Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102729

Hier geen spontane reboots en ook geen post voor de 3d games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 345029

Die 3D games kun je toch downloaden met de LG Smartworld app uit de market? Dacht dat gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:26

SkyStreaker

Move on up!

Anoniem: 102729 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 19:07:
Hier geen spontane reboots en ook geen post voor de 3d games.
Heel stomtoevallig net wanneer ik je reactie lees, zie ik het gebeuren. Dit vindt ik fijn, alleszins niet.

Ik heb nu eindelijk wel op de reset gekregen (je moet snel de powerknop loslaten, blijkt)

Wat ik nu graag zou willen weten is wat wipe cache and package recovery doet en wipe nv dynamic partition.... Is dat een paarde middel of is wipe data/factory reset voldoende?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen g
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:17
Ik had hier vanmiddag ook een spontane reboot, was de 1e keer dat het gebeurde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Saillant detail is wel dat het na de laatste update schijnt te gebeuren. Daarvoor nooit last van gehad.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En ook ik had rond 12 uur een schermpje met pincode invullen..
*magic*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Poll: Optimus 3D Spontane reboots
Ja, sinds de upd. v. Sept. 2011
Nee, sinds de upd. v. Sept. 2011
Ja, sinds upd. v. Sept. 2011, ook na HARD RESET
Nee, sinds upd. v. Sept. 2001, na HARD RESET
Ja, alreeds voor de upd. v. Sept. 2011
Ja, alreeds voor de upd. v. Sept. 2011, ook bij HARD RESETS
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=376052&layout=6&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

POLL gemaakt. Staat op volgorde van invoeren.

HARD Reset is geen Factory reset. Met HARD Reset bedoel ik:
-SDHC kaart niet aanwezig of geformatteerd
-Intern Geh. geformatteerd
-Cache, Data, NV Cache, Recovery Packages geleegd middels -> Home+Vol Dwn ingedrukt houden, Power on. Zodra scherm aangaat, power on los, dan de rest v/d. knoppen.

[ Voor 14% gewijzigd door SkyStreaker op 31-10-2011 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:07
Heb hier nog niks gezien over de GB-update, dus deze post is misschien voor jullie ook wel interessant?

Anoniem: 428750 in "LG Optimus 2X Speed"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413516

heb vandaag de code binnengekregen, straks maar eens wat games kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-05 23:05

KneoK

Not in a million lightyears

SkyStreaker schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 21:30:
Poll: Optimus 3D Spontane reboots
Ja, sinds de upd. v. Sept. 2011
Nee, sinds de upd. v. Sept. 2011
Ja, sinds upd. v. Sept. 2011, ook na HARD RESET
Nee, sinds upd. v. Sept. 2001, na HARD RESET
Ja, alreeds voor de upd. v. Sept. 2011
Ja, alreeds voor de upd. v. Sept. 2011, ook bij HARD RESETS
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier

POLL gemaakt. Staat op volgorde van invoeren.

HARD Reset is geen Factory reset. Met HARD Reset bedoel ik:
-SDHC kaart niet aanwezig of geformatteerd
-Intern Geh. geformatteerd
-Cache, Data, NV Cache, Recovery Packages geleegd middels -> Home+Vol Dwn ingedrukt houden, Power on. Zodra scherm aangaat, power on los, dan de rest v/d. knoppen.
Ik mis de optie "Nog nooit een spontane reboot gehad, toestel op launchdag gekocht, nog nooit reset uitgevoerd, updated van v10C naar v10D naar v10K" ;)

Misschien is het interessant om te kijken naar welke launcher mensen gebruiken die spontane reboots hebben. De standaard LG launcher schijnt toch voor veel mensen problemen op te leveren, vooral in batterijverbruik, wie weet komt daar ook de reboot vandaan. Op XDA zijn redelijk wat posts van mensen die net een dag doen op 1 lading, als je dan naar verbruik kijkt dan verbruikt Android System soms wel 60%. Ik gebruik LauncherPro Plus en mijn Android System komt nooit boven de 8% uit en mijn record ligt op 4 dagen en 18 uur voordat het toestel uitviel met normaal gebruik (klein beetje mailen, stuk of 10 korte telefoontjes, uurtje internetten, 15 berichten verzenden/ontvangen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Code hier ook binnen, shrek kart is wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Ik heb de code gisteren ook ontvangen en een paar games gedownload.
Het is op zich wel lachen, maar ik blijf de meeste besturingen toch te irritant om verslaafd te worden aan een spel ;)

Je hebt overigens Order & Chaos Online, welke je ook via Facebook kan spelen, maar helaas kunnen beide games niet gekoppeld worden aan je e-mail adres :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Het is wel vrij rustig in dit forum zeg, misschien toch een niet-zo-gewilde telefoon?

Anyway, over de GB Update:
http://forum.xda-develope...ead.php?t=1329679&page=44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Krullebol.nl schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:24:
Het is wel vrij rustig in dit forum zeg, misschien toch een niet-zo-gewilde telefoon?

Anyway, over de GB Update:
http://forum.xda-develope...ead.php?t=1329679&page=44
Wel een gewilde telefoon hoor, alleen 1 van de zovelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En vanmiddag een spontane reset! Het bekende geluid, lg logo en vervolgens stond hij op pincode..
Heel vervelend want ik loop niet de hele dag op het ding te kijken en dan ben je dus onbereikbaar als het gebeurd en je hebt er geen erg in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Anoniem: 102729 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 20:35:
En vanmiddag een spontane reset! Het bekende geluid, lg logo en vervolgens stond hij op pincode..
Heel vervelend want ik loop niet de hele dag op het ding te kijken en dan ben je dus onbereikbaar als het gebeurd en je hebt er geen erg in..
Probeer eens een reset van alles. SDHC formatteren, Intern geheugen formatteren, daarna Hard reset. Gewoon alle 4 opties gebruiken. Ik heb sinds nog geen reboots gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Anoniem: 102729 schreef op donderdag 03 november 2011 @ 20:35:
Tot op heden heb ik nog maar 1 keer een reboot gehad, toen ik'm van de USB van me computer haalde.

Overigens.. Het schijnt dat de update naar 2.3 vanaf 21 november gepland staat, en ik begreep ergens dat Europa als eerste aan de beurt zal zijn

http://www.portablegear.n...timus_2X,_3D_en_Black.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor wat er waar van is, de 2x speed zou hem 1 november krijgen maar LG benelux wil hem nog niet doorvoeren. LG is toch wel een raar bedrijf, van alles beloven maar komt niet, en nu het zover is houden ze hem nog tegen voor "optimalisaties". :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks sky, ik ga het eens proberen.. zeker ook na vandaag, ik dacht dat ik genoeg power had, pak telefoon uit mijn zak: uit en gaat niet meer aan. Ook accu even los hielp niet.. wellicht leeg.. kom net thuis, aansluiten op netstroom en ik zet hem aan.. 54% vol.
Wie het weet mag het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 430085

Hallo,

Ik zit eraan te denken om deze telefoon te kopen maar heb wat vragen (misschien klinken sommige stom maar dat terzijde)

-Heeft deze camera nu wel of geen flitser en hoe zijn de foto’s ?
-Kan je ook gewone spelletjes erop spelen of moet het perse 3D zijn ?
-Kan je deze laten synchroniseren met je microsoft outlook ?
-Hoe bevalt het beeldbellen ?

Alvast bedankt

Steven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

- wel een flitser. foto's zijn niet slecht maar het is geen foto toestel
- je kunt gewone spellen spelen, ook de 3d varianten kun je door middel van een schuifje op 2d zetten
- zal wel maar ik heb het niet geprobeerd.
- nooit gebruikt.

Tis een leuk ding, accu is te snel leeg maar dat is met alle smartphone's zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb onlangs weer een reboot gehad. Het vermoeden is nu dat als WiFi aanstaat en je er voor lange tijd niks mee doet, hij een reboot geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Anoniem: 102729 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:02:
Tis een leuk ding, accu is te snel leeg maar dat is met alle smartphone's zo.
Voor het feit dat er een geavanceerde dual-core in zit en je met een groot scherm te maken hebt, valt het me juist heel erg mee hoe lang een batterij mee kan. Maar goed, dat is dan ook vanuit Smartphone optiek bekeken.

Ik heb trouwens een vraag waarvan ik hoop dat iemand een goed antwoord kan geven. Die unieke code voor de 14 gratis 3D games, waar kun je die invoeren? Smartworld kom ik geen opties tegen, Gameloft is ook niet al te duidelijk daarin. Wellicht kijk ik iets gigantisch over het hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 16:29

Myedvyed

Ofzo

Dat kan ik eigenlijk niet duidelijker beschrijven dan op de voucher staat beschreven.. heb je het hele ding gelezen of alleen naar de code zelf gekeken? :P

(Edit: of heb je (nog) geen voucher gekregen? Ik kreeg de code op een foldertje waar ook de instructies op stonden namelijk)

Je moet op de '3D Games' link klikken in je app list (let op: niet '3D Games & Apps'), dat is niet veel meer dan een verwijzing naar de Gameloft website. Bovenaan ergens kun je de voucher code invullen, tenminste dat was bij mij het geval.

Mocht je de link verwijderd of verborgen hebben, bij mij verwijst hij naar http://ingameads.gameloft...p=FVGL&game_type=DM&emb=1

[ Voor 10% gewijzigd door Myedvyed op 14-11-2011 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Myedvyed schreef op maandag 14 november 2011 @ 19:15:
Dat kan ik eigenlijk niet duidelijker beschrijven dan op de voucher staat beschreven.. heb je het hele ding gelezen of alleen naar de code zelf gekeken? :P

(Edit: of heb je (nog) geen voucher gekregen? Ik kreeg de code op een foldertje waar ook de instructies op stonden namelijk)
Geen voucher, maar een unieke code via LG's callcenter, omdat in mijn verpakking geen voucher zat. De 'aanwijzingen' hoe de code te activeren waren dan ook niet echt om over naar huis te schrijven.
Je moet op de '3D Games' link klikken in je app list (let op: niet '3D Games & Apps'), dat is niet veel meer dan een verwijzing naar de Gameloft website. Bovenaan ergens kun je de voucher code invullen, tenminste dat was bij mij het geval.

Mocht je de link verwijderd of verborgen hebben, bij mij verwijst hij naar http://ingameads.gameloft...p=FVGL&game_type=DM&emb=1
Kijk, dat is nu handige info. Smartworld is momenteel meer empty-world als het om 3D content gaat. Maar goed, gevonden en toegepast, waarvoor mijn hartelijke dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Okee, dat verklaart alles! Ik had mijn O3D gekocht voordat deze actie er was, en moest dus via e-mail een voucher aanvragen dat ik daarna per post heb gekregen. Had er niet aan gedacht dat het nog anders kon.. hoewel ik de hele dag met telefoons bezig ben is telefoneren vreemd genoeg iets dat ik zo min mogelijk doe :P

En graag gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Mensen die de Optimus 3D voor 1 oktober hebben gekocht en geregistreerd kregen inderdaad een mailtje. Mensen die hem na 1 oktober hebben gekocht, hebben mogenlijkerwijs een voucher in de verpakking, of kunnen anders een 0900 nummer (callcenter) bellen om een code te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren de oplader vergeten mee te nemen naar mijn werk. Dus ik de telefoon uitgezet.. accu stond al op oranje. En uitzetten was ook echt uitzetten.'
Einde van de dag, ik stap de auto in en zet de telefoon aan, heel even een klein rood streepje en vervolgens een hele lege accu en de melding dat ik moest opladen.
Vreemd dat de accu aangesproken wordt terwijl hij uit staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Dat heb ik dus ook. Doe ik hem keihard uit op 17 procent, vervolgens 5 uur later aan en staat ie om de donder op 8 procent, als voorbeeld. Dit is vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan is het nu wachten op een antwoord van de kenners hoe dit kan. Wellicht dat het toch een soort van standby stand is als hij uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Geen idee wat er precies gebeurt, maar misschien is de batterij niet helemaal lekker meer? Bij mij gaat er over een nacht naast het bed liggen (~6 uur zonder adapter) 'slechts' 1 a 2% van de batterij-duur aan. Dus als er bij compleet uitschakelen voor 5 uur al 9% af gaat, is er iets niet goed inderdaad.

Een manier om het te testen is om niet alleen het toestel uit te schakelen, maar om vervolgens ook de batterij eruit te halen voor een aantal uren, om daarna te kijken of deze ook dan leeg blijft lopen.

Overigens is het zo dat, al schakel je hem helemaal uit, er nog altijd wel een proces kan blijven lopen. Het alarm bijvoorbeeld werkt ook bij uitgeschakelde telefoon (of tenminste, bij sommige telefoons, nog niet uitgeprobeerd bij de Optimus 3D). Wellicht dat er nog een ander proces blijft draaien, al zou me dat vreemd lijken.

Vanaf morgen zou 2.3.5 in ieder geval uit moeten rollen, dus als het niet aan de batterij ligt, zou daar misschien een oplossing mee komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dank voor de opmerkingen.. ga de accu er vanavond eens uithalen!

Edit: nog geen software update beschikbaar..

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 102729 op 20-11-2011 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Anoniem: 102729 schreef op zondag 20 november 2011 @ 12:35:
Dank voor de opmerkingen.. ga de accu er vanavond eens uithalen!
Ben benieuwd naar het resultaat.
Edit: nog geen software update beschikbaar..
Nog niet de 21e he, helaas :P. Ik ben benieuwd of ze het gelijk maandag aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik las vanaf morgen en ging uit van plaatsing gisteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

update is er al, moet je even connecten met de LGmobile support tool.. ik ga zo installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wtf, nu laat hij niks meer zien... vreemd :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Inmiddels is er een update beschikbaar van ~375MB XD

(inmiddels klaar, maar wat er nu geüpdate is, geen idee)

(update 2: exact hetzelfde, update - maar d'r gebeurt geen shizzle hier)

[ Voor 77% gewijzigd door SkyStreaker op 21-11-2011 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LGmobile support tool????
Edit.. google is your friend..

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 102729 op 21-11-2011 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
De support tool heeft wel eens glitches. De GB update is in ieder geval nog niet beschikbaar. Technisch gesproken hebben ze nog de hele week, want de aankondiging was 'in de week van 21 november', maar goed, liever vandaag dan morgen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat hele support tooltje is alweer van de computer, netjes driver geinstalleerd, zelfs opnieuw opgestart en hij blijft zeggen dat de telefoon niet is aangesloten. Genoeg tijd aan verspilt, ik wacht wel op een update die gewoon via de foon te downen is, zo belangrijk is het ook weer niet.
Vanavond gaat de accu er op 100% uit in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Eigenlijk moet je USB Sharing aanzetten (dat ie de drives vindt) en het USB driver pakketje die de tool aanbied naderhand installeren. Dan vindt ie in wezen alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Accu uit de telefoon heeft 2% gekost.. niet schrikbarend dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem1612
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-12-2022
Anoniem: 102729 schreef op maandag 21 november 2011 @ 20:09:
Dat hele support tooltje is alweer van de computer, netjes driver geinstalleerd, zelfs opnieuw opgestart en hij blijft zeggen dat de telefoon niet is aangesloten. Genoeg tijd aan verspilt, ik wacht wel op een update die gewoon via de foon te downen is, zo belangrijk is het ook weer niet.
Vanavond gaat de accu er op 100% uit in elk geval.
Ik had in eerste instantie ook dat hij m'n tel niet zag, vervolgens op Google gezocht, en wat blijkt, je moet in eerste instantie de Debug mode inschakelen oftewel USB-foutopsporing in de NL versie van Android. Dat doe je via Opties --> Applicaties --> Ontwikkeling. Anyway hij ziet mn tel nu wel, maar nog geen update :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb deze phone niet maar wel een 2x speed en die zou hem per 1 nov. krijgen, maar nog steeds niks...:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Woohoo :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lz5RBVluENPkveNcAJdkTcRe/full.png

Nog niet via de LG updater omdat hij in Nederland nog niet beschikbaar is maar dit is de officiele Gingerbread rom die in Duitsland al beschikbaar zou zijn. Heb het met de kdz flashmethode gedaan. Even de volgende link openen, de juiste rom downloaden (V21A) en alle stappen volgen, dan heb je binnen een kwartier Gingerbread op je toestel.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1287236

De rom voelt nog veel sneller aan dan V10K, dat merk je overal. Bij opstarten van apps, gebruik van het toestel etc. De camera is ook stukken sneller en de flitser werkt nu ook in 3D bij foto's en filmpjes. SuperOneClick root werkt ook prima. Absoluut het wachten waard geweest wat mij betreft.

[ Voor 3% gewijzigd door KneoK op 23-11-2011 04:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha chill, straks maar even proberen.
Moet er een backup worden gemaakt van de gsm ?

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 413516 op 23-11-2011 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Je kunt de update direct flashen met die methode. Het enige wat je verliest is eventueel CWM en root, voor de rest blijft alles op je toestel staan (apps, berichten, adresboek, agenda, zelfs m'n widgets stonden nog op de juiste plaats).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcanaTigris
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-05 17:31
Ik heb via de bovenstaande manier mijn O3D voorzien van 2.3.5.
Werkte niet direct, je moet even je UAC in win 7 uitzetten dan geen problemen meer.

Nu geen last meer van spontane reboots :D

p.s.
iemand een idee wanneer die in NL gereleased word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik krijg constant "install fail", geen zin aan gezeik dan in dit geval. Wacht wel ff op de NL release!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb m alleen opnieuw moeten rooten, maar verder is de nieuwe rom echt een hele verbetering, zoiezo alleen al qua snelheid en batterijverbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Heeft de nieuwe ROM ook nog steeds de wifi/bluetooth/data/etc. toggle switches in het notification menu zitten? En zo ja, togglen die rechtstreeks of gaan ze alleen naar een of ander settings menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Myedvyed schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 10:20:
Heeft de nieuwe ROM ook nog steeds de wifi/bluetooth/data/etc. toggle switches in het notification menu zitten? En zo ja, togglen die rechtstreeks of gaan ze alleen naar een of ander settings menu?
Dit is nog precies hetzelfde, ze gaan ook niet naar een submenutje toe

Ik ben tot nu toe zeer tevreden, accuduur is echt wel een stuk verbeterd en het geheel voelt ook zeker sneller aan!

[ Voor 13% gewijzigd door Krullebol.nl op 28-11-2011 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik kan niet de ROM installeren via de methode op XDA omdat mijn Win7 niet meewerkt. Ik hoop dan ook dat de officiële update niet te lang op zich laat wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Krullebol.nl schreef op maandag 28 november 2011 @ 18:39:
[...]

Dit is nog precies hetzelfde, ze gaan ook niet naar een submenutje toe

Ik ben tot nu toe zeer tevreden, accuduur is echt wel een stuk verbeterd en het geheel voelt ook zeker sneller aan!
Bedankt voor de info, denk dat ik dan ook de sprong ga wagen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

De link die ik heb gekregen van de OP op XDA met alles d'r in, heeft enorm geholpen. Ook ik heb nu de update binnen en ben erg benieuwd naar de prestaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Upgrade gedaan en wauw, hij wordt er inderdaad nog sneller van dan ie al was. Ook switchen tussen video/foto en 2D/3D in de camera gaat een stuk sneller. Nu voelt m'n Milestone 3 echt aan als een traag toestel :o

[ Voor 202% gewijzigd door Myedvyed op 29-11-2011 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 434584

Lieve mensen,

Ik krijg de update er niet op. heb wel de nieuwe 2.3 gedownload maar.
Wie kan mij verder helpen.

Ik word gek!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 434594

Ik heb de nieuwe update ook geïnstalleerd. echt een hele verbetering vooral de batterij gaat langer mee en hij reageert een stuk sneller op alles wat je doet. ook de camera is nu beter en 2d video's kijken in 3d werkt nu ook een stuk beter. ik ben nu echt tevreden met mijn telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disturbed Ange
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-03-2024
Mijn vriendin en ik hebben samen deze telefoon. We hebben ook allebei dezelfde: spontane reboots!
Nu verteld de klantenservice dat het waarschijnlijk kan komen door je geïnstalleerde app's die met elkaar klintschen. Ik vind het een vreemd verhaal!

Wie is hier ook mee bekent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Al ge-update naar versie 2.3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier ook nog steeds de spontane reboots en ook nog eens dat er zeer regelmatig de facebook inlog staat als ik de telefoon aanzet met de 1/0 knop om te kijken of er een berichtje is oid.

Update krijg ik nog niet via de telefoon, alles up to date is de melding. Via de computer blijf ik de melding houden dat de telefoon niet is aangesloten terwijl ik de drivers heb geïnstalleerd. Het gaat niet soepel zal ik maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Inmiddels heb ik de eerste uitval ook te pakken.

Normaliter gebeurde dit bij de vorige ROM-update van Sep17-2011 alleen als Wifi aanstond en er niks mee gedaan werd (lees: weinig) en de telefoon op stand-by. Nu lijkt het niks uit te maken. Zodoende heb ik een hard-reset uitgevoerd met alle opties en hou ik het in de gaten. Hou er wel rekening mee dat ik de XDA update-hack heb uitgevoerd.

@ patrick91:

Probeer eens het FB-account te verwijderen. Opnieuw aan te melden en dan NIKS synchroniseren. Zou het op moeten lossen, ware het niet dat je even handmatig naar updates op je FB-account moet zoeken. Aangezien onze problemen overeenkomen, raad ik je dit aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FB verwijderen heb ik gedaan, er blijkt alleen een ander fb appje op te staan wat je niet kunt verwijderen.. ik heb er maar eens gewoon voor gekozen om aan te melden (gebruik fb niet op mijn telefoon).. eens kijken hoe dat verder zal gaan. Maar bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb dat lg progje verwijderd. Driver ook. Vervolgens de driver opnieuw en toen weer op update geklikt, het tooltje staat er weer op en nog steeds zegt hij "phone disconnected" . Heb gewoon windows 7, niets bijzonders verder. Ik begrijp het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Wat je moet doen is dat je de schijfruimte in moet schakelen, zodat ie de drives gaat zien op je telefoon. Dat heeft bij mij ook geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snap even niet wat je hiermee bedoelt, als ik hem aansluit vraagt hij om de usb opslag aan te zetten, dat doe ik vervolgs.. dat kan het niet zijn, hoor graag wat je bedoelt!

Gisteren op een andere computer alles vers geinstalleerd qua driver en progje, zelfde verhaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij moet je juist niet usb-opslag aanzetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Had ik al geprobeerd.. disconnected blijft de melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

disable eens je antivirus, installeer de drivers opnieuw en "run as administrator" bij de Lg programma selecteren.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 413516 op 11-12-2011 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat had ik nog niet gedaan..
AV uit, driver en LG progje deinstall
Telefoon deed in de tussentijd nog even een spontane herstart |:(
Alles opnieuw erop, telefoon aansluiten en .. nog steeds hetzelfde..
Zouden er geen problemen zijn dan zou ik die update niet hoeven maar het is gewoon niet handig als je telefoon in pininvoermode staat en je dus geen berichten of telefoontjes kan ontvangen..

Begin het zachtjes aan toch wel beu te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is zeker vervelend.
Probeer dit programma eens :http://softzilla.blogspot.com/2011/08/lg-pc-suite-4-download.html ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Okay, andere aanpak dan. Steek dat ding in je PC. Zet USB Opslag aan, USB Foutopsporing uit.
Zodra je dat doet, hou jij "apparaatbeheer" in de gaten.

(ik had soortgelijk gezeik, zo heb ik dit opgelost!) Bij deze uitleg ga ik er vanuit dat je behendig genoeg bent in de Windows omgeving.

* Bij het in de PC steken, zal je zien dat er bepaalde dingen actief worden in apparaatbeheer, danwel verschijnen. Deinstalleer deze drivers helemaal. Dus niet alleen verwijderen - nee, deinstalleren.
* USB Opslag activeren, zo ook (als dit gebeurd) hier hetzelfde handelen.

Afkoppelen op de juiste manier. USB Opslag uit, dan exit usb-stekker. LG Tool (LG Mobile update) opstarten en via deze tool de drivers downloaden. -> Klantondersteuning -> Toepassing, Handmatig USB Driver download. Een venster start op (IMEI via *#06#) en vul die in. Bestand downloaden (volgens mij komt deze terecht in C:\LG, onzeker). Tool compleet afsluiten (ook in startbalk mini-icon), installeer de inhoud van het gedownloade bestand. Tool opstarten, tik optie "USB Driver installeren", ja - inderdaad, nog een keer.

Aansluiten die hap! Even wachten totdat Windows opstart met zoeken (je ziet immers dat usb-aansluitings icoontje draaien bij je tijdsklok (grijs icoontje met groene stip)) en dubbelklik hierop. Je ziet daar de optie: windowsupdate zoeken overslaan. DOE DIT! Dan gaat Windows de drivers aanroepen die jij geïnstalleerd hebt. USB-opslag aanzetten, nogmaals hetzelfde.

Nu zul je zien dat alles geslaagd behoort te zijn! Gaan met die banaan! En zet Wifi UIT vanwege de spontane restarts.

Als dit nog niet werkt, zou ik welhaast willen zeggen dat ding naar mij op te sturen of langs te komen, maar ja. Je woont in Rotjeknor.... Niet echt naast de deur.

[ Voor 4% gewijzigd door SkyStreaker op 11-12-2011 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alvast bedankt voor je mogelijke oplossing!
+1

Vreemd is om te beginnen dat ik nu als ik de foon aansluit dan kwam in beeld bij de systray dat er een apparaat werd aangesloten.. nu niet. In apparaatbeheer verschijnt ook niets nieuws, de lijst gaat wel helemaal weg en komt dan weer terug maar onder de usb controllers niets nieuws. Ga eens een herstart doen.. eens kijken.

Wifi in elk geval uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Het zit volgens mij niet alleen onder usb-controllers.... Als ik weer thuis ben zal ik eens ff kijken voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
En een kickje omhoog, want iedereen die een NLD-versie van de Optimus 3D heeft, kan hem nu ook officieel naar 2.3.5 upgraden. Of deze ook via FOTA aangeboden wordt weet ik eigenlijk niet, heb hem gewoon aan de computer gehangen en LG's update tool geopend.

De update heeft S/W v21b meegekregen, wat een stapje hoger is dan de Open Europe v21a. Mensen die eerder via de omweg de Open Europe erop hebben gegooid zouden hem dus wellicht ook probleemloos kunnen upgraden naar deze versie. Voor de rest kan ik het alleen maar eens zijn met de opmerkingen over hoe veel vlotter de telefoon nu lijkt te werken.

<-Blij (ook omdat mijn Oostenrijkse Galaxy Tab een update naar 2.3.6 heeft mogen ontvangen deze kerst :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Nice! Zonder problemen kunnen updaten vanaf de European open V21a versie. De battery stats app lijkt iets verbeterd te zijn, geen rare getallen meer. Het lijkt alleen nog niet helemaal te kunnen detecteren hoe lang het toestel op de accu werkt, wat op Froyo nog gewoon wel werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de boel nog steeds niet aan de praat, wacht wel tot het via de telefoon gaat. Ondanks dat wifi gewoon uitstaat wel een auto herstart gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Hmm, V21b is niet meer te rooten met SuperOneClick of zergRush/Doomlord exploit dus ik ben weer terug naar V21a totdat er een nieuwe exploit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quizmaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-05 11:10
Wat zien die filmpjes die met dit toestel maakt er gaaf uit in 3D op tv!

mbt. de update, weet niet wat ik verkeerd doe, maar ik krijg die update er niet er niet op (zit nog op 2.2.2). Niet via de update optie op de telefoon en ook niet middels PC Suite (op 2 laptops geprobeerd).

De LG Update Tool en PC Suite zijn toch hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disturbed Ange
Het zijn 2 verschillende progjes!!!
Met PC Suite kan je jou gegevens synchroniseren. Met de Mobile Update kan je alleen je mobiel updaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:03
Beste tweakers

Ik zit te twijfelen of ik de optimus 2x of de 3d moet nemen. Het prijsverschil is minimaal. Bij de 3d krijg je wel een 3d schermpje en een 3d camera extra. Is de 3d ook sneller? In specificaties kon ik dan niet echt vinden.
Wat raden jullie mij aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
Arnoldsmit schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 10:45:
Beste tweakers

Ik zit te twijfelen of ik de optimus 2x of de 3d moet nemen. Het prijsverschil is minimaal. Bij de 3d krijg je wel een 3d schermpje en een 3d camera extra. Is de 3d ook sneller? In specificaties kon ik dan niet echt vinden.
Wat raden jullie mij aan?
Ik heb zelf een O2X gehad en was er niet erg tevreden mee. Ik zou een O3d nemen, gewoon omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quizmaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-05 11:10
Thanks, dan ga ik de Mobile Update zoeken.

@Arnoldsmit, weet niet of die sneller is, dacht dat de CPU gelijk is. 3D is erg leuk om mee te spelen, de filmpjes zijn leuk, maar een hele film kijken houd ik niet vol op dit scherm. De gemaakte filmpjes op een 3D tv is super.

3D versie is een mooie gadget!

Zou ze in de winkel bekijken, dacht nl. wel dat de 3D versie wat groter/zwaarder is en het aantal megapixels.

check: verschil

[ Voor 19% gewijzigd door quizmaster op 04-01-2012 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ik heb gisteren de nieuwste rom van AcuraTeam geinstalleerd. Was de eerste keer dat ik via ClockWorkMod/Rom Manager een rom heb geflashed dus ik was ontzettend blij dat alles in een keer werkte :)

Het is een mix van V21a en V21b, ext4 support, standaard root, overklok naar 1,18GHz en flink wat tweaks. Het toestel voelt nu nog veel sneller aan, mijn Quadrant score is bijna 1000 punten omhoog gegaan (3964).

Heb zelf nog even alle onnodige services en LG apps verwijderd en heb na boot nu 264MB vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disturbed Ange
Wie heeft er zins de update naar 2.3.5 ook last dat regelmatig een app force-close bericht krijgt?
Ook merk ik tijdens het luisteren van een mp3 dat het luisteren niet soepel verloopt en zie ik in de app manager dat er telkens tussen de 4 en 14 app's aan staan zonder dat ik ze geactiveerd heb!
Oke ik weet dat sommige app's regelmatig contact moeten hebben met het i-n, maar doe hoeven toch echt neit constant aan te staan. Berichten (voor je smsjes) gaat ook telkens aan, waarom? Die heeft geen i-net nodig?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Als jij enorm vaak een app force close bericht krijgt, raad ik je aan een factory reset te doen:

hou "home" + volume down ingedrukt, dan druk je on/off in. Even vasthouden. Beeld springt aan, direct on/off loslaten, DAARNA PAS home+volume. Momentje geduld. Een menu verschijnt. vol up/down zijn de controls. Lijst-optie (links van home) is enter. Gebruik alle opties, wipe dit, dat plus nv partition.

Onthoudt dit: je raakt ALLES kwijt (sla dus bijv. je contact op, op de usim-kaart of synchroniseer de boel met je gmail-account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed

Myedvyed

Ofzo

Disturbed Ange schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 11:54:
Oke ik weet dat sommige app's regelmatig contact moeten hebben met het i-n, maar doe hoeven toch echt neit constant aan te staan. Berichten (voor je smsjes) gaat ook telkens aan, waarom? Die heeft geen i-net nodig?!
Van sommige apps zie ik inderdaad het nut niet in, maar in principe moet alles dat 'luistert' aan staan. Waarbij ik met 'luisteren' bedoel dat de applicatie door een actie van buitenaf geactiveerd kan worden zonder tussenkomst van de gebruiker, b.v. een bericht wordt ontvangen en je krijgt daar een signaal van.

Berichten/Messages 'luistert' niet naar internet, maar 'luistert' naar de sms-dienst (of naar een sms-dienst achtergrondservice). Als daar een signaal van binnenkomt, zal die applicatie zorgen dat je je ingestelde notification krijgt (geluid, vibratie, bij veel telefoons ook LED), en het bericht wordt toegevoegd aan de lijst met berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disturbed Ange
Thx voor de tip!
Ik zal het gaan doen, maar eerst ff wachten tot een goed moment (dat ik m'n mob niet zo hard nodig heb!)

:) Factory reset gedaan, nu nopen dat het heeft gewerkt!

[ Voor 20% gewijzigd door Disturbed Ange op 16-01-2012 07:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
quizmaster schreef op woensdag 04 januari 2012 @ 13:14:
Thanks, dan ga ik de Mobile Update zoeken.

@Arnoldsmit, weet niet of die sneller is, dacht dat de CPU gelijk is.
De 2X heeft een Tegra 2, terwijl de 3D een OMAP 4430 heeft. De Tegra 2 haalt het niet bij de OMAP 4430 (mits de software goed is). De 2X heeft een update naar 2.3.4 gekregen zonder Google Talk Video en ik heb ook het idee dat de audio equalizer verwijderd is. Alleen heb ik geen idee wat er in de Gingerbread update voor de 3D zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen g
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:17
Pff, wanneer kunnen we dit toestel nou eindelijk eens gewoon via het toestel zelf updaten ?
Hoe kan ik trouwens zien of het een NLD toestel is? Dan zal ik 'm maar eens aan de pc hangen om de update uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Tsja, waarom zou je een update van een paar honderd MB ota willen flashen?

De officiele V21b GB versie is al een poosje beschikbaar via de updatetool dus je zou zonder problemen moeten kunnen updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Gggggrom. Door het repareren van mijn LG is de connector voor mijn MicroSD naar de klote... Ik weet vrijwel zeker dat de VIP-service dit niet gaat dekken :P Weet iemand of ik ergens wat specifieker onderdelen kan krijgen voor deze telefoon of kan ik het beste met LG contact opnemen voor dit onderdeel?

(Dat waar je de sim inschuift zit op het zelfde micro-pcbtje waar de microsd-aansluiting zit.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
KneoK schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 19:20:
Tsja, waarom zou je een update van een paar honderd MB ota willen flashen?

De officiele V21b GB versie is al een poosje beschikbaar via de updatetool dus je zou zonder problemen moeten kunnen updaten.
Omdat een paar honderd MB OTA tegenwoordig niets voorstelt. En persoonlijk zit ik niet op nog meer meuk op mijn netbookje te wachten. Bij de 2X hebben ze gezegd dat de update te groot is voor OTA, dus goede kans dat dat ook voor de 3D geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lekker rustig draadje, hele populaire foon..haha
Hier nog geen update, niet via de foon en niet via het programma, alles al geprobeerd maar hij blijft roepen dat de telefoon niet is aangesloten.
Voor mij niet snel een LG meer.. heb een paar dagen terug een mail hierover gestuurd en nog geen reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Krijg niets te horen op mijn mail aan LG, nog maar eens gestuurd.. weer geen reactie gekregen. Ben toch al vele weken verder intussen.
Dit is mijn 3e LG maar wel de laatste. Geen service is not done in deze tijden.

-1 voor LG

Is toch van de gekke dat ik niet kan updaten, de camera aanzetten zo traag gaat dat als je een foto van een slak wil maken je al te laat bent, slak is weg voordat je een foto kan maken.. en wifi altijd maar uitzetten omdat hij anders herstart en dus op pincode invoeren staat gaat me ook tegenstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Anoniem: 102729 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:05:
Krijg niets te horen op mijn mail aan LG, nog maar eens gestuurd.. weer geen reactie gekregen. Ben toch al vele weken verder intussen.

-1 voor LG

Is toch van de gekke dat ik niet kan updaten, de camera aanzetten zo traag gaat dat als je een foto van een slak wil maken je al te laat bent, slak is weg voordat je een foto kan maken.. en wifi altijd maar uitzetten omdat hij anders herstart en dus op pincode invoeren staat gaat me ook tegenstaan.
Het is helaas voor mij ook de laatste. Heb er spijt van. Zelf gerepareerd en ineens doet mijn (om totaal onverklaarbare reden, heb alles doorgemeten) mijn MicroSD slot hetn iet meer. Gevraagd om een onderdeel via LG zelf, krijg 0,0 respons. Na dit ding ga ik weer terug naar Nokia of Samsung en dan een classic iets. Geen touchscreen of sjieke shit. Gaat teveel te snel mis.

Check dus elke dag marktplaats e.d. voor mogelijke donorfoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Anoniem: 102729 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 21:05:

-1 voor LG

Waarom ga je niet gewoon terug naar de winkel waar je hem hebt gekocht? Zij zijn naar mijn mening verplicht de service te verlenen die je verwacht en met een beetje geluk krijg je misschien wel een leentoestel.

Ik heb nog steeds helemaal geen problemen met mijn toestel en ik heb er al enorm veel rare dingen mee gedaan qua software. Heb alle Nederlandse roms gehad en heen en weer geflashed, een aantal custom roms gedraaid (ThiaiZ, Acurateams mix van V21a en V21b, Rushdroid) en zit nu met de Acurateam Samba beta 2 rom. Die is loeisnel, draait op de Brazilliaanse V20b (toestel wordt nu ook aangemerkt als P920H) met ext4 support, een aantal optimalisaties en overklok naar 1,2GHz. De camera werkt prima, start binnen 3 seconden op en is vrijwel direct afgesloten en er wordt nog gewerkt aan optimalisaties voor de camcorder.

Ik denk ook niet dat ik snel weer voor een LG zal kiezen, zeker omdat de nieuwe O3D slechts een iets snellere refresh van dit toestel zal zijn maar ik ben nog lang niet van plan deze te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Leuk. Mijn batterij ineens dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Das klote Skystreaker :(
Mijn oplader stopte er vrijdag mee, na een herstart deed hij het weer wel..

@kneok, dat zeg ik, de camera is langzaam, 3 sec is al een eeuwigheid.. bij mij duurt het nog langer, een seconde of 5.
Heb hem online bij T-mobile gekocht. Heb vip service, ik mag toch wel iets verwachten als ik 2 keer een mail stuur, al was het maar een berichtje.

Ik blijf dan ook maar bij een -1 voor LG.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste