Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• sanderev66
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 00:35

sanderev66

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

Leef om te leven

quote:
GetBack schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 13:59:
[...]

Vandaar dat je in je oorspronkelijke post Mario Golf typte en niet NES Open Tournament Golf, een compleet andere titel. Wat een uitvlucht :')

@rikstroink

Betekent dit dat je gewoon AVI'tjes ed kan overzetten?
NES Open Golf was officieel gezien het eerste deel in de Mario Golf serie. Het spel heette "Golf" in Japan. Camelot heeft later "Mario" er voor geplakt toen ze MarioGolf in 1998 voor de N64 uitbrachten.

Net zoals Tennis (NES) - MarioTennis (N64)

My body is ready to Settle it in Smash!

• Avioto
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 01:48
Voor degene die PSP games spelen op de Vita:

Game opstarten, op het touchscreen drukken en inhouden, bilinear filtering aanvinken. Ziet er net even wat beter uit :)

PSN/Steam/Origin/uPlay/Nintendo ID/XBL: Avioto

• GetBack
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 04-10-2012

GetBack

Womanizer

quote:
sanderev66 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:05:
[...]

NES Open Golf was officieel gezien het eerste deel in de Mario Golf serie. Het spel heette "Golf" in Japan. Camelot heeft later "Mario" er voor geplakt toen ze MarioGolf in 1998 voor de N64 uitbrachten.

Net zoals Tennis (NES) - MarioTennis (N64)
Als je NES Golf bedoelde zei je wel NES Golf en niet Mario Golf, het Mario Golf spel dat onder de naam Mario Golf is uitgebracht.Je hoeft je niet perse in allerlei bochten te wringen om gelijk te krijgen.

Gets all the ladies on their Backs.

• LOTG
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 20-12 09:27
quote:
Disfigured schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:00:
[...]

Hoe kan je het OS van de 3DS nou beter vinden dan die van de Vita? :/ Je kan dus browsen tijdens het gamen. Kan je ook party-chatten? Heb je trophies? Heb je uberhaupt al gezien hoe superieur de PS Store is vergeleken met de eShop? Komop zeg, je pikt er één ding uit die de Vita niet kan (via de twitter app kan je trouwens wel browsen tijdens een game :)) en dan is de 3DS meteen beter? :D

Inleveren qua gameplay? Ik vind dat tweede scherm op de 3DS juist irritant. Zeker als je gefocussed bent op het 3D scherm en je constant moet switchen, dat is fucking ergerlijk. De kijkhoek van het 3D is ook belachelijk en ik snap dan ook niet waarom ze gyro-controls proberen te verkopen want dat werkt gewoon niet als je 3D aan hebt staan. Dat enorme, scherpe en duidelijke 5" OLED scherm is vele malen beter voor gaming dan zo'n klein LCD'tje met ghosting. Laat ik maar niet beginnen over die tweede analoge stick... Hoezo inleveren op gameplay, lol! Laadtijden zijn in sommige games prima trouwens. Ultimate Marvel vs Capcom 3 hoeft maar 3/4 seconden te laden tussen gevechten, en die game is mooi.

Wat ik ook echt heel raar vind, en daar hoor je bijna niemand over, is het feit dat je primaire beeldscherm géén touchscreen is. Op de DS waren de leukste games de games met een degelijk touch-interactie, maar dat heb je nu dus niet. Hoe ga je Trauma Centre spelen? In Nintendogs moet je de silhouette van de hond aaien in plaats van de hond zelf. Belachelijk. De 3DS is een gehaast apparaat geweest en dat is in alles af te lezen. Hopelijk wordt de revision wel een beetje okay.
PSV OS is zeker uitgebreider dan dat van de 3DS, maar een aantal dingen zijn beter op de 3DS en een aantal op de PSV. NEAR vind ik nog steeds niet echt je van het als je het met streetpass vergelijkt. Het mist zijn doel tenzij je een 3G variant hebt.

Ik vind de 2 schermen in de meeste spellen wel relaxed. Vooral omdat je niet met je vingers voor het beeld zit als je het touchscreen bedient. Luminus met het touchscreen vind ik dus geen doen.
Ik vind de 3DS geen gehaast apparaat, je doelt nu vooral op de 2e stick neem ik aan. Ik heb hem op de PSV nog niet gebruikt in WipeOut of Rayman.

Je roept ook dat je het OLED scherm veel beter vind dat het LCD scherm vanwege ghosting. Dat vind ik reuze mee vallen. Op zowel mijn DS als 3DS heb ik niet echt last van ghosting. Op mijn PSP 1000 was het soms een blur van donkere kleuren, dat is gelukkig niet het geval bij de PSV.

Ik heb beide en ik speel op beide leuke spellen. De PSV is technisch misschien beter maar ik amuseer mij even goed met de games die op de 3DS heb en ik kan ook niet wachten op Luigi's mansion en Kid Iccarus. Beide zien er ook mooi uit.

Overigens ben ik wel een fan van de 3D feature. Ik heb m ook altijd op maximum staan, mijn ogen waren toch al gewend aan mijn 3D monitor.

Het is voor mij niet of of maar en en.

Edit:
Tijdens het gamen gebruik ik het OS toch niet. Dat van de Vita had ik gisteren even gezien voor dat WipeOut starte, ik was in iedergeval verbaasd dat ie wilde installeren. Iets wat bij demo's ook wel had mogen worden weg gelaten. Ik zie liever de Xbox implementatie waarbij ik kan doen wat ik wil tot dat ie echt kaar is voor gebruik. Wat dat betreft zijn de meeste features vrij intrusive met veel popups die niet weg gaan tot er iets gedaan is.

LOTG wijzigde deze reactie 23-02-2012 14:17 (6%)

Xbox Live: Lord ot Games, WIIU RavenLiquid

• GranCanaria
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 20-12 16:19

GranCanaria

SimonlyInternet.nl

is het schermpje van plastic of verhard glas of iets?

Sim Only Abonnementen Vergelijken

• HitDyl
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 20-12 09:26
quote:
GranCanaria schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:12:
is het schermpje van plastic of verhard glas of iets?
plastic, waarschijnlijk ook de reden waarom de psv zo licht is.
zilveren rand is ook plastic, eigenlijk is het hele ding plastic

HitDyl wijzigde deze reactie 23-02-2012 14:19 (12%)

• sanderev66

sanderev66

Leef om te leven

quote:
Disfigured schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:00:
[...]

Hoe kan je het OS van de 3DS nou beter vinden dan die van de Vita? :/ Je kan dus browsen tijdens het gamen. Kan je ook party-chatten? Heb je trophies? Heb je uberhaupt al gezien hoe superieur de PS Store is vergeleken met de eShop? Komop zeg, je pikt er één ding uit die de Vita niet kan (via de twitter app kan je trouwens wel browsen tijdens een game :)) en dan is de 3DS meteen beter? :D
Ook het schakelen tussen game/hoofdscherm vind ik op de Vita vervelend. Op de 3DS kom je direct terug op het hoofdmenu, op de Vita kom je in de spellauncher terug. Dat überhaupt een spellauncher nodig is snap ik ook geheel niet.

• Avioto
quote:
sanderev66 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:17:
[...]

Ook het schakelen tussen game/hoofdscherm vind ik op de Vita vervelend. Op de 3DS kom je direct terug op het hoofdmenu, op de Vita kom je in de spellauncher terug. Dat überhaupt een spellauncher nodig is snap ik ook geheel niet.
Je bent wel heel erg aan het zoeken naar minpunten zeg. Wat een onzin, 1 swipe naar links en je zit in het hoofdmenu.

Ga dan lekker op je DS spelen en laat ons genieten van de Vita.

• LOTG
quote:
HitDyl schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:17:
[...]

Wat alleen maar goed is want het is licht en hoeft er niet persee goedkoop uit te zien.

• Metalkai
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 20-12 02:09
quote:
HitDyl schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:17:
[...]

Echter voelt het scherm wel aan als glas (naar mijn mening in ieder geval). Zat gister zelfs even te twijfelen of het niet toevallig wel glas is, maar nee, het is echt plastic.

• Karpertjuh
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 20-12 16:48
Krijg steeds meer de indruk dat dit een 3DS vs VITA topic is...

psn: Arco1981

• nioz
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 12-12 22:23
quote:
eRR_ schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:03:
[...]

Ik heb ook ziggo modem, met een aparte router. Toen ik gisteren op mijn werk de PSV liet verbinden met de hotspot van mn mobiel, was de verbinding een stuk stabieler...
Zijn er meer ziggo gebruikers die dit probleem hebben?
Hmm, ik werd tussen 10 en 13uur vandaag wel steeds gedisconnect van de Diablo3 beta servers en ik heb ook ziggo (Utrecht).

Edit: @karpertje: tja, sander moet altijd weer de vergelijking met de 3DS trekken :z Ben er wel klaar mee nu.

nioz wijzigde deze reactie 23-02-2012 14:25 (10%)

• GranCanaria
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 20-12 16:19

GranCanaria

SimonlyInternet.nl

wel slim om er dan een screen protector op te doen tegen de krassen.

Sim Only Abonnementen Vergelijken

• HitDyl
quote:
Metalkai schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:20:
[...]

Echter voelt het scherm wel aan als glas (naar mijn mening in ieder geval). Zat gister zelfs even te twijfelen of het niet toevallig wel glas is, maar nee, het is echt plastic.
Ja ben ik het ook mee eens, ze hebben echt wel kwaliteits plastic gebruikt want het ziet er wel heel netjes uit allemaal. alleen nadeel aan plastic is dat er krassen op kunnen komen, en je sneller vinger afdrukken ziet. Maar verder niet zo'n probleem

• Karpertjuh
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 20-12 16:48
quote:
eRR_ schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:03:
[...]

Ik heb ook ziggo modem, met een aparte router. Toen ik gisteren op mijn werk de PSV liet verbinden met de hotspot van mn mobiel, was de verbinding een stuk stabieler...
Zijn er meer ziggo gebruikers die dit probleem hebben?
Hoe maak ik van me iphone een hotspot dan?? Dat zou wel chill zijn aangezien ik geen wifi op me werk heb.

psn: Arco1981

• LOTG
quote:
Karpertjuh schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:23:
Krijg steeds meer de indruk dat dit een 3DS vs VITA topic is...
Is het niet met ieder topic dat het daar op uitmond. Maakt niet uit wat het is zodra er meerdere kampen zijn is het raak.

• Disfigured
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 18-12 11:34
quote:
LOTG schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:12:
[...]

PSV OS is zeker uitgebreider dan dat van de 3DS, maar een aantal dingen zijn beter op de 3DS en een aantal op de PSV. NEAR vind ik nog steeds niet echt je van het als je het met streetpass vergelijkt. Het mist zijn doel tenzij je een 3G variant hebt.

Ik vind de 2 schermen in de meeste spellen wel relaxed. Vooral omdat je niet met je vingers voor het beeld zit als je het touchscreen bedient. Luminus met het touchscreen vind ik dus geen doen.
Ik vind de 3DS geen gehaast apparaat, je doelt nu vooral op de 2e stick neem ik aan. Ik heb hem op de PSV nog niet gebruikt in WipeOut of Rayman.

Je roept ook dat je het OLED scherm veel beter vind dat het LCD scherm vanwege ghosting. Dat vind ik reuze mee vallen. Op zowel mijn DS als 3DS heb ik niet echt last van ghosting. Op mijn PSP 1000 was het soms een blur van donkere kleuren, dat is gelukkig niet het geval bij de PSV.

Ik heb beide en ik speel op beide leuke spellen. De PSV is technisch misschien beter maar ik amuseer mij even goed met de games die op de 3DS heb en ik kan ook niet wachten op Luigi's mansion en Kid Iccarus. Beide zien er ook mooi uit.

Overigens ben ik wel een fan van de 3D feature. Ik heb m ook altijd op maximum staan, mijn ogen waren toch al gewend aan mijn 3D monitor.

Het is voor mij niet of of maar en en.

Edit:
Tijdens het gamen gebruik ik het OS toch niet. Dat van de Vita had ik gisteren even gezien voor dat WipeOut starte, ik was in iedergeval verbaasd dat ie wilde installeren. Iets wat bij demo's ook wel had mogen worden weg gelaten. Ik zie liever de Xbox implementatie waarbij ik kan doen wat ik wil tot dat ie echt kaar is voor gebruik. Wat dat betreft zijn de meeste features vrij intrusive met veel popups die niet weg gaan tot er iets gedaan is.
Het OLED is niet alleen beter door de reactietijd, ook door de kleuren, de scherpte en de zwart waardes. Het is gewoon de beste scherm technologie sinds CRT. De 3DS is een gehaast apparaat omdat er over weinig is nagedacht. 3D is leuk, maar als het touchscherm niet 3D is, waarom dan uberhaupt een touchscreen implementeren? Het hele idee van touch is dat je interactie hebt met de spelomgeving. Heb je dus niet op 3DS, hooguit een puzzeltje of een inventory/map. Ghosting treed op bij de 3DS maar meer in de zin dat je soms dubbel ziet als het 3D effect aan staat. Ook werkt gyro niet in combinatie met 3D. Leuk hoor, mikken met gyro, maar als ik het apparaat moet draaien dan verlies ik het 3D effect. De hardware in de 3DS is zelf ook vergelijkbaar met de PSP uit 2005. De 3DS is iets krachtiger, maar het is absoluut niet indrukwekkend.
quote:
sanderev66 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:17:
[...]

Eh, dat is Live Area. Dat is een interactief gedeelte bij elke game waarin de laatste DLC staat, link naar de game in de PS Store, waarin je kan zien wat je vrienden hebben behaald en waarin je de game kan updaten. Enorm handig en tof dus. :)

• matthijst
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 02:20
Vind vooral het grote scherm top.
3DS bleef toch een beetje oppoetsen van oude technologie, blij dat ik m verocht heb.
En ja, de Vita is ook een verbeterde PSP, maar voelt toch als een grotere stap, vind ik.

• GetBack

GetBack

Womanizer

Voor de duidelijkheid:
  • Je kan elk digitaal psp-spel op de Vita spelen?
  • Als ik het goed begrijp moet je aan het begin een PSN-regio 'kiezen' aangezien switchen ertussen nauwlijks mogelijk is?

• rikstroink
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 12-08 07:55
quote:
GetBack schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:31:
Voor de duidelijkheid:
  • Je kan elk digitaal psp-spel op de Vita spelen?
  • Als ik het goed begrijp moet je aan het begin een PSN-regio 'kiezen' aangezien switchen ertussen nauwlijks mogelijk is?
Volgens mij bijna alle, maar ik weet het niet helemaal zeker.

Je kunt wel switchen maar dat is veel te omslachtig (en je schijnt je wifi settings te verliezen) dus kies gewoon één region.

• LOTG
quote:
Disfigured schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:26:
[...]

Het OLED is niet alleen beter door de reactietijd, ook door de kleuren, de scherpte en de zwart waardes. Het is gewoon de beste scherm technologie sinds CRT. De 3DS is een gehaast apparaat omdat er over weinig is nagedacht. 3D is leuk, maar als het touchscherm niet 3D is, waarom dan uberhaupt een touchscreen implementeren? Het hele idee van touch is dat je interactie hebt met de spelomgeving. Heb je dus niet op 3DS, hooguit een puzzeltje of een inventory/map. Ghosting treed op bij de 3DS maar meer in de zin dat je soms dubbel ziet als het 3D effect aan staat. Ook werkt gyro niet in combinatie met 3D. Leuk hoor, mikken met gyro, maar als ik het apparaat moet draaien dan verlies ik het 3D effect. De hardware in de 3DS is zelf ook vergelijkbaar met de PSP. De 3DS is iets krachtiger, maar het is absoluut niet indrukwekkend.

[...]

Eh, dat is Live Area. Dat is een interactief gedeelte bij elke game waarin de laatste DLC staat, link naar de game in de PS Store, waarin je kan zien wat je vrienden hebben behaald en waarin je de game kan updaten. Enorm handig en tof dus. :)
Last van ghosting krijg je als je niet aan het 3D effect bent gewend, ik vind het juist handig als alle UI en inventory op het touchscreen staat, en dat het niet 3D is maakt mij niet zo veel uit.
Gebruik maken van de gyroscoop is inderdaad not done met 3D aan maar ik vind het vaker irritant gebruikt (FPS met de gyro werkt irritant omdat ik meestal stil zit tijden het gamen en in de trein rond zwaaien met je console/phone is ook niet je van het). Fancy zwaaien zie ik liever voor de TV consoles.

Dat de kleuren e.d. op het OLED scherm beter zijn had ik zeker gezien en ik ben er ook zeer tevreden over. De PSV heeft ook beter beeld (al hoeft dat niet laten sommige spellen toch maar weer blijken), maar Sony heeft zelf aangetoond dat het niet een success formule is. De PSV moet laten blijken dat er van geleerd is en dat moet dus ook maar blijken in de komende jaren. Ik heb zelf momenteel het gevoeld dat hij niet onder in de la naast de PSP komt te liggen, maar de verkoopscijfers zullen dat pas gaan weergeven als de prijs daalt.

• Disfigured
quote:
matthijst schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:29:
Vind vooral het grote scherm top.
3DS bleef toch een beetje oppoetsen van oude technologie, blij dat ik m verocht heb.
En ja, de Vita is ook een verbeterde PSP, maar voelt toch als een grotere stap, vind ik.
Zo is de PS3 ook gewoon een verbeterde PS2 toch? En de 360 een verbeterde Xbox? :D

• sanderev66

sanderev66

Leef om te leven

quote:
Disfigured schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:26:

Ah dus reclame en informatie die je niet nodig hebt als je offline bent. Handig.

• HitDyl
quote:
rikstroink schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:33:
[...]

Volgens mij bijna alle, maar ik weet het niet helemaal zeker.

Je kunt wel switchen maar dat is veel te omslachtig (en je schijnt je wifi settings te verliezen) dus kies gewoon één region.
Ik mag toch wel hopen dat alle spellen die in de PSP afdeling staan op de Vita PSN store dat die werken?
Of zijn dat PSP spellen bedoelt voor PSP GO? want er staat niet duidelijk bij of voor Vita is, er staat ook info over Pro DUO kaart(psp dus) en vraag mij nou ook af of als je Gta vice city stories koopt die dan wel werkt ondanks dat hij in de vita's psn store staat

• Disfigured
quote:
sanderev66 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:36:
[...]

Ah dus reclame en informatie die je niet nodig hebt als je offline bent. Handig.
Komop man, het OS van de Vita is zo snel dat je echt een gigantische mierenneuker moet zijn om dit irritant te vinden. Ik snap dat je je investering (je 3DS) probeert te beschermen, maar de PS Vita is gewoon in alle opzichten beter (tenzij je van Nintendo games houdt). Ik ben in ieder geval blij dat ik m'n 3DS een week voor de Vita launch heb verkocht. Had het ding anders nooit meer aangeraakt. Kid Icarus en Luigi's Mansion lijken me tof, maar niet zó tof. Doe mij maar Gravity Rush, Warrior's Lair, Persona 4, etc, etc.

Disfigured wijzigde deze reactie 23-02-2012 14:38 (20%)

• Avioto
Bij de beschrijving van de games staat of het compitabel is met de Vita, je kan (nog) niet alle psp games spelen.

• Metalkai
Ik hoop toch wel dat de Kingdom Hearts games van de PSP compatible worden gemaakt met de Vita. Heb nooit een PSP gehad en heb dus wel wat games gemist die ik graag had willen spelen.

• _.-SuperstaR-._
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:47
quote:
Disfigured schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:37:
[...]

Komop man, het OS van de Vita is zo snel dat je echt een gigantische mierenneuker moet zijn om dit irritant te vinden. Ik snap dat je je investering (je 3DS) probeert te beschermen, maar de PS Vita is gewoon in alle opzichten beter (tenzij je van Nintendo games houdt). Ik ben in ieder geval blij dat ik m'n 3DS een week voor de Vita launch heb verkocht. Had het ding anders nooit meer aangeraakt. Kid Icarus en Luigi's Mansion lijken me tof, maar niet zó tof. Doe mij maar Gravity Rush, Warrior's Lair, Persona 4, etc, etc.
Ik moet zeggen dat ik dat launch-menu van games ook maar irritant vindt. Als ik vanuit het hoofdmenu op de game klik wil ik gewoon gamen, niet weer een extra scherm. Maar goed, een groot probleem is het ook niet.

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

• Disfigured
quote:
_.-SuperstaR-._ schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:41:
[...]

Ik moet zeggen dat ik dat launch-menu van games ook maar irritant vindt. Als ik vanuit het hoofdmenu op de game klik wil ik gewoon gamen, niet weer een extra scherm. Maar goed, een groot probleem is het ook niet.
Ik vind het vooral handig voor patches en de digitale handleiding. Een game opstarten om vervolgens een patch voorgeschoteld te krijgen is pas irritant. :P Nu kan het gewoon in de Live Area, kan je ondertussen een andere app openen om de tijd te doden.

• matthijst
Iemand de PSP versie van GTA en/of Ridge Racer al op de Vita gespeeld?

Vond die oude Ridge Racer echt super, nieuwe versie is nogal beperkt volgens mij?
Dus dan misschien net zo goed voor 10 euro die PSP versie halen?

Zouden PSP spellen ook nog iets beter lopen op de Vita (minder framerate drops???).

• LOTG
quote:
_.-SuperstaR-._ schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:41:
[...]

Is er trouwens een reden dat die start knop niet altijd in het midden staat? Bij sommige applicaties staat hij meer rechts boven maar ik zag niet echt een aanleiding?

Ik zou het ook niet erg vinden als ik sommige dingen met de D-Pad of stick kon bedienen in het menu, je moet soms best ver reiken om iets aan te raken als je hem met twee handen vast hebt en dan is het net wat sneller en comfortabeler als ik op de knoppen kan drukken die op dat moment toch al onder mijn vingers liggen.
quote:
Disfigured schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:44:
[...]

Ik vind het vooral handig voor patches en de digitale handleiding. Een game opstarten om vervolgens een patch voorgeschoteld te krijgen is pas irritant. :P Nu kan het gewoon in de Live Area, kan je ondertussen een andere app openen om de tijd te doden.
Tot dat ie wil installeren, dan mag je naar de popup kijken.

LOTG wijzigde deze reactie 23-02-2012 14:46 (21%)

• Disfigured
quote:
matthijst schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:44:

Vond die oude Ridge Racer echt super, nieuwe versie is nogal beperkt volgens mij?
Dus dan misschien net zo goed voor 10 euro die PSP versie halen?

Zouden PSP spellen ook nog iets beter lopen op de Vita (minder framerate drops???).
Ridge Racer Vita heeft inderdaad weinig content, maar als je hem nu koopt krijg je er een Gold Pass bij waarmee je toegang krijgt tot gratis Downloadable Content. Ook is er een patch die de framerate problemen op heeft gelost, dus opzich is de game nu wel de moeite waard. Game heeft ook hele goede online functies.

Op Zavvi.nl is 'ie ¤19,45 ofzo, meer zou ik er niet voor betalen. :P

Disfigured wijzigde deze reactie 23-02-2012 14:48 (4%)

• CoreX
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 10:04
Heb zelf (nog) geen Vita, maar vraag me wel af hoe het zit met de oude PSP games.
Kun je deze in de online store kopen en vervolgens downloaden naar je geheugenstick? En hoeveel kosten die spellen gemiddeld?

[ Systeem |

• GetBack

GetBack

Womanizer

quote:
Metalkai schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:40:
Ik hoop toch wel dat de Kingdom Hearts games van de PSP compatible worden gemaakt met de Vita. Heb nooit een PSP gehad en heb dus wel wat games gemist die ik graag had willen spelen.
Helaas, zoals al eerder gezegd mag Sony/S-E die niet op PSN zetten vanwege een misterieuze reden:

Uit 2011:
http://www.siliconera.com...by-sleeps-absence-on-psn/
quote:
Why? Tetsuya Nomura said to Dengeki in a Dissidia 012[duodecim]: Final Fantasy interview that he does not want any misunderstandings. The problem does not lie with Square Enix, Disney or Hikaru Utada who performed the game’s theme song. "It’s difficult because of a reason I cannot say," Nomura explained. Nomura says he is thinking about how to make a downloadable version available, but he needs more time.
. Damn shame, het is een van de weinige PSP-games die ik heb en ook nog eens een hele goede. (En ik heb niet eens een psp, geleend toendertijd)

• matthijst
quote:
CoreX schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:46:
Heb zelf (nog) geen Vita, maar vraag me wel af hoe het zit met de oude PSP games.
Kun je deze in de online store kopen en vervolgens downloaden naar je geheugenstick? En hoeveel kosten die spellen gemiddeld?
Inderdaad: download je naar geheugenstcik.
Games zijn rond de 8-10 euro (GTA en RR gekeken).

• Avioto
quote:
matthijst schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:44:
Ik heb Chinatown Wars op de Vita, werkt perfect. Weinig verschil met de PSP verder, wel mooier scherm natuurlijk :)

• Geengrenzuh
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 20-12 18:48
quote:
Metalkai schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:40:
Gaat niet gebeuren man. Licentie issues met Disney en digitale distributie. Wel jammer want BBS is inderdaad een toffe rpg.

PSN: Geengrenzuh

• Metalkai
quote:
GetBack schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:46:
[...]

Helaas, zoals al eerder gezegd mag Sony/S-E die niet op PSN zetten vanwege een misterieuze reden:

Uit 2011:
http://www.siliconera.com...by-sleeps-absence-on-psn/

[...]

. Damn shame, het is een van de weinige PSP-games die ik heb en ook nog eens een hele goede. (En ik heb niet eens een psp, geleend toendertijd)
Dat is toch wel erg jammer, vraag me af wat het probleem is.
Lijkt me niet dat het nu nog op de PSN store zal verschijnen, als je ziet dat er alweer een jaar voorbij is gegaan sinds dat gezegd is.

• GetBack

GetBack

Womanizer

Tja als het niet aan Disney of S-E zou liggen dan ligt het wellicht aan Sony. (Enige partij die niet genoemd is) Waarom Sony dit niet zou willen is voor mij een vraagteken maar als hij de waarheid spreekt is dat de enige mogelijkheid die overblijft.

• LOTG
Als het Sony is, dan is het misschien een kwestie van de kosten. Er worden 3 grote aandeelhouders genoemd die geld van de verkopen willen zien. Misschien vinden ze het alle drie te veel als de winst door 4 moet worden gedeeld.

• eRR_
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 19-12 13:52
quote:
Karpertjuh schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:25:
[...]

Hoe maak ik van me iphone een hotspot dan?? Dat zou wel chill zijn aangezien ik geen wifi op me werk heb.
Ik heb een android toestel.

Maar het schijnt met een iPhone ook te kunnen

znôrt

• HitDyl
quote:
Avioto schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:38:
Bij de beschrijving van de games staat of het compitabel is met de Vita, je kan (nog) niet alle psp games spelen.
Waar in de beschrijving staat dit dan, ik wil graag gta vice city stories downloaden, maar staat niet of wel of niet kan. Hij staat iedergeval in psn store op vita. Maar dat schijnt dus niet gelijk te betekenen dat het werkt.?

• Disfigured
Alle PSP games die je op de Vita store ziet staan zijn speelbaar op de Vita.

• Coolsnarf
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 23-12-2013
quote:
Avioto schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:38:
wel raar als je zoekt naar vita games, dat je dan psp games die (nog) niet compatibal zijn tegen komt....het lijkt er sterk op alsof je naar het normale psp gedeelte van de store doorgezet wordt (heb dit op mn ps3 bekeken, dus weet niet hoe het via de vita werkt?!?)

• Avioto
Ja, nu snap ik het zelf ook niet meer :P Maar wat Disfigured zegt klopt. Vice City Stories werkt gewoon, maar daar heb je geen tweede pookje natuurlijk ;)

Hier staat wel een lijst met PSP games: http://blog.us.playstatio...oad-psp-titles-to-ps-vita
Maar die is niet helemaal up-to-date.

Avioto wijzigde deze reactie 23-02-2012 15:04 (34%)

• HitDyl
quote:
Avioto schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:02:
Ja, nu snap ik het zelf ook niet meer :P Maar wat Disfigured zegt klopt. Vice City Stories werkt gewoon, maar daar heb je geen tweede pookje natuurlijk ;)
Jawel toch? die kan je assignen als je PS knop ingedrukt houdt

• kailash911
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 26-04-2012
quote:
HitDyl schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:58:
[...]

Waar in de beschrijving staat dit dan, ik wil graag gta vice city stories downloaden, maar staat niet of wel of niet kan. Hij staat iedergeval in psn store op vita. Maar dat schijnt dus niet gelijk te betekenen dat het werkt.?
Ik heb hem net gedownload en hij werkt perfect.
Van de graphics zou ik niet teveel verwachten... Namelijk hetzelfde als die van de psp. De rechterjoystick heeft overigens geen functie in het spel voor zover ik heb kunnen testen

• Avioto
quote:
HitDyl schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:04:
[...]

Jawel toch? die kan je assignen als je PS knop ingedrukt houdt
Thanks voor de tip :P Het is alleen niet de PS knop, maar het touchscreen ;)

• haroldso
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 23-05-2013
quote:
eRR_ schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:57:
[...]

Ik heb een android toestel.

Maar het schijnt met een iPhone ook te kunnen
Werkt perfect!

• haroldso
Ik heb toch maar net Little Deviants en Lumines gekocht in de PS Store, anders zonde van mijn 32Gb kaartje, komt die nooit vol ;).

• matthijst
Little Deviants ja?
Had die demo gedownload en na 30 seconden weer geuninstalled :D

• haroldso
quote:
matthijst schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:46:
Little Deviants ja?
Had die demo gedownload en na 30 seconden weer geuninstalled :D
Ach is leuk voor als mijn neefje een keer achter de PS Vita wilt...

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 09:57

Phusebox

Level30.nl

Hoe groot zijn de volledige spellen gemiddeld? En kun je die ook backuppen op je PC? Bepaald of ik een 16 of 32 gb kaart nodig heb.

Level 30 : Games.Reviews.Retro | xbox live / psn / nintendo id: phusebox

• Disfigured
quote:
Phusebox schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:58:
Hoe groot zijn de volledige spellen gemiddeld? En kun je die ook backuppen op je PC? Bepaald of ik een 16 of 32 gb kaart nodig heb.
Uncharted is 3.3GB en behoort tot de grootste. Geloof dat Blazblue nog iets groter is. Je kan alles backuppen op je PC of je PS3, zodat je het later gewoon weer naar je Vita kan transferren, mocht je kaartje vol zitten. Het transferren is echter nu nog behoorlijk langzaam, hou daar rekening mee.

• Phusebox

Phusebox

Level30.nl

quote:
Disfigured schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:02:
[...]

Uncharted is 3.3GB en behoort tot de grootste. Geloof dat Blazblue nog iets groter is. Je kan alles backuppen op je PC of je PS3, zodat je het later gewoon weer naar je Vita kan transferren, mocht je kaartje vol zitten. Het transferren is echter nu nog behoorlijk langzaam, hou daar rekening mee.
Hoezo nu nog? Waarom zou het sneller worden dan? Tijd voor een usb kaartleze voor die geheugenkaartjes.

• Disfigured
Las gister ergens dat Sony misschien een firmware update gaat uitbrengen waarbij je geen Content Manager mee nodig hebt maar gewoon van map naar map kunt slepen. Maar daar ga ik eigenlijk niet vanuit. Ik transferde gister 83 wallpapers naar m'n Vita (26MB in totaal) en dat duurde ruim 5 minuten. 5 minuten voor 26MB....

• Phusebox

Phusebox

Level30.nl

quote:
Disfigured schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:06:
Las gister ergens dat Sony misschien een firmware update gaat uitbrengen waarbij je geen Content Manager mee nodig hebt maar gewoon van map naar map kunt slepen. Maar daar ga ik eigenlijk niet vanuit. Ik transferde gister 83 wallpapers naar m'n Vita (26MB in totaal) en dat duurde ruim 5 minuten. 5 minuten voor 26MB....
WTF? Hmm sowieso een beetje dom om er geen usb 3.0 ofzo in te stoppen.

• sanderev66

sanderev66

Leef om te leven

Hoe kan je eigenlijk weer muziek van de PSV verwijderen nadat je die er opgezet hebt?
Ik kan het zo niet vinden..

• Martijn1990
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 08-09 07:46
Heerlijk, dat DHL. PS Vita zou gister komen, maar niks ontvangen en ook geen briefje op de mat. Vandaag hetzelfde verhaal. Ik had hem via een PS Vita event gekocht en was van plan hem gelijk weer door te verkopen. Omdat mijn 2 kopers erg ongeduldig waren hebben ze beide gister maar een vita bij de Saturn gehaald omdat ik hem gister nog niet had.

Vervolgens komt mijn buurman net aanlopen: Hey, dit pakket lag al bij ons sinds gister, alsjeblieft.

• BFmango
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 20-12 15:58
En toch, die homescreen van de Vita blijft voor kiddies!! :(

• reaL_G
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23:35
quote:
Phusebox schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:09:
[...]

WTF? Hmm sowieso een beetje dom om er geen usb 3.0 ofzo in te stoppen.
WTF ,Ehmm beter dat dan moeten zeiken dat hij te duur is.

ReaL Drive & Ghost Hound

• Phusebox

Phusebox

Level30.nl

quote:
reaL_G schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:00:
[...]

WTF ,Ehmm beter dat dan moeten zeiken dat hij te duur is.
Heb ik niet gezegd dat hij te duur is, alleen dat ik het geld er niet voor heb.

• reaL_G
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23:35
quote:
Phusebox schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:01:
[...]

Heb ik niet gezegd dat hij te duur is, alleen dat ik het geld er niet voor heb.
tja ik ook in eerste instantie.

188E bleek toch te verleidelijk. :F

ReaL Drive & Ghost Hound

• Phusebox

Phusebox

Level30.nl

Ja verleidelijk is het wel, zeker nu ik hier zes download codes heb liggen....

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

quote:
Phusebox schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:23:
Als je leuke codes hebt, en je wilt er vanaf...

PSN: Shiver23 //

• Avioto
quote:
Phusebox schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:23:
En laat ik nou net al mijn codes hebben opgemaakt...

xD

Ik krijg Near echt niet aan de gang, moet je het met 3G gebruiken ofzo?

• rikstroink
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 12-08 07:55
quote:
sanderev66 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:09:
Hoe kan je eigenlijk weer muziek van de PSV verwijderen nadat je die er opgezet hebt?
Ik kan het zo niet vinden..
op de puntjepuntjepuntje knop rechtsonderin het scherm drukken in de lijst muziek en dan verwijderen en alles wat je wil verwijderen aanvinken en op verwijderen drukken.

• Phusebox

Phusebox

Level30.nl

quote:
Shiver23 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:28:
[...]

Als je leuke codes hebt, en je wilt er vanaf...
Mag ze helaas niet doorgeven en hoop nog op coulantie van mijn vriendin.

• tmontforts
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 01-03-2013
quote:
Ik krijg Near echt niet aan de gang, moet je het met 3G gebruiken ofzo?
3G is niet nodig, werkt ook met WiFi. Google is uw vriend.

Als het thuis niet werkt maar bij openbare hotspots wel: even je router aanmelden bij Skyhook.
Duurt dan wel nog een weekje voordat die gegevens in de achterliggende database zijn verwerkt.

Wellicht een ideetje voor een van de mods om dit in de OP te vermelden.

• nielsvv
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 20-12 19:52

nielsvv

Ik ben een gebruiker!

Hier is het ook hevig aan het jeuken om er een te kopen. Waar ik wel nog geen antwoord heb op kunnen vinden is het volgende. Kan je games welke je gekocht hebt op je psv via de ps store overzetten op een andere memorystick? Dus zou het in theorie kunnen om elk game op een andere stick te zetten? Zowel de volwaardige games als de minis? Of nog beter, ze overdragen naar een pc als backup? Ik vermoed dat deze games gelinkt zijn aan je ps account, Of kunnen deze games uitgewisseld worden met vrienden?

Steam

• JoJo nl
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 17-12 16:27
Ik speelde net de demo van WipeOut 2048 en vond 'm toch best leuk en ben nu toch best aan het twijfelen of ik, nu het nog kan, Everybody's Golf die ik gisteren heb gekocht er voor in te ruilen. Wat zouden jullie doen?

• Appleman
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 20-12 17:02

Appleman

Mactastic

Ik ga zo modnation ruilen voor rayman! Weet alleen niet of je ongesealde games kan ruilen bij MM. Volgens mij niet, mijne is iig nog gesealed.

• HitDyl
quote:
BFmango schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:46:
En toch, die homescreen van de Vita blijft voor kiddies!! :(
Laten we hopen dat ze er ooit een XMB optie in maken. want ik vind dat ook het enige nadeel aan de software. de lelijke ronde knoppen. Maar het werkt wel :p en het belangrijkste zijn de games dus het is ok.

• SkyStreaker
  • Registratie: juni 2002
  • Nu online

SkyStreaker

Fist of Fury

Enig idee WAAR ik die AR kaartjes voor kan gebruiken dan?

BATTLETAG: Tekknician#2871 STEAM: DaFunkalist

• HitDyl
quote:
SkyStreaker schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 18:03:
Enig idee WAAR ik die AR kaartjes voor kan gebruiken dan?
Kijk ff in de store, je hebt een paar gratis AR spelletjes, best wel leuke eigenlijk. vooral Fireworks is wel grappig

• Wazzim
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 24-06 09:29
(jarig!)
quote:
HitDyl schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 18:02:
[...]

Laten we hopen dat ze er ooit een XMB optie in maken. want ik vind dat ook het enige nadeel aan de software. de lelijke ronde knoppen. Maar het werkt wel :p en het belangrijkste zijn de games dus het is ok.
XMB is echt verschrikkelijk op apparaten met een touchscreen, zelfs op de PS3 is het niet echt geweldig meer.
Vita OS werkt gewoon goed en soepel, mij maakt het echt niet uit of het rondjes zijn of vierkante pictogrammen.

• JoJo nl
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 17-12 16:27
quote:
Appleman schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 18:02:
Ik ga zo modnation ruilen voor rayman! Weet alleen niet of je ongesealde games kan ruilen bij MM. Volgens mij niet, mijne is iig nog gesealed.
Zou je straks kunnen zeggen of het gelukt is?

• BFmango
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 20-12 15:58
Rayman is idd erg vet, leuker dan Modnation Racers imho

Ben ook wel benieuwd of je het kan inruilen!

• wAizz
  • Laatst online: 20-12 20:59
PM me maar als je 'm niet kwijt kan raken :)
quote:
Martijn1990 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:46:
Heerlijk, dat DHL. PS Vita zou gister komen, maar niks ontvangen en ook geen briefje op de mat. Vandaag hetzelfde verhaal. Ik had hem via een PS Vita event gekocht en was van plan hem gelijk weer door te verkopen. Omdat mijn 2 kopers erg ongeduldig waren hebben ze beide gister maar een vita bij de Saturn gehaald omdat ik hem gister nog niet had.

Vervolgens komt mijn buurman net aanlopen: Hey, dit pakket lag al bij ons sinds gister, alsjeblieft.

• lasharor
  • Laatst online: 00:13
Moet zeggen dat de Vita reclames wel erg goed zijn.

Moest even lachen toen ik het net op tv zag :)

Wie dit leest is gek. Fo real.

• Roshnak
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 28-11 16:22
Ik heb ook mijn Vita binnen met Uncharted en een 16GB memory card!

PSN profiel is Roshgill

I7 2600K 4,5 Ghz, MSI P67A-GD65 (B3), Corsair Vengeance 8GB, MSI N570GTX Twin Frozr II/OC

• Martijn1990
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 08-09 07:46
quote:
wAizz schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 18:28:
PM me maar als je 'm niet kwijt kan raken :)

[...]
Heel erg stom, maar ik heb even gezocht en kan gewoon niet vinden hoe ik een PM stuur via dit forum 8)7

• tmontforts
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 01-03-2013
-dubbelpost-

tmontforts wijzigde deze reactie 23-02-2012 19:50 (98%)

• Snippertje
  • Laatst online: 20-12 16:17
Kost escape plan normaal 12.99? Heb namelijk die vouchers binnen en weet nou niet of die korting heeft gewerkt.

PSN: Snippertje1989 | Gamertag: Snippertje |

• gonzo79
  • Laatst online: 20-10 13:36
quote:
Snippertje schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 19:40:
Kost escape plan normaal 12.99? Heb namelijk die vouchers binnen en weet nou niet of die korting heeft gewerkt.
met korting is ie 7,99

• SToRM666
  • Registratie: juli 2005
De Vita is nu een dag in mijn bezit en ik moet zeggen dat ie wel zeer goed bevalt.
Beeld en geluid zijn echt dik in orde.
Het menu werkt razensnel en die LiveArea's zijn erg handig, alleen vind ik het wel onhandig dat ook het openen van de browers en de settings eenzelfde soort scherm geeft. Ik zou het handiger vinden als die direct openen en ook direct sluiten.

Voor de mensen die op het Sony Event een Vita besteld hebben. Ik heb vandaag eens gebeld i.v.m. het ontbreken van het Starterpack, maar volgens degene aan de lijn hoort die er toch niet bij te zitten. Ik zou toch echt zweren dat die er wel bij stond op de slide die we te zien kregen.

SToRM666 wijzigde deze reactie 23-02-2012 19:47 (117%)

PSN id: NL_SToRM

• Elander
  • Laatst online: 13-07 10:46

Elander

Beyond Final Fantasy

Allicht dat het hier al eerder vermeld is maar het topic gaat zo hard.

Ik heb een psvita 3g en heb bij de winkel 20 euro tegoed gekocht (vodafone) om wipeout te krijgen.
Nu kan ik echter alleen nergens achterhalen waar die code in te vullen is van die 20 euro.

Zie wel om via creditcard of bank te betalen.

Het gevoel dat ik niks aan deze code heb bekruipt me enigszins.

Edit: de vouchers/kaartjes hiervoor hingen ook direct naast de psvita's.

Elander wijzigde deze reactie 23-02-2012 19:57 (9%)

• sanderev66

sanderev66

Leef om te leven

In de Store druk je op de (...) en kies je Code inwisselen. ;)

• Elander
  • Laatst online: 13-07 10:46

Elander

Beyond Final Fantasy

quote:
sanderev66 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 19:57:
In de Store druk je op de (...) en kies je Code inwisselen. ;)
Ik bedoel dus de opwaardeercode van vodafone (je 3g tegoed, niet wipeout dus die moet ik nog krijgen)

• SToRM666
  • Registratie: juli 2005
Voor zover ik het weet moet je via de site opwaarderen...
Heb jij wel een sms gekregen via je Vita bij het registeren van je nummer?

Ik was vanmiddag trouwens bij een FRS hier in de buurt, maar helaas waren ook daar de 16Gb kaartjes uitverkocht :'(
Ik zit nu te twijfelen om dan misschien toch maar de 32Gb via PlanetAxel te bestellen. Die is wel iets meer dan 2 keer zo duur, maar dan heb ik zeker genoeg ruimte.

SToRM666 wijzigde deze reactie 23-02-2012 20:04 (76%)

PSN id: NL_SToRM

• Phntm
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 22:40

Phntm

Tlingelingeling

Bij Uncharted is mijn PS vita beginnen te laggen bij chapter 19-20 bij die trappen wanneer je ontsnapt. Iemand anders dit ook overkomen?

BF4 stats | Specs van gamebak :) | rMBP(late '13) i5 2.4ghz/8gb/256GB SSD

• Erik-1980
  • Laatst online: 20-12 07:31
pff, chapter 19 / 20......
zo ver ben ik nog lang niet maar in chapter 1 heb ik geen last!
:P

• Snippertje
  • Laatst online: 20-12 16:17
Kan je ergens trouwens de download snelheid zien? Heb het idee dat downloaden uit de store echt super traag gaat..

En juist als ik dit type gaat hij stuk sneller, lijkt wel of hij in standby langzamer gaat.

Snippertje wijzigde deze reactie 23-02-2012 20:26 (29%)

PSN: Snippertje1989 | Gamertag: Snippertje |

• Geengrenzuh
  • Laatst online: 20-12 18:48
Ultimate Marvel is zo fokking vet! Kan niet geloven dat ik dit op en handheld speel. De D-pad is ook super trouwens. Beste sinds de usa saturn controller imo.

PSN: Geengrenzuh

• LOTG
quote:
Geengrenzuh schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 20:32:
Ultimate Marvel is zo fokking vet! Kan niet geloven dat ik dit op en handheld speel. De D-pad is ook super trouwens. Beste sinds de usa saturn controller imo.
Geen demo, jammer.

Ik vind Uncharted van de spellen die ik heb grafisch juist het minst.
Rayman - > ziet er echt uber uit.
Lumines -> Simpel maar spectaculair
Wipeout -> Spectaculaire effecten.
Uncharted -> mist iets wat de versies PS3 wel hadden. Behalve de AA kan ik het niet helemaal verklaren.
Het schieten gaat me ook niet zo soepel af, daar kan het ook aan liggen. (Motion heb ik uit gezet voor het schieten).

• Sinned123
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 09:27
Is er iets van een tool om je games te downloaden via de pc om ze vervolgens te transferen naar de vita?
Downloaden via de vita is niet aan te raden.

Er zou trouwens geen geheugen zitten in de vita.
Maar waar laat hij dan de systeem update?
En de assistent content manager haalt hij toch ook op van de vita?

Sinned123 wijzigde deze reactie 23-02-2012 20:53 (35%)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/sinned79-1833/hero/3185649

• LOTG
Lame, krijg ik eindelijk mijn code voor stardust, geld het alleen voor de versie zonder dlc. 7.99 of 9.99 -> discount 2.99 of 9.99. Kun je nog de volle mep voor advanced betalen.

• Sinned123
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 09:27
Bedankt voor de heads-up dan gebruik ik hem voor escape plan.
Die wou ik ook nog aanschaffen

http://eu.battle.net/d3/en/profile/sinned79-1833/hero/3185649

• LOTG
Ligt het aan mij of klopt de UI niet helemaal in de store. Geen geld op mijn account, selecteer stardust voor 2.99, geld in portemonnee na aanschaf 2.99 volgens het scherm (helaas is werkt het niet zoals beweerd).

Edit weet iemand nog een goede plek om een PSN prepaid card te scoren? Ik wil niet graag mijn credit card koppelen aan mijn account met al die geweldige security tegenwoordig.

LOTG wijzigde deze reactie 23-02-2012 21:01 (29%)

• HitDyl
Heb net de Unit 13 demo gespeeld, die is echt de moeite waard.
Deze demo heeft een Trainings missie, en een gewone missie en die duren best lang. Altans vergeleken met de andere demos(wipeout bijvoorbeeld viel een beetje tegen in 3min was ik weer klaar)
Bovendien zijn de graphics echt schitterend, echt PS3 kwaliteit gewoon eerlijk waar. En de demo is nu trouwens gewoon Engels.
quote:
SToRM666 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 20:02:
Voor zover ik het weet moet je via de site opwaarderen...
Heb jij wel een sms gekregen via je Vita bij het registeren van je nummer?

Ik was vanmiddag trouwens bij een FRS hier in de buurt, maar helaas waren ook daar de 16Gb kaartjes uitverkocht :'(
Ik zit nu te twijfelen om dan misschien toch maar de 32Gb via PlanetAxel te bestellen. Die is wel iets meer dan 2 keer zo duur, maar dan heb ik zeker genoeg ruimte.
Even bellen morgen loont echt de moeite, ik had woensdag ook pech bij een filiaal in delft en twee filialen in den haag. Heb vandaag om 10u gebeld en hij zij bel om 11u nog even dan krijg ik de levering. En ja hoor om 11u had hij er eentje voor me, en gelijk apart gelegt. Super netjes dus.
quote:
Wazzim schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 18:16:
[...]

XMB is echt verschrikkelijk op apparaten met een touchscreen, zelfs op de PS3 is het niet echt geweldig meer.
Vita OS werkt gewoon goed en soepel, mij maakt het echt niet uit of het rondjes zijn of vierkante pictogrammen.
Misschien heb je daar wel een goed punt. Toch zou ik het een welkome verassing vinden. Vind het gewoon een stuk strakker.

HitDyl wijzigde deze reactie 23-02-2012 21:06 (68%)

Pagina: 1 ... 15 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is geen opsom topic met wie wat heeft besteld. Hou het dus over de Vita en de games zelf.

Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBWebsites en communities

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True