Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Anoniem: 398537
nog steeds niet binnen
ondanks de beloofde levertijd van 2 dagen -.-
Op 11 maart was er een levertijd van 3 weken stond vermeld op de site van t-mobilespeedme schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 13:15:
Ik heb mijn LG 2X op 11 maart besteld bij een contractverlenging van T-Mobile.
Helaas is deze nog altijd niet binnen.
Heeft er iemand al de telefoon die hem ook rond 11 maart besteld heeft bij T-Mobile ?
Je wacht nu 1 week. Het klopt dus dat je hem nog altijd niet binnen hebt.
Ik heb em op 12 maart besteld en daarna contact gehad met de t-mobile en die vertelden me meteen dat de levertijd 4 weken is.
Dus zul je denk ik nog 3 weken moeten wachten, ben ik bang...
[ Voor 12% gewijzigd door desint op 19-03-2011 20:46 ]
En dat werd ook nog eens verteld door de medewerker van de Klantenservice.
Vandaag maar eens gebeld met de klantenservice en de medewerker vertelde me dat ik begin volgende week de email+SMS van AMP zal ontvangen voor het maken van een afspraak. De medewerker vermoed dat ik dan eind volgende week mijn telefoon binnen zal hebben.
Dat is dan dus inderdaad mooi die 2 weken
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Hoop ook dat die van mij volgende week binnenkomt. Klantenservice van t-mobile moet je eigenlijk niet geloven als het gaat over het leveren van een toestel.speedme schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 23:17:
Toen ik keek, stond er toch echt 1-2 weken levertijd hoor.
En dat werd ook nog eens verteld door de medewerker van de Klantenservice.
Vandaag maar eens gebeld met de klantenservice en de medewerker vertelde me dat ik begin volgende week de email+SMS van AMP zal ontvangen voor het maken van een afspraak. De medewerker vermoed dat ik dan eind volgende week mijn telefoon binnen zal hebben.
Dat is dan dus inderdaad mooi die 2 weken
[ Voor 12% gewijzigd door weebeast op 20-03-2011 00:18 ]
Bij T-Mobile Shop Den Haag moet je tot aanstaande dinsdag/woensdag wachten en
bij deze shop in mijn woonwijk moet je twee weken wachten (in eerste instantie drie a vier weken).
Paar maanden geleden wou ik HTC Desire HD gaan kopen en vroeg hoeveel het kost bij de verlenging en ik vond het nog te duur en zou moeten wachten op een andere (betere) toestel. Voor LG Optimus 2X Speed vroeg ik de aanschafkosten bij de verlenging en bleek verassend veel goedkoper uit.
[ Voor 29% gewijzigd door huijaa op 20-03-2011 11:04 ]
since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case
Pff waarom ben ik dan zo'n nederlandse krentekakkerd die hem voor 6 euro minder bij gsmwijzer besteld? Ook zonder abbo, zit al 2 weken te wachten!Julian schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 22:52:
Vandaag besteld zonder abbo bij Typhone.nl, is vandaag nog verstuurd =D
geen problemen met typhone?Julian schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 22:52:
Vandaag besteld zonder abbo bij Typhone.nl, is vandaag nog verstuurd =D
Nooit je oude schoenen verkopen voor je daadwerkelijk nieuwe hebtJeroen04 schreef op maandag 21 maart 2011 @ 14:06:
En mijn bestelde telefoon (11/03) krijg ik nu niet voor 29-03 en dit valt me flink tegen. Ik heb op het moment geen Desire meer (verkocht met het idee dat ik de LG zou krijgen) en loop dus 3 weken met een goedkoop rotdingetje. Ik baal er enorm van en hoop toch echt dat dit de laatste keer is dat de datum zal veranderen....
Je wilt de leverancier dat aanrekenen, maar ook zij zijn afhankelijk van hun leveranciers.
Ik hoop voor je dat je snel je nieuwe gadget in handen hebt.
Ondertussen wacht ik ook nog steeds rustig af
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Anoniem: 399997
Dit is natuurlijk echt belachelijk, want T-Mobile zou de gegevens letterlijk van het oude contract hebben overgenomen, en ik hier dus niks aan kan doen!
Gelijk maar alles bij T-Mobile opgezegd, en over gestapt naar Hi, hier is de leverdatum van de LG Optimus 2X Speed 29 Maart.
Kortom, ik vind het belachelijk hoe T-Mobile met hun klanten omgaat, pas dus goed op!!
Ik krijg opeens een mail van Hi dat mijn 2x verzonden zou zijn! Dus opeens kan ik 'm morgen verwachten!
En volgens telfort (en ik weet dat dat vaak niet klopt) was ie op
voorraad en word ie vandaag geleverd ...
Even afwachten dus
Anoniem: 399681
Anoniem: 399997
Volgens Hi krijgen ze 28 Maart de volgende bundel binnen..Gangster93 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 13:03:
Iemand al gehoord wanneer hi weer een nieuwe voorraad krijgt?
Gezien de mail die ik een tijdje terug ontvangen "Helaas is de levering van dit toestel vertraagd tot aanstaande dinsdag/woensdag (22/23 maart). " zouden ze inderdaad vandaag/morgen moeten komen. Ben benieuwd, hopelijk kunnen we van het weekend de speeeeed testen. Mooi tegelijk met de Formule 1 in Australië.Anoniem: 399681 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 11:25:
Studentmobiel/Gsmwijzer zouden ze vandaag weer binnen krijgen, ben benieuwd of het echt zo is. Bestelling loopt al sinds 22 februari.
Zoals gister avond al genoemd: Mijn toestel zou naar verwachting vandaag binnen komen. Ben helaas niet thuis, maar ik zal het zien!Gangster93 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 13:03:
Iemand al gehoord wanneer hi weer een nieuwe voorraad krijgt?

Hij heeft hem niet nodig, is tevreden met z'n Galaxy S en kan de centen wel gebruiken dus hij staat op Marktplaats.
Wellicht iets voor iemand hier.
http://gsm-telecom.marktp...mus-2x-nieuw-in-doos.html
Maar kan deze bestelling nergens terug vinden, weet iemand toevallig waar deze tussenstaat?
Ik hoop het.. Zo niet.. Annuleer ik hem. Puur uit princiepe dat ik al veels te lang zit te wachtenmaniac2003 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:11:
[...]
Gezien de mail die ik een tijdje terug ontvangen "Helaas is de levering van dit toestel vertraagd tot aanstaande dinsdag/woensdag (22/23 maart). " zouden ze inderdaad vandaag/morgen moeten komen. Ben benieuwd, hopelijk kunnen we van het weekend de speeeeed testen. Mooi tegelijk met de Formule 1 in Australië.
Aangezien ik ook nummerbehoud heb aangevraagd. Zodra ik geen verzendbericht krijg vandaag dan ga ik ze gelijk weer bellen!
Haha heb hem ook ontvangen. Net een afspraak gemaakt voor morgen. Ben er zelf niet maar dat maakte niks uit(verlenging)shenr schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:11:
Vandaag smsje gehad van AMP voor een bezorgafspraak. Ik had 7 maart besteld (bij t-mobile), dus 2,5 week. Afspraak gemaakt voor vrijdag, jammer genoeg morgen niemand thuis
Ik wilde het toestel i.c.m. een 1-jarig Hi Bel&SMS 25 abonnement met Hi Extreem internet. Om deze reden heb ik eerst een bezoek gebracht aan de Hi winkel. Hier was de telefoon echter niet op voorraad, sterker nog: ze hadden het toestel nog niet op voorraad gehad en wisten ook niet wanneer dat wel ging gebeuren. Na de Phonehouse uiteindelijk de Belcompany binnen gelopen, waar ze precies één toestel op voorraad hadden.
Bij het afrekenen was het toch wel even slikken, omdat de beste man van mij verwachtte dat ik €320,- zou afrekenen. Na de prijzen hier en ook op de Hi-site gelezen te hebben had ik hier uiteraard weinig zin in. Gelukkig wees de verkoper mij op het feit dat zij een laagsteprijs-garantie hanteren. Vervolgens ben ik, voorzien van een telefoon met camera, teruggegaan naar de Hi winkel, waar de verkoper zo vriendelijk was mij een blik en lens te laten werpen op de prijzen die zij in deze situatie hanteren: €160,-! Gewapend met het bewijs ben ik teruggelopen naar de Belcompany en heb ik uiteindelijk voor de helft van de prijs de telefoon mee naar huis kunnen nemen.
Wellicht heeft één van jullie er iets aan als je niet wilt wachten op een online bestelling en toch een zeer schappelijke prijs voor je toestel wilt regelen.
Ze hebben vandaag contact gehad met de leverancier en die krijgen het zelf pas vandaag of morgen binnen.
Dus studentmobiel/gsmwijzer krijgen ze morgen of overmorgen binnen en kunnen dan pas verzenden.
Gaat lekker..
Gewoon nog een paar dagen geduld hebben!:)
Ik zal dan ook wel snel de sms van AMP krijgen, want ik heb op 11 maart verlengtshenr schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:11:
Vandaag smsje gehad van AMP voor een bezorgafspraak. Ik had 7 maart besteld (bij t-mobile), dus 2,5 week. Afspraak gemaakt voor vrijdag, jammer genoeg morgen niemand thuis
hey heb jij misschien nog de foto van de prijzenlijst want hier in Amsterdam bij Hi shop zeggen ze nog niet de beschikking te hebben over een prijzenlijst, en aangezien ze hem ook duur aan mijn willen verkopen waar ik niet van gediend ben zou ik ook graag gebruik maken van de laagste prijs-garantie. Overigens hebben ze bij de bel company in Amsterdam mij duidelijk gemaakt dat ze de tel niet goedkoper kunnen aanbieden terwijl dit van de laagste prijs-garantie dus echt wel op de site staat. http://site.belcompany.be/diensten.phpVikingtosh schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:00:
Gisteren ben ik dan ook overstag gegaan en de stad in gegaan op zoek naar een Optimus 2x.
Ik wilde het toestel i.c.m. een 1-jarig Hi Bel&SMS 25 abonnement met Hi Extreem internet. Om deze reden heb ik eerst een bezoek gebracht aan de Hi winkel. Hier was de telefoon echter niet op voorraad, sterker nog: ze hadden het toestel nog niet op voorraad gehad en wisten ook niet wanneer dat wel ging gebeuren. Na de Phonehouse uiteindelijk de Belcompany binnen gelopen, waar ze precies één toestel op voorraad hadden.
Bij het afrekenen was het toch wel even slikken, omdat de beste man van mij verwachtte dat ik €320,- zou afrekenen. Na de prijzen hier en ook op de Hi-site gelezen te hebben had ik hier uiteraard weinig zin in. Gelukkig wees de verkoper mij op het feit dat zij een laagsteprijs-garantie hanteren. Vervolgens ben ik, voorzien van een telefoon met camera, teruggegaan naar de Hi winkel, waar de verkoper zo vriendelijk was mij een blik en lens te laten werpen op de prijzen die zij in deze situatie hanteren: €160,-! Gewapend met het bewijs ben ik teruggelopen naar de Belcompany en heb ik uiteindelijk voor de helft van de prijs de telefoon mee naar huis kunnen nemen.
Wellicht heeft één van jullie er iets aan als je niet wilt wachten op een online bestelling en toch een zeer schappelijke prijs voor je toestel wilt regelen.
Ik ben bang van niet, ik had 8 maart besteld en ze weten nog steeds niet wanneer kom ik aan de beurt. Ik had spijt van dat ik had vooraf betaald, anders had ik geannuleerd.speedme schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 16:51:
[...]
Ik zal dan ook wel snel de sms van AMP krijgen, want ik heb op 11 maart verlengt
Je kan beter bellen en dan hoor je het van zelf.
Kan je niet een printje maken van de Hi website en dat meenemen? Of moet het echt de winkel prijslijst zijn?rastamario schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 22:09:
[...]
hey heb jij misschien nog de foto van de prijzenlijst want hier in Amsterdam bij Hi shop zeggen ze nog niet de beschikking te hebben over een prijzenlijst, en aangezien ze hem ook duur aan mijn willen verkopen waar ik niet van gediend ben zou ik ook graag gebruik maken van de laagste prijs-garantie. Overigens hebben ze bij de bel company in Amsterdam mij duidelijk gemaakt dat ze de tel niet goedkoper kunnen aanbieden terwijl dit van de laagste prijs-garantie dus echt wel op de site staat. http://site.belcompany.be/diensten.php
Edit: Laat maar, ik zie het op hun site staan inderdaad.
[ Voor 3% gewijzigd door shenr op 24-03-2011 09:18 ]
Begin maart wou ik eigenlijk een Nokia E7, maar door de onbekende levertijd de Optimus 2x besteld. Uiteindelijk bleek dat de Optimus en de E7 precies tegelijkertijd leverbaar zijn(staat in hun shop op 24h). Had ik in de tussentijd een paar keer gebeld om hem naar de Nokia te wijzigen, maar hier waren ze niet zo happig op.
Na wat heen en weer gebel en gemail met het verwijt dat het klantonvriendelijk is dat je telkens zelf maar achter de status aan moet bellen, gisteren of eergisteren een echt statusemailtje gehad, en vandaag een telefoon dat ik hem kan ophalen. Natuurlijk moeiljk beloftes doen als je niet erg zeker bent van je leverancier. Begrijpelijk, maar zorg voor goede statussen. Wel goed dus dat ze dat iets hebben verbeterd.
Wat ik uit het status mailtje begreep is dat de batch van vandaag en volgende week voor klanten is die reeds besteld hadden. Dus nu bestellen garandeert niets.
Anyways, ik ga straks lekker genieten.
Ik kreeg een mailtje van Hi dat de levertijd voor nieuwe klanten (ik had mijn bestelling nr niet opgegeven) 10 tot 15 dagen is. Ik heb afgelopen zondag besteld, hopelijk komt de mijne wat eerder
Echt een koopje trouwens (vind ik):
Hi online 20,- verlengen,
1 jaar: internet extra
6mnd : 23.50 p/m = 141
6mnd : 30.95 p/m = 185.70
kosten telefoon: 180
bij elkaar = 506,
geen aansluitkosten whatsoever
[ Voor 4% gewijzigd door Bensjero op 24-03-2011 15:35 ]
GSMWijzer vraagt pas nummerbehoud aan wanneer de telefoon op voorraad is, op de site kan ik niet zien dat de telefoon op voorraad is (staat nog steeds een oranje vinkje). Dit betekend waarschijnlijk dat alle telefoons die binnen zijn gekomen al zijn toegewezen aan mensen die reeds besteld hadden.quote: Mail GSMwijzer.nlBeste ...,
Uw orderstatus is gewijzigd naar Nummerbehoud in behandeling.
Uw aanvraag is geaccepteerd door Vodafone en op dit moment in behandeling voor nummerbehoud.
Dit betekent dat Vodafone een verzoek doet bij uw huidige provider om het nummer over te nemen. Zodra wij bericht van uw oude provider ontvangen dat de aanvraag is goedgekeurd zullen wij uw order uitleveren. Deze aanvraag kan 5-10 werkdagen in beslag nemen.
Ter info: Ik heb de telefoon op 9 maart besteld!
Ik heb net juist bericht ontvangen dat de telefoon is verzonden.-EvoLution- schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:47:
Zojuist mail gehad van GSMwijzer.nl:
[...]
GSMWijzer vraagt pas nummerbehoud aan wanneer de telefoon op voorraad is, op de site kan ik niet zien dat de telefoon op voorraad is (staat nog steeds een oranje vinkje). Dit betekend waarschijnlijk dat alle telefoons die binnen zijn gekomen al zijn toegewezen aan mensen die reeds besteld hadden.
Ter info: Ik heb de telefoon op 9 maart besteld!
Ik had zelf nummerbehoud van Vodafone naar T-Mobile. Tot vandaag stond mijn order status ook op contract ontvangen.
Ik heb zelf 4 maart besteld.
Misschien werk nummerbehoud van Vodafone naar T-Mobile anders dan van Vodafone naar Hi (zoals bij mij). Mij werd verteld dat eerst nummerbehoud aangevraagd wordt bij Vodafone, dat is nu goedgekeurd, nu moet Hi z'n goedkeuring nog geven. Daar staat 5-10 dagen voor, ik hoop natuurlijk dat dat een stuk sneller gaat. Ik houdt jullie op de hoogte!xyanide schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:50:
[...]
Ik heb net juist bericht ontvangen dat de telefoon is verzonden.
Ik had zelf nummerbehoud van Vodafone naar T-Mobile. Tot vandaag stond mijn order status ook op contract ontvangen.
Ik heb zelf 4 maart besteld.
Studentmobiel: besteld 6 maart
Verder geen nummerbehoud o.i.d.
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
Helaas, dit filmpje is niet op mijn eigen telefoon gemaakt, dus ik kan het je niet doorsturen.rastamario schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 22:09:
[...]
hey heb jij misschien nog de foto van de prijzenlijst want hier in Amsterdam bij Hi shop zeggen ze nog niet de beschikking te hebben over een prijzenlijst, en aangezien ze hem ook duur aan mijn willen verkopen waar ik niet van gediend ben zou ik ook graag gebruik maken van de laagste prijs-garantie. Overigens hebben ze bij de bel company in Amsterdam mij duidelijk gemaakt dat ze de tel niet goedkoper kunnen aanbieden terwijl dit van de laagste prijs-garantie dus echt wel op de site staat. http://site.belcompany.be/diensten.php
Dat ze je geen prijzenlijst kunnen laten zien is natuurlijk onzin, de verkoper in mijn Hi-winkel kon deze zo openen via het Hi intranet. Wellicht dus even terug gaan en het nogmaals vriendelijk vragen.
hmmmm helaas nou nog maar even proberen bij de hi shop dan ik hoop dat er iemand anders staat dan.Vikingtosh schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:34:
[...]
Helaas, dit filmpje is niet op mijn eigen telefoon gemaakt, dus ik kan het je niet doorsturen.
Dat ze je geen prijzenlijst kunnen laten zien is natuurlijk onzin, de verkoper in mijn Hi-winkel kon deze zo openen via het Hi intranet. Wellicht dus even terug gaan en het nogmaals vriendelijk vragen.
de belcompany winkel in Amsterdam is heel raar, het lijkt alsof de laagste prijs garantie niet voor hun geld. ik ga daar met de informatie die ik van de hi winkel heb gehad en de jongeman belt zijn baas om te vragen als het mag zijn baas zeg uiteraard dat het mag en kan, even later zeg hij tegen mij ik kan het niet doen want ik wil geen problemen met me baas terwijl die 10 minuten geleden zei dat het mocht, nu wilt hij dat ik weer naar de hi winkel ga om een stempel te halenrastamario schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:39:
[...]
hmmmm helaas nou nog maar even proberen bij de hi shop dan ik hoop dat er iemand anders staat dan.

hoop dat ze mijne dan ook zo versturen (:Delphi2007 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 13:38:
Mijn bestelde telefoon kan ik straks ophalen bij belsimpel.nl, ben net gebeld door hun. Ze gaan hem klaarleggen. Telefoon op 3 maart besteld, 4 maart contract ondertekend ingeleverd en was direct daarna door KPN geaccepteerd.
Begin maart wou ik eigenlijk een Nokia E7, maar door de onbekende levertijd de Optimus 2x besteld. Uiteindelijk bleek dat de Optimus en de E7 precies tegelijkertijd leverbaar zijn(staat in hun shop op 24h). Had ik in de tussentijd een paar keer gebeld om hem naar de Nokia te wijzigen, maar hier waren ze niet zo happig op.
Na wat heen en weer gebel en gemail met het verwijt dat het klantonvriendelijk is dat je telkens zelf maar achter de status aan moet bellen, gisteren of eergisteren een echt statusemailtje gehad, en vandaag een telefoon dat ik hem kan ophalen. Natuurlijk moeiljk beloftes doen als je niet erg zeker bent van je leverancier. Begrijpelijk, maar zorg voor goede statussen. Wel goed dus dat ze dat iets hebben verbeterd.
Wat ik uit het status mailtje begreep is dat de batch van vandaag en volgende week voor klanten is die reeds besteld hadden. Dus nu bestellen garandeert niets.
Anyways, ik ga straks lekker genieten.
nou dat typen moet nog even wennen zie ik...haha..rastamario schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 19:12:
Rara wat mij net is gebeurd ik kwam thuis ene zus het verhaal verteld van de bel company ze stond er op dat ik weer met haar mee ging naar de company. Ik ging met tegenzin mee daar aangekomen. gaat zei in gesprek met de medewerker uiteindelijk tot mee verbazing toch de telefoon meegekregen voor de prijs van de hi shop.nu typ ik dit bericht van mijn LG Optimus 2x
lolMichel242186 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 19:30:
[...]
nou dat typen moet nog even wennen zie ik...haha..
Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit
inderdaad dat heb je goed gezien haha..Michel242186 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 19:30:
[...]
nou dat typen moet nog even wennen zie ik...haha..
9 maart besteld, 26 maart geleverd!
Prima service van GSMwijzer.nl:D
Is het bij Hi/KPN nou nog zo dat je na 3mnd je abonnement kan veranderen? Eerder was dat namelijk een handige truc: eerst een duur abo nemen (en dus telefoon voor weinig), dan na 3 mnd overstappen naar een heel goedkoop abonnement. In totaal kon je dan vrij goedkoop uitkomen.JensinatoR schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:35:
@hierboven, je was me net voor
Ik kreeg een mailtje van Hi dat de levertijd voor nieuwe klanten (ik had mijn bestelling nr niet opgegeven) 10 tot 15 dagen is. Ik heb afgelopen zondag besteld, hopelijk komt de mijne wat eerder
bij elkaar = 506,
Maar per abbonement dat ik duurder kies was het vaak maar 10 euro verschil ofzo aan telefoonrpijs.
Dus dat kan bijna ook niet uit...
Vziw alleen bij KPN Personal Sim, niet bij 'normale' abbo's.gwystyl schreef op zondag 27 maart 2011 @ 17:27:
[...]
Is het bij Hi/KPN nou nog zo dat je na 3mnd je abonnement kan veranderen? Eerder was dat namelijk een handige truc: eerst een duur abo nemen (en dus telefoon voor weinig), dan na 3 mnd overstappen naar een heel goedkoop abonnement. In totaal kon je dan vrij goedkoop uitkomen.
Welles
Vreemd, zojuist bij HI verlengt met Hi online 20. ik kreeg het toestel voor 159,95, dus in totaal kosten van 486,05!JensinatoR schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 15:35:
@hierboven, je was me net voor
bij elkaar = 506,
OK, da's jammer.... daar zullen de toestelprijzen inmiddels ook wel op aangepast zijn.roy.ahuis schreef op zondag 27 maart 2011 @ 20:59:
[...]
Vziw alleen bij KPN Personal Sim, niet bij 'normale' abbo's.
Niet heel schokkend verschil, maar ik gok dat jij langer abonnee bent bij Hi dan cymoxcymox schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:25:
[...]
Vreemd, zojuist bij HI verlengt met Hi online 20. ik kreeg het toestel voor 159,95, dus in totaal kosten van 486,05!
Het ziet er naar uit dat het voor mij het handigst is om de telefoon los aan te schaffen (desnoods via marktplaats). Abo heb ik van de baas, en verlengen bij t-mob (prive abo) is ook niet echt gunstig.
[ Voor 14% gewijzigd door gwystyl op 28-03-2011 11:42 ]
Dat zal het inderdaad dan zijn, wordt inmiddels mijn 7de jaargwystyl schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:41:
Niet heel schokkend verschil, maar ik gok dat jij langer abonnee bent bij Hi dan cymox
HTC touch diamond 2.
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Heb jij een mailtje gehad over de levertijd toen je de tel bestelde?M0nkeymen schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:53:
7 maart verlengt bij T-mobile, vandaag een smsje van AMP dat ik een afspraak kon maken, gelijk gedaan en dan morgen binnen. Dus 3 weken en 1 dag. In mijn mailtje dat ik kreeg stond ongeveer 4 tot 5 weken levertijd. Dus das nog goed binnen de gestelde termijn.
(Ik niet namelijk)
Ik heb op 11 maart mijn contract bij T-Mobile verlengt en ook geen email ontvangen.desint schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:24:
[...]
Heb jij een mailtje gehad over de levertijd toen je de tel bestelde?
(Ik niet namelijk)
Ik hoop de mijne ook snel te ontvangen eigenlijk...
Volgens mij kon ik een mailadres opgeven toen ik hem bestelde, dat heb ik toen gedaan. Het was niet een verplicht veld, het kan dus zo zijn dat jij dat niet gedaan hebt.desint schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:24:
[...]
Heb jij een mailtje gehad over de levertijd toen je de tel bestelde?
(Ik niet namelijk)
Ik heb wel een mailadres opgegeven en daar heb ik ook wel een bevestiging op gekregen.M0nkeymen schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:19:
[...]
Volgens mij kon ik een mailadres opgeven toen ik hem bestelde, dat heb ik toen gedaan. Het was niet een verplicht veld, het kan dus zo zijn dat jij dat niet gedaan hebt.
De status kan ik zien op http://www.t-mobile.nl/pe...e/status/searchorder.aspx
maar daar staat geen levertijd bij. Mijn status is "2. Order verwerkt"
Heb het even na gekeken en er staat letterlijk:desint schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:52:
[...]
Ik heb wel een mailadres opgegeven en daar heb ik ook wel een bevestiging op gekregen.
De status kan ik zien op http://www.t-mobile.nl/pe...e/status/searchorder.aspx
maar daar staat geen levertijd bij. Mijn status is "2. Order verwerkt"
Bij mij stond hij ook 3 weken op status 2 maar nu op 4...Producten
LG Electronics Optimus 2x Speed black
Deze telefoon heeft een levertijd van 4 tot 5 weken
Je moet wel blijven zeuren anders blijf je wachten. Toen ik vorgie week vrijdag een klacht had ingedient, krijg ik gisteren e-mail om een afspraak te maken voor levering.M0nkeymen schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:19:
[...]
Volgens mij kon ik een mailadres opgeven toen ik hem bestelde, dat heb ik toen gedaan. Het was niet een verplicht veld, het kan dus zo zijn dat jij dat niet gedaan hebt.
En wanneer heb jij de tel besteld?Faris schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 09:04:
[...]
Je moet wel blijven zeuren anders blijf je wachten. Toen ik vorgie week vrijdag een klacht had ingedient, krijg ik gisteren e-mail om een afspraak te maken voor levering.
Was eerst bij Vodafone, deze keer heb ik gekozen voor een Hi Online Student 25 2 jaar abonnement, met Internet uiteraard. Kostte de telefoon maar €39,95. Hele scherpe prijs, als je kijkt naar wat voor telefoon je krijgt
Gisteren dus ook geheel onverwacht een smsje gekregen dat hij op voorraad was en dat ik een afspraak kon maken met de koerier. Meteen gebeld en een afspraak gemaakt dus. Vanmorgen belde een medewerker van Hi me dat de leverancier ze toch niet op voorraad had, en dat de levering dus niet door gaat

Kort daarna een sms gekregen (met een grammaticale fout erin
Anoniem: 192999
Enkel nog geen telefoontje gehad om nieuwe bezorg-afspraak te maken.
Meteen met Hi gebeld, en het schijnt dat ze niet genoeg telefoons hebben ontvangen om alle orders te kunnen verwerken. Aangezien ik zaterdag heb besteld en dus een van de laatsten was, val ik buiten de boot. Volgende week komt de volgende lading telefoons binnen. Nog eventjes wachten voor mij dus, jammer.
Ik heb ook pas zaterdag besteld :-D Dus denk dat ik ook geen geluk heb aankomende donderdag, als ik af ga op jouw post. We zullen het zien.gerrymeistah schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:18:
Heb net ook maar eens gebeld. De online pakketdienst de situatie uitgelegd, die hebben gevraagd om eerst met Hi contact op te nemen of de telefoon nou wél of niet op voorraad is.
Meteen met Hi gebeld, en het schijnt dat ze niet genoeg telefoons hebben ontvangen om alle orders te kunnen verwerken. Aangezien ik zaterdag heb besteld en dus een van de laatsten was, val ik buiten de boot. Volgende week komt de volgende lading telefoons binnen. Nog eventjes wachten voor mij dus, jammer.
Is er iemand die na die tijd de telefoon heeft besteld bij hi en hem al wel in huis heeft?
@Gangster, ik denk dat die van jou bij de volgende lading zit (donderdag gaan de geruchten).
Maar lang zal het niet duren
Levertijd van bijna 3 weken dus.
Eindelijk komt ie !!!
Ik krijg em ook donderdag geleverd. 12 maart besteld bij de webshop van T-Mobile. Dus minder dan 3 weken levertijd.speedme schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 20:31:
Zojuist de afspraak met AMP bevestigt voor levering komende donderdag.
Levertijd van bijna 3 weken dus.
Eindelijk komt ie !!!
Ik kreeg vanmiddag al een sms dat hij morgen afgeleverd word.
[ Voor 3% gewijzigd door Pvegang op 30-03-2011 16:25 ]
ben benieuwd of dat echt zo is! Ik heb zelf maandag besteld en nog geen bericht gehadPvegang schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 16:24:
Ik mocht gister me abonnement verlengen bij hi en ik heb deze telefoon besteld.
Ik kreeg vanmiddag al een sms dat hij morgen afgeleverd word.
De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar
Hij is nu al bij TNT aangemeld dus ik denk dat hij er morgen wel is.
Heel vreemd, bij mij staat er nog steeds dat er niks gewijzigd is vanaf 22 maart.Pvegang schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 18:28:
30.03.2011:
De zending is bij TNT aangemeld en wordt volgbaar
Hij is nu al bij TNT aangemeld dus ik denk dat hij er morgen wel is.
Hopen dat die van jou snel komt en die van mij ook en dat we er allebei veel plezier van kunnen hebben
Pvegang -> Zou jij morgen even een bericht willen plaatsen of je het toestel hebt gekregen? Heb net hi aan de telefoon gehad maar die zeggen dat ze al een week geen voorraad hebben.
[ Voor 19% gewijzigd door Gangster93 op 30-03-2011 21:37 ]
29 maart besteld volgende morgen in huis! super!
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Laatste update: 31-03-2011
Naar eindscan
[ Voor 9% gewijzigd door cymox op 31-03-2011 11:43 ]
Ik moest 1 cent pinnen voor controle van mijn bankrek.nr. maar het pinapparaat van de chauffeur werkte niet. Toch leverde hij de tel af, gelukkig.
T-Mobile, webshop: bijna 3 weken na bestelling afgeleverd.

Ik heb het dan maar via Studentmobiel besteld, aangezien het binnen 2 tot 5 dagen te leveren zijn.
Ik kreeg een emailberichtje van Studentmobiel, dat het vandaag kan worden afgehaald! Ik rende de auto in en vloog door een landweggetje tussen Zoetermeer (mijn woonplaats) en Leidschendam (afhaalplek studentmobiel) en hopla heb ik 'm binnen korte tijd!!!
T-Mobileshops hebben slechtere service ten opzichte van levertijden.
[ Voor 68% gewijzigd door huijaa op 01-04-2011 15:15 . Reden: Ik heb 'm! ]
since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case
Anoniem: 381657
Maar sinds s'ochtends 31 maart is de status niet meer veranderd. Hij is nu na 2 werkdagen nog steeds in het depot in Meppel.
Mijn ervaring bij DPD is dat post vaak een dag op een distibutiepunt blijft liggen, maar meestal gebeurd dat in duitsland en niet in nederland.Anoniem: 381657 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 09:39:
Wat is jullie ervaring met DPD? Ik heb de optimus 2x 30 maart bij belsimpel besteld en 31 maart kon ik hem vinden in de track&trace van DPD.
Maar sinds s'ochtends 31 maart is de status niet meer veranderd. Hij is nu na 2 werkdagen nog steeds in het depot in Meppel.
In Nederland word het meestal overgedragen naar 1 van de actieve bezorgers hier in Nederland.
Meestal DHL,TNT of Selektvracht
Had eerst T-mobile verlening van 250 + sms maximaal + internet 2 jaar naar nu:
Relaxed 330 min OF sms + internetplus (3,6 Mbit/s) geen datalimiet. voor 35 E p/maand. 2jaar
Wel wat korting gekregen omdat ik veel te veel geld uitgaf (belde) aan die mensen bij t-mobile de afgelopen twee jaar. Levering "binnen twee weken" sms net gehad.
Maandagmiddag opgehaald (bij verlenging i-150 abbo), en nu al een paar dagen officieel androidgebruiker!
Anoniem: 169455
120 minuten en internet extreem, eerste jaar voor 25 en tweede jaar voor 35. Hoef niks bij te betalen.
Lijkt me wel een prima deal.
Nu maar hopen dat ik geen last heb van spontane reboots en backlight bleeding.
En hopen dat cyanogenmod snel beschikbaar is voor dit toestel!
Abbo verlengt met relax 1 jaar 190/190 met snel internet
Nu eerste 4 maanden 25 euro daarna 35 euro en 150 euro bijleggen voor me telefono.
maar omdat ik toch 160 voor me legend heb terug gekregen was deze telefoon eigenlijk gratis voor mij:) en over een jaartje weer nieuwe uitzoeken:):)
Volgende de medewerker moet hij er binnen 3 dagen zijn, dus ik ben HEEL benieuwd