Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:07
Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over de Nokia N8 en dan met de nadruk op de daarbij horende prijzen, levertijden en abonnementen. Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.

Wat we wel in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussie over mooie aanbiedingen voor de N8.
• Discussie en meldingen over wanneer we de N8 kunnen verwachten in de winkels.
• Vragen over aanbiedingen die bij de N8 horen.

Wat we niet in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
• Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het N8 tech topic.
• Offtopic geblaat zoals: ik heb hem, ik heb hem besteld, hier is hij goedkoop!!, etc. etc.
Post inhoudelijk!
• Ook hier gelden de regels van GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurthys
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-05-2012
Beste allen,

We willen met de Nokia N8 een fantastische user experience bieden en zijn niet bereid om op dat vlak compromissen te sluiten. Het aantal pre-orders heeft onze verwachtingen overstegen en we werken er hard aan om de Nokia N8 te leveren. In sommige markten (waaronder ook NL) stond de levering gepland voor einde September. Om de beste gebruikservaring te bieden, hebben we besloten om de leveringen voor een aantal weken uit te stellen, zodat we de finale software-aanpassingen kunnen doen.
We verwachten dat de consumenten hun Nokia N8s zullen ontvangen in de loop van oktober. De pre-orders via de Nokia Online Shop zitten bij de eerste leveringen. We zijn uitermate tevreden over de manier waarop het toestel in de markt is onthaald. O.a. tijdens het de #TweakersDevN8 waar een aantal Tweakers leden aanwezig was. Bedankt alvast voor het geduld en het vertrouwen. We kunnen iedereen die het toestel heeft voorbesteld verzekeren dat het wachten de moeite waard is!

Met vriendelijke groeten,

Jurgen Thysmans

Namens @NokiaNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:55
*weg* voor dit soort opmerkingen hebben we topicreports

[ Voor 64% gewijzigd door pven op 20-09-2010 20:31 ]

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Bedankt voor de reactie Jurgen! Het is goed om te zien dat Nokia de discussie hier op tweakers aandachtig volgt en een reactie achterlaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Respect voor nokia voor deze reply. Maar hoe hard kunnen jullie dit waar maken. Hi zegt namelijk net dat ie pas in november komt. Zie http://www.allaboutphones...or-softwareproblemen.html. Ik verwacht niet dat veel mensen zin hebben om WEER te wachten (was oorspr. q2 nu dus niet q3 maar pushback naar q4) Zeker niet als dan andere mooie telefoons in de winkel liggen (van HTC bv). Dus zeker oktober of pas november wat hi zegt.

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 20-09-2010 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:37

Amiet01

Master_A

Dat berichtje van Nokia hier is bijna letterlijk vertaalt van dit. Of het is gewoon een standaardemail van Nokia:

http://www.engadget.com/2...-to-do-some-final-amends/

"The amount of preorders has exceeded our expectations and we are working hard to deliver the Nokia N8 to the market. In some markets, we had planned to start delivering the Nokia N8s to our pre-order customers by the end of September. To ensure a great user experience, we have decided to hold the shipments for a few weeks to do some final amends. We're thrilled with the response that we've had to the Nokia N8 and assure everyone who've pre-ordered it already that it'll be worth the wait! We expect consumers to get their Nokia N8s during October."

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Amiet01 schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:21:
Dat berichtje van Nokia hier is bijna letterlijk vertaalt van dit. Of het is gewoon een standaardemail van Nokia.
Bij PR is het gebruikelijk dat zoveel mogelijk dezelfde boodschap wordt verkondigd. Zo vreemd vind ik het niet.

Maar laten we nu weer fijn over de technische mogelijkheden van de N8 gaan praten en niet over de onmogelijkheden vanwege het uitstel, daar is inmiddels een klaagtopic voor.

[ Voor 20% gewijzigd door robertwebbe op 20-09-2010 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

robertwebbe schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:25:
Maar laten we nu weer fijn over de technische mogelijkheden van de N8 gaan praten en niet over de onmogelijkheden vanwege het uitstel, daar is inmiddels een klaagtopic voor.
Het toestel is toch uitgesteld om softwareproblemen of niet? Ben wel benieuwd wat er dan precies gebeurd is dat ze er pas zo vlak voor de launch pas achterkomen.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 20-09-2010 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
Amiet01 schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:21:
Dat berichtje van Nokia hier is bijna letterlijk vertaalt van dit. Of het is gewoon een standaardemail van Nokia:

http://www.engadget.com/2...-to-do-some-final-amends/

"The amount of preorders has exceeded our expectations and we are working hard to deliver the Nokia N8 to the market. In some markets, we had planned to start delivering the Nokia N8s to our pre-order customers by the end of September. To ensure a great user experience, we have decided to hold the shipments for a few weeks to do some final amends. We're thrilled with the response that we've had to the Nokia N8 and assure everyone who've pre-ordered it already that it'll be worth the wait! We expect consumers to get their Nokia N8s during October."
Bij Engadget lezen ze gewoon Tweakers. Logisch toch. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Slecht nieuws: Nokia N8 uitgesteld naar NOVEMBER door (wereldwijd) software probleem. Meer info volgt, ook voor mensen met reserveringen.
Retweeted by 4 people; AanbiedingvanHi
Hi.nl Aanbieding
http://twitter.com/AanbiedingvanHi/status/25030613177

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323506

Edit.

[ Voor 109% gewijzigd door Anoniem: 323506 op 20-09-2010 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vermoed dat als Nokia nieuwe aanpassingen doet dat telco's opnieuw het toestel weer moeten testen. Als het november wordt koop ik wel de N9 (met MeeGo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
Jurthys schreef op maandag 20 september 2010 @ 19:56:
Beste allen,

We willen met de Nokia N8 een fantastische user experience bieden ...

Met vriendelijke groeten,

Jurgen Thysmans

Namens @NokiaNL
Goedemorgen.
Die fantastische user experience is al begonnen als je iets hebt besteld!

Waarom niet tijdig een mailtje naar alle klanten die een reservering hebben gedaan (vinkje in CRM-systeem)? Bv een week voor de verwachte verzenddatum, toen allang duidelijk was dat dit niet ging lukken?

Ik heb van iemand (ex-Nokia Finland) inmiddels begrepen dat er N8 productie slots worden gecancelled i.v.m. de firmware. Dat zijn serieuze kwaliteitsproblemen die nu onder de pet gehouden worden. En dan duurt het nog wel even voordat je grootschalig kunt gaan uitleveren.

Ik hoop dat Nokia deze problemen onder controle krijgt, dit lijkt er nog niet echt op.
Nu dus alleen een charmeoffensief met een slappe vertaling van hQ ...

[ Voor 3% gewijzigd door emmerx op 20-09-2010 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

emmerx schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:39:
[...]

Goedemorgen.
Die fantastische user experience is al begonnen als je iets hebt besteld!

Waarom niet tijdig een mailtje naar alle klanten die een reservering hebben gedaan (vinkje in CRM-systeem)? Bv een week voor de verwachte verzenddatum, toen allang duidelijk was dat dit niet ging lukken?

Ik heb van iemand (ex-Nokia Finland) inmiddels begrepen dat er N8 productie slots worden gecancelled i.v.m. de firmware. Dat zijn serieuze kwaliteitsproblemen die nu onder de pet gehouden worden. En dan duurt het nog wel even voordat je grootschalig kunt gaan uitleveren.

Ik hoop dat Nokia deze problemen onder controle krijgt, dit lijkt er nog niet echt op.
Nu dus alleen een charmeoffensief met een slappe vertaling van hQ ...
Als het pas november wordt kun je net zo goed de N8 skippen en de N9 (met MeeGo) nemen. Of zullen ze die ook op het aller-allerlaatste moment ook weer uitstellen :+

Ik heb het item gesubmitted als nieuws voor de Frontpage. Hij zou oorspronkelijk in Q2 uitkomen, toen uitgesteld naar september (Q3). Als het nu pas oktober wordt is (Q4). Overigens zegt Hi.nl dat hij pas leverbaar wordt in NOVEMBER. Komt mogelijk doordat aanpassingen door Nokia in de software, de telco's het toestel weer opnieuw door hun eigen testprocedures moeten halen om 100% zeker te zijn van geen nare bugs etc voor hun klanten. Als het pas november wordt is het een epic fail. Dan lijkt me de N9 (met MeeGo) een leukere keuze. Sony Ericsson schijnt in Q4 ook nog met een goede cameratelefoon te komen (met Android).

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 20-09-2010 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
robertwebbe schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:25:
[...]
.. daar is inmiddels een klaagtopic voor.
Niet meer, want dat is inmiddels op slot :? :?

En over technische specs is het nu nog lastig forummen zonder subjects in de markt.
Alles is de afgelopen 7 maanden toch wel gezegd?

Krijg het idee dat Nokia ineens wakker is geworden beseft dat de marketing nu met meer geweld moet worden aangepakt. Beetje laat.
En een onduidelijk verhaal: is nu de enthousiaste intekening op de N8 de oorzaak van het uitstel of toch de software? Eerlijk en duidelijk is wel zo prettig.

Misschien te veel eer om nu te denken dat Tweakers zoveel invloed heeft?

Maar laten we hopen dat de huidige belofte van eind oktober gestalte gedaan kan worden.
Ik durf daar nu wel wat op te zetten.

EDIT:
van de Nokia website met oktober als beschikbaarheid:

Beschikbaarheid:
OKTOBER 2010
Levering
Spoed (1 dag) ( €8,99) :+
Standaard (1-3 dagen) ( €4,99)

Wie kijkt er nu nog op 1-2 dagen extra en is bereid daar 4 Euro voor te betalen 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door emmerx op 20-09-2010 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
emmerx schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:57:
[...]

Niet meer, want dat is inmiddels op slot :? :?
Het bericht wat je aanhaalt stond eerst in Non-Windows Based Mobiles & PDA's. :Y)

Hoe-dan-ook: graag weer ontopic (commentaar op moderatie mag via DM of mail).

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247747

Anoniem: 69767 schreef op maandag 20 september 2010 @ 20:41:
[...]

Als het pas november wordt kun je net zo goed de N8 skippen en de N9 (met MeeGo) nemen. Of zullen ze die ook op het aller-allerlaatste moment ook weer uitstellen :+

Ik heb het item gesubmitted als nieuws voor de Frontpage. Hij zou oorspronkelijk in Q2 uitkomen, toen uitgesteld naar september (Q3). Als het nu pas oktober wordt is (Q4). Overigens zegt Hi.nl dat hij pas leverbaar wordt in NOVEMBER. Komt mogelijk doordat aanpassingen door Nokia in de software, de telco's het toestel weer opnieuw door hun eigen testprocedures moeten halen om 100% zeker te zijn van geen nare bugs etc voor hun klanten. Als het pas november wordt is het een epic fail. Dan lijkt me de N9 (met MeeGo) een leukere keuze. Sony Ericsson schijnt in Q4 ook nog met een goede cameratelefoon te komen (met Android).
Ik ben erg benieuwd welke SE je bedoelt, zou geweldig zijn een goede cameratelefoon met android.
Heb redelijk goede ervaring met camera SE.

Als je de n9 wilt kun je wsch nog veel langer wachten, daar is nog niet veel over bekend maar krijgt wel superspecs. Wel de e7 die er sterk op lijkt, die komt er eerst aan maar draait op symbian3 en heeft veel mindere camera dan n8.
Of weet je meer over het uitkomen van de n9?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 247747 op 20-09-2010 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

As we have previously said, we still expect to start the shipments by the end of the third quarter. As with every global launch, when the device reaches the hand of the customer will vary by market and operator.

Afhankelijk van de markt (NL) en providers dus (Hi/Tele2). Dus kan best wel kloppen dat hij hier pas in oktober/november op je deurmat ligt, als je niet via de online shop hebt besteld (wat de meeste mensen niet doen

En:
Update op 20/09/2010 om 20:15 uur:
Nokia heeft aan All About Phones een reactie gestuurd omtrent de vertraging van het toestel. De producent weet te bevestigen dat het toestel enkele weken uitgesteld is maar vraag om het begrip van haar gebruikers aangezien de producent de beste user experience wil overbrengen naar haar gebruikers.

"We willen met de Nokia N8 een fantastische user experience bieden en zijn niet bereid om op dat vlak compromissen te sluiten. Het aantal pre-orders heeft onze verwachtingen overstegen en we werken er hard aan om de Nokia N8 zsm te leveren. In sommige markten (waaronder ook NL) stond de levering gepland voor einde September. Om de beste gebruikservaring te bieden, hebben we besloten om de leveringen voor een aantal weken uit te stellen, zodat we de finale software-aanpassingen kunnen doen.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 21-09-2010 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
Of deze Nokia woordvoerder is intern 'not connected' of hij liegt. Andere Nokia bronnen geven inmiddels wel toe dat er vertraging is. Weliswaar gemaskeerd met uitspraken over de grote aantallen reserveringen; hetgeen deze zaak nog extra pijnlijk zal gaan maken.

Gezien de MVO-doelstellingen (maatschappelijk verantwoord ondernemen) van Nokia lijkt dat liegen me heel kwalijk. :X

Want als je beloofd/verwacht op 18 september te gaan verzenden en zonder bericht wordt dat niet gehaald/later, dan is daar een heel helder Nederlands woord voor: uitstel.

Waarom is dat toch zo moeilijk om toe te geven? Nokia is waarschijnlijk nog in de ontkenningsfase :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Officieel Nokia statement: Nokia N8 niet vertraagd
Nokia N8 shipping update

By Maija posted on the 21st of September 2010 at 8:54AM
Nokia N8

ESPOO, Finland – There have been a few stories this morning about the N8 availability which we feel need clarification. As we have previously said, we still expect to start the shipments by the end of the third quarter. As with every global launch, when the device reaches the hand of the customer will vary by market and operator.

We have received a record number of online pre-orders for the Nokia N8. We had targeted our online pre-order customers to receive their N8s by the end of September. As it can take time from the beginning of shipment to arriving at their doorstep, in full transparency, we have advised our pre-order customers that they should expect their new Nokia N8 in October.

Nokia.conversations.com (officieel Nokia Blog)
En, 30 september verzenddatum? Alsnog later dan de aan mij beloofde 27, maar oké.
Nokia N8 won't be late to the party, ships on 30 September
21 September, 2010 | Comments (35) | Post your comment

Tags: Nokia, Touch UI, Symbian^3

If you have already placed your Nokia N8 order, there is a chance you’ve heard today N8 is delayed with a few weeks. Nokia denied the flagman needs any further work, all pre-orders should ship in time.

Earlier today Nokia sent emails about delaying N8 because of “some final amends”. Here is the statement:

Following this, Nokia just issued an official press statement rejecting this. The company still has 30 September as a launch date for pre-orders. Any possible delays would be related with the shipping itself and not with additional work on the phone.

Pre-orders will start shipping on 30 September. In the worst case scenario you’ll get your N8 in the first days of October and if you mind, you should take it with the postal service.

Are we the only ones who find the contradictory statements disturbing?

GSMarena.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.E.Amrani
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03 22:19

M.E.Amrani

...heeft honger

@ beanie en bobwarly: Ikzelf heb via Nokia's website besteld. Na een mailtje gestuurd te hebben naar Nokia voor wat duidelijkheid, heb ik te horen gekregen dat er inderdaad een vertraging is
Beste M.E. Amrani,

Het is inderdaad zo dat de uitgave van de N8 pas in de tweede helft van october verwacht wordt.

Zodra het toestel op transport gaat, ontvangt u een mail.

Met vriendelijke groet,

Kitty

Nokia Dienst Naverkoop
Nokiacare.backofficenl@nokia.com
@ Ryffa: Op een of andere manier toch een vertraging, want de eerste batch zou 16 a 18 september worden verstuurd naar de klanten toe. Of gaan ze (wegens teveel pre-orders) andere landen voortrekken, en NL klanten laten wachten? Ik hoop het niet!

@ Emmerx: Mooi bedacht, het woordje N8merrie!!

[ Voor 23% gewijzigd door M.E.Amrani op 21-09-2010 15:31 ]

instagram - linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Amrani: Ja er is sowieso enige vertraging. Het is alleen de vraag of het ook echt eind oktober wordt. Toch een heel groot verschil als ie 30 september verstuurd wordt en in de eerste week van oktober binnen is. Een topman van Nokia sprak over een interne communicatiefout waardoor de marketing afdeling dacht dat ie vertraagd was, maar ik kan alleen maar hopen dat dat waar is.
Nokia dekt zich in ieder geval mooi in met mogelijke vertragingen bij het verschepen zelf en de lokale markt condities. Maar goed, als Nokia in een officieel statement laat weten dat ze over 9 dagen op reis gaan, they better be..Ik ben als consument nog niet officieel voorgelogen dus laat Nokia zich maar bewijzen de komende weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
Anoniem: 323506 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 16:36:
Maar goed, als Nokia in een officieel statement laat weten dat ze over 9 dagen op reis gaan, they better be..Ik ben als consument nog niet officieel voorgelogen dus laat Nokia zich maar bewijzen de komende weken.
Ik zal het niet meer over liegen hebben, meer slecht communiceren (en zo klanten wegjagen).
Telco's zullen echt pas in november kunnen uitleveren.

Van CRN:
"Uitgerekend op de eerste werkdag van de nieuwe ceo Stephen Elop, bevestigt Nokia de geruchten die al enkele dagen de ronde deden: de introductie van de N8, zeg maar het nieuwe vlaggenschip, wordt uitgesteld. Niet tot november, zoals her en der geopperd werd, maar tot oktober. De fabrikant heeft die beslissing genomen omdat er nog wat 'laatste aanpassingen' moeten doorgevoerd worden. "

Knap van Nokia N8-team als het ze lukt dit toestel naast top specificaties ook nog de beloofde ultime user experience mee te geven in zo'n korte tijd. Het N97-team zou na de launch bij hen in training moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thexder
  • Laatst online: 26-09-2020
Kan iemand mij vertellen waarom iedereen zo warm loopt voor de Nokia N8?
De aanstaande lancering stond zelfs even op RTL Teletext! Waarom?

Als ik namelijk de specs van de N8 nou eens vergelijk met de specs van de nieuwere, aangekondigde Nokia E7 (check hier en hier), dan wint de N8 het alleen met de camera: 12 megapixels (N8) versus 8 megapixels (E7) -
... én, zie ik nu, de N8 kan micro-sd's aan terwijl de E7 géén cardslot heeft (wel jammer).

Maar met alle overige specs is de E7 m.i. véél beter dan de N8.

Dus vanwaar al die aandacht voor de Nokia N8?

[ Voor 5% gewijzigd door Thexder op 21-09-2010 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Het is het eerste toestel van Nokia dat Symbian^3 ondersteunt. Zie het als het eerste exemplaar in de nieuwe reeks Nokia's welke erg gepromoot wordt.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.E.Amrani

M.E.Amrani

...heeft honger

Thexder schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 22:54:

Als ik namelijk de specs van de N8 nou eens vergelijk met de specs van de nieuwere, aangekondigde Nokia E7 (check hier en hier), dan wint de N8 het alleen met de camera: 12 megapixels (N8) versus 8 megapixels (E7) -
... én, zie ik nu, de N8 kan micro-sd's aan terwijl de E7 géén cardslot heeft (wel jammer).

De redenen voor mij:

aparte vormgeving
leuke kleuren
grote camerasensor icm 12megapixels
amoled scherm
schermformaat niet te groot
gemaakt van aluminium ipv plastic
geen android (maar dat is persoonlijk)

De e7 heeft een 4inch scherm en naar mijn mening veeeel te groot. Als die dezelfde formaat had, zou ik het misschien wel overwegen
ik gok op een goede bouwkwaliteit zoals de meeste nokia's (x6, n96 en n97 erbuiten gelaten)

Welke overige specs van de E7 vind jij beter dan?

instagram - linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-06-2024
Zeg emmerx...
als jij toch een doos met accessoires voor d eN8 al thuis hebt staan.... ben ik wel benieuwd welke acc. en wat je er mee gaat doen...
Ik blijf namelijk toch wél wachten op de N8...
Moet toch érgens een beetje op bezuinigen :)

• emmerx
peerke63nl schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 23:47:
[...]
... ben ik wel benieuwd welke acc. en wat je er mee gaat doen...
Zal uiteindelijk (over een paar maanden) wel een N8 kopen -of een E7- omdat ik mijn software wil testen op deze nieuwe Symbian. Hou daarom de doos (car holder, crystal cases, autovoeding) ook nog maar even.

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-06-2024
emmerx schreef op woensdag 22 september 2010 @ 00:10:
[...]

Zal uiteindelijk (over een paar maanden) wel een N8 kopen -of een E7- omdat ik mijn software wil testen op deze nieuwe Symbian. Hou daarom de doos (car holder, crystal cases, autovoeding) ook nog maar even.
Okidoki ;)

• RV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-05 13:00

RV

®

emmerx schreef op woensdag 22 september 2010 @ 00:10:
[...]

Ik heb net een ander topic van je gelezen, waarin je zat te klagen dat je nu een doos met spullen voor niks had besteld. Of dat deze in ieder geval niet gebruikt zouden kunnen worden met je N8. En daar gaf je Nokia de schuld van.

Nou is het inderdaad klote als een toestel uitgesteld wordt, maar jij bent degene die producten gaat kopen voor je de telefoon hebt. En daarbij ben jij ook nog eens degene die de bestelling cancelled. Tuurlijk wacht je al lang, maar om Nokia de schuld te geven van je accesoires?

• emmerx
The_ReVenger schreef op woensdag 22 september 2010 @ 02:30:
[...]
Tuurlijk wacht je al lang, maar om Nokia de schuld te geven van je accesoires?
Natuurlijk heeft Nokia geen schuld aan het feit dat ik tevoren accessoires bestel en die wel op tijd geleverd krijg. Ging mij om het vergelijk met andere leveranciers die hun belofte nakomen of mij anders op de hoogte houden, maar die irritatie had ik inderdaad beter niet moeten noemen.

Het communicatieprobleem waar ik Nokia mee wilde confronteren was op zich nu al duidelijk genoeg, zo blijkt ook uit de reacties.

Anoniem: 247747

Thexder schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 22:54:

E7 heeft itt. N8 geen Xenonflitser maar dubbele LED flitser.

• emmerx
Iemand van de website klanten toevallig al een bericht van Nokia over wanneer er precies (of ongeveer) geleverd gaat worden?

Anoniem: 335546

Taal noch teken. Eerste en enige dat ik van ze gehoord heb was de oorspronkelijke bestelbevestiging van 2 september, met daarin de verwachte verzenddatum van 18 september. Als ik inlog met mijn Nokia-account staat daar alleen maar dat de telefoon gereserveerd is, maar niks over een mogelijke verzenddatum.

Je zult maar een gewone klant zijn die niet allemaal tech-blogs volgt. Dan zit je je nu enorm af te vragen waar je telefoon blijft, 5 dagen na de verwachte verzenddatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binks050
  • Laatst online: 30-09-2016

Binks050

...6310i, 8910i, 9500, e90, N8

Ik heb mijn toestel een paar weken geleden besteld via HI. Ze hebben mij zojuist gebeld dat ik mijn N8 pas half november geleverd zal krijgen. Ze konden als alternatief de Samsung Galaxy aanbieden, maar ik heb gezegd dat ik dan liever wacht op de N8 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-05 15:25
Net contact gehad met Telfort. Ze durven helemaal niks over de datum waarop de N8 geleverd gaat worden te zeggen. Het kan ergens tussen half oktober tot eind november liggen. Zij weten ook alleen dat het toestel enkele weken is uitgesteld door Nokia, maar hoeveel enkele weken zijn was een groot vraagteken. Voor ik ga verlengen wacht ik de aanbiedingen van oktober wel even af.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Binks050 schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 10:31:
Ik heb mijn toestel een paar weken geleden besteld via HI. Ze hebben mij zojuist gebeld dat ik mijn N8 pas half november geleverd zal krijgen. Ze konden als alternatief de Samsung Galaxy aanbieden, maar ik heb gezegd dat ik dan liever wacht op de N8 :)
Ik heb op 14-08-2010 bij hi besteld,...maar nog geen bericht van ze gehad.
Misschien dat ze sommige toestellen wel tijdig kunnen leveren (stille hoop O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binks050
  • Laatst online: 30-09-2016

Binks050

...6310i, 8910i, 9500, e90, N8

Ik heb op 14-08-2010 bij hi besteld,...maar nog geen bericht van ze gehad.
Misschien dat ze sommige toestellen wel tijdig kunnen leveren (stille hoop O-) )
ik op 08-09-2010 dus dat zou best kunnen zijn. Misschien heb je geluk en zijn er voor de bestelling van augustus binnenkort genoeg beschikbaar om uit te leveren, anders hadden ze jou denk ik ook wel gebeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _bjorn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-02-2019
Niet dat het veel zegt, maar de status van mijn bestelde N8 in de Nokia Shop is gewijzigd van 'gereserveerd' naar -blanco-. Ik heb verder geen mail ontvangen over de wijziging van deze status of uberhaupt over het later verzenden van het toestel. Een simpel mailtje van Nokia aan pre-order klanten zou toch prettig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
Ik vind het best grof worden. Een week na de verwachte leverdatum heeft Nokia nog niets aan haar klanten laten weten. Zo behandel je toch geen klanten? Of verwachten ze dat N8-kopers een soort die hard fans zijn met een passie voor eem specifiek besturingssysteem of camera?

'Bevoorrechte' klanten, die in de Nokia webshop ook nog eens 46,- meer betalen dan de goedkoopste webshops er voor vragen ...

Ik val in herhaling maar deze vergelijking zou toch (Nokia)mensen wakker moeten schudden:
Ik bestel een nieuwe auto (topmodel van Ford) bij de officiële importeur, want dan heb ik hem lekker snel. Hij geeft aan over een maand te zullen leveren.
Na 5 weken heb ik nog niks van hem gehoord en er is totaal geen duidelijkheid over het moment dat er wel geleverd gaat worden.
Dan biedt de garage om de hoek dezelfde auto inmiddels aan met 10% korting. Daarvoor moet ik dan wel 2 weken langer wachten.

Je hoeft geen Einstein te zijn om te zien wat daar gaat gebeuren ....

Nokia: laat wat van je horen als je klanten serieus neemt!

[ Voor 3% gewijzigd door emmerx op 26-09-2010 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_bjorn schreef op zondag 26 september 2010 @ 12:48:
Niet dat het veel zegt, maar de status van mijn bestelde N8 in de Nokia Shop is gewijzigd van 'gereserveerd' naar -blanco-. Ik heb verder geen mail ontvangen over de wijziging van deze status of uberhaupt over het later verzenden van het toestel. Een simpel mailtje van Nokia aan pre-order klanten zou toch prettig zijn.
Hm bij mij is dit nu ook gebeurd op de dag van de verwachte verzenddatum. Kan gewoon een standaard systeemding zijn. Kijk nu toch wel echt uit naar de N8, er zijn steeds meer applicaties beschikbaar! En mijn andere mobiel valt nu echt uit elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Bestel hem dan gewoon bij BelCompany, dan kun je hem ook nog korting krijgen bij verlenging van je abonnement.

[ Voor 33% gewijzigd door robertwebbe op 29-09-2010 21:45 ]

• Paul01
Iemand al meer informatie wanneer de N8 uit gaat komen? Het blijft zo stil vanuit alle kanten. Er moet toch een keer een richt datum te noemen zijn die redelijk exact is?

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

• M.E.Amrani

M.E.Amrani

...heeft honger

Wat ik heb begrepen is dat degenen die het via nokia hebben besteld, hun telefoon de tweede helft van oktober mogen verwachten. En in de winkels komt het de eerste helft van november te liggen

instagram - linkedin

emmerx schreef op zondag 26 september 2010 @ 22:04:
Ik vind het best grof worden. Een week na de verwachte leverdatum heeft Nokia nog niets aan haar klanten laten weten. Zo behandel je toch geen klanten? Of verwachten ze dat N8-kopers een soort die hard fans zijn met een passie voor eem specifiek besturingssysteem of camera?

'Bevoorrechte' klanten, die in de Nokia webshop ook nog eens 46,- meer betalen dan de goedkoopste webshops er voor vragen ...

Ik val in herhaling maar deze vergelijking zou toch (Nokia)mensen wakker moeten schudden:
Ik bestel een nieuwe auto (topmodel van Ford) bij de officiële importeur, want dan heb ik hem lekker snel. Hij geeft aan over een maand te zullen leveren.
Na 5 weken heb ik nog niks van hem gehoord en er is totaal geen duidelijkheid over het moment dat er wel geleverd gaat worden.
Dan biedt de garage om de hoek dezelfde auto inmiddels aan met 10% korting. Daarvoor moet ik dan wel 2 weken langer wachten.

Je hoeft geen Einstein te zijn om te zien wat daar gaat gebeuren ....

Nokia: laat wat van je horen als je klanten serieus neemt!
Tja dat is wel meer met pre-orders. Zie je ook wel soms bij games & gadgets, mensen die pre-orderen 'm dan toch nog later of duurder krijgen dan in de winkel. Soms gaat het goed, soms niet.

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-05 20:06

rda

Dat is mooi. Dan neem ik aan dat ik binnenkort een email krijg van Nokia met daarin een nieuwe verwachte verzenddatum, want officieel is nog steeds het laatste dat ik van ze gehoord heb dat mijn telefoon op 18 september verzonden zou worden. Zo'n klantgerichte communicatie kan ik ongetwijfeld verwachten. Toch?

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-05 06:54
Anoniem: 335546 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 11:09:
Dat is mooi. Dan neem ik aan dat ik binnenkort een email krijg van Nokia met daarin een nieuwe verwachte verzenddatum, want officieel is nog steeds het laatste dat ik van ze gehoord heb dat mijn telefoon op 18 september verzonden zou worden. Zo'n klantgerichte communicatie kan ik ongetwijfeld verwachten. Toch?
[sarcasme]
Hoezo, jij wil die telefoon toch? Zij niet. Dan moet jij toch ook de moeite voor communicatie nemen
[/sarcasme]

Er lijkt tenminste nog iemand te leven in de communicatie-afdeling van Nokia. Van Nu.nl: "Consumenten die een voorbestelling hebben geplaatst in de Nokia Online Shop kunnen hun toestel in de loop van volgende week verwachten. Dat laat Nokia desgevraagd weten aan NU.nl"

We zullen zien.

• M.E.Amrani

M.E.Amrani

...heeft honger

Ook op de website is de verwachte leverdatum terugveranderd naar september 2010! Ik hoop dat we de telefoon deze week nog kunnen verwachten!

instagram - linkedin

• Sharkys
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-01 23:04
Nu is het hopen op een doos volgende week...

• M.E.Amrani

M.E.Amrani

...heeft honger

Klanten die pre-orders hebben geplaatst in de Nokia Online Shop ontvangen het toestel begin volgende week. Voor de overige (lees: nieuwe) bestellingen hangt dit af van de gekozen levermethode. Dit varieert van 1 tot 3 werkdagen. Mvg
bron: http://www.facebook.com/NokiaNederland?v=wall

[ Voor 17% gewijzigd door M.E.Amrani op 30-09-2010 17:42 ]

instagram - linkedin

Top! Nu kunnen we de eerste teleurgestelde N8/Symbian^3-gebruikers eindelijk gaan verwachten. Bring on the bugs en andere issues. _/-\o_

spoiler:
(als grapje bedoeld natuurlijk: hoop dat ie geweldig blijkt te zijn voor alle gelukkige pre-order bezitters dadelijk)

[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 30-09-2010 17:44 ]

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
net de n8 besteld, en de levertijd bedraagt 1 tot 3 werkdagen, ben zeer benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Ik ben benieuwd of de levering via de grote winkels en telefoonaanbieders ook echt nog 4 tot 6 weken gaat duren, zoals de levertermijnen op de sites nu aangeven. Iemand hier info over?

Met andere woorden, als ik een pre-order bij een site van een keten doe, krijg je de telefoon dan ook eerder dan dat ie in de winkel ligt?

[ Voor 27% gewijzigd door Paul01 op 01-10-2010 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
Telfordia schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 16:22:
Ik ben benieuwd of de levering via de grote winkels en telefoonaanbieders ook echt nog 4 tot 6 weken gaat duren, zoals de levertermijnen op de sites nu aangeven. Iemand hier info over?

Met andere woorden, als ik een pre-order bij een site van een keten doe, krijg je de telefoon dan ook eerder dan dat ie in de winkel ligt?
Geen idee...ik kan het je volgende week laten weten. (07-10)
Want dat was de orginele leverings datum bij Hi, en ik heb verder nog geen bericht van ze gehad dat het niet door zou gaan ofzo.
(Denk niet dat ze hem op die datum kunnen leveren)
Dus afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _bjorn
Als reactie op een mail naar de officiële Nokia Online Shop ontving ik het volgende antwoord:

Beste Bjorn,

[...]
Naar het zich nu laat aanzien, zal er volgende week begonnen worden met de uitlevering.

Met vriendelijke groet,

Kitty

Nokia Dienst Naverkoop
0900-202 60 55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkys
_bjorn schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 20:48:
Als reactie op een mail naar de officiële Nokia Online Shop ontving ik het volgende antwoord:

Beste Bjorn,

[...]
Naar het zich nu laat aanzien, zal er volgende week begonnen worden met de uitlevering.

Met vriendelijke groet,

Kitty

Nokia Dienst Naverkoop
0900-202 60 55
Bjorn, dank voor deze informatie, ziet er naar uit dat er volgende week toch geleverd gaat worden voor mensen die besteld hebben bij Nokia Shop Nederland, de vraag is alleen of alle pre-orders kunnen worden geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
:*) :*) :*) Net een mailtje gehad dat mn reservering klaar staat voor verzending!!! :*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:37

Amiet01

Master_A

Op de nokia shop staat nu ook als status: Op voorraad - Klaar voor verzending. Gister was ie niet meer op voorraad. Volgens mij worden de pre-orders maandag al geleverd hier in Nederland. Vraag me dan wel af wanneer het in de winkels ligt.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _bjorn
Woudtwe schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 11:55:
:*) :*) :*) Net een mailtje gehad dat mn reservering klaar staat voor verzending!!! :*) :*) :*)
Ook ik ontving net deze mail van de Nokia Online Shop:

Beste Björn XXXXXXX,

Je reservering staat klaar voor verzending. Betaling middels je creditcard vindt plaats op het moment dat je bestelling verzonden wordt. Je ontvangt tevens een e-mail van ons met een verzendbevestiging.

Details van je bestelling:
Bestelnummer: XXXXXXXX
Datum bestelling: 25.08.2010

Factuurgegevens:
XXXXXXXXX

Verzendgegevens:
XXXXXXXXX

Overzicht bestelling:
Aantal/omschrijving: 1 /Nokia N8 (SKU # 002S7T6 darkgrey)
Korting: €0,00
Subtotaal: €479,00
Leveringskosten: €4,99
Korting op levering: €4,99-
Totaal bestelling: €479,00

Als je nog vragen hebt over je bestelling, kun je direct contact met ons opnemen via 0900 202 60 55 of als je al een online Nokia-account hebt, kun je je order traceren via Je account.

Indien je bestelling zowel gereserveerde producten als leverbare producten bevat, ontvang je je bestelling wanneer alle producten beschikbaar zijn.

Met vriendelijke groet,
Nokia Online Shop Klantendienst http://www.nokia.nl/shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

^En wanneer hebben jullie hem ge-pre ordered? Bij mij staat status pas op 'bevestigd', dat is al wat meer dan blanco in ieder geval :).

Edit: Ok ik zie het al, mailtje kwam er nog tussen ;)!

Ben ook wel benieuwd hoeveel N8's er zijn besteld. Nokia spreekt van een recordaantal. Weet iemand het vorige record?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 323506 op 02-10-2010 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
Ik had hem idd ook gepreorderd. Bij mij staat de status nu op "in behandeling"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

^Yes, bij mij ook! Dit gaat de goede kant op. Einde aan al dat wachten.. Zou ie al in de haven van Rotterdam liggen :9~ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telefooncal
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-05 12:34

Telefooncal

Tring tring!

Beste Daan,
Je reservering staat klaar voor verzending. Betaling middels je creditcard vindt plaats op het moment dat je bestelling verzonden wordt. Je ontvangt tevens een e-mail van ons met een verzendbevestiging.

Overzicht bestelling:
Aantal/omschrijving: 1 /Nokia N8 (silverwhite)
Korting: €47,90-
Subtotaal: €431,10
Leveringskosten: €4,99
Korting op levering: €4,99-
Totaal bestelling: €431,10

Als je nog vragen hebt over je bestelling, kun je direct contact met ons opnemen via 0900 202 60 55 of als je al een online Nokia-account hebt, kun je je order traceren via Je account. Indien je bestelling zowel gereserveerde producten als leverbare producten bevat, ontvang je je bestelling wanneer alle producten beschikbaar zijn.
Met vriendelijke groet,

Nokia Online Shop Klantendienst http://www.nokia.nl/shop

Kreeg ik vanochtend binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkys
TATADADAAAAA!

-----
Beste Henk,

Details van je bestelling:
Bestelnummer: xxxxxxxx
Datum bestelling: 15.09.2010
------

Ik had op Nokia.nl ook de 10% kortingscode gebruikt, dus mijn N8 kostte 431,10.

Zo, nu afwachten tot volgende week een blauwe doos op de stoep staat. Heb vandaag al de nodige hoesjes (silicon en leer) ontvangen voor mijn N8(had ik besteld bij telecomtelecom.nl, een van de weinige die originele N8 accessoires heeft).

Voor alle andere N8 liefhebbers, nog even wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkys
Voorraadstatus N8 nokia.nl (nieuwe bestellingen):
Op voorraad - Klaar voor verzending

Lijkt er dus op als je nog genoeg eurie hebt dat je hem daar snel geleverd kan krijge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _bjorn
En nu ook de verzendbevestiging ontvangen:

Beste Björn,

Je bestelling XXXXXXXX is verzonden op 03.10.2010. Het totaalbedrag van je bestelling bedraagt €479,00.

Deze orderbevestiging is tevens je aankoopbewijs. Ontdek waarom je een aankoopbewijs nodig hebt.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zelfde bericht hier! Dinsdag in huis dan, hoop ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
Dinsdag, ik hoop maandag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halilg85
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-03 07:43
ik heb de n8 afgelopen vrijdag besteld met spoedlevering en heb hem vanochtend ontvangen met ups. Het is een pracht toestel. Ben hem nog aan het testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.E.Amrani

M.E.Amrani

...heeft honger

Lucky you! Ben nog steeds aan het wachten : )

instagram - linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132336

halilg85 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:44:
ik heb de n8 afgelopen vrijdag besteld met spoedlevering en heb hem vanochtend ontvangen met ups. Het is een pracht toestel. Ben hem nog aan het testen
En wanneer heb je bericht gekregen van Nokia dat ie verstuurd was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halilg85
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-03 07:43
Ik kreeg zaterdag bericht dat hij klaar stond voor verzending en zondag bericht dat hij verstuurd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Ik kan het toestel goedkoop bij verlenging krijgen, maar straks bij de Telfort winkel gehoord dat deze niet voor week 46 wordt verwacht (zoals hun computersysteem nu aan geeft). Echt balen dat het zo lang moet duren. Wil hem ook! *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _bjorn
halilg85 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:44:
halilg85 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 14:07:
Ik kreeg zaterdag bericht dat hij klaar stond voor verzending en zondag bericht dat hij verstuurd was.
Halilg85, begrijp dit niet verkeerd, ik gun het je van harte, maar dit is toch wel vreemd. Pre-order klanten die het toestel al weken in bestelling hebben staan krijgen het toestel dus net zo snel uitgeleverd als mensen die nu pas bestellen.

Mag ik vragen wat je voor het toestel betaald hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.E.Amrani

M.E.Amrani

...heeft honger

@bjorn: Het is helemaal niet zo gek. Hij heeft erbij gezegd dat hij zijn toestel heeft besteld met spoedlevering (en heeft dus meer betaald) en dan zal je telefoon ook de volgende dag worden geleverd. Wij hebben de normale levertijd gekozen, daarom kan het bij ons van 1 tot 3 dagen duren.

[ Voor 12% gewijzigd door M.E.Amrani op 04-10-2010 15:48 ]

instagram - linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
@M.E.Amrani het toestel is op voorraad,...anders had halilg85 hem ook nog niet binnen.
@Telfordia de levertijden wisselen nogal...de een zegt week 44 de ander 46
Nokia zelf zegt dat dat per land en provider scheeld.
Maar bestel hem anders ook via de nokia store (met spoed) als je niet wachten kan ;)
Ik heb hem zelf bij Hi besteld en zou volgens de site nu ook moeten wachten tot 8-11-2010 waar eerst 7-10-2010 stond :'(
Maar heb nog geen melding van Hi zelf gehad dat het niet doorgaat

Ik wacht rustig af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.E.Amrani

M.E.Amrani

...heeft honger

Verkeerd verwoord. Mijn punt was dat hij betaald heeft met spoedlevering, en dat hij daarom de telefoon eerder heeft ontvangen

instagram - linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _bjorn
M.E.Amrani schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:48:
Verkeerd verwoord. Mijn punt was dat hij betaald heeft met spoedlevering, en dat hij daarom de telefoon eerder heeft ontvangen
Dat is mij ook duidelijk, mijn punt is juist dat pre-order dus geen voordeel geeft qua levertijd in de online Nokia shop. Buiten de prijs dan waarschijnlijk, die is nu in ieder geval met €20,- verhoogd naar €499,-. Bij een volgend toestel zal ik hier dus beter naar kijken, temeer omdat de communicatie vanuit de Nokia online store nogal gebrekkig blijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z_Jr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-04-2022
Ik heb het toestel op 2 September gepre-orderd op nokia's website zelf (heb voor spoed gekozen). Afgelopen zondag (dus gisteren) heb ik een email verstuurd gekregen van nokia, met de mededeling dat het toestel verzonden is. Deze morgen heb ik het toestel ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-05 18:30
Op de site van T-Mobile kan ik tot nu toe nog steeds geen N8 vinden. Heeft iemand enig idee of T-Mobile dit toestel überhaupt gaat leveren via de webshop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
@Jeffrey88
Of die via de webshop te krijgen wordt weet ik zo niet.
Maar....je kan heb bij Belcompany krijgen met een T-Mobile abbo
(bij een T-Mobile Relax 30 2jr €24,95 p/mnd + T-Mobile Web 'N' Walk Relax Standaard vast 2jr €9,95 p/mnd is je toestel gratis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkys
Besteld zonder spoedlevering op 15-09-10. Zeer waarschijnlijk komt mijn telefoon morgen of woensdag. Nog even afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
Alternative schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 23:18:
@Jeffrey88
Of die via de webshop te krijgen wordt weet ik zo niet.
Maar....je kan heb bij Belcompany krijgen met een T-Mobile abbo
(bij een T-Mobile Relax 30 2jr €24,95 p/mnd + T-Mobile Web 'N' Walk Relax Standaard vast 2jr €9,95 p/mnd is je toestel gratis)
Dus de totaal prijs komt uit op €34.90 per maand :O Misschien zakt de prijs nog. Ben namelijk niet geïnteresseerd in internet onderweg (Wifi is genoeg voor mij) Zit nog een paar maanden vast aan Vodafone maar ben er zo ontevreden over dat ik terug naar T-Mobile wil.

Ik was even bang dat ik de N8 anders had moeten overslaan of bij mijn huidige provider moest blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
@Jeffrey88
Die 35 euro per maand is bij elke provider het geval (van wat ik heb gezien)
Het blijft duur speelgoed he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:50
Ben benieuwd hoe hier de ervaringen zijn, want na de N97 ben ik overgestapt naar een iphone 3Gs en nu de iphone 4. Maar hoor ik hier zeer goede ervaringen over de N8. Dan wil ik eventueel wel weer teruggaan naar nokia. Damn ik had wel 3 N8 kunnen kopen. Nu heb ik maar 2 iphones 4

[ Voor 13% gewijzigd door pinokkia op 04-10-2010 23:48 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
@Alternative

Daar was ik al bang voor. Enig idee hoelang het gemiddeld duurt voordat een telefoon een prijsdaling krijgt zodat je bijvoorbeeld een lagere abonnement kan nemen en toch niks tot weinig hoeft bij te betalen. 35 Euro is mij net te prijzig als ik dat naast mijn dagelijkse gebruik neer leg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
pinokkia, voor ervaringen over het toestel kun je beter het Nokia N8 topic volgen, daar gaat het over de techniek. In dit topic worden prijzen, aanbiedingen, beschikbaarheid en abonnementen besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:50
robertwebbe schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 23:52:
pinokkia, voor ervaringen over het toestel kun je beter het Nokia N8 topic volgen, daar gaat het over de techniek. In dit topic worden prijzen, aanbiedingen, beschikbaarheid en abonnementen besproken.
Sorry ik had het net pas door dat ik in de verkeerde topic plaatste.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdorp
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-07-2023
Je kan ook een abbo nemen van T-Mobile Relax 25 2jr + T-Mobile Web 'N' Walk Relax Standaard vast 2jr. betaal je 19,95 + 9,95 en dan betaal je voor het toestel 9,95

Bron:
http://www.belcompany.nl/...Detail.aspx?pid=p120057_2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.E.Amrani

M.E.Amrani

...heeft honger

Heb m binnen! Waarschijnlijk de rest van jullie die het heeft pre-ordered ook

[ Voor 15% gewijzigd door M.E.Amrani op 05-10-2010 12:37 ]

instagram - linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _bjorn
M.E.Amrani schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 12:34:
Heb m binnen! Waarschijnlijk iedereen die het heeft pre-ordered ook
Inderdaad, ook hier is de UPS man net aan de deur geweest. Met wat geluk, ik was net thuis.

Edit: Invoegen lukt niet, dus maar zo:

http://www.mobypicture.com/user/_bjorn/view/7668994

[ Voor 6% gewijzigd door _bjorn op 05-10-2010 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hm ik ben niet thuis, hoop niet dat ze langs zijn geweest!

Trouwens, ik moet ook nog een Sim Only abbo hebben. Hi Online lijkt goed met bijvoorbeeld 175min/350sms en onbeperkt Xtra Snel internet. Ik hoor alleen dat dat internet niet echt snel is. Vodafone is wel snel hoor ik altijd, maar die hebben tegenwoordig een limiet van 250mb of 1gb. Hoeveel is dat ongeveer? Genoeg voor intensief gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:21
Was net in de stad bij een van de telecomwinkels en daar was toevallig een Nokia medewerker die de N8 kwam demonstreren. Ik mocht meekijken, maar moest helaas weer naar mijn werk. Wel wist ie te vertellen dat ie eind oktober in de "gewone" winkels komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 353986

Ik heb net de N8 besteld via Hi, prijs daar vond ik best schappelijk. Nu wachten op begin november tot het toestel ook geleverd kan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318517

Aaarrgghhh, ups gemist! Nog een dag langer wachten :-((
Hopelijk gaat het morgen wel lukken, word er een beetje zenuwachtig van...
Pagina: 1 2 3 4 Laatste