn om je de pleuris te lachen, en daarna gelijk de virtuele portemonnee te trekken. Hier wordt het RPG genre wel effe een spiegel voorgehouden zeg. Hi-la-risch !

Super stardust delta (8 euro) : na het checken van de demo meteen gekocht, vervolgens 4 uur non stop gespeeld. Zelfs het continu aanwezige geklaag en gezanik van mijn vrouw verdwenen naar
de achtergrond tijdens het spelen.

Voor de werklozen onder ons: besteed je laatse 15 euro aan Disgaea Afternoon of Darkness. Ten eerste houdt het je de komende 3 jaar van de straat. Ten tweede zal je er een dusdanig complex tactisch inzicht door verwerven dat je bij je eerstvolgende sollicitatie meteen wordt aangenomen als Global Manager Hostile Take-overs and Corporate Buyouts.

Wie is er trouwens al bezig met het collecten van alle trophies in het welkomstpark ?
Ziet er simpel uit zo op het eerste gezicht maar blijkt nog niet bepaald een sinecure.
dus in feite.. koop een psp voor 90 euro :p

• Chrisje1983
  • Laatst online: 10-11 15:12
Ik heb een vraagje voor de mensen die het misschien weten.

Ik heb een vita 3g aangeschaft daar zat dus een vodafone prepaid kaart bij in de doos.

Nu kan ik meteen al internetten met 3g terwijl wifi uitstaat! Heb niets opgewaardeert en ook niet geregistreerd.
Ik dacht laat ik nu dan even registreren zodat ik myvodafone kan bekijken wat het tegoed is, nou dit is dus 0 euro!
Hoe kan het dat ik kan internetten? iemand enig idee?

ps die 12,50 euro registratie bonus krijg je pas als je je tegoed opwaardeert. Zoals het nu is waardeer ik natuurlijk niets op want dan gaat mijn tegoed op terwijl ik nu ook al kan internetten.

Meerdere 3g gebruikers die dit "probleem" hebben?

• raishel70
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 10:43
Weet iemand als de vita in standby is of de wifi verbinding ook uitvalt en wat ik moet telkens opnieuw connecten met psn network als de vita uit standby komt. Hoe doen jullie dat? Vind het vet irritant !!!

• SkyStreaker
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 11:21

SkyStreaker

Fist of Fury

quote:
raishel70 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 04:58:
Weet iemand als de vita in standby is of de wifi verbinding ook uitvalt en wat ik moet telkens opnieuw connecten met psn network als de vita uit standby komt. Hoe doen jullie dat? Vind het vet irritant !!!
Je kan bijv. niet internetten als je remoteplay hebt e.d. Dan gaat alles via je PS3.
Scherm vanzelf uit laten gaan, dan blijft alles werken. Dus niet zelf op Stand-by zetten.

BATTLETAG: Tekknician#2871 STEAM: DaFunkalist

• maversne
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 09-09 08:37
Hebben jullie bij de Fifa Football demo ook een heel klein beetje last van dat het niet 100% smooth loopt, ik noem het geen framedrops maar het valt wel een heel klein beetje op

PC Specification

• nioz
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 25-11 08:30
quote:
Chrisje1983 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 04:04:
Ik heb een vraagje voor de mensen die het misschien weten.

Ik heb een vita 3g aangeschaft daar zat dus een vodafone prepaid kaart bij in de doos.

Nu kan ik meteen al internetten met 3g terwijl wifi uitstaat! Heb niets opgewaardeert en ook niet geregistreerd.
Ik dacht laat ik nu dan even registreren zodat ik myvodafone kan bekijken wat het tegoed is, nou dit is dus 0 euro!
Hoe kan het dat ik kan internetten? iemand enig idee?

ps die 12,50 euro registratie bonus krijg je pas als je je tegoed opwaardeert. Zoals het nu is waardeer ik natuurlijk niets op want dan gaat mijn tegoed op terwijl ik nu ook al kan internetten.

Meerdere 3g gebruikers die dit "probleem" hebben?
Maar koppelen ze dat verbruik niet sowieso aan je simkaart? Dus als je dan registreert, dat ze je dan nog de rekening voor je huidige gebruik sturen?
Ik weet het niet hoor, heb er geen verstand van, maar als het te goed om waar te zijn lijkt.....
ik zou in ieder geval niet te veel data gebruiken.

• raishel70
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 10:43
quote:
SkyStreaker schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 08:38:
[...]

Je kan bijv. niet internetten als je remoteplay hebt e.d. Dan gaat alles via je PS3.
Scherm vanzelf uit laten gaan, dan blijft alles werken. Dus niet zelf op Stand-by zetten.
Dus zodra je de psvita in standby zet vallen alle verbindingen uit en dan moet je telkens opnieuw verbinden met playstation network? :o

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

quote:
raishel70 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:00:
[...]

Dus zodra je de psvita in standby zet vallen alle verbindingen uit en dan moet je telkens opnieuw verbinden met playstation network? :o
Als je niks staat te downloaden en je laat het automatisch stand by gaan: Dan valt alles uit.

Sta je wat te downloaden en het gaat automatisch standby: Dan blijft het door downloaden en valt je verbinding niet uit.
quote:
syntesia schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 02:58:
[...]

dus in feite.. koop een psp voor 90 euro :p
@Syntesia: Wtf? Je hebt een ps vita die psp backwards compatible is en met die 90 euro kun je liever die games kopen op PSN dan dat je nog apart een psp koopt.

En ik ben het reuze eens met die Persona 3 Portable, ik speel het gewoon op dit moment, graphics boeien mij niet met dit spel.

Phntm wijzigde deze reactie 25-02-2012 10:04 (6%)

• Cubic X
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 23-11 17:53
Mijn Vita is nog steeds ongeopend....het is verdomd lastig om de Hori screenprotector te krijgen :( .

• Baldertt
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 08:42
Gents, ik wil m ook, en ik wil even advies:

Ik ga hem alleen thuis gebruiken en twijfel daarom tussen de 3G/GPS en Wifi only versie. Zouden er in de toekomst spellen komen die 3G "nodig" hebben? Is er een andere reden om de 3G versie te kopen?

• Erik-1980
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 27-11 21:37
quote:
Baldertt schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:15:
Gents, ik wil m ook, en ik wil even advies:

Ik ga hem alleen thuis gebruiken en twijfel daarom tussen de 3G/GPS en Wifi only versie. Zouden er in de toekomst spellen komen die 3G "nodig" hebben? Is er een andere reden om de 3G versie te kopen?
Gewoon de wifi versie halen. Volgens mij haalt ruim 80% de wifi versie. 3G is in mijn ogen echt niet noodzakelijk tenzij je bijvoorbeeld op plekken internet wilt hebben waar geen wifi is.

Zelf geen moment getwijfeld aangezien ik net als jij de vita 99% thuis gebruik waar ik wifi heb.

• Baatje
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 26-10 08:19
quote:
Erik-1980 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:20:
[...]

Gewoon de wifi versie halen. Volgens mij haalt ruim 80% de wifi versie. 3G is in mijn ogen echt niet noodzakelijk tenzij je bijvoorbeeld op plekken internet wilt hebben waar geen wifi is.

Zelf geen moment getwijfeld aangezien ik net als jij de vita 99% thuis gebruik waar ik wifi heb.
Maar als je nou eens elders bent en je wilt ff wat mail checken ofzo, is de browser goed genoeg daarvoor of niet?

Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....

• Erik-1980
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 27-11 21:37
quote:
Baatje schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:22:
[...]

Maar als je nou eens elders bent en je wilt ff wat mail checken ofzo, is de browser goed genoeg daarvoor of niet?
Persoonlijk vind ik de browser prima werken. Ff mail checken op plekken waar je wifi hebt, is geen probleem.

• Baldertt
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 08:42
quote:
Baatje schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:22:
[...]

daar heb je toch je telefoon voor? Of kan je ook bellen met de PS Vita? :)

• Baatje
quote:
Baldertt schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:23:
[...]

daar heb je toch je telefoon voor? Of kan je ook bellen met de PS Vita? :)
Nee daar heb ik geen telefoon voor. Dus vandaar mijn vraag.

• Avioto
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 10:33
quote:
Appleman schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 23:16:
Zijn er mensen hier die Fifa spelen op de Vita?
Ja :o
quote:
maversne schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 09:29:
Hebben jullie bij de Fifa Football demo ook een heel klein beetje last van dat het niet 100% smooth loopt, ik noem het geen framedrops maar het valt wel een heel klein beetje op
Het zijn zeker wel framedrops. Hopelijk krijgt de game nog een update, al kan ik me niet voorstellen dat EA deze Fifa gaat ondersteunen.

PSN/Steam/Origin/uPlay/Nintendo ID/XBL: Avioto

• D-TECH
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 12:11

D-TECH

Meesterkok in gebakken eieren

Browser krijgt waarschijnlijk update met Flash en HTML5 support (zoals beloofd in de officiële folder): http://www.psp-media.nl/n...gen/43159-meer-skype.html

• sanderev66
  • Nu online

sanderev66

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

Leef om te leven

Ik heb trouwens een leuke blog-post gevonden met allemaal tips en tricks :)
http://blog.eu.playstatio...ion-vita-tips-and-tricks/

Meeste wist ik al. Maar ik wist nog niet dat je screenshots kan maken door de PS+Start knoppen in te drukken

My body is ready to Settle it in Smash!

• SToRM666
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 12:43
Nog even over de standby. Ik heb het idee dat de PSVita toch wel geconnecteerd blijft. Ik zie nu bijvoorbeeld ook de mensen waarvan ik weet dat ze een Vita hebben gekocht in mijn friendslist staan met een oranje bolletje ernaast (away). Ik heb ook regelmatig dat het WiFi logo weg is, maar zodra ik het dan nodig heb verschijnt die weer automatisch. Dat kan verwarrend zijn, maar zolang het werkt vind ik het prima hoor :)
quote:
JadeHare schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 02:42:
Volgens mij had iemand wallpapers gepost met secties: Apps & Games etc. Op neogaf (ik lees het niet) staan ook wallpapers die vloeiend overlopen naar de volgende qua kleur of gewoon in delen gesplitst zijn. Zij hebben ook templates.
Van Neowin:
Vita ondersteunt transparante wallpapers voor degenen die het niet wisten.

[afbeelding]

Sony's paarse Vita achtergrond met een transparant Batman overlay.
Ik had die wallpapers gepost :)
Ik volgde dat topic ook al en ga ook nog nieuwere versies maken :9
quote:
D-TECH schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:54:
Browser krijgt waarschijnlijk update met Flash en HTML5 support (zoals beloofd in de officiële folder): http://www.psp-media.nl/n...gen/43159-meer-skype.html
Dat is goed nieuws. Ik vind de browser nu al redelijk goed en gebruik de PSVita nu al meer dan mijn telefoon om te surfen vanwege het grotere scherm. Als ze het navigeren en opbouwen van het scherm nog wat sneller kunnen maken, dan ben ik helemaal tevreden.
Een dedicated refresh knop zou ook handig zijn, nu moet ik elke keer helemaal nog boven scrollen als ik zie dat er een nieuwe reply is. Of zie ik iets over het hoofd?

SToRM666 wijzigde deze reactie 25-02-2012 11:28 (46%)

PSN id: NL_SToRM

• Avioto
Toch valt de remote-play wel tegen, alles games die compatible zijn heb ik niet. Ik begrijp niet waarom niet alles games meteen compatible zijn. Als Onlive het ook kan, moet het hier ook kunnen.

Op dit moment is de remote-play functie nogal nutteloos vind ik.

• SkyStreaker
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 11:21

SkyStreaker

Fist of Fury

quote:
Avioto schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 12:16:
Toch valt de remote-play wel tegen, alles games die compatible zijn heb ik niet. Ik begrijp niet waarom niet alles games meteen compatible zijn. Als Onlive het ook kan, moet het hier ook kunnen.

"op dit moment", zeg je goed. D'r wordt getimmerd aan de weg. Aangezien wij ook helemaal niet weten hoe de techniek achter deze streaming werkt, kunnen wij ook niet de vergelijking maken met OnLive/Gaikai wat mij betreft.

BATTLETAG: Tekknician#2871 STEAM: DaFunkalist

• Avioto
quote:
SkyStreaker schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 12:18:
[...]

"op dit moment", zeg je goed. D'r wordt getimmerd aan de weg. Aangezien wij ook helemaal niet weten hoe de techniek achter deze streaming werkt, kunnen wij ook niet de vergelijking maken met OnLive/Gaikai wat mij betreft.
Heb je een punt. Ik vind het gewoon jammer dat er niet meer games compatible zijn vanaf de launch.
Het idee is namelijk erg tof, heb je meteen een stuk meer games die je kan spelen op je Vita :)

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 12:47

Phusebox

Level30.nl

Zijn er hier ook mensen die een US account gebruiken op de Vita, aangezien de games daar soms tot 50% goedkoper zijn?

Level 30 : Games.Reviews.Retro | xbox live / psn / nintendo id: phusebox

• leech1984
  • Registratie: mei 2004
  • Nu online
Gister bij de Media Markt nog een tweetal 16gb kaartjes voor in totaal 70 euro gekocht.
Medewerker was geschokt van de aanbieding bij de FRS.
De 4gb ging sneller vol dan ik had verwacht.

Verder is het een geweldig apparaat. Graphics zijn prima, gebruiksvriendelijker dan ik in eerste instantie had verwacht.

Nu nog even wachten tot ik Gran Turismo kan spelen op de Vita.

PSN: Leech1984

• FrozenPepper
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 10:34
Aangezien mijn PSP-1000 jaren stof heeft liggen happen had ik me voorgenomen om geen Vita te halen, maar na alle enthousiaste comments in deze thread te lezen ben ik toch gezwicht :)

Ben na het werk even langs de Saturn gegaan en een PSVita Wifi, 16GB kaartje, Rayman Origins en Uncharted meegenomen, en ben volledig blij. Wat een graphics tovert dat ding uit zen hoed zeg. En als je ziet wat voor geweldige games er nog gaan uitkomen heb ik er het volste vertrouwen in dat het wel goed zit met de toekomst van de Vita.

Nu nog een deftige case vinden. Mijn voorkeur lijkt uit te gaan naar de Thrustmaster Elite force case, deze lijkt me het stevigst, maar heb nog geen reviews gezien. Weet er iemand trouwerns wanneer de PSVita charging dock/cradle in de EU verkrijgbaar zal zijn? Lijkt me wel slick om op je bureau te zetten...

• JK
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 24-11 22:39
quote:
Avioto schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 12:16:
Op dit moment zie ik geen verbetering vergeleken met de PSP-variant van Remote Play.
In principe werkt het best, met een CFW kan je toch wel games streamen? Weet alleen niet hoe vlot dit natuurlijk loopt. Ik hoop in de toekomst bijv. wel Infamous 2, GTA4 enz te kunnen streamen.

Aan de andere kant is het een beetje overdreven om een stroomslurper (PS3 phat) en een Vita aan te hebben om een spel te kunnen doen, omdat mevrouw zo nodig tv moet kijken. :+

Waar ik van baal, is dat de PSP MIni 'Tetris' niet op de Vita werkt. Fieldrunners wel, die blijft ook vermakelijk maar zonder touchscreen ondersteuning ben je wel drukker bezig om je defense towers op te zetten.

• Jochem Boom
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 07:48
Vraagje: Ik heb donderdagavond m'n pre-order box geregistreerd en heb inmiddels wel de codes ontvangen voor de PS Home items en de avatar, maar nog geen code voor korting op een game? Hebben jullie enig idee hoelang dat duurt?

• leech1984
  • Registratie: mei 2004
  • Nu online
quote:
Jochem Boom schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:19:
Vraagje: Ik heb donderdagavond m'n pre-order box geregistreerd en heb inmiddels wel de codes ontvangen voor de PS Home items en de avatar, maar nog geen code voor korting op een game? Hebben jullie enig idee hoelang dat duurt?
Dat is raar... Ik heb de home items nooit gekregen, maar wel de codes voor Frobisher en de korting op een spel.

PSN: Leech1984

• TheKillingBean
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 00:43
Ik heb een psp spel gekocht (Street Fighter Alpha) maar ik kan niet save op de vita. Ik krijg een melding "Can't find memory card" of zo iets. Ik heb een 16gb memory kaart erin zitten. Is het mogelijk dat PSP spellen een save date aan kunnen maken?

EDIT:
Exacte melding is:
"No Memory Stick Duo found. At least 256kb is required to save game data"

TheKillingBean wijzigde deze reactie 25-02-2012 13:28 (17%)

XBOX 360 Gamertag | XBOX 360 Gamecard | Playstation 3 Gamecard

• Avioto
quote:
TheKillingBean schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:22:
Ik heb een psp spel gekocht (Street Fighter Alpha) maar ik kan niet save op de vita. Ik krijg een melding "Can't find memory card" of zo iets. Ik heb een 16gb memory kaart erin zitten. Is het mogelijk dat PSP spellen een save date aan kunnen maken?
Ik heb Chinatown Wars en daar kan ik gewoon saven, dus dat is wel vreemd :s

• Sagacitus
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 27-11 18:50
quote:
SToRM666 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 11:21:
Nog even over de standby. Ik heb het idee dat de PSVita toch wel geconnecteerd blijft. Ik zie nu bijvoorbeeld ook de mensen waarvan ik weet dat ze een Vita hebben gekocht in mijn friendslist staan met een oranje bolletje ernaast (away). Ik heb ook regelmatig dat het WiFi logo weg is, maar zodra ik het dan nodig heb verschijnt die weer automatisch. Dat kan verwarrend zijn, maar zolang het werkt vind ik het prima hoor :)
Ik dacht eerst ook dat de Wifi verbinding steeds wegviel als die in standby ging. Maar dit gebeurt alleen als je geen programma open hebt staan welke een verbinding nodig heeft.

Als je bijvoorbeeld je browser open hebt staan, terwijl die in standby gaat, dan zul je zien dat je Wifi verbinding er gelijk is als je hem weer uit standby haalt.

Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid

• SToRM666
Misschien dat ze dat zo gedaan hebben om stroom te sparen. Als ik de Vita in standby zet zie ik ook af en toe even de PS-knop oplichten.
quote:
manitou schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:05:
Aangezien mijn PSP-1000 jaren stof heeft liggen happen had ik me voorgenomen om geen Vita te halen, maar na alle enthousiaste comments in deze thread te lezen ben ik toch gezwicht :)
Ik had eerst ook twijfels of ik de Vita veel zou gebruiken, maar ik merk nu al dat deze zoveel meer biedt dan de PSP dat ik hier nog veel gebruik van ga maken.
quote:
Nu nog een deftige case vinden. Mijn voorkeur lijkt uit te gaan naar de Thrustmaster Elite force case, deze lijkt me het stevigst, maar heb nog geen reviews gezien. Weet er iemand trouwerns wanneer de PSVita charging dock/cradle in de EU verkrijgbaar zal zijn? Lijkt me wel slick om op je bureau te zetten...
Ik ga zelf toch maar de starterpack kopen. Daar zit een erg mooi tasje bij waar de Vita in kan, maar ook de adapter en een aantal spellen kunnen daar apart in opgeborgen worden.

Ik vind de Near functionaliteit ook leuker dan gedacht en ik kijk er best vaak op. Gisteren had ik de Vita meegenomen naar een collega en toen ik terug thuiskwam gaf die precies aan hoeveel kilometer ik had afgelegd en welke Vita spelers ik allemaal 'ontmoet' had. Dit is wel een voordeel van de 3G versie, met de WiFi versie kan dit volgens mij niet.

SToRM666 wijzigde deze reactie 25-02-2012 23:15 (20%)

• syntesia
quote:
SToRM666 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:39:
[...]

Ik had eerst ook twijfels of ik de Vita veel zou gebruiken, maar ik m,erk nu al dat deze zoveel meer biedt dan de PSP dat ik hier nog veel gebruik van ga maken.

[...]

Ik ga zelf toch maar de starterpack kopen. Daar zit een erg mooi tasje bij waar de Vita in kan, maar ook de adapter en een aantal spellen kunnen daar apart in opgeborgen worden.

Ik vind de Near functionaliteit ook leuker dan gedacht en ik kijk er best vaak op. Gisteren had ik de Vita meegenomen naar een collega en toen ik terug thuiskwam gaf die precies aan hoeveel kilometer ik had afgelegd en welke Vita spelers ik allemaal 'ontmoet' had. Dit is wel een voordeel van de 3G versie, met de WiFi versie kan dit volgens mij niet.
welk tasje dan ? heb de starters pack, maar er zit een pouche bij en dat leren klap ding, denk dat ik hem ga ruilen voor de travel pack want vind die startkit best waardeloos. wat moet ik met 2 hoesjes !

• no9999
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 31-05 12:50
quote:
TheKillingBean schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:22:

EDIT:
Exacte melding is:
"No Memory Stick Duo found. At least 256kb is required to save game data"
Heb je het kaartje al geformateerd ?

• SToRM666
quote:
syntesia schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:44:
[...]

welk tasje dan ? heb de starters pack, maar er zit een pouche bij en dat leren klap ding, denk dat ik hem ga ruilen voor de travel pack want vind die startkit best waardeloos. wat moet ik met 2 hoesjes !
Ik bedoelde inderdaad de travel pack :)
Ik vind die pouch in de starterspack wel erg mooi, maar ik heb zelf meer aan de tas die bij de travel pack zit.

SToRM666 wijzigde deze reactie 25-02-2012 13:48 (98%)

• Avioto
quote:
SToRM666 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:39:
Mooi, want dit werkt waardeloos met de wifi-versie. Bij mij kan ie niet eens vinden waar ik ben, maakt niet uit of ik binnen ben of buiten. Misschien herkent ie het gat waarin ik woon gewoon niet :P

• TheKillingBean
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 00:43
quote:
no9999 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:46:
[...]

Heb je het kaartje al geformateerd ?
Ja heb er ook al spellen op staan. Wat vita spellen en natuurlijk de PSP spel Street Fighter alpha ;)

XBOX 360 Gamertag | XBOX 360 Gamecard | Playstation 3 Gamecard

• JK
quote:
Avioto schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:49:
[...]

Mooi, want dit werkt waardeloos met de wifi-versie. Bij mij kan ie niet eens vinden waar ik ben, maakt niet uit of ik binnen ben of buiten. Misschien herkent ie het gat waarin ik woon gewoon niet :P
Hoeveel accesspoints heb jij in de omgeving van je huis zitten?

• Metalkai
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 08:49
Ik heb ook een probleem met Near op het wi-fi model. Ik heb mijn settings gezet zodat ik mijn ID share, en zit niet in een prive zone, maar nog zegt hij dat ik mijn ID niet share.
Heb nu zo'n beetje alle mogelijke settings geprobeerd, maar het lijkt gewoon niet mogelijk op mijn ID te sharen.

• SToRM666
Dit is trouwens de travel pouch: http://us.playstation.com...wse/psv-travel-pouch.html
Erg handig :)

SToRM666 wijzigde deze reactie 25-02-2012 13:56 (11%)

• Avioto
quote:
JK schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:53:
[...]

Hoeveel accesspoints heb jij in de omgeving van je huis zitten?
Een stuk of 4.

• JK
quote:
Is die Google auto door jullie straat gereden, m.a.w.: Heb je streetview in je straat?
Zo nee, dan zou dat wel eens een reden kunnen zijn, volgens mij hebben ze toen die hele wifi-database opgebouwd en aan de hand van signaalsterktes kunnen ze ongeveer zien waar je zou moeten zitten.

Hier geen problemen met Near, heb al wel iemand gespot, maar moet nog eens goed uitzoeken wat de verdere opties zijn en hoe je dingen kan achterlaten en/of uitwisselen, heb de Vita dan ook pas sinds gistermiddag.

• syntesia
quote:
die wil ik dus ook. :D

• SToRM666
Ik ga zometeen die travelkit ophalen bij de FRS :P

• JK
Ik heb van Big Ben de PSV140 'game traveller case' gekocht bij de Mediamarkt.
Stevig tasje, met plek voor 16 games (en natuurlijk nog 1 in je PS Vita). Nog wel iets plek voor wat anders, maar dat is te klein voor lader + kabels. USB kabel moet er wel in passen. Het houdertje voor de 16 games zit vast in de case, dus geen los tasje.

http://img.budgetgaming.nl/boxarts/106887_Big_Ben_Opberghoes_PSV140.jpg

Als de lader er helemaal in had gepast was dat nog mooier, maar zo ben ik ook gewoon tevreden.
Screenprotectors, polsbandjes etc. hoef ik allemaal niet. Als je er gewoon mee omgaat is er niets aan de hand en ik ben altijd erg zuinig op m'n spullen.

JK wijzigde deze reactie 25-02-2012 14:16 (5%)

• Ekfad
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 27-11 14:28
Hey, wat zijn de ervaringen met goede screen protectors en SOFT cases.
Ik had hier de front en back screen protector meegenomen van Big Ben maar die is echt bagger en dik! Heb er hem meteen terug afgehaald.

• Metalkai
quote:
Ekfad schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 15:51:
Hey, wat zijn de ervaringen met goede screen protectors en SOFT cases.
Ik had hier de front en back screen protector meegenomen van Big Ben maar die is echt bagger en dik! Heb er hem meteen terug afgehaald.
Voor front schijnt Hori het beste te zijn als screen protector. Alleen nog een beetje moeilijk te verkrijgen.
Voor back maakt het mij eigenlijk weinig uit. Je ziet het toch niet.

• Ekfad
quote:
Metalkai schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 15:52:
[...]

Voor front schijnt Hori het beste te zijn als screen protector. Alleen nog een beetje moeilijk te verkrijgen.
Voor back maakt het mij eigenlijk weinig uit. Je ziet het toch niet.
Op zoek dan maar! :)

D ie travel pouch van sony zelf zal het ongeveer worden (afhankelijk van de prijs en andere alternatieven). Benieuwd wanneer we die hier mogen verwachten!

• Ekfad
quote:
Avioto schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:49:
[...]

Hier ook de WiFi versie en bij mij positioneert Near me op mijn vorig adres! (zo'n 11 km van hier) wat mij doet vermoeden dat er gebruik gemaakt wordt van een verouderde database van mijn internetprovider.

• Phusebox

Phusebox

Level30.nl

Ok aanbiedingen zijn afgelopen en ik heb het overleefd zonder vita. :(
quote:
Ekfad schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 15:59:
[...]

Hier ook de WiFi versie en bij mij positioneert Near me op mijn vorig adres! (zo'n 11 km van hier) wat mij doet vermoeden dat er gebruik gemaakt wordt van een verouderde database van mijn internetprovider.
Of op basis van je wlan router mac adres dus, die je waarschijnlijk niet hebt veranderd bij het verhuizen?

Phusebox wijzigde deze reactie 25-02-2012 16:09 (75%)

• Baatje
quote:
Phusebox schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:07:
Ik heb het ook overleefd! Maar ik heb dan ook elke winkel geweerd sinds woensdag!

Aanbiedingen voor de release zijn over ja. Nu is het wachten op mooiere bundels of prijsverlagingen! Net zoals de actie van MM Middelburg.

• RDMA
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 26-11 23:45
Virtua Tennis ga ik denk ik verkopen of ruilen, toch niet zo mijn ding.

• Ekfad
quote:
Phusebox schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:07:

[...]

Of op basis van je wlan router mac adres dus, die je waarschijnlijk niet hebt veranderd bij het verhuizen?
Voor zover ik weet wel, nieuw huis met nieuwe router!

• Phusebox

Phusebox

Level30.nl

quote:
Baatje schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:19:
[...]

Ik heb het ook overleefd! Maar ik heb dan ook elke winkel geweerd sinds woensdag!

Aanbiedingen voor de release zijn over ja. Nu is het wachten op mooiere bundels of prijsverlagingen! Net zoals de actie van MM Middelburg.
Meh, ik zie de komende drie maanden in ieder geval nog geen betere aanbiedingen komen dan nu 270 voor wifi + 16gb geheugen. Dat is na vandaag al 300.

• syntesia
quote:
Baatje schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:19:
[...]

mogen julie allemaal lang wachte, het is geen dump systeem. waarschijnlijk rond december komen er bundels precies voor de feestdagen.

ben net terug van de MM heb mijn starters pack geruild voor een travel pack veel beter ! :)
kreeg de 16 gb niet mee voor 35 euro maar voor 43 euro want dat stond op de frs site -_-.
en heb nog fifa en virtua tennis erbij gehaald, want mog nog gebruik maken van de 2-1 actie :)

syntesia wijzigde deze reactie 25-02-2012 16:44 (22%)

• Phusebox

Phusebox

Level30.nl

quote:
syntesia schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:43:
[...]

mogen julie allemaal lang wachte, het is geen dump systeem. waarschijnlijk rond december komen er bundels precies voor de feestdagen.

ben net terug van de MM heb mijn starters pack geruild voor een travel pack veel beter ! :)
kreeg de 16 gb niet mee voor 35 euro maar voor 43 euro want dat stond op de frs site -_-.
en heb nog fifa en virtua tennis erbij gehaald, want mog nog gebruik maken van de 2-1 actie :)
Jaja wrijf het er maar in. Ik weet ook heus wel, zoals ik zelf al aangaf, dat er de komende maanden geen betere prijs te verwachten is. Daar zit je dan met 6 games en geen Vita...

• syntesia
quote:
Phusebox schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:46:
[...]

Jaja wrijf het er maar in. Ik weet ook heus wel, zoals ik zelf al aangaf, dat er de komende maanden geen betere prijs te verwachten is. Daar zit je dan met 6 games en geen Vita...
wat doe je met 6 games ??

• Phusebox

Phusebox

Level30.nl

quote:
Gekregen...

• syntesia
ooh naja dan. wachten tot de vita beetje op marktplaats staat ??

• Phusebox

Phusebox

Level30.nl

quote:
syntesia schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:51:
ooh naja dan. wachten tot de vita beetje op marktplaats staat ??
Marktplaats huiver ik van, nog nooit heb ik daar iets gekocht of ergens voor naartoe gereden dat onder de krassen zat of naar rook stonk. Maar goed ik dwaal af.

• HitDyl
  • Laatst online: 12:59
quote:
Phusebox schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:53:
[...]

Marktplaats huiver ik van, nog nooit heb ik daar iets gekocht of ergens voor naartoe gereden dat onder de krassen zat of naar rook stonk. Maar goed ik dwaal af.
Je hebt dus nog nooit marktplaats gebruikt, maar je weet wel dat de goederen onder krassen zitten of naar rook stinken. Juist. Sterk punt.

• Phusebox

Phusebox

Level30.nl

quote:
HitDyl schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:55:
[...]

Je hebt dus nog nooit marktplaats gebruikt, maar je weet wel dat de goederen onder krassen zitten of naar rook stinken. Juist. Sterk punt.
Je leest het verkeerd, staat er ook wat krom. Ik wil zeggen dat alles wat ik daar heb gekocht wel iets mankeerde. Niet nog nooit heb ik wat via marktplaats gekocht, maar nog nooit zonder gebreken.

• HitDyl
  • Laatst online: 12:59
quote:
Phusebox schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:56:
[...]

Je leest het verkeerd, staat er ook wat krom. Ik wil zeggen dat alles wat ik daar heb gekocht wel iets mankeerde. Niet nog nooit heb ik wat via marktplaats gekocht, maar nog nooit zonder gebreken.
Ohja ik zie het. Maar dan nog zou marktplaats wel uitkomst bieden bij bijvoorbeeld Vita spellen, dat maakt niet uit of er krasjes op zitten. Bovendien het is wel tweedehands.
Ik vind Marktplaats soms echt wel fijn hoor. Ook om van mij spul af te komen omdat ik veel te veel koop.
Vorige week nog een 2 maand oude zgan als nieuwe telefoon verkocht via marktplaats. zonder krassen en rook stank.

Maar welke games heb je gekregen?
Zit daar unit 13 bij? want dan koop ik hem wel over :P

HitDyl wijzigde deze reactie 25-02-2012 17:00 (14%)

• LOTG
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 12-11 10:47
Ik snap nog steeds niet veel van NEAR. Weet iemand hoe het werkt met dat gift systeem? Hoe vind je gifts? Bij uncharted heb ik iets voor de blackmarket aangevinkt maar hoe vind ik iemand om mee te traden?

Xbox Live: Lord ot Games, WIIU RavenLiquid

• Jay_Snake
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 15-11 15:51
Sinds vanmiddag ook een Vita, met een 16GB kaartje en Uncharted en Everybody's Golf. Wat een gaaf apparaat! Is er ergens een overzicht van welke videoformaten de Vita kan afspelen?

• rdjnl
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 02:07
Hoe bevalt Skype eigenlijk op de vita? Kun je een game spelen en toch aangemeld blijven bij Skype? Kun je de camera gebruiken?

• rikstroink
Is er überhaupt al skype dan?

Edit: Niet dus.

rikstroink wijzigde deze reactie 25-02-2012 17:51 (24%)

• Cubic X
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 23-11 17:53
Vanmiddag toch maar een screenprotector van Sony gekocht, deze zat in het travel pack. Heb nu dus ook gelijk een tas waar de Vita in kan. Plaatsen van de protector ging opzich goed, al zit hij een beetje scheef.

Heb vanmiddag ook Uncharted gehaald! Wat een gaaf apparaat zeg!

• peponline
  • Laatst online: 10:35
Sinds gisteren ook een psvita in bezit!

Nu heb ik op mijn PS3 al FF VIII en IX, deze zouden compatible moeten zijn met de PSP, maar ik kan ze niet transferren naar mijn vita. Ik kan ze alleen via remote play spelen. Weet iemand of dit toch kan?

• Metalkai
quote:
peponline schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 18:33:

Nu heb ik op mijn PS3 al FF VIII en IX, deze zouden compatible moeten zijn met de PSP, maar ik kan ze niet transferren naar mijn vita. Ik kan ze alleen via remote play spelen. Weet iemand of dit toch kan?
Je zou kunnen proberen ze eerst naar je PC over te zetten, waarna je ze van de PC naar de Vita zet. Het is een beetje een omweg, maar het schijnt voor veel spellen te werken.

• Baatje
quote:
Phusebox schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:38:
[...]

Meh, ik zie de komende drie maanden in ieder geval nog geen betere aanbiedingen komen dan nu 270 voor wifi + 16gb geheugen. Dat is na vandaag al 300.
We kunnen niets anders doen dan afwachten. En mochten er voor mij genoeg nieuwe games zijn die ik leuk vind dan betaal ik wel de normale prijs. Dat is dan maar niet anders.

Onze zomervakantie staat pas gepland voor 13 juli dus ik heb nog wel even :-)

Baatje wijzigde deze reactie 25-02-2012 18:37 (8%)

• Chester
  • Registratie: september 2003
  • Niet online
quote:
peponline schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 18:33:

Nee, dat zijn PSone spellen, die werken nog niet op de Vita.

• nioz
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 25-11 08:30
quote:
syntesia schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 16:43:
[...]

Een beetje off topic, maar dat price matching van de media markt is echt waardeloos, ze kijken maar net hoe het ze uitkomt. Bij mij wilde ze 43,- niet matchen, want dat was de online price en met de 35euro winkel prijs waren ze wel bekend, maar ik moest met een foto daarvan komen. De online advertentie accepteerden ze niet als bewijs. Ook de prijs van de vita zelf wilden ze niet matchen.... Ik stond wel even raar te kijken toen ik dat hoorde. Ik snap dat zij spullen liever niet voor de prijzen leveren, maar claim dan ook niet dat je prijzen van concurrenten matcht.

• Xudonax
  • Registratie: november 2010
  • Nu online
Ik weet niet of het hier al geplaatst was, maar ik weet wel dat het gevraagd is. Bij de Vita krijg je van Vodafone schijnbaar een 400MByte databundel, zodra deze op is ga je over op het aangeschafte saldo (à ¤0,30 per MB). Ik kreeg namelijk net een SMS van Vodafone dat mijn 400MByte bundel op is.

Daarnaast heb ik zojuist maar een aantal PSP games gekocht (ClaDun X2 en Phantom Brave: The Hermuda Triangle), omdat de games waar ik op wacht (Gravity Rush en Warrior's Lair (Ruin) voorlopig nog niet uit zijn. Afgezien van het niet werken van de analoge sticks voor het lopen :-( Maargoed, de d-pad werkt ook goed genoeg.

Ik moet wel zeggen dat ClaDun X2 een wel heel suggestief spel is met sommige van de beschrijvingen die je tegenkomt. Maarja, Japans he :P

Tot slot, wat een verspilling zijn die verpakkingen waarin je PSN tegoed kunt kopen O.o Het is gewoon een CD doosje met een leuke cover waar één papiertje inzit met je code... WTF? Een systeem zoals met mobiel beltegoed zou veel handiger zijn zou ik denken. Desnoods kaartjes welke je open moet scheuren...

EDIT: Weet iemand hoe ik enkel de mobiele dataverbinding uit kan zetten op mijn 3G Vita? Ik wil de SIM er voorlopig nog niet uit halen omdat ik nog op een zekere SMS van Vodafone wacht :)

Xudonax wijzigde deze reactie 25-02-2012 19:14 (8%)

PatrickBregman.EU

• Michael Knight
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 24-11 22:20

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

quote:
Xudonax schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 19:09:
Ik weet niet of het hier al geplaatst was, maar ik weet wel dat het gevraagd is. Bij de Vita krijg je van Vodafone schijnbaar een 400MByte databundel, zodra deze op is ga je over op het aangeschafte saldo (à ¤0,30 per MB). Ik kreeg namelijk net een SMS van Vodafone dat mijn 400MByte bundel op is.

Daarnaast heb ik zojuist maar een aantal PSP games gekocht (ClaDun X2 en Phantom Brave: The Hermuda Triangle), omdat de games waar ik op wacht (Gravity Rush en Warrior's Lair (Ruin) voorlopig nog niet uit zijn. Afgezien van het niet werken van de analoge sticks voor het lopen :-( Maargoed, de d-pad werkt ook goed genoeg.

Ik moet wel zeggen dat ClaDun X2 een wel heel suggestief spel is met sommige van de beschrijvingen die je tegenkomt. Maarja, Japans he :P

Tot slot, wat een verspilling zijn die verpakkingen waarin je PSN tegoed kunt kopen O.o Het is gewoon een CD doosje met een leuke cover waar één papiertje inzit met je code... WTF? Een systeem zoals met mobiel beltegoed zou veel handiger zijn zou ik denken. Desnoods kaartjes welke je open moet scheuren...

EDIT: Weet iemand hoe ik enkel de mobiele dataverbinding uit kan zetten op mijn 3G Vita? Ik wil de SIM er voorlopig nog niet uit halen omdat ik nog op een zekere SMS van Vodafone wacht :)
Die PSN doosjes vind ik juist best handig. Ik stop namelijk mijn platinum PS3 games (hebben een grijs doosje) in het PSN doosje, waardoor al mijn PS3 doosjes dezelfde reguliere kleur hebben. :*)

"Death Blow....When someone tries to blow you up, not because of who you are, but for different reasons all together."

• Snippertje
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 09:09
quote:
Xudonax schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 19:09:

Vliegtuigmodus zetten.

PSN: Snippertje1989 | Gamertag: Snippertje |

• Xudonax
  • Registratie: november 2010
  • Nu online
quote:
Maar dan ontvang ik ook de SMS niet meer voor zover ik weet. Plus dat mijn WiFi ook niet meer werkt ;) Voorlopig lijkt het erop dat ik gewoon goed moet opletten dus :-(

PatrickBregman.EU

• Avioto
quote:
Jay_Snake schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 17:35:
Is er ergens een overzicht van welke videoformaten de Vita kan afspelen?
MPEG-4 Simple Profile (AAC, Maximum 320 x 240 pixels), H.264/MPEG-4 AVC Hi/Main/Baseline Profile (AAC, Maximum 720p)

Niet veel dus, je zal vaak een converter nodig hebben denk ik.

• Appleman
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 12:38

Appleman

Mactastic

Heb zo een Big Ben pakket gehaald. Zit een siliconen hoesje bij die je over je Vita heen gaat. In een zwarte kleur en met dat hoesje voelt hij zo lekker in de hand. Je hebt veel meer grip. Je krijgt een nog een hoesje bij waar je vita in past MET(!!) het silliconen hoesje. Dat vond ik super nice! Dan hoef je dus niet steeds te kiezen en kan je het siliconen hoesje erop houden. Je krijgt er voor en achter screenprotector bij die van goeie kwaliteit zijn. Verder wat kleine prul. Voor 16,99 absoluut geen dure prijs!

http://i1240.photobucket.com/albums/gg484/Brood_plank/Vita/516372a3.jpg
Pagina: 1 ... 18 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is geen opsom topic met wie wat heeft besteld. Hou het dus over de Vita en de games zelf.

Populair:Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBSalaris

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True

Beste website van het jaar 2014