• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-12 16:39

SaN

PsycoHero schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:02:
[...]

Ook ik heb sinds kort de Peter ICS Rom, geïnstalleerd vanaf stock Gingerbread. THX Peter!
Het soms traag reageren van de stock browser ervaar ik ook. Ik heb al geëxperimenteerd met verschillende combinaties wat betreft instellingen van de browser.
Er valt mee te werken, maar snel is anders. Nog geen andere browser geprobeerd.

Wat nog wel voorkomt zijn de spontane reboots :'( . Het komt heel sporadisch voor (1 keer per 2/3 dagen met intensief gebruik) maar altijd op een gek moment. Kan het niet op commando reproduceren. Wel heb ik gemerkt dat het soms gebeurd net nadat ik de tab aan de voeding heb gelegd...

Voor de rest blijft het een erg leuk speledingetje, vooral nu we toch als 3e tab op de wereld een officiële ICS Rom draaien van de leverancier van de tab. (Volgens mij heeft alleen Asus tot nu toe officiële ICS updates uitgegeven op tab-gebied, welke nu verkrijgbaar zijn in de winkel)
Heb jij al getest of je die reboots ook met een originele rom hebt? Ik heb er namelijk ook last van met een eerdere GB rom en ik twijfel of ik hem terug moet brengen.

Ik had trouwens ook het idee dat het veel vaker gebeurde als hij aan de lader hing.

[ Voor 3% gewijzigd door SaN op 07-03-2012 11:35 ]

Verwijderd

ik heb twee vragen ....

er is een mogelijkheid dat ik de build.prop aanpas in mijn tablet (tab260) met de laatste PeterROM. Ik kan bij het bestand komen ... kan het openen en aanpassen maar niet opslaan ?

Mijn resolutie van de orginele tablet (winkel) had bijvoorbeeld wel ondersteuning voor bij : samsung remote app. Nu kan ik het installeren openen maar dan geeft hij aan dat mijn scherm instellingen niet goed zijn.

(mocht iemand de samsung remote tab apk hebben :))

En de market is niet full ...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 11:55 ]

Verwijderd

Gusev schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:27:
[...]

Als je de Android SDK hebt gedownload en je hebt vervolgens ADB en de Google SDK USB Drivers aangevinkt vanuit de SDK Manager, dan heb je de Google USB Drivers geinstallerd. Zo niet, dan is de kans klein dat je iets hoeft te deinstalleren, dus een registry cleaner is dan al helemaal niet nodig mijnsinziens.

Windows XP is alleen maar beter voor LiveSuit!! Deinstalleer PDANet compleet en reboot!!

Download deze LiveSuit: http://www.mediafire.com/?7yh4iaorj01n3d7

.................
etc etc
Etc.

Is het een idee om dit soort info in de TS te zetten ?

• PsycoHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-12 16:32
SaN schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:35:
[...]

Heb jij al getest of je die reboots ook met een originele rom hebt? Ik heb er namelijk ook last van met een eerdere GB rom en ik twijfel of ik hem terug moet brengen.

Ik had trouwens ook het idee dat het veel vaker gebeurde als hij aan de lader hing.
Ja ik had de reboots ook bij de originele GB rom. Terugbrengen is altijd een optie, krijg je er waarschijnlijk een 'Pro4' voor terug, voor wat dat waard is ;)

Verwijderd

Heb zowel een 7" als 10" Pro3

Beide vertonen het probleem, ongeacht de ROM, bij ontlading van de accu ~onder 30%, dat bij het aansluiten van de spanningsadapter de tablet na een paar seconden spontaan opnieuw opstart.

Edit: niet altijd.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 12:34 . Reden: ter aanvulling ]

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:59:
[...]

Etc.

Etc etc doet ook een beetje afbruik aan mijn uitleg niet waar? Quote dan alleen [...] o.i.d., maar goed dit staat al grotendeels in de TS, en iedereen komt er wel uit. Mocht een individu er niet uitkomen dan leggen we het toch gewoon nog even uit voor het specifieke geval.

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:41
Weet er misschien iemand waarom ik de nu.nl app niet kan downloaden?

• jpvaneijk
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-10 00:14
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:59:
[...]
Etc.

Er staat gelukkig echt wel al veel in OP maar ik heb een vermoeden dat het aan mijn tab ligt of de inmiddels honderden vruchteloze pogingen mijnerzijds.
Anderzijds hoor ik in het hele topic weinig mensen die niet met hetgeen in de OP staat uit de voeten kunnen dus moet het best klip en klaar zijn. Toch?

Ik ga in ieder geval vanavond twee dingen doen. Eerst zoveel mogelijk shit van mijn XP PC verwijderen en opnieuw installeren volgens de laatste Gusev methode. Als het nog niet werkt ga ik het op een W7 machine proberen.

Overigens moet ik vrij lang de powerknop indrukken voordat hij opstart naar mijn idee. Is dat bij jullie ook zo? en seconde of 8 heeft hij wel nodig in mijn geval. Misschien heeft het daar iets mee te maken?

@Gusev: Bedankt voor je uitgebreide uitleg. Ik laat je het resultaat nog horen uiteraard. _/-\o_

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-12 19:26
dannyvdb1997 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:53:
Weet er misschien iemand waarom ik de nu.nl app niet kan downloaden?
Nu wordt ie helemaal mooi. Nu gaat het een paar pagina's terug voornamelijk hierover. Dit staat echt letterlijk tussen jouw eigen vragenwaterval in...

Hoe kun je dan nu nog vragen waarom je geen nu.nl hebt? Dat kun je daar toch gewoon lezen? Er zijn al meer dan genoeg mensen die deze vraag met de 7" hebben gesteld en Peter heeft de oplossing aangedragen.... 3x raden wat er nu ook voor de 10" moet gebeuren? Geniet je gewoon van vragen stellen?

Verwijderd

Na het toepassen van de laatse firmware/ROM update van Peter (link ergens eerder in deze discussie), zie ik pas hoeveel er te downloaden is vanuit de App-Market, wat voorheen verborgen was. (Peter, hartelijke dank) Nu.nl heb ik gisteravond gewoon kunnen downloaden en doet het ook.
Dus toch die tablet maar een keer wissen en op nul beginnen met de nieuwe ROM als het bij jou niet werkt.

Alleen youtube laat zich niet bijwerken, maar ik heb al begrepen dat deze via een tooltje op de computer eerst van de tablet verwijderd moet worden, omdat de handtekening van dezelfde die in de ROM staat niet klopt. En vervolgens opnieuw vanuit de Market te downloaden is.

Met de nieuwe ROM doen meer apps het dan met de originele 2.3.4 die er op zat bij uitlevering.

Wel blijft een app, en ik hoop dat er iemand is die een oplossing weet, het op de Pro3 niet doen.

Het gaat om de DS Audio app. van Synology. Deze app. maakt het mogelijk om online muziek van de Synology NAS af te spelen. Op een PC en iPhone/iPad functioneert die functie prima. De Android app. toont de muziek bibliotheek wel, maar bij ieder nummer dat je selecteert om af te spelen geeft ie aan dat het bestand niet afgespeeld kan worden. Kopieer ik het nummer naar de tablet, dan speelt ie wel gewoon. Ook Tune-In radio speelt zijn muziekstations goed af.

Iemand enig idee waarom de streaming functie vanaf de NAS naar de tablet niet functioneert?
(iedere suggestie is welkom)

• jpvaneijk
[...]

Dan zou je wat USB driver vensters meldingen van Windows moeten krijgen. O.a. dat de driver niet digitaal is ondertekent etc, maar daar moet je gwn Ja en doorgaan op antwoorden o.i.d. Je hoeft dus niks bij Device Manager onder Windows handmatig te installeren.
Blijf ik in de tussentijd dat deze melding komt wel gewoon op de pwr-knop rammen en de Vol+ knop ingedrukt houden? De tab is dan (nog) niet opgestart of zo in dit geval..

Zitten in deze LiveSuite weer aparte drivers gebakken of moet ik zelf nog voor drivers kiezen en/of verplaatsen?

Thanx..

jpvaneijk schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:09:
[...]

Blijf ik in de tussentijd dat deze melding komt wel gewoon op de pwr-knop rammen en de Vol+ knop ingedrukt houden? De tab is dan (nog) niet opgestart of zo in dit geval..

Zitten in deze LiveSuite weer aparte drivers gebakken of moet ik zelf nog voor drivers kiezen en/of verplaatsen?

Thanx..
1. Volgens mij niet nodig.
2. Bij de LiveSuit worden USB drivers meegeleverd, dus als Windows XP ze niet zelf vindt, even bladeren naar de /usbdrivers/ map in de uitgepakte LiveSuit bestanden

• dannyvdb1997
cmegens schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:32:
[...]

Nu wordt ie helemaal mooi. Nu gaat het een paar pagina's terug voornamelijk hierover. Dit staat echt letterlijk tussen jouw eigen vragenwaterval in...

Hoe kun je dan nu nog vragen waarom je geen nu.nl hebt? Dat kun je daar toch gewoon lezen? Er zijn al meer dan genoeg mensen die deze vraag met de 7" hebben gesteld en Peter heeft de oplossing aangedragen.... 3x raden wat er nu ook voor de 10" moet gebeuren? Geniet je gewoon van vragen stellen?
Ja, maar de PETERrom werkt toch niet bij 10''?

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-12 15:23
dannyvdb1997 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:35:
Gewoon de .7z in de filename van de Rom veranderen naar .10z en het bestand erna openen met 10-zip.

Nickname does not reflect reality

• dannyvdb1997
Brad Pitt schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:39:
[...]

Gewoon de .7z in de filename van de Rom veranderen naar .10z en het bestand erna openen met 10-zip.
En werkt hij dan ook op Pro 3 10''

• Brad Pitt
dannyvdb1997 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:43:
En werkt hij dan ook op Pro 3 10''
Neen.

[ Voor 20% gewijzigd door Brad Pitt op 07-03-2012 17:46 ]

• dannyvdb1997

Verwijderd

Hij is sarcastish aan het doen
10-zip is onzin xD

• dannyvdb1997
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:51:
[...]

Hij is sarcastish aan het doen
10-zip is onzin xD
Oke, is het eigenlijk nog gelukt met een soort van app die jij ging maken?

Verwijderd

dannyvdb1997 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:53:
[...]

Oke, is het eigenlijk nog gelukt met een soort van app die jij ging maken?
Helaas neit :(
Maar ik wacht eerst de qware update af(aanstaande maandag)
Als het dan niet werkt ga ik nachten verspillen :*) (zal wel een cus rom moete worden)

• dannyvdb1997
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:10:
[...]

Helaas neit :(
Maar ik wacht eerst de qware update af(aanstaande maandag)
Als het dan niet werkt ga ik nachten verspillen :*) (zal wel een cus rom moete worden)
Haha oke! Ben zelf ook benieuwd naar de rom van qware

• jpvaneijk
[...]

Mocht bovenstaande echt allemaal niet lukken, navigeer dan in de uitgepakte LiveSuit bestanden naar de map /UsbDriver/.
Rechtermuisknop op usbdrv.inf en kies voor Installeren.

En check dan of de driver wel installeert. Succes!
Ik heb de complete handleiding gevolgd Gusev. Eerst PDANet verwijderd en andere meuk die ik kon vinden. Register cleaner eroverheen voor de leut. Jouw verse LiveSuit geinstalleerd.
In eerste instantie krijg ik bij de installatie van Livesuite de volgende melding:

De software die u voor deze hardware installeert:
USB Device(VID_1f3a_PID_efe8)
Voldoet niet aan de eisen van Windows Logo-test...

Deze geef ik uiteraard akkoord, anders werkt LiveSuite helemaal niet.

Vervolgens de tab met alle toeters en bellen eraan gehangen en er gebeurd niets, erworden ook geen drivers geinstalleerd. Onder Apparaatbeheer staat onder USB Controllers USB Device (VID_1f3a_PID_efe8) met een uitroepteken.
Onder eigenschappen zie ik de volgende melding:

Dit apparaat start niet. (Code 10)
Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten.

usbdrv.inf geinstalleerd: no response

Nog tips of ga ik maar naar mijn W7 machine..
|:( 8)7 :'( ;w

• BossJamie NL
  • Laatst online: 05-07-2022

BossJamie NL

Iemand moet de baas spelen.

jpvaneijk schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:14:
[...]

Ik heb de complete handleiding gevolgd Gusev. Eerst PDANet verwijderd en andere meuk die ik kon vinden. Register cleaner eroverheen voor de leut. Jouw verse LiveSuit geinstalleerd.
In eerste instantie krijg ik bij de installatie van Livesuite de volgende melding:

[...]
Als ik jou was zou ik hetzelfde als mij doen.

Ik probeerde het eerst op mijn laptop, kwartiertje lopen klooien, maar hij wilde in livesuite niet overspringen naar de flash, bleef een leeg scherm.
Ik ging achter mn pc zitten, binnen 5 min was het gelukt, hoefde geen driver te instaleren, alles werkte meteen.

Dus, mijn tip, ga gewoon achter een andere pc, scheelt je gigantisch veel kopzorgen..

Mijn laptop is trouwens win7 32bit en mn pc een win7 64bit.

Cherry Mobility m677 7" - Qware Pro 3 7"

Verwijderd

weet iemand hoe het garantie proces bij intertoys loopt?
mijn tablet is namelijk hartstikke dood.
ik heb via de website gelezen dat de garantie via qware loopt behalve de eerste 30 dagen?
nu heb ik gemaild met qware en die zeggen dat ik ermee naar de winkel moet, heb ik dan alleen de bon nodig of nog een soort van omruil bewijs van qware?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:29:
weet iemand hoe het garantie proces bij intertoys loopt?
mijn tablet is namelijk hartstikke dood.
ik heb via de website gelezen dat de garantie via qware loopt behalve de eerste 30 dagen?
nu heb ik gemaild met qware en die zeggen dat ik ermee naar de winkel moet, heb ik dan alleen de bon nodig of nog een soort van omruil bewijs van qware?
Zelf heb ik gelukkig geen ervaring met de garantie bij de intertoys maar de eerste 2 jaar moet je gewoon bij de intertoys zijn!

• jpvaneijk
Ik ben er klaar mee. %$#$#%%$

Zojuist op 2 andere PC's (W7) dan mij XP machine alleen de LiveSuit van Gusev erop en de image van Peter. Wat ik ook doe de tab komt niet in beweging.
Bij elke PC onder de eigenschappen van de USB controler Dit apparaat start niet. (Code 10)

Ik denk dat ik maar gewoon blij moet blijven met Gusev v0.3.1. Die overigens ook niet verkeerd is.
Waar ik wel van baal is dat dit waarschijnlijk een soft-/firmware issue is dat ik niet op kan schijnen te lossen. En dat na al die jaren kloten met dat soort dingen... :(

Iedereen bedankt voor het meedenken

Verwijderd

Zo! Da's dom. Had niet in de gaten dat de market nu "google play" heet. Dus toen ik naar de market ging en ie "google play" wilde installeren zei ik natuurlijk nee. Dus wordt de market app van mijn pro3 gepleurd.
Dit ff als waarschuwing.

Verwijderd

@jpvaneijk

Wat voor tablet heb je ?

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-12 19:26
dannyvdb1997 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:35:
[...]

Dat zeg ik toch ook niet.. Maar denk even zelf na voordat je hier vragen neerplempt.

Er zijn een heel aantal mensen geweest die op de 7" geen Nu.nl in de market hadden staan. Dat moet jij ook hebben gelezen, wat dat staat echt tussen jouw brij van vragen door. Je weet dus dat dit een bekend probleem is met de 7". Je hebt dan ook gelezen dat er voor de 7" een oplossing is gemaakt, door Peter.

Waarom stel je dan in hemelsnaam dezelfde vraag nog eens voor de 10" alsof het compleet nieuw is dat Nu.nl niet in de market staat? Lees dan in ieder geval verdorie eens terug wat de oplossing kan zijn voor jouw 10".
Je bent nu zo ver dat bijna iedereen stelselmatig over je vragen heen leest en je niet meer serieus neemt. Vandaar dat Brad Pitt je ook in de zeik zit te nemen, maar zelfs dat heb je niet door.

Het is je al meerdere malen gevraagd dit topic niet met iedere scheet of vraag die in je opkomt te bevuilen en nog blijf je stelselmatig doorgaan. Beantwoord onze vraag dan eens is: Heb je wel ooit leren lezen?

• dannyvdb1997
cmegens schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 01:23:
[...]

Dat zeg ik toch ook niet.. Maar denk even zelf na voordat je hier vragen neerplempt.

Er zijn een heel aantal mensen geweest die op de 7" geen Nu.nl in de market hadden staan. Dat moet jij ook hebben gelezen, wat dat staat echt tussen jouw brij van vragen door. Je weet dus dat dit een bekend probleem is met de 7". Je hebt dan ook gelezen dat er voor de 7" een oplossing is gemaakt, door Peter.

Waarom stel je dan in hemelsnaam dezelfde vraag nog eens voor de 10" alsof het compleet nieuw is dat Nu.nl niet in de market staat? Lees dan in ieder geval verdorie eens terug wat de oplossing kan zijn voor jouw 10".
Je bent nu zo ver dat bijna iedereen stelselmatig over je vragen heen leest en je niet meer serieus neemt. Vandaar dat Brad Pitt je ook in de zeik zit te nemen, maar zelfs dat heb je niet door.

Het is je al meerdere malen gevraagd dit topic niet met iedere scheet of vraag die in je opkomt te bevuilen en nog blijf je stelselmatig doorgaan. Beantwoord onze vraag dan eens is: Heb je wel ooit leren lezen?
Ja ik kan heel goed lezen was in groep vier al helemaal klaar met lezen toen op het hoogste niveau

• jpvaneijk
Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 22:28:
@jpvaneijk

Wat voor tablet heb je ?
7 inch pro 3 van Qware. Why? :?

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-12 08:19
jpvaneijk schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:14:
Vervolgens de tab met alle toeters en bellen eraan gehangen en er gebeurd niets, erworden ook geen drivers geinstalleerd. Onder Apparaatbeheer staat onder USB Controllers USB Device (VID_1f3a_PID_efe8) met een uitroepteken.
Onder eigenschappen zie ik de volgende melding:

Dit apparaat start niet. (Code 10)
Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten.

usbdrv.inf geinstalleerd: no response
Hier had ik ook last van. Wat uiteindelijk de oplossing was: USB in de computer steken en na installatie de USB kabel (tijdens het scannen) pas in de pro7 steken. Ook heb ik al eens meegemaakt (op mijn win7 laptop) dat hij de drivers pas wilde installeren nadat ik het exact omgekeerd deed (USB eerst in de pro7, daarna pas in de computer steken). De logica ontgaat me volledig.. maar het werkte wel.

• jpvaneijk
denan schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 08:31:
[...]

Hier had ik ook last van. Wat uiteindelijk de oplossing was: USB in de computer steken en na installatie de USB kabel (tijdens het scannen) pas in de pro7 steken. Ook heb ik al eens meegemaakt (op mijn win7 laptop) dat hij de drivers pas wilde installeren nadat ik het exact omgekeerd deed (USB eerst in de pro7, daarna pas in de computer steken). De logica ontgaat me volledig.. maar het werkte wel.
Nou..... Dit wil ik vanavond nog wel even proberen want dat heb ik nog niet gedaan. Uiteraard ontgaat mij hier ook alle logica maar soms zijn dingen niet logisch maar werken ze wel. Heb je hier overigens nog steeds last van of was het van tijdelijke aard?
Bedankt voor je opmerking overigens :)

Edit: Wat bedoel je eigenlijk met: USB in de computer steken en na installatie (van wat?) de USB kabel (tijdens het scannen) (scannen van wat?) pas in de pro7 steken

[ Voor 10% gewijzigd door jpvaneijk op 08-03-2012 08:40 ]

Verwijderd

Hallo mede tweakers !

Bedankt voor de geweldige aandacht voor de qware pro 3.
Onlangs heb ik deze voor een mooi prijsje op de kop kunnen tikken ( 2e hands ).
Intussen heb ik meerdere roms geprobeerd.

Toch heb ik nog een paar vragen / opmerkingen.

Dungeon hunter 2 HD draait niet ( zelfs geprobeerd met diverse roms en chainfire settings ).
Shadowgun heb ik ook gekocht gisteren voor 49 cent via Google Play.
Draait wel, download content binnen, maar tijdens laden van nieuwe game blijft deze hangen op LOADING.
Iemand een oplossing hiervoor?

Is er intussen al support voor externe bluetooth

De laatste maar toch belangrijkste vraag:
Is er een mogelijkheid om APP2SD mijn apps te laten verplaatsen naar een externe SD kaart ?

Alvast bedankt voor het lezen en / of beantwoorden van mijn vragen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2012 11:12 ]

• PsycoHero
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:11:

Shadowgun heb ik ook gekocht gisteren voor 49 cent via Google Play.
Draait wel, download content binnen, maar tijdens laden van nieuwe game blijft deze hangen op LOADING.
Iemand een oplossing hiervoor?
Shadowgun draait hier wel op de Peter ICS rom. De eerste start was wel wat moeizaam, hij bleef ook hangen op loading en knalde er toen uit. De 2e keer starte hij wel door. De gameplay is niet helemaal vloeiend, maar wel speelbaar.

Verwijderd

Hally PsycoHero,

Heb je set cpu al geprobeerd? hiermee kun je de cpu overclocken van 1008 naar 1200 Mhz.
Kan zijn dat het de stabiliteit niet ten goede komt.

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Bij Radar is deze getest, en kwam als een van de slechste uit de test.
Blijk maar weer goedkoop is duurkoop.

[ Voor 21% gewijzigd door J.S. Bach op 08-03-2012 11:39 ]

Johann Sebastian Bach

Verwijderd

Nivida_intel schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:39:
Ik heb de test niet gezien maar het lijkt me dat je voor 100 euro niet echt een betere gaat vinden (in ieder geval niet zo goed/makkelijk flashbaar ;))

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Nivida_intel schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:39:
Volgens mij hebben ze een oudere versie getest want de pro3+ heeft een capacitief scherm.

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-12 22:14
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:11:
Is er een mogelijkheid om APP2SD mijn apps te laten verplaatsen naar een externe SD kaart ?
Ik heb daar een hoop over gezocht, maar android (en heel veel apps) gaan ervan uit dat je intern telefoongeheugen hebt, daarnaast (al dan niet intern) een soort data-partitie en daarnaast nog eventueel externe opslag. Deze externe opslag is juist niet bedoeld op programmagegevens op op te slaan, omdat deze opslag verwijderbaar is.

Anyway, de data-partitie moet gemount worden op /sdcard/. Op de QWare is hier de interne opslag op gemount. Je kan in principe alleen naar deze partitie gebruiken om programmagegevens op op te slaan. De mount van de externe opslag wordt geloof ik (zo uit mijn hoofd) /sd_extern ofzo. En die partitie is bedoeld voor je eigen 'zooi' zoals films, muziek en foto's. En dus niet voor programmadata (omdat dan programma's over de zeik gaan als je je verwijderbare opslag verwijderd.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Arsenius schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:50:
[...]

Volgens mij hebben ze een oudere versie getest want de pro3+ heeft een capacitief scherm.
Ja het is een oudere versie Een oude dus

Even naar beneden scrollen voor de resultaten.

Johann Sebastian Bach

• PsycoHero
Arsenius schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:50:
[...]

Klopt. Ik heb de aflevering ook gezien. Ze testen de Pro2 10" versie met een resistive screen en verouderde hardware.
Niet te vergelijken met de apparaten waar we hier nu mee spelen gelukkig :)

@wesvampire. Ik ben nog niet met setcpu aan de gang geweest. Stel dat de optie 1200MHz slecht uitpakt en de tab loopt vast, staat de cpu bij een reboot dan wel weer op 1008MHz? Heb geen zin om de tab dan opnieuw te moeten flashen... ;)

• Brad Pitt
PsycoHero schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:02:
@wesvampire. Ik ben nog niet met setcpu aan de gang geweest. Stel dat de optie 1200MHz slecht uitpakt en de tab loopt vast, staat de cpu bij een reboot dan wel weer op 1008MHz? Heb geen zin om de tab dan opnieuw te moeten flashen... ;)
Zolang je niet aanvinkt dat 'ie met die snelheid moet booten kan je naar hartelust (tijdelijk) experimenteren ja :)

Verwijderd

Zelfs als je dat vinkje aanzet kan je nog veilig " pielen"
Als hij crasht zegt hij bij de volgende boot iets als " it seems your tablet crashed bla bla, are you sure you want to keep this setting? "

Beetje hetzelfde als monitorinstellingen, als je beeld flipt gaat hij na 30 seconden weer terug naar de oude setting.

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12 14:48

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Nivida_intel schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:00:
[...]

Ja het is een oudere versie Een oude dus

Even naar beneden scrollen voor de resultaten.
De Yarvik Tablet TAB 420 = Pro 3 10 inch.
Dus die resultaten kun je beter aanhouden.

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:13

GaMbiNo

1337

Sc0rPi0N schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:23:
[...]

De Yarvik Tablet TAB 420 = Pro 3 10 inch.
Dus die resultaten kun je beter aanhouden.
Ook die Yarvik heeft een resistief scherm volgens deze site.

Deze Yarvik 420 is dus ook niet gelijk aan de Pro3 10". Is de Pro3 10"niet gelijk aan de Yarvik Tablet TAB 460? Deze 460 heeft wel een capacatief scherm. De 460 is ook niet getest door Radar overigens.

[ Voor 17% gewijzigd door GaMbiNo op 08-03-2012 12:44 ]

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:02
Brad Pitt schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:04:
[...]

Zolang je niet aanvinkt dat 'ie met die snelheid moet booten kan je naar hartelust (tijdelijk) experimenteren ja :)
Heb met CPU Master Free.2.5 gekeken en 1200 Mhz is wel te doen maar niet stabiel. Een stand lager op 1152 Mhz draait hij wel stabiel.

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-12 13:13
Heb zelf ook een cherry en draai nog op 2.3. Bij het overgaan op de rom van Peter, kreeg ik problemen met de accelerometer, zichtbaar in spellen als Racing Moto en atilt 3d. Alles beweegt naar een andere kant. bij het draaien naar links beweegt het object naar boven, enz..

@JD_1971, heb jij hier ook problemen mee?

@ Peter, weet jij wellicht waar dit aan ligt? Heb je wellicht al tijd gehad om te kijken naar de camera van de cherry? Bedankt voor de ROM en je inspanningen.
JD_1971 schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 16:41:
@Peter,

Enorm bedankt voor je inzet en zoals al aangegeven wordt dir ZEER gewaardeerd door de community!!

Gisteren mijn Cherry Tab binnen gekregen van Kruidvat en METEEN een eerder HW acc. rom van je erop gezet (ondanks dat ik wist van de beperkte apps in market). Nu je laatste ROM aan het downloaden met goed werkend market als ik de reactie mag geloven :). Dus van mij een veertje extra voor Peter!!

• Brad Pitt
Vroem schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:07:
Heb met CPU Master Free.2.5 gekeken en 1200 Mhz is wel te doen maar niet stabiel. Een stand lager op 1152 Mhz draait hij wel stabiel.
Ligt ook aan wat je er mee doet en welke governor je gebruikt. Als je gaat gamen met een governor die constant dezelfde frequentie aanhoudt zal 'ie misschien instabiel worden. Heb zelf tijdje gewerkt met (max) 1200MHz en apparaat is niet één keer gaan hangen. Wel uiteraard de governor naar een "normale" (bijv. ondemand) veranderd.

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:02
Brad Pitt schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:16:
[...]

Ligt ook aan wat je er mee doet en welke governor je gebruikt. Als je gaat gamen met een governor die constant dezelfde frequentie aanhoudt zal 'ie misschien instabiel worden. Heb zelf tijdje gewerkt met (max) 1200MHz en apparaat is niet één keer gaan hangen. Wel uiteraard de governor naar een "normale" (bijv. ondemand) veranderd.
Geloof dat ik hem op smartass had staan, hij verspringt in ieder geval dan wel. Ach, het werkt in ieder geval.....

Verwijderd

Mooi dat set cpu een uitkomst kan bieden om de snelheid iets te verhogen.
shadowgun draait inderdaad na even te wachten ( met de stockrom 2.3.4 zelfs ).

Dungeon Hunter 2 heb ik ook aan de praat gekregen door chainfire 3d te gebruiken + de plugins

Deze heb ik gevonden via het volgende forum:
"http://forum.mobilism.org/viewtopic.php?p=783548"
let op: even dat reclamevenstertje sluiten en dan op de download mirror van rapidshare klikken.

Gewoon het pakket unzippen op de root van je SD kaart zetten en chainfire openen.
Dit zorgt ervoor dat chainfire je GPU ( onze MALI-400MP gpu ) emuleert als een
QUALCOMM, POWERVR, of NVIDIA gpu.

Wanneer je in chainfire opent en bij de tab general settings op load plugins klikt kun je een van de plugins selecteren. chainfire even opnieuw starten et voilla.

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-12 03:09
Network location bug opgelost, maar wordt vooralsnog niet geïmplementeerd in de ROM omdat de fix de UI gedeeltelijk om zeep helpt :p

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Verwijderd

Peter, kan jij ( in het kort ) opsommen wat de end user ZELF nog moet doen NA het installeren van de laatste rom van jou om alles " werkend " te krijgen?

dingen als die klok die een uur verschilt, onvolledige market, youtube, etc.

• Petervanakelyen
Ik heb geen tablet dus ik heb helemaal geen idee wat de user zelf nog moet doen, ik kan niets uittesten.
Normaalgezien zou de Market alle beschikbare applicaties moeten weergeven.

Verwijderd

Geen tablet, vandaar! vroeg het me al af of er een reden was waarom die " bugs " er in blijven zitten.
Je zou zeggen custom = beter, toch? ( dat men niet zelf nog moet gaan lopen pielen om dingen goed werkend te krijgen )
Wat is nou feitelijk het voordeel van " jouw " rom? HW acceleratie?

Ik las dat je de build.prop ook aan had gepast, maar als ik zo teruglees hebben mensen nog steeds problemen met ( o.a. ) de market?

• Luuk1983
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:31:
Geen tablet, vandaar! vroeg het me al af of er een reden was waarom die " bugs " er in blijven zitten.
Je zou zeggen custom = beter, toch? ( dat men niet zelf nog moet gaan lopen pielen om dingen goed werkend te krijgen )
Wat is nou feitelijk het voordeel van " jouw " rom? HW acceleratie?

Ik las dat je de build.prop ook aan had gepast, maar als ik zo teruglees hebben mensen nog steeds problemen met ( o.a. ) de market?
Met de market heb ik helemaal geen problemen tot nu toe. Wel klopt de standaard clock widget niet, maar dat ligt volgens mij meer aan de widget, de tijd in de onderhoek is gewoon goed en elke andere widget die ik gebruik doet het ook gewoon.

De reden waarom er 'gepield' moet worden met ROMs is omdat de officiele ROM nog niet uit is. Mogelijk is die gewoon goed en is het niet nodig om dingen daarin aan te passen. Maar wij Tweakers willen nooit wachten op officiële releases, vandaar. Ik ben tot nu toe SUPER tevreden met de Peter-ROM. Het werkt gewoon allemaal lekker snel en spoelen, nog niet één crash gehad!

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Verwijderd

Is het meer gebruikers opgevallen dat de klok voor gaat lopen?

Sinds ik naar ICS (laatste ROM van Peter) ben gegaan valt me dat op. Hij loopt ieder uur zo'n 90 seconden uit. Da's ruim een half uur per dag. Zelfs na het uit en weer aanzetten van de netwerktijd via het internet corrigeert het systeem de klok dan niet.
Na een reboot klopt de tijd weer, maar da's na een paar uur al weer verkeert.

Is er in te stellen om de hoeveel tijd een internettijdsynchronisatie plaatsvindt?

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:26:
Is er in te stellen om de hoeveel tijd een internettijdsynchronisatie plaatsvindt?
Misschien moet je de clock iets underclocken? ;)

• JD_1971
  • Laatst online: 10-02-2022
@Sattertje,
Ik heb Asphalt 5 geinstalleerd en daarmee deed de accelerometer het in eerste instantie ook niet.
Daarna onder instellingen een opties voor accellerometer (twee in totaal) gewijzigd zodat deze in "game mode" (weet even niet meer exact hoe het heet) staat. Daarna werkt deze gewoon perfect met Asphalt en mogelijk ook met andere apps/games. Dus niet de aanpassing binnen de games zelf maar onder de android instellingen. Laat maar ff weten als het niet lukt, dan zoek ik de exacte route erbij (ben nu namelijk niet thuis).

Bovenstaande is met de laatste (market Fix) ROm van onze vriend Peter die inderdaad een hele mooie ROM voor ons gemaakt heeft. Alleen nog een issue met de camera maar daar zit ik niet om verlegen en maount van de SD op de externe SD kaart en niet op intern geheugen. Laatste is wellicht handmatig te verhelpen.

Verder net ff de Chainfire 3D modules gedownload van een paar postings terug om van de week ff te checken met HD games die bij mij niet werkte met de out-of-the-box Peter ROM zoals Asphalt 6.

[ Voor 31% gewijzigd door JD_1971 op 08-03-2012 16:01 ]

Verwijderd

Brad Pitt schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:30:
[...]

Misschien moet je de clock iets underclocken? ;)
Als ik overclock bv. naar 1152 MHz. waarop de tablet nog stabiel draait. (Bij 1200 MHz. zit ie gauw vast). Blijft de klok nog precies evensnel uitlopen als op de standaard frequentie.
Ik hoop toch niet dat ik de tablet langzamer moet laten lopen om de tijd in orde te houden? Op zich niet zo'n probleem dat de tijd uitloopt als ie maar regelmatig de klok met de echte tijd rechttrekt. 8)

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:56:
Ik hoop toch niet dat ik de tablet langzamer moet laten lopen om de tijd in orde te houden? Op zich niet zo'n probleem dat de tijd uitloopt als ie maar regelmatig de klok met de echte tijd rechttrekt. 8)
Het was een 100% onzinnige en gewoon sarcastisch bedoelde opmerking hoor :D

Verwijderd

@JD_1971
Ik weet misschien wel een app die help het tekort aan opslagruimte te verhelpen.
Als je GL to SD installeert van de android market (oeps.... ik bedoel google play ;) ) dan kan je de extra data die je installeert voor bijvoorbeeld Asphalt of GTA gewoon heel gemakkelijk overschepen.
Gewoon even de gebruiksaanwijzing volgen op deze pagina ( + downloaden):

https://play.google.com/s...NvbS5zbGYuTGlzdGdsQXBwIl0.

Verwijderd

Ik heb (naar mijn weten) Peters laatste ICS rom nu een paar dagen in gebruik en het bevalt me prima..Ik kan alle nodige apps/games draaien/vinden in de galaxy S2 market en heb geen problemen met met mijn klok.Het enige wat mij niet bevalt maar voor lief neem is dat de bttm bar niet verdwijnt bij het uitvoeren van apps en games maar dat was al zo natuurlijk voor dat peter hem had aangepast.Het is de eerste ICS fw die ik ook er op laat (tot de volgende release)

• JD_1971
@sdroid,

Dank voor het noemen van het tool GL to SD.
Ik ken al wel Apps2SD maar deze is specifiek voor game data wat ik er zo vluchtig van zag.

@All
Totaal andere vraag, is de Peter ROM met werkend Market al geroot?!?!
Kan even niet herinneren of ik hierover iets gelezen had in alle post to nu toe.
Sorry indien de vraag al wel een paar keer voorbij is gekomen, in dat geval volstaat een JA :) en dan ga ik zoeken! Alvast dank voor reacties!

• BossJamie NL
  • Laatst online: 05-07-2022

BossJamie NL

Iemand moet de baas spelen.

JD_1971 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 19:27:
@FlyDanté,

Dank voor het noemen van het tool GL to SD.
Ik ken al wel Apps2SD maar deze is specifiek voor game data wat ik er zo vluchtig van zag.

@All
Totaal andere vraag, is de Peter ROM met werkend Market al geroot?!?!
Kan even niet herinneren of ik hierover iets gelezen had in alle post to nu toe.
Sorry indien de vraag al wel een paar keer voorbij is gekomen, in dat geval volstaat een JA :) en dan ga ik zoeken! Alvast dank voor reacties!
JA :)

Cherry Mobility m677 7" - Qware Pro 3 7"

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:50
Hi,

draai nog steeds met veel plezier de PeterROM. Nu zijn er in de Market deze week allemaal speciale aanbiedingen maar daar had ik beter bij weg kunnen blijven.

Want ik heb nu 2 EA games gekocht, Hot Pursuit en Dead Space, maar die willen allebei niet starten. Niet eens vanwege grafische problemen of zo, zover komt het niet eens, beiden willen bij opstarten contact maken met een EA server (hot pursuit zogenaamd om te checken voor een update, dead space om 492 MB game data te downloaden), maar in beide gevallen krijg ik dan een popup met de melding
'Server error' A server error has occurred. Please visit www.eamobile.com/countrygate to choose your country and click the customer support link. (5002)

Iemand enig idee. Iemand die deze games wel kan draaien op de PeterROM?

(ik heb ook een issue ingeschoten bij EA, maar goed na 2 dagen nog geen reactie en mocht bij invullen formulier niet eens invullen dat ik een Android device had, dus daar verwacht ik niet al teveel van)

(P.S. Bij mij doet de klok het prima hoor, widget goed, tijd niet voor of achteruit, je moet een keer netwerk tijd even uitzetten en even tijdelijk andere tijdzone kiezen en dan weer aan als ik het me goed herinner, tijd is nu al een week en vele reboots later nog steeds in orde)

Verwijderd

@Petervanakelyen,

Had je nog aanpassingen gemaakt in de geweldige rom (vindt ik) gemaakt sinds de laaste Custom_ICS_w_HW van 06-03-2012 ?

want ik ben er erg tevreden over ..... alleen de market werkt in mijn versie nog niet als FULL !

Ik hoor het graag incl. linkje .....

joshua

• Petervanakelyen
Welke applicaties ontbreken nog in de Market?

• JD_1971
@BossJamie NL,

Dank voor je JA :).

@All,
Ik heb getracht om Chainfire 3D Pro (even uit hoofd versie 2.8) te installeren (wat ook lukt), maar zodra deze gestart wordt verschijnt de foutmelding dat de applicatie gestopt is. Helaas krijg ik met geen mogelijkheid deze PRO versie aan de praat. De Google Play gratis versie werkt wel maar daarin heb ik geen mogelijkheid gevonden om de drie GPU emulatie bestanden (QUALCOMM, POWERVR, of NVIDIA) te laden als plugin. Iemand een tipje en is dit handig om op je Cherry Tab / Pro ware 3 tab te installleren? Alvast dank voor de reacties. Nu op zoek naar het root antwoord in detail ;).

Verwijderd

er zijn voor mij bijvoorbeeld samsung remote tab niet te krijgen / whatsapp dat soort dingen ..... ik heb niet de volledige market ! overigens bij het downloaden van bijv. Whatsapp kan ik die wel gewoon installeren, maar bij samsung remote zegt de tablet dat mijn scherm instellingen niet goed zijn !

Yarvik TAB260 800X480 pix

Deze instellingen zijn het zelfde maar werkt niet !

• jpvaneijk
denan schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 08:31:
[...]

Op het moment dat ik LiveSuite installeer, komen er gelijk drivers mee die niet de Logo test doorstaan. Deze laat ik dus gewoon installeren want anders start LiveSuite niet op. Dat levert echter wel bij het (proberen te) flashen een foutcode 10 in de driver-eigenschappen op en de tablet doet niets.

Als ik de driver installeer voordat ik LiveSuite installeer zie ik in eigenschappen dat de driver correct werkt. Maar ja, dan heb ik dus nog geen LiveSuit. Installeer ik deze dan komt de driver met het uitroepteken terug.

Dus dan maar de LiveSuite installeren, direct de driver deleten, tablet inpluggen en de driver los installeren. Dat levert weer een driver fail op maar in ieder geval nooit een startende tablet. Tablet blijft hoe dan ook gewoon uit hoe vaak ik ook op de Vol+/Pwr druk en hoe ik (PC --> Tablet of Tablet --> PC) de aansluiting ook organiseer.

Zoals eerder gezegd schijnt het ook niet uit te maken welke versie van LiveSuite ik gebruik, welk OS, welk kabeltje, welke knoppencombinaties of welke driver. Ik heb alle combinaties inmiddels wel gehad. Als niemand nog een gouden tip heeft dan ga ik maar een hamer zoeken, dat scheelt iig een hoop tijd en frustraties.
De hamer is dan bedoeld voor de tablet uiteraard 8)7 8)7 8)7

Grtz...

Verwijderd

@jpvaneijk,

Ik heb een Yarvik TAB260 ik heb het volgende gedaan en weet uiteraard niet of je dit ook al hebt geprobeerd maar bij mij ging het erg goed. Jij hebt zover ik begreep een Pro3 7" .... volg de handleiding zoals die op deze pagina staat...

www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=37

met deze livesuit van de zelfde pagina

www.tabletsupport.eu/Cherry/LiveSuitPack.zip

en de PeterROM

Ik deed dit zonder alle dingen die beschreven staan op pagina 1 van dit toppic .... ik hoop voor je dat dit gaat werken !

joshua

Verwijderd

jpvaneijk

stap twee overslaan he ..... maar dan verder met stap drie ! de peterrom

Verwijderd

haast u mensen, hij ligt in de winkel! :-)

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:27:
:?

Johann Sebastian Bach

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-12 15:20

• Luuk1983
Ik heb wel het idee dat met de Peter-ROM mijn wifi-ontvangst echt een stuk sloechter is dan met de stock ROM.Waar ik voorheen gewoon een verdieping hoger op bed 2 van de drie streepjesontvangst had qua WiFi, kanik nu boven niet eens meer verbindingmaken. Ook in de keuken een paar meter van het WiFi-punt af zonder gewapend beton ertussen heb ik al nauwelijks ontvangst.Leg ik te tab onderhandop de WiFi-router,dan heb ik nog steeds geen volo ontvangst!

Verwijderd

de pro4, slimmerik..
kreeg net telefoon dat ik hem op kan halen.

Verwijderd

en ik snap al die bijkomende problemeb van de "peter rom " niet..
slecht wifi ontvangst etc.
dachten julle day peter een complete rom in elkaar gestoken had, inclusief alle toebehoren als wifi drivers?
als ik mag gokken heeft peter niet eens aan de wifidrivers gedacht, laat staan getweaked. ;-)

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-12 19:13

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:27:
Hmm, op de webshop staat er nog niets over gemeld.

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• Petervanakelyen
als ik mag gokken heeft peter niet eens aan de wifidrivers gedacht, laat staan getweaked. ;-)
Klopt volledig. Bij de Pro3 is dat niet nodig, voor de Aldi Minipad wel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:26:
Is het meer gebruikers opgevallen dat de klok voor gaat lopen?

Sinds ik naar ICS (laatste ROM van Peter) ben gegaan valt me dat op. Hij loopt ieder uur zo'n 90 seconden uit. Da's ruim een half uur per dag. Zelfs na het uit en weer aanzetten van de netwerktijd via het internet corrigeert het systeem de klok dan niet.
Na een reboot klopt de tijd weer, maar da's na een paar uur al weer verkeert.

Heb ik ook bij GB

Verwijderd

Ik heb een keuze bij de installatie van de orginele ployer rom android 4.0.3

bij eerste opstart

Complete action using

1. com.android.provision.DefaultActivity
2. setup wizard

Wat moet ik hier nu kiezen als (use default for this action) ???

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2012 09:57 ]

Verwijderd

ik heb " setup " gekozen..geen idee waarom :p

Verwijderd

ik had gehoopt dat het te maken zou kunnen hebben met het volledig kunnen gebruiken van de market !!! NOT :(

Verwijderd

oke .... ik lees hier dat er bijvoorbeeld nu.nl in de gplay te vinden is maar euh niet bij de ployer en peterrom

iemand hulp !

Verwijderd

Het is dan wel niet de beste oplossing, maar er is een app genaamd " market unlocker "

Daarmee kan je market foppen d.m.v. het te laten denken dat je in Amerika zit.

• JD_1971
@Joshua1975

Bij de Peter ROM (laatste) heb ik wel vanuit market/Google Play toegang tot installatie van o.a. nu.nl, buienradar, XBMC Remote, IMDB, Launcher Pro, ES File Explorer, MX Player, Rock Player, etc. zonder de geopperde market unlocker.

Wat ik niet zie (zoals door anderen ook gemeld) is Whatsapp maar mogelijk dat daarvoor de market unlocker werkt. Daarnaast installeren bij mij wel de applicaties Hulu en ook Crackle its on, maar zodra ik ze start kan ik geen content bekijken aangezien in niet in de US geconnect ben via mijn Internet.

Verder ben ik geinteresseerd in AMO Navi-X waarmee je films kunt streamen vanaf eigen locatie of elders ;). Heeft iemand hier al ervaring mee op Android?

• Brad Pitt
JD_1971 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:22:
Wat ik niet zie (zoals door anderen ook gemeld) is Whatsapp maar mogelijk dat daarvoor de market unlocker werkt.
Als jij Whatsapp aan de praat krijgt ga ik alsnog maar weer een Pro3/4 kopen. Lijkt mij bijzonder knap :P
(waarbij deze dus óók blijft werken op je mobiel hè, dat wel :) )

Verwijderd

@brad pitt......

nou die heb ik al een tijdje werken ! gewoon ff naar whatsapp.com gaan en de android versie downloaden. Dan installeren en ingeven van een nummer ! hier is de clou ..... pak een vaste aansluit nummer bijvoorbeeld : 045-1234567 en druk op activeren ! dat duurt vijf minuten en dan blijkt hij niet te kunnen verbinden met de server.... maar dan de keuze bellen naar nummer en dan gaat je vaste telefoon af en krijg je een activatie code van drie cijfers ! vul die in en je hebt whatsapp op de tablet ! voor een contactlijst kun je GO Contacts EX (2.02) gebruiken en je contacten opslaan en ........ pingen maar !

• Morfieus0
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:17
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:06:
@brad pitt......

nou die heb ik al een tijdje werken ! gewoon ff naar whatsapp.com gaan en de android versie downloaden. Dan installeren en ingeven van een nummer ! hier is de clou ..... pak een vaste aansluit nummer bijvoorbeeld : 045-1234567 en druk op activeren ! dat duurt vijf minuten en dan blijkt hij niet te kunnen verbinden met de server.... maar dan de keuze bellen naar nummer en dan gaat je vaste telefoon af en krijg je een activatie code van drie cijfers ! vul die in en je hebt whatsapp op de tablet ! voor een contactlijst kun je GO Contacts EX (2.02) gebruiken en je contacten opslaan en ........ pingen maar !
Je bent de eerstte die ik hoor die het gelukt is om whatsapp op de tablet te krijgen, je krijgt geen foutmeldingen na de installatie of iets dergelijks in de zin van bij een poging tot het chatten? Je gebruikt daarvoor niet de standaard contactenlijst?

"Hodor"- Hodor

Verwijderd

kan ik fototjes plaatsen op dit forum ...

in zijn geheel geen foutmeldingen

• Morfieus0
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:17
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:12:
kan ik fototjes plaatsen op dit forum ...

in zijn geheel geen foutmeldingen
Foto kun je uploaden op photobucket of tinypic, en de link kun je dan hier plaatsen :) [ IMG] [/ IMG]

EDIT: Welke ROM heb je erop staan?

[ Voor 5% gewijzigd door Morfieus0 op 09-03-2012 11:18 ]

"Hodor"- Hodor

Verwijderd

peterROM en hiervoor de ployer rom 4.0.3 daarvoor de yarvik rom standaard voor de TAB260

• henkieve
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-02 08:46
Brad Pitt schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:48:
[...]

Als jij Whatsapp aan de praat krijgt ga ik alsnog maar weer een Pro3/4 kopen. Lijkt mij bijzonder knap :P
(waarbij deze dus óók blijft werken op je mobiel hè, dat wel :) )
Heb de moed bij whatsapp maar opgegeven, hij blijft aangeven dat hij een 3g verbinding nodig heeft, mogelijk maar 1 malig, als je een werkende kpn 3g modem met kaartje aan je tablet hangt gaat hij misschien wel werken. (registratie whatsapp en activeren lukt ook wel met een bepaalde type maar heb nog nooit een bericht kunnen ontvangen of versturen.)

edit: of zit de clou hier:pak een vaste aansluit nummer bijvoorbeeld : 045-1234567 >> maja
de mensen die mijn mobiel hebben hebben niet allemaal mijn vast tel nr ??

Nu maar chaton geinstalleerd de samsung whatsapp varriant, maar om een groter publiek te bestrijken zou whatsapp super zijn op deze tablet 7 inch qware pro 3.

@peter met ics installatie werkt mijn wifi driver prima, ook kwa ontvangst en deze driver kan met meerdere aps connecten, voor de oude 3.2 versie moest ik thuis een extra ap plaatsen omdat de verbinding bij mijn oude ap gewoon niet werkte (alleen als ik geen enkele beveiliging erop zette) nu met ics connectie getest en deze werkt nu gewoon prima!!

[ Voor 13% gewijzigd door henkieve op 09-03-2012 11:33 ]

Verwijderd

oke ff kijken ik heb een pdf gemaakt ! waar kan ik die snel en gratis dumpen

• Brad Pitt
henkieve schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:24:
edit: of zit de clou hier:pak een vaste aansluit nummer bijvoorbeeld : 045-1234567 >> maja
de mensen die mijn mobiel hebben hebben niet allemaal mijn vast tel nr ??
Daarom, wil gewoon kunnen Whatsappen met mijn normale Simcard-nummer uiteraard, niet twee losse installs.

Verwijderd

ja .... das waar ! in mijn geval maakt het mij niet echt uit ..... ik vindt het leuk om met mijn dochter te kunnen pingen als ze thuis is en ik onderweg en ze te jong is voor een mobiele telefoon !

just fun ..... waar de tablet ligt als ik thuis ben ligt bij mij ook mijn mobiel dus gebruik dan die !

Verwijderd

Ik heb de nieuwe Pro3 net opgehaald. Het lijkt gewoon de Pro3 met ICS te zijn. Ik zie geen hardware wijzigingen.

1.2GHz cpu
512MB geheugen
4GB opslag

Eerste gevoel is dat hij iets sneller opstart en alles iets sneller lijkt te reageren. Vanavond maar eens beter aan de tand voelen als ik setupcpu en antutu erop heb staan
Pagina: 1 ... 28 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.