PSN: Lampuhkap | X360: Lampuhkap | Boost. the #1 replacement for displacement!
Tijdens het aimen op vierkantje drukken, zo uit mn hoofd. Je kunt al schieten op het moment dat je omhoog komt, hoewel dat waarschijnlijk op lag lijkt als je het een andere speler ziet doen.quote:Tii schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:37:
Wat ik me wel af vraag is hoe mensen rollen en schieten tegelijkertijd. Of is het dan gewoon laggy?
Battle.net Battletag (Diablo 3): Plaguehead#2325 // PSN: Voxalizer // Xbox Live: Ghostv0xx
PS3 neem ik aan? Op de Xbox heb ik 'm namelijk gewoon kunnen downloaden.quote:Lampuhkap schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:22:
Er zou toch neiuwe DLC komen (gratis) voor RDR? Waarom kan ik die niet in de store terugvinden?
Edit: PS3 even aangezet, inderdaad onvindbaar. Timed exclusive misschien? Of verstopt in een title update?
ElBarto wijzigde dit bericht 15-09-2011 12:49 (15%)
SNES | SNES mini | PSX | Nintendo 64 | Dreamcast | Gamecube | PS2 | Wii | PS3 | Xbox 360 | GB | GBA | GBA SP | GB Micro | DS | PSP
Reg. datum: 07 september 2004
Wat is nu het leukste om te doen online?
Reg. datum: 21 januari 2009
beginscherm - downloadbare content inzien - dan kun je naar de store en kom je gelijk bij de rdr afdeling uit.
Ik ben zelf een actieve MP PvP speler (ps3 hardcore ffa en gang matches) en er is een patch uitgebracht die een aantal cheat exploits in MP heeft opgelost. (rapid fire glitch o.a.)
De nieuwe PvP maps (myths & mavericks) zijn alleen met auto aim te spelen. Er loopt een petitie om deze maps ook voor alleen manual aim beschikbaar te stellen. R* heeft toegezegd hier naar te kijken.
http://www.reddead.net/fo...st-in-myths-mavericks-dlc
PSN: riznind
Reg. datum: 30 september 2009
Oke ik zal het is proberenquote:Voxalizer schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:31:
[...]
Tijdens het aimen op vierkantje drukken, zo uit mn hoofd. Je kunt al schieten op het moment dat je omhoog komt, hoewel dat waarschijnlijk op lag lijkt als je het een andere speler ziet doen.
"If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same, then everything that happens in between can be dealt with." - Michael Jackson
Nu zijn de nieuwe PvP maps (Myths & Mavericks) ook in hardcore (manual aim) te spelen!
http://www.rockstargames....hs-and-mavericks-fre.html
Dit gaat wel even duren. Die beer was makkelijker (maar was ik te vroeg mee
Flickr PSN ID= cheironnl
meest erge aan cougars voor de challenges voor mij toendertijd was om ze te vinden
| "I found some shit in your room...No, I found actual shit. Feces...Well I should hope it's from your shoes, otherwise what the fuck?" |
(shitmydadsays)
Kan iemand me enigszins spoilervrij zeggen hoe lang/veel missies er nog moeten voordat ik de SP uitgespeeld heb?
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
Je moet dan even door de zure appel bijten voor het einde. Het einde is wel de moeite waard.quote:Son Goku schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:27:
Kan iemand me enigszins spoilervrij zeggen hoe lang/veel missies er nog moeten voordat ik de SP uitgespeeld heb?
http://www.audi-fan.nl - 100 jahre vorsprung durch technik
Klopt, maar toen ik hem uitgespeeld had nooit meer de SP aangeraakt. Herspeelwaarde is laag IMO.quote:Vads schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:05:
Sublieme game, kon niet lang genoeg doorgaan!
Slasher wijzigde dit bericht 27-01-2012 10:35 (5%)
Nederlands Arsenal Forum - Arsenalforum.nl
laatste missies waren wel wat saai maar het stuk daarna was erg goed
Deze kan weer in de kast stof verzamelen
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
In je eentje rondrijden vond ik weinig aan. Maar samen wat hideouts clearen of de co-op missies doen was wel leuk.quote:sjaool schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 20:05:
Het multiplayergedeelte is anders ook de moeite waard hoor.
Flickr PSN ID= cheironnl
Binnenkort maar LA Noire op de PC spelen scheelt maar 40 jaar in de tijd
Reg. datum: 08 september 2007
Zeker waard heb hem toen nieuw gekocht voor de PS3 en onlangs voor een leuk prijsje een xbox360 kunnen claimen, daar toen ook even een 2de hands versie van RDR gehaald ziet er ineens een stuk strakker uit.quote:Shodan schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 08:29:
Ooit ga ik voor dit spel een console kopen (eerste in mijn leven....) Maar eigenlijk wil ik wachten tot de volgende generatie, dus dat kan nog wel even durenWesterns hebben mij altijd al aangetrokken en er is niks beters dan RDR in dat genre.... I envy all of you!
Binnenkort maar LA Noire op de PC spelen scheelt maar 40 jaar in de tijd
Dus ga daar de Single Player nog eens mee door halen.
Multiplayer hou ik wel op de Ps3. En als er toch ooit een PC versie Uit komt Full Price ga ik niet eens bij stil staan.
Nog nooit een spel dubbel gekocht
Speel je op de ps3 of xbox? hardcore of normal aim matches? Helaas wordt de MP geplaagd door lag. Zelf speel ik nog regelmatig de gangmatches op de ps3 hardcore aim met de laatste overgebleven die hards. En die zijn wel aardig goed in headshots (en dead eyequote:Tii schreef op maandag 30 januari 2012 @ 15:09:
En dan ook nog de free for all etc. Leuke multiplayer als je eenmaal weet waar de wapens liggen en headshots kan gevenIk ging het laatst sinds heel lang weer spelen, kwam direct weer in de top 3. Enkel omdat er weinig mensen zijn die headshots geven.
Reg. datum: 07 februari 2011
Zombie dlc gekocht? Is weer wat uurtjes en zeker vermakelijk.quote:Tii schreef op zondag 05 februari 2012 @ 21:51:
Speel dit spel niet vaak meer ( X360 ). Hardcore aim niet veel gespeeld, was de eerste keer wel heel erg wennen.
Reg. datum: 06 mei 2011
Reg. datum: 18 februari 2012
Er zijn zoveel leuke games op de consolequote:Foxhound83 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 13:53:
Dit spel lijkt mij zo gaaf maar ik heb geen console. Ga natuurlijk niet een console kopen voor één game.
Reg. datum: 06 augustus 1999
Klopt het dat je om rond te kijken de linker stick moet gebruiken, en om te lopen de rechterstick?
Met alle andere spellen is dit toch andersom? Ik kan er niet aan wennen.
Ligt dat nou aan mij?
No keyboard detected. Press F1 to resume.
Ik heb spel ook sinds een week, en ik heb het 5 minuten geleden nog gespeeld. En nee, het lopen gaat gewoon met de linkerstick.quote:zetje01 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 12:23:
Ik durf het haast niet te vragen, maar ik heb een probleem met de controls. Ik heb dit spel sinds gister (xbox360), en kan op google geen antwoord vinden.
Klopt het dat je om rond te kijken de linker stick moet gebruiken, en om te lopen de rechterstick?
Met alle andere spellen is dit toch andersom? Ik kan er niet aan wennen.
Ligt dat nou aan mij?
Bob Ross is een koning. Evenals het Brabantse land.
Reg. datum: 06 augustus 1999
Met de xbox360? Hoe heb je dat ingesteld dan? Bij mij is move toch echt aan de rechter stick toegewezen, en camera links.quote:hyptonize schreef op zondag 25 maart 2012 @ 23:30:
[...]
Ik heb spel ook sinds een week, en ik heb het 5 minuten geleden nog gespeeld. En nee, het lopen gaat gewoon met de linkerstick.
Ook het plaatje bij Options\Controls geeft dat zo aan.
edit:
Na weer een keer zoeken op google bleek er ergens een 'southpaw' optie aan te staan (linkshandig)
Deze heb ik nu uitgezet, en nu werkt het normaal.
Toch bedankt!
zetje01 wijzigde dit bericht 26-03-2012 00:46 (16%)
'Gaude et aude'
Ligt eraan hoeveel multiplayer je speelt. Ik heb zelf het meeste plezier beleeft aan Undead Nightmare.quote:Cum Grano Salis schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 00:56:
2 jaar niet gespeeld, en sinds gister weer helemaal into RDD. Iemand in mijn Friendslist begon vorige week met het spelen van RDD en plotsklaps volgen er velen. Blijft een leuk spel, twijfel alleen of ik een DLC zal aanschaffen, zoja welke? Undead Nightmare lijkt mij wel gaaf, ik heb 1200 MS punten dus ik kan een DLC aanschaffen.
SNES | SNES mini | PSX | Nintendo 64 | Dreamcast | Gamecube | PS2 | Wii | PS3 | Xbox 360 | GB | GBA | GBA SP | GB Micro | DS | PSP
Wel even een verschil met de gedachte AUW. Voor multiplayer e.d. speel ik hem wel op de PS3 maar om story even opnieuw door te nemen met plezier achter de Xbox.
Zo'n Top spel wou zo graag dat hij voor PC kwam
Hoop in ieder geval dat er een remake next gen komt met verbeterde texturers en toebehoren.
Eén van de beste console games ooit zo niet de beste. Wel de beste Multi platform.
http://www.audi-fan.nl - 100 jahre vorsprung durch technik
Reg. datum: 26 oktober 2011
Hoezo? Is dit niet genoeg? De game is een technisch hoogstandje.quote:Psyonara schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 20:42:
Zo'n Top spel wou zo graag dat hij voor PC kwamzou er ook gelijk weer de volle pond voor willen betalen.
Hoop in ieder geval dat er een remake next gen komt met verbeterde texturers en toebehoren.
En er zijn zat gamers die geen console hebben die ook wel een moord kunnen doen voor deze game.
Psyonara wijzigde dit bericht 03-05-2012 16:55 (18%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 last