• drs.titulaer
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-08-2022
(jarig!)
Ook met deze rom laat Youtube zich niet vanuit de market updaten maar moet je een handmatige uninstall doen

De wondere wereld van de micro-electonica

Verwijderd

Ja ik weet zeker dat ik mezelf wil quoten:
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:38:
Iets anders, is het normaal dat wit ( bijvoorbeeld google achtergrond ) ietsje " cremig" is als je de helderheid op z' n laagst hebt staan?

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-12 15:23
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:44:
Ja ik weet zeker dat ik mezelf wil quoten:
Dit is ietjes snel hè, om je post nu al te kicken. Wordt binnen 24 uur niet erg op prijs gesteld :)

[ Voor 12% gewijzigd door Brad Pitt op 09-03-2012 16:57 ]

Nickname does not reflect reality

• Vroem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-12 13:26
SanderBos schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:03:
[...]

@Vroem, zat er bij jij nou ook een grijze sticker over het HDMI logo zoals @Bolletjebas eerder zei?
Yep... zelfde grijze sticker

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:59
Brad Pitt schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:51:
[...]

Dit is ietjes snel hè, om je post nu al te kicken. Wordt binnen 24 uur niet erg op prijs gesteld :)
"Te veel smilies gebruiken, of 'verkeerde' smilies gebruiken in de aanval tegen andere users."

Jammer dat ze er niet bij vertellen hoe ik met Smilies andere gebruikers kan aanvallen. Weet iemand daar de commando's voor.

Deze mag ik van Tweakers vast niet gebruiken in maart, instant permaban: <+:)

• Brad Pitt
SanderBos schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 17:06:
"Te veel smilies gebruiken, of 'verkeerde' smilies gebruiken in de aanval tegen andere users."
Come again? Jij hebt het toch niet over die ene " :) " aan het einde van mijn zin mag ik hopen?

• SanderBos
Brad Pitt schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 17:09:
Come again? Jij hebt het toch niet over die ene " :) " aan het einde van mijn zin mag ik hopen?
Hela hola, geen smiley gebruiken om mij aan te vallen he!
(nog een keer teruglezen, ik had het niet over jou post maar over de rare formulering in de Tweakers netiquette)

greetz Sander
(dit mag ook niet, zoek maar eens op greetz)

• Brad Pitt
SanderBos schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 17:11:
(dit mag ook niet, zoek maar eens op greetz)
Heb genoeg ervaringen gehad met moderators om ondertussen op de hoogte te zijn van de meeste regeltjes :P

Verwijderd

Brad Pitt schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:51:
[...]

Ah joh, maak je niet dik! :)

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:14
hdmi-output is behoorlijk goed met de peter ROM op de Pro3! Ik heb laatst een converterkabel gehaald van mini-hdmi naar hdmi en dat werkt goed. Omdat de tab 720p mkv's goed kan afspelen krijg je een mooi HD-beeld op mijn 50" plasma-tv. Ik ga de officiele update nog proberen als deze uitkomt of mijn WiFi-ontvangst dan beter werkt...

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• dwag
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-12 10:47

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-12 03:09
Geweldig, nu heb ik 4 verschillende ROMs om mij mee bezig te houden :p

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• dwag
Peter, om alle ontbrekende apps in de market zichtbaar te maken is het dan voldoende om de build.prop aan te passen? Zijn er ook andere tweaks nodig? Heb je verder nog een aanpassing om de wifi signaalsterkte te versterken? Die is echt een stuk slechter dan van de Gusev custom rom.

• Petervanakelyen
Market heeft nog andere tweaks nodig. Er zijn een aantal tweaks voor WiFi maar ik heb geen idee of die zin hebben.

Verwijderd

@SanderBos

bij mij werkt het als ik het 10 keer probeer .... euh youtube he !

Verwijderd

Als iemand te veel geduld heeft en de nieuwe ployer rom heeft en hem dan toevallig ook nog even op een SNELLE server zet ..... hoef ik niet zo te zuchten en ga ik bij JOUW link op bezoek !

• dannyvdb1997
  • Laatst online: 07:49
Petervanakelyen schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 17:37:
Geweldig, nu heb ik 4 verschillende ROMs om mij mee bezig te houden :p
Ook voor 10''?

• dwag
Heb hem nu draaien. Mirror

Model number AIRPAD
Android version 4.0.3
Baseband version 0.9
Kernel version 3.0.8+ inet_hxj@InetSoftware #62
Build number 97F2-D1-H1-H01-1714-20120307

Geen market, geen Youtube, flash werkt wel

[ Voor 22% gewijzigd door dwag op 09-03-2012 18:35 ]

• drs.titulaer
(jarig!)
Ik krijg de indruk dat deze ICS (M-677_Firmware_20120309.zip.zip 09-Mar-2012 14:34 48M) geen hardware acceleratie heeft. Chrome Beta is niet langer compatibel

[ Voor 34% gewijzigd door drs.titulaer op 09-03-2012 19:29 ]

• Tommel
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
PeterROM:
Modelnummer GT-I9100
Android versie: 4.0.3
Smalbandversie 0.9
Kernel: 3.0.8+ inet_dada@lnelSoftware #9
Build nummer FezzFest_Momo9_ICS

Ik heb bovenstaande ROM geinstalleerd maar zie geen nu.nl, marktplaats, etc.
Iemand enig idee?

• Petervanakelyen
Heb je die van Mediafire gedownload? De versie op dropbox is niet de laatste denk ik.

Verwijderd

@Petervanakelyen

heb je een linkje voor de laatste dan ? of is dat de Custom_ICS_w_HW van de 2e van deze maand ?

want dan heb ik hem al inderdaad zonder MP / nu.nl etc.

• henkieve
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-02 08:46
Whatsapp werkt met ics..... ook met mobiel nr.... versie gedownload van hun site en land en mobiel nr ingesteld sms is er gelijk met 3 cijfers vijf min wachten 3cijfers intoetsen en klaar...

• Brad Pitt
henkieve schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 20:10:
Whatsapp werkt met ics..... ook met mobiel nr.... versie gedownload van hun site en land en mobiel nr ingesteld sms is er gelijk met 3 cijfers vijf min wachten 3cijfers intoetsen en klaar...
En op je mobiel werkt ie ook nog steeds, met hetzelfde nummer?

• Hak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-11 11:11

Hak

Is het ook mogelijk om DVD's vanaf m'n netwerk naar de Pro3 te streamen? Met ES File Exlorer krijg ik netjes mijn smb shares te zien, maar vob's afspelen lukt helaas niet. Is daar een oplossing voor?

• stoerebink
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-08 14:55
En op je mobiel werkt ie ook nog steeds, met hetzelfde nummer?
Nee, dan zal Whatsapp niet meer werken op je mobiel.
Dat is zodanig beveiligd, dat het maar op één apparaat tegelijkertijd werkt.

Verwijderd

volgens mij moeten we dan nog even wachten op VLC player for Android ... ze zijn er mee bezig !

Verwijderd

Hak schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 20:15:
Is het ook mogelijk om DVD's vanaf m'n netwerk naar de Pro3 te streamen? Met ES File Exlorer krijg ik netjes mijn smb shares te zien, maar vob's afspelen lukt helaas niet. Is daar een oplossing voor?
Ik mount een cifs share met cifsmanager, ga naar de share met astro filemgr, klik op de vob, niet eenmalig maar ingedrukt houden. Dan "openen als" dan "video" en dan selecteer ik MX video player. Gratis video player die vanalles afspeeld.

Maar ik neem aan dat de combi es file eplorer & mx video player ook gaat werken.

• dwag
drs.titulaer schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 18:44:
Ik krijg de indruk dat deze ICS (M-677_Firmware_20120309.zip.zip 09-Mar-2012 14:34 48M) geen hardware acceleratie heeft. Chrome Beta is niet langer compatibel
Rom heeft wel HW acceleratie, Antubu score tegen de 3000. Chrome Beta draait ook. Je moet alleen niet via de market installeren. De losse apk doet het wel. Market aan de praat gekregen door eerst cwm te installeren en daarna http://www.buildroid.org/...cs_4.0.3_v10-withMaps.zip.
Wifi signaal lijkt beter dan van de Peterrom. Vreemd is dat Google Maps en Chrome niet in de market te vinden zijn. Nu.nl weer wel, maar 9292ov weer niet. Tune in radio en Whatsapp ook niet. Weet onze romkok hier nog iets op?

[ Voor 3% gewijzigd door dwag op 09-03-2012 20:44 ]

• henkieve
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-02 08:46
stoerebink schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 20:16:
[...]

Nee, dan zal Whatsapp niet meer werken op je mobiel.
Dat is zodanig beveiligd, dat het maar op één apparaat tegelijkertijd werkt.
Mijn vrouw haar mobiele nr gebruiken we op de tab ze heeft nl nog geen smartphone vandaar .. whatsapp zal op twee devices wellicht problemen geven maar heb dat niet getest.... ben blij dat het nu werkt

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:21
Misschien slightly oftopic, Whatsapp is gekoppeld aan telefoonnummer+mobiel, maar wat als je nou een andere mobiel neemt..dan is de telefoon dus anders...

Dat moet gewoon kunnen werken, overgang naar andere telefoon, dus je zou dan in principe Whatsapp om en om op tablet en mobiel kunnen gebruiken? (Omslachtig I know)

Want anders moet je een nieuwe account aanmaken bij een nieuwe telefoon.

Ik wordt steeds enthousiaster zeker nu ICS erop draait, nog even afwachten op extra ervaringen :)

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• Hak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-11 11:11

Hak

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 20:36:
[...]Maar ik neem aan dat de combi es file eplorer & mx video player ook gaat werken.
Inderdaad! Het langer ingedrukt houden is dus de truc, thanks!

• Tommel
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Petervanakelyen schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 19:39:
Heb je die van Mediafire gedownload? De versie op dropbox is niet de laatste denk ik.
dropbox versie. zal die van mediafire downloaden, thanks!

• drs.titulaer
(jarig!)
dwag schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 20:41:
[...]
Rom heeft wel HW acceleratie, Antubu score tegen de 3000. Chrome Beta draait ook. Je moet alleen niet via de market installeren. De losse apk doet het wel. Market aan de praat gekregen door eerst cwm te installeren en daarna http://www.buildroid.org/...cs_4.0.3_v10-withMaps.zip.
Wifi signaal lijkt beter dan van de Peterrom. Vreemd is dat Google Maps en Chrome niet in de market te vinden zijn. Nu.nl weer wel, maar 9292ov weer niet. Tune in radio en Whatsapp ook niet. Weet onze romkok hier nog iets op?
Je hebt gelijk!
Na ff zoeken deze link gevonden waarmee je Chrome ook nog naar sd kaart kan verplaatsen(handig voor mijn HTC desire :) )
http://www.redmondpie.com...-for-unsupported-devices/

Verwijderd

ik heb bij de aplicatie samsung remote de volgende melding : resolution problem ... sorry your device has too small screnn resolution (minimal 800x480 required). aplication is closed.

kan alleen oke klikken .... iemand een idee of ik die instellingen kan aanpassen ?

Verwijderd

is iedereen the voice aan het kijken :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 21:50:
Paradise? 8)7

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-12 14:41
De vernieuwde versie is binnen gekomen!!

Verwijderd

Ik heb net de 10" ics versie van protab2 xxl op mijn pro3 geinstalleerd, maar deze crashed continue. Vooral wanneer de wifi aanstaat.

Iemand een oplossing hiervoor?

Hieronder de specs:

Model number TAB-Protab2XXL(4)
Android version 4.0.3
Baseband version 0.8
Kernel version 3.0.8+ paco@Inet #7
Build number 01F2-D1-H1-H01-1703.20120301

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2012 22:25 ]

Verwijderd

@Roel

Welke "versie" is nu alweer binnen ?

De Pro4 met 1G intern geheugen ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 21:50:
Nou kijken, het was te zien mijn Pro3 maar dat was alleen om even te proberen.
Tot nu toe niet ontevreden over de tablet.

Verwijderd

ik kan je mede delen dat de pro 4 de pro 3 is met een 4.03 upgrade
dus als je al een pro3 hebt haast je dan niet echt naar de winkel voor deze versie.
maar upgade em gewoon met die van de site die er maandag uitkomt.

de pro 3 is wel de perfeckte lowbudget tablet die ik tot nu toe heb gehad.
alleen wil ik em geroot hebben
enige sugesties ?

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 22:22:
de pro 3 is wel de perfeckte lowbudget tablet die ik tot nu toe heb gehad.
alleen wil ik em geroot hebben
enige sugesties ?
Pro3 is standaard geroot.

Verwijderd

ok
scheelt weer

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-12 01:44
Heeft iemand de Kruidvat-versie (Cherry) al van de 4.03 rom voorzien?
En werkt Google Calendar?

Bij mij blijft 'ie klagen dat ik moet inloggen, maar als ik mijn account opgeef dan zegt 'ie dat dat account al is gekoppeld.
Dat had ik ook al eerder met de eerdere ICS-rom (Kevin als ik me niet vergis), maar toen was het installeren van een oudere apk van de calendar een oplossing, maar nu dus niet helaas.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Staat dat op de doos dat de nieuwe batch android 4.03 heeft? Ga morgen even kijken of de lokale intertoys 'm heeft.

Anders maar online bestellen.

• dwag
Petervanakelyen schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 17:47:
Market heeft nog andere tweaks nodig. Er zijn een aantal tweaks voor WiFi maar ik heb geen idee of die zin hebben.
Met de Sausagemod nu alles aan de praat.

Verwijderd

Ik heb CPUspy net even bekeken maar die gaat tot maximaal 1000 MHZ op mijn Pro3.
De Pro3 zou toch tot 1200 MHZ moeten aangeven ?

CPU master geeft wel 1200 MHZ aan, zal dus wel kloppen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2012 00:14 ]

Verwijderd

Arsenius schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 23:22:
Staat dat op de doos dat de nieuwe batch android 4.03 heeft? Ga morgen even kijken of de lokale intertoys 'm heeft.

Anders maar online bestellen.
Ja, staat op de doos.

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 23:55:
CPU master geeft wel 1200 MHZ aan, zal dus wel kloppen.
Nee, CPUSpy geeft het correct aan.

• Luuk1983
TD-er schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 23:07:
Heeft iemand de Kruidvat-versie (Cherry) al van de 4.03 rom voorzien?
En werkt Google Calendar?

Bij mij blijft 'ie klagen dat ik moet inloggen, maar als ik mijn account opgeef dan zegt 'ie dat dat account al is gekoppeld.
Dat had ik ook al eerder met de eerdere ICS-rom (Kevin als ik me niet vergis), maar toen was het installeren van een oudere apk van de calendar een oplossing, maar nu dus niet helaas.
Dat had ik ookk dus ik had een andere kalender geinstalleerd, en toen is de default kalendar ineens gaan werken.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• TD-er
Luuk1983 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 01:13:
[...]

Dat had ik ookk dus ik had een andere kalender geinstalleerd, en toen is de default kalendar ineens gaan werken.
Welke had je geïnstalleerd?

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• jpvaneijk
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-10 00:14
SanderBos schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:54:
[...]

P.S.: grapje natuurlijk, 'wij' hebben tenminste een mooie countdown timer, in plaats van een vage forum post van ene Herwig waar @jpvaneijk toch nooit uitkomt.

P.P.S: Grapje @jpvaneijk, ik wou eerder voor jou even kijken hoe ik het ook alweer deed, en ik kreeg het niet meer voor elkaar, maar ik wilde ook niet echt een nieuwe ROM installeren dus had niet de drive om te laten werken.
Lach maar om mijn verdriet :9

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

• TD-er
Wat mij trouwens opgevallen is met deze (Kruidvat) tablet, is dat er nergens de contacts zelf bekeken/bewerkt kunnen worden.
Zowel in de 2.3 Android versie als in de nieuwe 4.03 Android.
Is er een app aan te raden om dat te kunnen doen, of misschien zelfs de Google-versie van die app?

• jpvaneijk
Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:49:
oke ..... nou mijn statief kon ik zo snel ff niet vinden en heb ook maar ff snel een opname gemaakt dus ...... jammer als je het niks vind : YouTube: tablet installeren custum rom
Beste Joshua1975,

Super bedankt voor deze YT post. Leuk om eens 'live' te zien hoe het wel zou moeten werken.
Geweldig dat je even de tijd investeert om me te helpen. Het zo balen dat ik LiveSuit niet aan de praat krijg waar dat jou zo makkelijk af lijkt te gaan.
Ergens hoop ik dat ze bij Qware bijvoorbeeld nog met geupgrade versie van LiveSuit komen die wel werkt voor mij of dat er anderen zijn die dit probleem ook hebben en inmiddels op hebben gelost.

Veel duidelijkheid maar weinig op kunnen lossen. Bedankt!

Verwijderd

Ha ha ...

Vannacht van de website www.ployer.cn de firmware gedownload met (hou je vast) 56kb .... wat een trage bende zeg, maar oke ! Geinstalleerd en de volgende versie op tablet :

sun4i_crane_M701C_Punaier_1553

model nummer : MOMO
android versie : 4.0.1
Smalband : 0.3
Kernel-versie : 3.0.8+inet_hxj@inetSoftware #15
biuld nummer : 97F2-D1-H1-H02-1553.20120113

even in het nederlands gezet....

bij opstarten een mooi momo logotje met het standaard 3D logo erin verwerkt !
verder draaid het soepel en stabiel maar de versie is toch lager dan de laatste cherry ..... en toch lijkt dit mooier te draaien.

Verwijderd

vannacht wel even de pagina doorgespit ! met als vertaler de standaard bing vertaal optie in internet explorer ! best grappig

• Luuk1983
Jorte

• TD-er
Hmm hier ook geïnstalleerd, maar helaas biedt het niet de oplossing hier :(

Verwijderd

@TD-er,

ik heb in mijn tablet GO Contacts EX (2.02) staan ! die haalt de contacten op in programma's en syngroniseerd die ook !

Verwijderd

1) Kun je de bluetooth- en gps-knop uit het startbalkje wegkrijgen? (In de Momo-rom zaten ze niet, in de peter-rom wel).
2) Ik had onder 2.3 een heel strakke battery widget 1.1 met enkel een groene contourlijn met daarbinnen het percentage, maar ik kan 'm niet terugvinden. Weten jullie welke ik bedoel?

• TD-er
Kijk anders eens op de market website met je PC (waarschijnlijk chrome gebruiken en je moet ingelogd zijn met je Google account)
Daar staat in de apps-tab welke apps je allemaal hebt op al je Android devices en dan kun je kijken of je die weer kunt installeren (remote) op je tablet. Dat werkt niet met alle Android versies voor elke app, maar met een hoop wel.

Verwijderd

Aha: dit is 'm, maar ik zie hem niet in de market: https://play.google.com/s...get&feature=search_result en ik kan hem niet downloaden voor de QW, ook niet via Chrome. Ik meen dat ik hem wel onder 2.3 kon draaien.

• TD-er
Bij mij staat voor die app ook alleen mijn mobiel erbij en niet eens de tablet toen 'ie nog Android 2.3 draaide.

• hanshee
  • Laatst online: 04-10 08:13
Dit staat nu op de Intertoys website:
http://www.intertoys.nl/g...t-7-inch-pro3-581520.html

Android OS 4.0
Android 4.0 (Ice Cream Sandwich) is de nieuwste versie van Android. Gemaakt voor makkelijke multitasking, notificaties, aanpasbare home screens, aanpasbare widgets en nog meer interactiviteit.

De Pro3 is nu met ICS te verkrijgen....

Edit: Alleen voor de 7"versie....

[ Voor 4% gewijzigd door hanshee op 10-03-2012 12:11 ]

• SanderBos
TD-er schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 09:38:
Wat mij trouwens opgevallen is met deze (Kruidvat) tablet, is dat er nergens de contacts zelf bekeken/bewerkt kunnen worden.
Zowel in de 2.3 Android versie als in de nieuwe 4.03 Android.
Is er een app aan te raden om dat te kunnen doen, of misschien zelfs de Google-versie van die app?
Ik snap ook niet waarom dat er standaard niet op zit.

Er zijn misschien verschillende manieren om het te doen. Deze is welke ik ken:
2.3.4: http://www.sanderbos.com/Contacts.apk
(weet niet meer waar ik hem vandaan heb, uit dit forum in ieder geval).
4.0: Any Cut installeren uit de Market, sorry uit de Play, en dan een nieuwe Any Cut maken (any cut staat onder de widgets) naar de activity 'Personen'. Als in, er is gewoon al een app voor op ICS, een mooie app zelfs, alleen geen shortcut naar die app....

• TD-er
SanderBos schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 12:12:
[...]

Ik snap ook niet waarom dat er standaard niet op zit.

Er zijn misschien verschillende manieren om het te doen. Deze is welke ik ken:
2.3.4: http://www.sanderbos.com/Contacts.apk
(weet niet meer waar ik hem vandaan heb, uit dit forum in ieder geval).
4.0: Any Cut installeren uit de Market, sorry uit de Play, en dan een nieuwe Any Cut maken (any cut staat onder de widgets) naar de activity 'Personen'. Als in, er is gewoon al een app voor op ICS, een mooie app zelfs, alleen geen shortcut naar die app....
Het is jammer dat je op Tweakers geen post kunt raten, maar deze zou bij mij een "+1" hebben gekregen _/-\o_
Als je de taal trouwens op Engels hebt staan heet het "People".
Er staan ook 2 "Contacts" bij die je kunt linken, maar dat werkt niet.

• Morfieus0
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-12 19:20
Hallo allen, ik heb momenteel ook even een pro 3 met android 4.0.3 in mijn handen en het werkt echt perfect! Android 4.0 voor de Pro 3 10" is trouwens ook in zicht!

[ Voor 20% gewijzigd door Morfieus0 op 10-03-2012 14:57 ]

"Hodor"- Hodor

• Arsenius
  • Niet online
Heb er net eentje opgepikt van Intertoys. Met Android 4. Werkt super lekker. Ff spelen :P

• dannyvdb1997
Morfieus0 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 14:56:
Hallo allen, ik heb momenteel ook even een pro 3 met android 4.0.3 in mijn handen en het werkt echt perfect! Android 4.0 voor de Pro 3 10" is trouwens ook in zicht!
Android 4.0 voor 10'' komt maandag toch zoiezo met de updates van qware voor de pro 3 modellen

Verwijderd

Morfieus0 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 14:56:
Android 4.0 voor de Pro 3 10" is trouwens ook in zicht!
Mooi dan kan ik ook (eindelijk) upgraden naar 4.0
Het lijkt wel of deze altijd later komt en ookvraag ik mij af hoeveel mensen er nu een 10" hebben.. :)
Zal dan de 2.3 versie er ook nog opkomen als een soort back-up?
Stel dat er iets mis gaat?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2012 16:02 ]

• dannyvdb1997
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:01:
[...]

Mooi dan kan ik ook (eindelijk) upgraden naar 4.0
Het lijkt wel of deze altijd later komt en ookvraag ik mij af hoeveel mensen er nu een 10" hebben.. :)
Zal dan de 2.3 versie er ook nog opkomen als een soort back-up?
Stel dat er iets mis gaat?
Ik heb ook een 10''. Maandag komt de update uit voor de pro 3 modellen. Kijk maar op qware site

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:30

OmeJoyo

This is me

Ook ik heb de 10" en hoop dat maandag daar de update voor komt. Qware wou dit helaas niet bevestigen dat dit maandag zo zou zijn (ook niet ontkennen). Het zou wel binnen zeer korte tijd zijn.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

• dannyvdb1997
OmeJoyo schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:15:
Ook ik heb de 10" en hoop dat maandag daar de update voor komt. Qware wou dit helaas niet bevestigen dat dit maandag zo zou zijn (ook niet ontkennen). Het zou wel binnen zeer korte tijd zijn.
Maar er staat op qware voor pro3 modellen dus dan zal de 10'' daar toch ook wel bijzitten
Anders vind ik dat er dan had moeten staan voor pro 3 7''

[ Voor 6% gewijzigd door dannyvdb1997 op 10-03-2012 16:31 ]

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-12 14:41
Week 12 komt de update voor de 10"

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:09

Eboman

Ondertitel

even een vraagje omdat dslr controller (nog) niet werkt op onze ICS, wil ik kijken of ik multi-boot kan doen via CWM.

Dan kan ik wisselen tussen GB en ICS.

Heeft iemand hier een handleiding voor ? Of moeten we eerst een custom rom hebben van ICS?

[ Voor 3% gewijzigd door Eboman op 10-03-2012 17:58 ]

Signature

• dannyvdb1997
roel17 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 17:45:
Week 12 komt de update voor de 10"
Hoe weet u dat?
Maar dan vind ik het gek dat er op de site staat firmware update voor pro 3 model[i]len[/i]

[ Voor 35% gewijzigd door dannyvdb1997 op 10-03-2012 18:50 ]

• dannyvdb1997
roel17 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 19:28:
@jjurjen,

Hoe bedoel je tablet "gratis" of?

@danny
Staat in onze nieuwe folder
Welke nieuwe folder?

• Arsenius
  • Niet online
Heb even gespeeld met mijn nieuwe Qware op android 4. Valt me zeker niet tegen. Leuk ding voor mijn eerste tablet. :) voor 100 euro een prima koopje.

Heb een vraagje echter of micro sd. Er staat max 16 gb, vaak kun je er wel meer dan de specificaties toelaten. Heeft iemand al eens 32 gb geprobeerd? Werkt dat gewoon goed?

Werkt micro SDHC op deze tablet? Zou toch moeten of niet?

Bedankt iig

• BossJamie NL
  • Laatst online: 05-07-2022

BossJamie NL

Iemand moet de baas spelen.

Jezus, wat een vraag.

Zegmaar niet die van vorige week, maar die van komende week :)

DOH!

Cherry Mobility m677 7" - Qware Pro 3 7"

• BossJamie NL
  • Laatst online: 05-07-2022

BossJamie NL

Iemand moet de baas spelen.

Arsenius schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 20:53:
Heb even gespeeld met mijn nieuwe Qware op android 4. Valt me zeker niet tegen. Leuk ding voor mijn eerste tablet. :) voor 100 euro een prima koopje.

Heb een vraagje echter of micro sd. Er staat max 16 gb, vaak kun je er wel meer dan de specificaties toelaten. Heeft iemand al eens 32 gb geprobeerd? Werkt dat gewoon goed?

Werkt micro SDHC op deze tablet? Zou toch moeten of niet?

Bedankt iig
Alles boven de 4 gb is volgensmij al SDHC, dus ja. En 32gb en 64gb werken prima!

Cherry Mobility m677 7" - Qware Pro 3 7"

• TD-er
BossJamie NL schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 21:14:
[...]

Alles boven de 4 gb is volgensmij al SDHC, dus ja. En 32gb en 64gb werken prima!
64 GB zou ik niet zomaar adviseren.
SDHC gaat tot 32 GB en daarboven is het sowieso SDXC.
Dat is niet hetzelfde.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Een zut posts zijn verwijderd. Dit topic is niet bedoeld als customer service voor de Intertoys, maar om de tablet zelf te bespreken. Alle andere zaken mogen hier dus achterwege gelaten worden.

Verwijderd

Beste allemaal ...

Hebben we nog nieuws waar iedereen hier in dit forum iets aan heeft of is het een wedstrijd aan het worden. Deel anders even email adressen uit kunnen jullie dit geschil onderling regelen :)

Verwijderd

ik zoek tools om die img file mee uit te pakken
zodat ik es wat kan slopen hier en daar

Verwijderd

Download voor 10" momo15 android 4 van 16 jan 2012

www.ployer.cn/download/pr/MOMO15_android4.0-A10_20120116.rar

wel van ployer website in china dus heeft ff tijd nodig !

link naar betreffende pagina : www.ployer.cn/android4.0.asp

vertaalde versie via bing in IE explorer :

www.microsofttranslator.c...loyer.cn%2Fandroid4.0.asp

weet niet of iemand hier iets aan heeft !

Verwijderd

ik heb het verwijderd .... was niks bijzonders

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2012 23:55 ]

• TD-er
Het calendar probleem met in elk geval de Kruidvat tablet is te omzeilen, zodat je de calendars wel kunt synchroniseren.

Ik heb het op het supportforum beschreven en in elk geval 2 hebben al aangegeven dat het bij hen ook werkt. Dus het was bij mij in elk geval geen fluke ;)
Hmm ik heb de oude Calerdar apk die ik nog had staan van toen ik de 4.0 Kevin rom getest had en op een iets andere manier geinstalleerd en dan krijg ik wel Google Calendar als sync bij mijn account staan.
Maar zodra ik die weer uninstall is die sync ook weer weg bij mijn account.

Kortom met deze apk werkt (een oudere versie van) calendar wel.

Echter je moet 'm dus installeren en dan gelijk openen na installatie (dus niet met de shortcut van de al geinstalleerde calendar)
Dan krijg je 2 driehoekjes onderin die aangeven dat de app toestemming vraagt.
Verleen die en druk dan op "not now" en je kunt calendars syncen.

Maar wanneer je dus deze "update" weer verwijdert, dan lijkt de Calendar nog steeds te werken, maar je krijgt geen updates meer.
Calendar is dan ook uit de sync van je account verdwenen en afspraken die je dan op de tablet invoert, verschijnen niet in de web-versie van de calendar.
Kortom, er is iets goed mis met de Calendar in deze rom, maar op deze manier werkt het wel.

• JD_1971
  • Laatst online: 10-02-2022
@All,

Iemand een idee waarom onderstaande stap 5 (mount commando) gedurende de ClockWorkMod installatie mis gaat op een Cherry Tab met het vrijdag vrijgegeven 4.0.3 image? Ik neem aan dat mount volume /dev/block/nandf niet klopt, maar ik heb geen idee hoe ik kan checken hoe dit dan wel heet op de Cherry. Alvast dank voor meedenken!
  1. adb devices
  2. adb push recovery.cpio /data/
  3. adb shell
  4. mkdir /data/recovery
  5. mount -t ext4 /dev/block/nandf /data/recovery
  6. cd /data/recovery
  7. busybox cpio -idmu < /data/recovery.cpio
  8. cd /data
  9. umount /data/recovery
  10. rmdir /data/recovery

• Das S
  • Laatst online: 06-06 10:29
gisteren een tweedehands pro3 7" gekocht; prima apparaat voor de prijs; vind alleen de batterijduur matig maar wat kan je verwachten...

verder een android noob question: aangezien mijn jongste zoon driftig op het scherm zal gaan tikken.
Is het mogelijk om alleen de applicatieschermtoets middels wachtwoord te blokkeren, zodat hij alleen in het beginscherm kan spelen?

• jpvaneijk
Toch kom ik weer terug op mijn probleem van het niet kunnen starten van LiveSuit.

Joshua1975 heeft een YouTube filmpje geupload en laat zien hoe het wel zou moeten werken maar zoals dat voor mij niet voor elkaar komt.
Vanmorgen krijg ik een berichtje dat iemand een reactie geplaatst heeft met hetzelfde probleem en doet daarnaast nog een bevinding:

Hoi, Ik doe eveneens precies hetzelfde. Ik krijg helaas dat mooie bliepje niet bij 6x klikken. Mijn situatie lijkt sprekend op die van JP.
MAAR! Wat viel me op. Ik was in de falende driver aan het belijken 'USB Device(VID_1f3a_PID_efe8)" en tot mijn verbazing staat er bij [stuurprogramma] --> [details] de juiste *.inf file, maar vervolgens een AMD driver (USBDrv_AMD64.sys). Hier had ik in mij geval zeker een Intel driver verwacht (USBDrv_ia64.sys)
Mvgr, Ingmar Waller

Ik zou zo niet weten hoe ik dat op zou moeten lossen. Iemand hier een idee?

Verwijderd

Hallo,

Probeer de livesuit versie van de qwaresite eens te downloaden.
Vervolgens de '+' toets inhouden tijdens connecten ( in plaats van home toets ) en dan heel snel 6x achter elkaar de powerbutton indrukken.

Misschien dat dat helpt

• jpvaneijk
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2012 @ 11:48:
Hallo,

Probeer de livesuit versie van de qwaresite eens te downloaden.
Vervolgens de '+' toets inhouden tijdens connecten ( in plaats van home toets ) en dan heel snel 6x achter elkaar de powerbutton indrukken.

Misschien dat dat helpt
Bedankt voor je reactie maar beide uiteraard al geprobeerd

Verwijderd

6x ?
ik dacht dat het 10x was.

programma opstarten, usb verwijderen, volume ingedrukt houden kabel aansluiten, 10x aan knop
zo werkt het hier primma, meestal na een of 2x.

probeer dit maar eens.

Verwijderd

@jpvaneijk,

Bij staat er bij usb device (VID_1f3a_PID_efe8)

c:windows\system32\DRIVERS\USBDrv.inf
c:windows\system32\DRIVERS\USBDrv_AMD64.sys
c:windows\system32\DRIVERS\usbfilter.sys

Ik draai windows 7 64bit AMD

• TD-er
jpvaneijk schreef op zondag 11 maart 2012 @ 11:42:
[...]
MAAR! Wat viel me op. Ik was in de falende driver aan het belijken 'USB Device(VID_1f3a_PID_efe8)" en tot mijn verbazing staat er bij [stuurprogramma] --> [details] de juiste *.inf file, maar vervolgens een AMD driver (USBDrv_AMD64.sys). Hier had ik in mij geval zeker een Intel driver verwacht (USBDrv_ia64.sys)
IA64 is niet wat jij in je PC hebt zitten.
IA64 is namelijk het Itanium platform.
Amd64 is de 64-bit instructieset die gebruikt wordt in een 64-bit PC.

En als ik mij niet vergis gaat de tablet tijdens het opstarten met een knop ingedrukt zichzelf aanmelden met een andere Vendor-ID/Product-ID combinatie dan wanneer je niet een knop ingedrukt hebt.
Voor de rest lijkt alle intelligentie qua USB in de software te zitten, dus kun je verder toe met een standaard USB driver die gewoon in Windows zit. Het enige wat de software/tablet maker heeft moeten doen is een INF-file aanleveren die de juiste VID/PID weet te koppelen aan een Windows GUID zodat de software ermee kan werken.

De reden dat het bij jouw PC mis lijkt te gaan is dat er niet tijdig gereageerd wordt op de "upgrade VID/PID" combinatie en dat dus de tablet in de tussentijd alweer teruggeschakeld is naar de default VID/PID combinatie.
Dat kan heel veel oorzaken hebben, waaronder:
- te veel USB devices op dezelfde controller (HUB er tussenuit gooien)
- Software/driver die op de achtergrond te veel met de USB bus doet (zoveel mogelijk devices lostrekken die je niet nodig hebt)
- Driver van USB hostcontroller die niet helemaal lekker is (probeer USB poort direct naast de PS/2 connector(en) als je die nog hebt en geen USB3 controller)
- virusscanner die de boel te veel vertraagt (tijdelijk even uitzetten)
- LiveSuite die al eerder tijdens de huidige Windows sessie gebruikt is (reboot PC)

En zo zijn er nog wel meer dingen mogelijk waarom het niet zou werken.
Die zijn feitelijk alleen maar op te lossen door een andere Windows installatie te gebruiken en het makkelijkste daarvan is gewoon een andere PC te gebruiken.

Verwijderd

Omdat ik nogal ongeduldig ben heb ik de (Intertoys Qware Pro2/3 Tablets - DEEL 1) handleiding niet gevolgd en was een beetje bang dat ik verschillende dingen fout gedaan zou hebben. Ik heb geen installatie gedaan van (Google SDK installeren + ADB) enz...

Achteraf was ik een beetje bang dat mijn tablet geheel defect zou zijn toen ik aan het flashen was maar tot mijn grote verbazing is dat in zijn geheel niet waar.
Nu blijkt dat mijn tablet (Yarvik TAB260) al geroot in de winkel ligt met standaard Android 2.3 en ik eigenlijk alleen maar de Livesuit heb gedownload van www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=37 en de peter rom heb gebruikt.

Ik heb dus helemaal niks bijzonders hoeven doen en of gedaan .... mijn kabel aangesloten volgens de handleiding op de pagina van cherry en gevolgt tot het selecteren van de firmware en op finish gedrukt. Home knop ingedrukt gehouden en de (meegeleverde) usb kabel in de tablet gestoken. Op de aan/uit toets gedrukt tot mijn laptop de usb verbinding doormiddel van het allom bekende piepje herkent. Windows 7 doet zelf de stuurprogramma's installeren voor dit product en de livesuit begint zelf ...

na anderhalve minuut geeft livesuit aan dat hij klaar is en brand het batterij icoon op de tablet. starten en de nieuwe firmware staat erop !!

Nu vraag ik mijn dus af .... als je alle stuurprogramma's en geinstalleerde programma's zoals beschreven op de eerste pagina van dit topic verwijderd en de pc gewoon ff terug zet (herstel) tot de dag voor je begon met het proberen te installeren, heb je dan kan dat je geheel nieuw begint en het wel gaat werken?

overigens kan ik dus onbeperkt installeren.... moet alleen wel na elke installatie even (ctrl / alt / delete) en dan taakbeheer / processen en dan livesuit stoppen !

wie niet waagt wie niet wint !

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2012 12:40 ]

• TD-er
Ik weet niet wat er blijft hangen van het LiveSuite proces, dus het zou kunnen zijn dat je echt nog even moet rebooten tussen 2 pogingen.

Verwijderd

De rom van peter word hier besproken :

http://www.virtual-productions.nl/default.asp?page=24

[ Voor 169% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2012 13:00 ]

Verwijderd

@jpvaneijk ...

dit iets voor je ?

http://all-drivers.org/QWare-Drivers.cfm?dsmn=135918
Pagina: 1 ... 30 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.