Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Kan iemand mij vertellen of de N8 nog ooit in de T-mobile webshop word aangeboden ?
Een verkoper van T-mobile zelf kon mij het antwoord niet geven (Ze klonk niet erg overtuigd) Ik hoop dat er misschien iemand hier op het forum zelf bij T-mobile werkt of connecties heeft die mij aan een antwoord kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens twitter.com/tmobile_webcare is de n8 vanaf volgende week leverbaar, echter alleen in de variant darkgrey (toen ik vroeg welke kleuren leverbaar zijn pakte ze er een n8 bij, dus hij is daar al aanwezig...) en uiteraard branded...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 22:15:
volgens twitter.com/tmobile_webcare is de n8 vanaf volgende week leverbaar, echter alleen in de variant darkgrey (toen ik vroeg welke kleuren leverbaar zijn pakte ze er een n8 bij, dus hij is daar al aanwezig...) en uiteraard branded...
Ooh.... Begreep ik toch iets verkeerd van een aantal posts hierboven :'( Darkgrey is niet interessant en heb even min interesse in een T-mobile logo. Misschien word het dan toch wat verder zoeken. Bedankt voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Weet iemand of de N8 besteld bij de Telfort webshop(1 jaars verlenging) simlockvrij is?

Alvast hartelijk dank voor het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binks050
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-09-2016

Binks050

...6310i, 8910i, 9500, e90, N8

Verwijderd schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 20:18:
Hallo,

Weet iemand of de N8 besteld bij de Telfort webshop(1 jaars verlenging) simlockvrij is?

Bij een abbo mag een toestel niet gelockt worden, bij prepaid mag dit wel en is dit vaak ook het geval... :+

Edit: Vodafone verkoop heeft mij verzekerd dat hun toestellen i.c.m. abbo NIET branded en NIET gelockt zijn..

[ Voor 13% gewijzigd door Binks050 op 08-11-2010 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de N8 ook al enkele weken in bestelling staan bij Hi, maar helaas nog steeds geen update in bestellingstatus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 november 2010 @ 15:27:
Heb de N8 ook al enkele weken in bestelling staan bij Hi, maar helaas nog steeds geen update in bestellingstatus :(
Mijn N8 via Hi is binnen, heb em geruime tijd geleden besteld (september of oktober). Misschien doen ze het dus volgens FIFO-principe.

Overigens zie ik in eerste instantie geen branding op wat voor manier dan ook. Is er nog een zekere manier om te controleren of ik een branded of unbranded versie heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Binks050 schreef op zondag 07 november 2010 @ 10:00:
[...]

Bij een abbo mag een toestel niet gelockt worden, bij prepaid mag dit wel en is dit vaak ook het geval... :+
Dat gaat helaas ook niet altijd op, zo zijn iPhones bij T-Mobile alleen met abo te verkrijgen en toch weldegelijk gelockt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binks050

Binks050

Waarschijnlijk komt dat doordat zij altijd het alleenrecht hadden om Iphones te verkopen. Dat is inmiddels niet meer zo dus dat zullen ze nu niet meer doen ljikt me...Het schijnt dus in de wet vast te liggen dat er alleen nog bij prepaid paketten gelockt mag worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wehkamp heeft er een extra dag tegenaangegooid, levertijd 2 weken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Binks050 schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:01:
Het schijnt dus in de wet vast te liggen dat er alleen nog bij prepaid paketten gelockt mag worden....
Ergens in een topic hier op Tweakers heb ik gelezen, dat men dat van een Vodafone medewerker gehoord had, maar dit klopt dus niet.

Wat wel klopt, zoals ook in de edit van je eerdere post staat, is dat nieuwe Vodafone abo toestellen niet meer gelockt zijn sinds 1 augustus 2009, met uitzondering van exclusieve Vodafone modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
[message=34 982396,noline]JaapA schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 20:18[/message]:
Hallo,

Geen simlock op mijn N8 (ook verlenging) terwijl op de site van Telfort staat dat er een simlock op zit. De toestellen die ik over de afgelopen jaren in mijn bezit had waren dan ook allemaal zonder simlock, zo ook mijn HTC Desire.

Mischien als je het los koopt?

[ Voor 72% gewijzigd door Mandrake466 op 08-11-2010 11:20 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
idd

helaas geen blauwe.
ik zit nu een beetje te twijfelen om metoch maar bij de grijze massa te voegen en een witte/antraciet te nemen.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blauwe alleen verkrijgbaar bij de nokiastore, waar die staat voor €499,-.
Als je bij je bestelling de volgende code invoert:
NET/stu10 (voor 10% korting) of,
AFF05/0210 (voor 5% korting) of,
SNS/10TR (voor 10% korting).

Kom je toch op een mooi prijsje uit!

Ik heb zojuist de "orange" op deze manier besteld, gewoon alle 3 de codes ingevoerd en 10% korting gekregen en gratis bezorging.

Levertijd 1-3 dagen......

Ik heb mn slaapzak al op de mat klaarliggen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
ik vind 50 euro meer betalen voor een blauw kleurtje toch wel een beetje veel.
zo mode bewust ben ik nu ook weer niet ;)

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EN levering binnen 3 dagen!!!
(mijn foon is letterlijk op sterven na dood)

En die €46,- meer t.o.v. wehkamp (levertijd meer dan 2 weken, aanbieding morgen afgelopen) is maar €7,61 meer bij typhone (en de rest van de pricewatch), dus eigenlijk heb je voor een paar euro meer een blauwe!

succes met je keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Als het klopt dat Vodafone de N8 zowel simlock-vrij als unbranded levert, waarom ligt hij dan nog steeds niet in de Vodafone-winkels? Als ze er toch geen eigen software op gaan zetten, waarom zijn ze dan zo langzaam? Bij internetshop Typhone kunnen ze de N8 direct leveren en bij de 'echte' winkels BelCompany, PhoneHouse en Telefoonkopen ligt hij sinds begin vorige week ook al gewoon in de etalage.

Maar bij Vodafone-winkels nog steeds niets. En bij de T-Mobile en Hi-winkels trouwens ook niet.
Ligt het dan aan Nokia dat er zo laat geleverd wordt? Of ligt het toch aan de grote drie telecomproviders zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal. Ik ben nieuw hier maar ik heb wel wat informatie voor jullie.
Ik heb vandaag bij Vodafone Eindhoven mijn dark grey n8 opgehaald ze er vorige week vrijdag al 4.
De firmware
ik ben er achteraan gegaan, er zit branded firmware op maar volgens de klantenservice kon deze er vanaf worden gehaald. Dus toen ik vanmiddag in de Vodafone winkel was heb ik hier navraag over gedaan en ze konden idd bij de "reparatie en service" balie de originele firmware erop zetten. Ze moesten deze firmware wel eerst downloaden dus het zou er in principe vanaf morgen op kunnen worden gezet. Particulieren kunnen dit niet, dit kan alleen in de winkel.

Groetjes

ps. de n8 is ook simlock vrij! mijn Ben simkaart kan er gewoon probleemloos in

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2010 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg net een bericht dat de N8 White Silver bij Typhone niet leverbaar is, maar dat ik die z.s.m. krijg... jaja, duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binks050

Binks050

Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:56:
Hoi allemaal. Ik ben nieuw hier maar ik heb wel wat informatie voor jullie.
Ik heb vandaag bij Vodafone Eindhoven mijn dark grey n8 opgehaald ze er vorige week vrijdag al 4.
De firmware
ik ben er achteraan gegaan, er zit branded firmware op maar volgens de klantenservice kon deze er vanaf worden gehaald. Dus toen ik vanmiddag in de Vodafone winkel was heb ik hier navraag over gedaan en ze konden idd bij de "reparatie en service" balie de originele firmware erop zetten. Ze moesten deze firmware wel eerst downloaden dus het zou er in principe vanaf morgen op kunnen worden gezet. Particulieren kunnen dit niet, dit kan alleen in de winkel.

Groetjes

ps. de n8 is ook simlock vrij! mijn Ben simkaart kan er gewoon probleemloos in
Bedankt voor de info, blijkt dus dat ze er bij de verkoop OF niks vanaf weten en maar wat roepen OF ook verkeerd ingelicht zijn OF ons voor de gek proberen te houden.
Maar ik zal dus na ontvangst binnen 24 uur bij de lokale Vodafone-boer staan om dit ongedaan te laten maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister binnen gekregen van vodafone ,... wat een heerlijk toestel (verbaast me hoe snel en accuraat ie is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* hoort in het techtopic

[ Voor 95% gewijzigd door pven op 10-11-2010 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamwalker
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-07 11:39
*weg* hoort in het techtopic

[ Voor 93% gewijzigd door pven op 10-11-2010 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren kreeg ik het bericht dat mijn bestelling van bol.com verzonden werd. Voorziene verzenddatum: 4 december. heb ik even geluk

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 10:17
Heb zelf de N8 ruim 2 maanden geleden besteld bij Hi, na een paar keer uitgesteld te zijn geweest was de uiteindelijke datum dus 8 november. Toen ik hem 8 november nog steeds niet had maar even Hi gebeld, 10 november zou het worden. Gisteren nog niks gehoord, weer gebeld, kreeg ik een ongelovelijke chagrijnige allochtoon aan de lijn die mij afpoeierde met "de datum die op de site staat moet je aanhouden". Daar staat echter al 2 weken "levertijd: 10-15 werkdagen". De Hi winkel in de Kalverstraat heeft hem ook nog niet binnen, wilde hem daar ophalen en mijn telefonische bestelling annuleren. De medewerker daar gaf aan dat het allemaal aan Nokia lag en ze hem deze of volgende week binnen verwachten. Vandaag maar weer eens Hi gebeld, de medewerker kon mij vertellen dat als ik bij de eerste 300 man zat ik hem deze week nog kon verwachten en zo niet het nog wel een paar weken kon gaan duren ! Ik wordt er ondertussen een beetje moe van, lees dat sommige mensen hem bij Hi al hebben, de meeste winkels hebben hem ook al liggen en ik die hem pre-order heb nog steeds niks..

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
dubbeldekkert schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:54:
Heb zelf de N8 ruim 2 maanden geleden besteld bij Hi, na een paar keer uitgesteld te zijn geweest was de uiteindelijke datum dus 8 november. Toen ik hem 8 november nog steeds niet had maar even Hi gebeld, 10 november zou het worden. Gisteren nog niks gehoord, weer gebeld, kreeg ik een ongelovelijke chagrijnige allochtoon aan de lijn die mij afpoeierde met "de datum die op de site staat moet je aanhouden". Daar staat echter al 2 weken "levertijd: 10-15 werkdagen". De Hi winkel in de Kalverstraat heeft hem ook nog niet binnen, wilde hem daar ophalen en mijn telefonische bestelling annuleren. De medewerker daar gaf aan dat het allemaal aan Nokia lag en ze hem deze of volgende week binnen verwachten. Vandaag maar weer eens Hi gebeld, de medewerker kon mij vertellen dat als ik bij de eerste 300 man zat ik hem deze week nog kon verwachten en zo niet het nog wel een paar weken kon gaan duren ! Ik wordt er ondertussen een beetje moe van, lees dat sommige mensen hem bij Hi al hebben, de meeste winkels hebben hem ook al liggen en ik die hem pre-order heb nog steeds niks..
Net als mij en andere mensen even langs de BC (of andere winkel) lopen en hem daar ophalen.
Daarna je pre (ahum) order cancellen

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 10:17
Alternative schreef op donderdag 11 november 2010 @ 13:58:
[...]

Net als mij en andere mensen even langs de BC (of andere winkel) lopen en hem daar ophalen.
Daarna je pre (ahum) order cancellen
Ja, dat is dus een stuk minder voordelig voor mij..
Ik kan al een aantal maanden verlengen via Hi, wat ik dus een paar maanden geleden ook gedaan heb.
Heb altijd een abonnement voor 1 jaar en moet dan een paar tientjes voor een toestel bijbetalen.
Zou ik dit bij de BC of een andere winkel doen moet ik voor de N8 nog 200 euro bijlappen.
Doe ik het via Hi (waar ik al jaren trouwe abonnee van ben) hoef ik voor het toestel maar 45 euro bij te betalen.
Zal dus helaas moeten afwachten, of de Hi winkel moet hem toevallig eerder binnen krijgen.

P.s. Ja ik weet dat ik aan de late kant was met het pre (ahum) orderen. Maar lees hier ook in dit topic dat mensen die hem 1,5 maand geleden hebben besteld, hem al een week in huis hebben.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
@ Dubbel - Weet je heel zeker dat je maar 45 euro hoeft bij te betalen bij 1 jaar abbo?

Zit namelijk zelf ook al meer dan 8 jaar bi Hi maar ik moest toch echt nog 169 euro bij betalen voor 1 jaar abbo. ( via Hi website )

Vandaar dat ik ook maar gewoon naar de BC gegaan ben in plaats van telefoon van Hi te wachten.

Als je het echt zeker weet heb ik niks gezegd natuurlijk maar ik dacht ook dat ik eerst maar 45 euro moest bijbetalen en toen bleek dat ik niet echt goed gekeken had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, bijbetalen..... Ik ben vandaag bij de KPN winkel geweest voor een één jaar verlenging van Bel & SMS 60, inclusief extra snel internet. Ik moest 0,0 bijbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binks050

Binks050

Nadat ik 27 oktober mijn bestelling bij Hi had gecanceld en heb besteld bij Vodafone kreeg ik vandaag eindelijk de N8 binnen. En het was het wachten waard. Echter 1 minpuntje: omdat ik overstap van VF prepaid naar abbo duurt het nog een week voor de nummerportering klaar is dus heb nu een prepaid kaart in mn N8. Die werkte eerst niet, maar nadat men in de VF winkel een nieuwe prepaid kaart er in had gedaan en ik nogmaals mijn eigen kaart probeerde werkte het wonderbaarlijk allemaal wel.
Blijkbaar 1 of andere vage activatie die met mijn nu al 2 jaar oude kaart niet wilde werken...

Nog een nadeel is dat het een VF360 toestel is en doordat ik VF-live! niet kan uitschakelen is mijn laatste beltegoed verdampt. Ze kunnen de VF360 meuk er in de winkel wel voor me afhalen maar dat mogen ze pas over 2 maanden doen omdat de N8 nog maar net op de markt is en dat schijnt dan zo te werken. Erg vaag, want heb vooraf nog gevraagd of het toestel branded was en er werd toen gezegd dat dat niet het geval was...

Maar ja, ik kan er in ieder geval nu mee spelen en dat bevalt nu al zeer goed. Wat een top toestel is dit! _/-\o_
Nog een weekje geduld en dan kan ik ook mobiel internetten. Tot die tijd nog maar even thuis via Wlan oefenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 10:05
Volgens Telfort zou mij N8 afgelopen week geleverd worden, maar je raad het al....niks Hoe veel moeite is het om even een klant te informeren dat het later wordt. Iedere helpdesk medewerker die ik gesproken heb zegt weer wat anders. Ze praten zich er onder uit en geen van alle kan duidelijkheid geven hoe het precies zit. Gisteren was ik in de Telfort winkel, daar hadden ze er nog 1 liggen, maar helaas ik had via de site besteld, dus ze konden hem mij niet mee geven. Ik zou mensen echt aanraden om niet online te bestellen, maar het toestel gewoon in een winkel te halen. Dan heb je hem veel eerder ook al claimen ze stuk voor stuk dat je het toestel als een van de eerste in bezit zult hebben. Ik ben het wachten zo zat, ik geef telfort volgende week nog een paar dagen, als ik hem dan niet heb annuleer ik de handel.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bingstar
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-01-2022
Hallo iedereen,

Ik heb gelezen dat er een FUP geldt voor het gebruik van mobiele internet van Vodafone. Mijn brandende vraag is of je regelmatig overheen gaat per maand. Ik wil ook graag een N8 nemen met Vodafone abonnement. Ik wil dan wel gewoon kunnen youtuben en mailen, etc.... Daarom wilde ik graag weten wat de ervaring is van de mensen die nu een N8 in bezit hebben in combinatie met een vodafone abonnement. Ga je makkelijk over de 1GB heen? En hoeveel dingen kan je per maand ongeveer gebruiken? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telfordia schreef op zondag 14 november 2010 @ 12:36:
Volgens Telfort zou mij N8 afgelopen week geleverd worden, maar je raad het al....niks Hoe veel moeite is het om even een klant te informeren dat het later wordt. Iedere helpdesk medewerker die ik gesproken heb zegt weer wat anders. Ze praten zich er onder uit en geen van alle kan duidelijkheid geven hoe het precies zit. Gisteren was ik in de Telfort winkel, daar hadden ze er nog 1 liggen, maar helaas ik had via de site besteld, dus ze konden hem mij niet mee geven. Ik zou mensen echt aanraden om niet online te bestellen, maar het toestel gewoon in een winkel te halen. Dan heb je hem veel eerder ook al claimen ze stuk voor stuk dat je het toestel als een van de eerste in bezit zult hebben. Ik ben het wachten zo zat, ik geef telfort volgende week nog een paar dagen, als ik hem dan niet heb annuleer ik de handel.
Het duurt bij mij inmiddels ook aardig lang

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2010 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binks050

Binks050

Bingstar schreef op zondag 14 november 2010 @ 14:31:
Hallo iedereen,

Ik heb gelezen dat er een FUP geldt voor het gebruik van mobiele internet van Vodafone. Mijn brandende vraag is of je regelmatig overheen gaat per maand. Ik wil ook graag een N8 nemen met Vodafone abonnement. Ik wil dan wel gewoon kunnen youtuben en mailen, etc.... Daarom wilde ik graag weten wat de ervaring is van de mensen die nu een N8 in bezit hebben in combinatie met een vodafone abonnement. Ga je makkelijk over de 1GB heen? En hoeveel dingen kan je per maand ongeveer gebruiken? Alvast bedankt!
Of je er snel overheen gaat kan ik je nog niet vertellen, maar ik verwacht dat 1gb meer dan genoeg is. Mocht je hier toch overheen dreigen te gaan dan krijg je een sms van VF en kun je voor €10,- 1gb extra activeren... Dus veel extra kosten heb je dan ook niet...
Als je thuis Wlan hebt kun je de n8 instellen om hier thuis gebruik van te maken en voor het downloaden van aps en grote bestanden is dit ook wel aan te raden. Ik doe dit zelf nu al een paar dagen en dit werkt prima. De N8 vraagt soms nog wel welke verbinding hij moet gebruiken, maar liever dat dan dat hij standaard iets van je 1gb afsnoept toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bingstar
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-01-2022
Binks050 schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:34:
[...]

Of je er snel overheen gaat kan ik je nog niet vertellen, maar ik verwacht dat 1gb meer dan genoeg is. Mocht je hier toch overheen dreigen te gaan dan krijg je een sms van VF en kun je voor €10,- 1gb extra activeren... Dus veel extra kosten heb je dan ook niet...
Als je thuis Wlan hebt kun je de n8 instellen om hier thuis gebruik van te maken en voor het downloaden van aps en grote bestanden is dit ook wel aan te raden. Ik doe dit zelf nu al een paar dagen en dit werkt prima. De N8 vraagt soms nog wel welke verbinding hij moet gebruiken, maar liever dat dan dat hij standaard iets van je 1gb afsnoept toch? :P
Bedankt voor je reactie Binks 050,
Tis Idd wel fijn als de N8 vraagt welke verbinding je kan gebruiken. Ik zal jouw ervaring meenemen in mijn besluit.... Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binks050 schreef op maandag 15 november 2010 @ 10:34:
[...]

Ik heb Vodafone 450 bel/sms/web voor 1 jaar (met 1GB internet en de N8) ik snap niet hoe sommige mensen dit na 2 dagen al op hebben? :F ik heb denk ik wel 50 aplicaties gedownload en e-mail ophalen youtube kijken etc ik heb pas 86.57MB gedownd en 4.67MB ge upload (en heb de N8 nu een ruime week) mijn internet verbinding staat trouwens continu aan ,ivm E-mail en Whatsapp (werkt trouwens als een raket).. ik denk dat je toch heel gek moet doen wil je die 1GB opmaken ;)

maar ik ken het ook mis hebben dit is mijn eerste Vodafone contract voor 1 jaar dus moet het nog wel even bekijken op langere termijn ,maar vooralsnog is het perfect :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2010 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag Hi maar weer eens gebeld, kreeg nu te horen dat de 19de er weer toestellen uitgeleverd gaan worden.
Ben benieuwd, staat iig nog niets op mijn bestelling status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Ik heb vandaag bericht van Telfort gehad dat het toestel voor mij gereserveerd is, maar dat dit toestel de komende dagen wordt verzonden (mits voorradig). Beetje vaag, maar er zit beweging in...

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binks050

Binks050

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 22:21:
Vandaag Hi maar weer eens gebeld, kreeg nu te horen dat de 19de er weer toestellen uitgeleverd gaan worden.
Ben benieuwd, staat iig nog niets op mijn bestelling status.
Mijn ervaring is (al meerdere malen) dat een bestelstatus op internet niet altijd wat zegt.
Zo ook in het geval van de N8:

Heb er afgelopen vrijdagmiddag nog over gebeld met VF en ze hadden geen idee wanneer de N8 weer leverbaar was. Tot vrijdagavond notabene de bezorgservice belde of ze hem zaterdag konden komen afleveren. Dus ik heb hem toen gekregen.
Mijn status bij Vodafone is nu nogsteeds:

Order in behandeling
Laatst gewijzigd: 27-10-2010 17:11:56
Meer info:
Niet beschikbaar
|:(

Ik wil je geen stille hoop geven maar je weet dus maar nooit... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg vandaag van Telfort bericht dat mijn N8, behorende bij verlenging abo, vandaag verstuurd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Ik heb vandaag ook bericht gehad van Telfort. Als het goed is is de telefoon morgen of overmorgen bij mij :)

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:20
kon vanaf vandaag verlengen :9 :
Uw reservering van de Nokia N8 bij Telfort is bevestigd. Naar verwachting is uw telefoon leverbaar in de week van 23-11-2010.
ik zal nog ff geduld moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel ff "SPB Mobile Shell" er direct op zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een SMS en email van KPN gehad, met de mededeling dat mijn voorinschrijving is ontvangen en zodra het toestel binnen is ik meer informatie ontvang.
Ga ik dus kijken op bestelling status staat de laatste update op 27-10-2010 terwijl er gisteren nog geen update datum in stond :?

We zullen wel zien wanneer we wat binnen gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij GoT Mobile zag ik een mooie aanbieding voor de N8, een KNP netwerk dus lijkt mij een voordelige aanbieding

[ Voor 199% gewijzigd door BastiaanN op 24-11-2010 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er lijkt weer wat te gebeuren op het Hi front, laatste update staat sinds vandaag op 31-11-2010, dus wie weet krijg ik hem dit jaar nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben bang dat er nu toch echt wat gaat gebeuren.
Laatste update: 02/12/2010

Order wordt gepickt in magazijn
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7800gs_mo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 22:28:
Er lijkt weer wat te gebeuren op het Hi front, laatste update staat sinds vandaag op 31-11-2010, dus wie weet krijg ik hem dit jaar nog wel.
Ga gewoon langs bij de Hi winkel...... Daar hebben ze m gewoon liggen.

Had een nieuw abbo besteld maar duurde me te lang en ze wisten niet zeker wanneer mijn toestel binnen zou komen... Daarom maar naar de hi winkel gegaan en hetzelfde abbo afgesloten en via internet mijn ''oude'' bestelling geannuleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem nu een paar dagen al in bezit _/-\o_ (helaas door de sneeuw wat later dan geplanned :( )
Maar meeeeeeen, wat een mega geweldig toestel. Wordt nog weken en weken voor ik alle mogelijkheden ontdekt heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik ben aan het overwegen om de nokia N8 aan te schaffen via amazon.de. Nu vraag ik mij af of een 'Duitse' Nokia N8 standaard ook Nederlands ondersteunt (en Nederlandstalige stemmen voor de navigatie met Ovi maps).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
sorry verkeerd.

[ Voor 93% gewijzigd door Jeffrey88 op 19-12-2010 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
FezzFest schreef op zondag 12 december 2010 @ 20:50:
Ik ben aan het overwegen om de nokia N8 aan te schaffen via amazon.de. Nu vraag ik mij af of een 'Duitse' Nokia N8 standaard ook Nederlands ondersteunt (en Nederlandstalige stemmen voor de navigatie met Ovi maps).
Ga daar maar niet vanuit. NL stem voor navigatie is in te stellen, maar voor NL taal kan het zijn dat je toestel geflashed moet worden naar een andere firmware. Vraag anders aan de shop naar de productcode van het toestel, dan kan hier vast wel iemand aangeven welk talenpakket daar in zit :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 23:40

Arjan81

Rotterdam

Opgelost...

[ Voor 150% gewijzigd door Arjan81 op 09-01-2011 18:25 ]

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Heeft iemand ervaring met de actuele levertijden bij Hi/KPN/MTV?
Ik heb hm vandaag besteld maar men kon mij niet zeggen of hij op voorraad is.

[edit]
Hij was binnen een week binnen (dark grey versie welke gewoon zwart is:)).

[ Voor 23% gewijzigd door Gutteguttegut op 09-02-2011 11:15 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Ik zelf heb bij T mobile een week gewacht.. order -- bevestiging -- telefoon binnen.
Gutteguttegut schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 21:47:
Heeft iemand ervaring met de actuele levertijden bij Hi/KPN/MTV?
Ik heb hm vandaag besteld maar men kon mij niet zeggen of hij op voorraad is.

[edit]
Hij was binnen een week binnen (dark grey versie welke gewoon zwart is:)).
Ik heb zelf ook een dark grey / antra uitvoering.. zeer mooi, geen zwart hier :)

[ Voor 72% gewijzigd door iNFiNiTY- op 09-02-2011 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ORoces
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-04 09:02
Hey,

Ik ben ook opzoek naar een Nokia N8 maar met een laag abbonement + internet , het gaat me namelijk vooral om het internet aangezien ik niet zoveel bel en toch alleen whatsapp gebruik. Dus ik vind het ook zonde als ik daarvoor moet betalen dan. Maar nu zag ik deze staan:

http://www.gsmwijzer.nl/s...on_id=821#bestelformulier

a 26,45 + een bijbetaling van 11,-

Is dit de goedkoopste die er is met internet, jullie kunnen me vast helpen want ik zie door de bomen het bos niet meer.

gr gr

Verwijderd

Iemand al een super voordelig abbo gezien. Ik hoop op zoiets als gsmtopdeal. Een metro / telegraaf etc aanbieding. . Dus een abbo voor minder dan 600 euro / 2 jaar met toch aardig wat belminuten en 1 gig internet en gratis nokia n8 natuurlijk. Moet kunnen toch
Pagina: 1 2 3 4 Laatste