Anoniem: 303530 schreef op zondag 10 juli 2011 @ 22:30:
[...]
Ik vind het voor 13" al niet eens meer te doen eigenlijk...
Ik geloof trouwens dat je de meeste games wel op 1080p kan spelen. Sowieso ziet het er op low @ 1080p beter uit dan op high op een of ander low-contrast scherm

Dus maak je daar niet te druk over.
Daar heb je wel een punt. Zelf doel ik echter meer op toekomstige games als Skyrim en Diablo 3 (enige games die ik ga spelen). D3 zal nog wel gaan lukken, Blizzard kennende, maar Skyrim @ 1080p zie ik wat somberder in
Edoch, volgens Notebookcheck zou het 1080p scherm van de XPS 17 uitermate geschikt zijn om ook op lagere resoluties te gamen:
1600x900 pixels are often the limit, 1920x1080 is too much for the GeForce GT 555M. Great: Low resolutions are perfectly interpolated by the XPS 17's screen
Zijn er eigenaars van de laptop die wat ervaringen kunnen delen over gamen op een lagere resolutie dan native met het 1080p scherm?
Laatste punt - ik las op de fora van notebookreview veel klachten van mensen waarbij hun fan steeds in idle mode ging om vervolgens weer op volle toeren aan te slaan, met alle herrie vandien. Dit lijkt vooral voor te komen met mensen die gekozen hebben voor de 3D versie van de GT 555m, omdat het hierbij niet mogelijk is om terug te switchen naar de onboard graka (kom even niet op de naam van dit proces

)
Qua geluid van de fans is het met de non 3D GT555m wel te doen dus, tijdens simpele activiteiten als browsen? Bij zwaardere applicaties mag de fan wat mij betreft losgaan, dan heb ik toch een koptelefoon op.