Storing Internet T-Mobile

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 21.127 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-05 04:07

Flappiewappie

Hier nog meer

Is er al iets bekend over de compensatie die t-mobile voert op de iphone abonnementen?

Ik laat daar een beetje vanaf hangen of ik hem ga verlengen via t-mobile of toch een andere provider ga zoeken.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Flappiewappie schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:00:
Is er al iets bekend over de compensatie die t-mobile voert op de iphone abonnementen?

Ik laat daar een beetje vanaf hangen of ik hem ga verlengen via t-mobile of toch een andere provider ga zoeken.
Waarschijnlijk 2 maanden gratis web & walk (€9,95) werd mij verteld aan de telefoon. Nu vraag ik me wel af wat deze compensatie te maken heeft met een eventuele verlenging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:13
Aghanim schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 18:49:
Vorige week brief gestuurd om abo op te zeggen na ingbrekestelling. Werd dag erna direct gebeld met de mededeling dat T-mobile hier niet aan mee gaat werken. Een juridisch gevecht is het mij niet waard. Voor mij in elk geval geen T-mobile meer en ik hoop dat de rest hier er ook zo over denkt.
Ik begin ze echt helemaal zat te worden, naar aanleiding van de eerdere mail dat mijn netwerk klachten zijn opgelost heb ik de klantenservice opgebeld. Heel verhaal dat het volgens het systeem wel opgelost moet zijn, oh ja u moet 3 voorbeelden tijdstippen opgeven dat het netwerk en of bereik niet goed is want dat heeft u niet volledig opgegeven....grrmbl :( heb al een jaar geen bereik hier!!!!!

Dan gaan we maar met de applicatie netwerkradar data verzamelen; vanavond, vannacht en morgenvroeg en dan hang ik weer aan de lijn. Gelukkig heeft de beste meneer wel een notitie achtergelaten in het systeem zodat de volgende niet het gehele proces weer gaat herhalen.

Ik ga er alles aan doen om het contract te ontbinden, het zijn echt een stelletje prutsers.

[ Voor 4% gewijzigd door Miki op 15-06-2010 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:42

netblade

Sunrise

Verbeteringen zijn merkbaar in Alphen aan den Rijn, nog niet helemaal lekker maar ik kan nu een stuk vaker een stabiele verbinding verwachten op 3G. Vooral in het centrum en nabij de ringweg was het een drama, dat doet het een stuk beter nu.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-05 04:07

Flappiewappie

Hier nog meer

Aghanim schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 19:01:
[...]

Waarschijnlijk 2 maanden gratis web & walk (€9,95) werd mij verteld aan de telefoon. Nu vraag ik me wel af wat deze compensatie te maken heeft met een eventuele verlenging?
Gewoon puur op de klantvriendelijkheid van t-mobile. Ik weet dat Vodafone daar bevoorbeeld veel concreter in is met de tegemoetkoming.

Netwerk van t-mobile is niet het beste, de voorwaarden en prijzen van het iphone abo zijn niet de beste. Als een Vodafone (KPN valt al af) hem gaat aanbieden ga ik dan dus liever daarheen; beter netwerk en hopelijk een betere klantenservice.

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Ik heb gewonnen *O*

Vanochtend de juiste persoon getroffen welke mijn situatie goed heeft uitgezocht. Ik blijk dus meer dan 2500m van de dichstbijzijnde mast af te wonen en hij vond het dus niet zo verwonderlijk dat ik geen tot slecht bereik had.

Nu nog een redelijke regeling treffen rondom het inleveren van mijn 3G, aangezien ik een jaar verder ben en 160 euro heb bijbetaald.

Vodafone here i come

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 355199

Deventer en Amersfoort werken ook nog steeds voor geen meter. Ik gebruik nu even die NetwerkRadar App en die geeft om de haverklap aan dat er geen internet verbinding is.
Maar goed, nog een paar daagjes wachten en dan zijn Alle Problemen opgelost (volgens T-Mobile). Is maar goed ook, want straks met die nieuwe IPhone zal de druk alleen maar toenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-05 16:03
Hier is de verbinding nog steeds een drama (woon in Zetten, Betuwe) als ik radio probeer te luisteren via wunderradio app van mijn blackberry is hij meer aan het bufferen dan muziek aan het afspelen. Ik werd vrijdag ochtend wel gebeld, maar kwam op dat heel moment slecht uit en ze zouden 4 uurtjes later bellen en tot nu toe hebben ze nog helemaal niet terug gebeld. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
De afgelopen dagen heb ik op veel meer plekken opeens 3G en ook veel meer bereik, ik dacht dus: hoera, opgelost en complimenten voor T-Mobile. Maar niks is minder waar...

Het LIJKT idd dat het bereik beter is maar internet doet het nog steeds erg slecht. Lijkt dat het signaal sterker is geworden, de kwaliteit van dat signaal niet... wist niet eens dat dit kon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb eigenlijk altijd wel vol bereik en 3G. Dat klinkt leuk, alleen in de praktijk blijkt internet het niet of nauweljiks te doen. Dus ja, een sterk signaal hoeft niet te betekenen dat je er iets mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Anoniem: 355199 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 12:44:
Ik heb eigenlijk altijd wel vol bereik en 3G. Dat klinkt leuk, alleen in de praktijk blijkt internet het niet of nauweljiks te doen. Dus ja, een sterk signaal hoeft niet te betekenen dat je er iets mee kan doen.
Dat klopt, heb hier de laatste weken veel last van het traag (of helemaal niet) opzetten van een 3G netwerkverbinding. Al voor de 2e keer een melding gemaakt via de site van tmobile.

Ik vraag me af wat het voor zin heeft om deze meldingen blijven te doen?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 11-05 07:00
Weet iemand hoe dat precies werkt met die netwerkradar app? Ik heb al 9 nieuwe meldingen, die ik dus kan versturen. Maar wat er precies gebeuren gaat als ik op versturen druk is mij niet geheel duidelijk. Wordt dat formulier van TM dan automatisch ingevuld? Worden mijn gegevens gecumuleerd opgeslagen samen met andere gebruikers op de servers? Iemand die meer weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Bestaat die netwerkradar app ook voor WM6?

Zoals anderen ook al meldden, 3G/H is nu wel iets meer beschikbaar dan voorheen, maar snelheid is nog steeds crap + dat browsers eerst tijdje op "verbinden" staan voor er daadwerkelijk bitjes binnenkomen....

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankster
  • Laatst online: 18:49
Zojuist het volgende SMS-bericht van T-mobile gekregen:
Beste klant, omdat u ons een reactie heeft gestuurd over uw ervaring met ons netwerk willen we u graag melden dat de filevorming op ons 3G netwerk verholpen is: het mobiel internet functioneert weer zoals in de periode voor half mei. We blijven hard werken aan de uitbreiding van ons netwerk om u nog beter van dienst te zijn. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, T-mobile.
Moeten ze me toch eens uitleggen waarom ik hier met VOL BEREIK nog steeds amper het internet op kom!

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo_boy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-03-2024
Ik kreeg hem zojuist ook. Helaas is er niks verbeter bij mij thuis.
(bos verstoord het signaal, lijkt het). Maar ook als ik bereik heb is internet niet tot weinig te gebruiken, of
ze moeten het sinds vandaag opgelost hebben.. Maar dat betwijfel ik.

Nu heb ik thuis wel wifi, maar van mij mogen ze wel is een tower aan de juiste kant van het bos plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Hoera! Maar ze hebben gelijk... het werkt inderdaad weer zoals de periode voor half mei... probleem is alleen dat het toen ook al niet werkte (bij mij zijn de problemen in maart begonnen). Had in het begin nog een beetje waardering voor de manier waarop T-Mobile het oppakte... nu lijkt het echter weer nergens op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282840

Krijg net een smsje van t-mobile binnen
Beste klant, omdat u ons een reactie heeft gestuurd over uw ervaring met ons netwerk willen we u graag melden dat de filevorming op ons 3G netwerk verholpen is: het mobiel internet verkeer functioneert weer zoals in de periode voor half mei. We blijven hard werken aan de uitbreiding van ons netwerk om u nog beter van dienst te zijn. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, T-Mobile
Berijk is alleen niks beter geworden op 8331 Bc
Heel af en toe haal ik eens de 3g
Nog maar weer een brief sturen

Edit: Ben zo te zien niet enige die de sms ontvangen heeft :)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 282840 op 16-06-2010 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Zijn aanhoudende netwerkproblemen reden voor contractontbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-12-2014
Anoniem: 282840 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:01:
Krijg net een smsje van t-mobile binnen

[...]

Berijk is alleen niks beter geworden op 8331 Bc
Heel af en toe haal ik eens de 3g
Nog maar weer een brief sturen

Edit: Ben zo te zien niet enige die de sms ontvangen heeft :)
Ik heb dezelfde SMS ontvangen, heb hier nog steeds geen 3G... nog nooit gehad zelfs. Klote T-Mobile!
Slasher schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:06:
tvp

[ Voor 17% gewijzigd door Hurm op 16-06-2010 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-12-2014
dubbel

[ Voor 128% gewijzigd door Hurm op 16-06-2010 15:13 . Reden: dubbel; mag weg ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankster
  • Laatst online: 18:49
Slasher schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:06:
Alhoewel sommigen vinden van niet lijkt mij het toch het 'Niet nakomen van een betaalde diens'...

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-04 14:41
Ik krijg net een sms van T-Mobile dat alle problemen omtrent 3G verbindingen zijn opgelost.

Na het ontvangen van die sms getest. Zowel op m'n netbook als op m'n telefoon geen verbinding. Telefoon ongeveer 1 minuut. Netbook connect wel maar blijft hoppen tussen UMTS en HSDPA en krijgt geen data binnen...

Bedankt voor niets, T-Mobile :/

Edit:

Zie dat ik in herhaling val. En zie ook dat ik niet de enige ben...

[ Voor 10% gewijzigd door ksborg op 16-06-2010 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Ik ben gelukkig van T-Mobile af, zojuist mijn contract ondertekend bij Vodafone. Ik wens iedereen sterkte hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Opzich klopt die sms trouwens wel... Het functioneert zoals het in half mei functioneerde: ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net weer even met de klantenservice gebeld.
Gevraagt over hoe dat nou zit met dat smsje die zojuist rond is verstuurd.
Die jongen die ik aan de lijn kreeg vond het zelf ook maar belagelijk dat die rond verstuurd was.
En hij zei dat ik voor eind jullie terug gebeld zou worden over de 2 maanden korting.
Ik zei hem dat dit volgens mij niet klopte en na navragen bij collega bleek het toch eind juni te zijn.
Zeer goed geinformatie lijn dus niet...
Hij zei dat het probleem over 2 weken opgelost moest zijn.
2 weken wachten dan maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Miki schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:32:
Ik ben gelukkig van T-Mobile af, zojuist mijn contract ondertekend bij Vodafone. Ik wens iedereen sterkte hier!
gemiddeld genomen scoort Vodafone momenteel beter qua beschikbaarheid van de data service, maar dat is niet het enige argument om voor een provider te kiezen.

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jens17
  • Laatst online: 31-05 20:17
Miki schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 15:32:
Ik moet nog 6 maandjes :P Tegen de tijd dat de problemen zijn opgelost, is mijn contract afgelopen :'( No-way dat ik terugkom bij T-mobile :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:07
Vanaf 15:45 storingen op T-mobile netwerk
Geen bereik.
Af en toe zie ik hem weer komen maar bereik valt dan binnen enkele seconden weer weg.

Omgeving Sittard

[ Voor 65% gewijzigd door Fuske op 16-06-2010 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jens17
tommy schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:00:
Vanaf 15:45 storingen op T-mobile netwerk
Geen bereik.
Af en toe zie ik hem weer komen maar bereik valt dan binnen enkele seconden weer weg.

Omgeving Sittard
En je hebt 3G al uitgezet? :) Dat scheelt bij mij behoorlijk :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:07
heb ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

jens17 schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:13:
[...]

En je hebt 3G al uitgezet? :) Dat scheelt bij mij behoorlijk :o
Tsjah als je 3G uitzet op een iPhone dan vervallen meteen de helft van de features van dat apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Misschien zijn de storingen wel een teken dat ze er aan het werken zijn en dat het morgen beter is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UltraSub schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 16:29:
Misschien zijn de storingen wel een teken dat ze er aan het werken zijn en dat het morgen beter is :X
Dat zou prima kunnen, maar dan is het sturen van een sms (HOERA HOERA ALLES DOET HET WEER!!!) niet zo handig.. dat is bij mij in ieder geval tegen het zere been, omdat ik me niet serieus behandeld voel zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:42

slaay

Natuurbeleven.com

Check https://www.t-mobile.nl/z...ctinformatie/dekking.aspx voor hun uitleg dat de problemen zijn opgelost.

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat SMSje heb ik ook gehad vanmiddag, en is nog lang niet opgelost :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:06
De werking van het 3G netwerk laat zien dat de verbeteringen effect hebben en diverse klanten die eerder hinder ondervonden geven aan dat de dienstverlening weer in orde is.
Hoe geven de klanten dat aan dan? Zijn er al mensen gebeld door T-Mobile met de vraag of het in orde is? Of bellen klanten zelf naar T-Mobile om ze hartelijk te bedanken? Ik geloof er eerlijk gezegd allemaal geen flikker van. Het werkt hier nog steeds voor geen meter en ik verwacht dat ze alleen maar een mooi-weer verhaaltje aan het afsteken zijn. Zodra mijn contract afloopt ben ik weg bij ze. Op naar Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Oh is er nog een topic.
.oisyn schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 18:13:
[...]

Inmiddels (wederom 2x achter elkaar) een excuus-smsje van T-mobile gehad, met de mededeling dat alle problemen zijn opgelost. Op zich kan ik inmiddels ook weer gewoon fatsoenlijk bellen en gebeld worden. Hopen dat dat ook zo blijft :)
Centrum Utrecht.

[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 16-06-2010 18:37 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
benchMarc schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 18:35:
[...]
Hoe geven de klanten dat aan dan? Zijn er al mensen gebeld door T-Mobile met de vraag of het in orde is? Of bellen klanten zelf naar T-Mobile om ze hartelijk te bedanken? Ik geloof er eerlijk gezegd allemaal geen flikker van. Het werkt hier nog steeds voor geen meter en ik verwacht dat ze alleen maar een mooi-weer verhaaltje aan het afsteken zijn. Zodra mijn contract afloopt ben ik weg bij ze. Op naar Vodafone.
Vorige week ma en di ben ik gebeld door T-Mobile: of ik een verbetering kon waarnemen? Mijn antwoord was dat ik meer 3G en voller bereik had maar nog steeds slecht/traag internet en problemen met bellen. De medewerker vond dit vreemd en ik zou er nog iets van horen... niet meer dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 11:41
Ik heb à raison van 50€ een klacht ingediend bij de geschillencommissie over T-Mobile's datanetwerk #fail.

[ Voor 30% gewijzigd door zeef op 16-06-2010 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:58

Tourniquet

Hiya, fellas!

benchMarc schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 18:35:
[...]
Ze hebben ook op Twitter feedback gevraagd. Het webcare team is daar best goed bezig!
www.twitter.com/tmobile_webcare

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat deze berichtgeving te maken heeft met het feit dat ze binnenkort de nieuwe IPhone gaan verkopen.
Het is natuurlijk niet handig als je netwerk het niet doet, als je een flink aantal nieuwe klanten wilt scoren.
Dus wat zet je dan op je website?
...De afgelopen weken heeft T-Mobile alles in het werk gesteld om de filevorming, die in het 3G netwerk ontstond, op te lossen. Met succes want het mobiel internet verkeer is weer op normaal niveau.

De plekken waar klanten de meeste hinder ondervonden zijn aangepakt en in het grootste deel van Nederland is de capaciteit sneller dan gepland verdubbeld...
Als 'nieuwe' klant zou ik nu denken: hee dat is goed nieuws! De problemen zijn dus allemaal opgelost :) Sterker nog, het is nog veel sneller!
Maar als ik jullie reacties lees (de bestaande klanten) is er niets of nauwelijks iets veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Tourniquet schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 23:43:
[...]
Ze hebben ook op Twitter feedback gevraagd. Het webcare team is daar best goed bezig!
www.twitter.com/tmobile_webcare
Vindt je...? Krijg alleen standaard antwoorden en verwijzingen naar het formulier... als ik aangeef dat ik dat heb ingevuld krijg ik geen reactie meer.

Nu heb ik aangegeven dat ik na de 'hoera!' sms nog helemaal geen verbetering merk... weer geen reactie.

Iets met kop en zand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb zojuist gebeld met T-Mobile en die gaven het advies om de netwerkinstellingen te resetten en desnoods maar even terug te schakelen op 2G.
Wel gaf ze min of meer toe dat ze nog niet 'overal' klaar waren met de werkzaamheden en dat met name de grote steden nu al zijn aangepast. Dat T-Mobile vervolgens naar alle klanten heeft gecommuniceerd dat alle problemen zijn opgelost, vond ze zelf ook niet zo 'geslaagd'.

Op zich heb ik wel te doen met die telefonisten, die krijgen nu alle shit over zich heen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Wel sneu... aan de andere kant: misschien dat zij een signaal kunnen afgeven aan de directie (als in: nee, het probleem is niet opgelost en de klanten zijn niet tevreden!). De vraag is dan alleen: zou daar iets mee gedaan worden?

(snap best dat T-Mobile ergens iets wil doen om het op te lossen maar de laatste dagen is het een en al knulligheid, foutjes en leugens...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Laatst online: 18:05

HaterFrame

Well... Poo came out!

Foutjes en knulligheden heb ik nog niet zo`n moeite mee.

Het feit waar ik me ontzettend aan iriteer is dat er gelogen word en ik een aparaat heb wat gemaakt is voor 3G en nu dus gewoonweg maar half functioneerd.

Als ik de mogelijkheid krijg ontbind ik direct het contract, ben T-Mobile onwijs zat.
Dat er een compensatie regeling komt vind ik prima maar niemand kan mij vertellen hoe dat in zn werk gaat met een i300 abbo :S

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 11:41
Mijn grootste bezwaar is dat T-Mobile ons de dupe laat zijn van een zelf gecreëerd probleem. Ik heb een data only abo (T-Mobile laptop business) en de dataverbinding is de essentiële component van dat abo. Door het tekort aan 3G service kan ik op veel vooral drukke plekken gewoon niet online terwijl het juist daarvoor is bedoeld. Zelf een puinhoop maken, onwaarheden vertellen tegen je klanten en dan met smoezen eronderuit proberen te komen... :X Hallo geschillencommissie. Jammer is dat je 50€ moet betalen als een soort griffierecht. Velen zullen dat niet doen of ervoor over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:41

ErikKo

Rippie

Wauw, ik zou me echt schamen als mensen nog steeds problemen hebben na het melden dat het probleem verholpen is. Zit momenteel op de TU/e (Eindhoven) en kan ook geen fatsoenlijke verbinding krijgen met 3G.

2G (gsm) daarentegen werkt prima... Kortom, geen verschil met voorheen. Fail :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik stoor me het meest aan het feit dat ze zeggen dat de filevorming problemen zijn opgelost, terwijl dat niet zo is.
Als ze nu zouden zeggen dat een aantal gebieden verholpen zijn en dat aan de andere gebieden nog hard gesleuteld wordt, dan krijg ik het idee/hoop dat het allemaal nog goed gaat komen.
Maar als ze zeggen dat mijn probleem al opgelost is, terwijl dat niet zo is, dan ben ik niet overtuigd dat ze er nog druk mee bezig zijn.

Als er uitzicht is op een goed werkend netwerk, dan ben ik best een geduldig persoon. Ik snap ook wel dat ze niet ijzer met handen kunnen breken, maar wees dan wel eerlijk in je communicatie.
Ik ben benieuwd hoe dat volgende week gaat, als er tig nieuwe klanten met hun nieuwe iphone gaan spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jens17
MetaFrame schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:11:
Foutjes en knulligheden heb ik nog niet zo`n moeite mee.

Het feit waar ik me ontzettend aan iriteer is dat er gelogen word
Precies! :( Wat een hufters daar zeg! Het lijkt erop dat mijn telefoon 'denkt' dat er meer 3G dekking is, maar zodra ik ga internetten is het niet vooruit te branden 8)7

Ik hoop dat iemand het lef heeft om op te komen voor alle t-mobile abonnees. Financieel heb ik geen zin in een juridische zaak :/ ( en ik spreek vast niet alleen voor mijzelf :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Anoniem: 355199 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 10:54:

Ik ben benieuwd hoe dat volgende week gaat, als er tig nieuwe klanten met hun nieuwe iphone gaan spelen..
Hoezo? Waarom zouden er volgende week veel nieuwe klanten met een nieuwe iphone gaan spelen? Er is nog geen nieuwe in nederland, en mensen die al een iphone hebben spelen net zo veel als voorheen. Ik snap hem ff niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UltraSub schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:02:
[...]
Hoezo? Waarom zouden er volgende week veel nieuwe klanten met een nieuwe iphone gaan spelen? Er is nog geen nieuwe in nederland, en mensen die al een iphone hebben spelen net zo veel als voorheen. Ik snap hem ff niet.
Volgende week wordt de nieuwe iphone gelanceerd? Al duizenden toestellen gepre-ordered?
Mijn vermoeden is dat ze nu melden dat alles weer werkt (en zelfs sneller is!) om nieuwe abonnees volgende week niet te weerhouden een iphone 4 aan te schaffen.
Immers, als de buit binnen is, kun je toch ook achteraf nog de problemen fixen toch?

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 355199 op 17-06-2010 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Anoniem: 355199 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:03:
[...]

Volgende week wordt de nieuwe iphone gelanceerd? Al duizenden toestellen gepre-ordered?
Mijn vermoeden is dat ze nu melden dat alles weer werkt (en zelfs sneller is!) om nieuwe abonnees volgende week niet te weerhouden een iphone 4 aan te schaffen.
Immers, als de buit binnen is, kun je toch ook achteraf nog de problemen fixen toch?
Um. Die wordt alleen in VS, UK, FR en DE leverbaar ;)
NL zal later volgen. Er is zelfs niet eens de mogelijkheid om te pre-orderen. Volgende week wordt iOS4.0 gelanceerd wereldwijd voor iPhone 3G(s) en later de 4. Dat is waarschijnlijk waar je mee in de war bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Hier in Uden (5402) heb ik toch wel maanden last gehad van het capaciteits probleem maar dit is hier nu opgelost.
Verder is er nu in het centrum van Uden eindelijk 3g bereik , natuurlijk veel te laat (drie jaar) omdat Orange wel 3g bereik in het centrum had , en er bij de overname van Orange (2007) werd gezegd dat dit netwerk zou worden toegevoegd aan het T-mobile netwerk.
Ik dacht toen al gelijk eerst zien dan pas geloven omdat de netwerk apparatuur van Orange van Ericsson is en die van T-mobile van Nokia en dit natuurlijk voor problemen zorgt bij het samen voegen van de twee netwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

UltraSub schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:09:
[...]

Um. Die wordt alleen in VS, UK, FR en DE leverbaar ;)
NL zal later volgen. Er is zelfs niet eens de mogelijkheid om te pre-orderen. Volgende week wordt iOS4.0 gelanceerd wereldwijd voor iPhone 3G(s) en later de 4. Dat is waarschijnlijk waar je mee in de war bent.
Mea culpa, ik was er inderdaad vanuit gegaan dat de 4 volgende week ook in NL leverbaar is.
Aangezien ik nog tot 2011 aan mijn contract vastzit, heb ik me er verder niet verdiept.

Misschien is het dan niet volgende week, de nieuwe iphone zit er wel degelijk aan te komen.
Waar ik bang voor ben is dat dit een extra belasting op het netwerk gaat leveren. Ik heb zelf nu al ettelijke maanden last van een matige 3G verbinding en vrees dat het einde nog niet in zicht is. Dus tenzij T-Mobile in de loop van deze maand het probleem effectief weet aan te pakken kon het nog wel eens een lastig probleem worden. Vooral omdat T-Mobile zelf het probleem al afgedaan heeft als 'opgelost'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Aangezien T-Mobile nooit (serieus) heeft gereageerd op mijn Tethering verzoek verwacht ik ook van een nieuwe collectieve actie niks maar toch... deze week toch maar een mailtje sturen, met verwijzing naar dit topic.

Stelling: het probleem is, in ieder geval bij veel gebruikers, nog helemaal niet opgelost.
Graag meer duidelijke info.

Wie kan ik meenoemen? Misschien dat we 'samen' sterker staan? Graag even een DM!
Uiteraard kan het zijn dat T-Mobile bij een eventuele reactie telefoonnummers + gegevens wil... of dat er niks gedaan wordt. T-Mobile neemt een collectieve klacht ook niet in behandeling (al heb ik daar ook meer het idee van zakkenvullers, en niet T-Mobile dus!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blids
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-05 09:13
Met de trein om 15.08 gisteren 16 juni 2010 van Nunspeet naar Barendrecht
15.09 tot 15.12 nunspeet west nog steeds hopeloos en dat al van af 28 feb 2010/ 24/7 bij 7198
15.13 tot 15.28 Van af Hierden, tot bij Nijkerk prima 1 mbit/sec
15.29 Bij station nijkerk traag, drama bij 39888
15.30 tot 15.37 Naar station Nijkerk, tot bijna bij station Amersfoort schothorst 1 mbit/sec
15.38 tot 15.42 bij station Amersfoort schothorst tot bijna BIJ Amersfoort CS, drama bij 42207, 42209, 42198, 42199
15.44 tot 15.55 Bij Amersfoort CS 1 mbit/sec prima daar de verbinding
15.55 tot 16.10 naar amersfoort CS tot naar de bilt goede verbinding 1 mbit/sec
16.11 tot 16.20 voor Utrecht overvecht, en bij Utrecht CS, tot bij vleuten traag tot helemaal geen data overdracht, bijna heel utrecht
16.21 tot 16.23 bij vleuten even een goede verbinding
16.24 tot 16.35 naar vleuten tot bijna in gouda traag tot helemaal geen data overdracht
16.36 tot 16.39 in gouda goede verbinding 1 mbit/sec
16.40 tot 16.44 naar gouda tot bijna bij Rotterdam Alexander, traag tot helemaal geen data overdracht
16.45 tot 17.04 Rotterdam Alexander, Rotterdam CS tot bij de tunnel voor station rotterdam blaak, Hsdpa verbinding rond de 1 mbit/sec
17.04 tot 17.05 geen 3G bereik in de tunnel
17.05 tot 17.06 zwak 3G bereik op station rotterdam blaak in de tunnel, maar wel een Hsdpa verbinding van 1 mbit/sec
17.06 tot 17.07 naar station rotterdam blaak in de tunnel tot station rotterdam zuid geen 3G bereik in de tunnel
17.07 tot 17.09 bij station rotterdam zuid tot bijna bij de kuip, Hsdpa verbinding 1 mbit/sec
17.09 tot 17.10 bij de kuip traag tot helemaal geen data overdracht
bij de tunnel naar station barendracht, Hsdpa verbinding 1 mbit/sec
17.10 tot 17.12 naar de kuip tot bij de tunnel naar station barendrecht Hsdpa verbinding 1 mbit/sec
17.12 tot 17.14 geen 3G bereik in de tunnel
17.14 aan gekomen in station Barendrecht Hsdpa verbinding rond de 1 mbit/sec

tijd tussen 17.16 tot 17.45 in barendrecht, ridderkerk geen problemen Hsdpa verbinding rond de 1 mbit/sec
17.45 tot 17.56 met de trein van af barendrecht naar rotterdam blaak geen problemen Hsdpa verbinding rond de 1 mbit/sec, in tunnels geen 3G bereik
17.56 tot 21.35 in rotterdam zuid, rotterdam centrum, geen problemen Hsdpa verbinding rond de 1 mbit/sec
21.36 tot 23.15 naar Rotterdam Alexander, tussen Rotterdam Alexander tot bij gouda, naar gouda tussen gouda vleuten, in heel utrecht,en utrecht CS, bij station amersfoort schothorst, bij station nijkerk, zijn de problemen als sneeuw voor de zon verdwenen, op die plaatsen ook ineens een Hsdpa verbinding rond de 1 mbit/sec,
op die plaatsen heeft het zeker wel met capaciteit te kort te maken, moet snel worden uitgebreid

De kuip was op de terug weg ook traag tot helemaal geen data overdracht

In west nunspeet heeft helemaal niks met capaciteit te kort te maken, het is gewoon 1 of andere storing waar maar niks aan gedaan wordt, want het is dag en nacht traag tot helemaal geen data overdracht

Terwel de andere masten na de spits wel een Hsdpa verbinding hebben

In amersfoort zijn ze hard bezig geweest, veel sectoren van 3 zijn naar 6 gegaan, veel nieuwe cell-ids

bij soestduinen ook nu volop 3G, dekking gat een heel stuk kleiner, bereik valt maar heel even weg, voorheen zat je naar amersfoort tot aan bijna den dolder zonder 3G bereik

Ook in gouda, rotterdam zijn ze hard bezig geweest, veel nieuwe cell-ids

In utrecht is nog niet niet veel gedaan, paar nieuwe cell-ids

Ik krijg het gevoel dat sommige een beetje aan overdrijven zijn bij iphoneclub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Fijn dat het goed is bij jou... helaas is dit beeld niet overal zo.

Ben het wel met je eens: soms wordt er meer geklaagd dan nodig is, en uiteraard komen er ook sneller mensen met problemen... niet de mensen waar het allemaal goed werkt :)

Feit blijft dat er al lang (langer dan mei zoals T-Mobile zegt) problemen zijn en dat deze ook niet zijn opgelost. En dan is het toch jammer dat er een 'alles weer ok' sms wordt verzonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Op de plaatsen waar ik het meeste ben werkt de 3G verbinding niet. (Uithof Utrecht)
Maar ook op andere plaatsen in Nederland ervaar ik dit.
Het bereik is goed, maar er komt geen data binnen.
Ook ik heb het smsje gehad dat de problemen zijn opgelost, dit klopt in mijn situatie niet.

Ik heb er geen vertrouwen in dat dit op korte termijn opgelost gaat worden en wil graag mijn contract met T-Mobile beeindigen.

Wat voor rechten/mogelijkheden heb ik in deze situatie? Kan ik het contract laten ontbinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-05 07:07
Heb nog steeds veels te vaak ofwel "No service" of 3G en dan duurt het tijden voor het Internet echt wat gaat doen... Omgeving A'dam en in A'dam (en ik ben niet de enige), dus zeggen dat alles in de grote steden is opgelost, lijkt me ook niet helemaal waar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Laatst online: 19:24
Vriend van mij hier in Roosendaal hetzelfde (4706).
Net 'no service' in zijn scherm, en even 3G uitgeschakeld. Maar hij kreeg ook geen 2G bereik...

uiteindelijk weer even zijn 3G weer ingeschakeld en hij heeft nu weer 2 streepjes. En hij valt nu weer weg.

Dus echt stabiele connectie is het niet!

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heb dat klachtenformulier gebookmarked... Elke keer als ik geen verbinding heb: invullen en submit...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-05 09:53

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Maar wederom via Twitter contact opgenomen, ik ben gesmst en meerdere malen gemaild dat het opgelost is op mijn locatie. Nou sorry hoor, het is net zo slecht als voorheen. Toen werd ik ook nog gebeld door hun en moest ik een aantal vragen beantwoorden, na dat gedaan te hebben was het een 'Ja, eigenlijk zijn we er nog mee bezig' geleuter.

Toen heb ik tegen die man gezegd dat ik niet iemand ben van het dreigen maar dat ik en waarschijnlijk velen met mij aan het einde van mijn contract van plan ben T-Mobile te verlaten. Dat kan toch nooit jullie insteek zijn?

Zijn antwoord was: 'Nee, meneer daarom zijn wij als T-Mobile personeel heel veel overuren aan het draaien om het voor mensen zoals U op te lossen. En waarschijnlijk kon u 5 jaar terug ook wel zonder internet bundeltje.'

Lijkt me absurd om tegen een zakelijke iPhone klant te zeggen + een Laptop Business abo? Ik vroeg naar zijn leidinggevende of iets of iemand waar ik over dit gesprek verhaal kon halen, toen zei die dat die eigen baas was. Toen heb ik het gesprek maar beëindigt ik was namelijk aan het werk.

Wel de tijden en naam van de desbetreffende doorgegeven dmv een brief, maar eigenlijk verwacht ik er niks van. Ongelooflijk hoe T-Mobile met zijn klanten om gaat, volgend jaar mei stap ik over op Vodafone. En besides als ik met mijn volle verstand een databundel(s) afsluit en ik heb dat niet, dan wil ik toch geen geld terug? Dan wil ik toch die verbinding? En dan wil ik al helemaal geen verhaaltjes van zonder bundel was het 5 jaar geleden ook goed, dat soort verhalen zijn wat mij betreft uit den boze.

Binnenkort laat je iemand naar je huis komen om je laminaat te laten vervangen door tegels. Week later zit er geen vloer meer in en hij komt niet meer opdagen, je belt hem en hij verteld je dat je altijd zonder tegels kon en nu ook :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

MAX3400 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 23:18:
Heb dat klachtenformulier gebookmarked... Elke keer als ik geen verbinding heb: invullen en submit...
Best handig die bookmark... Gisteren en vandaag meerdere meldingen gedaan... Plof, weg verbinding (GSM-net). En als je dan op "Verstuur" drukt wordt je geconfronteerd met die enorm fijne melding dat de problemen zijn opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
De hele week in omgeving Leiden gezeten, waar het wel traag was, maar het viel niet vaak weg. Nu ben ik weer terug in Eindhoven (Tongelre) en het is nog steeds dikke ellende. Ik heb gewoon prima bereik met zelfs hsdpa, maar het is traag en ondanks dat de verbinding aanwezig is kan hij soms een minuut of langer geen webpagina's of andere connecties maken. Ik ga eens uitzoeken wat contractbreuk mij kost. Moet nog tot oktober, maar daar heb ik geen zin in. Ik wil naar Vodafone toe. Wat ben ik iig blij dat ik de HTC Desire los in de winkel heb gekocht ipv met een 2 jarig t-mobile abbo zeg. Mij zullen ze zien vertrekken als klant. Een beetje smsjes sturen dat het is opgelost terwijl het een dikke puinhoop is. Rot toch gauw op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-05 14:35
Vandaag tijdens luchtmachtdagen in Gilze-Rijen was het waar-de-loos.. Ik heb nog 2G toestel maar ik kon niet bellen, niet gebeld worden, geen sms ontvangen of verzenden terwijl ik toch vol bereik had. Voor het eerst dat ik problemen heb met capaciteitsproblemen. Fijn is dat. KPN werkte overigens prima. Nu begrijp ik ook wel dat 100.000 man op een paar antennes wat te veel gevraagd is, maar kunnen ze dan geen tijdelijke mast plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Gaat lekker bij T-Mobile;

Ik schreef al eerder dat ik per direct kosteloos mocht ontbinden, dus ik heb diezelfde dag bij Vodafone een contract getekend met nummerbehoud. In de Vodafone winkel had ik T-Mobile nog gebeld en op deze speaker gezet om te bevestigen naar Vodafone en mijzelf dat mijn nummer per direct mocht worden overgenomen. Dus je zou zeggen het gaat lukken....
Vodafone belt me vanavond op dat T-Mobile heeft aangegeven dat ik nog een jaar vast zit aan T-Mobile en dat mijn nummer niet word vrijgegeven. Ik boos T-Mobile opgebeld en gevraagd vanwaar dit niet werd vrijgegeven. Volgens systeem had ik idd. nog 1 jaar te gaan. Toen zei ik, lees de notitie eens? Hmm ja u heeft gelijk dat had de afdeling niet mogen blokkeren, vraag u Vodafone nog maar een keer of ze het willen proberen :F

Misschien is het te ver gezocht maar dit riekt echt naar klantje pesten -O-

[ Voor 4% gewijzigd door Miki op 18-06-2010 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Net T-mobile aan de lijn gehad omdat ik ze belde.
Na 100 vragen die die vrouw had(heeft u al een ander toestel getest blabla, op meerdere plekken) werd ik flink pissig.
Nee het ligt niet aan mijn toestel, want met m'n HTC Hero was het net zo erg. Nu moet ik van dat mens eerst een kruistest gaan laten uitvoeren in een T-Mobile shop :(
Toen ik aangaf dat forums als deze vollopen met meldingen dat het nog helemaal niet is opgelost na die sms/mail zei ze "O, nou daar weten wij helemaal niks van." :')
Wtf zeg. Ik ben der wel echt een beetje klaar mee nu!

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
DennusB schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 19:14:
Net T-mobile aan de lijn gehad omdat ik ze belde.
Na 100 vragen die die vrouw had(heeft u al een ander toestel getest blabla, op meerdere plekken) werd ik flink pissig.
Nee het ligt niet aan mijn toestel, want met m'n HTC Hero was het net zo erg. Nu moet ik van dat mens eerst een kruistest gaan laten uitvoeren in een T-Mobile shop :(
Toen ik aangaf dat forums als deze vollopen met meldingen dat het nog helemaal niet is opgelost na die sms/mail zei ze "O, nou daar weten wij helemaal niks van." :')
Als ze dat soort larie aan me gingen vragen zou ik direct zeggen: Luister eens hier mevrouwtje, het ligt niet aan mijn toestel, het ligt aan die vervelende kloteverbinding van jullie die nu zogenaamd al opgelost is. Nou, ik heb nieuws voor u, het is nog steeds bagger. U kunt lullen wat u wilt, maar ik ik zeg mijn abbo op wanneer ik kan en ik stap over naar Vodafone. Fijne middag nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
op zich is het bereik bij mij nu beter geworden (omgeving van helmond). Nu is het alleen dat hij continu zit te switchen tussen hspda en 3g waardoor mijn accu na een halve dag leeg is (normaal 2 dagen). Hebben ze nu ook het hspda netwerk open gesteld voor web 'n walk klanten aangezien dit voorheen nooit was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Blueone schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 20:50:
op zich is het bereik bij mij nu beter geworden (omgeving van helmond). Nu is het alleen dat hij continu zit te switchen tussen hspda en 3g waardoor mijn accu na een halve dag leeg is (normaal 2 dagen). Hebben ze nu ook het hspda netwerk open gesteld voor web 'n walk klanten aangezien dit voorheen nooit was?
Wees blij; ik heb af en toe een H op mijn GSM staan (ja, met een WnW Plus abbo) maar die H staat dan voor "Heeeeeeel erg traag" :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-05 10:00

Pogostokje

* twiet *

DennusB schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 19:14:
Tsja jees, maar dat is zo'n callcenter medewerker die wat bij zit te verdienen en eigenlijk geen zin heeft in welles/nietes gesprekken. Da's bij alle bedrijven hetzelfde en de hoop op zo'n manier ergens iets te bereiken heb ik al lang opgegeven.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Of nog erger, en nog realistischer ook, de callcentermevrouw weet echt van niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:52

Coach4All

I'm a Coach 4 All

hemiparo schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 08:32:
Of nog erger, en nog realistischer ook, de callcentermevrouw weet echt van niks...
De enige hoop die je vaak kunt hebben is dat ze snappen dat jij het beter snapt dan hun en je vlot genoeg doorzetten naar 2e of 3e lijns....

:X

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Hier nog niet echt een geweldige verbetering, heb ook een SMS gekregen van T-Mobile.

Opzetten van een dataverbinding gaat nog steeds niet lekker. Ik snap niet waarom ze die SMS sturen als het eigenlijk nog steeds niet verholpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Hier ook (helaas) nog steeds geen verbetering... wel balen want heb helaas nog niet overal WiFi...

Denk idd dat het mailtje (en ook alle berichtgeving naar de media) te maken heeft met de iPhone 4... eigenlijk van de zotten dat dit zomaar kan... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat het hier inderdaad een stuk verbeterd is (Eindhoven). Nog wel af en toe een timeout bij het laden van een iPhone app, maar over het algemeen draait het acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
Goed, inmiddels lees ik dus dat het eigenlijk bij bijna niemand is opgelost... Iemand zei me laatst inderdaad nog dat het op bepaalde plekken opgelost was... En noemde onder andere zijn thuislocatie. Leuk en aardig, maar het is een MOBIELE telefoon... Thuis heb ik ook geen problemen, maar vast internet heb ik thuis ook wel.

We wachten af. Inmiddels wel een mail gestuurd via de normale weg (dus niet via dekkingsvragen). Echter hebben ze momenteel een behandeltijd van 10 werkdagen, dus ze zullen het wel flink druk hebben :o. Voor ons opzich weer belangrijk, want dit kost ze echt heel veel geld. Wellicht leren ze ervan... Al is dat vaak teveel gevraagd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:35

jerry_a

doei

Downloaden van de Androidmarket lukt niet alleen via wifi en de GMail pushmail doet ook niet wat hij moet doen.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Beetje bizar dat http na een kleine vertraging wel werkt, maar de market enzo bar weinig doen :(
Exchange druppelt (welliswaar af en toe met kleine vertragingen) gewoon binnen.
Hopelijk ligt dat aan de preupdate van de hero, daarvoor had ik er namelijk niet zo'n last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
netblade schreef op maandag 21 juni 2010 @ 10:45:
Beetje bizar dat http na een kleine vertraging wel werkt, maar de market enzo bar weinig doen :(
Hopelijk ligt dat aan de preupdate van de hero, daarvoor had ik er namelijk niet zo'n last van.
Market kan ik hier al MAANDEN niet meer gebruiken via 3G :( Echt een ramp :(
Hoop dat ze dit nu eens snel gaan fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

DennusB schreef op maandag 21 juni 2010 @ 10:48:
[...]

Market kan ik hier al MAANDEN niet meer gebruiken via 3G :( Echt een ramp :(
Hoop dat ze dit nu eens snel gaan fixen
Hm ik lees dat mensen met hi er ook last van hebben bij de market, dit ruikt naar geknepen lijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
netblade schreef op maandag 21 juni 2010 @ 11:00:
[...]

Hm ik lees dat mensen met hi er ook last van hebben bij de market, dit ruikt naar geknepen lijnen.
Ja daar zat ik dus ook al aan te denken. Want ik vind het heel vaag, ik kan bijvoorbeeld in m'n browser als test best een bestand van 30MB Downloaden over 3G. Maar als ik op dat moment(of net daarna of ervoor) de market in wil dan kan dat niet.
Dat gaat meestal alleen s'nachts... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

DennusB schreef op maandag 21 juni 2010 @ 11:02:
[...]

Ja daar zat ik dus ook al aan te denken. Want ik vind het heel vaag, ik kan bijvoorbeeld in m'n browser als test best een bestand van 30MB Downloaden over 3G. Maar als ik op dat moment(of net daarna of ervoor) de market in wil dan kan dat niet.
Dat gaat meestal alleen s'nachts... :(
Nouja misschien wordt het na de update 2.1 beter, anders ga ik toch maar weer klagen bij t-mobile / htc / google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
netblade schreef op maandag 21 juni 2010 @ 11:11:
[...]

Nouja misschien wordt het na de update 2.1 beter, anders ga ik toch maar weer klagen bij t-mobile / htc / google
Haha. Ik gebruik een HTC Desire met Android 2.2. Met 2.1 werkte het ook niet, en met m'n 1.5 Hero werkte het ook al niet meer :( Uitgesloten dus dat het aan de telefoon/ROM ligt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Ik merk het hier ook, zowel GMail als de Android Market werken voor geen meter, terwijl gewoon internetten zonder problemen werkt op zowel 2G als 3G/HSDPA. Lijkt inderdaad bijna wel of ze de lijnen knijpen. Heb nog niet 's avonds laat geprobeerd. Ervaar dit sinds dit weekend, omgeving Utrecht en omgeving Leiden.

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:19

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

netblade schreef op maandag 21 juni 2010 @ 10:45:
Market gaat overal wat slecht, las net ook ergens dat Google momenteel issues heeft met de Market.

Er zit geen aparte QoS op de poort die Android Market gebruikt. Van 'geknepen' lijnen is bij T-Mobile in elk geval geen sprake in dit geval. Voor toegang tot de Market heb je dezelfde snelheid als voor je http-verkeer.

[ Voor 15% gewijzigd door FooLsKi op 21-06-2010 11:37 . Reden: stukje toegevoegd mbt 'geknepen lijnen' ]

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
FooLsKi schreef op maandag 21 juni 2010 @ 11:34:
[...]

Market gaat overal wat slecht, las net ook ergens dat Google momenteel issues heeft met de Market.

Er zit geen aparte QoS op de poort die Android Market gebruikt. Van 'geknepen' lijnen is bij T-Mobile in elk geval geen sprake in dit geval. Voor toegang tot de Market heb je dezelfde snelheid als voor je http-verkeer.
Mag ik vragen waar je deze info vandaan haalt ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op moment weer helemaal geen bereik thuis.
Heb net weer met de t-mobile klantenservice aan de lijn gehangen
Eerst moest ik 500 meter lopen om bereik te hebben en hun dus te bellen, toen moest ik mijn mobile nummer hebben. En jah omdat ik nieuwe klant ben wist ik die niet. Dus na wat gebabbel en 5 minuten in de wacht ben ik niks veder gekomen. Maar naar huis gelopen telefoon nummer gezocht weer terug gegaan. En opnieuw bellen

Bij 2e gesprek dacht ik ik ga dit gesprek opnemen.
Dus ik heb gevraagt of hij het een probleem vond als ik gesprek opnam.
Vond hij geen probleem en daarna werd ik uiterst vriendelijk behandeld.
Hij stelde zich kurrig voor, kwam zelf met allemaal voorstellen (Wat ze normaal nooit deden)
Krijg nu komende 2 maanden 20% korting en er komt iemand bij mij kijken hoe goed de dekking is.
En mocht de dekking dan nog niet goed zijn en niet verbeterd kunnen worden kan ik mijn contract ontbinden
Nu alleen nog brief sturen naar t-mobile in hoop kosten voor klanteservice terug te krijgen
Het is toch belagelijk dat hun problemen hebben en wij daarvoor moeten betalen als we klante service moeten bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3n
  • Laatst online: 19:42

s3n

Net even getest op kantoor. Wel 3G, maar geen data over de lijn te krijgen.
Ik switch weer terug naar GPRS + Wifi. Nog maar 1,5 maand voor mijn contract is afgelopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
s3n schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 11:22:
Net even getest op kantoor. Wel 3G, maar geen data over de lijn te krijgen.
Ik switch weer terug naar GPRS + Wifi. Nog maar 1,5 maand voor mijn contract is afgelopen :)
Heb vandaag ook geen internet meer op mijn 3GS. Staat wel een mooi 3G symbool bovenin maar er gebeurt niks. Dacht dat dit aan iOS4 update lag maar blijkbaar is er weer een storing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

iPhonegebruikers, sturen jullie ook rapporten van de app NetwerkRadar door wanneer er geen internet is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3n
  • Laatst online: 19:42

s3n

Tourniquet schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 13:58:
iPhonegebruikers, sturen jullie ook rapporten van de app NetwerkRadar door wanneer er geen internet is?
Ik heb het nu even gedaan. Maar handig is het niet:
1) App downloaden
2) 3g aan en wifi uit
3) App starten, kan instellingen niet saven want geen werkende 3g
4) 3g uit en wifi aan
5) App starten en instellingen saven
6) 3g aan en wifi uit
7) App starten en dan een minuutje wachten tot hij een locatie heeft gevonden.
8) 3g uit en wifi aan
9) melding verzenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Ja... maar soms duurt het zoeken naar een locatie wel heel erg lang (of totaal niet). Verder, waar gaan de gegevens precies heen en wat gebeurd er mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

hemiparo schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 14:09:
[...]

Ja... maar soms duurt het zoeken naar een locatie wel heel erg lang (of totaal niet). Verder, waar gaan de gegevens precies heen en wat gebeurd er mee?
Ze zeggen het aan de provider door te geven. Locatie heeft ie bij mij wel in een seconde of 5 gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

.oisyn schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 18:13:
[...]

Inmiddels (wederom 2x achter elkaar) een excuus-smsje van T-mobile gehad, met de mededeling dat alle problemen zijn opgelost. Op zich kan ik inmiddels ook weer gewoon fatsoenlijk bellen en gebeld worden. Hopen dat dat ook zo blijft :)
Het was bij mij sinds dat bericht goed, tot vandaag. Weer problemen met dataverkeer en bellen/gebeld worden.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 31-05 13:16
Iemand bekend met een goede tool waarmee je ook met WM dit soort gegevens automatisch kan verzamelen?

Hier een 3GS aanwezig maar ook een HD2, lijkt me fijn voor beide nummers makkelijk een log te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363961

Heeft er al iemand antwoord gehad op zijn foutrapportages naar T-mobile?
Eerst beloofden ze binnen 4 dagen te reageren, later werd dat eind Juni. Lijkt me dat ze nu toch de eerste mensen wel eens bericht moeten hebben over de mogelijke vergoeding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Vandaag idd weer erg slecht met internet: bereik vol, 3G in beeld... maar geen verbinding :(

* hemiparo voelt zich machteloos, onbegrepen en raakt steeds gefrustreerder!

[ Voor 3% gewijzigd door hemiparo op 23-06-2010 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-05 12:38

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Heb er hier nu ook sinds een paar weken last van, 3G modus = internet meestal niet werkend.
Heb de telefoon nu op GSM modus staan, ben er absoluut niet blij mee. Als dit nog even duurt voeg ik me bij de klagers :(

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit begint een beetje een verzameltopic te worden voor T-Mobile-problemen. Voor ervaringen kan een ervaringentopic geopend worden en voor problemen kunnen individuele topics geopend worden. Deze storing lijkt inmiddels wel voorbij, dus dit topic gaat dicht.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.