Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363668

counter12 schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 09:36:
Kan iemand aangeven hoe goed of slecht de microfoon en het speakertje is bij een normaal telefoongesprek? Kan de ander je duidelijk verstaan en v.v.?
Geen klachten in een niet te rumoerige omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Wat een óngelooflijke afknapper dat BT niet werkt!! ik werk er dagelijks mee,maar lukt me niet een achtergrond/mp3/foto naar de Xperia mini pro te sturen én andersom ook niet!
Wat ik begreep(heb alles doorgelezen) ligt dat aan de software?belachelijk gewoon dat dit niet werkt,ik kocht hem gisteren,prima foon,werkt lekker snel,maar BT werkt niet! dan ga ik hem verkopen, zonder BT kan ik niet,zal wel n vrouwelijk trekje zijn al die plaatjes/ringtones/mp3 maar ik vind dat belangrijk om mijn foon persoonlijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Misschien deze app proberen? http://www.androlib.com/a...edieval-blueftp-qAFE.aspx

Of je emailt het gewoon naar je telefoon. Of je gebruikt Dropbox (www.dropbox.com) met de dropbox app om bestanden te delen tussen je pc en telefoon.

Niet gelijk opgeven dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:54
Momenteel heb ik een E61i, gister even bij MediaMarkt geweest om de mini pro in handen te hebben, wat een heerlijk toestel :) ik ben ondertussen wel overtuigd, maar weet nog niet waar ik hem moet kopen.. bij de Saturn kost 'ie 319 euro, via de pricewatch 268. (rood is nog goedkoper, maar veel websites hebben dit fout op de site staan, vaak is het de mini, niet de mini pro). Bestelsimpel of smartphonestunts.nl hebben geen hele beste beoordelingen.. Waar hebben jullie hem gekocht?

En over de 2.1 update, ik lees veel dat hij aan het eind van het jaar komt, maar volgens sommige komt hij weer in dit 3e kwartaal, wat klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Glitch schreef op zondag 25 juli 2010 @ 14:15:
Misschien deze app proberen? http://www.androlib.com/a...edieval-blueftp-qAFE.aspx

Of je emailt het gewoon naar je telefoon. Of je gebruikt Dropbox (www.dropbox.com) met de dropbox app om bestanden te delen tussen je pc en telefoon.

Niet gelijk opgeven dus ;)
oh nee! ik geef niet snel op,bedankt ik ga het proberen.
Heb BT filetransfer uit de market gedownload en foto's vanaf de mini pro gaan prima naar de pc maar andersom???
Ben er nog niet achter hoe ik dingen vanaf de pc naar de xperia krijg :(
Ik ga dat van jou ff bekijken dank je :>
Haha die van jou link is dus ook BT file transfer :)

Glitch? ik heb n achtergrond naar mijn foon gestuurd via email,maar wáár kan ik hem terugvinden??? bij de genomen fotos staat hij niet?? heb het achtergrondje wel gelijk opgeslagen als achtergrond maar het is geen gezicht! veel te veel pixels terwijl de afmetingen goed zijn,ik wil het achtergrondje dus op de foon opzoeken en hem aanpassen (als dat mogelijk is)

[ Voor 22% gewijzigd door rooie60 op 25-07-2010 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Laatst online: 23:23
rooie60 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 14:54:
[...]

oh nee! ik geef niet snel op,bedankt ik ga het proberen.
Heb BT filetransfer uit de market gedownload en foto's vanaf de mini pro gaan prima naar de pc maar andersom???
Ben er nog niet achter hoe ik dingen vanaf de pc naar de xperia krijg :(
Ik ga dat van jou ff bekijken dank je :>
Haha die van jou link is dus ook BT file transfer :)

Glitch? ik heb n achtergrond naar mijn foon gestuurd via email,maar wáár kan ik hem terugvinden??? bij de genomen fotos staat hij niet?? heb het achtergrondje wel gelijk opgeslagen als achtergrond maar het is geen gezicht! veel te veel pixels terwijl de afmetingen goed zijn,ik wil het achtergrondje dus op de foon opzoeken en hem aanpassen (als dat mogelijk is)
Je kan gewoon je mini pro aan de usbkabel hangen, eerste optie op de telefoon kiezen die verschijnt ("telefoon aansluiten" o.i.d.) en dan naar je sd card kopieren. Stuk sneller dan met bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ja dat heb ik inmiddels ook gedaan dank je,heb nu mijn achtergronden,mp3's etc op de xperia mini pro staan.
Enige wat nog niet wil lukken is een afbeelding(met de goede afmetingen) instellen als achtergrond.
Ja ik kan er 1 instellen als achtergrond maar als ik dan terug ga naar standby scherm zijn de pixels wel érg groot of ik hem nu bij snij of niet,géén gezicht!
Iemand vroeg dat hier in deze topic maar kreeg bevredigend antwoord,weet iemand hoe ik de achtergrond mooi krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-02 21:53

riffey#4

aka Beever#4

Is er een lijst met applicaties die NIET werken door het kleine scherm?

Ik ben erg benieuwd of Wikitude, Layar en Skyview er op draaien. Kan iemand dit beoordelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Laatst online: 09-07 14:38
Layar werkt er iig op. De andere 2 heb ik niet geprobeerd.

Wat ik vanochtend ineens zag: de "voorloop" 0 en 5 van de minuten indicatie zijn kleiner dan de rest van de cijfers. Het derde cijfer dus, zeg maar. De 1 heeft het iig niet, andere cijfers zal even kijken of die dat ook hebben.

Andere mensen hier last mee?

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

rscheper schreef op zondag 25 juli 2010 @ 14:45:
Momenteel heb ik een E61i, gister even bij MediaMarkt geweest om de mini pro in handen te hebben, wat een heerlijk toestel :) ik ben ondertussen wel overtuigd, maar weet nog niet waar ik hem moet kopen.. bij de Saturn kost 'ie 319 euro, via de pricewatch 268. (rood is nog goedkoper, maar veel websites hebben dit fout op de site staan, vaak is het de mini, niet de mini pro). Bestelsimpel of smartphonestunts.nl hebben geen hele beste beoordelingen.. Waar hebben jullie hem gekocht?

En over de 2.1 update, ik lees veel dat hij aan het eind van het jaar komt, maar volgens sommige komt hij weer in dit 3e kwartaal, wat klopt?
Heb de zwarte bij smartphonestunts besteld voor 269 Euro, op dat moment was hij daar het goedkoopst :)
Snelle service, dinsdags besteld, betaald via iDeal, donderdag pakketje in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-07 17:54

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ben.Hahlen schreef op maandag 26 juli 2010 @ 08:56:

Wat ik vanochtend ineens zag: de "voorloop" 0 en 5 van de minuten indicatie zijn kleiner dan de rest van de cijfers. Het derde cijfer dus, zeg maar. De 1 heeft het iig niet, andere cijfers zal even kijken of die dat ook hebben.

Andere mensen hier last mee?
Heb het wel eens gezien en het kan in ieder geval geen kwaad, tijd bleef lopen en er is niks raars gecrashed. Sinds ik ADW.launcher gebruik heb ik het trouwens niet meer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
rooie60 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 20:02:
Ja dat heb ik inmiddels ook gedaan dank je,heb nu mijn achtergronden,mp3's etc op de xperia mini pro staan.
Enige wat nog niet wil lukken is een afbeelding(met de goede afmetingen) instellen als achtergrond.
Ja ik kan er 1 instellen als achtergrond maar als ik dan terug ga naar standby scherm zijn de pixels wel érg groot of ik hem nu bij snij of niet,géén gezicht!
Iemand vroeg dat hier in deze topic maar kreeg bevredigend antwoord,weet iemand hoe ik de achtergrond mooi krijg?
Bluetooth werkt niet goed in Android 1.6. Dat gaat op korte termijn gefixt worden doordat er een update komt naar 2.1. Tenminste, dat is wat ik er van begrepen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ja dat van die BT had ik inmiddels begrepen,maar de achtergrondjes lukken niet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
Is er al ergens een fatsoenlijk hoesje voor te krijgen? Ik zie af en toe toch reviews of videos met een hoesje.. Is wel zo prettig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-07 18:22
Iemand een idee als je ADW launcher of advanced launcher gebruikt hoe je de widgets nog kan gebruiken? Zoals tijd, wifi snel inschakelen of uitschakelen.... vind die widgets wel handig maar die ben ik dus kwijt als ik 1 van die launchers gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Laatst online: 09-07 17:54

Pathogen

Shoop Da Whoop

B-Art schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 10:16:
Iemand een idee als je ADW launcher of advanced launcher gebruikt hoe je de widgets nog kan gebruiken? Zoals tijd, wifi snel inschakelen of uitschakelen.... vind die widgets wel handig maar die ben ik dus kwijt als ik 1 van die launchers gebruik.
Bij ADW.launcher: zoek een mooi leeg plekje uit en druk en houd vast totdat er een menuutje popupt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Thanks, dat ik daar zelf niet opgekomen ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
R2 schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 18:17:
Heb sinds kort de mini pro, echt een superleuk apparaatje.
Ik wil de app QuickSettings installeren, alleen wordt de code bij scannen niet herkend en kan ik hem ook in de market niet vinden, iemand enig idee hoe ik dit op mijn mini pro kan krijgen??
Als je in de market zoekt op alleen "quicksettings" dan vind hij hem wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59407

Weet iemand een app om bepaalde functies op genoemde tijden uit te zetten? Zo zou ik bijv. in willen stellen dat data en synchronisatie 's nachts vanzelf gedeactiveerd worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-07 17:08
rscheper schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 07:58:
Is er al ergens een fatsoenlijk hoesje voor te krijgen? Ik zie af en toe toch reviews of videos met een hoesje.. Is wel zo prettig :)
Heb het zelf ook nagevraagd bij diverse gsm winkels maar zei zeggen dat er voorlopig niets komt van sony ericsson zelf, alleen van die universele dingen die niet 100% passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-07 11:54

LDVC

Let's get it over with

Anoniem: 59407 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:39:
Weet iemand een app om bepaalde functies op genoemde tijden uit te zetten? Zo zou ik bijv. in willen stellen dat data en synchronisatie 's nachts vanzelf gedeactiveerd worden.....
Zoek eens in het toepassingen topic, daar worden verschillende alternatieven uitvoerig besproken. Bijvoorbeeld timeriffic, JuiceDefender en Locale.

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Laatst online: 09-07 14:38
Heeft iemand al een manier gevonden om het volume van het alarm omlaag te brengen? Heb al een paar dingen geprobeerd, maar lijkt niet echt te werken.
Ringvolume naar beneden werkt sowieso niet.

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LDVC schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 20:07:
[...]
Zoek eens in het toepassingen topic, daar worden verschillende alternatieven uitvoerig besproken. Bijvoorbeeld timeriffic, JuiceDefender en Locale.
Dank je voor de tip, juicedefender werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-07 10:02
is het al bekend wanneer de 2.1 update uitkomt voor deze mini pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dimocash schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 09:10:
is het al bekend wanneer de 2.1 update uitkomt voor deze mini pro?
Volgens mij niet precies, het derde kwartaal lees ik overal.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

Ben.Hahlen schreef op maandag 26 juli 2010 @ 08:56:
Kan iemand nakijken of Skyview en Wikitude er op kunnen draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M66B
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Wikitude werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
Anoniem: 59407 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 11:38:
[...]

Volgens mij niet precies, het derde kwartaal lees ik overal.....
ik las namelijk dat whatsapp als die uitkomt voor android hij minimaal 2.1 moet hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Ik heb nu een dag ADV launcher erop zitten, heb bijna niks aan staan. Tenminste zelfde als zonder ADV launcher, de accu gisteravond opgeladen, en nu al bijna leeg. Verbruikt die applicatie nu zoveel stroom??

Normaal kan ik wel een dag of 2 a 3 doen met de accu....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M66B
  • Niet online
Skyview is niet beschikbaar in de Nederlandse market.

Edit: maar misschien bedoelde je Google Sky Map. Die doet het prima.

[ Voor 20% gewijzigd door M66B op 28-07-2010 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

M66B schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 21:01:
[...]

Skyview is niet beschikbaar in de Nederlandse market.

Edit: maar misschien bedoelde je Google Sky Map. Die doet het prima.
Euh... Ja. Sorry voor de verwarring, ik dacht dat het Sky view heette. Bedankt voor t nakijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
taz3d_nl schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 19:11:
[...]

Heb het zelf ook nagevraagd bij diverse gsm winkels maar zei zeggen dat er voorlopig niets komt van sony ericsson zelf, alleen van die universele dingen die niet 100% passen.
En het x10 mini hoesje? De pro is maar ietsjes dikker toch?

SE geeft op hun site de IDC-23 en 24 en de ICE 40 als compatible aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbstew
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-03-2018
Ik vond qua hoesjes dit en dit, speciaal voor de pro gemaakt. Maar lijkt me nogal onhandig.
Daarnaast zijn er nog pouch-achtige varianten te vinden.

Voor de niet-pro is veel meer te vinden omdat er geen schuif-mechanisme op zit.

[ Voor 47% gewijzigd door dbstew op 29-07-2010 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Die tweede die je linkt vind ik anders zelf zeer passend voor de pro. Gewoon in een hoesje steken met omvouwklep voor het touchscreen gedeelte. Vouw de klep en je kunt het qwerty toetsenbord zo uitklappen. Voor ong. 20 euro inclusief verzenden niet eens zo gek. Dank voor het posten :) Zit er namelijk zelf aan te denken de mini pro in het rood te kopen en dan in zo´n hoesje te steken. Beschermt het ietsje wat je aan touchscreen hebt tenminste tegen sleutels in dezelfde broekzak e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbstew
Ja, alleen de pro is al vrij dik, en met zo'n hoesje nog een stuk dikker in je broekzak. Daarnaast is de flap zo groot en dat ziet er een beetje apart uit als je hem open hebt vind ik, ik heb mijn twijfels of dat nog lekker werkt in combinatie met het toetsenbord. Maar als je hem koopt lees ik graag hoe hij bevalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
Zelf hoef ik geen hoesje voor het toetsenbord, wil gewoon graag een hoesje zoals de nokia e66 heeft, dat de telefoon er uit moet om er iets mee te doen, het gaat me puur om bescherming..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:28
dbstew schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:41:
Ja, alleen de pro is al vrij dik, en met zo'n hoesje nog een stuk dikker in je broekzak. Daarnaast is de flap zo groot en dat ziet er een beetje apart uit als je hem open hebt vind ik, ik heb mijn twijfels of dat nog lekker werkt in combinatie met het toetsenbord. Maar als je hem koopt lees ik graag hoe hij bevalt!
Als je hem in je zak doet is een hoesje ook niet nuttig. Tenzij het een heel dun en glad hoesje is.
Maar dit soort mooie stevige hoesjes zijn juist handig voor als je de telefoon in je hand/schouder/rug/tas doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronim0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:49
Ik probeerde op de campus in te loggen op het wireless netwerk (eduroam). Helaas is dit niet gelukt, er is blijkbaar geen PEAP aanwezig op de X10 mini pro..
Weet iemand hoe ik dat kan verhelpen?

Verder ben ik uitermate tevreden met mijn pro, wat heerlijk typt het toetsenbord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
  • Laatst online: 09-07 13:20
Gister de Pro binnengekregen (los besteld en simlockvrij). simkaart erin en gaan... totat ik wilde SMS'en, hij vertuurt geen sms'jes. ik via instellingen naar SMS-centrum. daar was nog niets ingevuld. toen heb ik het nummer van de sms service van Hi! ingevuld en op gereed geklikt maar hij wil m niet onthouden!
weet iemand hoe ik dit op kan lossen?

[ Voor 4% gewijzigd door BlueSS50 op 30-07-2010 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:32

xon

voor iedereen LET OP LET OP!!

De Pro past NIET..ik herhaal..NIET >:) in de (passieve) autohouder van de mini. Soms staat het wel op sites maar dat is gewoon onzin en je bent het bokje als je hem koopt.

Brodit heeft op dit moment dus nog geen mini pro houder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbstew
BlueSS50 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 09:07:
Gister de Pro binnengekregen (los besteld en simlockvrij). simkaart erin en gaan... totat ik wilde SMS'en, hij vertuurt geen sms'jes. ik via instellingen naar SMS-centrum. daar was nog niets ingevuld. toen heb ik het nummer van de sms service van Hi! ingevuld en op gereed geklikt maar hij wil m niet onthouden!
weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
Ik had ongeveer hetzelfde, bij mij wou hij de APN gegevens niet onthouden, na even op internet zoeken bleek de enige oplossing om de firmware opnieuw te installeren. Dat gaat het makkelijkst in de support zone van de PC Companion software van Sony Ericsson.
Bij mij wou het daarna wel onthouden worden. Misschien dat bij het flashen van firmware in de fabriek iets fout is gegaan ofzo. :S Heel apart, maar ja het werkt dus ik zeur niet.

Wacht eerst even de reacties van anderen hier af, want ik had dus niet precies hetzelfde probleem, SMSen en bellen wou bij mij meteen, internet moest ik handmatig instellen en dat wou hij dus niet onthouden. (Heb ook niet Hi)

[ Voor 6% gewijzigd door dbstew op 30-07-2010 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
Oke.. ik heb iets vaags, heb het toestel sinds dinsdag, heerlijk toestel! enige rare, als ik hem op stil zet, en vervolgens mijn toestel bel hoor ik een vage ruis op de telefoon, alsof het een beltoon is die per ongeluk opgenomen is terwijl de telefoon in een broekzak zit ofzo..

Heel apart, want hij zou toch echt stil moeten zijn..

Het is anders. als iemand mij belt, terwijl het toestel op stil staat, hoor ik degene al praten, terwijl ik het gesprek nog niet heb geaccepteerd of heb geweigerd.

[ Voor 20% gewijzigd door rscheper op 30-07-2010 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbstew
@rscheper Wow dat is wel supervaag, ik las wel ergens iets dat zoiets perongeluk in je broekzak/tas kan gebeuren, en er is een aparte app voor om dat te voorkomen. Maar in die gevallen is wel perongeluk opgenomen... Wel heel apart als hij bij jou uit zichzelf opneemt. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
dbstew schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:21:
[...]

Ik had ongeveer hetzelfde, bij mij wou hij de APN gegevens niet onthouden, na even op internet zoeken bleek de enige oplossing om de firmware opnieuw te installeren. Dat gaat het makkelijkst in de support zone van de PC Companion software van Sony Ericsson.
Bij mij wou het daarna wel onthouden worden. Misschien dat bij het flashen van firmware in de fabriek iets fout is gegaan ofzo. :S Heel apart, maar ja het werkt dus ik zeur niet.

Wacht eerst even de reacties van anderen hier af, want ik had dus niet precies hetzelfde probleem, SMSen en bellen wou bij mij meteen, internet moest ik handmatig instellen en dat wou hij dus niet onthouden. (Heb ook niet Hi)
APN onthoud hij bij mij wel. en als ik een firmware update doe via wifi rechtstreekt op de telefoon dan zegt i dat ik de meest recente versie al heb!
wordt denk ik toch een keer met sony bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
dbstew schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:35:
@rscheper Wow dat is wel supervaag, ik las wel ergens iets dat zoiets perongeluk in je broekzak/tas kan gebeuren, en er is een aparte app voor om dat te voorkomen. Maar in die gevallen is wel perongeluk opgenomen... Wel heel apart als hij bij jou uit zichzelf opneemt. :S
Nouja, opneemt. ik heb nog niets gedaan, ik moet hem dan nog opnemen of weigeren, hij laat ook gewoon het scherm zien waar ik links kan opnemen en rechts weigeren.. rare is wel dat ze mij volgens mij niet kunnen horen, en het is alleen in de stille stand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbstew
BlueSS50 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:09:
[...]

APN onthoud hij bij mij wel. en als ik een firmware update doe via wifi rechtstreekt op de telefoon dan zegt i dat ik de meest recente versie al heb!
wordt denk ik toch een keer met sony bellen!
Dat je de nieuwste versie al hebt klopt, dat was bij mij ook zo, maar je kunt dan kiezen voor repareren of herstellen ofzo, dan schrijft hij dus nog een keer dezelfde firmware er overheen. Ik weet het slaat nergens op maar in mijn geval werkte het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Ik heb iets raars.
Kreeg een sms met een nieuw nummer, dat nummer heb ik opgeslagen, maar hij staat niet in het telefoonboek, en bij de sms staat wel de juiste naam zoals ik hem heb opgeslagen??

Iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
dbstew schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 21:33:
[...]

Dat je de nieuwste versie al hebt klopt, dat was bij mij ook zo, maar je kunt dan kiezen voor repareren of herstellen ofzo, dan schrijft hij dus nog een keer dezelfde firmware er overheen. Ik weet het slaat nergens op maar in mijn geval werkte het.
Geprobeerd maar helaas... smsen werk nog niet. ben wel al mijn instellingen kwijt en om een of andere manier heeft hij alle contacten van a t/m m niet geback-upt via de back-up tool. dus weer een paar uurtjes kwijt met opnieuw invoeren!!! 8)7 dus wacht ff tot de update naar 2.1 strax moet ik weer alles overzetten.

vreemd is ook dat hij met de simkaart van mijn vriendin wel meteen smst! als je vervolgens bij sms-centrum iets wijzigt dan staat er ook weer "niet ingesteld" maar smst dan wel. heel raar!

ik ga morgen eens een nieuwe simkaart aanvragen, misschien dat het daar aan ligt, hij is inmiddels al weer een jaar of 8 oud.

beetje jammer dat dit allemaal mis gaat want voor de rest is het een perfect toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Ardjet2174 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 12:38:
[...]

Dat probleem heb je denk ik niet als je de Mini Pro niet direct bij vodafone besteld maar juist bij een andere webshop. Ik had de X10 Mini bij gsmwijzer besteld met een vodafone 1 jaar abbo en er zit geen vodafone sticker op het toestel of vodafone 360 software.
Juist als je bij Vodafone bestelt betaal je geen 24,95 euro aansluitkosten. Als je ergens anders hetzelfde besteld worden wel aansluitkosten berekend :( In mijn geval staat dat gelijk aan 1 maand abonnement. Ik ga Vodafone morgen nog wel ff bellen want als ik aansluitkosten moet betalen om een toestel zonder lelijke sticker te krijgen is Telfort simonly verlengen en het toestel los aanschaffen 10 euro goedkoper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 366606

Ik heb de X10 mini pro nu al sindts de eerste dag dat ze hem verkochten bij T-mobile en ben er echt super tevreden mee. Tot nu toe geen problemen gehad, natuurlijk wel wat dingen moeten ontdekken maar dat is normaal. Zo zit ik nu met een klein dingetje die ik niet zo snel kan vinden. Mischien dat iemand hier weet hoe ik het kan veranderen.
Als ik BV via timescape een upload maak naar hyves, twitter en facebook, dan doet hij dat zonder problemen. Het geen wat hij dan weer geeft op deze sites is de geuploade text met daar achter @SE x10 min er achter. Hoe kan ik dit standaard stukje text aanpassen in BV @home of @work?
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247811

Heb sygic mobile 10 op mijn x10 mini pro draaien.
Weet iemand waar je in kan stellen dat hij gebruik mag maken van data(gelijk aan a-gps bij nokia bv)
Heb begrepen dat hij dan sneller(1e)fix heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
ik ga over een paar weken naar het buitenland en had op mn vorig toestel het programma "nodata" (winmo)
weet iemand voor android ook zo een programma dat ik geen data kosten krijg in het buitenland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
weet iemand trouwens ook een goed muziek afspeel programma waarbij je ook een equalizer hebt?
want de standaard muziekspeler heeft niet echt goed geluid vind ik....je kan geen extra bass toevoegen of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
dimocash schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:30:
ik ga over een paar weken naar het buitenland en had op mn vorig toestel het programma "nodata" (winmo)
weet iemand voor android ook zo een programma dat ik geen data kosten krijg in het buitenland?
Ik gebruik Co-pilote, werkt perfect en is offline :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
Eens gekeken hoe lang m'n accu het uit houdt. Ik moet zeggen, ik ben niet teleurgesteld!

Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/2mqssb4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
B-Art schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 22:48:
[...]

Ik gebruik Co-pilote, werkt perfect en is offline :)
is dat geen navi programma?

misschien omschreef ik het niet duidelijk, my bad.
wat ik nodig heb is een manier om mijn data verbinding uit te schakelen zodat ik geen extra kosten krijg in het buitenland.
ik wil kunnen bellen en gebeld kunnen worden maar geen dataverbindingen hebben.
met windows mobile heb je daar een programma nodata voor.
die schakelt alle dataverbindingen uit.
is daar voor android ook een applicatie voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
dimocash schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 23:14:
[...]

is dat geen navi programma?

misschien omschreef ik het niet duidelijk, my bad.
wat ik nodig heb is een manier om mijn data verbinding uit te schakelen zodat ik geen extra kosten krijg in het buitenland.
ik wil kunnen bellen en gebeld kunnen worden maar geen dataverbindingen hebben.
met windows mobile heb je daar een programma nodata voor.
die schakelt alle dataverbindingen uit.
is daar voor android ook een applicatie voor?
Klopt, sorry las te snel. Zag buitenland en data, toen dacht ik meteen aan Navigatie hahaha.
Maar als je je achtergrondgegevens uitzet, dan ben er toch volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

Heb Quicksettings geinstalleerd, daarmee kan je APN functie uitzetten, op die manier heb je geen ongewenste dataverkeer meer, je kan nog wel telefoneren en SMS-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

henri86 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 23:05:
Eens gekeken hoe lang m'n accu het uit houdt. Ik moet zeggen, ik ben niet teleurgesteld!
Waar kan je deze info vinden in de mini Pro??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

B-Art schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 08:23:
[...]

Klopt, sorry las te snel. Zag buitenland en data, toen dacht ik meteen aan Navigatie hahaha.
Of naar Settings, dan Wireless controls en dan Mobile networks. Daar kan je Data roaming uitzetten.

Anders de Widget Data Traffic (standaard op Mini Pro) installeren en met 1 druk op de knop, al je data verkeer eruit :)

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

R2 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 08:31:
[...]

Sowieso bij Settings, About Phone en dan Battery Use. Dan zie je het bovenin de balk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
Thanks voor de data traffic widget, had al andere widgets gedownload, deze werkt ideaal :) Hoe zit dat met roaming, is dat ook nodig? (Zet hij namelijk niet aan).

Over de energiebeheer widget:

Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1171/4733089285_488a983a49_s.jpg

Wat betekenen de laatste 2 icoontjes? De eerste zijn uiteraard Wifi, Bluetooth en GPS. de 4e staat bij mij aan, en de 5e uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
henri86 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 23:05:

[afbeelding]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat? :| :| :| :|

Ik haal de 24 uur nog niet met mn pro, afhankelijk van wat ik ermee doe begint ie na 12~16 uur om stroom te smeken.

Dit overigens wel met de dataconnectie de hele dag aan (voor push mail), ADW launcher, en wat widgets.

Hoe flik jij 200 uur? Ik zie geen dataconnectie in je statusbalk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-07 15:05
Ik heb een filmpje op m'n pro staan maar weet niet hoe ik dit op m'n pc kan krijgen. Het staat onder "album". Het is te groot om te mailen en als ik via pc companion kijk tin de map images zijn alleen de fotos te zien maar niet het filmpje. Het staat ook niet in de map videos. Ook heb ik nog geen geheugenkaartje zitten.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
dimocash schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:30:
instellingen> draadloos bedieningselementen > mobiele netwerken > Dataverkeer uitvinken.

dan komt er boven in de statusbalk naast de klok een logotje te staan, hiermee kun je heel snel gegevens versturen via 3g uit en aanzetten. dan kun je wel gewoon gebruik maken van wifi en bellen.

ik gebruik dat altijd omdat ik nog geen data abonement heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
R2 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 08:31:
[...]

Ik heb "Battery Indicator" geinstalleerd. Je krijgt dan een batterijtje met het percentage bovenin de taakbalk en als je de taakbalk naar beneden haalt zie je dit
Glitch schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:12:
[...]

Ik haal de 24 uur nog niet met mn pro, afhankelijk van wat ik ermee doe begint ie na 12~16 uur om stroom te smeken.

Dit overigens wel met de dataconnectie de hele dag aan (voor push mail), ADW launcher, en wat widgets.

Ik heb normaal altijd wifi aanstaan (gaat wel automatisch uit in standby) maar had m voor de foto even uitgezet zodat de telefoon er niet nog even snel mee zou kappen :P
3g zet ik alleen aan wanneer ik het nodig heb.

Maar om dit te halen heb ik m'n telefoon maar 15-30 minuten per dag gebruikt. Wilde even weten wat ie kon.
Puur standby haalt ie 240+ uur :D Hij verbruikt dan 1% batterij in 2,5-3 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
Anoniem: 59407 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 08:50:
[...]

Of naar Settings, dan Wireless controls en dan Mobile networks. Daar kan je Data roaming uitzetten.

Anders de Widget Data Traffic (standaard op Mini Pro) installeren en met 1 druk op de knop, al je data verkeer eruit :)

Succes
Waar kan ik die vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
Op je "bureaublad" op de linkertoets klikken, dan widgets schikken, widgets toevoegen, "dataverkeer". als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij Arrange Widget. Dus in het startschem op de linker knop drukken (die met die 4 vierkantjes) en dan de middelste optie kiezen. Vervolgens klikken op Add Widget en dan kiezen voor 'Data Traffic'. Ik kan trouwens ook Power Control aanbevelen, daarmee kan je met 1 druk op de knop GPS, WIFI, Sync, Bluetooth of de helderheid van het scherm uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rscheper schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:10:
Thanks voor de data traffic widget, had al andere widgets gedownload, deze werkt ideaal :) Hoe zit dat met roaming, is dat ook nodig? (Zet hij namelijk niet aan).

Over de energiebeheer widget:

[afbeelding]

Wat betekenen de laatste 2 icoontjes? De eerste zijn uiteraard Wifi, Bluetooth en GPS. de 4e staat bij mij aan, en de 5e uit..
De vierde is Auto Sync, de vijfde de helderheid van je scherm.

Roaming hoeft overigens in Nederland niet aan om Data verkeer te hebben, wel in het buitenland.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 59407 op 02-08-2010 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
Anoniem: 59407 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:46:
[...]

De vierde is Auto Sync, de vijfde de helderheid van je scherm.

Roaming hoeft overigens in Nederland niet aan om Data verkeer te hebben, wel in het buitenland.
Aha, bedankt.. Auto Sync, wat doet 'ie daar mee?

EDIT: als je zonder de auto sync naar de market gaat vraag hij om achtergrond gegevens, die moet dus wel aanstaan.. Automatisch synchroniseren vraag ik mij nog af.

Nog een vraagje over de roaming, het lijkt heel logisch als hij wel aan moet, dan komt er namelijk 3G boven in beeld te staan, met 2 pijltjes..

EDIT2: als ik de roaming uitlaat, en alleen de data aanzet geeft hij bij de market ook een foutmelding, er is een netwerk fout opgetreden..

[ Voor 40% gewijzigd door rscheper op 02-08-2010 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Glitch schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:12:
[...]

Verwijder ADW launcher maar is, die vreet batterijen :( handige app, maar heb hem er alweer afgeflikkerd, trok bij mij de accu ook in 1 dag leeg, nu kan ik weer 2 a 3 dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rscheper schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:55:
[...]

Aha, bedankt.. Auto Sync, wat doet 'ie daar mee?

EDIT: als je zonder de auto sync naar de market gaat vraag hij om achtergrond gegevens, die moet dus wel aanstaan.. Automatisch synchroniseren vraag ik mij nog af.

Nog een vraagje over de roaming, het lijkt heel logisch als hij wel aan moet, dan komt er namelijk 3G boven in beeld te staan, met 2 pijltjes..

EDIT2: als ik de roaming uitlaat, en alleen de data aanzet geeft hij bij de market ook een foutmelding, er is een netwerk fout opgetreden..
Auto Sync is voor de synchronisatie van de applicatie E-mail, je agenda, contactpersonen etc. met Gmail, zie instelilngen / data synchronisatie.

Roaming staat bij mij uit en alles werkt (market, 3g etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
Anoniem: 59407 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:05:
[...]

Auto Sync is voor de synchronisatie van de applicatie E-mail, je agenda, contactpersonen etc. met Gmail, zie instelilngen / data synchronisatie.

Roaming staat bij mij uit en alles werkt (market, 3g etc.).
Hm.. werkt bij mij niet zonder roaming,, de voorkeursnetwerkmodus,, gsm, wcdma of gsm/wcdma?

Apart dat hij het hier niet doet met gegevensroaming uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rscheper schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:18:
[...]

Hm.. werkt bij mij niet zonder roaming,, de voorkeursnetwerkmodus,, gsm, wcdma of gsm/wcdma?

Apart dat hij het hier niet doet met gegevensroaming uit..
Even kijken, bij mij staat Roaming uit, de optie daaronder, Data traffic staat wel aan. Netwerk mode is GSM/WCDMA.

Onder data synchronisatie staat background data aan en auto-sync aan.

Hopelijk krijg je het aan de praat zonder roaming. Welke provider heb je overigens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
Hm, werkt niet :( heb exact dezelfde instellingen.. Provider is Telfort (onder kpn?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rscheper schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:27:
Hm, werkt niet :( heb exact dezelfde instellingen.. Provider is Telfort (onder kpn?).
Ik kan me voorstellen dat bji Telfort Roaming wel aan moet staan, maakt immers gebruik van KPN netwerk. Lijkt mij dan dus correct dat het aan moet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
B-Art schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 08:23:
[...]

ik zag al de post van de quicksettings daarmee verhelp je het idd ook.

thx allemaal voor jullie antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
Anoniem: 59407 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:43:
[...]

Ik kan me voorstellen dat bji Telfort Roaming wel aan moet staan, maakt immers gebruik van KPN netwerk. Lijkt mij dan dus correct dat het aan moet staan.
Na een beetje zoekwerk op Google moet dit inderdaad aan staan bij Telfort, maar het levert hopelijk geen hoge rekeningen op, icm een data abbonement..

Het toestel loopt erg lekker zo, ik ben alleen nog benieuwd hoe met jullie accu zit, ik las net iemand met 200u, hoe krijg je dat voor elkaar, wat moet er uit staan om zo lang met een acculading te kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
Anoniem: 59407 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:43:
[...]

Ik heb Hi! en bij is de optie Roaming zelf grijs (niet aan te passen) en staat uit. (heb de x10 wel los gekocht)

als ik dataverkeer uitzet kan ik thuis wel alles bezoeken (zoals internet en market) via wifi, buiteshuis hoef ik alleen dataverkeer aan te zetten om tijdelijk (omdat ik nog geen data-abo heb) te kunnen internetten, market en navi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizzke
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07 19:28
rscheper schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:57:
[...]

Na een beetje zoekwerk op Google moet dit inderdaad aan staan bij Telfort, maar het levert hopelijk geen hoge rekeningen op, icm een data abbonement..

Het toestel loopt erg lekker zo, ik ben alleen nog benieuwd hoe met jullie accu zit, ik las net iemand met 200u, hoe krijg je dat voor elkaar, wat moet er uit staan om zo lang met een acculading te kunnen doen?
Even voor de duidelijkheid;

Ik zit ook bij Telfort en bovenaan bij mijn belsignaal staat een kleine R.
Dat hoort zo omdat Telfort van het KPNnetwerk gebruik maakt.
Maarre --- Roaming staat bij mij gewoon uit, maar dit heeft te maken, volgens mij, met data-overdracht.
Ik gebruik alleen WiFi ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

Wizzke schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:24:
[...]

Maarre --- Roaming staat bij mij gewoon uit, maar dit heeft te maken, volgens mij, met data-overdracht.
Roaming geldt inderdaad alleen voor data-overdracht. Als je geen data-abonnement hebt bij telfort, kun je roaming dus uitvinken en kun je nog steeds zonder problemen bellen in zowel binnen als buitenland.

als je WEL een data-abonnement hebt, moet je roaming dus aanvinken. Als je vervolgens naar het buitenland gaat, doe je er slim aan om dit uit te vinken, zodat je geen data-kosten maakt in het buitenland. Wifi kun je dan natuurlijk nog wel gebruiken in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
[...]

Oke, maar ik wil ook graag internet hebben weg van huis, dus zonder wifi.. daarom het internet abbonement..

Maar volgens mij is het duidelijk, bij Telfort moet roaming aan staan icm een data abbonement, anders heb je geen internet.. En inderdaad, in het buitenland uitzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
[...]

Volgens de handleiding betekend die kleine R toch echt roaming! ik heb dus Hi! via het KPN netwerk en ik kan Roaming niet eens aanzetten

in een artikel over mobiel internet op tweakers staat dat je via kpn niet mag roamen! en dat (volgens mij) telfort de enige is waar het wel mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
henri86 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:37:
[...]

[...]

Ik heb normaal altijd wifi aanstaan (gaat wel automatisch uit in standby) maar had m voor de foto even uitgezet zodat de telefoon er niet nog even snel mee zou kappen :P
3g zet ik alleen aan wanneer ik het nodig heb.

Maar om dit te halen heb ik m'n telefoon maar 15-30 minuten per dag gebruikt. Wilde even weten wat ie kon.
Puur standby haalt ie 240+ uur :D Hij verbruikt dan 1% batterij in 2,5-3 uur
Haha ik schrok al :p

Ik gebruik em dus redelijk als smartphone, en vind het erg vervelend dat als ik weet dat ik de hele dag de deur uit ben, ik me in moet houden om hem te gebruiken omdat ik anders bang ben dat ie het einde van de dag niet haalt.

Ik ben blijkbaar ook niet de enige die er last van heeft:
http://talk.sonyericsson....93BBD49B8EAB4B.node0#4487

http://www.xperiax10.net/...18/battery-life-t393.html

(Dingen als Juicedefender helpen wel wat, maar dan doet push mail het niet en ben ik ook niet bereikbaar op Google Talk, terwijl ik daar juist een smartphone voor heb.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Ik zocht voor de grap even op een telefoon die aan 2 eisen voldeed:
- qwerty toetsenbord
- Android minimaal versie 1.6

Uit de Pricewatch volgen 2 resultaten, beide de X10 Mini Pro :)

Wel gek dat dit het enige Android toestel met toetsenbord is! (Sinds versie 1.6 dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jazco2nd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 14:00:
Ik zocht voor de grap even op een telefoon die aan 2 eisen voldeed:
- qwerty toetsenbord
- Android minimaal versie 1.6

Uit de Pricewatch volgen 2 resultaten, beide de X10 Mini Pro :)

Wel gek dat dit het enige Android toestel met toetsenbord is! (Sinds versie 1.6 dan).
Motorola Milestone en Lg GW620?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC

LDVC

Let's get it over with

BlueSS50 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:50:
[...]

Volgens de handleiding betekend die kleine R toch echt roaming! ik heb dus Hi! via het KPN netwerk en ik kan Roaming niet eens aanzetten

in een artikel over mobiel internet op tweakers staat dat je via kpn niet mag roamen! en dat (volgens mij) telfort de enige is waar het wel mag.
Roaming betekent dat je van een netwerk gebruik maakt, wat niet je eigen netwerk is. Je kunt zowel "spraak-roamen" als "data-roamen". De optie in je telefoon heet iets van "geen data tijdens roaming", wat vrij duidelijk omschrijft wat het doet. De R verschijnt omdat je aan het roamen bent (je bent in het buitenland, of als telfort abonnee gebruik je het kpn netwerk), alleen zal je geen data verstoken omdat je deze optie hebt aangevinkt.

Niet mogen roamen is natuurlijk helemaal onzin. Waarom zou je in het buitenland niet mogen bellen/internetten? Dat mag natuurlijk wel, al is het raadzaam om dat met mate te doen. Met name data-kosten liggen in het buitenland extreem hoog. Het kan wel zo zijn dat je met pre-paid of bepaalde andere abonnementsvormen niet kunt internetten in het buitenland (geen data). In die gevallen zul je waarschijnlijk wel kunnen bellen en gebeld worden in het buitenland, wat dus ook onder roamen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizzke
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07 19:28
BlueSS50 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 11:50:
[...]

knip
Het IS ook roaming maar alleen omdat Telfort van het KPN-netwerk gebruik maakt.
(Data-roaming staat bij mij uit).

Zie verder de uitleg van LDVC hierboven ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 365150

Net K9 geinstalleerd op mijn mini pro. Werkt goed, maar ik heb 1 vraag: Hoe kun je e-mailadressen uit je adresboek halen? Ik kan me niet voorstellen dat je elk e-mailadres steeds handmatig moet invoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Is het trouwens mogelijk om Hyves in te stellen in Timescape?
Zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sangre
  • Laatst online: 09-07 13:15
Bij instellingen, services, vul je je hyves gegevens in.
Dan klik je op dat ballonnetje links onder en vink je hyves aan (ook onder services) vervolgens de update knop rechts onder en voila :)

Looks like someone booted up on the wrong side of the bios this morning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:32

xon

is er eigenlijk een manier om snel je gesprek te beeindigen. Ik zit nu altijd maar te klooien om mijn telefoon weer aan te hebben en het rode bel icoontje te zoeken met mijn vinger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbstew
xon schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 10:45:
is er eigenlijk een manier om snel je gesprek te beeindigen. Ik zit nu altijd maar te klooien om mijn telefoon weer aan te hebben en het rode bel icoontje te zoeken met mijn vinger.
Interdaad, irritant dat hij tijdens een telefoongesprek ook vergrendeld. Kan dat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sangre
  • Laatst online: 09-07 13:15
Weet iemand hoe je kan instellen dat oude afspraken uit de standaard 'kalender' na zoveel dagen automatisch deleten? om dat telkens handmatig op te ruimen is zo zinloos.

raar dat de agenda helemaal geen opties heeft (gebeurt niets als ik optieknop in druk)

Looks like someone booted up on the wrong side of the bios this morning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368607

ik ben aan het twijvelen tussen de x10 mini en de vivaz pro, welke? heeft de x10 mini de zelfde apps als de vivaz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368607

nog een vraag, ik wil gaan kopen via gsmweb.nl maar wat houd onbeperktdata in? dat is namelijk goedkoper dan een los mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
Anoniem: 368607 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:44:
ik ben aan het twijvelen tussen de x10 mini en de vivaz pro, welke? heeft de x10 mini de zelfde apps als de vivaz?
Heb je ze beide al in handen gehad?

De toetsen van de Vivaz Pro zijn heel plat, en van ander materiaal dan de x10 mini pro.. Ik vind hem lang niet zo lekker typen, ik had ook twijfels tussen deze 2, uitendelijk de x10 mini pro genomen..

Het voordeel van de Vivaz is uiteraard het grotere scherm, met een hogere resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368607 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:44:
Vivaz Pro heeft Symbian, X10 mini Pro Android.... Apps en mogelijkheden zullen dus anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368607 schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:49:
nog een vraag, ik wil gaan kopen via gsmweb.nl maar wat houd onbeperktdata in? dat is namelijk goedkoper dan een los mobiel.
Ik neem aan zoals het is, onbeperkt data verbruik, dus onbeperkt internetten. Ik neem trouwens ook aan dat dat wel in combinatie met een abonnement is....

Los toestel is overigens bij gsmwijzer goedkoper.....

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 59407 op 03-08-2010 14:25 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 27 Laatste