Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^Ik ook helaas.. Dom geregeld trouwens. Verwachten ze nou echt dat je de hele dag (of zelfs een paar dagen) thuis gaat zitten? Ze zouden gewoon moeten bellen als ze eraan komen ofzo, scheelt hun ook weer tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liffey
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:51:
^Ik ook helaas.. Dom geregeld trouwens. Verwachten ze nou echt dat je de hele dag (of zelfs een paar dagen) thuis gaat zitten? Ze zouden gewoon moeten bellen als ze eraan komen ofzo, scheelt hun ook weer tijd.
Nu kunnen we ook nog een topic pakketbezorgers openen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:13
Ook studentmobiel heeft de leveringdatum geupdate van "november" naar week 45/46. Denk toch dat zo rond 8 november de datum zal worden voor winkels.. Helaas is het verschil te groot tussen de losse toestelprijs + sim-only abbonnement en abbo+toestel. Dan maar maandje wachten.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-10 10:13
Op steeds meer sites hebben ze het over de datum van de Nederlandse lancering op 22 oktober. En vanaf 15 oktober in de Nokia webwinkel. Wat ik niet begrijp aangezien het toestel toch al lang via Nokia te krijgen is? Ik hoop dat de winkels het toestel 22 oktober krijgen ipv de veel genoemde eind november.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkys
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-07 08:46
pinokkia schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 23:46:
Ben benieuwd hoe hier de ervaringen zijn, want na de N97 ben ik overgestapt naar een iphone 3Gs en nu de iphone 4. Maar hoor ik hier zeer goede ervaringen over de N8. Dan wil ik eventueel wel weer teruggaan naar nokia. Damn ik had wel 3 N8 kunnen kopen. Nu heb ik maar 2 iphones 4
Gewoon doen, een N8 erbij is altijd goed :). Maar als je voorkeur naar Nokia uitgaat is een N8 een hele goede keuze.

Trouwns, mijn N8 is sinds gisteren (Di 6/10/2010) in mijn bezit. Tot nu toe werkt Mail for Exchange synchronisatie met Google(calendar contactpersonen en taken) uitstekend. Heb zelfs al een album gekocht van de 25 euro waardebon van Nokia Music (twv 9.99 eurie).

Verder is de N8 browser goed gekeurd voor een rondje Ebayen... (altijd leuk als je nog Nokia N8 assecoires nodig hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie hebben in nederland ongeloofelijk veel geluk dat jullie zo hard voor staan op belgie op vlak van alles met transistors er in. In belgie betaal je zowiezo 20% meer voor alles en komt het veel later of gewoon helemaal niet uit. Ik heb 3 weken geprobeerd om de N8 te bestellen op nokia.nl maar ze wouden niet versturen naar een belgisch adres en nadat ik een adres gevonden had wouden ze geen belgische kredietkaarten aanvaarden. Nu is mijn kortingscode niet meer geldig en betaal je ook al 500 euro.

Heeft er iemand een idee welke leverancier er in belgie levert? tot nu toe lijkt enkel bol.com hiertoe bereid. Maar deze zijn zeker niet de goedkoopste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkys
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-07 08:46
Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 18:58:
Jullie hebben in nederland ongeloofelijk veel geluk dat jullie zo hard voor staan op belgie op vlak van alles met transistors er in. In belgie betaal je zowiezo 20% meer voor alles en komt het veel later of gewoon helemaal niet uit. Ik heb 3 weken geprobeerd om de N8 te bestellen op nokia.nl maar ze wouden niet versturen naar een belgisch adres en nadat ik een adres gevonden had wouden ze geen belgische kredietkaarten aanvaarden. Nu is mijn kortingscode niet meer geldig en betaal je ook al 500 euro.

Heeft er iemand een idee welke leverancier er in belgie levert? tot nu toe lijkt enkel bol.com hiertoe bereid. Maar deze zijn zeker niet de goedkoopste
Ken je niemand die in Nederland woont?

Groet,

Joirs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sharkys schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 00:31:
[...]

Ken je niemand die in Nederland woont?

Groet,

Joirs
Ofwel heel verre kennissen die ik in geen jaren gezien of gehoord heb of zelf nooit ontmoet heb ofwel een paar mensen via via

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:49
Vreemd. Toestellen zonder abonnement zijn in de meeste gevallen iets goedkoper bij BelCompany in België dan in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 18:58:

N8 wordt in belgie exclusief verdeeld door proximus, andere winkels zoals belcompany ..etc mogen pas 3 maand nadien met hun verkoop starten! in proximusshop heeft men deze week verteld dat het voor week 44 is, dus nog klein maandje , triestig gesteld voor ons als vlamingen we hebben niet eens kans om online te bestellen, nokia benelux noemt men zich , tis enkel nokia Nederland ... geduld dus ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:10:
Vreemd. Toestellen zonder abonnement zijn in de meeste gevallen iets goedkoper bij BelCompany in België dan in Nederland.
de N8 nu terzijde, zal ik eens een ander voorbeeld geven: ik heb in belgie nog geen enkele keer de samsung wave gezien voor minder dan 399 euro. In nederland beginnen ze vanaf 315. Dit is geen geisoleerd geval, als je als belg begint te vergelijken met onze noorderburen zie je een enorm prijsverschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-09 12:26
Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 18:49:
[...]

de N8 nu terzijde, zal ik eens een ander voorbeeld geven: ik heb in belgie nog geen enkele keer de samsung wave gezien voor minder dan 399 euro. In nederland beginnen ze vanaf 315. Dit is geen geisoleerd geval, als je als belg begint te vergelijken met onze noorderburen zie je een enorm prijsverschil.
naast GSM's is er ook op internet gebied een hele slechte markt kwa concurrentie in belgie. De bedrijven kunnen je dus(helaas) alles maken. Gewoon een trip naar nederland en in de winkel kopen is dus beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 21:51

rda

Telfordia schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 15:08:
Op steeds meer sites hebben ze het over de datum van de Nederlandse lancering op 22 oktober. En vanaf 15 oktober in de Nokia webwinkel. Wat ik niet begrijp aangezien het toestel toch al lang via Nokia te krijgen is? Ik hoop dat de winkels het toestel 22 oktober krijgen ipv de veel genoemde eind november.
Op welke sites dan? Ik heb wel gelezen dat deze data in Engeland (UK) gelden, maar ik zie nog altijd op bijvoorbeeld de site van BelCompany week 44 staan, wat overeen komt met begin november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
- http://nl.hardware.info/e...f-15-oktober-verkrijgbaar
- http://forum.fok.nl/topic/1472001/3/50
- http://www.pcmweb.nl/artikel.jsp?id=2619051

Ik ben benieuwd. Op Nokian8blog.nl staat al tijden dat de release niet lang meer zal duren, maar ze geven daar geen exacte info.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
^Op pcmweb.nl staat toch ook duidelijk....Hoewel het bericht voor de Engelse markt bedoeld is
(nl.hardware.info gebruikt pcm als bron,...en die ander is gewoon een posting)
Hoop dat dat ook voor ons 22/10 wordt,...maar vermoed dat het toch pas rond begin November wordt
(zoals aangegeven bij de nl online shops)

[ Voor 15% gewijzigd door Alternative op 08-10-2010 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* zoek eens naar het techtopic (tip: begin met de topicstart)

[ Voor 80% gewijzigd door pven op 10-10-2010 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 22:34:
[mbr]*weg* zoek eens naar het techtopic (tip: begin met de topicstart)[/]
Sorry! Vraag had in Nokia N8 topic moeten staan! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 23:47

made

.. made by made ..

Ik wil de N8 bestellen bij Hi. Maar weet iemand of dat dan een standaard nokia is of eentje met een aparte product code ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
made schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:55:
Ik wil de N8 bestellen bij Hi. Maar weet iemand of dat dan een standaard nokia is of eentje met een aparte product code ?
Volgens mij krijg je gewoon een standaard simlock vrije telefoon bij je abbo en is er geen aparte product code voor hi.
Heb bij me n97-mini ook geen aparte code of firmware.
Heb hem er zelf ook besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made

made

.. made by made ..

Omdat Hi ook op het KPN netwerk zit. Ik heb nu een N96 met een kpn code. hierdoor kan je dus niet de laatste firmware erop zetten... tenminste als je de code niet hebt veranderd. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Normaliter krijg je een KPN of Hi (gelockte en gecustomisde) versie. Het kan echter dat ze door schaarste eerst starten met een open markt versie en later pas met de eigen versie.

[ Voor 8% gewijzigd door robertwebbe op 12-10-2010 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made

made

.. made by made ..

Hmm... ik wil dus geen gecustomisde versie . . . bij de N96 is dat niet heel goed bevallen.
Dus nu heb ik geen idee hoe ik de N8 samen met een abbo kan scoren zonder het risico dat ik een gelockt toestel ontvang.

Ik ga vanavond Hi wel mailen. kijken wat ze zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Ik heb bij Telfort geinforeerd en daar zeggen ze bij een abonnement een "open markt" versie te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:32
Als je een Nokia Service Punt in de buurt hebt, willen die hem ook wel voor je resetten, dacht ik,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Alleen als er een goede reden voor is, bijvoorbeeld als er een serieuze bug in het toestel zit en de update is nog niet beschikbaar voor jouw variant. Anders mogen ze het niet doen volgens de voorwaarden van Nokia, de varianten zijn er niet voor niets.

@Telfordia; als ik jou was zou ik een schriftelijke bevesting vragen....

[ Voor 20% gewijzigd door robertwebbe op 12-10-2010 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda

rda

Hoe zit dat dan wanneer je de telefoon in een telecom winkel haalt? En daar vervolgens een abonnement bij neemt? Ik neem aan dat dit gewoon open markt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
robertwebbe schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:45:

@Telfordia; als ik jou was zou ik een schriftelijke bevesting vragen....
Telfort zegt nu dat het toestel gelockt is. Maar weet je ook of dit dan gevolgen heeft voor het updaten of is dit alleen iets van de aanbieder en merk ik daar verder niks van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made

made

.. made by made ..

Volgens Hi is het de standaard versie van nokia, dezelfde als nokia verkoopt zonder extra's behalve natuurlijk een simlock.

Dus zo maar even bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visanton
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09-2021
Ik heb hem inmiddels ook binnen via de Nokia webshop € 445,- (met actiecode)
7 okt bestelt, 11 okt in huis. Ervaring tot nu toe,.... zeer positief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Telfordia schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 09:14:
[...]
Telfort zegt nu dat het toestel gelockt is. Maar weet je ook of dit dan gevolgen heeft voor het updaten of is dit alleen iets van de aanbieder en merk ik daar verder niks van?
Dit betekent dus dat het een operator variant is en geen open-markt versie. Deze zijn per definitie later met updates. Soms enkele dagen maar vaak enkele weken. Ook hebben we in het verleden gezien dat operators hun interesse in het toestel hadden verloren (omdat die al een jaar niet meer verkocht werd bijvoorbeeld) en daarom geen moeite meer wouden doen voor de goedkeuring (bijv. KPN met N96). Dan blijf je dus zitten met de gebakken peren.

made schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 09:14:
Volgens Hi is het de standaard versie van nokia, dezelfde als nokia verkoopt zonder extra's behalve natuurlijk een simlock.
Als ik jou was zou ik een schriftelijke bevestiging vragen....

rda schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:00:
Hoe zit dat dan wanneer je de telefoon in een telecom winkel haalt? En daar vervolgens een abonnement bij neemt? Ik neem aan dat dit gewoon open markt is?
Er zijn ook aanbieders die operator varianten verkopen. Mijn ervaring is dat de meeste verkopers niet goed weten of het een operator variant is (en niet weten wat de nadelen hier van zijn) en maar gewoon zeggen dat het open-markt variant is. Ik weet alleen met zekerheid te zeggen dat bij BelCompany er alleen open markt versies worden gekocht.

[ Voor 34% gewijzigd door robertwebbe op 13-10-2010 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made

made

.. made by made ..

TNX, ik had de bestelling al geplaatst, maar ga toch even proberen om het inderdaad op papier bevestigd te krijgen.

*********************************************************************************************************************
Update:

Hi kan niks garanderen. Maar zoals bij elke aankoop via Internet heb je op het moment van leveren 8 dagen de tijd om het product retour te sturen.

Dus even afwachten tot ze leveren en dan kijken of het een open markt versie is.

[ Voor 61% gewijzigd door made op 13-10-2010 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
@made
Je heb dan wel 8 dagen om het product retour te sturen....Maar, daar zitten wel voorwaarde aan.
En één daarvan is dat je de zegel niet mag verbreken.
Het lijkt me erg lastig om het product te controlleren zonder de zegel te verbreken 8)7
Dus retour sturen als het geen open market versie is kan wel eens niet zo simpel zijn als het lijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made

made

.. made by made ..

Lijkt mij dat je het toestel wel uit de verpakking kan halen zonder dat je dus een zegel verbreekt.
Of ben ik nou naïef?

Even volgens de wet :
Zichttermijn

Consumenten hebben recht op een bedenktijd (de zichttermijn genoemd) van ten minste zeven werkdagen (weekenden en feestdagen worden dus niet meegerekend) vanaf het moment dat ze het product ontvangen.

Consumenten mogen het product gedurende de zichttermijn uit de verpakking halen en bekijken; kledingstukken mogen worden gepast, net zoals in een gewone winkel. Binnen die termijn mogen ze zonder opgaaf van reden of enige verplichtingen het product terugsturen.

[ Voor 67% gewijzigd door made op 13-10-2010 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
@made
Kijk eens op de pagina van Kieskeurig.nl
daar staan wat regels over kopen op afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
@made
even opgezocht bij hi klantenservice...

voorwaarde retouren

Als je het product terugzendt, moet het aan de volgende eisen voldoen:
- Compleet
- Ongebruikt
- In de originele verpakking
- Aangebrachte zegels mogen niet verbroken zijn
onbeschadigde verpakking
- Het garantiebewijs moet worden bijgesloten
LET OP! Op het garantiebewijs moet op de achterzijde aangegeven worden wat de reden van de retourzending is. Als het toestel defect was bij ontvangst, dan dien je ook aan te geven wat precies het defect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made

made

.. made by made ..

Ik snap het vanuit Hi wel dat ze in het in hun voorwaarde zetten.
Maar als puntje bij paaltje komt is de wet hetgeen wat je mag aanhouden.

Maar snap wel dat het een lastig verhaal kan worden. Maar dat zie ik dan wel weer.

Wel heeeul vreemd dat Hi daar geen duidelijkheid over kan / wil geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Normaal gesproken zijn de Nokia toestellen niet verzegeld. Sommige aanbieders plakken er zelf zegels op.
Daarnaast meen ik dat de productcode ook op de sticker staat aan de buitenkant, dat zal ik morgen voor je nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made

made

.. made by made ..

Helemaal top !
Tnx trouwens _/-\o_ voor je uitgebreide reactie's enz. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Ik krijg overigens best veel private messages de laatste tijd of ik misschien weet wanneer de N8 bij BC zal liggen. Helaas kan ik hier geen antwoord op geven omdat dat gewoon nog niet precies bekend is. Iedere keer als ik het navraag is het weer een andere datum, soms vroeger, dan weer later. Beschikbaarheid van een populair toestel is een ingewikkelde zaak, vooral als er maar 1 model is die wereldwijd verkocht wordt.

Zodra ik zeker weet dat ze komen (meestal slechts enkele dagen van te voren) dan zal ik het zeker posten in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had m bij Telfort besteld/ pre-ordered, maar ivm Simlock heb ik de bestelling gecancelled. Volgens verkoper in de winkel zit er een KPN lock (KPN, Hi, Telfort en MTV) op, wat dus inhoud dat het om een netwerkversie gaat.

Ik wil de zwarte via Nokia bestellen, maar is tijdelijk niet leverbaar. Is deze kleur wel leverbaar geweest, of hebben de mensen die m al in bezit hebben een andere kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made

made

.. made by made ..

Trouwens,zou KPN / Hi of een andere aanbieder niet moeten vermelden dat het geen standaard Nokia ismaar dat er specifieke custom software op zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binks050
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-09-2016

Binks050

...6310i, 8910i, 9500, e90, N8

Hoe werkt het updaten van je toestel als je een gelockt toestel hebt? Ik heb mijn N8 bij Hi besteld dus ben even benieuwd of ik dan zelf wel in staat ben om de updates te installeren of moet ik hiervoor iedere keer naar een Hi winkel?
In dit laatste geval zullen ze hem denk ik opsturen want onze Hi-winkel heeft zelf geen servicepoint. Ze verkopen alleen toestellen en abbo's en doen zelf geen onderhoud en updates. Dan kon dan wel eens vervelend worden. Of kun je dit alsnog bij ieder willekeurig NSP laten doen ondanks dat hij gelockt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
Binks050 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:15:
Hoe werkt het updaten van je toestel als je een gelockt toestel hebt? Ik heb mijn N8 bij Hi besteld dus ben even benieuwd of ik dan zelf wel in staat ben om de updates te installeren of moet ik hiervoor iedere keer naar een Hi winkel?
In dit laatste geval zullen ze hem denk ik opsturen want onze Hi-winkel heeft zelf geen servicepoint. Ze verkopen alleen toestellen en abbo's en doen zelf geen onderhoud en updates. Dan kon dan wel eens vervelend worden. Of kun je dit alsnog bij ieder willekeurig NSP laten doen ondanks dat hij gelockt is?
updates krijg je gewoon via ovi suite of fota.
kan alleen iets (van twee weken tot nooit) langer duren voor de update (voor jouw provider) door je provider goed gekeurd wordt.
opsturen is dus niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Updaten is inmiddels al genoemd in het N8 tech topic in deze post: robertwebbe in "Nokia N8"

made schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:36:
Trouwens,zou KPN / Hi of een andere aanbieder niet moeten vermelden dat het geen standaard Nokia is maar dat er specifieke custom software op zit ?
Er is geen enkele wettelijke verplichting. Het zou wel zo netjes zijn maar de meeste verkopers kennen zelf de nadelen niet, laat staan dat ze het weten.

[ Voor 63% gewijzigd door robertwebbe op 15-10-2010 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made

made

.. made by made ..

en toch vind ik dat het misleidend zou zijn als ze het doen. Want je koopt dus niet het product waarmee geadventeerd wordt. Ik heb ondertussen nog een melding aan de servicedesk uit staan van Hi.
Daar heb ik nog geen reactie van maar als ik meer weet dan zet ik het hier wel neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Ze verkopen je toch gewoon de geadverteerde Nokia N8? Ze vertellen alleen niet de volledige waarheid. Maar dat is toch vrij gangbaar bij verkopen. "Ieder voordeel heb ze nadeel en ieder nadeel heb ze voordeel" zei Johan Cruyff ooit eens. Het voordeel in deze is dat het toestel vaak iets goedkoper is en het nadeel is dat die gesimlocked is, voorzien kan zijn van andere instellingen, meer of minder apps en content heeft en dat de software releases later komen.

In Amerika noemen ze het trouwens een "discount lock", vind ik een betere benaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Verwijderd schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 22:30:
Had m bij Telfort besteld/ pre-ordered, maar ivm Simlock heb ik de bestelling gecancelled. Volgens verkoper in de winkel zit er een KPN lock (KPN, Hi, Telfort en MTV) op, wat dus inhoud dat het om een netwerkversie gaat.
Ik zit meer dan 5 jaar bij Telfort en alle toestellen die ik heb gehad waren zonder simlock zo ook de HTC Desire die ik nu heb. Of zouden ze voor de N8 een uitzondering hebben gemaakt? Lijkt mij niet. Het is ook zo dat sommige medewerkers er de ballen verstand van hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Mandrake466 op 16-10-2010 20:56 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made

made

.. made by made ..

Dan zijn ze toch verplicht dit te melden. Want het is een beperking t.o.v. het officiele toestel.
Misleidende reclame zou ik zeggen.

Maar we gaan het wel zien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de N8'tjes al ergens verkrijgbaar buiten de Nokia webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:13
Klökske schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 21:10:
Zijn de N8'tjes al ergens verkrijgbaar buiten de Nokia webshop?
Niet in NL in ieder geval. Vodafone UK release is 22 oktober al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vriendin kreeg zojuist een mailtje van PhonePlaza.nl dat de N8 die zij op 7 september besteld heeft (in combinatie met een nieuw T-Mobile abonnement) vandaag verstuurd is. De PTT zou hem morgen moeten afleveren.

Dit ondanks het feit dat de N8 volgens de PhonePlaza-site pas in november leverbaar is. Misschien dat niet-Nokia-shops nu de eerste units ontvangen en die leveren in de volgorde waarin pre-orders geplaatst zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mandrake466 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 20:54:
Ik zit meer dan 5 jaar bij Telfort en alle toestellen die ik heb gehad waren zonder simlock zo ook de HTC Desire die ik nu heb. Of zouden ze voor de N8 een uitzondering hebben gemaakt? Lijkt mij niet. Het is ook zo dat sommige medewerkers er de ballen verstand van hebben.
Dat is zeker vaak het geval ja, maar in deze verkoper had ik wel vertrouwen. Op de Telfort site staat onderaan bij de N8 dat het simlock aan het eind van de contractperiode gratis verwijderd kan worden.
Heb inmiddels de zilvere besteld bij Nokia. Dit omdat ik de foto van de zwarte N8 met versleten anodisatielaag wel zorgwekkend vind. Omdat zilver vrijwel zelfde kleur als aluminium heeft, denk ik dat eventuele krassen minder opvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Ik lees op een andere site dat de eerste toestellen die bij 2call zijn besteld vandaag verzonden zijn. Zal dat betekenen dat andere aanbieders ook eerder gaan leveren dan op hun website staat? Bericht zag ik op nokian8blog.nl staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
De webshops die vandaag verstuurt hebben zijn grijs geimporteerde. De productcode zal denk ik ook een andere zijn dan de Nederlandse maar dat weten we pas zeker als de eerste zich meldt.

De productcode staat helaas niet op de sticker op de verpakking. Ik heb een hoop dat we wellicht zelf iets kunnen ontdekken, bijvoorbeeld dat er een andere EAN code is gebruikt voor iedere variant.

Ik heb zelf een model dat oorspronkelijk voor Schotland bedoelt was met EAN code 6438158166189.
Degenen die hem via Nokia hebben gekregen, hebben jullie een andere EAN?

[ Voor 50% gewijzigd door robertwebbe op 19-10-2010 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
@robertwebbe
ik heb hier de hele lijst met porductcodes gevonden.
misschien heb je daar wat aan

ps.
om je product code te zien maak je gebruik van het bekende *#0000# commando.
daar staat je productcode nu bij ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Alternative op 19-10-2010 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
Ha, inderdaad, dat was me nog helemaal niet opgevallen bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandenbroe
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-05-2011
Ik heb zojuist op Vofafone gehoord, dat de levering pas medio november wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.E.Amrani
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-08 10:35

M.E.Amrani

...heeft honger

059C9X7: N8-00 RM-596 Country Variant Netherlands NL v1 Orange_COLOR
Nederlandse versie dus :)

instagram - linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:32
Is dat nu normaal dat de levering zo lang op zich laat wachten? De hardware is toch al een tijdje af en de release is toen uitgesteld vanwege (waarschijnlijk) softwareproblemen. Of zou het toestel toch heel erg populair zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

N8 van mijn vriendin is zojuist afgeleverd. Zoals robertwebbe al zei, is grijze import -- 2Call / PhonePlaza heeft een model opgestuurd dat eigenlijk bedoeld is voor de Duitse markt. Inhoud van de doos is hetzelfde, alleen is de handleiding Duitstalig, en ontbreekt (helaas!) de waardebon voor Ovi Music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-09 10:43
Potver, bij mijn bestelling bij algebeld.nl is de verwachte verzenddatum aangepast van 1nov naar 08-11-2010
Heb hem in combi met een kpn Hi abbo besteld..

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
@Ashaman dat is ook de datum di bij hi online wordt weergegeven.
laten we maar hopen dat ze die datum ook gaan halen.
2 dagen terug een email van hi gehad, dathun nog niks van nokia zelf hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staat de bestelstatus ook nog op 'Voor inschrijiving'. Ik kan al wel doorklikken naar Track & Trace van TNT maar zonder bezorgnummer schiet dat natuurlijk niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
@N82 mijn status is juist veranderd....van geen toestel op voorraad, naar voor inschrijving. 8)7
Maar ik had een email gehad van klantenservice
"blablabla....het bestelde toestel nog altijd niet voorradig is.
blabla,....deze wordt uiteraard zo spoedig mogelijk geleverd"

Zal nog wel even (goed 2 weken) duren tenzij nokia weer zorgt voor uitstel

ps.
track and trace staat er altijd bij.
heb alleen nooit een nummer ofzo gehad van hi....kreeg altijd gewoon een sms en email wanneer me toestel geleverd werd.

[ Voor 19% gewijzigd door Alternative op 21-10-2010 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z_Jr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-04-2022
Hoe vind je de EAN code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem net online besteld met een kortings code van 10%. NET/stu10 code werkt prima. :) Ik heb hem morgen of maandag in huis. Bestellen bij de nokia shop ging niet vanzelf. Heb het een aantal keer geprobeerd en iedere keer een fout melding. Toen werd ik gebelt door mijn creditcard maatschappij dat ik wel erg veel telefoontjes aan het kopen was. Morgen maar even beel om dit ongedaan te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alternative schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:54:
@N82 mijn status is juist veranderd....van geen toestel op voorraad, naar voor inschrijving. 8)7

ps.
track and trace staat er altijd bij.
heb alleen nooit een nummer ofzo gehad van hi....kreeg altijd gewoon een sms en email wanneer me toestel geleverd werd.
Bij mij is het gewijzigd van 'niet op voorraad' naar 'voor inschrijving' naar 'voor inschrijving' met een link naar TnT er bij. Het nummer heeft bij mij gestaan bij de originele bestelling en zou in de bevestigingsmail staan die ik nooit heb gehad. Een belletje naar Hi gaf me het ordernummer, nu heb ik de pagina met orderinformatie gebookmarkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
@N82 Bedoelde dat ik nooit een track and trace code van hi heb gehad (bij me vorige bestellingen iig)
Emails met afspraken, ordernummers ed bewaar ik altijd tot de afspraak of order afgerond is.

De eerste twee weken zullen we wel niks van hi horen aangezien hi zelf nog niks binnen heeft, naar hun zeggen.
Ben benieuwd welke provider als eerste met z'n n8 op de markt komt.
Je ken hem nu ook al bij de wehkamp bestellen voor 449,- ipv 499,- bij de nokia shop 8)7
(zilver/wit en levertijd is z'n 3 weken)

[ Voor 16% gewijzigd door Alternative op 22-10-2010 08:58 . Reden: link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made

made

.. made by made ..

Bedankt voor je e-mail.

Na navraag blijkt dat helaas de gevraagde versie van Nokia N8 niet geleverd wordt middels een Hi verkoopkanaal. Mijn excuses hiervoor.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Hi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer de N8 + Navigatie Packet te kopen via www.nokia.nl (Nederlandse MasterCard, Nederlandse leveringsadres) maar bij het betalen (stap 2 van de bestelling) treedt er elke keer een fout op..."Unexpected Error" of iets zoals "kon de gegevens van bank niet halen"...Ik heb het een 3-tal keer geprobeerd maar elke keer error..

Heeft iemand anders dit ook voorgehad? Waarom gebeurt dit dan? Is er een oplossing ervoor?

Alvast bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg ook die berichten en werd daarna gebelt door visa dat het bedrag meerdere keren was gereserveerd op mijn kaart. Kan 5 tot 30 dagen duren zegt Nokia.nl en de order word geannuleerd. Je order word pas echt geleverd als je hier een bevcestiging voor hebt gekregen. Dus je krijgt ooit je geld terug en je spullen word niet geleverd. Als je gaat bellen met nokia dan vragen ze op welk tijdstip en welk tracking nummer je order bij je creditcard maatschapij heeft.

Het was voor mij ook veel bellen vandaag. Echt ongelooflijk wat een online winkel dat Nokia is.

BTW reden voor dit alles.... wij hebben de veiligheids eisen voor de betalingen op onze site wat aan de hoge kant staan er er komt niemand door. We gaan er wat aan doen. Je kan ze beter bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda

rda

Volgende de plaatselijke BelCompany hier, krijgen zij de N8 in week 43 binnen. Ben benieuwd of dit ook echt klopt, hoewel de medewerker wel heel zelfverzekerd antwoord gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet de N8 besteld op Bol.com Lijkt mij de beste optie om vanuit belgie te bestellen. Prijs is overlaatst van 459 naar 449 gegaan en verzending is volledig gratis. Levertijd is volgens hen 4-6 weken. Ik hoop echt dat het vroeger zal worden want het wachten begint behoorlijk beu te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rda schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:45:
Volgende de plaatselijke BelCompany hier, krijgen zij de N8 in week 43 binnen. Ben benieuwd of dit ook echt klopt, hoewel de medewerker wel heel zelfverzekerd antwoord gaf.
Als die levertijd klopt heb ik goede hoop de N8 ook eerder te ontvangen dan de nu geplande datum van 8 november :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week dinsdagavond via nokiashop met 10% kortingscode besteld (met spoed), donderdag 21e binnen. Werkt prima, helemaal top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made

made

.. made by made ..

ZO :O Ik heb mijn bestelling geannuleerd bij Hi.
Dit omdat ze aangeven dat het niet de open markt versie zal zijn. (zie mijn vorige post).

Dus . . . . vraagje aan Robertwebbe ;) Zijn jullie abonnementen online hetzelfde als in de winkel ?
En, jullie leveren wel (zodra dat ding op de markt is) de open markt versie he !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binks050

Binks050

Vraagje :

ik zit er ook over te denken om mijn bestelling bij HI te annuleren omdat ik steeds vaker lees dat internet via Vodafone beduidend sneller zou zijn met een beter dekkingsgraad dan HI. Kan iemand dit bevestigen? En geldt dit dan ook nog wanneer je HI eindeloos online Extra snel zou nemen?

Een Vodafone abbo is in verhouding wel iets duurder dan HI maar dat heb ik er wel voor over.
Wat me ook stoort is dat ik vanaf de kant van HI verder niks verneem over de levertijd, dit moet ik zelf vanaf de site vernemen en dat vind ik toch wel slechte service. Het lijkt bijna dat je blij mag zijn dat je er van hun 1 krijgt i.p.v. dat zij blij zijn dat je bij hun een abbo wilt afsluiten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
@Binks050
Extra snel bij Hi is 1024/384 kbps.
En de dekking van Hi is prima (kpn netwerk)

over de levertijd van Hi kan ik kan ik kort zijn...: levering gaat vanaf 8/11/10
Vandaag email contact gehad daarover
Verder blijkt dat de verwachting is dat het toestel vanaf 08-11-2010 beschikbaar is via Hi. Vanaf deze datum zal ook uitgifte aan onze klanten gaan plaatsvinden. indien deze datum wijzigt, kun je dit terugvinden op onze site
Ik hoor zelf ook niks van Hi...en dan ook echt niks.
Mijn ervaring is dat als je niks onderneemt...je ook nooit wat te weten komt.
Je moet zelf alles in de gaten houden...want normaal communiceren kunnen ze niet.
Ik krijg nooit email, sms of wat dan ook van hun...behalve als reactie op een email ofzo van mij

Hi heeft als slogan...zoek het zelf maar uit >:)

[ Voor 65% gewijzigd door Alternative op 25-10-2010 18:40 . Reden: typo en quote uit email ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binks050

Binks050

Alternative schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 18:26:
@Binks050
Extra snel bij Hi is 1024/384 kbps.
En de dekking van Hi is prima (kpn netwerk)
Maar is het genoeg om vloeiend bijv. Youtube te kunnen kijken? Ik hoor namelijk dat het wel erg vaak hapert. En mijn vraag is dat dan ook of ik dat bij Vodafone niet zal hebben, hoewel ik hoor dat die verbinding wel eens wegvalt. Af en toe wegvallen vind ik niet zo'n probleem, maar ik probeer voor mezelf een beeld te krijgen wat ik kan verwachten als ik Hi neem.. Ik betaal liever een paar euro meer voor Vodafone als ik dan beter streaming video kan volgen.. Volgens de stats is Vodafone vele malen sneller maar is dat in de praktijk dan ook zo? ;)

Over de service van Hi, ze hebben me begin oktober gebeld dat de N8 pas in november leverbaar zou zijn, maar daarna niks meer van vernomen, dus ik zou eigenlijk verwachten dat ze me 1 november bellen om de definitieve datum door te geven (wishfull thinking 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-09 00:33
Binks050 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 22:17:
[...]

Maar is het genoeg om vloeiend bijv. Youtube te kunnen kijken? Ik hoor namelijk dat het wel erg vaak hapert. En mijn vraag is dat dan ook of ik dat bij Vodafone niet zal hebben, hoewel ik hoor dat die verbinding wel eens wegvalt.

[...]
Meen te hebben gelezen dat Vodafone geen unlimited/fair use data abo's meer heeft, maar dat ze 1GB als limiet hebben. Wel iets om even zelf te checken als je veel data wilt gaan verstoken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag met Vodafone Lijnbaan gebeld.

Konden nog geen ETA geven, maar hadden wel een document ontvangen met daarop de eigenschappen en functies van het toestel. Dit duidt erop dat het toestel meestal binnen 2 a 3 weken geleverd gaat worden.

Pff...ik wacht al vanaf juli. Kan hier zo slecht tegen, maar wil echt niets anders dan de N8! Dus er zit niets anders op dan nog langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-09 12:26
Alternative schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 18:26:
[...]
Mijn ervaring is dat als je niks onderneemt...je ook nooit wat te weten komt.
Je moet zelf alles in de gaten houden...want normaal communiceren kunnen ze niet.
ow dit is echt een hele grote verkeerde aannamen. Hi zal gewoon een smsje sturen maar gaat je echt niet bellen haha. Dit heeft niks met "normaal" communiceren maar gewone bedrijfsvoering. Ofwel je MOET ze bellen als je geupdate wilt worden anders afwachten tot je een smsje ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binks050 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 22:17:
[...]

Maar is het genoeg om vloeiend bijv. Youtube te kunnen kijken? Ik hoor namelijk dat het wel erg vaak hapert. En mijn vraag is dat dan ook of ik dat bij Vodafone niet zal hebben, hoewel ik hoor dat die verbinding wel eens wegvalt. Af en toe wegvallen vind ik niet zo'n probleem, maar ik probeer voor mezelf een beeld te krijgen wat ik kan verwachten als ik Hi neem.. Ik betaal liever een paar euro meer voor Vodafone als ik dan beter streaming video kan volgen.. Volgens de stats is Vodafone vele malen sneller maar is dat in de praktijk dan ook zo? ;)
Ik heb Vodafone sim only (1 GB data) icm de N8. Werkt prima, alleen op mijn werk geen 3g, maar dat heeft niemand hier (Hi, telfort, vodafone gebruikers). Ik heb nog geen enkele keer gehad dat de verbinding wegvalt. Ik ben tevreden over Vodafone iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
freedzed6 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 00:30:
[...]

ow dit is echt een hele grote verkeerde aannamen. Hi zal gewoon een smsje sturen maar gaat je echt niet bellen haha. Dit heeft niks met "normaal" communiceren maar gewone bedrijfsvoering. Ofwel je MOET ze bellen als je geupdate wilt worden anders afwachten tot je een smsje ontvangt.
Het is geen aanname, maar een feit.
Ik heb het toestel al op 14/08/10 preorderd...daar kreeg ik netjes een bevestigings email en sms van.
Daarna heeft Hi helemaal niks van zich laten horen,...geen email, sms of brief toen bleek dat ze het toestel niet (tijdig) konden leveren.
Hi heeft zelf aangegeven dat dat fout en niet netjes was,...en beloofde verbetering.
Helaas nog geen verbetering gezien...wel verslechtering :P

ontopic
laten we hopen dat hi inderdaad vanaf 8/11/10 gaat leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made

made

.. made by made ..

Nu dat ik mijn bestelling bij Hi geannuleerd heb ben ik benieuwd wat Hi gaat leveren.

Ik denk dat ik hem zodra hij in de winkels ligt gewoon bij de belcompany ga halen.

Dan weet ik zeker wat ik krijg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg mijn prepaid N8 volgende week (Leveren vanaf 1 Nov PhoneHouse), nu is dit mijn eerste mobiel, mijn vraag is wat heb ik nodig. Ik wil kunnen internetten op WiFi locaties en op andere Lokatie waar draadloos ingelogd kan worden zoals gewoon thuis. Een Sim kaart zover ik weet en daar zet ik een bedrag op en wat nu verder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:50:
Ik krijg mijn prepaid N8 volgende week (Leveren vanaf 1 Nov PhoneHouse), nu is dit mijn eerste mobiel, mijn vraag is wat heb ik nodig. Ik wil kunnen internetten op WiFi locaties en op andere Lokatie waar draadloos ingelogd kan worden zoals gewoon thuis. Een Sim kaart zover ik weet en daar zet ik een bedrag op en wat nu verder....
Voor draadloos (wifi) internet staat er een applicatie op je n8 wat zeer makkelijk te gebruiken is.
De sim kaart zit standaard in je prepaid pakket met een klein bedrag erop (en doorgaans een kaartje voor extra beltegoed)
Wat je verder nodig heb hangt af van wat je ermee wil doen.
Zonder verdere info kunnen we je ook niet verder helpen.

offtopic
Ik zie dat je al meerdere post op meerdere (zelf aangemaakte) topics heb staan (o.a verkeerde headset) en dat je volgens je profiel 71 ben.
Is het dan wel handig om aan z'n uitgebreid toestel te beginnen,...zeker als dit je eerste is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binks050

Binks050

Nog even over de gelockte toestellen.... Ik ben nog steeds aan het vergelijken om te kijken of ik nu een Hi of Vodafone abbo neem (ik voel steeds meer voor Vodafone, alleen al om het snellere internet) en ik heb net even contact gehad met Vodafone. Een verkoper wist me daar te vertellen dat vanaf 01-08-2009 er geen gelockte toestellen meer verkocht mogen worden bij een abonnement. Dus alleen nog bij prepaid pakketten.... Dit schijnt in de wet geregeld te zijn en geldt dus voor alle providers.....

Wat me overigens nog wel stoort is dat bij Hi er een mogelijkheid is om per minuut te betalen (mits je dat aangeeft) en bij VF nog niet. Levering bij VF en Hi is allebei nog gelijk. Staat allebei nog op volgende week (week 44)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
made schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:33:
Nu dat ik mijn bestelling bij Hi geannuleerd heb ben ik benieuwd wat Hi gaat leveren.

Ik denk dat ik hem zodra hij in de winkels ligt gewoon bij de belcompany ga halen.

Dan weet ik zeker wat ik krijg ;)
Wat is er dan zo anders van het toestel bij HI? het grootste probleem is het updaten denk ik?
verder is het gewoon hetzelfde toestel toch?

Ben trouwens vorige week nog wel gebeld door HI met de mededeling dat het toestel nog niet binnen was en ze me aanstaande vrijdag weer zouden terugbellen hoe of wat.
Dus soms laten ze toch echt wel van zich horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Vanmiddag ff stad in geweest en bij een paar shops geïnformeerd naar de N8;
- Belcompany: levering uitgesteld (op website staat: "de Nokia N8 wordt pas uitgeleverd vanaf Week 44")
- Phonehouse: zouden ze volgende week krijgen, ben benieuwd..
- KPN: nog geen indicatie, levering is vertraagd ivm softwareproblemen (:?)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-09 16:16

Amiet01

Master_A

Ik ben ook vandaag ff de stad ingeweest:
Belcompany: Niks bekend, stond ook niks op de computer.
Vodafone: Niks van bekend. Zei dat er ook niks op de pc stond.
gsmshop/one mobility: Begin november t/m medio november. (en is niet branded)

Pfff ik mag mn abbo vanaf 5 november verlengen, en ik zou graag vanaf 5 november de nokia n8 in handen willen hebben.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
@Binks050
Bij hi staat levering vanaf 8/11/10 dat is volgens mijn toch echt week 45.
Nog een paar daagjes langer wachten dus

@Sipio
Wat is er dan zo anders van het toestel bij HI? het grootste probleem is het updaten denk ik?
verder is het gewoon hetzelfde toestel toch?
Zoals robertwebbe al zei:
- er kunnen wat dingen uitgehaald of toegevoegd zijn
- je onvangt updates later (na goedkeuring) of helemaal niet
Verder is het toestel gelijk
Ben trouwens vorige week nog wel gebeld door HI met de mededeling dat het toestel nog niet binnen was en ze me aanstaande vrijdag weer zouden terugbellen hoe of wat.
Dus soms laten ze toch echt wel van zich horen.
Dan heb je meer geluk dan ik heb
Laat je vrijdag nog wat weten ?
Ben je sneller dan hi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Doe ik, ik ga er tenminste vanuit dat ik vrijdag gebeld wordt (werd me verteld) , maar meer dan 'we hebben hem nog niet binnen' zal het niet zijn denk ik.
Zo ging het vorige week tenminste ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Sipio op 26-10-2010 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:16
Verwijderd schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:25:
[...]

Ik heb Vodafone sim only (1 GB data) icm de N8. Werkt prima, alleen op mijn werk geen 3g, maar dat heeft niemand hier (Hi, telfort, vodafone gebruikers). Ik heb nog geen enkele keer gehad dat de verbinding wegvalt. Ik ben tevreden over Vodafone iig.
Als je bij Vodaphone 5e extra betaald dan kan je toch Voip'en en dan heb je tevens toch ook unlimited data limiet (FUP)? Of heb ik dit verkeerd begrepen bij hun?

Als dit is dan neem ik sowieso vodaphone want dan heb je zeker waar voor je geld plus super snel internet!

To Beezze or not to Beezze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alternative schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:18:
[...]

Voor draadloos (wifi) internet staat er een applicatie op je n8 wat zeer makkelijk te gebruiken is.
De sim kaart zit standaard in je prepaid pakket met een klein bedrag erop (en doorgaans een kaartje voor extra beltegoed)
Wat je verder nodig heb hangt af van wat je ermee wil doen.
Zonder verdere info kunnen we je ook niet verder helpen.

offtopic
Ik zie dat je al meerdere post op meerdere (zelf aangemaakte) topics heb staan (o.a verkeerde headset) en dat je volgens je profiel 71 ben.
Is het dan wel handig om aan z'n uitgebreid toestel te beginnen,...zeker als dit je eerste is 8)7
Klopt dat het mijn eerste "minicomputer" is, maar wel veel ervaring met de PC.
Wat wil ik er mee? al wat je zoal thuis op het internet doet. En niet onbelangrijk nu sleep ik met de vakantie de laptop mee en dat hoeft dan niet meer. Bedankt verder voor het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binks050

Binks050

beezze schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 23:02:
[...]

Als dit is dan neem ik sowieso vodaphone want dan heb je zeker waar voor je geld plus super snel internet!
Om die reden heb ik ook mijn bestelling bij Hi gecancelled. Vodafone is gewoon sneller en hebben geen Fair Use Policy, dus als ik een keer over de max data gebruik heen ga dan kan ik voor 10 euro gewoon 1 gb bij kopen (door Xtra blox te activeren, je krijgt een sms als je er bijna aan toe bent). Hi zou dan gewoon je snelheid verlagen tot de 1e van de volgende maand en dat vind ik ronduit vreemd. Je wordt dan dus gestraft als klant. 8)7 Ik vind dat Vodafone dan toch wat beter ermee omgaat en ze verdienen er dan ook nog extra aan...

En daarnaast heb ik nu ook een Vodafone prepaid en is het nummer dan binnen 10 dagen overgezet. Als ik naar Hi over zou stappen kan dat een maand duren en dat duurt me te lang.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Ik las op een site dat iemand bericht van the Phonehouse heeft gehad dat hij zijn telefoon a.s. zaterdag kan komen afhalen. Misschien dat andere aanbieders het toestel dan ook wel vanaf volgende week ergens krijgen. Kan iemand al wat bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb op Bol.com besteld en bij bestelstatus staat er: wordt verwacht rond 4-12-2010
Pagina: 1 2 3 4 Laatste