• dannyvdb1997
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:29
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:47:
[...]

Op je tablet: klik browser aan en tik "http://nu.nl" in xD

Nog wat tips voor iedereen:
-Installeer superuser en update su binary(via instellingen in superuser), anders kan android malware gelijk alles doen :p
-En zet er meteen ook antutu cpu master bij en zet cpu govenour op performance en vink set on boot aan, dan apply en je tablet is snel(cpu gaat nog steeds in slaapmodus als je scherm uitzet)
Oke bedankt.
Instaleren gaat toch gewoon hetzelfde?
Livesuit en dan format enz enz

Verwijderd

CWM installeren in de officiele rom is gelukt :)!! Heb de laatste CWM voor de A10 opgehaald en met wat aanpassingen in de install script doet hij het nu :) Het zipje zal ik zo wel even posten!

CWM voor de QWare rom

Kom er net achter dat de CWM SuperSU versie 0.75 niet werkt. Versie 0.73 doet het echter ook prima op de Qware rom!

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 16:53 ]

Verwijderd

Arsenius schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:49:
[...]

Oh ik krijg geen melding, normaal als ik de usb sticks in de computer doe dan gaat de leds aan van de stick. Nu op de tablet gaan er geen leds aan. Wel werkt de usb kabel naar de computer enz, kan wel files transferen.
Dit zijn verschillende kabels, Kabel naar de PC is geen probleem, voor de USB-stick gebruik ik de "USB-huls-kabel"
Beetje vreemd, welke filesystem gebruik je op de usb-stick, gewoon fat?
8GB USB-stick FAT32. en kan de USB stick gewoon vinden via stock File manager

• dannyvdb1997
@lemmymet zitten er meer voordelen aan dan aan de MOMO15 rom voor 10''?

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:01:
[...]

Dit zijn verschillende kabels, Kabel naar de PC is geen probleem, voor de USB-stick gebruik ik de "USB-huls-kabel"

[...]

8GB USB-stick FAT32. en kan de USB stick gewoon vinden via stock File manager
Yup, dan denk ik dat dat korte kabeltje met die huls waar ik usb sticks in steek niet helemaal goed is. Hij pakt gewoon niks. Heb 5 sticks geprobeerd. :|

• Saint_One
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-07-2022
zie link : Nu.nl.apk

http://www.2shared.com/file/T_wuOU7P/Nunl.html

Die heb ik op mijn cherry tablet gezet via een filemanager geinstalleerd en die werkt prima

bedankt voor je tips btw beide uitgevoerd

[ Voor 13% gewijzigd door Saint_One op 12-03-2012 16:18 ]

Verwijderd

dannyvdb1997 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:09:
@lemmymet zitten er meer voordelen aan dan aan de MOMO15 rom voor 10''?
Voordelen:
-mooiere bootscreen
-meer space voor apps
-multitouch
Nadelen:
-market zoeken werkt niet, gewoon webinterface gebruike :-)

Zelfde installmethode

• dannyvdb1997
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:35:
[...]

Voordelen:
-mooiere bootscreen
-meer space voor apps
-multitouch
Nadelen:
-market zoeken werkt niet, gewoon webinterface gebruike :-)

Zelfde installmethode
Oke, kan ik ook gewoon een andere livesuit gebruiken, want bij deze livesuit kan ik geen format aanklikken
En apps zoals angry birds werken ook vloeiend?

[ Voor 5% gewijzigd door dannyvdb1997 op 12-03-2012 16:39 ]

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12 14:48

Frostbite

🤦🏻‍♂️

dannyvdb1997 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:37:
[...]

Oke, kan ik ook gewoon een andere livesuit gebruiken, want bij deze livesuit kan ik geen format aanklikken
En apps zoals angry birds werken ook vloeiend?
met die format moet hij zelf komen als je hem in de goede modus opstart.

En Angry Birds doet het perfect imo.
Ik installeer de apk files (via dropbox) en dat gaat goed. Play Store(android market) geeft bij alles aan dat het niet compatible is terwijl alles wel goed werkt na installeren ?

Maar hee het werkt dus.

[ Voor 20% gewijzigd door Frostbite op 12-03-2012 17:05 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• dannyvdb1997
Sc0rPi0N schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:48:
[...]

met die format moet hij zelf komen als je hem in de goede modus opstart.

En Angry Birds doet het perfect imo.
Oke!
Ga hem waarschijnlijk morgen opzetten, want ben nu nog druk met school bezig!

[ Voor 22% gewijzigd door dannyvdb1997 op 12-03-2012 16:55 ]

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Volgens mij maakt de livesuit versie niet uit. Al zou ik persoonlijk wel de laatste pakken (die zit bij de qware rom / staat onder neutal a10 tools op de Ployer site)
Gewoon starten na het selecteren van je image je tablet eraan hangen(volumeknop dingetje doen) en dan komt hij vanzelf met de vraag om de tablet te formaren en te updaten.

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• dannyvdb1997
Sc0rPi0N schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:56:
Volgens mij maakt de livesuit versie niet uit. Al zou ik persoonlijk wel de laatste pakken (die zit bij de qware rom / staat onder neutal a10 tools op de Ployer site)
Gewoon starten na het selecteren van je image je tablet eraan hangen(volumeknop dingetje doen) en dan komt hij vanzelf met de vraag om de tablet te formaren en te updaten.
Ja, daarmee ben ik bekend!
Bedankt voor je hulp!

• Arsenius
  • Niet online
omg, de usb werkt als ik de kabel bij de mini usb port naar beneden druk. Als ik 'm loslaat dan valt tie weer uit. Wat een goedkope rommel die kabeltjes. :/

Geldt trouwens ook voor de oordopjes, zo brak heb ik ze nog nooit gehad. Maar even geswitched met mijn philips dopjes. Die standaard werden meegeleverd hebben amper bass erin.

[ Voor 38% gewijzigd door Arsenius op 12-03-2012 17:12 ]

• belfeld2011
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-11-2021
Totale N00B hier.. maar ik kom niet uit de upgrade. Ja ik heb al flink door de topic heen zitten bladeren.
Maar kan iemand uitleggen hoe de upgrade op Qware Pro 3 7" werkt?

De bijgeleverde handleiding slaat echt nergens op.

Moet de tablet uitgeschakeld zijn? En dan opstarten met de volume knop ?

Anyone? |:(

Ps. Heb netjes de update gedownload via qware.nl

Unzipped, installatie van livesuit gedaan.
and then?

[ Voor 14% gewijzigd door belfeld2011 op 12-03-2012 17:12 ]

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Arsenius schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:09:
omg, de usb werkt als ik de kabel bij de mini usb port naar beneden druk. Als ik 'm loslaat dan valt tie weer uit. Wat een goedkope rommel die kabeltjes. :/

Geldt trouwens ook voor de oordopjes, zo brak heb ik ze nog nooit gehad. Maar even geswitched met mijn philips dopjes. Die standaard werden meegeleverd hebben amper bass erin.
Ik wilde de eerste keer flashen met die kabel (werd geadviseerd) na een aantal pogingen dat er telkens een onbekend apparaat gevonden werd en het weigeren van het installeren van de driver heb ik maar eens een andere mini usb kabel gepakt. Wat denk je in een keer werken. Later nog eens geprobeerd met een externe harde schijf en daar dezelfde problemen. Die kabel hoort op 1 plek thuis en dat is de kliko. Volgens mij heb ik de oordopjes nog in plastic liggen. Heb zelf Sennheiser dopjes en die zijn gewoon über.
belfeld2011 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:09:
Totale N00B hier.. maar ik kom niet uit de upgrade. Ja ik heb al flink door de topic heen zitten bladeren.

Begin eens met de eerste post te lezen hoe je een update verricht. Stel dan pas vragen.

[ Voor 47% gewijzigd door Frostbite op 12-03-2012 17:16 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• tedkroon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-12 09:10
Wellicht is het wat vroeg maar toch een paar vragen:
- Hoe is de stabiliteit?
- De snelheid?
- Wifi?
- Accu life?
- Soeplesse en bediening?
- Kan de hardware het wel bijbenen en is ICS niet te zwaar?
- voordelen?
- Eventuele minpunten?

Een quick review zou best even leuk zijn en kan misschien meerdere gebruikers over de streep halen!

Bij voorbaat dank!!!

• Hak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-11 11:11

Hak

Hij is duidelijker sneller en soepeler dan de originele 8/12/2011 rom. Wifi heb ik geen problemen mee, maar dat had ik eerder ook niet. Accu life kan ik nog niets over zeggen en nog geen minpunten kunnen ontdekken eigenlijk.

Al met al ben ik onder de indruk van de nieuwe officiële rom, echt een aanrader.

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:56

Damian

Insane Obtrusion

belfeld2011 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 17:09:

Ps. Heb netjes de update gedownload via qware.nl

Unzipped, installatie van livesuit gedaan.
and then?
man man man leer eens zoeken voor jezelf.

http://www.qware.nl/andro...RO3%20Android%204%200.pdf

Daar staat echt alles in wat je moet weten.

[ Voor 3% gewijzigd door Damian op 12-03-2012 18:34 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• internetsmurf
  • Laatst online: 22:25
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:41:
[...]

Het lijkt er op dat ie helemaal niet begint.
Ik heb dit voorheen ook gezien als ik zowel de voedingsadapter als de USB kabel had aangesloten.

Probeer het eens met de tablet afgesloten en zonder voedingsadapter
Ik heb de update gestart zonder dat hij aan de voedingsadapter vast zat, dus dit kan het ook niet zijn. Wel is het zo dat net zoals je zegt hij niet wil beginnen aan de update.

• dwag
  • Laatst online: 25-12 10:47
Fruit Ninja blijft hangen in het Feint loading screen

[ Voor 60% gewijzigd door dwag op 12-03-2012 18:46 ]

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-12 16:08

Len

Leeg

En wat heb je zelf allemaal al gedaan?

Free Tibet

• dwag
Tiny Tower is te vinden en te installeren in de market, maar crasht na opstarten

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:14
Damian schreef op maandag 12 maart 2012 @ 18:34:
[...]

man man man leer eens zoeken voor jezelf.

http://www.qware.nl/andro...RO3%20Android%204%200.pdf

Daar staat echt alles in wat je moet weten.
En zie topic start :)

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• Luuk1983
Bij mij is WiFi nog steeds ruk met de officiele 4.0.3-ROM op de 7" op3 meter afstand met bijna line of sight kom ik amper verder dan -65dB... :( Terwijl de HTC Desire S van de vrouw makkelijk -50dB haalt!

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:26
Luuk1983 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 19:45:
Bij mij is WiFi nog steeds ruk met de officiele 4.0.3-ROM op de 7" op3 meter afstand met bijna line of sight kom ik amper verder dan -65dB... :( Terwijl de HTC Desire S van de vrouw makkelijk -50dB haalt!
2 verschillende ROMS met slecht bereik, terwijl er verder hier niemand last van heeft...

Kan 2 dingen zijn:

1. Defect aan je Wifi in je tablet. Losse verbinding van de antenne op de chip bijvoorbeeld. In dat geval gewoon garantie claimen.

2. Je instellingen van je Router. Zend je misschien alleen 5GHz uit ofzo? Controleer je settings eens. Zet je Router eens terug naar fabrieksinstellingen... Verbind je tablet eens bij iemand anders met een ander merk of type router...

Ik zet eerder mijn geld in op nr 2. Als je je router naloopt en je wifi werkt nog steeds niet goed, dan is het automatisch nummer 1...

Maar, had je dit zelf ook niet kunnen verzinnen?

[ Voor 4% gewijzigd door cmegens op 12-03-2012 19:58 ]

• Burlok86
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-12 16:22
Ik draaide nog de stock ROM, guide gevolgt die in de TS staat en 4.0 geinstalleerd.
Man man man wat een verschil, als je me had verteld dat ik een nieuwe tablet had gekregen had ik het ook geloofd, ziet er een stuk gelikter uit!

• Arsenius
  • Niet online
Oi waar kan ik een nieuw kort usb kabeltje krijgen waar ik mijn usb stick in kan doen. Qware even mailen of bij intertoys klagen?

Zat er aan te denken om online zo een dingetje te halen, maar dan ben ik 7 euro kwijt voor niks, terwijl mijn tablet pas 3 dagen oud is.. Tablet is goed voor de rest, alleen een normaal kabeltje nodig. Heb wel met een schroevendraaier in de usb contactjes van het kabeltje lopen te vroeten nadat ik alle mogelijkheden al had doorlopen en had vastgesteld dat het aan het kabeltje lag.

Nog recht op garantie?

• Morfieus0
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:20
@ Arsenius,

7 euro, weet niet waar jij zoekt? :P
http://s.dealextreme.com/search/mini+usb+to+female+usb

1,40$ + gratis verzendkosten:
http://www.dealextreme.co...sb-a-female-adapter-26783

Recht op garantie, geen idee om heel eerlijk te zijn. Zeker nadat je er in hebt lopen vroeten lijkt het me niet!

"Hodor"- Hodor

• Arsenius
  • Niet online
Morfieus0 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 20:09:
@ Arsenius,

7 euro, weet niet waar jij zoekt? :P
http://s.dealextreme.com/search/mini+usb+to+female+usb

1,40$ + gratis verzendkosten:
http://www.dealextreme.co...sb-a-female-adapter-26783

Recht op garantie, geen idee om heel eerlijk te zijn. Zeker nadat je er in hebt lopen vroeten lijkt het me niet!
Mja hij deed het daarvoor al niet, alleen als ik de usb stekker handmatig naar beneden duw en er wat kracht op zet. Die pinnetjes maken geen contact anders.. :/

Verwijderd

Arsenius schreef op maandag 12 maart 2012 @ 20:04:
Oi waar kan ik een nieuw kort usb kabeltje krijgen waar ik mijn usb stick in kan doen. Qware even mailen of bij intertoys klagen?

Zat er aan te denken om online zo een dingetje te halen, maar dan ben ik 7 euro kwijt voor niks, terwijl mijn tablet pas 3 dagen oud is.. Tablet is goed voor de rest, alleen een normaal kabeltje nodig. Heb wel met een schroevendraaier in de usb contactjes van het kabeltje lopen te vroeten nadat ik alle mogelijkheden al had doorlopen en had vastgesteld dat het aan het kabeltje lag.

Nog recht op garantie?
Lijkt me dat het kabeltje net zo goed onder de garantie valt al denk ik dat het in dit geval makkelijker is om qware te mailen of te bellen (bij de intertoys hebben ze die kabeltjes denk ik uberhaupt niet op voorraad).
Ik heb zelf deze nog erbij besteld voor het geval het kabeltje kwijt zou raken. Werken perfect al ben je wel een maand verder voordat ze er zijn ;)

• Arsenius
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 20:12:
[...]

Lijkt me dat het kabeltje net zo goed onder de garantie valt al denk ik dat het in dit geval makkelijker is om qware te mailen of te bellen (bij de intertoys hebben ze die kabeltjes denk ik uberhaupt niet op voorraad).
Ik heb zelf deze nog erbij besteld voor het geval het kabeltje kwijt zou raken. Werken perfect al ben je wel een maand verder voordat ze er zijn ;)
Ja ik denk dat Intertoys er weinig mee kan. Ik wil mijn tablet niet kwijt, werkt prima. Zal Qware wel even mailen dan.

Ik had bij kabeltje.nl gekeken enz kost 3 euro zo een dingetje + 3 euro verzendkosten.. Beetje zonde van het geld. :/

Verwijderd

kabeltje kan je bij intertoys wel krijgen moet je er een paar dagen op wachten
heb het ook gehad en kreeg netjes een nieuw kabeltje

gewoon garantie dus

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-12 15:20
heb image alweer bricked. miste wat dingen in market en dacht zet de build.prop van laatste rom peter erop.
maar blijf nu opstart logo zien met android text.
maar weer flashen dus (3e keer, na 1e keer was device niet geroot???)

• Arsenius
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 20:20:
kabeltje kan je bij intertoys wel krijgen moet je er een paar dagen op wachten
heb het ook gehad en kreeg netjes een nieuw kabeltje

gewoon garantie dus
Oh toch wel. Nou ja ik mail even Qware, misschien kunnen ze van daaruit een extra kabeltje sturen naar mijn intertoys filiaal ofzo.

Heb je alleen je kabel en je bon meegenomen naar Intertoys om te laten zien of ook je tablet?

Verwijderd

Intertoys is HEEL coulant betreffende garantie..

Dode pixels ( 3 ) = direct nieuw tablet
Flets beeld = direct nieuw tablet
uitvalproblemen = direct nieuw tablet
kapotte microfoon ( zelf tijdelijk kunnen repareren door tablet open te schroeven en wat te wroeten ) = direct een nieuw tablet.

Ik hoefde enkel mijn tablet in te leveren, dus heb nu 3 laders

Ik zou zeggen: heb je een bon, ruil ' m om!

Ik moet ook wel zeggen dat ik persoonlijk wel pech heb gehad en 3 maal toe een maandagochtendmodelletje geleverd heb gekregen.
Maar de service van Intertoys maakt al dat goed!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 20:34 ]

• Morfieus0
@ Arsenius, je kan het proberen bij Intertoys (gewoon even tablet + bon meenemen)!
Gezien het feit dat er nogal veel defecte tablets geretourneerd worden (de Pro 3 zonder 4.0) worden deze vervangen met de nieuwere modellen, alleen de tablet wordt hierbij verwisseld waardoor er een doosje met USB kabel en andere accessoires + de kapotte tablet worden terug gestuurd. Alleen als het zichtbaar is dat je hebt gerommeld met je kabeltje kan het wel een probleem worden.

@ Bolletjesbas
Normaal gesproken zou alleen de tablet worden omgewisseld en niet de rand apparatuur (althans, zo gaat het bij ons)

"Hodor"- Hodor

Verwijderd

Wat dacht je er van om eerst even de regels door te lezen?

[ Voor 69% gewijzigd door RoD op 12-03-2012 21:48 ]

Verwijderd

Wie kan mij vertellen welke video player er in de Peter ROM zit?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 20:42:
Wie kan mij vertellen welke video player er in de Peter ROM zit?
Super-HD Player 1.1.30682 (deze zit ook in de Qware rom)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 20:52 ]

• dwag
adb ziet geen device. Hoe krijg je dan de CWM geïnstalleerd? Is deze rom 'beveiligd'?

Verwijderd

dwag schreef op maandag 12 maart 2012 @ 20:57:
adb ziet geen device. Hoe krijg je dan de CWM geïnstalleerd? Is deze rom 'beveiligd'?
Vermoedelijk staat development niet aan! In alle voorgaande roms stond die standaard goed maar in deze niet meer ;)

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:04:
[...]

Point of View download eens proberen. Draait hier (incl Wifi) wel goed.
Heb je geen last van reboots en dat de wifi dan ineens weg is?

• dwag
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 20:58:
[...]

Vermoedelijk staat development niet aan! In alle voorgaande roms stond die standaard goed maar in deze niet meer ;)
Ok, tnx. USB-foutopsporing gewoon aanzetten dus.

Verwijderd

ik ben uiteraard een beetje een leek met betrekking tot tablets maar ik heb toch het idee dat de cherry rom beter draaid dan de qware van vandaag. En de peterrom weer beter dan de ployer rom die ik twee dagen geleden van www.ployer.cn heb gehaald !

Ik ben het even kwijt ! ha ha

• jpvaneijk
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-10 00:14
Ik heb naar grote tevredenheid de PeterROM draaien.
Misschien een domme vraag maar weet iemand waarom ik de Externe SD niet kan vinden als deze wel staat onder systeeminstellingen? Ik heb al wat explorers geprobeerd maar geen suc6 zover.

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

Verwijderd

Software uitwisselen buiten de officiële kanalen om is niet de bedoeling.

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 12-03-2012 21:49 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:10:
[...]

Waar is deze player evt. te downen in de Play Store kom ik hem niet tegen en Google levert bij mij ook geen resultaat op.
Volgens mij is het gewoon een aangepaste (in welke mate weet ik niet) gallery.apk die in elke android rom zit.

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Vanmiddag gekocht met 4.0.3 ROM al voorgeïnstalleerd. Heb 1 stuck pixel so far. Beetje jammer, maar niet storend genoeg, omdat hij voor de rest fantastisch werkt. Supersoepel, zwaar boven verwachting. Ik wilde er met name PDFs op gaan lezen.

Wat verder apart is, is dat als ik Skype videocall doe, ik mijn eigen videobeeld goed kan zien, maar de persoon aan de andere kant door het camerabeeld allemaal roze verticale strepen ziet. Ze kunnen me wel goed horen.

Zou Skype met een software update moeten komen om dit te verhelpen, zou de camera driver niet optimaal zijn of kan deze camera niet 2 streams tegelijk aan? Ik kan mezelf niet hiden op de app om dat laatste te testen. Heeft iemand anders dit probleem ook?

Het is overigens geniaal hoe gaat ziggo live tv erop werkt via bs player. (natuurlijk wel op ziggo netwerk zitten)

Overigens 5 punts multi-touch!

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Verwijderd

xsive schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:40:

Wat verder apart is, is dat als ik Skype videocall doe, ik mijn eigen videobeeld goed kan zien, maar de persoon aan de andere kant door het camerabeeld allemaal roze verticale strepen ziet. Ze kunnen me wel goed horen.
Zoek even een paar blz terug. Met een oudere versie van skype op ics is dit probleem verholpen.

Edit: het is een post van SanderBos van 27 febr, 22:19

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 22:00 ]

• Luuk1983
cmegens schreef op maandag 12 maart 2012 @ 19:57:
2 verschillende ROMS met slecht bereik, terwijl er verder hier niemand last van heeft...

Kan 2 dingen zijn:

1. Defect aan je Wifi in je tablet. Losse verbinding van de antenne op de chip bijvoorbeeld. In dat geval gewoon garantie claimen.

2. Je instellingen van je Router. Zend je misschien alleen 5GHz uit ofzo? Controleer je settings eens. Zet je Router eens terug naar fabrieksinstellingen... Verbind je tablet eens bij iemand anders met een ander merk of type router...

Ik zet eerder mijn geld in op nr 2. Als je je router naloopt en je wifi werkt nog steeds niet goed, dan is het automatisch nummer 1...

Maar, had je dit zelf ook niet kunnen verzinnen?
Natuurlijk kan ik dat zelf verzinnen, ik heb het alleen niet uitgeschreven omdat ik even wilde afwachten of er meer mensen problemen met WiFi hebben. Router is al gereset, andere channel geprobeerd, zendt op 2.4 en 5GHz uit. Met de 2.3 firmware was het WiFi bereik super goed, dus het kan wel werken. Dat kan betekenen dat ICS een probleem heeft (al dan niet in combinatie met mijn router), of dat sinds ik ICS heb toevallig WiFi kapot is gegaan. De Desire S en mijn iPhone 4 hebben prima WiFi-bereik, dus de router werkt naar behoren. Maar in het begin had mijn tab juist weer veel beter bereik dan die twee telefoons en nu dus totaal niet meer. Ik zal de originele ROM nog eens proberen met Android 2.3. Anders is het inderdaad een gevalletje garantie ben ik bang.

• jpvaneijk
Gebruik de zoekfunctie aub.

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 12-03-2012 22:15 ]

• urk_forever
  • Laatst online: 23-12 17:13
Werken de hardware toetsen bij jullie ook wat minder soepel sinds de upgrade naar 4.0.3? Ik heb de tablet net geupgrade en met de hardware toetsen moet je goed drukken voordat hij opgepakt word.

Hail to the king baby!

• jpvaneijk
urk_forever schreef op maandag 12 maart 2012 @ 22:54:
Werken de hardware toetsen bij jullie ook wat minder soepel sinds de upgrade naar 4.0.3? Ik heb de tablet net geupgrade en met de hardware toetsen moet je goed drukken voordat hij opgepakt word.
Heb ik ook. Ik zit wel op de PeterROM.

• BossJamie NL
  • Laatst online: 05-07-2022

BossJamie NL

Iemand moet de baas spelen.

urk_forever schreef op maandag 12 maart 2012 @ 22:54:
Klopt ligt aan ics, iets langer indrukken, wen je vanzelf aan.

Cherry Mobility m677 7" - Qware Pro 3 7"

Verwijderd

xsive schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:40:
Vanmiddag gekocht met 4.0.3 ROM al voorgeïnstalleerd. Heb 1 stuck pixel so far. Beetje jammer, maar niet storend genoeg, omdat hij voor de rest fantastisch werkt. Supersoepel, zwaar boven verwachting. Ik wilde er met name PDFs op gaan lezen.

Zou Skype met een software update moeten komen om dit te verhelpen, zou de camera driver niet optimaal zijn of kan deze camera niet 2 streams tegelijk aan? Ik kan mezelf niet hiden op de app om dat laatste te testen. Heeft iemand anders dit probleem ook?

Het is overigens geniaal hoe gaat ziggo live tv erop werkt via bs player. (natuurlijk wel op ziggo netwerk zitten)

Overigens 5 punts multi-touch!
Mag ik vragen hoe jij ziggo live tv kijkt via bs player?

Verwijderd

@Luuk

even terugkomend op jou probleem
mijn analiser zegt hier -70 / -60 en die Tab pro 4 is brand nieuw
dus net tussen geel en soms net groen op 10 meter afstand

• xsive

xsive

ii

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 23:14:
[...]

Mag ik vragen hoe jij ziggo live tv kijkt via bs player?
Tuurlijk

Ziggo TV op Android devices

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-12 13:26
Ik krijg op mijn nieuwe pro3 die standaard met ICS kwam CWM niet geïnstalleerd :(

De fout zit hem denk ik hier:

code:
1
2
3
4
5
6
root@android:/ # mkdir /data/recovery
mkdir /data/recovery
root@android:/ # mount -t ext4 /dev/block/nandf /data/recovery
mount -t ext4 /dev/block/nandf /data/recovery
mount: Invalid argument
255

Weet iemand misschien een oplossing?

Tablet bevalt verder zeer goed, behalve dat hij niet goed wilt booten als je hem op 1.2GHz klokt :(

Edit: totaal irrelevant aan wat ik net postte maar het lijkt alsof hij een factory reset heeft gedaan zojuist, helemaal uit zich zelf...
Laat ik nu net de launcher verwijderd hebben en vervangen door een andere die nu dus ook weg is.

Via notification bar in settings gekomen, daar usb debugging weer aan gezet (alle settings immer gereset). Toen via adb de browser weten te starten om zo in de market te komen. Launcher willen downloaden maar nu kan die niet downloaden...

Edit 2. Het was geen factory reset ofzo, lijkt alsof een deel van zijn internal storage helemaal weg is, na reboot is hij alle settings weer vergeten. Livesuit loopt vast als ik probeer de neiuwe rom te flashen. Maar gelukkig hebben we de bon nog!

[ Voor 44% gewijzigd door svenk91 op 13-03-2012 01:54 ]

• Morfieus0
svenk91 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 01:06:
Ik krijg op mijn nieuwe pro3 die standaard met ICS kwam CWM niet geïnstalleerd :(

code:
1
2
3
4
5
6
mkdir /data/recovery
255

Tablet bevalt verder zeer goed, behalve dat hij niet goed wilt booten als je hem op 1.2GHz klokt :(

Edit: totaal irrelevant aan wat ik net postte maar het lijkt alsof hij een factory reset heeft gedaan zojuist, helemaal uit zich zelf...
Laat ik nu net de launcher verwijderd hebben en vervangen door een andere die nu dus ook weg is.

Via notification bar in settings gekomen, daar usb debugging weer aan gezet (alle settings immer gereset). Toen via adb de browser weten te starten om zo in de market te komen. Launcher willen downloaden maar nu kan die niet downloaden...

Edit 2. Het was geen factory reset ofzo, lijkt alsof een deel van zijn internal storage helemaal weg is, na reboot is hij alle settings weer vergeten. Livesuit loopt vast als ik probeer de neiuwe rom te flashen. Maar gelukkig hebben we de bon nog!
Zeker bezig geweest met busybox? Bekend probleem. Vind het alleen persoonlijk jammer dat je onvoorzichtig te werk gaat met de gedachte "doe ik iets fout dan lost intertoys dat wel op"

"Hodor"- Hodor

• urk_forever
  • Laatst online: 23-12 17:13
jpvaneijk schreef op maandag 12 maart 2012 @ 23:00:
[...]

Heb ik ook. Ik zit wel op de PeterROM.
BossJamie NL schreef op maandag 12 maart 2012 @ 23:02:
[...]

Klopt ligt aan ics, iets langer indrukken, wen je vanzelf aan.
Ok, duidelijk. Waarschijnlijk worden de hardware knoppen toch minder gebruikt nu de software knoppen op het scherm zitten.

Hail to the king baby!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:01:
[...]

Heb je geen last van reboots en dat de wifi dan ineens weg is?
Nope. Zal hem vandaag nog eens verder testen (@work)

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

Verwijderd

svenk91 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 01:06:

code:
1
2
3
4
5
6
mkdir /data/recovery
255

Volgens mij heb je de CWM installer gebruikt die bedoeld is voor Gingerbread! Op de vorige pagina heb ik de versie voor de ICS van Qware gepost.
Het zijn chinese gigaherzen maar dat is een bekend probleem (1154 loopt die van mij nog wel stabiel) ;)

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-12 13:13
@Peter,
Bedankt voor al je tijd en werk in dit forum!
Kunnen we binnenkort weer een mooie custom rom verwachten?
Is het voor jou ook mogelijk om een custom rom te maken van de laatste cherry rom?
Thanks
Petervanakelyen schreef op zondag 11 maart 2012 @ 23:11:
Wordt weer langzamerhand tijd voor een update weliswaar. Market update naar Google Play, ClockworkMod integreren, eventueel nieuwe kernel/config (a.d.h.v. Qware ROM).

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-12 03:09
Ik hou me vandaag/morgen bezig met een nieuwe custom ROM. Tablet is definitief dood, dus weer geen te grote changes verwachten, die kan ik namelijk niet testen.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Verwijderd

@iedereen ....

Ik ben een voorstander om donatie's te realiseren voor Petervanakelyen ! Niet omdat ik denk dat hij zelf niet is staat is een tablet aan te schaffen maar omdat hij veel doet met de roms ......

mijn bijdragen zou 10 euro kunnen zijn !

Zijn er nog meer mensen die mee zouden willen doen :)

• Petervanakelyen
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:23:
Niet omdat ik denk dat hij zelf niet is staat is een tablet aan te schaffen...
Dat lukt op dit moment ook niet :P Maar het staat op de planning.

Ik zal proberen van de volgende ROM ook een versie voor de Cherry te maken. Het enige verschil is eigenlijk de camera en dat is normaal met het aanpassen van een paar lines in de config wel op te lossen.

[ Voor 12% gewijzigd door Petervanakelyen op 13-03-2012 10:43 ]

Verwijderd

Gisteren ICS van Qware geinstalleerd. Voor mij draait alles soepeltjes. Maar dat was al zo met de Gusev Rom.

Accu lijkt geen verandering en dus nog steeds best lang (72% over na avondje freubelen 4uur)
Wifi is nog steeds goed en zonder uitval
Nog geen restart gehad, draait 1152Mhz
Market goed bereikbaar
Films zo te zien geen vertraging in geluid/beeld
Surgen/mailen gaat zonder problemen
Alles wat gelikter,maar niet echt bijzonder
Echte voordeel is dat het intypen veel gerichter/gevoeliger gaat .In het verleden zat ik er wel eens naast of moest je langer drukken.

Al met al best tevreden, maar dat was ik ook al met de Gusev. Misschien dat ik er een Rom van Peter (hulde voor zijn werk !) op zet als die komt maar nu niet nodig.

• xsive

xsive

ii

Zouden jullie vanwege 1 stuck pixel in de hoek teruggaan? De rest werkt naar behoren.
Ben ergens bang dat ik hem dadelijk omruil voor een andere die misschien uiteindelijk een groter probleem heeft dan die ene pixel. Het enige irritante is dat die pixel alleen zichtbaar is bij zwart en vrijwel altijd in de statusbar zit (die dus zwart is). Wat zouden jullie doen?

PS: Gisterenavond gekocht.

[ Voor 6% gewijzigd door xsive op 13-03-2012 11:04 ]

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-11 11:40
Mooi dat ICS4 erop staat maar jammer dat nog geen 1GB RAM en 8GB geheugen is geworden. Nu helaas nog 512MB RAM en 4GB geheugen. Ik ga toch straks wel even naar Intertoys om te kijken of er nog 1 ligt.

Verwijderd

@petervanakelyen,

ik draai nu de qware ics en die draaid super .... maar kan niet wachten op de bewerkte versie van Jou !

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

xsive schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:01:
Zouden jullie vanwege 1 stuck pixel in de hoek teruggaan? De rest werkt naar behoren.
Ben ergens bang dat ik hem dadelijk omruil voor een andere die misschien uiteindelijk een groter probleem heeft dan die ene pixel. Het enige irritante is dat die pixel alleen zichtbaar is bij zwart en vrijwel altijd in de statusbar zit (die dus zwart is). Wat zouden jullie doen?

PS: Gisterenavond gekocht.
Mijn eerste Pro3 had iets van 5 / 6 pixels en een haartje achter het scherm (bewijs) -> omgeruild met de laatste die ze nog hadden. Helaas ook 1 dode pixel. Afgesproken dat ik die mocht meenemen en met 1 van de nieuwe batch mocht omruilen.

Na een week werd ik gebeld dat ze er 7 hadden binnen gehad. Na 6 afgekeurd te hebben (allemaal dode pixels) uiteindelijk nummer 7 bekeken en die zag er perfect uit. Je bent dan wel 30 minuten bezig maar dan heb je ook wat.

Kort antwoord: teruggaan en kijken of je er een kunt vinden zonder dode pixels.

[ Voor 3% gewijzigd door Frostbite op 13-03-2012 11:12 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• JD_1971
  • Laatst online: 10-02-2022
@Joshua1975
Goed idee en daarom kan ook van mijn kant op 10,- euro gerekend worden voor Peter!
Ook als we het bedrag niet halen kunnen wil ik mijn toezegging aan Peter doneren.
Wel lef als Peter dan een ipad koopt ;).

Verwijderd

Stand

joshua1975 € 10
JD_1971 € 10

totaal € 20

Wie nog meer !

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:36:
Stand

joshua1975 € 10
JD_1971 € 10

totaal € 20

Wie nog meer !
Ik heb mijn tablet in de verkoop. Als jullie de donaties regelen kan hij bij mij voor 70 euro gekocht worden.
Heb heb sinds ik een nieuwe heb (omgeruild omdat de eerste defect was) bijna niet aageraakt dus hij is echt als nieuw. 4.03 van Qware staat er al wel op.

[ Voor 20% gewijzigd door Shiver23 op 13-03-2012 12:25 ]

PSN: Shiver23

• JD_1971
@Shiver23,

Als jij er dan ook een tientje bij doet :) dan is je reply a) legaal en b) zijn we weer een stap in de gode richting zeker als de focus op jou tablet ligt ;). Door geen bijdrage te vernoemen komt het nu over als ongeoorloofde verkoop en hebben we dadelijk alleen maar aanbiedingen van iedereen die van zijn tablet af wil.

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Prima, 60 it is.

PSN: Shiver23

• bladerash
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-11 14:06
Dezelfde Qware Pro3 tablet met dubbele opslag(8GB) voor omgerekend 90 euro zonder verzendkosten. http://www.merimobiles.co...Capacitive_p/meri0383.htm

Verwijderd

@ bladerash:

Ze zijn nog wel goedkoper te krijgen dan dat ( rond de 70 euro )
Echter, wil je de gok wagen dat je een " perfect toestel " in huis haalt?

Ik heb zelf mijn toestel 4 keer moeten omruilen ( dode pixels, kapotte hardware, flets beeld )
Als je hem bij intertoys haalt loop je iedere willekeurige winkel in en ruil je hem direct om voor een nieuwe.

Als je hem online koopt kan je het ding ( als dat al mogelijk is ) op eigen kosten terugsturen, een paar weken/maanden wachten, betalen? voor reparatie etc etc.

Nee, ik betaal liever een ( paar ) tientjes meer...

• JD_1971
@Shiver23, Een mooie geste! Kom op nog 4 personen a 10,- en dan kunnen we het regelen voor Peter. Dit moet lukken toch?

Verwijderd

JD_1971 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:16:
@Shiver23, Een mooie geste! Kom op nog 4 personen a 10,- en dan kunnen we het regelen voor Peter. Dit moet lukken toch?
Ik doe ook mee en of hij er al of niet een van kan kopen, hij heeft het al meer dan verdiend, hij heeft al zoveel gratis goede werken hier verricht waar velen, ook Intertoys zelf, hun voordeel mee deden.

Hoe wordt eea overgemaakt ?

Iederen Peter afzonderlijk mailen en zijn rekening nr vragen ?

Zou nog even tot einde dag wachten nu velen hier overdag met andere zaken bezig zijn.

Verwijderd

Het lijkt mij inderdaad verstandig om even te wachten tot bijvoorbeeld 21:00 uur ! dan even afspreken dat we ons email adres sturen naar peter (de geen die willen bijdragen) en dat peter een reply mail maakt met rek nummer enz. Dan uiteraard een fototje als hij in huis is .... met een achtergrondscherm op de tablet : mede mogelijk gemaakt door : en de namen :)

Verwijderd

Stand :

jjurjen - 10
Shiver23 - 10
JD_1971 - 10
Joshua1975 - 10

nog -30 te gaan !!!!!

Verwijderd

Ik heb toch maar MOMO9C firmware_Android 2.3 geinstalleerd op mijn Yarvik TAB260.
En moet zeggen dat deze tot heden het beste werkt. Flash werkt, Skype werkt, surfen gaat soepel en de layout is bijna net als ICS.

Verwijderd

@Intellected,

Ik heb de Qware Pro 3 ROM geinstalleerd en die werkt ook als de donder !
ook op TAB260

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-12 13:13
Peter heeft het verdient.
5 euro van een cherry bezitter.
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:53:
Stand :

jjurjen - 10
Shiver23 - 10
JD_1971 - 10
Joshua1975 - 10

nog -30 te gaan !!!!!

• Petervanakelyen
Nieuwe ROM staat ondertussen online.
  • TitaniumBackup, noFrillsCPU en Superuser toegevoegd.
  • Google apps (YouTube, Maps, Talk, Market) bijgewerkt.
  • Samsung Galaxy SII fingerprint voor games (Mali400).
  • ClockworkMod 5.5.0.2 geïntegreerd.
Officiële ROM van 3 maart gebruikt als base.
Download Mirror

Versie voor Cherry komt zo. Next up: nieuw bootlogo en fix voor network location.
Daarna kan ik eventueel beginnen aan een beta van CyanogenMod 9.

[ Voor 30% gewijzigd door Petervanakelyen op 13-03-2012 16:37 ]

• hanshee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-10 08:13
sattertje schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:37:
Peter heeft het verdient.
5 euro van een cherry bezitter.

[...]
Ik doe ook wel mee voor 10,-

Verwijderd

Petervanakelyen schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:52:
Nieuwe ROM online! :)
  • TitaniumBackup en noFrillsCPU toegevoegd
  • Superuser en bootanimation toegevoegd
  • ClockworkMod toegevoegd
  • Google apps bijgewerkt
  • Adobe Flash Player en reader bijgewerkt
  • Galaxy SII fingerprint voor games
  • Qware bloatware verwijderd
Download - Mirror in een paar minuten.

Next up: versie voor Cherry, nieuw bootlogo en fix voor network location.
Ik ben hem nu aan het ophalen :) Nog even een klein uurtje door werken en dan thuis meteen testen ;)

Verwijderd

Petervanakelyen schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:52:
Nieuwe ROM online! :)
  • TitaniumBackup en noFrillsCPU toegevoegd
  • Superuser en bootanimation toegevoegd
  • ClockworkMod toegevoegd
  • Google apps bijgewerkt
  • Adobe Flash Player en reader bijgewerkt
  • Galaxy SII fingerprint voor games
  • Qware bloatware verwijderd
Download - Mirror in een paar minuten.

Next up: versie voor Cherry, nieuw bootlogo en fix voor network location.
Peter, sorry.

Is dit niet gewoon een " luiemensen rom " i.p.v. een " custom rom " ?

paar .apktjes erbij
even flash en reader updaten
van google market naar google play
Aldiko etc. verwijderen.

Enige wat ik me kan bedenken dat de gemiddelde gebruiker niet 1-2-3 kan is de build.prop aanpassen.

• Petervanakelyen
Wat zou jij dan graag aangepast zien? Ik sta altijd open voor suggesties en op- of aanmerkingen. CyanogenMod kan ik niet compilen zolang ik geen tablet heb waar ik extensief op kan testen. Versie voor de Cherry komt zo.

[ Voor 77% gewijzigd door Petervanakelyen op 13-03-2012 16:05 ]

Verwijderd

enige wat ik me nu kan bedenken is dat ik graag de build.prop zou willen die jij hebt gebruikt.
( is die custom, of heb je die ergens vandaan getrokken? bijvoorbeeld gegoogled op " samsung galaxy s2 build.prop" ? )

Als je me een linkje naar het desbetreffende .prop bestandje zou willen geven?

De rest van je lijstje heb ik gister al gedaan, eigenlijk standaard werk als een nieuwe rom er op komt: wat bloatware weg, paar apk'tjes er op, dingetjes als de market upgraden naar play etc. etc.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2012 16:08 ]

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-12 22:28
Moet de cherry een aparte versie hebben? Kun je niet gewoon de drivers voor alle devices in 1 rom stoppen? Of is de linux kernel gebruikt in android niet slim genoeg om alleen die modules te laden die die nodig heeft?

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:39

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:53:
Stand :

jjurjen - 10
Shiver23 - 10
JD_1971 - 10
Joshua1975 - 10

nog -30 te gaan !!!!!
Noteer mij ook maar voor 10 euro! Was erg te spreken over de rom van Peter en ondanks ik nu op de officiele 4.03 zit (volledig gestript van alle apps, en kind-3-jaar-proof gemaakt), ben ik benieuwd naar een nieuwe versie (met meer wijzigingen dan hierboven overigens en anders is het je gewoon gegund hoor. :) )

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Morfieus0
Ik ga vanavond de nieuwe ROM proberen! Ik heb gemerkt dat ook de QWare ROM net zoals de wat oudere ICS kevin ROM nog steeds hetzelfde probleem heeft met betrekking tot de usb poort. Wanneer er een USB apparaat is aangesloten (USB opladen, USB toetsenbord, USB stick) komt deze automatisch van de vergrendeling af en gaat deze soms niet meer er terug op waarrdoor de tablet na een uurtje in de tas behoorlijk hard leeg loopt wanneer ik de stekker van mijn usb toetsenord er in laat zitten. Wat Ik me afvraag is of dit op te lossen is door iets te wijzigen in de ROM of dat dit een expliciet android probleem is in 4.0.x.
Is de Titanium backup versie trouwens de ' betaalde' of de gratis versie?

Verder, de google apps hebben zichzelf bij mij (voor zover ik kan zien) al geupdate? Ik heb Google Play i.p.v de android market al, zonder dit handmatig te hebben gedaan. (Ging dus vanzelf).

Als laatste, de SII fingerprint, wat moet ik daarbij denken?^^

EDIT: In de gevallen dat hij van de vergendeling af gaat staat de tablet voor me en is er geen contact geweest met de stand-by knop. Op 2.3 deed dit probleem zich niet voor. Soms gaat hij alleen naar het vergrendelscherm maar soms ook naar bijvoorbeeld mijn browser die nog open staat en zie ik dus in de adresbalk 'vvvvvvvv' etc. staan.

[ Voor 28% gewijzigd door Morfieus0 op 13-03-2012 16:19 ]

"Hodor"- Hodor

• Petervanakelyen
NE5Freak schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:04:
[...]

Moet de cherry een aparte versie hebben? Kun je niet gewoon de drivers voor alle devices in 1 rom stoppen? Of is de linux kernel gebruikt in android niet slim genoeg om alleen die modules te laden die die nodig heeft?
Allwinner (de fabrikant van de SoC) heeft een generieke linux kernel die verspreid wordt onder alle fabrikanten. Het enige wat die moeten doen is een configuratiebestand maken waarin staat aangeven welke hardware voor welk onderdeel wordt gebruikt. Dit configuratiebestand verschilt per tablet en moet worden aangepast :)
Morfieus0 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:12:
Wanneer er een USB apparaat is aangesloten (USB opladen, USB toetsenbord, USB stick). Wat Ik me afvraag is of dit op te lossen is door iets te wijzigen in de ROM of dat dit een expliciet android probleem is in 4.0.x.
Kan je iets meer info geven over het probleem met de USB-poort?
Is de Titanium backup versie trouwens de ' betaalde' of de gratis versie?
Ik denk dat ik problemen krijg met het GoT beleid als ik gekraakte apps ga verwerken in mijn ROM O-)
Maar je kan dat uiteraard na de installatie nog aanpassen.
Verder, de google apps hebben zichzelf bij mij (voor zover ik kan zien) al geupdate? Ik heb Google Play i.p.v de android market al, zonder dit handmatig te hebben gedaan. (Ging dus vanzelf).
De google apps omvatten onder meer YouTube, Google Maps, Talk en het Google Services Framework. Ployer heeft de google apps van Android 4.0.1 gebruikt in hun Android 4.0.3 ROMs, wat vaak problemen geeft i.v.m. crashes en niet te vinden apps in de Market (Play Store).
Als laatste, de SII fingerprint, wat moet ik daarbij denken?^^
De Galaxy SII gebruikt ook de Mali400 GPU. Veel games willen niet werken aangezien ze de Mali400 niet kunnen 'zien' en daarom de verkeerde game data downloaden. Door het aanpassen van de fingerprint zijn die games prima te gebruiken :)

[ Voor 53% gewijzigd door Petervanakelyen op 13-03-2012 16:24 ]

• internetsmurf
  • Laatst online: 22:25
Ik heb vanmiddag gebeld met Intertoys en ik kan hem kosteloos terugsturen, wat ik inmiddels al heb gedaan en krijg een nieuwe toegestuurd met ICS erop. Tot nu toe goede service van Intertoys.

Verwijderd

IEDEREEN ....

nog 15 euro en dan hebben we de tablet van Shiver23 ! Mocht het nu echt goed lopen kopen we een nieuwe nog 45 euro .... en dan kan Petervanakelyen weer testen op een tablet :

sponsors tot nu toe :

satertje - 5 euro
Joshua1975 - 10 euro
Shiver23 - 10 euro
JD_1971 - 10 euro
jjurjen - 10 euro
Smorron -10 euro

wie meld zich nog aan !

• mwieggers
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-02 18:00
ik wil ook wel 5 euro bijdragen

Verwijderd

nice

• dwag
Waar ik heftig naar op zoek ben is een fix of een tweak om de zwakke wifi signaalsterkte op te krikken. Op mijn werkplek heb ik met de 2.3 GB rom 2 streepjes en met de ics (maakt niet uit welke) nada, niks, noppes. Wat mij betreft een reden om weer terug naar Gingerbread te gaan (afgezien van de crashende apps, zoals Fruit Ninja)
Pagina: 1 ... 32 ... 49 Laatste

Dit topic is gesloten.