Als ze zo'n bank-app vanaf 0 weer moeten opbouwen dan duurt dat wel wat langer. Ze zullen ook (omdat ze het gratis leveren (hoewel je indirect wel betaald) en het platform toch niet zo groot is) ook niet zoveel haast hebben, al zullen ze het leuk vinden als ze de eerste zijn. Ik denk dat dit wel gaat helpen voor de overige banken, als ie eenmaal uit is. Die kijken bij elkaar natuurlijk allemaal af).
Maar bedenk wel dat zo'n bank-app toch wel wat beter beveiligd moet zijn dan een fart-app, dus duren dat soort dingen zoiezo lang.
Wat overigens wel kan meehelpen is dat de rabo-app (eer hij uit is) dan ook relatief snel beschikbaar kan zijn voor Windows 8!?
Dat Drawsomething trouwens minder active gebruikers heeft is helemaal niet desastreus. Dat zijn gewoon mensen die even hebben gekeken en het eigenlijk maar niets vinden. Net zoals ik even Wordfeud heb gespeeld, maar erachter kwam dat ik scrabble eigenlijk ook geen hout aan vind, ook al is het digitaal. Mijn zus en enkele vrienden van me spelen het nog wel, dus boeit me weinig. Al zie je dat dit toch veelal gespeeld wordt met stelletjes. Mijn zus met dr vriend, een vriend met zijn vriendin, etc. Maar het ziet er wel leuk uit.
Ik had overigens wel verwacht dat omgpop wel met spellen zou komen, heeft nog lang geduurt. Hoop dat ze meer apps gaan maken (of 1 grote) met de spellen die ze nu op de site hebben. Zijn leuke dingen. Het grote probleem zal wel zijn dat het in flash is gemaakt en dat is lastig porten.
Martinspire wijzigde deze reactie 19-04-2012 12:17 (42%)