schumi2004 schreef op zondag 30 december 2012 @ 01:23:
Wat ik vanavond heb meegemaakt is niet wat ik gewend ben, ik heb het eerlijk gezegd nog nooit meegemaakt!
Ik post het hier aangezien hier de meeste tv2pc guys zitten maar ik had dus wat issues met mijn Sundtek Media TV Pro tuner (welke EOL is) op mijn Synology systeem. Nog geen uur nadat ik topic geopend had op support forum van Sundtek kreeg ik al antwoord waarnaar er snel volgde om ssh toegang tot mijn systeem.
Mrec (1 van de leden/developers/owners) gaf me direct support en ik moet zeggen dat deze uitmuntend was. Niet alleen heeft hij mijn probleem opgelost maar heeft er ook meteen voor gezorgd dat toekomstige gebruikers op een Synology systeem m.b.v. een tvheadend package geen problemen meer zullen ondervinden.
Voor een bedrijf wat bestaat uit 6 man kan ik niet anders zeggen dat hun support geweldig is en dit is niet om te slijmen

Verder kreeg ik wat minimale info wat er voor 2013 te wachten staat (mij zegt het op moment nog niet veel) maar dat zou zijn een T2 hybrid tuner zijn. Weet verder geen specs maar zou goed klinken toch?
Al met al ben ik redelijk onder de indruk van de support die Sundtek biedt en heeft mij doen overhalen om voorlopig niet over te stappen naar een ander product.
Edit:
Jammer dat ik geen review kan achter laten voor Sundtek producten

schumi, na lezen van topics hier op GoT en aanraden van kennis,
had ik een Sundtek MediaTV Pro aangeschaft.
Installatie wou ook niet meteen vlotten, dus ben ik op irc gesprongen.
Na eventjes te wachten, heeft mrec me met de juiste commando's op weg geholpen.
Echter, paar dagen later, wou ik Analoge features van het stickje testen (toen nog op een DS212+).
mrec wist me te vertellen dat de CPU die mijn DS212+ had, niet krachtig genoeg was, om de video input met de standaard resolutie, realtime te converteren naar MPEG2 mits FFMPEG. (de stick heeft immers geen hardware MPEG2 encoder)
Ook toen was mrec snel om via SSH even aan te loggen, en paar test dumps te maken.
Hij gaf me dan de dumps waarop duidelijk te zien was dat er erg veel frames gedropped worden.
Hierna is de kerel aan het coden gegaan, en heeft hij, zo eventjes op paar minuten tijd, een nieuwe versie derop gepleurd, waarbij je de input resolutie kon downscalen, opdat ik er toch iets mee kon doen.
Waar kan je dit de dag van vandaag nog vinden?
Die kerel is übervriendelijk, professioneel en gewillig tot en met!
Wie dus een echte tweaker is, en zijn DVB(T/C/S)-stick op meerdere devices en architectures wenst te gebruiken, kan best eerst eens kijkje nemen op de Sundtek product page.
Normaal werkt het nu allemaal out of the box op Synology NAS (het installer script heeft sinds mijn eerste supportvraag reeds tvheadend start-stop-script support).
Maar mocht je iets non-standard willen of een feature werkt niet 100%, je kan er verdomd zeker van zijn dat je het maar hoeft te vragen, en het komt asap in orde!
Top product, top dienst, top ervaring!