Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, heb het even uitgezocht.

Ik heb zelf een vijftal folders, te weten:

kinderfilms
films
tvseries
muziek
foto

Op de WD ben ik allereerst naar files (bestanden) gegaan in het hoofdmenu. Daar ben ik via mijn synology nas naar de directory gegaan waar ik bovenstaande 5 mappen zie staan. Elke keer ben ik op 1 map gaan staan zodat hij geselecteerd was en heb vervolgens op options geklikt op de afstandsbediening. Daar kies je dan voor add to media library.

Vervolgens naar het hoofdmenu en op music (muziek) klikken. Dan krijg je de vraag waar hij muziek moet vinden, ik kies dan media library en vervolgens zie ik gelijk al mijn muziek. Als je geen keuze krijgt moet je op de rode knop van je afstandsbediening klikken en daar de bron selecteren. Je hoeft dus niet de muziek folder te kiezen. De afbeeldigen van de cd's haalt hij trouwens uit de mp3 zelf. Ik heb nergens in mijn muziekmap een jpg bestand staan (dat gaat denk ik ook problemen geven bij het bekijken van foto's). Met tag & rename plaats ik altijd jpg'tjes in de mp3's.

Idem voor foto's en video. Bij video kan je meerdere bronnen selecteren. Daar heb ik kinderfilms, films en tvseries in.

Ik heb het net nog getest met muziek en dat werkt erg goed. Foto's ga ik nog testen, maar aangezien ik meer dan 40.000 foto's heb blijft hij denk ik nog wel even een index maken... dus dat kan ik zo 123 nog niet zeggen.

Video's had ik al werkende op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:37
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 20:20:

Ok, heb het even uitgezocht.

Ik heb zelf een vijftal folders, te weten:

...knip...
Oké, ben net thuis en ga het gelijk even proberen. Bedankt alvast!

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zo, ben even met het Surreal Media Center theme bezig geweest.

Het stoort me nogal dat er een groot logo in het menu zit en ik wil ook geen live tv optie in het menu. Ik heb met behulp van photoshop elements aanpassingen gemaakt.

Voor de liefhebber is hier het photoshop sjabloon te vinden zodat een ieder zelf aan de slag kan zonder al het werk nogmaals te doen:

http://www.mediafire.com/?rzmrh44zbfhew29

Ik heb het logo weggehaald en de live tv menu optie in een xml bestandje ook, verder geen wijzigingen. "Mijn" skin is hier te downloaden:

http://www.mediafire.com/?c5p06uqh56kh56k

Het menu ziet er dan als volgt uit:

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/sdo021.png

En het origineel wat ik minder mooi vind:

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2qd0t4l.jpg

Ik ga er later nog wel eens verder mee, heb nu wat schilder/kluswerk wat ik moet afronden de komende weken. Maar voor wie wat simpel wil beginnen is dit een leuke theme, simpeler kan je het niet krijgen en ondanks de simpelheid is het naar mijn idee een van de beste themes die er bestaat.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2012 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
Netjes gedaan hoor! Ik heb het overigens geprobeerd met die mediabibliotheek, maar dat gaat 'm voor mij niet worden. Het werkt overigens prima, alleen gooit hij dan alles op één hoop en dat wil ik niet...

Als ik er voor kies om het via netwerk share te doen, dan zie ik helaas wel de gedeelde mappen "photo" en "music" wanneer ik in het thema op "video" klik, maar ik behoud netjes de folderstructuur zoals ik die ook aangemaakt heb op mijn NAS.

Bij "music" zie ik op de mediabibliotheekmanier trouwens alleen maar "alle albums" en kan ik niet meer op andere manieren mijn muziek selecteren (via artiest, album, enz.).

Zo blijven we stoeien met het zoeken naar de juiste indeling....

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, muziek en foto's helemaal zijn niet heel ideaal. Zelf heb ik net een wat kaler menu gemaakt, naast live tv heb ik voor mijzelf ook foto's en muziek uit het menu gehaald, dat gebruik ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
Ik ben nu zwaar aan het stoeien om vanaf mijn iPhone verbinding te kunnen krijgen met DS. Via WiFi werkt het allemaal wel, maar via EDGE/3G loop ik te tobben met poorten die ik op mijn router open moet zetten (D-Link DIR-855).

Ik heb gisteren Sab Mobile gekocht voor iOS en zou daarmee op afstand de NZB naar SABnzbd kunnen sturen van de NAS, en de download laten starten, maar krijg het (nog) met geen mogelijkheid aan de praat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
A3-D schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 12:27:
Ik heb gisteren Sab Mobile gekocht voor iOS en zou daarmee op afstand de NZB naar SABnzbd kunnen sturen van de NAS, en de download laten starten, maar krijg het (nog) met geen mogelijkheid aan de praat...
Wat ik doe is sabnzbd mijn newzbin2.es account laten uitlezen, ik heb een app (weet ff de naam niet) waar ik bookmarks op newzbin2.es kan maken en die download mijn sabnzbd dan automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodyman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

(jarig!)
Ik heb de WDTV live nu een tijdje, afspelen van films en mp3's gaat perfect, echter bij Spotify stottert de player voortdurend. Ene moment speelt hij een nummer vlekkenloos af, maar 5 minuten later stokken de nummers en blijft de speler even een paar seconde hangen, dan duurt het soms weer 30 seconden voor hij haperend verder speelt.

Iemand enig idee? Ik ben helemaal up to date qua firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het niet meer !
Wie kan mij helpen ?

Ik heb een externe Freecom network drive 1TB in mijn netwerk. Deze zit direct op mijn router aangesloten.
Hierop staan allerlei films voor de kids.
Deze films bekeek ik voorheen altijd via een omgebouwde XBOX met XBMC erop.
Echter deze is onlangs overleden.

Nu heb ik hiervoor een WD TV Live gekocht.
Met de WD TV Live ga ik naar "Video's" en kies vervolgens als bron de "netwerk share".
De WD ziet dan mijn Freecom network drive staan met zijn naam FND.
Echter vervolgens moet ik een "Username en Password" invullen.

Ik dacht eerst dat dat het wachtwoord was die ik ook moet gebruiken om met mijn Windows 7-PC op de instellingen van mijn Freecom network drive te komen, maar dat is niet goed.
Ik krijg iedere keer de melding :
Ongeldige gebruikersnaam of password

Ik heb er inmiddels al zoveel tijd aan besteed, heel veel geprobeerd, maar niets lukt.

Wie kan mij verder helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Staat in de handleiding van je drive als het goed is :+

admin

is zowel de username als het password als het goed is en je het niet veranderd hebt
Rodyman schreef op zondag 24 juni 2012 @ 13:13:
Ik heb de WDTV live nu een tijdje, afspelen van films en mp3's gaat perfect, echter bij Spotify stottert de player voortdurend.
toevallig bij ziggo internet? Ik lees daar meer van dit soort problemen (ziggo forum), maar die zijn op windows pc's en niet op een mediaspeler.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2012 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

admin, admin
Dat heb ik geprobeerd, maar dat werkt niet.
Dan krijg ik :
Ongeldige username of password

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuitarJJ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-05-2023
Mijn WDTV functioneert niet meer goed sinds de laatste twee a drie weken.

Elke keer als ik hem vanuit zijn standbye aanzet, moet ik opnieuw een inhoudsbron kiezen. Als ik vervolgens mijn laptop wil kiezen duurt het meestal behoorlijk lang voordat hij in het lijstje van de Network Shares komt te staan. Soms klik ik hem aan, maar mag ik vervolgens opnieuw een inhoudsbron kiezen.

Daarnaast download hij opeens niet meer altijd de moviesheets en duurt het bijna twee minuten om een videobestand af te spelen. Tot die tijd zwart beeld.

Soms loopt de ondertiteling opeens niet meer synchroon, terwijl dat op mijn laptop wel het geval is (een paar keer getest).

Ik denk dat het door de (ena-)laatste firmware update komt. Is het mogelijk om de player te downgraden? Het nieuwe uiterlijk van de services bevalt me trouwens ook niet!

https://www.booksformanagers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 20:06:
admin, admin
Dat heb ik geprobeerd, maar dat werkt niet.
Dan krijg ik :
Ongeldige username of password
en de username en password van je router? Wellicht werkt dat?

Als dat niet werk kan je nog username admin gebruiken en password veld leeg.
En anders een andere schrijf er even aanhangen en kijken of hij die wel ziet, misschien heeft je vorige mediaspeler iets gedaan met de bestanden, ik heb echter geen ervaring met xmbc.

Tot slot kan je nog contact opnemen met freecom, ze vragen dan vermoedelijk wel of je de schrijf rechtstreeks aan een windows pc heb gehangen en wat er dan gebeurde. Het klinkt in iedergeval als iets oplosbaar.
GuitarJJ schreef op zondag 24 juni 2012 @ 20:19:
Ik denk dat het door de (ena-)laatste firmware update komt. Is het mogelijk om de player te downgraden? Het nieuwe uiterlijk van de services bevalt me trouwens ook niet!
Is zeker mogelijk. Ik zoek ff de link voor je

hier is ie: http://wdc.custhelp.com/a...3L3NpZC9zYUQ5Y1NSaw%3D%3D

Je kan alleen denk ik niet het uiterlijk van bijv. de oude youtube terugkrijgen, het menu in oude staat herstellen kan wel, maar dat nieuwe uiterlijk van een paar services krijg je ook met oudere firmwares. Maar ik vermoed dat je dat niet bedoelt.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2012 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:06:
[...]

En anders een andere schrijf er even aanhangen en kijken of hij die wel ziet, misschien heeft je vorige mediaspeler iets gedaan met de bestanden, ik heb echter geen ervaring met xmbc.

Tot slot kan je nog contact opnemen met freecom, ze vragen dan vermoedelijk wel of je de schrijf rechtstreeks aan een windows pc heb gehangen en wat er dan gebeurde. Het klinkt in iedergeval als iets oplosbaar.

Bedankt voor je reactie, maar ik heb de WD TV Live bedraad aangesloten op mijn router, dus niet draadloos.
username Admin en password leeg heb ik ook al geprobeerd, maar tevergeefs.
Als ik de Freecom schijf via USB aan de WD hang, dan ziet de WD wel alles.
Maar ik wil de Freecom in mijn netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:13:
[quote]Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:06:
[...]

Bedankt voor je reactie, maar ik heb de WD TV Live bedraad aangesloten op mijn router, dus niet draadloos.
username Admin en password leeg heb ik ook al geprobeerd, maar tevergeefs.
Als ik de Freecom schijf via USB aan de WD hang, dan ziet de WD wel alles.
Maar ik wil de Freecom in mijn netwerk.
Mijn probleem is zojuist opgelost !
Freecom heeft een firmware-update voor Windows 7-netwerken.
Na die update wordt er door de WD TV Live geen username en password gevraagd.
I am happy !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuitarJJ
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 22:06:

[...]

Is zeker mogelijk. Ik zoek ff de link voor je

hier is ie: http://wdc.custhelp.com/a...3L3NpZC9zYUQ5Y1NSaw%3D%3D

Je kan alleen denk ik niet het uiterlijk van bijv. de oude youtube terugkrijgen, het menu in oude staat herstellen kan wel, maar dat nieuwe uiterlijk van een paar services krijg je ook met oudere firmwares. Maar ik vermoed dat je dat niet bedoelt.
Bedankt! Ik ga hem vandaag even proberen te downgraden. :)

update: gelukt! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Even voor de zekerheid:
Zowel de topicstart als de PriceWatch beweren dat de WD TV Live (2011) als digitale audio uitgang een 'Digitaal Coax (S/PDIF)" heeft. Elektrisch dus.

Echter, de handleiding die ik gevonden heb, en enkele posts hier, hebben het weer over een optische aansluiting.

Wat is het, wat er echt op zit: elektrisch of optisch audio-uit? Aangezien ik enkel een elektrische coax nog vrij heb op m'n versterker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 09:50

P-ter

...

vanaalten schreef op maandag 25 juni 2012 @ 22:01:
Even voor de zekerheid:
Zowel de topicstart als de PriceWatch beweren dat de WD TV Live (2011) als digitale audio uitgang een 'Digitaal Coax (S/PDIF)" heeft. Elektrisch dus.

Echter, de handleiding die ik gevonden heb, en enkele posts hier, hebben het weer over een optische aansluiting.

Wat is het, wat er echt op zit: elektrisch of optisch audio-uit? Aangezien ik enkel een elektrische coax nog vrij heb op m'n versterker...
Optische uitgang (gebruik deze zelf ook).

Het is wat lastig te vinden op de WD site, maar het staat er wel:

http://wdc.com/en/products/products.aspx?id=330 , en dan bovenaan doorklikken op de PAL versie. In de popup die opent staat :

Product Specifications
Interface Ethernet, USB 2.0, HDMI, Composite A/V, Wi-Fi, Optical audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik pas de openingspost wel even aan zodat het wat duidelijker is, het is inderdaad een S/PDIF (Toslink optical) aansluiting en niet de elektrische.

Zijn wel converters te koop voor pakweg 15 a 20 euro (rca naar toslink).

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2012 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Nu online
Bedankt voor de antwoorden. Ik had al wel de verwachting dat het optisch zou zijn, maar aangezien de TS al die tijd niet bijgewerkt was begon ik te twijfelen ("ik zal toch niet de enige zijn die dit ziet?!?").

Kwam er ook achter dat m'n DVD-speler zowel optisch als met coax was aan te sluiten, en ik de optische uitgang gebruikte. Die nu omgezet naar coax (tadaaa, optische input op versterker vrij!) en gisteravond een WD-TV aangeschaft. Werkt vooralsnog prima als vervanging van de vorige mediaplayer! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mooi om te horen.

Zelf ga ik bij een aanschaf van een nieuwe versterker hier goed op ga letten. Eigenljk moet ik een apparaat hebben met minimaal 3 optische ingangen, maar dat zal wel weer niet goedkoop zijn en ik wil eigenlijk geen schakelkastje. Dat heb ik gehad, maar werkt maar matig (had ook wel een goedkope).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodyman
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

(jarig!)
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 19:44:
[...]

toevallig bij ziggo internet? Ik lees daar meer van dit soort problemen (ziggo forum), maar die zijn op windows pc's en niet op een mediaspeler.
Oh je hebt helemaal gelijk. Op de pc gaat het ook niet best, alhoewel wel iets beter dan via de wdtv. Ik volg het topic op het ziggo en spotify forum nu ook. Hier moet het aan liggen, thanks :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperoni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 09:56
Hoi mede tweakers,

Ik zit te denken om morgen ook een WD TV Live te kopen, ik wil voornamelijk vanaf m'n laptop/nas materiaal kunnen streamen met ondertitel zonder gedoe met converteren/mediaservers. Ik ben nu al een paar uur aan het lezen en vergelijken, en heb toch een paar vraagjes nog, wellicht dat iemand ze wil beantwoorden.
  • Ik lees dat HD-DTS niet ondersteund wordt, houdt dat in dat ik sommige films moet converteren voor ik ze kan afspelen, of speelt de speler ze gewoon af, maar op een ander formaat? (heb geen fancy home cinema set dus opzich maakt het me niet zo uit, wil alleen geen dingen omzetten)
  • Ook lees ik dat het upscalen van SD content niet zo mooi zou zijn, is dat (nog) zo? En is dit eventueel te omzeilen door het niet te upscalen maar je tv dit te laten doen?
  • Hoe zit het met menu's van DVD's BR's?
Bedankt alvast voor alle info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:21
Ik heb al mijn dvd's & BR's omgezet naar .iso bestanden.. Deze speelt hij perfect af met bijbehorende menu's..! Ik vind dat een DVD er behoorlijk uit ziet, volgens mij wordt het overdreven... Wellicht zijn er mediaspelers die het beter doen, maar deze doet dat in ieder geval niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DVD afspelen doet hij prima, heb hier meerdere mediaspelers (4 merken) staan en ik zie het verschil eigenlijk niet. Idem met SD spul. Ik merk wel dat het ook van het merk tv afhangt, een duurdere philips doet het bijv. beter met SD spul dan een goedkopere sony. Ik vermoed dat het eerder afhangt van het merk tv dan van het type mediaspeler.

Mijn vrouw kijkt in iedergeval regelmatig sd spul en ik kijk weleens mee en het is prima.

Ik heb net weer een mediaspelertje gekregen bij aanschaf van een nieuwe pc, dit keer een mvixpvr, ik zal nog eens zien hoe die het met sd spul doet, deze mediaspeler is bedoelt voor sd spul (althans dat was in 2008/2009 toen hij uitkwam het idee erachter). Als ik binnenkort even wat tijd heb zal ik het verschil eens gaan bekijken.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2012 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperoni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 09:56
Bedankt voor de info, heb hem gekocht, en nu aan de tv hangen. Ben tot nu toe erg enthousiast erover. Lekker slim en simpel apparaatje is het. Ga ik nog veel plezier aan hebben denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Ik heb het gevoel dat ik er over heen lees, maar ik kan het nergens terug vinden.
Als ik een externe HDD via USB aansluit op de WD TV Live, kan ik deze opslagruimte dan via FTP of SMB benaderen om er files op te zetten?

Ik krijg het niet gevonden. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozz
  • Laatst online: 15:09
Jk_W schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 22:36:
kan ik deze opslagruimte dan via FTP of SMB benaderen om er files op te zetten?
Ja, dat kan via SMB, maar het gaat niet snel. Het blijft een 100Mbit verbinding.

[ Voor 12% gewijzigd door Kozz op 03-07-2012 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze theme werkt ook op de WD TV Live najaar 2011 editie.

http://community.wdc.com/...URFACE-7-3-12/td-p/327445

Ziet er als volgt uit:

Afbeeldingslocatie: http://img51.imageshack.us/img51/9179/arviews.jpg

Onderstaande links zijn al aangepast met de juiste correctiebestanden, dus instructies voor update van het officiele forum hoef je niet op te volgen:

Link naar versie met 15 video's per pagina

Link naar versie met 18 video's per pagina

Link naar versie met 18 video's per pagina met landscape view

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2012 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkeenjij36
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:28
ikkeenjij36
hallo allemaal sinds kort ook in t bezit van de wdlive
ik heb er ook een ds212j als nas server staan.
nu is mijn probleem dat ik geen bestanden kan zie in video foto enz
ook de mediabibliotheek geeft aan 0 bestanden.
voorzover ik begrepen heb staat de wd nu als upnp/dlna aangesloten.
met als gevolg de bekende probs met dvd menu iso enz.
wie kan mij helpen om alles goed in te stellen voornamenlijk de mas dan denk ik zodat ik de wd ten volle kan benutten samen met de nas.
op de nas staan verschillende mappen waaruit ik wil streamen.
als ik op het onderdeel server klik blijft het pijltje ronddraaien zonder de nas te vinden geld ook voor windows server dus ik ga ervanuit dat het nog niet goed ingesteld staat.
heb op de nas 2 accounts admin(ik) en guest.
voorderest nog niks ingesteld verder daar.
ik hoop op hulp want ik kom er niet uit.
spelfouten komt door t tikkem via foon want ben chauffeur en hele week onderweg en in t weekend weer thuis.
ik hoop dat er iemand mij kan/wil helpen hiermee.
een enthousiaste newby met de wd en nas.
groeten eric.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eric, ik maak vandaag wel even een overzicht hoe ik het gedaan heb. Ik heb zelf ook de 212j, dus dat moet goedkomen.

Ik zie zo snel al een paar dingen die je verkeerd doet, maar ik werk het even rustig uit thuis zodat je in 1 keer alle info correct hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkeenjij36
ok dikkiedik bedankt voor je reactie en ik ben nu al opglucht dat iemand mij wil helpen
een pm of mail kan mag ook als het topic anders tever off gaat?
groet eric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ikkeenjij36 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:59:
ok dikkiedik bedankt voor je reactie en ik ben nu al opglucht dat iemand mij wil helpen
een pm of mail kan mag ook als het topic anders tever off gaat?
groet eric
Ik zet het hier wel even neer, kan het gelijk in de openingspost, deze vraag is al 2 keer voorbijgekomen in een paar maand tijd. Het is niet heel ingewikkeld, maar als je een stap vergeet kan je er lang naar zoeken en dat is ook maar irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Req-
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-08 20:46
Heb op dit moment met een file over de 2,7 gb na een tijd dat hij gaat haperen en dat hij geluid verliest. Nu is mijn vraag of jullie allemaal N-routers gebruiken en of het hiermee beter gaat. Heb namelijk hier nog een G-router staan van 6 jaar oud en ik heb wel vaker problemen met streamen naar bijv. mijn Xbox.

Zou een N-router geschikt zijn nu??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkeenjij36
Req- schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 15:13:
Heb op dit moment met een file over de 2,7 gb na een tijd dat hij gaat haperen en dat hij geluid verliest. Nu is mijn vraag of jullie allemaal N-routers gebruiken en of het hiermee beter gaat. Heb namelijk hier nog een G-router staan van 6 jaar oud en ik heb wel vaker problemen met streamen naar bijv. mijn Xbox.

Zou een N-router geschikt zijn nu??
beste het ligt eraan of je via wifi streamt of bedraad.
via wifi:ja een n-router zou dan beter geschikt zijn ivm met hogrre doorvoersnelheid echter ben je wel afhankelijk van signaal kwaliteit.
bedraad:ook dan zou een nieuwe router een oplossing zijn als de oude noog een 100 mbit router is bijna slle nieuwe routers hebben tegenwoordig 1Gb doorvoersnelheid.
let op als je een switch gebruikt ook even naar doorvoersnelheid kijken.
suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkeenjij36
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 14:16:
[...]

Ik zet het hier wel even neer, kan het gelijk in de openingspost, deze vraag is al 2 keer voorbijgekomen in een paar maand tijd. Het is niet heel ingewikkeld, maar als je een stap vergeet kan je er lang naar zoeken en dat is ook maar irritant.
ok dan,idd misschien dat een ander hetzelfde probleem heeft kan diegen ook gelijk profiteren van jouw kennis.
ik wacht het even af en dan ga ik ermee aan de slag zodra ik thuis ben. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Req-
ikkeenjij36 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 15:31:
[...]

beste het ligt eraan of je via wifi streamt of bedraad.
via wifi:ja een n-router zou dan beter geschikt zijn ivm met hogrre doorvoersnelheid echter ben je wel afhankelijk van signaal kwaliteit.
bedraad:ook dan zou een nieuwe router een oplossing zijn als de oude noog een 100 mbit router is bijna slle nieuwe routers hebben tegenwoordig 1Gb doorvoersnelheid.
let op als je een switch gebruikt ook even naar doorvoersnelheid kijken.
suc6
Ok maar is de signaalkwaliteit dan juist beter of minder goed???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkeenjij36
Req- schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:39:
[...]

Ok maar is de signaalkwaliteit dan juist beter of minder goed???
dat ligt helemaal aan jouw situatie:
router ver weg/dichtbij
meerdere signalen in de buurt
enzovoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gebruik synology nas met de WD TV Live:

Ik heb op de Synology de volgende mappen aangemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/34nsj9c.png

En ik heb een stel users aangemaakt. Voor je mediaspeler moet je een eigen user aanmaken. Ik heb mijn user wdtv genoemd. Geef een niet te lastig wachtwoord (omdat je hem straks moet invoeren met de afstandsbediening). Nu zijn er een aantal mappen waar je bijv. films en muziek in gaat stoppen en die mappen wil je benaderen vanaf de WD TV Live. Je moet de useraccount dan op deze mappen lees/schrijf rechten geven (alleen leesrechten werkt niet).

Stel op de nas ook in dat de werkgroep WORKGROUP moet zijn. Dit doe je in het configuratiescherm van de DSM software bij Win/Mac/NFS.

Zorg ook dat de NAS een vast ip adres heeft. Dit doe je in het configuratiescherm bij netwerk en dan tabblad algemeen. Ook moet je dit in je router opgeven.

Nu ben je klaar op de NAS.

Op de mediaspeler (dit is even in het engels omdat mijn mediaspeler op de engelse taal staat) ga je naar setup en dan kies je network settings en bij workgroup vul je dezelfde workgroup in als hierboven (workgroup dus).

Ga naar files en dan kies je netwerk share (misschien moet je op het rode knopje op de afstandsbediening klikken om deze te selecteren) en dan kies je windows shares en dan zie je als het goed is je server staan. Ga naar de mappen toe die je wilt toevoegen, bijvoorbeeld tv series of films. Selecteer de map en kies options op de afstandsbediening en dan add to medialibrary. Zo doe je dat voor alle mappen die je wilt benaderen op je nas.

Nu ga je naar video of music in het hoofdmenu en dan vraagt hij wat je erin wilt zetten (als het niet werkt weer rode knopje gebruiken op je afstandsbediening). Kies mediashare en de gewenste map en klaar ben je.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2012 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Code sniffer software in de firmware:

http://community.wdc.com/...sole-sniffer/idi-p/424496

Verder heb ik zometeen de links van de nieuwe theme (zie paar posts hierboven) aangepast naar een betere versie, nu kan je ook files deleten en ondertiteling weer selecteren. Zodra de post geedit is staan de nieuwe files online, de oude verwijder ik zodat niemand in de war kan raken.

Ik verschuif deze actie even, kom mijn mediafire account niet in momenteel en er komt over 3 dagen een update aan, dan post ik in 1 keer even een update.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2012 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delacer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-05 13:30
Moeten wij ons daar zorgen om maken ? Ik denk van wel :(
Hopelijk wordt dit verwijderd uit de komende firmware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
delacer schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 19:37:
[...]

Moeten wij ons daar zorgen om maken ? Ik denk van wel :(
Hopelijk wordt dit verwijderd uit de komende firmware...
Ik moet er nog even induiken, maar ik wel in de planning om hier iets mee te doen (blokkade in te stellen op firewall).

Verder merk ik dat youtube laid back opeens een irritante manier heeft gekregen om dingen te zoeken, hij gaat voorspellen welke letter je wilt invoeren, dus als je baby wilt zoeken gaat hij bij de b toets ook een y aanraden, maar dat werkt echt matig.. gadver, en je kan het er niet uitslopen of wat dan ook omdat youtube dat in beheer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik heb eergisteren een firmware update gehad om mijn WD tv live. Sindsdien lopen bestanden die ik vanaf mijn NAS (DS212+) stream (bekabeld) gewoon vast. Echt zwaar irritant. Hij geeft soms ook aan dat de bron is verwijderd... of ik een nieuwe wil selecteren. Druk ik op annuleren, kom je terug in het hoofdmenu, klik weer op video's en ja hoor... hij leest gewoon weer de mappen van de DS.

Nu loopt hij ook weer vast. Gelijk geprobeerd hetzelfde bestand af te spelen vanaf de pc. Gaat zonder problemen. Geen enkele hapering o.i.d.

Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak is? Don't fix it if it ain't broken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:48

sapphire

Die-hard pruts0r

Ik was me eens iets af aan eht vragen vandaag.

Ik ben van plan deze speler binnenkort aan te schaffen. En ik heb een externe dvd-rom over. Zou je die dan op de USB aansluiting kunnen aansluiten en dan zo een dvd-schijf kunnen afspelen? Voor de enkele keer dat we hier een schijf willen kijken zou het wel handig zijn :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sapphire schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 19:25:
Ik ben van plan deze speler binnenkort aan te schaffen. En ik heb een externe dvd-rom over. Zou je die dan op de USB aansluiting kunnen aansluiten en dan zo een dvd-schijf kunnen afspelen? Voor de enkele keer dat we hier een schijf willen kijken zou het wel handig zijn :)
Geen idee, op de ac ryan kan het wel. Ik heb mijn vader even voor je gebeld, die komt hier morgen op bezoek en die heeft zo'n externe dvd brander in usb behuizing liggen (gekocht bij alternate, niet een zelfbouwpakket met losse schrijf erin).

Ik zal het even voor je testen, ben zelf ook wel nieuwsgierig. Niet dat ik het ga gebruiken, maar het is wel even leuk om te testen. En wie weet gaat ooit mijn dvd speler kapot, dan kan ik dit ding als alternatief erop aansluiten.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2012 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkeenjij36
update:nou helemasl tevree met de wd
dankzij hulp van dikkiedik alles goed ingesteld en draaien maar
enigste probleem is nog dat ik niet alle mappek kan benaderen en via files geeft ie aan dat er geen media inzit
maar sta open voor suggesties:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkeenjij36
nog x een updat
na een tijdje er niks mee doen slaat ie vast en reageert nergens meer op
alleen stroom eraf helpt om te resetten wie geeft hulp?
gebeurt nadat ik gisterer ander theme geplaatst heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:46

CeesKees

I rest my Kees

Theme weer terugzetten?

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij is dat probleem al opgelost, een herstart heeft geholpen.

Edit: toch niet. Ik post wel even wat zaken uit mijn mail, misschien heeft iemand tips:

had daarnet echter tijden spotify dat ie zelf deed rebooten en opnieuw de bibliotheek ging bijwerken en daardoor nergens meer op reageerde.
overigens zijn er nog steeds rare dingen
max aantal mappen in bibliotheek
bij sommige mappen geeft ie aan geen media aanwezig terwijl ik zeker weet dat erwat inzit

--------------------------

nou net dus weer vast geslagen
beeld zwart en het lampje op de voorkant blijft knipperen maar doet niks ook verschijnt ie niet in netwerk en is tie niet bereikbaar via de webinterface.
moet ik om gaan ruilen denk je?

[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2012 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Laatst online: 18:48

sapphire

Die-hard pruts0r

Klinkt allemaal wel lekker Dikkiedikdik :(

Overigens nog geprobeerd met de dvd-rom van je vader ?

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-09 13:52
ik heb een aantal theme's gedownload (ook die van dikkiedikdik;) ) maar hoe lang duurt het als je via chrome - ip -appe. de file upload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gendji
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09 06:23
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 11:38:
nou net dus weer vast geslagen
beeld zwart en het lampje op de voorkant blijft knipperen maar doet niks ook verschijnt ie niet in netwerk en is tie niet bereikbaar via de webinterface.
moet ik om gaan ruilen denk je?
Ik heb geen idee of het helpt tegen vastlopen maar sinds ik overgestapt ben op Thumbgen en de Black Mamba sheets/covers, heb ik de media library uitstaan. Geen gekke restarts meer of vastlopers. Er zijn natuurlijk nadelen dat bepaalde dingen niet meer werken maar de voordelen zijn veel groter.

Probeer het eens, misschien dat het helpt.

Life Is Not A Journey To The Grave With The Intention Of Arriving Safely In A Pretty And Well Preserved Body, But Rather To Skid In Broadside, Thoroughly Used Up, Totally Worn Out, And Loudly Proclaiming: Wow.... What A Ride !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sapphire schreef op zondag 08 juli 2012 @ 12:58:
Klinkt allemaal wel lekker Dikkiedikdik :(

Overigens nog geprobeerd met de dvd-rom van je vader ?
Ja , sorry, vergeten te melden. Dat werkt helaas niet. Heb er niet superveel tijd aan kunnen besteden, maar ik heb voor local storage gekozen aangezien de dvd speler met een usb kabel was aangesloten en helaas kreeg ik de hele tijd melding no device.

Jammer, bij de AC Ryan kan het wel, maar die mediaspeler is alweer wat ouder en echt een stuk minder fijn dan de WD TV, dus dat zou ik je ook niet aanraden.

Zelf heb ik 2e hands voor iets van 75 of 100 euro een goede home cinema set gekocht met optische ingang voor geluid, daar kan ik ook wel een dvd op afspelen en je hebt gelijk perfect geluid bij zaken die je afspeelt met de mediaspeler, wellicht een tip.
U2psv schreef op zondag 08 juli 2012 @ 14:59:
ik heb een aantal theme's gedownload (ook die van dikkiedikdik;) ) maar hoe lang duurt het als je via chrome - ip -appe. de file upload?
Binnen een minuut moet het wel klaar zijn, bij mij werkt het alleen met firefox en internet explorer op een pc die met een kabel verbonden is aan de router. Draadloos vanaf de laptop kan ik wel connectie maken, maar wordt de geuploade theme nooit mooi afgerond. Wat wel werkt is de mediaspeler opnieuw opstarten en dan staat de theme er wel vaak op, maar soms ook niet.
Gendji schreef op zondag 08 juli 2012 @ 15:03:
[...]

Ik heb geen idee of het helpt tegen vastlopen maar sinds ik overgestapt ben op Thumbgen en de Black Mamba sheets/covers, heb ik de media library uitstaan. Geen gekke restarts meer of vastlopers. Er zijn natuurlijk nadelen dat bepaalde dingen niet meer werken maar de voordelen zijn veel groter.

Probeer het eens, misschien dat het helpt.
Dat is wel een handige tip. Voor iedereen: er zijn themes die moviesheets gebruiken zoals de black mamba theme en er zijn themes die deze juist niet gebruiken zoals alaska theme. Bij die laatse moet je wel de media library aanzetten, anders werkt het halve theme niet meer. Bij elke theme (je kan themes voor de streaming versie oftwel de najaar 2011 versie of de hub versie gebruiken, black mamba is ook een hub theme).
ikkeenjij36 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 13:10:
nog x een updat
na een tijdje er niks mee doen slaat ie vast en reageert nergens meer op
alleen stroom eraf helpt om te resetten wie geeft hulp?
gebeurt nadat ik gisterer ander theme geplaatst heb
Een andere manier die zou moeten werken:

Rebooted to Mochi theme ,Reset Factory Defaults, turned off usb auto sync, turned of new firmware notifications, cleared media library and tried again.

Het lijkt er ook op dat je niet de meest recente update op de mediaspeler hebt staan? Ik lees wel wat vergelijkbare problemen, maar die mensen hebben allemaal oudere firmwares draaien.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2012 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
beide zijn verbonden met kabel in chrome en IE blijft hij rond draaien met please wait.
er staan wel bij instellingen-uiterlijk- thema de 6 standaard thema's.
kan je ze niet vanaf een usbstick inladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
U2psv schreef op zondag 08 juli 2012 @ 15:25:
beide zijn verbonden met kabel in chrome en IE blijft hij rond draaien met please wait.
er staan wel bij instellingen-uiterlijk- thema de 6 standaard thema's.
kan je ze niet vanaf een usbstick inladen?
Misschien kan je dit gebruiken (even wat scrollen):

http://www.mediafire.com/view/?82991053b0fr50b

Met firefox gaat het hier in iedergeval altijd goed, of ik nu de wdtv heb aanstaan of niet. Dat please wait moet wel binnen een minuut weg zijn met een gigabit netwerk, misschien 5 minuten met een 100mbit netwerk.

Je moet trouwens niet bij die standaard thema's zijn, je hoort 2 themes te zien (mochi en je eigen geuploade theme), dus even op de rode knop drukken van de afstandsbediening totdat je in iedergeval mochi weer ziet staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een update gedaan aan de openingspost, heb een tweakers achtig forum over deze mediaspeler gevonden:

http://forum.wdlxtv.com/

Onder andere de ontwikkelaar van thumbgen zit daar te posten.

Onder andere de Nederlandse vertaling wordt daar besproken:
http://forum.wdlxtv.com/viewtopic.php?f=50&t=876

En een erg mooi theme gedeelte met tutorials:
http://forum.wdlxtv.com/viewforum.php?f=13

En hier staan mods voor je wdtv, al is dit volgens mij van een ouder type.
http://forum.wdlxtv.com/viewforum.php?f=61

Zie hier info over een mod, al is dit volgens mij van een ouder type.
YouTube: WDTV LIVE Custom Firmware Installation Guide

Mocht iemand meer info over de mods kunnen geven, dan graag. Ik zit de komende week door cursussen op het werk zo krap in de tijd dat ik niet veel online kan zijn en zoiets als dit uitzoeken lukt me door tijdsgebrek pas over een paar weken.

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2012 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanMk
  • Laatst online: 09-09 13:05
Beste mensen, ik ziet met verschillende vragen maar kom niet uit alle reacties binnen de groep.

In bezit van:
• WD TV HD Live Wi-Fi (Firmware: 1.09.10)
• Router Netgear WNDR 3700_600,
• Nas_Synology_DS211+
• Philips TV 32PFL960H_12

1. Geen ondertiteling:
Ik heb problemen met de ondertiteling van een .avi bestand. Heb in dezelfde map een .srt staan en druk op play op de hoofd map waar beide bestanden in staan!. Krijg echter geen ondertiteling??

2. Krijg geen DVD menu:
heb in hoofd menu DVD menu aangezet maar krijg deze niet wanneer ik op VIDEO_TS bestand ga staan en op play druk??

3. Dashboard werkt niet:
ik krijg de melding "voor toegang tot het dashboard. Hoe zet ik deze aan??

4. Mappen structuur:
heb op de NAS verschillende mappen aangemaakt, Video, Music en Foto’s. wanneer ik nu in het menu kijk onder “Video” krijg ik alle mappen de zien?
Dit ook bij Music & foto’s.
Waarom?

5. ISO bestanden:
deze kan ik niet afspelen??

Wie kan mij helpen?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Req-
JohanMk schreef op zondag 08 juli 2012 @ 19:42:
Beste mensen, ik ziet met verschillende vragen maar kom niet uit alle reacties binnen de groep.

In bezit van:
• WD TV HD Live Wi-Fi (Firmware: 1.09.10)
• Router Netgear WNDR 3700_600,
• Nas_Synology_DS211+
• Philips TV 32PFL960H_12

1. Geen ondertiteling:
Ik heb problemen met de ondertiteling van een .avi bestand. Heb in dezelfde map een .srt staan en druk op play op de hoofd map waar beide bestanden in staan!. Krijg echter geen ondertiteling??

2. Krijg geen DVD menu:
heb in hoofd menu DVD menu aangezet maar krijg deze niet wanneer ik op VIDEO_TS bestand ga staan en op play druk??

3. Dashboard werkt niet:
ik krijg de melding "voor toegang tot het dashboard. Hoe zet ik deze aan??

4. Mappen structuur:
heb op de NAS verschillende mappen aangemaakt, Video, Music en Foto’s. wanneer ik nu in het menu kijk onder “Video” krijg ik alle mappen de zien?
Dit ook bij Music & foto’s.
Waarom?

5. ISO bestanden:
deze kan ik niet afspelen??

Wie kan mij helpen?? 8)7
1: Gebruik je Media Server of Network Share. Bij Media Server kun je namelijk geen ondertitels hebben tenzij je ze in de file hardcode. Met Network Share kan dit wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanMk
  • Laatst online: 09-09 13:05
Req- schreef op zondag 08 juli 2012 @ 19:45:
[...]

1: Gebruik je Media Server of Network Share. Bij Media Server kun je namelijk geen ondertitels hebben tenzij je ze in de file hardcode. Met Network Share kan dit wel.
Waar stel ik dit in ?
Om mijn mediaplayer ?
En hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gendji
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 17:28:

Mocht iemand meer info over de mods kunnen geven, dan graag. Ik zit de komende week door cursussen op het werk zo krap in de tijd dat ik niet veel online kan zijn en zoiets als dit uitzoeken lukt me door tijdsgebrek pas over een paar weken.
Het forum en de mods zijn hoofdzakelijk voor wd tv versies (gen1 gen2) waar jezelf bij de root kan komen om dingen te veranderen, het operating system zeg maar. Bij de SMP gaat dat niet (misschien in de toekomst) omdat dat gedeelte afgeschermd is.

Life Is Not A Journey To The Grave With The Intention Of Arriving Safely In A Pretty And Well Preserved Body, But Rather To Skid In Broadside, Thoroughly Used Up, Totally Worn Out, And Loudly Proclaiming: Wow.... What A Ride !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
Wel mooie theme, eerst maar eens een theme erop krijgen ;).

[ Voor 97% gewijzigd door U2psv op 11-07-2012 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gendji
U2psv schreef op zondag 08 juli 2012 @ 20:45:
Krijg het niet voor mekaar alledrie de browsers geprobeerd.
Als ik een online thema wil downloaden krijg ik ook een melding na het downloaden: kan thema niet downloaden. Controleer uw instellingen en probeer het opnieuw.

Of moet ik toch iets v een usb stick eraan hangen? Om het daarop te laten schrijven?
Of moet je een custom firmware draaien om dit te kunnen?
Via SSH?
Je hebt geen custom firmware nodig om dit te laten werken. Zou wel eerst even checken of je de laatste firmware hebt. Verder kunnen themes te groot zijn om te installeren. Wat daar vaakt helpt is in de zip file van de theme de screenshots te verwijderen.

Theme's die zouden moeten werken zonder problemen zijn Mojo voor de SMP, Black Mamba voor de SMP en Surreal 2.2 SMP. Zijn er nog meer maar deze schieten me zo te binnen. Ik gebruik FF om ze te installeren.

Wat bedoel je precies met als je wilt downloaden? Vanuit setup een theme downloaden en installeren?

Even voor de zekerheid, je hebt geprobeerd theme's (in zip formaat) te installeren met de Webui?: Afbeeldingslocatie: http://community.wdc.com/t5/image/serverpage/image-id/6110iBFF7008BE30BBDB5/image-size/original?v=mpbl-1&px=-1 in bijvoorbeeld FF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
Ja zoals hierboven bij mij staat er wel dan bv surreal media center 2.2.zip
Draai op de nieuwste firmware en heb ze nu beide direct aan de modem v UPC hangen.

Downloaden gaat niet vanaf de setup->uiterlijk

Black samba gedownload van wd forum, deze ingeladen in firefox geeft hij links onderin aan uploaden % duurt maar paar sec. Na herstart v wdlive geen bestand te zien.

Mojo is bij mij mojo.zip, op de afbeelding staat hij als MOJO.theme zit daar het verschil in?
>:)

[ Voor 52% gewijzigd door U2psv op 10-07-2012 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gendji
U2psv schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 16:42:
Ja zoals hierboven bij mij staat er wel dan bv surreal media center 2.2.zip
Draai op de nieuwste firmware en heb ze nu beide direct aan de modem v UPC hangen.

Downloaden gaat niet vanaf de setup->uiterlijk

Black samba gedownload van wd forum, deze ingeladen in firefox geeft hij links onderin aan uploaden % duurt maar paar sec. Na herstart v wdlive geen bestand te zien.

Mojo is bij mij mojo.zip, op de afbeelding staat hij als MOJO.theme zit daar het verschil in?
>:)
Nee de zip moet je hebben, kon zo snel geen ander plaatjes vinden ;)
Staat ie ook niet onder setup -> uiterlijk als je hem geupload hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gendji schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 16:11:
Even voor de zekerheid, je hebt geprobeerd theme's (in zip formaat) te installeren met de Webui?: [afbeelding] in bijvoorbeeld FF?
Waar is dat uitroepteken voor? Dat heb ik nooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog leuke theme om in de gaten te houden, speciaal voor de wd tv live najaar 2011 (dus met rss optie in het menu wat je bij veel hub themes niet hebt):

http://community.wdc.com/...-Smart-X-quot/td-p/434012

Afbeeldingslocatie: http://community.wdc.com/t5/image/serverpage/image-id/8790iB6C0798086865C8D/image-size/original?v=mpbl-1&px=-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gendji
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 22:43:
[...]

Waar is dat uitroepteken voor? Dat heb ik nooit?
Ik ook niet. Kon zo snel in de wd forums geen ander plaatje vinden dat in de buurt kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 16:52

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

JohanMk schreef op zondag 08 juli 2012 @ 19:54:
[...]

Waar stel ik dit in ?
Om mijn mediaplayer ?
En hoe dan?
Rechtbovenin zie je een aantal iconen. Het rode icoon (or de rode knop op de remote) is voor het instellen van de Source. Deze moet je gebruiken voor het selecteren van Network Share, Media Library enz.

Voor wbt vraag 4: Je krijgt die mappen te zien omdat de Media Player enkel een source heeft en niet gaat kijken wat voor formaten er daadwerkelijk in de folder staan. Je kan dit oplossen door gebruik te maken van de Media Library optie bijv.

[ Voor 24% gewijzigd door Notna op 11-07-2012 08:14 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gendji schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 05:06:
[...]

Ik ook niet. Kon zo snel in de wd forums geen ander plaatje vinden dat in de buurt kwam.
Ah ok, was nieuwsgierig wat het precies was.

Het wordt weleens tijd dat uitzending gemist erin komt, duurt wel lang zeg dat onderzoek van WD hiernaar...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2012 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 22:45:
Nog leuke theme om in de gaten te houden, speciaal voor de wd tv live najaar 2011 (dus met rss optie in het menu wat je bij veel hub themes niet hebt):

[afbeelding]
Werkt deze ook op onze WD TV Live (najaar 2011)?
Want hij staat namelijk in het forum van de WD TV Live Hub

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 18:31
Hoe gaat de WD TV Live om met het weergeven van foto's (vanaf een share op mijn Synology)?
Ik vraag dit omdat ik op de WD site de volgende info vond:
Compressed RGB JPEG formats only and progressive JPEG up to 2048x2048.

Worden grotere foto's (qua resolutie) dan nog wel mooi weergegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Andre21 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:29:
Werkt deze ook op onze WD TV Live (najaar 2011)?
Want hij staat namelijk in het forum van de WD TV Live Hub
De hub themes werken ook op deze mediaspeler. Deze is specifiek voor de SMP zoals ze hem daar noemen. Alleen heeft die user nog geen linkje geplaatst naar het theme, het is daar (irritant genoeg) traditie eerst iedereen lekker te maken en daarna pas een donwload link te plaatsen.

Je kan gerust hub themes proberen, is best leuk, het enige wat je met veel hub themes mist is live tv (dat is niet erg) en rss feeds (is ook niet erg, althans ik gebruik ze niet). Verder werkt alles hetzelfde. De hub is ook bijna identiek aan deze mediaspeler (allen heeft de hub een hdd ingebouwd).

Omdat er voor de najaar 2011 versie geen theme forum is plaatsen de meeste users ze in het hub forum. Hier zijn ook genoeg mensen die bijv. de black mamba van de hub gebruiken. En een theme kan je altijd weer verwijderen, je kan ze zonder problemen installeren.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2012 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Ja ik heb al wat ervaring met themes.. De blak mamba heb ik er nu op staan. Maar deze zag er helemaal strak uit!
Dus die wil ik wel proberen..

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiemiddag,

Ik ben na wat zoekwerk op dit forum terecht gekomen, want ik zit er ook over na te denken om deze mediaspeler te kopen.
Heb al behoorlijk wat reacties gelezen, en deze zijn vrijwel allemaal positief.

Waarom ik een mediaspeler wil kopen is omdat ik het een beetje flauw ben om met een laptop op de schoot gedownloade films bekijken. (ik moet toegeven, mediaspelers, NAS etc zijn allemaal nieuw voor me)
Wat ik dus een beetje begreep is dat ik draadloos (via de wifi) , op de 1 of andere manier de films kan afspelen op mijn tv, zonder noemenswaardige ingrepen.
Ik heb vooral Video_ts bestanden, avi bestand met ingebouwde subs, en af en toe iso bestanden.
- Begrijp ik het goed, dat ik de map, waar deze bestanden in staan, moet delen en dat de media speler ze dan automatisch ziet ?
- Ik lees wel af en toe, dat er problemen zouden zijn om Video_ts bestanden af te spelen, met subs en met de ingebouwde afspeellijst (dus de afleveringen bv), klopt dit ? Of is dit simpel op te lossen ?
- Ik zag dat de goedkoopste bij de mediacentershop weg komt, of hebben jullie nog een ander leuk adresje, wat de moeite waard is ?
- En niet geheel onbelangrijk, is dit een juist apparaat waarvoor ik hem wil gebruiken ?

Ik hoop dat jullie me hier antwoord op kunnen geven :)

M.vr.gr.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2012 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gendji
Nog een tip voor mensen die sheets en covers met Thumbgenerator maken. Als je covers enz. voor TV Show Specials wilt maken, moet je S00E01 enz. (season 0 - episode 1) aangeven in de bestandsnaam om de informatie te kunnen vinden via thetvdb.com.

Het nadeel is dan wel dat je dan ook Season 0 in je cover hebt staan, maar op een andere manier vindt ie de info niet.

Of dat Season 0 veranderd kan worden in Specials ben ik nog aan het uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beta 3 komt eraan (binnenkort) van deze mooie theme :

http://youtu.be/uaIChCOwFIU _/-\o_

Ik kan zelf niet wachten tot die er is.
Andre21 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 14:34:
Ja ik heb al wat ervaring met themes.. De blak mamba heb ik er nu op staan. Maar deze zag er helemaal strak uit!
Dus die wil ik wel proberen..
Ik ook, ik ben een windows 8 theme aan het maken en heb de plaatjes allemaal af, als ik dat nu zo erin kan fietsen in het werk van iemand anders, dan scheelt dat dagen werk :+ , dat hoofdmenu ziet er echt strak uit, dat ziet er vast op mijn tv ook erg goed uit.
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 15:27:
- Begrijp ik het goed, dat ik de map, waar deze bestanden in staan, moet delen en dat de media speler ze dan automatisch ziet ?
Ja, dat klopt, er zijn ook wel tutorials hoe dit in te stellen in bijvoorbeeld windows 7. Helemaal ideaal is echter een nas met vaste kabel naar je mediaspeler. Je zou ook een usb schrijf aan je mediaspeler kunnen koppelen, dat werkt denk ik fijner dan streamen vanaf een laptop of pc.
- Ik lees wel af en toe, dat er problemen zouden zijn om Video_ts bestanden af te spelen, met subs en met de ingebouwde afspeellijst (dus de afleveringen bv), klopt dit ? Of is dit simpel op te lossen ?
Dat was in een vorige firmware het geval , in de meest recente firmware is dit probleem weer helemaal opgelost.
- Ik zag dat de goedkoopste bij de mediacentershop weg komt, of hebben jullie nog een ander leuk adresje, wat de moeite waard is ?
Hier is de pricewatch:
pricewatch: Western Digital WD TV Live (2011)

Let op, bij een paar links is iets mis, dan linkt hij naar de vorige wd versie. De link van 4launch en norrod kloppen in iedergeval. Ze zijn net iets goedkoper geworden, voor iets van 86 euro heb je dit mooie ding thuis. Zelf heb ik er 109 euro voor betaald (was nog een fout bij de kassa, was eigenlijk 120 euro).
- En niet geheel onbelangrijk, is dit een juist apparaat waarvoor ik hem wil gebruiken ?
Het apparaat kan meer dan wat je ermee wilt doen. Je bent in iedergeval klaar voor uitbreidingen in je setup thuis (bijv. later een nas aanschaffen). Voor HD materiaal kan je trouwens wel het beste bedraad gaan kijken, neem dat even mee. Maar dat is met alle mediaspelers, dus ook andere merken zo.

[ Voor 139% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2012 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon niet wachten op de antwoorden, dus ik ben net even langs de Kijkshop gereden :)
Voor 94 euro ben ik inmiddels de eigenaar van dit ding !
Heb hem aangesloten op mijn draadloos wifi, waarna die meteen begon met updaten, prima dus :)

Maar ben nu een ware strijd aan het voeren om de juiste mappen gedeelt te krijgen... (wat een drama..)
Heb de handleiding hier gedownload, want die zat niet in de doos :S

Ik heb zelf windows vista op mijn laptop, en heb mijn hd onderverdeelt in meerdere partities, C > windows
D> Backup en F> diversen waaronder een mapje films, tja en krijg die maar eens gedeelt :P
Ik ben nu zover dat ik de openbare mappen gedeelt heb, mja die staan op mijn C schijf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm het lukt me maar niet om mijn mapje films zicht baar te krijgen.
Als ik mijn de WD bestanden selecteer krijg ik alleen maar mijn mapje public te zien.
Terwijl ik op mijn laptop, een mapje public en een mapje films beschikbaar heb. Iemand een ideetje hoe ik dit kan oplossen ?

Edit: Om te kijken of het film afspelen wel werk, heb ik maar even een divx gekopieerd naar mijn public bestand, en wauw :D Dit is echt precies wat ik wil :D
Mooi beeld, soepel draaiend, top :D

(nu nog die map films op mijn F schijf zien te delen op de 1 of andere manier, maarkweetniethoe)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2012 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U2psv
theme uploaden lukt niet, eerstmelding links onder verzoek verzenden naar 192.168.1.12 daarna wachten op 192.168.1.12 daarna het draaiende please wait.
Geprobeerd met black Mamba theme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou op de 1 of andere manier is het gelukt! (vraag me niet hoe...)
Ik kan nu alle bestanden benaderen in de map die ik gedeelt heb.

Helaas spelen de Video_ts bestanden enorm stotterig af, zelf zo stotterig dat het geluid het niet doet, en zelfs de ondertiteling voorbij flitst! Not good dus.. :(
Is hier nog een instelling voor dat het wel goed gaat werken ? (ik probeer nu even een iso bestand te maken in de hoop dat het dan wel werkt) Keep you guys posted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ik heb de video_ts bestanden omgezet naar iso bestanden en dit is toch wel een noemenswaardige verbetering! MAAR zelfs dan nog steeds enorme stotteringen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:46

CeesKees

I rest my Kees

Draadloos..... niet ideaal. Hang er eens een kabeltje tussen.....

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-09 10:46
Mijn idee Draadloos en streamen is als water en vuur. 300N (geen 150N) en DVD zou moeten kunnen wellicht ook nog 720P maar 54g is gewoon not done, alleen voor foto en muziek maar meer ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das leuk en aardig, maar daarvoor heb ik dat ding dus gekocht ^^
Juist om van die draadjes af te zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Helaas... Draadloos gaat echt niet, zoals in dit topic al ergens te lezen is.
Je kunt wel de kwaliteit van je verbinding zo optimaal mogelijk maken door de eventuele antennes op je router goed te richten, het wifi kanaal op een minder drukke plek te zetten...
Ik neem aan dat je wel minimaal een 300n router hebt? Anders kun je het sowieso schudden.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm das toch een beetje jammer, want dat ene zinnetje dat draadloos niet wil, heb ik er niet niet tussen uitgehaald.....

Zijn er mediaspeler die dit wel kunnen ? Want ik kan hem nu nog omruilen n.l.!
Overigens, divx bestanden werken prima!!
Ik heb geen idee of ik een 300N heb, dit is een router die ik dit jaar kreeg bij mijn abbo van Online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens, omdat de divx wel goed werken draadloos, ga ik me eerst eens een usb stick kopen en daar de video_ts bestanden op zetten, om te kijken of dat wel goed werkt. Als dit wel goed werkt, dan laat ik hem mooi staan :)
Want dan is het maar kopieren op usb stick, in de mediaspeler stoppen en gaan met die banaan!
(Of kan ik ook de bestanden draadloos kopieren naar de usbstick als die in de mediaspeler zit ? ) Misschien domme vraag hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 08:32:
Zijn er mediaspeler die dit wel kunnen ? Want ik kan hem nu nog omruilen n.l.!
Overigens, divx bestanden werken prima!!
Ik heb geen idee of ik een 300N heb, dit is een router die ik dit jaar kreeg bij mijn abbo van Online.
Er is geen enkele mediaspeler dit dit draadloos aankan, het ligt namelijk niet aan de mediaspeler, maar aan de verbinding.

Je hebt waarschijnlijk eenWiFi 802.11b/g/n router als ik dit bekijk:
http://www.online.nl/onli.../Uitleg/modem-huawei.aspx

Je kan een portable usb schrijf gebruiken, dat is een alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Nu online
Lijkt mij dat "draadloos streamen wil niet" niet aan de mediaplayer ligt, maar simpelweg aan de beperkte bandbreedte van je wifi netwerk. Dat gaat een andere speler niet voor je oplossen.

Beste oplossing is toch om een kabel van router naar mediaplayer te trekken; indien dat echt niet gaat zal je je wifi netwerk wat beter moeten bekijken:
Wat voor wifi router heb je?
Hoeveel afstand tussen router en WDTV Live?
Hoeveel muren ertussen?
Draaibare antennes op de router, en zo ja, doet dat iets?
... dat zijn de dingen die de maximale datadoorvoer van je wifinetwerk bepalen.

Klagen dat de WDTV Live het draadloos niet aankan is hetzelfde als bij Ferrari klagen dat hun topmodel hier niet harder dan 130km/h mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor de reacties!

@ Dikkiedikdik, klopt idd, dat is hem !
@ VanAalten, klagen doe ik niet. Ik had alleen gehoopt dat dit mogelijk was. Gezien mijn beperkte kennis omtrend dit gebied, kan ik daarover niet klagen dus.

Oke, dus als ik het goed begrijp, zou de oplossing zijn:
- Een lankabel tussen mijn router en mediaplayer leggen. (de wifi tussen mijn router en laptop is dus niet het probleem begrijp ik) Deze kabel moet opzich wel mogelijk zijn.
(de afstand van mijn laptop naar mijn router is 4 meter, en de afstand van router naar tv is 3 meter) Dus dat is geen enkel probleem.
- Of op de usb stick de video_ts bestanden zetten. (kan ik via het het netwerk de bestanden op de usb stick zetten die ik dan standaard in mijn mediaspeler laat zitten ? Dus, usb stick in mediaspeler, op laptop kopieren film en via netwerk plakken op de usb ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Dat laatste kan maar is niet aan te raden. Ik geloof dat de snelheid van het kopieren niet heel spannend snel is, iig langzamer dan de USB snelheid van gewoon even de usb stick in je laptop prikken en die weer in de mediaplayer te doen :)

Ik zou lekker voor de Lan kabel gaan; scheelt een hoop gedoe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik hoef toch geen lankabel tussen mijn laptop en de router te leggen ?
Want dat is geen optie :P Of zit ik dan weer met het zelfde probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:18:
Maar ik hoef toch geen lankabel tussen mijn laptop en de router te leggen ?
Want dat is geen optie :P Of zit ik dan weer met het zelfde probleem ?
Als ik het dus goed begrijp wil je de media player bekabeld aan je router hangen, maar je laptop gebruiken als source om vanaf te streamen...draadloos?

Geen idee, wellicht dat dit beter werkt omdat een laptop nu eenmaal beter werkt met WiFi dan de WD TV, maar dat moet je testen tbh. Ik zou liever alles via kabel hebben (altijd al een voorkeur voor gehad) maar dat ben ik. Ikzelf heb dan ook ene NAS aan de router hangen waar alles op staat. Wel zo praktisch :)

Heeft je router niet stiekem een USB poort die je kan gebruiken om een USB schijf aan te hangen?

[ Voor 0% gewijzigd door Notna op 12-07-2012 10:27 . Reden: Learn to type :X ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ja het klinkt idd niet goed ;) Maar dat was wel het idee idd. Ik heb ook echt geen idee of het werkt hoor, maar ik was het gekloot met die kabels zat, vandaar een mediaspeler. Want anders kon ik ook wel direct de laptop aan een HDMI kabel hangen. (heb nog een kabeltje liggen van zon 10 -15 mtr)

Ik ga vanavond eerst eens even het usb verhaal proberen. Dit is het makkelijkste om te proberen, want ik ga niet voor de lol onder de vloer :) Zoveel video_ts bestanden haal ik ook niet binnen, maar de meeste series komen op dat formaat, dus af en toe gebeurt het nog wel.
Kijk en dan is het niet zon probleem om het op usb te proppen.
Dat is af en toe zon 12 gb.

Ik wil zo min mogelijk apparaten continu aan het stroom hebben, wegens brandgevaar, stroomverbruik etc.
Daarom heb ik ook veel spul op een klikaan/uit systeem zitten. 1 druk op de knop en alles gaat aan (ideaal!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Je weet dat de WD TV live eigenlijk altijd aanstaat tenzij je de powerknop op je afstandsbediening ingedrukt houd voor 5 seconden, right? Als je de stroom er compleet afhaalt kan natuurlijk ook (dan weet je het zeker) maar just saying ;)

Anyway, ik snap wat je bedoelt. Daarom heb ik ook een NAS aangesloten op de boel die zichzelf gewoon uitschakelt na 30 minuten van inactiviteit. Stel Green Power schijven erin en hij vreet tijdens peak perfromance ist van 30 W en in standby iets van 3. Uiteraard heb ik ook de mazzel met kabels dat ik in elke kamer gewoon (Cat 6) 2 outlets in de muur verwerkt heb door het hele huis. Dat scheelt een hoop zichtbare kabels.

Uiteindelijk zal het via de kabel altijd beter werken dan via WiFi, welk apperaat je ook neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb pracktisch het hele topic doorgelezen, en dat stukje niet gemist. Maar hij gaat nu gewoon compleet uit.
Toen ik een paar jaar geleden het huis verbouwde, heb ik er niet echt bij nagedacht om er cat 6 kabels in te leggen, maar ik kwam daar vrij snel achter dat het toch wel slim was geweest.
Maar gelukkig was er ook al wifi ;)

Ja zon NAS heb ik al wat meer overgehoord, maar dat werd me ook een te dure bezigheid. Daarom dit maar eens geprobeerd.
Vanavond zal ik jullie laten weten of de usb een werkbare oplossing is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:57:
Ja zon NAS heb ik al wat meer overgehoord, maar dat werd me ook een te dure bezigheid. Daarom dit maar eens geprobeerd.
Het kost inderdaad zo'n 400 euro, maar dat waren in mijn geval wel de beste 400 euro's die ik in jaren heb besteed. Het is werkelijk heerlijk om een (Synology) nas te hebben. Vooral het feit dat hij zelf download en ik het op elke mediaspeler in huis kan bekijken is een heel grote lastenverlichting. Voorheen werkte ik namelijk met DVD+R schrijven op een divx dvd spelertje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuitarJJ
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 22:45:

[afbeelding]
Deze is echt tof! Hopelijk komt de beta snel uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb usb opgehaald, maar hij doet het niet eens :( Hij speelt de iso niet af.
Verder gaat mijn WD continu opnieuw opstarten. Tis net of tie vast loopt ?
Zijn er meerdere die dit probleem hebben ?

Ik ben een beetje bang dat ik een maandag exemplaar heb...

Edit 2: Bleek een fout in de iso file, hij speelt de bestanden af!
Maar blijft af en toe op nieuw opstarten..

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2012 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:30:
Edit 2: Bleek een fout in de iso file, hij speelt de bestanden af!
Maar blijft af en toe op nieuw opstarten..
Neem er even rustig de tijd voor om alles te bekijken en in te stellen. Hij zou in iedergeval niet opnieuw moeten opstarten.
Pagina: 1 ... 9 ... 57 Laatste