Ik verwacht dat die limieten op termijn wel weer weggaan. Je ziet dat altijd, eerst is het allemaal heel gelimiteerd, duur en dus ook exclusief, dan proberen ze het brede publiek te trekken door het goedkoop en aantrekkelijk te maken, dan maken ze het minder aantrekkelijk maar mensen willen niet meer zonder en dan komt de fase dat ongelimiteerd zo weinig meer kost voor een provider dat ze het toch maar gewoon aanbieden.
Ok, het werkt niet in de trein (tenzij je een trein hebt met wifi dan..), maar ik blijf erbij dat ik niet op elk apparaat wat muziek kan afspelen m'n hele collectie ga zetten. Al die apparaten (tablets, netbooks, mobiel, iTV, etc) moeten niet meer opslag hebben om je collectie op te zetten. Ze moeten allemaal je collectie van 1 plek halen.
Ik heb ook niet overal mijn collectie staan, maar streamen op mijn telefoon is geen optie, wifi is dan een vereiste, maar waar zou ik naar muziek luisteren waar er wifi is? Het is juist tijdens het reizen dat ik muziek luister. Dus tenzij we echt een zeer solide internet connectie hebben dan is streamen voor mij absoluut geen optie.
Je blijft zeggen dat de mogelijkheden eindeloos is, maar het enige wat ik en vele andere nodig hebben, is wat meer ruimte.
Maargoed mijn telefoon ligt nu bij TNT dus ik zou morgen mijn telefoon moeten hebben.
[
Voor 3% gewijzigd door
Benjamin- op 05-01-2011 18:06
]
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900