Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• HyperioN
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 30-07 12:59
Toevallig gaat het hier over accu's en laders.

Vandaag heb ik namelijk een erg vreemde bug gehad m.b.t. de accu, waardoor ik zelfs even dacht dat mijn toestel defect zou zijn.

Ik had vannacht, net als iedere nacht, mijn toestel keurig aan de lader gehangen. Toen ik echter vanochtend mijn toestel loskoppelde kreeg ik direct de melding "Battery power critical - please recharge your device" (of zoiets, weet het niet meer letterlijk), en een leeg batterij-icoontje.

Vreemd.. In eerste instantie dacht ik dat het stekkertje er dan wel niet goed ingezeten zou hebben; even daarna besefte ik dat dat niet kon aangezien de telefoon dan ook niet zou detecteren dat ik de telefoon afgekoppeld had en die melding gaf.
Anywho; ik moest snel naar mijn werk, wat een elektronicazaak is en waar ik dus gelukkig een micro-USB-ladertje ter beschikking had. Dus op m'n werk maar opladen dacht ik; dan kan ik meteen uitsluiten dat de lader eventueel kapot is.
Mijn telefoon was inmiddels uitgeschakeld (leeg), dus direct weer aan de lader om 09:00u. Toen ik echter om 12:00u mijn telefoon weer oppakte en het ladertje afkoppelde, kreeg ik wr die melding. De accu was dus niet bijgeladen volgens de telefoon!

Dusja, toen was ik bang dat mijn toestel terug moest.. Het was immers een ander ladertje.
Toen gaf mijn collega echter de tip: haal de accu eens eruit, en laat hem een paar minuten eruit.
Zo gezegd, zo gedaan. Na 10 minuutjes weer met de allerlaatste hoop de accu erin teruggestopt; telefoon aangezet en waarempel: resultaat!
Het batterij-icoontje gaf ineens helemaal vol aan! :) Gelukkig, toestel niet stuk.

Toch vreemd. Op een of andere manier is het accu-meetsysteempje helemaal in de war geweest. Zelfs nadat het toestel volledig uitgeschakeld was geweest bleef het probleem bestaan.

Gelukkig toch opgelost. Hopelijk gaat het niet vaker voorkomen :)

• .oisyn
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 22:58

.oisyn

Moderator Digitale valuta/coinmining

Discussiewinnaar 2014

Ik heb 'm nu ook aan een random micro-usb lader hangen (kostte 10 euro op de markt), maar dat schiet dus echt niet op. Volgens mij moet ie er een dag aan hangen om helemaal vol te raken. Hij hangt er nu 2.5 uur aan, maar hij is pas op 20% oid.

Op het doosje staat wel "automatic adjustment to an appropriation according to the phone's specifications". Even los van het gebrekkige engels, wellicht doet de lader zich voor als usb host (aangezien volgens de officiele usb specs je er niet zomaar een bepaalde stroomsterkte op mag zetten - de client moet daar om vragen), en geeft de officiele lader gewoon doodleuk de sterkte die de telefoon verwacht?

.oisyn wijzigde deze reactie 10-12-2010 17:09 (58%)

Dufresne, party of two...?
Bush, party of three...
Yeah, but what happened to the Dufresnes? No one seems to care. Who can eat in a time like this, people are missing! Bush, search party of three! You can eat once you find the Dufresnes.

• PaT
  • Laatst online: 20:20

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik heb even een vraagje voor de mede Omnia bezitters. Bij het typen van tekst lukt het mij met geen mogelijkheid om in een woord te gaan staan met de 'cursor'. Ik kan een heel woord selecteren en soms met een beetje mazzel voor dat woord komen, maar er in lukt niet. Daarmee bedoel ik als ik bijvoorbeeld 'halglo' zou hebben getypt het mij niet lukt om de cursor zo te plaatsen dat ik alleen de g kan weghalen. Ik moet dan het hele woord weghalen en opnieuw typen.

Dit gebeurt mij toch met enige regelmaat. Het zal vast kunnen maar ik heb nog niet door hoe.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• wilhelmstroker
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 01-05-2012

wilhelmstroker

Space is the Place

quote:
ppaddo schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 20:45:
Ik heb even een vraagje voor de mede Omnia bezitters. Bij het typen van tekst lukt het mij met geen mogelijkheid om in een woord te gaan staan met de 'cursor'. Ik kan een heel woord selecteren en soms met een beetje mazzel voor dat woord komen, maar er in lukt niet. Daarmee bedoel ik als ik bijvoorbeeld 'halglo' zou hebben getypt het mij niet lukt om de cursor zo te plaatsen dat ik alleen de g kan weghalen. Ik moet dan het hele woord weghalen en opnieuw typen.

Dit gebeurt mij toch met enige regelmaat. Het zal vast kunnen maar ik heb nog niet door hoe.
quote:
To place your cursor where you want it
If you want to place your cursor in the middle of some text you've already written, tap and hold the screen near the text you want to change until a cursor appears, then drag your finger to move the cursor exactly where you want it.
En nog meer handige tips mbt het keyboard staan hier:
http://www.microsoft.com/.../start/keyboard-tips.aspx

wilhelmstroker wijzigde deze reactie 10-12-2010 20:52 (6%)

• Relief2009
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 30-07 01:01
quote:
.oisyn schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 17:03:
Ik heb 'm nu ook aan een random micro-usb lader hangen (kostte 10 euro op de markt), maar dat schiet dus echt niet op. Volgens mij moet ie er een dag aan hangen om helemaal vol te raken. Hij hangt er nu 2.5 uur aan, maar hij is pas op 20% oid.

Op het doosje staat wel "automatic adjustment to an appropriation according to the phone's specifications". Even los van het gebrekkige engels, wellicht doet de lader zich voor als usb host (aangezien volgens de officiele usb specs je er niet zomaar een bepaalde stroomsterkte op mag zetten - de client moet daar om vragen), en geeft de officiele lader gewoon doodleuk de sterkte die de telefoon verwacht?
Dat is te traag. Hier micro-usb lader van samsung zelf en die doet er max 3 uur over van 10 tot 100%

• Lg102
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 13-08-2013
Mensen, vraagje.

Ik heb voor school mijn lesrooster in een .ICS bestand. Nu wordt dit niet ondersteund door WP7, maar ik zou het toch graag in de calendar willen hebben. De google calender ondersteunt .ICS wel. Kan ik de google calendar syncen met die van mijn telefoon?

Nvm. Gevonden. Raar dat het niet vanuit de calendar zelf kan.

Lg102 wijzigde deze reactie 11-12-2010 11:35 (10%)

• Severion
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 08-07 21:07
quote:
HyperioN schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:30:
Toevallig gaat het hier over accu's en laders.

Vandaag heb ik namelijk een erg vreemde bug gehad m.b.t. de accu, waardoor ik zelfs even dacht dat mijn toestel defect zou zijn.

Ik had vannacht, net als iedere nacht, mijn toestel keurig aan de lader gehangen. Toen ik echter vanochtend mijn toestel loskoppelde kreeg ik direct de melding "Battery power critical - please recharge your device" (of zoiets, weet het niet meer letterlijk), en een leeg batterij-icoontje.

Vreemd.. In eerste instantie dacht ik dat het stekkertje er dan wel niet goed ingezeten zou hebben; even daarna besefte ik dat dat niet kon aangezien de telefoon dan ook niet zou detecteren dat ik de telefoon afgekoppeld had en die melding gaf.
Anywho; ik moest snel naar mijn werk, wat een elektronicazaak is en waar ik dus gelukkig een micro-USB-ladertje ter beschikking had. Dus op m'n werk maar opladen dacht ik; dan kan ik meteen uitsluiten dat de lader eventueel kapot is.
Mijn telefoon was inmiddels uitgeschakeld (leeg), dus direct weer aan de lader om 09:00u. Toen ik echter om 12:00u mijn telefoon weer oppakte en het ladertje afkoppelde, kreeg ik wr die melding. De accu was dus niet bijgeladen volgens de telefoon!

Dusja, toen was ik bang dat mijn toestel terug moest.. Het was immers een ander ladertje.
Toen gaf mijn collega echter de tip: haal de accu eens eruit, en laat hem een paar minuten eruit.
Zo gezegd, zo gedaan. Na 10 minuutjes weer met de allerlaatste hoop de accu erin teruggestopt; telefoon aangezet en waarempel: resultaat!
Het batterij-icoontje gaf ineens helemaal vol aan! :) Gelukkig, toestel niet stuk.

Toch vreemd. Op een of andere manier is het accu-meetsysteempje helemaal in de war geweest. Zelfs nadat het toestel volledig uitgeschakeld was geweest bleef het probleem bestaan.

Gelukkig toch opgelost. Hopelijk gaat het niet vaker voorkomen :)
Ik heb precies hetzelfde gehad!, de eerste dag dat ik hem kreeg was op mijn werk, aan de usb lader gehangen, deed ie het prima,

toen ik hem savonds thuis weer ging gebruike heb ik m voor t slape gaan, dr aan gehange, en sochtends was de accu helemaal niet bijgeladen!

paar uur daarna weer geprobeerd op mijn werk, toen deed ie t wel, sindsdien doet hij het wel altijd gelukkig

• PaT

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

quote:
Hey bedankt, die variant had ik zelf nog niet bedacht.

Voorlopig kan ik er niets mee, want mijn Omnia 7 is vanmiddag weer ingeleverd bij Coolblue. Ik moet rekening houden met 3 weken voordat ik hem terug heb, dus maar hopen dat dat dit jaar nog wordt.

Zeer waarschijnlijk gaat het een dure grap worden want het wordt een nieuw scherm en nieuw behuizing. Mogelijk dus gewoon een nieuw toestel, want ik heb zo'n vermoeden dat de bluetooth module ook een opdonder heeft gehad. Sinds gisteren was er namelijk geen fatsoenlijk gesprek te voeren via mijn Parrot carkit. De oude telefoon doet het nog prima daarmee.

Tot die tijd ga ik dit topic blijven volgen zodat ik in ieder geval op de hoogte blijf van mijn nieuwe favoriete mobiele OS en telefoon.

Overigens kwam ik er laatst nog wel achter dat de Omnia 7 Wifi-N alleen op de 2,4 Ghz band doet. Mijn 5Ghz. netwerk was een niet bestaand iets voor het toestel.
Verder vind ik de ontvangst sterkte van Wifi erg goed. Ik heb alleen mijn X1 als referentie, maar nu kan kon ik gewoon bij de buren op mijn Wifi. Dat hoefde ik met die X1 niet te proberen!

PaT wijzigde deze reactie 11-12-2010 17:37 (14%)

• Lg102
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 13-08-2013
Ik heb een data abonnement bij Yes Telecom, (kpn netwerk). Ik krijg het op de Omnia 7 alleen niet aan de praat. ik krijg bij elke site in de browser "je hebt geen toegang tot deze pagina". Email verzenden en ontvangen gaat echter wel (wifi is uit). Ik heb alle instellingen al door gezocht, maar er is niks te vinden wat mij in de goede richting stuurt.

Edit: niet dus. Iemand een idee?

Lg102 wijzigde deze reactie 28-12-2010 12:35 (37%)

• pven
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

pven

sponsort

Modbreak:
Offtopic-discussie over ingrijpen van moderators is getrashed.

Als er behoefte aan is dan mogen individuele gevallen via DM worden besproken, grotere vraagstukken mogen in Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic

Graag weer ontopic over dit toestel!

@pvenpven || KWF || Slotje.com (te koop) || blog || reviews || marktplaats

• Coreantes
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 30-07 18:48

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Kort een update over mijn ervaringen na zo'n drie weken gebruik.

Ik gebruik op dit moment de Omnia 7 veel zakelijk, compleet mijn intentie. Ik bel, sms, mail (exchange & UPC-mail) redelijk veel, daarnaast af en toe eens een pagina en een YouTube filmpje. Ik kan ruim een dag met de Omnia 7 voort (pushmail op exchange, per uur sync op mijn upc-mail). Ik ben wat dat betreft echt heel erg tevreden. Een keer strestest gedaan, twee uur continue fora bezoeken over 3G en mijn accu was naar 35% gezakt vanuit een volle charge. Not bad at all... en voor mij geen werkelijke situatie dus!

Daarnaast voor werk bezig met CRM 4.0 en CRM 2011 beta (Azure). Dit werkt ook heerlijk op het 4 inch scherm; ik kan perfect browsen door de structuur van de pagina.

Al met al dus erg tevreden over de Omnia 7. Ook in dagelijks gebruik (geen hoesje erom heen) heb ik geen tot weinig last van stof of krassen, al ben ik er natuurlijk ook nog erg zuinig op! Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik voor sporten een tweede (sloop)mobiel bij heb! ;)

@Lg102: de instellingen in WP7 zitten vaak niet heel diep en veel informatie is niet voorhanden vooralsnog. Het kan dus bijna net zo snel zijn om zelf door de hele structuur te zoeken om iets te vinden wat "het wel eens zou kunnen zijn". Zo werken de standaard instellingen van Vodafone ook niet bij mij, omdat ik internet van de zaak heb. Dit is (redelijk bekend, maar toch) een andere servernaam. Iets terug in dit topic heb ik ook hetzelfde geroepen over de "local" tab in bijvoorbeeld Bing en de navigatie met Maps. Kostte mij een uur zoeken om uit te vinden dat het te maken had met een niet-ondersteunde NL-localisatie.

Ik ben benieuwd: gebruikt iemand "Now" van Samsung? Ik heb het gedeinstalleerd eerlijk gezegd...

Dota 2: Coreantes

• Reccie
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 06-03 16:26
Ik gebruik now van samsung alleen voor het weer.
Tot nu toe een van de weinige applicatie die mijn woonplaats(heerlen) kan vinden.

• jannijkamp
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 09-07 10:19
Ik gebruik NOW nooit en heb het ook gedeinstalleerd. Ben ook blij met de omnia ;
- goede batterijduur ( 2 dg, scherm op minimaal, geen push, 3g alleen als nodig ),
- mooi apparaat.
Ik zou graag een tile willen waar ik bleutooth, wifi, 3g , locatieservices aan en uit kon zetten. Als ze uit staan moet het icoon rood zijn en staan ze aan dan moet het icoon groen. Volgens mij kan dat prima op 1 tile.
Nog meer ideeen ?

• PaT

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

quote:
jannijkamp schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:34:
Ik gebruik NOW nooit en heb het ook gedeinstalleerd. Ben ook blij met de omnia ;
- goede batterijduur ( 2 dg, scherm op minimaal, geen push, 3g alleen als nodig ),
- mooi apparaat.
Ik zou graag een tile willen waar ik bleutooth, wifi, 3g , locatieservices aan en uit kon zetten. Als ze uit staan moet het icoon rood zijn en staan ze aan dan moet het icoon groen. Volgens mij kan dat prima op 1 tile.
Nog meer ideeen ?
Dat zou inderdaad een handige tile zijn!. Ik heb het nu maar ondervangen door het Settings menu als tile toe te voegen, dan heb je alles met 2 klikken onder handbereik.

• Severion
Ik moet zeggen, ik blijf zeeeer onder de indruk van het scherm, het is allemaal zo helder etc,
moet ik ook eerlijk zijn, ik heb hiervoor ook nooit andere (s) amoled schermen gezien, maar vergeleken met andere telefoons met lcd, is dit egt een vooruitgang van 100% zo levendig.
ik verander ook elke dag wel een paar keer mijn theme, alleen voor het WOW gevoel om zo puur groen of rood te zien, het is egt gewoon fijn om op te kijken.

• .oisyn

.oisyn

Discussiewinnaar 2014

Ik vind de kleuren en het contrast van het scherm ook geweldig. MAAR, ik kan wel heel duidelijk de subpixels zien, dat is me met een traditionele TFT nooit opgevallen. Ze staan ook in een honingraat structuur waardoor rechte lijnen nooit echt goed recht lijken. Of, als je een blauw vlak hebt met daaromheen zwart, en een pixel in de bovenste rij van het blauwe vlak is paars gekleurd, dan lijkt er een rode gloed boven te hangen (omdat de rode subpixel iets boven de blauwe zit). Maar dit zie je wel pas als je er echt goed naar kijkt.

Bush, party of three...
Yeah, but what happened to the Dufresnes? No one seems to care. Who can eat in a time like this, people are missing! Bush, search party of three! You can eat once you find the Dufresnes.

• PaT

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Hehehe, heeft het eindelijk ook eens een beetje voordeel dat ik geen super goede ogen heb! Misschien als ik echt ga turen dat ik dat soort dingen zou zien, maar bij normaal gebruik zie ik dat dus niet.

Ik was dan ook iedere keer dat ik het scherm zag blij dat ik voor dit schitterende toestel ben gegaan.

• SierraPapa
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 02-06 19:37
Ook hier een gelukkige Omnia 7 gebruiker. Nu een goede week in het bezit van dit toestel en er nog zwaar verliefd op. De graphics zijn echt geweldig. Het toestel ook even vergeleken met de Galaxy, maar naast een 7 zag die er maar amateuristisch uit. De Now applicatie was ook voor mij een van de dingen die het snelste gedeinstalleerd werd. Maar het startscherm zelf is echt fantastisch. Agenda, email, sms, contacten, het weer en natuurlijk de telefoon. Heerlijk helder. Daarnaast is de integratie van contacten met facebook ook super. Vooral de door iedereen zelf toegevoegde foto's zijn erg leuk.

Het enige kritiekpuntje wat ik heb is wel dat Maps echt een hopeloze applicatie is. Waar ik met Google Maps kan inzoomen naar mijn lokale omgeving en dan het woord van de straat of bedrijf kan intypen die ik zoek, eindig ik met dezelfde actie in Maps altijd ergens 200 km verderop. En dat met de instellingen zoals hier boven ergens al werden voorgesteld.

Daarnaast ben ik een extra gelukkige gebruiker omdat ik in het bezit ben van een Amerikaanse bankrekening. Al jaren in het bezit van een Zune 80, en tot mijn zeer grote vreugde verbind de telefoon ook vanuit Nederland met mijn Zune Pass. De integratie met Shazam wordt daardoor nog een stapje leuker. Herkende muziek kan je ook direct downloaden (over 3G en Wifi). Ik hoop van harte dat Microsoft eindelijk een naar NL gaat komen met de Zune Pass.

Daarnaast heb ik ook een Xbox Live account, al is me niet helemaal duidelijk of die voor jullie wel of niet werkt. Als iemand een uitgebreidere review wil horen dan wil ik dat met alle liefde even doen.

Ik had wel een vraagje voor mijn medegebruikers. Ik heb zowel een Hotmail als Gmail account ingesteld. Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat afspraken die ik invul op de telefoon op mijn Google Agenda verschijnen en niet in de Hotmail?

• .oisyn

.oisyn

Discussiewinnaar 2014

quote:
SierraPapa schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:43:
Het enige kritiekpuntje wat ik heb is wel dat Maps echt een hopeloze applicatie is. Waar ik met Google Maps kan inzoomen naar mijn lokale omgeving en dan het woord van de straat of bedrijf kan intypen die ik zoek, eindig ik met dezelfde actie in Maps altijd ergens 200 km verderop. En dat met de instellingen zoals hier boven ergens al werden voorgesteld.
Eens. Ik vind het ook echt nergens over gaan dat er geen search in de maps app zelf zit, maar dat je per se met de algemene search moet zoeken. Echter, het maps control kun je gewoon in een applicatie gebruiken. Ik gok dat het niet heel moeilijk is om een app te maken dat die control laat zien met een searchbox erboven. Ik zat er sowieso al aan te denken hier eens mee te prutsen (heb ook al een Freecell clone gemaakt voor mezelf ;))
quote:
Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat afspraken die ik invul op de telefoon op mijn Google Agenda verschijnen en niet in de Hotmail?
Als je een nieuwe appointment toevoegt kun je een account kiezen waarmee hij moet syncen.

.oisyn wijzigde deze reactie 13-12-2010 17:04 (66%)

Bush, party of three...

• HyperioN
Bing Maps is echt waardeloos inderdaad.
Hier in mijn regio staan gewoon 100% verkeerde plaatsnamen vermeld :S. Mijn dorp heeft de naam van een straat hier in het dorp. Een ander dorp heeft de naam van een ander dorp 10km verderop :S

Ja, ik woon een beetje in the middle of nowhere maar dit is echt belachelijk en totaal niet bruikbaar. Eigenlijk zou Microsoft dat toch wel moeten fixen voor de grote uitrol in Nederland want hiervoor moeten ze zich schamen. Maar dat zal er wel niet in zitten..

• peterh
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 25-07 00:42
Als ik straks mijn toestel krijg moet ik een nieuw live account maken waarbij de location op Engeland of Amerika staat om toegang te krijgen tot de marketplace. Kan je daar wel je bestaande live account aan koppelen zodat je al die contacts e.d. wel ziet?
Of kan je eenvoudig van account wisselen... de ene voor de marketplace en de andere voor het 'reguliere' werk?
Verder meen ik dat de regional settings onafhankelijk werken van de lokatie van het live account (notatie van datum tijd e.d.) of heb ik dat mis?

Mitracom Odysseus MM57UP - 1680x1050 - T7200 - 80GB@5400 rpm - GeForce Go 7950GTX 512 VRam (based on Clevo M570U)

• PaT

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

quote:
peterh schreef op maandag 13 december 2010 @ 21:05:
Als ik straks mijn toestel krijg moet ik een nieuw live account maken waarbij de location op Engeland of Amerika staat om toegang te krijgen tot de marketplace. Kan je daar wel je bestaande live account aan koppelen zodat je al die contacts e.d. wel ziet?
Of kan je eenvoudig van account wisselen... de ene voor de marketplace en de andere voor het 'reguliere' werk?
Verder meen ik dat de regional settings onafhankelijk werken van de lokatie van het live account (notatie van datum tijd e.d.) of heb ik dat mis?
Je kan ze gewoon beide toevoegen. Je ziet dan alleen bij het toevoegen van nieuwe contacten of nieuwe agendapunten dat je kan kiezen uit je nederlandse live account of je UK account. That's it. Verder heb je geen last van het UK account. (behalve dan dat alle prijzen in de market in ponden staan, maar daar kan je toch niets kopen).

Bing maps gebruik ik eigenlijk nooit. Ik heb een TomTom en over 2 maanden eentje ingebouwd in de auto. Het zou hooguit handig zijn om te bepalen waar ik ben in een vreemde stad, maar dat gebeurt eigenlijk zelden.
Het is echter wel te hopen dat Microsoft hier wat aan doet voor de introductie van WP7 in Nederland.
Zouden ze een of andere deal kunnen sluiten met teleatlas o.i.d?

PaT wijzigde deze reactie 13-12-2010 21:44 (16%)

• Jeroent83
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 28-07 14:40
Eindelijk vanmorge was het dan zo ver voor mij en kreeg ik de Omnia 7 binnen, na een dag spelen met het apparaat moet ik echt zeggen dat het is waar ik op gehoopt had en ben er ook erg blij mee.

Windows 7 werkt echt als een trein heb vooreen alleen maar windows m toestellen gehad en dacht bij de laatse versie 6.5 dat mijn volgende telefoon geen wmobile meer zou worden. Maar bij het lezen van diverse reviews het toch maar weer aangedurft en ik moet zeggen het werkt echt heerlijk, wat een geweldig systeem.

Mijn collega die helemaal weg is van zijn Iphone 4 zag vanmiddag toch met enige verbaastheid / jalozie te kijken naar mijn toestel wat een scherm echt geweldig.

En er is inderdaad al erg veel voor te verkrijgen, via de marktplaats.Ik zelf gebruik hem vooral zakelijk met een exchange account ook dit is een grote voorruit gang op het vorige windows platform.

Ja, ik heb er nog geen minpunten aan kunnen ontdekken maar mochten die komen zal ik ze ook benoemen ik ben in iedergeval een erg tevreden WP7 gebruiker.

• Elimination
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 19-06 20:08
quote:
/\/\|) schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 20:47:
Weet iemand de tethering instellingen voor Vodafone al?
Ook ik ben erg benieuwd hiernaar :)

• Robbeke
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 22-05 13:54
Mijn voorkeur gaat ook uit naar dit toestel. Het scherm, het design en de betere materiaalkeuze (aluminium) geven voor mij de doorslag.

Toch houdt mij iets tegen: ik zie in de OP dat dit toestel later niet te flashen zal zijn met een NL ROM. Daar heb ik helemaal geen problemen mee want ik werk bij voorkeur met engelse software. Wl vind ik belangrijk dat de toekomstige updates voor dit toestel ondersteuning zal krijgen voor een NL spellingscorrectie en eventueel NL klavier.

Iemand een idee hoe het daarmee zit?

http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314

• Severion
Oh :(
wat ik nu net meemaak vind ik toch wel teleurstellend, ik kan op geen enkele wijze, mijn video's versturen of uploaden (vanaf de telefoon), bij mijn vorige telefoon had ik zo de keuze om video's naar youtube te uploaden, en dat deed ik bijna nooit, maar hier kan ik ze zelfs niet eens met een email mee sturen, alleen foto's
doe ik iets verkeerd, of is dit nog niet gemplementeerd ( wat overigens wel slecht is.)

• .oisyn

.oisyn

Discussiewinnaar 2014

Ook niet met de youtube app?
quote:
Robbeke schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:40:
Toch houdt mij iets tegen: ik zie in de OP dat dit toestel later niet te flashen zal zijn met een NL ROM.
Vziw is daar nog helemaal niets definitiefs over bekend. Na navraag bleek dat Samsung zei dit wel de ondersteunen, HTC dan weer niet, aldus een post in deze of een andere thread (weet niet meer precies). Punt is alleen dat zij er weinig over te zeggen hebben, MS gaat erover.

[.edit: ah hier: ppaddo in "Samsung Omnia 7 - Windows Phone 7 - Deel 1"]
quote:
Wl vind ik belangrijk dat de toekomstige updates voor dit toestel ondersteuning zal krijgen voor een NL spellingscorrectie en eventueel NL klavier.
Volgens mij hangt dat niet af van de taalondersteuning van je telefoon, maar bindt me daar niet op vast. Daarnaast, NL toetsenbord? Hoe zie je dat voor je? Het enige verschil tussen NL en EN is de plek van de leestekens, en die zitten op de SIP sowieso op een andere plek dan normaal.

.oisyn wijzigde deze reactie 14-12-2010 11:23 (112%)

Bush, party of three...

• Severion
Nee ook niet met die youtube app :(, iig ik kan het nergens vinden, kheb de lazy worm app, en de ene app waar die naar de M.youtube site gaat..., als ik daar iets probeer te uploaden, gaat ie naar mijn foto's toe, en krijg ik mijn foto's te zien, maar GEEN videos.

• PaT

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Wat ik mij ineens besef nu ik weer even met mijn oude X1 aan de gang ben. Bij het verzenden van een sms wordt niet weergegeven hoeveel tekens er verbruikt worden. Niet dat het nu zo schokkend is om een twee berichten lang sms'je te versturen. Ik probeer echter wel als ik 161 tekens ergens heb getypt ergens een punt of iets dergelijks weg te werken zodat het in 1 bericht past.

WP7 geeft dit echter niet weer. Is dit nog ergens in te stellen?

Sowieso vind ik het hele sms/mms gedeelte bijzonder. WP7 bepaalt automagisch of iets een sms of een mms moet zijn. Nu is dat in de meeste gevallen niet meer dan logisch (foto's met ene sms meesturen wordt wat lastig), maar ook hier krijg je nergens info over.

@Severion. Is het ook niet mogelijk om je filmpjes er vanaf te krijgen via de Zune software? Het is maar een wilde gok aangezien ik het nu niet uit kan proberen.
In mijn gedachten kan in de Zune software alleen NAAR de telefoon gekopieerd worden, maar misschien dat er ook ergens een optie zit in 'mijn apparaten' om die video er daar uit te plukken?

• Robbeke
quote:
.oisyn schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:03:

Vziw is daar nog helemaal niets definitiefs over bekend. Na navraag bleek dat Samsung zei dit wel de ondersteunen, HTC dan weer niet, aldus een post in deze of een andere thread (weet niet meer precies). Punt is alleen dat zij er weinig over te zeggen hebben, MS gaat erover.

[.edit: ah hier: ppaddo in "Samsung Omnia 7 - Windows Phone 7 - Deel 1"]

Volgens mij hangt dat niet af van de taalondersteuning van je telefoon, maar bindt me daar niet op vast. Daarnaast, NL toetsenbord? Hoe zie je dat voor je? Het enige verschil tussen NL en EN is de plek van de leestekens, en die zitten op de SIP sowieso op een andere plek dan normaal.
Ik zou ook veronderstellen dat de spellingscorrectie los staat van de ondersteunde interface taal, maar het zou serieus balen zijn moest deze keuze ineens definitief zijn.

Wat ik bedoelde was het verschil Azert/Qwerty en de plaatsing van de leestekens inderdaad. Persoonlijk ben ik al gewoon om te typen op een mobile-qwerty klavier maar onze medewerkers zijn dat niet.

Ik begin nu toch te twijfelen over de omnia...
Kan iemand bevestigen?
- Geen uitbreidbaar geheugen? (sd card ofzo)
- Banding op het scherm voor gradient kleurovergangen: hier zijn meerdere duidelijke filmpjes over te vinden maar ik had graag een aantal gebruikerservaringen gehad. Stoort dit jullie? Is het echt zo erg als het eruit ziet?

• PaT

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

quote:
Robbeke schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:35:
[...]

Ik zou ook veronderstellen dat de spellingscorrectie los staat van de ondersteunde interface taal, maar het zou serieus balen zijn moest deze keuze ineens definitief zijn.

Wat ik bedoelde was het verschil Azert/Qwerty en de plaatsing van de leestekens inderdaad. Persoonlijk ben ik al gewoon om te typen op een mobile-qwerty klavier maar onze medewerkers zijn dat niet.

Ik begin nu toch te twijfelen over de omnia...
Kan iemand bevestigen?
- Geen uitbreidbaar geheugen? (sd card ofzo)
- Banding op het scherm voor gradient kleurovergangen: hier zijn meerdere duidelijke filmpjes over te vinden maar ik had graag een aantal gebruikerservaringen gehad. Stoort dit jullie? Is het echt zo erg als het eruit ziet?
Nope, het is gesoldeerd geheugen, dus absoluut niet uitbreidbaar. In Duitsland circuleert echter wel een 16Gb variant, dus wellicht dat dat een optie is.

Banding is mij totaal vreemd. Het enige wat mij opgevallen is aan het scherm is de constante WOW factor die het weet te genereren bij mij!

• .oisyn

.oisyn

Discussiewinnaar 2014

quote:
ppaddo schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:35:
Wel hoor, WP7 geeft het wel weer. Maar wel pas als je over de 130 oid heen gaat.
quote:
Robbeke schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:35:
Ah, je bedoelde dus een Frans / Belgisch toetsenbord :). Er is weinig NL aan AZERTY ;)

Nog geen banding gezien op het scherm trouwens.

.oisyn wijzigde deze reactie 14-12-2010 11:40 (47%)

Bush, party of three...

• Boomx
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 25-07 14:19
Banding is zeker wel te zien in zekere mate bij afbeeldingen met fullscreen gradients, maar ik stoor me er niet aan. De 'wow-factor' van het scherm compenseert dat idd heel erg goed!

Boomx wijzigde deze reactie 14-12-2010 11:53 (4%)

• HyperioN
quote:
ppaddo schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:35:
Wat ik mij ineens besef nu ik weer met mijn oude X1 aan de gang ben. Bij het verzenden van een sms wordt niet weergegeven hoeveel tekens er verbruikt worden. Niet dat het nu zo schokkend is om een twee berichten lang sms'je te versturen. Ik probeer echter wel als ik 161 tekens ergens heb getypt ergens een punt of iets dergelijks weg te werken zodat het in 1 bericht past.

Jawel, doet ie wel! Beetje vreemd misschien, maar vanaf 130 tekens komt het in beeld te staan. Je weet dan dat je moet afronden als je wilt dat het in n smsje past;)

• Severion
@ppaddo het is waarschijnlijk wel mogelijk om dit te doen, heb het nog niet geprobeerd, maar ik zou zo graag een filmpje vanaf mijn mobiel zelf uploaden, als ik bijv op reis ben en zelf heb ik geen laptop, dan zou ik de zune software overal moeten installeren om het filmpje er af te halen, en daarna naar Youtube te uploaden, dat vind ik nogal onwerkbaar, bovendien ken ik heel veel mobieltjes, mijn oude ook, waar dat zonder probleem ging een file, foto of video uploaden :(
dit vind ik toch wel een major setback.

• .oisyn

.oisyn

Discussiewinnaar 2014

Het zal wel met missende API's te maken hebben. Je kunt als app de camera ook nog niet gebruiken voor video, alleen voor foto's. Dit wordt nog gepdatet.

Bush, party of three...

• Severion
Mogen ze in mijn ogen toch wel redelijk snel mee komen... ( wat waarschijnlijk niet is. ) want een filmpje maken en daarna uploaden is toch wat anders dan, een app schrijven waarin video wordt opgenomen. :(

• .oisyn

.oisyn

Discussiewinnaar 2014

quote:
( wat waarschijnlijk niet is. )
Oh please, waar baseer je dat op. Heb je die aankondiging van onlangs gehoord? Copy/paste komt in de januari update, en in feb gaan ze hoogstwaarschijnlijk een grote update aankondigen waar multitasking ook in zit.

Daarnaast, hij is nog niet eens officieel uit in NL. Je bent een early adopter. Live with it :)

Bush, party of three...

• PaT

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

quote:
HyperioN schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 12:20:
[...]

Jawel, doet ie wel! Beetje vreemd misschien, maar vanaf 130 tekens komt het in beeld te staan. Je weet dan dat je moet afronden als je wilt dat het in n smsje past;)
wat een gekke grens aangezien er in 1 sms 160 tekens passen, mits dit normale tekens zijn. letters met leestekens vreten sms capaciteit...Maar bedankt voor de info!

• .oisyn

.oisyn

Discussiewinnaar 2014

Het is geen grens. Vanaf 130 krijg je dus iets als "136/160" te zien. De grens is nog steeds 160, alleen vanaf 130 tekens staat er hoeveel je er gebruikt hebt.

Bush, party of three...

• Severion
Waar ik dit op baseer, omdat ik alle grote bedrijven wantrouw :) en vaak nog met reden ook.
+ ja die aankondigingen heb ik gehoord, though er niets wordt gezegd over dat uploaden mogelijk gaat worden (wat waarschijnlijk wel is, want die api's zullen waarschijnlijk ook binnenkort worden vrijgegeven),
maar in februari zou die aankondiging komen, nou woohoo, dat er misschien in augustus ofzo de grote update komt.

en jup early adopter dat snap ik :)
en ook al boeit copy/paste me voor geen ene meter, voor die 1 keer dat ik het misschien ga gebruiken.... dus die update mag van mij ook wel later gedaan worden :P

• Matthijs Hoekstra
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 30-07 07:56

Matthijs Hoekstra

Windows Phone Development

quote:
Severion schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 11:10:
Nee ook niet met die youtube app :(, iig ik kan het nergens vinden, kheb de lazy worm app, en de ene app waar die naar de M.youtube site gaat..., als ik daar iets probeer te uploaden, gaat ie naar mijn foto's toe, en krijg ik mijn foto's te zien, maar GEEN videos.
Deze versie van het OS biedt geen ondersteunen via de API's om bij je video te komen. Je kunt nu dus alleen videos syncen op je PC met Zune of op de mac met itunes.

• PaT

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

quote:
.oisyn schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 13:32:
Het is geen grens. Vanaf 130 krijg je dus iets als "136/160" te zien. De grens is nog steeds 160, alleen vanaf 130 tekens staat er hoeveel je er gebruikt hebt.
Ahh auf dem fahrrad!

Fijn om te weten als mijn Omnia 7 dalijk weer terug is van Samsung...

• Severion
quote:
Matthijs Hoekstra schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 14:37:
[...]

Deze versie van het OS biedt geen ondersteunen via de API's om bij je video te komen. Je kunt nu dus alleen videos syncen op je PC met Zune of op de mac met itunes.
Ok thnx :D dan stop ik ook met proberen :)

• jannijkamp
Ik neem de video upload voor lief. Toestel doet het gewoon goed. Ook de automatische upload van foto's naar skydrive is een mooie feature. Nog te verbeteren ;
- zoeken in het adresboek op alle velden,
- upload video,
- betalen voor NL customers via Zune
- ik mis navigon
Echt te belachelijk voor woorden dat je niet van je geld af kan komen als je het wilt,

• HyperioN
Over dat "colour banding": met name in websites is het af en toe nog goed te zien.
Zoals vermeld zie je het eigenlijk alleen bij gradients. Gelukkig is het gebruik van gradients een beetje "web 1.0" dus zo heel veel zie je het nou ook weer niet.

Heb even een gradient gemaakt en geupload om het te demonstreren.

Het volgende plaatje:
http://bartvanraaij.nl/tweakers/omnia7/colourgradient2.jpg

Ziet er op de Omnia 7 zo uit:
http://bartvanraaij.nl/tweakers/omnia7/colourbanding2.jpg
http://bartvanraaij.nl/tweakers/omnia7/colourbanding1.jpg

Lastig op de foto te zetten.. Maar jullie zien wat ik bedoel.
Omnia 7 bezitters kunnen browsen naar http://bartvanraaij.nl/tweakers/omnia7/colourgradient2.jpg om het zelf te zien :)

• jannijkamp
Vandaag een raar probleem met de omnia / os. Had de hele dag een zgn volle batterij en na een reboot was de batterij indicator helemaal leeg . Geen betrouwbare aanduiding dus. Iemand zelfde ervaring

• .oisyn

.oisyn

Discussiewinnaar 2014

Ik moet zeggen dat het er op die foto erger uitziet dan dat het in werkelijkheid is... of het is op jouw telefoon gewoon erger dan bij mij :P

Bush, party of three...

• Kev!n
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 26-06 12:06
(jarig!)
quote:
jannijkamp schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 20:47:
Vandaag een raar probleem met de omnia / os. Had de hele dag een zgn volle batterij en na een reboot was de batterij indicator helemaal leeg . Geen betrouwbare aanduiding dus. Iemand zelfde ervaring
Is al eerder een aantal malen genoemd in dit topic. Maar heb er ook last van gehad. Even batterij helemaal leeg laten lopen eruit halen en opnieuw opladen.

• mcetweaker
  • Registratie: september 2004
  • Niet online
maandagavond de LG kunnen vergelijken met mijn Omnia. De case van de LG vind ik een stuk minder mooi en het scherm van de Omnia is echt tien keer mooier dan die van de LG. Windows phone 7 heeft gewoon zo'n scherm nodig om er mooi uit te zien, maar misschien is dat gewoon gewenning :)

• Robbeke
De mijne is onderweg ter vervanging van mijn iPhone 3G >:)

*wacht vol ongeduld*

• Sake
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 14-07 23:16
quote:
.oisyn schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 21:12:
Ik moet zeggen dat het er op die foto erger uitziet dan dat het in werkelijkheid is... of het is op jouw telefoon gewoon erger dan bij mij :P
Is ook zo. Het viel me alleen op met het spel "Unite"
Het scherm van de Omnia7 is ook "maar" 4inch

• Reccie
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 06-03 16:26
Heb wat vreemds meegemaakt met mijn toestel.

Als ik in de marketplace aan het browsen ben, dan heb ik heel soms dat het "vast hangt" ik kan nog wel gewoon terug na het hoofdmenu na lang wachten en op de startknop blijven drukken.
Maar hierna kan ik de marketplace en Zune gedeelte niet meer openen. Ik krijg een zwart scherm met loading and de gebruikelijke puntjes en springt hierna terug naar het hoofd scherm.

Als ik het toestel uitzet en opnieuw aan werkt alles weer.
Dit heb ik al een paar keer mee gemaakt en nu is mijn zune tile een standaard tile geworden met de kleur van de thema.

• .oisyn

.oisyn

Discussiewinnaar 2014

Is een bekende bug.

Bush, party of three...

• Zyanox
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 27-05 15:26
(jarig!)
Tijdje met deze telefoon en heb de volgende dingen op te merken:

Soms loopt de telefoon vast (kan ook liggen aan dat ik als een debiel vanalles afsluit en opnieuw opstart)
Foto's die je op het apparaat zet hebben lage resolutie op de telefoon (vaak kleiner gemaakt ofzo)
Marketplace wil sommige updates niet installeren (blijft bij updates staan)
Vind het vervelend dat hij trilt als je op terug of zoek drukt..
Batterij indicator werkt niet 100% denk ik, of hij loopt gwn in 1 dag bijna leeg met redelijk weinig gebruik..
Offtopic: Ik heb liever google als Bing > jammer van de integratie & powerknop mag na een tijdje in te drukken een confirmation krijgen of je hem echt wilt uitzetten.

Iemand een paar ideeen hoe ik dit kan oplossen :)?

Voor de rest is het echt een prachtig toestel, naast een iphone gehouden en die van mij vind ik toch mooier / beter.

@ hierboven over vastlopen, ik heb dit dus ook gehad. Ook werkt soms voice niet, dan wil je iets zeggen als voice command en daar heeft hij dan geen trek in (lijkt alsof de mic niet werkt dan).

Zyanox wijzigde deze reactie 17-12-2010 14:39 (10%)

• HyperioN
quote:
Zyanox schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 14:37:
Tijdje met deze telefoon en heb de volgende dingen op te merken:

Soms loopt de telefoon vast (kan ook liggen aan dat ik als een debiel vanalles afsluit en opnieuw opstart)
Foto's die je op het apparaat zet hebben lage resolutie op de telefoon (vaak kleiner gemaakt ofzo)
Marketplace wil sommige updates niet installeren (blijft bij updates staan)
Vind het vervelend dat hij trilt als je op terug of zoek drukt..
Batterij indicator werkt niet 100% denk ik, of hij loopt gwn in 1 dag bijna leeg met redelijk weinig gebruik..
Offtopic: Ik heb liever google als Bing > jammer van de integratie & powerknop mag na een tijdje in te drukken een confirmation krijgen of je hem echt wilt uitzetten.

Iemand een paar ideeen hoe ik dit kan oplossen :)?
Kun je niet. Windows Phone 7 biedt (vooralsnog) geen instelmogelijkheden hiervoor.
Het vastlopen van Marketplace is inderdaad een bekende bug.. ik neem aan dat Microsoft hiervan op de hoogte is en t.z.t. een fix hiervoor uitbrengt.

• Glitterb0y
  • Registratie: maart 2007
  • Niet online
Als ik mijn mail (alle inboxen overigens) handmatig sync, dan komt er niks binnen, terwijl er wel nieuwe mail is. Meer mensen dit? Als ik de tel dan reboot gaat het n keer goed en daarna nooit meer.

Gaat om Gmail accounts.

• .oisyn

.oisyn

Discussiewinnaar 2014

Wat gebruik je? Imap, pop, of Google Sync? Met Google Sync heb ik iig totaal geen problemen. Imap met het account van m'n werk ook niet, al gebruik ik die niet zo heel vaak.

Bush, party of three...

• Glitterb0y
  • Registratie: maart 2007
  • Niet online
quote:
.oisyn schreef op zondag 19 december 2010 @ 01:22:
Wat gebruik je? Imap, pop, of Google Sync? Met Google Sync heb ik iig totaal geen problemen. Imap met het account van m'n werk ook niet, al gebruik ik die niet zo heel vaak.
Imap. Setting in Gmail (PC) staan goed. Heb er met geen enkel toestel last van, wel met die omnia.

• .oisyn

.oisyn

Discussiewinnaar 2014

En als je google sync gebruikt?

Bush, party of three...

• peterh
Bij dezen mijn eerste ervaringen na een weekendje gebruiken.
Het toestel is in gebruik heerlijk. Over het algemeen ben ik zeer tevreden en zou ik ondanks de dingen die ik hieronder noem nog steeds geen andere kiezen.

Dingen die me tegen vallen na dit weekend:
- Ik kan niet zoeken in mijn exchange mailbox. De telefoon doorzoekt enkel de berichten die gesynced zijn.
- De GPS ontvanger is niet zo goed als die van de HTC Desire, hij voldoet overigens wel, maar ik had (nog) beter gehoopt.
- Ik kan in de people hub niet zoeken op 'company' (of andere velden dan de naam)
- Ik kan in de people hub niet filteren op categories.
- Ik kan geen mp3-playlist maken op mijn telefoon.
- Smart zooming in IE. Er wordt 'gewoon' ingezoomed zonder te zorgen dat teksten binnen het scherm blijven. Zal een keuze zijn denk ik.

Dingen die positief zijn:
+ Ik merk nooit dat ik geen verbinding heb, hij gaat dus seamless over van wifi naar 3g (in tegenstelling tot sommige Desires van collega's)
+ Bluetooth pairing gaat perfect en keer op keer goed.
+ Voice Calling is erg goed, hij herkent alles wat ik zeg, ook via mijn bluetooth headset (Motororal S9)
+ Internet explorer is snel.
+ Zoals iedereen... het scherm is subliem.

Mitracom Odysseus MM57UP - 1680x1050 - T7200 - 80GB@5400 rpm - GeForce Go 7950GTX 512 VRam (based on Clevo M570U)

• PaT

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

quote:
peterh schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:31:
Smart zooming in IE. Er wordt 'gewoon' ingezoomed zonder te zorgen dat teksten binnen het scherm blijven. Zal een keuze zijn denk ik.
Huh? Twee keer tikken op een tekst is toch netjes inzoomen op die tekst?

Ik ben nog Opera gewend die uberhaupt niet anders zoomt, maar volgens mij kom je zo mooi op de bewuste tekst ingezoomd. Dat pinch to zoom vind ik alleen nuttig bij foto's.

• Villains
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 17-05-2011
Wat is zeg maar het nu van bluetooth op de omnia als ik vragen mag? Bestandsdeling werkt niet, en dat was echt het enige waar ik het voor gebruikte.... Vind ik wel echt lelijk dat dat niet werkt, wat is de reden eigenlijk :O

En is er nog een kans dat dat gefixed gaat worden? :$

Villains wijzigde deze reactie 20-12-2010 16:22 (11%)

• Cheeky
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 18-07 14:25
Iemand die een standaard met lader (voor op bureau) gebruikt met deze telefoon?

• peterh
quote:
Villains schreef op maandag 20 december 2010 @ 16:21:
Wat is zeg maar het nu van bluetooth op de omnia als ik vragen mag? Bestandsdeling werkt niet, en dat was echt het enige waar ik het voor gebruikte.... Vind ik wel echt lelijk dat dat niet werkt, wat is de reden eigenlijk :O

En is er nog een kans dat dat gefixed gaat worden? :$
Het nut is (vooral) headset/carkits. Ik ga zo in ieder geval weer lekker rennen met mijn Motorola S9 gekoppeld met mijn Samsung Omnia 7.
En er is zeker nog een kans dat dit gefixed gaat worden.

• .oisyn

.oisyn

Discussiewinnaar 2014

Hoe lang gaat zo'n BT headset eigenlijk mee?

Bush, party of three...

• Jaguar645
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 06:38
Wat doen de mensen hier met het beschermen van de Omnia 7? Ik ben eigenlijk wel op zoek naar een simpel hoesje zoals bv de HD2 heeft. Ik kwam van Noreve de volgende tegen:

http://www.noreve.com/images/HTC_Leo_HD2_TC_case_black.jpg

Staat bij ook HD2 maar is geschikt voor de Omnia 7 ook. Dat soort design vind ik wel prettiger dat een clip achtig mechanisme zoals dit:

http://www.noreve.com/images/Samsung_Galaxy_GT-i5700_case_black.jpg

Maargoed als anderen ook al ervaringen hebben hoor ik het graag!

Doen jullie ook aan screen protectors? ik heb er nu 1 van DevDef maar ben er niet al te happy mee. Voorkant is niet helemaal goed gesneden maar past verder wel. Achterkant is te groot gesneden dus dat past gewoon echt niet. Ik ga denk ik ook proberen dat gewoon terug te sturen.

Jaguar645 wijzigde deze reactie 20-12-2010 21:43 (5%)

Live ID: Vivacio | Battle.net: Vivaciane#2189 | BF4

• Sake
Screenprotector van DevDef gehad, maar die bleek veel te zacht.
Ten minste voor de nageltjes van de kids.

• Severion
Ik doe niet meer aan screen/telefoon protectors, je zult altijd zien dat wanneer je m juist net even niet beschermd, dat hij dan beschadigd raakt.

dus sindsdien zijn die dingen overbodig omdat het toch wel eens zal bekrassen
verder zorg ik dat hij altijd in mn zak zit, waar niets anders in zit, dus geen sleutels of whatever.en tot dusver geen krasje of iets te zien + t fijna is wel, dat als ik hem met vette vingers op het scherm in mn zak doe, dat hij dr altijd weer netjes schoon uitkomt o.0

• peterh
quote:
.oisyn schreef op maandag 20 december 2010 @ 20:38:
Hoe lang gaat zo'n BT headset eigenlijk mee?
Die van mij tussen de 5 en 10 uur volgens mij.
(dit had je overigens ook prima op google kunnen vinden)
http://direct.motorola.co...ntry=IRE&language=ENG

peterh wijzigde deze reactie 21-12-2010 09:32 (12%)
Reden: Link toegevoegd.

• peterh
quote:
Severion schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 08:29:
Ik doe niet meer aan screen/telefoon protectors, je zult altijd zien dat wanneer je m juist net even niet beschermd, dat hij dan beschadigd raakt.

dus sindsdien zijn die dingen overbodig omdat het toch wel eens zal bekrassen
verder zorg ik dat hij altijd in mn zak zit, waar niets anders in zit, dus geen sleutels of whatever.en tot dusver geen krasje of iets te zien + t fijna is wel, dat als ik hem met vette vingers op het scherm in mn zak doe, dat hij dr altijd weer netjes schoon uitkomt o.0
Ik sluit me hier helemaal bij aan... iedereen ligt met die prutsdingen te 'plaren'. De telefoon wordt er altijd lelijker van. Als je een beetje voorzichtig bent (normaal gebruikt) gaat zo'n telefoonmakkelijk 2 jaar mee en dan is ie gewoon versleten.
Overigens koop ik wel een hoesje omdat de telefoon tijdens het sporten meestal zo maar ergens ligt, in dat geval is een hoesje wel fijn.
Voor dagelijks gebruik zit ie gewoon in mijn zak.

• PaT

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

quote:
Jaguar645 schreef op maandag 20 december 2010 @ 21:42:
Wat doen de mensen hier met het beschermen van de Omnia 7? Ik ben eigenlijk wel op zoek naar een simpel hoesje zoals bv de HD2 heeft. Ik kwam van Noreve de volgende tegen:
[afbeelding]
Die cover van Noreve is als het goed is over 3 dagen in mijn bezit. Ik heb inmiddels een track and trace nummer van UPS. Helaas nog op Billing information received als status.
Dit hoesje lijkt mij het meest praktisch. Zo'n flap hangt toch vaak in de weg denk ik.

Als ik het hoesje binnen heb, en mijn Omnia 7 is terug van reparatie, zal ik mijn ervaringen delen.

-----opmerking-----

We hebben ondertussen weer een algemeen WP7 topic, en wel

Windows Phone 7 - OS Discussie en ervaringen

Lees alsjeblieft de topic warning goed door. 3 keer sluiten van een topic is iets teveel van het goede!

PaT wijzigde deze reactie 21-12-2010 11:21 (37%)

• Boomx
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 25-07 14:19
quote:
Jaguar645 schreef op maandag 20 december 2010 @ 21:42:

[afbeelding]

Staat bij ook HD2 maar is geschikt voor de Omnia 7 ook. Dat soort design vind ik wel prettiger dat een clip achtig mechanisme zoals dit:

[afbeelding]

Maargoed als anderen ook al ervaringen hebben hoor ik het graag!

Doen jullie ook aan screen protectors? ik heb er nu 1 van DevDef maar ben er niet al te happy mee. Voorkant is niet helemaal goed gesneden maar past verder wel. Achterkant is te groot gesneden dus dat past gewoon echt niet. Ik ga denk ik ook proberen dat gewoon terug te sturen.
Ik kan iedereen nog steeds heel erg de Valenta Leather Pocket 15 (ongv. 15,- @ PhoneHouse) aanbevelen! Zit echt perfect (voor de mierenneuker: 2 hoekjes steken 1mm uit :>).

• HyperioN
quote:
Boomx schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 14:59:
[...]

Ik kan iedereen nog steeds heel erg de Valenta Leather Pocket 15 (ongv. 15,- @ PhoneHouse) aanbevelen! Zit echt perfect (voor de mierenneuker: 2 hoekjes steken 1mm uit :>).
Deze heb ik ook.. past inderdaad perfect.
Kan alleen maar moeilijk wennen aan het gebruik van een hoesje an sich. Het toestel ligt zo lekker in de hand zonder hoesje, en is dan gemakkelijk nhandig uit je zak te vissen en te gebruiken (op de fiets, in de auto, etc.). Met hoesje heb je al twee handen nodig om hem uit het hoesje te halen en dan moet je het hoesje ergens neergooien of achter je telefoon vasthouden wat niet erg fijn werkt.

Dus ik schakel nog een beetje tussen wel-hoesje en geen-hoesje. Naar de kroeg etc: hoesje. Thuis, werk: geen hoesje. Denk dat ik steeds vaker het hoesje niet ga gebruiken. :)

• Razwer
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 27-07 23:12
ik heb net dit toestel binnen via tmobile. nu blijkt tmobile geen toegang te geven tot xbox live en wp7 market place en zune. Welke providers doen dit WEL in nederland? want ik heb geen zin om op tmobile te wachten.

MCP - MCSA - MCSE (NT4/2012) - MCTS - MCITP:SA/EA/VA2008R2-Charter Member/EMA2010/LSA2010-Charter Member - Prince2 Foundation

• HyperioN
quote:
Razwer schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 17:46:
ik heb net dit toestel binnen via tmobile. nu blijkt tmobile geen toegang te geven tot xbox live en wp7 market place en zune. Welke providers doen dit WEL in nederland? want ik heb geen zin om op tmobile te wachten.
Heeft niks met de provider te maken. Zoals je op tientallen plekken had kunnen lezen is er in Nederland nog geen ondersteuning voor XBox Live, Marketplace en Zune marketplace.
De Marketplace-beperking kun je omzeilen door je hoofd-Live-account (die je bij de eerste keer opstarten van de telefoon instelt) in te stellen op locatie UK of USA. Je kunt dan gratis apps downloaden; betaalde apps echter niet wegens het ontbreken van een Nederlands betaalmechanisme (of je moet over een Amerikaanse creditcard beschikken).
Heb je al een NL-account ingesteld dan moet je een hard reset doen (via Settings). Je kunt dan je telefoon opnieuw instellen - maak dan een nieuw Live-account aan met UK/USA locale. Je NL-account kun je dan als secundair account instellen voor mail/contacten/etc.

• Razwer
top, tnx voor je reactie. Ik had wel een beetje rond gelezen hier maar die topics zijn echt uren leeswerk om alles door te lezen waarbij 75% geen waardevolle info is voor mij.
Ik heb tmobile gebeld en die knuppel vertelde mij dat het aan tmobile lag.

MCP - MCSA - MCSE (NT4/2012) - MCTS - MCITP:SA/EA/VA2008R2-Charter Member/EMA2010/LSA2010-Charter Member - Prince2 Foundation

• .oisyn

.oisyn

Discussiewinnaar 2014

quote:
HyperioN schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 18:07:
De Marketplace-beperking kun je omzeilen door je hoofd-Live-account (die je bij de eerste keer opstarten van de telefoon instelt) in te stellen op locatie UK of USA. Je kunt dan gratis apps downloaden; betaalde apps echter niet wegens het ontbreken van een Nederlands betaalmechanisme (of je moet over een Amerikaanse creditcard beschikken).
Een tip: gebruik Neteller. Dat is Brits, en lijkt een beetje op Paypal. Pokerspelers zullen het wel kennen :). Het voordeel is dat je met Neteller gratis een fysieke of een one-time virtual debit card kunt aanvragen.

Bush, party of three...

• Regenbui
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 25-07 15:38
Vandaag de Samsung Omnia 7 aangeschaft en ben er razend enthousiast over. Na 3 BlackBerry's is dit m'n eerste telefoon met touchscreen en het valt reuze mee na heilig te zijn geweest aan een fysiek keyboard.

Het enige dat ik mis in mijn telefoonpakket is een hoesje van de telefoon. Na dit topic gechecked the hebben kwam ik hoesjes van Noreve tegen. Iemand ervaring met deze website? ze accepteren geen paypal en voel er weinig voor om op elke website m'n CC gegevens achter te laten.

• Jaguar645
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 06:38
Ik doe al enkele jaren zaken met Noreve. Als in heb voor mijn Zunes en oude Omnia 2 daar hoesjes gekocht. Prima site en goede verzending ook.

Live ID: Vivacio | Battle.net: Vivaciane#2189 | BF4

• Villains
Ik gebruik het Valenta hoesje, werkt zeker prima voor mijn omnia 7. Doet wat het moet doen, voor 15 euro! Ik wil namelijk niet iets wat constant om mijn scherm heen zit of iets wat heel de tijd in de weg zit. :)

• PaT

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

quote:
Regenbui schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 21:14:
Vandaag de Samsung Omnia 7 aangeschaft en ben er razend enthousiast over. Na 3 BlackBerry's is dit m'n eerste telefoon met touchscreen en het valt reuze mee na heilig te zijn geweest aan een fysiek keyboard.

Het enige dat ik mis in mijn telefoonpakket is een hoesje van de telefoon. Na dit topic gechecked the hebben kwam ik hoesjes van Noreve tegen. Iemand ervaring met deze website? ze accepteren geen paypal en voel er weinig voor om op elke website m'n CC gegevens achter te laten.
Noreve werkt meer dan keurig. Continu updates via de mail over het reilen en zeilen van je bestelling.
Alleen blijft mijn order ergens 'hangen' aangezien die maandag de deur uit had moeten gaan en nu nog steeds op billing information receiverd staat op de UPS site.

• Severion
Ik gebruik geen hoesje, heb hem nu 2 weken neem hem overal naar toe, ik ben natuurlijk er wel voorzichtig mee en ga er niet mee staan gooien uit ramen of iets dergelijks, maar er zit nog geen enkel krasje of iets op, de achterkant ligt lekker solide in mijn hand, en ik weet zeker, met of zonder hoesje, 7 van de 10 keer als je m nog laat vallen of iets verkeerds mee doet, breekt alsnog er wel iets (wss het scherm), dus ik zie totaal de meerwaarde niet, van n hoesje dat je telkes aan of uit, of open moet klappen, wat nog naar in de hand ligt, wat amper schokbestendig is, en volledig de looks van je telefoon verbergen als een soort burka.

:D

• PaT

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Kijk, dat bedoel ik dus. Noreve vanmorgen gemaild waar mijn case blijft en 2 uur later al antwoord. Iets met vliegvelden en sneeuw ofzo ;)

Ach, maakt niets uit. Ik heb toch nog niet van Samsung te horen gekregen of mijn toestel total-loss is of niet...

Als je dan weer terug ben op WM6.1 besef je wel dat Microsoft met WP7 een enorme slag geslagen heeft. Dat gepriegel met een stylus en een toetsenbord dat ook niet echt meer wil is niet echt tof...

PaT wijzigde deze reactie 22-12-2010 10:15 (11%)

• Razwer
Noreve verzend uit Frankrijk? 45 euro voor een pimp hoesje is leuk, maar als ik nog eens 19% btw moet storten vind ik het weer teveel worden...
Binnen EU is dus prima, buiten EU vind ik persoonlijk niks.

Razwer wijzigde deze reactie 22-12-2010 12:59 (17%)

• PaT

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

quote:
Razwer schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:58:
Noreve verzend uit Frankrijk? 45 euro voor een pimp hoesje is leuk, maar als ik nog eens 19% btw moet storten vind ik het weer teveel worden...
Binnen EU is dus prima, buiten EU vind ik persoonlijk niks.
Noreve zit volgens de site in Saint Tropez. Of ze ook vanuit daar verzenden, geen idee.

• Meltphace
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 02-06-2012
quote:
Severion schreef op woensdag 22 december 2010 @ 08:16:
Ik gebruik geen hoesje, heb hem nu 2 weken neem hem overal naar toe, ik ben natuurlijk er wel voorzichtig mee en ga er niet mee staan gooien uit ramen of iets dergelijks, maar er zit nog geen enkel krasje of iets op, de achterkant ligt lekker solide in mijn hand, en ik weet zeker, met of zonder hoesje, 7 van de 10 keer als je m nog laat vallen of iets verkeerds mee doet, breekt alsnog er wel iets (wss het scherm), dus ik zie totaal de meerwaarde niet, van n hoesje dat je telkes aan of uit, of open moet klappen, wat nog naar in de hand ligt, wat amper schokbestendig is, en volledig de looks van je telefoon verbergen als een soort burka.

:D
Niet mee eens. Ik heb eigenlijk ook altijd zonder hoesje gewerkt, maar een behuizing heeft wel degelijk nut. Sowieso minder krassen. Twee weken is echt niks. Meld je even over 2 maanden, dan praten we verder :P Bovendien vangt het toch een beetje van de klap op. Natuurlijk heb je nooit 100% garantie dat ie niet stuk gaat, maar veel meer dan zonder hoesje.

• Meltphace
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 02-06-2012
Ik zie regelmatig 3G+ staan als icoontje. Wat is 3G+ ??

• HyperioN
3G+ is HSDPA, soms ook wel 3,5G genoemd. Wikipedia: High-Speed Downlink Packet Access
Is de snellere opvolger van UMTS, 3G. Wikipedia: Universal Mobile Telecommunications System

• Villains
quote:
Meltphace schreef op woensdag 22 december 2010 @ 15:43:
[...]

Niet mee eens. Ik heb eigenlijk ook altijd zonder hoesje gewerkt, maar een behuizing heeft wel degelijk nut. Sowieso minder krassen. Twee weken is echt niks. Meld je even over 2 maanden, dan praten we verder :P Bovendien vangt het toch een beetje van de klap op. Natuurlijk heb je nooit 100% garantie dat ie niet stuk gaat, maar veel meer dan zonder hoesje.
Nja, ik heb ook een hoesje, maar wanneer je 'm laat vallen, zit 90% kans op dat het dan er niet om heen zit. Aangezien ik meestal met dat ding in mijn hand zit wanneer ik 'm laat vallen, niet wanner ik 'm uit mijn broekzak pak.

Maar ik heb nog wel een vraagje, kwil die shit met creditcard proberen, maar je moet allereerst een reset doen. Wat verwijdert dit allemaal? Verwijdert dit mijn smsjes? Telefoonboek/email (kalender weet ik niet of ie dat automatisch doet) is als het goed gesychroniseerd met live-account. Dusjaaaa, wat verlies ik allemaal?

Bij voorbaat velen dank!

• Sake
quote:
En H is dan? Want ik zie zowel 3G, 3G+ als H

• HyperioN
quote:
Sake schreef op woensdag 22 december 2010 @ 19:32:
[...]

En H is dan? Want ik zie zowel 3G, 3G+ als H
Je zult het niet geloven; hiervoor heb ik even de handleiding van mijn Omnia erbij gepakt! (Kon me vaag herinneren dat daar een tabelletje met icoontjes in stond).
En jawel; die H staat voor HSUPA: Wikipedia: High-Speed Uplink Packet Access
Die kende ik nog niet.. 3¾ G :o

Voor de volledigheid, in volgorde van snelheid:
G: GPRS-verbinding
E: EDGE-verbinding (v.z.i.w. niet in NL)
3G: UMTS-verbinding
3G+: HSDPA-verbinding
H: HSUPA-verbinding

HyperioN wijzigde deze reactie 22-12-2010 19:42 (13%)

• Razwer
quote:
ppaddo schreef op woensdag 22 december 2010 @ 13:33:
[...]

Noreve zit volgens de site in Saint Tropez. Of ze ook vanuit daar verzenden, geen idee.
frans tel nummer en een speciaal berichtje voor niet EU klanten, ga er van uit van wel, heb al besteld. Ik merk het wel, kerstpakket hier op werk was een goed gevulde envelop dus dat dekt het meer dan prima :)

• Razwer
quote:
Villains schreef op woensdag 22 december 2010 @ 19:32:
[...]

Nja, ik heb ook een hoesje, maar wanneer je 'm laat vallen, zit 90% kans op dat het dan er niet om heen zit. Aangezien ik meestal met dat ding in mijn hand zit wanneer ik 'm laat vallen, niet wanner ik 'm uit mijn broekzak pak.

Maar ik heb nog wel een vraagje, kwil die shit met creditcard proberen, maar je moet allereerst een reset doen. Wat verwijdert dit allemaal? Verwijdert dit mijn smsjes? Telefoonboek/email (kalender weet ik niet of ie dat automatisch doet) is als het goed gesychroniseerd met live-account. Dusjaaaa, wat verlies ik allemaal?

Bij voorbaat velen dank!
Voor zover ik weet verlies je alles. Synchroniseren met Live account? ik merk niks. Initieel trekt hij alle contacts van je live account maar als je daarna dingen update in je live account synced hij mooi niet mee.

• .oisyn

.oisyn

Discussiewinnaar 2014

quote:
HyperioN schreef op woensdag 22 december 2010 @ 19:41:
[...]

Je zult het niet geloven; hiervoor heb ik even de handleiding van mijn Omnia erbij gepakt! (Kon me vaag herinneren dat daar een tabelletje met icoontjes in stond).
En jawel; die H staat voor HSUPA: Wikipedia: High-Speed Uplink Packet Access
Die kende ik nog niet.. 3¾ G :o

Voor de volledigheid, in volgorde van snelheid:
G: GPRS-verbinding
E: EDGE-verbinding (v.z.i.w. niet in NL)
3G: UMTS-verbinding
3G+: HSDPA-verbinding
H: HSUPA-verbinding
HSUPA is niet beter dan HSDPA. HSUPA is voornamelijk gericht op upload - het voegt de optimalisaties toe aan het upload-kanaal die in de HSDPA versie van de standaard aan het download-kanaal werden toegevoegd. In theorie zou je ermee dus net zo snelle uplinks kunnen krijgen als downlinks, maar in de praktijk merk je daar weinig van omdat de provider de upload nog veel meer knijpt dan de download.

leesvoer

.oisyn wijzigde deze reactie 22-12-2010 22:14 (4%)

Bush, party of three...

• Villains
quote:
Razwer schreef op woensdag 22 december 2010 @ 21:23:
[...]

Voor zover ik weet verlies je alles. Synchroniseren met Live account? ik merk niks. Initieel trekt hij alle contacts van je live account maar als je daarna dingen update in je live account synced hij mooi niet mee.
Nouuu, wat ik sowieso zelf al merk is dat hij eerst dus al die emailadressen der in sleepte, en die updatete ik met naam etc. En vervolgens stond op mijn MSN nu weergegeven die naam, ipv de naam van diegene op MSN zelf heeft ingevoerd! Dus stel je voor dat ik de gesync'de Pieter Polakski in mijn telefoon zet als P. Polakski dan staat op mijn MSN ook P. Polakski, als zijn naam, al zou hij zelf Pieter hebben.

Ennuhh, wat ik ook gelezen heb op Tweakers is, als iemand in jouw email lijst als telefoonnr in zou vullen: GA WEG KUTDING, dat dat ook het nieuwe telefoonnummer van je mobiel wordt!

Dus synceeeee, gebeurt wel denk.

• .oisyn

.oisyn

Discussiewinnaar 2014

quote:
Razwer schreef op woensdag 22 december 2010 @ 21:23:
[...]

Dat doet ie dus mooi wel ;). Punt is echter, de reden waarom Villains een reset wil doen is omdat hij een ander land in wil stellen. Het land is echter al gekoppeld aan je live ID, dus je zult k een nieuw Live ID moeten maken (je kunt de oude verwijderen zodat je wel hetzelfde emailadres kunt gebruiken). Dan is het vrij logisch dat je ook alle contacten verliest. Wat je ook kunt doen is een nieuw Live ID maken, die als standaard instellen bij de reset van je telefoon, en dan je oude Live ID met al je contacten als 2e account toevoegen.

Ikzelf sync niets met m'n Live ID en doe ik alles met m'n Google account. Ik heb al een keer een reset gedaan, en alle updates die ik vanaf m'n telefoon heb doorgevoerd (zoals bijv. foto's bij bepaalde contacten) kwamen gewoon mee toen ik na de reset weer syncte (en ik zie de gepdatete informate ook gewoon bij Google staan).

Bush, party of three...

• Relief2009
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 30-07 01:01
quote:
.oisyn schreef op donderdag 23 december 2010 @ 01:56:
[...]

Dat doet ie dus mooi wel ;). Punt is echter, de reden waarom Villains een reset wil doen is omdat hij een ander land in wil stellen. Het land is echter al gekoppeld aan je live ID, dus je zult k een nieuw Live ID moeten maken (je kunt de oude verwijderen zodat je wel hetzelfde emailadres kunt gebruiken). Dan is het vrij logisch dat je ook alle contacten verliest. Wat je ook kunt doen is een nieuw Live ID maken, die als standaard instellen bij de reset van je telefoon, en dan je oude Live ID met al je contacten als 2e account toevoegen.

Ikzelf sync niets met m'n Live ID en doe ik alles met m'n Google account. Ik heb al een keer een reset gedaan, en alle updates die ik vanaf m'n telefoon heb doorgevoerd (zoals bijv. foto's bij bepaalde contacten) kwamen gewoon mee toen ik na de reset weer syncte (en ik zie de gepdatete informate ook gewoon bij Google staan).
Kun je met Google contacts, kalender en e-mail syncen? Push-email of time-sync?

• .oisyn

.oisyn

Discussiewinnaar 2014

Ja, ja, ja, push. Google ondersteunt gewoon exchange activesync. http://www.google.com/mobile/sync/

Bush, party of three...

• PaT

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Hehehehe wat grappig. Mijn Noreve cover maakt een aardige reis door Frankrijk. Van La Farlede (62 Km van Saint Tropez) naar Marseille, van daaruit naar Lyon en daarvandaan weer naar Parijs. Ben benieuwd of ie vanavond het vliegtuig of de 'bus' pakt richting NL.

Anyway, hij is inmiddels fysiek onderweg, dat is een hele geruststelling...

Pagina: 1 ... 4 ... 27 Laatste

Populair: Tablets Nokia Websites en communities Lumia Smartphones Laptops Sony Apple Games Politiek en recht

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. onderdeel van De Persgroep, ook uitgever van Computable.nl, Autotrack.nl en Carsom.nl Hosting door True

Beste nieuwssite en prijsvergelijker van het jaar 2013