Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 12:04:
ik heb op Bol.com besteld en bij bestelstatus staat er: wordt verwacht rond 4-12-2010
als dat zo is ga ik huilen hahahaha ;) .bol.com zet wel eens vaker een datum ergens als ze het niet weten

kreeg gister nog een mail van Vodafone (al de 5'de ofso) daar stond het volgende in:

Geachte Dhr K*********,

Hartelijk dank voor uw bestelling op de website van Vodafone. Uw bestelling van 20-10-2010 heeft ordernummer: 2*******2.

Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden. Zodra de verwachte leverdatum bekend is, informeren wij u hierover. Onze excuses voor het ongemak.

Heeft u nog vragen? In de Help van de Online winkel vindt u het antwoord op specifieke vragen over een bestelling. Voor algemene vragen over Vodafone producten of diensten verwijzen we u naar www.vodafone.nl .

Met vriendelijke groet,

Vodafone

dus ik hoop echt zoals sommige vermelden boven mij dat ie in week 44/45 word geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 14:15:
[...]

als dat zo is ga ik huilen hahahaha ;) .bol.com zet wel eens vaker een datum ergens als ze het niet weten

kreeg gister nog een mail van Vodafone (al de 5'de ofso) daar stond het volgende in:

Geachte Dhr K*********,

Hartelijk dank voor uw bestelling op de website van Vodafone. Uw bestelling van 20-10-2010 heeft ordernummer: 2*******2.

Het door u gekozen toestel is door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar. Het is nog onbekend wanneer het toestel weer geleverd kan worden. Zodra de verwachte leverdatum bekend is, informeren wij u hierover. Onze excuses voor het ongemak.

Heeft u nog vragen? In de Help van de Online winkel vindt u het antwoord op specifieke vragen over een bestelling. Voor algemene vragen over Vodafone producten of diensten verwijzen we u naar www.vodafone.nl .

Met vriendelijke groet,

Vodafone

dus ik hoop echt zoals sommige vermelden boven mij dat ie in week 44/45 word geleverd
Ik wacht al sinds eind mei op dit toestel, dus wanneer er weer hoopvolle berichten de wereld in gestuurd worden over levertijden etc, neem ik dit met een korrel zout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 15:11:
[...]

Ik wacht al sinds eind mei op dit toestel, dus wanneer er weer hoopvolle berichten de wereld in gestuurd worden over levertijden etc, neem ik dit met een korrel zout
hmz dat is helemaal lang hahaha ,ik wacht ook al vanaf aug/sep op dit toestel en vind het nu al lang duren had hem eerst ook bij hi besteld maar geanuleerd...ook zoals zovelen hier volgens mij

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2010 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-10 10:13
THP meldt nu ook op Twitter dat deze vanaf morgen leverbaar is. Belcompany verwacht het toestel volgende week (volgens de winkel hier).

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PhoneHouse heeft mij gebeld, ik kan morgenmiddag (30 oktober) mijn Nokioa N8 ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik ben vandaag nog gebeld door HI wederom met de mededeling dat ze hem nog niet binnnen hadden, die meid had ook nog geen idee over hoe of wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telfordia schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:16:
Ik las op een site dat iemand bericht van the Phonehouse heeft gehad dat hij zijn telefoon a.s. zaterdag kan komen afhalen. Misschien dat andere aanbieders het toestel dan ook wel vanaf volgende week ergens krijgen. Kan iemand al wat bevestigen?
Dat was ik en het is gewoon waar, PhoneHouse in Hoorn 0229-248524
Maar het eerste wat ik doe vóór ik de doos open is op deze site MELDEN dat het klopt en anders meld ik dat het niet klopt. Reken maar op +/- 15:00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binks050
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-09-2016

Binks050

...6310i, 8910i, 9500, e90, N8

Ter info, de Lime Green versie is nu met abbo bij GSM.nl te bestellen... :9 Volgens mij is dit de 1e aanbieder in NL van deze kleur i.c.m. abbo .. (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:43:
Kreeg ook die berichten en werd daarna gebelt door visa dat het bedrag meerdere keren was gereserveerd op mijn kaart. Kan 5 tot 30 dagen duren zegt Nokia.nl en de order word geannuleerd. Je order word pas echt geleverd als je hier een bevcestiging voor hebt gekregen. Dus je krijgt ooit je geld terug en je spullen word niet geleverd. Als je gaat bellen met nokia dan vragen ze op welk tijdstip en welk tracking nummer je order bij je creditcard maatschapij heeft.

Het was voor mij ook veel bellen vandaag. Echt ongelooflijk wat een online winkel dat Nokia is.

BTW reden voor dit alles.... wij hebben de veiligheids eisen voor de betalingen op onze site wat aan de hoge kant staan er er komt niemand door. We gaan er wat aan doen. Je kan ze beter bellen.
Had mijn N8 + navigatie pakket voorbije donderdag besteld, ik kreeg een "Unexpected error" bij betaling en kreeg geen bevestigings email (wegens hun site); maar het bedrag van ongeveer 500€ werd wel gereserveerd op mijn krediet kaart voor hen. Het enigste dat ze moeten doen is het bedrag aanvaarden door een kleine fax naar de krediet kaart maatschappij te sturen.

Ik heb dus de Nokia Online Shop de voorbije week bijna elke dag 2 keer gebeld. Ze doen echt niks!! Ik ben echt heel teleurgesteld in Nokia.nl en hun slechte service. Elke dag zeggen ze dat de Online Shop Manager mij op die dag terug zal bellen, maar dat doet ie nooit! Had ik niet van Nokia.nl verwacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Ik ben op zoek naar de goedkoopste abonnement +toestel gratis.
Iemand tips?
is de phone al ergens op te halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velga
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-10-2021
is de telefoon bij belcompany met de originele software van nokia als je hem daar koopt met een Hi abo of is die daar ook van andere software voorzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
mrcosmo schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:49:
Ik ben op zoek naar de goedkoopste abonnement +toestel gratis.
Iemand tips?
is de phone al ergens op te halen ?
Kom op zeg: LEES op zijn minst de laatste 50 berichten even door. :/

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag binnen bij de belcompany!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
  • Laatst online: 10-04-2022
The phonehouse heeft hem ook vandaag maar hi laat ons nog dik een week wachten...lekker bizar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:30
Zojuist 3x N8 binnengehad :)
en 2 Samsung Tabs

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/3449rfk.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door knny op 30-10-2010 12:22 ]

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knny schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 12:19:
Zojuist 3x N8 binnengehad :)
en 2 Samsung Tabs

[afbeelding]
waar heb je die N8's vandaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:16

Ad Hox

N/A

Binks050 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 17:29:
Ter info, de Lime Green versie is nu met abbo bij GSM.nl te bestellen... :9 Volgens mij is dit de 1e aanbieder in NL van deze kleur i.c.m. abbo .. (?)
Nice! Ik vind de blauwe versie wel vet:

YouTube: The First Official Interactive Unboxing Of The Nokia N8 -- Brenda

[ Voor 37% gewijzigd door Ad Hox op 30-10-2010 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Laatst online: 16:30
Verwijderd schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 13:30:
[...]

waar heb je die N8's vandaan
werk in telefoonwinkel :)

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Velga
  • Laatst online: 23-10-2021
Heb hem vanmorgen bij belcompany gekocht met een hi abo.
met snel internet nog net vandaag in aanbieding voor 3,75
Ze hadden hem net vandaag binnengekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:P ghehe ,ik heb vodafone net al een boze mail gestuurd :X omdat ie nu al te koop is en ik nog niks binnen heb :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Gisteren telfort ook nog aan de telefoon gehad. Volgens de callcenter miep komt ie de week van 12 november. Haalde ze overigens gewoon van de website. Daar kan ik ook op kijken natuurlijk. Geen inside info dus te krijgen daar. Ik hoop toch dat ie volgende week komt..Belcompany zei donderdag nog tegen mij dat ze volgende week verwacht werden. Nu lees ik dat ze bij Belcompany ook al exemplaren hebben gekregen.

Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Bij The Phone House (Rotterdam Beurstraverse) hebben ze 'm al in het zilver en zwart. Wilde hem natuurlijk direct bestellen en meenemen, maar kan pas in december overstappen naar KPN en mijn nummer behouden. Eerder ging niet omdat mijn abonnement pas op 17 maart 2011 afloopt.

Helaas! Volgens mij kun je op internet (2Call) wel al bestellen en je telefoon eerder ontvangen voordat je abonnement in gaat. Ga ik dat maar doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ben vandaag nog bij de Bel Company geweest hier in Amstelveen, daar hadden ze 'm nog niet! Die verkoper meende dat de levering weer was uitgesteld naar 12 november of zo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:20
Alle BelCompany filialen zouden vandaag geleverd moeten krijgen. Uitzonderingen zijn er altijd maar dan zal het maandag wel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:35
Belcompany Woerden had m ook binnen.
Beetje jammer alleen dat die verkoper perse een Desire wilde verkopen, liep te pushen en vervolgens een onzinverhaal ophing dat een nieuw abo met Vodafone dik bijbetalen was. Prutser :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Laatst online: 21-08 23:47

made

.. made by made ..

Helaas nog geen mail gehad van de belcompany. Online besteld, aangegeven dat ik hem afhaal in een winkel om de hoek.

Ben benieuwd wanneer ik informatie krijg dat ik hem af kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
Rare jongens toch bij hi.
Eerst was de n8 gratis, nu 30 euro bij standaard abbo.
Maar als ik hem bij me contract verlenging wil,....kost die me ineens een 130 euro bij standaard abbo |:(

WTF !!! :(
Denk dat ik boel maar annuleer, en gewoon een nieuw abbo afsluit.
De levering duurd te lang en de prijs is absurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Alternative schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 10:37:
Rare jongens toch bij hi.
Eerst was de n8 gratis, nu 30 euro bij standaard abbo.
Maar als ik hem bij me contract verlenging wil,....kost die me ineens een 130 euro bij standaard abbo |:(

WTF !!! :(
Denk dat ik boel maar annuleer, en gewoon een nieuw abbo afsluit.
De levering duurd te lang en de prijs is absurd
Hoe was deze situatie eerst bij jou? Als ik via de website van Hi ga moet ik 169euro bijbetalen (exta snel int) en dat is dan bij 1 jaar Hi 35.

Vindt dit zelf ook nogal een bedrag zeker gezien het feit dat ik al meer dan 7 jaar bij Hi zit volgens mij, bij een 2 jarig abbo is de N8 gratis (tja)

Heb ook nog nooit eerder een 2 jarig abbo gehad moet ik toegeven en twijfel er ook nog wel een beetje over, al is het me voor de N8 e misschien toch wel waard.

Misschien moet ik ook eens gewoon bij de BC langs gaan om te kijken hoe het daar zit, misschien dat er nog verschil in zit?

Een nieuw abbo lijkt beter maar zou het juiist niet andersom moeten zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door Sipio op 31-10-2010 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
@sipio
Bij mij gaat het om hi online 30 met extra snel internet voor 2 jaar.
Ik had al een soortgelijk abonnement (hi 30 bel en sms) en me vrouw en ik zitten al meerdere jaren bij hi.
Nu is dit niet de eerste keer dat we problemen hebben met hi...maar dat is voor een ander topic.

Vindt het gewoon absurd dat je als vaste trouwe klant zolang op je toestel moet wachten...en zoveel extra moet betalen.
ik had hem 2 maanden geleden al als preorder staan,...en mag nu nog een week gaan wachten.
Me buurjongen heeft hem gister (gratis) in de winkel gehaald
Een nieuw abbo lijkt beter maar zou het juiist niet andersom moeten zijn?
Nieuwe klanten leveren meer op denk ik.

[ Voor 10% gewijzigd door Alternative op 31-10-2010 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made

made

.. made by made ..

Via Hi.nl:

Hi 25 2 jaar incl extra snel internet : bijbetalen 69 euro

Via BC:

Hi 25 2 jaar incl extra snel internet : bijbetalen 49 euro

En nog eens simlock vrij en een open markt versie !

[ Voor 0% gewijzigd door made op 31-10-2010 11:46 . Reden: typo :p ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:06
Ik ga morgen ook maar naar Belcompany. En net dit weekend heeft mijn 5800 het begeven, zou het toeval zijn....................?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
Grappig....als ik via BelCompany een abbo verlenging neem (op de site) is die wel gratis, en morgen in huis.
Denk dat ik morgen maar weer eens naar hi bel om te annuleren, en hem maar bij de BelCompany ophaal.
Of......hi moet me een hele goeie aanbieding doen (extra korting, 8GB usb stick, ofzo) en ook super snel leveren (morgen ophalen mag ook)
Maar ik ga zeker niet extra betalen of nog langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 21:51

rda

Ik heb de n8 ook bij de BC gehaald. Ik had overigens gehoopt dat die voucher voor 20€ voor de ovi music store erbij zou zitten, waar ik eerder in het andere topic over gelezen dacht te hebben. Maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
Zag zojuist bij bc inderdaad de aanbieding "Hi 25 2 jaar incl extra snel internet : bijbetalen 49 euro"
Is vodafone icm dit toestel niet beter? http://www.2call.nl/abonn...us_sms_plus_web_150/nokia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binks050

Binks050

@ mrcosmo ,Ik vond de Hi service tot nu toe ook erg slecht en heb mijn bestelling daar gecanceled. Daarna direct bij Vodafone besteld , die hebben ook sneller internet en geen fair use policy-gezeur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
nvt

[ Voor 99% gewijzigd door Sipio op 01-11-2010 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
Lol net even naar 2call gebeld deze verwachten de telefoon in de loop van deze week daarna vodafone gebeld deze zeggen hetzelfde damn alleen belcompany heeft hem nog maar en die zijn te duur.
Of heeft iemand anders hem nog ergens anders gezien?
Ik heb namelijk geen geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Ik heb net even een rondje in de stad (Arnhem) gemaakt. Alle winkels lijken hem te hebben. Zelfs winkels als Telefoonkopen.nl. Bij Telfort hangt ie wel in de winkel, maar is echt pas de 12e leverbaar volgens de verkoper(wat ik wel heel vreemd vind). Ik heb hem online besteld, omdat ie daar zo goedkoop was bij verlenging. Baal er wel een beetje van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
waar heb je hem besteld als ik dat mag vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kreeg vandaag deze mail...

Geachte heer/mevrouw,

Helaas hebben we het artikel nog niet mogen ontvangen.
Een exacte leverdatum kunnen we u dan ook niet geven.
Zodra dit artikel binnen gaat komen wordt u bestelling z.s.m. in behandeling genomen.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Vodafone Online Winkel

dammmnn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
mrcosmo schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:21:
waar heb je hem besteld als ik dat mag vragen :)
Ik heb hem via Telfort besteld bij 1 jaar verlenging hoefde ik maar 9 euro bij te betalen. Iets wat andere winkels niet konden bieden, dus voor deze prijs moet ik nog 2 weken langer wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-09 16:16

Amiet01

Master_A

Telfordia schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:56:
[...]

Ik heb hem via Telfort besteld bij 1 jaar verlenging hoefde ik maar 9 euro bij te betalen. Iets wat andere winkels niet konden bieden, dus voor deze prijs moet ik nog 2 weken langer wachten...
Wat betaal je per maand en wat voor bundels heb je?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
200 minuten, 100 smsjes en surf. Ik kon ook nog meedoen aan de actie voor 50% kort bij de eerste helft van de looptijd. 1e 6 maanden betaal ik 21,90, daarna 6 maanden 36,90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Telfordia schreef op maandag 01 november 2010 @ 14:10:
200 minuten, 100 smsjes en surf. Ik kon ook nog meedoen aan de actie voor 50% kort bij de eerste helft van de looptijd. 1e 6 maanden betaal ik 21,90, daarna 6 maanden 36,90.
Hoe krijg je het voor elkaar om daar maar 9 euro voor te hoeven bijbetalen? Als ik hetzelfde abonnement invul op de Telfort website, rolt er bij mij een toestelprijs van 239 euro uit!

Voor de volledigheid: 200 minuten, 100 sms, internet S&M, looptijd 1 jaar, verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Ik zit al jaren bij Telfort. Heeft daar waarschijnlijk mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Niet online

choogen

Telfordia schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:03:
Ik zit al jaren bij Telfort. Heeft daar waarschijnlijk mee te maken.
Ik zit zelf sinds 2005 bij Telfort, dus ook al weer redeljk wat jaren.

Verwachten ze bij Telfort misschien dat jij elke maand zwaar over die 200 belminuten en 100 sms-jes heen zult gaan? Misschien dat ze je zo'n gigantische korting geven op grond van je historische belgedrag.
Maar dan nog, je verlengt slechts voor 1 jaar... Ik snap het niet.

6x21,90 + 6x36,90 + 9 = 361,80 euro. Dat is 80 euro minder dan de laagste losse verkoopprijs voor de N8. Plus dat je er 1 jaar lang mee kan bellen, sms-en en surfen.

[ Voor 13% gewijzigd door choogen op 01-11-2010 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Mijn abonnement loopt in maart 2011 af. Is het mogelijk om (online) een nieuw abonnement af te sluiten bij een andere provider met nummerbehoud, en deze bijvoorbeeld in februari of maart '11 in laten gaan, maar wél alvast de telefoon ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
choogen schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:20:
[...]

Ik zit zelf sinds 2005 bij Telfort, dus ook al weer redeljk wat jaren.

Verwachten ze bij Telfort misschien dat jij elke maand zwaar over die 200 belminuten en 100 sms-jes heen zult gaan? Misschien dat ze je zo'n gigantische korting geven op grond van je historische belgedrag.
Maar dan nog, je verlengt slechts voor 1 jaar... Ik snap het niet.

6x21,90 + 6x36,90 + 9 = 361,80 euro. Dat is 80 euro minder dan de laagste losse verkoopprijs voor de N8. Plus dat je er 1 jaar lang mee kan bellen, sms-en en surfen.
Dat zou misschien kunnen.Extreem veel bel ik niet. Ik vraag er ook maar niet naar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Ik was vandaag ff langsgegaan naar de belcompany in den haag en de verkoper zei dat hij de N8 heeft. Vanaf vrijdag kan ik mn contract verlengen van Telfort. De verkoper zei dat het vanaf vandaag pas 2 maanden van te voren kan, dus vanaf 5 januari 2011. Ik schrok hier ff van. Toen ging ik langs de Telfort winkel en die gast zei dat dat wel zo is, maar dat je een sms kon sturen om een soort van bezwaar te maken. Dat kan voor 20 november. Je kan dan alsnog 4 maanden van te voren je contract verlengen.

Wat ik me nu afvraag is wat voor abbonoment moet nemen. Ik wil sowieso geen t-mobile (geen goed bereik). Vodafone heeft nu 1 gb datalimiet wat ik heel weinig vind. Vandaag las ik dat HI ook een rare vorm van onbeperkt internetten heeft. Dus je krijgt heel snel een melding dat je er heel snel overheen gaat (volgens mij is de datalimiet bij Xtra snel van HI 1,2 GB?). Dat is dus ook niet echt iets voor mij.

Weet iemand wat de datalimiet is bij KPN surf&mail? Dus die van 15 euro. En als ik bijvoorbeeld bij Telfort wil blijven, moet ik dan hetzelfde betalen als nieuwe klanten bij Telfort? Of krijg ik toch een speciale prijs?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Vandaag ook 1 meegenomen bij de BC, met Hi verlengd, verkoper liet me nog ff lekker twijfelen tussen de zilveren of de grijze :+
Toch maar voor de grijze gegaan.

btw, heerlijk die big ass klok voorop !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binks050

Binks050

@Amiet01

ik heb Vodafone abbo besteld + N8 met als (voor mij :9 ) belangrijkste reden:

Vodafone (Internet Basis Blox 3600kbs down /384up ) heeft wel een datalimiet van 1 gb maar als je daar bijna aan zit krijg je een sms en kun je extra blox aanzetten. Dan betaal je 10 euro en kun je weer 1 gb gebruiken.

Hi (Eindeloos Online XtraSnel 1000kbs down/384up) heeft dit niet, daar heb je een max en als je daar overheen gaat kun je niks bijkopen, sterker nog, je snelheid gaat de rest van de maand omlaag...

[ Voor 4% gewijzigd door Binks050 op 01-11-2010 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-10 13:40
Binks050 schreef op maandag 01 november 2010 @ 22:52:
@Amiet01

Vodafone (Internet Basis Blox 3600kbs down /384up ) heeft wel een datalimiet van 1 gb maar als je daar bijna aan zit krijg je een sms en kun je extra blox aanzetten. Dan betaal je 10 euro en kun je weer 1 gb gebruiken.

Hi (Eindeloos Online XtraSnel 1000kbs down/384up) heeft dit niet, daar heb je een max en als je daar overheen gaat kun je niks bijkopen, sterker nog, je snelheid gaat de rest van de maand omlaag...
Was vandaag ff langs geweest bij de Vodaphone:
Als je 5e per maand extra betaald mag je ook VoIPen (Internet bellen BLoX) en dan heb je geen data limiet. Ja Fair Use, maar die lag best hoog met VoIP erbij zei die vent.
Dus ik heb net ook besteld:
Bel+SMS+web 275 voor €25,50 p/m (eerste 12 maanden, daarna 39,50) + internet bellen €5,-
= 37,50 p/m voor 2 jaar gemiddeld.

To Beezze or not to Beezze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binks050

Binks050

beezze schreef op maandag 01 november 2010 @ 23:33:
[...]

Als je 5e per maand extra betaald mag je ook VoIPen (Internet bellen BLoX) en dan heb je geen data limiet. Ja Fair Use, maar die lag best hoog met VoIP erbij zei die vent.
Bel+SMS+web 275 voor €25,50 p/m (eerste 12 maanden, daarna 39,50) + internet bellen €5,-
klopt, maar ik denk niet dat ik zelf snel zal voipen .. heb zelf de bel+sms+web 200 2jarig besteld. Vanaf 200 of hoger krijg je de N8 er gratis bij..

Nu nog wachten totdat een leuke dame me smorgens wakker belt met de melding dat de N8 de volgende morgen bezorgd wordt. Kan ik lekker verder slapen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-09 12:26
Sipio schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:22:
Ik ben vandaag nog gebeld door HI wederom met de mededeling dat ze hem nog niet binnnen hadden, die meid had ook nog geen idee over hoe of wat.
Vandaag worden ze verstuurd. Morgen heb ik hem in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freedzed6 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 10:14:
[...]

Heb je rechtstreeks bij Hi besteld of via een derde partij? Mijn Hi orderstatus is nog bedroevend leeg :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-09 10:43
Binks050 schreef op maandag 01 november 2010 @ 22:52:
@Amiet01

Over dat aanzetten van die extra blox,
wat nou als het bijvoorbeeld de laatste twee dagen van de maand is ?
Ga je dan ook 10E betalen ? en neem je wat je over hebt mee naar de volgende maand of begin je de volgende maand weer opnieuw ?

en bij je reactie over Hi, mss dat je niks kunt bijkopen, maar je kunt wel blijven internetten zonder extra kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made

made

.. made by made ..

Ik heb hem online besteld bij de BC.
En wat blijkt die krijgen hem volgende week pas :(.

Heeeul vaag, vooral omdat ik hem niet laat thuisbezorgen maar ik haal hem op in een winkel.

GRRRR.. ik wil hem ook ! en wel NU :X O-) :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
Alternative schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 11:38:
@sipio
Bij mij gaat het om hi online 30 met extra snel internet voor 2 jaar.
Ik had al een soortgelijk abonnement (hi 30 bel en sms) en me vrouw en ik zitten al meerdere jaren bij hi.
Nu is dit niet de eerste keer dat we problemen hebben met hi...maar dat is voor een ander topic.

Vindt het gewoon absurd dat je als vaste trouwe klant zolang op je toestel moet wachten...en zoveel extra moet betalen.
ik had hem 2 maanden geleden al als preorder staan,...en mag nu nog een week gaan wachten.
Me buurjongen heeft hem gister (gratis) in de winkel gehaald

[...]
Ik zou dan hier:

nieuws: KPN draait afronden belminuten deels terug

heel erg rekening mee gaan houden. Hi Draait je een poot uit:

Ik kom er net achter dat ik bij een verlening per minuut ga betalen en ook het tegoed deel van de vorige maand niet kan meenemen! ( Hi Bel&SMS -> Hi 2010 Online )

Snel dus even de boel terug draaien door even de website door te nemen. Dit moet binnen 8 dagen want anders zit je eraan vast.
Nieuwe klanten leveren meer op denk ik.
Nieuwe klanten leveren GIGANTISCH meer op. Dit kan je zelf wel uitrekenen en inzien als je inlogt op je eigen Hi.nl. Het tegoed van de vorige maand vervalt en je gaat per minuut betalen. KASSA!

[ Voor 11% gewijzigd door freedzed6 op 02-11-2010 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

beezze schreef op maandag 01 november 2010 @ 23:33:
[...]

Ik heb net ff Vodafone gebeld, maar de medewerkers hebben mij verteld dat je datalimiet niet wordt omgezet in een FUP. Het zou ook kunnen zijn dat het niet waar is, omdat ze liever de 1 GB blox van 10 euro verkopen. Anders zou iedereen zo'n VOIP blox nemen van 5 euro.

Welke Vodafone winkel heb je deze informatie eigenlijk vandaan? Weet jij ook toevallig hoeveel GB deze FUP inhoudt?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binks050

Binks050

Ashaman schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 11:41[/message]:
[...]

Over dat aanzetten van die extra blox,
wat nou als het bijvoorbeeld de laatste twee dagen van de maand is ?
Ga je dan ook 10E betalen ? en neem je wat je over hebt mee naar de volgende maand of begin je de volgende maand weer opnieuw ?

en bij je reactie over Hi, mss dat je niks kunt bijkopen, maar je kunt wel blijven internetten zonder extra kosten...
Zoals ik het lees activeer je 1gb extra dataverbruik en die lijkt me dan gewoon geldig totdat je er weer overheen gaat, daarna wordt er automatisch weer 1 gb extra bijgekocht voor €10,-. Het is namelijk een extra dienst die je zelf ook weer kunt uitzetten op het moment dat je het niet meer gebruikt. Er staat nergens in de voorwaarden dat je aan het eind van de maand je restant dataverbruik verliest en automatisch weer voor €10,- bijkoopt voor die maand.
In de praktijk is het trouwens zo dat je niet snel over de 1gb heen gaat.. maar als je dat dus wel dreigt te gaan dan krijg je een sms en kun je 2 dingen doen. Of tot het eind van de maand minder internetten, OF extra blox activeren.

En nogmaals over Hi, bijkopen kan inderdaad niet, maar je snelheid gaat wel omlaag tot het eind van de maand. Lijkt me toch onhandig als je nog 10 dagen moet wachten tot je snelheid weer omhoog gaat, maar dat is persoonlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezze
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-10 13:40
Amiet01 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:10:
[...]

Ik heb net ff Vodafone gebeld, maar de medewerkers hebben mij verteld dat je datalimiet niet wordt omgezet in een FUP. Het zou ook kunnen zijn dat het niet waar is, omdat ze liever de 1 GB blox van 10 euro verkopen. Anders zou iedereen zo'n VOIP blox nemen van 5 euro.

Welke Vodafone winkel heb je deze informatie eigenlijk vandaan? Weet jij ook toevallig hoeveel GB deze FUP inhoudt?
Ik was naar de Vodaphone winkel op het Rokin (Amsterdam). Hij wilde niet zeggen hoeveel GB die FUP was maar dat ik me geen zorgen hoefde te maken.

Dit staat op vodaphone.nl
Hoe werkt het?
Internetten: Met Zorgeloos Internet Totaal kun je vrijwel onbeperkt internetten op je mobiele telefoon. Let op: gebruik van internet op je mobiel in het buitenland is duurder dan in Nederland.
VoIP: Bij Zorgeloos Internet Totaal is het toegestaan je mobiele telefoon te gebruiken voor VoIP
Fair Use Policy: Vodafone hanteert een Fair Use Policy. Lees meer over fair use in de Vodafone BloX voorwaarden.

To Beezze or not to Beezze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-09 10:43
Binks050 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:20:
[...]

Zoals ik het lees activeer je 1gb extra dataverbruik en die lijkt me dan gewoon geldig totdat je er weer overheen gaat, daarna wordt er automatisch weer 1 gb extra bijgekocht voor €10,-. Het is namelijk een extra dienst die je zelf ook weer kunt uitzetten op het moment dat je het niet meer gebruikt. Er staat nergens in de voorwaarden dat je aan het eind van de maand je restant dataverbruik verliest en automatisch weer voor €10,- bijkoopt voor die maand.
In de praktijk is het trouwens zo dat je niet snel over de 1gb heen gaat.. maar als je dat dus wel dreigt te gaan dan krijg je een sms en kun je 2 dingen doen. Of tot het eind van de maand minder internetten, OF extra blox activeren.

En nogmaals over Hi, bijkopen kan inderdaad niet, maar je snelheid gaat wel omlaag tot het eind van de maand. Lijkt me toch onhandig als je nog 10 dagen moet wachten tot je snelheid weer omhoog gaat, maar dat is persoonlijk ;)
Ik hoop voor je dat je gelijk hebt, maar ik twijfelde er erg over...
Over 1Gb aan data verkeer, een collega van me gebruikt regelmatig internet op z'n telefoon, surfen, internet radio, youtube etc. (+/- 1,5u p/d) en die gebruikt gemiddeld 1.4Gb aan data per maand. Als je dan iedere keer moet bijbetalen...

Zelf heb ik voor Hi gekozen, vanwege de FUP, en hoop dat de snelheid, voor mij, voldoende is,
en neem de snelheidsverlaging (als ik al over die FUP heenga dan) op de koop toe.

Mja de N8 wordt dan ook mijn eerste smartphone dus het is voor mij sowieso wennen en ervaren.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

beezze schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:53:
[...]

Ik was naar de Vodaphone winkel op het Rokin (Amsterdam). Hij wilde niet zeggen hoeveel GB die FUP was maar dat ik me geen zorgen hoefde te maken.

Dit staat op vodaphone.nl

[...]
Dus Bellen+SMS+Web mét Internet Bellen Blox is hetzelfde als een basisabbonnement met zorgeloos internet totaal? Waar jij namelijk naar linkt is Zorgeloos Internet Totaal Blox en ik heb het vermoeden dat dit niet hetzelfde is als wat jij hebt genomen. Heeft de medewerker je niet misschien verkeerde informatie verschaft?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
freedzed6 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 10:14:
[...]

Levertijd is juist uitgesteld....op de site levertijd 10-15 dagen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binks050

Binks050

Ashaman schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 13:48:
[...]
Ik hoop voor je dat je gelijk hebt, maar ik twijfelde er erg over...
Over 1Gb aan data verkeer, een collega van me gebruikt regelmatig internet op z'n telefoon, surfen, internet radio, youtube etc. (+/- 1,5u p/d) en die gebruikt gemiddeld 1.4Gb aan data per maand. Als je dan iedere keer moet bijbetalen...

Zelf heb ik voor Hi gekozen, vanwege de FUP, en hoop dat de snelheid, voor mij, voldoende is,
en neem de snelheidsverlaging (als ik al over die FUP heenga dan) op de koop toe.

Mja de N8 wordt dan ook mijn eerste smartphone dus het is voor mij sowieso wennen en ervaren.... ;)
Heb Vodafone even hierover gebeld en die zeggen:
Je activeert 1 GB extra en als je dit in het midden van de maand doet dan betaal je slechts de helft van die €10,- . Als je dit dan aan laat staan dan betaal je de volgende maand wel weer automatisch voor 1GB extra of tot je dit weer uitzet... Dus gewoon in het begin je dataverbruik monitoren en dan weet je snel genoeg of je deze extra blox nodig zult hebben/blijven hebben, maar je krijgt dus ook steeds een herinnering-sms als je er over dreigt te gaan en de extra blox niet aan hebt staan.

[ Voor 4% gewijzigd door Binks050 op 02-11-2010 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Ik heb ff een vraagje wat betreft het overstappen naar een andere provider. Ik zit nu bij Telfort en mijn abbonement staat op mijn vaders naam. Rekeningnummer is wel die van mij (weet nie of dat wat uitmaakt?). Maar moet mijn vader mee als ik wil overstappen naar een andere provider? Of mag ik dat ook zonder mijn vader erbij doen?
Ik heb wel gelezen bij Telfort over contractsovername bij VERLENGEN maar niks over overname bij overstappen. En je moet ook nog 52 euro voor betalen om het over te nemen als je verlengt (wel veel vind ik)

Ik weet dat deze vraag niet echt hier thuis hoort, maar ik kon nergens wat erover vinden.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Amiet01 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 18:44:
Ik heb ff een vraagje wat betreft het overstappen naar een andere provider. Ik zit nu bij Telfort en mijn abbonement staat op mijn vaders naam. Rekeningnummer is wel die van mij (weet nie of dat wat uitmaakt?). Maar moet mijn vader mee als ik wil overstappen naar een andere provider? Of mag ik dat ook zonder mijn vader erbij doen?
Ik heb wel gelezen bij Telfort over contractsovername bij VERLENGEN maar niks over overname bij overstappen. En je moet ook nog 52 euro voor betalen om het over te nemen als je verlengt (wel veel vind ik)

Ik weet dat deze vraag niet echt hier thuis hoort, maar ik kon nergens wat erover vinden.
Wat het gemakkelijkste is, is omzetten naar prepaid bij beëindiging van je abonnement. En vanuit deze prepaid nummerbehoud aanvragen naar een nieuw abonnement. Bij nummerbehoud van abonnement naar abonnement moeten de NAW gegevens kloppen, bij prepaid wordt alleen naar het simkaartnummer gekeken.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

PinokkioTV schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 19:14:
[...]

Wat het gemakkelijkste is, is omzetten naar prepaid bij beëindiging van je abonnement. En vanuit deze prepaid nummerbehoud aanvragen naar een nieuw abonnement. Bij nummerbehoud van abonnement naar abonnement moeten de NAW gegevens kloppen, bij prepaid wordt alleen naar het simkaartnummer gekeken.
Mijn abbonement loopt 5 maart 2011 af. Dat betekent dus dat ik pas vanaf 5 maart het kan overzetten naar prepaid? Ik wil zsm mijn nokia N8, dus dat zou vanaf vrijdag kunnen.

Anders moet ik maar vrijdag met mijn vader gaan naar de winkel....(moet ik wel wachten tot ie van werk terug is -_-). Dat zijn dus de nadelen ervan.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:52
Voor de mensen met flex zakelijk: belnuzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Kreeg vandaag een sms van Telfort dat het toestel is verzonden. :P

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:05
Nog steeds niks van Studentmobiel :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul01
Mandrake466 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 16:01:
Kreeg vandaag een sms van Telfort dat het toestel is verzonden. :P
Dat is goed nieuws. Ik heb vandaag nog niks ontvangen :(. Ik hoop op morgen dan. Wanneer heb jij besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
Ik annuleer hem morgen bij hi online.

Ik heb hem vandaag bij belcompany opgehaald (hi 30 extra snel) zonder bijbetalen en direct mee. _/-\o_
Ga nu lekker stoeien met me nieuwe N8 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Wat mij vandaag is opgevallen, is dat de vodafone winkels mij alleen android toestellen wilde verkopen. Ze vroegen zich steeds af waarom ik de N8 wilde. De verkoper adviseerde mij om een android toestel te kopen.
Bij een winkel van vodafone zei de verkoper zelfs dat als ik nummerbehoud wil, dat de actie van het eerste half jaar 50% korting niet geldt. Helemaal leip die gast. Probeerde mij gewoon te flashen.

Wat ik dus vrijdag ga doen is overstappen van Telfort naar Vodafone met nummerbehoud. Dan krijg ik mijn toestel dus over ongeveer 2 weken. Want als ik zonder nummerbehoud zou doen, dan krijg ik mijn toestel wel vrijdag maar dan moet ik wel alle 2 de abbo's betalen tot mijn abbo van telfort afloopt op 5 maart. Volgens mij is er geen andere mogelijkheid om direct mijn toestel vrijdag te krijgen?

Heeft iemand misschien al de N8 bij vodafone gekregen? Zo ja, is dat een branded versie?

[ Voor 5% gewijzigd door Amiet01 op 03-11-2010 18:19 ]

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn orderstatus voor Hi is inmiddels aangepast naar
Bestelling geaccepteerd. Er zal telefonisch contact opgenomen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Niet online

choogen

Amiet01 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:19:

Heeft iemand misschien al de N8 bij vodafone gekregen? Zo ja, is dat een branded versie?
Volgens de Vodafone-verkoper die ik vanmiddag sprak zou Vodafone de N8 unbranded leveren.
Hij dacht dat hij volgende week binnen zou komen ( en anders de week daarna). Voor wat het waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Telfordia schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:00:
[...]

Dat is goed nieuws. Ik heb vandaag nog niks ontvangen :(. Ik hoop op morgen dan. Wanneer heb jij besteld?
23 augustus (abo liep in oktober af)

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Alternative schreef op woensdag 03 november 2010 @ 18:15:
Ik annuleer hem morgen bij hi online.

Ik heb hem vandaag bij belcompany opgehaald (hi 30 extra snel) zonder bijbetalen en direct mee. _/-\o_
Ga nu lekker stoeien met me nieuwe N8 ;)
Pcies wat ik afgelopen maandag ook gedaan heb ;)

Enige heel klein minpuntje wat ik op het moment heb is dat ene kleine trilletje bij een sms op stil profiel.
Had wel iets vaker mogen trillen van mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 10:54:
[...]

Heb je rechtstreeks bij Hi besteld of via een derde partij? Mijn Hi orderstatus is nog bedroevend leeg :-(
Alternative schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:30:
[...]

Levertijd is juist uitgesteld....op de site levertijd 10-15 dagen. :(
Ik heb hem anders echt vandaag binnen gekregen! Vanmiddag door TNT afgeleverd!
Besteld +- 1.5 maanden gelden op Hi.nl (met die pre order enzo)

Maar ja ik zit al 13 jaar bij KPN met hetzelfde nummer misschien ben ik een voorbeeldige klant :)

[ Voor 17% gewijzigd door freedzed6 op 03-11-2010 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op vodafone stond de N8 al paar maanden als 'coming soon' gister avond ineens niet meer,ik blij... dus net bellen maar was er nog niet en hij wist ook niet wanneer |:( ,...zit er zwaar aan te denken om hem nu daar ook te annuleren :( en gewoon naar de winkel te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binks050

Binks050

Op verschillende sites staat dat Vodafone vanaf 8-11 de N8 beschikbaar heeft, dus daar klamp ik me nog steeds aan vast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binks050 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:05:
Op verschillende sites staat dat Vodafone vanaf 8-11 de N8 beschikbaar heeft, dus daar klamp ik me nog steeds aan vast :)
ja en bij vodafone zelf weten ze van niks ,..vreemd lijkt net of ze hem niet willen verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bestelling wordt volgens de orderstatus nu gepickt in het magazijn. Gelukkig is het met CK, anders kon ik er naar fluiten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made

made

.. made by made ..

Heeft iemand die hem ONLINE bij Belcompany besteld heeft al iets gehad ?
Want ze zeggen tegen mij dat hij nog niet leverbaar is 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi prijsje bij Wehkamp....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Google gezocht maar het wordt me toch niet echt duidelijk helaas, maar wil het toch wel graag weten.
Heb afgelopen maandag dus verlengd met 2 jaar (Hi) met de N8 maar die 2 jaar bekruipt me nu toch flink.
Zit er nou waarheid in het feit dat je binnen 8 dagen nog alles terug kunt draaien of is dat gewoon een no go?

Toestel ruilen kon ik wel ( Belcompany) maar als je dan een goedkoper toestel zou terug nemen zou je dan ook van die 2 jaar weer terug naar 1 jaar verlenging kunnen gaan of is het zoals ik eigenlijk denk helemaal niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent er iemand toevallig promotiecodes voor webwinkels zoals typhone.nl, algebeld.nl, gsmwijzer.nl, studentenmobiel.nl of bol.com etc. om de N8 te bestellen? (kan niet wachten totdat Wehkamp kan leveren)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
freedzed6 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 23:39
Ik heb hem anders echt vandaag binnen gekregen! Vanmiddag door TNT afgeleverd!
Besteld +- 1.5 maanden gelden op Hi.nl (met die pre order enzo)
Ik heb heb op 14/08/10 bestelt....vroeg genoeg lijkt me.
Maar ja ik zit al 13 jaar bij KPN met hetzelfde nummer misschien ben ik een voorbeeldige klant :)
Dat is allemaal leuk en aardig.....maar me vrouw zit al zeker 17 jaar bij hi en ik maar een jaar of 8.
lijkt me lang zat voor een goeie deal....maar nee hoor.
bij verlenging moest ik nog een 80 euro betalen...f**k it....neem wel een nieuw abbo.
(meer werk voor hun en ik het voordeel...scheelt me 80 euro)

Ik heb me toestel en ik ben er erg tevreden over.
- gelijk geupdate toen ik hem had...over wifi lekker snel ;)
- toestel was zo ingesteld....vertrouwd systeem, en veel over gelezen.
- camera is top....zowel foto als video.
- besturing gaat snel, en precies.
- geen lag....home screen of menu

Nokia N8,...super toestel.
oke,...er kan nog wel iets beter,....maar tot nu toe alleen maar tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
Sipio schreef op donderdag 04 november 2010 @ 16:08:
Google gezocht maar het wordt me toch niet echt duidelijk helaas, maar wil het toch wel graag weten.
Heb afgelopen maandag dus verlengd met 2 jaar (Hi) met de N8 maar die 2 jaar bekruipt me nu toch flink.
Zit er nou waarheid in het feit dat je binnen 8 dagen nog alles terug kunt draaien of is dat gewoon een no go?

Toestel ruilen kon ik wel ( Belcompany) maar als je dan een goedkoper toestel zou terug nemen zou je dan ook van die 2 jaar weer terug naar 1 jaar verlenging kunnen gaan of is het zoals ik eigenlijk denk helemaal niet mogelijk?
verlengen bij hi is een crime.
je kan beter een nieuw abbo afsluiten...zie mijn vorige verhaal ;)

Een gratis toestel met een 1 jaar abbo kan je wel vergeten.

En ja,...je kan de boel binnen je termijn retouren zonder opgave van reden (wet koop op afstand)

Hi 30 online met snel internet voor 2 jaar is geen slechte deal.

Ruilen voor een minder iets, zou ik niet doen.....je toestel leverd online misschien wel meer op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 18:33:
Kent er iemand toevallig promotiecodes voor webwinkels zoals typhone.nl, algebeld.nl, gsmwijzer.nl, studentenmobiel.nl of bol.com etc. om de N8 te bestellen? (kan niet wachten totdat Wehkamp kan leveren)...
voor promo codes kan je beter even gebruik maken van google....je zal vast iets vinden (het meeste is al gebruikt)
wehkamp levert de white n8 over 2 weken...voor een betere prijs dan de nokia online shop o.d
(momenteel de goedkoopste als je normaal simlock vrij toestel wil...zonder abbo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-10 15:05
white? bedoelt u niet de zilveren?

Edit: @ hier onder. Sorry wou u niet aanvallen hor, dacht alleen dat u zilver dacht en white typte. :+

[ Voor 60% gewijzigd door RoadRunnerRik op 04-11-2010 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
silver/white.....vriend O-)
Ik heb hem zelf ook ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Alternative op 04-11-2010 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Denk dat ik hem ook maar gewoon bij me blijf houden ;)

Nog ff over Hi trouwens, verkoper van de BC vertelde mij iets over een klantenklasse, dat zou volgens hem van A tot F gaan en hij vertelde mij dat ik klasse D was.
Geen idee wat dit betekend trouwens, was ook dat ik het voor het eerst hoorde, iets bekends?

Kom er trouwens net achter dat mijn N8 al sinds maandag op een continue 'mail,java' verbinding stond, heb dat tekentje niet gauw in de gaten gehad.
Had toch al een aantal keren widgets in offline mode gehad maar dat tekentje bleef staan.
Netwerk mode 1 keer van dual naar 3G en weer terug gezet en nu lijkt het wel goed te werken, die 2 pijltjes verdwijnen nu wel na widget in offline mode.
Of heeft dit totaal niks met elkaar te maken?

1ste echte smartphone dus tis nog ff wennen allemaal ;)

Ik gebruik trouwens nu het nieuws app van nu.nl maar zijn er misschien betere aan te bevelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binks050

Binks050

Sipio schreef op donderdag 04 november 2010 @ 20:10:
Denk dat ik hem ook maar gewoon bij me blijf houden ;)

Nog ff over Hi trouwens, verkoper van de BC vertelde mij iets over een klantenklasse, dat zou volgens hem van A tot F gaan en hij vertelde mij dat ik klasse D was.
Geen idee wat dit betekend trouwens, was ook dat ik het voor het eerst hoorde, iets bekends?
klopt, mijn vriendin had dit ook.Die heeft nu een jaar of 6 abbo van Hi en stond ook in D en kreeg laatste verlenging een 6700 gratis. Per klasse is het verschillend welke toestellen je gratis krijgt, maar het telt ook mee of je dan voor 1 of 2 jaar verlengt.. Hoe je omhoog gaat in klasse weet ik niet, maar ik vermoed dat het te maken heeft met type abbo, hoeveel jaar je abbo hebt, en misschien ook nog wel hoe hoog je maandelijkse kosten zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yess! Ik heb hem ook. Vodafone Lijnbaan heeft ze sinds gister. Nu lekker pielen! :-)

Pff...wachtte er al sinds eind juli op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01

Amiet01

Master_A

Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 21:16:
Yess! Ik heb hem ook. Vodafone Lijnbaan heeft ze sinds gister. Nu lekker pielen! :-)

Pff...wachtte er al sinds eind juli op!
En is ie van jou branded of een open markt versie?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternative
Binks050 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 20:32:
[...]
Hoe je omhoog gaat in klasse weet ik niet, maar ik vermoed dat het te maken heeft met type abbo, hoeveel jaar je abbo hebt, en misschien ook nog wel hoe hoog je maandelijkse kosten zijn ;)
Klopt.
Als je bijvoorbeeld telkens over je bundel heen gaat, krijg je ook een andere (hogere) klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De postbode is net langs geweest om de mijne te bezorgen, moest nog 69,95 bijbetalen. Blijkt dat dat alleen gepast kan, geen wisselgeld en ook geen pinmogelijkheid. Even geen rekening mee gehouden, dus kan mijn telefoon pas later ophalen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binks050

Binks050

Ik heb Vodafone net nog maar 's gebeld, want er stond geen verwachte leverdatum meer op de site, maar de N8 verwachten ze volgende week vrijdag binnen te krijgen. Dus nog een week wachten, maar dat kan er ook nog wel bij :P
Pagina: 1 2 3 4 Laatste