Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Ja @rsajanssens, ik ook erg benieuwd.Petervanakelyen schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:41:
Wat staat er bij 'Over' (in het settings menu)? Ik ben benieuwd naar de firmware die erop draait.
En is het ook mogelijk om ergens makkelijk te zien of hardware acceleratie erin zit? Of kun je dat meteen uit de 'Over' gegevens halen?
De wondere wereld van de micro-electonica
Linkjehenkieve schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:12:
Heeft iemand toevallig ook de losse build.prop file van peter zijn nieuwste ics image, via windows kan ik hem niet handig extracten ??
Beste Joshua,Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:12:
@jpvaneijk,
Ik heb een Yarvik TAB260 ik heb het volgende gedaan en weet uiteraard niet of je dit ook al hebt geprobeerd maar bij mij ging het erg goed. Jij hebt zover ik begreep een Pro3 7" .... volg de handleiding zoals die op deze pagina staat...
www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=37
met deze livesuit van de zelfde pagina
www.tabletsupport.eu/Cherry/LiveSuitPack.zip
en de PeterROM
Ik deed dit zonder alle dingen die beschreven staan op pagina 1 van dit toppic .... ik hoop voor je dat dit gaat werken !
joshua
Ik had deze manier al van je eens geprobeerd maar naar aanleiding van bovenstaande het nogmaals gedaan.
1) Alle drivers verwijderd en ook eerder geïnstalleerde LiveSuite versies.
2) Naar bovenstaande site gegaan en het pack gedownload en uitgepakt in een aparte map.
3) Dubbelklik op LiveSuitPack_v1.07 en ik krijg een melding van Windows dat een Logo test niet doorstaan wordt maar/en daar ga ik uiteraard mee akkoord.
4) zonder verder iets gedaan te hebben verschijnt in Apparaatbeheer onder USB Controlers 'USB Device (VID_1f3a_PID_efe8)' te zien met het bewuste uitroepteken. In de eigenschappen lees ik dan de bekende foutcode Dit apparaat start niet. (Code 10)
5) De mappenstructuur is identiek aan wat er op de website vermeld staat. Dus inclusief de map android-usb-drivers-for-xp maar ook de map UsbDriver die standaard met LiveSuite meekomt. Met de aparte XP drivers is volgens mij nu nog niets gebeurd en ook op de website wordt niet echt genoemd wat ik met deze drivers zou moeten doen. Het heeft geen zin op de drivers te updaten waar het uitroepteken staat want hij vindt geen beter software dan er nu geïnstalleerd is.
6) Ik start LiveSuite: Yes, Format, Next, Yes, kies de juiste image maar druk (voor nu even) niet op Finish.
7) Tab is uit, Vol+ ingedrukt, kabel hangt in PC en terwijl ik deze aansluit druk ik op Power (150x...)
9) Tablet loskoppelen, LiveSuite afsluiten.
10) Tablet zonder LiveSuite op te starten aan de PC gehangen
11) In apparaatbeheer verschijnt een tweede USB Device (VID_1f3a_PID_efe8) maar zonder uitroepteken
12) Apparaat met het uitroepteken verwijderd
13) Tab hangt nog aan de PC, Livesuite start op maar geeft (begrijpelijk genoeg) geen sjoege als ik Vol+ en Pwr combinatie gebruik.
14) Tablet losgekoppeld van PC, LiveSuit doet niets krijg een Driver Fail.
Ik ben weer terug bij af. Nog ideeën?
Thanx,
JP
´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)
Verwijderd
Krijg jij ook een uitroepteken in Devicemanager en een tweede device als je 'm aan je PC hangt?Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:41:
ik doe echt (en er gebeurt) bij mij echt het zelfde .... alleen bij stap 6 zeg ik wel finish .... vervolgens installeerd hij alles !
Ik hoop dat dit mijn probleem betreftVerwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 13:47:
ik ben ff mijn statief aan het zoeken .... binnen 15 min .... upload youtube filmpje
Verwijderd
Ook staat er op de doos aangegeven " google android 4.0 "
Tevens zit er een grijs ( de doos is ook grijs ) stickertje geplakt over het woord "HDMI" ??
Bij " OVER " staat het volgende:
versie 4.0.3
Smalband: 0.9
Kernel: 3.0.8+
inet_lzw108@lnetsoftware #20
Build nummer: 97F2-D1-H1-H01-1558.20120303
Verwijderd
Hij linkt door naar een deleted file, kun je 'm opnieuw uploaden? Ik ben wel benieuwd. Ik heb de work around die jij beschreef al een keer eerder gevonden, maar ben toch benieuwd naar jouw PDF
Alternatieve sites:
http://www.2shared.com/
https://www.wetransfer.com/
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Ja, bij 'over' staat ook nog een modelnummer, wat is dat bij jou?Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:19:
Nog vragen? dingen die men graag ziet gebeuren op dit apparaat?
(dit is als ik het nu goed begrijp hoe het ding in de Market wordt herkend, en dus welke apps je mag installeren, of ligt dat veel ingewikkelder)
Ik ben ook nog wel nieuwsgierig of locatie-services werken, oftewel of in Maps hij weet waar je woont.
Volgens mij komt er een nieuwe Cherry Tab Rom aan aangezien er op dit moment iets op de site wordt geupload (getal loopt namelijk op bij elke refresh
Index of /Cherry
Icon Name Last modified Size Description[DIR] Parent Directory -
[ ] LiveSuitPack.zip 24-Jan-2012 12:56 11M
[ ] M-677_Firmware_20111221.rar 28-Jan-2012 10:47 146M
[ ] M-677_Firmware_20120309.zip.zip 09-Mar-2012 14:34 48M
[ Voor 5% gewijzigd door JD_1971 op 09-03-2012 14:39 ]
Draaien apps als Engadget en Nu.nl er op?Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:19:
Nog vragen? dingen die men graag ziet gebeuren op dit apparaat?
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Mooi,thx
CPUSpy is wel een makkelijk snel en klein programmaatje.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:42:
waar zal ik dat mee testen?
Tof
Als meerdere dit voor elkaar weten te krijgen, ben ik denk ik om, dan komt er bij mij ook een Pro3 met ICS
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
Echter staat er bij " unused cpu states " wel een 1488 mhz.. ?
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2012 14:44 ]
Het zijn en blijven dus misleidende f#ckers
* Brad Pitt gaat deze tablet uit principe niet halen dus
In adb: 'cat /proc/cpuinfo' en kijken naar het nummer achter 'BogoMIPS'.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:42:
waar zal ik dat mee testen?
Of in noFrills CPU Control kijken naar de current CPU clock. (default 1,008GHz).
Maximum clock. Als je hem +1.2GHz forceert reboot hij direct, dus die waarde zal nooit worden gebruikt.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:43:
1008 mhz
Echter staat er bij " unused cpu states " wel een 1488 mhz.. ?
Verwijderd
Ook bij max freq staat 1200 mhz.
Hij is nu bezig met een benchmark
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2012 14:48 ]
Quadrant valt in de categorie "Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:47:
Vreemd, bij quadrant zegt hij " current freq: 1200 mhz"
Die waarde hebben ze hardcoded in de firmware gezet. Die is echter niet correct.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:47:
Vreemd, bij quadrant zegt hij " current freq: 1200 mhz"
Verwijderd
De file upload is bijna klaar volgens mij
Dan kan de download aan de gang
Dus we zullen het zo weten....
Mag toch niet hopen dat de ze HDMI-functionaliteit (soft- dan wel hardwarematig) er uit hebben gesloopt. Dat deed het toen op mijn Pro3 prima (alleen op GB getest btw). Benieuwd of iemand daar wat over kan zeggen.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:50:
Waarom zit dat stickertje over het woord " HMDI" op de doos?
Verwijderd
En dan nog, als ik een hdmi kabel zou hebben, kan ik lang staan proppen in de scartaansluiting van m' n philips breedbeeldbakbeest.
--edit--
In het bijbehorende boekje staat wel:
video output: HMDI 1.4 Full HD video-outputinterface
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2012 14:57 ]
Verwijderd
Jij hebt een IP block bij qware..
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2012 14:58 ]
Daar mag je met vrij grote zekerheid wel vanuit gaan jadannyvdb1997 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:56:
Als er een nieuwe pro 3 uit is met Android ICS zijn de specificaties van die nieuwe pro 3 dan bijna hetzelfde als de update die maandag komt?
Ik moest er om lachenVerwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:57:
Bij jou niet danny, bij jou niet....
[ Voor 22% gewijzigd door Brad Pitt op 09-03-2012 14:58 ]
Oke bedankt!! Ben wel erg benieuwd naar de update Qware zit al een week met smart te wachten, want mijn ICS die ik nu heb zit niet veel geheugen op en wat er op mijn sd kaart kan staat erop dus ben benieuwd. Mag er wel vanuit gaan toch dat ik dan ook meer interne geheugen heb?Brad Pitt schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:57:
[...]
Daar mag je met vrij grote zekerheid wel vanuit gaan ja
[...]
Ik moest er om lachen
Verwijderd
dit is de naam van de officiele .img voor android 4.0
97F2-D1-H1-H01-1558.20120207_QW TB-1207.img
Google Maps starten, en kijken of hij weet waar je uithangt.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:01:
Hoe zie ik dat?
Verwijderd
Tja, deze naam staat in het boekje, misschien wat spelen met de link?http://qware.nl/_resources/downloads/firmware_update_pro3_7inch.zip
http://www.qware.nl/_resources/downloads/firmware_update_pro4_7inch.zipVerwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:02:
[...]
Tja, deze naam staat in het boekje, misschien wat spelen met de link?http://qware.nl/_resources/downloads/firmware_update_pro3_7inch.zip
Werkt in ieder geval niet
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Nee, niet helemaal logisch, hij zou het aan de hand van de Wifi router database moeten doen, en dat gaat vaak best wel goed. Dit is in de PeterROM ook stuk.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:05:
Uw huidige locatie is niet beschikbaar
Logisch, want geen gps, toch?
Ja, de versie die je nu hebt deinstalleren en bijvoorbeeld deze versie downloaden en direct installeren:mOrPhie schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:05:
Skype videobellen doet het trouwens wel (op de nieuwe ICS pro 3), maar je hebt wel een vreemd beeld aan de andere kant van de lijn. Met vreemde groene strepen er doorheen. Volgens mij is dat wel eens eerder opgevallen in Android 2.3 ook toch? Is daar een oplossing voor?
http://www.apktops.com/skype-2-5-4-21-162.html
(zoek op de pagina op 'Download From apktop', je moet nog even allow programs from unknown sources aanzetten)
Het gaat niet alleen om maps. Er is van alles waarbij het kan helpen als je locatie bekend is, dan gaat het nog niet eens over de specifieke straat maar dat apps inclusief websites kunnen weten dat ik in Amsterdam woon.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:07:
Wat is het voordeel van een werkende wifi fix bij maps?
Plus, ik ben zo stom om meteen dan allerlei problemen neer te leggen bij die bug. Zo heb ik op dit moment problemen om EA games te draaien, en ik zag op mijn telefoon waar hot pursuit wel werkt dat die bij opstarten mijn locatie opvraagt. Dus dan denk ik meteen weer, verrek een of andere stomme check op locatie van EA zorgt ervoor dat ik Dead Space niet kan spelen.
(terwijl er ergens een stem in mijn achterhoofd zegt, jongen je bent gek Dead Space gaat het echt niet doen op jou craptastic tablet)
Verwijderd
Ik roep hierbij dat woord uit tot woord van de dag!
En kijk eens mensen:
http://www.intertoys.nl/g...t-7-inch-pro3-581520.html
De foutjes moeten er nog uit:
Android OS 4.0
Het Android 2.3+ besturingssysteem is zeer geschikt voor Tablet PC’s met een touch screen
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2012 15:19 ]
Volgens mij heb je ze betrapt terwijl ze nog druk aan typen zijn daar bij Intertoys...:
Android OS 4.0
Het Android 2.3+ besturingssysteem is zeer geschikt voor Tablet PC’s met een touch screen en biedt een flexibel gebruik van de applicaties en bestanden.
(of misschien dachten ze 2.3+, 4.0 is ook 2.3+)
Nice, thanks. Ga ik zeker proberen.SanderBos schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:10:
[...]
Ja, de versie die je nu hebt deinstalleren en bijvoorbeeld deze versie downloaden en direct installeren:
http://www.apktops.com/skype-2-5-4-21-162.html
(zoek op de pagina op 'Download From apktop', je moet nog even allow programs from unknown sources aanzetten)
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
97F2-D1-H1-H01-1655.20120308.img
http://www.tabletsupport....Firmware_20120309.zip.zip
Als je refereert aan de Cherry Tab ROM heb je mogelijk een issue met camera, voor de rest moet het werken.
Verwijderd
Voor jou niet danny, voor jou niet...dannyvdb1997 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:23:
Komt er geen pro 10'' tablet uit met 4.0 in de winkels?
Op de qware site staat een teller.. wat staat er bij die teller?
Juustem pro3 modellen
en die 10 inch, heel goed! dat is ook een pro 3 model.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2012 15:26 ]
OkeVerwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:24:
[...]
Voor jou niet danny, voor jou niet...
Op de qware site staat een teller.. wat staat er bij die teller?
Juustem pro3 modellen
en die 10 inch, heel goed! dat is ook een pro 3 model.
Verwijderd
Zometeen trekt " half Nederland " tegelijk die update er af, en zitten we allemaal zoetjes aan met 1,2kb/s te downloaden...
Ben ik ook benieuwd naar ja!Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:30:
Ik ben benieuwd hoeveel bandbreedte die qware gekkies hebben gereserveerd voor aankomende maandag!
Zometeen trekt " half Nederland " tegelijk die update er af, en zitten we allemaal zoetjes aan met 1,2kb/s te downloaden...
Hoop dat ik hem wel snel binnen heb en hoop ik voor iedereen trouwens
Laat wel ff iets weten aub
@Peter,
Als reactie op je hieronder staande opemriking over snelheid Poyer/Qware site.
Wellicht kan je beter ook alvast even de Cherry Tab versie downloaden aangezien dat heel snel ging!
[ Voor 38% gewijzigd door JD_1971 op 09-03-2012 15:35 ]
Als ze dezelfde tactiek gebruiken als Ployer is er in totaal maar 1,2KB/s aan bandbreedte beschikbaarVerwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:30:
Ik ben benieuwd hoeveel bandbreedte die qware gekkies hebben gereserveerd voor aankomende maandag!
Verwijderd
Ik hoop dat de cherry sneller officieel wordt gereleasd. Als die gelijk gaat met qware, weten we meteen waar de cherry vandaan komt.
Verwijderd
Verwijderd
http://www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=37
Ga hem nu uitproberen.
Verwijderd
Hebben jullie em gewoon opgehaald of een reservering oid?
Verwijderd
model pc677
versie 4.0.3
smalband 0.9
kernel : 3.0.8+inet_dada@inetsoftware #48
build nummer : 97F2-D1-H1-1655.20120308
camera werkt op de yarvik 260 idd niet
Verwijderd
Maar als je slim bent bestel je er NU 1 op de intertoys website, dan heb je hem iig dinsdag binnen.
Ik vind het erg jammer dat er geen qware personeel in dit forum post. Want ik ben zelf erg nieuwsgierig hoeveel mensen nu maandag die firmware zullen downloaden. Volgens mij is het antwoord toch maar honderden. In dit forum zijn het toch ook steeds de usual suspects die posten. Brad Pitt is nog steeds een van de actiefsten en die heeft niet eens meer zo'n ding.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:30:
(hoewel: wie zal er verbaasd zijn als Brad in de komende drie dagen ineens post dat hij toch weer zo'n ding heeft gekocht, om vervolgens weer teleurgesteld te zijn in het scherm en het aantal Megaherzen)
Okay, dus dat maakt het officieel, Cherry >> QWare!Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:43:
Voor de cherry is android 4 nu officieel released....
...
Ga hem nu uitproberen.
P.S.: grapje natuurlijk, 'wij' hebben tenminste een mooie countdown timer, in plaats van een vage forum post van ene Herwig waar @jpvaneijk toch nooit uitkomt.
P.P.S: Grapje @jpvaneijk, ik wou eerder voor jou even kijken hoe ik het ook alweer deed, en ik kreeg het niet meer voor elkaar, maar ik wilde ook niet echt een nieuwe ROM installeren dus had niet de drive om te laten werken.
Net nieuwe Pro3 binnengekregen (ruiling ivm defect van de oude)Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:51:
tja .... is volgens mij gewoon de ployer rom .... niks bijzonder te zien !
model pc677
versie 4.0.3
smalband 0.9
Rom is gewoon de ployer rom maar modelnummer QW TB-1207 (was volgens mij 1007)
Android versie 4.03
Smalband 0.9 (was in andere ployer versie 0.7)
Kernelversie 3.0.8+ inet_lzw108@InetSoftware #20
Buildn-nummer 97F2-D1-H1-H01-1558.20120303
Heb net CPU master free er weer opgezet en zag wel dat hij meteen op 1200 Mhz stond..... zal wel verbeterd zijn denk ik....
Absoluut, Brad heb je het gezien?Vroem schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:01:
[...]
Heb net CPU master free er weer opgezet en zag wel dat hij meteen op 1200 Mhz stond..... zal wel verbeterd zijn denk ik....
@Vroem, zat er bij jij nou ook een grijze sticker over het HDMI logo zoals @Bolletjebas eerder zei?
(Andere vraag: heeft iemand ooit HDMI getest met een ICS ROM, ik heb in ieder geval niet zo'n kabel)
heb hem v.d week getest met mini hdmi naar hdmi converter van 4 euro ebay.SanderBos schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:03:
[...]
Absoluut, Brad heb je het gezien?
@Vroem, zat er bij jij nou ook een grijze sticker over het HDMI logo zoals @Bolletjebas eerder zei?
(Andere vraag: heeft iemand ooit HDMI getest met een ICS ROM, ik heb in ieder geval niet zo'n kabel)
was geen upscale maar echt mooie kwaliteit beeld. alleen jammer dat sommige apps niet rotaten en dus met gedraaid hoofd moest kijken (wordfeud bv) en draai de laatste peter rom
Kick ass.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:04:
bij youtube is wel 't balkje onderin weg ! full screen !
cherry rom
Maar het werkt een 2e en 3e keer ook? Ik had vanmorgen mijn PeterROM gereboot en toen had ik de eerste keer bij filmpje ook full screen, en kon ik toen ook een paar keer in en uit full-screen gaan. Maar nadat ik Youtube had verlaten en later opnieuw opstartte was het feest voorbij.
De wondere wereld van de micro-electonica
HahahaSanderBos schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:54:
(hoewel: wie zal er verbaasd zijn als Brad in de komende drie dagen ineens post dat hij toch weer zo'n ding heeft gekocht, om vervolgens weer teleurgesteld te zijn in het scherm en het aantal Megaherzen)werken.
Yes yes, maar misschien leest CPU Master ook gewoon uit wat het apparaat in theorie aan kán. Zet hem eens op 1200+MHz en kijk of 'ie blijft werken en of CPUSpy dan ook daadwerkelijk 1200+ aangeeftAbsoluut, Brad heb je het gezien?
[ Voor 14% gewijzigd door Brad Pitt op 09-03-2012 16:12 ]
Verwijderd
1. wifi lijkt beter .... in de tuin heb ik volle bak (andere installatie's 2/3 streepjes)
2. hij is sneller en het gaat allemaal iets vloeiender
3. start sneller op
4. youtube filmpjes speelt ie af in full screen
5. geluid klinkt minder electronisch
6. google talk schrijft nu wel wat ik exact opzeg
7. het lijkt scherper te zijn
8. MINPUNT in mijn geval is dat de camera niet werkt ! maar dat komt dat ik het op een Yarvik TAB260 heb gezet
Nee, was al zo.MikeWazowski schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:08:
Hey, de Pro3 10" heeft een ander plaatje op de site dan degene die ik heb - ik heb 1 grijze knop rechts... Die is dus ook geupdate? Alleen staat daar nog Android 2.3...
[afbeelding]
Ik heb hem via de Intertoys site gekocht en toen stond dit plaatje er ook al.
Ah, plaatje komt dus niet overeen met de werkelijkheid....dannyvdb1997 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:13:
Nee, was al zo.
Ik heb hem via de Intertoys site gekocht en toen stond dit plaatje er ook al.
Nee, ik dacht ook dat hij zo was, maar kreeg ook eentje met een grijze knopMikeWazowski schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:14:
[...]
Ah, plaatje komt dus niet overeen met de werkelijkheid....
Kun jij nou svp ook posten wat er bij Settings|Over allemaal staat aan versies (inclusief modelnummer)?Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:13:
ik heb nu de cherry rom erop staan en er vallen mij een aantal dingen op !
BVD
Verwijderd
tja .... is volgens mij gewoon de ployer rom .... niks bijzonder te zien !
model pc677
versie 4.0.3
smalband 0.9
Dit is wat ik dan zo snel heb verzameld:
PeterROM:
Modelnummer GT-I9100
Android versie: 4.0.3
Smalbandversie 0.9
Kernel: 3.0.8+ inet_dada@lnelSoftware #9
Build nummer FezzFest_Momo9_ICS
Pro 3 vrijdag gehaald bij Intertoys (@Bolletjebas):
modelnummer: QW-TB1207
versie 4.0.3
Smalband: 0.9
Kernel: 3.0.8+ inet_lzw108@lnetsoftware #20
Build nummer: 97F2-D1-H1-H01-1558.20120303
CherryROM (@Joshua1975)
model pc677
versie 4.0.3
smalband 0.9
kernel : 3.0.8+ inet_dada@inetsoftware #48
Toch heeft die CherryROM dan weer op 2 plekken hogere nummers. Vraag me af of er nu ook nog druk gewerkt wordt aan van alles (ik zou zelf denken van iedereen zit een beetje op dezelfde stabiele build, maar daar denken de cheap tablet makers dus duidelijk anders over)
Dit topic is gesloten.
![]()