Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ned17
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-09 22:12
Vrijdag toch maar besteld, was nog aan het twijfelen of ik ging wachten op de Galaxy II.
Had eerst T-mobile verlening van 250 + sms maximaal + internet 2 jaar naar nu:

Relaxed 330 min OF sms + internetplus (3,6 Mbit/s) geen datalimiet. voor 35 E p/maand. 2jaar
Wel wat korting gekregen omdat ik veel te veel geld uitgaf (belde) aan die mensen bij t-mobile de afgelopen twee jaar. Levering "binnen twee weken" sms net gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRich
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 23:58
Vorig weekend een belletje gehad van de medewerker van de T-mobile shop : toestellen waren binnengekomen en ik stond op de reserveringslijst.
Maandagmiddag opgehaald (bij verlenging i-150 abbo), en nu al een paar dagen officieel androidgebruiker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb hem eindelijk na het lezen van veel reviews besteld bij hi.nl
120 minuten en internet extreem, eerste jaar voor 25 en tweede jaar voor 35. Hoef niks bij te betalen.
Lijkt me wel een prima deal.

Nu maar hopen dat ik geen last heb van spontane reboots en backlight bleeding.
En hopen dat cyanogenmod snel beschikbaar is voor dit toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-09 20:24
Oude Legend verkocht voor 160
Abbo verlengt met relax 1 jaar 190/190 met snel internet
Nu eerste 4 maanden 25 euro daarna 35 euro en 150 euro bijleggen voor me telefono.

maar omdat ik toch 160 voor me legend heb terug gekregen was deze telefoon eigenlijk gratis voor mij:) en over een jaartje weer nieuwe uitzoeken:):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Vandaag bestelt via Tele2 als verlenging, ik ga minder betalen en de telefoon is gratis :)
Volgende de medewerker moet hij er binnen 3 dagen zijn, dus ik ben HEEL benieuwd :)
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste