Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoipimniet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:52
FYI:
Ik ben zojuist in mijn pauze even een aantal winkels ingelopen met de vraag naar de releasedatum. Hier zijn mijn resultaten:
The Phone House: In hun database staat week 12.
BelCompany: De medewerker wist uit zijn hoofd te vermelden dat bij hen de levertijd 3 weken is, wat wil zeggen, week 12.
MediaMarkt: De medewerker hier dacht het ook uit zijn hoofd te weten: april.
T-Mobile: Deze medewerker wist het niet of durfde geen garanties te geven. Hij zei zelfs dat hij niet zeker wist of zij 'm überhaupt wel zouden krijgen.
Telfort: Hier werd mij verteld door een medewerker dat zij waren uitgenodigd door LG om naar Zandvoort te komen voor de officiële release ("waar we er één kunnen winnen"). Zijn schatting was dus anderhalve maand.

Ziet er dus rooskleurig uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-05 21:22
Vandaag werd er wel al geadverteerd in de spits voor een abbo in combinatie met de 2x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfjerolfje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-02-2023
wat een bagger :P overal in de krant zie ik hem al staan en op internet word ie vollop aangeboden, maar niemand weet wanneer die uit komt????? :S

maar... misschien zit ik oud nieuws te verkondigen, maar bij belsimpel.nl is hij van 2 weken, naar 5 tot 7 werkdagen gegaan... volgende week dus :D:D:D en bij GSMwijzer staat week negen... deze week dus..
maar op central point staat weer 22 maart.. ga gsmwijzer dus ffe in de gaten houden, misschien hebben ze em eind van de week al :D

[ Voor 57% gewijzigd door Wolfjerolfje op 01-03-2011 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lax1988
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-04 17:16
Ik heb ook bij gsmwijzer.nl de LG optimus besteld op 17-2-1011. Ik had ze gebeld hoe het zit met de levering. Mij werd verteld dat ze eigelijk gister (maandag 28-2-2011) binnen moesten krijgen. Mevrouw vertelde me dat ik de toestel misschien wel deze week al kreeg anders volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fudgem
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-08-2024

Fudgem

Fudge the system!

@T-Mobile Webcare :
Er zit geen langere levrtijd op de LG. Je zult dus op korte termijn bericht ontvangen van AMP om een afleverafspraak te maken.

AMD Atlon 64 X2 3800 - Asrock ALIVENF4G-DVI - 2GB PC6400 DDR2 - Seagate Barracuda 320 GB SataII HD - Geforce GT520 1GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 397105

Na lange tijd de Google Nexus S in de gaten te hebben gehouden, heb ik zojuist toch deze telefoon besteld. Ik kreeg een mooi aanbod van een verlenging van T-Mobile Relax 190 1jaar+internet Plus. 83,04 euro bijbetalen. De release in NL van de Nexus S was weer uitgesteld, en daar zou ik ook nog 249 euro moeten bijbetalen.. Scheelt een hoop geld, en hij wordt volgende week geleverd.. Kom in totaal op iets van 480 euro uit.. Best netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
quote: ordermanagement
Zoals het er nu naar uit ziet kunnen we het toestel vanaf volgende week uitleveren. Alleen als het toestel niet door de technische checks komt dan kan ik het nog niet aangeven
dit antwoord heb ik het meeste vertrouwen in, aangezien het iemand is wiens werkt het ook echt is om bij te houden wanneer welk toestel beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Zojuist ook maar eens gebeld naar T-Mobile, ik zou het toestel uiterlijk eind volgende week in huis moeten hebben... Wat voel ik me toch altijd weer een ongeduldig kind als het om een nieuw apparaatje gaat ;)

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumstick3
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-05-2024
op pdashop.nl staat dat hij 4-3 te leveren is. En ik ben vandaag bij de media markt in eindhoven binnen gelopen en gevraagd, daar zo hij morgen middag al in de winkel liggen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-04 23:16
Heb net ook de LG besteld bij T-mobile i.c.m. 1 jarige abonnement.
Vroeg meteen via chat of ze nog iets concreet hadden over de levertijden. Mij werd verteld dat ze deze week de toestels binnen zouden krijgen en verschepen en dat het dan heel snel zou kunnen gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Hentai
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-11-2024
Gisteren gebeld met MTV Mobile. Zij houden 1 april aan. Toen ik hem vorige week daar bestelde kreeg ik de garantie dat het 1 maart zou worden.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313828

Dit kreeg ik gisteren van Studentmobiel:

Wij verwachten dit toestel eind deze week hier binnen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-05 08:43

NSG

Je weet niks!

Man man man, wat heb ik lopen twijfelen welke telefoon mijn Nokia n82 gaat opvolgen na 3 jaar dienst!
De optimus 2x zag ik al maanden terug op Engadget(qua uiterlijk en merk dacht ik NEE), maar na veel resarch naar andere toestellen die nog lang niet in de winkel liggen, ga ik toch maar voor de optimus 2x.

Op de website van T-mobile staat ie voor een zacht prijsje;
1 jarig Relax 190 € 25,00 /mnd
Internet 6.95 eerste 4 maanden gratis daarna € 6,95 /mnd
Toestelprijs € 159,95
-------------------------------------------------------------------------------------Totaal na 1 jaar
€515,55 excl aansluitkosten.

Wat ik me wel afvraag, mocht ik na 1 á 2 maanden mijn internet te traag vinden, kan ik dat dan makkelijk veranderen in T-mobile plus? iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splackavellie85
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-11-2023
Bij belsimpel staat hij voor 229 met een Vodafone Bel+SMS+Web 275 en wordt er niets gezegd over aansluitkosten

Bij studentmobiel is hij met hetzelfde abonnement 211 euro, maar wordt er wel 24,50 aansluitkosten gerekend.

Iemand een idee of bij belsimpel de aansluitkosten al bij de prijs van het toestel zijn meegerekend? De levertijd daar is 5-7 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoipimniet
Enes_81 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:06:
Man man man, wat heb ik lopen twijfelen welke telefoon mijn Nokia n82 gaat opvolgen na 3 jaar dienst!
De optimus 2x zag ik al maanden terug op Engadget(qua uiterlijk en merk dacht ik NEE), maar na veel resarch naar andere toestellen die nog lang niet in de winkel liggen, ga ik toch maar voor de optimus 2x.

Toestelprijs € 159,95
-------------------------------------------------------------------------------------Totaal na 1 jaar

Wat ik me wel afvraag, mocht ik na 1 á 2 maanden mijn internet te traag vinden, kan ik dat dan makkelijk veranderen in T-mobile plus? iemand ervaring?
In mijn ervaring kan je altijd upgraden, downgraden wordt moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-11-2017
klopt inderdaad heb het nog nagevraagd bij de chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09-2024
Hier ook een rondje belwinkels gelopen (Delft):

BC: Geen idee
KPN: hij staat voor januari. Maar we hebben hem niet ? (dus geen idee...)
Telfort: Geen idee.
T-mobile: Wij hadden hem vandaag verwacht maar hij is nog niet binnen. Hij komt in ieder geval in week 11.

Dus tussen nu en week 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-05 19:24

Toestelprijs € 159,95

Ja upgraden van je WnW kun je gewoon online doen via de Tmobile site.
Je kunt daar inloggen met je account en dan gewoon upgraden naar Plus.

Je zit dan wel voor de rest van je contractduur vast aan Plus.

Zit zelf ook na te denken over de LG en net even gekeken wat mij de GSM zou kosten bij Tmobile.
Bij hetzelfde abo 179.95 euro voor het toestel als ik verleng. Als ik uitlog van de site (dus nieuwe klant) zou de toestel prijs 159.95 euro zijn exclusief de 24.95 aansluitingskosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Hentai

Toestelprijs € 159,95

Al gekeken bij MTV mobile? Daar heb je 300 min of 150 sms met ook nog eens sneller internet (op KPN netwerk) voor maar een tientje meer..Levertijd staat echter wel op 1-4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

DJ Hentai schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 13:02:
[...]

Al gekeken bij MTV mobile? Daar heb je 300 min of 150 sms met ook nog eens sneller internet (op KPN netwerk) voor maar een tientje meer..Levertijd staat echter wel op 1-4.
Ook niet slecht, kan alleen nergens vinden hoe de Fair Use Policy van MTV Mobile in elkaar zit :S
Ik heb liever dat mijn verbinding trager word na 1 GB dan dat ik 30 cent per mb moet betalen dat ik er overheen zit.

Edit; zat net weer op de T-mobile site te kijken, ''Dit toestel heeft momenteel een levertijd van 3 tot 4 weken.''
Dus deze word het ook niet, wil volgende week nog een vervanger hebben voor mijn huidige telefoon.

[ Voor 17% gewijzigd door NSG op 02-03-2011 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Hentai
Enes_81 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 15:23:
[...]

Ook niet slecht, kan alleen nergens vinden hoe de Fair Use Policy van MTV Mobile in elkaar zit :S
Ik heb liever dat mijn verbinding trager word na 1 GB dan dat ik 30 cent per mb moet betalen dat ik er overheen zit.

Edit; zat net weer op de T-mobile site te kijken, ''Dit toestel heeft momenteel een levertijd van 3 tot 4 weken.''
Dus deze word het ook niet, wil volgende week nog een vervanger hebben voor mijn huidige telefoon.
Bij MTV heb je een FUP waarbij volgens mij na 1,5 GB de snelheid (van standaard 3,6 Mb/s) omlaag gaat. Dus geen dure kosten per mb. Standaard internet bijT-mobile is trouwens 1 Mb/s (6,95 per maand). De Plus variant (van 11,95 per maand) is wel 3,6 Mb/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Hentai
Enes_81 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 15:23:
[...]

Volgens mij wordt het voor alle winkels en providers toch april..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
Heb net gebeld naar tmobile aangezien er idd 3 tot 4 weken staat.

Er werd mij vermeld dat in hun systeem 2 weken stond... maar dat het ook eerder kon zijn... hij dacht dat t misschien wel volgende week werd... toen ik hem zei dat ik screenshots heb van de chat waarbij ze zegt dat ze het nagevraagd heeft en de levertijd 2 werkdagen was had die er weinig op te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe
  • Laatst online: 22-04 13:33

Ippe Ziepe

@ippeziepe

splackavellie85 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:16:
Bij belsimpel staat hij voor 229 met een Vodafone Bel+SMS+Web 275 en wordt er niets gezegd over aansluitkosten

Bij studentmobiel is hij met hetzelfde abonnement 211 euro, maar wordt er wel 24,50 aansluitkosten gerekend.

Iemand een idee of bij belsimpel de aansluitkosten al bij de prijs van het toestel zijn meegerekend? De levertijd daar is 5-7 werkdagen.
Studentmobiel == GSMWijzer. Ik heb er bij die laatste een besteld met een Vf 2jr/200 belwebsms-abo. Inderdaad komen er daar 24,50 aansluitkosten bij, + 6,95 verzending (bij BelSimpel is dat 4,95) + 15 euro bijbetaling voor het toestel (bij BelSimpel: 38 euro).

Ik heb het idee dat die 24,50 van Vodafone komen, dus zal BelSimpel die ook doorbelasten. Maar dat staat niet duidelijk op hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekwoman
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-04-2011
T-Mobile vandaag telefonisch: we leveren vanaf vrijdag uit, dus als u nu bestelt heeft u hem misschien zaterdag in huis. T-mobile Shop (Utrecht) hij is 100% zeker zaterdag binnen (maar ja vorige week zeiden ze dat ie gister zou komen en dat was ook niet waar )(@*$&*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-05 15:24
Ik zal blij zijn als ik hem vrijdag of zaterdag binnen heb, heb hem vorige week donderdag besteld. Maar ik heb zo'n gevoel dat er voorraad problemen zijn, dus er zal wel iets komen, maar mondjesmaat. Ik heb trouwens nog niemand gezien hier die de lg optimus al heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoipimniet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
bullshit of oplichters aan het werk?

Volgens exspansys uk is de release date 21 maart trouwens: http://www.expansys.com/lg-optimus-2x-207496/

[ Voor 60% gewijzigd door Julius op 02-03-2011 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
Ik wacht tot morgen en dan gaat mijn klachtenbrief de deur uit inclusief screenshots van de chat waar mij verteld werd dat er 2 dagen levertijd op dit toestel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-04 12:38
hmm bij pdashop besteld eergisteren. Gisteren stond er zelfs nog levering verwacht 4-3. Vandaag staat ie op 8-3 :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-05 13:57
Anoniem: 397105 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 18:59:
Na lange tijd de Google Nexus S in de gaten te hebben gehouden, heb ik zojuist toch deze telefoon besteld. Ik kreeg een mooi aanbod van een verlenging van T-Mobile Relax 190 1jaar+internet Plus. 83,04 euro bijbetalen. De release in NL van de Nexus S was weer uitgesteld, en daar zou ik ook nog 249 euro moeten bijbetalen.. Scheelt een hoop geld, en hij wordt volgende week geleverd.. Kom in totaal op iets van 480 euro uit.. Best netjes!
Hoe krijg je dit voor elkaar? Ik moet 89,95 bijbetalen voor 1 jaar relax 250 met internet plus..

Even iets anders,
Ik ben al een hele tijd op deze telefoon aan het wachten, de berusting heeft zich ingezet.. Ik hoor het wel als hij er komt. :O :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikeymika
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-06-2023
mobilyz heeft schijnbaar van LG vernomen dat na een kleine vertraging de 2X nu toch echt begin maart zou komen:

http://www.mobilyz.com/ni...t-iets-later-dan-gepland/

CPU: Intel Q6600@ 2,8Ghz || Mobo: ASUS P5KC || Memory: Dominator PC 8500 2x 1GB ||Graphics: Sapphire Radeon HD3870 Toxic ||HDD's: 1x Western Digital 160 GB intern ||1x Maxtor 300 GB Extern ||TFT: Philips 200WP7ES", 8ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoipimniet
Ik had 'm bij Typhone besteld. Heb ze zojuist even gebeld, en er werd mij verteld dat ze hem 7 maart binnenkrijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikeymika
hoipimniet schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 12:55:
Ik had 'm bij Typhone besteld. Heb ze zojuist even gebeld, en er werd mij verteld dat ze hem 7 maart binnenkrijgen!
laten we t hopen.. daar heb ik hem ook besteld :D.. kan niet wachten d:)b d:)b

CPU: Intel Q6600@ 2,8Ghz || Mobo: ASUS P5KC || Memory: Dominator PC 8500 2x 1GB ||Graphics: Sapphire Radeon HD3870 Toxic ||HDD's: 1x Western Digital 160 GB intern ||1x Maxtor 300 GB Extern ||TFT: Philips 200WP7ES", 8ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:27

robertwebbe

Robert Webbe

Topicstarter
Vanmiddag heb ik gesproken met iemand van de BelCompany inkoop afdeling. Vandaag zijn ze binnen gekomen bij de distributie, morgen worden in ze in de loop van de dag afgeleverd in de winkels. :)

Op de website staan ze inmiddels op voorraad: http://www.belcompany.nl/...Detail.aspx?pid=p178031_1

Dus morgen kunnen we ze in de winkels bevingeren _/-\o_

[ Voor 43% gewijzigd door robertwebbe op 03-03-2011 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe

Ippe Ziepe

@ippeziepe

robertwebbe schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 18:55:
Vanmiddag heb ik gesproken met iemand van de BelCompany inkoop afdeling. Vandaag zijn ze binnen gekomen bij de distributie, morgen worden in ze in de loop van de dag afgeleverd in de winkels. :)

Op de website staan ze inmiddels op voorraad: http://www.belcompany.nl/...Detail.aspx?pid=p178031_1

Dus morgen kunnen we ze in de winkels bevingeren _/-\o_
Tof! Maar hij is daar wel ruim duurder zeg. Hopelijk betekent het dat de andere (web)shops ze binnenkort ook op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

:o , ik krijg morgen mijn HTC incredible S binnen, maar denk dat ik hem dan maar om ga ruilen voor een Optimus 2x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
Als ie morgen bij de belcompany te krijgen is verleng ik hem daar! 8 werkdagen was het toch om een verlenging te kunnen annuleren?

Ik heb trouwens al 20 euro betaald aan t-mobile voor die telefoon, dan moet ik daar ook nog achteraan. Ik wacht wel gewoon braaf op t-mobile, het zou toch mooi zijn als ik morgen bericht zou krijgen dat ie wordt afgeleverd.

[ Voor 47% gewijzigd door Julius op 03-03-2011 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:11
Zo dat is snel dan eigenlijk!
Maar behoorlijk duur! ofnie?
Als ik daar mijn Hi abbo verleng met 1 jaar moet ik 289,- bij betalen.
Verleng ik via Hi.nl, hoef ik maar 109,- bij te betalen :?

[ Voor 5% gewijzigd door DeBaroN op 03-03-2011 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfjerolfje
ik heb hem begin deze week besteld bij GSMwijzer... als ze hem morgen binnekrijgen.. heb ik hem zaterdag dan al of gaat het volgende week worden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-05-2024
Wolfjerolfje schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 21:57:
ik heb hem begin deze week besteld bij GSMwijzer... als ze hem morgen binnekrijgen.. heb ik hem zaterdag dan al of gaat het volgende week worden???
Ga maar van volgende week uit.

Btw ik weet niet hoe het precies werkt bij GSMwijzer, maar wordt je contract verzoek pas ook officieel goedgekeurd op het moment dat de telefoon ook op voorraad is of moet je dat van tevoren horen?
Heb namelijk niet zo'n ervaring met online gsm contractverlengingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfjerolfje
ik heb geen idee, ik heb hem nl zonder abbo bestelt, gewoon los toestel...

ik kan niet wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Topicstarter
baronruud schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 21:17:
[...]
Zo dat is snel dan eigenlijk!
Maar behoorlijk duur! ofnie?
Als ik daar mijn Hi abbo verleng met 1 jaar moet ik 289,- bij betalen.
Verleng ik via Hi.nl, hoef ik maar 109,- bij te betalen :?
Vergeet niet dat je KPN en Hi klanten extra korting krijgen als ze goede klant zijn. Er zijn verschillende staffels en dat kan flink oplopen. Deze mogelijke extra korting zit niet in deze prijs. In de winkel kunnen ze aan de hand van je telefoonnummer voor je nakijken hoeveel extra korting je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Hentai
robertwebbe schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 07:54:
[...]

Vergeet niet dat je KPN en Hi klanten extra korting krijgen als ze goede klant zijn. Er zijn verschillende staffels en dat kan flink oplopen. Deze mogelijke extra korting zit niet in deze prijs. In de winkel kunnen ze aan de hand van je telefoonnummer voor je nakijken hoeveel extra korting je krijgt.
Nou: ik ben al jaren Hi abbonee en ondanks dat ik vaak over mijn bundel ging kreeg ik nog minder korting dan een nieuwe abbonee (met de reden: u hoeft geen aansluitkosten te betalen). Heb toen maar verlengd naar MTV mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Mobile Experts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-03-2021

T-Mobile Experts

Bedrijfsaccount T-Mobile
Hardcore-Maniac schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 17:06:
Heb net gebeld naar tmobile aangezien er idd 3 tot 4 weken staat.

Er werd mij vermeld dat in hun systeem 2 weken stond... maar dat het ook eerder kon zijn... hij dacht dat t misschien wel volgende week werd... toen ik hem zei dat ik screenshots heb van de chat waarbij ze zegt dat ze het nagevraagd heeft en de levertijd 2 werkdagen was had die er weinig op te vertellen.
Ik heb het nagekeken en zie inderdaad dat de levertijd is gewijzigd. De huidige levertijd staat nu op 3 tot 4 weken wanneer je telefonisch of via onze webshop bestelt. Wij hebben geen inzage in de levertijden van de T-Mobile Shops.

Cindy
T-Mobile Webcare

T-Mobile Netherlands BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
Bedankt voor het antwoord, goed dat jullie zo op forums mee kijken!

Echter heb ik weinig aan uw antwoord aangezien er niets concreets bekend is.

Elk T-mobile team vermeld weer een andere datum(Chat 2 werkdagen Telefoon 2 weken Website 3 tot 4 weken)

Ik zit met het probleem dat mijn oude telefoon(T-mobile G1) stuk is en wacht dus met smart op de LG, als er 3 tot 4 weken levertijd op zit had ik hem nooit via jullie besteld maar via bijv de Belcompany die hem vandaag al binnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekwoman
Net gebeld door Belcompany winkel in Utrecht (centrum) hij is binnen! :O _/-\o_
Dus gaat heen en bekijk het toestel!
Helaas daar nog € 130 bijbetalen, bij T-mobile zelf gratis (750min/jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb net met LG gebeld met de vraag wanneer kunnen we de telefoon verwachten, antwoord was: het is een geheim, maar ik kan wel zeggen dat het een van deze dagen wordt :?

Op studentmobiel.nl staat nog steeds week 9. Geprobeerd ze te bellen maar iedere keer krijg ik het is momenteel erg druk probeer op een andere tijdstip. :(

Update:
Heb eindelijk iemand van studentmobiel gesproken, zij krijgen het vandaag binnen. Dus ik mag waarschijnlijk vandaag komen ophalen voor 452€! :P

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 313828 op 04-03-2011 11:05 . Reden: nieuwe info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoipimniet
Net nog maar even gebeld naar Typhone, er wordt mij nog steeds verteld dat ze hem maandag binnenkrijgen en dat ik hem dinsdag dus op de mat krijg *is hoopvol*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lax1988
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-04 17:16
Wel een prijsverschil , heb 2 weken geleden bij gsmwijzer voor 452,- gekocht en bij Belcompany kost hij los 549,99 !!! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:11
robertwebbe schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 07:54:
[...]
Inderdaad dat is waar, glad vergeten! bedankt.
Hi.nl geeft aan introductie vanaf begin April.
Door een foutje in de site (denk ik) kan ik nu al verlengen schijnbaar (5mnd van te voren)
Zitten ze er aan vast als ik de bestelling plaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:02
Op GSMwijzer wordt inmiddels aangegeven dat de telefoon in voorraad is:
http://www.gsmwijzer.nl/gsmshop/product/8598/lg-optimus-2x-speed-black?plan_id=129&provider_id=5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:33

gwystyl

Beugeltje dan maar?

GSMwijzer staat ook als goedkoopste als je de pricewatch met abonnement bekijkt en selecteert op totaalprijs
pricewatch: LG P990 Optimus 2X Speed Zwart

Volgens mij klopt dat aanbod echter niet
Pricewatch zegt
abonnementskosten 24 x € 11,45 --> moet 9 x € 11,45 en 15 x € 22,45 zijn
toestelprijs € 27. Dat is in combinatie met Telfort 400 2 jaar. Met Telfort 200 2 jaar is het € 268
Dan kom ik uit op totaal € 715,30 ipv € 338 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
Erg duur inderdaad, bij tmobile moet ik 20 euro bijbetalen en bij belcompany 140 euro met hetzelfde abbonement...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Net even gebeld naar gsmwijzer.nl, voor de liefhebbers ;) Bij gsmwijzer.nl als je hem los besteld voor 458 euro, heb je hem morgen nog in huis :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjanC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-05 15:22
owja :

Beste Dhr. burp2001,

Het toestel is vandaag binnen gekomen. Wij zullen proberen uw aanvraag vandaag te verwerken. T-Mobile heeft helaas een storing en het kan zijn dat u pas maandag wordt aangesloten. Wij zullen er alles aan doen om het toestel zo snel mogelijk u kant op te sturen.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice GSMwijzer.nl

woei!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Natuurlijk wel voor 2, a 3 uur vanmiddag bestellen bij gsmwijzer. Anders heb je hem pas maandag of dinsdag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-05 14:15
Net gebeld met Hi maar daar blijft hij gewoon op 1 april staan. Dus ben benieuwd of het allemaal klopt wat ze bij de andere en/of bij Hi zeggen

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
Net gebeld met Tmobile, werkelijke levertijd is echt 3 tot 4 weken.

Heb mijn order geannuleerd en via GSM wijzer besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Mobile Experts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-03-2021

T-Mobile Experts

Bedrijfsaccount T-Mobile
@Hardcore-Maniac
Mijn excuses voor de ontstane verwarring. Alle medewerkers van T-Mobile kunnen de levertijden van de toestellen nakijken in ons eigen informatiesysteem. Deze levertijden kunnen natuurlijk veranderen omdat we afhankelijk zijn van de leveranciers. Zo stond bijvoorbeeld op 28 februari de levertijd voor de LG Optimus 2X Speed vanaf week 10 nog op 2 werkdagen. Inmiddels is het dus aangepast naar 3 tot 4 weken wanneer je bestelt via de telefoon of in onze webshop.

Ik hoop dat je de bestelling van GSM Wijzer snel ontvangt. :)

Cindy
T-Mobile Webcare

T-Mobile Netherlands BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Laatst online: 07-05 16:32
alwaysleft schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 12:35:
Net even gebeld naar gsmwijzer.nl, voor de liefhebbers ;) Bij gsmwijzer.nl als je hem los besteld voor 458 euro, heb je hem morgen nog in huis :D _/-\o_
geniaal op de canyouhandlethespeed.nl website staan 'verkooppartners' daar is gsmwijzer.nl er geen van en ze hebben hem als eerste. goedzo lg ! :P
hoop dat ik de mijne maandag of dinsdag iig binnen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
Bedankt voor je reactie.

Ik vraag me af waarom de medewerkers dat niet de moeite doen om even te kijken, hier scoort t-mobile geen punten mee...en mijn vertrouwen was al niet zo groot vanwege vorige bereik klachten.

Ook ben ik er niet echt tevreden mee hoe dit afgehandeld word(dingen beloofd en niet nagekomen e.d.)

Ik moet nu de telefoon bij GSMwijzer bestellen waar hij 50 euro duurder is en ik hem later heb als dat ik verwacht had en beloofd is.

Hiervoor ga ik ook een klacht indienen bij T-mobile aangezien ik screenshots heb van alle chatgesprekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekwoman
Neg opgehaald bij Belcompany (die had er 2 binnengekregen), overgestapt naar KPN/ MTV mobile vanwege 50% korting op de Belkosten, met een € 80 ab. wel interessant. Had ook genoeg van het T-mobile netwerk.
Moest wel €150 eu bijbetalen, en bij MTV mobile zelf was ie gratis geweest. 8)7

Hij is supersnel, heel gaaf. Wordt wel heeeel warm tijdens het opladen :o , maar dat zal de dual core wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
Leuk dat je hem binnen hebt! schrijf maar eens korte review als je zin hebt! :*)

dat warm worden is heel normaal doet vrijwel elke telefoon.

[ Voor 30% gewijzigd door Hardcore-Maniac op 04-03-2011 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Topicstarter
geekwoman schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 14:06:
Wordt wel heeeel warm tijdens het opladen :o , maar dat zal de dual core wel zijn.
Hahahahahaha _O-

Sorry. Dat heeft er niets mee te maken. Door het snelladen zal het warm worden.
Pas als je hem gebruikt zou je de warme van de processor kunnen voelen maar dat lijkt me niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
Bericht gekregen van GSMwijzer.nl dat mijn order verzonden is, dus ik hoop hem morgen nog net binnen te kunnen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekwoman
eerste reviewtje van m'n LG optimus 2x in juiste topic geplaatst (hoop ik)
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/35631341

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net opgehaald! :) er zit geen hdmi kabel bij :'(
Ik ga nu hdmi kabel halen kost wel 20€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
drijfhout schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 14:34:
Bericht gekregen van GSMwijzer.nl dat mijn order verzonden is, dus ik hoop hem morgen nog net binnen te kunnen hebben :)
Had je m los besteld of met verlening? Ik heb met contractverlening T-mobile besteld maar staat nog steeds op "Contract ontvangen". Vanochtend gebeld, kans was heel groot dat ze vandaag zouden versturen werd me verteld, maar las een paar posts terug ook dat ze gezegd hadden dat T-Mobile storing had met het contractsysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
Ik heb hem vandaag opgehaald bij de belcompany, nu lekker klooien, de eerste review zal ik over een aantal dagen plaatsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Net voor 3-en bestelt bij GSMwijzer. Na mijn bestelling stond hij nog steeds op voorraad op de website (ondertussen naar in bestelling). Zit nu met smart te wachten op mailtje dat hij verstuurd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
Dr0pSHoT schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 15:05:
[...]

Had je m los besteld of met verlening? Ik heb met contractverlening T-mobile besteld maar staat nog steeds op "Contract ontvangen". Vanochtend gebeld, kans was heel groot dat ze vandaag zouden versturen werd me verteld, maar las een paar posts terug ook dat ze gezegd hadden dat T-Mobile storing had met het contractsysteem.
Met HI contractverlenging.
Ik heb ook al een redelijke tijd terug bestelt dus ik zal wel redelijk vooraan in de lijst staan zeg maar.

Hoewel ik pas bericht van verzending kreeg nadat ik een bericht had gestuurd had waarin ik vroeg hoe het nou zat met mijn order.
Kan ook gewoon toeval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Ik heb mijn toestel + abo vorige week dinsdag besteld bij GSMWijzer, maar nog niets gehoord verder... Bah! Zo irritant als je iets heel graag wilt, dat je dan op de site ziet dat hij op voorraad is, en dan op forums leest dat er allemaal mensen zijn aan wie het toestel al is verzonden... *ongeduldig*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
De voorraad is volgens mij nu ook weer op, tenminste op de site staat nu dat ze in bestelling staan.
Dus ik ben bang dat als je vandaag geen bericht krijgt dat het nog weleens iets langer kan duren omdat je dan op de volgende lading moet wachten.

1 advies wel, gewoon lastig en vaak vragen hoe het met je bestelling zit, bij de meeste van dit soort bedrijven werkt dat wel goed :P
Het zou niet voor het eerst zijn dat ze mensen vergeten.

Zelf had ik mijn bestelling al op 22 februari geplaatst dus uiteraard scheelt dat ook wel iets.

[ Voor 10% gewijzigd door drijfhout op 04-03-2011 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
geekwoman schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 14:06:
Neg opgehaald bij Belcompany (die had er 2 binnengekregen), overgestapt naar KPN/ MTV mobile vanwege 50% korting op de Belkosten, met een € 80 ab. wel interessant. Had ook genoeg van het T-mobile netwerk.
Moest wel €150 eu bijbetalen, en bij MTV mobile zelf was ie gratis geweest. 8)7

Hij is supersnel, heel gaaf. Wordt wel heeeel warm tijdens het opladen :o , maar dat zal de dual core wel zijn.
edit

[ Voor 10% gewijzigd door alwaysleft op 04-03-2011 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
Net nog maar eens gebeld naar gsmwijzer.
Ze hebben nog steeds storing bij T-Mobile waardoor ze geen imei nummers kunnen invoeren.
Naar verwachting gaat de verzending vandaag niet meer lukken, maandag moet (hij benadrukte het woord "moet") deze storing opgelost zijn en wordt het toestel alsnog verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

Dr0pSHoT schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 16:19:
Net nog maar eens gebeld naar gsmwijzer.
Ze hebben nog steeds storing bij T-Mobile waardoor ze geen imei nummers kunnen invoeren.
Naar verwachting gaat de verzending vandaag niet meer lukken, maandag moet (hij benadrukte het woord "moet") deze storing opgelost zijn en wordt het toestel alsnog verzonden.
T-mobile kun je op zaterdag ook abo's invoeren. Dus als ze moregn het contract invoeren en ze melden hem morgen ook aan bij TNT dan heb je hem waarschijnlijk maandag in je handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
Anoniem: 105188 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 16:29:
[...]

T-mobile kun je op zaterdag ook abo's invoeren. Dus als ze moregn het contract invoeren en ze melden hem morgen ook aan bij TNT dan heb je hem waarschijnlijk maandag in je handen.
Helaas werken ze bij gsmwijzer.nl niet op zaterdag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe

Ippe Ziepe

@ippeziepe

drijfhout schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 16:11:
[...]
Zelf had ik mijn bestelling al op 22 februari geplaatst dus uiteraard scheelt dat ook wel iets.
Ik had hem ook op 22 februari besteld inderdaad. Zou het echt *)$^ vinden als mensen die vandaag aboloos bestellen hem meteen uitgeleverd krijgen. Toch maar even bellen...

Edit: vanwege nummerbehoud T-Mobile -> Vodafone kan het nog even duren voordat ze 'm opsturen. Wordt ws. woensdag of donderdag. (N.B. Ik ga dus weg bij Tmob en ga naar Vf.)

[ Voor 18% gewijzigd door Ippe Ziepe op 04-03-2011 16:53 . Reden: zie boven ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
Ippe Ziepe schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 16:46:
[...]

Ik had hem ook op 22 februari besteld inderdaad. Zou het echt *)$^ vinden als mensen die vandaag aboloos bestellen hem meteen uitgeleverd krijgen. Toch maar even bellen...
heb hem op 11 februari besteld, ik had hem toch nu echt wel verwacht :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 369648

T-Mobile blijft verbazen: ondanks de berichten over 3-4 weken levertijd heb ik zojuist de bezorgafspraak gemaakt voor woensdag aanstaande. Ik had wel vroeg besteld, volgens mij op de eerste dag dat hij via T-Mobile beschikbaar was (24-02?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xsive
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 08:29

xsive

ii

Ik heb zojuist ook de T-Mobile bezorgafspraak gemaakt voor dinsdag a.s.

Jammer van het weekend

Polestar 2 MY22 LRDM Magnesium SW2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Voor de mensen met teveel poen als je het toestel morgen wilt hebben ;)

Pdashop.nl heeft hem ook op vooraad en binnen 24 uur leverbaar, 519 euro wel :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikeymika
Vanmiddag nog even gebeld met Typhone.

Ze vertelde me dat hij ingepakt was, vandaag nog werd verzonden en ik hem morgen thuis zeker krijg.
d:)b *O* d:)b *O*

(heb hem 22 feb. besteld)

[ Voor 4% gewijzigd door mikeymika op 04-03-2011 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
ik heb inmiddels ook bericht gekregen van t-mobile.
als de koerier een beetje verder dan z'n gps kijkt heb ik m dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
mikeymika schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 18:48:
Vanmiddag nog even gebeld met Typhone.

Ze vertelde me dat hij ingepakt was, vandaag nog werd verzonden en ik hem morgen thuis zeker krijg.
d:)b *O* d:)b *O*

(heb hem 22 feb. besteld)
wauw heb je extra bij betaald ofzo, ik heb op 11 februari al besteld bij typhone!
hmm morgen dan toch maar helemaal plat bellen en tickets aan maken :D

*EDIT excuses ik was iets te voorbarig!
De onderstaande producten zijn per pakketpost van TNT Pakketservice aan u verzonden:

- 1x LG Optimus 2X Speed

De hierboven genoemde producten zijn verstuurd via TNT Post. U kunt op www.tracktrace.nl de zending volgen. U heeft dan de hieronder genoemde gegevens nodig. Ook kunt u rechtstreeks op de onderstaande link klikken om in een nieuwe scherm de verzendstatus te bekijken:

[ Voor 32% gewijzigd door eniux op 04-03-2011 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als jullie hem hebben, denk aan de foto's en de reviews. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikeymika
haha valt wel op dat iedereen aardig ongeduldig is (inclusief ik zelf ;))
ik heb zo'n zelfde mailtje ook ontvangen zag ik.. dus morgen heel de dag naar de brievenbus staren :P

[ Voor 5% gewijzigd door mikeymika op 04-03-2011 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoipimniet
mikeymika schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 19:42:
ik heb zo'n zelfde mailtje ook ontvangen zag ik.. dus morgen heel de dag naar de brievenbus staren :P
Ik ook! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Anoniem: 369648 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 17:03:
T-Mobile blijft verbazen: ondanks de berichten over 3-4 weken levertijd heb ik zojuist de bezorgafspraak gemaakt voor woensdag aanstaande. Ik had wel vroeg besteld, volgens mij op de eerste dag dat hij via T-Mobile beschikbaar was (24-02?).
Zelfde hier.. hun status applicatie is crap >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cone-e3
  • Laatst online: 05-05 13:47
Vandaag mijn order gecancled bij t-mobile, konden me niet zeggen wanneer hij er zou zijn, + was toch al niet helemaal tevreden over t-mobile dus vandaag gekocht bij de belcompany, ze hadden er nog 4 liggen :D mooi toestel, is het zeker waard. Alleen jammer dat er geen HDMI kabel bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-05 19:24
Ja je kunt hem daar kopen maar toch is het jammer dat er geen bij zit.

Btw de LG software is die een beetje bruikbaar?
Heb zelf nogal negatieve ervaringen met de Samsung software.

[ Voor 17% gewijzigd door Deadsy op 04-03-2011 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
F*ck F*ck t-mobile zeg.... nu ik hem geannuleerd heb krijgt iedereen de mail dat die opgestuurd word... net bij gsmwijzer besteld voor 60 euro meer plus dat hij na mijn bestelling ineens niet meer op voorraad was terwijl ik vantevore gebeld had of deze op voorraad was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cone-e3
  • Laatst online: 05-05 13:47
Deadsy schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 22:56:
[...]

Ja je kunt hem daar kopen maar toch is het jammer dat er geen bij zit.

Btw de LG software is die een beetje bruikbaar?
Heb zelf nogal negatieve ervaringen met de Samsung software.
hij is bij mij al 1x vastgelopen :D geen idee waarom, en ik kan op de een of andere vage reden het internet niet op:S morgen even langs de primafoon..... (ja heb mtv mobile) gelukkig thuis wifi ^^

ja internet instellingen al nagekeken.

voor de rest een mooie telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
ik wordt helemaal gek hier, heb vanmiddag typhone zitten F5'en in de hoop dat er iets zou veranderen. (gebeurde ook trouwens :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drijfhout
cone-e3 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 23:12:
[...]

hij is bij mij al 1x vastgelopen :D geen idee waarom, en ik kan op de een of andere vage reden het internet niet op:S morgen even langs de primafoon..... (ja heb mtv mobile) gelukkig thuis wifi ^^

ja internet instellingen al nagekeken.

voor de rest een mooie telefoon
Ligt denk ik aan de provider, MTV mobile zit toch ook gewoon op het netwerk van KPN?
Bij mij is de 2X onderweg en is net volgens mij het nieuwe HI contract(verlenging) ingegaan aangezien ik ineens op mijn huidige GSM 3G+ zie staan maar internet het ook ineens niet meer doet.
Gok dat het gewoon een overgangs storinkje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

drijfhout schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 00:52:
[...]

Ligt denk ik aan de provider, MTV mobile zit toch ook gewoon op het netwerk van KPN?
Bij mij is de 2X onderweg en is net volgens mij het nieuwe HI contract(verlenging) ingegaan aangezien ik ineens op mijn huidige GSM 3G+ zie staan maar internet het ook ineens niet meer doet.
Gok dat het gewoon een overgangs storinkje is.
Dacht dat MTV via Vodafone ging. Ben op dit moment niet zo tevreden over Vodafone dus zat te denken aan Telfort wat wel via KPN gaat. Als MTV via KPN gaat wil ik dat wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Hentai
MTV mobile=Hi=KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
nou daar was niet veel staren naar de brievenbus bij TNT is erg snel. 8.07 kreeg ik hem binnen :O nu mee spelen :D
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste