Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-05 12:58
Toen ik mijn contract verlengde, was de levertijd 1-2 weken.
Dat is mij ook zo meegedeeld door de medewerker.

Nadien zag ik dat de levertijd verlengt was naar 3 weken en inmiddels is dat alweer naar 4 weken verschoven.
Ik lees wel dat mondjesmaat nieuwe LG's uitgeleverd worden, dus hopelijk zit ik daar ook binnenkort bij.

Maar ben zo ongeduldig.... :P

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 398537

bijna 2 weken geleden besteld bij belsimpel.nl

nog steeds niet binnen
ondanks de beloofde levertijd van 2 dagen -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desint
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-01 18:07
speedme schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 13:15:
Ik heb mijn LG 2X op 11 maart besteld bij een contractverlenging van T-Mobile.
Helaas is deze nog altijd niet binnen.

Heeft er iemand al de telefoon die hem ook rond 11 maart besteld heeft bij T-Mobile ?
Op 11 maart was er een levertijd van 3 weken stond vermeld op de site van t-mobile
Je wacht nu 1 week. Het klopt dus dat je hem nog altijd niet binnen hebt. :)
Ik heb em op 12 maart besteld en daarna contact gehad met de t-mobile en die vertelden me meteen dat de levertijd 4 weken is.
Dus zul je denk ik nog 3 weken moeten wachten, ben ik bang...

[ Voor 12% gewijzigd door desint op 19-03-2011 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Toen ik keek, stond er toch echt 1-2 weken levertijd hoor.
En dat werd ook nog eens verteld door de medewerker van de Klantenservice.

Vandaag maar eens gebeld met de klantenservice en de medewerker vertelde me dat ik begin volgende week de email+SMS van AMP zal ontvangen voor het maken van een afspraak. De medewerker vermoed dat ik dan eind volgende week mijn telefoon binnen zal hebben.

Dat is dan dus inderdaad mooi die 2 weken ;)

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-04 09:03
speedme schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 23:17:
Toen ik keek, stond er toch echt 1-2 weken levertijd hoor.
En dat werd ook nog eens verteld door de medewerker van de Klantenservice.

Vandaag maar eens gebeld met de klantenservice en de medewerker vertelde me dat ik begin volgende week de email+SMS van AMP zal ontvangen voor het maken van een afspraak. De medewerker vermoed dat ik dan eind volgende week mijn telefoon binnen zal hebben.

Dat is dan dus inderdaad mooi die 2 weken ;)
Hoop ook dat die van mij volgende week binnenkomt. Klantenservice van t-mobile moet je eigenlijk niet geloven als het gaat over het leveren van een toestel.

[ Voor 12% gewijzigd door weebeast op 20-03-2011 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huijaa
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05-2024
Afgelopen woensdagmiddag heb ik het niet kunnen aannemen, omdat het niet in voorraad is. Vele mensen waren er voor geweest. Volgens mij moet ik wel zeggen dat het supertop-toestel is.

Bij T-Mobile Shop Den Haag moet je tot aanstaande dinsdag/woensdag wachten en
bij deze shop in mijn woonwijk moet je twee weken wachten (in eerste instantie drie a vier weken).

Paar maanden geleden wou ik HTC Desire HD gaan kopen en vroeg hoeveel het kost bij de verlenging en ik vond het nog te duur en zou moeten wachten op een andere (betere) toestel. Voor LG Optimus 2X Speed vroeg ik de aanschafkosten bij de verlenging en bleek verassend veel goedkoper uit.

[ Voor 29% gewijzigd door huijaa op 20-03-2011 11:04 ]

since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-05 16:37
Julian schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 22:52:
Vandaag besteld zonder abbo bij Typhone.nl, is vandaag nog verstuurd =D
Pff waarom ben ik dan zo'n nederlandse krentekakkerd die hem voor 6 euro minder bij gsmwijzer besteld? Ook zonder abbo, zit al 2 weken te wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Julian schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 22:52:
Vandaag besteld zonder abbo bij Typhone.nl, is vandaag nog verstuurd =D
geen problemen met typhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-05 16:47

Ippe Ziepe

@ippeziepe

GSMwijzer geannuleerd, want nu ik toch al zo lang wacht (vanaf 22 februari) wacht ik nog wel wat langer op de Optimus 3D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-05 20:28
En mijn bestelde telefoon (11/03) krijg ik nu niet voor 29-03 en dit valt me flink tegen. Ik heb op het moment geen Desire meer (verkocht met het idee dat ik de LG zou krijgen) en loop dus 3 weken met een goedkoop rotdingetje. Ik baal er enorm van en hoop toch echt dat dit de laatste keer is dat de datum zal veranderen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:15

freddyathlon

McLaren Mercedes

Jeroen04 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:06:
En mijn bestelde telefoon (11/03) krijg ik nu niet voor 29-03 en dit valt me flink tegen. Ik heb op het moment geen Desire meer (verkocht met het idee dat ik de LG zou krijgen) en loop dus 3 weken met een goedkoop rotdingetje. Ik baal er enorm van en hoop toch echt dat dit de laatste keer is dat de datum zal veranderen....
Nooit je oude schoenen verkopen voor je daadwerkelijk nieuwe hebt ;) (geintje)

Je wilt de leverancier dat aanrekenen, maar ook zij zijn afhankelijk van hun leveranciers.
Ik hoop voor je dat je snel je nieuwe gadget in handen hebt.

Ondertussen wacht ik ook nog steeds rustig af :).

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399997

Vandaag toch wel het toppunt gehad bij T-Mobile, afgelopen donderdag kwam AMP langs, er bleek een fout in het contract te staan, waardoor het pakket niet overhandigd kon worden. Vandaag gebeld waneer het contract en het toestel opnieuw verzonden zouden gaan worden, het antwoord van T-Mobile luidde als volgt: Meneer, we hebben uw order opnieuw met de juiste gegevens geplaatst, de levertijd bedraagt 4 weken, u moet dus gewoon weer achter in de rij aansluiten.

Dit is natuurlijk echt belachelijk, want T-Mobile zou de gegevens letterlijk van het oude contract hebben overgenomen, en ik hier dus niks aan kan doen!

Gelijk maar alles bij T-Mobile opgezegd, en over gestapt naar Hi, hier is de leverdatum van de LG Optimus 2X Speed 29 Maart.

Kortom, ik vind het belachelijk hoe T-Mobile met hun klanten omgaat, pas dus goed op!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Om maar terug te komen op mijn bericht afgelopen middag:
Ik krijg opeens een mail van Hi dat mijn 2x verzonden zou zijn! Dus opeens kan ik 'm morgen verwachten! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meneerdeman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-05 13:57

meneerdeman

Mister The Man

Gisteren bij Telfort besteld (49 euro bijbetalen voor 1 jaar)
En volgens telfort (en ik weet dat dat vaak niet klopt) was ie op
voorraad en word ie vandaag geleverd ...

Even afwachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399681

Studentmobiel/Gsmwijzer zouden ze vandaag weer binnen krijgen, ben benieuwd of het echt zo is. Bestelling loopt al sinds 22 februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:06
Iemand al gehoord wanneer hi weer een nieuwe voorraad krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399997

Gangster93 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 13:03:
Volgens Hi krijgen ze 28 Maart de volgende bundel binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-05 14:00
Anoniem: 399681 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 11:25:
Studentmobiel/Gsmwijzer zouden ze vandaag weer binnen krijgen, ben benieuwd of het echt zo is. Bestelling loopt al sinds 22 februari.
Gezien de mail die ik een tijdje terug ontvangen "Helaas is de levering van dit toestel vertraagd tot aanstaande dinsdag/woensdag (22/23 maart). " zouden ze inderdaad vandaag/morgen moeten komen. Ben benieuwd, hopelijk kunnen we van het weekend de speeeeed testen. Mooi tegelijk met de Formule 1 in Australië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
Gangster93 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 13:03:
Zoals gister avond al genoemd: Mijn toestel zou naar verwachting vandaag binnen komen. Ben helaas niet thuis, maar ik zal het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Bekende van me die bij de Phone House werkt heeft het toestel gewonnen op een bedrijfsuitje :O
Hij heeft hem niet nodig, is tevreden met z'n Galaxy S en kan de centen wel gebruiken dus hij staat op Marktplaats.
Wellicht iets voor iemand hier.
http://gsm-telecom.marktp...mus-2x-nieuw-in-doos.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
Ik heb het toestel net bij Hi besteld met een 1 jarig abbonement.
Maar kan deze bestelling nergens terug vinden, weet iemand toevallig waar deze tussenstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
maniac2003 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:11:
[...]

Gezien de mail die ik een tijdje terug ontvangen "Helaas is de levering van dit toestel vertraagd tot aanstaande dinsdag/woensdag (22/23 maart). " zouden ze inderdaad vandaag/morgen moeten komen. Ben benieuwd, hopelijk kunnen we van het weekend de speeeeed testen. Mooi tegelijk met de Formule 1 in Australië.
Ik hoop het.. Zo niet.. Annuleer ik hem. Puur uit princiepe dat ik al veels te lang zit te wachten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop het ook, alleen zit ik vast aan een abonnement dus ik kan het niet echt meer annuleren..
Aangezien ik ook nummerbehoud heb aangevraagd. Zodra ik geen verzendbericht krijg vandaag dan ga ik ze gelijk weer bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-05 23:39
Vandaag smsje gehad van AMP voor een bezorgafspraak. Ik had 7 maart besteld (bij t-mobile), dus 2,5 week. Afspraak gemaakt voor vrijdag, jammer genoeg morgen niemand thuis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebeast
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-04 09:03
shenr schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:11:
Vandaag smsje gehad van AMP voor een bezorgafspraak. Ik had 7 maart besteld (bij t-mobile), dus 2,5 week. Afspraak gemaakt voor vrijdag, jammer genoeg morgen niemand thuis ;)
Haha heb hem ook ontvangen. Net een afspraak gemaakt voor morgen. Ben er zelf niet maar dat maakte niks uit(verlenging) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-02 15:53
Gisteren ben ik dan ook overstag gegaan en de stad in gegaan op zoek naar een Optimus 2x.

Ik wilde het toestel i.c.m. een 1-jarig Hi Bel&SMS 25 abonnement met Hi Extreem internet. Om deze reden heb ik eerst een bezoek gebracht aan de Hi winkel. Hier was de telefoon echter niet op voorraad, sterker nog: ze hadden het toestel nog niet op voorraad gehad en wisten ook niet wanneer dat wel ging gebeuren. Na de Phonehouse uiteindelijk de Belcompany binnen gelopen, waar ze precies één toestel op voorraad hadden.

Bij het afrekenen was het toch wel even slikken, omdat de beste man van mij verwachtte dat ik €320,- zou afrekenen. Na de prijzen hier en ook op de Hi-site gelezen te hebben had ik hier uiteraard weinig zin in. Gelukkig wees de verkoper mij op het feit dat zij een laagsteprijs-garantie hanteren. Vervolgens ben ik, voorzien van een telefoon met camera, teruggegaan naar de Hi winkel, waar de verkoper zo vriendelijk was mij een blik en lens te laten werpen op de prijzen die zij in deze situatie hanteren: €160,-! Gewapend met het bewijs ben ik teruggelopen naar de Belcompany en heb ik uiteindelijk voor de helft van de prijs de telefoon mee naar huis kunnen nemen.

Wellicht heeft één van jullie er iets aan als je niet wilt wachten op een online bestelling en toch een zeer schappelijke prijs voor je toestel wilt regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch maar weer even studentmobiel/gsmwijzer gebeld. Levertijd is alweer uitgesteld.
Ze hebben vandaag contact gehad met de leverancier en die krijgen het zelf pas vandaag of morgen binnen.
Dus studentmobiel/gsmwijzer krijgen ze morgen of overmorgen binnen en kunnen dan pas verzenden.
Gaat lekker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
bye bye @ gsmwijzer.. Mijn 450 euro krijgen ze niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-05 07:21
Ook ik heb besteld bij GSMwijzer.nl. Het is jammer dat de levering alweer is uitgesteld, maar GSMwijzer kan hier zelf niks aan doen, zij zijn net zo goed afhankelijk van een ander. Dus om GSMwijzer hiervan te beschuldigen is in mijn ogen fout.
Gewoon nog een paar dagen geduld hebben!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
Nee ik weet dat ze er niks aan kunnen doen. Maar ik wil m´n telefoon gewoon echt hebben. En de eerste datum was 8 maart. En dalijk is het 8 april en heb ik hem nog niet.. Tuurlijk kunnen ze er niks aan doen. Maar het feit is wel dat die datum steeds verzet wordt. En daar heb ik geen zin meer in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
shenr schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:11:
Ik zal dan ook wel snel de sms van AMP krijgen, want ik heb op 11 maart verlengt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rastamario
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-12-2020
Vikingtosh schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:00:
Gisteren ben ik dan ook overstag gegaan en de stad in gegaan op zoek naar een Optimus 2x.

Ik wilde het toestel i.c.m. een 1-jarig Hi Bel&SMS 25 abonnement met Hi Extreem internet. Om deze reden heb ik eerst een bezoek gebracht aan de Hi winkel. Hier was de telefoon echter niet op voorraad, sterker nog: ze hadden het toestel nog niet op voorraad gehad en wisten ook niet wanneer dat wel ging gebeuren. Na de Phonehouse uiteindelijk de Belcompany binnen gelopen, waar ze precies één toestel op voorraad hadden.

Bij het afrekenen was het toch wel even slikken, omdat de beste man van mij verwachtte dat ik €320,- zou afrekenen. Na de prijzen hier en ook op de Hi-site gelezen te hebben had ik hier uiteraard weinig zin in. Gelukkig wees de verkoper mij op het feit dat zij een laagsteprijs-garantie hanteren. Vervolgens ben ik, voorzien van een telefoon met camera, teruggegaan naar de Hi winkel, waar de verkoper zo vriendelijk was mij een blik en lens te laten werpen op de prijzen die zij in deze situatie hanteren: €160,-! Gewapend met het bewijs ben ik teruggelopen naar de Belcompany en heb ik uiteindelijk voor de helft van de prijs de telefoon mee naar huis kunnen nemen.

Wellicht heeft één van jullie er iets aan als je niet wilt wachten op een online bestelling en toch een zeer schappelijke prijs voor je toestel wilt regelen.
hey heb jij misschien nog de foto van de prijzenlijst want hier in Amsterdam bij Hi shop zeggen ze nog niet de beschikking te hebben over een prijzenlijst, en aangezien ze hem ook duur aan mijn willen verkopen waar ik niet van gediend ben zou ik ook graag gebruik maken van de laagste prijs-garantie. Overigens hebben ze bij de bel company in Amsterdam mij duidelijk gemaakt dat ze de tel niet goedkoper kunnen aanbieden terwijl dit van de laagste prijs-garantie dus echt wel op de site staat. http://site.belcompany.be/diensten.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faris
  • Laatst online: 25-11-2022
speedme schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 16:51:
[...]

Ik zal dan ook wel snel de sms van AMP krijgen, want ik heb op 11 maart verlengt :P
Ik ben bang van niet, ik had 8 maart besteld en ze weten nog steeds niet wanneer kom ik aan de beurt. Ik had spijt van dat ik had vooraf betaald, anders had ik geannuleerd.

Je kan beter bellen en dan hoor je het van zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-05 23:39
rastamario schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 22:09:
[...]

hey heb jij misschien nog de foto van de prijzenlijst want hier in Amsterdam bij Hi shop zeggen ze nog niet de beschikking te hebben over een prijzenlijst, en aangezien ze hem ook duur aan mijn willen verkopen waar ik niet van gediend ben zou ik ook graag gebruik maken van de laagste prijs-garantie. Overigens hebben ze bij de bel company in Amsterdam mij duidelijk gemaakt dat ze de tel niet goedkoper kunnen aanbieden terwijl dit van de laagste prijs-garantie dus echt wel op de site staat. http://site.belcompany.be/diensten.php
Kan je niet een printje maken van de Hi website en dat meenemen? Of moet het echt de winkel prijslijst zijn?
Edit: Laat maar, ik zie het op hun site staan inderdaad.

[ Voor 3% gewijzigd door shenr op 24-03-2011 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrocoDuck
  • Laatst online: 28-05 23:26
Mijn bestelde telefoon kan ik straks ophalen bij belsimpel.nl, ben net gebeld door hun. Ze gaan hem klaarleggen. Telefoon op 3 maart besteld, 4 maart contract ondertekend ingeleverd en was direct daarna door KPN geaccepteerd.

Begin maart wou ik eigenlijk een Nokia E7, maar door de onbekende levertijd de Optimus 2x besteld. Uiteindelijk bleek dat de Optimus en de E7 precies tegelijkertijd leverbaar zijn(staat in hun shop op 24h). Had ik in de tussentijd een paar keer gebeld om hem naar de Nokia te wijzigen, maar hier waren ze niet zo happig op.

Na wat heen en weer gebel en gemail met het verwijt dat het klantonvriendelijk is dat je telkens zelf maar achter de status aan moet bellen, gisteren of eergisteren een echt statusemailtje gehad, en vandaag een telefoon dat ik hem kan ophalen. Natuurlijk moeiljk beloftes doen als je niet erg zeker bent van je leverancier. Begrijpelijk, maar zorg voor goede statussen. Wel goed dus dat ze dat iets hebben verbeterd.

Wat ik uit het status mailtje begreep is dat de batch van vandaag en volgende week voor klanten is die reeds besteld hadden. Dus nu bestellen garandeert niets.

Anyways, ik ga straks lekker genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzanten
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:44
Op de site van Hi is de levertijd ook weer aangepast. Nu 10-15 dagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensjero
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:54

Bensjero

Ik ben het, Bensjero.

@hierboven, je was me net voor :P
Ik kreeg een mailtje van Hi dat de levertijd voor nieuwe klanten (ik had mijn bestelling nr niet opgegeven) 10 tot 15 dagen is. Ik heb afgelopen zondag besteld, hopelijk komt de mijne wat eerder :)

Echt een koopje trouwens (vind ik):

Hi online 20,- verlengen,
1 jaar: internet extra
6mnd : 23.50 p/m = 141
6mnd : 30.95 p/m = 185.70
kosten telefoon: 180
bij elkaar = 506,
geen aansluitkosten whatsoever :)

[ Voor 4% gewijzigd door Bensjero op 24-03-2011 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
Zojuist mail gehad van GSMwijzer.nl:
quote: Mail GSMwijzer.nl
Beste ...,

Uw orderstatus is gewijzigd naar Nummerbehoud in behandeling.

Uw aanvraag is geaccepteerd door Vodafone en op dit moment in behandeling voor nummerbehoud.

Dit betekent dat Vodafone een verzoek doet bij uw huidige provider om het nummer over te nemen. Zodra wij bericht van uw oude provider ontvangen dat de aanvraag is goedgekeurd zullen wij uw order uitleveren. Deze aanvraag kan 5-10 werkdagen in beslag nemen.
GSMWijzer vraagt pas nummerbehoud aan wanneer de telefoon op voorraad is, op de site kan ik niet zien dat de telefoon op voorraad is (staat nog steeds een oranje vinkje). Dit betekend waarschijnlijk dat alle telefoons die binnen zijn gekomen al zijn toegewezen aan mensen die reeds besteld hadden.
Ter info: Ik heb de telefoon op 9 maart besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xyanide
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:40
-EvoLution- schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:47:
Zojuist mail gehad van GSMwijzer.nl:

[...]

GSMWijzer vraagt pas nummerbehoud aan wanneer de telefoon op voorraad is, op de site kan ik niet zien dat de telefoon op voorraad is (staat nog steeds een oranje vinkje). Dit betekend waarschijnlijk dat alle telefoons die binnen zijn gekomen al zijn toegewezen aan mensen die reeds besteld hadden.
Ter info: Ik heb de telefoon op 9 maart besteld!
Ik heb net juist bericht ontvangen dat de telefoon is verzonden.
Ik had zelf nummerbehoud van Vodafone naar T-Mobile. Tot vandaag stond mijn order status ook op contract ontvangen.

Ik heb zelf 4 maart besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
xyanide schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:50:
[...]

Ik heb net juist bericht ontvangen dat de telefoon is verzonden.
Ik had zelf nummerbehoud van Vodafone naar T-Mobile. Tot vandaag stond mijn order status ook op contract ontvangen.

Ik heb zelf 4 maart besteld.
Misschien werk nummerbehoud van Vodafone naar T-Mobile anders dan van Vodafone naar Hi (zoals bij mij). Mij werd verteld dat eerst nummerbehoud aangevraagd wordt bij Vodafone, dat is nu goedgekeurd, nu moet Hi z'n goedkeuring nog geven. Daar staat 5-10 dagen voor, ik hoop natuurlijk dat dat een stuk sneller gaat. Ik houdt jullie op de hoogte! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn telefoon is eindelijk via Studentmobiel/Gsmwijzer verzonden. 22 februari had ik hem besteld. Dus de mensen die hem later hebben besteld kunnen denk ik nog even wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Laatst online: 30-05 14:00
Die van mij is ook onderweg :D

Studentmobiel: besteld 6 maart
Verder geen nummerbehoud o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
mijn bestelling van 13-3 wordt morgen ook uitgeleverd, dus ik heb redelijk mazzel :)

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rastamario
Zou iemand aan de prijslijst kunnen komen van hi met de abonomenten op de lg optimus 2x speed als ik deze heb kan ik namelijk korting krijgen bij de bel company waar hij nog op vorraad is en en waar ze de telefoon voor extreem meer verkopen dan de andere winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-02 15:53
rastamario schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 22:09:
[...]

Helaas, dit filmpje is niet op mijn eigen telefoon gemaakt, dus ik kan het je niet doorsturen.

Dat ze je geen prijzenlijst kunnen laten zien is natuurlijk onzin, de verkoper in mijn Hi-winkel kon deze zo openen via het Hi intranet. Wellicht dus even terug gaan en het nogmaals vriendelijk vragen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rastamario
Vikingtosh schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:34:
[...]

Helaas, dit filmpje is niet op mijn eigen telefoon gemaakt, dus ik kan het je niet doorsturen.

Dat ze je geen prijzenlijst kunnen laten zien is natuurlijk onzin, de verkoper in mijn Hi-winkel kon deze zo openen via het Hi intranet. Wellicht dus even terug gaan en het nogmaals vriendelijk vragen. ;)
hmmmm helaas nou nog maar even proberen bij de hi shop dan ik hoop dat er iemand anders staat dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-10-2024

jle

15 maart besteld bij GSMwijzer.

Gisteren verstuurd.
Waarschijnlijk vandaag geleverd 8)

Good goan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
Gisteren bij GSMwijzer als status 'nummerbehoud in behandeling', krijg zojuist een mailtje dat m'n order verzonden is!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rastamario
rastamario schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:39:
[...]

hmmmm helaas nou nog maar even proberen bij de hi shop dan ik hoop dat er iemand anders staat dan.
de belcompany winkel in Amsterdam is heel raar, het lijkt alsof de laagste prijs garantie niet voor hun geld. ik ga daar met de informatie die ik van de hi winkel heb gehad en de jongeman belt zijn baas om te vragen als het mag zijn baas zeg uiteraard dat het mag en kan, even later zeg hij tegen mij ik kan het niet doen want ik wil geen problemen met me baas terwijl die 10 minuten geleden zei dat het mocht, nu wilt hij dat ik weer naar de hi winkel ga om een stempel te halen 8)7 . ik moet nu naar de hi winkel voor een stempel wat ik zeker niet ga doen want ik gun ze mijn centen niet meer dan maar een paar weken wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Delphi2007 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 13:38:
Mijn bestelde telefoon kan ik straks ophalen bij belsimpel.nl, ben net gebeld door hun. Ze gaan hem klaarleggen. Telefoon op 3 maart besteld, 4 maart contract ondertekend ingeleverd en was direct daarna door KPN geaccepteerd.

Begin maart wou ik eigenlijk een Nokia E7, maar door de onbekende levertijd de Optimus 2x besteld. Uiteindelijk bleek dat de Optimus en de E7 precies tegelijkertijd leverbaar zijn(staat in hun shop op 24h). Had ik in de tussentijd een paar keer gebeld om hem naar de Nokia te wijzigen, maar hier waren ze niet zo happig op.

Na wat heen en weer gebel en gemail met het verwijt dat het klantonvriendelijk is dat je telkens zelf maar achter de status aan moet bellen, gisteren of eergisteren een echt statusemailtje gehad, en vandaag een telefoon dat ik hem kan ophalen. Natuurlijk moeiljk beloftes doen als je niet erg zeker bent van je leverancier. Begrijpelijk, maar zorg voor goede statussen. Wel goed dus dat ze dat iets hebben verbeterd.

Wat ik uit het status mailtje begreep is dat de batch van vandaag en volgende week voor klanten is die reeds besteld hadden. Dus nu bestellen garandeert niets.

Anyways, ik ga straks lekker genieten.
hoop dat ze mijne dan ook zo versturen (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rastamario
Rara wat mij net is gebeurd ik kwam thuis ene zus het verhaal verteld van de bel company ze stond er op dat ik weer met haar mee ging naar de company. Ik ging met tegenzin mee daar aangekomen. gaat zei in gesprek met de medewerker uiteindelijk tot mee verbazing toch de telefoon meegekregen voor de prijs van de hi shop.nu typ ik dit bericht van mijn LG Optimus 2x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:55
rastamario schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 19:12:
Rara wat mij net is gebeurd ik kwam thuis ene zus het verhaal verteld van de bel company ze stond er op dat ik weer met haar mee ging naar de company. Ik ging met tegenzin mee daar aangekomen. gaat zei in gesprek met de medewerker uiteindelijk tot mee verbazing toch de telefoon meegekregen voor de prijs van de hi shop.nu typ ik dit bericht van mijn LG Optimus 2x
nou dat typen moet nog even wennen zie ik...haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Michel242186 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 19:30:
[...]

lol 8)

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rastamario
Michel242186 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 19:30:
[...]

inderdaad dat heb je goed gezien haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
Ook mijn telefoon is binnen!
9 maart besteld, 26 maart geleverd!
Prima service van GSMwijzer.nl:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:13

gwystyl

Beugeltje dan maar?

JensinatoR schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:35:
Ik kreeg een mailtje van Hi dat de levertijd voor nieuwe klanten (ik had mijn bestelling nr niet opgegeven) 10 tot 15 dagen is. Ik heb afgelopen zondag besteld, hopelijk komt de mijne wat eerder :)

bij elkaar = 506,
Is het bij Hi/KPN nou nog zo dat je na 3mnd je abonnement kan veranderen? Eerder was dat namelijk een handige truc: eerst een duur abo nemen (en dus telefoon voor weinig), dan na 3 mnd overstappen naar een heel goedkoop abonnement. In totaal kon je dan vrij goedkoop uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensjero

Bensjero

Ik ben het, Bensjero.

Dat heb ik niet eens gevraagd.

Maar per abbonement dat ik duurder kies was het vaak maar 10 euro verschil ofzo aan telefoonrpijs.
Dus dat kan bijna ook niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-05 14:52

Roytoch

Nietes

gwystyl schreef op zondag 27 maart 2011 @ 17:27:
[...]

Is het bij Hi/KPN nou nog zo dat je na 3mnd je abonnement kan veranderen? Eerder was dat namelijk een handige truc: eerst een duur abo nemen (en dus telefoon voor weinig), dan na 3 mnd overstappen naar een heel goedkoop abonnement. In totaal kon je dan vrij goedkoop uitkomen.
Vziw alleen bij KPN Personal Sim, niet bij 'normale' abbo's.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cymox
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-12-2023
JensinatoR schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:35:

bij elkaar = 506,
Vreemd, zojuist bij HI verlengt met Hi online 20. ik kreeg het toestel voor 159,95, dus in totaal kosten van 486,05!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:13

gwystyl

Beugeltje dan maar?

roy.ahuis schreef op zondag 27 maart 2011 @ 20:59:
[...]

Vziw alleen bij KPN Personal Sim, niet bij 'normale' abbo's.
OK, da's jammer.... daar zullen de toestelprijzen inmiddels ook wel op aangepast zijn.
cymox schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:25:
[...]

Vreemd, zojuist bij HI verlengt met Hi online 20. ik kreeg het toestel voor 159,95, dus in totaal kosten van 486,05!
Niet heel schokkend verschil, maar ik gok dat jij langer abonnee bent bij Hi dan cymox

Het ziet er naar uit dat het voor mij het handigst is om de telefoon los aan te schaffen (desnoods via marktplaats). Abo heb ik van de baas, en verlengen bij t-mob (prive abo) is ook niet echt gunstig.

[ Voor 14% gewijzigd door gwystyl op 28-03-2011 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cymox
gwystyl schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:41:

Niet heel schokkend verschil, maar ik gok dat jij langer abonnee bent bij Hi dan cymox
Dat zal het inderdaad dan zijn, wordt inmiddels mijn 7de jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensjero

Bensjero

Ik ben het, Bensjero.

Idd, ik ben nu 2 jaar bij Hi, mijn vorige abbonement was mijn eerste :)
HTC touch diamond 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

M0nkeymen

Monkeystyle!

7 maart verlengt bij T-mobile, vandaag een smsje van AMP dat ik een afspraak kon maken, gelijk gedaan en dan morgen binnen :). Dus 3 weken en 1 dag. In mijn mailtje dat ik kreeg stond ongeveer 4 tot 5 weken levertijd. Dus das nog goed binnen de gestelde termijn.

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desint
M0nkeymen schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:53:
7 maart verlengt bij T-mobile, vandaag een smsje van AMP dat ik een afspraak kon maken, gelijk gedaan en dan morgen binnen :). Dus 3 weken en 1 dag. In mijn mailtje dat ik kreeg stond ongeveer 4 tot 5 weken levertijd. Dus das nog goed binnen de gestelde termijn.
Heb jij een mailtje gehad over de levertijd toen je de tel bestelde?

(Ik niet namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
desint schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:24:
[...]

(Ik niet namelijk)
Ik heb op 11 maart mijn contract bij T-Mobile verlengt en ook geen email ontvangen.
Ik hoop de mijne ook snel te ontvangen eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Nu online

M0nkeymen

Monkeystyle!

desint schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:24:
[...]
(Ik niet namelijk)
Volgens mij kon ik een mailadres opgeven toen ik hem bestelde, dat heb ik toen gedaan. Het was niet een verplicht veld, het kan dus zo zijn dat jij dat niet gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desint
M0nkeymen schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:19:
[...]
Volgens mij kon ik een mailadres opgeven toen ik hem bestelde, dat heb ik toen gedaan. Het was niet een verplicht veld, het kan dus zo zijn dat jij dat niet gedaan hebt.
Ik heb wel een mailadres opgegeven en daar heb ik ook wel een bevestiging op gekregen.

De status kan ik zien op http://www.t-mobile.nl/pe...e/status/searchorder.aspx
maar daar staat geen levertijd bij. Mijn status is "2. Order verwerkt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0nkeymen
  • Nu online

M0nkeymen

Monkeystyle!

desint schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:52:
[...]
Ik heb wel een mailadres opgegeven en daar heb ik ook wel een bevestiging op gekregen.

De status kan ik zien op http://www.t-mobile.nl/pe...e/status/searchorder.aspx
maar daar staat geen levertijd bij. Mijn status is "2. Order verwerkt"
Heb het even na gekeken en er staat letterlijk:
Producten
LG Electronics Optimus 2x Speed black
Deze telefoon heeft een levertijd van 4 tot 5 weken
Bij mij stond hij ook 3 weken op status 2 maar nu op 4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faris
M0nkeymen schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:19:
[...]

Je moet wel blijven zeuren anders blijf je wachten. Toen ik vorgie week vrijdag een klacht had ingedient, krijg ik gisteren e-mail om een afspraak te maken voor levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desint
Faris schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 09:04:
[...]
Je moet wel blijven zeuren anders blijf je wachten. Toen ik vorgie week vrijdag een klacht had ingedient, krijg ik gisteren e-mail om een afspraak te maken voor levering.
En wanneer heb jij de tel besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gimmeabrake
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 29-05 20:51
Zaterdag op de Hi online winkel een Optimus X2 besteld, nadat mijn HD2 op een kiezelsteentje was gevallen: glas van het scherm versplinterd :(

Was eerst bij Vodafone, deze keer heb ik gekozen voor een Hi Online Student 25 2 jaar abonnement, met Internet uiteraard. Kostte de telefoon maar €39,95. Hele scherpe prijs, als je kijkt naar wat voor telefoon je krijgt :) Er stond bij dat de levertijd 10 tot 15 dagen bedroeg, daar kon ik mee leven.

Gisteren dus ook geheel onverwacht een smsje gekregen dat hij op voorraad was en dat ik een afspraak kon maken met de koerier. Meteen gebeld en een afspraak gemaakt dus. Vanmorgen belde een medewerker van Hi me dat de leverancier ze toch niet op voorraad had, en dat de levering dus niet door gaat :/

Kort daarna een sms gekregen (met een grammaticale fout erin :9) van Hi dat het ze niet was gelukt af te leveren vandaag. No shit sherlock! Er stond ook in dat ik kon bellen om een nieuwe afspraak te maken. Gevalletje miscommunicatie tussen de pakketdienst en Hi denk ik, lijkt me niet dat ik een nieuwe afspraak kan maken als ze hem niet op voorraad hebben. Ik vind het maar raar... iemand dezelfde ervaring gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192999

Heb dezelfde ervaring meegemaakt wat betreft het afzeggen van de bezorg-afspraak. Enkel staat nu (29-03-2011 - 13:00) op de Hi Status pagina "order verzonden".

Enkel nog geen telefoontje gehad om nieuwe bezorg-afspraak te maken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gimmeabrake
Ook op mijn status pagina staat dat de order verzonden is. Ik ga zo maar eens bellen, kijken of ik er een nieuwe leverdatum uit gepeuterd krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net gebeld omdat status "order verzonden" had bij Hi Online. Order is vrijgegeven in systeem voor levering. nieuwe afspraak gemaakt! Nu hopen dat ik wederom geen onverwachte afzegging van de levering krijg :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gimmeabrake
Heb net ook maar eens gebeld. De online pakketdienst de situatie uitgelegd, die hebben gevraagd om eerst met Hi contact op te nemen of de telefoon nou wél of niet op voorraad is.

Meteen met Hi gebeld, en het schijnt dat ze niet genoeg telefoons hebben ontvangen om alle orders te kunnen verwerken. Aangezien ik zaterdag heb besteld en dus een van de laatsten was, val ik buiten de boot. Volgende week komt de volgende lading telefoons binnen. Nog eventjes wachten voor mij dus, jammer. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gerrymeistah schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:18:
Heb net ook maar eens gebeld. De online pakketdienst de situatie uitgelegd, die hebben gevraagd om eerst met Hi contact op te nemen of de telefoon nou wél of niet op voorraad is.

Meteen met Hi gebeld, en het schijnt dat ze niet genoeg telefoons hebben ontvangen om alle orders te kunnen verwerken. Aangezien ik zaterdag heb besteld en dus een van de laatsten was, val ik buiten de boot. Volgende week komt de volgende lading telefoons binnen. Nog eventjes wachten voor mij dus, jammer. :9
Ik heb ook pas zaterdag besteld :-D Dus denk dat ik ook geen geluk heb aankomende donderdag, als ik af ga op jouw post. We zullen het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
Ik heb de telefoon op 22 maart bij hi besteld, maar tot op heden nog niks gehoord.

Is er iemand die na die tijd de telefoon heeft besteld bij hi en hem al wel in huis heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faris
desint schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 09:21:
[...]

En wanneer heb jij de tel besteld?
8 maart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bensjero

Bensjero

Ik ben het, Bensjero.

Ik had em 20 maart besteld bij Hi en krijg em waarschijnlijk morgen op de deurmat.

@Gangster, ik denk dat die van jou bij de volgende lading zit (donderdag gaan de geruchten).
Maar lang zal het niet duren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Zojuist de afspraak met AMP bevestigt voor levering komende donderdag.
Levertijd van bijna 3 weken dus.

Eindelijk komt ie !!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desint
speedme schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 20:31:
Zojuist de afspraak met AMP bevestigt voor levering komende donderdag.
Levertijd van bijna 3 weken dus.

Eindelijk komt ie !!! :9
Ik krijg em ook donderdag geleverd. 12 maart besteld bij de webshop van T-Mobile. Dus minder dan 3 weken levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvegang
  • Laatst online: 25-11-2023
Ik mocht gister me abonnement verlengen bij hi en ik heb deze telefoon besteld.
Ik kreeg vanmiddag al een sms dat hij morgen afgeleverd word. :o

[ Voor 3% gewijzigd door Pvegang op 30-03-2011 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cymox
Pvegang schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:24:
Ik mocht gister me abonnement verlengen bij hi en ik heb deze telefoon besteld.
Ik kreeg vanmiddag al een sms dat hij morgen afgeleverd word. :o
ben benieuwd of dat echt zo is! Ik heb zelf maandag besteld en nog geen bericht gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
Lijkt me vreemd, ik heb hem de 22ste besteld en nog steeds niks gehoord. Ben benieuwd of er morgen meer bekend is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvegang
30.03.2011:
De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar
Hij is nu al bij TNT aangemeld dus ik denk dat hij er morgen wel is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
Pvegang schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 18:28:
30.03.2011:
De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar
Hij is nu al bij TNT aangemeld dus ik denk dat hij er morgen wel is. :)
Heel vreemd, bij mij staat er nog steeds dat er niks gewijzigd is vanaf 22 maart.

Hopen dat die van jou snel komt en die van mij ook en dat we er allebei veel plezier van kunnen hebben :)

Pvegang -> Zou jij morgen even een bericht willen plaatsen of je het toestel hebt gekregen? Heb net hi aan de telefoon gehad maar die zeggen dat ze al een week geen voorraad hebben.

[ Voor 19% gewijzigd door Gangster93 op 30-03-2011 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

15 maart savonds bestelt
30 maart in huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-04 06:55

darkphoenix

Chikara

bij PDASHOP

29 maart besteld volgende morgen in huis! super!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cymox
zojuist is de status van mijn bestelling veranderd op de Hi website

Laatste update: 31-03-2011

Naar eindscan

[ Voor 9% gewijzigd door cymox op 31-03-2011 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desint
De telefoon is afgeleverd.
Ik moest 1 cent pinnen voor controle van mijn bankrek.nr. maar het pinapparaat van de chauffeur werkte niet. Toch leverde hij de tel af, gelukkig.

T-Mobile, webshop: bijna 3 weken na bestelling afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop557
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-07-2021
Ik zag zojuist bij HI 77 stuks op voorraad, dus nu volop te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvegang
Net me telefoon gekregen van tnt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huijaa
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05-2024
Het is niet leverbaar bij alle T-Mobileshops die ik bezocht had. (Wel is het te reserveren, maar dan twee weken wachten... :z

Ik heb het dan maar via Studentmobiel besteld, aangezien het binnen 2 tot 5 dagen te leveren zijn. ;)

Ik kreeg een emailberichtje van Studentmobiel, dat het vandaag kan worden afgehaald! Ik rende de auto in en vloog door een landweggetje tussen Zoetermeer (mijn woonplaats) en Leidschendam (afhaalplek studentmobiel) en hopla heb ik 'm binnen korte tijd!!! :P :D _/-\o_

T-Mobileshops hebben slechtere service ten opzichte van levertijden. :'(

[ Voor 68% gewijzigd door huijaa op 01-04-2011 15:15 . Reden: Ik heb 'm! ]

since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 381657

Wat is jullie ervaring met DPD? Ik heb de optimus 2x 30 maart bij belsimpel besteld en 31 maart kon ik hem vinden in de track&trace van DPD.

Maar sinds s'ochtends 31 maart is de status niet meer veranderd. Hij is nu na 2 werkdagen nog steeds in het depot in Meppel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-05 16:45
Anoniem: 381657 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 09:39:
Wat is jullie ervaring met DPD? Ik heb de optimus 2x 30 maart bij belsimpel besteld en 31 maart kon ik hem vinden in de track&trace van DPD.

Maar sinds s'ochtends 31 maart is de status niet meer veranderd. Hij is nu na 2 werkdagen nog steeds in het depot in Meppel.
Mijn ervaring bij DPD is dat post vaak een dag op een distibutiepunt blijft liggen, maar meestal gebeurd dat in duitsland en niet in nederland.
In Nederland word het meestal overgedragen naar 1 van de actieve bezorgers hier in Nederland.
Meestal DHL,TNT of Selektvracht

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ned17
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-05 21:21
Vrijdag toch maar besteld, was nog aan het twijfelen of ik ging wachten op de Galaxy II.
Had eerst T-mobile verlening van 250 + sms maximaal + internet 2 jaar naar nu:

Relaxed 330 min OF sms + internetplus (3,6 Mbit/s) geen datalimiet. voor 35 E p/maand. 2jaar
Wel wat korting gekregen omdat ik veel te veel geld uitgaf (belde) aan die mensen bij t-mobile de afgelopen twee jaar. Levering "binnen twee weken" sms net gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRich
  • Laatst online: 30-05 14:54
Vorig weekend een belletje gehad van de medewerker van de T-mobile shop : toestellen waren binnengekomen en ik stond op de reserveringslijst.
Maandagmiddag opgehaald (bij verlenging i-150 abbo), en nu al een paar dagen officieel androidgebruiker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169455

Ook ik heb hem eindelijk na het lezen van veel reviews besteld bij hi.nl
120 minuten en internet extreem, eerste jaar voor 25 en tweede jaar voor 35. Hoef niks bij te betalen.
Lijkt me wel een prima deal.

Nu maar hopen dat ik geen last heb van spontane reboots en backlight bleeding.
En hopen dat cyanogenmod snel beschikbaar is voor dit toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Laatst online: 19-05 15:29
Oude Legend verkocht voor 160
Abbo verlengt met relax 1 jaar 190/190 met snel internet
Nu eerste 4 maanden 25 euro daarna 35 euro en 150 euro bijleggen voor me telefono.

maar omdat ik toch 160 voor me legend heb terug gekregen was deze telefoon eigenlijk gratis voor mij:) en over een jaartje weer nieuwe uitzoeken:):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benji83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 15:58
Vandaag bestelt via Tele2 als verlenging, ik ga minder betalen en de telefoon is gratis :)
Volgende de medewerker moet hij er binnen 3 dagen zijn, dus ik ben HEEL benieuwd :)
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste