[Multi] The Elder Scrolls V: Skyrim Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 70.011 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-06 23:16
Al 1000 posts in dit topic. Het gaat hard. Ik zal een nieuwe TS maken waar de nieuwe informatie in verwerkt is.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oehoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-06 12:04

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Een van mijn meer optimistisch ingestelde vriendjes moest zonodig met het bericht aankomen zetten dat Skyrim het risico loopt vertraagd te gaan worden.... Geruchten natuurlijk, maar nu begint het ergens bij me te knagen.

:'(

Had iemand hier al meer over gehoord?

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb er niets over gehoord. En ook op de E3 waren ze nog zeer stellig over eleven-eleven-eleven.

Ook vind ik de verklaring niet heel gegrond:
Analysts like Pachter believe that because there are so many high profile titles being released in the November time frame, that Bethesda would have nothing to lose by pushing back the release date three months for a polished release and a less competitive market.

Other fourth quarter 2012 titles include Halo Combat Evolved Anniversary, Need for Speed: The Run, Uncharted 3, Modern Warfare 3, Assassin’s Creed: Revelations, , Saints Row, Diablo 3, and Guild Wars II.
Ten eerste maakt Skyrim concurrentietechnisch gezien gehakt met de rest.
Ten tweede zou in februari releasen Skyrim tegenover Mass Effect 3 zetten, wat volgens mij een stuk flinkere concurrentie is.
En als laatste betwijfel ik of ze de holiday season zouden willen missen.

Maar als het spel gewoon niet af is, dan heb ik natuurlijk liever dat ze het uitstellen :) Maar Beth heeft genoeg ervaring en kunde om zoiets prima op tijd te laten komen.

[ Voor 88% gewijzigd door anandus op 07-07-2011 16:17 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-06 14:38
De game meer polijsten vind ik zelf geen probleem :) Zeker niet als ze dan ook de graphics even up-to-date brengen. Een half product wordt niemand vrolijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
In de gameplay demo's zag het spel er al ver af uit. Natuurlijk hebben we daar niet gezien hoe het staat met de quests en met de andere gebieden, maar de rest ziet er al goed uit. Lijkt me sterk dat ze dit spel gaan uitstellen.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-06 23:42

M2M

medicijnman

Avalaxy schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 16:16:
De game meer polijsten vind ik zelf geen probleem :) Zeker niet als ze dan ook de graphics even up-to-date brengen. Een half product wordt niemand vrolijk van.
Als er een halfbakken game uit komt (graphic-wise) is het nog geen ramp. Gameplay staat voorop, en als ik het goed begrepen heb komen er een berg mod-tools vrij na launch, waardoor eventuele graphics problemen door de community opgepoetst worden.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nouja, een ding kunnen we wel zeker van zijn: Ongeacht de releasedatum zal het spel nog vol bugs zitten :D
Natuurlijk, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst, maar het zou me niets verbazen :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
Inderdaad Anandus, ik hoop alleen maar dat Quarn en CorePC de tijd kunnen vinden om de vele onopgeloste bugs en onjuist geplaatste bomen / stenen / meubels etc te corrigeren. :+ (Unofficial Oblivion Patch is niet voor niets een belangrijke mod geworden!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-06 14:38
In wat voor taal worden dat soort mods normaalgesproken geschreven, weet iemand dat? Wellicht kan ik zelf wel meehelpen met wat mods maken, ik kan vrij aardig programmeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:07

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Met een beetje "creatief" zoeken kom je hier uit. Goed zo, zelf gedaan.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
En we gaan verder in deel 2: [Multi] The Elder Scrolls V: Skyrim - Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.