Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:56

robertwebbe

Robert Webbe

Topicstarter
Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over de LG Optimus 2X Speed en dan met de nadruk op de daarbij horende beschikbaarheid, levertijden, abonnementen en aanbieidingen. Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.

Wat we wel in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussie over mooie aanbiedingen voor de Optimus 2X Speed.
• Discussie en meldingen over wanneer we de Optimus 2X Speed kunnen verwachten in de winkels.
• Vragen over aanbiedingen die bij de Optimus 2X Speed horen.

Wat we niet in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
• Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het Optimus 2X Speed tech topic.
• Offtopic geblaat zoals: ik heb hem, ik heb hem besteld, hier is hij goedkoop!!, etc. etc.
Post inhoudelijk!
• Ook hier gelden de regels van GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-05 17:11
Belsimpel heeft hem in de pre-order voor €456 los of met kortingen bij een abo.

http://www.belsimpel.nl/gsm_abonnement/LG-Optimus-2xSpeed

Zelf vind ik de kortingen bij een T-Mobile abo veel te weinig ivm andere webshops waar de telefoons van een vergelijkbare waarde bij een Relax 190 met internet al voor noppes of weinig worden meegegeven.

Nog even afwachten dus.

/edit, en eigenlijk de eerste user ervaringen afwachten

[ Voor 7% gewijzigd door Koriel op 16-01-2011 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-04 01:21
Mijn plan is om deze zsm te gaan halen over de grens in Duitsland. Mits hij daar de verwachte 456 euro van NL niet royaal overtreft. Wie gaat dit ook doen en heeft tips wat berteft locatie etc.?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-10-2024
Hij is opgenomen op de site van smartphoneshop.nl! link

Je kunt je aanmelden voor een bericht als hij op voorraad is. Kost daar €519,- inclusief verzending.

Als hij op smartphoneshop staat is het meestal wel een indicatie dat hij ook echt snel naar NL komt. :)

[ Voor 14% gewijzigd door nightcrow op 20-01-2011 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-04 08:55
Ik heb de telefoon besteld bij BelSimpel. Een grote gok, maar heb aan de hand van wat youtube video's best wel wat vertrouwen in dit toestel! Nieuw abbo Vodafone 2jr en de telefoon is gratisj.
Mijn abbo loopt bijna af en wil graag nummerbehoud en een nieuw abbo (of verlenging, T-Mobile heeft echter niet zulke leuke aanbiedingen als vodafone.) Ik moet m ergens deze maand nog bestellen als ik mijn huidige nummer wil behouden, maar ik heb toch liever deze op de gok dan een Desire HD bijvoorbeeld (waar ik nog iets voor moest bijbetalen ook).

Op dit moment ben ik half-trots op mijn Samsung Galaxy Spica, prima toestelletje maar wil iets 'luxers'.

Ik gok dat dit een toestel wordt waar veel gewerkt gaat worden aan aangepaste roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-04 23:45
justin_ti schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 17:55:
Ik heb de telefoon besteld bij BelSimpel. Een grote gok, maar heb aan de hand van wat youtube video's best wel wat vertrouwen in dit toestel! Nieuw abbo Vodafone 2jr en de telefoon is gratisj.
Mijn abbo loopt bijna af en wil graag nummerbehoud en een nieuw abbo (of verlenging, T-Mobile heeft echter niet zulke leuke aanbiedingen als vodafone.) Ik moet m ergens deze maand nog bestellen als ik mijn huidige nummer wil behouden, maar ik heb toch liever deze op de gok dan een Desire HD bijvoorbeeld (waar ik nog iets voor moest bijbetalen ook).

Op dit moment ben ik half-trots op mijn Samsung Galaxy Spica, prima toestelletje maar wil iets 'luxers'.

Ik gok dat dit een toestel wordt waar veel gewerkt gaat worden aan aangepaste roms.
Dat wil ik dus ook gaan doen maar las weer het één en ander over de opvolger van de Samsung Galaxy S. Ook een dualcore en daarbij heeft de Samsung een iets betere reputatie dan LG. De Samsung wordt gepresenteerd in Barcelona op 13 februari. Aangezien de levertijd van de LG toch 8 weken is, hoop ik dat er tegen die tijd wat meer nieuws is over de levertijd van de Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmnone
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-02-2023
Misschien wel een beetje speculatie maar hij is er in Korea, dus nu nog eventjes per schip hiernaartoe komen (dan komt ie lekker vast te zitten in de rijn :) )
http://www.engadget.com/2...ses-white-version-for-fe/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Ja tot nu toe zijn Samsungs wel wat degelijker dan LG's, maar Samsung is rampzalig in de ontwikkeling van firmware. Bij veel telefoons zit de software nog vol met bugs! Nou is er gelukkig een enorme community voor custom roms en ik weet niet hoe het bij LG zit. Maar in elk geval ziet dit toestel er op het oog een stuk degelijker uit dan we gewend zijn van ze. Nu nog maar hopen dat het ook echt zo is. Even wachten is natuurlijk verstandig, als je abbo dat nog even toe laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritual89
  • Laatst online: 09-04 23:45
justin_ti schreef op maandag 24 januari 2011 @ 10:23:
Ja tot nu toe zijn Samsungs wel wat degelijker dan LG's, maar Samsung is rampzalig in de ontwikkeling van firmware. Bij veel telefoons zit de software nog vol met bugs! Nou is er gelukkig een enorme community voor custom roms en ik weet niet hoe het bij LG zit. Maar in elk geval ziet dit toestel er op het oog een stuk degelijker uit dan we gewend zijn van ze. Nu nog maar hopen dat het ook echt zo is. Even wachten is natuurlijk verstandig, als je abbo dat nog even toe laat.
Abo loopt 29 maart af en daarna toch per maand opzegbaar? Vind het wel moeilijk om te wachten, heb nu al zoveel gelezen en gezien (filmpjes online) dat ik bijna zeker weet dat ik hem wil hebben. Na vele, vele jaren Symbian ben ik wel toe aan iets anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
Volgens mij in der daad daarna per maand opzegbaar. En sowieso kun je m nog opzeggen tot 29 februari, want dat is wettelijk vastgesteld dat het een maand van te voren moet worden opgezegd. Bij belsimpel wordt het opzeggen ook voor je geregeld, ik heb eigenlijk alleen een nieuw abo met nummerbehoud aangevraagd en een hoop gegevens ingevuld. Als deze telefoon in februari naar Nederland komt kun je m dus vast nog wel even testen van te voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Hij staat in de preorder op pdashop.nl. Iedergeval, je kan je inschrijven wanneer hij bij hun te bestellen is. Meestal als pdashop.nl dit doet dan duurt het nog maar een paar weken eer die leverbaar is. Ik gok eind februari, dan hebben we hem in Nederland! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Net even gebeld met pdashop.nl. Vriendelijke jongen verzekerde me dat hij binnen nu en 4 weken leverbaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Op belsimpel is de verwachte levertijd nu 5 weken. :)
justin_ti schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 17:55:

Mag ik vragen i.c.m. hoeveel minuten en dergelijke? In mijn geval lijkt Hi goedkoper. Maar ik vind het uberhaupt raar dat ik bij vodafone een nette overzicht krijg van de kosten (korting op abonnement is 1 jaar geldig bij een 2-jarig abonnement), bij Hi mis ik zo'n overzicht. Voor zover ik kan zien is bij Hi de korting wel voor de 24 maanden. Internet daarentegen niet, maar er staat daarentegen ook niet bij hoeveel het daarna kost.

[ Voor 92% gewijzigd door serhat op 31-01-2011 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Studentmobiel heeft nu ook aanbiedingen icm T-Mobile abonnementen.

Levering eind Februari. Verwachting is nu week 8

Ik ga denk ik voor de Relax 190 met Internet Plus. Totaalplaatje is dan €603,- voor het jaar abonnement. ( €300 voor Relax 190, 8 maanden €11,95 Internet Plus, en €208 voor de 2X)

Internet plus ipv gewoon omdat het totaal maar €10 extra kost gedurende de looptijd van het abonnement.

Alternatief is het Iplan Abonnement maar dan worden de kosten €651.40 voor het eerste jaar. En ik denk dat ik aan de 2G data limiet zeker wel voldoende heb. Ik zit maar 22 dagen per maand in Nederland, en thuis heb ik Wifi..

Het zou allemaal mooi uitkomen, de 22e verloopt mijn huidige abo.

/edit net besteld

[ Voor 21% gewijzigd door Koriel op 03-02-2011 13:44 . Reden: voudten verbedert en besteld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 17:45
Koriel schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 13:03:
Studentmobiel heeft nu ook aanbiedingen icm T-Mobile abonnementen.

Levering eind Februari. Verwachting is nu week 8

Ik ga denk ik voor de Relax 190 met Internet Plus. Totaalplaatje is dan €603,- voor het jaar abonnement. ( €300 voor Relax 190, 8 maanden €11,95 Internet Plus, en €208 voor de 2X)

Internet plus ipv gewoon omdat het totaal maar €10 extra kost gedurende de looptijd van het abonnement.

Alternatief is het Iplan Abonnement maar dan worden de kosten €651.40 voor het eerste jaar. En ik denk dat ik aan de 2G data limiet zeker wel voldoende heb. Ik zit maar 22 dagen per maand in Nederland, en thuis heb ik Wifi..

Het zou allemaal mooi uitkomen, de 22e verloopt mijn huidige abo.

/edit net besteld
Heb zelf ook interesse in deze GSM want hij ziet er goed uit en de specs zijn ook goed.
Mijn Abo is al afgelopen maar zal hem nog niet bestellen.
Ik wil eerst zien of de communitie zich op deze gsm stort want ik heb zo mijn twijfels over officiële updates van LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Deadsy schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 15:53:
[...]

Heb zelf ook interesse in deze GSM want hij ziet er goed uit en de specs zijn ook goed.
Mijn Abo is al afgelopen maar zal hem nog niet bestellen.
Ik wil eerst zien of de communitie zich op deze gsm stort want ik heb zo mijn twijfels over officiële updates van LG.
LG heeft aangekondigd dat ze iig gaan upgraden naar 2.3

J

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justin_ti
serhat schreef op maandag 31 januari 2011 @ 12:00:
Op belsimpel is de verwachte levertijd nu 5 weken. :)

[...]

Mag ik vragen i.c.m. hoeveel minuten en dergelijke? .....
Ik heb gekozen voor vodafone 275 + web. 1e jaar 28,50 en 2e jaar 39,50 (of iets in de buurt). Je kunt ook nog iets goedkoper abbo nemen en het toestel bijna gratis verkrijgen, maar dat kwam na een rekensommetje uit op 3 euro per maand minder gemiddeld. Dan heb ik liever wat extra belminuten. Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Oke. Ik heb even gekeken. Hi is toch wel duurder. Bij Hi is het zo dat je abonnementskosten (zonder internet) wel 24 maanden is. Dus gewoon een actieprijs, maar internet daarentegen maar voor 1 jaar. Daarna wordt het duurder waardoor Vodafone goedkoper wordt.

[ Voor 62% gewijzigd door serhat op 09-02-2011 14:00 ]

• DJ Hentai
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-11-2024
Ik bel gemiddeld 120 minuten p/m en sms/mms weinig. Gebruik vooral veel internet. Ga daarom denk ik voor het iplan-150 van t-mobile. ben je zo'n 800 euro kwijt voor 24 maanden. Maar wel als enige: Echt onbeperkt en behoorlijk snel internet. Iemand een beter alternatief gezien?

• Koriel
DJ Hentai schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 08:49:
Ik bel gemiddeld 120 minuten p/m en sms/mms weinig. Gebruik vooral veel internet. Ga daarom denk ik voor het iplan-150 van t-mobile. ben je zo'n 800 euro kwijt voor 24 maanden. Maar wel als enige: Echt onbeperkt en behoorlijk snel internet. Iemand een beter alternatief gezien?
Heb je enig idee hoeveel data je gaat verstoken via T-Mobile? Ik draai nu een week oid netcounter om mijn eigen data verbruik eens door te lichten.. en dat geeft verassende resultaten.. ik haal gemiddeld nog geen 25mb er dag.. De laatste week ruim 100mb. Ok, met de 2x zal er wel meer data verstookt gaan worden, maar ik ben ervan overtuigd dat de 2G limiet op het Internet plus niet gehaald zal worden. Dat is de reden dat ik voor een Relax met internet plus ben gegaan. De korting op de telefoon is veel hoger met deze combinatie.

• DJ Hentai
Als ik de totaalkosten bij gsmwijzer de 2-jarige relax+web+internet plus 190 bereken kom ik 15 euro goedkoper uit. Wel 40 meer belminuten natuurlijk. De 130 scheelt 75 euro maar dat vind ik weer net te weinig minuten om de pieken op te vangen. Internet plus biedt natuurlijk wel betere snelheid. Maar heeft dus wel een 2G beperking. Zou niet weten hoeveel data ik nu verbruik... Tsja: keuzes. Misschien dan toch maar de 190..

• Koriel
Heb je al bij studentmobiel.nl gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Hentai
Dank voor de tip: Net even gekeken. Bij T-mobile maakt het niet zoveel uit. Maar ik keek net naar MTV mobile en dat lijkt zeer interessant: 32,50 Pack 2 jaar leidt all-in tot 722 euro. Voor 1 jaar tot 601,50. en het internet is onbeperkt en snel: 3600/348 Kbps. Vraag die ik heb: is dit wel een betrouwbare provider? Ik zag dat ze met Hi samenwerken. Betekent dit KPN netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
DJ Hentai schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:10:
Dank voor de tip: Net even gekeken. Bij T-mobile maakt het niet zoveel uit. Maar ik keek net naar MTV mobile en dat lijkt zeer interessant: 32,50 Pack 2 jaar leidt all-in tot 722 euro. Voor 1 jaar tot 601,50. en het internet is onbeperkt en snel: 3600/348 Kbps. Vraag die ik heb: is dit wel een betrouwbare provider? Ik zag dat ze met Hi samenwerken. Betekent dit KPN netwerk?
MTV Mobile heb ik geen informatie over. Mijn ervaring ( 1x Galaxy S voor de vrouw ) met studentmobiel.nl is wel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-11-2017

• Koriel
Typhone hoor ik niet zulke goede verhalen over. lijkt vaak leuk totdat je de deals beter bekijkt.

Ondertussen heb ik mijn order bij Studentmobiel vernieuwd. Reden?
De prijs is naar beneden gegaan.. 1 jaars abo icm t-mobile Flex en Internet Plus nu €585 ipv de €603.. Oke, scheelt niet veel, maar ik kan altijd een nieuw contractje opsturen en 18 euro verdienen, of een grotere belbundel nemen voor bijna dezelfde prijs.

[ Voor 6% gewijzigd door Koriel op 17-02-2011 12:42 ]

• De-Hamster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-04 12:57
Ben ik de enige die totaal geen wijs krijgt uit al die telefoonshops met hun aanbiedingen zoveel minuten, internet smsjes, eerste zes maanden zoveel, daarna duurder.

Ik heb even gekeken wat ik mijn afgelopen half jaar heb verbruikt. Dit was met een SE Satio/Nokia N82
Dus een Symbian telefoon zonder internet. Met een Android ga je logischerwijs meer WhatsAppen lijkt me. Hoeveel minuten en smsen raden jullie mij aan? En kan iemand me kort uitleggen hoeveel zoiets per maand gaat kosten in een 2 jarig abonnement met internet.

Mijn verbruik
110 min 548 smsen
90 min 513 smsen
75 min 260 smsen
110 min 420 smsen
130 min 200 smsen
110 min 210 smsen

• Koriel
Foxio schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 09:50:
Ben ik de enige die totaal geen wijs krijgt uit al die telefoonshops met hun aanbiedingen zoveel minuten, internet smsjes, eerste zes maanden zoveel, daarna duurder.
Je wilt dus dat wij voor jou gaan uitzoeken wat het beste abo is? 8)

Ik gebruik http://www.gsmwijzer.nl/g...us-2x-speed?provider_id=1 om snel even een idee te krijgen. Alle grote providers.. en dan is het even per provider uitzoeken welk abo je nodig hebt, en dan vergelijken.

• De-Hamster
  • Laatst online: 12-04 12:57
Je bent een held, eindelijk een site waar ik wijs uit kom. Even bookmarken.

De echte sites van T-mobile, Vodafone en Hi snap ik nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Is er al meer bekend over de concrete beschikbaarheid van de LG Optimus 2X Speed? Ik wil het toestel graag eens in mijn handen houden, zodat ik weet of het wel of niet is wat ik zoek! Goedkoopste aanbieding voor mij is bij T-Mobile (via Studentenmobiel, een verlenging). 38 euro bijbetalen, de eerste 12 maanden 19,50 en daarna 31,45 per maand. Dan kom ik uit op totaal € 649,40 met een datalimiet van 2GB, snelheid van 3.6mbit/s en 130 belminuten/sms'jes (ruim genoeg voor mij, ik bel amper).

Deze aanbieding kan voor mij dus ook niet op tegen los een toestel kopen á € 458 en vervolgens een SimOnly te nemen. Goedkoopste SimOnly die ik heb kunnen vinden is Vodafone á € 9,95 per maand (incl. internet). Dan ben ik dus 700 euro kwijt over 2 jaar.

T-Mobile bevalt mij super, heb nu een snelheid van 384kbit/s die altijd gehaald wordt en in principe prima is. Dit is theoretisch alleen maar sneller, in de praktijk zal ik er sowieso niet op achteruit gaan. Ik moet nog wachten tot eind februari en dan kan ik verlengen, als ik het toestel in handen heb gehad (en hij bevalt) wil ik dat ook absoluut gaan doen! Nu de HTC Hero die heel goed bevalt, de Galaxy II S vind ik ook érg mooi. Maar dat duurt nog een tijdje voor die er is en hij wordt een stuk duurder.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan100
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-03 10:07
Op een aantal buitenlandse Europese sites wordt 28 feb genoemd.
Gesteld dat de meeste eu landen ongeveer gelijktijdig geleverd kríjgen, zou eind feb medio maart in lijn der verwachting liggen.

Ik vermoed dat er zeker in het begin, zoals altijd met gehypte toestellen, te weinig beschikbaar zal zijn om aan de vraag te voldoen (dat helpt ook om de marges voor de retailer hoog te houden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Sp!tF!re schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 19:30:
Is er al meer bekend over de concrete beschikbaarheid van de LG Optimus 2X Speed?
Ik heb afgelopen woensdag nog contact gehad met Studentmobiel, daar werd mij verteld dat ze hem eind week 8 verwachten, dus met levering de week erop.

Maar ik werd meteen ook gewaarschuwd dat ik er niet van uit mocht gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Nu online
Dankjewel! Ik zal van de week ook even informeren bij telecomretailers voor de beschikbaarheid. Als ik meer weet, dan laat ik het even weten!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

Snel ff door topic heen gebrowsed maar ik zie het nog niet dus hierbij.

Bij smartphoneshop.nl staat Leverbaar vanaf 04-03-2011

http://www.smartphoneshop...990-optimus-2x-speed.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-05-2024
Bedankt voor de tip :)

Ik bestel zelf vaak spullen bij deze winkel en ben altijd zeer tevreden erover geweest, voor de levertijden zijn top :)
2 weken wachten daar kan ik nog wel mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Nu online
Vandaag ben ik bij de BelCompany en T-Mobile Shop binnengelopen, BelCompany wist het nog niet (op de website staat Week 8, dus deze week) en bij T-Mobile stond hij al op de bestellijsten: voor hun betekent dit dat hij naar alle waarschijnlijkheid in de loop van deze week binnenkomt!

Aangezien ik vanaf 28 februari kan verlengen, komt dit allemaal prima uit! Als hij een beetje degelijk aanvoelt (= degelijker dan de SGS), dan wordt het denk ik wel mijn nieuwe telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:20
Via Hi besteld. Wel via contactpersoon bij Hi. Ik zit al bijna 10 jaar bij Hi dus kreeg een flinke korting. Ik betaal nu 20 euro in de maand voor een looptijd van 2 jaar voor 170min met extra internet. Het is de MTV pack. Ik hoefde niets bij te betalen voor het toestel. Mijn contactpersoon kon mij vertellen dat ik hem volgende week al thuis kon verwachten maar zoals al gezegd, de eerste leveringen verlopen altijd moeizaam. We shall see

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
Ik heb hem besteld bij T mobile!

Iphone abbonement 150

150 min
En(en dus niet OF zoals bij relax abbo's)
150sms
onbeperkt internet 2 Mbit
29,95 per maand

toestelprijs 19,95.

Ik zat te twijfelen tussen dit abbonement en het relax 330 abbonement

330 min
OF
330sms
internet 1 Mbit 1GB data limiet
35 euro per maand

toestelprijs 19,95

Iphone abbo kwam mij gewoon veel beter uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Hardcore-Maniac: Hoe heb jij hem besteld bij t-mobile? In de webshop zie ik hem niet staan. In een t-mboile winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
ik kwam hem tegen op de tmobile website toen ik contractverlenging aanklikte... op de normale website kan ik hem ook niet vinden:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneiker
  • Laatst online: 01-05 21:23
Hardcore-Maniac schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 13:41:
ik kwam hem tegen op de tmobile website toen ik contractverlenging aanklikte... op de normale website kan ik hem ook niet vinden:P
Hier zie ik hem ook, ga hem denk ik donderdag bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bb80
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Even de statement van harcore-maniac gecontroleerd, en inderdaad. Aanloggen op de t-mobile website en doorklikken naar verlengen staat daar de optimus 2x. T-mobile heeft de telefoon dus officieel/officieus. Deal is niet zo scherp als bij de internet resellers. Daarnaast zijn me de voorwaarden niet geheel duidelijk zoals de snelheid van het internet. Zou dat de snelheid zijn die ik nu heb 386kb/128kb of de "nieuwe" snelheid van 1mb/386kb. Waarom het internet 7euro moet kosten waar het bij een nieuw abonnement 5 euro kost is ook raar. Vrees dat ik me vanavond ga aansluiten in de rij wachtenden van de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
iplan abbo is vele malen goedkoper!

150 sms en 150 belmin= hetzelfde als relax 330(330 belmin OF 330 smsjes)

iplan is incl internet relax is excl internet(wel 1e 12 maanden gratis daarna 5 euro per maand)

iplan is 2Mbit onbeperkt internet relax is 1Mbit en 1GB limiet

Iplan is 29,95 per maand Relax is 35 euro per maand plus na een jaar nog 5 euro voor internet extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Nu online
Vanmiddag rondje lokale telecomretailers gedaan.
ThePhoneHouse moest wachten tot hun hoofdkantoor leverde, zij hadden hier zelf geen zicht op
BelCompany verwachtte hem deze week eigenlijk niet meer
Optie #1 heeft gebeld met leverancier, deze gaf een levertijd van twee weken door.

Van gsmwijzer heb ik nog geen antwoord terug, ze hadden een paar goede antwoorden op mijn vragen maar hadden over mijn vraag betreffende de levertijd heen gelezen. Daar hoor ik morgen hopelijk meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Het wordt idd spannend nu..

Dit is de eerste keer dat ik een telefoon bestel die ik niet eerst in de hand heb gehad, en waarvan ook de eerste ervaringen van "echte" gebruikers nog niet voorhanden zijn. Ook heb ik nog wel twijfels over het rooten an customroms.. maar alla.. anders doe ik er een maandje of 10 mee, en dan pak ik de volgende telefoon wel weer.

Het gaat allemaal wel ontzettend snel met dit spul. Eind oktober 2009 mijn Hero gehaald met een 1-jarig contract ( ingangsdatum 22 februari 2010 ), dus ik gebruik sinds vandaag al 16 maanden eigenlijk naar volle tevredenheid mijn ouwe bakkie.. geroot, en sinds een aantal maanden een geweldige stabiele froyvillain 2.2.1 rom. En mijn volgende telefoon is de X2..

Bij Studentmobiel verwachtten ze zelf de telefoon in week 8 ( deze week dus ), en naar alle waarschijnlijkhei pas op vrijdag. Dus uitleveren zal wel volgende week dindag oid worden, nu maar hopen dat ik in het land ben om hem in ontvangst te kunnen nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Nu online
Ik maak exact dezelfde switch Koriel! Ik heb in augustus 2009 mijn Hero gehaald (hij was net uit) en draai zelf Elelinux (stabieler dan FroydVillain toen ik alles uit had gezocht). Mijn volgende telefoon wordt denk ik ook de X2, mijn vriendin heeft de Desire en dan is het verschil in snelheid al enorm t.o.v. de Hero.

De Hero was een toptelefoon, maar was toch de laatste met die oude processoren die al 2 jaar gebruikt werden. De Legend was bijv. een veel snellere telefoon ondanks de paar MHz extra, die kwam een half jaar later uit... Tsja, zo gaat dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
ik heb nu nog de Tmobile G1 geroot met biffmod 2.2 rom maar de telefoon is gewoon echt te traag... abbo verloopt ook bijna en wachtte op de X2 zal een hoop snelheidsverschil geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Hentai
Mensen, wat denken we van deze:

http://gsm.mtvmobile.nl/mtv/RAPRD/LG-Optimus-2X-Speed/MLGOP2Xbl.html?xart_id=MH24M2

Voor 2 jaar kom je op zo'n 700 euro. Heb je wel zeer snel "onbeperkt" internet. Als je zo'n 120/130 min belt en niet te veel berichtjes stuurt (zoals ik) is dit een ideale abbo.

Ziet iemand nadelen of iets beter? Twijfel nog met Tmobile 190 relax+web (extra internet) maar heb liever kpn netwerk.

Zou je aansluitkosten moeten betalen als je van hi komt (zit toch achter mtv mobile)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Hentai
En hierbij het antwoord op mijn eigen vraag:
•Indien je huidige provider KPN of Hi is, dan ontvang je geen nieuwe simkaart en wordt je bestelling direct verwerkt als een verlenging. Hierbij worden de aansluitkosten van €29,95 niet in rekening gebracht.

Zo wordt het voor mij wel heel makkelijk en goedkoop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DENNIS79
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-05 02:14
Bij verlenging via T-Mobile zelf, abonnement: relax 450 voor 1 (!) jaar + internet kost de telefoon € 59,99 voor mij. Dat is voordeliger dan via studentmobiel, dan kost de telefoon € 140+.

Als het goed is heeft de shop hem aanstaande vrijdag al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Nu online
@DJ Hentai: Kijk eens op gsmwijzer bij T-Mobile relax 130. Eerste 12 maanden 19,50, daarna 31,45 per maand. Moet je nog 38 euro bijbetalen, uiteraard wel aansluitkosten als je nog geen T-Mobile hebt (á € 24,95). Ik kwam zelf (als T-Mobile klant) uit op 650 euro totaal met 130 minuten of sms'jes. Ik stuur zelf sms'jes met Whats App.

Voordeel van Relax is daarnaast dat je beltegoed onbeperkt meeneemt. Maar de MTV actie is ook scherp!

Antwoord van GSMwijzer/Studentenmobiel betreffende de levering van de Optimus:
Beste ...,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij verwachten de eerste levering van de LG Optimus 2x Speed in week 9
te ontvangen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en mocht u nog
vragen hebben horen wij die graag van u.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice GSMwijzer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julius007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-11-2021
Is er iemand al verder bij stap 1 bij het verlengen bij t-mobile zelf? Ik hoop eigenlijk de telefoon a.s. vrijdag binnen te hebben maar bij de orderstatus staat hij nog steeds bij stap 1 (bestelling ontvangen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
mijne staat ook nog op stap 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Hentai
@Sp!tF!re: Dank voor je reactie. Vind 130 min echter te weinig om eventuele pieken op te vangen (dan is een minuut trouwens 2 ct duurder dan bij MTV). MTV heeft dus 180 min. Nadeel bij MTV is idd dat een sms 2 minuten kost en dat je niks mee kan nemen. Maar ik sms weinig en 180 min moet voor mij dan nog ruim voldoende zijn. Voor mij (als Hi-abbonee) is de MTV dus ook nog een tientje goedkoper (665 euro in totaal) dan de switch naar TMobile Relax web 130+extra internet. Daarnaast ook geen gezeur met simkaartjes en nummerbehoud. Als Tmobile abonnee zou ik denk ik voor de Relax Web 190+extra internet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• julius007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-11-2021
Ik kreeg net een smsje van t-mobile dat de verwerking van de bestelling 2 dagen vertraging heeft opgelopen. Volgens mij hebben ze hem nog helemaal niet op voorraad. Zal wel volgende week worden ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
ik heb hem ook idd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:19
Ik had al zoiets verwacht trouwens, ding is nog nergens op voorraad, ben benieuwd of ik vrijdag wat van ze hoor (2 dagen vertraging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299672

Ik zelf vind vodafone toch stukken beter dan t-mobile en bijv MTV mobile. Ten eerst geen problemen met bereik en dergelijke (van t-mobile gebruikers hoor ik daarover niet altijd even goede dingen), ten tweede krijg je gewoon het meeste voor wat je betaalt bij vodafone. Vaak heb je sms verdubbelaar, en ik sms zelf veel meer dan dat ik ben dus een 200 min/400 sms bundel is ideaal. Als je zoiets vergelijkbaars bij een andere provider wil afsluiten ben je echt veel duurder uit.

Ik kijk wel even of er al mensen zijn met ervaringen met dit dualcore toestel. Ik zit nog te twijfelen of ik voor deze ga en nog even wacht op bijv de SGS2 of de Motorola Atrix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Hentai
Heb hem telefonisch besteld bij MTV Mobile.

180 minuten of sms-en (bij gebruik sms verdubbelaar)+ "onbeperkt" 3,6 Mb/s internet op KPN netwerk
1e jaar: 16,25 + sms verdubbelaar (1 euro)=17,25 p/m. totaal: 207 euro
2e jaar: 32,50 + sms verdubbelaar (1 euro)=33,50 p/m. totaal: 390 euro
aansluitkosten: geen (als je komt van hi/kpn of verlengt van mtv mobile)
toestelkosten: 79,95
TOTAAL: 676,25

Volgens de medewerker wordt hij op 1 maart geleverd..

• mikeymika
  • Laatst online: 02-06-2023
Op 23 februari 2011 10:59 schreef Klantenservice Typhone
het volgende:

> Geachte,
>
> Wij verwachten de LG Optimus 2xSpeed over ongeveer 2 weken op voorraad te
> ontvangen.

CPU: Intel Q6600@ 2,8Ghz || Mobo: ASUS P5KC || Memory: Dominator PC 8500 2x 1GB ||Graphics: Sapphire Radeon HD3870 Toxic ||HDD's: 1x Western Digital 160 GB intern ||1x Maxtor 300 GB Extern ||TFT: Philips 200WP7ES", 8ms

• DENNIS79
Heb zojuist een reactie gekregen van T-Mobile. De telefoon zal op zijn vroegst pas in week 11 geleverd gaan worden.

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:19
Ik heb zojuist mijn verlenging geannuleerd, t-mobile was erg vaag aan de telefoon, de een zei 2 week de ander een week en ik heb geen zin in die onduidelijkheid, verleng hem pas als ie echt op voorraad is.

• Hardcore-Maniac
Mijn bestelling is geacepteerd en heb betaald... stap2 nu... maar hoorde van een medewerker uit de tmobile shop week 11 idd..

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
helaas zit ik nu vast met mijn bestelling via t-mobile.
ik heb inmiddels ook de mail gekregen, maar als ik een betaalmethode probeer te kiezen wordt ik doorverwezen naar de vorige pagina in plaats van naar een betaal pagina.

• Hardcore-Maniac
sms van tmobile dat de verstoring in het leveringsproces is opgelost... en zsm word verwerkt...

• Sneiker
  • Laatst online: 01-05 21:23
Hardcore-Maniac schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 15:16:
sms van tmobile dat de verstoring in het leveringsproces is opgelost... en zsm word verwerkt...
dus nog steeds week 11 of?

• Hardcore-Maniac
weet het niet...beetje tegenstrijdige berichten...

• Koriel
Potverdorie,

Dacht ik dat ik een goede deal had Relax 250 met Internet Plus voor 1 jaar bij T-Mo met de telefoon voor €167, krijg ik bij T-Mo bij hetzelfde abo de telefoon voor €89,95.. scheel toch weer €77 euro.. €540 voor een jaar.. en dan nog eens mij Hero verkopen voor iig €75 (zonzoo.nl) en dan ziet het plaatje er weer goed uit!!

Morgen maar even Studentmobiel opbellen en vragen of zij nog wat aan de prijs doen, anders weet ik het wel..

Op de website staat trouwens dat er een levertijd is van een week... ( mss nog niet bijgewerkt )

Anoniem: 392189

@Koriel: Relax 250 + Internet Plus 1 jaar kost de toestel €99 geloof ik? En niet 89,95..

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 392189 op 24-02-2011 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Anoniem: 392189 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 22:08:
@Koriel: Relax 250 + Internet Plus 1 jaar kost de toestel €99 geloof ik? En niet 89,95..
Geen idee hoe het zit, zit al wel jaaaaren bij t-mo, en kreeg dit aanbod toen ik ingelogd was op de website...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DENNIS79
Ik begreep van T-Mobile dat zij een "exclusive" hadden met dit toestel. Sommige medewerkers noemen het ook de LG PROX....

Kan het zo zijn dat T-Mobile een gesimlockte versie op de markt gaat brengen? En nog erger: Kan het zo zijn dat er een eigen schil gaat draaien op het toestel van T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halilg85
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-03 07:43
Ik begreep ook dat tmobile een exclusieve deal hadden. Maar ik kan pas verlengen vanaf dinsdag en dan weten ze niet wanneer hij geleverd word. Heb ze vanochtend aa nde lijn gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Nu online
Als ik er tijd voor heb (klussen in huis!) bel ik morgen wel even met T-Mobile, ik moet vanaf morgen kunnen verlengen!

Ik zag op de website van MTV Mobile staan dat hun verwachte leverdatum 01.04.2011 is, dat duurt dus nog een flinke tijd! Hierdoor valt MTV Mobile voor mij af, was al iets duurder en nu ook nog eens langere levertijd, daar heb ik geen zin in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
Bestelling bij Studentmobiel geannuleerd, en 1 jarig Relax 250 icm Internet plus afgesloten. De 2x kreeg ik er voor €89,95 bij (telefonisch afgesloten).

Levertijd 10 werkdagen.

Standaard 2X, geen t-mo crap... ( volgens de verkoper )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Nu online
Net gebeld, ik kon pas vanaf morgen verlengen... Maakt niet uit, want ik wil maandag toch eerst even langs de T-Mobile shop. Wel vervelend dat ze niet konden zeggen of de shop voorraad had van het toestel.

Wat de man mij wel kon vertellen is dat de levertijd voor dit toestel momenteel 2-5 werkdagen is, de kans is dus erg groot dat hij in de shop ook al aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumstick3
  • Laatst online: 17-05-2024
Ik ben gisteren is bij de mediamarkt binnengelopen. En daar heb ik eens aan een verkoper gevraagd wanneer ze hem binnen krijgen. In de computer stond 1 maart, maar hij kon natuurlijk ook iets later komen. En ik dacht gezien te hebben dat hij €550 euro zou gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Mobile Experts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-03-2021

T-Mobile Experts

Bedrijfsaccount T-Mobile
DENNIS79 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 10:20:
Kan het zo zijn dat T-Mobile een gesimlockte versie op de markt gaat brengen? En nog erger: Kan het zo zijn dat er een eigen schil gaat draaien op het toestel van T-Mobile?
De LG Optimus 2X Speed is niet voorzien van een eigen 'T-Mobile schil'. LG heeft er wel de T-Mobile browser bookmarks ingezet. Ik heb ook navraag gedaan of het toestel geleverd wordt met een simlock. Ik heb van de verkoopafdeling vernomen dat dit niet het geval is.

Cindy
T-Mobile Webcare

T-Mobile Netherlands BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
T-Mobile Webcare schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 13:14:
[...]

De LG Optimus 2X Speed is niet voorzien van een eigen 'T-Mobile schil'. LG heeft er wel de T-Mobile browser bookmarks ingezet. Ik heb ook navraag gedaan of het toestel geleverd wordt met een simlock. Ik heb van de verkoopafdeling vernomen dat dit niet het geval is.
Jij zit dus dicht bij het vuur.. Heb je enig inzicht in de daadwerkelijke levertijd van de 2X? Mij is vrijdag verteld dat het ongeveer 10 werkdagen zou duren, een paar posts hierboven wordt over 2 a 5 werkdagen gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:46
Ik ben gister ook langs de T-mobile shop gegaan. Hier kon mij vertellen dat het toestel inderdaad in week 11 geleverd ging worden. Ik krijg een belletje als hij er is. Ben erg benieuwd!

Viel me trouwens nog mee qua prijzen: 1 jaar verlenging Relax 25 + internet = 31 euro per maand + 189 euro bijbetaling voor het toestel.

Mijn HTC Desire gaat daarom in de verkoop!

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

T-Mobile made my day!

Twijfel erg over mijn volgende telefoon (Heb nu reeds een jaar een Desire) of dit een Optimus 2x, Optimus 3D, een Atrix of een Galaxy S II moet worden. Ben bereid weer twee jaar te verlengen bij T-Mobile, maar dan wil ik wel een goede deal voor die 2 jaar lang. LG lijkt op alle fronten goed te zitten, alleen het RAM geheugen maakt me aan het twijfelen en ik heb geen ervaring met LG telefoons. GSM Arena en Anandtech zijn thans vrij positief over het toestel.

Maar goed, ik heb dus ook nog een cheap abootje voor erbij bij T-Mobile en het verbaasde me direct dat je niet veel hoeft bij te betalen. Net dus meteen met een jaar verlengd i.c.m. de Optimus 2x, betaal ik slechts 249,95 bij een 1 jarig Relax 130 abo. Dat betekent 12x19,50 = 234 dan nog 249,95 erbij = 483,95, dat is in totaal vrijwel dezelfde prijs als dat ik hem ergens zou bestellen. Alleen heb ik nu nog een jaar lang 130 belminuten/SMS/MB's per maand voor "niks".

Perfect toch, hoef ik voorlopig niet na te denken wat mijn definitieve volgende phone wordt bij mijn echte abo. Dit biedt zelfs de mogelijkheid nog even te overbruggen totdat er meer nieuwe toestellen worden getoond, zoals de iPhone 5.

Goed hierboven te lezen dat de telefoon origineel blijft en niet T-Mobile branded.

Top!

Nu nog hopen dat ze aangegeven levertijd van een week kunnen waarmaken. Week 11 is niet bepaald een week. Overigens belachelijk dat LG zelf meldt dat hun partners de telefoon binnen 24 uur kunnen leveren op www.canyouhandlethespeed.nl

Verder wordt het op deze manier natuurlijk wel een telefoon die voor iedereen toegankelijk wordt, m.a.w. zullen we deze phone veel gaan zien om ons heen.

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
xsive schreef op zondag 27 februari 2011 @ 17:36:
T-Mobile made my day!

Maar goed, ik heb dus ook nog een cheap abootje voor erbij bij T-Mobile en het verbaasde me direct dat je niet veel hoeft bij te betalen. Net dus meteen met een jaar verlengd i.c.m. de Optimus 2x, betaal ik slechts 249,95 bij een 1 jarig Relax 130 abo. Dat betekent 12x19,50 = 234 dan nog 249,95 erbij = 483,95, dat is in totaal vrijwel dezelfde prijs als dat ik hem ergens zou bestellen. Alleen heb ik nu nog een jaar lang 130 belminuten/SMS/MB's per maand voor "niks".

Goed hierboven te lezen dat de telefoon origineel blijft en niet T-Mobile branded.
Vergeet je internet niet in de berekening? 8 maanden 6,95 erbij.. ?

En ja, goed nieuws dat er niet aan "gekloot" wordt

[ Voor 3% gewijzigd door Koriel op 27-02-2011 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Koriel schreef op zondag 27 februari 2011 @ 19:45:
[...]

Vergeet je internet niet in de berekening? 8 maanden 6,95 erbij.. ?

En ja, goed nieuws dat er niet aan "gekloot" wordt
Neuj geen internet genomen bij dat tweede abootje. Stop dan toch gewoon de kaart van mijn hoofdabo erin met internet plus. Maar bedankt voor de dubbelcheck ;)

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Mobile Experts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-03-2021

T-Mobile Experts

Bedrijfsaccount T-Mobile
@Koriel
De levertijd is in week 9 nog 5 werkdagen.
Vanaf week 10 zou het de standaard 2 werkdagen moeten zijn.

Richard
T-Mobile Webcare

[ Voor 13% gewijzigd door T-Mobile Experts op 28-02-2011 10:48 ]

T-Mobile Netherlands BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
Bedankt voor de informatie, jammer dat er geen levertijd op de website vermeld word en dat chat medewerkers er totaal geen inzicht in hebben en vermelden dat er binnen 2 werkdagen geleverd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fudgem
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-08-2024

Fudgem

Fudge the system!

Ik heb hem besteld via T-Mobile. Ik heb een i-plan 150 voor een jaar gedaan. Dan betaal ik 29,95 per maand voor 150 minuten en 150 sms. En ik heb dan onbeperkt internet erbij. De foon zelf was nog 189.95 los. Dat brengt het totaal op ongeveer 550 euro. En dan kan ik eventueel volgend jaar weer een nieuwe foon, of een goedkoper sim-only abo nemen. Ik heb hem bij de T-Mobile shop zelf besteld, daar was dit abo het goedkoopste, bij de andere webshops waren de kosten voor de foon zelf hoger.

Op de shop van T-Mobile staat trouwens een levertijd van een week.

AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
Okeey, dan hebben ze dat aangepast, toen ik hem bestelde stond hij namelijk nog niet in de shop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet niet of het al is gemeld, te veel berichten om te checken, maar hij staat nu ook in de webshop van t-mobile. gratis icm 2 jarig relax 250+ abo voor 29,95 p/m.
Dit toestel heeft momenteel een levertijd van ongeveer 1 week.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 28-02-2011 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cone-e3
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:47
T-Mobile Webcare schreef op maandag 28 februari 2011 @ 10:36:
@Koriel
De levertijd is in week 9 nog 5 werkdagen.
Vanaf week 10 zou het de standaard 2 werkdagen moeten zijn.

Richard
T-Mobile Webcare
No offence naamgenoot, net met iemand van de helpdesk gesproken die aangeeft 10 werkdagen levertijd, dus of de medewerkers van t-mobile kunnen niet goed communiceren of krijgen allemaal verschillende informatie, 3e optie is dat de persoon die ik net aan de lijn had tegen me stond te liegen(voor het gemak ga ik hier niet van uit). 7(8)7
En 10 werkdagen levertijd = week 11 zoals Koriel al zei.

edit:
Mijn punt die ik probeer te maken is volgens mij weet niemand bij T-mobile wanneer dat ding nou echt komt en zeggen ze dus maar wat. Waar basseer ik dit op?? toen ik het toestel vorige week bestelde, werd er tegen mij gezegt 2 werkdagen levertijd |:( knap als het toestel nog niet uit was.

[ Voor 18% gewijzigd door cone-e3 op 28-02-2011 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
oja nog even wat... kreeg net van een chat medewerker te horen dat onbeperkt internet(Iplan abbo) ook echt onbeperkt is en er geen limiet aan zit zolang je je telefoon maar niet als modem gebruikt. ben benieuwd of dat de waarheid is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cone-e3
Hardcore-Maniac schreef op maandag 28 februari 2011 @ 14:11:
oja nog even wat... kreeg net van een chat medewerker te horen dat onbeperkt internet(Iplan abbo) ook echt onbeperkt is en er geen limiet aan zit zolang je je telefoon maar niet als modem gebruikt. ben benieuwd of dat de waarheid is...
Ik ben benieuwd hoe ze dit willen controlleren zonder je pakketjes op bit lvl na te kijken, tuurlijk als je 5GB/maand gebruikt valt het op maar voor de rest good luck T-Mobile 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disweb
  • Laatst online: 02-08-2024
Ik had het idee om gewoon te verlengen bij T-Mobile, maar ben nu toch wel heel erg aan het twijfelen. Heb een lange tijd geen internet gehad in Eindhoven, maar dat is ondertussen opgelost. Ook Amsterdam en Utrecht werken gewoon naar behoren. Het probleem is dat ik tussen de kleine lettertjes van T-Mobile lees dat het internet na 1GB (bij normaal) of na 2GB (bij een Plus abbo) gecapped wordt naar 64/64...

Dit is naar mijn insziens wel héél erg weinig. Aangezien ik eigenlijk een normaal internet abbo wilde nemen, kan ik net zo goed naar vodafone overstappen. Heb in de trein nu namelijk wel vaak dat de verbinding wegvalt, en laatst thuis zelfs af en toe. Het netwerk van Vodafone is al ik het lees een stuk beter, en de prijzen zijn vrijwel hetzelfde. Alleen.... een 1GB limiet en daarna bijbetalen.

Heeft iemand misschien ervaring met de T-Mobile cap van 64/64, is een website bekijken dan nog te doen? Een iPlan is écht onbeperkt, maar ook écht belachelijk duur. En dan kan ik geen 1000smsjes per maand aanzetten...

Ik ben eigenlijk van plan om over een tijdje Spotify Premium te nemen zodat ik altijd en overal via 3G muziek kan luisteren, maar dat zit er dus niet in denk ik, met die limieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Nu online
Jammer dat er zoveel onduidelijkheid wordt gecreëerd over de beschikbaarheid en levertijden van de LG Optimus 2x Speed. Ik heb vandaag bij een T-Mobile Shop geïnformeerd of hij er al was, maar ze hebben daar op 23 februari bericht gekregen dat hij vertraagd is. Hij zou dus eigenlijk vorige week al binnenkomen (zoals de eerste berichten ook zouden zijn). De verwachte leverdatum is nu week 11, dan moeten we dus nog 2 weken wachten.

Ook bij de andere retailers binnengelopen, de meeste verwachten hem deze maand, maar weten niet meer dan dat. Vodafone maakte er in de winkel al wel actief reclame mee (erg duur overigens bij een nieuw abonnement, bij een Bel+SMS+Web 275 was hij gratis, bij een Bel+SMS+Web 150 moest ik 160-180 euro bijbetalen). Er is dus nog wat onduidelijkheid.

Ik twijfel zelf of ik hem wel of niet moet bestellen, dus moet de reviews nog maar even goed doorlezen. Wat ik voornamelijk érg belangrijk vind is de bouwkwaliteit: de Galaxy S voelt voor mij zo plastic (el cheapo) dat ik het geen fijn toestel vind. De Desire voelt bijv. veel steviger, ondanks dat dit ook kunststof is (zelfde geldt voor mijn eigen HTC Hero).

@T-Mobile Webcare: Welke levertijd moeten we nu geloven? Is hij toch weer een week naar voren geschoven en kan ik hem dus volgende week in de winkel verwachten, of moet ik echt tot week 11 wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
  • Laatst online: 06-05-2024
Op de website van de Phonehouse staat dat ze de Optimus 2x op 9 maart 2011 verwachten.
Ik hoop dat ze gelijk hebben want met die datum kan ik wel leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hardcore-Maniac schreef op maandag 28 februari 2011 @ 14:11:
Dat zal waarschijnlijk inhouden dat het een FUP is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
er zaten verder GEEN voorwaarden aan vast zei degene...dus lijkt me ook geen FUP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oooskar
  • Laatst online: 16-04 21:25
Ik vroeg me ook af hoe de down en upload snelheden zijn van het Iplan abbo? Het ziet er iig allemaal goed uit (:
En wanneer kwam de samsung galaxy s2 nou ook al weer? Want het word wel een beetje twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cone-e3
oooskar schreef op maandag 28 februari 2011 @ 21:42:
Ik vroeg me ook af hoe de down en upload snelheden zijn van het Iplan abbo? Het ziet er iig allemaal goed uit (:
En wanneer kwam de samsung galaxy s2 nou ook al weer? Want het word wel een beetje twijfelen.
1024 down/384 up voor internet normaal
2048 down/384 up voor iplan
3072 down/384 up voor internet plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielschut
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-04 22:50
Ik hoop dat ie snel in de winkel te bewonderen is, wil hem wel even in mijn handen houden voordat ik hem eventueel koop. Twijfel wel erg, denk dat ik deze misschien doe met een 1 jarig contract en dan volgend jaar, als er meerder dualcores en ervaringen hiermee zij, die killerphone koop.

Ben bang dat we nog erg lang gaan wachten op de galaxy S2 en atrix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumstick3
  • Laatst online: 17-05-2024
Ik weet niet of jullie het al gezien hebben. Maar in pricewatch zijn de prijzen voor een los toestel ineens flink gedaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Nu online
Ik weet niet waar jij aan het kijken bent, maar het toestel staat volgens mij de afgelopen 2 weken al redelijk stabiel rond de € 450 in de Pricewatch?

Mijn 'persoonlijke' aanbieding bij T-Mobile is overigens minder goed. Ik moet 30 euro meer betalen dan een nieuwe klant, ik blijf dat zo vreemd vinden dat ik de vraag eens heb neergelegd bij het Webcare team op Twitter. Reden: een nieuwe klant betaalt aansluitkosten en betaalt die 30 euro dus ook. In feite betaal ik dus bij elke verlenging gewoon weer aansluitkosten, rare manier van klanten tevreden houden.

Heeft er iemand nog goede alternatieven waar ik naar kan kijken? MTV Mobile heb ik al gezien, die leveren vanaf 01-04-2011... Vodafone lijkt erg duur (in ieder geval in de winkel) en gaat mijn voorkeur ook niet naar uit. Wellicht dat er iemand nog een goede aanbieding heeft gezien die hij of zij wil delen? :)

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste