• jpvaneijk
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-10 00:14
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

@ Joshua1975
@ TD-er
@ thedark
@ wesvampire
@ BosJamie NL
@ Everyone else

Finaly! Lang leve VMWare!

Alles wat jullie hebben bijgedragen heeft er helaas niet toe bijgedragen mij het resultaat te geven wat ik zocht. Toch ben ik door jullie input door blijven modderen en heb het eindelijk voor elkaar.
Nog steeds geen enkel benul van wat er niet goed ging en waar het probleem nu gezeten heeft, maar dat maakt me nu niet meer uit.

Op mijn W7 machine VMWare geïnstalleerd en een virtuele XP Pro 32bits erop geinstalleerd. Volledig kaal dus geen virusscanner, geen USB aansluitingen.
Nieuwe install van LiveSuit erop en weer kreeg ik direct een uitroepteken in de driver en dacht: Daar gaan we weer! Niets is minder waar.
Ik heb nu drie keer (voorheen steeds 2) een driver geïnstalleerd en LiveSuit deed nu wel zijn werk. De PeterRom staat erop, nu snel verder klooien en de apps terugplaatsen.

Bedankt allen!

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

• Olgeros
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-11 18:08
Totaal terzijde en als erg trouw volger van dit topic:
Na jaren VMWare gebruikt te hebben ben ik over gestapt naar Oracle VirtualBox net iets handiger en sneller :)

Ben al op zoek geweest om Android als VM in VB te krijgen, maar nog weinig gevonden. Mocht iemand hier nog suggestie hebben hiervoor hou ik me aanbevolen.

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-12 17:13
Olgeros schreef op zondag 11 maart 2012 @ 15:25:
Totaal terzijde en als erg trouw volger van dit topic:
Na jaren VMWare gebruikt te hebben ben ik over gestapt naar Oracle VirtualBox net iets handiger en sneller :)

Ben al op zoek geweest om Android als VM in VB te krijgen, maar nog weinig gevonden. Mocht iemand hier nog suggestie hebben hiervoor hou ik me aanbevolen.
Kijk eens naar Android x86. Dat heb ik ook al eens gebruikt om het in VB werkend te krijgen.

Hail to the king baby!

• Olgeros
urk_forever schreef op zondag 11 maart 2012 @ 16:10:
[...]

Kijk eens naar Android x86. Dat heb ik ook al eens gebruikt om het in VB werkend te krijgen.
Super, dankjewel! :)

Ik kijk erg uit naar de update van de pro "7 morgen. Ben erg benieuwd hoe deze gaat draaien en wat jullie bevindingen zijn.
Ondanks al de goede zorg en enorm veel tijd die er in homebacked ICS is gaan zitten heb ik het toch nog niet aangedurft om een van die firmwares te gaan draaien. Op de laatste na hadden de meeste toch nog wel enkele flaws (market, youtube en zo).

• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:29
Olgeros schreef op zondag 11 maart 2012 @ 16:47:
[...]
Super, dankjewel! :)

Ik kijk erg uit naar de update van de pro "7 morgen. Ben erg benieuwd hoe deze gaat draaien en wat jullie bevindingen zijn.
Ondanks al de goede zorg en enorm veel tijd die er in homebacked ICS is gaan zitten heb ik het toch nog niet aangedurft om een van die firmwares te gaan draaien. Op de laatste na hadden de meeste toch nog wel enkele flaws (market, youtube en zo).
En update voor 10'' hoop ik!
Er staat toch firmware update voor pro 3 modellen

Verwijderd

Goed zo danny, you learn well grasshopper.. :P

• BossJamie NL
  • Laatst online: 05-07-2022

BossJamie NL

Iemand moet de baas spelen.

dannyvdb1997 schreef op zondag 11 maart 2012 @ 19:11:
[...]

En update voor 10'' hoop ik!
Er staat toch firmware update voor pro 3 modellen
Het is echt alsof ik elke dag naar een herhaling kijk :P

Cherry Mobility m677 7" - Qware Pro 3 7"

• jpvaneijk
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-10 00:14
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2012 @ 19:51:
Goed zo danny, you learn well grasshopper.. :P
Geweldig! _/-\o_

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

Verwijderd

@jpvaneijk,

I'm happy for you !!!!

Verwijderd

zijn er ook mensen die weten waarom riptide niet werkt onder ICS en mischien ook meerdere games?

na het bericht hier onder denk ik dat ik dit forum maar verlaat want ik heb er niks aan als je niks kan vragen

wat betreft de upgrade van de qware site verwacht er niet teveel van
ik heb de pro 4 hier al en een aantal games werken nu al niet meer.
die wel onder 2.3 gingerbread werkten.

greets....

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2012 22:17 ]

• Morfieus0
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:20
Ik vind het treurig om te zien dat deze 'community' zoals je het eerst kon noemen helemaal onder de voet is gelopen door alle random spam en onnodige vragen die totaal niet hier thuishoren. (En eigenlijk de luie 'tweakers' die niet door het topic heen wilden lezen en tig keer dezelfde vraag stelden, en het vervolgens niet wilden proberen en dan moest een ander het maar doen) Neem als voorbeeld de 6 posts boven deze post, allemaal dingen waarvan ik denk, jammer.

Gezien het feit dat morgen de ICS update uitkomt zal het topic wel weer helemaal volgespamd worden, mede het feit dat er minder mensen echt tijd heirin zullen steken voor bijvoorbeeld een custom ROM of enkele tweaks (zo denk ik er in ieder geval over).

@ Hierboven, als je het topic door had gelezen had je geweten dat dat komt door de dpi instellingen in ICS. (Althans, daar lag het voor zover aan, ook vele apps nog niet compatible met ICS)

[ Voor 26% gewijzigd door Morfieus0 op 11-03-2012 22:24 ]

"Hodor"- Hodor

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:59
@jpvaneijk: Gefeliciteerd!

@Morfieus0: Relax dude. Ja, het is krankzinnig hoeveel posts er in dit topic voorbij komen. Dat zorgt er ook voor dat er veel vragen dubbel worden gesteld, het is nauwelijks te behappen. Maar als je nu kijkt naar de mensen die de belangrijkste info aanleveren (of zelfs hele super-werkende ROMs!), dat zijn ook de mensen die veel berichtjes posten. Ik wil maar zeggen, volume en herhaling hoort bij dit topic.

Ikzelf kan niet wachten tot morgen, tot het moment dat danny erachter komt dat er geen ICS ROM voor de 10" versie door QWare wordt opgeleverd :*)

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
Hahahaha!

Maar goed nieuws. Hopelijk kan ik dan wel de Telfort Online TV app vinden. Nu lukt dat niet met mijn huidige ICS rom.

Verwijderd

Heb alles stap voor stap gevolgd maar aan het einde als ik install zip from sdcard kies kan het de rom niet vinden
ik kom er niet uit..

iemand een idee?
moet ik ook een update.zip bestand hebben!!!!

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2012 22:49 ]

• Morfieus0
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:20
@Sanderbos

Relaxed, zeker! Ik vind het gewoon jammer om te zien hoe dit in zekere zin toch wel een klein beetje instort. Ik volg het topic al vanaf dag 1, en stoor me er best erg aan, dus dan mag het ook gemeld worden denk ik! Over dat soort zinnige posts heb ik het trouwens ook niet, het werk van Peter is natuurlijk geweldig. Dat is het community werk wat ik bedoel. Er komt zoveel shit in dit topic voorbij dat die zinnige posts gewoon niet meer terug te vinden zijn. Tegen de tijd dat je die dus hebt gevonden ben je 10x dezelfde vraag en 200 spamberichten (hierboven gaat er weer twee) tegengekomen!

"Hodor"- Hodor

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:59
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2012 @ 22:36:
Heb alles stap voor stap gevolgd maar aan het einde als ik install zip from sdcard kies kan het de rom niet vinden
ik kom er niet uit..

iemand een idee?
Je zegt niet welke ROM je wil installeren. Maar bij bijna alle ROMs die in de laatste weken in dit topic worden besproken gaat het om 'officiele' ROMs, ook de PeterROM is harstikke officieel.

In de introductie-tekst van dit topic worden 2 werkwijzen besproken, 'Officiele ROM flashen' met Livesuit vanaf een Windows PC, en 'Custom ROM flashen' op basis van een clockwordmod recovery installatie.

Jij hebt nu het laatste gedaan, maar voor zover ik weet zul je voor de LiveSuit(e) weg moeten bewandelen.

Verwijderd

@Allemaal ...

Ik ben geheel onbekent met het gebruik van de tablet ... had altijd genoeg aan het het geen zoals het was.
En ik moet bekennen dat ik mede schuldig ben aan het vragen naar de bekende weg of de weg die jezelf niet wilt/kunt vinden. Iedereen wil het nieuwste van het nieuwste en als je dan geen ervaring hebt dan ben je snel geneigd om dat te vragen aan andere die het vaker hebben gedaan (bevestiging zoeken van de gevestigde orde). Ik ben nu twee weken (actief) op dit forum en heb geleerd dat je niet te veel moet vragen en dat je eerste moet zoeken naar je antwoord in dit woordenboek met nu 121 tellende pagina's

Ik kan het wel snappen dat mensen op een gegeven moment bij pagina 110 niet meer verder willen lezen en de vraag even posten, maar ben me er bewust van dat je op te makkelijke vragen geen antwoord hoeft te verwachten.

Ik ben blij dat ik kan delen in de ervaringen van andere op dit forum en wil zeggen tegen iedereen ... gelukkig hebben we (mijzelf niet meegerekend) jpvaneijk op weg kunnen helpen !

• BossJamie NL
  • Laatst online: 05-07-2022

BossJamie NL

Iemand moet de baas spelen.

Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2012 @ 22:58:
@Allemaal ...

Ik ben geheel onbekent met het gebruik van de tablet ... had altijd genoeg aan het het geen zoals het was.
En ik moet bekennen dat ik mede schuldig ben aan het vragen naar de bekende weg of de weg die jezelf niet wilt/kunt vinden. Iedereen wil het nieuwste van het nieuwste en als je dan geen ervaring hebt dan ben je snel geneigd om dat te vragen aan andere die het vaker hebben gedaan (bevestiging zoeken van de gevestigde orde). Ik ben nu twee weken (actief) op dit forum en heb geleerd dat je niet te veel moet vragen en dat je eerste moet zoeken naar je antwoord in dit woordenboek met nu 121 tellende pagina's

Ik kan het wel snappen dat mensen op een gegeven moment bij pagina 110 niet meer verder willen lezen en de vraag even posten, maar ben me er bewust van dat je op te makkelijke vragen geen antwoord hoeft te verwachten.

Ik ben blij dat ik kan delen in de ervaringen van andere op dit forum en wil zeggen tegen iedereen ... gelukkig hebben we (mijzelf niet meegerekend) jpvaneijk op weg kunnen helpen !
Problemen die wat dieper inspelen op de werking van de drivers in combinatie met je OS, is een hele andere discussie als 10 keer vragen wanneer of hoe er een update komt.

Ik snap dat er mensen zijn die bepaalde dingen niet snappen, maar dat vind ik geen probleem, die help ik graag. Op het punt dat er mensen 10 keer dezelfde vraag stellen, en het vaker al netjes is duidelijk gemaakt waar het staat en hoe het moet, dan heb je wel het recht om diegene eventjes aan te spreken hoe en wat.

Zelf ben ik het ook wel zat met al dat politiek gezwets hier, laten we het nou gewoon over de tab hebben, en heb zodanig verbeteren dat hij voor iedereen geschikt is, ipv dit zootje ongeregeld.

Ik doe er zelf wel aan mee, moet ik eerlijk bekennen, maar dat komt nadrukkelijk door de acties van danny, die naar mijn weten toch echt wel iets van consequentie verdient, na zelf 3 keer gezegt te hebben geen domme vragen meer te stellen..

Cherry Mobility m677 7" - Qware Pro 3 7"

Verwijderd

SanderBos schreef op zondag 11 maart 2012 @ 22:52:
[...]

Je zegt niet welke ROM je wil installeren. Maar bij bijna alle ROMs die in de laatste weken in dit topic worden besproken gaat het om 'officiele' ROMs, ook de PeterROM is harstikke officieel.

In de introductie-tekst van dit topic worden 2 werkwijzen besproken, 'Officiele ROM flashen' met Livesuit vanaf een Windows PC, en 'Custom ROM flashen' op basis van een clockwordmod recovery installatie.

Jij hebt nu het laatste gedaan, maar voor zover ik weet zul je voor de LiveSuit(e) weg moeten bewandelen.
het gaat om de custom rom , waar kan ik die PeterROM vinden?

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-12 03:09

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Verwijderd

@BossJamie NL ..... helemaal gelijk

@ Petervanakelyen ..... goed bezig !

Verwijderd

• Petervanakelyen
Wordt weer langzamerhand tijd voor een update weliswaar. Market update naar Google Play, ClockworkMod integreren, eventueel nieuwe kernel/config (a.d.h.v. Qware ROM).

Verwijderd

Ik zou dat zo graag willen kunnen .... maar ben bang dat mij dat niet gaat lukken ! ik kijk wel toe ... :)

Verwijderd

Zit er nu veel verschil in de momo9 en de momo15 rom's?
Hardware is hetzelfde alleen de resolutie is volgens mij anders.

Is dit een kwestie van ergens de resolutie aanpassen en je hebt een 7 inch of een 10 inch rom?

Denk eigenlijk niet dat het zo simpel is, anders waren er ook al wel 10 inch roms aanwezig op dit forum.

Ik ben de website al een tijdje aan het afstruinen voor een goede ics firmware voor mijn pro 3 10 inch, maar de enige dat tot nu toe stabiel werkt is die van de momo15.

Verwijderd

10 Inch Tablet Firmware TAB-PROTAB2XXL Upgrade 9 maart 2012

en andere updates .... hier

http://downloads.pointofview-online.com/Drivers/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2012 23:30 ]

Verwijderd

7 inch PlayTabPro TAB-PLAYTABPRO Firmware Upgrade ook daar van 9 maart 2012

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:26
Ik vind het treurig om te zien dat deze 'community' zoals je het eerst kon noemen helemaal onder de voet is gelopen door alle random spam en onnodige vragen die totaal niet hier thuishoren. (En eigenlijk de luie 'tweakers' die niet door het topic heen wilden lezen en tig keer dezelfde vraag stelden, en het vervolgens niet wilden proberen en dan moest een ander het maar doen) Neem als voorbeeld de 6 posts boven deze post, allemaal dingen waarvan ik denk, jammer.

Gezien het feit dat morgen de ICS update uitkomt zal het topic wel weer helemaal volgespamd worden, mede het feit dat er minder mensen echt tijd heirin zullen steken voor bijvoorbeeld een custom ROM of enkele tweaks (zo denk ik er in ieder geval over).

@ Hierboven, als je het topic door had gelezen had je geweten dat dat komt door de dpi instellingen in ICS. (Althans, daar lag het voor zover aan, ook vele apps nog niet compatible met ICS)
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2012 @ 23:05:
[...]

het gaat om de custom rom , waar kan ik die PeterROM vinden?
Hahahaha!

Maar goed nieuws. Hopelijk kan ik dan wel de Telfort Online TV app vinden. Nu lukt dat niet met mijn huidige ICS rom.
Helemaal eens met Morfieus0. Kijk naar eens alleen naar deze pagina. Hoe sneu is het dat mensen moeten vragen waar ze de PeterRom kunnen vinden? Dat staat maar een paar pagina's terug! TelfortTV niet in de market kunnen vinden? Heb je dit topic wel gelezen? Een tweaker zorgt ervoor dat hij deze app wel kan installeren. Als je dat niet kunt uitvogelen of hier niet al kunt lezen, wat doe je hier dan?

Er zijn nog maar verdomd weinig tweakers hier. Mensen met vragen als die van Danny zijn toch wel het dieptepunt, met een record aan herhalingsvragen. Vroeger kregen deze mensen hier een standje, nu wordt iedere vraag braaf beantwoord.
Na morgen kunnen we het tweaken met de Pro3 misschien wel vergeten. Vanaf het begin was het gebrekkige 2.3 voor een tablet en de droom van ICS op de Pro3 de drijvende gedachte voor het tweaken. Na morgen kan iedere noob updaten en anders eventueel garantie claimen als het misgaat.

Hopelijk blijven daarna de noobs hier weer weg en kunnen we weer echt gaan tweaken met de Pro3.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2012 @ 23:29:
10 Inch Tablet Firmware TAB-PROTAB2XXL Upgrade 9 maart 2012

en andere updates .... hier

http://downloads.pointofview-online.com/Drivers/
had ik al geinstalleerd, maar crashed voortdurend.

• MikeWazowski
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-12 11:29

MikeWazowski

Look into my eye

SanderBos schreef op zondag 11 maart 2012 @ 22:32:
Ikzelf kan niet wachten tot morgen, tot het moment dat danny erachter komt dat er geen ICS ROM voor de 10" versie door QWare wordt opgeleverd :*)
Hey, daar wordt ik ook niet blij van hoor als 10" bezitter :+

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
@cmegens stel je aan kerel...

Verwijderd

@Morfieus e.a.

Hier en daar in de draad stelde ik al eens voor om bepaalde technische info ook in TS te plaatsen maar dan reacties van "maar -ik- weet dat wel" "-voor mij- niet nodig" etc.

Laffer vind ik de mensen die zichzelf zo nodig denken te kunnen profileren door eindeloos lang Danny, die soms wel tot uiterste gaat om zijn vraag beantwoord te krijgen, te bespotten.

(Als ik dat woord mag gebruiken en ook niet hiervoor wordt besprongen zoals gisteren. Nl. toen ik Intertoys Roel (die hier altijd nieuwe arrivals komt aankondigen (adverteren mag ik natuurlijk niet zeggen)) vroeg Peter Rom een al dan niet beschadigd retourexemplaar ter beschikking te stellen, nu dat joch eindeloos waardevolle bijdragen levert, n.b. zonder over het tab te kunnen beschikken, waarmee ook Intertoys zijn voordeel doet en nog meer zou kunnen doen. Echter de reacties leken m.i. verre van helder en oprecht. Soms lijkt het wel in de buurt van "even lekker rellen" te komen. Pas vandaag maar weer eens gekeken en warempel, discussie verwijderd. Onder mom "hier geen customer support" ???? Zie verband met "c.s." niet.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Ter herhaling: het is hier de bedoeling dat je ONtopic post. Dat zijn posts die over de tablet zelf gaan, en niets anders. Slowchat is hier niet de bedoeling. En nu graag weer posts plaatsen waar anderen wat aan hebben, want we blijven niet waarschuwen.

• Wwwillem
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 maart 2012 @ 23:35:
[...]

had ik al geinstalleerd, maar crashed voortdurend.
Wat crasht er precies? Weet je misschien of het 4.0.3 is?

Verwijderd

Na veel proberen heb ik eindelijk een superuser gevonden die na installatie werkt en niet resulteert in een lege tablet:

CWM-SuperSU-v0.73.zip

De zip moet je flashen met CWM! Na installatie krijg je weer netjes een melding als een applicatie root rechten nodig heeft :) Er is trouwens ook al een nieuwere versie (0.75; bron) maar die heb ik nog niet getest (dat komt over iets meer dan 10 uur hopelijk met de officiele ICS rom)

• dwag
  • Laatst online: 25-12 10:47
Als je in de instellingen van SU 3.0.7 een vinkje zet bij Use advance prompt, dan werkt het ook weer, is mijn ervaring.

• Frostbite
  • Laatst online: 20-12 14:48

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Zul je straks zien dat het 12:00 is en dat de qware site overbelast raakt van al die downloaders ;-)

Heb die van mij maar meegenomen naar het werk, dan kan ik hem hier ook gelijk testen.

[ Voor 30% gewijzigd door Frostbite op 12-03-2012 08:25 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• MPvDam
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23:16
Ik heb de mijne (pro 3 7") ook bij me, want ook ik ben benieuwd naar de update. Ze houden het wel spannend en dat de site plat gaat door de vele downloads denk ik dat het wel mee zal vallen.

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-12 15:20
ff andere vraag tussendoor voor ik straks weer opnieuw ga flashen. iemand enig idee hoe ik me devices delete? als ik online kijken in android market(play) staan er al 13devices ondertussen terwijl ik maar 1 tablet heb :)

Verwijderd

chrisr5gt schreef op zondag 11 maart 2012 @ 22:34:
Hahahaha!

Datzelfde probleem heb ik ook nog steeds met KPN iTV . Niet te downloaden dus ook niet te installeren... daarom tot 12:00uur:

.......stilte voor de storm........... _O- _O- _O-

• Petervanakelyen
slommer schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:17:
ff andere vraag tussendoor voor ik straks weer opnieuw ga flashen. iemand enig idee hoe ik me devices delete? als ik online kijken in android market(play) staan er al 13devices ondertussen terwijl ik maar 1 tablet heb :)
Bij mij staan er 176, en er is compleet geen mogelijkheid om een device te verwijderen :X

[ Voor 65% gewijzigd door Petervanakelyen op 12-03-2012 11:18 ]

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

lol die timer kijkt naar je systeem tijd....

en nee aanpassen naar 12:00 helpt helaas niet.

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-12 15:23
Petervanakelyen schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:18:
Bij mij staan er 176, en er is compleet geen mogelijkheid om een device te verwijderen :X
Als je ze bij Opties gewoon op "Verborgen in menu's" zet heb je er toch totaal geen last van?

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/devices.jpg

Nickname does not reflect reality

Verwijderd

tijd is negatief geworden..
8)7

ze houden dit vol tot 1 april !!! _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

• Wes71
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-12-2023
Jep hier ook:S denk eindelijk ICS maar nog niet..

Verwijderd

Hij draait super! ;)

*grapje*

Geen upgrade voor mij :'(

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 12:04 ]

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

http://www.qware.nl/android4upgrade/index.html

Godverd**** kan ik tot 26 maart wachten tot de Pro3 10" ics rom beschikbaar is. !!!

Echt wat een k*t aankondiging eerst aan te geven dat de Pro3 modellen update beschikbaar komt omdat alleen maar de Pro3 7 inch erop te zetten.....

[ Voor 72% gewijzigd door Frostbite op 12-03-2012 12:05 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• Brad Pitt
Yup. Het verkeerd registreren van de aanraakpunten is opgelost, accu gaat 11 uur mee, kijkhoeken van het scherm zijn ietsjes beter, nieuwste Mali400 drivers zijn echt abnormaal de bom gewoon. Waanzinnige update!
LOL @ 10 inch update datum. Gaat er vast voor zitten... :P

[ Voor 24% gewijzigd door Brad Pitt op 12-03-2012 12:05 ]

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:15

GaMbiNo

1337

Helaas alleen een update voor de 7". Nu maar weer wachten tot 26 maart voor de 10" update. :)

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Downloading met 200Kbps. :) Nog een minuut of 20 en dan moet ie binnen zijn, zal straks ook ff een mirror proberen te maken @ Dropbox.

Nomen nescio

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

DropBox spiegeltje voor de Pro3 7 inch: klik
(verwacht hem over een minuut of 10 compleet online te staan)

[ Voor 20% gewijzigd door Frostbite op 12-03-2012 12:21 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• Olgeros
Sc0rPi0N schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:19:
"Error (404)
We can't find the page you're looking for. Check out our Help Center and forums for help, or head back to home."

Downloaden van Qware site gaat verder prima, heb hem bijna binnen met 200-300 snelheid.

• Wes71
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-12-2023
heb hem net ook binnen gehaald, vanavond ff testen :)

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Olgeros schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:21:
[...]

"Error (404)
We can't find the page you're looking for. Check out our Help Center and forums for help, or head back to home."
Hij was nog aan het uploaden.

Staat er nu compleet op.

[ Voor 16% gewijzigd door Frostbite op 12-03-2012 12:30 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• Olgeros
Update geslaagd :)
Stelt echt niets voor met de LiveSuit, paar minuutjes en het is gedaan.

Nu eens kijken hoe hij geworden is.

• PaPi36
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-11 11:11
Zo kijk je een weekje niet en is er zelfs al een officiele 4.0 firmware vrijgekomen...ook al gebruik ik de versie van Peter welke prima werkt (waarvoor hulde).

Iemand al een kleine review van de officiele versie beschikbaar? Welk versie subnr is het? Skype met camera werkend? Calender werkt out of the box? Flash werkend? Market geen missende apps als Nu en Tweakers?

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:14
PaPi36 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:39:
Zo kijk je een weekje niet en is er zelfs al een officiele 4.0 firmware vrijgekomen...ook al gebruik ik de versie van Peter welke prima werkt (waarvoor hulde).

Iemand al een kleine review van de officiele versie beschikbaar? Welk versie subnr is het? Skype met camera werkend? Calender werkt out of the box? Flash werkend? Market geen missende apps als Nu en Tweakers?
+ WiFi ontvangst?

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• slommer
haal een nette 51mbit/s :) zo maar es eropzetten en zie of het beter werkt

Verwijderd

Daar waar de vorige versie niet mijn touchscreen onderstuende doet deze dat wel :) nice

• Olgeros
Nu.nl en Tweakers zichtbaar, geinstalleerd en werken beide.
Flashplayer default geinstalleerd.
Wifi werkt als een speer.

Skype weet ik niet, wel dat camera nu beter beeld geeft dan voorheen.

Android versie: 4.0.3
Kernelversie: 3.0.8+
Build nummer: 97F2-D1-H01-1558.20120303

Verwijderd

zo ... niet meer zeuren over nu.nl .... staat in market

• Saint_One
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-07-2022
Zojuist de Qware firmware op een cherry (kruidvat) Tablet gezet , nog even pielen wel direct te melden dat de camera het niet meer doet net als in voorgaande roms.

Verwijderd

Misschien is het beter deze draad niet met nietszeggende berichtjes als "nu aan downloaden ... vanavond, straks es kijken .." vol te proppen.

Pas poste als je iets inhoudelijks te meldenn of te vragen hebt ?

Verwijderd

Ik heb hem net geinstalleerd en loop er tegen aan dat ik CWM niet meer werkt.... De installatie lijkt gewoon goed te gaan maar zodra ik naar CWM wil booten start hij gewoon door :(

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

In zal de PoV 4.0 er eens op installeren. Dat is precies dezelfde namelijk dus.
Benieuwd is ik ook wifi problemen heb.

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• Petervanakelyen
Brad Pitt schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:56:
[...]

Als je ze bij Opties gewoon op "Verborgen in menu's" zet heb je er toch totaal geen last van?

[afbeelding]
Vreemd genoeg staan ze er na af- en aanmelden weer allemaal weer terug.

• Brad Pitt
Petervanakelyen schreef op maandag 12 maart 2012 @ 13:17:
Vreemd genoeg staan ze er na af- en aanmelden weer allemaal weer terug.
Okay, vaag... Je hebt wel helemaal rechts op Bijwerken geklikt hè, na de aanpassing aan de linkerkant naar Verbergen (lekker handig ook)? Keek ik de eerste keer ook overheen en dacht waarom werkt het nu niet... :P

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14488320/device2.jpg

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:39

Smarron

The bend

De download van de Q-Ware site is sneller dan de mirrors. :)

Heb hem zojuist geinstalleerd en start nu op. Ben benieuwd of hij minstens net zo goed is als de rom van Peter. :)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Petervanakelyen
Ik heb terug een werkende tablet! Hij is niet helemaal meer dezelfde vorm gebleven...

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/28680222/GoT/Minipad/iFixedIt/IMG_20120312_134310.jpg
...maar het werkt! :Y)

[ Voor 11% gewijzigd door Petervanakelyen op 12-03-2012 13:49 ]

• internetsmurf
  • Laatst online: 22:25
Ik ben ook gaan updaten alleen blijft hij hangen op 0% hij loopt niet door. Ik heb het nu al op twee laptops geprobeerd maar het wil niet gaan lukken. De driver wordt gewoon geïnstalleerd en heb de update procedure gevolgd zoals die staat in de bijgaande pdf handleiding. Wat doe ik niet goed?

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:39

Smarron

The bend

internetsmurf schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:02:
Ik ben ook gaan updaten alleen blijft hij hangen op 0% hij loopt niet door. Ik heb het nu al op twee laptops geprobeerd maar het wil niet gaan lukken. De driver wordt gewoon geïnstalleerd en heb de update procedure gevolgd zoals die staat in de bijgaande pdf handleiding. Wat doe ik niet goed?
Ik weet niet of je het zo hebt gedaan, maar hier zoals het zou moeten:
  1. Image klaarzetten via Livesuit, dus nog niet op finsih drukken.
  2. Volume up ingedrukt houden.
  3. USB-kabel inpluggen (met volume up nog ingedrukt).
  4. Minimaal 6x op de power knop drukken
  5. Update zou uit zichzelf moeten beginnen.
  6. Alle knoppen loslaten en wachten totdat hij klaar is.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• internetsmurf
Smarron schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:18:
[...]
Ik weet niet of je het zo hebt gedaan, maar hier zoals het zou moeten:
  1. Image klaarzetten via Livesuit, dus nog niet op finsih drukken.
  2. Volume up ingedrukt houden.
  3. USB-kabel inpluggen (met volume up nog ingedrukt).
  4. Minimaal 6x op de power knop drukken
  5. Update zou uit zichzelf moeten beginnen.
  6. Alle knoppen loslaten en wachten totdat hij klaar is.
Ik heb het gedaan precies zoals je hebt aangegeven maar het wil niet lukken. Hij blijft hangen in het finish scherm en op 0%.

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-12 19:21

SpX

Ik heb ipv de volume button de home button gebruikt. Misschien moet je dat eens proberen.

[ Voor 4% gewijzigd door SpX op 12-03-2012 14:35 ]

• Olgeros
Ik heb de homeknop gebruikt ipv de volumeknop.

En ik heb voorafgaand aan het hele proces even gekeken of er al niet een livesuit proces liep, wat bij mij het geval was omdat ik al keer op Livesuit geklikt had.
Misschien dat dus helpt als je het process killt en opnieuw probeert met homeknop ipv volumeknop.

• urk_forever
  • Laatst online: 23-12 17:13
internetsmurf schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:26:
[...]

Ik heb het gedaan precies zoals je hebt aangegeven maar het wil niet lukken. Hij blijft hangen in het finish scherm en op 0%.
Misschien even QWare bellen:
Mocht u onverhoopt tijdens deze upgrade op problemen stuiten of vragen hebben dan
kunt u altijd contact met ons opnemen middels onze website www.qware.nl, stuur een email
naar qwaresupport@qware.info of bel op kantoortijden met onze helpdesk: 0900-
1113222.

Hail to the king baby!

• slommer
en natuurlijk zorgen dat je de juiste usb kabel gebruikt die meegeleverd is. sommige werken gewoon niet voor dit upgrade proces

• internetsmurf
Bedankt voor al jullie hulp. Ik heb gebeld met Qware en ze gaan het onderzoeken en mij terugbellen en/of mailen met een oplossing. Ik houdt jullie op de hoogte.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://cultureandcommunication.org/tdm/nmrs/sp1/files/2011/05/fuuuuuu.jpg
Nog geen update voor de 10" en de MOMO15 ICS fw is brak :<

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Btw ik dacht dat er op de Qware ook een usb-stick kon. Nu had ik dat verloopje dat bij de Qware zit aangesloten en daar een usb-stick aan gehangen maar er gebeurt niks. Ledje op de usb knippert niet enz.

Hij geef geen stroom aan de usb misschien, is dat bij iedereen zo? Er staat wel bij de specs dat hij met usb flashgeheugen kan omgaan.

Iemand die weet waar ik moet kijken. Heb net een 16gb ntfs stick geprobeerd. Nu een 2gb fat stick. Hij pikt niks op, moet ik het filesystem veranderen naar linux ??

[ Voor 30% gewijzigd door Arsenius op 12-03-2012 15:22 ]

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:55:
[afbeelding]
Nog geen update voor de 10" en de MOMO15 ICS fw is brak :<
Point of View download eens proberen. Draait hier (incl Wifi) wel goed.

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• PaPi36
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-11 11:11
Olgeros schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:53:
Nu.nl en Tweakers zichtbaar, geinstalleerd en werken beide.
Flashplayer default geinstalleerd.
Wifi werkt als een speer.

Skype weet ik niet, wel dat camera nu beter beeld geeft dan voorheen.

Android versie: 4.0.3
Kernelversie: 3.0.8+
Build nummer: 97F2-D1-H01-1558.20120303
klinkt goed...thanx. Ga ik zeker proberen.

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:04:
[...]

Point of View download eens proberen. Draait hier (incl Wifi) wel goed.
Ook multitouch?, ik ga em is probere :p

• dannyvdb1997
Jammer voor de 10'' pas op 26 maart!
Nou ja gewoon wachten.
Nog ff door met de MOMO15 rom!

Werkt wel goed behalve de multitouch en intern geheugen!

Verwijderd

dannyvdb1997 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:23:
Jammer voor de 10'' pas op 26 maart!
Nou ja gewoon wachten.
Nog ff door met de MOMO15 rom!

Werkt wel goed behalve de multitouch en intern geheugen!
Ben nu POV rom aan het testen, miss dat multitouch daarop wel werkt

• dannyvdb1997
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:30:
[...]

Ben nu POV rom aan het testen, miss dat multitouch daarop wel werkt
Oke, wilt u laten weten als het werkt?
Wilt u dan ook een link geven?

• Arsenius
  • Niet online
Kan iemand me helpen met de usb-sticks enz? Mijn probleem staat een aantal posts hierboven. Lijkt erop dat ik de tablet alleen met computer kan verbinden via USB, usb sticks werken niet?

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Multitouch werkt (5 punten) op de Pro3 10 inch met PoV 4.0 rom :)

Net even getest met multitouch visualiser.

[ Voor 64% gewijzigd door Frostbite op 12-03-2012 15:38 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

Verwijderd

Arsenius schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:34:
Kan iemand me helpen met de usb-sticks enz? Mijn probleem staat een aantal posts hierboven. Lijkt erop dat ik de tablet alleen met computer kan verbinden via USB, usb sticks werken niet?
Heb helaas geen pro "7
Dus ikke kan nie helpe
dannyvdb1997 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:32:
[...]

Oke, wilt u laten weten als het werkt?
Wilt u dan ook een link geven?
MULTITOUCH WERKT :D
En nu ook 1GB voor apps
http://downloads.pointofv...TAB-PROTAB2XXL%20Upgrade/

Enige dat niet kan is zoeken in de market :<

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 15:39 ]

• dannyvdb1997
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:39:
[...]

Heb helaas geen pro "7
Dus ikke kan nie helpe

[...]

En nu ook 1GB voor apps

Oke, maar wel downloaden?

[ Voor 4% gewijzigd door dannyvdb1997 op 12-03-2012 15:41 ]

Verwijderd

Waar denk je dan anders waar ik het over heb :S

Verwijderd

internetsmurf schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:26:
[...]

Het lijkt er op dat ie helemaal niet begint.
Ik heb dit voorheen ook gezien als ik zowel de voedingsadapter als de USB kabel had aangesloten.

Probeer het eens met de tablet afgesloten en zonder voedingsadapter

• dannyvdb1997
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:41:
[...]

Waar denk je dan anders waar ik het over heb :S
Ja sorry foutje

• dannyvdb1997
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:39:
[...]

Heb helaas geen pro "7
Dus ikke kan nie helpe

[...]

En nu ook 1GB voor apps

Kan je wel apps zoals nu.nl downloaden in de market?

Verwijderd

Arsenius schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:34:
Kijk geregeld films via mn USB-stick, geen probleem. Bij aansluiten krijg ik een melding "USB Device in" o.i.d. Echter de meegeleverde kabel is een beetje brak en maakt niet altijd goed contact. Dan komt de melding "USB device out" 8)7 even kabeltje bewegen en hoppa...

Als je de melding niet krijgt bij aansluiten, draai de kabel eens een keer de andere kant op....

Verwijderd

Jeej, de tab detecteerd nu mijn 32GB sdkaart goed :p
@danny
https://play.google.com/store/search?q=nu.nl&c=apps
LAAT MAAR
Nu.nl kan niet worden geinstalled

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 15:43 ]

• dannyvdb1997
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:43:
@danny
Inloggen en installeren
Oke mooi!
Ga hem gelijk downloaden!

• dannyvdb1997
@danny
LAAT MAAR
Nu.nl kan niet worden geinstalled
BALEN!

Verwijderd

dannyvdb1997 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:44:
[...]

Oke mooi!
Ga hem gelijk downloaden!
Zie mijn edit(F5)

Verwijderd

Op je tablet: klik browser aan en tik "http://nu.nl" in xD

Nog wat tips voor iedereen:
-Installeer superuser en update su binary(via instellingen in superuser), anders kan android malware gelijk alles doen :p
-En zet er meteen ook antutu cpu master bij en zet cpu govenour op performance en vink set on boot aan, dan apply en je tablet is snel(cpu gaat nog steeds in slaapmodus als je scherm uitzet)

• Arsenius
  • Niet online
[...]

Kijk geregeld films via mn USB-stick, geen probleem. Bij aansluiten krijg ik een melding "USB Device in" o.i.d. Echter de meegeleverde kabel is een beetje brak en maakt niet altijd goed contact. Dan komt de melding "USB device out" 8)7 even kabeltje bewegen en hoppa...

Als je de melding niet krijgt bij aansluiten, draai de kabel eens een keer de andere kant op....
Oh ik krijg geen melding, normaal als ik de usb sticks in de computer doe dan gaat de leds aan van de stick. Nu op de tablet gaan er geen leds aan. Wel werkt de usb kabel naar de computer enz, kan wel files transferen.

Beetje vreemd, welke filesystem gebruik je op de usb-stick, gewoon fat?
Pagina: 1 ... 31 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.