Hier nog een tevreden klant/gebruiker van Homewizard : De homewizard energy-kit gekoppeld aan ca 15 schakelaars/dimmers, de wattcher en 2 sensoren. Bediening via ipad en iphone.
Suggestie aan het HW-team: Jira ! Dan kunnen wij voten, de ideeënbus vullen met wensen, en jullie helpen testen.
Voorts ben ik op zoek naar ervaringen/tips over hoe je met KaKu en de homewizard:
a) Is er een manier om de ASUN650 te laten samenwerken met een handmatige schakeling? Situatie is dat ik 4 opbouwschakelaars op de kozijnen heb staan (die je 1,5minuut moet vasthouden om de zonwering te laten zakken). Die zou ik liefst laten zitten
b) of het mogelijk is een bewegingsmelder (AWST 6000 of PIR2050) op de een of andere manier toch te gebruiken voor de homewizard. Vooral als ik met de auto de oprit op rij, de lampen aangaan :-)
c) Kan iemand uitleggen hoe ik een hotel-schakeling moet monteren, welke kaku's je daar voor nodig hebt?
d) Heeft er iemand ervaring om een bestaande deurbel serie te koppelen aan KaKu/de homewizard. Dus dat in de hal de oude vertrouwde deurbel blijft gaan, maar in de keuken/buiten je een extra kaku bel installeert?
Softwarewensen:
- 2 profielen, 1 voor 'ik ben thuis' met configuratie van intern (192.168.1.....), en 1 van buitenaf (ip:80).
- in de grafieken, een extra stapje in de x-as (18u 20u 22u 0u)
- bediening via de browser!!
-
[
Voor 27% gewijzigd door
Anoniem: 218971 op 04-03-2012 22:12
]