WoW: Donto @ Twisting Nether (H) SC2: Vortex#643 PSN: TjaBBe
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Zou me eigenlijk eens wat meer in de lore van SC2 moeten verdiepen. Maar klinkt alsof ik sinds SC1, Brood War en SC2 al zo veel heb gemist dat het wel erg veel leeswerk wordt.
Er was eens een lekker wijf dat werd verraden en veranderde in een zerg. Toen was ze boos. Toen werd ze gered. En nu is ze weer lief. Of toch niet...quote:apNia schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:02:
Ah, hence its name TjaBske. Thanks
Zou me eigenlijk eens wat meer in de lore van SC2 moeten verdiepen. Maar klinkt alsof ik sinds SC1, Brood War en SC2 al zo veel heb gemist dat het wel erg veel leeswerk wordt.
MaxBurn schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 21:50: Volgens mij snap je de hele opzet van GoT niet helemaal. We zitten hier om elkaar te helpen, maar niet om het wiel opnieuw uit te vinden of om luie mensen te helpen
Valt Best meequote:Gropah schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:04:
Valt opzich best mee. Als je nu nog wilt beginnen met de Warcraft lore. Dan ben je een tijd bezig.
- Warcraft: Archive
- - Warcraft: Day of the Dragon
- - Warcraft: Lord of the Clans
- - Warcraft: Of Blood and Honor
- - Warcraft: The Last Guardian
- Warcraft: War of the Ancients Trilogy
- - The Well of Eternity
- - The Demon Soul
- - The Sundering
- - World of Warcraft: Cycle of Hatred
- World of Warcraft: The Chronicles of War
- - World of Warcraft: Rise of the Horde
- - Warcraft: The Last Guardian
- - World of Warcraft: Tides of Darkness
- - World of Warcraft: Beyond the Dark Portal
- World of Warcraft: Night of the Dragon
- World of Warcraft: Arthas: Rise of the Lich King
- World of Warcraft: Stormrage
- World of Warcraft: The Shattering: Prelude to Cataclysm
- World of Warcraft: Thrall: Twilight of the Aspects
- Starcraft & Broodwar :
- - StarCraft
- - StarCraft: Brood War
- StarCraft: Ghost
- - StarCraft: Ghost
- StarCraft II
- - StarCraft II: Wings of Liberty
- The StarCraft universe
- - Species of StarCraft
- - Characters of StarCraft
- - Jim Raynor
- - Sarah Kerrigan
- - Zeratul
- - Koprulu Sector
On Earth since March 1983 - On Azeroth since November 2004 - In a Galaxy fighting Zerg since July 2010 - Back in Sanctuary May 15 2012
Yup, en daarbovenop heb ik het idee dat de Starcraft lore complexer is. In ieder geval is de Warcraft lore meer een goed vs slecht verhaal met het grijze gebied tegenwoordig in het horde/alliance conflict.quote:ShadowBumble schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:27:
[...]
Valt Best mee
< Reeks novels >
Starcraft is anders ook al aardig opweg :
< Nog een lijst novels>
Starcraft is daarentegen een groot grijs gebied met allerlei complexe achterliggende zaken en imho diepere characters.
Van beide franchises ben ik een groot liefhebber van de achterliggende lore though
TjaBske wijzigde dit bericht 08-08-2011 15:45 (62%)
Ik zit nu op m'n werk, ik lees dit thuis nog eens lekker rustig door! Dank je outcastquote:outcast within schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:24:
[...]
Er was eens een lekker wijf dat werd verraden en veranderde in een zerg. Toen was ze boos. Toen werd ze gered. En nu is ze weer lief. Of toch niet...
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Door Blizzard zelf of wordt dat een custom mod? Klinkt wel erg cool in ieder geval.quote:MrVegeta schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:54:
Ik vraag me af hoe het staat met die mod "Starcraft Release" ofzo, deel 1 + broodwar zou gemod worden met de starcraft 2 engine.
http://www.starcraftuniverse.org/
MrVegeta wijzigde dit bericht 08-08-2011 16:07 (16%)

1ste lading muta's nog geen minuut op het veld.
Not sure if sarcasm.
MaxBurn schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 21:50: Volgens mij snap je de hele opzet van GoT niet helemaal. We zitten hier om elkaar te helpen, maar niet om het wiel opnieuw uit te vinden of om luie mensen te helpen
http://www.joystiq.com/20...ergone-some-massive-over/
Zal rond/met Heart of the Swarm uitkomen, dus ik gok een klein jaartje.
Je hebt LoL
Nog eentje van de portal makers?
In sc2 zwerver er een paar rond.
En nu komt blizzard ook nog met een dota achtig iets?
Ey, vergeet Heroes of Newerth nietquote:outcast within schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 16:15:
Hoeveel dota's hebben we nou echt nodig?
Je hebt LoL
Nog eentje van de portal makers?
In sc2 zwerver er een paar rond.
En nu komt blizzard ook nog met een dota achtig iets?
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011)
Reg. datum: 14 oktober 2005
Heb jullie allebei toegevoegdquote:Gekheid schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 10:05:
[...]
Hetzelfde geld voor mij. Ben ook wel eens te vinden in GoT kanaal. Gekkehuis.418
Gold Protoss maar nog maar paar potjes gedaan dit seizoen.
Laterzz Chris
Idd ook te veel champs. Elke maand wel een nieuwe en de eerste week is die altijd zo keihard OP, zelfs met bugs
The only good night elf is a dead night elf.
Waarom is iedereen zo wild over DotA2? Dat het LoL en HoN van tafel gaat vegen? Het is toch gewoon same shit, different name?
apNia wijzigde dit bericht 08-08-2011 22:47 (16%)
I love Valve
Reg. datum: 12 oktober 2006

zonglew00 wijzigde dit bericht 09-08-2011 04:59 (15%)
Reg. datum: 14 januari 2009
Was ook te merken aan het feit dat alle top Eu mensen wel te zien waren in de GM die wij konden zien, maar geen enkele topper zoals Idra of Incontrol.
Gropah wijzigde dit bericht 09-08-2011 09:07 (67%)
Maar hij was nog bij assembly, maar kwam niet voorbij groupfase, maar hij is deze maand nog in MLG Releigh
Gropah wijzigde dit bericht 09-08-2011 10:41 (24%)
Bah, hekel aan die rotmuta's in PvZ. Je bent dan vrijwel verplicht om blink te gaan
Ah dacht dat hij zich volledig had gestort op sc2. Meerdere rassen spelen op niveau is al moeilijk zat. Laat staan 2 rts'en.quote:Chief-XL schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 10:44:
Vind ik ook niet zo heel onlogisch. Grubby was (is?) een WC3 speler. Dynamics van SC2 zijn toch heel anders. Je hebt een voordeel als je uit SC/BW scene komt. Zeker als hij nog steeds actief WC3 speelt kan ik me voorstellen dat hij niet zoveel tijd aan SC2 kan besteden als hij zou willen.
Bah, hekel aan die rotmuta's in PvZ. Je bent dan vrijwel verplicht om blink te gaan
Sinds de merge met Rusland heb ik significant meer last van lag in matches. Deels ook omdat ze vaak rottere PC's hebben dan wij hoor. Ik denk dat voordelig is je tot regio's te beperken. De pro's winnen het volgens mij gewoon van de cons. Wat win je door crossregion te gaan?quote:Chief-XL schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 10:28:
Heb je nou echt zoveel last van lag? Ik speel met grote regelmaat vanuit SEA regio op de NA servers. Lag is niet merkbaar
Je hebt nu minder onderlinge verschillen in hardware en verbinding, interessante data tussen de verschillende regio's wat het competitie element verhoogt en geen culturele gaten. Ik geloof dat Koreanen, Amerikanen en Europeanen elk best hun eigen speelstijl hebben. Dat vind ik iets wat juist interessant is.
En wat win je door crossregion te gaan? Meer tegenstanders. Dus snellere matches, wellicht meer data om op te testen. Maar ik denk dat momenteel genoeg data vergaard wordt om te bepalen hoe goed je bent.
Het is geen groot gemis maar vroegah kon het wel. Snap ook wel dat er dan heel wat meer data rondgepompt moet worden en dan heb ik idd liever stabielere servers
Het is echt een blessing hoor
apNia wijzigde dit bericht 09-08-2011 11:04 (6%)
Reg. datum: 25 oktober 2007
Ret was één van de beste, al dan niet de beste, niet koreaanse brood war speler. Sowieso werd hij altijd gezien als de meest getalenteerde speler omdat hij zonder veel te spelen regelmatig van Idra won (die 8-10 uur per dag in Korea trainde). Totaal niet verassend dus.quote:outcast within schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 10:43:
Ik dacht dat de nr 1 van wciii wel beter zou zijn dan ret.

Die vriendin van 'm wordt echt de Yoko Ono van de eSports
apNia wijzigde dit bericht 09-08-2011 14:14 (23%)
On Earth since March 1983 - On Azeroth since November 2004 - In a Galaxy fighting Zerg since July 2010 - Back in Sanctuary May 15 2012
En Idra's z'n gf..tsja, het laat maar zien dat je als progamer ook groupies kan hebben.
Reg. datum: 06 augustus 2011
Iemand nog tips voor een zerg in Silver?
speel greedy, werkt goed in lower leaguesquote:coolejannes schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 15:04:
Man ik zit nu op een loosing streak.
Iemand nog tips voor een zerg in Silver?
Bij deze game dacht ik leuk te zijn en zo'n pylon block uit te lokken, toch (3pylons + canon = 450 minerals early game door je opponent laten wasten) terwijl je stiekem je 2e expo als natural pakt
http://dl.dropbox.com/u/32613297/PylonWallOf.SC2Replay
Browncoat wijzigde dit bericht 09-08-2011 15:15 (3%)
Is mss een idee om tips voor <gold in de TS te zetten?quote:Fishticks schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 15:06:
[...]
speel greedy, werkt goed in lower leagues
De faq uit te breiden. En het aantal video's beperken naar 1 + een linkje naar de rest.
Dat klinkt echt als een SAAI potje xDquote:MrVegeta schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 16:28:
Eindelijk een TvT gewonnen, wat een kansloze bende is dat zeg. Kerel plante overal missle turrets en van die detector dingen (voor flinke range), maar ik nukede hem steeds verder naar achter en toe kwamen er opeens (van mijn kant) ravens (voor PDD) en BC's aan
, hij had wel wat vikings maar die gingen vrij snel neer door een nuke. Maar ongelofelijk, wat saai.
Vind ik mijn Helions + Reapers toch leuker
Economisch verwoestend
Alleen kut als ze ineen keer met Thors komen D:
League of Legends [Last Updated 21-05-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Bronze, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1383 [78W/72L], Dominion: 80W/78L, Normal: 468W/446L
Wat ik vooral heb gemerkt is koste wat het kost wall off, ik weet dat veel mensen het niet doen maar tegen Terran blijft het slim. Deny zijn early scout en bouw daar verder op. Meestal scannen ze tussen je command center en base. Bouw 2 rax en 1 of 2 factories in zicht. Bouw een beetje verborgen 2/3 Starports. Ondertussen heb je resources voor een nieuwe cc hoop ik. Maak die in je walled off basis ook beetje verborgen. Vlieg hem naar een expension en niet je natural. Vijand denk dat je 1 based en in de nieuwe basis maak je nog meer dingen zoals starports en daarna pwn je als een gek met Banshee's of Battlecruisersquote:MrVegeta schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 16:43:
Zo zijn alle TvT's. Langzaam schuiven ze naar boven Turrets bouwend en vikings er achter, langzaam naar je main. MAAR FUCK DIE SHIT. Ik probeer ze uit positie te pakken met banshees en nukes en de expansion de denien "YOU GOT DENIED". 9 van de 10 keer verlies ik, maar die ene keer maakt een hoop goed. Probleem is alleen dat ik wel eens vergeet mijn basis wat te verdedigen, base race en dan heb ik nog wat banshees over
League of Legends [Last Updated 21-05-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Bronze, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1383 [78W/72L], Dominion: 80W/78L, Normal: 468W/446L
Reg. datum: 09 december 2009
Wat is het channel waar jullie je bevinden? is het nog steeds #GoT?
Of is het veranderd? Ik zie nl niemand online op het moment
Reg. datum: 30 januari 2009
Als je een toss nodig hebt om tegen te spelen, voeg mij gerust toe: Gropah.205
Teran/zergquote:Gropah schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 23:24:
welk race speel je?
Als je een toss nodig hebt om tegen te spelen, voeg mij gerust toe: Gropah.205
Ik kan je niet vinden:
Gropah
character code: 205
Eagleman7 wijzigde dit bericht 10-08-2011 00:50 (11%)
Reg. datum: 02 december 2007
http://wcgbenelux.nl/
Hmmmz, k. Kan zijn dat ik de verkeerde code in mijn hoofd heb omdat ik laatst een namechange heb gehad en daardoor is mijn code ook veranderd.quote:Eagleman7 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 00:47:
[...]
Teran/zerg
Ik kan je niet vinden:
Gropah
edit:
en er wordt weer live gestreamd op http://www.justin.tv/guussieboy
Gropah wijzigde dit bericht 10-08-2011 10:15 (11%)
Ben ik nu zo slecht?!? En vervolgens kei hard geowned worden.
Replay ^^ ? maar Browncoat is toch al geen Silvermeer ? Dacht laatst dat hij promoted was Dunno sure thoquote:outcast within schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:11:
Zit ik te ladderen kom ik forever silver browncoat tegen.
Ben ik nu zo slecht?!? En vervolgens kei hard geowned worden.
Ben geen silver meer hoor dat was met terran
Met terran was ik diamondquote:Browncoat schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:16:
Wahaha got'ers die elkaar tegenkomen op ladder![]()
Ben geen silver meer hoor dat was met terran
The only good night elf is a dead night elf.
Reg. datum: 21 maart 2011

Daarna was het vrij simpel oprollen met marauders/medivacs.
Yahtzee motherfucker!quote:
Reg. datum: 26 januari 2010
Reg. datum: 23 juli 2003
Ik wil ook wel een oefenbuddyquote:Eagleman7 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 00:47:
[...]
Teran/zerg
Ik kan je niet vinden:
Gropah
Mijn character code is 298, nickname: legalize
Speel terran, maar eerder tijd random gedaan.
funkylicious wijzigde dit bericht 10-08-2011 21:06 (15%)
Heb je toegevoegdquote:funkylicious schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 21:05:
[...]
Ik wil ook wel een oefenbuddy![]()
Mijn character code is 298, nickname: legalize
Speel terran, maar eerder tijd random gedaan.
Reg. datum: 12 november 2009
Daarna nog 2x 4vs4 gedaan met 3 andere GoTers, eerste pot werden we geproxy'd met rax en gateway. beetje slecht scouten van mijn kant, ze stonden voor mijn ingang. heleaas niet tegen kunnen houden.
Daarna mooie pot. uiteindelijk gewonnen. 1 van de protoss tegenstanders ging in het begin mass voidray. Ik ben wel fan van zealot/archon. Ik zag hem aankomen op ene gegeven moment en zette mijn 4 archons op de plek waar hij langs kwam, hij had net zijn 6/7 tal VR's gestacked om aan te vallen en mijn archons stonden er mooi onder en met de eerste volley van 4 archons waren alle VR's hun shield al kwijt en waren ze al in het oranje. Stacked units tegen archon's is altijd leuk om te zien
Leuk om eens een teamgame te spelen met wat lui die er ook wat van kunne ipv dat random.
Gekkehuis Holy Paladin (Grey Dawn) op Hellscream
En mass VR nooit onderschatten... moet je maar even dit filmpje checken, stalkers met blink vs voidrays: micro is daarbij enorm belangrijk. Zonder micro verlies je erg snel
Reg. datum: 26 juli 2005
dit sloeg gewoon nergens, op. Scouten mwha, nee. Je kan niet verwachten dat 1 terran 2 toss voor je basis gaan bouwen, de 1e reactie van ons, cannon rush vond ik reeeler. Wat helaas niet het geval was.quote:Gekheid schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 09:44:
Eerst op de avond wat 1vs1's gedaan, en gelijk de 5x achter elkaar winnen achievement gehaald, die had ik nog niet /schaam.
Daarna nog 2x 4vs4 gedaan met 3 andere GoTers, eerste pot werden we geproxy'd met rax en gateway. beetje slecht scouten van mijn kant, ze stonden voor mijn ingang. heleaas niet tegen kunnen houden.
we hadden (achteraf) veel sneller moeten pushen. We waren redelijk snel allemaal op kracht en hadden die ene toss nooit zoveel ruimte moeten geven voor zijn collosi, en obs had (ik) ook veel sneller moeten brengen. Die irritante DT's hebben echt 2 mijn leger gekost.quote:Daarna mooie pot. uiteindelijk gewonnen. 1 van de protoss tegenstanders ging in het begin mass voidray. Ik ben wel fan van zealot/archon. Ik zag hem aankomen op ene gegeven moment en zette mijn 4 archons op de plek waar hij langs kwam, hij had net zijn 6/7 tal VR's gestacked om aan te vallen en mijn archons stonden er mooi onder en met de eerste volley van 4 archons waren alle VR's hun shield al kwijt en waren ze al in het oranje. Stacked units tegen archon's is altijd leuk om te zien
ik ben echt vet slecht hoor!quote:Leuk om eens een teamgame te spelen met wat lui die er ook wat van kunne ipv dat random.
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup!
Reg. datum: 12 november 2009
Was die dt's zo zat dat ik maar 6 observers eruit gegooid heb. 2 bij mijn leger en wat verspreid rond de andere legers,quote:Goldman schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:41:
[...]
dit sloeg gewoon nergens, op. Scouten mwha, nee. Je kan niet verwachten dat 1 terran 2 toss voor je basis gaan bouwen, de 1e reactie van ons, cannon rush vond ik reeeler. Wat helaas niet het geval was.
[...]
we hadden (achteraf) veel sneller moeten pushen. We waren redelijk snel allemaal op kracht en hadden die ene toss nooit zoveel ruimte moeten geven voor zijn collosi, en obs had (ik) ook veel sneller moeten brengen. Die irritante DT's hebben echt 2 mijn leger gekost.
[...]
ik ben echt vet slecht hoor!
Die ene protoss had alleen maar gateway's hehe die had niet eens warpgates researched
zo slecht was het ook nog niet!
Gekkehuis Holy Paladin (Grey Dawn) op Hellscream
was het ook zo zat dat ik ook een stuk of 3 obs bij mijn leger had gegooid, misschien waren mijn 14 gateways ook een beetje overkill op 2,5 base
nickname: MetalKing
charactercode: 857
ik doe voornamelijk Terran in 4v4 random en zit in momenteel daarmee in Silver
Reg. datum: 26 januari 2010
Reg. datum: 02 december 2007
Ik kan niet zoveel maken van deze post, wat bedoel je?quote:yasaka schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 21:53:
Net de stream van grubby eens gevolgd. Ja watte gelijk dat die van hier naar daar springt op de map. Schuiven zoals ik wel vaak doe is duidelijk not done only waste of time.
When I'm Grandmaster I will play faster
Wellicht tijd voor breedbeeld.
Gaat inderdaad wel heel erg ver, er is niemand die scrolling uit zet. Je hebt 't nog steeds nodig.quote:tehsojiro schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 22:42:
Ik heb scrolling ook uitgezet in het menu, dan kun je niet anders dan de minimap en location hotkeys gebruiken.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 51 52 53 54 last