Reg. datum: 13 januari 2007
projectMC minecraft! join nu: mc.projectMC.nl -> IRC: irc.mattie-systems.nl #minecraft
Forum » Spielerij » Actie, Adventure en Platform Games » [Multi] Portal 2 - Deel 1
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last
Reageer Nieuw TopicIs gewoon een manier om nog meer geld te verdienen.....quote:Wildfire schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 18:02:
OK, Hoe meer mensen games uit het Potato Pack spelen hoe eerder de release zal zijn.
projectMC minecraft! join nu: mc.projectMC.nl -> IRC: irc.mattie-systems.nl #minecraft
Of je wacht gewoon tot dinsdag?quote:Mattie112 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 18:02:
"HELP RELEASE PORTAL2 EARLY! PLAY THE 13 INDIE GAMES IN THE POTATO SACK TO REBOOT GLADOS"
Pykow wijzigde dit bericht 15-04-2011 18:03 (21%)
Can we have a damn virus post without some Mac zealot coming in and claiming to have the unhackable machine to end all machines? Writing a virus for a Mac is like invading Greenland... you could but why the hell would you want to?
Jah was ook meer bedoelt in de zin van "dit staat er op de site"quote:
drumstickNL wijzigde dit bericht 15-04-2011 18:04 (3%)
AMD Phenom II X6 1100T BE 4Ghz/MSI Twin Frozr 6970/10GB DDR3/EXTREME3 870 mobo
CapTVK wijzigde dit bericht 15-04-2011 18:08 (29%)
TF2 GoT server 93.190.140.205:27015 Tradeforum http://www.teamfortress.be/forum/
YellowOnline wijzigde dit bericht 15-04-2011 18:05 (6%)
Can we have a damn virus post without some Mac zealot coming in and claiming to have the unhackable machine to end all machines? Writing a virus for a Mac is like invading Greenland... you could but why the hell would you want to?
Volgens GLaDOS@home nog 75,340quote:drumstickNL schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 18:04:
Nog 118,971 potatoes te gaan.
nu.nl - Algemeen
23:55 ROERMOND - Dode man gevonden in Roermond
23:27 AMSTERDAM - 'Sap veruit favoriet bij kiezers GroenLinks'
23:42 AMSTERDAM - VVD blijft verliezen in peiling Synovate
Dus ja, hoe meer mensen die games spelen hoe eerder de release zal zijn. Denk wel dat je dus ook potatoes moet verzamelen.quote:08:57 - Default boot scheduled to finish in 93:55:03
08:58 - Activating emergency distributed computing grid...
09:00 - GLaDOS@home starting...
09:01 - Recruiting cpus to force faster boot sequence...
Mijn te koop staand non-ICT spul | Systeemspecs: Klik hier!
De eerste teller was gewoon de default wat nodig was, daarna zijn de behaalde potatos er af gehaald.quote:drumstickNL schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 18:05:
Haha met dit tempo zijn we er binnen een half uur.
Phyxion.net | Driver Sweeper, NZBGrab en Checksum Verify. Zeggen deze applicaties je niks? Neem dan eens een kijkje op mijn website! | 'You look like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May |
Idd.quote:
Phenom II X4 925 - 3.5Ghz - Mugen 2 | PC - Arnhem
HTPC | DS409 - Raid5 - 4xSeagate 2TB | PC - Enschede
TF2 GoT server 93.190.140.205:27015 Tradeforum http://www.teamfortress.be/forum/
Je hoeft die potato games toch niet te kopen? Het spelt komt ook niet later (dan de beloofde dinsdag) uit als je ze niet koopt. Als andere mensen zin hebben om geld neer te leggen voor 13 games of om portal 2 sneller uit te brengen is dat toch alleen maar mooi voor jouw? Kun jij lekker eerder spelenquote:MasterMaarten schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 18:03:
Dit is echt geld kloperij.
RaCio wijzigde dit bericht 15-04-2011 18:21 (28%)
Wat zeur je nou, je hoeft niks te kopen en je krijgt er ook geen ingame voordeel me ofzoiets.quote:Pykow schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 18:17:
Wachten tot dinsdag .
echt dit is al de zoveelste keer dat valve dit flikt.
eerst de mann co store in tf2 om geld te vangen, nu dit weer.
ze moeten nu echt eens kappen met geldklopperij
Valve is dus een onderdeel van EA ?
quote:Well, the end is definitely near. Thanks to the efforts of a dedicated group of ingenious test subjects, we've located enough potatoes to generate the required power to start the GLaDOS reboot process. It's not too late to participate, though. The more CPU power dedicated to the process, the faster it will finish. What does that mean? From now until release, play any or all of the Potato Sack games to expedite the launch of Portal 2. Your efforts will be tracked on the official GLaDOS@home page.
Announcement van steam. De meeste van die indie-spellen spreken me totaal niet aan, maar ik zal eens zien of defense grid leuk is.quote:This weekend is the last chance to pre-purchase Portal 2. Get your copy now, save 10% and be ready to play the moment it is released.
Help release Portal 2 early: From now until release, play any or all of games in The Potato Sack to expedite the launch of Portal 2. Your efforts will be tracked on the official GLaDOS@home page.
Each game in The Potato Sack has received a massive Portal-themed update, making a collection of 13 hit indie games even better. So why not get a taste of Portal 2 now while you help launch it?
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo | http://flickr.com/photos/rienco
Aardappelen maken niet uit. Je hoeft ze alleen te spelenquote:TomAtTweakers schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 18:30:
Ik heb zelf ooit Defense Grid en Toki Tori los gekocht. Zou dat dus betekenen dat ik twee aardappelen bijdraag als ik die twee games nu installeer en speel? Of moet je ze perse in de Sack gekocht hebben?
Leuke actie trouwens. Ik had gehoopt op een release voor het weekend maar eigenlijk wat dit meer te verwachten. De coherentie tussen The Potato Sack en Portal 2 was al langere tijd duidelijk.
Bv202 wijzigde dit bericht 15-04-2011 18:38 (3%)
::::i7 Putertje::::Het Golf GoT topic!
Winners never cheat, Cheaters never win
Dat lijkt me inderdaad veel logischer dan dat ze het spel eerder unlocken.quote:Bv202 schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 18:37:
Dit slaat trouwens nergens op. Je ziet nergens hoeveel uren er gespeeld moeten worden ofzo.
Er zit gewoon een algoritme achter en als we teveel spelen, passen ze dat aan zodat 't wat trager gaat. Spelen we te weinig, dan passen ze dat aan zodat 't sneller gaat en het lijkt alsof we vooruitgang boeken.
Uiteindelijk releasen ze een paar uur vroeger om 't echt te laten lijken. En ondertussen koopt iedereen die games = geld voor Valve.
Als er nu gestaan had dat we x aantal potatoes nodig hadden voor een release, dan zou 't nog eerlijk kunnen verlopen. Nu kunnen ze gewoon releasen wanneer ze willen.
Dus nee, ik ga die games niet kopen/spelen.
Oh oh oh, ik moet toch altijd weer lachen om jouw reactiesquote:Pykow schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 18:17:
Wachten tot dinsdag .
echt dit is al de zoveelste keer dat valve dit flikt.
eerst de mann co store in tf2 om geld te vangen, nu dit weer.
ze moeten nu echt eens kappen met geldklopperij
Valve is dus een onderdeel van EA ?
Herpderp.
Ze hebben dit al eerder gedaan. Een zekere TF2 update ging ook eerder komen als er meer gespeeld werd. Al snel bleek toen dat alles gewoon netjes gepland was door Valve.quote:RaCio schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 18:49:
[...]
Dat lijkt me inderdaad veel logischer dan dat ze het spel eerder unlocken.![]()
Je mag door voor de aluminium tf2 hat
Pfft, wat een gezeur allemaal zeg. Valve zegt toch niet "we brengen Portal 2 pas uit als er genoeg mensen het Potato Sack hebben gekocht"? De release date is al heel lang bekend, nu stellen ze een leuk pakket samen waar je flink wat korting krijgt op een heleboel games en zeggen als extra'tje, als er genoeg mensen kopen en spelen dan releasen we Portal iets eerder dan gepland. Win-win, wachten tot dinsdag kost niets, als je de games leuk vindt dan koop je ze met een goeie korting, als genoeg mensen de games besluiten te kopen en spelen dan kun je Portal 2 misschien eerder spelen. Zelfs als ze niet van plan zijn Portal 2 eerder aan te bieden dan heb je nog steeds flinke korting op alle games in het pakket. Daarnaast is Valve niet de enige die aan zo'n actie verdiend maar al die indy studio's genereren ook extra inkomsten waardoor ze wellicht nog meer geweldige spellen zullen ontwikkelen.quote:
"So the next time some asshole says to you, I have a right to my opinion you say oh yeah, well I have a right to my opinion and my opinion is you have no right to your opinion" || specs
r2dGeert wijzigde dit bericht 15-04-2011 20:00 (4%)
Reden: 2:45uur moest zijn 1:45uur
En hier is een timer te vinden.quote: http://pastebin.com/vHCG31KqAll the individual progress bars seem to be calcuated by: current/total
"I reject your reality and substitute my own." ~Adam Savage | "When does the hurting stop?" ~Bill
pannekoeken? Dat is een nieuw scheldwoord ofzo?quote:Vandread schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 20:04:
Stelletje pannekoeken, INDIEGAMES WORDEN NIET GEMAAKT DOOR VALVE
Ergo Valve krijgt alleen een klein percentage van de opbrengst van de verkoop, het meeste word verdient door de producenten, kleine game makers.....
Staan hier een paar uberdomme opmerkingen, bv Valve met EA vergelijken, je bent gewoon egoïstisch en bent alleen maar bang dat je teveel betaald.
Hep die van mijn geleerdquote:Boeboe schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 20:35:
[...]
pannekoeken? Dat is een nieuw scheldwoord ofzo?
quote:Update: Thanks to RPS readers Unaco and Hats Al Esman for sending the following in- we now have some specifics on how this works and what can be done to help.
“Remember the Potato Sack? GlaDOS is apparently drawing “power” from
computers playing games in the potato sack. For every collective 48 hours
for one particular game, that game’s “power bar” goes up by 1%. And Steam
needs to record you actually playing the game – just leaving something
idling in the background does not contribute.
The potatoes we all frantically collected can still be collected – in
fact, you are a major contributor if you even collect one potato in one
game. Potatoes multiply that game’s particular power, so if, say, you
gathered 5 potatoes in Audiosurf and one in Bit.TRIP BEAT, you’d be
multiplying EVERYONE’s efforts in Audiosurf by 6x and BIT.TRIP BEAT by 2x.
Some people seem to think that launching multiple games is a good idea.
This is in fact, not helping at all, because Steam only records keyboard
activity in games launched through Steam, not through external launching.”
NickThissen wijzigde dit bericht 15-04-2011 22:04 (8%)
r2dGeert wijzigde dit bericht 15-04-2011 22:50 (14%)

r2dGeert wijzigde dit bericht 15-04-2011 23:28 (6%)
Het is gewoon getal 0 t/m 9quote:r2dGeert schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 23:28:afbeelding] [afbeelding]
Dat gaat zo door tot 9 (cijfertje veranderen in de URL).

![]() |
Zeror wijzigde dit bericht 16-04-2011 10:45 (19%)
PC: Shadowqueen // WoW: Zeror @ Al'Akir realm // Battle.net Tag: Zeror#2996
Is gewoon een heel net scheldwoord sinds:quote:Boeboe schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 20:35:
[...]
pannekoeken? Dat is een nieuw scheldwoord ofzo?
Nee hoor, kun je gewoon spelen. Ik heb alleen Cogs.quote:TomAtTweakers schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 18:30:
Ik heb zelf ooit Defense Grid en Toki Tori los gekocht. Zou dat dus betekenen dat ik twee aardappelen bijdraag als ik die twee games nu installeer en speel? Of moet je ze perse in de Sack gekocht hebben?
hee, heequote:drumstickNL schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 18:18:
[...]
Wat zeur je nou, je hoeft niks te kopen en je krijgt er ook geen ingame voordeel me ofzoiets.
efari wijzigde dit bericht 17-04-2011 00:30 (11%)
Herpderp.
psychoclown wijzigde dit bericht 17-04-2011 10:00 (73%)

Phyxion.net | Driver Sweeper, NZBGrab en Checksum Verify. Zeggen deze applicaties je niks? Neem dan eens een kijkje op mijn website! | 'You look like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May |
Of toch niet?
Dat is de resurection pin. De companion cube pin krijg je als je pre-ordered.quote:efari schreef op zondag 17 april 2011 @ 00:30:
als je alle potato sack games in 1 steam-sessie speelt, krijg je in TF2 een leuke companion cube-pin!!
als dat niet het grootste voordeel is dat je je kan inbeelden ben je goed gek
Het vermoeden is dat het een 'persoonlijke' multiplier is. Als jij Cogs speelt en je hebt 30 potatoes, vermenigvuldigt jouw speeltijd dus met 30x voor de countdown.quote:omgwtfbbq schreef op zondag 17 april 2011 @ 10:53:
En dat mailtje verklaard dus het nut van die potatoes, tis een soort Multiplier van CPU cycles die wij leveren
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
Ja maar als de game released wordt, komen er meestal een paar kleine bestandjes bij om de game te unlocken, en omdat op dat moment de hele planeet dat probeert te doen lopen de servers vaak vast. Ik denk dat hij dat bedoelt.quote:VyperX schreef op maandag 18 april 2011 @ 09:16:
Hoezo dan pas downloaden? Je doet nu toch al gewoon preload?
Je hebt 2 portal pins, de Resurrection Associate Pin kreeg je vorige week als je alle potato pack games in 1 steam-sessie gespeeld had en de Companion Cube Pin krijg je als je portal 2 preordered.quote:TheJVH schreef op zondag 17 april 2011 @ 00:49:
Ehh, die krijg je als je portal 2 pre-ordered. (iirc)
Krijgen mensen die bij G2play hebben besteld dan vandaag/morgenochtend hun code?quote:Eduardboon schreef op maandag 18 april 2011 @ 10:35:
Ik denk erover Portal 2 te pre-orderen via g2play. Heb er al vele keys weg, en heeft altijd gewerktVoor 30 euro kan ik hem niet laten liggen. Morgenochtend de download maar aan, en morgenavond spelen. Heb er zin in!
I have the cape.
Als je de game in de winkel wilt kopen moet je wachten tot donderdagquote:agoNITE schreef op maandag 18 april 2011 @ 12:55:
[...]
Krijgen mensen die bij G2play hebben besteld dan vandaag/morgenochtend hun code?
Zavvi is een van de grootste, naast play.comquote:superwashandje schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:16:
is dat zavvi.nl een beetje een betrouwbare site? ik kan het niet vinden hier in de shopreviews.
I have the cape.
Bedankt! wist niet van de 2 pack! Vanavond gelijk ff doen met broerliefquote:
Zavvi is niet een of ander klein habbi-babbi zaakje hoorquote:
I have the cape.
Vertel mij eerst eens waarom ze dat niet zouden kunnen.quote:apNia schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:22:
OK onbekend voor mij verder, maar how on earth kunnen ze met een 28 euro versie komen?
I have the cape.
superwashandje wijzigde dit bericht 18-04-2011 13:28 (34%)
Bij mij alleen als het een klein zaakje is. Een bekende toko die wel vaker stunt met prijzen doet bij geen alarmbellen rinkelen als ze stunten met prijzen.quote:apNia schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:25:
Omdat de gemiddelde retailprijs ongeveer 20 euro hoger ligt. Niet dat het onmogelijk is, maar bij zo'n prijsdaling gaan bij mij de alarmbelletjes af normaliter
I have the cape.
I have the cape.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2010 and counting. ♣ Game Import Grafiekjes ♠ De BSMFH Wiki! ★ Opera FTW
Steam ID: Joost1608 // PSN / Live: Toastjuh // Xfire: joost91 // BF3 PC: Toastjuh // Beheerder van FIFA Benelux
Totaal geen antwoord op mijn vraag, maar bedanktquote:Pykow schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:15:
[...]
Als je de game in de winkel wilt kopen moet je wachten tot donderdag
Ja ik graag, DM'en?quote:Joost1991 schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:39:
Iemand die nog een duopack wil delen?
Mijn ervaring met G2play is dat deze meestal toch wat later binnenkomenquote:agoNITE schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:39:
[...]
Totaal geen antwoord op mijn vraag, maar bedankt
Addertje?quote:apNia schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:38:
Daar ga je al
Altijd een addertje
Ik ga maar voor de duopack.
I have the cape.
quote:
quote:IStealYourGun schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:34:
Gemiddelde levertijd is ongeveer 13 dagen.
Ik had alles binnen een week wel binnen. Maar goed, ik vind het niet echt een addertje dat een buitenlands bedrijf dat een fysiek product levert, een bepaalde tijd nodig heeft om te leveren. Of ging jij ook klagen bij de dealer waar je je auto had gekocht dat je het addertje gevonden had toen je tank leeg was? Op een gegeven moment stopt ie tenslotte met rijden...quote:
I have the cape.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last
© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: