Anoniem: 8504 schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 07:40:
[...]
Klopt! Dit script verplaatst enkel de bestanden die bij de originele ROM horen naar NAND. Alles wat je zelf daarna of daarvoor installeert komt gewoon op de interne 2GB app storage (dus niet op NAND). Dus ja, ook google earth, asphalt e.d. blijven netjes op de plek waar er ruim voldoende ruimte is.
Alle default samsung en android spullen (dialer, homescreen, widgets, clock, kalender, etc, etc) komen op het snelle NAND geheugen en maken het toestel dus merkbaar sneller.
Om dit bestand te kunnen uitvoeren moet je root zijn (dus de update.zip hebben gedraaid).
1. Root je toestel
2. Installeer busybox:
busybox --install -s /system/xbin
3. Maak een bestandje aan met het script als inhoud
4. Run het script:
sh myscript
Hmm, werkt helaas niet. Ik heb busybos geinstalleerd en gebruik Better Terminal op de telefoon en krijg de volgende foutmelding als ik het script uitvoer:
code:
1
2
3
4
| mkdir failed for -p, File exists
cd: can't cd to /data/data
: not found
NANDcp: 36: Syntax error: "done" unexpected (expecting "fi") |
Als ik dan naar /dbdata ga dan is er geen map aangemaakt. Als ik in dbdata het commando mkdir -p data geef dan wordt er zowel een map data als een map -p aangemaakt. De -p map heb ik weer verwijderd.
Ik kan gewoon naar /data/data en kan ook de inhoud zien.
Misschien dat dit een probleem met Better Terminal is, maar ik krijg adb niet aan de praat. Daar zal ik nog even mee klooien.
Edit: adb wil ook niet:
[
Voor 3% gewijzigd door
KneoK op 09-07-2010 17:14
]