Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-06 10:28

Ursamajor

Astrofotograaf

Zelf kopieer ik m'n films (1080p mkv) naar een USB3.0 stick. Dan staat ie er in 2 minuten op. Die stick steek ik dan in de player, kijken en klaar.
Een 1080p documantaire (BBC Earth) kan ik nog wel streamen via wifi, maar als de buren gaan douchen, gaat ie haperen :+
Het hangt er ook een beetje vanaf wat voor wifi hardware je hebt merk ik uit dit topic.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CKSotos
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06 20:01
Ik vind het echt een best apparaatje !!!

Heb het als volgt:
Qnap 659Pro+ met 6x 2TB HDD
Cisco 8port 10/100/1000MB Switch
Bekabeld aan me WDTV Live Streaming met 10/100/1000MB kabel.

Alles loopt vloeiend. Alleen wil ik dus een andere Theme maar elke theme is het net niet :(
Black Mamba is al aardig alleen erger ik me aan de overdaad van alles. Overal staat de naam ervan en de afbeeldingen. Graag zie ik het meer basic maar wel met alle info over DTS-HD en dat soort info. Ik vind die Windows 8 versie heel stoer dus ik ben benieuwd hoe dit gaat worden.

Verder vind ik het heel jammer dat het apparaat geen Ex-FAT ondersteund.
Dit is nu juist het beste als je zowel Windows als Mac hebt draaien. Ik heb enkele externe harde schijven op deze manier maar worden dus niet herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-06 16:04
Iedereen lukt het om de theme erop te zetten hier nog steeds zonder succes! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Topicstarter
CKSotos schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 13:15:
Alleen wil ik dus een andere Theme maar elke theme is het net niet :(
Ga zelf wat maken, moeilijk is het niet :P

Ik vind die nieuwe alaska theme erg top, maar die is nog in beta versie. Ik heb zelf wel de nodige aanpassingen gemaakt, maar af is het nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:15
Kan je, als je zo'n theme gaat maken, ook de volgorde van knoppen aanpassen?

Ik wil dat 'm WDTV direct na opstarten met de cursor op 'files' staat in plaats van op 'videos', zodat m'n afstandbediening (logitech harmony) niet 'vier keer links - OK' hoeft te doen op goed op te starten...

Of is, ongeacht het theme, die 'videos' optie de eerste die geselecteerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171592

Even een kleine situatie schets:

Ik heb mijn WD aangesloten op het klik aan/uit systeem. In mijn WD zit een usb 3.0
Ik doe mijn TV aan, doen mijn WD aan (via de klik aan) En de WD start op. (duurt ongeveer 1 min.)Eerst blauw scherm met WD, dan een scherm met laden erbij.
Ik kom bij video's, dan gaat tie de mediabibliotheek inventariseren, en in mijn geval vind die 2 nieuwe bestanden (staan 2 op de usb)
ik klik op ok, en start een iso bestand op.Hij gaat naar een zwart scherm, Dan start tie ineens helemaal op nieuw op! Hebben er mee mensen last van ? Of doe ik nu iets verkeerd ??
Kan dit opgelost worden ? Of retourtje en nieuwe ophalen ?
Want ik kan ook niet via de HDMI het beeld instellen. (Instellingen, video uitgang, en dan op HDMI, auto, auto, aan)hij vraagt dan of ik de video resolutie wil veranderen, OK. Dan heb ik 1 sec ander beeld, en staat tie weer op de composiet (PAL). HDMI is aangesloten, samen met de tulp stekkers.

Ik hoop dat iemand me vandaag hier antwoord op kan geven, zodat ik even tueel morgen direct actie kan ondernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Anoniem: 171592 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 11:30:
Even een kleine situatie schets:
[...]
Ik hoop dat iemand me vandaag hier antwoord op kan geven, zodat ik even tueel morgen direct actie kan ondernemen.
Nou, begin eens met zelf wat dingen uit te sluiten - en wat heb je al geprobeerd tot nu toe?

Laat die klik-aan/uit er eens tussenuit;
Gebruik een USB2 device in plaats van USB3;
Meerdere ISO's getest?
En je hebt 'm zowel met HDMI als composiet aangesloten? Laat die composiet eens weg.
Speel eens via 'Files' in plaats van 'videos', maakt dat verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Klik aan/uit is in weze gewoon een power off. Dit zou niets te maken moeten hebben met de werking van het apparaat. Als je de stekker eruit doet van de WD, heb je hetzelfde resultaat.

USB 2.0 reeds geprobeert, vanwege het trage koperen juist een 3.0 gekocht.: Geen verschil

Iso's zijn niet het probleem, aangezien hetzelfde gebeurt bij de standaard dvd formaten : Video_ts

Als ik de composiet weg laat, heb ik geen beeld ;) UIteraard dit ook al geprobeerd, omdat ik dacht dat tie dan automatisch de HDMI wel pakt. Kan misschien iemand eens proberen om de composiet in te stellen en dan de hdmi kabel aan te sluiten en kijken of die hem dan automatisch pakt als je hem opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Anoniem: 171592 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:40:
De Klik aan/uit is in weze gewoon een power off. Dit zou niets te maken moeten hebben met de werking van het apparaat. Als je de stekker eruit doet van de WD, heb je hetzelfde resultaat.
Heel waarschijnlijk heb je gelijk, maar 'zou niets'... en dan wil ik het toch altijd even uitsluiten. Zal niet de eerste keer zijn dat iets waarvan ik dacht dat het niet zou uitmaken, toch de oorzaak bleek te zijn.
USB 2.0 reeds geprobeert, vanwege het trage koperen juist een 3.0 gekocht.: Geen verschil
Niet zo gek, de WDTV zelf heeft enkel USB2 poorten.
Als ik de composiet weg laat, heb ik geen beeld ;) UIteraard dit ook al geprobeerd, omdat ik dacht dat tie dan automatisch de HDMI wel pakt. Kan misschien iemand eens proberen om de composiet in te stellen en dan de hdmi kabel aan te sluiten en kijken of die hem dan automatisch pakt als je hem opstart.
Eh?!? Je hebt 'm via HDMI met je TV verbonden, dan is *enkel* die HDMI kabel nodig voor het beeld! Zou je enkel je TV op het juiste inputkanaal moeten zetten. Die composietkabel heb ik hier nog nooit aangesloten, alleen de HDMI kabel met m'n Philips LCD-TV.

Nu je composiet gebruikt kan ik mij voorstellen dat de WD-TV die als enige uitvoer gebruikt; kan mij ook voorstellen dat composiet geen verschillende resoluties kent.
Ofwel: zoek eens uit waarom enkel HDMI niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja dat vind ik dus ook heel bijzonder.. Als ik de hdmi kabel op mijn laptop aansluit werktie wel. Dus het ligt niet aan de hdmi kabel of de tv.

Bijzonder gevalletje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Dan:
andere HDMI kabel proberen;
andere HDMI poort op TV proberen (het zou zomaar kunnen uitmaken);
Firmware update WD-TV;
Firmware update TV;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Andere HDMI al geprobeert, andere poort HDMI al geprobeert, WD is up to date, TV is niet upgedate, want ik zou niet weten hoe dat moet ??? En lijkt me ook erg raar :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zo te lezen heb je match video rating aanstaan en kan je tv niet overweg met 24p bestanden. Controleer even bij de hdmi instellingen of dit zo is en zet het eens uit en zet dan ook het beeld vast op een formaat dat je tv aankan (het zou namelijk ook kunnen dat hij schakelt naar bijv. 1080p terwijl je tv maar 1080i aankan).

Ik vermoed dat daar je probleem zit.

Verder lijkt de iso file defect. sleep anders even de mediaspeler naar een andere tv toe en probeer daar eens wat er gebeurd. Het probleem lijkt me eerder in de tv dan in de mediaspeler te zitten (aangezien je ook hdmi niet goed kan instellen) of heeft het wel gewerkt?

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 15-07-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pricewatch: Panasonic Viera TX-32LX80

Dit is hem. Ik ben nu even aan het kijken welke hij pakt, de 1080p of i en dan 50 of 60hz of 24. En dan moet ik kiezen tussen RGB hoog/laag of YCbR, (geen idee wat dat is...)

Hmz werkt geen van allen.
Mijn lijstje:
Video-uitgang : Composiet
Beeldverhouding: Breedbeeld
Audio: Stereo
HDMI CEC: Uit
Dynamisch : Uit

Ksnap ook niet waarom ze der geen gebruiksaanwijzing bij doen :s

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 171592 op 15-07-2012 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 171592 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 18:01:
pricewatch: Panasonic Viera TX-32LX80

Dit is hem. Ik ben nu even aan het kijken welke hij pakt, de 1080p of i en dan 50 of 60hz of 24. En dan moet ik kiezen tussen RGB hoog/laag of YCbR, (geen idee wat dat is...)
Jouw tv kan maximaal 1080i aan. Dus geen 1080p. Vastzetten op 1080i. Verder kan je tv 24p aan, dus video match framerate op on. Het lijkt er ook op dat je de een na laaste firmware gebruikt gezien je problemen. Als dat niet zo is, ga dan 1 of 2 firmwares terug (zie ergens in dit topic hoe je een oudere firmware terugzet) en herinstalleer daarna de meest recente firmware. RGB hoog / laag of YCbR kan je het beste op automatisch zetten, maar ik ben even kwijt of je dat nog kan als je hem vastzet op 1080i. Even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CKSotos
DikkieDikDik
Ik ben zeer benieuwd naar de Alaska Theme maar ik kan alleen maar een RAR vinden met dingetjes erin en geen ZIP met uitvoer bestand.

Het maken van een theme lijkt me zeer interessant. Zeker nu ik ontslagen ben heb ik tijd om een beetje te pielen eraan :P maar kan zo geen TUT vinden over hoe dit moet :(
Hebben jullie een idee waar ik zoiets kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:18

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

CKSotos schreef op zondag 15 juli 2012 @ 21:32:
DikkieDikDik
Ik ben zeer benieuwd naar de Alaska Theme maar ik kan alleen maar een RAR vinden met dingetjes erin en geen ZIP met uitvoer bestand.

Het maken van een theme lijkt me zeer interessant. Zeker nu ik ontslagen ben heb ik tijd om een beetje te pielen eraan :P maar kan zo geen TUT vinden over hoe dit moet :(
Dan un-RAR je het en ZIP je het opnieuw? Is toch niet zo lastig ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dankje Dikkiedik, ik heb om wat dingen uit te sluiten nu eerst de WD even meegegeven aan een collega van me, even kijken of die het bij hem wel doet.
Als die wel functioneert bij hem, weet ik dat het aan mijn installatie ligt.

Ik dacht dat ik de nieuwste update had, aangezien hij niet meer aangaf dat er nieuwe firmware was. Welke raad je me aan om mee te werken ? (welke is het beste ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke, hij is geprobeert bij een collega van me, en daar werkt tie gewoon met alleen de HDMI aansluiting.
Tligt dus aan mijn TV op de 1 of andere manier.
Deze week maar eens even mee aan het kloten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
CKSotos schreef op zondag 15 juli 2012 @ 21:32:
Je hebt allereerst het basis theme nodig, zie hier:

http://www.mediafire.com/?wnicnol5la13vtx

Daarna kan je gewoon xml bestandjes aanpassen. Het werkt voor mij het fijnst om voorbeelden te bekijken, dus gewoon alle themes die je kan vinden uitproberen, noteren wat bevalt en zien hoe het gemaakt is. De hub themes zijn heel actief en werken redelijk perfect op deze mediaspeler, zie hier:

http://community.wdc.com/...ub-Themes/bd-p/hub_themes

Ik ben begonnen met het samenvoegen van stukjes uit diverse themes. Hoe verder je komt, hoe ingewikkelder het wordt, maar het is wel leuk werk als je er tijd voor hebt. Zelf loop ik er vaak tegenaan dat ik te weinig tijd heb helaas. Ik kom dan niet verder dan wat basisaanpassingen zoals andere afbeeldingen maken of kleuren / posities aanpassen.

Maar als je tijd hebt kan je echt iets helemaal naar wens maken.
Anoniem: 171592 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 13:15:
Deze week maar eens even mee aan het kloten dus :)
Ben bang dat het gaat uitdraaien op een nieuwe tv kopen, dat was hier wel de uitkomst na weken kloten (had een wat ander probleem, maar lag ook aan mijn tv). Heb je straks wel een full hd tv, dus dat is ook wel fijn natuurlijk, maar het gaat je wel wat kosten ben ik bang (al kan je wellicht wat met andere kabels, dus geen hdmi, maar andere aansluiting).

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 17-07-2012 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha nou een andere tv gaat hem niet worden ;) Deze is nog maar 3 jaar oud n.l.
En hij werkt wel goed hoor met de normale stekkertjes, alleen met HDMI niet. Dus dan zal ik het waarschijnlijk hierbij laten. Ik ben allang blij dat de HDMI het wel doet, en dat het apparaatje opzich wel goed is. Dus dan leg ik me erbij neer.
In ieder geval bedankt voor alle hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb vanmiddag nog eens aan mijn theme gewerkt. Ik vind het nieuwe Alaska theme mooi, maar krijg wel wat commentaar van de vrouwen in huis dat hij saai is met die grijze achtergrond.

Omdat iedereen hier altijd achtergronden wil wisselen en dat met dat theme niet werkt ben ik wat gaan knutselen. Ik had daarbij ook 1 gedachte: alles moet kloppen. En dat laatste is lastig, er is geen theme gemaakt dat gewoon in de puntjes af is. Er mist altijd wel een pagina die niet gedaan is ergens in de instellingen of het gebruik van de Nederlandse taal in plaats van Engels geeft gedoe.

Daarom besloten het standaard Mochi (default) theme te pakken en daarin een stukje van de nieuwe Alaska theme te gieten zodat ik grote afbeeldingen heb.

Ik heb 1 view aangepast (selecteer je met de gele knop op de afstandsbediening) en die helemaal tot in de puntjes uitgewerkt. Dat is ook de enige view die ik gebruik, ik vind het irritant om met bijv. moviesheets of dat soort zaken bezig te gaan en wil ook geen informatie bijv. over een film of aflevering van een tv serie.

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/kbap0k.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/3518ena.jpg

De theme is hier te downloaden:
http://www.mediafire.com/?547n7mj511pzpey

Je kan eenvoudig de achtergrond aanpassen in een andere afbeelding, heb er verder alleen ingestopt wat noodzakelijk was en hij is iets van 700KB groot.

Voor het theme heb ik deze Photoshop folder.jpg's ontwikkeld:
http://www.mediafire.com/?6ah9j9cfuoj9s9p

Een voorbeeld hoe dat eruit ziet:

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/cu9dy.jpg Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/30xa1qt.jpg

Verder heb ik mijn free cloudmapje van mediafire leeg gemaakt, het werd namelijk wat vol. Oude links van mij werken niet meer in dit topic.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 17-07-2012 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delacer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-05 13:30
Anoniem: 32279 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 19:46:Oude links van mij werken niet meer in dit topic.
Daarmee dat ik bij de link van het Onofficiële forum 1 een rare melding kreeg >:)

edit: hyperlink gemaakt

[ Voor 13% gewijzigd door delacer op 18-07-2012 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
Is er een mogelijkheid om je wdtv direct aan de pc te hangen zodat het overzetten van een theme wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ongeloofelijk maar waar, vandaag de WD aan de tv gehangen met de HDMI en warempel, hij pakte hem direct! Dus alles werkende!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Anoniem: 171592 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 08:45:
Ongeloofelijk maar waar, vandaag de WD aan de tv gehangen met de HDMI en warempel, hij pakte hem direct! Dus alles werkende!!
Eh... dus wat heb je nu anders gedaan dan de vorige keer? Waarom werkt het nu wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is een hele goeie vraag.. Hij is natuurlijk naar mijn collega geweest, waar hij de HDMI direct liet werken. Gisteren dacht ik, laat ik het nog 1x proberen, dus ik heb alleen de HDMI kabel aangesloten en na 5 sec wachten op het juiste kanaal, kreeg ik ineens haarscherp beeld. Ik denk dus dat het verschil is dat ik de normale kabeltjes niet heb aangesloten en alleen de HDMI kabel.

Overigens, wat een verschil in scherpte van het beeld! Echt loepzuiver nu. En dat draadloos :)

Ik ben nu een heel tevreden persoon met de mediaspeler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• transformer
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-04 11:51
hallo mijn diskstation even uit gehad en nu ziet mijn WD TV Live hem niet meer via networkshare met de mediaserver optie aan werkt wel.
Iemand een idee hoe dit kan? er zal ergens iets verkeerd staan neem ik aan

LG Oled - Homey - Domotica - SONOS - HUE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeers
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:28
Alweer een update voor de WD tv live:

What's in this update? Release 1.10.13 (7/26/2012)
Supports .aifc file types.
Resolved Deezer not available in all supported countries.
Resolved clear media library does a rescan issue.
Resolved media library not scanning at set intervals issue.
Resolved several issues with media library scanning on NAS storage.
Resolved TV show filter sorting issues for season folders.
Resolved unable to display .jfi, .jfif, .jif, and some .jpe photo files.
Resolved FLV CODEC audio sync issue.
Resolved unable to play ADPMC CODECS with the .WAV or .WAVE containers.
Resolved playback issues with videos transcoded with Handbrake version 0.9.6.
Resolved issue OGM playback missing audio or video stream.
Resolved ID3 tag data not used for get content info in music.
Resolved Spotify View Biography missing album cover issue.
Resolved Spotify issue device UI will freeze when browsing artists with 100 or more albums.
Resolved VUDU issue pressing options during video playback exits to home screen.
Resolved VUDU issue video playback with composite video output reboots device.
Resolved German translation issues.
Resolved YouTube Leanback login credentials not saved after reboot or restarting.
Resolved several general user interface and translation issues.
--------------------------------------------
General Info:
Note: Yota service discontinued operation as of July 1, 2012 due to the current situation in the Russian music market.
Note: YouTube Leanback will require login after firmware upgrade.

Bron: http://www.wdc.com/wdprod...s/?family=wdfwdtv_live_g3

.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Resolved TV show filter sorting issues for season folders.

*O*

Damn, nog steeds niet de oplossing voor het sorteren van episodes op de goede volgorde :F

[ Voor 41% gewijzigd door Notna op 27-07-2012 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06 15:42

BaT

Hmmm, hij heeft hier problemen met het downloaden van de laatste (na meerdere keren, 5x zeg maar, lukte het pas) update... Dat heb ik nog niet eerder gehad, hebben meer mensen hier last van? M'n internet werkt verder prima.

Creative Director - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
BaT schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 22:12:
Hmmm, hij heeft hier problemen met het downloaden van de laatste (na meerdere keren, 5x zeg maar, lukte het pas) update... Dat heb ik nog niet eerder gehad, hebben meer mensen hier last van? M'n internet werkt verder prima.
Zelf geen last van gehad, maar lees dit soort berichten wel op veel andere fora. Vooral mensen met een draadloze verbinding moeten het soms wel 6 tot 8 keer proberen voordat het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Ik heb een degelijk gigabit netwerk liggen, strak ingericht zonder rare fratsen en heb verder nog nooit problemen gehad. WDTV is ook netjes bedraad aangesloten en ik had bij de vorige 4 firmware updates geen problemen. Misschien dat het probleem ook niet bij mij lag, maar bij de hosting van de firmware updates. Hij is iig na een aantal pogingen binnengehengeld en is verder normaal,zonder problemen, geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:45
Ik gebruik de WD TV Live (SMP) nu al een tijdje perfect en kijk af en toe 3D films...

Nu kwam ik er dit weekend achter dat ik twee films heb die als bluray iso op mijn NAS staan, maar niet 3D worden weergegeven.

alle 3D mkv's doen het perfect
alle 2D bluray rips werken perfect (zowel de iso als de mappen-structuur)

maar de 3D bluray (iso) laat alleen de 2D versie zien. Op het moment van schijven ben ik een iso aan het uitpakken om te kijken of ik iets kan doen met de mappen-structuur.

Hebben jullie ervaring om deze 3D films alsnog goed te laten zien?

Ik denk dat het probleem is dat het een back-up is van een 2D/3D disc, en dat er in een menu aangevinkt moet worden dat het 3D moet worden. De SSIF files staan namelijk gewoon netjes op hun plek als ik de iso bekijk.

Helaas heb ik geen mogelijkheden om de iso te branden en in een bluray speler te controleren of mijn gedachtes kloppen.

--oplossing--

DVDFab 8.1.7.8 geïnstalleerd. Als ik de iso mound (Virtual Clone Drive) en de bluray in dvdfab open, kan ik de 3D hoofd film rippen als een SBS MKV, en alle extra 2D filmpjes kan ik er ook uit halen zodat die ook makkelijk toehankelijk zijn als MKV file...

--nadeel--

Imax Hubble documentaire kost bijna 3 uur om te converteren! Docu duurt 45 min, @core2duo E8400 3.0 Ghz met 2gb ram (iso is wel gemound vanaf de nas, mogelijk kan hier wat winst behaald worden)

[ Voor 21% gewijzigd door RedRayMann op 29-07-2012 00:06 . Reden: Oplossing gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Nu is een dual core ook niet geschikt voor dit soort acties, kan je geen goedkope Qxxxx op de kop tikken? Dat scheelt al aanzienlijk. Of als je geld teveel hebt haal je een compleet nieuw systeem met een dikke i7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CKSotos
Dikkiedikdik.
Mooi hoe je input geeft en ik vind je idee van de folders geweldig.
alleen de layout ervan vind ik dan weer wat minder.
zelf even aan de slag gegaan en de jouwe een beetje naar mijn smaak aangepast.

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/vr3c6a.jpg Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/28jehsi.jpg

Heb de band wat lichter gemaakt en het lettertype wat kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
CKSotos schreef op maandag 30 juli 2012 @ 01:38:
Heb de band wat lichter gemaakt en het lettertype wat kleiner.
Zou je als je hem af hebt hier kunnen delen? Dat ziet er inderdaad beter uit, ik ben benieuwd hoe het op mijn tv overkomt.

Zelf zit ik niet superveel achter de pc, maar volgende week heb ik een weekje klussen in huis ingepland en dan kan ik ook wel even mooi de folder.jpg'tjes gaan aanpassen naar jouw voorbeeld.
BaT schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 13:32:
Misschien dat het probleem ook niet bij mij lag, maar bij de hosting van de firmware updates. Hij is iig na een aantal pogingen binnengehengeld en is verder normaal,zonder problemen, geinstalleerd.
Ik denk ook dat het probleem bij WD ligt, op het hub forum las ik ook al deze problemen.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 30-07-2012 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Kwam nog een kleine discussie tegen over de beste afmetingen van folder.jpg bestanden.

Voor muziek is dit de beste keuze (althans volgens members van het officiele forum):

Afbeeldingslocatie: http://community.wdc.com/t5/image/serverpage/image-id/9182iDBD88A58EA34A2A9/image-size/original?v=mpbl-1&px=-1

En voor films en tv series:

Afbeeldingslocatie: http://community.wdc.com/t5/image/serverpage/image-id/9184i22D13FD96FB86422/image-size/original?v=mpbl-1&px=-1

Ik had ze zelf 240x360, of het veel uitmaakt heb ik nog niet getest omdat ik nog geen tijd gehad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CKSotos
Is goed ik zal ze straks even plaatsen :)

Ik had hem ook al in het WD forum gezien.
Zelf gebruik ik het formaat van de thetvdb folders en die zijn 680 x1000
ik zal ze straks even testen en dan aanpassen en dan pas delen als het moet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
CKSotos schreef op maandag 30 juli 2012 @ 11:02:
Is goed ik zal ze straks even plaatsen :)
Dank je, neem ik hem eind deze week van je mee en ga er dan aankomend weekeinde mee bezig. Dat scheelt mij heel wat werk omdat ik niet supersuperhandig met photoshop ben.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 30-07-2012 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny Cash
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-02 13:01
Ik ben van plan om de WD TV live te gaan kopen. Ik vraag me alleen of er al geruchten zijn over een opvolger en wanneer die dan verwacht wordt? Anders wacht ik daar namelijk nog even op, mijn oude wd tv werkt nog prima..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Is er een manier om te zien welke afleveringen je al hebt gezien en welke niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 467994

Hallo,

Ik heb vandaag een WD TV Live aangeschaft. Apparaatje geïnstalleerd en het lijkt aardig te werken. Hij kan vanuit de Mediaserver verschillende bestanden afspelen, waaronder muziek.

Nu het probleem, waar zelfs de technische service van WD me niet mee kan helpen;

Ik heb een map waar mijn films in staan geshared. Alle andere instellingen welke aangepast moeten worden heb ik ook juist staan, denk hierbij aan de streaming permissies e.d... Helaas krijg ik het met geen mogelijkheid voor elkaar om in de WD bij Netwerk-share mappen te vinden. Hij vind gewoon niks!

Ik draai windows 7 x64.

Heeft iemand suggesties hoe ik dit voor elkaar ga krijgen? Zelfs de technische ondersteuning van WD kan me niet verder helpen en ik wordt er aardig verdrietig van!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CKSotos
http://www.mediafire.com/?qgdl2b5e6z4ap7b

Hier is de link ik heb zowel een Season PSD als een Folder PSD toegevoegd in de ZIP.
Moet zeggen dat ik je PSD toch flink dicht getimmerd vond hoor. Heb zelf een nieuwe gemaakt naar jou voorbeeld :P

Zit alleen nu even met een issue dat me SMD de folders niet wil weergeven maar alleen de folder ( zoals ze horen te zijn bij thetvdb. Heb alles al uitgezet maar hij verdomd het om het door te voeren ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperoni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-06 20:30
@Metselaar038: Beetje lastig om dit te troubleshooten met de info die je geeft, maar kun je vanaf je pc je wdtv "zien"? Dit kun je checken by Computer->network(heb Engelse windows, meen dat ze dit mijn computer noemen ;)). Daar zou je de wdtv moeten zien.

Verder, als je op de map die je deelt klikt bij eigenschappen, onder het tabje sharing(2e tabje) staat daar een share naam? (iets in de trant van \\PC-NAAM\map-naam).

Vervolgens idd de rechten checken. Windows 7 is niet echt super duidelijk hier, maar dat "share with" dat je krijgt met de rechtermuisknop werkte niet bij mij. Ik moest echt in dat sharing tabje op de knop advanced sharing drukken, en daar de share-naam en rechten goedzetten, door weer op het knopje permissions te drukken. Denk eraan dat de wdtv ook write nodig heeft als je media library wilt gebruiken.

Lastig om uit te leggen, maar als je er eens rustig voor gaat zitten komt het echt wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Pepperoni

Dank je wel voor je reactie. Heb alles even doorgelopen. Bij het netwerk zie ik de WDTV i.d.d. staan. De map die ik probeer te sharen is geloof ik ook goed ingesteld; heb zoals je zegt op geavanceerd delen geklikt en heb alle rechten gegeven en de mapnaam is \\PC-METSELAAR\Films (in dit geval).

Helaas nog geen verandering, hij vind nog steeds de share-map niet.

Het gekke is ook dat hij wel in mijn openbare map muziek en bijvoorbeeld MP4 bestanden ziet en kan afspelen. In dit geval selecteer ik de Media server als bron. Helaas ziet hij alleen via deze functie geen Video_TS of ISO bestanden.

Andere suggesties? Ik draai overigens NOD32 als virusscanner en draai Windows 7 Home Premium x64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperoni
@Metselaar038: Het feit dat je de public folder ziet, is al goed nieuws, dat betekend dat het in principe dus werkt, alleen ergens staat dus iets niet goed.

Je hebt rechten gegeven, aan wie heb je ze gegeven? Als het een specifieke user is, zul je daarmee ook moeten inloggen op de wdtv. Als je ze aan iedereen gegeven hebt(dus sharing zonder account en password) dan moet password protected sharing wel uit staan.

Even een handleidinkje in NL voor je gezocht hiervoor:
Ga naar Start / Configuratiescherm / Netwerk en Internet / Netwerkcentrum. Klik op Geavanceerde instellingen voor delen wijzigen. Open de opties voor Thuis of Werk en kies voor Netwerkdetectie inschakelen, Bestands- en printerdeling inschakelen, Delen inschakelen, zodat iedereen met netwerktoegang bestanden in de openbare mappen kan lezen en schrijven en Met wachtwoord beveiligd delen uitschakelen.
Als je dit zo goed zet, en dan rechten geeft aan everyone, dan zou je dus moeten kunnen sharen. Weet je nog welk username je op je wdtv hebt gebruikt? Zoniet kun je in het netwerk menu "clear login for network share doen" en daarna doe je vanuit het menu device restart(of je houdt een aantal seconden de stanby knop in op je afstandsbediening dat doet hetzelfde). Bij mij vult hij daar anonymous in en dat werkt.

Oh en als je dan toch in je wdtv netwerk menu bent, check dan gelijk even of de workgroup naam hetzelfde staat als op je pc. (bv "WORKGROUP" en "WERKGROEP" kan niet) In windows vind je dit in configuratiescherm bij systeem. Let op hoofdletters!

Dus samengevat: Bestandsdeling goedzetten->map sharen->rechten van map goedzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@pepperoni

Ik heb alles rereset zoals je aangaf. Heb het met wachtwoord beveiligen uitgeschakeld (stond al uit) en de map geshared met iedereen.

Daarna de login for network gecleard en een device reset gedaan. Overigens staat bij de laptop en de wdtv de werkgroep WORKGROUP.

Helaas, nog geen verbetering :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperoni
Denk nog steeds dat het een instellinkje ergens is. Ik weet niet of je die mogelijkheid hebt, maar als je een andere pc in de buurt hebt, kun je dan wel bij de share?

Wat zei WD er overigens van? Ze kwamen er niet uit, en dat was het? Windows werd de schuld gegeven dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het onderhand voor elkaar. Alhoewel....

Ik heb vandaag weer gebeld met WD omdat ik het toch wel zat was en ze me niet terug belden zoals beloofd. Uiteindelijk vroeg hij welke firmware ik draaide. Dat was de meest recente. Uiteindelijk kreeg ik de tip om het apparaat te ruilen waar ik hem gekocht had en een andere op te halen, waarbij ik niet de firmware zou updaten. Dat heb ik nu gedaan en nu werkt het wel.

Raar verhaal, helemaal omdat ik nu op vrij oude firmware draai. Maar goed, ik blijf er verder maar af, aangezien het anders weer niet werkt :)

Bedankt voor je hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leidel77
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-06 20:17
Anoniem: 467994 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 18:36:
Ik heb het onderhand voor elkaar. Alhoewel....

Ik heb vandaag weer gebeld met WD omdat ik het toch wel zat was en ze me niet terug belden zoals beloofd. Uiteindelijk vroeg hij welke firmware ik draaide. Dat was de meest recente. Uiteindelijk kreeg ik de tip om het apparaat te ruilen waar ik hem gekocht had en een andere op te halen, waarbij ik niet de firmware zou updaten. Dat heb ik nu gedaan en nu werkt het wel.

Raar verhaal, helemaal omdat ik nu op vrij oude firmware draai. Maar goed, ik blijf er verder maar af, aangezien het anders weer niet werkt :)

Bedankt voor je hulp!
Vraagje had jij hem via de wireless of de kabel aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Freakster86 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 14:06:
Is er een manier om te zien welke afleveringen je al hebt gezien en welke niet?
ik heb daar een app voor gekocht op mijn android telefoontje, ik meen (uit mijn hoofd) tv shows fav. Je zou als alternatief het hartje kunnen gebruiken, maar ik wis een aflevering als ik hem gezien heb en dan is die app handig.
Johny Cash schreef op maandag 30 juli 2012 @ 12:58:
Ik ben van plan om de WD TV live te gaan kopen. Ik vraag me alleen of er al geruchten zijn over een opvolger en wanneer die dan verwacht wordt? Anders wacht ik daar namelijk nog even op, mijn oude wd tv werkt nog prima..
Van de hub komt een opvolger, de wd elements play. Daarin zit alleen een harde schrijf ingebouwd voor zover het nu bekend is, verder is hij gelijk aan de streaming (deze dus, de najaar 2011 versie).

Zie:
http://wdc.com/nl/products/products.aspx?id=400

Je kan hem daar nog niet bestellen trouwens, volgens mij is hij nog niet uit. Van deze versie komt momenteel geen opvolger, althans niet voor zover ik het gelezen heb en ik houd wel heel veel blogs en dergelijke bij (maar ik kan iets gemist hebben natuurlijk).
CKSotos schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 12:18:
Moet zeggen dat ik je PSD toch flink dicht getimmerd vond hoor. Heb zelf een nieuwe gemaakt naar jou voorbeeld :P
Dank je. Ik had hem gemaakt met photoshop elements, misschien dat hij daarom wat dichtgetimmerd is (even aangenomen dat je photoshop zelf gebruikt). Maar zoals gezegd ik ben niet handig met photoshop, dit vond ik al een topprestatie van mijzelf 8)

Edit: mmm, mijn photoshop elements begint inderdaad te roepen dat er een overvloeingslaag inzit die hij niet aankan, ik ga er van het weekeinde wel even mee bezig en mijn eigen versie aanpassen als me dat lukt en anders even mijn oude photoshop 5.0 ergens opsnorren (als dat nog draait op windows 7) en anders maar even via het werk hem aanschaffen (kost meen ik 12,50 of 17,50 aangezien ik docent ben).

[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 01-08-2012 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CKSotos
Die Elements Play is geen opvolger van de Hub hoor... die heb ik met regelmaat verkocht toen ik nog verkoper was van dit spul.
De Elements lijn is net als bij de externe hdd's de eenvoudige serie.
Hier zit namelijk geen netwerkaansluiting op. Wat dat betreft zul je bij media players pas merken als er iets nieuws gaat aankomen als het aangekondigd word.

http://www.mycom.nl/Produ...-Multimedia-Drive/1352305
Nu inderdaad niet leverbaar maar zeker al een tijdje op de markt. Het artikelnummer als ik zo kijk is ongeveer een half jaar oud.

Ik zou hem gewoon kopen... kijkende naar wat ie kan en wat je er aan kan sleutelen is het een leuk apparaat ( beide trouwens)( heb voor de SMD gekozen omdat de HUB een ventilator heeft die echt hoorbaar is. )

Ik ben even de Photoshop Elements for Mac aan het downloaden zal ik even kijken waar hij zo moeilijk doet.

PS. waarom zou je en Epp verwijderen als je hem gezien hebt?
Ik vind het nu juist supervet om het allemaal te houden :P
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/ideqkl.jpg

Heb de folder.PSD even aangepast in Elements en opnieuw geupload.
http://www.mediafire.com/?z8yq36y48ue4qfe

[ Voor 12% gewijzigd door CKSotos op 01-08-2012 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@leidel77

Ik had hem bedraad aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Anoniem: 32279 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 19:46:
[...]

ik heb daar een app voor gekocht op mijn android telefoontje, ik meen (uit mijn hoofd) tv shows fav. Je zou als alternatief het hartje kunnen gebruiken, maar ik wis een aflevering als ik hem gezien heb en dan is die app handig.
Thx, zal er morgen eens naar kijken :)

Op dit moment zit ik met een ander probleem :( Probeer Sherlock Holmes te kijken, maar na 30 minuten stopte de film en kreeg ik de melding dat
de laatste inhoudsbron is verwijderd. Selecteer een nieuwe inhoudsbron
Wanneer ik op annuleren druk en op video's vind hij de mappen van de nas direct weer. Dit is nu al 3 keer gebeurd (een tijd geleden had ik hier ook een avond lang last van).

Net de film mee laten draaien op de pc en daar loopt hij gewoon door. Het lijkt dus aan de mediaspeler te liggen. Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

-edit-
Nu gaat het frame voor frame zonder geluid :(
Op de pc loopt 't helemaal soepel. :?

-edit2-
Wanneer hij dreigt vast te lopen druk op 'overslaan naar gewenste tijd' en tik de tijd in waarop hij vastloopt. Dan doet ie het weer voor 30 seconden en dan krijg ik hetzelfde gedoe. Steeds weer 30 seconden.

Raak hij oververhit ofzo? Snap er niks van.

[ Voor 15% gewijzigd door Freakster86 op 01-08-2012 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
CKSotos schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 21:00:
Die Elements Play is geen opvolger van de Hub hoor... die heb ik met regelmaat verkocht toen ik nog verkoper was van dit spul.
Ik zat fout, ik bedoelde deze die eraan gaat komen:

http://www.engadget.com/2...-hub-revealed-by-the-fcc/

Alleen de specificaties zijn volgens mij nog niet bekend

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 02-08-2012 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Overigens, over dat al gezien hebben van een aflevering; Als je de media library gebruikt, zie je naast de rating (sterren) een rondje, welke half vol komt te zitten als je de file al bekeken hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb de folder.PSD even aangepast in Elements en opnieuw geupload.
http://www.mediafire.com/?z8yq36y48ue4qfe
Dank je, die werkt prima. Zit nu op de laptop van mijn vrouw en dat lettertype mist hier, maar voor de rest ziet het er goed uit. Ik zal als ik thuis ben eens kijken of ik grotere jpg'tjes ermee kan maken ipv de kleintjes die ik nu heb. Mijn andere mediaspeler wil met de huidige firmware maar afbeeldingen tot 100KB laten zien in de moviewall en die zit net als mijn WD op de nas aangesloten en ik probeer dat wel wat gelijk te houden. Dus daar eerst even een alternatieve firmware op en dan hopelijk dit wat grotere formaat gebruiken en anders pas ik het wel even aan naar iets kleiners.

Het ziet er inderdaad beter uit, ik ga alles overzetten. Het is wat beter leesbaar en bij series met langere titels past ook alles beter. Dank voor je hulp.
PS. waarom zou je en Epp verwijderen als je hem gezien hebt?
Ik vind het nu juist supervet om het allemaal te houden :P
Ik heb nog maar 40 GB vrij op mijn nas, dus ik moet wel (of ik moet 300+ euro gaan investeren in vervanging van mijn 2 X 1TB schrijven, dus van 2TB naar 6TB). De schrijven zijn wel goedkoper geworden de laatste tijd, maar toch...

Ik bewaar trouwens wel wat series (of koop ze) zoals Lost. Maar nu heb ik de blu ray versies van Lost op mijn nas staan en die wis ik wel na het kijken , die afleveringen zijn per stuk al tussen de 2.5 en 4 GB groot en aangezien die serie meerdere seizoenen heeft... uit mijn hood is het 320GB voor 1 serie.

Eerst ging het bewaren wel, maar ik wil nu alles in HD beeld met 5.1 geluid hebben en dan tikt het wel snel aan als je zo'n verzamelaar als ik ben.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 02-08-2012 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Iemand die netflix kijkt?

Zie http://support.unblock-us...er/portal/articles/291573

Ik moet vanavond even zien of ik nog in het menu heb, zo ja dan ga ik het proberen. Geen idee of het werkt, maar trials zijn gratis.

Edit: mmm, dit is te veel werk, mijn sitecom 300n router is hierin lastig en ik kan geen manual vinden en lees alleen maar berichten dat het veel werk is om een vpn op te zetten en mijn wd heeft de iconen niet en dan moet ik met firmwares gaan rommelen en dat vind ik zonde van mijn tijd allemaal omdat ik ook niet weet of het gaat werken.

Ben wel benieuwd naar ervaringen.

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 02-08-2012 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CKSotos
http://www.mediafire.com/?4bn91izsj80lhf6
Hier staat dan Season 3 in het lint in plaats van Breaking Bad.

Lettertype had je zelf mee gestuurd in de link met jouw bestand dus daar kun je hem dan wel weer vandaan halen :P
Geen probleem leuk tijdverdrijf zal ik maar zeggen.

Met mijn NAS van 9.1TB heb ik er niet zo veel last van en heb zelf ook series gekocht maar dat is in DVD vorm en heb alles in HD op me NAS staan.
Bij mij zijn eigenlijk al mijn HD series rond de 1,5GB 720P Web-DL uitvoeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
CKSotos schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:06:
http://www.mediafire.com/?4bn91izsj80lhf6
Hier staat dan Season 3 in het lint in plaats van Breaking Bad.

Lettertype had je zelf mee gestuurd in de link met jouw bestand dus daar kun je hem dan wel weer vandaan halen :P
Naar jouw idee mijn versie uiteindelijk aangepast omdat ik de laag niet gekopieerd kreeg. Bijna klaar met 150 afbeeldingen aanpassen, pfff.
CKSotos schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:06:
Met mijn NAS van 9.1TB heb ik er niet zo veel last van en heb zelf ook series gekocht maar dat is in DVD vorm en heb alles in HD op me NAS staan.
Bij mij zijn eigenlijk al mijn HD series rond de 1,5GB 720P Web-DL uitvoeringen.
Bij mij zijn de meeste ook 1,5GB ongeveer, maar ik kom ook wel oude series tegen, nu bijvoorbeeld moet ik ruimte maken voor de bluray versie van star trek (remastered versie). Maarja, luxe probleem.

Ik heb mijn nas gekocht toen de schrijven erg erg duur waren, betaalde 125 euro voor 1 TB :X
Ach, meer opslag komt nog wel, moet ook wat te wensen overhouden. Maar 9TB, dat zou mij zeker ook bevallen.

Nu ik toch post nog wat nieuwe themes die in beta zijn of komen binnenkort:

Aeonisch Hub Moviesheets Edition

Afbeeldingslocatie: http://community.wdc.com/t5/image/serverpage/image-id/9258i4FAB066D93C8C092/image-size/original?v=mpbl-1&px=-1

Afbeeldingslocatie: http://community.wdc.com/t5/image/serverpage/image-id/9116i987D589DCCA19B26/image-size/original?v=mpbl-1&px=-1

Mochi Shade Colour WIP

Afbeeldingslocatie: http://community.wdc.com/t5/image/serverpage/image-id/9048iECAD2A3DB3BBD161/image-size/medium?v=mpbl-1&px=-1

Afbeeldingslocatie: http://community.wdc.com/t5/image/serverpage/image-id/8974i4EB07F0C36F8F189/image-size/medium?v=mpbl-1&px=-1

CoCo

Afbeeldingslocatie: http://community.wdc.com/t5/image/serverpage/image-id/9222i4AC4E091F2672FAF/image-size/original?v=mpbl-1&px=-1

Afbeeldingslocatie: http://community.wdc.com/t5/image/serverpage/image-id/9226i95E37F43DF98255F/image-size/original?v=mpbl-1&px=-1

Theme Kuddos V4

Afbeeldingslocatie: http://community.wdc.com/t5/image/serverpage/image-id/9238i5C75C94C187EAE9D/image-size/medium?v=mpbl-1&px=-1

Afbeeldingslocatie: http://community.wdc.com/t5/image/serverpage/image-id/9246i51FDE0B0B8B57183/image-size/medium?v=mpbl-1&px=-1

Afbeeldingslocatie: http://community.wdc.com/t5/image/serverpage/image-id/9242i76314764E26DB795/image-size/medium?v=mpbl-1&px=-1

Sommige afbeeldingen groter dan andere, het zijn niet mijn eigen afbeeldingen. Zelf heb ik nog niks geprobeerd trouwens, maar dat komt nog wel binnenkort. Zitten leuke dingen bij weer.

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 02-08-2012 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
Krijg de update niet voor mekaar(94%) vaak geprobeerd. Ook lukt het nog steeds niet om theme er op te zetten. Af en toe bij een serie krijg ik een medling van fatale systeem error wd wordt opnieuw gestart.

Meer mensen last v deze problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
U2psv schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 21:15:
Krijg de update niet voor mekaar(94%) vaak geprobeerd. Ook lukt het nog steeds niet om theme er op te zetten. Af en toe bij een serie krijg ik een medling van fatale systeem error wd wordt opnieuw gestart.

Meer mensen last v deze problemen?
Die 94% melding is bij veel mensen weg te krijgen door de update op een usb stick te zetten en zo te updaten. Hier is hij te downloaden:

http://www.wdc.com/wdprod...s/?family=wdfwdtv_live_g3

De rest lijkt te liggen aan je netwerk, maar dat is wel lastig te zeggen. Ik herken de melding van fatale systeem error niet, als je die na de update nog blijft hebben zou ik met wd contact opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kon nog wel eens gek worden. Tot op vandaag werkte hij prima. Zo ineens zag hij de gesharde mappen niet meer. Uiteindelijk toch maar de laatste firmware erop gezet.

Hij vind nu bij Netwerk-Share - Windows nu wel de "WORKGROUP".

Maar wanneer ik die selecteer vraagt hij nu ineens om een wachtwoord? Heb helemaal nergens een wachtwoord ingevoerd, kom dus nog niet verder. Iemand tips?

---edit---

Feest. Na het opnieuw opstarten van de WDTV en de laptop vind hij nu zelf de Workgroup niet meer. Terug bij af dus! Zucht.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 467994 op 02-08-2012 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217197

Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat tijdens het afspelen van een file het beeld vastloopt waarna het apparaat nergens meer op reageert
Ik moet dan de stroom er af halen en weer er op zetten om er weer leven in te krijgen.
Het gebeurt zowel bij afspelen via netwerk (bedraad) als bij lokale opslag (USB stick & harde schijf)
Het apparaat wordt erg warm, héél erg warm.
Nu ruim een half jaar in bezit en nooit eerder deze problemen gehad.
Ik lees meer over het warm worden van de speler maar hoe 'warm' is 'warm' vraag ik me dan af.
Ik kan de speler bijna niet vasthouden zo heet is dat ding nadat 'ie is vastgelopen.
De speler is voorzien van de laatste firmware.

Hebben meer mensen die het warmte probleem ook ervaren ook vastlopers tijdens het afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Met de temperaturen die we hadden dat het richting de 30 graden ging had ik wel moeite met de WD koel te houden en kreeg ik ook met eneige regelmaat vastlopers. Enige manier om ervanaf te komen is het ff een uur compleet van de stroom afhouden zodat hij kan afkoelen. Dan gaat het vaak weer een lange tijd goed (met warm weer that is, anders heb ik er uberhaubt geen last van)

Ander irritatie puntje: Als ik een seri kijk, doe ik aan het einde van de aflevering skip to next file. Soms wil het dan nog wel eens gebeuren dat ik terug ga naar het menu met een draaiende pijl in het midden, maar dat het geuild op de achtergrond vrolijk naar de volgende film gaat. Zelfs als ik compleet terug ga naar het hoofdmenu blijft het vrolijk doorspelen todat ik de file opnieuw aanklik. Stop zetten kan namelijk niet :P

Achja het is niet perfect, maar 90% van de keren werkt het gewoon zoals het moet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Anoniem: 217197 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 08:47:
Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat tijdens het afspelen van een file het beeld vastloopt waarna het apparaat nergens meer op reageert
Ik moet dan de stroom er af halen en weer er op zetten om er weer leven in te krijgen.
Het gebeurt zowel bij afspelen via netwerk (bedraad) als bij lokale opslag (USB stick & harde schijf)
Het apparaat wordt erg warm, héél erg warm.
Nu ruim een half jaar in bezit en nooit eerder deze problemen gehad.
Ik lees meer over het warm worden van de speler maar hoe 'warm' is 'warm' vraag ik me dan af.
Ik kan de speler bijna niet vasthouden zo heet is dat ding nadat 'ie is vastgelopen.
De speler is voorzien van de laatste firmware.

Hebben meer mensen die het warmte probleem ook ervaren ook vastlopers tijdens het afspelen?
Herken dit probleem helemaal! Freakster86 in "[Mediaplayer] WD TV Live (najaar 2011)"
Zeer vervelend. Is echt een fout in het ontwerp als je ´t mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou over dat ontwerp fout zou je best wel eens gelijk kunnen hebben.
De enige openingen van het apparaat zitten aan de onderkant, maar die zijn volgens mij niet genoeg om de warmte af te voeren.
Boven op, of minstens aan de zijkant zouden wat dat betreft ook openingen moeten zitten zodat je een goede afvoer kan krijgen voor die warmte.

Ik ga hem vanavond eens een tijdje op z'n kop leggen en kijken of het beeld dan weer vast loopt tijdens het afspelen van een film of serie.
Mocht het verbetering opleveren dan ga ik gewoon eens met de dremel aan de slag voor het maken van wat extra sleufgaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 217197 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 10:00:
Mocht het verbetering opleveren dan ga ik gewoon eens met de dremel aan de slag voor het maken van wat extra sleufgaten :)
Kleine pootjes eronder plakken is wellicht ook de oplossing als je een warme kamer hebt waarin hij staat, die dremel kan altijd nog, ben wel benieuwd als je daarmee aan de slag gaat.

Die van mij is trouwens altijd wat lauw warm, nooit te heet om op te pakken.

Ik had vanochtend een bestand dat ging afspelen met zwart beeld en alleen geluid, maar na het drukken op stop en vervolgens op play deed hij het weer. Verder heb ik eigenlijk weinig problemen, voorheen had ik wel wat gedonder met youtube, maar nu die geupdate is werkt dat heel heel goed. Ik vind het alleen wel jammer dat AOL HD en dergelijke niet heel snel laden, dat duurt soms wel 20 seconden en dat is wel irritant. Maar bijv. TED ziet er echt strak uit, al die services zijn HD geworden. Trager, maar wel beter beeld.

Voor een apparaat onder de 100 euro is het prima, mijn andere mediaspelers hebben meer bugs of vaag gedoe.

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 03-08-2012 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou inderdaad ja de huidige pootjes die er onder zitten zijn niet echt erg hoog waardoor de ruimte die overblijft nogal krap is.

Even afwachten hoe dat verder verloopt als ik hem op z'n kop leg hoe die warmte zich dan ontwikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik zit nu even wat met youtube te knutselen en dat werkt uitmuntend. Je kan op een computer via youtube afspeellijsten aanmaken en die kan je dan afspelen op je wd mediaspeler. Dat ziet er heel goed uit, elk kanaal komt erin als een keuze om in te bladeren / af te spelen.

Het enige wat ik nog mis is een onderverdeling in abonnementen, nu gooit hij alles op 1 hoop en ik heb nogal veel abonnementen. Maar via youtube op een computer kan je eenvoudig alle video's van 1 abonnement in een afspeellijst zetten en is dat ook opgelost.

Ben zeer tevreden over de laatste firmware, voorheen gebruikte ik youtube niet veel omdat ik elke keer moest inloggen en het intypen van zoekopdrachten op zowel mijn mobiel als op de afstandsbediening irritant was, maar zo voorkom ik dit door het vooraf even klaar te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperoni
@Metselaar38: Wat een bizar gedrag, dat het zo willekeurig lijkt te zijn. Het lijkt me sterk, maar heb je ook al eens geprobeerd je antivirus/firewall eventjes uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisterenavond de hele avond het apparaat gebruikt en niet één keer een vastloper gehad.
Hij lag dus gewoon op z'n kop verder heb ik niets veranderd.
De gaatjes naar boven toe maakt dus blijkbaar wel iets uit wat betreft de warmte afvoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04 07:37
Heeft iemand hier ervaring met de WD TV Live aan een 2.1. (in dit geval Harman Kardon BDS 370) set? Gaat het goed wanneer je het kastje een standaard gedownloade MKV o.i.d. met DTS/5.1 geluid voert? Of wordt dan de dialoog in de films heel zacht, en de achtergronden heel hard door de speakers verwerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
JeroenGans schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 09:40:
Heeft iemand hier ervaring met de WD TV Live aan een 2.1. (in dit geval Harman Kardon BDS 370) set?
Ik heb een 2.1 setje eraan gehad, maar dat was wel een goedkope en die had ik aangesloten met de tulp stekkertjes (en dat klonk al verrassend goed). Ik heb er nu een 5.1 set aan hangen die nieuw rond de 800 euro was (iets meer richting de Kardon BDS 370) en dat klinkt echt heel goed. Ook niet 5.1 materiaal is prima te doen, ik heb een optie om mijn versterker er een soort virtueel 5.1 geluid van te laten maken en dat werkt heel goed, vooral bij shows als The Voice, dan hoor je het publiek klappen aan de achterkant en de zang van voren en die show is uit Engeland en niet in 5.1 op internet gezet. En 5.1 materiaal is helemaal mooi.

Je sluit hem aan met een sfdif aansluiting en dan moet je wel even aangeven in het menu dat hij optisch moet gebruiken (niet stereo of optisch via hdmi), anders heb je alleen stereo geluid.

Ik zou eigenlijk niet weten waarom het niet een perfect geluid gaat worden met zo'n mooie set.

Ik pak altijd wel zoveel mogelijk 5.1 versies mee , ook van tv series. Neemt wel meer opslagruimte in beslag en dat tikt wel aan (scheelt toch een 800 mb per uur minimaal). Maar dat is het wel waard.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 04-08-2012 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04 07:37
Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 10:14:
[...]

Ik heb een 2.1 setje eraan gehad, maar dat was wel een goedkope en die had ik aangesloten met de tulp stekkertjes (en dat klonk al verrassend goed). Ik heb er nu een 5.1 set aan hangen die nieuw rond de 800 euro was (iets meer richting de Kardon BDS 370) en dat klinkt echt heel goed. Ook niet 5.1 materiaal is prima te doen, ik heb een optie om mijn versterker er een soort virtueel 5.1 geluid van te laten maken en dat werkt heel goed, vooral bij shows als The Voice, dan hoor je het publiek klappen aan de achterkant en de zang van voren en die show is uit Engeland en niet in 5.1 op internet gezet. En 5.1 materiaal is helemaal mooi.

Je sluit hem aan met een sfdif aansluiting en dan moet je wel even aangeven in het menu dat hij optisch moet gebruiken (niet stereo of optisch via hdmi), anders heb je alleen stereo geluid.

Ik zou eigenlijk niet weten waarom het niet een perfect geluid gaat worden met zo'n mooie set.

Ik pak altijd wel zoveel mogelijk 5.1 versies mee , ook van tv series. Neemt wel meer opslagruimte in beslag en dat tikt wel aan (scheelt toch een 800 mb per uur minimaal). Maar dat is het wel waard.
Oke! Klinkt goed! Via HDMI aan een 2.1. set zou dus ook gewoon goed moeten gaan? Dan denk ik dat ik vandaag zon kastje op de kop tik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
JeroenGans schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 10:18:
Oke! Klinkt goed! Via HDMI aan een 2.1. set zou dus ook gewoon goed moeten gaan? Dan denk ik dat ik vandaag zon kastje op de kop tik!
Is het niet handiger om met jouw versterker gewoon een optische kabel voor pakweg 6 euro bij de Gamma ofzo te halen en die te gebruiken? Dus hdmi naar je tv en dan optische kabel van de mediaspeler naar je versterker. Je hebt 2 optische ingangen namelijk op je versterker.

Maar hdmi kan natuurlijk ook prima, dat is misschien handiger omdat je dan het tv geluid kan gebruiken en het geluid via de versterker zonder te schakelen in het menu.

Ik zou het gewoon straks even testen wat het beste geluid geeft, mijn versterker heeft geen hdmi ingangen, ik vermoed dat het geluid gelijk is met de beide mogelijkheden in jouw setup. Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen, maar werken gaat het zeker en goed ook.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 04-08-2012 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@pepperoni

Ja, om gek van te worden. Heb het ook al geprobeerd met de firewall en virusscanner geheel uitgeschakeld.

Het stomme is; Hij heeft het een dag ongeveer gedaan. Mooie series kunnen kijken vanochtend, via netwerkshare. Hem uitgeschakeld en nu ik net verder wil kijken vind hij weer de hele computer niet :/

Pc opnieuw gestart, WDTV live opnieuw gestart; niks geen resultaat.

Begin onderhand te twijfelen aan de kwaliteit van dit product, want erg stabiel is hij zeker niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 467994 schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 17:15:
Begin onderhand te twijfelen aan de kwaliteit van dit product, want erg stabiel is hij zeker niet!
Ik durf er wel geld op te zetten dat het aan je netwerk instellingen ligt :+

Hier een handleiding in (steenkolen) Engels:

OS: Windows7 x64 Enterprise edition | Evaluation Edition for IT

Mine settings:
Windows Firewall - OFF
Network: Home Network
Shared Libraries - Nothing, all OFF
Media Steaming - OFF

Advanced Sharing Setting:
Turn on network discovery
Turn on file and printer sharing
Turn on sharing so anyone with network access can read and write... - BUT, I removed (this is just ME) from: My Computer -> Right Click -> Manage -> Shared Folders -> Share: User(s) -> Right Click -> Stop Sharing
- Why I done this? -> Because when I access with WDTV Live to my pc, I do not want to see anything else except files I shared
Use 128 bit encryption
Allow Windows to manage homegroup connection

WDTV Live:
Network Setup: Automatic IP
Clear login info

This is important stuff - How to make share with Windows 7 and WDTV Live:
Part1:
My Computer -> Right Click -> Manage -> Shared folders -> Right Click on Shares -> Click New Share -> Next -> Browse folder with media files -> Next -> Next -> Select Customize Permissions -> Click Custom:
Group or user names:
- Administrators - FullControl, Change, Read - Check
- Everyone - FullControl, Change, Read - Check
(If any of these missing, add them)
Click OK -> Finish -> Finish

Part2:
Go to Computer Managment -> Shared folders -> Shares: Right Click on Share -> Properties -> Security (tab) -> Advanced -> Change Permissions:
Remove/Uncheck - Include inhertable permissions from this object's parent
REMOVE
(Then) Add Administrators - Allow EVERYTHING
(Then) Add Everyone - Allow Reading permissions (I didn't try full permisisons, but it should work) - basically everything with word "read" in it
press OK

Part3:
Go to the "Owner" Tab (in Advanced Security Settings for "Your Shared Folder")
Current owner must be "Administrators", if it's not then:
Press: EDIT, Select Administrators, check "Replace owner on subcontainers and objects" -> OK -> OK -> OK -> OK -> Exit Computer Managment

Extra notes:
You don't need to create extra user for WDTV (like some people suggested - this suggestion works great with WinXP, but it's not needed for Win7)
I tested this also with sharing whole drive -> also work without any problems.

Play your media files:
With WDTV Live go to videos menu -> Network Shares -> YourPC: and your folder should appear now in WDTV without any errors!

En bijbehorende video's waarin het getoond wordt:

http://www.2shared.com/fi..._setup_Win7_-_Folder.html

http://www.2shared.com/fi...older_and_Subfolders.html

[ Voor 89% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 04-08-2012 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suedje
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07:34
Goedemiddag,
ik ben aan het overwegen om dit apparaat aan te schaffen, maar ik ben al een tijd bezig om uit te zoeken of bepaalde files kunnen worden afgespeeld met deze WD TV Live speler, maar een duidelijk antwoord heb ik nog niet gevonden.
Ik heb een JVC videocamera, die de bestanden wegschrijft als .MTS bestanden.
De camera gebruikt de AVC/H.264 codec.
Is er iemand die de WD TV Live heeft, en aan kan geven of deze bestanden wel of niet kunnen worden afgespeeld met deze speler?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:12
suedje schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 14:15:
Goedemiddag,
ik ben aan het overwegen om dit apparaat aan te schaffen, maar ik ben al een tijd bezig om uit te zoeken of bepaalde files kunnen worden afgespeeld met deze WD TV Live speler, maar een duidelijk antwoord heb ik nog niet gevonden.
Is er iemand die de WD TV Live heeft, en aan kan geven of deze bestanden wel of niet kunnen worden afgespeeld met deze speler?
Alvast bedankt
Ik heb een JVC uit 2011 en die gebruikt ook AVC bestanden, deze worden prima afgespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
En even testen is ook geen probleem, moet je alleen even op mediafire ofzo een fimpje van 3 minuten uploaden (in iedergeval langer dan 2 minuten om even goed te testen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
@ Dikkiedikdik update via USB stick liep perfect kan nu ook thema's erop zetten na de update! bedankt voor de uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Een geheime webbrowser ontdekt in de WD TV Live / Hub:

Ga naar instellingen en kies systeem en kies info. In dit scherm klik je op de search knop van de afstandsbediening en dan krijg je een zwart scherm. Wacht nu 1 minuut en dan krijg je dit:

Afbeeldingslocatie: http://community.wdc.com/t5/image/serverpage/image-id/8678i5E62854B0C7E10C5/image-size/original?v=mpbl-1&px=-1

Afbeeldingslocatie: http://community.wdc.com/t5/image/serverpage/image-id/8540iB3150634F9EEB1A3/image-size/original?v=mpbl-1&px=-1

Moet goed werken met een usb toetsenbord en muis, maar die heb ik niet. Ik begrijp uit reacties dat de muis niet goed werkt terwijl het wel zou moeten? Je moet hem ook kunnen bedienen met de WDTV LIVE HUB app , waarschijnlijk ook met de wd tv live app. Heb nog geen tijd gehad om ermee te experimenteren, maar daar heeft vast iemand hier wel interesse in. Ik ben heel benieuwd. Uitzending gemist? Zal wel niet, maar wie weet?

Wil je weer stoppen met browsen? Klik dan op de blauwe knop op de afstandsbediening.

:D :D :D

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 10-08-2012 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Cool :D

nu kijken of de standaard dingen werken als Flash en JS etc. Leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
youporn of pornhub erop en je hebt een heel nieuwe afzetmarkt :+

Geen idee of je favorieten kan bewaren, zou wel top zijn voor mijn interne servertje waarop ik een calibre boekenservertje draai.

Ik ga zo even naar de action toevallig, haal ik een draadloos toetsenbordje (als ze dat daar verkopen).

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 10-08-2012 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 09:28:
youporn of pornhub erop en je hebt een heel nieuwe afzetmarkt :+
Scheelt wel ruimte op je NAS

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Iemand al ervaringen met de browser? Ik heb geen usb toetsenbordje en muis liggen om te testen, heb er wel een paar oude op het werk, die probeer ik volgende week eerst wel even. Beetje zonde om nu geld uit te geven als het niet werkt.

Dus ik hoor graag ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-06 11:20
Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 12:06:
Iemand al ervaringen met de browser? Ik heb geen usb toetsenbordje en muis liggen om te testen, heb er wel een paar oude op het werk, die probeer ik volgende week eerst wel even. Beetje zonde om nu geld uit te geven als het niet werkt.

Dus ik hoor graag ervaringen.
Ik ga het vanavond uitproberen op mijn WDTV Live (Hub). Ik ben benieuwd of dit met iedere firmware werkt en blijft werken? Ik draai 3.01.19 van de Hub. Ik ga het proberen met de iOS app van WD zelf dat schijnt te werken voor het toetsenbord.

Echter zit ik ook met een paar vragen..
- hoe scroll je naar boven/onder (de gesture functie schijnt niet te werken voor de browser dmv de app)
- hoe kan je een link aanklikken op een pagina
- een video afspelen. Ik las dat een niet Flash video (van Vimeo) bij iemand WEL werkte. Dus uitzending gemist, Jon Stewarts 'The Daily Show' of Colbert Report van Comedy Central zal niet gaan werken omdat die Adobe Flash / Microsoft Silverlight gebruiken. Zou de WDTV browser wel HTML5 ondersteunen bijv zodat je speciale Grooveshark html5 audio streams kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:43
Zojuist even de browser uitgeprobeerd. Op zich best geinig dat het erop zit, maar ze hebben het niet voor niets "hidden" gemaakt. Voor een beetje standaard browsen gaat het nu wel (nu.nl enzo) maar zwaardere sites trekt ie niet (heeft zelfs een keer gereboot). Ook het spelen van flash, silverlight en html5 is mij niet gelukt. Bij allen zegt ie dat er een plugin mist (die uiteraard niet te downloaden is).

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2ezpimv.jpg

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb inmiddels ook wat geëxperimenteerd met de browser. Met een usb muis kan je de muisaanwijzer bedienen, een toetsenbord is nodig om ENTER in te drukken, althans in mijn app voor android kon ik deze toets niet vinden.

Maar ben al tot de conclusie gekomen dat ik het niet ga gebruiken. Hij liep een keer vast en eigenlijk werkt nu.nl enzo goed, maar alle dingen die ik graag zou willen zijn toch best traag en dan kan ik beter mijn android telefoon op wifi gebruiken.

Als je een mini toetsenbordje hebt liggen is het wel geinig, maar het rechtvaardigt helaas niet de aanschaf van randapparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeers
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:28
suedje schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 14:15:
Goedemiddag,
Alvast bedankt
Zoals al gezegd is, upload eens een filmpje en dan test ik het wel eens. ;-)

.BE / Marstek Venus 5,12kWh / 8400Wp panelen / energie negatieve woning / ENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suedje
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07:34
Dikkiedikdik en vanpeers, bedankt voor het aanbod.
er had al iemand aangeboden om het te testen die zelf ook een JVC camera heeft, vandaar dat ik nog niets heb geupload.
Ik zal vanavond eens kijken of ik een geschikt filmpje heb om te uploaden.
Thanks

update:

Inmiddels hab ik begrepen van Yorroy dat het werkt, thanks.
Ook zag ik gisterenavond dat het nu ook in de handleiding vermeld staat, dat .MTS bestanden worden ondersteund.
Ik ga eens op zoek waar ik deze speler zal gaan halen.
nogmaals bedakt voor de moeite.

[ Voor 35% gewijzigd door suedje op 14-08-2012 09:17 ]

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Nieuwe WD TV Live gebruiker hier :W

Vanmiddag gekocht bij de BCC na een lange tijd van irritatie en frustratie met een AC Ryan Playon HD. Van wat ik ervan gezien en gehoord heb, zullen mijn frustraties vanaf vandaag over zijn O-)

• delacer
Heeft er iemand een Logitec wireless toetsenbord K400 getest met de WDTV Live en zo ja, ben je er tevreden van ?
Ik denk dat je de afstandsbediening dan wel nog steeds nodig hebt ...

• leidel77
delacer schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 16:58:
Heeft er iemand een Logitec wireless toetsenbord K400 getest met de WDTV Live en zo ja, ben je er tevreden van ?
Ik denk dat je de afstandsbediening dan wel nog steeds nodig hebt ...
Heb hem zelf ook.Reciever erin en hij werkt. Zit ongeveer 4 meter van de WD af .De touchpad heb ik niet uitgeprobeerd. zal ik vanavond is ff naar kijken.

[ Voor 4% gewijzigd door leidel77 op 16-08-2012 17:07 ]

• delacer
Dank je leidel77, indien het bij jou werkt, dan bestel ik meteen ook zo'n toetsenbordje met touchpad _/-\o_
à 34,95 € bij Replacedirect.be, misschien nog goedkoper erders...
Hopelijk detecteert de WD dan probleemloos het azerty klavier ? Of waar moet ik dat gaan instellen ?

• leidel77
@delacer.

Zou het niet weten werk zelf met qwerty maar buiten een andere layout van de toetsen moet dat geen probleem zijn. Was vanavond nog wel van plan om hem nog te testen met de browser waar Dikkiedikdik mee kwam. laat het wel weten als het werkt.

Topicstarter
leidel77 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 17:22:
Was vanavond nog wel van plan om hem nog te testen met de browser waar Dikkiedikdik mee kwam.
Het was een copy en paste van een ander forum, ik houd er een stel in de gaten en post hier dingen die interessant zijn zodat iedereen er wat aan heeft. Het zijn in iedergeval fora die ik in de openingspost heb staan (gisteren nog eentje toegevoegd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

Sinds de nieuwe update (heb hem gister pas binnen gehaald) zijn in ene al mn video's favorites geworden! Beetje jammer dan moet ik dus bij elke video het zelf weg halen of alle bestandjes weg halen en de film informatie ook weer bij alle films ophalen :(

HOI.

Pagina: 1 ... 10 ... 57 Laatste