Ik bleef altijd express online. Log in op een andere account in een NPC corps en ga vrolijk elders spelen. Leuk om ze zo bezig te houden, wetende dat ik toch nooit zal undockenTepelStreeltje schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:25:
[...]
uitloggen en altje maken, die er naar toe vliegen om ze te scouten.
zolang ze je in local blijven zien gaan ze echt niet weg. hoe meer jij je aan hun ergert, hoe meer lol zij er aan beleven.
Meh uurtje onderbreken is ook wel eens goed
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Iets met DoubleJ87 Solette ofzo..TepelStreeltje schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:03:
[...]
haha, zie het wel als ik vanavond in log
wat is je ingame nick?
@hierboven, wat zijn Griefers?
[ Voor 6% gewijzigd door Getah op 28-11-2012 14:44 ]
Wiki:Getah schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:43:
[...]
Iets met DoubleJ87 Solette ofzo..
@hierboven, wat zijn Griefers?
A griefer is a player in a multiplayer video game who deliberately irritates and harasses other players within the game
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Ik ook, op een gegeven moment verliezen ze interesse en gaan ze weg, vooral als je lang online blijft weten ze op een gegeven moment niet meer of je er nu bent of niet.Anoniem: 63072 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:30:
[...]
Ik bleef altijd express online. Log in op een andere account in een NPC corps en ga vrolijk elders spelen. Leuk om ze zo bezig te houden, wetende dat ik toch nooit zal undocken
Anoniem: 66797
niet het beste advies mijnziens... goed bedoeld begrijp me niet verkeerd, maar hiermee stuur je iemand richting 0.0 corp zonder dat hij weet wat het is/inhoudt. Verder is een talos niet overal creme de la creme voor startersbakakaizoku schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:29:
[...]
Als je in een corp terecht komt in 0,0 met eigen space, dan zou ik gewoon zo snel mogelijk in een Talos proberen te komen die kan ratten en de bijbehorende support skills naar 4 gooien, dan heb je binnen 1/1,5 maand een character die 20/25m per 20 minuten kan verdienen door te ratten. Dan hoef je per dag maar een uurtje te ratten om maandelijks plex te kopen en nog een leuk zakcentje er bij over te houden.
Iemand ervaring met PI?
Basic commodities heb ik inmiddels wel onder de knie, met 4 installations die lekker pruttelen. Maar dit levert imho te weinig op. Wil opschalen naar refined commodities. Het principe is me duidelijk, men neme verschillende basic commodities (combinaties heb ik), maar hoe krijgen we deze het beste bij elkaar? Aangezien je installation op een hotspot staat van de één van al de benodigde resources. Zoek je dan een planet met beide en trek je een lange link naar een storage facility waar ze samen komen? Over dit laatste kan ik dan weer heel weinig vinden.
Basic commodities heb ik inmiddels wel onder de knie, met 4 installations die lekker pruttelen. Maar dit levert imho te weinig op. Wil opschalen naar refined commodities. Het principe is me duidelijk, men neme verschillende basic commodities (combinaties heb ik), maar hoe krijgen we deze het beste bij elkaar? Aangezien je installation op een hotspot staat van de één van al de benodigde resources. Zoek je dan een planet met beide en trek je een lange link naar een storage facility waar ze samen komen? Over dit laatste kan ik dan weer heel weinig vinden.
[ Voor 4% gewijzigd door _Apache_ op 29-11-2012 09:29 ]
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
NAPOC!
Ik heb veel PI gedaan, zit nu te twijfelen om terug te verhuizen naar high-sec. Ik extracte altijd P0 > verwerken naar P1 op de planeet zelf, daarna 1 fabrieks planeet om te maken wat ik wil. Echter is dit denk niet een succes in highsec (vanwege hoge import/export tax). Zodoende een planeet zoeken die van P0 naar P2 kan. Of dit een beetje vloeiend loopt weet ik niet, in 0.0 kan je met 2 extractors 6 keer P1 per uur maken en dan 3x P2. Sowieso is het het makkelijkst alles via een launchpad te laten lopen, is efficienter als een storage facility. Dit doordat (iig vroeger) de ruimte groter was in een launchpad en je ook hiervandaan direct (en semi onbeperkt, kost ISK) kan exporteren/importeren ipv elke keer te moeten expiditen enzo._Apache_ schreef op donderdag 29 november 2012 @ 08:56:
Iemand ervaring met PI?
Lees anders: http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Planetary_interaction en http://wiki.eveuniversity...tle=Planetary_Interaction
Deze twee links zouden je al een stuk verder moeten kunnen helpen. Ik heb volgens mij ook nog ergens een verdwaald excel'tje liggen met berekeningen, zal eens kijken of ik hem kan opduikelen voor je.
Omdat ie nogal duur is
Is het nieuwe fleet schip zeg maar, wist niet dat ze zo duur waren.
Oh well, nu nog een LG Slave set and I'm good to go.
Is het nieuwe fleet schip zeg maar, wist niet dat ze zo duur waren.
Oh well, nu nog een LG Slave set and I'm good to go.
Vanaf wanneer kun je (vooralsnog uiteraard Hi-Sec) gaan exploren? Ik heb al wat skills daarvoor maar weet niet of je die eerst allemaal naar 4 of 5 moet brengen voor het uberhaubt zin heeft etc en waar kun je dan het beste gaan exploren?
Kan bij minder ook, maar begin dan in systemen met hogere secrating, 0.8 ofzo
Hoe lager je komt hoe lastiger het wordt afaik.
@Ubilosis
Mijn setups zijn meestal alsvolgt, extractor cu -> launch pad -> storage fac (obv exp transfer). Met 2/3 basic processors van de launch pad naar de storage fac.
Dus als ik je goed begrijp harvest je de specifieke spullen op 1 planeet en breng je ze naar een andere toe? Maar een launch pad is toch maar one-way?
Helaas kan ik geen PI's in null droppen, omdat onze corp geen sovereininty heeft (terwijl we wel goede standing hebben met de houder, aantal ervaren spelers verbazen zich hier ook over).
In high sec zijn er voldoende planeten maar vaak al redelijk depleted. Daarom ben ik nu aan het kijken in low-sec, daar is het wat rustiger en heb je volgens mij geen 'eigenaarschap' nodig.
Mijn setups zijn meestal alsvolgt, extractor cu -> launch pad -> storage fac (obv exp transfer). Met 2/3 basic processors van de launch pad naar de storage fac.
Dus als ik je goed begrijp harvest je de specifieke spullen op 1 planeet en breng je ze naar een andere toe? Maar een launch pad is toch maar one-way?
Helaas kan ik geen PI's in null droppen, omdat onze corp geen sovereininty heeft (terwijl we wel goede standing hebben met de houder, aantal ervaren spelers verbazen zich hier ook over).
In high sec zijn er voldoende planeten maar vaak al redelijk depleted. Daarom ben ik nu aan het kijken in low-sec, daar is het wat rustiger en heb je volgens mij geen 'eigenaarschap' nodig.
[ Voor 8% gewijzigd door _Apache_ op 29-11-2012 11:37 ]
Na 1,5e maand EVE spelen veranderde mijn balance vandaag in

Oh nullsec, wat ben je goed voor newbies

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
Geld verdienen in EVE is easy, als je de tijd er voor neemt
Nice.
Na een jaartje begint Eve weer bij me te kriebelen... Dit spel zit echt onder mijn huid en dat terwijl ik slechts 3x 2 maanden gespeeld heb ongeveer en dan er mee ophield omdat het saai/te repetitief werd. De grootste fout was daarbij waarschijnlijk wel het niet joinen van een corp omdat ik bang ben dat het te veel gaat aanvoelen als werk/verplichting. Ik ben een behoorlijk casual gamer. Zijn er leuke corps waar je als casual ook prima uit de voeten kan?
Daarnaast wil ik ook een trading alt starten om wat cashflow op te bouwen om andere pewpew te kunnen bekostigen (semi passieve cashflow). Want bij bovenstaand verhaal was ik altijd als de dood om al een T1 frig/dest/cruiser te verliezen
.
Na een jaartje begint Eve weer bij me te kriebelen... Dit spel zit echt onder mijn huid en dat terwijl ik slechts 3x 2 maanden gespeeld heb ongeveer en dan er mee ophield omdat het saai/te repetitief werd. De grootste fout was daarbij waarschijnlijk wel het niet joinen van een corp omdat ik bang ben dat het te veel gaat aanvoelen als werk/verplichting. Ik ben een behoorlijk casual gamer. Zijn er leuke corps waar je als casual ook prima uit de voeten kan?
Daarnaast wil ik ook een trading alt starten om wat cashflow op te bouwen om andere pewpew te kunnen bekostigen (semi passieve cashflow). Want bij bovenstaand verhaal was ik altijd als de dood om al een T1 frig/dest/cruiser te verliezen
Van t1 spulen (cruiser/frigs/dest) hebben de enthousiastelingen in onze corp er 10+. En de loot die gehaald word overstijgen de kosten daar al van.
Helaas is mijn Talos redelijk snel naar puin geschoten, omdat ik nog steeds erg moet wennen aan klein = beter, ipv dikke armor/shield is goed.
Helaas is mijn Talos redelijk snel naar puin geschoten, omdat ik nog steeds erg moet wennen aan klein = beter, ipv dikke armor/shield is goed.
Anoniem: 224682
Ja meerdere en dan is de volgende vraag wat voor een corp zoek je? Zoek je een PVE corp, iets met leuk als we dingen samen kunnen doen maar het hoeft niet. Zoek je meer in de richting van PVP zoek je een Nederlandse corp of juist niet. Kortom er zijn nog wel wat vragen.MonkeySandwich schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:44:
Nice.
Daarnaast wil ik ook een trading alt starten om wat cashflow op te bouwen om andere pewpew te kunnen bekostigen (semi passieve cashflow). Want bij bovenstaand verhaal was ik altijd als de dood om al een T1 frig/dest/cruiser te verliezen.
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 224682 op 29-11-2012 13:18 . Reden: typo ]
Waar je ook voor kiest, veel beginnersfouten zijn te herleiden naar misbruik van vertrouwen. In onze corp word bijvoorbeeld geen geld geleend aan mensen die weinig online zijn of geen duidelijk plan hebben.
We hebben er ook een dwaas tussen zitten die zonder te scouten met een Orca 8 jumps door low/null sec doet, en vervolgens zonder problemen aankomt. Terwijl corp maatjes nog geen 3/4 systems verder aan het pvp'en waren. Hij had de Orca ook nog even gevuld, want dat was wel handig, had de spullen toch nodig. Toen viel onze mond wel even open.
We hebben er ook een dwaas tussen zitten die zonder te scouten met een Orca 8 jumps door low/null sec doet, en vervolgens zonder problemen aankomt. Terwijl corp maatjes nog geen 3/4 systems verder aan het pvp'en waren. Hij had de Orca ook nog even gevuld, want dat was wel handig, had de spullen toch nodig. Toen viel onze mond wel even open.
[ Voor 9% gewijzigd door _Apache_ op 29-11-2012 13:00 ]
Ik denk dat ik vooral geïnteresseerd ben in roams en exploration (misschien ook WH space), soms wat PVE maar echte spelers het leven zuur maken lijkt me toch leuker.
Nederlands of internationaal (engels) maakt me niet heel veel uit, beheers beide prima.
De laaste keer dat ik gespeeld heb was ik mijn toon aan het trainen voor Amarr eWar, ik ben ook geïnteresseerd in cloaky zaken (Purifier/Pilgrim/Redeemer), maar vooral die laatste is wel een heel erg ver van mn bed show
.
Nederlands of internationaal (engels) maakt me niet heel veel uit, beheers beide prima.
De laaste keer dat ik gespeeld heb was ik mijn toon aan het trainen voor Amarr eWar, ik ben ook geïnteresseerd in cloaky zaken (Purifier/Pilgrim/Redeemer), maar vooral die laatste is wel een heel erg ver van mn bed show
Iemand nog interesse in die Revelation BPO's ? Vergelijkbare gaan op het Sale forum voor 2.9B.
Zijn over een paar dagen klaar en hebben ME3 en PE1.
Heb er twee.
Zijn over een paar dagen klaar en hebben ME3 en PE1.
Heb er twee.
Not true! Plex's maken alleen onderscheid tussen high, low en null. In een highsec systeem van 0,9 heb je evenveel kans op een plex als in een 0,5. In lowsec heb je dan weer betere plexes en in 0.0 degene met de beste rewards.ravenger schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:19:
Kan bij minder ook, maar begin dan in systemen met hogere secrating, 0.8 ofzoHoe lager je komt hoe lastiger het wordt afaik.
http://crackerjax.org/gwi...m/Category_Complexes.html < Algemeen over plexes
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/DED_Complex_List < Welke complexes waar voorkomen.
Hmm, mijn setups zijn altijd: extractor (1) > launchpad (2) > factory (3) > launchpad (2). Dus ik gebruik maar 1 launchpad voor storage en deze kunnen worden gebruikt voor import en export naar de POCO. Ik launch nooit want ben te ongeduldig voor expiditing_Apache_ schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:32:
@Ubilosis
Hmm, je kan ze wss wel droppen, alleen niet de POCO gebruiken. Dit betekend dat de eigenaar dat zo heeft ingesteld, als je der zelf niet woont zou ik 't echter niet doen. Mij teveel moeite om heen en weer te springen puur voor PI.
Ik ben redelijk onbekend met low-sec, das dat grijze gebied tussen empire en 0.0 waar ik veilig doorheen kan aangezien je daar geen bubble's kan gebruiken
ik zit in een heerlijke corp. valt onder CFC en laid back attitude casual players welkom convo me in game als je interesse hebt.. mijn naam Ellendras SilverMonkeySandwich schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:27:
Ik denk dat ik vooral geïnteresseerd ben in roams en exploration (misschien ook WH space), soms wat PVE maar echte spelers het leven zuur maken lijkt me toch leuker.
De laaste keer dat ik gespeeld heb was ik mijn toon aan het trainen voor Amarr eWar, ik ben ook geïnteresseerd in cloaky zaken (Purifier/Pilgrim/Redeemer), maar vooral die laatste is wel een heel erg ver van mn bed show.
Ah okay; vroeger was het nog wel zo dat 4/10 DED complexes pas in 0.5 kwamen bijvoorbeeld, vandaar. Ik moet meer spelen denk ik
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen!?bakakaizoku schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:57:
[afbeelding]
Ik maak altijd mijn dingen in een ruit. Midden launch pad, daar links en rechts van adv factory, boven en onder 2 basic factories en aan de bovenste en onderste punt een extractor._Apache_ schreef op donderdag 29 november 2012 @ 08:56:
Iemand ervaring met PI?
Je moet de planeten goed scouten waar je precies 2 hotspots van het spul wat je wil hebben in range van je extractors plant.
Links kosten ook pg en cpu, dus die wil je zo kort mogelijk houden.
Ik heb in onze huidige homesystem alleen maar Coolant en Mechanical parts (onderdelen voor POS fuel, dus die kan ik direct aan de corp verkopen, of in hi sec, waar er altijd vraag naar is).
ruit setup levert het meeste op, zet er soms,als ik genoeg grid heb nog paar extra fabrieken bij, maar je krijgt meer binnen dan je in dezelfde tijd kan maken, dus je hebt redelijk wat speling (dagje vergeten, whatever).
geen idee hoeveel het totaal oplevert, met 2 accounts denk ik toch wel 500m per maand (das 9 planeten btw)
Battle.net Spud#2543
"4/10 DED"
DED snap ik maar waar staat 4/10 voor?
moeilijkheidsgraad.Trin1ty schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:48:
"4/10 DED"
1/10 is makkelijkste, 10/10 lastigste.
geeft ook aan met wat voor schepen je er in kan. geloof dat 4/10 max (battle)cruiser is, 1/1 is max frig, etc. (pin me er niet op vast btw, dit is puur uit men hoofd
Battle.net Spud#2543
Waarschijnlijk flink wat plexjes runnen TepelStreeltje :-) Lekker easy in 0.0 en je krijgt er dikke isk voor.
Laatste tijd heb ik weinig tijd voor Eve maar in de tijd die ik heb probeer ik momenteel zo veel mogelijk heavy missiles op te stoken in missies. Dit ivm de nerf die er aan zit te komen in de volgende expansion. Eens kijken wat we daarna nog kunnen met een tengu en lvl4's of dat het toch terug naar de CNR wordt.
tengu nerf is niet zo erg hoor T2 ammo krijgt zelfs een boost effectief verlies je flink wat in range maar dat is niet echt een ramp en netto (met T2 ammo) ga je geloof ik iets van 5% achteruitPeekster schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:32:
Laatste tijd heb ik weinig tijd voor Eve maar in de tijd die ik heb probeer ik momenteel zo veel mogelijk heavy missiles op te stoken in missies. Dit ivm de nerf die er aan zit te komen in de volgende expansion. Eens kijken wat we daarna nog kunnen met een tengu en lvl4's of dat het toch terug naar de CNR wordt.
moet zeggen, heb erg weinig te klagen in een C5 WH hoorDe_Bastaard schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:08:
Waarschijnlijk flink wat plexjes runnen TepelStreeltje :-) Lekker easy in 0.0 en je krijgt er dikke isk voor.
Maar als je het al lukt met zon jonge account; ben ik toch wel benieuwd wat ik met mijn altjes voor elkaar kan krijgen
Battle.net Spud#2543
Verhuizen naar een renter alliance ergens in Delve/Querious of zelfs in het noorden en gaat met die banaan. Minder effort dan een WH runnen
hoezo effort?De_Bastaard schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:14:
Verhuizen naar een renter alliance ergens in Delve/Querious of zelfs in het noorden en gaat met die banaan. Minder effort dan een WH runnen
ik haal makkelijk bil binnen voor iets van 5 sites in anderhalf uur
Battle.net Spud#2543
Het zijn niet de officer drops die je rijk maken hoor. M'n corp zit nu in Querious lekker te farmen, en als je Level 5 upgrades in je systems hebt, heb je elke paar uur een leuke plex. Corpmate van me heeft al 12 Bhaalgorn bpc's en dan heb ik het nog niet eens over de leuke a-type items.....
Dus niemand weet of je al security status kan krijgen voor pirate tags?
Ik denk er over na om weer met eve online te beginnen maar met -8.7 sec. status kun je zo goed als niks doen.
Null sec is geen optie omdat de alliances daar niet te vertrouwen zijn en low sec is zo goed als dood en ook werkt de pvp daar niet goed met een -5 sec. status of minder.
Belts clearen in null sec is ook geen optie aangezien daar ook teveel gatecamps zijn en low sec duurt te lang.
Incursions runnen in low sec word niet gedaan en missies in low sec geven niet genoeg en zelfs vaak zo goed als geen sec. status.
Ik denk er over na om weer met eve online te beginnen maar met -8.7 sec. status kun je zo goed als niks doen.
Null sec is geen optie omdat de alliances daar niet te vertrouwen zijn en low sec is zo goed als dood en ook werkt de pvp daar niet goed met een -5 sec. status of minder.
Belts clearen in null sec is ook geen optie aangezien daar ook teveel gatecamps zijn en low sec duurt te lang.
Incursions runnen in low sec word niet gedaan en missies in low sec geven niet genoeg en zelfs vaak zo goed als geen sec. status.
ik weet het echt niet en meerdere niet geloof ikDaisai schreef op donderdag 29 november 2012 @ 20:36:
Dus niemand weet of je al security status kan krijgen voor pirate tags?
de clou is meerdere rats killen in 1 system en dan naar volgende system gaan enz enz
Je zal eerst je spullen moeten verplaatsen, dat is al het eerste probleem aangezien je mensen in eve online niet kan vertrouwen.Anoniem: 66797 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:35:
[...]
ik weet het echt niet en meerdere niet geloof ikmaar hoezo is 0sec geen optie? wat voor vertrouwens problemen heb je daar? je kan overigens random 0.0 corp joinen en jezelf naar +5 ratten en dan de corp verlaten als het je niks lijkt. als je het goed doet gaat het echt mega snel...
de clou is meerdere rats killen in 1 system en dan naar volgende system gaan enz enz
Dan moet je nog in het home system komen van de alliance die je hebt gejoined, ook dit geeft problemen met gatecamps.
Ik weet wel hoe security status grinden in belts werkt, dat is 1 battleship killen en naar het volgende system gaan.
Dus hoe meer systems hoe groter de kans ( bijna 100% ) dat je best snel een gatecamp met bubble tegenkomt.
Daarom vroeg ik me dus af of ccp nu al het gene hebben ingevoerd wat ze ruim 6 maanden geleden hadden beloofd.
Blijkbaar is dit dus niet het geval dus zit eve online er voor mij niet in.
Best jammer op zich aangezien mijn leadership alt redelijke skills begon te krijgen.
zelfs nooit een officer spawn gehad en ik heb toch best wat uurtjes gependeerd aan eve... mja.. plexes zijn ook risicovol afhankelijk van de waarde van je schipje, sec status vn t systeem en allerlei andere vijandigheid natuurlijk.De_Bastaard schreef op donderdag 29 november 2012 @ 20:20:
Het zijn niet de officer drops die je rijk maken hoor. M'n corp zit nu in Querious lekker te farmen, en als je Level 5 upgrades in je systems hebt, heb je elke paar uur een leuke plex. Corpmate van me heeft al 12 Bhaalgorn bpc's en dan heb ik het nog niet eens over de leuke a-type items.....
ik ook nog nooit en speel ook al een poosje... zowiezo als je al gelukkig genoeg bent er een te krijgen moet je hem ook kunnen killen die officers + escorte schijnen heavy te zijnDarth Malak schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 00:42:
[...]
zelfs nooit een officer spawn gehad en ik heb toch best wat uurtjes gependeerd aan eve... mja.. plexes zijn ook risicovol afhankelijk van de waarde van je schipje, sec status vn t systeem en allerlei andere vijandigheid natuurlijk.
Hier een aantal keer true sansha spawn gehad, en een sansha transport onderschept. Met de corp proberen we zovaak mogelijk een prison camp te doen. We zijn nu verhuist naar een ander ss, omdat het te druk werd.
Military is van 1 inmiddels naar 4 opgetrokken en van het weekend gaan we eens lekker los op de plexjes.

Military is van 1 inmiddels naar 4 opgetrokken en van het weekend gaan we eens lekker los op de plexjes.
[ Voor 20% gewijzigd door _Apache_ op 30-11-2012 08:39 ]
Mja is gewoon een kwestie van in wat voor corp je zit imho.Darth Malak schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 00:42:
[...]
zelfs nooit een officer spawn gehad en ik heb toch best wat uurtjes gependeerd aan eve... mja.. plexes zijn ook risicovol afhankelijk van de waarde van je schipje, sec status vn t systeem en allerlei andere vijandigheid natuurlijk.
Je kunt ook gewoon met je carrier die forsaken hubs farmen en dan de escalaties doen. Hoef je niet te scannen en met bijv. een paladin en carrier kun je die in no-time doen.
Ik ben wat met EVeMon aan het klooien en aan het kijken wat ik allemaal moet doen om op termijn in een Tengu (dan wel Drake maar das nog verder weg) te kunnen vliegen.
Is het zaak om je te houden aan de recommendend certificates te houden en die allemaal te trainen?
Is het zaak om je te houden aan de recommendend certificates te houden en die allemaal te trainen?
Ben zelf nog van de oude garde en pak gewoon de skills die ik nodig heb op V :-) Certificates werkt opzich wel maar je moet voor tengu gewoon zorgen dat je vooral support skills op V hebt zodat je onderandere genoeg cap overhoud en dat soort meuk.
Tengu zonder cap is dode tengu
Tengu zonder cap is dode tengu
Ik neem aan dat die allemaal voortborduren op de skills die je bij destroyers ook nodig hebt?
gaat zowieso wel paar maanden duren als ik de estimated tijd zie staan en ik wil me niet helemaal op het ship focussen omdat ik ook nog skills voor exploration wil trainen
gaat zowieso wel paar maanden duren als ik de estimated tijd zie staan en ik wil me niet helemaal op het ship focussen omdat ik ook nog skills voor exploration wil trainen
Support skills (engineering, hull upgrades, mechanic, shield upgrades, shield resists, etc.) heb je natuurlijk op elk schip nodig :-)
Drake verder weg dan een tengu? Ik denk dat je andersom bedoelt. Kijk even naar de skill requirements van de Tengu: http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Tengu en dat is het minimale. Bovendien kost een Tengu ongeveer 20 keer zoveel als een Drake ex fitting.Trin1ty schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:24:
Ik ben wat met EVeMon aan het klooien en aan het kijken wat ik allemaal moet doen om op termijn in een Tengu (dan wel Drake maar das nog verder weg) te kunnen vliegen.
[ Voor 17% gewijzigd door ravenger op 30-11-2012 10:02 ]
Drake is toch een battlecruiser en Tengu een cruiser? Ik d8 dat een BC hoger in rang stond dan een Cruiser.
Dat is ook zo maar een Tengu is een elite cruiser waar je onder andere Cruiser V voor moet hebben. Een Drake is al prima te gebruiken met Battlecruiser op 3 of 4.
Cruiser 5 duurt al met al een maand, dan moet je daarna nog de subsystems skillen van 5x een week ongeveer.
Cruiser 5 duurt al met al een maand, dan moet je daarna nog de subsystems skillen van 5x een week ongeveer.
Mjah dat weet ik dus nog niet, vandaar dat ik dat plannen wat lastig vind omdat ik nog niet goed kan inschatten waar je met minder toekanDe_Bastaard schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:35:
Een Drake is al prima te gebruiken met Battlecruiser op 3 of 4.
Overigens, als je alles rechts selecteerd bij een drake dan kom je nog steeeds langer uit dan een Tengu en dan staat Battlecruiser nog maar op II of lees ik het dan verkeerd?
[ Voor 21% gewijzigd door Trin1ty op 30-11-2012 10:46 ]
Geen idee (niet ingame op het moment), maar doe gewoon BC op 4, Heavy Missiles op V, en dan support skills en je kunt al je drake vliegen. Kun je in de tussentijd dat je met je Drake speelt, Cruiser V skillen zodat je al wat isk kunt verdienen....
Zal ik van het weekend even doen, thxAnoniem: 66797 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:57:
[...]
ik zit in een heerlijke corp. valt onder CFC en laid back attitude casual players welkom convo me in game als je interesse hebt.. mijn naam Ellendras Silver
grote verschil is dat Tengu een Tech3 cruiser is, Drake is een Tech 1 battlecruiserTrin1ty schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:30:
Drake is toch een battlecruiser en Tengu een cruiser? Ik d8 dat een BC hoger in rang stond dan een Cruiser.
Battle.net Spud#2543
Waar richt jullie Corp zich op als ik vragen mag?Anoniem: 66797 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 13:57:
[...]
ik zit in een heerlijke corp. valt onder CFC en laid back attitude casual players welkom convo me in game als je interesse hebt.. mijn naam Ellendras Silver
we zijn een PVP corp maar we hebben geen hele hoge eisen als in je moet tig uren in fleets doorbrengen en tig kills per maand hebben. zoals gezegd laid back corpTrin1ty schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:04:
[...]
Waar richt jullie Corp zich op als ik vragen mag?
Ratten en salvagen. Toen ik begon en bij m'n corp kwam kreeg ik her en der wat isk toegeworpen voor een startkapitaaltje wat ook redelijk snel weer op ging aan skillbooks en frigates. Toen van m'n laatste 100m een Noctis gekocht en voor salvaging getrained zodat ik kon gaan salvagen, hier verdiende ik uiteindelijk zo'n 50m per dag mee.TepelStreeltje schreef op donderdag 29 november 2012 @ 14:47:
[...]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen!?
Uiteindelijk een tweede character erbij genomen en deze qua skills puur laten richten op een Talos om in te ratten en na twee weken m'n eerste stapjes buiten gezet met een Talos die ik had gekocht van het geld wat ik had verdiend met salvagen.
Hier verdien ik momenteel 17m/tick mee, en aangezien ik nog verre van klaar ben met trainen (nog 17 dagen voordat ik helemaal klaar ben met trainen voor m'n Forsaken Hub talos) gaat dit bedrag nog flink omhoog (25m/tick zou het doel moeten zijn).
Nu is niet alles van het ratten, ik ben 1 FSP tegengekomen na een hub, en deze leverde ook nog 400m op (800m in totaal, maar gesplit met degene die hem voor me deed), maar als je in de juiste gebieden rondhangt met de juiste corp/alliances krijg je snel zo'n leuk EVE saldo
dus je salvagede maar 1 of 2 sites? of heb je het alleen over slavage en niet de loot?bakakaizoku schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:12:
heel verhaal KNIP
800 mil uit factioin ship damn you lucky!!! ik heb er al heel wat gehad maar nooit meer dan 60 mil loot
Salvage en loot, ik ben het meestal behoorlijk snel zat en daarom hou ik het maar bij 2, 3 sites per dagAnoniem: 66797 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:34:
[...]
dus je salvagede maar 1 of 2 sites? of heb je het alleen over slavage en niet de loot?
800 mil uit factioin ship damn you lucky!!! ik heb er al heel wat gehad maar nooit meer dan 60 mil loot
Als je een rifter kan vliegen mag je bij CFC Joinen ;-)
http://community.eveonlin...log.asp?a=blog&nbid=73995
Nieuwe patch notes.
Orca piloten worden dus flink gepwned met hun "safe hauling".
Nieuwe patch notes.
Niet nodig, ik zit al sinds dag 1 in mijn EVE carriere in GoonwaffeDe_Bastaard schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:00:
Als je een rifter kan vliegen mag je bij CFC Joinen ;-)
Nieuwe patch notes.
Ik miste de grap blijkbaar, CFC is inderdaad behoorlijk open, maar niet alle corps laten iedereen toe. Goons kom je bijvoorbeeld ook alleen maar in via via of door een actief account op SA te hebben. Dus om nou meteen te zeggen dat wanneer je een rifter kan vliegen, je bij een corp in de CFC kan aanmelden is ook niet geheel waar.
[ Voor 30% gewijzigd door bakakaizoku op 30-11-2012 16:00 ]
Heb nooit in safe space gezeten. Altijd in low/nul waar we moesten vechten voor elk systeem. Dan is farmen met je carrier of pala toch niet echt een optie. Heb me wel eens afgevraagd hoe het zou zijn geweest om omringd tezijn door friendlies ergens diep in je eigen space maar ik zou me denk ik snel gaan vervelen.De_Bastaard schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 08:48:
[...]
Mja is gewoon een kwestie van in wat voor corp je zit imho.
Je kunt ook gewoon met je carrier die forsaken hubs farmen en dan de escalaties doen. Hoef je niet te scannen en met bijv. een paladin en carrier kun je die in no-time doen.
Klopt het dat je security standing blijft staan als je items van een speler heb gestolen?
Lag heel dichtbij een industrial die geploft werd, lag in men blockade runner in lowsec. Align naar celestial, decloak, loot all, warp, en zoef weg was ik.. Zeg maar dag dag tegen je 100M
Maar mijn standing bleef ongewijzigd.
Lag heel dichtbij een industrial die geploft werd, lag in men blockade runner in lowsec. Align naar celestial, decloak, loot all, warp, en zoef weg was ik.. Zeg maar dag dag tegen je 100M
Yep zo kun je het spelen.. Maar ik had liever mijn cap pilot, ratter, command pilot, andere alts beshikbaar voor evt CTAs e.d. Misschien als ik ze ooit weer nieuw leven in ga blazen dat ik t heel andrs ga doen.
dat klopt het enige dat loot/ore stelen doet is de eigenaar 15 min recht geeft je vrij aan te vallen, echter zodra hij jouw agressed mag je terugschieten zonder dat concorde je aan flarden schiet_Apache_ schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 00:49:
Klopt het dat je security standing blijft staan als je items van een speler heb gestolen?
Lag heel dichtbij een industrial die geploft werd, lag in men blockade runner in lowsec. Align naar celestial, decloak, loot all, warp, en zoef weg was ik.. Zeg maar dag dag tegen je 100M![]()
het draait niet om backstabben en elkaar naaien,... het is simpelweg EEN mogelijkheidDarth Malak schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 00:49:
[...]
Yep zo kun je het spelen.. Maar ik had liever mijn cap pilot, ratter, command pilot, andere alts beshikbaar voor evt CTAs e.d. Misschien als ik ze ooit weer nieuw leven in ga blazen dat ik t heel andrs ga doen.Maar weet niet of ik ooit nog terug wil komen in een game die draait om backstabben, elkaar naaien en bedrog. Maar t jeukt.
Hebben jullie nog trading tips? Ik heb redelijk wat gelezen de afgelopen dagen, het nadeel van veel guides is dat ze vaak uit gaan van marges van wel 40%. Als ik in Amarr zo de markt bekijk kom ik amper zulke grote prijschommelingen tegen met grote volumes en korte periodes.
Helaas geld dat wel voor het grootste gedeelte van de game.Anoniem: 66797 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 01:22:
[...]
het draait niet om backstabben en elkaar naaien,... het is simpelweg EEN mogelijkheid
Als je bijvoorbeeld een null sec alliance zou willen joinen dan is de kans groter dat ze je willen scammen dan dat je er zo maar naartoe kan gaan.
WH alliances zijn zo paranoide dat je eerst een tijdje in die alliance moet zitten voordat ze je de WH in laten, doen ze dat niet dan zullen ze er niet lang blijven.
Just like real life, je moet gewoon voorzichtig zijn wie je binnen laat.Daisai schreef op zondag 02 december 2012 @ 08:37:
[...]
Helaas geld dat wel voor het grootste gedeelte van de game.
Als je bijvoorbeeld een null sec alliance zou willen joinen dan is de kans groter dat ze je willen scammen dan dat je er zo maar naartoe kan gaan.
WH alliances zijn zo paranoide dat je eerst een tijdje in die alliance moet zitten voordat ze je de WH in laten, doen ze dat niet dan zullen ze er niet lang blijven.
Als de WH corp waar je heen gaat beetje slim is hebben ze zooi posses waar iedereen zen spul stashed. Enige wat je zou kunnen jatten is het spul in de main hangar. Verder zou je info door kunnen geven wie wat vliegt en waar de posses hangen, maar dat heb je met half uurtje scannen en BM's maken ook.
Als je een corp joined en gewoon relaxed doet en normaal helpt heb je dat vertrouwen zo binnen. en kan je ze leeg roven
Battle.net Spud#2543
Het gaat ook meer over hoe corporations omgaan met nieuwe members.TepelStreeltje schreef op zondag 02 december 2012 @ 11:02:
[...]
Just like real life, je moet gewoon voorzichtig zijn wie je binnen laat.
Als de WH corp waar je heen gaat beetje slim is hebben ze zooi posses waar iedereen zen spul stashed. Enige wat je zou kunnen jatten is het spul in de main hangar. Verder zou je info door kunnen geven wie wat vliegt en waar de posses hangen, maar dat heb je met half uurtje scannen en BM's maken ook.
Als je een corp joined en gewoon relaxed doet en normaal helpt heb je dat vertrouwen zo binnen. en kan je ze leeg roven
Bijvoorbeeld iemand laten joinen en wachten tot hij een leuk bootje (hopelijk freighter) rond vliegt en afmaken.
Ook de oude truc van je spullen verplaatsen naar null sec met een jumpfreighter en vervolgens je spullen niet terug zien.
Dat soort gevallen kun je rekening mee houden en zeker vanuit gaan als je een null sec alliance wil joinen waar je niemand kent.
hmmm heb al in 3 nul sec alliances gezeten maar nog nooit ben ik gescammed of bedrogenDaisai schreef op zondag 02 december 2012 @ 08:37:
[...]
Helaas geld dat wel voor het grootste gedeelte van de game.
geen ervaring meeWH alliances zijn zo paranoide dat je eerst een tijdje in die alliance moet zitten voordat ze je de WH in laten, doen ze dat niet dan zullen ze er niet lang blijven.
Pffff, na vanaf pagina 17 ongeveer alles doorgelzen te hebben de afgelopen 3 dagen, wil ik bijna niet meer terug komen in EVE. Maar ergens ook wel weer heel graag... Kan bijna niet wachten om mijn solo cap stable lvl4 myrm weer te undocken. Helaas nog even wachten to ik de client weer heb, duurt echt fucking lang om te downloaden met mijn verbinding. En belachelijk dat er geen MAC torrent voor is...
Anyways, fl y on! Drones FTW!
And hope to see you all ingame soon...
Don't tread on me.
Dan heb je misschien net geluk gehad of zat in hele kleine null sec alliances (sov wise ).Anoniem: 66797 schreef op zondag 02 december 2012 @ 14:44:
[...]
hmmm heb al in 3 nul sec alliances gezeten maar nog nooit ben ik gescammed of bedrogen
[...]
geen ervaring mee
Als jij een corp wil joinen die in een grote null sec alliance zit ( bijvoorbeeld goonswarm ) zonder dat je iemand in die corp kent dan wens ik je veel succes.
En zo zijn er wel meer alliances die niet zomaar iedereen laten joinen.
Ligt een beetje aan wat je wil doen in eve, het kan wel leuk zijn als je in de goede alliance zit en een beetje genoeg skillpunten hebt.widget schreef op maandag 03 december 2012 @ 02:43:
Pffff, na vanaf pagina 17 ongeveer alles doorgelzen te hebben de afgelopen 3 dagen, wil ik bijna niet meer terug komen in EVE. Maar ergens ook wel weer heel graag... Kan bijna niet wachten om mijn solo cap stable lvl4 myrm weer te undocken. Helaas nog even wachten to ik de client weer heb, duurt echt fucking lang om te downloaden met mijn verbinding. En belachelijk dat er geen MAC torrent voor is...
[ Voor 28% gewijzigd door Daisai op 03-12-2012 03:16 ]
@Daisal
Zit nog steeds lekker in newb corp en ga daar ook nooit meer uit, veel te gezellig daar... Word alleen weer een beetje ghappig om weer te gaan spelen na dit topic te lezen. Krijg er zowaar weer zin in. Beetje Lvl 4's runnen met Myrm, zoeken naar Kronos, Big Fun.
Beetje klooien in WH en incursions... Krijg er echt al weer helemaal zin in
En bedoelde niet pagina, maar topic #17
Zit nog steeds lekker in newb corp en ga daar ook nooit meer uit, veel te gezellig daar... Word alleen weer een beetje ghappig om weer te gaan spelen na dit topic te lezen. Krijg er zowaar weer zin in. Beetje Lvl 4's runnen met Myrm, zoeken naar Kronos, Big Fun.
Beetje klooien in WH en incursions... Krijg er echt al weer helemaal zin in
En bedoelde niet pagina, maar topic #17
[ Voor 5% gewijzigd door widget op 03-12-2012 05:30 ]
Don't tread on me.
Gister was er een speler die - volgens zijn bio - vloog onder NRDS maar wel even de industrial van een corp maatje plofte. Mooi moment om te kijken hoe snel er een vlootje bij elkaar geroepen kon worden om achter hem aan te jagen. 7 drakes, een flycather, 2 x talos, 2 x Wolf en ene Naga.
Helaas niet kunnen pakken binnen 15minuten.
Maar hun corp positie (van de dader) wankelde al, waarschijnlijk word nu de hele corp op KOS cq terrible standing gezet.
Helaas niet kunnen pakken binnen 15minuten.
Maar hun corp positie (van de dader) wankelde al, waarschijnlijk word nu de hele corp op KOS cq terrible standing gezet.
[ Voor 3% gewijzigd door _Apache_ op 03-12-2012 07:57 ]
Dat is denk ik ook het moraal van het verhaal: Er zijn relatief weinig established corps/alliances die mensen laat joinen zonder enige vorm van een vouch. Al de corps/alliances die ik heb gejoined, daar had ik minimaal één maar in principe altijd meerdere vouches. Ik ben dan ook nooit gescammed.
Goons en TEST staan er om bekend dat ze mensen scammen (bijvoorbeeld door een join-fee te betalen) als je niet iemand kent. Als je toch toegang wil krijgen tot deze alliances, dan is het beste om één van hun pets/allies te joinen. Je krijgt toegang tot hun netwerk, logistics en communicatie-structuur en met een beetje mazzel val je op zodat je de core-corps kan joinen.
Op dit moment zit ik weer in RAIDEN en het bevalt me uitstekend. In ieder geval heb ik geen FC meer die ons staat uit te schelden omdat we dood gaan door zijn eigen schuld
Goons en TEST staan er om bekend dat ze mensen scammen (bijvoorbeeld door een join-fee te betalen) als je niet iemand kent. Als je toch toegang wil krijgen tot deze alliances, dan is het beste om één van hun pets/allies te joinen. Je krijgt toegang tot hun netwerk, logistics en communicatie-structuur en met een beetje mazzel val je op zodat je de core-corps kan joinen.
Op dit moment zit ik weer in RAIDEN en het bevalt me uitstekend. In ieder geval heb ik geen FC meer die ons staat uit te schelden omdat we dood gaan door zijn eigen schuld
Dit weekend steeds meer gezien (ingame) en gelezen over het hele trade en contract gebeuren in Eve wat echt massive is. Schopt mijn oorspronkelijke plan een beetje in de war voor de nabije toekomst ga ik vrezen 
Wil toch eerst een beetje ISK gaan verdienen en aangezien ik minen nou niet echt je van het vind lijkt traden en met name transport steeds leuker. Hoef ik ook niet heel veel extra te doen vooralsnog op mijn main om al te kunnen starten. PvP kan later ook nog wel
Wil toch eerst een beetje ISK gaan verdienen en aangezien ik minen nou niet echt je van het vind lijkt traden en met name transport steeds leuker. Hoef ik ook niet heel veel extra te doen vooralsnog op mijn main om al te kunnen starten. PvP kan later ook nog wel
Zo, wie o wie wilt er 2 x een Revelation BPO kopen?
ME3
PE1
2.9B per stuk of goed bod.
ME3
PE1
2.9B per stuk of goed bod.
je kan met alles genoeg isk bij elkaar sprokkelen, tuurlijk het een levert meer op dan het andere maar doe gewoon wat je leuk vindt isk verdienen is niet het belangrijkste zou ik zeggenTrin1ty schreef op maandag 03 december 2012 @ 09:03:
Dit weekend steeds meer gezien (ingame) en gelezen over het hele trade en contract gebeuren in Eve wat echt massive is. Schopt mijn oorspronkelijke plan een beetje in de war voor de nabije toekomst ga ik vrezen
Denk dat ik wat verkeerd deed in mijn tijd dan.bakakaizoku schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:57:
[afbeelding]
Heb zeker een half jaar gespeeld en had nog geen 10% van dat bedrag.

Kan ik ergens met niet actieve logingegevens inloggen om te zien hoeveel ISK er op staat / hoeveel SP ik had?
ja ga naar account management maak een API key aan en zet die in EVE HQ of Eve mon of maak een eveboard aanPromWarMachine schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:48:
[...]
Denk dat ik wat verkeerd deed in mijn tijd dan.
Kan ik ergens met niet actieve logingegevens inloggen om te zien hoeveel ISK er op staat / hoeveel SP ik had?
Tsja, ik werd door een maatje geholpen met wat cash. Kreeg 100 miljoen, kin vloog omlaag. Kan je direct voor een klasse of 2 hoger gaan trainen.PromWarMachine schreef op maandag 03 december 2012 @ 13:48:
[...]
Denk dat ik wat verkeerd deed in mijn tijd dan.
Speel nu een half jaar, en heb 2B bij elkaar gewerkt, koop alleen plex direct voor gametime. Soms moet je ook gelukt hebben. Slooptte gister een sansha transport fleet, met dat ik dat aan het opruimen was word er een speler met industrial gesloopt, hier lag ook nog eens 100Miljoen in. Ik kwam gecloakte aangevlogen toen het gevecht nog bezig was. Even cloak gehouden en op 5km van het wrak gaan liggen. decloak, mwd aan, loot all, en warp weg. Er waren wel 4 battlecruisers die achter me aankwamen, maar zie maar eens een blockade runner bij te houden (warp speed 9AU/s en ongeveer zo wendbaar als een frigate/cruiser).
De knop om een API key aan te maken, zie ik niet. Mijn account type is ook "disabled (trial)".Anoniem: 66797 schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:09:
[...]
ja ga naar account management maak een API key aan en zet die in EVE HQ of Eve mon of maak een eveboard aan
Dat EVE Mon zocht ik eigenlijk ja, dat ken ik nog van vroeger.
Yared heeft me er destijds bijgehaald. Jij kent hem ook toch? Speelt hij nog?
/edit
Heb m'n API key
BINGO! Blijkbaar heb ik 3 verschillende chars gehad.
Mijn hoogste heeft 14M SP.
Daar kan ik vast wat mee dat geld op kan leveren.
[ Voor 19% gewijzigd door PromWarMachine op 03-12-2012 17:37 ]
degene waar je link van in post hebt staan...PromWarMachine schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:21:
[...]
De knop om een API key aan te maken, zie ik niet. Mijn account type is ook "disabled (trial)".
Dat EVE Mon zocht ik eigenlijk ja, dat ken ik nog van vroeger.
Yared heeft me er destijds bijgehaald. Jij kent hem ook toch? Speelt hij nog?
/edit
Heb m'n API key
BINGO! Blijkbaar heb ik 3 verschillende chars gehad.
Mijn hoogste heeft 14M SP.
Daar kan ik vast wat mee dat geld op kan leveren.
voornamelijk mining en caldari combat maar das zeker niet gek
Vraagje over attributes, ik heb daar sinds mijn start een dikke week geleden niet iets aan gewijzigd om het optimaler te maken zoals veel guides suggereren. Is het verstandig om dat wel te doen want je kunt het maar een paar keer doen toch? Mijn char is een caldari-Ashura-Inventor die als ik iedereen moet geloven al een aardige verdeling heeft.
Het is een schattig idee dat de rijkste power players in EVE zich druk maken om mining frigates die worden opgeblazen maar het heeft natuurlijk niks te maken met het echte spel.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Als beginnende speler heeft het niet heel erg veel nut naar mijn idee, maar je zou er voor kunnen kiezen om je attribute points te verdelen tussen Intelligence en Perception. Zo pak je het gros van de skills die je in het begin doet mee omdat deze als primary attribute een van de twee hebben. Gunnery, Missiles en Spaceship Command met perception en Electronics, Engineering, Navigation en Science met Intelligence.Trin1ty schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 07:54:
Vraagje over attributes, ik heb daar sinds mijn start een dikke week geleden niet iets aan gewijzigd om het optimaler te maken zoals veel guides suggereren. Is het verstandig om dat wel te doen want je kunt het maar een paar keer doen toch? Mijn char is een caldari-Ashura-Inventor die als ik iedereen moet geloven al een aardige verdeling heeft.
Waar je dan langer over doet obviously is Industry, Drones, Leadership en Trade oa.
Je kan het inderdaad maar 1x per jaar wijzigen, dus bedenk goed wat je wilt
In de praktijk gaat het zo:
Je krijgt op je main een behoorlijke bounty van iets van 2bil isk, je gaat vervolgens jumpen naar een clone zonder implants en logged een alt in.
Je pod vervolgens je main met je alt en krijgt een groot gedeelte van de bounty.
Zoals het ging voor deze patch en waarschijnlijk nog jaren door zal gaan.
Hmm, werkt dat ook met een trail account? Ff een trail-altje aanmaken, main killen, bounty opstrijken, isk terugstorten in main. Of is dat een bannable offence?
Denk dat een trial de bounty niet kan krijgen, anders zou het wel veel te makkelijk worden.MonkeySandwich schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:22:
Hmm, werkt dat ook met een trail account? Ff een trail-altje aanmaken, main killen, bounty opstrijken, isk terugstorten in main. Of is dat een bannable offence?
Bounties zijn sowieso al dingen waar niemand wat om geeft. Is eerder grappig om een bounty op je hoofd te hebben. Mijn corp doet het regelmatig om iemand beetje te narren. Ze weten dondersgoed dat niemand die bounty gaat claimen, dus paar M extra op iemand zen hoofd is gewoon grappig
Je kan overigens alleen een bounty op iemand zijn hoofd zetten als hij een negatieve sec status heeft
Battle.net Spud#2543
Daarom moet je het ook wel bij een redelijke bounty doen of iemand die je echt goed kent je laten killen en de opbrengst delen.MonkeySandwich schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:22:
Of gewoon een plex kopen als je bountry in de buurt van 1 bil komt., maak je winst en heb je een gratis account voor een maand.
Wake up, tijd om de release notes eens te lezen....Daisai schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:17:
[...]
In de praktijk gaat het zo:
Je krijgt op je main een behoorlijke bounty van iets van 2bil isk, je gaat vervolgens jumpen naar een clone zonder implants en logged een alt in.
Je pod vervolgens je main met je alt en krijgt een groot gedeelte van de bounty.
Zoals het ging voor deze patch en waarschijnlijk nog jaren door zal gaan.
Bounty Hunting
You can now place a bounty on any player character in New Eden, except Dev and ISD characters.
You can also place bounties on corporations and alliances.
The minimum bounty amounts are: Players (100,000 ISK), Corporations (20,000,000 ISK), Alliances (100,000,000 ISK)
You can view Bounty information in the Show Info window for Characters, Corporations and Alliances.
You can view your own bounty in the character sheet.
The Bounty Information in Show Info is accumulated for all bounty pools. It also has a tooltip on mouse over, to show the breakdown of all bounty pools.
There is a Place Bounty icon (+) in the Show info window you can use to place a bounty.
Bounty payout is now based on damage inflicted on the target. The payout is 20% of the loss value.
Bounty is now claimed on anything that generates a Kill Report. This includes, ships, pods and structures.
The bounty is paid to the character with the final blow, except when Concord has final blow or for self-destruct, in which case the bounty goes to highest damage dealer.
A fleet that claims a bounty on a player, will now get paid for the bounty. The payout is split equally amongst the fleet members.
Kill Reports now contain the Bounty Payout amount on them, as well as LP's awarded for the kill if they also receive LP's.
There are new WANTED icons that overlay on Character portraits or Corp/Alliance logos.
Een alt gebruiken om je main af te knallen zal nu resulteren in 20% isk return van de loss.... good luck
Sorki#2242
na de patch is die restrictie weg meende ikTepelStreeltje schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:45:
Je kan overigens alleen een bounty op iemand zijn hoofd zetten als hij een negatieve sec status heeft
De damage die je doet is niet van belang aangezien je de enige zal zijn die de kill maakt.Bounty payout is now based on damage inflicted on the target. The payout is 20% of the loss value.
Bounty is now claimed on anything that generates a Kill Report. This includes, ships, pods and structures.
De payout is dus 20% van de waarde wat de gene die word gekilled vliegt? Beetje nutteloos dan om bounty's te plaatsen op andere spelers ( was altijd al nutteloos).
Als ik dus met een bounty van 2bil undock in een clone zonder implants krijgen de gene die mij killen niks ?
Ik vind toch die micro jumpdrive erg tof
Bring back the sniping battleships 
hoe zit het trouwens met de introductie van racial destroyer en battlecruiser skills? ik zie dat nergens terugkomen.
hoe zit het trouwens met de introductie van racial destroyer en battlecruiser skills? ik zie dat nergens terugkomen.
https://forums.eveonline....osts&t=174410&find=unreadravenger schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:54:
Ik vind toch die micro jumpdrive erg tofBring back the sniping battleships
Er is ook een "easter egg" in the patch notes 
Christmas Gifts:
Really? You expected us to just tell you what you are getting for Christmas in the patch notes? … Carbon. That is what you get.
Christmas Gifts:
Really? You expected us to just tell you what you are getting for Christmas in the patch notes? … Carbon. That is what you get.
Sorki#2242