Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 32 ... 46 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• risc16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-08 19:17
zo gisteren me sleeved kabels binnen gekomen helaas tijdelijk 1 zwarte ipv een groene maar het resultaat mag er wezen. nu nog me groene neon en blacklight voor me water cooling en het is voor een groot deel klaar

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/dn0wzo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PAPPLE
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-12-2024
@risc16: En dan nog een waterblock voor je GPU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• risc16
@papple de planning was om een ek waterblocks set te kopen en dan een los gpu blok erbij helaas afgelopen maand een onterechte boete gekregen voor rijden zonder gordel dus dat word verplaatst naar het nieuwe jaar. het is zeker nog wel de bedoeling een voledige loop in te bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catrov4rt
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-02-2023
risc16 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 15:05:
zo gisteren me sleeved kabels binnen gekomen helaas tijdelijk 1 zwarte ipv een groene maar het resultaat mag er wezen. nu nog me groene neon en blacklight voor me water cooling en het is voor een groot deel klaar

[afbeelding]
Ziet er mooi uit die groen gesleevde kabels :) Wat voor een behuizing is dat trouwens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• risc16
Corsair 800d echt super kast voor kabel management

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaerion
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

risc16 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 22:02:
Corsair 800d echt super kast voor kabel management
Dat ziet er zeker goed uit. Ik heb de CM HAFX,omdat ik de wat grovere look wel erg aantrekkelijk vind. Maar ik heb behoorlijk lang getwijfeld tussen een Corsair en die Cooler Master. Maar ik ben uiteindelijk ook niet ontevreden. Het is nog even een week of twee wachten op een nieuw MOBO, waarbij ik mijn zinnen heb gezet op de Crosshair V. Dan heb ik zo'n beetje waar ik op uit was, en kan ik langzaam aan ook een water cooling setje bij elkaar sparen. Dat wordt deels zelfbouw, en ben nu al wat materiaal aan het verzamelen. Want ondanks je eigenlijk alles kant en klaar kunt kopen, vind ik het toch wel erg leuk om er ook een eigen draai aan te geven.

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osseh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-08 18:46
Phaerion schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 22:20:
[...]

Want ondanks je eigenlijk alles kant en klaar kunt kopen, vind ik het toch wel erg leuk om er ook een eigen draai aan te geven.
dat vind ik dus ook inderdaad het mooie punt aan waterkoeling. je kan iedere set uniek maken door je eigen combinatie /kleur combo of wat je maar wilt. Om dan voor de standaard set te gaan verpest voor mij juist dat idee!

Ontopic: vette kleurcombo inderdaad! ben altijd dol geweest op de black/green combi maar hier komt het erg mooi uit! _/-\o_

R9 7900X, Asrock X670 PRO RS, AMD RX 6800, 3,5TB aan SSD, 32gb 5600mhz, custom WC, Silverstone HELA 850 , Thermaltake Core P5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio_UT
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-08-2021

Scorpio_UT

Computerwiz

Ryber schreef op maandag 10 december 2012 @ 18:09:
Ik ben rustig bezig met een watergekoelde 30x30x30cm ITX Cube te plannen :).
Zodra het ontwerp klaar is kan alles mooi naar de CNC bank!

Iemand nog tips of dingen die ik vergeten ben in mijn ontwerp tot nu toe?

[afbeelding]

Opslagruimte (3xSSD) zit overigens achter de pomp, boven de voeding, tegen de tussenplaat.
Ben je niet bang dat de pomp op je Ssd gaat storen.
Voor de rest ziet het er goed uit

JB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryber
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-07 17:28

Ryber

'Raaiber'

Zou het magnetisme van de pomp zo'n sterke invloed hebben op de SSD's dan?

Gelukkig nog genoeg ruimte in het ontwerp! Thx voor de tip!

Core i9 9900k // Nvidia RTX3070 // AOC AG352UCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Laatst online: 20:02
Ryber schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 13:03:
Zou het magnetisme van de pomp zo'n sterke invloed hebben op de SSD's dan?

Gelukkig nog genoeg ruimte in het ontwerp! Thx voor de tip!
Zoveel magnetisme geeft een pomp niet af tenminste als je er geen grote vijverpomp in hangt of een el-cheapo chinees geval. Als de pomp geschikt/gemaakt is voor gebruik binnen een pc hoef je hier niet bang voor te zijn.
Buiten dat SSD's zijn veel minder gevloelig voor magnetisme als een HDD, een SSD zal net zo "snel" kuren gaan vertonen als de omliggende hardware.

Waarom wil je eigenlijk 3 SSD's inbouwen? 2 stuks in RAID kan ik me nog wat bij voorstellen maar voor opslag zou ik een snelle sata-600 HDD erin zetten zoals een pricewatch: Seagate Barracuda 7200.14 ST3000DM001, 3TB

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryber
  • Laatst online: 30-07 17:28

Ryber

'Raaiber'

Gewoon met zicht op uitbreiding. Heb momenteel 2 SSD's (zie signature) en wil eventueel later nog een 3e (laptop)schijf bijkopen.

Alle 3,5 inch schijven die ik heb gaan extern op een server in huis

Core i9 9900k // Nvidia RTX3070 // AOC AG352UCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catrov4rt
Ik zit er ook nog aan te denken om een SSD te nemen voor mijn syteem. Draai momenteel Vista x64 maar die neem nogal wat ruimte in beslag. Iemand aanraders wat betreft prijs/kwaliteit/opslag etc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nef
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-02-2024

Nef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catrov4rt
Is dat voldoende voor een windows install + updates ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nef

Nef

Ruim voldoende. Kan je je meest gebruikte programma's er ook op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catrov4rt
Oke ik hou het in de gaten. Maar eerlijk gezegd zwaar boven mijn budget. Net baan verloren dus kan niet al te ruig zijn wat betreft aankopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nef

Nef

Voor windows is dit ook al voldoende
pricewatch: Crucial m4 CT064M4SSD2 64GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catrov4rt
Dat word wel heel krap aan lijkt mij. Maar ik zal het met de vrouw "bank" des huis overleggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:37
@ hierboven. Ik vond het ook al aardig krap worden. Heb zelf een OCZ vertex 2 60 GB gehad en dat was toch flink opletten. Met een 120 nog geen last van gehad ;)

[ Voor 11% gewijzigd door R0y. op 15-12-2012 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SibrenNass
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-04 20:20
R0y heeft gelijk ik heb ook een 60 gb ssd, en die zit op dit moment bijna vol, ik heb het bureaublad al op me hdd moeten zetten. Als je dus een ssd koopt neem een 120 gb of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

128 GB is wel voldoende mits je gewoon windows erop wil zetten en de updates en kan je ook nog wel 1 spel erop zetten de 64 GB lijkt me krap want daar zit je zo aan met alleen het systeem en dan nog al die updates .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercyfull_fate
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-10-2023
Ik heb aan mijn jaar oude 64gb ssd zat, heb er naast windows 7 en standaard programmas ook autocad en archicad opstaan en heb 37 gb over voor spellen ed.
Ik moet wel zeggen dat ik alleen belangrijke updates van windows instaleer en dingen als hybernation uitgeschakeld heb (hybernation zou bij mij 8 gb in beslag nemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
mercyfull_fate schreef op zondag 16 december 2012 @ 13:32:
Ik heb aan mijn jaar oude 64gb ssd zat, heb er naast windows 7 en standaard programmas ook autocad en archicad opstaan en heb 37 gb over voor spellen ed.
Ik moet wel zeggen dat ik alleen belangrijke updates van windows instaleer en dingen als hybernation uitgeschakeld heb (hybernation zou bij mij 8 gb in beslag nemen)
Ik had ongeveer hetzelfde met windows 8. Windows 7 kwam ik echt niet uit.. Dan mis je volgens mij aardig wat updates..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Ik kan het mis hebben maar dit is een topic over (case)modden en geen SSD aankoop topic...

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
Inderdaad, graag ontopic, de discussie over SSD hoort duidelijk niet hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-02 11:22
The Desk:

Afbeeldingslocatie: http://i589.photobucket.com/albums/ss333/TheMusicMaker001/1355930949800.jpg

Gemaakt uit verschillende stukjes hout dat ik nog over had van m'n deur, van m'n broers tafel en van andere builds. The Desk heeft een XSPC X2O RASA RX120 kit en een Magicool Slim Dual rad.
Dit in combinatie met een Rasa Black CPU Waterblock.
Het is nog niet helemaal klaar (geen poten en geen glas). De loop moet nog één L-connector hebben, dan kan ik het testen. Het heeft ook een uitschuifbaar toetsenbord/muis tray.

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-08 18:33
Zit dat niet erg oncomfortabel? Als ik zo'n dik bureau zou hebben dan waren mijn schouders of rug binnen de kortste keren kapot. Met mijn knieen tegen de onderkant en mijn schouders opgetrokken om fatsoenlijk te kunnen typen. Maar iedereen heeft zijn eigen manier om achter de pc te hangen natuurlijk :P

Ik ben bezig met een zerobudget HTPC. Ik had nog een 10 jaar oude medion pc staan, ooit gekocht bij de albert heijn, was een aanbieding. Specs:

1gb ram (origineel 512mb)
pentium 4 2.53ghz
seagate HDD (IDE) 120gb
Geforce 4 TI4200

Destijds was het een zeer strakke prijs voor toendertijd best goede hardware. In de loop der jaren heb ik dingen stapje voor stapje geupgrade totdat de boel was uitgefaseerd. Staat alweer een tijdje te verstoffen.

Eisen aan de HTPC:
Als het even kan mag het niks kosten, stil zijn, eenvoudig te bedienen, 720p af kunnen spelen op een fullhd tv (117cm) en op afstand vol te plempen met films foto's en muziek. Op afstand omdat de computer niet voor mij is maar voor mijn opa. Eventueel te voorzien van wat spelletjes die gestuurd kunnen worden met een draadloze logitech gamepad.

De software is Windows XP geworden icm XBMC, openelec wilde niet functioneren op deze setup. 720p afspelen wil nog net lukken, als het erg gortig wordt bijvoorbeeld volledig scherm wapperende blaadjes in beeld dan slaat ie wat frames over.

De bediening zal gebeuren met een afstandsbediening, kost $8,40 of iets meer dan 6 euro bij dealextreme, inclusief verzendkosten:
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/1z38mkh.png
Reviews zeggen redelijk goedkoop aanvoelende afstandsbediening maar doet verder wat ie hoort te doen.

Stilte is ook een eis en daar moest het een en ander voor gebeuren. De videokaart had stock zo'n klein ventilatortje op een plaatje metaal, dat was niet eens een koelblok te noemen. Gelukkig had ik nog een zalman vf700 alcu liggen, stof eraf geklopt en de fan verwijderd om er een passief koelblok van te maken.
Aan de zijkant van de behuizing komt een 120mm casefan met blauwe leds afkomstig van mijn antec lanboy (toen direct vervangen voor noctuafans die er overigens al een paar jaar in zitten en nog steeds extreem stil zijn) die half richting de videokaart blaast en half richting (passief zalman blokje) northbridge en cpu koeler. De cpukoeler is een arctic freezer 4. De voeding ventilator begon herrie te schoppen dus die heb ik open gewerkt en vervangen voor een zalman 80mm fan die ik ook nog had liggen.
Alle fans draaien op 5v, vrijwel onhoorbaar met gesloten behuizing.

Voor de hardeschijf heb ik een oude cdspeler open gewerkt en deze voorzien van een elastiek constructie om trillingen te dempen. Deze heb ik onderin de behuizing geschroefd.
De behuizing is niet origineel maar van een fujitsu pc met een mobo met ontplofte elco's. Ik heb de hardeschijf en floppy trays verwijderd.

Het geheel ziet er nu zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/rwntsn.png
papiertje ligt daar omdat er nog wat olie uit de fan druppelt, ik heb ze allemaal gesmeerd. Tot nu toe dus €6,36 uitgegeven voor deze 720p HTPC, niet slecht al zeg ik het zelf.
Nu is het wachten op de postbode en nog even een gat in de zijkant maken voor die 120mm fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
leecher schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 22:39:
Zit dat niet erg oncomfortabel? Als ik zo'n dik bureau zou hebben dan waren mijn schouders of rug binnen de kortste keren kapot. Met mijn knieen tegen de onderkant en mijn schouders opgetrokken om fatsoenlijk te kunnen typen. Maar iedereen heeft zijn eigen manier om achter de pc te hangen natuurlijk :P
Haha, neen, want daarom is er ook een toetsenbord tray die je kan uitschuiven :p
Is heel comfortabel hoor ;) Alleen de schermen zijn verhoogd (+ ik kan dan makkelijker typen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMitchie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-04 19:28
Kleine mod: ik heb m'n muis usb kabel gesleeved met paracord, geel. Foto's volgen maar de oplaadbare batterijen lopen wel erg snel leeg...
Afbeeldingslocatie: http://i1336.photobucket.com/albums/o655/Just_Michelkok1/1356463132062_zpse7369ff3.jpg
Zoals belooft, de foto. Andere foto's staan op mijn photobucket

[ Voor 47% gewijzigd door JustMitchie op 25-12-2012 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-08 00:54
Afbeeldingslocatie: http://zynexuniverse.com/img/images/2012/12/28/Ibfmo.th.jpg

Onderdeel van mijn xbox mod. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rohaantje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-01 10:56
Ik was t zat om elke keer achter mijn pc te moeten kruipen om mn usb 3.0 poorten te kunnen gebruiken.
Dus heb ik dit ding hieronder gesloopt en dat in het frontje van mijn 3,5' gat gebouwd.
Afbeeldingslocatie: http://i01.i.aliimg.com/img/pb/775/606/411/411606775_365.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2zthamh.jpg
De afwerking is niet top maar t werkt prima!!(in t echt ziet het er netter uit)

Gebruik je software voor de volle 100%!!! Daar is het voor bedoeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Laatst online: 06-08 11:23

Fordox

00101010

ah nice, het ziet er nog niet eens zo slecht uit :)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Laatst online: 14-08 00:54
Zo eindelijk af :p:
Het is een falcon moederbord maar met de nodige modificaties is de max temp van de gpu nu 60 graden na 3 uur far cry 3 spelen.

Afbeeldingslocatie: http://zynexuniverse.com/img/images/2012/12/30/kotmV.th.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-08 15:06
Even een vraagje,

Ik wil de binnenkant van mijn kast binnenkort onderhanden nemen, maar het enige wat de kleurstelling gaat verzieken is de kleur van de printplaat van mijn videokaart, de rooie 7850 royalqueen van club3d.
Nu heb ik een backplate gezien van EK

Nu staat er bij: This backplate is guaranteed to be compatible only with AMD reference design Radeon HD 7850 graphics card in combination with any EK-FC7850 series water block.

Is deze dus alleen te gebruiken icm het koelblok? en niet los als backplate? ik dacht namelijk zo de kleur te kunnen verdoezelen. Als dit niet kan weten jullie hier dan misschien andere oplossingen voor naast het kopen van een andere videokaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMitchie
@kevindelange die backplate is niet voor een andere kaart dan met de standaard layout van AMD, dit omdat sommige fabrikanten de kaart layout ook onder handen nemen. Je moet dus een standaard AMD kaart halen. Of een MSI kaart, want die is zwart geloof ik.
En anders zou je wellicht (correct me if i'm wrong) met hittebestendige verf ook je kaart kunnen spuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falqoon
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-08 15:06
@Just_Michel

De backplate die ik linkte is sowieso complatible met de HD7850 RoyalQueen van Club3d, de kaart staat in de compatibility list. Mijn vraag is alleen, omdat er staat dat hij alleen te gebruiken is icm het koelblok, of hij toch niet gewoon los te bevestigen is, zonder het koelblok, omdat hij in principe gewoon geschroeft is. De kaart ga ik niet overspuiten, ook al zou dit kunnen. Dit lijkt me nou niet een effect van jawelste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-07 15:48

Singular1ty

EV Evangelist

De schroeven van de originele koeler moeten lang genoeg zijn om ook de backplate vast te kunnen zetten, dan werkt dit wel :) Kijk naar het PCB van je kaart en waar de schroefgaten zitten van het EK plaatje. Als je daar relatief lange schroeven hebt zitten voorzie ik geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-08 21:13

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Moet inderdaad gewoon kunnen, desnoods met wat plastic/rubberen spacers ertussen :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victorb
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-02-2024

Ik heb een simpele 7 volt fan controller gemaakt! Gemaakt van oude onderdelen en fan headers vanaf oude moederborden! :9

NAS Server build http://www.youtube.com/watch?v=kBYMVUNrvDY 3DFX Voodoo2 Sli Build introductie http://www.youtube.com/watch?v=5PAIUJCJHGM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Echt een fan controller is het natuurlijk niet, er valt weinig te controllen :P Je zet enkel het voltage terug :P

Maar leuk gedaan en handige oplossing met dat stukje kabelgoot eromheen. Je hebt me wel op ideeen gebracht om de draden bende vanaf de fan controller in mijn kast te organiseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victorb
Fan controller is tenminste lekker algemene naam :) en hij heeft 2 settings 12 en 7 :p En met een kort filmpje kan je een ideetje goed showen :) is tenminste duidelijker dan aleen een foto :)

NAS Server build http://www.youtube.com/watch?v=kBYMVUNrvDY 3DFX Voodoo2 Sli Build introductie http://www.youtube.com/watch?v=5PAIUJCJHGM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
12 Volt doe je standaard al dus :P Maar anyway leuk gedaan. Goed voorbeeld om bijv. een fansplitter te kunnen maken. Je moet er maar opkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

je kon met een 3 standen schakelaar ook een 5 volt optie toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victorb
Fordox schreef op maandag 07 januari 2013 @ 19:59:
je kon met een 3 standen schakelaar ook een 5 volt optie toevoegen.
Zit ook in mijn ideeen :) Zal der vast meer maken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08 13:02

India Sierra

Learn by failure

Ben momenteel bezig om een watergekoelde ITX pc te maken, ben alleen nog het wachten op de fitting van highflow, deze zijn in nabestelling. Heb wel al het een en ander kunnen doen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HF7rpl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nI4Npl.jpg

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:32
thehawk007 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:30:
Ben momenteel bezig om een watergekoelde ITX pc te maken, ben alleen nog het wachten op de fitting van highflow, deze zijn in nabestelling. Heb wel al het een en ander kunnen doen:

[afbeelding]

[afbeelding]
Hardware specs? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-07 23:44
Ik heb ook leuke mod-plannen met de coolermaster elite 120 advanced. Superleuk kastje en ook nog eens goedkoop.

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMitchie
Hier een wat minder kleine mod

Imposant at least
Afbeeldingslocatie: http://i1336.photobucket.com/albums/o655/Just_Michelkok1/IMAG0095_zpscda327bc-1_zps53fbf302.jpg

Bij daglicht, notice mijn custom window :) ik moet alleen ergens 50x50cm plexi vinden, en rubberen raamstrip (niet neophreen, dat is te stug)
Afbeeldingslocatie: http://i1336.photobucket.com/albums/o655/Just_Michelkok1/IMAG0097_zps6eb6c5cb.jpg

Iets donkerderedereder settings in de camera
Afbeeldingslocatie: http://i1336.photobucket.com/albums/o655/Just_Michelkok1/IMAG0099_zpsb6e5d1c6.jpg

Close Up
Afbeeldingslocatie: http://i1336.photobucket.com/albums/o655/Just_Michelkok1/IMAG0102_zpsbcc096fe.jpg

Nachtmodus, komt mooi de sleeving in uit.
Afbeeldingslocatie: http://i1336.photobucket.com/albums/o655/Just_Michelkok1/IMAG0104_zps64a6e5cc.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1336.photobucket.com/albums/o655/Just_Michelkok1/IMAG0105_zps2a720756.jpg

Halverwege sleeving, deze is gemaakt met m'n olympus, welke zoals te zien z'n fotodagen al wel geteld zijn...
Afbeeldingslocatie: http://i1336.photobucket.com/albums/o655/Just_Michelkok1/IMG_20121229_213952_zpsb637dc31.jpg

Rest van de foto's gemaakt met mijn HTC One V

Rechterzeikant
Afbeeldingslocatie: http://i1336.photobucket.com/albums/o655/Just_Michelkok1/IMAG0013_zps47bb961b.jpg

Hier ook te zien, mijn custom stekkerdoos met aan/uit tuimel schakelaars voor ieder stopkontakt
Afbeeldingslocatie: http://i1336.photobucket.com/albums/o655/Just_Michelkok1/IMAG0009_zpsfe6ac6a4.jpg

Lichtfoto
Afbeeldingslocatie: http://i1336.photobucket.com/albums/o655/Just_Michelkok1/IMAG0009_zpsfe6ac6a4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1336.photobucket.com/albums/o655/Just_Michelkok1/IMAG0038_zps4a253601.jpg

Is nog aardig bijgetrokken van mijn geel maak avontuur:
Afbeeldingslocatie: http://i1336.photobucket.com/albums/o655/Just_Michelkok1/1356462465857_zpsb88ebe40.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1336.photobucket.com/albums/o655/Just_Michelkok1/1356462465357_zpsa229a826.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1336.photobucket.com/albums/o655/Just_Michelkok1/IMAG0004_zps4e182ef5.jpg

Last, but not least: de muis, met sleeve:
Afbeeldingslocatie: http://i1336.photobucket.com/albums/o655/Just_Michelkok1/1356463132062_zpse7369ff3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra

India Sierra

Learn by failure

Hij moet nog gebouwd worden maar ik wacht alleen nog maar op de fittingen dus dit komt er in :

Asus maximus V gene met EK mosfet waterblock
i7 2600k met swiftech apogee hd
gtx 680 met EK waterblock
8 gb werkgeheugen luchtgekoeld
crucial m4 128 gb
1tb HDD
corsair as850 Psu
2x200mm radiator
swiftech mcp 665 met EK top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Just_Michel schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 13:52:
Hier een wat minder kleine mod

Is nog aardig bijgetrokken van mijn geel maak avontuur:
[afbeelding]
Dat staal met afgeschuurde geel erop ziet er stoer uit! Zit dat aan de binnenkant ofzo?

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYkOfOoL
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-03 16:57
Afgelopen dagen even lopen spelen met UV ledstrips :9~

Afbeeldingslocatie: http://img69.imageshack.us/img69/4487/20130103164539.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:28
noes schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 18:33:
[...]

Dat staal met afgeschuurde geel erop ziet er stoer uit! Zit dat aan de binnenkant ofzo?
Volgens mij was dat een niet zo geslaagde poging tot "schuren" met een opzetstuk van een boormachine. Nu is dat kast zwart gespoten als ik me niet vergis (fanatiek lezer van casemods, minder fanatiek in reageren) ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMitchie
noes schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 18:33:
[...]

Nee, dat was een mislukt idee. Ik wou de boel geel hebben, zoals ik had gezien bij een CIP Bumblebee (denk ik?) Waarbij het chassis geel was, dit was mij echter te veel werk en ik dacht: 'ik maak de zijkanten wel geel.' Nou, dat was iets te veel geel, echt lelijk. Daarna te hard weggeschuurd, maar nu is de kast weer toonbaar :)

Dagion had dus gelijk :)

Things to do zijn: 2 blauwe led strips bestellen. (zijn die allemaal dezelfde kleur blauw?)
en ik moet nog een nieuw aan uit knopje bestellen had deze in gedachte

Daarna ergens plexiglas vandaan toveren en een echt rubberen 2m strip, die heb ik nog niet tegengekomen.

[ Voor 1% gewijzigd door JustMitchie op 09-01-2013 09:15 . Reden: +1 voor Dagion ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikola2704
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-06 15:19
Een klein case mod die ik hier nog had liggen. Wilde de case weg gooien maar vind het zonde. Dus lekker liggen modden. Het gaat om een Silverstone Raven one

Zo zag die er eerst uit. :F

Afbeeldingslocatie: http://i1229.photobucket.com/albums/ee474/nikola2704/Raven%20one/488506_zps815a63dd.jpg

Nu zoiets:

SSD mod >:)

Afbeeldingslocatie: http://i1229.photobucket.com/albums/ee474/nikola2704/Raven%20one/IMG_20121008_204526_zps6f857301.jpg

voorbereiding case

Afbeeldingslocatie: http://i1229.photobucket.com/albums/ee474/nikola2704/Raven%20one/IMG_20121008_204442_zpsa776b2da.jpg

Afwerking :)

Afbeeldingslocatie: http://i992.photobucket.com/albums/af46/greedseed/DSC_0927.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1229.photobucket.com/albums/ee474/nikola2704/Raven%20one/DSC_0919_zpsac337652.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1229.photobucket.com/albums/ee474/nikola2704/Raven%20one/DSC_0923_zps2c3f73a6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i992.photobucket.com/albums/af46/greedseed/DSC_0913.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1229.photobucket.com/albums/ee474/nikola2704/Raven%20one/DSC_0929_zpscd780aa6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i992.photobucket.com/albums/af46/greedseed/DSC_0916.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i992.photobucket.com/albums/af46/greedseed/DSC_0935.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i992.photobucket.com/albums/af46/greedseed/DSC_0931.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i992.photobucket.com/albums/af46/greedseed/DSC_0934.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i992.photobucket.com/albums/af46/greedseed/DSC_0933.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door nikola2704 op 11-01-2013 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-07 15:48

Singular1ty

EV Evangelist

Clean! Ik vind persoonlijk het carbon net iets te, ben meer van de subtiele detaillering, maar dit resultaat mag er zeker wezen.

En weggooien zo'n case? You've got to be kidding me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:01

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik vind het niet eens een carbon look hebben :+ , en ja ik heb echt carbon gezien op rol, en als product in de hars dus weet hoe het eruit ziet.

misschien heb ik nog ergens pics ;)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCBaas
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-08 21:56
Waar is het 4e geheugenreepje gebleven? :+

[ Voor 15% gewijzigd door PCBaas op 09-01-2013 22:43 ]

5700X | RX 6600 | 4K 150Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikola2704
mrc4nl schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 22:40:
ik vind het niet eens een carbon look hebben :+ , en ja ik heb echt carbon gezien op rol, en als product in de hars dus weet hoe het eruit ziet.

misschien heb ik nog ergens pics ;)
Het is geen echte carbon, maar het is een carbon folie. Met dit case wilde ik niet echte carbon gebruiken. Dit is meer een voor proefje voor mijn nieuw build binnen kort.

En ja echte carbon is een stuk mooier, maar ook een stuk duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikola2704
PCBaas schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 22:42:
Waar is het 4e geheugenreepje gebleven? :+
Is niet van mij dit geheugen. Had geruild met een maat van mij tijdelijk om dat je dit geheugen veel beter kunt overklocken, en anders heb ik 2 kitjes van 8GB corsair GT, maar ze klocken niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:01

mrc4nl

Procrastinatie expert

nikola2704 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 22:50:
[...]

Het is geen echte carbon, maar het is een carbon folie. Met dit case wilde ik niet echte carbon gebruiken. Dit is meer een voor proefje voor mijn nieuw build binnen kort.

ik snap dat het plakfolie is, en t ziet erg nog best netjes uit ook (geen luchtbobbbels) maar de diagonale print is niet hoe echt koolvezel eruit ziet :P

van afstand heeft het er veel van weg:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/djf7qqnQRmZCnz992RgbpyEF/thumb.jpg
maar is bij een closeup toch echt geweven: (hier zit ook kevlar doorheen)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/med5QIxe2ZXjReIdNT7QEWtx/thumb.jpg

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikola2704
mrc4nl schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 22:59:
[...]

ik snap dat het plakfolie is, en t ziet erg nog best netjes uit ook (geen luchtbobbbels) maar de diagonale print is niet hoe echt koolvezel eruit ziet :P

van afstand heeft het er veel van weg:
[afbeelding]
maar is bij een closeup toch echt geweven: (hier zit ook kevlar doorheen)
[afbeelding]
Ik heb all eens met echte carbon gewerkt, en het verschil is er wel :*) maar met dit case wilde ook niet veel geld uit geven en zat vol scharten en blutsen, zelfs de front die in 3-4 stukken lag :D en toch liggen lijmen die PVC voorkant en om het niet te zien heb ik carbon gedaan, en ik kreeg de goesting om het helemaal te doen. Had toch nog carbon folie liggen, waarom dan niet.

Van niets naar iets moois, of toch voor de gene die carbon mooi vinden. Maar het is een feit. Folie kan niet aan echte vezel carbon tippen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Tof gedaan met die SSD's
die van mij trek k niet open voor zoiets :P
Sowieso een mooie mod zeg. ook met die lichtgevende strepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikola2704
marcel-o schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 23:43:
Tof gedaan met die SSD's
die van mij trek k niet open voor zoiets :P
Sowieso een mooie mod zeg. ook met die lichtgevende strepen.
Ja met die SSD'S is wel mooi, maar mijne garantie kan ik vergeten:D tenzij dat Corsair dit goedkeurt. Soms moet je in modding het risico nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marineII7
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-08 16:41
Het is echt heel mooi net dan oranje licht, vind alleen persoonlijk de kronkellijntjes die doorelkaar lopen helemaal niks

Maar de case is zelfs standaard prachtig, en zoals gezegt weggooien waarom? Er zijn genoeg mensen (waaronder ik) die wegkwijlen bij deze kast :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikola2704
marineII7 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 17:42:
Het is echt heel mooi net dan oranje licht, vind alleen persoonlijk de kronkellijntjes die doorelkaar lopen helemaal niks

Maar de case is zelfs standaard prachtig, en zoals gezegt weggooien waarom? Er zijn genoeg mensen (waaronder ik) die wegkwijlen bij deze kast :D
THX voor reactie. Het is een RGB led met controller op afstandsbediening, dus alle kleuren mogelijk :9

Hoe bedoel je met die kronkels door elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marineII7
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-08 16:41
Die lijntjes bij je 5.25 inch bays, alhoewel het met oranje (ja werr oranje :P) iets asiatisch uitstraalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMitchie
@nikola: die oranje lamp bij je frontpanel, is dat ccfl?

Ik moet weer wat kwijt: Na 2 weken mijn eerste android telefoon (HTC One V) en nu heb ik 'm geroot :)

[ Voor 48% gewijzigd door JustMitchie op 11-01-2013 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikola2704
Just_Michel schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 08:50:
@nikola: die oranje lamp bij je frontpanel, is dat ccfl?
Nope Is een RGB led strip van 20CM net zoals andere Leds in de case, dus je kan kiezen uit 1000 kleuren wat je wil hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMitchie
Licht het dan aan de foto, want het lijkt net 1 lamp te zijn :O wat kost dat? doe je die ook verkopen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikola2704
Just_Michel schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:19:
Licht het dan aan de foto, want het lijkt net 1 lamp te zijn :O wat kost dat? doe je die ook verkopen? O-)
Ik weet niet of het hier zomaar mag, of links naar andere winkels mag gezet worden. Maar zelf verkoop ik niets. Hier heb je alvast de links.

http://www.ledtuning.nl/c...Path=93&products_id=10023 ( RGB afstandsbediening )

http://www.ledtuning.nl/c...th=157_91&products_id=327 ( RGB Led strip )

Voor de rest is het gewoon aansluiten van u voeding naar sturing en van sturing naar LED ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMitchie
Ziet het er in het echt ook uit als een enkele lamp dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikola2704
Just_Michel schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:34:
Ziet het er in het echt ook uit als een enkele lamp dan?
Led blijft led als je er direct naar kijkt zie je species tussen de leds, als je een mat plexi er voor zet lijkt alsof het een tl/cfl lamp is, wat all iets mooier maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
nikola2704 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 22:50:
[...]

Bij de praxis hebben ze ook altijd van die folie, is dat hetzelfde spul? Zou er ook graag eens mee aan de slag willen. Ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikola2704
R0y. schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 19:20:
[...]

Bij de praxis hebben ze ook altijd van die folie, is dat hetzelfde spul? Zou er ook graag eens mee aan de slag willen. Ziet er goed uit!
Dit komt uit Belgie. 3m heeft dit en het noemt DI-NOC carbon fiber folie, en hier van Belgie is het Graficast of Grafityp. Ook all is het niet echte carbon, kost dit nog redelijk wat. Ik kan wel eens vragen wat de prijs is hier bij ons. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYkOfOoL
  • Laatst online: 02-03 16:57
Bij Www.Ultimatetuning.nl hebben ze ook carbon folie en vinyl en zo en nog meer zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra

India Sierra

Learn by failure

Dan eindelijk alles in mijn cooler master elite 120 advanced gepropt. Enig modwerk voor de radiator was nodig aangezien hij anders geen airflow kon hebben is er dus een heel stuk uit de top weg gezaagd. Reservoir was 2 gaatjes boren, stelde niet zo veel voor.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5R2Yjl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uoeq3l.jpg

Maar dan het grote struikelblok.

Ik dacht dat het moederbord het makkelijkste zou zijn, zijn immers maar wat schroeven. Het bleek anders te gaan. Het moederbord (Asus maximus V gene, micro-atx) bleek niet te passen, zowel in de lengte als de breedte niet. Breedte was geen probleem, HDD Cage eruit en dat paste. Alleen was het dus ook de lang, uiteindelijk maar de sidepanel kapotgezaagd zodat het moederbord nu doodleuk de kast uit steekt. Opzich heb ik er geen probleem mee, alleen ben ik bang i.v.m. met het aanraken van het moederbord. Heb er nu tijdelijk een stukje karton omheen gedaan, maar ik wil iets voor langere termijn. Ik krijg echter niets verzonnen. Want naast het beschermen van het moederbord moet het ook iets van stevigheid geven, ik heb namelijk een hoekprofiel van de kast weg moeten zagen waardoor de "bodemplaat" nu aardig flexibel is. Iemand een idee?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bId9kl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Laatst online: 16-08 16:07

MikeVM

- Baloo -

neem eens wat meer fotos zonder karton?
dan ook van de kast binnenin, zo kunnen we wat meer zien, en meer info teruggeven..

een mogelijkheid is een materiaal zoeken, waar je een extra omkasting maakt voor je radiator en fans boven, en datzelfde materiaal om je moederbord maken, met extras bij, zodat het ook een functie heeft. bijvoorbeeld daar knopjes en een display in verwerken. USB poorten als die er nog niet zijn.. dergelijke dingen..

[ Voor 56% gewijzigd door MikeVM op 13-01-2013 20:45 ]

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra

India Sierra

Learn by failure

Ik zelf zat te denken aan een plexiglas buis oid er omheen maken die op zijn plaats weer vast zit aan de stevige punten van de case.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AteeRl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Om07cl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3Cb1Ll.jpg

Edit: 2x dezelfde foto

[ Voor 25% gewijzigd door India Sierra op 13-01-2013 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-08 14:53
nikola2704 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 21:59:
Een klein case mod die ik hier nog had liggen. Wilde de case weg gooien maar vind het zonde. Dus lekker liggen modden. Het gaat om een Silverstone Raven one
Nauw dan zit er nog wat moddingruimte in mijn Raven RV01

Ik moet zeggen ziet er zeer geslaagd uit mijn complimenten

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
thehawk007 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 20:54:
Ik zelf zat te denken aan een plexiglas buis oid er omheen maken die op zijn plaats weer vast zit aan de stevige punten van de case.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Edit: 2x dezelfde foto
Nah, gewoon een klein "doosje" van plexi maken en dan vastlijmen op je case, anders ook eens met alu proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMitchie
Ernstig... Zou het niet gewoon veel mooier zijn om een andere kast te kopen, waar het mobo wél in past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
Just_Michel schreef op maandag 14 januari 2013 @ 09:18:
Ernstig... Zou het niet gewoon veel mooier zijn om een andere kast te kopen, waar het mobo wél in past?
Wou net zeggen, niet om het een of ander maar dat neigt nogal naar beunen toe.
Knap passende kast kopen/maken of een passend ITX mobo maakt het geheel een stuk knapper :)

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra

India Sierra

Learn by failure

CDA441 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 23:54:
[...]

Nah, gewoon een klein "doosje" van plexi maken en dan vastlijmen op je case, anders ook eens met alu proberen :P
Zat ik ook aan te denken met dat plexiglas. Alu lijkt me wel veel strakker en steviger (als het dik genoeg is).
Just_Michel schreef op maandag 14 januari 2013 @ 09:18:
naaitsab schreef op maandag 14 januari 2013 @ 09:24:
[...]

Wou net zeggen, niet om het een of ander maar dat neigt nogal naar beunen toe.
Knap passende kast kopen/maken of een passend ITX mobo maakt het geheel een stuk knapper :)
Andere case kopen is iets voor in de zomervakantie, en ja dat beunen, ik ben ook maar een arme student :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikola2704
Dit noem ik modden :D Een moederbord die er normaal gezien niet in past er toch laten in passen. Doet me een beetje denken aan dit

Afbeeldingslocatie: http://i1229.photobucket.com/albums/ee474/nikola2704/horse-driving-car_zps8b69a425.jpg

Wat je kan proberen is het moederbord met 90° draaien, met wat aanpassing kan die er mooi in, zelf met watercooling er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Ook nog maar even mijn laatste project showen. Kreeg via mn werk een 15inch touchscreen in mn handen, daar moest natuurlijk iets mee gebeuren. En vond het altijd al irritant dat ik een muis en toetsenbord nodig had bij mn htpc..

Oude htpc;
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-W8etGNY0pus/TkLUp9WZdeI/AAAAAAAABTg/QT9F0L2X_nc/s720/IMG_4114%2520%2528Small%2529.JPG

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-d9rm5Znz6MY/TkLUp7fbgYI/AAAAAAAABTY/iwRo1kLo2wM/s720/IMG_4112%2520%2528Small%2529.JPG

En de nieuwe, Dvine kast (is hoger, was nodig ivm het nieuwe scherm), hdd water koelers zitten nu ook in de kast. Past allemaal maar net, maar ziet er imho wel netter uit.

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-wKaalCg4sB4/UPFle4yfylI/AAAAAAAAB40/G9A6nsWtLGM/s720/2012-10-23%252022.22.37.jpg

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-7cK7vI0Rh1w/UPR57YG7RKI/AAAAAAAAB5s/9qKfkyTxpMA/s720/2012-10-23%252022.23.01.jpg

Nu kun je dus een muziekje afspelen zonder eerst de tv aan te moeten zetten. En passief gekoeld met de 2 radiators dus lekker stil. Dual core amd'tje met 5tb aan hd's (4 stuks). MPC staat zo ingesteld dat hij video altijd full screen naar 2e scherm stuurd. Beeld en geluid loopt via hdmi naar pioneer en vervolgens naar beamer.

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

En de game pc is een tijdje terug ook onder handen genomen. Nu betere gpu (van 2xati5870 vapor-x naar 1x hd6990 naar gtx680) en wat nieuwe wc onderdeeltjes. Huge reservoir, andere pomp etc. Ook wat minder rommelig, ik doe niet aan perfecte kabel management, verander regelmatig van hardware en dan is dat gewoon niet practisch. Kast is een oude Coolermaster Stacker, waarvan het een en ander zwart gespoten is.

Oud (2x5870's):
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-yx0C_-U85rU/Trhupq9M0cI/AAAAAAAABeU/rwnkPQPWjVQ/s512/IMAG0941.jpg

Iets minder oud (hd6990):
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-YhRRZvbBDfo/TkLQ8LvJ8TI/AAAAAAAABS0/tk1PyX0rcgU/s512/IMG_4092.JPG

Huidig (GTX680), met een beetje stof :)
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-pRXM_2CQoC4/UPFld2tCquI/AAAAAAAAB4s/6m2ucBEJ5eM/s720/2012-06-17%252017.36.08.jpg

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Waarom die enorme res? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry H.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-10-2022
Mega res :)

Reviews: MSI GeForce GTX 760 2GB Twin Frozr Gaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMitchie
Ikzelf zou ook een immens grote reservoir nemen, omdat het dan langer zal duren om het water op te warmen. Immers duurt het langer om in 1 pan twee liter op te warmen dan om op dezelfde pan 1 liter op te warmen met dezelfde fornhuis stand en dergelijke.

Echter, ik heb geen verstand van waterkoeling...

Vanavond zal ik eventjes nog een foto maken van mijn gevlochten, gesleevede netsnoer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra

India Sierra

Learn by failure

nikola2704 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 16:25:
Dit noem ik modden :D Een moederbord die er normaal gezien niet in past er toch laten in passen. Doet me een beetje denken aan dit

[afbeelding]

Wat je kan proberen is het moederbord met 90° draaien, met wat aanpassing kan die er mooi in, zelf met watercooling er in.
Kom ik op hetzelfde probleem uit, moederbord is 9.6 inch x 9.6 inch dus even breed als ie lang is, dus als ik hem draai heb ik nog steeds hetzelfde probleem :P

Ben momenteel zoals anderen al voorgesteld hadden wat plexiglas aan het zoeken zodat ik er een "doos" om heen kan bouwen van plexiglas, dit maak ik dan onder de kast, aan de zijkant en aan de achterkant vast op een of andere manier, ik weet nog niet hoe, maar dat zie ik wel als ik er mee bezig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMitchie
thehawk007 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 09:25:
[...]
...
Ben momenteel zoals anderen al voorgesteld hadden wat plexiglas aan het zoeken zodat ik er een "doos" om heen kan bouwen van plexiglas, dit maak ik dan onder de kast, aan de zijkant en aan de achterkant vast op een of andere manier, ik weet nog niet hoe, maar dat zie ik wel als ik er mee bezig ben.
Wat misschien ook leuk is, als je goed bent met plaatstaal:
Een bol paneel maken, die aan de onderkant prima om je mobo past. In mijn gedachte wil het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra

India Sierra

Learn by failure

Just_Michel schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 09:32:
[...]

Wat misschien ook leuk is, als je goed bent met plaatstaal:
Een bol paneel maken, die aan de onderkant prima om je mobo past. In mijn gedachte wil het prima.
Heb ik ook al aan gedacht, maar ik heb geen beschikking tot materialen om het te buigen/bollen e.d. en daarnaast heb ik ook nog eens 2 linker handen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMitchie
Tja dan word het lastig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra

India Sierra

Learn by failure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Laatst online: 15-08 11:20
dan laat je iets 3d printen? genoeg middelen voor alleen even een practisch design maken....

daar is hier een heel forum voor en vast genoeg mensen die wel eens wat willen proberen....

[ Voor 36% gewijzigd door WeeDzi op 15-01-2013 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• India Sierra

India Sierra

Learn by failure

WeeDzi schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 09:45:
dan laat je iets 3d printen? genoeg middelen voor alleen even een practisch design maken....

daar is hier een heel forum voor en vast genoeg mensen die wel eens wat willen proberen....
Kan dat zo groot? Bijna 30 cm wordt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Laatst online: 15-08 11:20
kan bijvoorbeeld in 2 delen van 15 die je aan elkaar lijmt.....
dus ja kan wel

Bijv mooie druppelachtige vorm oid..... zoalsj e stuk karton maar dan net wat vloeiender :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sw333t
  • Laatst online: 10-08 09:40
thehawk007 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 09:25:
[...]
Kom ik op hetzelfde probleem uit, moederbord is 9.6 inch x 9.6 inch dus even breed als ie lang is, dus als ik hem draai heb ik nog steeds hetzelfde probleem :P
Anders 45 graden draaien? Enige waar je dan mee komt te zitten is de plaatsing van je voeding (hups, extern) en gpu (daar zijn risers voor) :P.

En anders een afdekking maken van aluminium (moet zelfs nog wel kunnen met 2 linkerhanden ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Vind het wel tof staan. Zit een ledje onderin waardoor het er lekker spacy uit ziet snachts :P En de koperen schroef dop was gekrast waardoor hij bijna gratis was, even schuren en polijsten en ziet er weer als nieuw uit.

Temperatuur maakt niet veel uit, scheelt nog geen graad idle. 100% belast zal het verschil groter zijn maar cpu komt nu niet boven de 45 graden tijdens het gamen dus vind het wel prima 8)

[ Voor 21% gewijzigd door intuliegend op 15-01-2013 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry H.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-10-2022
Zou die 2de kleinere rad veel temperatuur verschil maken?

Reviews: MSI GeForce GTX 760 2GB Twin Frozr Gaming

Pagina: 1 ... 32 ... 46 Laatste