Heb jij al getest of je die reboots ook met een originele rom hebt? Ik heb er namelijk ook last van met een eerdere GB rom en ik twijfel of ik hem terug moet brengen.PsycoHero schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:02:
[...]
Ook ik heb sinds kort de Peter ICS Rom, geïnstalleerd vanaf stock Gingerbread. THX Peter!
Het soms traag reageren van de stock browser ervaar ik ook. Ik heb al geëxperimenteerd met verschillende combinaties wat betreft instellingen van de browser.
Er valt mee te werken, maar snel is anders. Nog geen andere browser geprobeerd.
Wat nog wel voorkomt zijn de spontane reboots. Het komt heel sporadisch voor (1 keer per 2/3 dagen met intensief gebruik) maar altijd op een gek moment. Kan het niet op commando reproduceren. Wel heb ik gemerkt dat het soms gebeurd net nadat ik de tab aan de voeding heb gelegd...
Voor de rest blijft het een erg leuk speledingetje, vooral nu we toch als 3e tab op de wereld een officiële ICS Rom draaien van de leverancier van de tab. (Volgens mij heeft alleen Asus tot nu toe officiële ICS updates uitgegeven op tab-gebied, welke nu verkrijgbaar zijn in de winkel)
Ik had trouwens ook het idee dat het veel vaker gebeurde als hij aan de lader hing.
[ Voor 3% gewijzigd door SaN op 07-03-2012 11:35 ]