Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:52
Sc0rPi0N schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 13:46:
[...]

Ik heb qware al een paar keer gemiald voor de officiele rom maar waar ik in eerste reactie nog een antwoord kreeg een een belofte dat hij die week online zou komen (vanuit het hoodkantoor) nog steeds niets. Daarna nog een mailtje gestuurd maar daar geen antwoord opgehad.
Ja ik vind het ook raar, alle firmware staan op de Qware site behalve die van de pro 3 10''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:01

Eboman

Ondertitel

@peter bedankt voor de rom, nog even een technische vraag, ik gebruikte onder GB de DSLR Controller app van Chainfire (XDA), helaas werkt deze (nog) niet, enkele mensen met ICS hebben hem wel werken.

Het belangrijkste is USB Host kernel support, volgens heeft de rom dat wel omdat ik een USB stick kan gebruiken, maar mijn camera ziet hij niet. Ik ga nog een OTG kabel gebruiken, maar misschien heb jij nog tips om te proberen ?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Chainfire3D is vooralsnog ook niet compatibel met ICS. Ik vermoed echter dat de nieuwe kernel (3.0.8) problemen geeft i.c.m. USB host support. Probleem is dat daar vooralsnog niet veel aan te doen is, de kernel sources voor de nieuwe kernel zijn (nog) niet uit.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:47
Petervanakelyen schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 23:46:
Dropbox limiet :X De nieuwe ROM staat op Mediafire.
Normaalgezien is de Nu.nl app nu wel te vinden in de Market. :)
[...]
Best ROM ever!!! Althans, tot de ROM van volgende week natuurlijk ;-) Peter je bent de beste.

Mijn 'mini'-review: QWare Pro3 7 inch. Ik kwam van MOMO9C-4.0-2012-0206__.rar, waar ik al tevreden over was maar Chrome Beta deed het niet (geen HW accelleratie dus volgens spec).

Ik heb geflashed met format (mooi dat dat ook maar 10 minuten tijd kost als je eenmaal weet hoe het moet en de zooi al op je PC hebt) en daarna nog
adb shell rm /system/app/YouTube.apk
adb shell rm /system/app/Maps.apk
adb shell rm /data/*
adb reboot
gedaan want Youtube was nog steeds niet update-baar.

Hoe lang heb ik hem nu: half uurtje pas, dus bijna alle activiteit zit in testen voor deze post.

Wat werkt er niet: Youtube dus standaard niet updatebaar maar nu wel, Youtube positiebalk nog steeds onbruikbaar, ik denk toch ICS bug. Buienradar Phone (dus niet HD, zie hieronder) crasht net als bij 2.3, Mijn locatie in Google Maps maar ligt misschien wel aan mij, maar denk eigenlijk niet want tig keer geprobeerd met verschillende settings. Nog steeds balk onderin bij videos (grootste nadeel ICS, niet van de ROM).

Maar wat werkt er allemaal wel, ook rekening houdend met waar iedereen in dit forum naar vraagt: Multitouch (geprobeerd in Maps), nu.nl, marktplaats, tweakers, buienradar HD, allemaal direct uit market. Skype met videochat, ik heb die uit Market niet eens geprobeerd meteen voor Skype_2.5.4.21.162.apk gegaan. Audio-synchronisatie is toch echt weer verbeterd, volgens mij nu in voor specifiek voor apparaat gecodeerde videos geen lag meer in MX en Mobo Player, RD3 en musical pro muziekapps zijn echt weer veel veel preciezer (Harp (onderdeel Musical Pro) heeft nog steeds wat lag, Desire wint 't nog steeds). Chrome Beta laat ook wat zien, verder nog niet geprobeerd. WeatherPro had bij vorige ROM kleine rendering bug, niet meer. Agenda laat mijn afspraken zien zonder iets te hoeven instellen of installeren. Wifi kan ook aan en uit zonder crash.

Volledige lijst voor test geinstalleerde en succesvol gestartte apps, kijk of je favoriet ertussen staat...: Musical Pro, Mobo Player, Nu.nl, WeatherPro, Marktplaats, Buienradar HD, Tweakers, MX video player, RD3 Groovebox, Camera, GMail, Agenda, Youtube, Market, Maps, Everpaper, Ghost Commander, CIFS Manager, vk.nl, Opera Mobile, Cut the Rope, Chrome Beta, Swiftkey X Tablet, Where's my water.

Merk je iets van de Hardware acceleratie? Nou goed, Chrome beta doet het, en het is zeker niet langzamer geworden. Ik heb het idee dat de letters iets (ietsje ietsje ietsje) minder scherp zijn geworden, maar dat weet ik niet zeker zou ik 2 tablets naast elkaar moeten kunnen houden.

Final thought: What the Hell gaat Qware nu over een paar weken de wereld in slingeren. Mag toch hopen dat iets is wat minimaal zo goed is als deze ROM?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225481

Eboman schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 17:09:
@peter bedankt voor de rom, nog even een technische vraag, ik gebruikte onder GB de DSLR Controller app van Chainfire (XDA), helaas werkt deze (nog) niet, enkele mensen met ICS hebben hem wel werken.

Het belangrijkste is USB Host kernel support, volgens heeft de rom dat wel omdat ik een USB stick kan gebruiken, maar mijn camera ziet hij niet. Ik ga nog een OTG kabel gebruiken, maar misschien heb jij nog tips om te proberen ?
Ik kan bevestigen dat het niet werkt ook niet gaat werken met deze versie. Het is afwachten op release van Qware of die gedeeltes aan programmatuur er in zullen zitten.

Op de Samsung GT-9100 (SGSII) heb ik die wel aan de praat gekregen op ICS 4.03 via een hulpprogramma van Chainfire (USB Host Diagnostics).

Hartelijk dank Peter voor deze custom versie van ISC!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 427169

@Peter bedankt voor je werk, super dat je dat voor ons doet en dat zonder zelf een Qware te hebben.
Ik heb alleen nog een vraag of er iemand is die mij kan vertellen hoe lang de accu nu ongeveer meegaat met de "Peter" ROM de "Kevin" ROM scheelde bij mij duidelijk, in positieve zin, met de orginele ROM van Qware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3fat
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-03-2021
Peter,

Zojuist je ROM geinstalleerd. Eerste keer dat ik dat probeer sinds we de Pro3 7" hebben.
Alles apps die mijn vrouw had weer terug geinstalleerd en ik moet zeggen werkt goed.

Dank je wel voor het goede werk !

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=29590&sid=27110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Ik ben blij dat je er wat aan hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3fat
Ik zie in het hoofdscherm een analoge klok. Die geeft nu 9:05 aan. Maar de echte tijd is 22:05 en dat is de juiste tijd zoals die ook ondering de taakbalk getoond wordt.

Hoe krijg ik de analoge klok juist ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Goed punt, was me niet eens opgevallen. Ik vermoed dat dat een bug is in DeskClock.apk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa3fat
Even automatische netwerk tijd uit aan gezet. Nu is analoog en digitale notatie gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slybas
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2020

slybas

ontkennen alles

Net de laatste update van Peter op mijn pro3 gezet en het ziet er schitterend uit. Voor de Linux en Apple mensen de livesuite update werkt ook op een windows 7 live WIN7PESE vanaf usb :)

http://www.regroup.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167581

slybas schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 22:18:
Net de laatste update van Peter op mijn pro3 gezet en het ziet er schitterend uit. Voor de Linux en Apple mensen de livesuite update werkt ook op een windows 7 live WIN7PESE vanaf usb :)
Live suite update ?

Vertel, kennelijk gemist. Waar te vinden ?

Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Ik vermoed dat hij bedoeld 'update via de LiveSuite' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Wie heeft er bij google bedacht dat video's niet meer fullscreen hoeven gaan dan?
Pas als ze echt fullscreen kunnen ga ik over, want dat is waar ik de tab voornamelijk voor gebruik.

Heb zelfs speakertjes in de keuken gezet om series te kunnen kijken tijdens het afwassen. :P

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Ik denk niet dat het een design beslissing is van Google, maar eerder een implementatie van Ployer die nog niet helemaal op orde zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
Petervanakelyen schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 23:55:
Ik denk niet dat het een design beslissing is van Google, maar eerder een implementatie van Ployer die nog niet helemaal op orde zit.
Kweenie, ik denk niet dat dit allemaal Ployer gebruikers zijn:
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=15408

Zoals ik het begrijp is het wel degelijk een design beslissing van Google, en bestaat er 1 ondersteunde uitzondering, full-screen video alleen op de Galaxy Nexus (zie bijvoorbeeld comment 88 van gelinkte issue).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BossJamie NL
  • Laatst online: 05-07-2022

BossJamie NL

Iemand moet de baas spelen.

SanderBos schreef op zondag 04 maart 2012 @ 00:11:
[...]

Kweenie, ik denk niet dat dit allemaal Ployer gebruikers zijn:
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=15408

Zoals ik het begrijp is het wel degelijk een design beslissing van Google, en bestaat er 1 ondersteunde uitzondering, full-screen video alleen op de Galaxy Nexus (zie bijvoorbeeld comment 88 van gelinkte issue).
Even een side note, ik heb bij elke video app tot nu toe gewoon full screen video.. ook youtube etc. met de laatste rom :) de balk verdwijnt na een paar reboots gewoon na ong. 5 sec. Alleen bij games etc. blijft hij wel, maar dat is niet storend.

Cherry Mobility m677 7" - Qware Pro 3 7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
BossJamie NL schreef op zondag 04 maart 2012 @ 10:58:
[...]
Even een side note, ik heb bij elke video app tot nu toe gewoon full screen video.. ook youtube etc. met de laatste rom :) de balk verdwijnt na een paar reboots gewoon na ong. 5 sec. Alleen bij games etc. blijft hij wel, maar dat is niet storend.
Eens.
Ik heb het sinds mijn vorige post ook een paar keer zien werken, in YouTube en MX Player. Dus eerst gewone status-balk, die paar seconden later overgaat in 4 witte puntjes, en dan weer paar seconden later dat de video ineens over de puntjes heen valt (als in, echt full screen gaat).

Dus ik weet dat het kan, maar bij mij heeft het nu volgens mij 3 keer wel gewerkt, en 40x niet. Ik weet niet wat nu precies de magic touch is (of wat je juist niet moet doen...).

Heb trouwens sinds gisteren ook 2 random hangs gehad, dat GUI wel doordraaide (1x cursor die bleef knipperen, 1x dat ik nog van landscape naar portrait kon switchen) maar dat er niet meer op aanraken werd gereageerd, een minuut of zo later gevolgd door een automatische halve reboot (half in de zin van dat hij halverwege proces lijkt te beginnen, en je na de reboot nog een keer extra mag rebooten om Wifi terug te krijgen). Op zich niet wereldschokkend, maar aan de andere kant ongeveer net zoveel hangs als ik in afgelopen 2 maanden heb gehad binnen 24 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BossJamie NL

BossJamie NL

SanderBos schreef op zondag 04 maart 2012 @ 11:49:
[...]

Eens.
Ik heb het sinds mijn vorige post ook een paar keer zien werken, in YouTube en MX Player. Dus eerst gewone status-balk, die paar seconden later overgaat in 4 witte puntjes, en dan weer paar seconden later dat de video ineens over de puntjes heen valt (als in, echt full screen gaat).

Dus ik weet dat het kan, maar bij mij heeft het nu volgens mij 3 keer wel gewerkt, en 40x niet. Ik weet niet wat nu precies de magic touch is (of wat je juist niet moet doen...).

Heb trouwens sinds gisteren ook 2 random hangs gehad, dat GUI wel doordraaide (1x cursor die bleef knipperen, 1x dat ik nog van landscape naar portrait kon switchen) maar dat er niet meer op aanraken werd gereageerd, een minuut of zo later gevolgd door een automatische halve reboot (half in de zin van dat hij halverwege proces lijkt te beginnen, en je na de reboot nog een keer extra mag rebooten om Wifi terug te krijgen). Op zich niet wereldschokkend, maar aan de andere kant ongeveer net zoveel hangs als ik in afgelopen 2 maanden heb gehad binnen 24 uur.
Helaas blijft het onstabiel, maar dat ligt meer aan android dan aan het apparaat...
Je hebt gelijk, soms wordt hij niet fullscreen, maar wat daar nou voor zorgt ben ik ook niet achter...

Ook zijn nog niet alle apps die wel werken op ics ook voor ics gebouwd, dus als die in de achtergrond draaien, wil dat ook nog wel eens vastlopers opleveren.

In de standaard video player loopt de balk onderin altijd meteen weg bij mij, alleen kun je niet in de settings om hem op s/w decoding te zetten waardoor de audio lag blijft.. wel jammer, daar zou het geheim inzitten wat de balk weghaalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 448946

Zoals al eerder gezegt is het zo dat als je busybox update er iets raars gebeurd.
Alles word verwijderd maar je ziet het no wel op je geheugen staan.
Hoe kan je je busybox updaten zonder alles te verliezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125150

Wat is jullie benchmark score met de nieuwe rom?

Btw, thanks Peter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BossJamie NL

BossJamie NL

Anoniem: 125150 schreef op zondag 04 maart 2012 @ 15:03:
Wat is jullie benchmark score met de nieuwe rom?

Btw, thanks Peter!
Zoals eerder gemeld, met antutu 2900 met kevin rom, en 3070 met de laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Wel interesting, lijkt de goede kant op te gaan!

Deze rom ook gewoon met dat Clockworkmod truukje? Ik hoorde op recente pagina's weer gesproken worden over LiveSuite.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 438559

Anoniem: 448946 schreef op zondag 04 maart 2012 @ 14:24:
Zoals al eerder gezegt is het zo dat als je busybox update er iets raars gebeurd.
Alles word verwijderd maar je ziet het no wel op je geheugen staan.
Hoe kan je je busybox updaten zonder alles te verliezen?
Ben er nu achter dat handmatig busybox en su op de juiste plaats zetten niet het gewenste resultaat heeft :/ Was nu niet alles maar wel de root rechten kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Filesystem is standaard R/W gemount dus je kan alsnog alles aanpassen (met adb) :)

[ Voor 21% gewijzigd door Petervanakelyen op 04-03-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Petervanakelyen schreef op zondag 04 maart 2012 @ 16:32:
Filesystem is standaard R/W gemount dus je kan alsnog alles aanpassen (met adb) :)
Backup maken van te voren leek me niet nodig dus had de juiste bestanden niet meer. Heb hem maar weer even opnieuw geflashed :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfieus0
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:45
Ik was er een maandje geleden mee bezig om busybox goed werkend te krijgen op 4.0, maar toch iedere x alles kwijt na de install!

"Hodor"- Hodor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Morfieus0 schreef op zondag 04 maart 2012 @ 23:07:
Ik was er een maandje geleden mee bezig om busybox goed werkend te krijgen op 4.0, maar toch iedere x alles kwijt na de install!
Bij mij is het net ook weer fout gegaan maar had nu gelukkig wel een CWM backup gemaakt dus ik was in ieder geval weer snel terug in de oude situatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krullenbol
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:59
Anoniem: 438559 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 00:22:
Bij mij is het net ook weer fout gegaan maar had nu gelukkig wel een CWM backup gemaakt dus ik was in ieder geval weer snel terug in de oude situatie :)
Blijft die CWM er dan voor altijd op staan? Dacht dat bij flashen met LiveSuit echt álles weg zou zijn, incl. CWM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

krullenbol schreef op maandag 05 maart 2012 @ 09:42:
[...]
Blijft die CWM er dan voor altijd op staan? Dacht dat bij flashen met LiveSuit echt álles weg zou zijn, incl. CWM?
Na een livesuite recovery ben je inderdaad alles weer kwijt (ook CWM). Zodra je CWM er op hebt staan kan je de daarmee gemaakte backups echter zo terug zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-05 13:35
Geniaal. Besloten de tablet te verkopen (kon niet wennen aan het scherm), op advies van de koper nog even jouw Rom er op gegooid en wtf draait dat ding als een tierelier nu! :P Supersmooth, supersnel, very well done!
Voor de mensen die nu zo'n tablet aanschaffen is het voor het geld echt een waanzinnig leuk ding geworden.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krullenbol
Anoniem: 438559 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 09:48:
Zodra je CWM er op hebt staan kan je de daarmee gemaakte backups echter zo terug zetten :)
En dan maakt het niet meer uit of je GB 2.x of ICS 4.x backupt en terug zet? Had ik eerder aan moeten denken, had me veel tijd gescheelt met al die ICS pogingen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

krullenbol schreef op maandag 05 maart 2012 @ 09:59:
[...]
En dan maakt het niet meer uit of je GB 2.x of ICS 4.x backupt en terug zet? Had ik eerder aan moeten denken, had me veel tijd gescheelt met al die ICS pogingen... 8)7
Volgens mij kan je de GB en ICS backups ivm de partitie indeling niet zomaar uitwisselen. De restore duurde gisteren een paar minuten dus dat is zeker sneller dan alles opnieuw installeren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwag
  • Laatst online: 13-04 11:12
Werkende CWM voor Allwinner ICS

[ Voor 81% gewijzigd door dwag op 05-03-2012 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb deze gebruikt: http://www.mediafire.com/?uvbvehfc22p9bkm

Installeren doe je als volgt:

adb push install-recovery.sh /data/
adb shell chmod 755 /data/install-recovery.sh
adb push recovery.img /data/
adb shell /data/install-recovery.sh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krullenbol
dwag schreef op maandag 05 maart 2012 @ 10:59:
Werkende CWM voor Allwinner ICS
Anoniem: 438559 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:35:
Installeren doe je als volgt:
adb push install-recovery.sh /data/
adb shell chmod 755 /data/install-recovery.sh
adb push recovery.img /data/
adb shell /data/install-recovery.sh
Misschien een idee om dit in de openings post te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Is de Qware Tablet 7 Inch Pro3 nog te krijgen in de doorsnee intertoys winkel, het artikel kun je niet via internet bestellen helaas.

Waarom is dit, verkopen ze er veel van of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:07
Arsenius schreef op maandag 05 maart 2012 @ 16:05:
Is de Qware Tablet 7 Inch Pro3 nog te krijgen in de doorsnee intertoys winkel, het artikel kun je niet via internet bestellen helaas.

Eerst lezen, dan pas vragen. Je antwoord staat al meermalen in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BossJamie NL

BossJamie NL

Arsenius schreef op maandag 05 maart 2012 @ 16:05:

Beperkte oplage helaas, zoals elke versie van deze tablet. Bij sommige intertoys winkels zul je er nog eentje vinden, hoewel je vaker de 10" tegenkomt dan de 7". Of je het formaat verschil voor lieft neemt voor 100 euro moet je natuurlijk zelf weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safariking
  • Laatst online: 08-04 08:55
Eh jongens kijk even op www.qware.nl zal je iets leuks tegenkomen gewoon op de homepagina meer zeg ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:34
Safariking schreef op maandag 05 maart 2012 @ 16:53:
Eh jongens kijk even op www.qware.nl zal je iets leuks tegenkomen gewoon op de homepagina meer zeg ik niet.
Zo er wordt er ook één wakker :P

Edit: maar wel goedbedoeld hoor :)

[ Voor 6% gewijzigd door Luuk1983 op 05-03-2012 16:57 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Safariking schreef op maandag 05 maart 2012 @ 16:53:
Iets met steen en kruipen enzo... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safariking
*weg*

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 05-03-2012 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Wil je voortaan gewoon een TR maken en het daar bij laten?

[ Voor 56% gewijzigd door RoD op 05-03-2012 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safariking
*knip*

[ Voor 100% gewijzigd door janvanduschoten op 05-03-2012 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:07
Goed, weer on topic: Youtube kan inderdaad niet updaten, maar die ADB shell commando's halen ook niets uit in een terminal emulator. Wat doe ik verkeerd?

[ Voor 34% gewijzigd door cmegens op 05-03-2012 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Klok-klepel vraag: Als die youtube en skype problemen hebben met alle behalve specifieke versies, kunnen die specifieke versies dan niet gewoon in de custom ROM opgenomen worden? :)

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Geen probleem. Maar dan heb ik wel iemand nodig die de *.apk kan doorsturen, YouTube is hier in België in de Market niet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Ik heb even het topic wat verder terug gelezen, ik zie dat een pro versie 4 wordt verwacht 1 van deze dagen? Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@peter

1. Als dat geen compliment is van Brad Pitt ..... m.i. pas 1e compliment wat hij weggeeft .. ?; net nu hij hem verkocht heeft ..

Stukje trug geef je voorbeeld hoe je b.v. google maps -direct na een fresh install-

Petervanakelyen in "Intertoys Qware Pro2/3 Tablets - DEEL 1"

commando uit kunt voeren om bepaalde apps te verwijderen (bv. google maps).

2. VRAAG -waar, in welk programma- voer je deze tekst in, nu het een schone install betreft ?

3. VRAAG maakt nog uit -welke- CWM je gebruikt ?

@ Arsenius

Bij Intertoys zeggen ze zoveel .. wat achteraf niet blijkt te kloppen. B.v. toen ze eerst de pro2 wilden lozen en iedereen een pro3 wilde, zeiden ze dat ze die -niet- meer hadden. Kwam je dan de winkel in, dan bleken ze daar meer dan genoeg pro3's te hebben.

Welke toneelspel ze -mogelijk- nu weer opvoeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Anoniem: 167581 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 18:21:
@peter

1. Als dat geen compliment is van Brad Pitt ..... m.i. pas 1e compliment wat hij weggeeft .. ?; net nu hij hem verkocht heeft ..
Inderdaad :)
2. VRAAG -waar, in welk programma- voer je deze tekst in, nu het een schone install betreft ?
Je moet adb installeren (Android Debug Bridge). Daarna kan je commando's gewoon copy/pasten in een cmd venstertje.
3. VRAAG maakt nog uit -welke- CWM je gebruikt ?
Enkel ClockworkMod 5.5.0.x is compatibel met ICS. Ik zal hem integreren in de volgende ROM, dan moet het niet meer manueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:08

Damian

Insane Obtrusion

Zaterdag in de Intertoys geweest, en een willekeurig mevrouw die daar werkte aangesproken. Die wist gewoon te vertellen dat de Pro4 er gewoon aan komt 1 dezer dagen. De Pro3 was daar ook niet meer leverbaar en gingen ze ook niet meer binnen krijgen.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 447056

Morgen is de pro.. er weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WELKE ?

WAAR ?

BAD JOKE ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoerebink
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-04 19:06
Laten we het afwachten, in Intertoys Den Haag werd vandaag weer gezegd dat de levering wel eens helemaal niet dinsdag is, maar mogelijk pas einde van deze maand.... Dus: Afwachten maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 449130

Ik heb te horen gekregen van een medewerker bij intertoys dat ze 12 maart de pro 4 gaan verkopen.
Met uiteraard android 4 en de prijs zou hetzelfde blijven, hij was hier vrij duidelijk in.
Over de hardware wist hij verder niks.

12 maart is overigens ook de datum dat de android 4.0 firmware beschikbaar komt op de qware site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 448401

Hoi,

Ik weet dat je veel mag en kunt vragen hier, maar dat je snel wordt afgerekend op vragen waarvan het antwoord in deze topic staan ! Toch ga ik de stoute schoenen aandoen en de vraag stellen .....

De custom ROM die gemaakt is door Peter is die ook geschikt voor de Yarvik TAB260 ? (uitleg) ...

Ik heb vorige week de 4.0——97F1-D1-H2-H01-N412.20120220 op mijn Yarvik tab260 geplaatst en heb een aantal dingen over geslagen .... eigenlijk het hele menu van de eerste pagina.

Ik heb de ployer firmware gepakt en de live suit pack van deze site gehaald (overigens cherry mobility - kruidvat tablet) http://www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=37 en de handleiding op de site gevolgd en de firmware van ployer geladen en klaar was .... ik !

Ik heb nu inderdaad een super goed werkende Yarvik TAB260 met Android 4.0.3 er is niks wat het niet doet .... oke niks wat ik gebruik dan !

Ik zou het fijn vinden als deze PeterROM ook zo makkelijk erop gaat.

Overigens heb ik begrepen dat de TAB260 al geroot is bij anschaf van de winkel, klopt dat en dat ik daarom meteen de firmware erop heb kunnen zetten ?

Nou mijn stoute schoenen zijn weer uit !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BossJamie NL

BossJamie NL

Anoniem: 448401 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:27:
Hoi,

Ik weet dat je veel mag en kunt vragen hier, maar dat je snel wordt afgerekend op vragen waarvan het antwoord in deze topic staan ! Toch ga ik de stoute schoenen aandoen en de vraag stellen .....

De custom ROM die gemaakt is door Peter is die ook geschikt voor de Yarvik TAB260 ? (uitleg) ...

Ik heb vorige week de 4.0——97F1-D1-H2-H01-N412.20120220 op mijn Yarvik tab260 geplaatst en heb een aantal dingen over geslagen .... eigenlijk het hele menu van de eerste pagina.

Ik heb de ployer firmware gepakt en de live suit pack van deze site gehaald (overigens cherry mobility - kruidvat tablet) http://www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=37 en de handleiding op de site gevolgd en de firmware van ployer geladen en klaar was .... ik !

Ik heb nu inderdaad een super goed werkende Yarvik TAB260 met Android 4.0.3 er is niks wat het niet doet .... oke niks wat ik gebruik dan !

Ik zou het fijn vinden als deze PeterROM ook zo makkelijk erop gaat.

Overigens heb ik begrepen dat de TAB260 al geroot is bij anschaf van de winkel, klopt dat en dat ik daarom meteen de firmware erop heb kunnen zetten ?

Nou mijn stoute schoenen zijn weer uit !!!

groetjes,

Joshua
Precies dezelfde stappen volgen, en voila. Moeilijk he, proberen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-05 17:52

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Anoniem: 449130 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 21:27:
Ik heb te horen gekregen van een medewerker bij intertoys dat ze 12 maart de pro 4 gaan verkopen.
Met uiteraard android 4 en de prijs zou hetzelfde blijven, hij was hier vrij duidelijk in.
Over de hardware wist hij verder niks.

12 maart is overigens ook de datum dat de android 4.0 firmware beschikbaar komt op de qware site.
pro 3 + Android 4.0 = Pro 4

Marketing truc als je het mij vraagt

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 449130

Sc0rPi0N schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:49:
[...]

Ja dat is het ook wel, maar ik koop em voor mijn moeder en dan is het ideaal dat er al android 4.0 opstaat.
Hoef ik niet te gaan klote met rom's enzo en kan die direct uit de doos goed functioneren(hoop ik).

Ik ga ervan uit dat de hardware specs hetzelfde blijven, al sluit ik de mogelijkheid van 8gb geheugen ipv 4gb niet uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladerash
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 14:23
De Allwinner cpu A10 doorklokken naar 1,5Ghz en/of grotere batterij is ook een mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goede morgen,

Ik heb de PeterROM geinstalleerd en hij doet het perfect .... sneller en lijkt een tikje mooier te zijn qua grafisch. Echter heb ik een klein probleempje ...... hij heeft terwijl ik format heb gedaan al mijn bestaande gegevens onthouden ....

en ... de Market doet het niet ... openen en word meteen gesloten ! iemand ideeen .....

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 448401 op 06-03-2012 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Als je de format optie gebruikt zijn alle gegevens normaal echt wel weg. De Market die direct sluit na het openen is een gevolg van het niet formatteren. Probeer eens opnieuw de ROM te flashen met de LiveSuite. De 'reset to factory defaults' optie in het instellingen menu kan het probleem misschien ook verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi Peter,

Idd reset gedaan in tablet en idd de market laat zich zien. Nog wel een kleine vraag en ja ik heb veel gelezen in het forum maar ik krijg het niet voor elkaar om de Market full te krijgen .... bijv. whatsapp die kan ik installeren en werkt ook alleen in de market vindt ik die niet ! weet jij of kun je mij een linkje in dit forum sturen die mij het in ( haha jip en janneke ) taal kan uitleggen ?

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoerebink
Over de Pro4 bij Intertoys:

Net 4 winkels gebeld: nergens is 'ie binnengekomen.
Eén medewerker wist te vertellen dat in een mail van intertoys gesproken is over "douaneproblemen", waardoor het einde van de week, of pas volgende week wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Anoniem: 167581 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 18:21:
Hahaha nu is dat wel ietsss overdreven denk ik!? Vind het een werkelijk prima apparaatje hoor. De snelheid met internetten en ook gamen viel mij 100% mee. Was veel en veel beter mee te werken als ik van tevoren had verwacht. Die laatste Rom was echter weer substantieel beter dan de vorige(n). Puur en alleen de enige reden waarom ik hem heb weg gedaan is het scherm. Als dat iéts beter was geweest had ik hem gehouden.
Maar een artikel helemaal de lucht in prijzen hoeft toch ook niet altijd? Ben ook niet 100% tevreden over m'n telefoon, tv, auto, computer, monitor, horloge(s), etc. Als het maar gefundeerde kritiek is, vind ik dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Foutje

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 447056 op 06-03-2012 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drs.titulaer
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-08-2022

De wondere wereld van de micro-electonica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ehhmm, ja, als reactie op wat/wie? Vind de versie van de huidige player trouwens utterly bagger, maar YMMV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04 14:27
Als de PcPro4 een 1024x600 scherm heeft ga ik 'm zeker halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoerebink
Nemen ze de telefoon op dan, voor openingstijd?
Sommigen wel, maar de meesten zijn gewoon om 9 uur open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Ik ga ook maar ff wachten op de pro 4, lijkt mij de beste prijs/kwaliteit verhouding wat er zo een beetje te koop is / zal zijn straks. Ik wilde misschien eerst een Yarvik maar die heeft geen open access naar de android market met appz enz. Plus de Yarvik is duurder.

Dus maar even wachten op de pro 4. Hopelijk beschikbaar binnen nu en 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

stoerebink schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:11:
Over de Pro4 bij Intertoys:

Net 4 winkels gebeld: nergens is 'ie binnengekomen.
Eén medewerker wist te vertellen dat in een mail van intertoys gesproken is over "douaneproblemen", waardoor het einde van de week, of pas volgende week wordt.
Grappig ik ben in mijn pauze ook even de Intertoys binnengestapt en heb ik de eigenaar aangesproken over de Pro4. Ook hij vertelde over die mail die ze hadden gehad met douane-problemen.
Ze hadden namelijk nu al in de winkel moeten liggen. Hij verwacht ze nu op zijn vroegst vrijdag binnen te hebben. Specificaties kon hij me ook niet vertellen en dat hadden ze ook niet gemaild.
Volgens hem zouden ze per post worden opgestuurd omdat de leveringen per vrachtwagen maar 2 keer in de week / eens in de 2 weken (<- weet het even niet zeker) plaatsvinden.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nogmaals een bevestiging van het " douane verhaal "

Mij was verteld dat ik vandaag mijn pro 4 ( meer over het " 4 " lees je zo ) kon ophalen.. niet dus.. :P

Over het " 4 " gebeuren:

Ik heb mogen vernemen dat het enige verschil tussen een 3 en een 4 het besturingssysteem is ( ICS )
Dit maak ik op uit het volgende:
De heer aan de telefoon zei: vanaf maandag zullen we de winkels instrueren hoe klanten ZELF hun pro 3 kunnen " upgraden " naar een pro 4..

Nou, 3 keer raden dus: " zelf " " upgraden " " pro 4 "

Oftewel:
Sc0rPi0N schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:49:
[...]

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 447056 op 06-03-2012 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Anoniem: 447056 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 14:20:
Nou, 3 keer raden dus: " zelf " " upgraden " " pro 4 "
Ik had gehoopt op een upgradesetje bestaande uit twee plastic beugeltjes om de tablet open te maken, een Tegra3 CPU, een 1024x600 IPS display-replacement, 8GB geheugen en een nieuwe 2MP camera sensor.

Wat een bummer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04 14:27
Ja ik hoop echt dat de 7" een 1024x600 scherm heeft, want dat is echt een grote manco bij de PcPro3

* Mastermind snapt niet waarom mensen het de "Pro3" noemen terwijl er op de doos echt "PcPro3" staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Mastermind schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:08:
* Mastermind snapt niet waarom mensen het de "Pro3" noemen terwijl er op de doos echt "PcPro3" staat
Mja, omdat mensen die een Panasonic TX-P50VT30 hebben het ook gewoon een VT30 noemen. Niet erg toch?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Mastermind schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:08:
Ja ik hoop echt dat de 7" een 1024x600 scherm heeft, want dat is echt een grote manco bij de PcPro3

http://www.qware.nl/qware_tablets.php

Het zijn Tablet PC's dus (Q-ware Tablet PC) Pro 3 7 inch of Pro 3 10 inch.

Daarom spreek je over Pro3 en niet PC Pro3.

-edit-
Stoute schoenen maar aangetrokken en Q-ware maar eens gebeld over de Pro4. Diegene die ik sprak gaf wist ook de specificaties van de Pro4 niet 8)7 maar gaf na overleg met collega's aan dat ze eind volgende week geleverd worden.
Ik kreeg zelf het idee dat ze het niet mochten vertellen oid? Je weet toch wel als er een nieuwe product op de markt komt wat de technische gegevens daarvan zijn ???
Ik stond toch nog in het systeem omdat ik dus had gevraagd om de 2.3 Rom beschikbaar te stellen, maar ondanks beloftes (zelfs vanuit het hoofdkantoor) heb ik die nergens gezien. Dat heb ik ook nog maar even aangehaald.

Enfin het is dus wachten tot je bij de Intertoys het apparaat fysiek in handen hebt om de specificaties te kunnen zien.

[ Voor 42% gewijzigd door Frostbite op 06-03-2012 16:02 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:01
Is het probleem met schrijven naar de extsd card al verholpen? las er in het begin nogal veel over en opeens niemand meer. maar ik heb het probleem nog steeds nl. zo kaartje maar es formatten voor de zekerheid

filemanager mag wel overal schrijven maar andere apps niet?

[ Voor 13% gewijzigd door slommer op 06-03-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Laatst online: 23:52
Al opgelost

[ Voor 91% gewijzigd door dannyvdb1997 op 06-03-2012 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201994

slommer schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:08:
Is het probleem met schrijven naar de extsd card al verholpen? las er in het begin nogal veel over en opeens niemand meer. maar ik heb het probleem nog steeds nl. zo kaartje maar es formatten voor de zekerheid

filemanager mag wel overal schrijven maar andere apps niet?
Lees en probeer dit eens:
http://forum.xda-develope...hp?p=20869996&postcount=7

Bij mij was dat de truc. Misschien handig om in de rom op te laten nemen, voorkomt veel vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ola joshua hier weer ....

vraag .... de tab220 van Yarvik werkt die ook met de PeterROM of de orginele ployer 206 rom ?

Het enige verschil tussen de TAB220 en TAB260 is dat de 260 een capacitive scherm heeft en de 220 een resistief ???

thanks,

Joshua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Capacitief en resistief scherm gebruiken verschillende touch screen drivers. De kans is heel klein dat je een werkend touchscreen hebt als je een ROM voor de Momo9 flasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar qua specs schijnen het de zelfde tablets te zijn ! jij zegt niet doen ?

dan doen we het maar niet !

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
Ik zeg inderdaad niet doen, tenzij je beschikking hebt over een stock ROM die je kan herstellen als het niet werkt. De specificaties zijn inderdaad hetzelfde, maar het touchscreen is anders. Dat zal dan ook het gedeelte zijn dat niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-02 13:25
Met geen mogelijkheid krijg ik ook maar enige beweging in LiveSuite. Vanaf dag 1 al niet en dat is echt om gestoord van te worden.
Simpele vraag: Is er een andere mogelijkheid om de nieuwe PeterROM te installeren?

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
jpvaneijk schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:48:
Met geen mogelijkheid krijg ik ook maar enige beweging in LiveSuite. Vanaf dag 1 al niet en dat is echt om gestoord van te worden.
Simpele vraag: Is er een andere mogelijkheid om de nieuwe PeterROM te installeren?
Hoeveel heb je ervoor over om het te laten werken, en heb je PdaNet geinstalleerd? Als het antwoord is ik wil wel wat klooien en wat random software installeren, dan raad ik aan om PdaNet te downloaden en te installeren. Bij mij (garantie tot de voordeur) doet LiveSuite het alleen maar als PdaNet ook draait.
(en ik heb dit niet zelf verzonnen, dat PdaNet wordt genoemd op de info pagina van dit topic, helaas zonder link naar de alleen drivers-download die genoemd wordt, dus ik heb maar een volledige versie geinstalleerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:01
Anoniem: 201994 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:50:
[...]

Lees en probeer dit eens:
http://forum.xda-develope...hp?p=20869996&postcount=7

Bij mij was dat de truc. Misschien handig om in de rom op te laten nemen, voorkomt veel vragen.
thnx kan weer backups direct naar sd card maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ jpvaneijk

ik heb gister de PeterROM geplaatst via deze handleiding ! ik heb overigens geen idee wat voor een tablet je hebt maar de link naar de liveSuit staat erbij .....

www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=37

ik heb een Yarvik TAB260 en deze PeterROM werkt erg goed !

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 448401 op 06-03-2012 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
SanderBos schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 21:58:
[...]

Hoeveel heb je ervoor over om het te laten werken, en heb je PdaNet geinstalleerd? Als het antwoord is ik wil wel wat klooien en wat random software installeren, dan raad ik aan om PdaNet te downloaden en te installeren. Bij mij (garantie tot de voordeur) doet LiveSuite het alleen maar als PdaNet ook draait.
(en ik heb dit niet zelf verzonnen, dat PdaNet wordt genoemd op de info pagina van dit topic, helaas zonder link naar de alleen drivers-download die genoemd wordt, dus ik heb maar een volledige versie geinstalleerd)
Dat heb ik met PDANet dus ook gedaan. Als ik connect terwijl de Pro3 aanstaat wil PDANet ook connecten. Hij staat ook in de adb devices lijst.
tablet staat uit, USB in PC maar niet in Tablet, Vol+ ingedrukt houden (niet op Finish gedrukt) en maar blijven rammen op de Powerbutton maar er gebeurd nix, nakkus en nada. Ik hoor wel een (aansluit) geluidje als ik de kabel erin stop maar thats it. Als de tab uit staat ook niets in de adb devices lijst. Is dat goed trouwens? USB ontwikkelingsmodus staat aan. What the hell to do?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ iedereen ....

weet niet of jullie er iets aan hebben maar hier worden roms geplaatst die van de fabrikanten zijn !!

www.tabletsupport.eu

Al bekent ...... sorry voor het nutteloze bericht dan !

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 448401 op 06-03-2012 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jpvaneijk schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 22:20:
[...]

Dat heb ik met PDANet dus ook gedaan. Als ik connect terwijl de Pro3 aanstaat wil PDANet ook connecten. Hij staat ook in de adb devices lijst.
tablet staat uit, USB in PC maar niet in Tablet, Vol+ ingedrukt houden (niet op Finish gedrukt) en maar blijven rammen op de Powerbutton maar er gebeurd nix, nakkus en nada. Ik hoor wel een (aansluit) geluidje als ik de kabel erin stop maar thats it. Als de tab uit staat ook niets in de adb devices lijst. Is dat goed trouwens? USB ontwikkelingsmodus staat aan. What the hell to do?
Hi guys, I’m back :) ! (verbouwing achter de rug)
Heb wat lopen lurken…enne ten eerste kudo’s voor Peter, top bezig gozer! Ik had ICS al opgegeven voor de Pro 3 :P.
V.w.b. de post die ik hierboven aanhaal:
1. Heb je toevallig ook de Google SDK drivers nog geinstalleerd staan?
2. Welk OS? Windows 7 x64?
3. Gebruik je de meegeleverde usb kabeltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Na dat mijn Pro 3 7" weer eens spontaan rebootte tijdens het typen van een mail en WiFi het weer niet normaal wilde doen had ik er z'n genoeg van dat ik geen zin meer had om een paar dagen te wachten tot de officiele update. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en de ICS-ROM van Peter geïnstalleerd.

Wat een verademing! Het loopt echt super soepel. Ik heb nog niet heel veel tijd gehad om ermee te spelen, maar tot nu toe werkt alles helemaal perfect. Dank Peter!

Als dit zo goed blijft werken weet ik niet of ik de officiële update überhaupt ga installeren... ;)

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spectator
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-05 16:25
Ik lees veel lof hier voor de laatste ROM die Peter heeft behandeld. Ik heb deze ook, maar moet nog steeds concluderen dat het browsen niet constant vloeiend is. Vooral bij 2 tot 3 tabs hangt deze regelmatig enkele seconden. Niemand anders die dit ervaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsycoHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04 16:18
spectator schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:35:
Ik lees veel lof hier voor de laatste ROM die Peter heeft behandeld. Ik heb deze ook, maar moet nog steeds concluderen dat het browsen niet constant vloeiend is. Vooral bij 2 tot 3 tabs hangt deze regelmatig enkele seconden. Niemand anders die dit ervaart?
Ook ik heb sinds kort de Peter ICS Rom, geïnstalleerd vanaf stock Gingerbread. THX Peter!
Het soms traag reageren van de stock browser ervaar ik ook. Ik heb al geëxperimenteerd met verschillende combinaties wat betreft instellingen van de browser.
Er valt mee te werken, maar snel is anders. Nog geen andere browser geprobeerd.

Wat nog wel voorkomt zijn de spontane reboots :'( . Het komt heel sporadisch voor (1 keer per 2/3 dagen met intensief gebruik) maar altijd op een gek moment. Kan het niet op commando reproduceren. Wel heb ik gemerkt dat het soms gebeurd net nadat ik de tab aan de voeding heb gelegd...

Voor de rest blijft het een erg leuk speledingetje, vooral nu we toch als 3e tab op de wereld een officiële ICS Rom draaien van de leverancier van de tab. (Volgens mij heeft alleen Asus tot nu toe officiële ICS updates uitgegeven op tab-gebied, welke nu verkrijgbaar zijn in de winkel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Ik merk nu wel aan de Peter ICS-ROM dat sommige dingen niet werken zoals verwacht. Beide dingen hebben te maken met het 'contextmenu' als je je vinger even op dezelfde plek vasthoudt:
  • Op mijn werk moet ik een key voor het wireless netwerk kopiëren en plakken. Deze tekst wordt in een textveld weergeven op een website. Normaal hou ik me vinger op het tekstveld waarna ik de optie 'kopiëren/knippen' etc krijg. Ik krijg nu alleen de optie om 'de afbeelding op te slaan' of 'de afbeelding gebruiken als achtergrond', terwijl het absoluut geen afbeelding is.
  • Hetzelfde op het 'bureaublad' van de tab. Normaal kon je je vinger ergens op het bureaublad houden en dan kreeg je de mogelijkheid om een widget of snelkoppeling toe te voegen of het bureaublad te wijzigen. Ik krijg nu alleen maar de optie om de achtergrond aan te passen (uit drie bronnen).
Die laatste lijkt me een feature, dat eerst is ronduit irritant. Het is namelijk een hele moeilijke key met allerlei vreemde leestekens, hoofdletters etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
Gusev schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:42:
[...]

Hi guys, I’m back :) ! (verbouwing achter de rug)
Heb wat lopen lurken…enne ten eerste kudo’s voor Peter, top bezig gozer! Ik had ICS al opgegeven voor de Pro 3 :P.
V.w.b. de post die ik hierboven aanhaal:
1. Heb je toevallig ook de Google SDK drivers nog geinstalleerd staan?
2. Welk OS? Windows 7 x64?
3. Gebruik je de meegeleverde usb kabeltje?
Lekker zeg dat je een verbouwing achter de rug hebt. In mijn optiek beter dan voor de boeg :+
Fijn dat je even wilt meedenken Gusev.

1. Zou kunnen maar hoe kun je die het beste volledig deleten? Ook in je register zal er wel wat gebeuren denk ik dus register cleanertje eroverheen of zo? Als ik een driver niet wil gebruiken knal ik hem zo weer weg en op het moment dat ik een nieuwe (bv PDA) driver wil installeren doe ik dat via Hardware toevoegen of kies (bladeren) de driver voor de hardware als daar om gevraagd wordt.
2. Windows XP Home met alle SP's
3. Hierover heb ik ook getwijfeld (je gaat overal aan twijfelen) maar ik heb op een gegeven moment ook alle andere kabeltjes nog geprobeerd om dit uit te sluiten. Heeft het bewuste kabeltje nog specifieke kenmerken zodat ik kan vergelijken (foto'tje of zo?)

Zodra ik de USB in de tablet steek (andere kant vd kabel al in de PC) hoor ik wel een aansluit geluidje. Daarna gebeurd er niet. Via Apparaatbeheer zie ik wel soms twee USB vermeldingen staan waarvan 1 met uitroepteken. Als ik 1 vd twee verwijder start LiveSuite niet meer op. Ik krijg de het uitoeptteken de melding dat het apparaat niet gestart kan worden met (foutcode 10).

Inmiddels heb ik al zoveel LiveSuites, kabels, USB poorten en drivers gebruikt dat ik nu deze PC maar eens laat liggen en vanavond eens zal kijken of het op mijn W7 x64 PC werkt. Moet ik dan nog met iets anders rekening houden?
Als je nog tips hebt hou ik met zeer aanbevolen. Ik ben al begonnen de moed op te geven na gisteren weer uren geinvesteerd te hebben.

Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187129

Luuk1983 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:09:

• Hetzelfde op het 'bureaublad' van de tab. Normaal kon je je vinger ergens op het bureaublad houden en dan kreeg je de mogelijkheid om een widget of snelkoppeling toe te voegen of het bureaublad te wijzigen. Ik krijg nu alleen maar de optie om de achtergrond aan te passen (uit drie bronnen).
Was dat niet ook zo bij de andere ICS roms?

Ikzelf draai Nova launcher over de ROM van Peter heen, en ik heb deze optie daarna wel.
Hulde voor Peter, hij draait echt een stuk soepeler ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je de Android SDK hebt gedownload en je hebt vervolgens ADB en de Google SDK USB Drivers aangevinkt vanuit de SDK Manager, dan heb je de Google USB Drivers geinstallerd. Zo niet, dan is de kans klein dat je iets hoeft te deinstalleren, dus een registry cleaner is dan al helemaal niet nodig mijnsinziens.

Windows XP is alleen maar beter voor LiveSuit!! Deinstalleer PDANet compleet en reboot!!

Download deze LiveSuit: http://www.mediafire.com/?7yh4iaorj01n3d7

Dubbelklik op LiveSuitPack_version_1.07_2011026.exe om de bestanden uit te pakken.

Start LiveSuit.exe > navigeer naar de PeterROM > kies voor Format druk nog een aantal keer op Yes en laat het venster waar de Finish knop opstaat openstaan.

Schakel je tablet helemaal uit dmv de aan/uitknop gedurende 5 sec in te drukken en te kiezen voor Uitschakelen.

Sluit de meegeleverde usb-kabel aan op de PC (geen idee hoe je die kan herkennen, het is een kleine zwarte usb kabel, van slechte kwaliteit :P, de kabel is vrij dun). Druk vervolgens de volume PLUS knop in, dat is de meest linker knop, en sluit vervolgens pas de mini usb kabel aan op je tablet. Terwijl je de mini usb kabel aansluit op je tablet, druk je vervolgens meteen 6x de aan/uit knop achter elkaar in, waarbij je de volume PLUs knop NOG STEEDS ingedrukt hebt.

Dan zou je wat USB driver vensters meldingen van Windows moeten krijgen. O.a. dat de driver niet digitaal is ondertekent etc, maar daar moet je gwn Ja en doorgaan op antwoorden o.i.d. Je hoeft dus niks bij Device Manager onder Windows handmatig te installeren.

Mocht bovenstaande echt allemaal niet lukken, navigeer dan in de uitgepakte LiveSuit bestanden naar de map /UsbDriver/.

Rechtermuisknop op usbdrv.inf en kies voor Installeren.

En check dan of de driver wel installeert. Succes!
Pagina: 1 ... 27 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.