Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Hoera er is nog hoop voor mijn E7, ik heb Belle erop staan en na jaren IOS en Android gebruikt te hebben leek het wel of ik terug ging naar de middeleeuwen dankzij die lelijke widgets, knoppen en functies in Belle.
Maar de vrienden van SPB stellen weer niet teleur, die shell van hun lijkt tenminste ergens op en de widgets zijn op elkaar afgestemd, ik gebruik nu nog even de 15 dagen trial maar daarna koop ik hem wel voor 9 euro, zijn geld meer dan waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bierkameel schreef op zondag 12 februari 2012 @ 16:36:
Hoera er is nog hoop voor mijn E7, ik heb Belle erop staan en na jaren IOS en Android gebruikt te hebben leek het wel of ik terug ging naar de middeleeuwen dankzij die lelijke widgets, knoppen en functies in Belle.
Maar de vrienden van SPB stellen weer niet teleur, die shell van hun lijkt tenminste ergens op en de widgets zijn op elkaar afgestemd, ik gebruik nu nog even de 15 dagen trial maar daarna koop ik hem wel voor 9 euro, zijn geld meer dan waard :)
Ben een leek, wat bedoel je daarmee.. dat zet je over Belle heen of wat??
Doet dat niks aan de al aanwezige apps? MfE ect ect??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-02-2023
@ Bierkameel:
Het ziet er goed uit wat die "vrienden" van jou gemaakt hebben.
Zelf durf ik niet zomaar software er op los te laten omdat de e7 het weer doet.
Ik ben nu toe aan verlengen en ben na vanmiddag overtuigd dat er een 2e e7 bij moet komen.
en wel om 2 redenen:

A: Het was absoluut niet Nokia's schuld dat de mijn e7 haperde, maar een combinatie van een instelling, een storing bij de provider, een typefout en een oud/fout wachtwoord.
De enige fout van Nokia is dat de instellingen en de programma's niet zijn meegelift naar Belle.

B: Na jaren een Nokia gehad te hebben heeft mijn goeroe nu onlangs een Samsung SII android,
Hij is op het moment ook met een klus bezig in Praag voor een grote bank/verzekeraar en heeft verschillende keren gelazer gehad met dat ding, en neemt zijjn oude N95 weer mee.
Hij wil hem heel graag omruilen met mijn e7 had hij gezegd. (ja doeg)

De 2e e7 wordt dan een backup toestel, en het is dan leuk om dit soort dingen uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enne is dat ook in Nederlands??

ja dus zo te zien!!..

Ik zie alleen nergens waar ik eerst een trial kan downloaden!!
Ook dat te pakken!

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2012 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 20:05
Vaag dit accu-gedrag van de officiële Belle.
De vorige (minder officiële) versie deed het goed, maar Belle lijkt nergens op. Na een halve dag, soms zelfs na een paar uur, was hij volledig leeg.
Was, omdat ik ook gezeur kreeg dat Mijn C: weer vol zat, zoals ik gewend was van de E65 en in mindere mate van de E75.

Mailbox eraf gegooid en dat probleem is weg. Ook staat mijn telefoon al aan sinds gisterenmiddag met maar één streepje accu minder, terwijl ik wel gebrowset heb. Blijkbaar is de MfE een afschuwelijke accuvreter geworden.

Andere mensen die dit ook zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Wie weet wat het laatste versie nummer is van Sygic voor Symbian? ik heb 11.03 maar ik heb het idee dat er nog een versie boven zit echter kan ik die niet ontdekken. Kortom, zie ik iets over het hoofd, of is 11.03 simpelweg de laatste versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
11.03 is volgens mij inderdaad de laatste versie.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 20:11

t3q

Say yes to teq

Notaname schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 19:08:
[...]

Hmm, vreemd. Dat gaat bij mij probleemloos. Exchange was wel verdwenen itt de normale popboxen maar even de instellingen erin zetten en werken als een tierelier.
Wat zijn jouw settings dan want Exchange ligt hier op z'n gaatje...

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

En hebben jullie ook dat de batterij ongeveer 2x zo snel leeg gaat itt Anna, zeer frustrerend daar ik nu elke avond de telefoon aan de lader moet hangen... terwijl met Anna dit 1x in de 3 dagen was :(

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t3q schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:31:
En hebben jullie ook dat de batterij ongeveer 2x zo snel leeg gaat itt Anna, zeer frustrerend daar ik nu elke avond de telefoon aan de lader moet hangen... terwijl met Anna dit 1x in de 3 dagen was :(
Ja heb ik ook!! word daar helemaal gek van, terwijl er niks op de achtergrond draait. Volgens mij app Nokia battery monitor is het de achtergrond van Belle zelf die de meeste batterij gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Hebben jullie WIFI aanstaan? Die blijft in Belle namelijk contant openstaan, in Anna maakte hij alleen verbinding als dat nodig was.

Maar de accuduur is ruk inderdaad, ik heb hem nu op 2G staan en polling van email op 1 uur gezet anders is hij echt zo leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 15:45
t3q schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:30:
[...]

Wat zijn jouw settings dan want Exchange ligt hier op z'n gaatje...
Hmm, die zijn eigenlijk niet zo bijzonder.

- E-mail: het e-mailadres welke gebruik maakt van de exchange server
- Mailbox: Exchange ActiveSync
- Gebr.naam: zelfde e-mailadres als boven
- Wachtwoord: spreekt voor zich
- Servernaam: www.uwexchange.nl
- Domein: Geen
- Handtekening:Geen

Geavanceerde intellingen.
- Toegangspunt: Internet
- Beveiligde verb: Ja
- Poortnummer 443

Althans, dat zijn de instellingen welke ik nodig heb bij Argeweb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 11:12

hilgo

Clear your mind of can't.

t3q schreef op maandag 13 februari 2012 @ 11:31:
Heb ik ook last van. Met Anna 2 á 3 dagen en nu moet hij elke avond aan de lader. En mijn gebruik is echt niet veranderd. Ik hoop maar dat het een bug o.i.d. is die ze in een patch gaan fixen want dit is niets zo.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

hilgo schreef op maandag 13 februari 2012 @ 18:16:
[...]

Heb ik ook last van. Met Anna 2 á 3 dagen en nu moet hij elke avond aan de lader. En mijn gebruik is echt niet veranderd. Ik hoop maar dat het een bug o.i.d. is die ze in een patch gaan fixen want dit is niets zo.
Ja precies, ik heb voor als test maar mijn Exchange Email box eraf gegooid, is kijken of dat helpt...

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

Bierkameel schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:31:
Hebben jullie WIFI aanstaan? Die blijft in Belle namelijk contant openstaan, in Anna maakte hij alleen verbinding als dat nodig was.

Maar de accuduur is ruk inderdaad, ik heb hem nu op 2G staan en polling van email op 1 uur gezet anders is hij echt zo leeg.
WIFI staat hier gewoon uit, met dat drop down menu kan je WIFI helemaal uitschakelen toch?

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

Pinkelmans schreef op zondag 12 februari 2012 @ 22:55:
Vaag dit accu-gedrag van de officiële Belle.
De vorige (minder officiële) versie deed het goed, maar Belle lijkt nergens op. Na een halve dag, soms zelfs na een paar uur, was hij volledig leeg.
Was, omdat ik ook gezeur kreeg dat Mijn C: weer vol zat, zoals ik gewend was van de E65 en in mindere mate van de E75.

Mailbox eraf gegooid en dat probleem is weg. Ook staat mijn telefoon al aan sinds gisterenmiddag met maar één streepje accu minder, terwijl ik wel gebrowset heb. Blijkbaar is de MfE een afschuwelijke accuvreter geworden.

Andere mensen die dit ook zien?
Jazeker, heb MfE erag gegooid en mijn batterij gaat nu al stukken langer mee.
Op de hele dag 1 streepje zover terwijl dit voorheen al zeker 50% was.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
t3q schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 14:33:
[...]

Jazeker, heb MfE erag gegooid en mijn batterij gaat nu al stukken langer mee.
Op de hele dag 1 streepje zover terwijl dit voorheen al zeker 50% was.
Maar...., ik heb MfE er ook op staan (altijd aan instelling) en nu na 25 uur staat mijn accu op 51%.
En dat terwijl je MfE niet eens op "altijd aan" hoeft te zetten. Je kan ook kiezen voor eenmaal per uur oid.
Dat zou misschien nog heel wat schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
Het probleem met MfE heeft wellicht iets te maken dat Belle denkt dat zij niet alles heeft of zo,
En blijft daardoor continu zoeken.
Het verbruik van m'n Mb's is ook aanzienlijk hoger dan voorheen.
Normaal zit ik op 250 mb per maand, en nu zat ik op 350mb in een week.
Ik heb zojuist nog gekeken, maar er zijn nu niet extreem veel meer mb's bijgekomen.
Ook heb ik regelmatig dat mijn agenda niet bijgewerkt is en stukken mis in mijn agenda als ik deze open.
De agenda is uiteraard ook gekoppeld aan MfE.

Ik heb nog niet de inhoud bekeken van het vrije geheugen van de e7,
want die kan ook een stuk minder zijn dan bij Anna, waardoor MfE ook raar kan doen.
Ook kan het zo zijn dat er een paar programma's op de telefoongeheugen terecht gekomen zijn bij de conversie,
terwijl deze bij Anna op de massageheugen zaten.

Nu is het wel zo dat ik gelijk de periodes naar wens heb aangepast, en ik heb niet de idee dat mijn accu sneller leeg is dan bij anna.
Gisteravond was de batterij minder vol dan anders, maar mijn dochter is met angry birds bezig geweest,
en dat is wel een accuvretertje heb ik in de gaten.

Ook was er iets met de navigatie anders dan voorheen,
want het viel me meteen op, dat als ik de nav gebruikt had, dat de e7 behoorlijk warm was.

Al met al:
Ik vind het jammer dat bij de conversie van Anna naar Belle de instellingen niet goed zijn meegekomen.
Want dit geeft een boel zoekwerk en ergernis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
Notaname,
Dit zijn de instellingen voor de host,
ik denk dat je even serieus naar je instellingen van de MfE sync moet kijken.
Notaname schreef op maandag 13 februari 2012 @ 17:02:
[...]

Hmm, die zijn eigenlijk niet zo bijzonder.

- E-mail: het e-mailadres welke gebruik maakt van de exchange server
- Gebr.naam: zelfde e-mailadres als boven
- Servernaam: www.uwexchange.nl
- Domein: Geen

- Poortnummer 443

Althans, dat zijn de instellingen welke ik nodig heb bij Argeweb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

Mijn settings zijn:

E-mail: mijn exchange mail adres
- Gebr.naam: Mijn netwerk inlognaam
- Servernaam: Het mail adres van de exchange server
- Domein: onze domein naam

- Poortnummer 443

Dit zijn exact dezelfde settings als ik onder Anna gebruikte maar onder Belle krijg ik geen mail binnen.
Vanavond Belle maar is opnieuw installeren?

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
kittop schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 07:11:
Notaname,
Dit zijn de instellingen voor de host,
ik denk dat je even serieus naar je instellingen van de MfE sync moet kijken.
[...]
Euh, maar ik heb geen problemen met MfE hoor.. :?
Agenda, Mail en Taken lopen prima synchroon tussen mijn Outlook, Nokia N8 en E7.

Mijn sync.instellingen zijn.
- Alle dagen van de week.
- Starttijd piek 08.50
- Eindtijd piek: 22.30
- Sync.freq piek: Altijd aan.
- Sync.frep buiten piek: Handmatig

Battery: 39%
Unplugged time: 35h

Een update, de N8 van mijn vrouw heeft 190(!) uur met 1 lading gedaan en MfE op altijd AAN!
Dat is ruim 1 week. d:)b
Nu is ze een minimale gebruiker en nog het meest telefoon, mail en berichten maar dit is toch ruim een verdubbeling vanwege de 'auto energiespaarstand' tussen 23.00 uur en 7.00 uur.

[ Voor 21% gewijzigd door Notaname op 19-02-2012 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
Na een tijdje zonder mail op mijn telefoon gezeten te hebben ter test, gisteren het toch weer via MfE toegevoegd.
Niet op altijd-aan ingesteld en tot nu toe geen problemen; niet met batterij, niet met vrije ruimte.

Blijkbaar zat er toch iets fout met mijn oude instellingen - waarschijnlijk bleef hij proberen te synchroniseren ondanks ruimte-gebrek.

Ik ben er overigens nog niet achter hoe ik programma's van telefoon naar massa-opslag krijg. Whatsapp deed het overigens niet meer toen ik Belle op niet geïnstalleerd had. Deze verwijderd en opnieuw toegevoegd en hij doet het weer.

Gek genoeg staan mijn voorkeuren op massa-opslag, maar is hij geïnstalleerd op telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
Er valt me nog iets op dat de batterijduur misschien verkort. Ik heb ingesteld dat je een beveiligingscode moet intikken bij het ontgrendelen.
Nu valt mij op dat hij soms denkt dat hij ontgrendeld moet worden (waarschijnlijk stop ik hem onhandig in mijn broekzak), maar dat het code-schermpje niet automatisch na X minuten weg lijkt te gaan als je niks intikt.
Dit betekent dus dat het scherm vrij lang - erg lang aan blijft staan..

Hebben andere dit ook gezien? Of is dit een optie die ik gemist heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Zucht*
Fijn update naar Belle, kun je ook gelijk een aantal app's niet meer downloaden en de keus is al zo ruim..... 8)7
Als het platform al niet bepaald het populairste is...en na je update naar Belle vervolgens ook bepaalde applicaties niet meer kan draaien, staan de heren en dames ontwikkelaars te dringen om hun app aan te passen aan Belle. :X

Ben een hondstrouwe Nokia adept maar langzamerhand......Update heeft een aantal verbeteringen gebracht.
Ik ben geen tweaker, maar ik zorg er wel voor dat mijn Nokia soepel werkt en ik merk qua soepelheid dan ook weinig tot geen verschil. Irritant is wel dat het langer duurt wanneer ik de telefoon uit de standby haal met de schuif , dit duurt langer (te lang) t.o.v Anna.

Ook zoiets Whatsapp, door mij veel gebruikt ook zakelijk(voor de niet belangrijke dingen), is van versie 61 terug gegaan naar .56, zal wel een reden hebben....
Een dag naar de Belle update een Microsoft update(zonder verdere info) die splitst mij een Lync tooltje in de maag, ik gebruik die toepassingen niet heb dus in de instellingen ingesteld dat Lync niet opstart, maarja dat doet het dus wel.... :(

Jammer dat de mailwidget zo groot is, wel scrollbaar! en dan die digitale klok....als je die klok dan jat van Htc doe dan gelijk ook dat Weer ding erbij in en hij mag de helft kleiner(hoogte)

Wat ik mij ook afvraag of er ook 'politieke' druk achter zit, dat bijvoorbeeld een spel als Wordfeud niet beschikbaar komt voor S60? (Windows politiek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
Ik heb dat mijn E7 gewoon soms helemaal niet reageert als ik het touchscreen gebruik, bijvoorbeeld als ik gebeld word. Dan kan ik drukken wa tik wil, maar opnemen doet ie niet, dan moet ik eerst het scherm uitklappen en dan op het groene icoontje drukken, om op te kunnen nemen.

Soms wil ik gewoon van scherm wisselen en reageert ie niet. Moet ik 5-10 seconden wachten voor er uberhaupt iets gebeurd. Erg lastig. En ja, ik merk ook dat mijn accu sneller leeg is. En waarom is er geen gratis 2G/3G widget ?! Dit zou toch gewoon een standaard functie van Belle kunnen zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Dat heb ik ook inderdaad, soms hangt het ding gewoon voor een paar seconden.
De hardware is best oke maar Symbian is echt compleet ruk, het is dat het mijn werk telefoon is anders had ik het toestel al lang in de kast gegooid.

Ik heb Belle vandaag zelfs opnieuw geinstalleerd vanwege de vage system errors en dergelijke.

[ Voor 17% gewijzigd door Bierkameel op 19-02-2012 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ook weer als ik bovenstaande reacties lees, weer bevestiging van 'kleine' irritaties.
Wil nog wel naar voren brengen dat de accuduur niet echt verslechterd is bij mij;_)
Ik moest haar iedere dag al aan het infuus leggen wil ik dag 2 doorkomen

Gezien de paar voordelen die het mij brengt ga ik net zo lief weer terug naar Anna.

Nog nooit een spontane reboot gehad nu al 2 keer in 1 dag. :?
Lijkt wel haast Windows Me.....Mijn ipad liep vaker vast als mijn E7, zeg niet dat mijn Nokia sneller is/was maar wel lomp stabiel en zelfs dat begint in duigen te vallen.

Dus als er een Ios of Windows Nokia komt met toetsenbord....dan spring ik misschien wel aan boord of ik wacht even een maandje af en flash de hele boel, om het op mijn gemak overnieuw te doen, want dat was altijd fijn aan Symbian. Het lekker helemaal aan je eisen aan te passen Os. _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2012 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Nou dat is het ook al lang niet meer, je kan bijvoorbeeld niet eens de automatische lichtsensor uitzetten in Belle terwijl dat in Anna nog wel kon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09-2023
Vreemd genoeg heb ik alleen last van fouten bij het draaien van bepaalde apps. Mijn E7 houdt het sowieso 24 uur vol zonder op te laten met redelijk intensief gebruik. Voor mijn doen moet 'ie dus nog steeds elke nacht opladen, maar dat deed ik met Anna ook al en toen was het ook echt nodig.
Vastlopers heb ik niet buiten het vastlopen van bepaalde apps die soms het hele systeem crashen.

Als je telefoon ergens traag reageert ligt dat vaak aan het syncen van de mail. Op die momenten gebruikt 'ie de hele processor om het snel voor elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 23:51

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Mijn scherm is er mee gekapt. De led op het scherm fade ook niet meer, die is er ook mee gekapt.
Aan uit zetten van het toestel lukt ook niet meer. Enkel de vergrendel toets werkt nog denk ik aangezien ik alleen daar nog haptic feedback op krijg. Het zal nog even spannend worden.

update: Mijn tel was zojuist leeg, omdat ik hem ook niet kon opladen. Bij het verbinden van de lader starte de telefoon weer normaal alsof er niks gebeurd was. Er is dus niet eens een death grip aan te pas gekomen. Zal wel bugje in belle zijn geweest.

[ Voor 31% gewijzigd door Zygivt op 20-02-2012 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
Atila schreef op zondag 19 februari 2012 @ 15:41:
Ik heb dat mijn E7 gewoon soms helemaal niet reageert als ik het touchscreen gebruik, bijvoorbeeld als ik gebeld word. Dan kan ik drukken wa tik wil, maar opnemen doet ie niet, dan moet ik eerst het scherm uitklappen en dan op het groene icoontje drukken, om op te kunnen nemen.
Dat heb ik al sinds ik de e7 heb.. Ontgrendelen met het schuifje aan de zijkant helpt ook.
Beetje crap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
Iemand al bekend met Microsoft Business Apps voor Nokia Belle?

Volgens dit artikel: http://www.symbiantweet.c...-symbian-belle-smartphone zou er de mogelijkheid in zitten om meerdere Exchange server accounts mee te gebruiken.
Zoals ik begrepen heb (lukt mij iig niet) is de standaardsoftware niet in staat om meer dan 1 Exchange account af te handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

Weet iemand hoe je een Trusted Certificaat installeert op de E7.

Het schijnt dat ik een speciaal apart certificaat moet installeren maar geen idee hoe ik dat moet doen.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

t3q schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:20:
Weet iemand hoe je een Trusted Certificaat installeert op de E7.

Het schijnt dat ik een speciaal apart certificaat moet installeren maar geen idee hoe ik dat moet doen.
*.cer bestanden kun je volgens mij runnen op je nokia toch? Volgens mij is dit prima te googelen. Dit is mij in het verleden ook gelukt om mijn nokia te signen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim301292
  • Laatst online: 24-07-2024
Weet iemand hoe je dat irritante knipperende berichtensignaaltje in de balk bovenin kunt weghalen bij Belle? Mijn telefoon is namelijk net gerepareerd (dat USB-probleem) en nu hebben ze er ook al Belle op gezet, maar vanaf het begin staat dat tekentje er al. Weet niet hoe ik dat weg krijg!

Edit: Heb het al gevonden!

[ Voor 4% gewijzigd door tim301292 op 21-02-2012 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q

t3q

Say yes to teq

Zygivt schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 14:27:
[...]

*.cer bestanden kun je volgens mij runnen op je nokia toch? Volgens mij is dit prima te googelen. Dit is mij in het verleden ook gelukt om mijn nokia te signen.
Het certificaat met *.cer extensie staat in het geheugen van mijn E7, maar als ik het certificaat open dan opent die gewoon, er gebeurd verder niks, als ik opslaan kies dan word het opgeslagen in noties :S

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

t3q schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 20:17:
[...]

Het certificaat met *.cer extensie staat in het geheugen van mijn E7, maar als ik het certificaat open dan opent die gewoon, er gebeurd verder niks, als ik opslaan kies dan word het opgeslagen in noties :S
Google it and find it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Sinds ik naar Belle ben overgestapt wordt mijn e-mail nog maar sporadisch automatisch opgehaald.
Heb het al geprobeerd met de instelling om het direct of te halen, of eens per 15 minuten, maar zonder succes.

Weet iemand hier een oplossing voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Misschien de account even verwijderen? Of kijken of je niet per ongelijk zo'n periode hebt ingesteld.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeffrey88 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 17:39:
Sinds ik naar Belle ben overgestapt wordt mijn e-mail nog maar sporadisch automatisch opgehaald.
Heb het al geprobeerd met de instelling om het direct of te halen, of eens per 15 minuten, maar zonder succes.

Weet iemand hier een oplossing voor ?
Met 'gewone' pop/imap heb ik geen problemen, wellicht toch inderdaad ergens een instelling niet goed staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Ik heb het account al verwijderd en weer opnieuw aangemaakt.
De ophaal tijd staat wel gewoon goed ingesteld.

Ik zal de instellingen nog eens doorspitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help, ik ben helemaal niet zo thuis in softwares op mobiele telefoons, 1ste keer op forum ook, maar sinds de update naar Belle vliegt mijn baterij er inderdaad door! Heb alle instellingen nagekeken, wifi staat op uit, mobiel data verkeer staat op uit, want ook al zet ik bij alle mailboxen "enkel handmatig", toch zie ik dat als mobiel data verkeer aan staat, die ook regelmatig verbinding maakt! Alle instellingen nagekeken maar niks gevonden. MfE heb ik nodig voor het werk, en die instellingen staan ook op enkel handmatig, Tips altijd welkom.

Heeft iemand trouwens al gevonden hoe dat Lync symbool kan verwijderd worden, bovenaan langs het netwerkbereik enz? Het stoort me mateloos.... het programma sluit ik altijd af, maar dat icoontje blijft staan. GRR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 23:50:
Help, ik ben helemaal niet zo thuis in softwares op mobiele telefoons, 1ste keer op forum ook, maar sinds de update naar Belle vliegt mijn baterij er inderdaad door! Heb alle instellingen nagekeken, wifi staat op uit, mobiel data verkeer staat op uit, want ook al zet ik bij alle mailboxen "enkel handmatig", toch zie ik dat als mobiel data verkeer aan staat, die ook regelmatig verbinding maakt! Alle instellingen nagekeken maar niks gevonden. MfE heb ik nodig voor het werk, en die instellingen staan ook op enkel handmatig, Tips altijd welkom.

Heeft iemand trouwens al gevonden hoe dat Lync symbool kan verwijderd worden, bovenaan langs het netwerkbereik enz? Het stoort me mateloos.... het programma sluit ik altijd af, maar dat icoontje blijft staan. GRR
Het Lync tooltje (onderdeel van Microsoft office tools) slaat de instelling 'niet opstarten' niet op, wil je hier vanaf moet je het verwijderen via Instellingen - installaties - al geïnstalleerd.
Wat betreft de verbinding, je kan via 'instellingen'-connectiviteit- verbindingsbeheer- op de openstaande verbinding drukken en dan zie je onderaan wat voor toepassing gebruik maakt van de verbinding.

Batterij verbruik: Continu online, 4 mailboxen(iedere 15 minuten) Whatsapp, InternetTracker5.0, BattaryMonitor widget, buienradarwidget(3uur), tweakers widget, Sugarsync voor synchronisatie met alle computers en hiermee kan ik makkelijk bij mijn offertes en facturen. Al deze zooi zorgt ervoor dat ik iedere dag moet laden.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2012 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik red een dag (redelijk) intensief gebruik niet meer zonder extra op te laden via pc of gewoon aan het net!! Wat een kutzooi.. Was bij Anna al niks, maar sinds Belle een drama.. Ook niks extra aan staan en alles doe ik handmatig. Wat mij in Belle wel niet meer lukt om aan te geven dat de widgets offline staan. OF mis ik nu iets.

Wat verlang ik terug naar de batterij capaciteit van de E72.. Wat een verschil.
Ik vind het schandelijk dat Nokia zoiets doet bij een smartphone waarbij je verdomme ook nog eens geen extra batterij in je zak kan meenemen voor het geval dat!!

Ben een Nokia adept, maar dit is Fins prutswerk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 09:42:
[...]

Het Lync tooltje (onderdeel van Microsoft office tools) slaat de instelling 'niet opstarten' niet op, wil je hier vanaf moet je het verwijderen via Instellingen - installaties - al geïnstalleerd.
Wat ik nog het meest irritante vind is dat ik het er weer heb afgegooid maar dat Nokia Suite blijft zeuren dat er een update is. :(
Ik heb al een paar keer aangegeven richting Nokia dat het een fantastische optie zou zijn als je net als in Windows Update ongewenste updates kan verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 10:59
bij deze wil ik even melding maken over een probleem in combinatie met de nokia E7 en Belle. Bij sommige blijkt na de installatie van Belle op een Nokia E7 geen sms berichten meer binnen te komen.

Ik heb hier vandaag contact over gehad met vodafone (mijn provider) en zij blijken er vandaag meerdere klachten over gehad te hebben. Zij zijn al bezig met Nokia, en Nokia geeft zelf aan het probleem te herkennen. De enige oplossing op dit moment is om het toestel terug te zetten naar Anna (downgrade is te downloaden via de website: linkje hier). Je hoeft hiervoor dus niet terug naar een Nokia Service Point. Het probleem schijnt trouwens met meerdere toestellen te zijn, volgens het nokia forum.

edit: na gekeken te hebben, blijkt het toch niet mogelijk te zijn om te downgraden naar anna, dus naar een NSP gaan is toch nodig...

[ Voor 8% gewijzigd door robobeat op 27-02-2012 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
robobeat schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:46:
bij deze wil ik even melding maken over een probleem in combinatie met de nokia E7 en Belle. Bij sommige blijkt na de installatie van Belle op een Nokia E7 geen sms berichten meer binnen te komen.

Ik heb hier vandaag contact over gehad met vodafone (mijn provider) en zij blijken er vandaag meerdere klachten over gehad te hebben. Zij zijn al bezig met Nokia, en Nokia geeft zelf aan het probleem te herkennen. De enige oplossing op dit moment is om het toestel terug te zetten naar Anna (downgrade is te downloaden via de website: linkje hier). Je hoeft hiervoor dus niet terug naar een Nokia Service Point. Het probleem schijnt trouwens met meerdere toestellen te zijn, volgens het nokia forum.
Was dat niet simpel op te lossen door er even een andere simkaart in te stoppen en dan opnieuw op te starten?
Daarna je eigen simkaart er weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 10:59
Notaname schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:52:
[...]

Was dat niet simpel op te lossen door er even een andere simkaart in te stoppen en dan opnieuw op te starten?
Daarna je eigen simkaart er weer in.
dat zou dezelfde oplossing zijn als dat vodafone heeft uitgevoerd, namelijk een netwerk reset uit te voeren op je abo. Dit heeft bij mij helaas niet geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen problemen met het ontvangen van sms via KPN.
Dit ik heb ik gecontroleerd na het lezen van eerdere postings in dit of n8 draadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
  • Laatst online: 19-09 07:13
Hey. Even een vraagje. Weet iemand een goede app om geluid op te nemen. Ik heb namelijk een bandje en soms willen we dan een stukje opnemen als we aan het repeteren zijn, om de net verzonnen riffs de volgende keer nog te kunnen herinneren. Als ik dit opneem met de standaard app in belle dan krijg je ech onzettende bagger kwaliteit. Vooral de drumms kun je gewoon niet opnemen omdat dit helemaal vervormd wordt. Heeft iemand hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 15:02:
Ik red een dag (redelijk) intensief gebruik niet meer zonder extra op te laden via pc of gewoon aan het net!!

Wat verlang ik terug naar de batterij capaciteit van de E72.. Wat een verschil.
Ik vind het schandelijk dat Nokia zoiets doet bij een smartphone waarbij je verdomme ook nog eens geen extra batterij in je zak kan meenemen voor het geval dat!!

Ben een Nokia adept, maar dit is Fins prutswerk!
Blijkt bij elk groot schermige telefoon een hekel punt te zijn.
Mijn overbuurvrouw werkt met net zoveel applicaties als jij en ik,
en die loopt met een handlader in haar handtasje voor haar Gall. SII
Haar zoon loopt met ook een extra batterij op zak voor de I-ph. 4

Dit hoef ik allemaal niet met de e7,,,,
maar ben met je eens dat het na de laatste update naar Belle er niet beter op geworden is.
En de batterijduur van de E75 was een stuk plezieriger inderdaad.
De E75 had genoeg aan de autorit naar het werk en hoefde ik niet apart aan de lader te hangen.
Dit durf ik niet met de e7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
sslojko schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 20:38:
Hey. Even een vraagje. Weet iemand een goede app om geluid op te nemen. Ik heb namelijk een bandje en soms willen we dan een stukje opnemen als we aan het repeteren zijn, om de net verzonnen riffs de volgende keer nog te kunnen herinneren. Als ik dit opneem met de standaard app in belle dan krijg je ech onzettende bagger kwaliteit. Vooral de drumms kun je gewoon niet opnemen omdat dit helemaal vervormd wordt. Heeft iemand hier ervaringen mee?
Heb je de kwaliteit op 'hoog' staan als je opneemt? Heel veel beter dan dat vind je waarschijnlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tooltje gevonden in de Nokia store die de Belle klok vervangt voor een iets kleiner formaat.
Natuurlijk is er een lite gratis versie, maar ik heb de betaalde versie gekocht voor €1,10 Simple Clock heet het en de betaalde versie is redelijk aan te passen aan verschillende kleuren en indelingen.

Had een screenshot gemaakt die ik wilde toevoegen, maar kan alleen een url invoeren.....of mis ik iets¿

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
Upload je foto naar: http://nl.tinypic.com/
De link die je daar kan kopiëren die plak je dan in je bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal wel een heel erg blond momentje hebben maar sinds ik belle heb geinstalleerd kom ik niet meer via 3g het internet op. Heb geloof ik alles al geprobeerd. Ook via vodafone de instellingen laten sturen maar nog altijd lukt het niet. Wat doe ik fout? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Verwijderd schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 19:46:
Ik zal wel een heel erg blond momentje hebben maar sinds ik belle heb geinstalleerd kom ik niet meer via 3g het internet op. Heb geloof ik alles al geprobeerd. Ook via vodafone de instellingen laten sturen maar nog altijd lukt het niet. Wat doe ik fout? 8)7
Via het pull-downmenu ook de knop 'Mob-data' aangezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die staat aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Zou je hier alle info uit de instelling van 'Vodafone GPRS' willen posten? Dan ook de 'geavanceerde instellingen' uit het opties-menu. Ikzelf heb ook vodafone en heb problemen gehad met mijn N97. Met de E7 heb ik tot nu toe 0 problemen gehad wat betreft mobiel internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notaname schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 15:49:
Upload je foto naar: http://nl.tinypic.com/
De link die je daar kan kopiëren die plak je dan in je bericht.
Linkje: http://s1052.photobucket....iew&current=Scr000001.jpg

'Belle' met een kleinere klok

En inderdaad een aantal Belle icons heb ik vervangen voor iets andere, d.m.v. Iconchanger uit de Nokiasore.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2012 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmasjos schreef op zondag 11 maart 2012 @ 00:47:
[...]

Zou je hier alle info uit de instelling van 'Vodafone GPRS' willen posten? Dan ook de 'geavanceerde instellingen' uit het opties-menu. Ikzelf heb ook vodafone en heb problemen gehad met mijn N97. Met de E7 heb ik tot nu toe 0 problemen gehad wat betreft mobiel internet.
Sorry maar sinds Belle kan ik niks meer terugvinden 8)7 Kan je me ff stapsgewijs uitleggen waar ik het precies kan vinden wat je wil dat ik post. Voel me ff een hele domme muts nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 08:27:
[...]

Sorry maar sinds Belle kan ik niks meer terugvinden 8)7 Kan je me ff stapsgewijs uitleggen waar ik het precies kan vinden wat je wil dat ik post. Voel me ff een hele domme muts nu
Dat probleem had ik ook, terwijl ik van de meeste dingen toch wel redelijk verstand heb. Het is dus niet gek dat je het niet kunt vinden ;)
"Instellingen->Connectiviteit->Instellingen->Netwerkbestemmingen" en dan waarschijnlijk onder "Internet".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
Xmasjos schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:22:
[...]

Heb je de kwaliteit op 'hoog' staan als je opneemt? Heel veel beter dan dat vind je waarschijnlijk niet.
Ja dat heb ik al op 'hoog' gezet, maar de drums zijn niet om aan te horen op de opname. Waarschijnlijk door een digitale demping die vaak wordt gebruikt (ook binnen windows, zodra je hem daar uitzet klinkt het veel beter). Ik had gehoopt dat er apps zijn die hier geen gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmasjos schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:20:
[...]

Dat probleem had ik ook, terwijl ik van de meeste dingen toch wel redelijk verstand heb. Het is dus niet gek dat je het niet kunt vinden ;)
"Instellingen->Connectiviteit->Instellingen->Netwerkbestemmingen" en dan waarschijnlijk onder "Internet".
daar staat idd vodafone gprs maar als ik die aanklik krijg ik de melding "toegangspunt wordt al gebruikt. Kan het niet bewerken! Ik krijg ook verder de instellingen niet te zien van dat toegangspunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zxr king
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:01
Ben van Belle weer terug gegaan naar Anna werd gek van de batterij. Nu draait het weer als een trein en de accu gaat weer veel langer mee. Ben benieuwt of Belle nog met een update komt voor het probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zxr king schreef op maandag 12 maart 2012 @ 20:01:
Ben van Belle weer terug gegaan naar Anna werd gek van de batterij. Nu draait het weer als een trein en de accu gaat weer veel langer mee. Ben benieuwt of Belle nog met een update komt voor het probleem
Ik spreek voor mijzelf natuurlijk, maar ik herken dit niet, lees dit vaker als minpunt maar ik moest bij Anna ook iedere avond laden net als nu bij Belle.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 23:46 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zxr king
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:01
Het vreemde is ook dat niet iedere E7 er last van heeft de E7 van mijn vriendin met Belle gaat 3 dagen mee. De mijne met veel mazzel 1 dag. Nu met Anna gaat hij weer 3 dagen mee. De telefoon van mijn vriendin draaide trouwens dezelfde programma's ik had zelfs wifi en bluetooth uitgezet op de mijne en nog was hij eerder leeg. Heel apart allemaal 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John2B
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-08 00:38

John2B

I Love RAID5..!!

Ik zit nu te browsen op tweakers, krijg ik de tweakers.net mobile tekst versie...gggrrrr.

Is dat te omzeilen, of moet ik op Opera overstappen?

Heb alle opties binnenste buiten gekeerd, kan niets vinden om mobile versie te omzeilen....

A friendship founded on business is better than a business founded on friendship

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notaname
Ik ben zo handig geweest om OTA op updates te checken.
Nu heb ik in de notification bar een teken staan dat er een update beschikbaar is. (Microsoft Apps)
Die wil ik helemaal niet op mijn toestel hebben. Het zou op zich geen probleem zijn maar het bleek dat bij iedere opstart van het toestel Microsoft Lync werd opgestart wat de accu leeg trok.

Weet iemand hoe ik die melding kan verwijderen? Ik vrees het ergste. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 16:47

Markofnikoff

What is the speed of the dark?

John2B schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:53:
Ik zit nu te browsen op tweakers, krijg ik de tweakers.net mobile tekst versie...gggrrrr.

Is dat te omzeilen, of moet ik op Opera overstappen?

Heb alle opties binnenste buiten gekeerd, kan niets vinden om mobile versie te omzeilen....
Als je op de mobiele site van tweakers zit dan zie je een klein blauw mobieltelefoontje afgebeeld staan (ff goed kijken) Als je hierop klikt dan kun je de 'B-grade' forceren, dit blijft permanent zo.

Voor mensen met batterij problemen: Ik heb laatst mijn hele telefoon schoongeveegd (met #*7370*) vervolgens nog een keer met de Nokia Suite Belle opnieuw geïnstalleerd, en het ziet er naar uit dat mijn batterij nu stukken langer mee gaat!

- Zooi - www.stefanjacobs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen met batterij problemen: Ik heb laatst mijn hele telefoon schoongeveegd (met #*7370*) vervolgens nog een keer met de Nokia Suite Belle opnieuw geïnstalleerd, en het ziet er naar uit dat mijn batterij nu stukken langer mee gaat!

maar met dat "schoonvegen" ben ik dan alle andere zaken ook weer kwijt?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik heb gisteren de battery power saving app (green) gekocht dat scheelt ook een hoop. Zit nu op anderhalve dag en nog zo'n 40 % te gaan.

Je telefoon wordt dan gewoon constant in spaarstand gezet etc.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markofnikoff
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 16:47

Markofnikoff

What is the speed of the dark?

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:34:
maar met dat "schoonvegen" ben ik dan alle andere zaken ook weer kwijt?????
Ja alles, incl. mass memory, apps, contacts etc

- Zooi - www.stefanjacobs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

afvalzak schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:17:
Ik heb gisteren de battery power saving app (green) gekocht dat scheelt ook een hoop. Zit nu op anderhalve dag en nog zo'n 40 % te gaan.

Laat je de PSM dan direct bij 7 streepjes inschakelen of gebruik je de standaard configuratie van 2 streepjes voor het inschakelen van de PowerSafeMode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
afvalzak schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:17:

Ik kan ook bevestigen dat mijn E7 veel langer mee gaat met de app geactiveerd. Het enige probleem is dat de vibrations uitgeschakeld worden. Dus als ik muziek aan het luisteren ben en mijn telefoon zit in mijn broekzak heb ik geen idee of ie overgaat. Dit kan dus ook voor mijn omgeving redelijk vervelend zijn, maar ik doe het toch voor de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 20:47:
[...]

Laat je de PSM dan direct bij 7 streepjes inschakelen of gebruik je de standaard configuratie van 2 streepjes voor het inschakelen van de PowerSafeMode?
Ja, bij 7 streepjes - n.a. for 5 minutes.

Profile blijft hetzelfde. Apps worden niet gesloten.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sslojko schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:11:
[...]

Ik kan ook bevestigen dat mijn E7 veel langer mee gaat met de app geactiveerd. Het enige probleem is dat de vibrations uitgeschakeld worden. Dus als ik muziek aan het luisteren ben en mijn telefoon zit in mijn broekzak heb ik geen idee of ie overgaat. Dit kan dus ook voor mijn omgeving redelijk vervelend zijn, maar ik doe het toch voor de batterij.
Ja dat vind ik dan toch mooi kut... Dan ga ik heel wat telefoontjes/sms/whatsapps missen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is die app trouwens anders dan dat je de telefoon gewoon in de energie spaarstand zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 15:32:
Wat is die app trouwens anders dan dat je de telefoon gewoon in de energie spaarstand zet?
De app, doet volgens mij niets anders als het automatisch in de spaarstand zetten van de telefoon op een door jou gekozen energiepeil, deze kun je instellen van direct bij volle accu of pas bij 2 streepjes.
Werkt prima, mis alleen wel de trilstand, deze werkt namelijk niet in de spaarmodus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sslojko
Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 08:32:
[...]

De app, doet volgens mij niets anders als het automatisch in de spaarstand zetten van de telefoon op een door jou gekozen energiepeil, deze kun je instellen van direct bij volle accu of pas bij 2 streepjes.
Werkt prima, mis alleen wel de trilstand, deze werkt namelijk niet in de spaarmodus.
Nouw, hij zet de telefoon in de spaarstand bij een gekozen energiepeil, maar ook als de telefoon 5 minuten niet gebruikt wordt; zodra je hem weer gaat gebruiken springt hij uit de spaarstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouw, hij zet de telefoon in de spaarstand bij een gekozen energiepeil, maar ook als de telefoon 5 minuten niet gebruikt wordt; zodra je hem weer gaat gebruiken springt hij uit de spaarstand.
[/quote]

Ach sukkel die ik ben 8)7 , ik heb de verkeerde power saver gedonwload, heb nu Battery power saving versie 3.4.0
Deze kan inderdaad naar 5min n/a in de spaarmodus gaan en dat is een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antartic
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:09
sslojko schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:11:
[...]

De maker van de app heeft ook andere app die dit zou moeten oplossen: http://store.ovi.com/content/262957

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaoloK
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-08 18:19
Hoe kom ik erachter wanneer Wordfeud voor Belle uit is? Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Ik heb sinds 2 dagen een battery-drain op mijn E7. Ik heb geen idee waar het vandaan komt, ik had een QR-code app erop gezet als laatste, die heb ik verwijderd maar het is nog steeds hetzelfde. Is er een app die laat zien welk onderdeel zoveel stroom verbruikt ? In ongeveer 6 uur is mijn accu leeg nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

PaoloK schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:51:
Hoe kom ik erachter wanneer Wordfeud voor Belle uit is? Iemand enig idee?
Ik zou daar niet op rekenen, of je moet de maker van Wordfeud mailen ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atila schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:26:
Ik heb sinds 2 dagen een battery-drain op mijn E7. Ik heb geen idee waar het vandaan komt, ik had een QR-code app erop gezet als laatste, die heb ik verwijderd maar het is nog steeds hetzelfde. Is er een app die laat zien welk onderdeel zoveel stroom verbruikt ? In ongeveer 6 uur is mijn accu leeg nu.
battery monitor in de Nokia Store laat wat mij betreft heel mooi zien wat de dader(s) zijn...

In mijn, en ik denk sinds Belle ONS geval is dat "background".
Zelfs als ik geen enkele APP heb open staan slurpt ie de telefoon in no time leeg....
Dat vond ik al met Anna (tov E72) maar nu is het een regelrecht drama...
Ben verplicht om elke dag extra te laden, zonder dat ik hem noemswaardig gebruik! is gewoon KUT'

Ik had ook de app SPBShell3D gekocht voor 14 euro, die de telefoon echt een extra dimensie geeft, maar dat heb ik er maar afgegooid mdat ik dacht dat dit helemaal funest was voor mijn E7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
Ik zal die even downloaden, ten tijde van Anna had ik die er wel opstaan, maar die verbruikte zelf ontzettend veel, dus maar meteen eraf gegooid. Ik heb gewoon een zwarte achtergrond, daar dit voor een ClearBack scherm de slimste optie is ivm energie-verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joi-c
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Ik heb Netqin mobile security op mijn N8 geïnstalleerd. Daarin kun je (o.a.) zien welke processen open staan en je kunt ze eventueel afsluiten. Je kunt ook opgeven welke apps niet automatisch moeten worden gestart als je je telefoon opstart. Misschien dat dat kan helpen bij het achterhalen van de boosdoener.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een behoorlijke crash gehad, telefoon uiteindelijk opnieuw geïnstalleerd maar nu mis ik in de widgetlijst de 'nieuwemail' widget, dit is een kleine widget die lijkt op een snelkoppeling en met een klein symbooltje aangeeft dat er nieuwe mail is.

Iemand een idee, hoe ik deze terugkrijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 21:39:
Ik heb een behoorlijke crash gehad, telefoon uiteindelijk opnieuw geïnstalleerd maar nu mis ik in de widgetlijst de 'nieuwemail' widget, dit is een kleine widget die lijkt op een snelkoppeling en met een klein symbooltje aangeeft dat er nieuwe mail is.

Iemand een idee, hoe ik deze terugkrijg?
Die krijg je er volgens mij bij als je de 'microsoft apps' installeert. Daarbij komt nl. ook een update voor je mailprogramma (vooral exchange, maar ook een aantal andere kleine veranderingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xmasjos schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 23:23:
[...]

Die krijg je er volgens mij bij als je de 'microsoft apps' installeert. Daarbij komt nl. ook een update voor je mailprogramma (vooral exchange, maar ook een aantal andere kleine veranderingen).
Ja dat is het! dank u! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starsky87
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-03-2023
Afgelopen weekend geupdate naar Belle, ik heb alleen 1 probleem als ik naar de agenda ga zegtie:
Agenda:
Geheugen vol. Sluit enkele applicaties en probeer het opnieuw.
Natuurlijk is het geheugen niet vol en alle applicaties zijn gesloten.
Weet iemand hoe ik het op kan lossen?

Edit: keertje opnieuw opstarten doet wonderen: het werkt weer!

[ Voor 9% gewijzigd door starsky87 op 26-03-2012 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
Nope.... bij mij niet.
starsky87 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:24:
Afgelopen weekend geupdate naar Belle, ik heb alleen 1 probleem als ik naar de agenda ga zegtie:

[...]

Natuurlijk is het geheugen niet vol en alle applicaties zijn gesloten.
Weet iemand hoe ik het op kan lossen?

Edit: keertje opnieuw opstarten doet wonderen: het werkt weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand een manier, om als je video's afspeelt en je schakelt naar een andere app (bijv. Whatsapp) dat de muziek gewoon door blijft draaien?

Heeft er ook al iemand een app gevonden zodat je snel kunt schakelen dmv een button, tussen 3G en GSM?

Bij voorbaat dank!

Edit: laatste vraag :P weet er iemand een facebook app waarmee je ook kunt porren en mensen kunt taggen?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2012 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
@ Evertjan94, via de facebook site op http://touch.facebook.com kun je de mobiele site benaderen, daar kun je gewoon mensen taggen in je foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg belle niet geïnstalleerd.

Ik wil belle op mijn E7 zetten maar steeds mislukt de installatie en krijg ik de boodschap dat ik het nog eens moet probleem en indien het aanhoud nokia suite moet verwijderen en een nieuwe versie downloaden.
Dit heb ik gedaan maar het lukt nog steeds niet. Ik draai windows 7. Help!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
@broes007: heb ik ook gehad, gewoon stug vol blijven houden en uiteindelijk lukt het wel. Duurde ruim anderhalf uur voor het lukte, overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joi-c schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 13:10:
Ik heb Netqin mobile security op mijn N8 geïnstalleerd. Daarin kun je (o.a.) zien welke processen open staan en je kunt ze eventueel afsluiten. Je kunt ook opgeven welke apps niet automatisch moeten worden gestart als je je telefoon opstart. Misschien dat dat kan helpen bij het achterhalen van de boosdoener.
Heb dit ook geinstalleerd, op zich een fijne app.
Maar snap wel niet hoe de trafic calibrator werkt..
Men zou denken dat als ik bijv 500MB als limiet zet, de data oploopt dat dit moment bereikt is.
Maar als ik dit in calibrator ook op 500Mb zet (wat gewoon in te stellen is) dan lijkt het dus of je al deze data opgebruikt hebt.
Ook is renewing data me niet helemaal duidelijk, althans doet het niet wat ik me erbij voorstel.

Gekke is ook dat als ik Traffic calculator uitvink en daarna weer aanvink en ik doe dat paar keer achter elkaar, de data (wat door mij gezien wordt als geruikte data) oploopt???

Fijne tool dus wat betreft het bijhouden van zaken die je niet mee wil laten opstarten (al is het soms moeilijk te bepalen wat nou welke app is en of je dit wel of niet echt nodig hebt) maar wat betreft het bijhouden van je gebruikte data vrijwel onbruikbaar...
Je kunt overigens wel het gebruik dusdanig instellen dat het altijd zichtbaar is, wat fijn is, maar zolang data niet betrouwbaar is... tsja

Of zie ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
De opvolger van de E7:
http://www.allaboutsymbia...prises_with_new_E710_.php

Valt me iets op (specs):
- Integrated pencil sharpener

1 aprilgrap? Zou echt een goeie zijn! :p

[ Voor 32% gewijzigd door Xmasjos op 01-04-2012 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kittop
Ik had zo die e710 besteld...

Gisteren nog even de Phonehouse binnen gestapt.
Daar even een HTC bekeken.
4core, 1,5ghz met een scherm van een inch of 5...

Ik weet het niet,,, werd er niet koud of warm van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmasjos
kittop schreef op zondag 01 april 2012 @ 22:26:
Ik had zo die e710 besteld...

Gisteren nog even de Phonehouse binnen gestapt.
Daar even een HTC bekeken.
4core, 1,5ghz met een scherm van een inch of 5...

Ik weet het niet,,, werd er niet koud of warm van.
Ik ook, daarom postte ik het ook hier ;)

Die specs doen mij idd ook nog maar weinig, het gaat meer om wat het voor jou specifiek is.
Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste