Hoofdcategorieën
Device Settings
Reg. datum: 19 januari 2008

Er zou toch neiuwe DLC komen (gratis) voor RDR? Waarom kan ik die niet in de store terugvinden?

PSN: Lampuhkap | X360: Lampuhkap | Boost. the #1 replacement for displacement!

Reg. datum: 23 juli 2002

quote:
Tii schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:37:
Wat ik me wel af vraag is hoe mensen rollen en schieten tegelijkertijd. Of is het dan gewoon laggy?
Tijdens het aimen op vierkantje drukken, zo uit mn hoofd. Je kunt al schieten op het moment dat je omhoog komt, hoewel dat waarschijnlijk op lag lijkt als je het een andere speler ziet doen.

Battle.net Battletag (Diablo 3): Plaguehead#2325 // PSN: Voxalizer // Xbox Live: Ghostv0xx

Reg. datum: 20 augustus 2006

quote:
Lampuhkap schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:22:
Er zou toch neiuwe DLC komen (gratis) voor RDR? Waarom kan ik die niet in de store terugvinden?
PS3 neem ik aan? Op de Xbox heb ik 'm namelijk gewoon kunnen downloaden.

Edit: PS3 even aangezet, inderdaad onvindbaar. Timed exclusive misschien? Of verstopt in een title update?

ElBarto wijzigde dit bericht 15-09-2011 12:49 (15%)

SNES | SNES mini | PSX | Nintendo 64 | Dreamcast | Gamecube | PS2 | Wii | PS3 | Xbox 360 | GB | GBA | GBA SP | GB Micro | DS | PSP

Reg. datum: 07 september 2004

Heb net undead nightmare collectie gekocht met al die andere uitbreidingen erbij. Vervolgens 1 uur bezig geweest met netwerk instellingen; en het werkt nu eindelijk (geen lege games meer :p).

Wat is nu het leukste om te doen online?

Every life should have 9 cats
Reg. datum: 30 september 2005

Undead Overrun is wel leuk. Lekker zombies knallen. :D

Reg. datum: 21 januari 2009

De update vanuit rdr zelf starten.

beginscherm - downloadbare content inzien - dan kun je naar de store en kom je gelijk bij de rdr afdeling uit.

Ik ben zelf een actieve MP PvP speler (ps3 hardcore ffa en gang matches) en er is een patch uitgebracht die een aantal cheat exploits in MP heeft opgelost. (rapid fire glitch o.a.)

De nieuwe PvP maps (myths & mavericks) zijn alleen met auto aim te spelen. Er loopt een petitie om deze maps ook voor alleen manual aim beschikbaar te stellen. R* heeft toegezegd hier naar te kijken.

http://www.reddead.net/fo...st-in-myths-mavericks-dlc

PSN: riznind

Reg. datum: 30 september 2009

quote:
Voxalizer schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:31:
[...]

Tijdens het aimen op vierkantje drukken, zo uit mn hoofd. Je kunt al schieten op het moment dat je omhoog komt, hoewel dat waarschijnlijk op lag lijkt als je het een andere speler ziet doen.
Oke ik zal het is proberen ;)

Michael is liefde.

Wie het eerst gebruikt heeft geluk, het is voor PS3 : 593D-YD4Q-DUWR-L3E0 / UTJM-Q3L6-5YLW-NLLH / Y127-P1JK-JKWU-CMK4 / KN45-PY86-JL61-C825 / F1T9-HG70-PHQM-UUVX. Komt van @dimplus.

"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same, then everything that happens in between can be dealt with." - Michael Jackson

De petitie heeft gewerkt!

Nu zijn de nieuwe PvP maps (Myths & Mavericks) ook in hardcore (manual aim) te spelen!

http://www.rockstargames....hs-and-mavericks-fre.html

Likes cookies!
Reg. datum: 22 mei 2007

Om eventjes terug in de sfeer van de game te komen:

Ik word zo langzamerhand gek van die cougars. Moet er (zoals iedereen die de hunter challenges doet hier wel zal weten) 2 cougars met mn knife killen. Leuk, maar als ik ze 1 keer raak met mn mes spurten ze er vandoor.. Lasso, en dan switchen naar knife ben ik ook te langzaam..

Dit gaat wel even duren. Die beer was makkelijker (maar was ik te vroeg mee :') )

Flickr PSN ID= cheironnl

What the hell are you?
Reg. datum: 27 april 2000

2 kogels in de voorpoten en dan knifen :P

meest erge aan cougars voor de challenges voor mij toendertijd was om ze te vinden :P

| "I found some shit in your room...No, I found actual shit. Feces...Well I should hope it's from your shoes, otherwise what the fuck?" |
(shitmydadsays)

huh?
Reg. datum: 10 maart 2010

FF een vraagje: Ik ben net
spoiler:
weer hereningd met m'n familie
en dacht dat ik wel klaar was met de game (begin het een beetje zat te worden), maar nu blijkt er nog meer missies ed te komen.

Kan iemand me enigszins spoilervrij zeggen hoe lang/veel missies er nog moeten voordat ik de SP uitgespeeld heb?

I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!

Reg. datum: 16 maart 2006

quote:
Son Goku schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:27:
Kan iemand me enigszins spoilervrij zeggen hoe lang/veel missies er nog moeten voordat ik de SP uitgespeeld heb?
Je moet dan even door de zure appel bijten voor het einde. Het einde is wel de moeite waard.
spoiler:
De laatste reeks missies waar je nu in zit zijn eigenlijk terug naar af qua niveau. Net als in het begin vrij simpele (saaie) missies. Ik weet niet exact waar je nu zit, maar de missies op de ranch zijn er 9 totaal. Daarna kan je nog één kleine opdracht doen om tot de credits te komen.

Reg. datum: 15 februari 2003

Sublieme game, kon niet lang genoeg doorgaan!

www.audi-fan.nl

Ik snap ook niet hoe je de mainquest zat kunt zijn, kvon het een briljant spel met zeer meeslepende mainquest en een goed (voor game begrippen) verhaal.

http://www.audi-fan.nl - 100 jahre vorsprung durch technik

Right part of the Evil twins
Reg. datum: 22 januari 2000

quote:
Vads schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:05:
Sublieme game, kon niet lang genoeg doorgaan!
Klopt, maar toen ik hem uitgespeeld had nooit meer de SP aangeraakt. Herspeelwaarde is laag IMO.

Slasher wijzigde dit bericht 27-01-2012 10:35 (5%)

Left part of the Evil twins

Replay-waarde is inderdaad laag door al die vervelende side missions.

Nederlands Arsenal Forum - Arsenalforum.nl

huh?
Reg. datum: 10 maart 2010

Zo, uitgespeeld. Ben erachter gekomen dat dit niet mijn soort game is, maar toch plezier aan beleefd :)
laatste missies waren wel wat saai maar het stuk daarna was erg goed :)
Deze kan weer in de kast stof verzamelen :P

I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!

Every life should have 9 cats
Reg. datum: 30 september 2005

Het multiplayergedeelte is anders ook de moeite waard hoor. ;)

quote:
sjaool schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 20:05:
Het multiplayergedeelte is anders ook de moeite waard hoor. ;)
In je eentje rondrijden vond ik weinig aan. Maar samen wat hideouts clearen of de co-op missies doen was wel leuk.

Flickr PSN ID= cheironnl

En dan ook nog de free for all etc. Leuke multiplayer als je eenmaal weet waar de wapens liggen en headshots kan geven :P Ik ging het laatst sinds heel lang weer spelen, kwam direct weer in de top 3. Enkel omdat er weinig mensen zijn die headshots geven.

Reg. datum: 30 januari 2009

Ooit ga ik voor dit spel een console kopen (eerste in mijn leven....) Maar eigenlijk wil ik wachten tot de volgende generatie, dus dat kan nog wel even duren :( Westerns hebben mij altijd al aangetrokken en er is niks beters dan RDR in dat genre.... I envy all of you!

Binnenkort maar LA Noire op de PC spelen scheelt maar 40 jaar in de tijd :D

LA Noire is ook echt een aanrader, echter niet te vergelijken met RDR. De manier waarop de sfeer van die tijd op je overkomt is dan weer wel te vergelijken :)

Reg. datum: 08 september 2007

quote:
Shodan schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 08:29:
Ooit ga ik voor dit spel een console kopen (eerste in mijn leven....) Maar eigenlijk wil ik wachten tot de volgende generatie, dus dat kan nog wel even duren :( Westerns hebben mij altijd al aangetrokken en er is niks beters dan RDR in dat genre.... I envy all of you!

Binnenkort maar LA Noire op de PC spelen scheelt maar 40 jaar in de tijd :D
Zeker waard heb hem toen nieuw gekocht voor de PS3 en onlangs voor een leuk prijsje een xbox360 kunnen claimen, daar toen ook even een 2de hands versie van RDR gehaald ziet er ineens een stuk strakker uit.
Dus ga daar de Single Player nog eens mee door halen.

Multiplayer hou ik wel op de Ps3. En als er toch ooit een PC versie Uit komt Full Price ga ik niet eens bij stil staan.

Nog nooit een spel dubbel gekocht :)

quote:
Tii schreef op maandag 30 januari 2012 @ 15:09:
En dan ook nog de free for all etc. Leuke multiplayer als je eenmaal weet waar de wapens liggen en headshots kan geven :P Ik ging het laatst sinds heel lang weer spelen, kwam direct weer in de top 3. Enkel omdat er weinig mensen zijn die headshots geven.
Speel je op de ps3 of xbox? hardcore of normal aim matches? Helaas wordt de MP geplaagd door lag. Zelf speel ik nog regelmatig de gangmatches op de ps3 hardcore aim met de laatste overgebleven die hards. En die zijn wel aardig goed in headshots (en dead eye :( )

Speel dit spel niet vaak meer ( X360 ). Hardcore aim niet veel gespeeld, was de eerste keer wel heel erg wennen.

Reg. datum: 07 februari 2011

quote:
Tii schreef op zondag 05 februari 2012 @ 21:51:
Speel dit spel niet vaak meer ( X360 ). Hardcore aim niet veel gespeeld, was de eerste keer wel heel erg wennen.
Zombie dlc gekocht? Is weer wat uurtjes en zeker vermakelijk.

Reg. datum: 06 mei 2011

Dit spel lijkt mij zo gaaf maar ik heb geen console. Ga natuurlijk niet een console kopen voor één game. :P

Reg. datum: 18 februari 2012

quote:
Foxhound83 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:53:
Dit spel lijkt mij zo gaaf maar ik heb geen console. Ga natuurlijk niet een console kopen voor één game. :P
Er zijn zoveel leuke games op de console ;)

Reg. datum: 06 augustus 1999

Ik durf het haast niet te vragen, maar ik heb een probleem met de controls. Ik heb dit spel sinds gister (xbox360), en kan op google geen antwoord vinden.
Klopt het dat je om rond te kijken de linker stick moet gebruiken, en om te lopen de rechterstick?
Met alle andere spellen is dit toch andersom? Ik kan er niet aan wennen.
Ligt dat nou aan mij?

L@NParty!
Reg. datum: 06 februari 2008

Kan volgens mij wel kloppen, maar kun je het niet gewoon bij de settings omwisselen?

No keyboard detected. Press F1 to resume.

Mr. Awesome
Reg. datum: 30 januari 2006

quote:
zetje01 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:23:
Ik durf het haast niet te vragen, maar ik heb een probleem met de controls. Ik heb dit spel sinds gister (xbox360), en kan op google geen antwoord vinden.
Klopt het dat je om rond te kijken de linker stick moet gebruiken, en om te lopen de rechterstick?
Met alle andere spellen is dit toch andersom? Ik kan er niet aan wennen.
Ligt dat nou aan mij?
Ik heb spel ook sinds een week, en ik heb het 5 minuten geleden nog gespeeld. En nee, het lopen gaat gewoon met de linkerstick. ;)

Bob Ross is een koning. Evenals het Brabantse land.

Reg. datum: 06 augustus 1999

quote:
hyptonize schreef op zondag 25 maart 2012 @ 23:30:
[...]

Ik heb spel ook sinds een week, en ik heb het 5 minuten geleden nog gespeeld. En nee, het lopen gaat gewoon met de linkerstick. ;)
Met de xbox360? Hoe heb je dat ingesteld dan? Bij mij is move toch echt aan de rechter stick toegewezen, en camera links.
Ook het plaatje bij Options\Controls geeft dat zo aan.

edit:
Na weer een keer zoeken op google bleek er ergens een 'southpaw' optie aan te staan (linkshandig)
Deze heb ik nu uitgezet, en nu werkt het normaal.
Toch bedankt!

zetje01 wijzigde dit bericht 26-03-2012 00:46 (16%)

Reg. datum: 18 juni 2008

2 jaar niet gespeeld, en sinds gister weer helemaal into RDD. Iemand in mijn Friendslist begon vorige week met het spelen van RDD en plotsklaps volgen er velen. Blijft een leuk spel, twijfel alleen of ik een DLC zal aanschaffen, zoja welke? Undead Nightmare lijkt mij wel gaaf, ik heb 1200 MS punten dus ik kan een DLC aanschaffen.

'Gaude et aude'

Reg. datum: 20 augustus 2006

quote:
Cum Grano Salis schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 00:56:
2 jaar niet gespeeld, en sinds gister weer helemaal into RDD. Iemand in mijn Friendslist begon vorige week met het spelen van RDD en plotsklaps volgen er velen. Blijft een leuk spel, twijfel alleen of ik een DLC zal aanschaffen, zoja welke? Undead Nightmare lijkt mij wel gaaf, ik heb 1200 MS punten dus ik kan een DLC aanschaffen.
Ligt eraan hoeveel multiplayer je speelt. Ik heb zelf het meeste plezier beleeft aan Undead Nightmare.

SNES | SNES mini | PSX | Nintendo 64 | Dreamcast | Gamecube | PS2 | Wii | PS3 | Xbox 360 | GB | GBA | GBA SP | GB Micro | DS | PSP

Leuk prijsje een Xbox slim kunnen regelen 2de hands gelijk ook RDR 2de hands erbij gekocht ook om even te kunnen zien hoe het er in vergelijking uitzag op de PS3.

Wel even een verschil met de gedachte AUW. Voor multiplayer e.d. speel ik hem wel op de PS3 maar om story even opnieuw door te nemen met plezier achter de Xbox.

Zo'n Top spel wou zo graag dat hij voor PC kwam :( zou er ook gelijk weer de volle pond voor willen betalen.
Hoop in ieder geval dat er een remake next gen komt met verbeterde texturers en toebehoren.

Eén van de beste console games ooit zo niet de beste. Wel de beste Multi platform.

www.audi-fan.nl

Mee eensch een van de beste games op de ps3, super sfeervolle omgeving (prachtige zonsopgangen etc.) en een meeslepend verhaal.

http://www.audi-fan.nl - 100 jahre vorsprung durch technik

Reg. datum: 26 oktober 2011

quote:
Psyonara schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 20:42:
Zo'n Top spel wou zo graag dat hij voor PC kwam :( zou er ook gelijk weer de volle pond voor willen betalen.
Hoop in ieder geval dat er een remake next gen komt met verbeterde texturers en toebehoren.
Hoezo? Is dit niet genoeg? De game is een technisch hoogstandje.

Juist daarom dat het een technisch hoogstandje is. Mits het goed geoptimaliseerd word voor PC zou het een mooier spel worden. En de Mod Community zou er op los gaan wat dan ook weer heel veel interessants kan aanbieden.

En er zijn zat gamers die geen console hebben die ook wel een moord kunnen doen voor deze game.

Psyonara wijzigde dit bericht 03-05-2012 16:55 (18%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011