Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppertje
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-02-2015
De 7" Cresta CTP810 (Kijkshop, 100 euro) is reeds eerder in dit topic genoemd. Vorige week gekocht en zeer tevreden. Moderne RK 2918 1.2 GHz chipset, 512 MB, Android 2.3, maar met schil die de tablet upgrade met Android 3.2 features (vraag me af of het geen gedowngrade 3.2 versie is?). App market standaard aanwezig. User interface loopt soepel. USB / mini USB / Micro SD. Tablet voelt stevig/duurzaam.

http://www.cresta.nl/inde..._id=1&item_id=548&lang=nl

De RK 29 is in theorie geschikt voor Android ICS. Weet iemand toevallig al of/hoe de Cresta geupgrade kan worden?

(Ondertussen Cresta gemaild. In het antwoord sluit men het niet uit (met ontwikkelingen bezig...) maar zegt men ook niets toe. Ik wordt op de hoogte gehouden)

[ Voor 11% gewijzigd door Hoppertje op 27-02-2012 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RutgerFR schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:58:
Dus vanwege het gebrek aan IPS-schermen stijgen de prijzen begrijp ik? Hopelijk gaan ze dan ook weer dalen na een tijd...
Ja, want iedereen wil dan alsnog de eerste zijn die geleverd krijgen en de Chineesjes weten dan wel daarmee om te gaan "so you want be first, please order, you get better price, your order later, you pay more" en ze verhogen gewoon de prijzen, take it or leave it!

Ons advies is om Onda voorlopig te vergeten en te gaan voor Cube, Window, Bmorn of (onze eigen) Digiko 9.7

Daarvan zijn nu de aller allernieuwste versie te verkrijgen.

En voor een mooie 10"er is momenteel Zenithink erg in trek! Superpadje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-08 15:56
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:06:
[...]

Ons advies is om Onda voorlopig te vergeten en te gaan voor Cube, Window, Bmorn of (onze eigen) Digiko 9.7

Dit begint een beetje op adverteren te lijken. :)

EDIT: *kijkt naar post hieronder* hee het werkt!

[ Voor 5% gewijzigd door Negakinu op 21-02-2012 14:28 ]

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.Death
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-07 17:24
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:06:
[...]

Ja, want iedereen wil dan alsnog de eerste zijn die geleverd krijgen en de Chineesjes weten dan wel daarmee om te gaan "so you want be first, please order, you get better price, your order later, you pay more" en ze verhogen gewoon de prijzen, take it or leave it!

@RetailHeaven, heb je een webshop ofzo?
Of een adres waar ik je complete aanbod kan bekijken?

EDIT : Gevonden.

PC | Server | FP4All.org | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg niks....laat alles aan jullie fantasie over....maar wil best mijn "kennis" ivm deze business delen hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie padjes, dr kwam net een zending binnen....Cube, Window, en de Zenithink C91 met 4.0.3! Ook een paar Novoos, Paladin, Elf, Aurora en Advanced II, nu aan het infuus, opladen, uit testen, instellen, inpakken en verzenden naar de rechtmatige eigenaars....sorry, maar elke keer weer raak ik een soort excited......elke week!

Afbeeldingslocatie: http://img10.mcbub.com/make_pic/2011-11-15/2011111501435316vr8xlp6.JPG Zenithink

Afbeeldingslocatie: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRZHlMs5DNmcS28E7FaO6OBec9w8nxXx_1z7QWAyzpD7ccnOG9w Cube

Afbeeldingslocatie: http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/527764967_1/DHL-free-Ainol-Novo-7-advance-II-Allwinner-A10-Android-4-0-Ice-Cream-7-Capacitive.jpg Advanced II

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2012 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 11:50

Tjark

DON'T PANIC

Weet iemand hier iets zinnigs over te zeggen?
Met de search kwam ik nergens een Quanzhi A10 chip tegen?

--edit-- Adopts Cortex-A8 1.5GHz ?

http://www.focalprice.com...t_with_3G_WiFi_White.html

Brand HYUNDAI
Model A7
Product Type Tablet PC
Operating System Android 4.0
Processor Type Cortex-A8
Chip Quanzhi A10
Processor Clock Speed 1.5G
Cache Memory 512M
RAM/Technology DDR3
Graphics Integrated graphics, 1080P supported
Display Technology LCD
Display Diagonal Size 7" (16:9)
Max Resolution 800x480

Afbeeldingslocatie: http://www.androidtabletdeal.com/FileUpload/ProductIcon/57977HYUNDAIA77InchAndroid40CapacitiveTouchScreenAllwinnerA1015GHz512MDDR32160PCameraWifi3G4.jpg

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:59
Ik vraag me af wanneer die Chinese tabletmakers doorhebben dat er ook al dualcores bestaan? :S Lijkt me qua prijs nu niet een enorm verschil tussen dualcore of singlecore en als ik zo vergelijk met m'n HTC desire zou wat extra rekenkracht wel welkom zijn op een tablet. Ik weet wel niet hoe een RK2918 zich verhoudt tov een Tegra 2 of OMAP 4430.

De enige interessante Chinese dualcore tablet die ik heb gezien is de Le Pan II of TC979. En die heeft dan nog eens bluetooth en GPS erbij voor 280 dollar. Maar ik vind 'm alleen maar op Amazon.com en andere Amerikaanse winkels en die verzenden niet naar Europa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom0
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 21:37
ik ben benieuwd wanneer de eerste Chinese tablet komt met een resolutie van 2048×1536

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand hier die de onda vi40 bij merimobiles heeft besteld ? ik heb een tracking nummer gekregen welke niet werkt en sindsdien bijna geen contact te krijgen en geen antwoord inmiddels een paypal dispute geopend!

vraag me af of ze hem wel verstuurd hebben nu ik overal lees dat de vi40 moeilijk leverbaar is. heb de tablet voor chinees nieuw jaar besteld en heb nog 20 dollar bijbetaald omdat de 8gb niet meer leverbaar was ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 23:30:
iemand hier die de onda vi40 bij merimobiles heeft besteld ? ik heb een tracking nummer gekregen welke niet werkt en sindsdien bijna geen contact te krijgen en geen antwoord inmiddels een paypal dispute geopend!

vraag me af of ze hem wel verstuurd hebben nu ik overal lees dat de vi40 moeilijk leverbaar is. heb de tablet voor chinees nieuw jaar besteld en heb nog 20 dollar bijbetaald omdat de 8gb niet meer leverbaar was ...
Onlangs had ik ook een Onda Vi40 8GB besteld bij Merimobiles, echter was deze niet leverbaar.

Merimobiles heeft blijkbaar problemen met de schermen volgens deze mail die ik kreeg:

We are sorry to advise you that Onda are still experiencing screen issues with the Onda Vi40 . We get the products do the Quality Control on the units, and they have the "white spot issue" spots on the screen or dead pixels, we send the units back to the factory and are yet to receive them back.

It will be very difficult to say exactly when your order will ship as we are receiving only small quantities of the product daily.

The latest deadline they gave us was the end of last week, which was not respected which makes us a little skeptical. We sincerely apologize for this situation and have alternative options all free of charge

Ik heb voor de zekerheid maar gekozen voor een Cube U9GT2 16GB. Hoefde niks bij te betalen, inmiddels is de Cube U9GT2 16GB verstuurd met een werkend tracking nummer.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 00:03:
[...]
Onlangs had ik ook een Onda Vi40 8GB besteld bij Merimobiles, echter was deze niet leverbaar.
The latest deadline they gave us was the end of last week, which was not respected which makes us a little skeptical. We sincerely apologize for this situation and have alternative options all free of charge[/i
kun je me vertellen wanneer je hem hebt besteld en wanneer je dit antwoord hebt gekregen ?

• GerritGekke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 13:50

GerritGekke

Gamechanger

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:59:
Mooie padjes, dr kwam net een zending binnen....Cube, Window, en de Zenithink C91 met 4.0.3! Ook een paar Novoos, Paladin, Elf, Aurora en Advanced II, nu aan het infuus, opladen, uit testen, instellen, inpakken en verzenden naar de rechtmatige eigenaars....sorry, maar elke keer weer raak ik een soort excited......elke week!

[afbeelding] Zenithink

[afbeelding] Cube

[afbeelding] Advanced II
Bestel je deze reeks omdat je dit de betere tablet op het moment vind uit de china handel? Hoe is je "ervaring" er mee, en wat is volgens jou deze beste in prijs kwaliteit verhouding? (en hoe is de rom support in de community?)

 Karma

• flipje81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 08:30
Al iemand kruidvat tabletje binnen?...vandaag is de eerste officiële uitleverdag volgens de mail die ik destijds ontving.

• GerritGekke

GerritGekke

Gamechanger

Wat zijn nu de exacte specs van de Uppo PO-8003? Sommige schrijven een A8 cortex die draait op 1.2Ghz, andere schrijft een A10 op 1.5Ghz, en bij de ene website ondersteunt de tablet wel 802.11 N en bij de andere alleen B/G.
Kon geen originele website vinden, iemand die dit mij kan bevestigen? En heeft iemand ook ervaring met de tablet, kwaliteit/prijs/snelheid?

 Karma

Verwijderd

Net mailtje gehad van kruidvat, mijn tablet is onderweg !

• S.Death
GerritGekke schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:22:
Wat zijn nu de exacte specs van de Uppo PO-8003? Sommige schrijven een A8 cortex die draait op 1.2Ghz, andere schrijft een A10 op 1.5Ghz, en bij de ene website ondersteunt de tablet wel 802.11 N en bij de andere alleen B/G.
Kon geen originele website vinden, iemand die dit mij kan bevestigen? En heeft iemand ook ervaring met de tablet, kwaliteit/prijs/snelheid?
De Allwinner A10 processor is een Cortex A8 processor samen met nog een aantal andere rekeneenheden, waaronder de Mali 400 GPU. De CPU zelf draait waarschijnlijk op 1GHz, de geadverteerde snelheden van 1,2 of 1,5 GHz zijn zeer waarschijnlijk alle rekeneenheden samen opgeteld. Gok ik. Op 1,5GHz schijnt het geheel zeker niet stabiel te draaien volgens mensen die zelf dergelijke tablets hebben.

Hier de UPPO PO-8003 website : http://www.uppo.com.cn/ProductShow.asp?ID=167
Hij is wel in het Chinees, met google translate kun je de website iets beter lezen.
http://translate.google.c...roductShow.asp%3FID%3D167
Staat verder niets over WiFi snelheid.

• Gorefest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:04

Gorefest

serial killer.

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:52:
Net mailtje gehad van kruidvat, mijn tablet is onderweg !
Kreeg gisteren een mail en heb hem vandaag binnen gekregen.
Ben positief verast.
snelheid goed.
Touch gevoel goed.
Accuduur vooralsnog goed.
typ dit nu vanaf de cherry :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHURTle
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-10-2024
Nadat ik meer als een maand op de Ainol Aurora 16GB heb gewacht heb ik gisteren besloten voor een Full Refund van PandaWill....

Nu is mijn keuze gevallen op de UppO 8003 of de
Specs UppO 8003
Model UPPO PO8003 Tablet PC
CPU All Winner A10, 1.2GHz, Cortex A8; GPU: Mali 400
Operation System Android 4.0
RAM 1GB (DDR 3)
ROM(Memory) 16GB Nand Flash
Shell Material Plastic
Screen Size 9.7 Inch
TypeCapacitive Screen, IPS
Display LED
Resolution 1024 x 768px
Visible Angle 180°

Extend Card Support TF card up to 32GB extended
Camera Dual camera, front is 0.3 Mega and back is 2.0 Mega
Gravity Sensor Yes
Multi-Touch Yes, 10 points touch

Android Market Yes
Bluetooth No

Video 2160P, AVI/MOV/MP4/RMVB/FLV/MKV…
Music MP3/WMA/WAV/APE/AAC/FLAC/OGG
Ebook UMD, TXT, PDF, HTML, RTF, FB2…
Skype Yes

Email and Browser Yes, built in
WIFI Yes, 802.11 b/g/n
3G Not built in, support external 3G dongle: E1916, ZTE AC2736, HUAWEI E1750, HUAWEI EC122, HUAWEI EM770W
Earphone Interface 3.5mm
Work Time Up to 6~8 hours
Battery 5800MAh

Language Czech, Dansk, German, English, Spanish, Russian, French, Italian, Dutch, Norwegian, Polski, Greek, Portuguese, Svenska, Turkey, Korean, Japanese, Simplified Chinese, Traditional Chinese
Other Applications File Manager, OfficeSuite, Google Search, Task Manager, Browser, Gallery, Android Webkit, Clock, Calculator, Calendar, iReader, Gmail…
Product Size 243 x 190 x 12mm
Product Weight 550g
Extend Port 1 x TF card slot; 1 x MINI HDMI port
1 x Micro USB port
1 x 3.5mm Earphone port

AMPE A90
Model Ampe A90 Tablet PC
CPU All Winner A10, 1.2GHz, Cortex A8; GPU: Mali 400
Operation System Android 4.0
RAM 1GB (DDR 3)
ROM(Memory) 16GB Nand Flash
Shell Material Plastic
Screen Size 9.7 Inch
Type Capacitive Screen, IPS
Display LED

Resolution 1024 x 768px
Visible Angle 180°

Extend Card Support TF card up to 32GB extended
Camera Dual camera, front is 0.3 Mega and back is 2.0 Mega
Gravity Sensor Yes
Multi-Touch Yes, 5 points touch

Android Market Yes
Bluetooth No

Video 2160P, AVI/MOV/MP4/RMVB/FLV/MKV…
Music MP3/WMA/WAV/APE/AAC/FLAC/OGG
Ebook UMD, TXT, PDF, HTML, RTF, FB2…
Skype Yes

Email and Browser Yes, built in
WIFI Yes, 802.11 b/g/n
3G Not built in, support external 3G dongle: E1916, ZTE AC2736, HUAWEI E1750, HUAWEI EC122, HUAWEI EM770W
Earphone Interface 3.5mm
Work Time Up to 6~8 hours
Battery 4800MAh

Language Czech, Dansk, German, English, Spanish, Russian, French, Italian, Dutch, Norwegian, Polski, Greek, Portuguese, Svenska, Turkey, Korean, Japanese, Simplified Chinese, Traditional Chinese
Other Applications File Manager, OfficeSuite, Google Search, Task Manager, Browser, Gallery, Android Webkit, Clock, Calculator, Calendar, iReader, Gmail…
Product Size 243 x 190 x 12mm
Product Weight 578g
Extend Port 1 x TF card slot; 1 x MINI HDMI port
1 x Micro USB port
1 x 3.5mm Earphone port

De "grote" verschillen die ik zie zitten hem in de Batt de 1000mha van de Uppo is groter...
En de multitouch ligt op 10 bij de Uppo..
Maar prijs van de Ampe ligt weer 20 Dollar lager.

Zijn er mensen die deze tablets al in handen hebben gehad en wat zijn hun ervaringen..
Of heeft iemand nog een andere betere Tip.
En homebrew Firmware (roms) van beide kan ik nog niet vinden en ook niet terug lezen in deze threat..

http://www.android-tablet...hp?19=ampe90&238=uppo8003

Kan iemand mij uitleggen wat het verschil tussen een TFT scherm en IPS scherm is???

Mvgr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.Death
tHURTle schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:20:
Nadat ik meer als een maand op de Ainol Aurora 16GB heb gewacht heb ik gisteren besloten voor een Full Refund van PandaWill....

Nu is mijn keuze gevallen op de UppO 8003 of de

...

De "grote" verschillen die ik zie zitten hem in de Batt de 1000mha van de Uppo is groter...
En de multitouch ligt op 10 bij de Uppo..
Maar prijs van de Ampe ligt weer 20 Dollar lager.

Zijn er mensen die deze tablets al in handen hebben gehad en wat zijn hun ervaringen..
Of heeft iemand nog een andere betere Tip.
En homebrew Firmware (roms) van beide kan ik nog niet vinden en ook niet terug lezen in deze threat..

http://www.android-tablet...hp?19=ampe90&238=uppo8003

Kan iemand mij uitleggen wat het verschil tussen een TFT scherm en IPS scherm is???

Mvgr
De UPPO heeft ook een IPS scherm en deze staan bekend om de grote kijkhoek. Er zijn reviews te vinden van de UPPO waarbij je foto's ziet vanuit alle hoeken en het beeld blijft erg mooi moet ik zeggen.

Hardwarematig denk ik dat de verschillen minimaal zijn, en ik zou dus zeker voor de grotere accu kiezen.

Qua firmware is voor de UPPO ICS 4.0.3 te downloaden van de UPPO website, maar dat is geen custom firmware. Ik heb geen idee of die chinezen er eigen software op zetten maar dat zal vast wel te verwijderen zijn.

Maar heb geen van beide zelf of in mijn handen gehad. Als ik er nu een zou kopen zou ik de UPPO kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shimi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-06-2024
Ook de kruidvat tablet binnen, kan gelijk retour :'(
Van alles geprobeerd om het geluid aan de gang te krijgen en ik wou hem net weer inpakken toen ik de
tablet lichtelijk boog begon het geluid af te spelen, dat kan dus niet de bedoeling zijn.
Conclusie: Retour afzender!!! ook niet voor reparatie.
Kijk nog wel even rond hier, dan maar iets meer betalen en niet zolang wachten op de leverering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na een week nog geen reactie van merimobiles over het niet werkende trackingnummer.

na een uur wachten op live chat (ik had al een paypal dispute geopend) heb ik na veel gezeur
wonderbaarlijk mijn geld terug gekregen .. met de mededeling dat de vi40 wel verstuurd was en dat als deze aankwam ik hem of terug moest sturen of betalen!!

ik geloof er nu helemaal niks van dat ze de tablet verstuurd hebben.

weet iemand nog een betrouwbaar adres voor een 9.7 ips china tablet?
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 23:30:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 18:10
Nou, de Kruidvat tablet is binnen en bevalt tot nu toe erg goed. Iemand enig idee hoe/of ie video bellen kan ? Ik ben zo'n 6 apps verder (nimbuzz, google talk, skype, fringe etc).

Gewoon chatten is geen probleem, maar video zou leuk zijn . . .

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke

GerritGekke

Gamechanger

S.Death schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 18:14:
[...]

De Allwinner A10 processor is een Cortex A8 processor samen met nog een aantal andere rekeneenheden, waaronder de Mali 400 GPU. De CPU zelf draait waarschijnlijk op 1GHz, de geadverteerde snelheden van 1,2 of 1,5 GHz zijn zeer waarschijnlijk alle rekeneenheden samen opgeteld. Gok ik. Op 1,5GHz schijnt het geheel zeker niet stabiel te draaien volgens mensen die zelf dergelijke tablets hebben.

Hier de UPPO PO-8003 website : http://www.uppo.com.cn/ProductShow.asp?ID=167
Hij is wel in het Chinees, met google translate kun je de website iets beter lezen.
http://translate.google.c...roductShow.asp%3FID%3D167
Staat verder niets over WiFi snelheid.
Bedankt voor de uitleg, en apart dat ik de originele website niet kon vinden :? Google zal me wel aan het lijntje houden. Maar nu begrijp ik de A10, ik dacht dat het een fake iets zou zijn. Maar het is me nu duidelijk. De Uppo is een echte killer, en low price.
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 21:00:
weet iemand nog een betrouwbaar adres voor een 9.7 ips china tablet?
Check deze link: https://spreadsheets.goog...VlV6ZkE&hl=en&output=html

Is een oudje die ik ooit eens in het begin hier in deze android tablet topic heb opgepikt, maar werkt nog steeds. Kijk en vergelijk.

[ Voor 56% gewijzigd door GerritGekke op 24-02-2012 22:28 ]

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zessen
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 19:06
Bij Groupon nu een Q-Media 10 inch met RK2918 Cortex A8 1024x768 voor 144 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 19:18
ChaserBoZ_ schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 21:07:
Nou, de Kruidvat tablet is binnen en bevalt tot nu toe erg goed. Iemand enig idee hoe/of ie video bellen kan ? Ik ben zo'n 6 apps verder (nimbuzz, google talk, skype, fringe etc).

Gewoon chatten is geen probleem, maar video zou leuk zijn . . .
Met Skype (en de originele firmware) kun je prima video-bellen.
Alleen is de camera niet zo'n heel erg goede, dus als je wat weinig omgevingslicht hebt zie je niet heel veel.
Binnen Skype kun je ook gewoon zelf testen of de camera het doet door bijvoorbeeld een fotootje te maken.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
zessen schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 12:17:
Bij Groupon nu een Q-Media 10 inch met RK2918 Cortex A8 1024x768 voor 144 euro
3 weken levertijd! dat ding wordt dus gewoon gedropshipped uit China. :D

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVT
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-11-2021

NVT

Beste forumleden,

met regelmaat lees ik hier de topics over de tablets, op een duitse shop kwam ik 2 tablets tegen welke zeer interessant zijn. graag zou ik jullie meningen vragen over deze tablets.

tablet 1, ICOO D90W €179.99

Touchscreen Tablet PC 9.7 " Tablet Android 4.0
1, CPU: ICOO D90W A10 1GHz
2, OS: Android 4.0
3, 9.7" kapazitiver Multi-Touchscreen 1024×768PX
4, W-Lan, UMTS extern, LAN extern unterstützt
5, Kamera: Vorderseite: 1.3 MP Rückseite: 2.0 M

Abmessungen 244 ×190×9 mm
Touchscreen kapazitiv
Gewicht 630 g
Batterie 5000 mAH
Batterielaufzeit 5-7 Std.

http://www.efox-shop.com/...tern-hdmi-kamera-p-259103

Tablet 2 9.7 Zoll IPS Kapazitive Bildschirme Tablet PC mit Android 4.0 OS 1GB Speicher dual Kamera

1, CPU: A10 1GHz
2, OS: Android 4.0
3, 9.7" kapazitiver Multi-Touchscreen 1024×768PX
4, W-Lan, UMTS extern HuaWei E1750
5, Kamera: Vorderseite: 1.3 MP Rückseite: 5.0 M

Abmessung 243 x 190 x 7 mm
Touch-Pad 9,7-Zoll , 1024x768, kapazitive multi-Touch
Tastatur POWER MENU ESC Volum
Gewicht 640g(Keines Zubehör )
Akku 5000mAH
Akkulaufzeit 4-6Stunden

http://www.efox-shop.com/...cher-dual-kamera-p-260080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 18:10
TD-er schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 13:06:
[...]

Met Skype (en de originele firmware) kun je prima video-bellen.
Alleen is de camera niet zo'n heel erg goede, dus als je wat weinig omgevingslicht hebt zie je niet heel veel.
Binnen Skype kun je ook gewoon zelf testen of de camera het doet door bijvoorbeeld een fotootje te maken.
Verdorie, na Skype 2x gestart en afgesloten te hebben vraagt ie of ik wil videobellen |:(

Nouja, het werkt iig, thx voor je bevestiging :)

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrogNL
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-04 21:45
NVT schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 14:24:
Beste forumleden,

met regelmaat lees ik hier de topics over de tablets, op een duitse shop kwam ik 2 tablets tegen welke zeer interessant zijn. graag zou ik jullie meningen vragen over deze tablets.

...
Het zijn niet de bekende tablets, maar ze zien er qua specificaties volgens mij goed uit! Alleen die winkel is niet Duits, maar gewoon een in China gevestigd bedrijf. De ervaringen (en ook hier) zijn ook niet echt positief. Je moet jezelf denk ik afvragen of je dan niet liever écht in China besteld: iets goedkoper en waarschijnlijk niet minder betrouwbaar...

[ Voor 39% gewijzigd door FrogNL op 25-02-2012 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVT

NVT

FrogNL schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 22:08:
[...]

Het zijn niet de bekende tablets, maar ze zien er qua specificaties volgens mij goed uit! Alleen die winkel is niet Duits, maar gewoon een in China gevestigd bedrijf. De ervaringen (en ook hier) zijn ook niet echt positief. Je moet jezelf denk ik afvragen of je dan niet liever écht in China besteld: iets goedkoper en waarschijnlijk niet minder betrouwbaar...
bedankt voor je reactie, de Yarvik TAB465EUK GoTab Exxa 9.7" Tablet ziet er ook leuk uit maar nog niet in de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.Death
NVT schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 22:42:
[...]

bedankt voor je reactie, de Yarvik TAB465EUK GoTab Exxa 9.7" Tablet ziet er ook leuk uit maar nog niet in de verkoop.
De UPPO PO-8003 heeft vergelijkbare specificaties, en is al wel te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVT

NVT

S.Death schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 23:26:
[...]

De UPPO PO-8003 heeft vergelijkbare specificaties, en is al wel te koop.
en waar is het te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:35
bij Google bijvoorbeeld (en in de startpost van dit topic worden ook nog een paar adressen genoemd)

edit:
een pagina of wat terug staat een lijstje met vergelijkbare tablets (staat de UPPO ook tussen) waar je eens naar zou moeten kijken. De UPPO is nogal in populariteit gestegen de laatste weken, en de prijs volgt...
In dat lijstje staan ook de accu capaciteiten, maar die moet je ff controleren met de aanbiedingen die je vind.

edit: gevonden
elinx schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 17:25:
De Onda Vi40 is momenteel moeilijk leverbaar door de grote vraag. Daarom zie je steeds meer gelijkwaardige tablets verschijnen die soms betere specs hebben en voor een lagere prijs worden aangeboden.
Allwinner A10 CPU Mali400 GPU HDMI 9.7 inch Android 4.0

SXSE S11 16GB 1GBramDDR3 IPS 8000mAh
ICOO D90W 16GB 1GBramDDR3 10 punts IPS 5000mAh
UPPO PO8003 16GB 1GBramDDR3 10 punts IPS 5800mAh
ONDA VI40 8GB/16GB 1GBramDDR3 5 punts IPS 6500mAh
BMORN V99 16GB 512MBramDDR3 10 punts IPS 8000mAh
SYSBAY S-MP99 16GB 1GBramDDR3 10 punts IPS 5800mAh

Verdere verschillen zitten in de camera resolutie voor en achter.

Vanwege de slechte verkrijgbaarheid van de Onda zit vooral de Uppo in de lift en zie je die steeds vaker op diverse sites opduiken.
De Uppo is momenteel (nog) iets goedkoper dan de 8GB versie van Onda, maar ook daar zie je nu (net als de Onda) de prijs wekelijks stijgen. De meeste tablets waren in januari verkrijgbaar voor minder dan ca. $200,- maar je zal moeten zoeken om dat nu nog te vinden.
Ik ben voor een Uppo gegaan ($198,-) en afwachtend wanneer deze binnenkomt.

[ Voor 121% gewijzigd door guapper op 26-02-2012 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVT

NVT

guapper schreef op zondag 26 februari 2012 @ 00:10:
bij Google bijvoorbeeld (en in de startpost van dit topic worden ook nog een paar adressen genoemd)

edit:
een pagina of wat terug staat een lijstje met vergelijkbare tablets (staat de UPPO ook tussen) waar je eens naar zou moeten kijken. De UPPO is nogal in populariteit gestegen de laatste weken, en de prijs volgt...
In dat lijstje staan ook de accu capaciteiten, maar die moet je ff controleren met de aanbiedingen die je vind.

edit: gevonden

[...]
bedankt ;) ik zie het jammer genoeg niet hier in nl van een shop te krijgen (wellicht komt het ooit in samenkopen.net). Ik ben niet zeker om vanuit Hongkong of China te importeren ivm garantie, defect belasting etc.

gr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:35
Hmm, in dat geval ben je inderdaad aangewezen op alternatieven, maar erg veel garantie zou ik niet verwachten van samenkopen.net: zijn dat niet gewoon particulieren die een aantal tablets aanschaffen en ze dan tegen meerprijs weer doorverkopen?
Voorlopig ben je dan toch aangewezen op internetshops als die van Retailheaven en dergelijke. Goed zoeken, dan kom je er wel een paar tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVT

NVT

guapper schreef op zondag 26 februari 2012 @ 00:57:
Hmm, in dat geval ben je inderdaad aangewezen op alternatieven, maar erg veel garantie zou ik niet verwachten van samenkopen.net: zijn dat niet gewoon particulieren die een aantal tablets aanschaffen en ze dan tegen meerprijs weer doorverkopen?
Voorlopig ben je dan toch aangewezen op internetshops als die van Retailheaven en dergelijke. Goed zoeken, dan kom je er wel een paar tegen.
dat van samenkopen klopt, Retailheaven heeft niet veel op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHURTle
Net de Uppo 8003 gekocht voor $198.- Nu opzoek naar een keyboard case 9,7inch en 32gb micro SD class10 zag dat de micro sd in NL shops goedkoper zijn als in china.

Als de Uppo binnen is zal ik een review hier neerzetten en de snelheid van de Inetshop want het is een nieuwe die ik nog niet kende waar ik heb besteld heb.. Fingers Crossed en ook voor de Douane.

Heb op de package gift en under 20$ laten zetten hopelijk trappen ze erin :) Airmail BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvangils
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-11-2021
guapper schreef op zondag 26 februari 2012 @ 00:57:
belgische webshop: www.gadget-store.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.Death
tHURTle schreef op zondag 26 februari 2012 @ 13:09:
Net de Uppo 8003 gekocht voor $198.- Nu opzoek naar een keyboard case 9,7inch en 32gb micro SD class10 zag dat de micro sd in NL shops goedkoper zijn als in china.

Als de Uppo binnen is zal ik een review hier neerzetten en de snelheid van de Inetshop want het is een nieuwe die ik nog niet kende waar ik heb besteld heb.. Fingers Crossed en ook voor de Douane.

Heb op de package gift en under 20$ laten zetten hopelijk trappen ze erin :) Airmail BTW.
Welke shop heb je hem gekocht?

En ben zeer benieuwd naar je ervaring van zowel de webshop als de UPPO zelf.

Edit: Vraag me ook af of de tablet wel een USB keyboard ondersteund?

[ Voor 5% gewijzigd door S.Death op 26-02-2012 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.Death
Ik zie dan toch graag prijzen in een webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
S.Death schreef op zondag 26 februari 2012 @ 14:09:
[...]

Ik zie dan toch graag prijzen in een webshop.
En minder spelfouten.

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVT

NVT

tHURTle schreef op zondag 26 februari 2012 @ 13:09:

Fingers Crossed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.Death
Daar ontkom je niet aan als je via Chinese webshops gaat bestellen. Het Chinengels is toch wel even iets waar je aan moet wennen.

Maar bij een belgische webshop verwacht je het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik wil graag mijn Sony PSP ruilen voor een tablet.
Nu heb ik een paar reacties op marktplaats gekregen van mensen die wel willen ruilen. Het gaat om de volgende 2 tablets.

Yarvik TAB310
Opslagcapaciteit 2 GB
Processor-kloksnelheid 800 MHz
Chipset InfoTMIC IMAPX210 ARM11
Geheugen
Intern geheugen 256 MB
Beeldscherm Resistive touch
Beeldschermdiagonaal 8 "
Resolutie 800 x 600 pixels
Aansluitingen 2 x USB host,
1 x RJ45 Ethernet by included port replicator,
Mini HDMI 1.3 out,
3.5 mm
Geleverde stroom door de batterij 2650 mAh
MicroSD™ expandable up to 64 GB total (2 x 32 GB)

Polaroid MCP700G
Technisches specificaties:
Display: 7 TFT colour touchscreen
Resolutie: 800x480 pixels
Systeem: Android 2.2
Memory: 4GB
MicroSD card slot: up to 32 GB
Wifi draadloos internet: 802,11 b/g
Camera: 0,3MP
Processor: VIA8650 800MHZ + 300MHZ 256MB
Ingebouwde rechargeable 7,4V 2600MAh lithium batterij
Battery life: minimaal 3 uur
USB aansluiting: 2.0

Nou weet ik dat ik eigenlijk niks van beide tablets kan verwachten maar welke van de 2 is het snelst? Ik lees over beide tablets voornamelijk slecht nieuws.
Of kan ik gewoon beter doorkijken naar een goedkoop modelltje ( < 100euro) met een capacitief scherm...

Had trouwens wel een mooie ipad cloon op youtube gevonden maar die kan ik verder nergens online vinden....
YouTube: Capacitive Multi-touch 9.7" Inch Android 2.2 Unboxing Amazing Ipad 1:1

[ Voor 9% gewijzigd door kaasaanfiets op 26-02-2012 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHURTle
koekoek2003nl schreef op zondag 26 februari 2012 @ 15:53:
Ik wil graag mijn Sony PSP ruilen voor een tablet.
Nu heb ik een paar reacties op marktplaats gekregen van mensen die wel willen ruilen. Het gaat om de volgende 2 tablets.

Yarvik TAB310

Polaroid MCP700G
Nou weet ik dat ik eigenlijk niks van beide tablets kan verwachten maar welke van de 2 is het snelst? Ik lees over beide tablets voornamelijk slecht nieuws.
Of kan ik gewoon beter doorkijken naar een goedkoop modelltje ( < 100euro) met een capacitief scherm...

Had trouwens wel een mooie ipad cloon op youtube gevonden maar die kan ik verder nergens online vinden....
YouTube: Capacitive Multi-touch 9.7" Inch Android 2.2 Unboxing Amazing Ipad 1:1
Ik zou die psp gewoon verkopen en voordat geld ergens een dikke tablet halen. als een Uppo of een Ainol Aurora...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.Death
tHURTle schreef op zondag 26 februari 2012 @ 17:29:
[...]

Ik zou die psp gewoon verkopen en voordat geld ergens een dikke tablet halen. als een Uppo of een Ainol Aurora...
@tHURTle Welke webshop heb je jou UPPO gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

tHURTle schreef op zondag 26 februari 2012 @ 17:29:
[...]

Ja, ware het niet dat een PSP "fat" met 7 games een keer 75? euro waard is.
En als jij voor 75euro een van beide tablets voor mij kan regelen dan ben ik je man!

Trouwens weet iemand het verschil tussen de Polaroid mpcs700 en de mpc700g ?
Ik kan het echt niet vinden, en het vervelende is ook dat dit merk ook niet op deze tablet vergelijkings website staat. Voor het gemak beide tablets die tHURTLe aangeeft geselecteerd

Ik zie trouwens dat de volgende tablets veel beter zijn terwijl ze maar een klein beetje qua prijs verschillen:
* Yarvik Tablet TAB260 117euro
* Cresta CTP810 99euro

beide capacitief

[ Voor 21% gewijzigd door kaasaanfiets op 26-02-2012 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:22
Ik zoek een tablet die HD (H264) kan afspelen. Ik wacht nog steeds op de Tegra 3 tablets... (want ik neem aan dat Tegra 3 de enige is die 1080P aan kan).. de Prime vind ik een beetje duur en de GPS werkt slecht.

Ik wil al wel een tijdje een tablet kopen, maar dan
1) niet te duur, 600 euro is te veel, dus vandaar dat ik het in dit topic zoek.
2) moet 1080P MKV kunnen afspelen, ik ben te lui om mijn H.264 films te recoden, maakt niet uit dat de resolutie van de tablet niet HD is, hij kan wel downscalen.
3) GPS moet werken. Ook al gebruik ik het misschien bijna nooit, het is leuk om te showen, en als ik toch een apparaat van 300+ euro koop, kan dat er op z'n minst wel op zitten
4) Wel een beetje snappy, niet gaan laggen als je swiped op je home-screen.

Maar het loopt nog niet echt storm in 1080P-MKV-tablet-land.. Acer heeft een Icona tablet aangekondigd.. maar duurt allemaal wel erg lang... Misschien heb ik exotische tablets over het hoofd gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brekelbende
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 16:18
Voor de mensen die een Onda Vi40 hebben. Er is een nieuwe firmware uit. Versie 0.8.

http://www.onda.cn/Mp3/ProductInfo.aspx?ProductId=178

derde tabje onderin en daarna geduld hebben want de files staan ergens bij iemand op 28k8 modem...

Wat is er nieuw? Google integratie; dus je hoeft geen market fix te draaien. De Google Agenda werkt nu ook. Alleen Gmail ontbreekt maar deze heb ik met een Titanium Backup van de Gmail app terug kunnen zetten.
De nieuwste firmware voelt een stuk sneller aan, al scoort ie minder bij Quadrant (score is trouwens 1600 nog wat)

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin.MvdB
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-12-2019
brekelbende schreef op zondag 26 februari 2012 @ 18:25:
Voor de mensen die een Onda Vi40 hebben. Er is een nieuwe firmware uit. Versie 0.8.

http://www.onda.cn/Mp3/ProductInfo.aspx?ProductId=178

derde tabje onderin en daarna geduld hebben want de files staan ergens bij iemand op 28k8 modem...

Wat is er nieuw? Google integratie; dus je hoeft geen market fix te draaien. De Google Agenda werkt nu ook. Alleen Gmail ontbreekt maar deze heb ik met een Titanium Backup van de Gmail app terug kunnen zetten.
De nieuwste firmware voelt een stuk sneller aan, al scoort ie minder bij Quadrant (score is trouwens 1600 nog wat)

Succes!
Ik dacht dat je een grapje maakte over het 28k8 modem, maar je hebt gelijk. Van welke versie ben jij ge-upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHURTle
S.Death schreef op zondag 26 februari 2012 @ 17:36:
[...]

@tHURTle Welke webshop heb je jou UPPO gekocht?
Priceangels.com met coupon code zodat die onder de 200 dollar uitkomt.

Na nog langer door zoeken kwam ik op een engelse site uit android tablet computer.Engeland was die ook te koop voor ongeveer zelfde geld rond de 155 euro maar zit dan wel 40 euro shipping bij maar denk dat je van uit engeland geen last hebt van de Douane.

ook daar hebben ze de Ainol 7"Aurora 16gb waar ik als eerste voor gevallen was..

Suc6 met de aankopen
@koekoek wist niet dat die PSPs zo goedkoop waren zeker nu zal de prijs dalen met de PSvista .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brekelbende
Mijn Onda draait 2160p volgens de specs maar ik zover heb ik hem nog niet getest. Hij draait prima 1080p mkv-tjes.
maarud schreef op zondag 26 februari 2012 @ 18:19:
Ik zoek een tablet die HD (H264) kan afspelen. Ik wacht nog steeds op de Tegra 3 tablets... (want ik neem aan dat Tegra 3 de enige is die 1080P aan kan).. de Prime vind ik een beetje duur en de GPS werkt slecht.

Ik wil al wel een tijdje een tablet kopen, maar dan
1) niet te duur, 600 euro is te veel, dus vandaar dat ik het in dit topic zoek.
2) moet 1080P MKV kunnen afspelen, ik ben te lui om mijn H.264 films te recoden, maakt niet uit dat de resolutie van de tablet niet HD is, hij kan wel downscalen.
3) GPS moet werken. Ook al gebruik ik het misschien bijna nooit, het is leuk om te showen, en als ik toch een apparaat van 300+ euro koop, kan dat er op z'n minst wel op zitten
4) Wel een beetje snappy, niet gaan laggen als je swiped op je home-screen.

Maar het loopt nog niet echt storm in 1080P-MKV-tablet-land.. Acer heeft een Icona tablet aangekondigd.. maar duurt allemaal wel erg lang... Misschien heb ik exotische tablets over het hoofd gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:22
Dat is een tof dingetje zeg... voor zo weinig geld! Heeft alleen geen GPS zie ik... en 1024x768 is misschien een beetje laag.. of zie ik dat verkeerd? En max 32GB... al is dat nog niet zo'n grote ramp

edit: ooh, je kan ook voor 32GB intern kiezen.. dan is het helemaal niet erg.
edit2: en ook geen bluetooth.. hmm, dan nog beetje teveel nadelen...

[ Voor 27% gewijzigd door maarud op 26-02-2012 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.Death
tHURTle schreef op zondag 26 februari 2012 @ 19:03:
[...]

Priceangels.com met coupon code zodat die onder de 200 dollar uitkomt.

Na nog langer door zoeken kwam ik op een engelse site uit android tablet computer.Engeland was die ook te koop voor ongeveer zelfde geld rond de 155 euro maar zit dan wel 40 euro shipping bij maar denk dat je van uit engeland geen last hebt van de Douane.

ook daar hebben ze de Ainol 7"Aurora 16gb waar ik als eerste voor gevallen was..

Suc6 met de aankopen
@koekoek wist niet dat die PSPs zo goedkoop waren zeker nu zal de prijs dalen met de PSvista .
Oke top, die website had ik ook al in de peiling inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brekelbende
Ik kom van firmware versie 0.6.
In 0.8 ontbreken Maps en Gmail. Maps ook in de market op 1 of andere manier. Het pushen van apps lukt nu ook naar de Onda.

Als browser gebruik ik nu de Dolphin HD. Die is veel fijner dan de standaard browser. Chrome beta werkt nog niet.
ztrezz schreef op zondag 26 februari 2012 @ 18:58:
[...]

Ik dacht dat je een grapje maakte over het 28k8 modem, maar je hebt gelijk. Van welke versie ben jij ge-upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Jammer genoeg blijft men off-topic gaan, deze berichten zijn getrasht....

Nogmaals voor alle duidelijkheid; In dit topic bespreken we geen bestellingen, winkels/levering, prijzen en/of software! Het is al helemaal niet toegestaan om een inkoop actie te organiseren (zie hier voor het Het algemeen beleid ). Mocht het voor de volgende keer nog niet duidelijk zijn zullen mensen individueel worden aangesproken.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JD_1971
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02-2022
Ik hoop mijn cherry tab (kruidvat) tablet deze week binnen te krijgen, maar ik heb begrepen dat er al mensen zijn die deze recentelijk opgepikt of al via online aankoop hebben ontvangen.

Aan hen dan ook de volgende vraag: Wat is volgens jullie de meest volwassen/stabiele custom ROM voor de Cherry Tab?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 16:18
JD_1971 schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:39:
Aan hen dan ook de volgende vraag: Wat is volgens jullie de meest volwassen/stabiele custom ROM voor de Cherry Tab?
Ik had eerst de Kevin rom (ICS 4.0.1) vanuit het Qware topic welke wel ok was maar bij het surfen had ik het probleem dat de browser een paar seconden bleef hangen (verschillende geprobeerd, allemaal hadden dit probleem).

Vorige week de ICS 4.0.3 momo9c (ook in dat topic te vinden) erop gezet en de Cherry werkt normaal nu tijdens het surfen.

Enige nadeel: in die versie kan je de status balk niet afzetten waardoor je nooit 100% full screen kunt gamen/films kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaRKie schreef op maandag 27 februari 2012 @ 12:43:
[...]

Ik had eerst de Kevin rom (ICS 4.0.1) vanuit het Qware topic welke wel ok was maar bij het surfen had ik het probleem dat de browser een paar seconden bleef hangen (verschillende geprobeerd, allemaal hadden dit probleem).

Vorige week de ICS 4.0.3 momo9c (ook in dat topic te vinden) erop gezet en de Cherry werkt normaal nu tijdens het surfen.

Enige nadeel: in die versie kan je de status balk niet afzetten waardoor je nooit 100% full screen kunt gamen/films kijken.
Men heeft aangegeven op het ondersteunende forum, dat men daar de 4.0 voor de cherry binnenkort verwacht.
Daar kan je dan ook op wachten.

Edward

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 12:57:
[...]

Men heeft aangegeven op het ondersteunende forum, dat men daar de 4.0 voor de cherry binnenkort verwacht.
Daar kan je dan ook op wachten.

Edward
Er is daar slecht 1x melding van gemaakt (>1 maand geleden) en verder is er geen informatie over te vinden, dus in het slechte geval laat die officiele nog even op zich wachten.

En het flashen is kinderspel, dus waarom zou je niet spelen met andere (voor 95% werkende) roms? :)

De officiele 2.3 is ook te downloaden, dus je kan altijd terug gaan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Die kruidvat Cherry tablet is dat 1 model tablet wat onder verschillende namen en merken verkocht wordt?

De 7inch Cresta tablet van de kijkshop heeft namelijk dezelfde specificaties.
En de Yarvik TAB224 ook

Zoja is er dan ook een universele rom comunity voor? dat je zowel een rom van een cresta op een cherry kan installeren?

[ Voor 12% gewijzigd door kaasaanfiets op 27-02-2012 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij ook linken naar een pagina waar je een rootkernel kan vinden?? Ook ik hoop deze week mijn kruidvat tab binnen te krijgen en wil toch op zijn minst root hebben... Kan er verder weinig over vinden...ICS vind ik totaal niet belangrijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2012 @ 16:21:
kan iemand mij ook linken naar een pagina waar je een rootkernel kan vinden?? Ook ik hoop deze week mijn kruidvat tab binnen te krijgen en wil toch op zijn minst root hebben... Kan er verder weinig over vinden...ICS vind ik totaal niet belangrijk...
http://www.tabletsupport.eu/cherry/forumdisplay.php?fid=2

Plus meer info.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier staat geen ROOTkernel en mag ook niet over gesproken worden!
Het is niet toegelaten om op dit forum links naar of attachments met custom ROM's of info over rooten te plaatsen.

Het installeren van eventuele custom ROM's of rooten zorgt er voor dat, indien er hierdoor problemen optreden, de Cherry Mobility doet verder ontwikkeling naar een stabiele versie waarbij alle mogelijkheden van het tablet benut worden.
De updates zullen worden aangekondigd zodra ze beschikbaar zijn.
[quote]

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2012 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Cherry ICS update zit op korte termijn in de pipeline.

"Een update naar android ICS 4.0 staat op de planning en zal weldra worden aangekondigd !!!"

De thread 'Firmware update How To' is de 21e Feb gewijzigd met dit berichtje.
Ze zijn er dus wel degelijk serieus mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usefulidiot.198
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:32
Misschien niet helemaal onbekend of exotisch, ik heb gisteren een Huawei Mediapad besteld.
Nu is het wachten op de postbode, daarna komt een uitgebreide review :)

Update: inmiddels bezorgd 8)

[ Voor 9% gewijzigd door usefulidiot.198 op 28-02-2012 11:46 . Reden: update. ]

PSN: nameless-iD_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Iemand poste een paar dagen terug de UPPO PO-8003
Dat is eigenlijk best wel een leuk apparaatje.
Scherm: 9.7 inch IPS capacitief en LED
Resolutie: 1024x768 pixels
CPU: All Winner A10 1,5 GHz GPU: Mali 400
RAM: 1GB
Intern geheugen: 16GB
Batterij: 5800 mAh Werktijd: 7-8 uur

Alleen de resolutie heb ik mijn twijfels bij.
Zijn er nog meer tablets die in deze prijsklasse zitten met ongeveer dezelfde specificaties?

Ik wil graag series en films steamen vanaf mijn netwerk maar dat moet niet echt een probleem zijn, ook wil ik een vrij zware flash game spelen (thesettlersonline) Dit moet ook een beetje vloeiend gaan.

Ik ben benieuwd of dat met de Cherry en Cresta ook lukt. Als iemand die heeft zou die dat dan willen proberen?

[ Voor 8% gewijzigd door kaasaanfiets op 28-02-2012 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:36
koekoek2003nl schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:22:
....
Zijn er nog meer tablets die in deze prijsklasse zitten met ongeveer dezelfde specificaties?
...
Nog meer terugzoeken en er worden een aantal 9.7inch Allwinner A10 tablets genoemd met nagenoeg identieke specificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.Death
koekoek2003nl schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:22:
Dat is eigenlijk best wel een leuk apparaatje.
Scherm: 9.7 inch IPS capacitief en LED
Resolutie: 1024x768 pixels
CPU: All Winner A10 1,5 GHz GPU: Mali 400
RAM: 1GB
Intern geheugen: 16GB
Batterij: 5800 mAh Werktijd: 7-8 uur

Alleen de resolutie heb ik mijn twijfels bij.

Ik wil graag series en films steamen vanaf mijn netwerk maar dat moet niet echt een probleem zijn, ook wil ik een vrij zware flash game spelen (thesettlersonline) Dit moet ook een beetje vloeiend gaan.

Ik ben benieuwd of dat met de Cherry en Cresta ook lukt. Als iemand die heeft zou die dat dan willen proberen?
Deze heeft ook dezelfde specificaties : http://www.meebing.com/jx...gb-ultra-thin-silver.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.Death
usefulidiot.198 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 08:47:
Misschien niet helemaal onbekend of exotisch, ik heb gisteren een Huawei Mediapad besteld.
Nu is het wachten op de postbode, daarna komt een uitgebreide review :)

Update: inmiddels bezorgd 8)
De nieuwe net aangekondigde Mediapad is wel een super mooi ding de Mediapad FHD.
Komt in Q2 uit van dit jaar. Kwijl.
Ben zeer benieuwd naar de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Wow die ziet er wel erg mooi uit een Battery van 7800MAh

maarja 180euro. Voor 20euro meer heb je de tomtec (wel minder geheugen) van bart smit, met garantie wat waarschijnlijk beter is geregeld dan 1 of andere vage chineese winkel.

Pfff ik vind het wel moeilijk hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usefulidiot.198
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:32
S.Death schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 21:18:
[...]

De nieuwe net aangekondigde Mediapad is wel een super mooi ding de Mediapad FHD.
Komt in Q2 uit van dit jaar. Kwijl.
Ben zeer benieuwd naar de prijs.
Ik zag het bericht op de frontpage. Qua bouw lijken ze aardig op elkaar, wat een pluspunt is.
Ben na wat uren spelen erg tevreden over de bouwkwaliteit van de 7' mediapad. Unibody design
voelt erg stevig aan, het plastic achter op de zijkanten zorgt voor meer grip. Scherm ziet er bijzonder
scherp uit en de kijkhoek is geweldig. Verder werkt alles vlot en voelt het geheel soepel aan.

Enige nadeel lijkt toch het aantal apps te zijn dat ook daadwerkelijk voor een tablet is bedoelt.

PSN: nameless-iD_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMJLA
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Waar is de ZENITHINK ZEPAD C91‏ qua prijs/kwaliteitsverhouding goed mee te vergelijken?
Zijn er al gebruikers op dit forum?
Hoe zijn de ervaringen?
Bij voorbaat dank voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.Death
CMJLA schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:39:
Waar is de ZENITHINK ZEPAD C91‏ qua prijs/kwaliteitsverhouding goed mee te vergelijken?
Hoe zijn de ervaringen?
Bij voorbaat dank voor de reacties.
Ik denk dat je dan beter voor de Zenithink ZEPAD C92 kunt gaan, zelfde specificaties, alleen een stuk dunner en een stuk lichter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMJLA
S.Death schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:51:
[...]

Ik denk dat je dan beter voor de Zenithink ZEPAD C92 kunt gaan, zelfde specificaties, alleen een stuk dunner en een stuk lichter.

EN VOORAL, hoe zijn de ervaringen met de Zenithink ZEPAD C91 en C92?

[ Voor 23% gewijzigd door CMJLA op 29-02-2012 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.Death
CMJLA schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 11:20:
[...]

Graag gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kismo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 13:11
heet er iemand al ervaring met de tablet it-works TM701 word ook verkocht bij bcc kan er verder niet veel van vinden .
zit volgens mij geen market op android 2.3 1ghz proc 4gig geheugen 7inch cap.ziet er n.l wel goed uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sier
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 09:49
kismo schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 22:26:
heet er iemand al ervaring met de tablet it-works TM701 word ook verkocht bij bcc kan er verder niet veel van vinden .
zit volgens mij geen market op android 2.3 1ghz proc 4gig geheugen 7inch cap.ziet er n.l wel goed uit?
Ik heb hem. Ik zou eerder zo'n Qware of Cresta tablet kopen met market...

Apple iPhone 16 Pro - HP Envy x360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uppo 8003 bij priceangels.com is niet leverbaar .. of ik een coupon wil als tegoed ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:33
Verwijderd schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 17:59:
uppo 8003 bij priceangels.com is niet leverbaar .. of ik een coupon wil als tegoed ...
Viel me al op dat 'ie van de website was verdwenen toen ik hem wilde bestellen dinsdag.

Heb nu de Icoo D90W besteld bij Focalprice. Normaal US$ 231, maar ik had een coupon code gevonden van 10% dus nu $208.

Staat op de website nog steeds op "In Stock - usually ships within 48 hours". Mijn bestelling staat nog niet op shipped, maar ze hebben nog een paar uur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMJLA
Wat heb jij graag (NIET!) gedaan?

HERHALING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

CMJLA schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 19:34:
[...]

HERHALING

Je hoeft niet steeds in herhaling te vallen, je hebt deze vraag nu meer dan eens gesteld het onnodig kicken van je vraag is dan ook niet nodig. Wanneer er iemand is met ervaring betreffende ZENITHINK en hij/zij heeft de behoefte om dit met jou te delen dan zal deze persoon dat wel doen. Nogmaals, niet zo vaak je vraag herhalen s.v.p.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shimi
Mr Magic schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 19:23:
[...]

Viel me al op dat 'ie van de website was verdwenen toen ik hem wilde bestellen dinsdag.

Heb nu de Icoo D90W besteld bij Focalprice. Normaal US$ 231, maar ik had een coupon code gevonden van 10% dus nu $208.

Staat op de website nog steeds op "In Stock - usually ships within 48 hours". Mijn bestelling staat nog niet op shipped, maar ze hebben nog een paar uur :+
Heb je toevallig nog een couponcode?

Grote kans dat ik hem zo ook ga bestellen, komt er nog Tax bij of kan ik nog andere kosten verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvangils
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-11-2021
Ben ook op zoek naar een (9.7') tablet met Android 4.
Enig nadeel van alle tablets zoals Onda, Uppo, Cube... is dat ze geen Bluetooth hebben...

' k heb er eentje gevonden die dit wel heeft, maar 'k vind nergens geen site waar ze te bestellen is: Malata SMB-B9714
http://www.malata.com.cn/en/product_detail.aspx?classid=701&id=157

Afbeeldingslocatie: http://www.malata.com.cn/Product_Images/EnVer/EnVer_middle_2012224141619977.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.malata.com.cn/Product_Images/EnVer/EnVer_accessory_2012224141619977.gif

of zijn er andere (betaalbare, ik wens max. 250-300€ te spenderen) tablets die aan m'n eisen voldoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
shimi schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 20:28:
[...]
Heb je toevallig nog een couponcode?

Grote kans dat ik hem zo ook ga bestellen, komt er nog Tax bij of kan ik nog andere kosten verwachten?
Discussies over Chinese webshops kunnen denk ik beter hier: [Ervaringen] Online shoppen in China

Voor coupon codes moet je even googlen op "focalprice coupon". Ik had de mazzel dat ze een generieke code hadden met 10% korting voor de hele maand februari. Ze hebben nu een code van 6% voor maart.

Tax weet je nooit van te voren, ligt eraan of de douane je pakketje onderschept. Ik was nu via Paypal omgerekend 160 euro kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shimi
Mr Magic schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 21:36:
[...]

Discussies over Chinese webshops kunnen denk ik beter hier: [Ervaringen] Online shoppen in China

Voor coupon codes moet je even googlen op "focalprice coupon". Ik had de mazzel dat ze een generieke code hadden met 10% korting voor de hele maand februari. Ze hebben nu een code van 6% voor maart.

Tax weet je nooit van te voren, ligt eraan of de douane je pakketje onderschept. Ik was nu via Paypal omgerekend 160 euro kwijt.
je hebt gelijk, kwam online shoppen in China net tegen, ga even zoeken op een couponcode.
Als de tablet onderschept wordt door de douane, hoeveel zou de invoerrechten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.Death
shimi schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 21:45:
[...]

je hebt gelijk, kwam online shoppen in China net tegen, ga even zoeken op een couponcode.
Als de tablet onderschept wordt door de douane, hoeveel zou de invoerrechten zijn?
Hier alle regels/kosten omtrent invoer vanuit het buitenland.
http://www.belastingdiens...land_oa_internetaankopen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.Death
bartvangils schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 21:19:
Ben ook op zoek naar een (9.7') tablet met Android 4.
Enig nadeel van alle tablets zoals Onda, Uppo, Cube... is dat ze geen Bluetooth hebben...

' k heb er eentje gevonden die dit wel heeft, maar 'k vind nergens geen site waar ze te bestellen is: Malata SMB-B9714
http://www.malata.com.cn/en/product_detail.aspx?classid=701&id=157

[afbeelding]
[afbeelding]

of zijn er andere (betaalbare, ik wens max. 250-300€ te spenderen) tablets die aan m'n eisen voldoen?
Mooi tabletjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.Death
CMJLA schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 19:34:
[...]
Antwoord gegeven op de volgende vraag:
Dat ik geen antwoord op al je vragen kan geven, daar kan ik niets aan doen natuurlijk.
Verder staan enkele pagina's terug en zelfs op deze of de vorige pagina al lijstjes genoemd met verschillende andere tablets welke allemaal een soort van dezelfde spceificaties hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Meer mensen die met die tablet van Kruitvat (Cherry m677??) veel last hebben van spontane reboots??

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Cyberpope schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:22:
Meer mensen die met die tablet van Kruitvat (Cherry m677??) veel last hebben van spontane reboots??
Yep, heeft te maken met het feit dat hij redelijk instabiel is op 1200mhz, als je de cherry dan stressed en hij een tijdje op 1200 loopt, klapt hij eruit.

Je kan setCPU installeren en hem dan cappen op 1158, dan reboot hij niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Is er al een topic over dat tabletje? Ben nog niet super tevreden en dan gaat hij weer retour. Maar wellicht met wat tweaken dat het nog wat wordt?

Voor SetCPU moet ik dus rooten?

[ Voor 10% gewijzigd door Cyberpope op 02-03-2012 09:34 ]

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Cyberpope schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:29:
Is er al een topic over dat tabletje? Ben nog niet super tevreden en dan gaat hij weer retour. Maar wellicht met wat tweaken dat het nog wat wordt?

Voor SetCPU moet ik dus rooten?
Volgens mij is hij by default geroot. Maar daar ben ik niet 100% zeker van aangezien ik setCPU pas gebruikt heb nadat ik ICS erop gezet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHURTle
Idd de Priceangels kunnen de UPPO 8003 niet leveren..

Dear customer,

Sorry to tell you that now we can not get the item Uppo 8003 restock any longer due to the item is in the suspension form the supplier.

I would like to suggest you cancel this order to get whole refund,

Best regards,

Yuki

Word er niet goed van al die Refunds nu al de 2e ...Dan maar de voor de Icoo D90W gaan,,...
Jullie worden op de hoogte gehouden met een review van de een of andere Tablet maar ondertussen weet ik niet meer welke het gaat worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Kruidvat tablet binnengekregen.

Was heel verrast: voelt degelijk aan, snelheid is ok en bijna alle apps zijn wel werkend te krijgen.

Tip:
ik internet in de trein (als er geen wifi is) via mijn mobiel, op deze zet ik Draagbare WiFi-hotspot aan.
Daarna heb ik WiFi toegang op mijn tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.Death
tHURTle schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:55:
Idd de Priceangels kunnen de UPPO 8003 niet leveren..

Dear customer,

Sorry to tell you that now we can not get the item Uppo 8003 restock any longer due to the item is in the suspension form the supplier.

I would like to suggest you cancel this order to get whole refund,

Best regards,

Yuki

Word er niet goed van al die Refunds nu al de 2e ...Dan maar de voor de Icoo D90W gaan,,...
Jullie worden op de hoogte gehouden met een review van de een of andere Tablet maar ondertussen weet ik niet meer welke het gaat worden..
Toch niet de Gemei?

[ Voor 13% gewijzigd door S.Death op 02-03-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHURTle
Er zijn nu 3 tablets bij mijn in de race laatste exotische Aanvulling..De Acho C906

ACHO ModelC906
Icoo D90W
Gemei G9.

De bovenste heb ik uitstaan bij laatst genoemde Shop omdat daar de bestelde Uppo niet meer geleverd kon worden en deze de laatste nieuwe 9,7 inch Tablet was..
Mocht deze ook niet doorgaan dan maar weer verder zoeken en kiezen tussen de 3 genoemde tablets..
De acho is wel een Rockchip..

ZIe vergelijk met de A10 Alwinner. en AML op deze site

http://blog.slate4sure.co...hip-rk2918-allwinner-a10/

Kort de conclusie van het blog.

Web browsing & Software usage: A10>RK29>AML
Video decoding: A10>AML>RK29
Gaming performance: RK29>A10>AML
Gaming compatibility: A10=AML>RK29

Het zijn Hot Items de tablets de laatste maanden...Blijkbaar niet aan te slepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 17:40

Rincewind

Take me in your arms tonight

bartvangils schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 21:19:
Kan wel kloppen want malata levert (bijna) alles als OEM-leverancier aan anderen. Mijn hannspad is onderhuids ook een Malata: ik heb er zelfs een Malata voeding bij zitten :)

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
Heb even gechat met Pandawill en gevraagd welk van de volgende vijf tablets op voorraad is:

SYSBAY S-MP99 Model#:sku20313
JXD S9000 Model#:sku20284
Ampe A90 Model#:sku20295
UPPO PO8003 Model#:sku20283
ICOO D90W Model#:sku20277

Volgens de medewerker was de eerste (Sysbay) op voorraad en de Icoo sowieso niet. Van andere drie werd gezegd dat verzending "enkele dagen" kan duren omdat ze in volgorde van betaling worden verstuurd.

De Sysbay ziet er op zich ook aardig uit. Zelfde specs als de meeste andere Allwinner A10 tablets en een redelijk professioneel uitziende website waar ook firmware downloads op te vinden zijn:

http://www.sysbay.com.cn/index.aspx
Pagina: 1 ... 27 ... 98 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor:
-Het bespreken van bestellingen / importeren
-Het bespreken van winkels.
-Het bespreken van prijzen.
-Het bespreken van software.
-INKOOPACTIES

Dit is GEEN algemeen dumptopic voor alles wat met Android-tablets te maken heeft.