Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 67 Laatste
Acties:
  • 454.610 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Linkje van die "gespiegelde Ray-Ban" is 99% zeker deze
Heb m zelf ook, en is volgens mij een van de meest verkochte daar :)

Als het goed is komt over een paar dagen de SKU:22841 binnen (jou bovenste foto's)
Hoop dat het wel een beetje een verschil maakt qua zicht?
Want vind de 22856 wel erg donker (en is ook niet polariserend)

[ Voor 30% gewijzigd door SmiGueL op 17-06-2011 20:18 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-04-2024
Heb al een hoop Ray-Bans aangeschaft, zowel wayfarer's als aviators maar vaak zijn ze nogal breed. Weet iemand een smalle (MERK) zonnebril uit china?

[ Voor 3% gewijzigd door PixellBox op 20-06-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Is het gek als ik het een beetje zielig vind als mensen namaak spullen kopen? Waarom moet er per-se Ray-Ban op staan? Als je dat wilt moet je er ook voor betalen. Als je daar het geld niet voor (over) hebt zijn er genoeg alternatieven die er net zo uit zien als Ray-Bans. Om nog maar niet te beginnen over hoe goed die dingen voor je ogen zijn...

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoteldebotel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-04 18:46
SmiGueL schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 20:13:
Linkje van die "gespiegelde Ray-Ban" is 99% zeker deze
Heb m zelf ook, en is volgens mij een van de meest verkochte daar :)

Als het goed is komt over een paar dagen de SKU:22841 binnen (jou bovenste foto's)
Hoop dat het wel een beetje een verschil maakt qua zicht?
Want vind de 22856 wel erg donker (en is ook niet polariserend)
Is idd die link :)

De gepolariseerde is echt een prachtige zonnebril voor het geld.

Wel had ik even pootjes voor je neus wat naar binnen moeten buigen.

Hij is inderdaad een stuk lichter om door heen te kijken dan de gespiegelde.
Ook is de gepolariseerde 2cm kleiner in diameter per glas.
PixellBox schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 20:22:
Heb al een hoop Ray-Bans gekock, zowel wayfarer's als aviators maar vaak zijn ze nogal breed. Weet iemand een smalle (MERK) zonnebril uit china?
Er is wel degelijk verschil qua grote met de Aviators op DX bijvoorbeeld.

De gespiegelde is 16cm in diameter; dit is te groot voor mijn gezicht.

De andere zijn 14cm in diameter; dit scheelt een stuk en het past perfect.

Je zal dus eens voor de grap moeten opzoeken hoeveel inch of centimeter je glazen zijn in diameter, en dan naar een kleiner model zoeken op DX.
De maat staat er namelijk ook bij.

[ Voor 28% gewijzigd door Hoteldebotel op 17-06-2011 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:26
Is het gek als ik het 'zielig' vind dat jij dat 'zielig' vind? Ik vind het juist 'zielig' als mensen juist perse een merknaam ergens op willen hebben en vervolgens niet zoveel om de kwaliteit geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Melkunie schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 21:57:
Is het gek als ik het 'zielig' vind dat jij dat 'zielig' vind? Ik vind het juist 'zielig' als mensen juist perse een merknaam ergens op willen hebben en vervolgens niet zoveel om de kwaliteit geven.
Dat is toch wat ik noem? Mensen willen per-se Ray-Ban er op hebben staan maar willen minder dan een tiende van de prijs betalen, ongeacht het effect op hun ogen van die Chinese rommel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:26
Ik bedoel precies het tegenovergestelde. Mensen willen perse Ray-Ban er op hebben staan terwijl ze voor veel minder dezelfde kwaliteit kunnen hebben. En daarvoor hoef je niet iets uit China te halen. Zo'n Ray-Ban van 150 euro is 30 euro zonnebril, en 120 merk.

Zo'n Chinees ding zal zeker kwalitatief minder zijn, maar wint het (/kan het winnen) op prijs-kwaliteitverhouding met lichtjaren verschil.

[ Voor 21% gewijzigd door Melkunie op 17-06-2011 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Melkunie schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 22:20:
Ik bedoel precies het tegenovergestelde. Mensen willen perse Ray-Ban er op hebben staan terwijl ze voor veel minder dezelfde kwaliteit kunnen hebben. En daarvoor hoef je niet iets uit China te halen. Zo'n Ray-Ban van 150 euro is 30 euro zonnebril, en 120 merk.
Als mensen er zo over denken heb ik daar geen problemen mee. Maar waarom willen ze dan bij hun zonnebril dan toch dat merkje er op hebben zitten? Koop dan gewoon voor €15 een brilletje bij de Kruidvat. Je gelooft toch echt niet dat wat een anoniem bedrijfje in China in elkaar flanst voor een paar Dollar van dezelfde kwaliteit is als een echte Ray-Ban?
De horloge-industrie heeft eens een campagne gehouden: 'Fake watches are for fake people'. Hetzelfde geld imo ook voor andere producten.

@hieronder: Leuk als dat een goede bril is, maar doe dan niet stoer met een merkje maar koop gewoon zo'n zonnebril in China waar geen merkje op staat.

[ Voor 34% gewijzigd door fsfikke op 18-06-2011 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoteldebotel
fsfikke schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 22:26:
[...]
Als mensen er zo over denken heb ik daar geen problemen mee. Maar waarom willen ze dan bij hun zonnebril dan toch dat merkje er op hebben zitten? Koop dan gewoon voor €15 een brilletje bij de Kruidvat. Je gelooft toch echt niet dat wat een anoniem bedrijfje in China in elkaar flanst voor een paar Dollar van dezelfde kwaliteit is als een echte Ray-Ban?
De horloge-industrie heeft eens een campagne gehouden: 'Fake watches are for fake people'. Hetzelfde geld imo ook voor andere producten.
Voor 5 - 10 euro heb ik toch echt een betere / mooiere kwaliteit zonnebril (gepolariseerd + UV400) gekocht uit China, dan dat ik bij het kruidvat kan kopen voor dat geld.

Dit is zowiezo een nutteloze off-topic discussie die hier niet thuis hoort.

[ Voor 8% gewijzigd door Hoteldebotel op 17-06-2011 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-04 22:20
M'n tweede dealextreme is een stuk sneller binnen dan de eerste. Waar de eerste keer nog een iPhone-batterijlader drie weken onderweg was, ging het de tweede keer in minder dan twee weken. Was even bang dat ik ze niet op tijd zou ontvangen voordat ik naar Rock Werchter zou gaan.
Besteld: 05-06
Verzonden: 10-06
Ontvangen: 18-06 bij tweede bezorgpoging door TNT

Bestelde producten:
  • YM-217 USB Rechargeable Portable MP3 Music Stereo Rich Bass Speaker with SD/USB (3.5mm Jack)
    Hierover ben ik redelijk tevreden, geluidskwaliteit is prima zo op het eerste gehoor. Nu even aan de lader, hopelijk is het daarna wat beter. Volume valt nog wel een beetje tegen.
  • Full Range 0.7" LCD FM Transmitter with IR Remote + Car Charger for iPhone 3G/4
    Zeer eenvoudig in te stellen met een + of - knop. Zo kun je elke frequentie kiezen.
  • USB Data Charging + 3.5mm Line Out Docking Station with USB Cable for iPad - White
    Eenvoudige iPad-dock. lijkt stevig genoeg, echter een iPod in portrait is wel misschien toch aan de zware kant voor deze dock.
  • AA-Battery USB Emergency Backup Power and Charger Pack
    Dat deze apparaatjes niet in Nederland worden verkocht. Een 4-pack batterijen erin en een USB-female stekker eraan. Handig als je je telefoon wilt opladen als er geen stroom voor handen is.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelfrikandel
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-04 23:34
Dima_2005 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:52:
Ik heb net mijn Dr. Dre oortjes gekregen van DX. Moet zeggen: WOW, wat een super-geluid. Verpakking was misschien goedkoop, maar verpakking ging toch meteen de vuilbak in :)

Allesinds: een aanrader, ik heb zo'n geluid enkel gehoord bij hele dure headphones (+200€)...
Zeker niet verkeerd voor het geld, maar ik vind het geluid nou ook weer niet zo super.
Zeker de hoge tonen zijn bij mij zeer fel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nerz101
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Een vriend van mij heeft onlangs wat Camping & Survival spul gehaald bij DX, een mes van een euro of 5 en de kwaliteit was gewoon goed! Verder nog zo'n staafje om vonken mee te maken, was ook gewoon goed.

Ik was echt verbaasd over de prijs/kwaliteit, leuke site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
[...]

@hieronder: Leuk als dat een goede bril is, maar doe dan niet stoer met een merkje maar koop gewoon zo'n zonnebril in China waar geen merkje op staat.
Ben ik niet met je eens, zoals eerder beschreven heb ik al heel wat (merk) zonnebrillen uit china in m'n handen gehad (ja ook op m'n hoofd). Een Ray Ban met alle accessoires voor 4 euro is gewoon geen geld, plus het feit dat de zonnebril ook nog eens licht tegenhield. In Nederland ben je vaak meer dan 4 euro kwijt voor alleen een zonnebril (zonder poetsdoek, hardcase etc.)

Ook jou verhaal over ''slecht voor je ogen'' klopt niet helemaal. Laatst heeft iemand een replica oakley uit china bij een bril speciaalzaak laten testen, wat bleek? De bril beschermde wel degelijk tegen UV400 etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:34
[...]

wewt hier wil ik nog even op inspelen :P. Ik heb zelf in Shanghai een horloge gekocht een rado jubilee editie. Ik had zelf een andere van die serie en vond het wel wat hebben. voor 40 euro dacht ik een leuk horloge te hebben. en guess what?! Ik nam de fake mee naar mijn juwelier om er eventjes naar te kijken. Hij zei dat zelfs de schroefjes perfect overeen kwamen. en vroeg mij als ik nog een keer in China zou zijn 10 van zulke horloges mee te nemen om hier te verkopen :'). Ooh BTW het orgineel is 1000€+

De 'fake' doet het na 2 jaar nog prima!. en is ook nog niet van de echte te onderscheiden door bijv krassen. Mwah ik geloof niet zo in 'echte' horloges als zelfs een juwelier geen verschil ziet :')

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-04 09:33
Mijn tours zijn ook net binnen van Focalprice. Klinken errugg goed. Compleet netjes in doos etc. Boekjes, accesoires. Netjes! :). Ook niks van douana o.i.d. gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoteldebotel
Xaero schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 11:05:
Mijn tours zijn ook net binnen van Focalprice. Klinken errugg goed. Compleet netjes in doos etc. Boekjes, accesoires. Netjes! :). Ook niks van douana o.i.d. gehad.
Ik heb de "Sennheiser" cx300 besteld op Focalprice voor 15 dollar.

Kwam ik er 10 minuten achter dat 'ie bij Dealextreme 10 dollar was.

Anyway, ik heb gehoord dat je die oordoppen eerst een paar uur moet laten "inspelen" of iets, voordat ze echt optimaal klinken.

las ik toevallig in een paar reviews ( of het waar is weet ik niet )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-04 15:41
Zojuist een bij DX besteld kabeltje ontvangen. Was 17-6 verstuurd en vandaag, 21-6 dus al ontvangen. Echt extreem snel deze keer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286128

Hier ook, een zeer snelle bestelling weer binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
fsfikke schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 20:56:
Om nog maar niet te beginnen over hoe goed die dingen voor je ogen zijn...
Wat een onzin om te beweren dat zoiets "niet goed" voor de ogen zou zijn.
Er zijn genoeg mensen die nooit een zonnebril (kunnen) dragen.
Zou dat dan nog slechter zijn?

Ik ben het wel met je eens dat het kant nog wal raakt om een nep merk te dragen.
Hoewel dat misschien komt dat het mij echt niet interesseert wat ik op mijn neus heb.
(aangezien ik een bril heb, ben ik sowieso minimaal 300 euro kwijt)

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:51

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

B_FORCE schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 13:50:
Wat een onzin om te beweren dat zoiets "niet goed" voor de ogen zou zijn.
Er zijn genoeg mensen die nooit een zonnebril (kunnen) dragen.
Zou dat dan nog slechter zijn?
Wanneer je geen zonnebril draagt vernauwen je pupillen, waardoor er minder licht in je ogen komt. Wanneer je een donkere bril draagt die veel licht tegen houdt maar geen UV dan vernauwen je pupillen niet maar kan er wel meer UV je ogen in dan zonder bril.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
Nextron schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 14:43:
[...]
Wanneer je geen zonnebril draagt vernauwen je pupillen, waardoor er minder licht in je ogen komt. Wanneer je een donkere bril draagt die veel licht tegen houdt maar geen UV dan vernauwen je pupillen niet maar kan er wel meer UV je ogen in dan zonder bril.
Daar zou ik dan eerst wel even harde feiten van willen zien eerlijk gezegd.
Zou het zo erg zijn dat het inderdaad mogelijk ernstige schade kan opleveren, dan zouden namelijk zulke producten helemaal niet op de markt mogen

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28513

B_FORCE schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 15:38:
[...]

Daar zou ik dan eerst wel even harde feiten van willen zien eerlijk gezegd.
Zou het zo erg zijn dat het inderdaad mogelijk ernstige schade kan opleveren, dan zouden namelijk zulke producten helemaal niet op de markt mogen
In China is een quality check/pass anders (meer afwezig) dan hier. Google maar eens wat foto's over staar en zie wat er met je ogen kan gebeuren met een slechte zonnebril.

Alhoewel ik haast wel verwacht dat merendeel (nep of niet) wel gewoon UV400 bescherming bied. Zou ik niet altijd uitgaan van wat er bij een beschrijving staat of op het product zelf. DX (bijv.) is ook maar een verkopende partij die verder alles maar overneemt wat de leverancier hun toespeelt.

Hieronder een filmpje van een test met een heleboel zonnebrillen waarvan er 1tje tussen zat die geen bescherming bood.
YouTube: ‪Testing Sunglasses UV Protection‬‏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
Nou bij de HEMA kun je ook gewoon plastic troep kopen dat van dezelfde kwaliteit is.
Sowieso is glas/kunststof ook al behoorlijk UV remmend.

Ik vind het allemaal een beetje overdreven eerlijk gezegd.

(overigens zie ik liever een goed (medisch) rapport dan een of ander filmpje)

[ Voor 18% gewijzigd door B_FORCE op 21-06-2011 16:02 ]

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Het is zo dat men doorgaans aanraadt om enkel zonnebrillen te kopen die het CE keurmerk dragen. Echter is dat keurmerk niets anders dan de fabrikant die zelf aangeeft dat de zonnebril voldoet aan de normen. Met andere woorden: een malafide fabrikant kan zelf wat stickertjes inkopen en "CE" erop plakken. Hij is dan wel verantwoordelijk voor schade als gevolg van het niet voldoen aan de normen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378462

Gaan we weer een discussie voeren over het " Niet veilig " zijn van UV 400 bescherming.
Geloof dat deze discussie nu al 4x voorbij is gekomen.
Sorry,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:10
Als er namaak word geimporteerd en de douane stuurt een boete wie moet dan betalen? de gene die betaald heeft of de gene die het ontvangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378462

saveljos schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:56:
Als er namaak word geimporteerd en de douane stuurt een boete wie moet dan betalen? de gene die betaald heeft of de gene die het ontvangt?
Ontvanger,.. of je krijgt een brief met daarin staat dat het product in de container van de douane is beland.
Met een heel verhaal van sinterklaas erbij.
Afhankelijk van het product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-04 07:15
Xaero schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 11:05:
De mijne zijn ook vandaag binnen gekomen! Ik heb ze ook bij FocalPrice besteld, die van mij waren voor $2X.XX in de aanbieding. Tot nu toe moet ik zeggen dat er wel een lekker geluidje inzit, beter dan de in-ear oordoppen die ik laatst bij DealExtreme had gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:15
clonedonkey schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 13:44:
Zojuist een bij DX besteld kabeltje ontvangen. Was 17-6 verstuurd en vandaag, 21-6 dus al ontvangen. Echt extreem snel deze keer !
Mijn bestelling is 18-6 verstuurd, hopelijk krijg ik m'n spullen dan morgen! :)

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris98
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-04 19:55
Heeft focalprice ook ergens een manier om iets als "gift" te verzenden? en waar kan ik dit dan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266753

Ik wilde aan dit topic even toevoegen dat de laatste twee maanden er erg streng wordt gecontrolleerd op namaakproducten, ivm de zomerperiode en dit over het algemeen "peak" seizoen is voor import van neppe t-shirts, zonnebrillen, tassen, etc. Dus mocht je zoiets bestellen bedenk dan even dat deze maanden de pakkans groter is, al is over het algemeen het enige gevolg dat je je spullen kwijt bent, een boete komt vrijwel nooit voor omdat de bewijslast nogal lastig is.

Mensen die hun China Post RR........CN code langer dan 4 dagen op "Arrival at inward office of exchange amsterdam" zien staan kunnen ervan uitgaan dat er of een belasting moet worden betaald of dat de producten worden inbeslaggenomen.

Bij deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:34
tsjah zal idd best ja :'( best jammer. Maar was toch niet van plan om veel te bestellen. als je onder de 22 euro blijft kunnen ze je toch sowieso niets maken? qua heffingen? Innemen van nep spul kan ofcourse wel.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-04 12:29
http://www.dealextreme.co...cs-diy-45-piece-set-36203
Besteld 11/6, 16/6 shipped, vandaag: arrived! Snel hoor.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Oneerlijk zeg, ik heb op 5/6 wat besteld, op 10/6 verzonden en ik wacht er nog steeds op!1!!one1!1shift!einz!11!1!cos(0)

:+

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:47

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik heb zo'n grappig lockpick setje gekocht op de 7/6 en hij is vandaag binnengekomen (22/6), duurde deze keer wel lang. De kwaliteit is een beetje twijfelachtig, maar dat stond ook al in de reacties op de site. Maar toch, voor 4eu leuk om mee te kloten.

Mijn vorige bestelling was trouwens een ronde 7 poorts usb2.0 hub, was binnen 7 dagen binnen en de kwaliteit is prima (op een verbindingsdraadje na dat iets verder naar buiten komt dan zou moeten).

[ Voor 0% gewijzigd door Ircghost op 22-06-2011 00:50 . Reden: Alinea toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411852

als er dit staat bij je bestelling ( sinds 20 juni) departure from outward office of exchange, hoellang duurt het nog tot ik mijn bestelling heb? en is het in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:44
Anoniem: 411852 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 01:29:
als er dit staat bij je bestelling ( sinds 20 juni) departure from outward office of exchange, hoellang duurt het nog tot ik mijn bestelling heb? en is het in Nederland?
DealExtreme heeft wisselende snelheden, je kan daar niet op aan. Sommige zaken komen direct binnen, andere doen er langer over. Er zijn geen zekerheden hier. Gewoon wachten en wachten en wachten. Het komt wel binnen.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Admiral Freebee schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 15:59:

Echter is dat keurmerk niets anders dan de fabrikant die zelf aangeeft dat de zonnebril voldoet aan de normen.
Voor producten waarvoor een EU richtlijn volgens de "nieuwe aanpak" bestaat, geldt de verplichting van de CE-markering. Met de CE-markering geeft de producent aan dat het product voldoet aan de eisen van veiligheid, gezondheid, milieu en consumentenbescherming, zoals gesteld in de van toepassing zijnde EU richtlijnen. Producten zonder CE-markering mogen niet worden verhandeld op de Europese markt, ook al voldoen ze aan de eisen. Ook producten die buiten de EU zijn gemaakt, moeten voorzien zijn van een CE-markering alvorens ze worden toegelaten tot de Europese markt. Eigenlijk is de CE-markering een soort paspoort om toegelaten te worden tot de markt. [....] De CE-markering geeft alleen aan dat het product aan de gestelde minimumeisen voldoet en is daarom geen kwaliteitskeurmerk. Een speelgoedvlieger die voldoet aan de CE-markering voldoet aan de basisveiligheidseisen, maar hoeft niet per se goed te werken en is ook niet uitzonderlijk veilig. De CE-markering mag niet worden aangebracht op producten waarvoor dit niet wettelijk verplicht is gesteld. Afhankelijk van de veiligheidsrisico's gelden verschillende procedures. [....] In principe komt het erop neer dat, als de veiligheidsrisico's gering zijn, de producent zelf een verklaring mag afgeven dat het product voldoet aan de gestelde (EU-)eisen en via die weg de CE-markering mag aanbrengen op het product. [....] Voor producten met zware risico's is een officieel keuringsrapport nodig van een door de nationale overheid aangewezen instantie.
Mag toch hopen dat de EU (en de rest vd wereld) onze 'ogen' en diens blootstelling als een risico ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tc982 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:42:
[...]

DealExtreme heeft wisselende snelheden, je kan daar niet op aan. Sommige zaken komen direct binnen, andere doen er langer over. Er zijn geen zekerheden hier. Gewoon wachten en wachten en wachten. Het komt wel binnen.
heb jij het zelf ook gehad? maar in ieder geval heel veel bedankt voor uw reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:44
Anoniem: 411852 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 11:28:
[...]

heb jij het zelf ook gehad? maar in ieder geval heel veel bedankt voor uw reactie.
We all have been there. DealExtreme is zeer afhankelijk van zijn eigen stock en hoe snel andere leveren. Ook de post, omdat het gratis is deze met de laagste prioriteit, heeft zijn wisselende snelheden en heeft te maken met hoeveel containers ze kunnen verschepen.

Eens in europa gaat het razendsnel.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

tdw schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 00:42:
Oneerlijk zeg, ik heb op 5/6 wat besteld, op 10/6 verzonden en ik wacht er nog steeds op!1!!one1!1shift!einz!11!1!cos(0)

:+
En vandaag aangekomen :)
Anoniem: 411852 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 01:29:
Bij mij heeft-ie daar één week opgestaan.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tdw schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:31:
[...]

En vandaag aangekomen :)

[...]

Bij mij heeft-ie daar één week opgestaan.
oke :) bedankt ik heb mijn order staan sinds 2 juni. dus even hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl1p
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-03 13:42
Al massa's besteld bij DE...
Soms duurt het 4 weken, vanaf het punt dat het verzonden is, maar heb het ook al een paar keer rond de 9 dagen na verzending ontvangen! (GEK! :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

skateflip schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:37:
Al massa's besteld bij DE...
Soms duurt het 4 weken, vanaf het punt dat het verzonden is, maar heb het ook al een paar keer rond de 9 dagen na verzending ontvangen! (GEK! :D)
eerlijk gezegd heb ik er ook 4 orders, maar ben bang dat de douane mijn pakketjes heeft. daarom schrijf ik hier nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrambabo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Anoniem: 411852 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:42:
[...]

eerlijk gezegd heb ik er ook 4 orders, maar ben bang dat de douane mijn pakketjes heeft. daarom schrijf ik hier nu.
Ook al zou de douane je pakketjes hebben, je kan er toch niks meer aan doen. Enige wat je kan doen is wachten en dan wordt het vanzelf bezorgt of je krijgt bericht van de douane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nitrambabo schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:44:
[...]

Ook al zou de douane je pakketjes hebben, je kan er toch niks meer aan doen. Enige wat je kan doen is wachten en dan wordt het vanzelf bezorgt of je krijgt bericht van de douane.
maar je krijgt ze wel? ook als er fake spullen zitten zoals de studio beats by dre?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:08

Rmg

Anoniem: 411852 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:59:
[...]

maar je krijgt ze wel? ook als er fake spullen zitten zoals de studio beats by dre?
Dan krijg je iig een brief van de douane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:41
Anoniem: 411852 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 13:59:
[...]

Ik heb de tours wel gekregen, als t bedrag onder de 21 euro is kan je er wel van uitgaan dat je niks hoeft te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje

Aapje

Opel-beun
Had op 6-6-2011 had ik 3d-brilletjes besteld.
En afgelopen maandag binnen gekregen :)

Kortom, ze zijn soms wat rapper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rmg schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:01:
[...]

Dan krijg je iig een brief van de douane
Dit was vroeger wel zo, maar ik kan uit ervaring zeggen dat van de laatste 3 pakketten die zijn "verdwenen" ik geen bericht heb gehad en dit is inmiddels 2 maanden terug. Op 2 van de 3 tracking nummers kan je wel "held by customs" zien, op de andere helemaal niks.

Die beats by dre weet ik niet hoe erg ze dat vinden, misschien weten ze wel van niks? Dus die zouden wel door kunnen komen. Ander spul zoals zonnebrillen, horloges, tassen, etc. zijn serieuzer. Maar soms hebben ze het niet door en vragen ze je om een factuur te sturen met het aankoopbedrag, zodat ze de waarde kunnen bepalen. In dat geval betaal je 12,50 + 19% over het bedrag. Vooral lachen als je iets van 50 euro koopt er er dan nog eens 22 euro bijkomt, helaas, we wonen in een belastingland. In Australië mag je vrij importeren tot 1000AUD, zo'n 650 euro, mits het 'legaal' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
Gisten 11 Beats by dr dre en 10 Bose in ear besteld voor vrienden en familie. Nu maar hopen dat alles aankomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:53
PixellBox schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 21:03:
Gisten 11 Beats by dr dre en 10 Bose in ear besteld voor vrienden en familie. Nu maar hopen dat alles aankomt
Ik hoop dat je ze per stuk heb besteld, anders kun je van een koude kermis thuiskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
ja was een hoop geklik, maar ze zijn allemaal individueel besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:42

Mavamaarten

Omdat het kan!

Zonet een tweede PS2 controller to USB converter besteld voor mijn vriend, die wou er ook zo een :9
Benieuwd hoe lang DX er dit maal over gaat doen !

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelfrikandel
@ alle berichten hierboven een beetje;
er wordt dus meer gecontroleerd, maar is er, om wat voor reden dan ook,
een kleinere kans dat pakket word gecontroleerd wanneer via ems verzend?
Zou ook niet weten waarom, maar wil zelf 6 paar dre's halen,
en leek 3x2st via ems verzenden wel goede optie
any advice?! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*snip* dit is niet de bedoeling.

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 24-06-2011 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-04 11:33
Weet iemand of http://www.buyincoins.com...earphone-product-485.html zijn €25 waard is?
PixellBox schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 21:03:
Welke bose?

[ Voor 46% gewijzigd door remcoboy1479 op 23-06-2011 06:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik heb net iets besteld uit Hongkong via ebay, en kreeg van de verkoper een link toegemaild:

http://www.hongkongpost.c.../2011/20110616a/index.htm

Quote uit link:
Hongkong Post announced today (June 16) that due to strike action taken by the postal workers' union, all postal services (including Speedpost) to Canada are suspended until further notice.
Rare jongens die Hongkongnezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

zacht schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 08:22:
Ik heb net iets besteld uit Hongkong via ebay, en kreeg van de verkoper een link toegemaild:

http://www.hongkongpost.c.../2011/20110616a/index.htm

Quote uit link:

[...]

Rare jongens die Hongkongnezen.
Niet vreemd dat ze zichzelf (automatisch) indekken.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Laatst online: 25-04 23:53
Op 31/5 2x Beats By dr.Dre Solo besteld. Vandaag (23-6) opgehaald bij postkantoor en 2x 18,39 (12,50 Inklaringskosten + 5,89 BTW) moeten betalen!

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelfrikandel
krizzziz schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 18:09:
Op 31/5 2x Beats By dr.Dre Solo besteld. Vandaag (23-6) opgehaald bij postkantoor en 2x 18,39 (12,50 Inklaringskosten + 5,89 BTW) moeten betalen!
Waar had je ze vandaan? en hoe versturd? wel balen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelfrikandel
Nu 4 dre's besteld bij focalprice.
Nu maar zien wat ze wél en niet doorlaten :+

[ Voor 23% gewijzigd door Nelfrikandel op 24-06-2011 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
j3ffr3-y schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 19:39:
[...]

Waar had je ze vandaan? en hoe versturd? wel balen ;w
ehhh van Dealextreme en had de drop shipment and gifts service.....2 pakketjes in bubblewrap enveloppen.

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Had je ze ook los van elkaar besteld?
of waren ze alleen los verpakt van elkaar maar wel in 1 bestelling..

Wel toevallig anders dat ze jou net 2x eruit gehaald hebben..

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinooo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-02 21:17
Ik moet zeggen dat ik inmiddels een setje of 10 aan dr. dres heb besteld waarbij er ook paketten bijzaten met 5 stuks... allemaal zonder inklaren er prima doorheen gekomen met registered airmail.

zowel DX als FP. het is echt een gok :)

laatste bestelling was overigens binnen drie weken binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:15
Bij mij is ook alles binnengekomen gisteren! Zonder gedoe en inklaring! Orderbedrag was 42 dollar

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286128 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 12:43:
[...]

Doe ik sowieso even voor jou ;).
Maak wel even een korte review.
Nou, die review die gaat niet echt (meer) lukken zeg. Wat een gedoe/gezeik allemaal.

3 dingen besteld; Openbox S9, 7" navigatieset en een zaklampje. Totale waarde zo
rond de 240 dollar. Alles 'los' besteld zodat ik een verminderde kans heb op pakken.
Nu was ik helemaal blij / content dat het gewoon zonder problemen / betalen bij mij
is bezorgd gisteren. Wat blijkt;

- Openbox S9 is de grootste prut die je maar kunt kopen; afstandsbediening lijkt amper
te doen, tuner display zit scheef, reageert heel slecht

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZT9m7.jpg

- 7" navigatiesysteem; scherm geheel gebroken;

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Tmq52.jpg

Tja ach, dus nu net een bericht naar Dealextreme gestuurd en toch maar snel een
claim geopend bij PayPal voor de zekerheid, was namelijk bijna tegen de 45 dagen
aan :+.

Enfin; volgende bestelling. Ben op zoek naar goede oordopjes! Lees hier altijd wel
e.e.a., zelf gebruik ik nog steeds iPod-dopjes, waarvan 1 kant nu net stuk is gegaan.
Iemand aanraders qua dopjes? Die de moeite waard zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 24-04 16:03

Meneer iCy

swarma

Zo'n setje heb ik van de lidl voor 5 euro, alleen zonder de dopjes maar wel met kniptang :+

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
Anoniem: 286128 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:08:
Enfin; volgende bestelling. Ben op zoek naar goede oordopjes! Lees hier altijd wel
e.e.a., zelf gebruik ik nog steeds iPod-dopjes, waarvan 1 kant nu net stuk is gegaan.
Iemand aanraders qua dopjes? Die de moeite waard zijn?
De beats by dr dre tour van dealextreme (KLIK HIER VOOR LINK) slecht 8,70

Als je per-se de hard box wilt en een L shaped plug moet je die van Foclprice nemen. Betaal je een euro of 7 meer

[ Voor 36% gewijzigd door PixellBox op 24-06-2011 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
PixellBox schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:59:
[...]

Als je per-se de hard box wilt en een L shaped plug moet je die van deal extreme nemen. Betaal je een euro of 7 meer
Je bedoelt focalprice?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 24-04 16:03

Meneer iCy

swarma

PixellBox schreef op zondag 29 mei 2011 @ 13:27:
Hier alle ervaringen met de beats by dr dre tour: beats tour ervaring

Weet iemand tevens of de fake ps3 controllers van o.a. Dealextreme nog met de ps3 werken?
Volgens de ervaringen wel van dit product, maar ik trek toch nog mijn twijfels:

http://www.dealextreme.co...oller-for-ps3-black-42585

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
SmiGueL schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 20:47:
Had je ze ook los van elkaar besteld?
of waren ze alleen los verpakt van elkaar maar wel in 1 bestelling..

Wel toevallig anders dat ze jou net 2x eruit gehaald hebben..
Niet los van elkaar besteld, wel los van elkaar opgestuurd gekregen....

Gewoon dikke dikke pech denk ik dus!

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:41
[...]

Als je per-se de hard box wilt en een L shaped plug moet je die van deal extreme nemen. Betaal je een euro of 7 meer
Die van dealextreme krijgt hier veel vaker negatieve feedback dan de doppen van focalprice (heb ze zelf ook, heerlijk geluid.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoteldebotel
Deze "sennheiser" schijnt heel goed te zijn:

http://www.dealextreme.co...ne-3-5mm-jack-black-24913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Dank voor de feedback. Het 'liefst' zou ik wel van die iOS-like dopjes willen,
niet van die echte 'in-ears'. Maar goed, ze flikkeren er bij mij altijd uit ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-04 21:11
Voor iedereen die dingen uit china zoekt en ze het niet bij dealextreme te vinden zijn.. of gewoon te duur zijn daar. Kwam een leuke chinese webshops search engine tegen :9~
Standaard gesorteerd op laagste prijs... :7

Afbeeldingslocatie: http://chinaprices.us/img/mainlogo.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tokko1 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:31:
Kwam een leuke chinese webshops search engine tegen :9~
Dat snap ik, maar heb je er al wat besteld? Ervaringen?
Of moet dat nog komen? Bedrijf uit Rusland? Geverifieerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:07
Het is zo te zien alleen een search engine. Ik zie veel Sunsky dingen maar daar moet je apart dhl verzendkosten aan toevoegen dan wordt het wel weer heel duur. Wel leuk is het volgende item van Focalprice http://www.focalprice.com...20003000_Transparent.html versturen ze dat ding nu gratis, terwijl het $0,01 kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah een engine :+. Denk al, want ik vertrouw het allemaal niet zo snel.
Neemt niet weg dat ik ook niet zo blind ál die webshops vertrouw,
alleen DE,FP etc etc. Even kijken zo, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
Anoniem: 286128 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:48:
Ah een engine :+. Denk al, want ik vertrouw het allemaal niet zo snel.
Neemt niet weg dat ik ook niet zo blind ál die webshops vertrouw,
alleen DE,FP etc etc. Even kijken zo, thanks.
Jup, search engine only... :*)

Heb bij 9 vd 10 shops dingen besteld die hij geïndexeerd heeft. En als je een shop niet vertrouwd, google even en je vind echt tonnen met informatie over shops :)
pacificocean schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:38:
Het is zo te zien alleen een search engine. Ik zie veel Sunsky dingen maar daar moet je apart dhl verzendkosten aan toevoegen dan wordt het wel weer heel duur. Wel leuk is het volgende item van Focalprice http://www.focalprice.com...20003000_Transparent.html versturen ze dat ding nu gratis, terwijl het $0,01 kost?
Jups, duurt vaak wel monstelijk lang.. maar zijn genoeg 0.01 cent deals bij shops. Everbuying, dragonext hebben er volgends mij regelmatig een.

[ Voor 39% gewijzigd door tokko1 op 24-06-2011 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoteldebotel
http://www.focalprice.com...h_Box_Lighter_Silver.html

Leuk hebbedingetje voor 1 euro, heb je wel een flesje zippo peut hebben.

Weet iemand trouwens wat de status: "Posting" betekend? (registered airmail)

[ Voor 19% gewijzigd door Hoteldebotel op 24-06-2011 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Wachten tot het getransporteerd wordt naar een distributiecentrum, denk ik :)

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelfrikandel
pacificocean schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 16:38:
Ja, maar je moet wel bij een minimum order van $1 doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
http://www.focalprice.com...20003000_Transparent.html versturen ze dat ding nu gratis, terwijl het $0,01 kost?
Only the customers who registered within 30 days (also with email address confirmed) could have the chance to buy GS413T.
Hoteldebotel schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 17:05:
http://www.focalprice.com...h_Box_Lighter_Silver.html

Leuk hebbedingetje voor 1 euro, heb je wel een flesje zippo peut hebben.
Heeft FP/DX ook zippo peut? Hoe vul je die dingen? Aan lontding of flesje?

[ Voor 36% gewijzigd door remcoboy1479 op 24-06-2011 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoteldebotel
remcoboy1479 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 17:34:

Heeft FP/DX ook zippo peut? Hoe vul je die dingen? Aan lontding of flesje?
Nog niet gezien dat FP/DX zippo benzine heeft, moet je toch echt naar het postkantoor en zo'n flesje van 4 euro halen.
Als iemand weet waar je zippo peut voor een spot prijs op de kop kan tikken luister ik graag :)

Je kan er ook wasbenzine in gooien, werkt ook.

Moet je inderdaad in het gat gieten waar de "lucifer" in gaat.

Is wel een kek dingetje voor de BBQ :D

[ Voor 11% gewijzigd door Hoteldebotel op 24-06-2011 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
  • Laatst online: 18-04 11:47
Je kunt het beste Ethanol gebruiken!! stinkt niet en is beter voor het milleu:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-04 17:47
slabetje schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 18:10:
Je kunt het beste Ethanol gebruiken!! stinkt niet en is beter voor het milleu:P
en plus dat het goedkoop is bio ethanol 13,50 heb je 5 liter:P kan je genoeg zippo`s mee vullen denk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoteldebotel
NLMarcel194 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 18:18:
[...]

en plus dat het goedkoop is bio ethanol 13,50 heb je 5 liter:P kan je genoeg zippo`s mee vullen denk
Aaaah dat wist ik niet, heb hier nog 5 flessen van dat spul staan :D

EDIT:

En ik kan jullie melden dat bio-ethanol goed werkt als vervanger van Zippo peut.

[ Voor 45% gewijzigd door Hoteldebotel op 24-06-2011 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
Bio Ethanol kost bij de action 1,52 voor 1 liter. dus nog goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Ik vond het tijd voor een leuke waarschuwing in het topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
volgens mijn taobao agent is de kans dat je (namaak) spullen worden ingenomen vrijwel niet aanwezig met dhl, is dat waar?
frankly speaking DHL is near 99% safe, however, we still cannot 100% gurantee , please understand it. If you want to take lesser risk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

saveljos schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 20:43:
volgens mijn taobao agent is de kans dat je (namaak) spullen worden ingenomen vrijwel niet aanwezig met dhl, is dat waar?
frankly speaking DHL is near 99% safe, however, we still cannot 100% gurantee , please understand it. If you want to take lesser risk
Kan ik inderdaad bevestigen, mits op de buitenzijde van het pakket een duidelijk factuur met de waarde en inhoud zit, wordt deze niet opgemaakt, maar direct belast op het genoemde bedrag. Belasting betaal je met DHL dus vrijwel altijd, want als je er een bedrag van "$10" opzet maken ze hem gegarandeerd open om te kijken of dat wel klopt, maar ze zijn hier altijd vrij snel in, inklaring duurt meestal een paar uur en dan komt ie al door, dus DHL is zeker aan te raden, in tegenstelling tot TNT, UPS en FedEx (Vooral de laatste twee, TNT, de Express variant dus, is ook redelijk, maar vaak duurder qua verzendkosten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixellBox
Anoniem: 286128 schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 11:45:
[...]

[...]

Dank voor de feedback. Het 'liefst' zou ik wel van die iOS-like dopjes willen,
niet van die echte 'in-ears'. Maar goed, ze flikkeren er bij mij altijd uit ;(.
De apple oortjes (met mic): KLIK

slechts 1,90!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:52
Ik heb de Dr dre oordopjes besteld van dealextreme, komen deze gewoon door de douane?
Het bestel bedrag is 12 dollar totaal dus het moet geen problemen opleveren lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slabetje
Hoteldebotel schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 18:23:
[...]

Aaaah dat wist ik niet, heb hier nog 5 flessen van dat spul staan :D

EDIT:

En ik kan jullie melden dat bio-ethanol goed werkt als vervanger van Zippo peut.
Let er wel op dat Bio Ethanol goed brand, alleen de vlam is soms niet zichtbaar. Dat is het enige min puntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wat betekent dit? Komt van China Post website:
Tracking# Year Status Destination Last Location Date
RA119078614CN 2011 Passed China Customs NETHERLANDS GUANGZHOU 2011-06-23

Via de link die in mijn shipment mail van DX stond krijg ik:

item No. Year Status Destination Country Location Date
RA119078614CN 2011 departure from outward office of exchange NETHERLANDS GUANGZHOU 2011-06-23

Wat betekent dit? Dat de bestelling nog in China ligt? Volgens mij kan ik niet verder tracken dan via China Post (wat hierboven dus staat)? Passed China Customs en Departure from Outward Office of Exchange vind ik ook tegenstrijdig. Mij lijkt het, dat de Departure status betekent dat op 23 juni het pakket per vliegtuig naar Nederland is gegaan? 13 juni besteld btw (on ongeduldig :P).

[ Voor 46% gewijzigd door XeNeRgY op 25-06-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
XeNeRgY schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 11:47:
Wat betekent dit?
Tracking# Year Status Destination Last Location Date
RA119078614CN 2011 Passed China Customs NETHERLANDS GUANGZHOU 2011-06-23

Dat de bestelling nog in China ligt? Volgens mij kan ik niet verder tracken dan via China Post (wat hierboven dus staat)?

13 juni besteld btw.
Volgends mij komt het neer dat je product de chinese douane gepaseerd is en óf onderweg is naar Nederland, of op de stapel ligt om geshipped te worden. Dus dat je pakketje met ongeveer paar dagen/week bij jou thuis is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:40

M2M

medicijnman

Dat betekend dat je bestelling door de Chinese douane is en onderweg is naar Nederland. Duurt nog een dag of 6 hooguit voordat je het binnen hebt, in mijn ervaring tenminste.

edit: spuit11... ;)

[ Voor 6% gewijzigd door M2M op 25-06-2011 11:53 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dat idee had ik zelf ook al. Ben helaas nogal ongeduldig en heb een IR-USB ontvanger besteld die hier haast niet los te krijgen zijn. Vanwege het 'geweldige' weer buiten leek vandaag me een mooie dag om er mee te spelen. Weinig kans dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:40

M2M

medicijnman

XeNeRgY schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 12:15:
Dat idee had ik zelf ook al. Ben helaas nogal ongeduldig en heb een IR-USB ontvanger besteld die hier haast niet los te krijgen zijn. Vanwege het 'geweldige' weer buiten leek vandaag me een mooie dag om er mee te spelen. Weinig kans dus :)
Het enige wat je met DX moet hebben is geduld. En veel geduld ook. Dingen moet je daar niet bestellen als je aan een deadline vast zit. Ook al is die deadline een maand verderop. Het beste is om dingen te bestellen en vervolgens te vergeten dat je ze besteld hebt. Dan heb je jezelf een leuke verrassing gegeven :)

-_-

Pagina: 1 ... 51 ... 67 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten. Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen