Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Iemand vroeg mij om een panorama foto aan mijn review toe te voegen. Het maken ging simpel. Echter de kwaliteit van de panorama foto is heel slecht (lijkt wel vga kwaliteit), meer mensen met dit probleem en is dit nog ergens in te stellen?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-04 21:28

jjwa

CZ3 tentmuis

Malle Koreaan sloopt Samsung Galaxy S.
Interessante tests om te kijken hoe stevig het toestel is.
Kleine samenvatting, want alles is in het Koreaans en het fimpje laden duurt vervelend lang:
  • 'broekzak simulatie': alleen de home knop en de achterkant kleine krasjes.
  • Schroef met punt op het scherm: geen probleem.
  • Stanlymes/hobbymes achtig mesje op het scherm: flinke krassen.
  • 3x het toesten van 90cm hoogte (broekzakhoogte) laten vallen: geen probleem
  • 1x het toesten van 160cm laten vallen (bel-hoogte (voor Koreanen iig :P)): scherm kapoet!. Het toestel zelf deed het trouwens nog gewoon :P.
NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 14:43:
Iemand vroeg mij om een panorama foto aan mijn review toe te voegen. Het maken ging simpel. Echter de kwaliteit van de panorama foto is heel slecht (lijkt wel vga kwaliteit), meer mensen met dit probleem en is dit nog ergens in te stellen?
Dat viel mij ook op. De methode om de panorama foto te maken was aardig geniaal, maar de foto was erg blurry (binnen gemaakt). Ik heb niet vaker geprobeerd of gezocht naar tweaks.

[ Voor 25% gewijzigd door jjwa op 09-07-2010 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 14:43:
Ja, dat had ik ook maar ik denk dat het resultaat wel beter kan als je er wat vaker mee oefent, komt denk ik omdat je het toestel steeds moet bewegen naar het groene vak.

Dit was mijn panorama foto:
Afbeeldingslocatie: http://i226.photobucket.com/albums/dd299/ThunderDaan/2010-07-04211133.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jillesvdv
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-12-2024
Jay-v schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 14:27:
Hmm blijkbaar kun je uit de prebaked modaco rom geen software verwijderen. Ik wil graag van die standaard samsung meuk af. Zijn er andere manieren om dit op te lossen?

Anders toch maar even een accountje aanschaffen....
Dat vraag ik me dus ook af. Heb net MCR r2 op de firmware I9000XWJG1 gezet en alles werkt uitstekend met LauncherPro, maar een aantal apps zoals Wave Security zou ik er het liefst af willen gooien maar dat kan dus niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Nee, dat kan alleen als je de kitchen gebruikt. Membership daarvoor kost 10$..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDhits
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Hallo iedereen,

Wat een telefoon zeg (m'n eerste smartphone)!!

Ik heb wel een aantal probleempjes: Ik heb inderdaad ook last van stall-probleem al hoewel ik het nog niet heel vervelend vind...

Tevens lukt het me niet om de tour de france stream van de nos op m.nos.nl/tour te bekijken, lukt dat andere mensen wel?

verder lukt het me ook niet om deze 720p h.264 clip onderaan deze pagina af te spelen:
http://www.digital-digest.com/articles/highdefdvd_test_page1.html

Iemand een idee waar dat aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-05 20:15
Vanaf de galaxy gepost. Stream tour nos werkt maar kwaliteit slecht. Videostream link werkt idd niet oorzaak niet snel
genoeg 1Ghz blijkbaar.

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303976

darkshadow83 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 14:23:
[...]

Het toestel is gewoon unbranded. Er zit alleen een hoesje om het doosje met mysteryland info. Verder kan je dan nog een Micro SD kaartje aanvragen van 4GB waar dan de mysteryland content op staat.

@us1111

Woord intypen en daarna spatie drukken. Woord voegt ie dan vanzelf toe ;)
Hij is dan wel gelocked voor sims van Vodafone, toch? Ik ben op zoek naar een nieuw toestel, maar zit nu bij Simyo, dus qua tarieven zou ik er niet echt op vooruit gaan...

EDIT: Al gevonden. Op de site van vodafone staat dat ie simlock vrij is... Zo worden ze toch wel interessant :P

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 303976 op 09-07-2010 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:50

Tim Schuhmacher

abasios

Via wifi is het geen probleem om die stream te bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
Wie weet dit.....

kleinigheidje maar.....hoe kan ik mijn AccuWeather Clock gelijk laten lopen met de werkelijke tijd rechts boven. Hij loopt nl. een uur achter.Krijg het niet goed.....

ThnX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 362178

FunZip schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 16:20:
Wie weet dit.....

kleinigheidje maar.....hoe kan ik mijn AccuWeather Clock gelijk laten lopen met de werkelijke tijd rechts boven. Hij loopt nl. een uur achter.Krijg het niet goed.....

ThnX
Kun je ergens in die widget/app een tijdzone instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
Anoniem: 362178 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 16:44:
[...]

Kun je ergens in die widget/app een tijdzone instellen?
Nee, helaas.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:19

KneoK

Not in a million lightyears

Anoniem: 8504 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 07:40:
[...]

Klopt! Dit script verplaatst enkel de bestanden die bij de originele ROM horen naar NAND. Alles wat je zelf daarna of daarvoor installeert komt gewoon op de interne 2GB app storage (dus niet op NAND). Dus ja, ook google earth, asphalt e.d. blijven netjes op de plek waar er ruim voldoende ruimte is.
Alle default samsung en android spullen (dialer, homescreen, widgets, clock, kalender, etc, etc) komen op het snelle NAND geheugen en maken het toestel dus merkbaar sneller.

Om dit bestand te kunnen uitvoeren moet je root zijn (dus de update.zip hebben gedraaid).

1. Root je toestel
2. Installeer busybox: busybox --install -s /system/xbin
3. Maak een bestandje aan met het script als inhoud
4. Run het script: sh myscript
Hmm, werkt helaas niet. Ik heb busybos geinstalleerd en gebruik Better Terminal op de telefoon en krijg de volgende foutmelding als ik het script uitvoer:

code:
1
2
3
4
mkdir failed for -p, File exists
cd: can't cd to /data/data
: not found
NANDcp: 36: Syntax error: "done" unexpected (expecting  "fi")

Als ik dan naar /dbdata ga dan is er geen map aangemaakt. Als ik in dbdata het commando mkdir -p data geef dan wordt er zowel een map data als een map -p aangemaakt. De -p map heb ik weer verwijderd.
Ik kan gewoon naar /data/data en kan ook de inhoud zien.

Misschien dat dit een probleem met Better Terminal is, maar ik krijg adb niet aan de praat. Daar zal ik nog even mee klooien.

Edit: adb wil ook niet:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/k8CTfkxvSB7Z60C7jXyfW87G/full.png

[ Voor 3% gewijzigd door KneoK op 09-07-2010 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

mkdir van busybox was te uitgekleed.. Hij herkent geen parameters en maakt dus domweg een directory "-p" aan..

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
echo "Optimising com.android folders"
echo ""

mkdir /dbdata/data 2>/dev/null

if [ "`id`" != "uid=0(root) gid=0(root)" ] ; then 
  echo "You must be root(ed)!" 
  exit 1
fi  

if [ ! -d /data/data ] || [ ! -d /dbdata/data ] ; then
  echo "Directories not ok!" 
  exit 1
fi

cd /data/data || exit 1

for i in `ls -d com.android.*`
do 
  echo -e "Moving $i ...: \c"
  cp -rp $i /dbdata/data
  if [ $? -eq 0 ]; then 
    rm -r $i
    ln -s /dbdata/data/$i /data/data/$i
    echo "Done." 
  else
    echo "Error linking: $i"
  fi
done

echo "Done with com.android optimisation."
echo ""

echo "Optimising com.sec.android folders"
echo ""
for i in `ls -d com.sec.android.*`
do 
  echo -e "Moving $i ...: \c"
  echo cp -rp $i /dbdata/data
  if [ $? -eq 0 ]; then 
    rm -r $i
    ln -s /dbdata/data/$i /data/data/$i
    echo "Done." 
  else
    echo "Error linking: $i"
  fi
done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:30
Klopt het dat de Galaxy S een brakke gps heeft als je dit vergelijkt met bijvoorbeeld de HTC Hero?

Als ik in huis ben mijn Hero en GS naast elkaar leg en GPS status aan zet dan krijgt de Hero netjes een fix met 8 à 9 satellieten en de GS krijgt helemaal geen fix.

Als ik dan in een open raam ga staan pikt de GS wel wat satellieten op maar als ik de GS vervolgens weer binnen naast de Hero leg dan varieert het aantal satellieten waarop de GS kan fixeren tussen de 0 en 7 terwijl dit bij de Hero tussen de 7 en 9 ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Anoniem: 8504 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 17:43:
mkdir van busybox was te uitgekleed.. Hij herkent geen parameters en maakt dus domweg een directory "-p" aan..

code:
1
...
Tof dat je zo meedenkt :) Maar nog steeds gebeurt er niets:

Edit: crap, gewoon als dos bestand opslaan en kopieren gaat natuurlijk niet werken, dan krijg je wel syntax errors :D Het is gelukt.

Hmm, krijg nu allemaal proces fouten na het booten en starten van applicaties. Ik maak lekker een backup en flash de laatste firmware wel opnieuw. Met LauncherPro en de laatste firmware liep het toch allemaal al een stuk beter dan stock.

[ Voor 86% gewijzigd door KneoK op 09-07-2010 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoops
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-11-2024
Propane schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 23:50:
Ik heb een aantal mensen hier al zien postten dat het zo vervelend is dat het homescreen vanaf het linker paneel begint. Volgens mij is dit makkelijk op te lossen (zonder andere launcher).

1. Als je nog 7 panelen hebt, verwijder er minimaal één. Dit doe je door op je homescreen de linker touch gevoelige toets in te drukken (opties/menu toets?) en voor "Bewerken" te kiezen. Vervolgens druk je op het rode bolletje bij een van de panelen.

2. Scroll terug tot je het eerste scherm in het midden hebt.

3. Voeg een nieuw paneel toe. Als het goed is komt die links van het eerste paneel te staan.

4. Sla de boel op en voeg widgets/shortcuts/weet ik veel wat toe op het paneel links.

Als het goed is kom je ook na een reboot weer gewoon op je eerste paneel uit, maar heb je dus nu een paneel er links van. Je kunt nog meer panelen links ervan toevoegen en zo dus zorgen dat het eerste scherm in het midden staat.

Bij mij werkt dit in ieder geval prima. Mocht de uitleg niet duidelijk genoeg zijn wil ik ook nog wel een filmpje uploaden.
Ik heb je stappenplan gevolgd, maar dat werkt bij mij niet. Dan wordt het nieuwe paneel de standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 365584

mischien domme vraag maar hoe kan ik een App verwijderen die ik gedownload heb van de app market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Snoops schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 19:00:
[...]

Ik heb je stappenplan gevolgd, maar dat werkt bij mij niet. Dan wordt het nieuwe paneel de standaard.
Hmm, vreemd. Bij mij is nu na meerdere reboots nog steeds het orignele eerste paneel ook degene die in het midden staat. Ik gebruik wel slechts 3 panels van de 7, mogelijk dat dat nog verschil maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 365871

Heb de galaxy nu één dag. Helaas krijg ik geen verbinding tot het 3G netwerk van Proximus(België) enkel GPRS. Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-05 08:59

martjah

Appel

Anoniem: 365871 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 21:32:
Heb de galaxy nu één dag. Helaas krijg ik geen verbinding tot het 3G netwerk van Proximus(België) enkel GPRS. Hoe kan ik dit oplossen?
kijk de eerste hit op google

http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KneoK schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 18:25:
[...]

Tof dat je zo meedenkt :) Maar nog steeds gebeurt er niets:

Edit: crap, gewoon als dos bestand opslaan en kopieren gaat natuurlijk niet werken, dan krijg je wel syntax errors :D Het is gelukt.

Hmm, krijg nu allemaal proces fouten na het booten en starten van applicaties. Ik maak lekker een backup en flash de laatste firmware wel opnieuw. Met LauncherPro en de laatste firmware liep het toch allemaal al een stuk beter dan stock.
Da's vreemd, als het script gedraaid heeft, zou het allemaal als een zonnetje moeten gaan.. Bij mij wel iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, die instellingen heb ik al gedaan.

Toepassingen -> Draadloos en netwerk -> Mobiele netwerken -> Namen toegangspunten

Daar heb ik er 2 aangemaakt. MMS en Internet zoals de provider het voorschrijft.
Maar het werkt niet. Achter Internet komt een groen bolletje maar achter mms niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Laatst online: 25-02 06:57
Anoniem: 365584 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 20:07:
mischien domme vraag maar hoe kan ik een App verwijderen die ik gedownload heb van de app market
Als je naar je blad gaat waar je apps op staan dan de linkerknop naast de home knop en dan kan je bewerken kiezen en dan kan je zo de apps verwijderen. Suc6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheBoneCollector schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 22:35:
[...]

Als je naar je blad gaat waar je apps op staan dan de linkerknop naast de home knop en dan kan je bewerken kiezen en dan kan je zo de apps verwijderen. Suc6 :)
Als je de stock launcher gebruikt that is.. Anders moet je naar downloads in marketplace of nog beter, download estrong file explorer en vandaaruit kan het ook erg makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Anoniem: 8504 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 21:59:
[...]

Da's vreemd, als het script gedraaid heeft, zou het allemaal als een zonnetje moeten gaan.. Bij mij wel iig :)
Nou, ik dacht voordat ik m'n firmware opnieuw flash kan ik ook proberen gewoon de symlinks te verwijderen uit /data/data en alles uit /dbdata/data weer terug te kopiëren. Ten eerste kon ik in data de symlinks niet zien en in dbdata stonden wel de com.android directories maar niet de com.sec.android directories, maar die waren wel verwijderd uit de data dir, ondanks dat het script geen foutmeldingen gaf. Nu weet ik niet in hoeverre de symlinks zichtbaar zijn in de terminal, maar er is iets niet goed gegaan.

Misschien dat ik het straks of morgen nog even probeer maar dan in wat kleinere stapjes. Dus gewoon twee scripts, voor het kopiëren, dan handmatig controleren of alle directories zijn gekopieerd en dan nog een script die verwijdert en symlinkt. Ook kopiëer ik eerst alle com.android en com.sec.android dirs naar m'n sd kaart zodat ik niet weer hoef te flashen als het weer niet goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KneoK schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 22:39:
[...]

Nou, ik dacht voordat ik m'n firmware opnieuw flash kan ik ook proberen gewoon de symlinks te verwijderen uit /data/data en alles uit /dbdata/data weer terug te kopiëren. Ten eerste kon ik in data de symlinks niet zien en in dbdata stonden wel de com.android directories maar niet de com.sec.android directories, maar die waren wel verwijderd uit de data dir, ondanks dat het script geen foutmeldingen gaf. Nu weet ik niet in hoeverre de symlinks zichtbaar zijn in de terminal, maar er is iets niet goed gegaan.

Misschien dat ik het straks of morgen nog even probeer maar dan in wat kleinere stapjes. Dus gewoon twee scripts, voor het kopiëren, dan handmatig controleren of alle directories zijn gekopieerd en dan nog een script die verwijdert en symlinkt. Ook kopiëer ik eerst alle com.android en com.sec.android dirs naar m'n sd kaart zodat ik niet weer hoef te flashen als het weer niet goed gaat.
Goed plan.. Waarschijnlijk is er toch iets fout gegaan in het DOS bestand waardoor sommige delen van het script niet zijn uitgevoerd.. Zonde, maarja je kan zo weer opnieuw beginnen gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Anoniem: 8504 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 22:41:
[...]

Goed plan.. Waarschijnlijk is er toch iets fout gegaan in het DOS bestand waardoor sommige delen van het script niet zijn uitgevoerd.. Zonde, maarja je kan zo weer opnieuw beginnen gelukkig.
Gelukkig is het toestel niet zo makkelijk te bricken, heb wel een hoop geleerd van al dat gepruts.

En het is ook eigenlijk een gevalletje omdat het kan, ik heb sowieso vrijwel geen lag.

[ Voor 9% gewijzigd door KneoK op 09-07-2010 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-03 09:46
ok zal mijn vraag nog maar eens stellen :P

Heeft nog iemand last van dat de beeldkwaliteit niet altijd even goed is?
Waar ik dit heel duidelijk vind is het volgende:

Voorbeeld: Je filmt even iets voor een paar seconden
vervolgens ga je naar je galerij waar het filmpje staat. Als je op het filmpje duwt en het begint te laden krijg je beneden een brede zwarte balk met in het midden een 'Play' knop en waar je de tijdlijn van het filmpje ziet. Hebben jullie ook dat die zwarte balk niet mooi zwart is maar precies strepen doorlopen?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDhits
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Aaaaaaaaaaaah het blijft een top telefoon maar heb nu toch wel een heel vervelend puntje ontdekt:
Het toestel wiebelt als je hem onder een vlakke ondergrond zet. Het toestel is niet waterpas (als een tafel met ongelijke poten).

Nu is de vraag: waar komt dat door?

- door het uitpuilende speakertje achterop of de camera?
- Ik heb de foon te lang gebruikt en hij is door de warmte krom getrokken?
- designfout? of ben ik de enige die er last van heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-04 21:28

jjwa

CZ3 tentmuis

RDhits schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 00:39:
Aaaaaaaaaaaah het blijft een top telefoon maar heb nu toch wel een heel vervelend puntje ontdekt:
Het toestel wiebelt als je hem onder een vlakke ondergrond zet. Het toestel is niet waterpas (als een tafel met ongelijke poten).

Ik kan geen 'scheefheid' vinden eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Obl1viA schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 23:19:
ok zal mijn vraag nog maar eens stellen :P

Heeft nog iemand last van dat de beeldkwaliteit niet altijd even goed is?
Waar ik dit heel duidelijk vind is het volgende:

Voorbeeld: Je filmt even iets voor een paar seconden
vervolgens ga je naar je galerij waar het filmpje staat. Als je op het filmpje duwt en het begint te laden krijg je beneden een brede zwarte balk met in het midden een 'Play' knop en waar je de tijdlijn van het filmpje ziet. Hebben jullie ook dat die zwarte balk niet mooi zwart is maar precies strepen doorlopen?

Bedankt
Ja, ik heb precies hetzelfde, die gradient is gewoon niet mooi, je hebt wat balken van een paar mm hoog die van donkergrijs naar zwart overlopen.

Probeer 'm eens op een vlakke ondergrond te zetten ;)

Als ik 'm op m'n bureau leg dan kan ik 'm heel minimaal wiebelen maar dan moet ik echt helemaal aan de rand op het toestel drukken.

[ Voor 32% gewijzigd door KneoK op 10-07-2010 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand of je een optie 3G moet instellen bij bij de intellingen van het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Anoniem: 365871 schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 08:32:
Weet iemand of je een optie 3G moet instellen bij bij de intellingen van het toestel?
:?

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 365584

ik heb in 1 keer als ik internet wil opstarten(standaard browser) dat hij er voor komt en dan binnen 2 sec weer wegggaat, en ben ik weer in het menu. wie heeft dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272481

Ik weet hoe je dat kunt instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je klikt op in mij geval ''Rotterdam'' Dus niet op de klok maar het balkje eronder waar de stadsnaam staat. Dan zie je staan ''Mijn Stedenlijst'' en dan de stad die je hebt uitgekozen bij mij is dat rotterdam daar staat een vinkje achter. Dan klik je op de linker knop van je mobiel dus niet die om terug te gaan maar die andere. En dan klik je op zomertijd instellen en dan op je stad klikken en dan op gereed klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 365871 schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 08:32:
Staat automatisch aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een probleem met de android market. Hebben jullie dat ook, als ik iets probeer te downloaden dan staat er download mislukt zelfs over wifi lukt het niet? Iemand een oplossing>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jopola, er bestaat zoiets als een edit-knop ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:50

Tim Schuhmacher

abasios

Dat heb ik ook als eens gemerkt ja. Beetje apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-03 09:46
KneoK schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 02:29:
[...]

Ja, ik heb precies hetzelfde, die gradient is gewoon niet mooi, je hebt wat balken van een paar mm hoog die van donkergrijs naar zwart overlopen.

[...]

Probeer 'm eens op een vlakke ondergrond te zetten ;)

Als ik 'm op m'n bureau leg dan kan ik 'm heel minimaal wiebelen maar dan moet ik echt helemaal aan de rand op het toestel drukken.
A bedankt om even te kijken, nu weet ik dat het niet aan men toestel ligt..
Waar je het ook fel kan zien is als je de camera start en die 2 baren aan de zijkant van je settings zijn uitgeschoven, heel beneden heb je een groene lijn.. Zowel links als rechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-05 15:03
Moet je HSDPA ergens instellen? Ik heb een paar keer speedtests gedaan met een HSDPA signaal (bij actieve verbinding verandert 3G in H bovenin), maar ik kom niet boven de 80KB/s (600kbit). Met mijn i8910 haalde ik gewoon 200+ KB/s met Vodafone. Wat opvalt is dat de up en downloadsnelheid bij de Galaxy S ongeveer gelijk zijn. Ik heb getest met de speedtest.net app en met de website van speedtest.nl

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

Verschillende soorten ondergrond getest maar geen wiebel!!...niet waterpas klopt wel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-03 10:34
Ik heb een hele kleine wiebel als je rechts boven op de hoek drukt. Nergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit is misschien wel een handige link. Het is een draadje op het MoDaCo forum over cases voor de SGC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japperr
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-10-2024
Anoniem: 362178 schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 15:19:
Dit is misschien wel een handige link. Het is een draadje op het MoDaCo forum over cases voor de SGC :)
Ja, is wel een handige link. Ik heb hem een tijdje geleden al gevolgd. Ik heb vandaag de Zenus silicone Black Case besteld. Jammer genoeg wel uit de VS. Er is op nederlandse sites nog maar weinig te vinden voor de GS. Zodra ik hem heb laat ik mijn bevindingen weten.

Dit is misschien ook wel een handige link. http://slidescreenhome.com/ voor mensen die een professionele homescreen zoeken. Ik vind het homescreen en de standaard widgets op de GS maar simpel vergeleken (bijvoorbeeld) Sense van HTC. Ik heb al veel apps geprobeerd maar kreeg geen homescreen naar mijn zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:30
Recoil schreef op maandag 28 juni 2010 @ 15:46:
[...]

Bij mij (Hi) in ieder geval niet nee.. Terwijl het op mijn andere telefoon wel altijd werkte. Als oplossing heb ik mijn telefoon geroot en de ClockSync app erop gezet. Als er een dataverbinding openstaat synct dit programma de tijd met een NTP server.
Is het probleem van het niet automatisch goed zetten van de tijd een algemeen KPN/Hi probleem en moet ik daarvoor bij KPN/Hi gaan klagen of is het een specifiek Samsung probleem en moet ik bij de leverancier van mijn GS gaan klagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

kwiebus schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 15:59:
[...]

Is het probleem van het niet automatisch goed zetten van de tijd een algemeen KPN/Hi probleem en moet ik daarvoor bij KPN/Hi gaan klagen of is het een specifiek Samsung probleem en moet ik bij de leverancier van mijn GS gaan klagen?
Met Vodafone geen probleem. Bij de eerste keer plaatsen van de sim stond de datum en tijd meteen goed en na een reset en twee firmware flashes staat de tijd nog steeds goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 02-05 08:36

gwystyl

Beugeltje dan maar?

kwiebus schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 15:59:
[...]

Mijn Samsung Galaxy Spica zit er ook nogal eens naast (ook KPN), dus ik verwacht dat het een KPN/Hi probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Case is nog een probleem voor de Galaxy S. Bij de Mediamarkt geweest en daar wat hoesjes gepast, zeggen en schrijven maar 1 die past. Niet ideaal maar beter dan niks! Prijs 15 euro hoesje zit kwalitatief goed in elkaar. Clip magneet sluiting en functioneert tevens als lift..

Afbeeldingslocatie: http://uploadpic.org/thumb-77145.jpg
klik
Afbeeldingslocatie: http://uploadpic.org/thumb-77153.jpg
klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

silitek schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 17:03:
Case is nog een probleem voor de Galaxy S. Bij de Mediamarkt geweest en daar wat hoesjes gepast, zeggen en schrijven maar 1 die past. Niet ideaal maar beter dan niks! Prijs 15 euro hoesje zit kwalitatief goed in elkaar. Clip magneet sluiting en functioneert tevens als lift..

[afbeelding]
klik
[afbeelding]
klik
Is dat echt leer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Hoesje is van het merk Valenta en is idd van leer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363811

Ik ga binnenkort naar het buitenland.
Weet iemand toevallig hoe je internet uitzet
gezien internet echt ziek duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:23
Instellingen -> Draadloos en netwerk -> Mobiele netwerken -> Roaming vinkje uit zou al genoeg moeten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 02-05 08:36

gwystyl

Beugeltje dan maar?

En als je het met een programmaatje wilt doen, kan je APNdroid gebruiken. Die zet al je APN-s uit als je dat wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
Anoniem: 272481 schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 10:48:
Je klikt op in mij geval ''Rotterdam'' Dus niet op de klok maar het balkje eronder waar de stadsnaam staat. Dan zie je staan ''Mijn Stedenlijst'' en dan de stad die je hebt uitgekozen bij mij is dat rotterdam daar staat een vinkje achter. Dan klik je op de linker knop van je mobiel dus niet die om terug te gaan maar die andere. En dan klik je op zomertijd instellen en dan op je stad klikken en dan op gereed klikken.
ThnX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
En graag weer verder in deel 3

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen en opmerkingen over prijzen, levertijden en abonnementen horen hier NIET thuis. Dat kan in een apart levertijden topic.