Reg. datum: 08-12-2006
You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy.
quote:
Lenovo K860i,Jiayu G3,Jiayu G2S,Onda V972,Pipo Max M9,Hyundai T7/T7s,Ramos W30HD,Yuandao N80 RK3188
HTPC: Antec Fusion Remote Black, Asus M4A78LT-M, AMD Phenom II X4 960T @3.4Ghz (undervolted en passief gekoeld), 2 x 2Gb DDR3, Club3D HD6850 (gedeeltelijk passief gekoeld), Samsung F3 1TB, Win7 64bit.
quote:Spurlie schreef op zondag 19 mei 2013 @ 13:29:
Thx heren. Hoeveel zal hier nog aan import kosten etc bij komen? En hoe zit dat eigenlijk met garantie als je via alie koopt?
Lenovo K860i,Jiayu G3,Jiayu G2S,Onda V972,Pipo Max M9,Hyundai T7/T7s,Ramos W30HD,Yuandao N80 RK3188
redejo65 wijzigde deze reactie 19-05-2013 15:18 (13%)
quote:Faris schreef op maandag 20 mei 2013 @ 13:40:
Mag ik vragen welke betaal methode gebruiken jullie op de site Aliexpress?
Paypal wordt helaas niet geaccepteert!
diquan2001 wijzigde deze reactie 20-05-2013 14:17 (20%)
Bizar hoge prijs. Zelfs met belasting en invoerrechten zit je daar nog ver onder. Ik begrijp die Nederlandse dropshippers niet. Daar is toch geen markt voor?quote:
quote:Negakinu schreef op maandag 20 mei 2013 @ 16:57:
[...]
Bizar hoge prijs. Zelfs met belasting en invoerrechten zit je daar nog ver onder. Ik begrijp die Nederlandse dropshippers niet. Daar is toch geen markt voor?
Daar hebben ze alleen de m8 enniet de m8proquote:maartend schreef op maandag 20 mei 2013 @ 18:10:
En dan kun je hem bij reailheaven.nl kopen voor 229 euro. Heb je gewoon nederlandse garantie, geen gelazer met douane en gewoon nederlandse helpdesk. Geen aandelen daar, wel tevreden over de hongkong spullen die ik daar heb gekocht. En vaak valt er nog wel iets te onderhandelen over de prijs.
HTPC: Antec Fusion Remote Black, Asus M4A78LT-M, AMD Phenom II X4 960T @3.4Ghz (undervolted en passief gekoeld), 2 x 2Gb DDR3, Club3D HD6850 (gedeeltelijk passief gekoeld), Samsung F3 1TB, Win7 64bit.
Een dropshipper moet jouw defecte produkt net zo hard terug sturen naar China. Je bent dus nog steeds aan het wachten op reparatie. Een dropshipper is in dit geval gewoon een nutteloze tussenpersoon waar alleen mensen iets aanschaffen die de illusie van een "betrouwbare Nederlandse verkoper" willen.quote:diquan2001 schreef op maandag 20 mei 2013 @ 18:02:
Als je veel waarde hecht aan garantie enz dan heb je wel een partij waar je sneller op terug kunt vallen met zo een dropshipper .
Bij de Chinezen zit alles toch verder weg en moet je alles via mail communiceren en hopen dat de seller meewerkt .
[...]
Niet geheel waar. Bij de site die ik al eerder heb aangehaald kan ik zeer goed terecht als ik iets heb (heb daar nl. al een keer gebruik van gemaakt) en dat werkt erg goed. Moet je wel een goede hebben en die zijn er echt wel.quote:Negakinu schreef op maandag 20 mei 2013 @ 21:42:
[...]
Een dropshipper moet jouw defecte produkt net zo hard terug sturen naar China. Je bent dus nog steeds aan het wachten op reparatie. Een dropshipper is in dit geval gewoon een nutteloze tussenpersoon waar alleen mensen iets aanschaffen die de illusie van een "betrouwbare Nederlandse verkoper" willen.
Waarvoor kun je dan terecht?quote:maartend schreef op maandag 20 mei 2013 @ 21:47:
[...]
Niet geheel waar. Bij de site die ik al eerder heb aangehaald kan ik zeer goed terecht als ik iets heb (heb daar nl. al een keer gebruik van gemaakt) en dat werkt erg goed. Moet je wel een goede hebben en die zijn er echt wel.
Garantie, problemen, vragen, ondersteuning. Hoe je het wilt noemen. Zelfde als elke andere nederlandse webwinkel.quote:
Dus als hij opeens niet meer aan gaat krijg je binnen de garantie termijn meteen een nieuwe mee?quote:maartend schreef op maandag 20 mei 2013 @ 21:59:
[...]
Garantie, problemen, vragen, ondersteuning. Hoe je het wilt noemen. Zelfde als elke andere nederlandse webwinkel.
Als dat volgens de nederlandse wet moet wel dus.quote:Negakinu schreef op maandag 20 mei 2013 @ 22:02:
[...]
Dus als hij opeens niet meer aan gaat krijg je binnen de garantie termijn meteen een nieuwe mee?
http://www.retailheaven.nl/content/1-leveringen-en-retourenquote:maartend schreef op maandag 20 mei 2013 @ 22:18:
[...]
Als dat volgens de nederlandse wet moet wel dus.
Marked wijzigde deze reactie 21-05-2013 09:35 (28%)
5V 2A is meer dan de 500mAh die een USB poort levert. Je moet hem dus opladen met de bijgeleverde adapter. Sommige tablets laden echter wel op via USB poort alleen gaat het dan tergend langzaam. Ga er maar gewoon vanuit dat de enige manier om hem op te laden via het stopcontact is.quote:Skoezie schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:33:
Zoek me rot, maar vind niet echt een duidelijk antwoord. Erg geïnteresseerd in de Chuwi V88, maar kan ik deze nu wel of niet via de USB opladen? Of kan ik bijvoorbeeld ook de lader van de ipad (2) gebruiken? Kwa specs, 5v en 2A zou die het moeten doen, maar misschien dat iemand daar wat meer over kan vertellen?
Dat gaat bij retailheaven dus niet gebeuren wat ze houden geen voorraad aan, dat zeggen ze ook op hun eigen website.quote:maartend schreef op maandag 20 mei 2013 @ 22:18:
[...]
Als dat volgens de nederlandse wet moet wel dus.
Notebook: Asus K53SV-SX838V | Core i7 2670QM | Nvidia Geforce GT 540M | 180GB Intel 330 | 8GB DDR3 Ram. Smartphone: Huawei Honor 2 | 2GB Ram, Tablet: Nexus 7 | 16GB. Mini Android PC: MK808B
Ziet er interessant uit.quote:Marked schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 09:31:
Iemand toevallig al iets over dit tablet gelezen?
http://androidcommunity.c...googles-nexus-7-20130519/
Dit zou een goed alternatief zijn voor een Nexus 7.
P.s. Het gaat om de Hisense Sero 7. De pro versie gaat 150 dollar kosten, de lite 99. Met Tegra 3, Android 4.2 en zelfde resolutie als Nexus7 (in ieder geval de Pro).
Stop chasing the dream, you're already living it
Kasj wijzigde deze reactie 21-05-2013 22:56 (9%)
quote:Kasj schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 22:53:
Heb mijn chuwi v88 vandaag ontvangen. Eerste indruk: bijzonder fraai, fijne formfactor, mooi scherm met hele goede kijkhoeken en erg smooth verder. Licht qua gewicht. Op veel punten beter dan mijn teclast p88. Bijgeleverde hoes is rommel.
Tweede indruk: nog steeds goed, maar scherm zit niet helemaal vast in de behuizing waardoor er wat speling inzit. Vaker over gelezen, maar krijg het niet gemakkelijk vastgedrukt. In het donker zie je precies waar het scherm wat los zit, omdat er licht door schijnt. Aluminium deel van de behuizing heeft erg scherpe randen en pakt niet overal lekker vast in landscape. Volume en powerknop komen goedkoop over. Bouwkwaliteit dus maar zo zo. Batterij lijkt indrdaad dikke prima.
diquan2001 wijzigde deze reactie 21-05-2013 23:12 (6%)
Ja, een beetje wel, maar ik denk dat er altijd wel wat is met een chinatab. Mijn teclast p88 heeft zo ook wat dingetjes, zoals een dode pixel, witte vlekken in het scherm, ruimtes tussen scherm behuizing waar stof tussen komt, etc.De batterij is ok, maar niet super.quote:diquan2001 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 23:08:
Ai dat is jammer ik stond net op het punt om ook de Chuwi V88 te bestellen .
Maar nu ik dit lees zal ik nog even wachten ermee denk ik .
[...]
Airdack wijzigde deze reactie 22-05-2013 07:51 (3%)
Gamen op een laptop is best ok .... echt
Mobo: ASRock 880GMH, Onboard GPU: AMD Radeon HD 4250, CPU: Athlon(tm) II X2 245e, RAM: 2 x 2 GB DDR3 - 1333 MHz, HDD: OCZ Vertex 2 SATA II 2.5" SSD 60GB
http://www.topnotchtablets.com/pipo-m8-pro-reviewquote:Airdack schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 07:50:
Ik ben op zoek naar een ~10 inch tablet en na mijn goede ervaring met het kopen van een Chinaphone (Newman N1) kom ik vanzelf weer uit bij een product uit China. Na een paar dagen flink zoeken ben ik aan het twijfelen tussen twee hele mooie tablets:
Aoson M33
Ainol Novo9
Beiden een quadcore CPU, alhoewel die in de Aoson krachtiger is (A9 architectuur tegenover A7 in de Ainol). De Ainol heeft wel weer een grotere accu (10.000 mAh tegenover 8.000 van de Aoson). Beiden hebben een retina (2048 x 1536) scherm en de specs verschillen verder ook niet zoveel. Ik lees echter op xda dat de accuduur van de Ainol voor veel mensen nogal tegenvalt, ondanks de grote accu. Ik vraag me dan ook af of de accuduur van de Aoson niet nog slechter zal zijn? Volgens de verkoopsites zou de accuduur juist beter moeten zijn maar daar heb ik dus erg mijn twijfels over ...
Wat mij bij nog een andere kwestie brengt: hebben alle tablets met een 2048 x 1536 resolutie wellicht last van problemen met de accuduur? Ik kan me voorstellen dat al die pixels nogal energie slurpenIk heb hier echter niet heel veel info over kunnen vinden, dus wellicht is hier een ervaringsdeskundige of iemand die er meer vanaf weet? Zoals wellicht blijkt uit bovenstaande hecht ik nogal wat waarde aan die accuduur
Andere aanraders van ~10 inch tablets worden natuurlijk ook altijd gewaardeerd!
quote:Kasj schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 07:15:
[...]
Ja, een beetje wel, maar ik denk dat er altijd wel wat is met een chinatab. Mijn teclast p88 heeft zo ook wat dingetjes, zoals een dode pixel, witte vlekken in het scherm, ruimtes tussen scherm behuizing waar stof tussen komt, etc.De batterij is ok, maar niet super.
Voor de chuwi geldt dat ik het voor dat geld echt wel een mooie tablet vindt. Ik ervaar vooral de kernfunctionaliteit, voor mij is dat kwaliteit scherm (erg goed) batterijduur (voor 8 inch erg goed), gewicht en of de interface smooth is. Daar ben ik wel van onder de indruk.
quote:diquan2001 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 21:17:
Hoe vind je trouwens de helderheid van het scherm ?
en de speakers komt daar een beetje goed geluid uit of is het zoiets als de Onda V972 speaker (slecht dus )
[...]
Catdogsf wijzigde deze reactie 23-05-2013 01:58 (17%)
Ik ben zeker geen ervaringsdeskundige, maar het scherm is gewoon erg goed. Of het perse heel helder is durf ik niet te zeggen (prima voor mijn gevoel), maar de kijkhoek en kleurweergave is erg goed.quote:diquan2001 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 21:17:
Hoe vind je trouwens de helderheid van het scherm ?
en de speakers komt daar een beetje goed geluid uit of is het zoiets als de Onda V972 speaker (slecht dus )
[...]
Zoals gezegd ben ik geen ervaringsdeskundige en Janesh kan je betere tips geven (hij heeft veel chinatabs gehad), maar volgens mij heeft de chuwi veel voordelen boven de s2, zoals een quad core processor, beter scherm en langere accuduur.quote:Catdogsf schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 01:47:
Wat vind je van de Pipo S2 (http://www.banggood.com/W...p-52639.html?currency=EUR)in vergelijking met de Chuwi V88?
Of wat vind je zowiezo van de Pipo S2? Doen of laten gaan en nog ff wachten op andere 8 inch tablets?
EDIT: Kwam de volgende ook nog tegen, is volgens mij ook wel een mooi tabletje, alleen het merk zegt me echt helemaal niets ---> http://www.banggood.com/H...d-4_1-Tablet-p-74460.html
[...]
Pagina: vorige 1 ... 64 65 66 67 laatste
Populair: Tablets Samsung Websites en communities Mobiele telefoons Google Sony Games Microsoft Consoles Microsoft Xbox One
© 1998 - 2013 Tweakers.net B.V. Contact Over Tweakers Jouw privacy Algemene voorwaarden Cookies
Tweakers wordt uitgegeven door De Persgroep en wordt gehost door True