Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Tsja jees, maar dat is zo'n callcenter medewerker die wat bij zit te verdienen en eigenlijk geen zin heeft in welles/nietes gesprekken. Da's bij alle bedrijven hetzelfde en de hoop op zo'n manier ergens iets te bereiken heb ik al lang opgegeven.DennusB schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 19:14:
Toen ik aangaf dat forums als deze vollopen met meldingen dat het nog helemaal niet is opgelost na die sms/mail zei ze "O, nou daar weten wij helemaal niks van."![]()
Wtf zeg. Ik ben der wel echt een beetje klaar mee nu!
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
De enige hoop die je vaak kunt hebben is dat ze snappen dat jij het beter snapt dan hun en je vlot genoeg doorzetten naar 2e of 3e lijns....hemiparo schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 08:32:
Of nog erger, en nog realistischer ook, de callcentermevrouw weet echt van niks...

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Opzetten van een dataverbinding gaat nog steeds niet lekker. Ik snap niet waarom ze die SMS sturen als het eigenlijk nog steeds niet verholpen is.
Elect a clown, expect a circus.
Denk idd dat het mailtje (en ook alle berichtgeving naar de media) te maken heeft met de iPhone 4... eigenlijk van de zotten dat dit zomaar kan...
We wachten af. Inmiddels wel een mail gestuurd via de normale weg (dus niet via dekkingsvragen). Echter hebben ze momenteel een behandeltijd van 10 werkdagen, dus ze zullen het wel flink druk hebben

hoi
Exchange druppelt (welliswaar af en toe met kleine vertragingen) gewoon binnen.
Hopelijk ligt dat aan de preupdate van de hero, daarvoor had ik er namelijk niet zo'n last van.
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Market kan ik hier al MAANDEN niet meer gebruiken via 3Gnetblade schreef op maandag 21 juni 2010 @ 10:45:
Beetje bizar dat http na een kleine vertraging wel werkt, maar de market enzo bar weinig doen
Hopelijk ligt dat aan de preupdate van de hero, daarvoor had ik er namelijk niet zo'n last van.
Hoop dat ze dit nu eens snel gaan fixen
Owner of DBIT Consultancy
Hm ik lees dat mensen met hi er ook last van hebben bij de market, dit ruikt naar geknepen lijnen.DennusB schreef op maandag 21 juni 2010 @ 10:48:
[...]
Market kan ik hier al MAANDEN niet meer gebruiken via 3GEcht een ramp
Hoop dat ze dit nu eens snel gaan fixen
Ja daar zat ik dus ook al aan te denken. Want ik vind het heel vaag, ik kan bijvoorbeeld in m'n browser als test best een bestand van 30MB Downloaden over 3G. Maar als ik op dat moment(of net daarna of ervoor) de market in wil dan kan dat niet.netblade schreef op maandag 21 juni 2010 @ 11:00:
[...]
Hm ik lees dat mensen met hi er ook last van hebben bij de market, dit ruikt naar geknepen lijnen.
Dat gaat meestal alleen s'nachts...
Nouja misschien wordt het na de update 2.1 beter, anders ga ik toch maar weer klagen bij t-mobile / htc / googleDennusB schreef op maandag 21 juni 2010 @ 11:02:
[...]
Ja daar zat ik dus ook al aan te denken. Want ik vind het heel vaag, ik kan bijvoorbeeld in m'n browser als test best een bestand van 30MB Downloaden over 3G. Maar als ik op dat moment(of net daarna of ervoor) de market in wil dan kan dat niet.
Dat gaat meestal alleen s'nachts...
Haha. Ik gebruik een HTC Desire met Android 2.2. Met 2.1 werkte het ook niet, en met m'n 1.5 Hero werkte het ook al niet meernetblade schreef op maandag 21 juni 2010 @ 11:11:
[...]
Nouja misschien wordt het na de update 2.1 beter, anders ga ik toch maar weer klagen bij t-mobile / htc / google
Rail Away!
Market gaat overal wat slecht, las net ook ergens dat Google momenteel issues heeft met de Market.netblade schreef op maandag 21 juni 2010 @ 10:45:
Beetje bizar dat http na een kleine vertraging wel werkt, maar de market enzo bar weinig doen
Er zit geen aparte QoS op de poort die Android Market gebruikt. Van 'geknepen' lijnen is bij T-Mobile in elk geval geen sprake in dit geval. Voor toegang tot de Market heb je dezelfde snelheid als voor je http-verkeer.
[ Voor 15% gewijzigd door FooLsKi op 21-06-2010 11:37 . Reden: stukje toegevoegd mbt 'geknepen lijnen' ]
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
Mag ik vragen waar je deze info vandaan haalt ?FooLsKi schreef op maandag 21 juni 2010 @ 11:34:
[...]
Market gaat overal wat slecht, las net ook ergens dat Google momenteel issues heeft met de Market.
Er zit geen aparte QoS op de poort die Android Market gebruikt. Van 'geknepen' lijnen is bij T-Mobile in elk geval geen sprake in dit geval. Voor toegang tot de Market heb je dezelfde snelheid als voor je http-verkeer.
Anoniem: 282840
Heb net weer met de t-mobile klantenservice aan de lijn gehangen
Eerst moest ik 500 meter lopen om bereik te hebben en hun dus te bellen, toen moest ik mijn mobile nummer hebben. En jah omdat ik nieuwe klant ben wist ik die niet. Dus na wat gebabbel en 5 minuten in de wacht ben ik niks veder gekomen. Maar naar huis gelopen telefoon nummer gezocht weer terug gegaan. En opnieuw bellen
Bij 2e gesprek dacht ik ik ga dit gesprek opnemen.
Dus ik heb gevraagt of hij het een probleem vond als ik gesprek opnam.
Vond hij geen probleem en daarna werd ik uiterst vriendelijk behandeld.
Hij stelde zich kurrig voor, kwam zelf met allemaal voorstellen (Wat ze normaal nooit deden)
Krijg nu komende 2 maanden 20% korting en er komt iemand bij mij kijken hoe goed de dekking is.
En mocht de dekking dan nog niet goed zijn en niet verbeterd kunnen worden kan ik mijn contract ontbinden
Nu alleen nog brief sturen naar t-mobile in hoop kosten voor klanteservice terug te krijgen
Het is toch belagelijk dat hun problemen hebben en wij daarvoor moeten betalen als we klante service moeten bellen
Ik switch weer terug naar GPRS + Wifi. Nog maar 1,5 maand voor mijn contract is afgelopen
Heb vandaag ook geen internet meer op mijn 3GS. Staat wel een mooi 3G symbool bovenin maar er gebeurt niks. Dacht dat dit aan iOS4 update lag maar blijkbaar is er weer een storing ?s3n schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 11:22:
Net even getest op kantoor. Wel 3G, maar geen data over de lijn te krijgen.
Ik switch weer terug naar GPRS + Wifi. Nog maar 1,5 maand voor mijn contract is afgelopen
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Ik heb het nu even gedaan. Maar handig is het niet:Tourniquet schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 13:58:
iPhonegebruikers, sturen jullie ook rapporten van de app NetwerkRadar door wanneer er geen internet is?
1) App downloaden
2) 3g aan en wifi uit
3) App starten, kan instellingen niet saven want geen werkende 3g
4) 3g uit en wifi aan
5) App starten en instellingen saven
6) 3g aan en wifi uit
7) App starten en dan een minuutje wachten tot hij een locatie heeft gevonden.
9) melding verzenden
Ja... maar soms duurt het zoeken naar een locatie wel heel erg lang (of totaal niet). Verder, waar gaan de gegevens precies heen en wat gebeurd er mee?Tourniquet schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 13:58:
iPhonegebruikers, sturen jullie ook rapporten van de app NetwerkRadar door wanneer er geen internet is?
Ze zeggen het aan de provider door te geven. Locatie heeft ie bij mij wel in een seconde of 5 gevonden.hemiparo schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 14:09:
[...]
Ja... maar soms duurt het zoeken naar een locatie wel heel erg lang (of totaal niet). Verder, waar gaan de gegevens precies heen en wat gebeurd er mee?
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Het was bij mij sinds dat bericht goed, tot vandaag. Weer problemen met dataverkeer en bellen/gebeld worden..oisyn schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 18:13:
[...]
Inmiddels (wederom 2x achter elkaar) een excuus-smsje van T-mobile gehad, met de mededeling dat alle problemen zijn opgelost. Op zich kan ik inmiddels ook weer gewoon fatsoenlijk bellen en gebeld worden. Hopen dat dat ook zo blijft
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Iemand bekend met een goede tool waarmee je ook met WM dit soort gegevens automatisch kan verzamelen?Tourniquet schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 13:58:
Hier een 3GS aanwezig maar ook een HD2, lijkt me fijn voor beide nummers makkelijk een log te hebben.
Anoniem: 363961
Eerst beloofden ze binnen 4 dagen te reageren, later werd dat eind Juni. Lijkt me dat ze nu toch de eerste mensen wel eens bericht moeten hebben over de mogelijke vergoeding?
* hemiparo voelt zich machteloos, onbegrepen en raakt steeds gefrustreerder!
[ Voor 3% gewijzigd door hemiparo op 23-06-2010 12:41 ]
Heb de telefoon nu op GSM modus staan, ben er absoluut niet blij mee. Als dit nog even duurt voeg ik me bij de klagers
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Dit topic is gesloten.